🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 569

Pregled: Demetrios – The BIG Cynical Adventure

Razvojna ekipa: COWCAT (Francija)
Založnik: COWCAT
Spletna stran: https://www.demetriosgame.com/en/
Steam: https://store.steampowered.com/app/451570/
Napovednik:
 https://www.youtube.com/watch?v=B54EFBAa1T4
Operacijski sistemi: Windows XP, 7, 8, 8.1, 10, Linux, Mac OS
Datum izida: 31.5.2016
Cena: 9.99€ (Na voljo je tudi demo različica)

Zvrst: Point&Click avantura


Video Pregled


Opis

Ena najboljših stvari na avanturah je, da vas zlahka poglobijo v svet, saj se zanašajo predvsem na zgodbo in humor. Lahko so narejene na veliko število različnih načinov… drame, smešnice, grozljivke… različnih načinov je res ogromno, kar je za druge žanre težje doseči.

Demetrios se zanaša predvsem na humor. Igrate kot Bjorn Thonen, pariški trgovec z antikami, ki spominja na pijanega brezdomca saj njegovi hobiji vključujejo uriniranje po vsem mogočem ter jed piškotov, katere najde na tleh. Nekega dne se nenadoma zbudite in ugotovite, da v hiši niste sami. K vam je namreč nekdo vlomil. Preden bi ga lahko prepoznali, vas kresne po glavi in ko se zbudite, ugotovite, da je edina stvar, katera manjka, starodavna antika. Od takrat dalje gre za bolj kot ne standardno avanturo. Vsako poglavje vas pripelje v nove kraje, med raziskovanjem pa razkrivate skrivnosti, ki lahko potencialno spremenijo ves svet (starodavne prerokbe in podobno).

10
Naj vas to ne zavede, Bjorn brez problemov prižge koš v policijski postaji

Zakaj česa Demetrios izstopa od večine avantur? Predvsem zaradi pristopa. Nikoli namreč ne preneha poudarjati Bjornov idiotizem in pomanjkljivo etiko. Brez večjih moralnih pomislekov namreč zastrupi policaja z dezodorantom, laže vsem naokoli, odveč pa ni niti uriniranje po policijski postaji. Verjemite ali ne, nekako podobno se obnašajo vsi, ki jih srečate, kar povzroči veliko humorističnih situacij. Čeprav me večina ni nasmejala, se je predvsem zaradi konstantnega bombardiranja, pojavila katera, ki mi je priklicala nasmešek na obraz. Seveda je to odvisno od vaše ljubezni do straniščnega humorja… VELIKO straniščnega humorja. Predstavljajte si klasično študentsko komedijo in dobili boste približen občutek, kaj lahko pričakujete. Marsikomu se takšne stvari zdijo naravnost histerične, medtem ko drugi zraven le zavijajo z očmi.

Z igralnega vidika je Demetrios bolj kot ne standardna avantura, čeprav poskuša uvesti par novosti. Kot smo že vajeni, so osnove raziskovanje, reševanje ugank in mini-igre. Med pohajkovanjem po mestu bo vsaka lokacija polna predmetov za interakcijo, ob čemer seveda Bjorn-u nikoli ne manjka kakšna pripomba. Včasih ob interakciji dobite na voljo več dejanj, katere lahko izvedete. Kar nekaj izmed njih povzroči konec igre, saj je Bjorn zaradi zaradi možganov v velikosti grahovega zrna nemalokrat aretiran ali pa preprosto umre.

17
Pot vas pelje vse do ozemlja Egipta

Uganke sestavlja večinoma uporaba stvari iz inventarja na različnih predmetih. Čeprav ni vedno takoj očitno, kaj storiti za razrešitev uganke, je vedno prisotna nekakšna logika. Na primer – policist vas prosi za kokosov sladoled in ker ga sladoledar ne prodaja, ga morate narediti sami. Zato kupite gorenjsko različico (ledena kocka na kornetu), katero nato kombinirate z dezodorantom z vonjem po kokosu. Zabavno je gledati, kako ima Bjorn ob poskusu kombiniranja različnih predmetov vedno unikatno pripombo ali interakcijo, čeprav ne gre nujno za pravo rešitev. V prej omenjenem primeru s sladoledom, bo Bjorn ob interakciji s katerekoli stvarjo to polizal in ugotovil, da na primer koš s smetmi niti približno nima okusa po kokosu.

