🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 524

Apple pripravlja cenejši in izboljšani varianti iPhona X

0

iPhone X je morda trenutno eden izmed najbolj zaželenih telefonov na svetu, a cena 999 € je naravnost nagravžna; in ob oznanitvi razlog za več srčnih napadov Applovih oboževalcev. Po mnenjih strokovnjakov je glavni razlog za srhljivo ceno ravno najbolj oglaševana funkcija, to je OLED-zaslon.

A če ste pripravljeni na nakup novega iPhone telefona počakati do leta 2018, imamo dobro novico za vas. Glede na govorice, bo Apple namreč enkrat v prihodnosti izdal tudi dva modela iPhona X za nižjo ceno. Pod skrivnimi imeni Lisbon in Hangzhou se skrivata rahlo drugačni različici, ki bosta po govoricah stali 99 € manj. Kot zanimivost je Apple ubral tudi drugačno taktiko za skrivna imena, saj so namreč za starejša telefona, iPhone 8 in iPhone 7 Plus, uporabljali vzdevke D10 in D20.

Ob izidu enega najdražjih novih telefonov in uspehu, ki ga je Apple zadnje čase doživljal, pričakujemo tresenje hlač konkurence? Po poročanju ne, vsaj za Samsung, saj je korejski mogotec z Applom sklenil pogodbo za OLED-tehnologijo, ki bo potekla komaj leta 2019.

Zaenkrat govorice glede variant iPhona X sprejmite s ščepcem dvoma, saj jih Apple uradno še ni potrdil.

 

Opis: The Evil Within 2

Razvojna ekipa: Tango Gameworks
Založnik: Bethesda
Spletna stran:
https://theevilwithin2.bethesda.net/en
Steam: http://store.steampowered.com/app/601430/The_Evil_Within_2/
Platforme: 
PC
Operacijski sistemi: Windows 7 (64)+
Datum izida: 13. 10. 2017
Cena: 59.99 €

Zvrst: Grozljiva akcijska avantura


Naslednik, ki se čuti sveže, čeprav mu včasih manjka inovacije

Točno tri leta mineva od nastopa izvirnega The Evil Withina, grozljivke, ki združuje prvine Resident Evila ter Silent Hilla. Original je takrat nastal pod režijo slavnega Shinjija Mikamija, japonskega samuraja, ki je bil glavni pri razvoju legendarne igre Resident Evil 4. Seveda je bilo pričakovati, da bo njegova naslednja igra močno podobna njegovemu “magnus opusu”, kar se je tudi zgodilo. The Evil Within pa kljub temu ob izidu ni ravno požel ogromne slave, a je očitno nabral dovolj privržencev, da je Bethesda zbudila razvojni studio Tango Gameworks, ki je leta 2015 pričel z delom na nadaljevanju.

Tokrat zopet nastopamo v vlogi čemernega detektiva Sebastiana Castellanosa, ki je nočnomorno izkušnjo iz naprave STEM že izkusil v prvencu. Tudi tokrat smo poslani v virtualno okolje iz najmračnejših predelov človeškega uma, a tokrat imamo drugačno, čeprav precej podobno, nalogo kot v originalu. Rešiti moramo naš pomladek, hčerkico Lily, ki jo je dolgo tega ugrabila organizacija Mobius. Čeprav je zgodba precej predvidljiva in že kar malce meji na klišejsko stran, nas igra drži zainteresirane skozi vso, nekako 15-urno izkušnjo. Štoriji je moč očitati predvidljivost ter precej plehke stranske karakterje, kjer je čutiti, da bi nas njihova smrt (ker, seveda, nekateri morajo umreti) morala precej bolj emotivno pretresti, vendar žal, pogubljeni ostajamo ob njih precej ravnodušni.

Igralci izvirnika ste zagotovo zastrigli z ušesi ob omembi karakterjev. Tako je, The Evil Within ne vsebuje samo drugih živečih osebkov, ampak nam ti tudi nalagajo razna opravila. Mestece Uninon, ki služi kot okolje, podoživljeno s strani vseh sodelujočih v napravi STEM, nam na začetku omogoča prosto raziskovanje okolja, kjer je možno izpolnjevati razne naloge, posledica tega pa je, da ne sledimo samo enemu glavnemu “kvestu”. Sicer rahlo bolj odprt svet sprva omogoča precejšnjo nelineranost, a ne pričakujte stila kakšnega Assassins Creeda, saj je izkušnja mnogo bolj osredotočena. Union je sicer dokaj majhen, a z napredovanjem štorije odklepamo nove predele. Na (ne)srečo pa sčasoma izkušnja in raziskovanje postajata bolj in bolj linerana, nakar smo proti koncu usmerjeni v igranje in napredovanje, sličnemu prvencu.

Vseeno pa ta aspekt vdihne nekaj svežine v serijo. Tekom našega pohajkovanja lahko nabremo marsikatero koristno sestavino, katere so prepotrebne za kovanje najrazličnejših predmetov. The Evil Within 2 da veliko večji poudarek na kovačenje, saj je okoliško razporejeno strelivo precej gorenjsko odmerjeno, spak ter nasprotnikov pa ogromno. K sreči so na priročnih mestih postavljene varne hiše, kjer si lahko od nenehnega pokanja rahlo oddihnemo, iz nabranih surovin sestavimo strelivo ter izboljšamo orožje, moč pa je celo spiti zdravja obnavljajočo skodelico kave. Skozi ogledalo se lahko preselimo v drug del našega uma, Castellanosovo pisarno, kjer lahko nadgradimo naše sposobnosti. Te segajo od izboljšanja ravnanja z orožji, regeneracije zdravja do boljšega prikritega tiholazenja. Veščine so sprva poceni, a tiste prave nadgradnje stanejo že kar lep izkupiček zelenega gela, ki ga pridobimo na truplih eksekutiranih grdavžev.

Ti so v večini sestavljeni iz okoli postavajočih spak, imenovanih The Lost, ki v bistvu nastopajo v vlogi dežurnih zombijev. Tem se nato pridružijo močnejši nasprotniki, kot je ogromna kreatura, sestavljena iz večih glav, vihti pa ogromno cirkularno žago, ki vas kmalu nareže kot prodajalka šunko. Na nekaterih delih celo naletimo na šefe, obvezno sestavino vseh akcijskih grozljivk. Ti so vsi po vrsti dokaj originalni in zanimivi, predvsem pa predstavljajo precejšen izziv. Proti njim včasih ne zadostuje samo svinec v čefaro, ampak bo treba odkriti še kakšne dodatne trike. Pri celi lokalni favni bo srh vzbujala ne samo njihova vizualna groteksnost, temveč tudi zvočna podlaga, ki je preprosto fenomenalna. Jokanje in hlipanje humanoidne kreature iz katere raste več rok, je preprosto potrebno izkusiti preko slušalk, vreščanje taiste spake ob vašem odkritju pa bo urno pripravila vaše prste na iskanje tipke za orožje.

