🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 543

Ghost Recon: Wildlands – nova posodobitev je tukaj

0

Dodanih je bilo kar nekaj stvari in Ubisoft je zadovoljen. Igralci so dobili veliko izboljšave in stabilnosti glede uporabniškega vmesnika, co-op načina, igralnosti, zvoka, grafčne podobe, odprtega sveta in trgovine. Dodani so bili tudi  t.i. Live Season Challenges oz. sezonski izzivi v živo. Vse te nove stvari nam bodo zasedle kar 8,4GB na igralni konzoli in 6,4GB na osebnem računalniku. Če se vam to zdi veliko obiščite njihovo spletno stran in videli boste, da so se razvijalci zelo potrudili pri izboljšavah.

Ghost Recon: Wildlands je tretjeosebna strelska igra, temelji na taktiki in velikem odprtem svetu. Dogajanje je postavljeno v Bolivio, kjer si preprodajalci ne dajo nikoli miru in naloga vsakega igralca je ustaviti te ljudi. Igramo jo lahko na PC, PlayStation 4 in Xbox One.

Tukaj si lahko ogledate kako izgleda Ghost Recon Wildlands in t.i one bullet challange oz. izziv z enim metkom.

Bayonetta končno prihaja na PC

0

Razvijalci so obljubili svojo igro na platformi Steam, podoporo 4K ločljivosti, seveda bo možno igranje tudi na HDju z 60 sličicami na sekundo.

Lastnosti:

  • Nadnaravne moči | Uporaba teh moči bo vaše nasprotnike pospravila v pepel
  • Angleški in Japonski pogovori | Uporabljali bomo lakho angleške ali japonske zvoke in podnapise.
  • Klimatska napetos | Ekstremno okolje vas bo držalo na adrenalinu.
  • Izboljšana grafika | 4K, anti-aliasing, anisotrophic filtering, SSAO lighting, sence in teksture.

Sistemske zahteve:

 

Minimalne

Operacijski sistem | Windows 7/8/8.1/10

Grafična kartica | AMD radeon HD6950 / GTX 570

Delovni pomnilnik | 4GB

Procesor | Cire i3 3220

Trdi disk | 20GB

 

Priporočene

Operacijski sistem | Windows 7/8/8.1/10

Grafična kartica | AMD radeon HD7870 / GTX 760 ali boljša

Delovni pomnilnik | 8GB

Procesor | Core i5 4460

Trdi disk | 20GB

 

Če vas zadeva zanima pohitite, ker imate do 25. aprila možnost dobiti brezplačno nadgradnjo na digitalno delux izdajo, ta vsebuje glasbo in digitalno knjigo z raznimi umetninami. Igro dobite na uradni spletni strani za 19,99€.

Pregled – Vikings: Wolves of Midgard

Razvojna ekipa: Games Farm
Založnik: Kalypso Media Digital
Spletna stran: http://www.games-farm.com/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=X7dMUXbpuzs
Platforme: PC, PlayStation 4 in Xbox One
Datum izida: 24.3.2017
Cena: PC 44,99€ | PlayStation 4 59,99€ | Xbox One 59,99€
Žanr: APRG

Pregled

Razvijalci Games Farm, ki so znani že po Shadows: Heretic kingdoms, so še enkrat posegli v akcijsko stran RPG žanra in izšla je igra Vikings: Wolves of Midgard. V njej seveda ne manjka pretepanja in lomljenja kosti. Sama igra je velika dobrih 7GB, kar za današnji čas ni veliko. Poleg PlayStation 4 in Xbox one jo lahko igramo tudi na osebnih računalnikih s standardnimi zunanjimi napravami, kot sta miška in tipkovnica, a igra podpira tudi priklop kontrolerja na PC. Sedaj pa se kar preselimo v svet Vikingov, njihovih bogov in fantazije, ki si so jo izmislili razvijalci.

Zgodba in kreiranje lika

Naprej, naprej, naprej ali poslušanje starke

Vikings: Wolves of Midgard je še eden izmed mnogih APRGjev s fantazijsko zgodbo, v kateri začnemo kot ženska ali moški. Poleg tega lahko svoj lik uredimo po svoji žeji. Izbira prilagajanja lika res ni velika, ampak saj tudi namen igre ni, kako bomo izgledali, temveč koliko nepridipravih bomo razbili. Sledi še izbira klase, kjer lahko izbiramo med Tyr, Loki, Thor, Skathi in Odin. Preden se odpravimo na dogodivščino, lahko vključimo še Valhalla način, v kateremu ne smemo nikoli umreti. Ko je lik končan izberemo še težavnost in naša vikinška pravljica se prične. Zgodba ni prav nič posebnega, rešiti moramo svet pred nepridipravimi, v tem primeru rešujemo severnjaški svet. Vse pogovore lahko zelo hitro preskočite in se tako hitro podate v akcijo.

Kreiranje lika

Dogodivščine, pravljice in opremljanje lika

1. del: Klik, klik, klik, bum, bum, bam, pobijmo vse kar se da

Ustvarili smo lik, in izbrali igralni način. Že takoj se znajdemo v zasneženi pokrajini, naredimo tri korake in kot se žanru spodobi, začnemo klikati po pošastih, ki nas hočejo ubiti. Kar hitro ugotovimo, da sta preslednica in desni miškin klik naša rešitelja, saj nam nudita izmikajoč manuver. To je še kako koristno, saj lahko velikani in ostale fantazijske beštje hitro naredijo precej škode. Sam boj je malo bolj zanimiv kot pri ostalih APRG igraj, saj je malček bolj taktičen in moramo biti bolj pazljivi na udarce pošasti, sploh šefov.

Pa parih minutah igranja se znajdemo v zapuščenem mestu, kjer pobijemo vse, kar leze in se zlobno reži ter rešimo nekaj ljudi. Ti nas z veseljem postavijo za poglavarja tega mesta in nekako smo uspešno opravili prvi del igre. Sledi hitro govorjenje s kovačem in tako že dobimo prvo nalogo, katera nas napodi ponovno v zasnežen svet. Kar se tiče same odzivnosti lahko rečem, da je zelo nerodna, ampak s časom se privadimo. Zelo pa me je navdušil počasen posnetek, ki pride v akcijo, ko nam uspe ubiti pošast z zelo močnim udarcem. V nalogah moramo paziti, ker imamo sneg, lahko se pohladimo in s časoma naš lik umre. Igra vsebuje tudi strupe, ogenj in neko posebno energijo, vse od katerih nas lahko ubijejo.

Vsaka naloga ima določene stranske obveznosti, ki jih lahko naredimo za dodatne surovine. Ko prisopihamo na konec nas čaka še šef, katerega moramo ubiti, če hočemo nalogo uspešno opraviti. Na začetku je zadeva še kar zanimiva ampak bolj kot gre sama igra proti koncu, bolj se zadeva vleče, saj se hitro začne ponavljati. Pridemo v mesto, si nagradimo kovača in ostale zadeve in se podamo na novo nalogo, kjer delamo zelo podobne stvari kot v vseh ostalih nalogah. Vikings: Wolves of Midgard vsebuje tudi točke izkušenj, ki ji pridobimo v obliki krvi, katero zbiramo od mrtvih pošasti ali ljudi. S tem napredujemo in izboljšujemo svoje sposobnosti v drevesu spretnosti. Na koncu vsake naloge dobimo tudi opremo, ki je največkrat slaba ali pa za drugo klaso, meeh standard!

