🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 29

Bitcoin uradno prebil mejo 100.000 dolarjev

Tisto, kar smo pisali nedolgo nazaj, se je zdaj tudi uresničilo. Kriptovaluta Bitcoin je včeraj prebila magično mejo 100.000 $, kar je naravnost nepredstavljiva številka in čeprav smo v zadnjih mesecih spremljali skokovit porast te valute, smo konec prejšnjega meseca vseeno dvomili, da se bo to zgodilo v 2024.

Vendar je trg kriptovalut nepredvidljiv in čeprav je vrednost kmalu po objavi naše novice padla za nekaj procentov, se je nato spet hitro pobrala in včeraj prebila vredno 100k ameriških zelencev.

bitcoin

Največjo zaslugo za ta zadnji dvig valute nosi novoizvoljeni predsednik ZDA Donald Trump, ki je za razliko od prejšnje administracije kriptovalutam precej bolj naklonjen. Njegove besede so blagodejno vplivale na trg in od njegove izvolitve se je vrednost Bitcoina dvignila za več kot 50 % in danes je en sam rumeni žeton vreden 103.093 $, približuje pa se tudi magični evrski vrednosti, saj je trenutno vreden 98.645 €.

Valuta je samo včeraj narasla za 6 % (gibanje lahko spremljate tudi na naši spletni strani), k temu pa je pripomoglo tudi dejstvo, da je Trump na čelo komisije za vrednostne papirje in borzo oziroma SEC postavil Paula Atkinsa, ki je za razliko od svojega predhodnika kriptovalutam precej bolj naklonjen. Kot nekdanji komisar ameriške komisije za vrednostne papirje je bil dolgo aktiven na področju kripto regulative kot sopredsednik organizacije Token Alliance, ki si prizadeva za razvoj najboljših praks pri izdaji digitalnih sredstev in trgovalnih platformah. Tip ima tako izkušnje glede kripto trga, zaradi česar so tudi investitorji za Bitcoin zagrabili z obema rokama.

Kje se bo ustavila vrednost kriptovalut ni jasno nikomur, a nikoli ni prepozno za vstop na ta trg. Kriptomenjalnica Binance je najbolj ugoden način nakupa vaših prvih kripto žetonov in če to naredite preko naslednje povezave, boste pri provizijah prejeli popust v višini 20%.

Kingdom Come: Deliverance 2 bo po novem izšel en teden prej

0

Češki razvijalec Warhorse Studios nas je nedavno razveselil s skoraj uro dolgim igralnim posnetkom njihovega prihajajočega naslova Kingdom Come: Deliverance 2, ki bo nasledil dobro sprejeti original iz leta 2018. Glede na videno igralne revolucije ni za pričakovati, a tega privrženci prvega dela niti niso zahtevali, če bo le stvar na začetku dobro optimizirana in bodo mesta tokrat še večja in bolj podrobna.

Warhorse Studios je izid igre sprva napovedal za 11. februar 2025, zdaj pa se je premislil in bo igro na prodajne police poslal slab teden prej, tako da se bomo v tem realističnem srednjeveškem RPG-ju lahko zabavali že od 4. februarja dalje. Kakšnega posebnega razloga za predčasni izid uradna najava ni omenila, smo pa ob njej dobili tudi obljubo, da bomo danes dobili nov napovednik, ki se bo osredotočil na zgodbo. V tej bomo spet nastopali v vlogi Henryja in zanimivo bo videti, kako bo razvijalec tokrat speljal razvoj našega lika. Ena največjih privlačnosti prvega dela je bilo dejstvo, da je Henry na začetku komaj znal držati meč, nakar je proti koncu kampanje postal pravi vitez, ki je bandite odpravljal z zavezanimi očmi. Drugi del je direktno nadaljevanje, zaradi česar se zna izgubiti ta postopni razvoj, saj bo Henry meča vešč že od samega začetka.