Le-ta so klasična in poznana že iz izvirnika ter tudi drugih iger. Pištola, šibrovka, snajperica ter metalec plamenov so klasika od klasik. Vrača se že iz enke znan multipripraven samostrel, izstreljujoč različne puščice, ki lahko nasprotnika zamrznejo, eksplodirajo ali pa mu skozi ožilje spustijo nekaj voltov. Streljanje je dokaj zadovoljivo, pri njem se skrivamo izza zaklona, prožimo ter poskušamo zadeti glavo (ali nekaj, kar je podobnega temu). Včasih nam zagode čuden hrošč, ki zadetka preprosto ne registrira, in tako se nam grdavž približa, nato pa nam zagode še kamera, saj preprosto naenkrat ne vidimo nič in se vrtimo kot vrtavka, vmes pa skupimo še par dobro odmerjenih klofut. Na težjih stopnjah se je bolje poslužiti tiholazništva, pri katerem čakamo izza priročno postavljenih ovir in poskušamo od zadaj naskočiti tarče. Skrivanje je sicer adrenalinsko, a zna tudi najedati. Naš tipček se včasih ob tiščanju tipke preprosto noče oprijeti zakritja, kar je nadležno, ko tečejo sekunde, preden se nas opazi. Prav tako je umetna inteligenca spačkov pod nivojem, saj nas lahko hitro odkrijejo, vendar je dovolj že, da pretečemo par metrov, se nekam potuhnemo in kar naenkrat na nas pozabijo.

Še dobro, da so ob naši smrti nalagalni časi dokaj kratki. Na splošno igra deluje tekoče, tudi na srednje močnih kalkulatorjih, a vseeno na zaslone prikliče spodobno grafiko. Podrobnosti v stopnjah je obilo, posebej navdušuje igra senc in svetlobe, ki mnogim srhljivkam ne uspejo in vse skupaj zabelijo v premočno temačnost. Morda moti samo obrazna animacija ter grafična podoba fac, ki so na nekaterih likih premalo podrobne.

Kašna pa je igra kot predstavnik grozljivke? Čez črto potegnjeno, The Evil Within 2 ima še vedno nekaj strašljivosti, a še vedno se bolj nagiba v akcijske vode. Zato malce trpi tudi tempo igre, saj nenehno akcijo včasih pregrobo zmotijo deli, kjer se samo sprehajamo in prisostvujemo skriptiranim sekvencam, te pa se znajo vleči. K sreči so te preskočljive, tako da nam ob kasnejši smrti ni potrebno ponovno gledati istega filma.

The Evil Within je tako po treh letih prejel dostojnega naslednika, ki inovira bolj malo in je nekako bolj podaljšana izkušnja iz prvenca. Zgodba se zaključi precej predvidljivo, dosti pa preseneti dokaj srečen konec, ki po vseh prestanih grozah izpade kanček nerealno in naivno.

Če bo Notranje zlo postalo trilogija, bodo seveda odločale prodajne številke dvojke, a če sekvel le nastopi, močno upam, da serija dobi nekaj nove svežine, kjer bo tudi zamenjan glavni karakter. Ta naj gre na zaslužen oddih, vajeti pa naj prevzame nov udeleženec, ki bo morda s sabo privlekel bolj privlačno fabulo.


Zaključek

Napovednik za Warhammer: Vermintide 2 je tukaj

0

Warhammer: Vermintide 2 je dobil nov napovednik, ki vsebuje tudi 2 minuti igralnega posnetka. V samem napovedniku lahko vidimo, da je precej akcijski, ponuja pa tudi nekaj zanimivih podatkov o tem, kaj bo igra sploh vsebovala.

Lastnosti:

  • skupno igranje štirih igralcev,
  • t. i. “Heroic Deeds System”,
  • izboljšan t. i. “loot sistem”,
  • nova orožja,
  • novi sovražniki,
  • prilagajanje orožij,
  • nove cone,
  • t. i “talent trees”.

Martin Wahlund, direktor Fatsharda in odgovoren za razvijanje Warhammer: Vermintide 2, je povedal, da so tokrat poslušali skupnost in analizirali ure in ure igralnih posnetkov drugih igralcev, zato nam bodo tokrat ponudili najboljšo izkušnjo t. i. “coop” igre. Warhammer: Vermintide 2 lahko pričakujemo v začetku leta 2018, na uradni spletni strani pa se lahko prijavite na beto ali igro prednaročite.

 

Finale HCT poletje

0

Ta vikend je potekal finale HCT poletje, katerega se je udeležilo 16 igralcev.

Igralo se je v dveh fazah: v skupinski fazi z dvojno eliminacijo in v fazi najboljših osem z izpadanjem do finala. Najprej so potekali boji v štirih skupinah s po štirimi igralci, kjer sta se najboljša prvih bojev pomerila, zmagovalec pa je prišel do naslednje faze, medtem pa so se premagani znova udarili. Najuspešnejši so se nato preizkusili s poraženci dvoboja zmagovalcev. Tudi tukajšnji mojstri so se uvrstili v naslednjo fazo.

V fazi najboljših osem so poraženci postopoma izpadli iz tekmovanja, dokler ni ostal le eden: Surrender.

Seveda so bili izpadli tekmovalci razočarani; med njimi je najbolj izstopal sedanji prvak Pavel, katerega je do ponovne uvrstitve na finalno turnejo ustavilo nekaj slabih zapovrstnih dvigov kart. S tem je zaenkrat zapravil možnost, da bi se vpisal v zgodovino kot prvi, ki je dvakrat zapored prišel do boja za naslov najboljšega.

Mnogim pa je turnir prinesel tudi veselje; zagotovo je izstopal zmagovalec Surrender. Veselila sta se tudi Purple in Orange, trening partnerja, ki sta se uvrstila na finalni turnir. Slednji je bil tudi tisti, ki je v četrtfinalu premagal Pavla in mu tako uničil sanje. Orange je verjetno trenutno eden najboljših igralcev, saj je zmagal na kar nekaj odmevnih turnirjih, a edina lovorika, ki je še ni osvojil, je HCT. Sedaj mu je uspelo priti v finale, in videli bomo, kako mu bo šlo. V intervjuju je izjavil, da si zelo želi zmagati HCT turnir, saj bi se s tem zapisal v zgodovino kot eden najbolj uspešnih igralcev Hearthstona.