Drevo spretnosti

Nadgradnja mesta in kupovanje opreme

Mesto nam ne ponuja veliko, je pa lepo nadgrajevati stvari

V samem mestu dobimo kovača, pri katerem lahko kupujemo naključna orožja. Poleg njega imamo še izdelovalca run, izdelovalca oklepov, izdelovalko nakita in trgovca. Seveda se nam vsi ti gospodje in gospa ne odklenejo skupaj, ampak med napredovanjem. Prav pri vsakemu od naštetih lahko kupimo določene kose opreme in večkrat kot smo nadgradili izdelovalca nečesa, boljše kose opreme bomo dobili. Kaj bomo dobili pa je popolno naključje. Žal največkrat dobimo neuporabne zadeve, ki jih potem samo prodamo za nekaj denarja in surovin. Mesto se mi ne zdi prav nič posebnega, saj je zelo podobne zadeve imel že stari Diablo 2. Edina stvar, ki je malce drugačna je oltar, kjer žrtvujemo za izboljšave svojega lika. Še ena zadeva, ki me res moti je ta, da ne moremo prodajati trgovcu opremo na nek hiter način, ampak moramo tisočkrat klikniti in vsak košček moramo posebej prodati. Sčasoma postane to grozovito naporno.

Trgovanje

Grafična podoba in mehanika igre

Nič posebnega, a zadovoljiva

Vikings: Wolves of Midgard ima gledljivo grafiko, ki ni prav nič posebnega in mislim, da se niti približno ne more primerjati z grafično podobo, ki jo nudi Diablo 3. Vsebuje tudi kar nekaj grafičnih napak, ki sem jih videl na lastne oči. Tako potrebuje še nekaj posodobitev, da bo vse izgledalo boljše. Isto velja za same mehanike, katere je zelo nerodne. Premikanje lika je nerodno in treba se ga je navaditi, a ko nam pride v kri je sicer vredu, tako da to ni tako moteče. Velike probleme sem opazil tudi pri zamahih s sabljo. Moj lik je velikokrat zamahnil v prazno, ko so bile pošasti kar nekaj metrov stran in je mahal dokler se ni katera opogumila in prišla čisto blizu. To me je zmotilo, ker je že tako veliko klikanja v ARPG igrah in to kar sem opisal nam zadevo samo še poslabša.

2. del: Klik, klik, klik, bum, bum, bam, pobijmo vse kar se da

Smo že blizu konca in naš lik je stopnje 30, yaaay! končali smo že preko dvajset različnih map in vse so bile zelo podobne. Seveda je bil na koncu vsake precej brezvezen šef, ki je umrl v nekaj zamahih. Že smo pri zadnjemu šefu, ki prav tako umre precej hitro in igra se konča na način, kot da bomo dobili tudi nadaljevanje, vsaj jaz sem dobil tak občutek. Seveda to še ni konec. izberemo lahko že novo igro, ki se nam ponudi in začnemo isto zgodbo brez kakršne opreme samo, da obdržimo izkušnje… Resno… vse še enkrat? Ne hvala! Res je, da je igra na srednji težavnosti brezzvezna, a to se kmalu spremeni, če zberemo najtežjo težavnost insane. Tako postane Vikings: Wolves of Midgard zelo težka in treba je vložiti mnogo več truda. Veliko težav sem imel že s prvim šefom v zasneženi pokrajini. Tudi neobvezne naloge na vsaki mapi so še kako pomembne, če želimo zadevo lažje izpeljati do konca. Na najtežjo težavnost je treba definitivno kakšno mapo tudi ponoviti zaradi surovin in večjega kupovanja opreme. Ob tem moramo imeti nekaj sreče, da nam bo mesto dalo kakšen pameten del opreme. Pozabite lahko tudi na večno uporaba preslednice (na nizki težavnosti se lahko zavalimo do konca mape in ubijemo šefa brez problema).

Boj proti pošastim

Zaključek

Vikings: Wolves of Midgard je povprečen akcijsko naravnan RPG, ki se za moje pojme ne more primerjati z Diablo 3. Tudi igri kot je Grim Dawn ne seže do kolen že samo zaradi same cenovne razlike, pa tudi svobode, ki jo imamo v igri Grim Dawn glede sistema klas. Zame igra ni vredna 45€ in ker za konzole stane še več, je žal ne morem priporočati niti igralcem na konzolah. Sicer je na konzolah nisem testiral in ne morem povedati, če je tudi tam tako neroden občutek. Gre pa še vedno za igro, ki je po močno znižani ceni za vsakega ARPG oboževalca vredna vsaj enega poizkusa.

Overwatch: Nov napovednik za prihajajoči dogodek

0

Nov napovednik v francosščini je ušel na YouTube za dogodek Insurrection v igri OVerwatch. Šlo naj bi za PvE naloge, kjer zasledujemo Tracer na poti v King’s Row. Celoten dogodek naj bi se dogajal po digitalnemu stripu imenovanem Uprising.

V dogodku bodo lahko igralci, dobili časovno omejene kozmetične predmete, možno bo dobiti več kot 100 različnih predmetov iz posebnih zabojev. Danes naj bi Blizzard uradno naznanil dogodek Insurrection.

Overwatch je večigralska spletna igra v kateri se borimo 6 proti 6. Gre za prvoosebno akcijsko streljačino, ki jo lahko igramo na PlayStation 4, Xbox One in PC.

Oglejte si Insurrection dogdek in posnetek, ki je všel. Hvala tistemu, ki ga je naložil na YouTube. 

HearthSlovenija – ABC HUB BTC Ljubljana

0

Vsi ljubitelji Hearthstona ste vljudno vabljeni, da se nam 29.4.2017 pridružite na posebnem dogodku v ABC HUBu (BTC, Emporium, spodnja etaža). Vsi tekmovalci spodaj najdete prijavnico in navodila, obiskovalci pa ste vljudno vabljeni k ogledu živega prenosa in chitchat o novem patchu 🙂 Pohitite in se pridružite tekmovalcem na največjem Hearthstone turnirju v Sloveniji!

Ne igrate Hearthstona? Nič zato! Vabljeni na debato z našo GAMING.si ekipo, hitro partijo FIFE 17 na PS4 in preizkušnjo stolov UVI CHAIR, ki bodo bili predstavljeni na našem dogodku! Se vidimo? 😉

Turnir bo sprejel 32 igralcev (ob veliko večjem zanimanju bomo to število povečali) in bo za to število igralcev tudi prirejen glede nagrad, pravil in ostalega. Za simbolično prijavnino 10€ se lahko tudi vi pridružite tekmovalcem, ki se bodo potegovali za bogat nagradni sklad v vrednosti 900€, prav tako pa bomo poskrbeli, da noben iz turnirja ne bo odšel praznih rok. Poleg nagrad bo najboljših 8 prejelo tudi dvojne točke HearthSlovenije, s pomočjo katerih se lahko igralci uvrstijo na naš finalni turnir.

Tekmovanje je TUP (turn up play), kar pomeni, da je za računalniško opremo poskrbljeno.
Prav tako bo urejen stream na povezavi twitch.tv/frixii, na katerem se bodo prenašale vse tekme od končanega skupinskega dela dalje (top 16) in ki ga boste lahko spremljali na velikem platnu na prizorišču. Da slovensko sceno približamo profesionalnim organiziranim turnirjem pa bomo na stream vključili tudi kamere igralcev in njihove intervjuje!

Check-in se začne ob 9.00 in poteka do 9.30, začetek skupinskega dela tekmovanja pa je na sporedu ob 10.00. Po skupinskem delu bodo igralci imeli 30 minut pavze, nato pa nadaljujemo z borbami za najvišja mesta.

