🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 583

DreamHack najavil prvi CS:GO “Masters” turnir – v igri bo kar 250.000 ameriških zelencev

0

DreamHack je danes najavil, da bo aprila na Švedskem gostil tako imenovani “Masters” Counter-Strike turnir z nagradnim skladom v vrednosti 250.000 ameriških dolarjev.

Dogodek se bo odvijal v Malmö areni, ki je druga največja notranja arena na Švedskem in je dom Redhawks Ice hokejske ekipe. Sprejme pa lahko kar 16 tisoč gledalcev.

Turnirja se bo udeležilo 16 najboljših profesionalnih Counter-Strike ekip. Osem od teh je bilo povabljenih, ostalih osem, pase bodo morale še boriti za mesto na tem tekmovanju skozi kvalifikacije.

DreamHack je za leto 2016 obljubil Counter-Strike nagradni sklad v višini enega milijona, polovico ga bo šlo za dva “Masters” turnirja, ostalo pa preko DreamHack odprtih turnirjev, katerih prvi se bo pričel že 22. januarja v Leipzigu, v Nemčiji.

Karte za Molmö bodo v prodaji od 4. januarja dalje.

Far Cry: Primal brez večigralstva

0

Najnovejše poglavje Far Cry franšize bo izšlo brez večigralstva.

DOOM – nove slike ter datum izida

0

DOOM je danes pridobil na novih podobah, saj je založnik Bethesda izpljunil nekaj novih slik, šušlja pa se tudi o datumu izida.

Psychonauts 2 dobil dovolj donacij

0

Originalni Psychonauts je izšel leta 2005 in sedaj, 10 let kasneje, se je končno začelo delo na njegovem nadaljevanju.

Valve dodelil doživljensko prepoved igranja nekaterim profesionalnim igralcem

0

Valve je včeraj na uradnem Counter-Strike blogu najavil, da bo uvedel doživljenjske prepovedi igranja vsem igralcem, ki so bili januarja 2015 vpleteni v igre z dogovorjenim izidom (match-fixing).

To vrstnih dejanj je bilo januarja 2015 obtoženih več članov osebja in igralcev profesionalnih ekip iBUYPOWER, NetCodeGuides.com in Team Torqued. Člani teh ekip naj bi igrali umazano igro dogovorjenih izidov, da bi si s tem nabrali dobiček v obliki “in-game” predmetov, kateri so lahko za visoke vsote denarja prodani na uradnem Steam marketu. Že navednim ekipam je prepovedano igrati na kakršnemkoli turnirju ali dogodku, ki ga sponzorira Valve.

“While bans can be disruptive and painful to some members of the community, they are sometimes necessary. We sincerely hope that we won’t have to issue more in the future.”

Prihaja SMITE Svetovno Prvenstvo 2016

1

Dobra novica za ljubitelje ter gledalce tekmovalnih iger, saj se približuje SMITE Svetovno Prvenstvo 2016.

Pillars of Eternity: The White March Part 2 prihaja februarja

0

Razvijalec Obsidian Entertainment je napovedal skorajšnji izid dodatka za svojo RPG igro Pillars of Eternity.

Rise of the Tomb Raider PC datum izida, minimalne sistemske zahteve, 4K grafika

0

Že lep čas smo vedeli, da Rise of the Tomb Raider kmalu prihaja na PC, a nam je bil natančen datum vse do danes še neznan. Na srečo sta nam Square Enix in Crystal Dynamics razkrila, da bo ta avantura izšla 28. januarja.

PC različico igre sta ustvarila razvijalca Crystal Dynamics in Nixxes Software. Imela bo prelepo grafiko in podporo 4K resolucije. Da si boste lažje predstavljalim, si lahko spodaj pogledate nekaj slik, ki prikazujejo lepoto detajlev PC različice.

2987124-konstantin_01_4k_tif_jpgcopy

Osnovna verzija igre bo na voljo v tgovinah, kot so: Steam, Windows Store in Square Enixova trgovina za dobrih 60€, Digital Deluxe Edition, ki vsebuje igor + DLC prepustnico pa za kar 90€. Za prave avanturiste, pa bo v Square Enixovi trgovini na voljo še prav posebna Collector Edition verzija, ki bo vsebovala kipec Lare Croft, repliko Larinega dnevnika in ogrlice ter jeklen zaboj. Za to zbirateljsko verzijo pa boste morali odšteti kar 150€.