Objavili so tudi kraj, kjer se bo finale igral.  Dogodek bo potekal v Amsterdamu, kar bo tudi zgodovinsko pomembno za HCT, saj se bo prvič kateri koli zaključni turnir odvijal na stari celini.

Igralci, uvrščeni na finalni turnir:

ShtanUdachi (Evropa)
Fr0zen (Amerika)
SamuelTsao (Azija in Pacifik)
DocPwn (Amerika)
Hoej (Evropa)
Kolento (Evropa)
Ant (Amerika)
Neirea (Evropa)
Purple (Amerika)
Orange (Evropa)
OMJasonZhou (Kitajska)
Surrender (Azija in Pacifik)

Čakamo še zadnje rezultate, ki bodo prinesli še po enega igralca iz vsake regije.

Age of Empires: Definitive Edition prestavljen na leto 2018

0

Microsoft je povedal, da njihova zelo pričakovana igra Age of Empires: Definitive Edition ne bo ugledala luč sveta 19. oktobra, ampak šele v začetku leta 2018. Razvijalci so očitno naredili premalo testov in želijo zadevo izdelati res perfektno, mogoče bo ta zamuda prinesla veliko popravkov. Definitivno je boljše, da nam dajo produkt, ki je odlično narejen, kot pa nekaj na pol, mar ne? Age of Empires: Definitive Edition bo vseboval isto zgodbo kot prvi Age of Empires, imel bo izboljšano grafično podobo in naredili bomo lahko več vojske kot v originalu.

Za zaprto beto se lahko prijavite tukaj, saj bodo v igro spustili veliko novih igralcev, ki so pripravljeni testirati.

Destiny 2: PC napovednik je tukaj

0

Igralci osebnih računalnikov bodo lahko kmalu preizkusili pričakovano strelsko igro Destiny 2, produkt razvijalca Bungie. Igrali jo bomo lahko samo preko Battle.net odjemalca, že jutri, 18. oktobra, pa bo mogoče igro prednaložiti na svoj računalnik in tako v miru pričakati dan izida, ki je 24. oktober. Za tiste, ki še ne veste, kaj Destiny 2 je, gre za nadaljevanje originalne igre, v kateri igramo eno od treh klas in se, kot vedno, borimo proti nepridipravom, ki hočejo uničiti naš svet. Gre za bolj znanstvenofantastično obarvano prvoosebno strelsko igro z zelo zanimivo zgodbo. Poleg tega lahko streljačino igramo sami ali s prijatelji, na voljo pa so tako PvE kot PvP vsebine.

Destiny 2 lahko prednaročite tukaj, in sicer standardno izdajo za 59,99 €, igro plus t. i. “season pass” za 89,99 € in deluxe izdajo za 99,99 €.

Pregled: Total War: Warhammer 2

Total War je že dolgo prisotna serija, ki je vsaj do pred kratkim temeljila na resnični zgodovini. A za leto 2016 so bistre glave prišle do odločitve, da se bodo z Total War: Warhammer preselili v vode enega izmed najbolj popularnih in vsebinsko bogatih fantazijskih svetov. Čeprav s(m)o bili nekateri oboževalci obeh serij skeptični, nam je kmalu ob izidu kapnilo, da sta obe franšizi kot rojeni za kolaboracijo. Warhammer nudi globok svet, poln zanimivih ras z unikatnim načinom življenja, bojevanja in posledično igranja, in to odlično pride na plan v kombinaciji z naslovom, kjer v stilu simulacije in obsežnih spopadov vse pride do življenja.

Seveda, glede na uspeh ni bilo nobeno presenečenje, da bo sledilo nadaljevanje in pocedile so se sline vsakega ljubitelja Warhammer univerze, ko smo izvedeli, da Creative Assembly načrtuje tri naslove v tem fantazijskem svetu, ki bodo združeno obsegali velik del starega, novega in neznanega sveta.


Razvojna ekipa: Creative Assembly (Velika Britanija)
Založnik: SEGA
Spletna stran: 
https://www.totalwar.com/total_war_warhammer_2
Steam: http://store.steampowered.com/app/594570/Total_War_WARHAMMER_II/
Platforme: 
PC
Operacijski sistemi: Windows 7 (64)+
Datum izida: 28. 9. 2017
Cena: 59.99 €

Zvrst: Strategija


Preidimo torej na prejšnji mesec, kjer je luč sveta ogledal Total War: Warhammer 2. Tematika in postavitev se je premaknila izven Starega Sveta v Nov Svet, kar je s sabo prineslo štiri nove rase, nov zemljevid ter nove izzive. Tokrat se vse vrti okoli Vrtinca in ras, ki se borijo za njegov nadzor. Kdor ga ima pod nadzorom, namreč, nadzoruje svet in vsekakor se nihče ne bi odrekel temu nazivu, pa najsi bo uporabljen za doprinos reda, kaosa ali nabijanja lastnega ega. Nove rase se igrajo še bolj unikatno kot prej, a žal niti v poljubnih bojih vsak zaenkrat ni mogoče igrati kot katera izmed starih ras, čeprav so še kako aktivne na kampanji *pst, tu pridejo v poštev modifikacije*.

Podganji ogri, zmaji ter hidre? Ja, prosim

Kdo so torej tokratni protagonisti? Vsaka izmed osrednjih ras pride z dvema herojema, ki nadzorujeta vsak svojo frakcijo, in tako je teoretično možno igrati za osem nacij, saj vsaka začne na svojem delčku ogromnega globalnega zemljevida. Nove rase v dvojici so zelo zanimive, zato najbolje, da si jih kar na hitro ogledamo.

Prvi na seznamu so bližnji bratje ene izmed DLC-ras prvenca – Visoki Vilini (High Elves) z visokimi čepicami (bojevanje ne sme uničiti frizure), možnostjo manipulacije odnosov drugih frakcij, veliko sijočih, oklepnih enot in samovšečnostjo, ob kateri Kanye West izpade kot Mati Terezija. Vihtijo predvsem zaščitno magijo ter imajo zelo defenzivno vojsko z dobro zgodnjo in pozno hibridno pehoto, ki sestoji iz kombinacije oklepnih enot, s ciljem zadrževati sovražnika, medtem ko jih prekrije ploha puščic iz zadnjih vrst. Če to ne zadostuje, je na voljo tudi podpora težke konjenice ter raznih letečih enot, ki pridejo v obliki orlov, feniksov in zmajev.