Če se vam kje zatakne, pridejo na pomoč piškotki, kateri so skriti v v vsaki stopnji. Ob zaužitju dajo nasvet, ki vam da približni vpogled v dejanje, katerega morate storiti za napredovanje. Ob zaužitju vedno novih piškotov postaja nasvet vedno bolj natančen in nazadnje vam Bjorn enostavno pove, kaj bi naj storili. Koristna zadeva je tudi (čeprav vam tega igra sama ne pove), da lahko s pritiskom na preslednico osvetlite vse predmete za interakcijo, kar zmanjša možnost, da boste kaj izpustili.

Mini igre so kar pogoste in raznolike. Marsikatere potrebujejo potrpežljivost in hitre reakcije in čeprav nimajo kakšnih naprednih mehanik, so vseeno zabavne in popestrijo izkušnjo. Po želji lahko do katerekoli izmed njih dostopate tudi preko glavnega menija.

7
Ah, le kdo bi se lahko uprl ribarjenju po plišastih igračah

Če želite igro končati, vam to vzame približno osem ur, je pa odvisno predvsem od časa, ki ga porabite za reševanje ugank in motivacije po iskanju vseh piškotov in skrivnosti. Povprečen igralec bo porabil okoli deset ur, kar je dokaj spodobno za avanturo, saj navadno vzamejo okoli pet ur.

Z vizualnega vidika mi je bila igra všeč. Teksture so narisane ročno in jim tako morda manjka nekaj finese, katere smo vajeni v igrah z višjim budgetom. Vseeno stil ne bi moral biti bolj primeren. Vsebuje veliko število podrobnosti in vidi se, da je bilo v njegovo izdelavo vloženega kar nekaj truda. Seveda igra deluje brez problemov tudi na starejših računalnikih in integriranih grafičnih karticah, kar je vedno velik plus.

Zvok sestoji iz glasbe in zvočnih efektov, govor pa večkrat zamenjajo zvoki prdenja. Zvočna podlaga ni slaba in vsebuje precej skladb, a je njih večina pozabljivih. Tudi zvočni efekti so solidni, seveda ko so sploh prisotni, saj tudi te pogosto zamenja zvok prdenja. Primer tega je na primer mini-igra, v kateri morate ponoviti sekvenco tonov, kateri so seveda zamenjani s prej omenjenim zvokom. Čeprav je to na začetku še duhovito, sčasoma postane nadležno.

20
Opazite na tej sliki kakšno napako?

Zaključek

Demetrios je kompetentna avantura, katere všečnost je odvisna predvsem od vašega stila humorja. Prav zabavno se je poglobiti v svet, ki je res Bjorn-u dostojen. Smeti frčijo naokoli, povsod so prisotne straniščne šale in sladoledar nosi majico, na kateri piše “suck me” (cuzaj me). Če obožujete straniščni humor, se boste ob njej močno zabavali, če pa se vam zdijo otročje, pa se boste kaj hitro začeli dolgočasiti.


Ubisoft naznanil Steep

0

Vsi, ki ste gledali Ubisoft-ovo konferenco na dogodku E3 zagotovo niste spregledali iger kot so Ghost Recon: Wildlands, For Honor in Watch Dogs 2.  

Dishonored 2: Nov napovednik in igralni posnetek

0

Bethesda nam je na letošnjem E3 dogodku priskrbela nov napovednik in igralni posnetek za igro Dishonored 2.

FIFA 17 bo vsebovala zgodbo

0

Naslednji del FIFA franšize bo vseboval nekaj novega in sicer zgodbovni način.

Pro Evolution Soccer 2017 – slike ter prvi napovednik

0

Tekma med FIFO ter PES-om se nadaljuje in stopnjuje.

The Elder Scrolls 6 je v razvoju

0

Kar smo že vsi predvidevali, je sedaj tudi uradno potrjeno: The Elder Scrolls 6 je v razvoju.

Razer ustvaril miško namenjeno MOBA igralcem

0

Če ste igralec MOBA iger tipa League of Legends ali pa Dota 2 in vam na miški zmanjkuje tipk za udobno igranje, se morda lahko uzrete po najnovejši rešitvi iz podjetja Razer.

Gwent – nova igra s kartami v Witcher svetu

0

Če ste igrali Witcher 3: The Wild Hunt potem ste sigurno seznanjeni z igro Gwent.

Activision pokazal nov napovednik za Call of Duty: Infinite Warfare

0

Na igričarskem dogodku E3 streljajo nove igre in napovednike kot za šalo. Tokrat so nam prikazali igralni napovednik za igro Call of Duty: Infinity Warfare.

Nintendo naznanil Legend of Zelda: Breath of the Wild

0

Epska franšiza Legend of Zelda bo dobila še eno popolnoma novo igro imenovano Legend of Zelda: Breath of the Wild.