Nagradni sklad za Hearthstone turnir:

  • 1.mesto: UVI CHAIR BACK IN BLACK + računalniška oprema v vrednosti 100€ *
  • 2. mesto: UVI CHAIR SIMPLE / OFFICE + računalniška oprema v vrednosti 80€ *
  • 3. mesto: računalniška oprema v vrednosti 150€ *
  • 4. mesto: računalniška oprema v vrednosti 80€ *
  • 5. mesto: računalniška oprema v vrednosti 50€ *
  • 6.  mesto: računalniška oprema v vrednosti 30€ *
  • 7. mesto: računalniška oprema v vrednosti 20€ *
  • 8. mesto: računalniška oprema v vrednosti 20€ *
  • 9. do 32. mesto: DARILO *

*nagrade bomo dopisali naknadno, najkasneje do 26.4.2017! Cena nagrad je okvirna, vse cene že imajo vključen DDV.

Avalanche Software mogoče izdeluje Harry Potter igro

0

Warner Bros skupaj z Avalanche Software trenutno iščeta nove ljudi, ki bi zavzeli nove pozicije in govorice so naj bi šlo za popolnoma novo igro v stilu Harry Potter-ja. Trenutno se iščejo “lead animator” oz. vodilini animator, “senior game writer” oz. pisec iger in “senior enviroment artist” oz. umetnik okolja.

Zakaj Harry Potter?

Prvi namig smo dobili direktno iz pisateljske pozicije, ki so povedali, da iščejo talentirane pripovedovalce zgodbe z močnim razumevanjem britanske kulture. Drugi namig je iskanje človeka, ki zna delati z Unreal pogonom in mu kratica RPG ni tuja.

Kaj se nam obeta se dejansko se še ne ve, to so samo govorice in domneve, ki so se pojavile tudi po forumihAvalanche Software ni za enkrat izjavil še nič glede Harry Potter RPG igre al sploh kakšne video igre.

Test spletne kamere: Logitech C922

Logitech C922 je spletna kamera, izjemno priljubljena pri streamerjih. Zakaj? Ker iz nekega razloga očitno ljudje uživamo ob gledanju popačenih obrazov in “pristnih” reakcij. Kolikor je vse skupaj pristno je seveda tema za kdaj drugič. V zadnjem obdobju ste na našem YouTube kanalu videli kar nekaj recenzij igričarske opreme, ki so bile v veliki meri so bile posnete s to kamero. Poudaril bi, da kamera seveda temu ni prvenstveno namenjena. Primarno bi se naj uporabljala za streamanje. Kako pa se obnese? Svojo Logitech C922 PRO kamero lahko kupite na EIGRE.si!

Embalaža

Embalaža ni nič posebnega. Gre za majhno kartonasto škatlo, v kateri se nahaja kamera sama in nekaj dodatkov. Na zadnji strani boste lahko opazili par slik izdelka in opis lastnosti. Ob odprtju me je pod zaščito v ovoju iz tenkega kartona pričakala kamera, zraven pa še majhno stojalce s tremi nogami ter par dokumentov. Če želite streamati ali zgolj snemati posnetke boste veseli, saj boste v embalaži ugledali 3 mesečno brezplačno licenco za XSplit Premium.

Izgled

C922 zagotovo izgleda poznano vsakemu lastniku C920, saj sta vsaj na videz skoraj identični. Logitech logotip je bil posodobljen na novejši dizajn in prestavljen na malo bolj očitno mesto, a drugo je vse identično. Na kratko povedano – gre za črni štirikotnik, ki navadno čepi nad zaslonom. S sredine vate strmi enojna leča, medtem, ko sta na straneh vidna dva mikrofona. Kar dolgočasno, pričakoval sem kakšno večjo estetsko izboljšavo napram prejšnje kamere, sploh glede na Logitech-evo agresivno politiko preurejanja. Isto bi lahko rekel tudi za pritrdilno sponko, večino katere se nahaja za monitorjem.

Na voljo imate tudi opcijo uporabe stojala, ki je vključeno tudi zraven spletne kamere (oziroma kateregakoli drugega stojala). Je solidne kvalitete, a vijak, ki drži kamero stacionarno je zelo rahel, zaradi česar že ob manjšem dotiku preneha opravljati svojo nalogo in kamera pade hitreje kot alkoholik ob dveh zjutraj. Je tudi precej nizek, zaradi česar je ga je priporočljivo postaviti na kakšno polico, saj drugače kot snemanja ni optimalen. Če pa bi omenil eno stvar, ki bi potrebovala nadgradnjo, je to kabel, ki povezuje kamero z računalnikom. Še vedno gre za zelo enostaven, tanek, gumijasti kabel, ki ni najboljše kvalitete. Skrbi me, da se bo ob manjši nepazljivosti precviknil, zaradi česar bo kamera postala seveda nekoristna.

Test

Po štirih letih je Logitech končno upokojil spletno kamero C920. Imela je dobrih par let in dominacijo na trgu snemanja osebkov med igranjem. Kaj pa so prvi vtisi C922? Gre za C920, ampak s par izboljšavami. Omogoča snemanje tako v 1080p kot 720p. Razlika je le ta, da je v 1080p sposobna zajeti 30 sličic na sekundo, pri 720p pa 60 sličic na sekundo. Sama kamera, glede na ceno, ponuja kakovostno sliko in se v večini primerov, sploh v slabših svetlobnih pogojih, obnese bolje od glavne konkurentke Razer Stargazer. Delovanje v slabih svetlobnih pogojih je tudi ena izmed glavnih nadgradenj, ki jo je Logitech vključil napram C920. Sicer je tudi ta nudila solidno kvaliteto slike v slabših pogojev, ampak to ni prišlo poceni. Žrtvovala je namreč število sličic, ki je nemalokrat padlo pod 20, zaradi česar je bilo snemanje v slabih svetlobnih pogojih skoraj nemogoče.

Slika je seveda odlična in ostra tudi v optimalnih pogojih in več kot zadostuje za streamanje. Če sem iskren, večina ljudi, ki je pripravljena odšteti stotaka za spletno kamero, to uporablja predvsem za kreiranje vsebin za Twitch in YouTube. Pri tem je velikokrat glavna naloga kamere izris 200×200 pikslov, ki se najpogosteje nahajajo v enem izmed kotov in k vsebini dodati avtorjevo podobo in reakcije. Za slednje zadostuje že snemanje v HD. A C922, kot C920 pred časom, ostaja optimalna izbira za snemalce, ki želijo nekaj več, saj tu z 60 sličicami nudi zelo gladko izkušnjo.

To nas pripelje do druge večje spremembe, to je možnost odstranjevanja ozadja, saj je namesto slednjega prikazana zelena barva. To je bilo možno tudi z C920, čeprav ste v tem primeru potrebovali drugo programsko opremo. Namesto tega C922 vsebuje priložen program Personify ChromaCam, s pomočjo katerega lahko ozadje enostavno odstranite. Še vedno je potrebno omeniti, da gre za programsko rešitev. Za razliko od C922 Stargazer deluje s pomočjo Intel RealSense, ki vključuje zaznavanje globine. Zaradi tega je zmožen zaznati, kako blizu kamere se nekaj nahaja in odstrani vse v ozadju. C922 pa ne uporablja nobene fensi rešitve, zaradi česar je kvaliteta obrezovanja dosti slabša, saj zraven ozadja pogosto odreže tudi robove telesa ter sploh lase. Ima pa Logitechev predstavnik vseeno eno veliko prednost. Stargazer tu podpira le Windows 10, medtem, ko lahko funkcijo na C922 uporabljate na vseh operacijskih sistemih.