Na drugi strani so Temni Vilini (Dark Elves), nekakšna emo različica visokih vilinov. Temeljijo na trpljenju, očesni maski ter ekonomiji sužnjev, nabranih tekom bojnih pohodov. Ti predstavljajo velik del dobička, zato dolgoročni mir ni ravno pametna odločitev za denarnico. Zaradi svojih morilskih nagnjenosti imajo njihovi vojščaki posebno sposobnost, ki močno zviša njihovo učinkovitost med bojem, ko število smrti doseže določeno raven, dobijo pa tudi mobilno bazo v obliki temne barke, ki nudi mobilno rekrutiranje enot in taktično podporo bližnjim herojem, kadar različne temačne čarovnije ne dosežejo želenega trpljenja in uničenja. Vihtijo kombinacijo zgodnjih defenzivnih in poznejših ofenzivnih enot ter kombinacijo pošasti, konjenice ter letečih stvorov, a boljše enote so drage in pogosto se ob preveliki uporabi znate znajti brez novcev, čeprav sem iz osebnih izkušenj ugotovil, da zna biti že osnovna kombinacija zgodnjih suličarjev in lokostrelcev (ki so po mojem mnenju glede na ceno najboljše lokostrelske enote v igri) zelo učinkovita.

Če se premaknemo bolj na pošastno raven, v skrivnostnih globinah in ruševinah najdemo skrite Podganjeke (Skaven), ki predstavljajo tretjo frakcijo. Zanašajo se predvsem na potuhnjenost, strahopetnost, širjenje kuge in številčnost, s skritimi naselji in vojskami pa jih navadno opazite šele, ko že kolnete v zasedi, medtem ko vas njihove številčne, številčne podgane počasi tolčejo v tla. Še ena pomembna mehanika, na kateri sloni njihova celotna ekonomija, je hrana, saj je le sita podgana, (relativno) bojevita podgana. Njihove sile sestojijo iz osnovnih, pogrešljivih podganjih bojevnikov, ki zamotijo sovražnika, medtem ko se nevihtna golazen ter kužni duhovniki pritihotapijo za hrbet ali pa vas smradometalci udarijo iz katere koli druge strani. A tudi, če se je potrebno zanesti na golo silo, niste brez opcij, čeprav so te bolj omejene. V sestavi se tako znajdejo tudi groteskne, mutantske podganje pošasti ter bojni stroji in artilerija, namenjeni širjenju bolezni in pogube. Seveda pa tu ne smemo pozabiti na kolo smrti, ki na videz zgleda kot IT iz South Parka, a zna absolutno šokirati s svojo sposobnostjo napravljanja trupel.

Zadnja rasa prihaja iz globokih džungel, polnih človeškega (ali karkoli se pač najde) žrtvovanja, hladne krvi in kameleonov, temelječa na Aztekih in starodavnih ritualih ter služenja Starim (ne dedku in babici, temveč Starim Bogovom). Govorimo seveda o Kuščarjih (Lizardmen). Rasa starodavnih bojevnikov temelji na kastah, vse od nizkotnih kuščarjev pa do krokodiljih bojevnikov, povezanost preko čarobne mreže pa omogoča bolj učinkovito izrabo zapovedi. V bojih se zanašajo predvsem na direktno uporabo sile, saj znajo njihove enote ponoreti, kar povzroči izgubo nadzora, da lahko greste po dolgi noči igranja po novo kavno skodelico, medtem ko divji krokodili in dinozavri sami od sebe koljejo vse pred seboj. Kaj je to o dinozavrih? Seveda, tudi ti najdejo pot v Nov Svet, in to skorajda ekskluzivno pod nadzorom kuščarjev. Ti orjaški, oklepni stroji narave so kot nalašč za prodor v organizirane linije ter teptanje vsega pred seboj. Čeprav bi pričakoval, da bodo kuščarji prikrajšani na področju artilerije, se najdejo tudi oklepni dinozavri z velikim sončnim topom na hrbtu, ki v stilu Cygorov služijo kot mobilna delilnica smrti iz daljave.

Nov svet, nova pravila

Vsi vemo, da kljub dobri izvedbi in izročilu/prijaznemu pristopu, Total War: Warhammer ni bil brez napak. A dvojka vzame vse najboljše iz prvenca, ga postavi v nov svet in uvede še malo goro manjših izboljšav kvalitete življenja. Je bila prej igra prelahka? Na, poskusi opraviti pet posebnih ritualov, potrebnih za zavzetje vrtinca, medtem ko tudi računalniški igralci tekmujejo zanj. Seveda še vedno obstaja star cilj globalne dominacije, a toliko bolj zabavno je poslati najdražjo intervencijo oziroma neke vrste inkvizicijo globoko v sovražnikov teritorij ter gledati, kako se glasnost procesorskih ventilatorjev počasi viša, ko se ta skuša soočiti z novo nevarnostjo. Nedvomno, tudi sovražniki lahko storijo isto in ti izprašijo hlače, da ne bi bil preveč sproščen, pa ob vsakem ritualu na svet prodre tudi par skupin sil kaosa, z željo malicati trupla tvojih bojevnikov. Vse to je dobrodošla nova prepreka, ki zviša težavnost, kar je bil pogosto tudi problem Total War serije, saj umetna inteligenca ne slovi ravno po kompleksnosti ter “inteligenci”, čeprav sem tu in tam opazil manjše izboljšave, saj se mi je zdelo, da je boljše reagirala na moje poteze, sploh v bojih.

A to ni edina novost. Total War: Warhammer 2 prinese tudi vitalne nove mehanike in čarovnije za vsako raso, manjše rituale, poglobljen sistem misij in nasploh nov svet za zavzetje. Izboljšave vključujejo sistem podnebij, ki je zamenjal prejšnjo omejitev naseljevanja naselij in namesto tega zviša stroške ter zniža zadovoljenost prebivalstva ter profitabilnost, prav tako pa je dobrodošla novost tudi več prostora v glavnih naseljih ter vojske brez gospodarja, ki jih sestavlja kombinacija enot različnih ras. Celotno bojevanje je še vedno enako epsko, in z izjemo novih enot in taktik za ponižanje nasprotnika, se tu ni veliko spremenilo, a po tem (razen raznih formacij aka zid ščitov, ki sem jih pogrešal že v prvem delu in jih zaradi nanašanja na namizno igro žal nikoli ne bom dočakal) niti ni bilo potrebe. Ker večino sveta prekriva morje (7.8/10, too much water), se pozna pomanjkanje ladijskih spopadov, ampak ne, nihče jih ne pogreša in prosim Creative Assembly, drži jih stran od nas, saj niti niso zabavni, niti jih računalnik ne zna učinkovito nadzorovati.