Pregled: Hearts of Iron IV

Razvojna ekipa: Paradox Development Studios (ZDA)
Založnik: Paradox Interactive
Spletna stran:
https://www.heartsofiron4.com/
Steam: https://store.steampowered.com/app/394360/
Napovednik: 
https://www.youtube.com/watch?v=WEN5SEb5ASA
Operacijski sistemi: Windows 7,8, 10, MacOS, Linux, SteamOS
Datum izida: 6.6.2016
Cena: 39.99€

Zvrst: Realno časovna strategija


Video Pregled


Opis

Serija iger Hearts of Iron že mnogo let predstavlja eno izmed najbolj kompleksnih simulacij druge svetovne vojne. Za popolno obvladanje vseh mehanik potrebujete na stotine ur napornega brskanja po enciklopediji. A naj vas to ne odvrne od nove inačice visoko cenjene serije, še kako si zasluži vseh teh ur in govoril sem o poznanstvu res vsega, kar je za vedeti. Osnov se lahko priučite hitreje in ko razumete te, ste le od korak od svetovne prevlade – le kaj je lepšega od mešanja štren Hitlerju kot Josip Broz Tito.

hoi45
Izgled je, glede na predhodnike, močno izboljšan

Hearts of Iron 4 veliko stvari podeduje od predhodnikov, a Paradox Interactive so tokratno igro poskusili narediti primerno za širše množice. A to še ne pomeni, da ne gre za vrednega naslednika. Še vedno vsebuje ogromno globine, kar je tudi glavni vzrok za popularnost prejšnjih iger v seriji.

Amerika, dežela komunizma

Postavljeni ste na čelo ene izmed nacij med časom največjega konflikta, kar ga je svet videl. Na voljo imate ob izidu dva scenarija. Eden vas postavi v leto 1936, v čas pred vojno, drugi pa v leto 1939. Drugi je tako primernejši za ljudi, ki želijo takoj stopiti v akcijo, medtem, ko vam prvi omogoča par let priprav na izbruh neizbežnih spopadov. Izbirate lahko med sedmimi svetovnimi silami – Amerika, Japonska, Francija, Rusija, Italija, Velika Britanije in seveda, Nemčija. Vsaka ima različne bonuse, značilnosti in slabosti, a pri Paradox-u so se še dodatno potrudili. Tako lahko izberete tudi KATEROKOLI nacijo celotnega sveta, vse od Irana pa do Avstralije. Seveda igranje za nekatere manjše nacije ni tako dobro uravnovešeno, zato lahko, kot katera izmed manjših nacij, hitro propadete, saj se lahko le težko kosate z velikimi armadami, ki jih imajo na voljo močnejše države.

Vsako državo vodi reprezentativna, oziroma vladajoča, politična partija. A to ne pomeni, da nimate izbire. Po želji lahko izvedete državni udar in tako zamenjate vladajočo stranko. To omogoča igranje kot komunistična Velika Britanija ali fašistične ZDA, a seveda ima tudi posledice. Presenetljivo sem ugotovil, da se ob spremenitvi režima, zraven politik in dogodkov, spremeni tudi zastava. Igro se tako splača kupiti že samo zato, ker lahko spremenite ZDA v komunistično državo. Če so vam takšne zadeve všeč, je Paradox omogočil tudi opcijo “zgodovinska natančnost”, katero lahko po želji odkljukate in tako se umetna inteligenca ne bo koncentrirala na cilje, ki jih je imela njihova država v drugi svetovni vojni, ampak se bo stanje po par letih močno razlikovalo od dejanske zgodovine.

hearts_of_iron_iv-3387450
Na novo uveden nacionalni fokus predstavlja dobrodošlo adicijo

Izpolnjevanju ciljev služi iniciativa, ki je povezana s sistemom raziskovanja in razvoja in povsem novo mehaniko, imenovano nacionalni fokus. Ta vam omogoča izbiro različnih pravil, kar vam omogoča še dodatno prilagoditev izbrane države svojim željam. Seveda ni mogoče raziskati vsa pravila in nekatera izmed njih ne morejo soobstajati. Vsaka večja frakcija ima tudi lastno drevo, kar drži tudi za nekatere manjše države (npr. Poljska, Finska, Kitajska in Španija).

Vojne priprave

Čeprav Hearts of Iron 4 ne pozna valut, te zamenjajo različne surovine, ki so potrebne za novačenje in opremljanje vojske ter trgovanje z drugimi nacijami. Pridobivate jih s pomočjo civilnih ter vojaških tovarn, pristanišč in delovne sile. Čeprav so prve izmed teh na voljo že ob samem pričetku, vplivajo na razvoj delovne sile predvsem znane osebnosti, državna unija in oblika vlade. Tega ni pametno spregledati, saj je industrija ena izmed najpomembnejših stvari, za katere jo potrebno poskrbeti ob pričetku.