2987119-ce

Square Enix pa je objavil tudi minimalne PC sistemske zahteve, katere si lahko pogledate spodaj:

 

  • OS: Windows 7 64bit
  • Processor: Intel Core i3-2100 or AMD equivalent
  • GPU: NVIDIA GTX 650 2 GB or AMD HD7770 2 GB
  • RAM: 6 GB
  • HD Space: 25 GB
  • DirectX: DirectX 11
  • Input: Mouse + Keyboard

 

Kmalu možna prednaročila za Oculus Rift (sedaj znana cena)

0

Počasi se približuje dan, ko bo virtualna resničnost postala… no resničnost.

Govorice: novi Assassins Creed, Watch_Dogs 2

0

Spletna stran Kotaku  je pred kratkim izpustila na plano nekaj zanimivih govoric, ki se tičejo dveh Ubisoftovih uspešnic.

Pet gaming dejstev, ki jih ve malokdo

1

Za vas smo zbrali pet dejstev o video igrah,  katere ve le malokdo:

Minecraft – Creeper je deformiran prašič

Sulq1iI7

Minecraftov Creeper je brez dvoma eden izmed najbolj ikoničnih sovražnikov v modernem igričarstvu.

Ampak ali ste vedeli od kje prihaja? Ustvarjalec Minecrafta – Markus Persson, je, ko je hotel ustvariti model svinje, po nesreči zamenjal vrednosti višine in dolžine. Ker mu je bila ta deformirana svinja všeč, se je odločil, da je ne bo zavrgel, ampak bo iz nje ustvaril novega sovražnika imenovanega Creeper.

GTA – nastal zaradi napake

bGViOTU0

Zelo dolgo nazaj, ko je bil Rockstar znan še po ustvarjanju dirkaških iger, se je pri njihovem najnovejšem projektu imenovanem Race’N’Chase pojavila majhna napakica, ki pa je odgovorna za eno izmed najbolj popularnih franšiz vseh časov.

Race’N’Chase je bila že sama po sebi bolj kaotična dirkaška izkušnja, v kateri si lahko igral kot policist ali dirkač in divjal po mestu. Pojavila pa se je napaka, zaradi katere se je policiji v igri zmešalo. Namesto, da bi te poskušali, kot nevarnega dirkača aretirati, so se le zaletavali vate kolikor se je dalo in te poskušali umoriti. To pa je Rockstarju dalo navdih za še bolj kaotično igro, kot so sprva načrtovali – GTA, ki pa se je izkazala, kot nadvse dobra odločitev.

Spy – prav tako produkt napake

steamworkshop_webupload_previewfile_361112506_preview

Po le nekaj minutah igranja Team Fortressa 2, se že kaj hitro jezimo na tega vohuna. To je tiska klasa zaradi katere nikoli ne bomo zares obvladali ostrostrelstva in, ki poskrbi, da težak (Heavy) ni tako vsemogočen ter je tisti, zaradi katerega se vsake toliko spremenimo v ledeno gmoto.

Ampak ali ste vedeli, da je bil ta karakter prav tako produkt napake? Lep čas nazaj, še v prvotnem Team Fortressu, je občasno prišlo do napake, zaradi katere si sovražnika videl, kot člana tvoje ekipe, kar pa je vodilo v pravo zmedo in v ustvarjanje nekaterih, prav zares impresivnih taktik. Ta napaka, je razvijalce navdihnila, da so v Team Fortress 2 igri ustvarili klaso, katera se lahko zakrinka v sovražnika imenovana Spy.

Assassins Creed – izvira iz Prince of Persia

prince_of_persia_and_assassin__s_creed_dual_hero_by_skiiper-d4vvr9w

Ta pa res ni težka za verjet, kajne?