Končni svet je dosti večji in ker so razdalje med kontinenti precejšnje, se zna zgoditi, da nekatere izmed ras ne boš videl vse do konca oziroma bodo že mnogo prej izpadle, a to le pripomore k globini, saj bo vsako igranje (tudi z isto frakcijo) potekalo drugače, navsezadnje se vse izmed ras borijo za dominacijo in nekatere so včasih bolj uspešne od drugih. Ko rase počasi končujejo rituale se napetost in tveganje konstantno povečuje, medtem ko se panično branite pred zasedo 5000 podganjekov ali pa branite ritualno naselje pred še eno invazijo kaosa. Stalno se nekaj dogaja in tempo je dosti višji kot kadarkoli prej. Vse to po zaslugi vrtinca, ki doda nov, pomemben igralni element, ki do sedaj še ni bil viden v takšni obliki. A vseeno ne bi imel nič proti bolj agresivnemu nasprotniku na kampanji, saj le redkokdaj napove vojno, pa naj mu še tako greš v nos, in ne izkoristi ranljivosti, kot bi to pričakoval na višjih težavnostih.

Gladko kot cesarjeve spodnjice

Še ena velika prednost vsakega Total Wara so modifikacije, in čeprav še ni dolgo od izida, se že pojavljajo razne kompilacije, ki doprinesejo prilagodljivost, a je razvijalci zaradi raznolikih okusov posameznikov ne morejo uvesti. Vse od odstranitve dodatnega vzdrževanja ob ustvaritvi nove vojske, novih enot, uravnovešanj ter mnogo drugega, gre za pomemben aspekt, ki močno pripomore k daljnoročnosti in naredi vsako novo igranje zanimivejše tudi po tem, ko si svet že petič rešil (ali pogubil). A še vedno bi bil zadovoljen za par drugih izboljšav, bojni zemljevidi se znajo preveč ponavljati (čeprav se boriš na drugih lokacijah, te zna igra postaviti na identično bojišče), novih frakcij bi lahko bilo več in, seveda, bomo zagotovo dobili vsaj en par plačljivih DLC-jev. A še pomembneje, kje je dodatek, ki bo dodal nov, orjaški zemljevid za lastnike obeh Total War: Warhammer  iger in bo združil oba zemljevida ter vse rase v boj za globalno oblast? Pst … Na poti.

Vizualna plat se ni kaj preveč izboljšala, a nove rase izgledajo in se vedejo fantastično, delno zaradi fascinantnih vizualnih podrobnosti in animacij, ob katerih se lahko večina strategij skrije. Računalniške poteze se še vedno znajo zavleči, a če imate igro nastavljeno na brezrobi način, lahko medtem enostavno brskate po spletu ali gledate kakšen film, čeprav se – malo nenavadno – zna hitrost računalniških potez sama od sebe ponastaviti na počasno raven. Glede delovanja je bilo nekaj manjših izboljšav, a še vedno gre za procesorsko zelo zahtevno igro, ki za zadovoljivo delovanje s konstantnimi 50+ sličicami na sekundo potrebuje vsaj solidni i5 procesor, če ne še kaj več. A vseeno me je presenetilo, kako gladka je bila celotna izkušnja z grafične strani, saj je GTX 960 brez problema tudi v večjih spopadih zmogla 40–50 sličic na srednjih nastavitvah z največjo velikostjo enot, medtem ko je RX 480 zmogla 60 sličic na visokih nastavitvah, vsaj dokler nisem poizkusil poljubnih spopadov z absurdnim številom podganjekov.


Zaključek

Razer bo izdal prvi gaming telefon z osupljivimi 8 GB RAM-a

0

Pri ameriškem gigantu se niso šalili, ko so pred časom dejali, da nameravajo izdati mobilni telefon, namenjen igričarjem. Kolikor kaže, bo naprava vsebovala zelo zmogljivo strojno opremo, s količino spomina, identično novemu osnovnemu modelu MacBook Pro.

S propadom Windows phone operacijskih sistemov, Razer seveda ne namerava narediti svojih, ampak se bo raje zanesel na Google mobilno platformo (Android). Prav tako bodo telefoni vsebovali že obstoječe komponente, kot je mobilni procesor Snapdragon 835, saj ne nameravajo izdelovati lastne strojne opreme.

Glede na podane informacije ne verjamem, da bodo na telefonih imeli brezrobi zaslon, saj je najnižja podana resolucija 2560×1440, medtem ko imajo telefoni z večjim zaslonom in manjšim robom običajno resolucijo 2880×1440. To pa ni nujno slaba stvar, saj večji zaslon botruje višji porabi, zaradi česar bo čas delovanja verjetno daljši. Zaslon bo meril 5.7 inchev in notranji prostor bo 64 GB.

Za vstop v že tako ali tako nasičen trg bodo Razer telefoni skoraj zagotovo vsebovali tudi ekskluzivne funkcije in aplikacije.

Če vsaj malo poznam podjetje Razer, najverjetneje nameravajo za telefone računati premium cene, ampak bodo zaradi obetavnih specifikacij in velike količine spomina mamljivi za vsakega entuziasta tam zunaj.

Spletne prevare: gamerski prenosniki, slušalke in ostalo znižano za več kot 60 %

0

Ste v zadnjih dneh na Facebooku zasledili sponzorsko objavo, ki vas odpelje na spletno stran, kjer lahko kupite zelo zmogljive računalnike, slušalke in ostale višje cenovne IT izdelke po znižani ceni 60–80% ceneje? Radi bi vas opozorili, da gre za spletno prevaro! Spletne strani na prvi pogled delujejo povsem legitimne, toda po vplačilu zneska, izdelka ne boste nikoli prejeli, denar pa vam ne bo nikoli povrnjen ali pa vam bodo celo odtujili vašo bančno kartico.

Z željo, da bi prevarali vedno nove uporabnike, spreminjajo imena, identiteto in domene na nekaj dni, nekatere celo na nekaj ur. Pred vsakim nakupom preverite legitimnost spletne trgovine, v primeru smešnih cen, preverite njihovo legitimnost na večih različnih portalih oziroma, po domače, “poguglajte”.

Spodaj prilagam dva primera, ki sem ju zasledil v zadnjih dneh.

Zadnji dražilnik pred izidom – The Evil Within 2

0

Bethesda je končno izdala še zadnji dražilnik za naslednico dobro sprejete igre, The Evil Within. V veliki meri se osredotoča na samo preživetje glavnega lika med vsemi prikaznimi.