Zemljevid je razdeljen na tri različne poglede, ki sovpadajo z vsako od treh oblik enot – kopenska vojska, mornarica in zračne sile. Medtem, ko prvi pogled razdeli zemljevid na province, regije in države, ga drugi razdeli na zračna območja, tretji pa predvsem glede na različne predele morij. Gre za dobrodošlo adicijo, saj je bila v prejšnjem delu serije koordinacija vseh treh oblik enot velik problem. Tako lahko sedaj letala postavite v različne zračne cone in jim zastavite misije, za katere vam igra izpiše možnost za uspeh.

PMOCVQ6
Vas kdaj zanima, kako bi se vojna odvila, če bi lahko preprečili Hiroshimo in Nagasaki?

Kot zmeraj, je vsaka igra razdeljena na dva dela – predvojni čas, ki poteka približno od let 1936 do 1939, kateremu sledi stopnjevanje napetosti, nakar končno nastopi vojna. Sploh vmesni del ima zelo hiter tempo, saj se je potrebno pripraviti na pričetek neizbežnih spopadov. Organiziranje in gradnja vojsk, gradnja infrastrukture, raziskovanje… vse to se združi v metež aktivnosti, ki se razlikuje od drugače počasnejšega tempa vojne. Ko ta končno nastopi, morate pričeti natančno opazovati vse premike sovražnih armad, da vas sovražnik nenadno ne preseneti. Po par letih ste tako že povsem izčrpani, čemur sledi tudi navdušenje ob prelisičenju umetne inteligence, ki dobro opravi svojo nalogo in poskuša izkoristiti vsako šibko točko. Po zaključku vsake vojne (govorimo o manjših vojnah in ne globalnem konfliktu) ste povabljeni na mirovno konferenco, kjer vsaka država daje zahteve glede na njihov doprinesek v vojni. To da zadovoljiv zaključek vsaki vojni, čeprav je bilo v marketinški različici, katero sem igral, še par hroščev, zaradi katerih se konferenca občasno ni pojavila.

Veteranom serije je že znano, da slab začetek v letu 1936 pomeni klavrn konec za vašo državo kmalu po začetku vojne. Zaradi tega si je, sploh če ste novinci v seriji, pred igranjem priporočljivo ogledati vodič, ki vas seznani z osnovnimi mehanikami igre. Glede na predhodnike je tokrat namreč uvedenih kar nekaj sprememb (zamenjan je na primer hierarhičen vojaški sistem, ki smo ga bili vajeni v Hearts of Iron 3) in organiziranje ter premikanje vojsk je zdaj dosti lažje.

Enostavno, a zapleteno

Tudi trgovanje in diplomacija sta rahlo poenostavljena. V starejših iteracijah serije je lahko, sploh novince, večje število zaslonov hitro zmedlo, zato so se tokrat odločili za drugačen pristop. Ker valute ni, za trgovanje služijo civilne tovarne, katere lahko “zamenjate” za surovine. To olajša zbiranje potrebnih resursov, sploh kadar ste na tesnem s časom. Za razliko od trgovanja pa je diplomacija prejela precejšen udarec. Vohunov in espionaže sploh več ni, namesto tega pa dobite pogovorne opcije glede na odnose z dano nacijo. Omejeni ste tudi glede na stopnjo globalnega konflikta, kar vam onemogoči, da predčasno napoveste vojno (glede na to, za katero nacijo igrate). Opazil sem tudi da me večino časa pred vojno druge države niso kontaktirale in sem tako moral trgovanje pričeti sam. Ima pa tudi to dobro plat, saj ste bili v Hearts of Iron 3 včasih iz vseh smeri bombardirani z prošnjami po trgovanju.

HeartsOfIron4-G2
Francozi imajo ironično značilnost, ki jim zniža pogum

Tudi vojaški nadzor je bil poenostavljen. Skupine vojakov lahko združite v vojske, katerim lahko nato dodelite poveljnika. Od slednjega je odvisno število divizij, ki jih lahko imate v armadi. Medtem ko jih lahko general nadzoruje 24, lahko maršal nadzoruje kar 72 skupin ali več. Ko ustvarite vojsko in ji dodelite poveljnika, lahko delite različne ukaze, kateri bodo izvedeni po najboljših sposobnostih dane armade. Tako ni potrebno več deliti ločenih ukazov vsaki skupini, čeprav je tudi to možno. Ukazi, ki jih dodelite, so tudi vidni na zemljevidu v obliki puščic in frontnih črt, kar pomaga pri nadzoru in opazovanju, pripomore pa tudi k imerziji.