Slabi svetlobni pogoji

Optimalni svetlobni pogoji

Primer video streamanja (zgodnji levi kot)

Programska oprema

Za prilagajanje nastavitev imate na voljo dve opciji. Ena je standardni Logitech-ev Gaming Software, ki ga uporabljajo za vse izdelke, druga pa ločeno orodje, ki omogoča le nastavitve za kamero. Mi se bomo fokusirali na ta prvega, saj oba nudita skoraj identične opcije. Osnovne nastavitve vključujejo svetlost, kontrast in saturacijo, lahko pa nastavljate tudi napredne nastavitve. Ena stvar, s katero sem imel nekaj težav je auto fokus, ki je kljub izključitvi avtomatičnega nastavljanja vseeno spreminjal fokus med snemanjem.

Zaključek

C922 je glede na predhodnika C920 naredila majhen korak naprej, čeprav gre še vedno za skoraj identično spletno kamero, ki jo je Logitech izdal leta 2012. Vendar na drugi strani predstavlja tudi vse, kar je Logitech potreboval, da ne zaostane za konkurenti. Še vedno je ena izmed najboljših spletnih kamer na trgu, sploh glede na ceno. Z dodatkom 60 sličic na sekundo, odličnim zaznavanjem pri slabi svetlobi in osnovnim odstranjevanjem ozadja so dodali še par stvari, ki so manjkale že prej odlični spletni kameri. Čeprav je odstranjevanje ozadja precej osnovno, v vseh drugih pogledih C922 ostaja najbolje uravnovešena spletna kamera na trgu. Svojo Logitech C922 PRO kamero lahko kupite na EIGRE.si!

Še eden Titan X s strani Nvidie?

0

Nvidia je ponovno izdala novo grafično kartico, ki sedi na samem vrhu kar se zmogljivosti tiče – Titan Xp. Ja, ja, vem. Pred kratkim so nas navdušili z izvrstno kartico GTX 1080ti, ki je malenkost zmogljivejša, vendar 500€ cenejša od prejšnjega Titan X (Pascal).

Če povlečemo črto je to še vedno na Pascal tehnologiji baziran Titan X, vendar ima hitrejši “clock speed”, več CUDA jeder in hitrejši pomnilnik. Nova zverinica namreč teče pri hitrosti 1,6GHz in vsebuje 3840 CUDA jeder. Pomnilnik velikosti 12GB GDDR5X teče pri 11.4Gbps,  kar pa ni presenetljivo saj je pomnilnik GTX 1080ti “šibal” pri hitrosti 11Gbps.

V celoti je hitrost novega Titan Xp ocenjena na 12 teraflopsov v primerjavi s 11 teraflopsi prejšnjega modela. Novi Titan Xp naj bi bil prva kartica izdelana z Pascal tehnologijo, ki bo dosegla MAC uporabnike.

GPU Titan Xp (GP102) GTX 1080 Ti (GP102) Titan X (GP102) GTX 1080 (GP104)
SMs 30 28 28 20
CUDA Cores 3,840 3,584 3,584 2,560
GPU Boost Clock 1,582MHz 1,582MHz 1,531MHz 1,733MHz
GFLOPs (Base Clock) 12 Tflops 10,609 Gflops 10,157 Gflops 8,228 Gflops
Memory Data Rate 11.4Gbps 11Gbps 10Gbps 10Gbps
Memory Bandwidth 547.7GBps 484GBps 480GBps 320GBps
TDP 250W 250W 250W 180W
Process Node 16nm 16nm 16nm 16nm

 

Kaj pa to pomeni za nas potrošnike? Tisti ki želite imeti najhitrejšo kartico ste najbrž že zapravili goro denarja. Približno 1200€ za Titan X (Pascal), okrog 750€ za GTX 1080ti in zdaj spet 1200€ za novega Titan Xp! Torej vse skupaj 3150€. Sicer ne vem kakšen cilj ima Nvidia, vendar se mi zdi, da tukaj nekaj ne “štima”. Kaj si pa vi mislite? Je novi Titan Xp prava kartica za vas?

Dauntless: Ustanoviteljski paketi so tukaj

0

Dauntless je coop akcijski RPG, ki se bo dogajal v velikem odprtem svetu. V tem svetu bodo igralci raziskovali, lovili živali in se preživljali iz dneva v dan. Razvijalci so končno posodobili svojo spletno stran s ustanoviteljskimi paketi in nam dali opcijo igranja igre dokler je še v izdelovanju.

Ustanoviteljski Paketi:

Slayer | Prvi in najbolj ugoden paket bomo dobili za 39,99$, z njim bomo lahko začeli igrati že v zaprti beti. Poleg tega pa bomo dobili še 90 dni boljši plen, razen potrošni material, naziv v igri in ustanoviteljski plamen.

Hero | Malo dražji paket bomo dobili za 69,99$, vse kar smo našteli še pri Slayer paketu in še več barvi s katerimi bomo polepšali naš lik in t.i. “Transmog Stones” s katerimi bomo spreminjali oblike predmetov.

Founder | Najdražji paket, ki je trenutno 79,99$ nam bo dal dostop do alfa različice, vse kar smo našteli v prejšnih paketih. Poleg tega pa še ustanoviteljsko zastavo, opcijo za začeti svoj guild, 90 dni patron statusa, ki nam bo dal opcijo deljenja plena, ki se bo samo kopičilo, če bomo igrali v večih in 90 dni dobivanja redkih vanity predmetov.

Dauntless bo izšel samo za osebne računalnike v letu 2017 in bo brezplačen.

Mario Kart v MOBA igri

0

Večina nas kar dobro pozna Mario kart igre, v katerih prevzamemo junake Super Mario sveta in jih posadimo za volan go-karta. Le ta princip so imeli v glavi razvijalci HiRez studios za igro SMITE. Apollo’s Racer Rumble kakor so poimenovali nov igralni način, ki bo deloval po principu Mario kart iger, bo izšel 11. aprila za PC/MAC in 25. aprila za PS4 ter Xbox One.

Apollo’s Racer Rumble je nov igralni način v kategoriji “Adventure games“. Le ta dogodek so začeli pred dobrim mesecem z igralnim načinom “Capture the flag” imenovanim Nike’s Valley of Victory. V tem novem dirkalnem načinu bomo lahko izbrali enega izmed desetih različnih bogov, le ti pa imajo svoje dirkalnike. Tekmovali bomo proti sedmim igralcem, ki si bodo izbrali svoj dirkalnik (boga). Igralni način bo ponujal dve popolnoma novi mapi. Na teh bodo skriti paketi z različnimi sposobnostmi, ki jih bo lahko igralec sprožil, da zbije druge igralce s proge in prevzame vodstvo. Mape bodo tudi obogatene z raznimi pastmi, kot so padajoče skale z gora ali počasni rakci, ki prečkajo cesto. Igralni način je popolnoma brezplačen za vse igralce, ponuja pa plačljiv paket, ki je poln kozmetike in dodatnih iger.

Za podrobnejši seznam novosti, ki bodo izšle ob tej posodobitvi, lahko obiščete uradno stran igre ali kliknete TUKAJ.

Microsoft z novo konzolo nad osebne računalnike in PlayStation 4 Pro

0

Ameriški gigant Microsoft je končno pokazal celemu svetu novo konzolo, ki je pripravljena za 4K ločljivost. Z AMD-jem jim je uspelo narediti zelo zmogljivo strojno opremo, ki jo bo precej težko premagati. Žal pravega imena konzole še nismo izvedeli, cene nove konzole tudi ne in prav tako tudi datuma izida, so nas pa zelo presenetili s tehničnimi podatki.

Tehnični podatki:

  • Trdi disk | 1TB 2,5inch
  • Optični pogon | 4K UHD Blu-ray
  • Procesor | osem jederni x86, 2,3 GHz
  • GPU | 40 prilagodljivih računskih enot pri 1172MHz
  • Pomnilnik | 12GB GDDR5

Scorpio bo lahko poganjal 4K igre pri 60 sličicah na sekundo, kar je odlično. Ampak za to bo potrebno tudi pravo hlajenje, ki se uporablja večinoma pri najboljši strojni opremi, kot sta GTX 1080 in GTX 1080 Ti.