Osrednji protagonist ostaja enak kot v prvem delu. Govora je seveda o Sebastianu Castellonosu, ki se tokrat poda v sprevržen svet s prav posebno nalogo. Ponovno se bo moral spopasti z grozotami iz nočnih mor, v želji da najde hčerko, ki jo je izgubil pred leti. Vendar naloga ne bo lahka, svet okoli se ruši, mladenko pa mora najti, preden dokončno razpade.

Razvijalci obljubljajo več svobode in izkušnjo polno groze.

Igra je izšla danes, 13. 10. 2017, in je deležna pozitivnih kritik. Preverite še zadnji dražilnik, igro pa si prihranite za kakšen temačen večer.

Povezava do igre: Steam.

V igri Jurassic World Evolution bomo gradili svoj park z dinozavri

Če ste ob ogledu filmov Jurskega parka in filma Jurski svet, pomislili, kako kul bi bilo, če bi lahko zgradili svoj lasten park, v katerem bi gomazili dinozavri, boste svojo željo najverjetneje lahko uresničili že prihodnje poletje. Namreč, pri razvijalcu iger Frontier Developments so oznanili, da skupaj z Universal Studios izdelujejo igro Jurassic World Evolution, v kateri bodo igralci lahko zgradili svoj park z dinozavri in ga tudi upravljali.

Po besedah razvijalca, ki je mimogrede tudi stvaritelj priljubljene igre grajenja in upravljanja zabaviščnega parka Planet Coaster in RollerCoaster Tycoon 3, naj bi igra izšla poleti 2018 za PC, PlayStation 4 in Xbox One. Izdali so tudi, da bo igra obsegala tako grajenje kot tudi vodenje in upravljanje parka z dinozavri, igralec pa se bo srečeval z najrazličnejšimi varnostnimi izzivi, saj lahko stvari kaj hitro gredo narobe, kar smo se seveda naučili že ob ogledu filmov. Ena temeljnih nalog pa bo tudi skrb za zadovoljstvo obiskovalcev parka, katerega bomo dosegli s postavitvijo novih atrakcij oziroma razvojem novih primerkov dinozavrov v genetskem laboratoriju.
Način igranja bo tako zelo podoben igri Jurassic Park Operation Genesis iz leta 2003, ki je pri igralcih še vedno priljubljena, saj je do sedaj bila edina tovrstna igra.

Napovednik in posnetke iz igre Jurassic World Evolution si lahko ogledate spodaj.

Heartstone – poletni finale HCT

0

Finale poletne šampionske Hearthstone turneje se nevzdržno bliža.

Gre za tekmovanje, ki ga Blizzard organizira za najboljše igralce na svetu. Sestavljajo ga 3 sezone (poletna, zimska in spomladanska), polfinalisti turnirja se uvrstijo na svetovno finale. Ta vikend bo potekal zaključek poletne sezone z denarnim skladom 250 000 $. Ogledali si ga boste lahko na Heartstonovem uradnem twitch.tv kanalu, Twitch.tv/playheartstone.

Tekme bodo komentirali 3 komentatorski pari:

  • Brian Kibler in Dan Frodan Chou
  • TJ Sanders in Natham ItsAdmirable Zamora
  • Alexander Raven Baguley in Simon Sottle Welch

 

Seveda pa ne gre brez igralcev. Za večino igralcev je ta turnir zelo pomemben, saj je to za njih še zadnja možnost, da se uvrstijo na zaključni svetovni turnir z nagradnim skladom milijon dolarjev. Igralci, ki se bodo borili za zmago so:

  • Trunks
  • OldBoy
  • Nalguidan
  • Tom60229
  • Purple
  • Uya
  • Amyks
  • OMJasonzhou
  • Surrender
  • YAYTears
  • OmegaZero
  • Orange
  • Pavel
  • SHRoyalBaiZe
  • Cocosasa
  • Empanizado

Ob tem nam je Blizzard pripravil tudi nagrade za nas. Vsak igralec si lahko izbere enega favorita. Pridobite lahko do 4 paketke iz zadnje razširitve.

PEGI o “Loot Boxih”: “Ne moremo jih uvrstiti med igre na srečo.”

0

V zadnjem obdobju je izšlo več iger, v katerih so prisotni tako imenovani Loot Boxi. Gre za pakete, ki ob odprtju generirajo naključne stvari, namenjene uporabi v igri. Obsegajo vse od valut do misij in kozmetičnih dodatkov, ki igralcem nudijo prednost (odvisno od same implementacije).

Če so bili do nedavnega slednji prisotni zlasti v zastonjskih in nekaterih večigralskih igrah, je zaskrbljujoče, da so se “skrivnostne skrinje” začele pojavljati tudi v izključno enoigralskih naslovih, kar Middle-earth: Shadow of War je. Še dva večja naslova, ki vsebujeta LB, sta Forza Motosport 7 in prihajajoči Star Wars Battlefront 2.

Za razliko od ostale “plačaj za zmago” (Pay-to-Win) navlake, ki je v zadnjih letih postala stalnica, bi se Loot Boxi morali smatrati kot zvrst kockanja, ker to dejansko tudi so, in temu primerno oznako bi morali nositi (+18). Za to si v svoji kampanji prizadeva svetovno znani youtuber John Bain, bolj znan kot TotalBiscuit.

Z njim se ne strinjajo v ESRD-ju, ki so v izjavi za Kotaku dejali:

Ne jemljemo jih kot kockanje, ker vsak igralec garantirano prejme delce iz igre. Prej jih smatramo kot kupovanje paketov v igrah s kartami (aka Hearthstone).

Kakšno stališče so zavzeli pri PEGI? Za vse, ki ne poznate, gre za evropsko različico ESRD-ja, ki določa opozorilne oznake in minimalno starost igralcev, za določen naslov.

Na kratko, naš pristop je podoben kot pri ESRD. Glavni razlog za to je, da sami ne moremo definirati kockanja, to lahko stori samo NGC. Naša oznaka za kockanje je namenjena igram, ki simulirajo ali učijo to dejavnost, kot ta poteka v kazinojih, dirkalnih stezah ipd. Če bi NGC označila skrinje s plenom (Loot Box) kot obliko kockanja, bi ustrezno prilagodili tudi naš kriterij.

To pomeni, da bi po njihovem igričarji pritisniti na ustrezne institucije (NGC), namesto nanje.

Kaj sami menimo o tej problematiki, lahko preverite v našem šestem podcastu.