Ko se odvija kopenska bitka, majhen indikator označuje, čez koliko časa se bo spopad končal. Če zmagujete, bo zelen, medtem, ko bo v obratnem primeru rdeče barve. Ob pritisku nanj si lahko ogledate tudi okno z podrobnimi statistikami, kjer lahko vidite taktike, ki so jih ubrali vaši generali, kateri vojaki se vojskujejo in kako na spopad deluje sam teren. Uspešnost v zračnih dvobojih je merjena v odstotkih, ki so odvisni od že prej omenjene učinkovitosti misije. Podobno delujejo tudi mornarske bitke, so pa te navadno končane dosti hitreje in se včasih zgodijo, ne da bi to sploh opazili.

Učenje geografije

Z vizualnega vidika ima Hearts of Iron 4 občutek in izgled prave Paradox strategije, spominja pa na ogromno partijo igre Risk. Svet je obarvan v raznolike barve, imena držav, regij in pokrajin so jasno izpisana in rahlo lebdijo nad pripadajočim območjem. Prisotno je tudi vreme, zaradi česar so pokrajine včasih obsijane s soncem, medtem ko bo drugič tam deževalo in bliskalo. Divizije so predstavljene preko 3D modela vojaka, iz ikone pa je vidno tudi, kateri vojaki so v skupini. Po želji lahko te ikone tudi izključite, čeprav bo takrat skupino vojakov označeval le majhen kvadratek, ki ga lahko kar hitro spregledate. Vključenih je tudi veliko opcij za starejše sisteme, a vseeno igra ne bo delovala na integriranih grafičnih karticah (testirano na AMD A8-7600 APU), čeprav na najnižjih nastavitvah zgleda kot konjski iztrebek.

HeartsofIronIV_d-day_landing.0
Hearts of Iron 5 zgleda naravnost izjemno že par let pred izidom

Glasbo, katero poslušate ob igranju, bi zlahka postavil v kakšen epski dokumentarec o drugi svetovni vojni. Gre za orkestralen spektakel, kateri se odlično ujema s temo in dobro sede v uho. Vsak vojak ima tudi pripadajoče zvočne učinke, ki so zelo dobri, če ne celo izjemni.

Zaključek

Hearts of Iron 4 je fantastično nadaljevanje ene izmed najboljših simulacij druge svetovne vojne. Nudi potencialno neskončno število izidov druge svetovne vojne, kar ji da izjemno preigrljivost. Vsebuje veliko podrobnosti in globine, a so se razvijalci vseeno potrudili in naredili igro bolj dostopno tudi za ljudi, ki niso igrali prejšnjih iger v seriji. Vseeno vas, tudi če ste veteran serije, to ne rabi skrbeti, saj gre kljub temu za globoko izkušnjo – si pa za osnovno igranje ne rabite prebrati celotne enciklopedije. V glavnem, Paradox je spet uspel narediti strategijo, katera ima nujen prostor na polici vsakega ljubitelja strategij in zgodovine.


Najavljen State Of Decay 2

0

State Of Decay je bila precej zabavna, postapokaliptična igra, kjer smo v mestu, infestiranem z zombiji, poskušali preživeti čimdlje.

Razkrit nov God of War

0

Sony je precej presenetil igričarsko skupnost ter napovedal povsem novo poglavje v seriji God of War.

Resident Evil 7 uradno napovedan

0

Capcom je na letošnjem E3-ju končno tudi uradno napovedal Resident Evil 7.

Kojima Productions najavili Death Stranding

0

Hideo Kojima je precej slavno ime v igričarski industriji.

Titanfall 2 – prvi igralni posnetek

0

Založnik EA ter razvijalec Respawn Entertainment sta prikazala prvi igralni posnetek za igro Titanfall 2.

Mass Effect: Andromeda pridobil nov napovednik

0

EA je na svoji konferenci na sejmu E3 prikazal nov napovednik za prihajajočo igro Mass Effect: Andromeda.

Prihaja Skyrim Special Edition

0

Se vam kolca po novem Elder Scrolls naslovu? Žal tega še nekaj časa ne bo, a zna vas navdušiti Skyrim Special Edition.

Najavljen Prey

0

Se spomnite igre Prey? Igra, ki je izšla leta 2006 sicer ni bila ravno vrhunska a vseeno je nabrala kar nekaj privržencev.