Če lahko sežete globlje po žepu vam bo zagotovo nova konzola prinesla veliko zadovoljstva. Vprašanje pa je ali se jo bolj splača kupiti kot PlayStation 4 Pro? Kar se tiče tehničnih podatkov je Scorpio zmoglivejši od Sony konzole, kaj pa knjižnica z igrami?

Battlefield 1: Mape skupnosti v prihodnosti

0

Čisto mogoče je, da lahko v kratkem pričakujemo nove mape iz strani igralske skupnosti za streljačino Battlefield 1. DICE (razvijalci igre) so v preteklosti že vključili mapo “Operation Outbreak” v svojo igro Battlefield 4, ki je bila sad sodelovanja razvijalcev in entuziastične skupnosti. Razvijalci nameravajo izpolniti takšne želje igralcev tudi v zadnjem deli franšize Battlefield.

Na Redditu je eden od razvijalec izjavil “Kmalu bomo imeli več informacij, kar se tiče testiranja map. Način, kako so se obnesle mape skupnosti v BF4 je bil super, kar nam je zelo všeč. Večkrat opomnimo na to temo na sestankih kot nekaj, kar bi morali delati bolj pogosto”.

Skozi projekt takšnih map je DICE v igri Battlefield 4 prepustil skupnosti igričarjev da glasujejo za najljubšo mapo. Naprej so igralci glasovali za temo oziroma pokrajino, vse od puščave pa do džungle. Po glasovanju se je začel projekt, katerega rezultat je bila nova mapa. Ko je ta prestala vse teste je bila tudi izdana.

Kot v prejšnjem delu te popularne franšize, lahko pričakujemo nekaj takega tudi v Battlefield 1, vendar najverjetneje ne prav kmalu. Vsi DLC paketi (dodatki) za igro imajo že datum izdaje, kar pomeni da za takšen projekt v letošnjem letu ne bo časa.

Bioware bo popravil Mass Effect: Andromeda

1

Mass Effect: Andromeda je še ena od tistih iger, ki je dosegla ogromno pričakovanje in ko je izšla, seveda ni tako zablestela. Igralci pravijo, da potrebuje kar nekaj dodelave in popravkov. Bioware je že napovedal, da bo obliž izšel v četrtek. Poleg tega pa so še naznanili dolgoročni načrt s katerim bodo dosegli popolnost, popravili in izboljšali vse možne zadeve. Za razvijalce so povratne informacije zelo pomembne in tega se močno zavedajo. Vsi obliži in posodobitve temelijo na povratni informacij, kar je odlično za vse igralce, sja se lahko igra spremeni točno tako kot so si želeli. Zakaj pa nam dajejo v roke nedokončane produkte? Mogoče na njih pritiskajo založniki? Mogoče si želijo, da je igra polna napak, da potem izkažejo svojim zvestim uporabnikom kako jim je mar in si s popravljanjem pridobijo še bolj zveste oboževalce. Očitno je da smo v dobi hroščev in nedokončanih produktov in najbolj je važna reklama.

Popravki in posodobitve 1.05:

  • Popravljeni problemi s shranjevanjem
  • Izboljšana navodila
  • Dodana opcija, da preskočimo autopilot sekvenco.
  • Izboljšave v večigralnem načinu
  • Izbljšave v glasbi, ki se ni predvajala pravilno
  • Popravljena napaka, ko smo hoteli hitro potovati
  • Popravljena napaka, ko je Ryder postal zataknjen
  • Enoigralski način balanciranje

Če ste pravi oboževalec Mass Effect iger, vas nekaj čudnih animacij ne bo zmotilo ob raziskovanju ogromne galaksije v odličnem RPG stilu. Igro lahko kupite v Sloveniji za približno 60€, igrate pa jo lahko na PC, Xbox One ali PlayStation 4.

ASUS je pokazal kar nekaj novosti na Berlinskem dogodku

0

Asus je pokazal ROG Areion, gre za najnovejši mrežni adapter, ki smo ga bili priča na na Berlinskemu dogodku. Prenašal bo lahko podatke kar z 10Gbps. Uporablja pa PCIe 3.0 vodilo in je združljiv z ostalimi hitrostmi, kot so 5Gbps, 2,5Gbps, 1Gbps in 100Mbps. Jasno je, da gre za komponento visokega cenovenega razreda, ampak žal cen še ne vemo. Problem je tudi v tem, da 10Gbps bo malo kdo lahko pametno izkoristil v Sloveniji, saj še 1Gbps ima malo kdo v hiši.

Asus ROG Areion

Pokazali so še GTX 1080 Ti ROG Poseidon, ki vsebuje hibrid med vodnim in zračnim hlajenjem.

Tehnični podatki: 

Vodilo | PCIe 3.0

OpenGL | OpenGL 4.5

CUDA Cores | 3584

VRAM | GDDR5X 11GB

Konektorji | 2x 8pin

Povezave |1x Dual-link DVI-D, 2x HDMI 2.0 in 2x DisplayPort 1,4.

Maksimalna ločljivost | 7860 x 4320

GTX 1080 Ti ROG Poseidon

Nov monitor PG27UQ je blestel na dogodku z 144Hz, 4K ločljivostjo in 27inch-Podpiral bo G-Sync in bo na voljo nekje proti koncu letošnjega leta.

Monitor PG27UQ, 144Hz, 4K, 27inch

Poleg naštetega si bili predstavljeni razni igričarski računalniki in nova miška ROG Pugio, ki ima RGB svetlobo, 7200DPI in jo bomo lahko kupili že v aprilu. Poskrbljeno je bilo tudi za tiste, ki se ukvarjajo z posnetki v živo, saj je Asus pokazal tudi popolnoma nov mikrofon, ki ga priključimo kar preko USB-ja, imenuje se ROG Strix.

ROG Pugio

Star Citizen: Razvijalci so pokazali še eno vesoljsko ladjo

0

Cloud Imperium Games so v najnovejšemu posnetku v živo govorili o oblikovanju vesoljske ladje imenovane Buccaneer, ki jo lahko že najdete na njihovi spletni strani.  Precej v podrobnosti samega oblikovanja sta se spustila Steve Bender in Eric Kieron Davis in nam od koncepta do končanega produkta razložila vse. Poleg tega sta še povedala, da je najnovejša vesoljska ladja narejena za bojevanje.

Če še niste slišali za igro Star Citizen, vam pripročamo, da se o tem malo poduičite, saj je igra že na sami Kickstarter platformi dosegala neverjetne številke in kasneje je to samo še rastlo. Vesoljsko znanstveno fantastiko lahko pričakujemo šele nekje v letu 2018, trenuno razvijalci večkrat omogčijo igralcem prost dostop v samo igro, tako da, če vas zanima bodite pozorni na brezplačna letenja. Zaenkrat je igro možno igrati samo na osebnih računalnikih.

Oglejte si kar 42 minut dolg posnetk v kateremu vam bosta razvijalca razložila potek izdelovanja vesoljske ladje.

Ashes of Creation z novim posnetkom

1

Ashes of Creation je MMO igra v kateri je pomembna vsaka odločitev, ki jo naredimo, saj bo ta za vedno ostala. Naloge kot smo jih vajeni v različnih MMO igrah so v AoC bolj zanimive, odklepajo se nam, če večamo populacijo v našem mestu in tako se odklenejo tudi razne skrivnosti. Igralci bodo lahko v igri uničili vse kar so naredili in politika bo tudi imela svoj del v sami igri.