Fortnite Battle Royale je igralo kar 10 milijonov igralcev

0

Fortnite je svojo pot začel kot plačljiva igra, ki jo dobimo že za 39,99 €. A kmalu so razvijalci odkrili, da bi bilo pametno narediti tudi brezplačne vsebine, zato so naredili svoj Battle Royale način, zelo podoben kot pri PlayerUnknown’s Battlegrounds. Prvi dan so dosegli 1 milijon igralcev, v enem tednu pa kar 7 milijonov igralcev in okrog 500 tisoč istočasnih igralcev. Danes pa so Epic Games naznanili dosežek – 10 milijonov igralcev. Battle Royale je očitno postal zelo popularen v zadnjih mesecih in mogoče lahko pričakujemo še kakšno igro s podobnim pristopom. Če želite sami testirati način Battle Royal v Fortnite, kliknite tukaj, za igranje PvE vsebin pa boste morali odšteti nekaj denarja.

Playerunknown’s Battlegrounds podira vse rekorde

0

Playerunknown’s Battlegrounds je prodal že 15 milijonov kopij, pri tem pa zaslužil kar 450 milijonov ameriških dolarjev, kar je odlično, sploh za igro, ki še ni izšla in je trenutno v zgodnjem dostopu za 29.99 €. V tej fazi se nahaja od 23. marca. Seveda je na voljo samo za osebne računalnike, na platformi Steam pa je prehitela vse največje igre, kot so Counter Strike: Global Offensive, DOTA 2, Team Fortress in preostale. Pred kratkim je celo dosegla 2 milijona istočasnih uporabnikov, več o tem si lahko prebere tukaj.

Datum izida za Playerunknown’s Battlegrounds lahko pričakujemo v letu 2018, s podporo za Xbox One in Xbox One X. Verjetno bomo nekega dne igro videli tudi na PlayStationu 4.

iPhone 8 ima probleme z baterijami

0

Dvaindvajseti september je bil dan, ko je Apple uspešno lansiral svojo najnovejšo serijo telefonov, z imenom iPhone 8 ter iPhone 8 Plus. Čeprav je v roke željnih kupcev prispelo milijone izdelkov, brez zapletov seveda ni šlo. Zaenkrat je zabeleženih sedem primerov, kjer so ljudje že prejeli okvarjen telefon ali pa so opazili okvaro med polnjenjem njegove baterije. Ta se je namreč napihnila, kar je povzročilo razcep same naprave. O incidentih poročajo iz različnih delov sveta, a skupnega imenovalnika okvare zaenkrat še niso odkrili.

Seveda se ljudje še vedno spominjajo nesrečnega Samsungovega Galaxy Nota 7, vendar zaenkrat iPhone 8 še ni v tako resnih vodah. O vžigih in eksplozijah še ni govora, tako da imajo nesrečniki širom sveta trenutno samo (pre)napihnjene žepe, Apple pa baje že mrzlično raziskuje vzrok okvare.

Prišel je drugi napovednik za Star Wars: The Last Jedi

0

Vsi ljubitelji Star Wars serije si lahko v novem napovedniku ogledajo, kaj pričakovati v naslednjem filmu priljubljene serije.

Prikazanih je kar nekaj stvari. Vidimo lahko nov utrinek iz Skywalkerjevega treninga z Rey, kjer Luke omeni, da je doslej videl le eno osebo z enako močjo. Po vsej verjetnosti govori o Kylu Renu, slednjega vidimo pilotirati bojevnika in njegove pomisleke pred sestrelitvijo sovražne ladje njegove matere. Nastopata tudi Poe in Finn, prikazan je njun boj proti Prvemu Redu (tako v vesolju kot tudi na tleh), preden se vse zaključi z vrhovnim vodjem Snokom, ki muči Rey.

Nov film v franšizi bo na voljo 13. decembra 2017.

Test telefona: Bluboo S1

Vsi poznamo Kitajce – nakup telefona pri eni izmed mnogih spletnih trgovin, ki so vzcvetele tam, je lahko dvoreznen meč. Najde se jih precej, ki ne upravičijo sicer zelo nizke cene, se ne držijo napisanih specifikacij ali pa navadno crknejo po par tednih uporabe. A seveda s tem ne moremo opisati vseh telefonov, ki se jih da tam kupiti in vsekakor obstajajo izjeme. Prvi izdelek, ki smo ga prejeli v test je morda ravno ena izmed njih. Po tehničnih specifikacijah vsekakor uspe dvigniti par pogledov. S 4 GB pomnilnika, 8-jedrnim procesorjem in 1080x1920p resolucijo zagotovo izgleda kot zanimiv nakup, sploh za manj kot 150 €, za kar navadno dobimo polovico prej naštetega. Poglejmo si torej, ali gre le za še en kitajski šrot ali biser v oceanu poceni, cenene robe.

Povezava do telefona


Tehnične specifikacije

  • Velikost: 14.3×7.4×0.87cm
  • Teža: 169 g
  • Operacijski sistem: Android 7.0 Nougat
  • CPU: MTK6757 Octa-core / Helio P25 2.5 GHz
  • GPU: ARM Mali-T880 MP2 900 MHz
  • RAM: 4 GB
  • ROM: 64 GB
  • Baterija: 3500 mAh (neodstranljiva)
  • Zaslon: 5.5 inch
  • Resolucija: 1920*1080P
  • Zaznavanje pritiskov: G+FF do pet pritiskov naenkrat
  • Kamera: 13.0 MP AF + 3.0 MP FF + 5.0 MP FF
  • Video snemanje: 1920*1080P
  • Luč: Da
  • SIM: Dual SIM, Nano SIM+Nano SIM/SD Card
  • WIFI: 802.11a/b/g/n
  • Bluetooth: 4.0
  • GPS: GPS+A-GPS+GLONASS

Embalaža

Pri kitajskih telefonih je embalaža pogosto spregledan in zelo enostaven del. Nič čudnega, saj je njen glavni namen, da pritegne uporabnika v nakup, a takšen telefon navadno prvič vidiš, ko poštar prinese paket. S1 je na tem oddelku presenetil, saj je embalaža stilska, še vedno minimalna, a vseeno presenetljivo kompaktna. Na sprednji strani najdemo le ime in slogan in na zadnji le tehnične specifikacije. Škatla je sicer prišla malenkost obtolčena, a to je le dokaz, da je svoje delo opravila ;).

V notranji škatli takoj vidimo telefon v zaščitni foliji (ki je na sliki več ni) in v zelo tesno prilagajočim se modelom.

Če tega snamemo, spodaj najdemo tudi dve škatli, ki vsebujeta dopis direktorja, ovitek, zaščitno Gorilla steklo, navodila, USB C polnilec, adapter ter vstavek za SIM kartico. Kar nekaj dodatkov, sploh ovitek in zaščitno steklo sta lep plus (ja, ja, saj vem, da gre za zelo poceni stvari, a to odvzame od potrebe po ločenem nakupu).