Igra se je prvotno imenovala Prince of Persia: Assassins in je bila nekakšen stranski produkt ali “spin-off” od igre Prince of Persia: The Sands of Time. Ker pa je bila razvijalcem ideja o senčnih morilcih, ki skačejo in plezajo po hišah zelo všeč, so se odločili, da bodo iz te ideje ustvarili čisto svojo franšizo. Ta poteza se je izkazala za še kako pravo, saj je Assassin’s Creed postala ena izmed najbolj popularnih franšiz. Se pa brez dvoma vidi podobnost med morilci in princem, saj obe franšizi uporabljata zelo podobne mehanike.

PAC MAN – dobil navdih pri Popeyu

HOFreI0t

Ne samo, da je bila prvotna Donkey Kong igra sprva Popeye igra, ta risani lik je imel vpliv tudi na dobrega starega Pac Mana. Natančeje na njegovo Power Pellet mehaniko, ki je igralcem omogočala občasno žretje sovražnikov, duhcev.

Ustvarjalec Pam Mana – Toru Iwatani je izjavil, da je navdih za to mehaniko dobil pri Popeyu, ki je za začasno super moč odprl in pojedel konzervo špinače.

Slep igralec po petih letih le premagal Zelda: Ocarina of Time

0

Terry Garret je igralec, ki se je 8. maja 2011 odločil, da bo premagal igro The Legend of Zelda: Ocarina of Time.

Ker je Terry na žalost slep, je bil to zanj še posebaj težak izziv. V virtualnem svetu se orientira le s pomočjo zvoka. Pred seboj ima dva zvočnika, enega na levi in drugega na desni strani, s pomočjo katerih prepoznava svet okoli sebe. Prav tako mu pri tem pomagajo tudi in-game predmeti, kot naprimer – Linkov meč , s katerim tolče po stenah in tako najde pravo pot, kar tudi sam obrazloži v videu spodaj.

Po zelo težkih petih letih igranja je le pregnal zlo in rešil Hyrule in s tem premagal igro.
Terry je objavil zadnji del njegovega Ocarina of Time igranja z izjavo 2. Januarja z izjavo: “It has been long in the making, but I have finally accomplished my goal.” 
Zahvalil se je tudi vsem svojim oboževalcem, ki so ga spodbujali in mu stali ob strani v dobrem in slabem, tudi, ko je že skoraj obupal.

Na svojem Youtube kanalu pa se je izkazal tudi, kot dober Guitar Hero III: Legends of Rock, Bit.Trip Runner, in Oddworld: New ‘n’ Tasty igralec.

PlayStation 4 shekan

0

Hekerska skupina Fail0verflow je prikazala prvo hekanje konzole PlayStation 4.

Awesome Games Done Quick 2016

0

Vsakoletni dogodek Awesome Games Done Quick (AGDQ) se vrača tudi v 2016, štartali pa so že včeraj, 3. januarja.

7 igralcev, 1 PC

0

Pripravite se za vedra sline, saj sledeča pošastna igralna mašina omogoča nekaj nepredstavljivega.

MLG prodan Activisionu za 46 milijonov dolarjev

2

Major League Gaming naj bi se prodal založniku Activision Blizzard za 46 milijonov zelencev, s tem pa naj bi bilo tudi konec tega podjetja, kakor smo ga poznali dosedaj.

Tip držal prižgano konzolo 20 let

0

V času starih konzol, so bile igre težke. Zelo težke. Še posebej kar se tiče shranjevanja, saj si v primeru ugasnitve konzole moral skozi celotno igro od začetka.

The Expanse obnovljen za še eno sezono

0

Dolgo, predolgo smo čakali na neko novo in dobro sci-fi serijo… No vsaj tako tapravo, ki se dejansko dogaja v vesolju.

Alien: Covenant se bo dogajal 10 let za Prometheusom

0

Naslednje poglavje v Alien franšizi naj bi se po zadnjih novicah odvijalo kar 10 let po zaključku Prometheusa.

The Walking Dead pridobil napovednik za drugi del sezone

0

Nestrpno pričakujemo nove dele serije The Walking Dead. Programska hiša AMC, odgovorna za serijo, se tega še kako zaveda zato je gledalcem postavila na ogled nov napovednik.