Lastnosti: 

  • Obleganja | Igralci se bodo lahko borili in oblegali druge gradove, z druge strani bodo pa te gradove varovali. Take bitke bodo vsebovale na stotine ljudi, nagrade v takih bitkah bodo pa odlične, seveda bomo prvo morali obdržati/zavzeti grad.
  • Hiše | Gradnjo vseh možnih objekov bodo razvijalci omogočili prav povsod po svetu. Zidali bomo lahko, kjer si želimo.
  • Naloge | Razvijalci pravijo naj bi naloge bile kombinacija tradicionalnih MMO-jev in edinstvenih igralskih izkušenj. Napredovanje z nalogami bo igralcem omogočilo vpliv na svet in tudi politiko.
  • Trgovina | Surovine bomo dobili tako, da bomo odkrivali ogromen svet. Večji problem bo predstavljajo prenašanje teh surovin kot samo nabiranje. Poleg tega bodo lahko igralci postavili svoje trgovine in te surovine prodajali.
  • Karavane |  Se bodo uporabljale za prenašanje surovin, treba jih bo paziti, ker bo veliko možnosti, da jih kdo napade.
  • Rokodelstvo in nabiralništvo |Nepogrešljiva dela v igri, ki bosta držala celotno ekonomijo pokonci sta rokodelstvo in nabiralništvo.  Igralci bodo lahko zbirali med nabiranjem surovin v divjini ali gradnjo raznih plantaž.
  • PvP | Igra bo vsebovala PvP, ki bo bo razdeljen na statične PvP cone, razne zanimivosti kot so recimo mesta, gradovi in karavane.
  • PvE | Razvijalci so poskrbeli tudi za PvE vsebine. Svet bo poln strašanskih bitij, raznih temnic, v katerih se bo skrivala vsa možna golazen. Poleg tega bo igra vsebovala edinstven prilagodljiv AI, to pomeni, da se bodo iste pošasti, proti katerim smo se že borili obnašale popolnoma drugače.

Datum izida še ni znan, igro lahko pručakujemo šele v letu 2018. Kar se tiče platforme, smo skoraj 100 odstotni, da bo igra delovala na osebnih računalnikih, ampak razvijalci niso še nič potrdili.

Oglejte si prvi del izmed seriji posnetkov, ki jih obljubljajo razvijalci.

Total War: Warhammer II bo izšel še letos

0

SEGA je oznanila, da bomo še letos dočakali nadaljevanje ene izmed najuspešnejših predstavnic Total War serije – Total War: Warhammer II. Zagotovo ne gre za zadnjo predstavnico realno-časovnih bojev iz Warhammer vesolja, saj so izdali, da načrtujejo še izdelavo tretjega dela. Vse skupaj bi se naj, če si lastite vse dele, združilo v eno kampanjo z ogromnim svetom.

V igri se bodo igralci borili za rešitev ali uničenje Great Votex-a. Vendar pot bo, kot je že stalnica, trnjeva. Ponovno bo potrebno graditi zgradbe, širiti kraljestvo, razvijati cvetoča mesta in seveda,najpomembneje, zgraditi najmogočnejšo vojsko, kar jo je videl svet. Vendar tudi ta ne bo pomagala, če so strateške spretnosti vladarja na igralskem nivoju Adam Sandlerja.

Kri v kampanji bomo tokrat pretakali na štirih novih kontinentih. To so Ulthuan, Naggaroth, The Southlands in Lustria. Razvijalci Creative Assambly so pojasnili, da bo šlo za obširne planjave, ki bodo kombinacija novih dežel s pokrajinami, ki jih poznamo že iz prvenca.

Na voljo bodo nove štiri rase. Izbirati bo mogoče med High Elves, Dark Elves, Lizardman in za zdaj še neznano raso (po vsej verjetnosti podganjeki). Vsaka bo imela unikatno kampanjo in raznolike bojevnike. Po izidu naj bi izšla posodobitev, ki bo omogočila igranje pustolovščine tudi z rasami s predhodnika..

Najbrž se med nami nihče ni nadejal, da bomo nadaljevanje dočakali tako zgodaj. Točen datum izida zaenkrat še ni znan.

 

Test tipkovnice: Razer Ornata Chroma

Ko sem slišal zvonjenje pri vratih, je v meni kar vrelo od navdušenja. Pričakoval sem namreč nov paket s igričarskimi pripomočki. Končno. Ampak pravo presenečenje se je skrivalo v notranjosti. Govora je seveda o Razer Ornata Chroma. Oznaka Chroma označuje možnost prilagodljive osvetlitve za posamezno tipko v katerokoli barvi RGB spektra. Pri nekoliko cenejši sestrici brez Chroma oznake pa je osvetlitev izključno v zeleni barvi. Več kot primeren pripomoček za pristne Štajerce?

RAZER ORNATO LAHKO KUPITE NA EIGRE.SI

Tehnične specifikacije

  • Razer™ Mecha-Membrane
  • Srednje visoke tipke
  • Razer Chroma osvetlitev
  • Ergonomičen počivalnik za dlani
  • Podpora za Razer Synapse
  • Polno programljive tipke
  • Istočasno zaznavanje do desetih pritiskov tipk
  • Namenski igričarski način

Embalaža

V prejšnjih pregledih sem opisovanju embalaže morda posvečal preveč časa. Tokrat bom poizkusil biti kar se da hiter. Embalaža je standardna in na las podobna dražjima (khm samo, da stopim po škatli) BlackWidow Chroma V2 in BlackWidows X Chroma. Zeleno-črn slog, ki “pristnim Štajercem” ne bo po godu. Kot lahko vidite, je na prednji strani mesto, kjer lahko preizkusite stikala in ugotovite (dobite približni občutek), če so vam po godu. Pravilna odločitev, je pa res, da s preizkusom o sami tipkarski izkušnji izveste sila malo, a nudi vam vsaj vpogled v glasnost tipk. Embalaža kot celota morda skuša delovati razvpito, kar ji tudi uspe, vendar vsaj meni kombinacija črne in agresivno zelene ni kaj preveč mikavna – a vsakemu svoje.

Vendar nihče tipkovnice ne kupuje zaradi izgleda embalaže kajne… Resno fantje? Notranjost je preprosta in všečna. Brez nepotrebnega kiča, kjer bi se pol ure prebijal do tipkovnice same. Zaščita je primerna in tipkovnico boste skoraj zagotovo prejeli nepoškodovano (vsaj kar se transporta tiče). Ob straneh je zaščitena z peno, same tipke pa so prekrite s plastičnim pokrovom.

Izjemno mi je bil všeč eden izmed dodatkov, to je oblazinjen počivalnik za dlani! Na tipkovnico se ga pritrdi s pomočjo magnetnega nastavka, ki se skriva v notranjosti. Magnet je sicer dovolj močan, da se pri normalni uporabi ne bo snel od nje. Morda bi si želel, da je malenkost močnejši, ampak to je samo drobna opazka.

Izgled

Vse do sedaj je popolnoma nepomembno, če tipkovnica ne upraviči svoje cene. Razen seveda, če jo kupujete kot razstavni eksponat, za kar je Ornata s svojo osvetlitvijo več kot idealna. Kaj je torej skrivnost Ornate? Gre za “Frankenstein-ski” izdelek, nekakšno kombinacijo mehanske in membranske tipkovnice. Pri Razer trdijo, da so v njej združili najboljše iz obeh svetov. Kako torej to deluje? Tipke imajo vsaka svojo stikalo, ki pritisne na membransko poro in ob tem proizvede zvok klika. Vse to se seveda zgodi pod “palubo”. Najbolj očitna razlika je nižja velikost tipk, ki so nekje vmes.