Zunanjost

Ko govorimo o celostnem dizajnu, so se pri Bluboo odločili za šik izgled z zelo tankim robom in kar 90 % prekritostjo z zaslonom. Zaradi organsko ojačane plastike ima celotni telefon keramično strukturo, zaradi uporabe organskega stekla in malo manjše velikosti kot Maze Alpha pa nudi tudi boljši oprijem.

Prav tako telefon vsebuje bliskavico solidne kvalitete, ki jo lahko uporabljate tudi kot luč. Z le tremi gumbi na desni strani kaj preveč bližnjic ni mogoče uporabljati, hiter dostop je možen le do odklepa in glasnosti. Na sprednji strani lahko na dnu vidimo tudi bralnik prstnih odtisov ter sprednjo kamero.

Zaslon

Zaslon ima 1080P in je iz 2.5D Gorilla stekla. Ne rabi vas skrbeti za praske in manjše padce, saj vsebuje tudi Corning Gorilla steklo. Opazil sem, da prikazuje natančne in žive barve, z izjemnim razmerjem 401 PPI, 96 % NTSC barvno saturacijo in kontrastnim razmerjem 1400:1 pa nedvomno poskrbi tudi za vizualno prijetnost.

Programska oprema

S1 pride z novim, Android Nougat 7.0 operacijskem sistemom, ki kot novosti uvede dvozaslonsko večopravilnost, boljši pretok podatkov in hitrejše delovanje. Operacijski sistem je bil še dodatno prilagojen za telefon in uporabniški vmesnik je zelo čist ter ostrega izgleda brez dodatne, nezaželene programske opreme, kot to delajo nekateri proizvajalci kitajskih telefonov. Nameščeni so vsi osnovni programi, kot so čas ter vreme. Ni sicer čisto jasno, ali bo v prihodnje nanj možno posneti tudi Android 8 operacijski sistem, saj o njem kaj preveč še ne vemo.

Delovanje

Osem-jederni MediaTek Helio P25 je v praksi prikazal gladko delovanje in nič zatikanja. Zaradi impresivnih specifikacij nisem niti pričakoval, niti doživel slabega delovanja in zatikanja. AnTuTu benchmark je prikazal rezultat 60167, kar je zelo dobro za ta cenovni razred, a vseeno nižje od nekaterih telefonov za malo višjo ceno.

Po potrebi lahko prostor (primarno ga je 64 GB) z zunanjo spominsko kartico nadgradite do 256Gb, ne rabi pa vas skrbeti niti delovanje v igrah, kar si bomo pogledali v naslednjem poglavju.

Igre

Večino iger je telefon zmožen poganjati brez težav, edino nekatere izmed najbolj zahtevnih, kot je Asphalt 8, so mu znale povzročati občasne težave, ki so se kazale v obliki zatikanja. Tako morda res ne gre za vrhunski gaming telefon, ampak glede na zahtevnost večine Android iger in prikazano delovanje, razen največjih zahtevnežev večina uporabnikov ne bo doživela nobenih problemov.

Kamera

Na zadnji strani se nahajata dve Sony kameri, ena s 16 MP in druga s 3 MP, ki služi za globinsko zaznavanje. Tako se primarno uporablja 16 MP kamera na zadnji strani oziroma 8 MP kamera na sprednji strani, in kot lahko sami vidite, so slike solidne kvalitete in ostre, čeprav so barve morda malce zbledele tudi v optimalnih svetlobnih pogojih. Dodatno za boljše svetlobne pogoje po temi in v slabi luči služi tudi LED-lučka.

Baterija

3500 mAh litij-ionova vgrajena baterija je narejena iz polimera. Ima podporo za hitro polnjenje in ob testiranju se je S1 napolnil v dobrih 90 minutah (prvo polnjenje je sicer vzelo malo več časa). Ob normalni uporabi je baterija delovala nekje 24 ur, kar se ob obremenitvi, torej ob gledanju filmov in igranju iger zniža na nekje 12 oziroma še nekaj manj. Baterija je torej zelo impresivna ob težki uporabi, je pa telefon vseeno potrebno polniti na 1–2 dneva.

Ena težava se tu pojavi ob uporabi ovitka, saj v tem primeru polnilec ne seže dovolj daleč, zaradi česar je potrebno pred polnjenjem ovitek obvezno sneti.


Zaključek

The Last of Us 2 prihaja v letu 2019 skupaj z novo generacijo PlayStation konzol (govorice)

0

Gustavo Santaolalla je namignil, da bo zelo pričakovana igra za PlayStation konzole ugledala luč sveta šele nekje v letu 2019. Intervju je potekal v Argentini preko radia in tam mu je verjetno ušlo iz ust nekaj, kar še ne bi smelo, namreč igra naj bi izšla skupaj z novo generacijo PlayStation konzol. Pričakujemo lahko 4K ločljivost, 60 sličic na sekundo in neverjetno grafično podobo. Seveda govorice po radiu niso vedno stoodstotne in bo potrebno počakati še nekaj časa, preden bomo zares prepričani, če je vse to res. Do takrat pa si lahko ogledate napovednik za prihajajočo, izključno igro za PlayStation, The Last of Us 2.

 

Playerunknown’s Battlegrounds ima že skoraj 2 milijona istočasnih igralcev

0

Na platformi Steam je Playerunknown’s Battlegrounds dosegel že skoraj 2 milijona istočasnih uporabnikov, kar je odličen dosežek za razvijalce. Dota 2, ki je druga najbolj igrana igra na Pari, nima niti 1 milijon istočasnih igralcev.  Mesta za njimi so si razdelili še Counter Strike Global Offensive, Team Fortress 2, Payday, Warframe, Grand Theft Auto, H1Z1: King of the Hill, ARK: Survival Evolved in Divinity Original Sin 2.

Playerunknown’s Battlegrounds je strelska igra, v kateri začnemo iz nič, pridobiti si moramo orožje in ostale potrebščine v svetu, ki je poln drugih igralcev, kateri nas hočejo ubiti. Uvršča se v t. i. “Battle Royal” žanr, ki je postal precej popularen do te točke, da so svojo verzijo pričeli implementirati tudi drugi razvijalci kot so, Epic Games, ki so dodali svojo brezplačno različico v igri FortnitePlayerunknown’s Battleground lahko kupite na Steamu za 29,99 € in takoj pričnete z igranjem zgodnjega dostopa.