Celostno Ornata zagotovo izgleda lepo, z nagnjeno površino, podobno kot pri MX Board 6.0. Ima nesvetlečo črno površino z zelo svetlo teksturo, zaradi katere ima kvaliteten izgled in občutek. Na spodnji strani boste našli vzdržljive gumijaste podloge, ki skrbijo proti zdrsu, vdolbino za USB kabel ter dve vzdržljivi nogici, ki jih lahko uporabite za bolj oster kot.

Razer Synapse

Kot je že iz imena razvidno, je ena izmed temeljnih lastnosti Chroma tipkovnic osvetljava. Kot je že značilno za Chroma osvetlitev, se RGB LED lučka nahaja pod vsako ločeno tipko, čeprav se pri Ornata nekoliko globje kot pri preostalih mehanskih tipkovnicah s to oznako. Slednje pripelje do difuznega občutka pri osvetljavi, ki je zaradi srednje visokih tipk še bolj izrazit in to mi je bilo všeč.

Osvetlitev je mogoče nastavljati v Razer-jevem programu Synapse, ki podpira večina Razer izdelkov. Že moč osvetljave je možno nastaviti na dvajset jakosti. Dobra sladica, čeprav bi zadostovalo polovično število. Na voljo je tudi kar 16.8 milijona različnih barvnih spektrov. Izjemno zanimivo se je igrati z nastavitvami osvetljave, saj sem lahko osvetlitev resnično lepo prilagodil. Pacman? Seveda. Mavrica? Kakopak. Razne profile drugih uporabnikov je mogoče sneti tudi iz spleta ali jih naložiti in deliti z drugimi pristaši “Razer kulta”. S svojo Chroma serijo zadel pravo zlato žilo, saj zadeva izgleda fantastično.

Test

Najprej bom napisal pomislek, ki ga glede tipkovnice same imam. To je vzdržljivost. Tipkovnica se bo starala hitreje od mehanskih, ker bo “guma” z leti izgubljala na prožnosti. V bistvu v njej ne najdemo pravih mehanskih delov, saj dotična površina deluje na principu membranskih tipkovnic. Sicer Razer tudi nikjer ne trdi, da gre za mehansko tipkovnico. Pri pritisku na tipko je tudi občutek drugačen kot pri mehanskih tipkovnicah. Ni tako tog, najbolje bi jo opisal, kot pritiskanje gobe. Tudi magneti v počivalniku zapestja so preprosto prešibki in zlasti pri prestavljanju boste počivalnik za dlani občasno nenamerno prestavili.

Na tem mestu jo moram pohvaliti, tipkarsko izkušnjo seveda, ki je odlična. Tipkovnica je odzivna, povratni učinek je dober in oboževali jo boste predvsem tisti, ki obožujete zvok “click, click, click…”. Sicer niso tako globoki kot pri standardnih mehanskih tipkovnicah in imajo bolj visok zven. Če jo uporabljate v pisarni, vas bodo sodelavci najbrž kaj hitro zasovražili. Na njej prav tako ni zaslediti nobenih unikatnih oz. namenskih tipk. Pozna Fn tipko, ki postaja vse bolj popularna tudi pri namiznih tipkovnicah. Podobno, kot pri večini prenosnih računalnikov, sem lahko z njeno souporabo nastavil glasnost, gaming način, vklopil makrote, nastavljal jakost osvetlitve in še druge stvari.

Zaključek

Ko sem prvič začel uporabljati mehanske tipkovnice, je veliko število ljudi trdilo, da se jim vrnitev nazaj k membranskim zdi nepredstavljiva. Vendar obstaja tudi kar nekaj ljudi, ki se za mehanske tipkovnice zaradi občutka, glasnosti ali cene ne odločijo. Ornata predstavlja dobro ravnotežje med obema taboroma in daje fantastičen občutek ob uporabi. Cena je razumna, saj je za Chroma različico Ornate potrebno odšteti dobrih 100€. Če osvetlitev za vas ne igra večje vloge, lahko za 20€ manj še vedno dobite Ornato z zgolj zeleno osvetlitvijo. Udobje in delovanje sta naravnost odlična. Razer Chroma Ornata je ponujala eno izmed najboljših pisalnih izkušenj do  sedaj. Izgleda fantastično, tipkanje na njej je prijetno in nudi tudi dober povratni učinek.

Vse o mehaničnih tipkovnicah

Veliko se vas sprašuje kaj je sploh razlika med navadnimi tipkovnicam in mehaničnimi razen v ceni? Spodnji članek bo nekakšen vodič za trenutno popularne stikala v tipkovnicah.

* Membranske oziroma navadne tipkovnice imajo pod sabo enostavno vezje in s pritiskom na tipko ponavadi guma ali plastična ploščica pritisne na vezje in sproži ukaz. Zaradi gume oziroma plastike, pravim gamerjem membranske tipkovnice odslužijo po dobrem letu, povprečni cenovni rang gamerske memebranskih tipkovnic je 50€, seveda pa se cena spreminja glede na različne dodatke oziroma izboljšano gumo ali plastiko. Membranske tipkovnice so v primerjavi z mehaničnimi tišje ampak tudi veliko manj zanesljive. Membranske in mehanične tipkovnice najdete tukaj.

Primer zgradbe membranske tipkovnice

 

* Mehanične tipkovnice imajo vsako tipko sestavljeno posebej, kar je razlog za visokoprofilne tipke. Najbolj kakovostna in priljubljene stikala so MX CHERRY, ki so na trgu že več kot 30 let. Glavna lastnost stikal je dolga življenska doba (50 milijonov klikov za kar naj bi ob normalni uporabi potrebovali 10 let ali več). Na trgu srečamo kar nekaj različnih mx cherry stikal (ang: switch)  in v nadaljevanju vam bom podrobno predstavil najbolj popularne. Mehanične tipkovnice so 100% zanesljive ampak tudi glasnejše (odvisno od stikala). Vse mehanične tipkovnice z različnimi stikali najdete na EIGRE.si (levo v meniju izberite željeno stikalo). 

 

Primer zgradbe mehanične tipkovnice (na sliki Cherry MX RED stikala)

ZGODOVINA

Podjetje Cheery Corporation je bilo ustanovljeno leta 1953 v ZDA. Leta 1967 so pričeli z izdelovanjem različnih vrst tipkovnic in po več kot 50-ih letih še vedno izdelujejo tipkovnice in stikala. Izdelovali so več različnih stikal ampak Cherry je vedno veljal za najbolj kakovostnega in priljubljenega. Cherry MX serija je bila predstavljena okoli leta 1985 z različnimi specifikacijami (glasnost klika, odziv, potrebna moč pritiska…)  katere ločimo po barvi.

Cherry MX stikala

CHERRY MX SWITCH – LINEARNA STIKALA

Cheery MX linearna stikala imajo zelo enostavni pomik gor in dol brez dodatne povratne informacije o pritisku ali dodatnega glasnega zvoka. Med linearna stikala spadata MX RED in MX BLACK katera sta zelo priljubljena pri gamerjih.

– MX CHERRY RED

Cheery MX RED stikala so bila predstavljena leta 2008 in so zadnja inovacija katere smo bili veseli prav vsi gamerji. Pritisk je zelo lahek (45cN) in omogoča hiter odziv, ki je še kako pomemben pri videoigrah. Pri tipkanju pa ponavadi potrebujemo teden ali dva privajanja zaradi hitre ozivnosti na rahel dotik tipk, katerega gamerji žal na začetku niso navajeni 🙂 Glasnost tipkanja po naših meritvah je bila od 63 dB do 73 dB.

Delovanja CHERRY MX RED stikala

– MX CHERRY BLACK

Cherry MX BLACK stikala so zelo podobna MX RED stikalom ampak imajo rahlo težji pritisk (60cN), prav tako ne dobimo povratne informacije o pritisku. Stikala imajo zelo hitri povratek v prvotno točko in zaradi tega so zelo priljubljena pri vseh gamerjih, ki rabijo hitro tapkati (spamati) po tipkah (Starcraft, League of Legends…), prav tako imate lahko v prvem tednu nekaj težav pri pisanju (malo težji pritisk 60cN). Glasnost tipkanja po naših meritvah je bila od 57 dB do 66 dB.

Delovanje CHERRY MX BLACK stikala

 

ODZIVNA TIHA STIKALA

V to kategorijo spadajo MX BROWN stikala in pa Razerjeva “nova” brown stikala (kopija MX brown stikal izdelana na Kitajskem).

 

– MX CHERRY BROWN in RAZER BROWN

Ob pritisku na stikalo dobimo odzivno informacijo stikala (ang: bump switch), ki nam pove, da je bilo stikalo sproženo in ukaz izveden. MX Brown stikala so najbolj znana po tem, da so veliko tišja kot npr. MX Blue oziroma Razerjeva “nova” zelena stikala. Brown stikala so najbolj popularna kajti njihovo razmerje med gamingom in pisanjem je perfektno. Zaradi tihega odziva stikal in srednje lahkega pritiska (45cN) so odlična tudi za pisarniške dejavnosti. Glasnost tipkanja po naših meritvah je bila od 59 dB do 69 dB.

Delovanje CHERRY MX BROWN stikala

ODZIVNA GLASNEJŠA STIKAL

V to kategorijo spadajo MX CHERRY Blue in “nova” Razerjeva zelena stikala. Stikala imajo enako odzivno infromacijo kot pri MX Brown s tem, da dodajo tudi glasnejši klik ob pritisku. Stikala tako ponujajo dve povratni informaciji kdaj je prišlo do uspešnega pritiska tipke. Stikala so zelo priljubljena pri strastnih gamerjih, kateri želijo slišati prav vsak pritisk na tipkovnici. Stikala imajo perfektno razmerje med gamingom in pisanjem ampak zaradi glasnega klika jih ne priporočam za pisarniško delo.

 

– MX CHERRY BLUE

Stikalo MX CHERRY Blue je daleč najbolj popularno odzivno glasno stikalo med vsemi mehanskimi stikali na trgu. Gamerji so jih vzljubili zaradi perfektnega razmerja med pisanjem, igranjem iger in glasnejšim klikom, ki poda zadoščenje ob kliku in še drugo potrditveno informacijo. Pritisk tipke je srednje lahek (50cN), zato boste lahko na tipkovnici zelo hitro pisali in naredili malo napak. Osebno klikanje vas verjetno ne bo motilo, zna pa biti zelo moteče za soseda v vaši pisarni. Glasnost tipkanja po naših meritvah je bila od 73 dB do 83 dB.

Delovanje CHERRY MX BLUE stikala

 

– RAZER GREEN stikala

MX Cherry zelena stikala so prvič uvidela luč leta 2013 ampak niso nikoli postala priljubljena. Proti koncu leta 2014 pa je podjetje Razer v sodelovanju s Kitajskim podjetjem (Star Trek) izdelalo svoje zelena stikala, ki so bila v bistvu popolna kopija Cherry stikal. Po govoricah se je Razer odločil za to, ker nemško podjetje, ki izdeluje MX Cherry stikala ni zmožno dobavljati željene količine. Posebnost Razerjevih zelenih stikal je višja toleranca pritiska (49cN) in že ob manjšem dotiku tipke jo lahko sprožite, kar je prineslo veliko negativnih kritik. Po Razerjevih besedah naj bi njihova “nova” tehnologija stikal prinesla kar 60 milijonov klikov, za kar bi sicer ob normalni uporabi potrebovali od 10 do 12 let, v tem času pa verjamem, da bo prav vsak zamenjal tipkovnico. Glasnost tipkanja po naših meritvah je bila od 69 dB do 79 dB.

Delovanje RAZER GREEN STIKAL stikala

V SPODNJEM VIDEO LAHKO VIDITE DELOVANJE IN TESTIRANJE RAZLIČNIH MX STIKAL (PRIPOROČAM OGLED)

OSTALA STIKALA

Na trgu se pojavljajo tudi različna druga stikala, ki se ponavadi razlikujejo po moči pritiska (cN) in povratni informaciji (ang: tactile bump). Ostala stikala se niso nikoli prijela v gamingu, se pa uporabljajo v pisarniške namene. Poznamo še prozorna, siva, zelena (v letu 2013 smo jih videli v CoolerMaster tipkovnica ampak niso doživele pozitivnega sprejema), bela, močno črna in temno rjava. Omembe vredna so Logitechova Romer-G in SteelSeries QS1 stikala, ki so ob prihodu doživela hladen tuš iz strani potrošnikov in so hitro ponovno začeli uporabljati nazaj Cheery-eva stikala. Zaradi prenasičenega trga hočejo podjetja ustvariti nekaj novega in revolucionarnega s čimer bi izstopali ampak zakaj bi odkrival nova stikala? Cheery stikala so uveljavljena že več kot 30 let in enostavno delujejo vrhunsko in brez problemov.

ZAKLJUČEK

Mehanične tipkovnice so po mojem mnenju nujna potrebna pri vsakomur, ki želi izpopolniti svoje igranje in se približati profesionalnem nivoju. V primeru, da ste zelo močno navajeni na nizkoprofilne tipke in ne želite preklopiti na visokoprofilne (vse mehanične tipkovnice so visokoprofilne) vam priporočam gamerske nizkoprofilne tipke, ki imajo izboljšane tipke in so narejene za daljše življensko dobo. Pri izbiri mehanične tipkovnice je zelo pomembno ali želite poslušati “orgazmično” klikanje tipkovnice. Cherry Mx Blue in Razerjevi zelena stikala bodo potešila prav vsakega gamerja, ki želi slišati malo glasnejši klik ob vsakem pritisku. Najbolj priljubljena stikala so Cherry MX Brown in Cherry MX RED, ki niso preglasna in so že vrsto let sinonim za gaming stikala, vsem pisarniškim gamerjem pa toplo priporočam Cherry MX brown. Cherry MX Black stikala pa bodo prava za vse, ki “spamate” po tipkovnici do onemoglosti. Mehanične tipkovnice ponavadi zdržijo 50 milijonov klikov kar je ob normalni uporabi 10 let. Tako si pravi gamerji skozi leta lastimo od 5-10 delujočih mehaničnih tipkovnic, osebno pa pravim takole: “Enkrat mehanična tipkovnica, vedno mehanična tipkovnica!”

V primeru kopiranja me o tem prosim obvestite na [email protected]. Hvala! 

Destiny 2: Napovednik in prednaročila so tukaj

0

Končno nam je Bungie potrdil, da bo Destiny 2 možno igrati tudi na PC-jih. Poleg tega lahko novo igro že prednaročimo na njihovi uradni spletni strani. Na strani lahko izbiramo kakšno izdajo želimo in katero platformo, med njimi je tudi PC, wohoho! Med izdajami je tudi sezonska prepustnica, katero bo verjetno pametno kar kupiti, če mislite igrati igro pogosto in bolj resno, saj vam bo ta prinesla vse DLC-je brezplačno. Seveda, če imate preveč denarja so tukaj še zbirateljska izdaja, omejena izdaja in delux izdaja, ki vam bodo samo dodale še mnogo stvari.

Destiny 2 bo išel 8. septembra 2017 za PlayStation 4, Xbox One in PC.

Sam napovednik nam prikazuje zelo mračen konec originalne igre, kjer sta Ghaul in Red Legion premagala Guaridan-e in uničila Last City, čas je za maščevanje!