Sumimo pa da obstaja še kak drug razlog za bolj zgodnjo izdajo igre. Februar 2025 poka po šivih glede izdaj visokoproračunskih naslovov. 11. februarja izide Sid Meier’s Civilization VII, nakar 14. februarja prileti še Assassin’s Creed Shadows. Samo nekaj dni zatem bo 18. februarja izšel Avowed, ta isti dan pa bo premiero doživela igra Lost Records: Bloom & Rage. Tri dni kasneje izide še Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii, mesec pa bo 28. februarja zaključil Monster Hunter Wilds. Glede na to, da je Kingdom Come: Deliverance 2 ogromen naslov, ki zahteva desetine ur igranja, si je razvijalec na ta način pustil nekaj prostora za dihanje, kar bi znalo pomagati tudi k boljšemu prihodku na blagajnah.

Gran Turismo še ta teden izide v brezplačni verziji

0

Sony in razvijalec Polyphony Digital sta včeraj presenetljivo najavila nov del serije Gran Turismo, ki je svoje zadnje poglavje dobila leta 2022, od takrat pa ji je razvijalec pridno dodajal novo vsebino in plačljive DLC-je. Sicer bo verjetno minilo še nekaj let, preden se bo med nami znašel osmi del in Sony najbrž tega hrani za konzolo PlayStation 6, a še ta teden bomo vseeno dobili svež del serije, ki bo za igranje povsem brezplačen.

Imenuje se My First Gran Turismo in gre za nekakšno uvajalno dirkačino in je namenjena vsem tistim, ki te franšize še niso preizkusili ali pa se še sploh niso nikoli preizkusili v svetu virtualnih avtomobilov. To nam na uradnem PlayStation blogu poskuša tudi dopovedati Kazunori Yamauchi, ki že dolgo služi kot predsednik razvijalca Polyphony Digital. Cilj tega naslova je poklon prvemu Gran Turismu, kjer so igralci lahko odkrili vse lepote cestnega dirkanja na konzoli in s tem bo igra poskušala na prijeten in zabaven način v svet lovljenja ovinkov prinesti novo generacijo igralcev.

Kljub temu, da bo zadeva za igranje povsem brezplačna, bo vsebovala presenetljivo veliko vsebine. Čakajo nas tri različne dirke, tri dirke na čas in tri stopnje, imenovane Music Rally, kjer se naokoli preganjamo ob spremljavi glasbenih točk. Ob tem bomo dobili še kopico testov naše vožnje, kjer moramo v določenem času uspešno opraviti kakšen zahteven dirkalni izziv in to je bil dejansko tudi moj najljubši del igre Gran Turismo 7. Omogočeno bo tudi dirkanje preko sistema PlayStation VR2, a za takšno uživancijo boste seveda potrebovali konzolo PlayStation 5, običajno dirkanje na televizorju pa bo moč izvajati tudi preko konzole PlayStation 4.

My First Gran Turismo bo za igranje postal na voljo 6. decembra.

Balatro, kandidat za igro leta 2024, dobiva tudi fizične karte

Novejša generacija igralcev se je morda leta posmehovala dejstvu, da smo njega dni preko operacijskega sistema Windows XP čisto preveč časa namenili igranju Pasjanse, ki je bila prisotna znotraj vsakega operacijskega sistema. A tega smeha je bilo konec letos, ko je nenadoma izšla igra Balatro in čeprav se ta igra povsem drugače od Pasjanse, je tole še vedno igra s kartami, ki vsebuje relativno preprosto formulo in je tudi presneto zasvojljiva.

Balatro je izšel letos februarja na PC-ju in vseh možnih konzolah, nakar je svojo formulo igranja prilagodil še za telefone in tablice. Milijone igralcev se je zaljubilo v tole roguelike pokerščino in vse to navdušenje je pripeljalo tudi do tega, da se bo Balatro letos na prireditvi The Game Awards potegoval tudi za laskavi naslov najboljše igre leta 2024.

Razvijalec LocalThunk je včeraj uresničil še eno željo igralcev, saj je omogočil prednaročilo uradnih fizičnih kart, ki nosijo enake pikslaste podobice, kot jih vidimo znotraj igre. Paket vsebuje 52 standardnih kart in 4 Jokerje, prednaročilo pa vas na uradni strani stane 18 €, temu pa je treba prišteti še 5 € poštnine.

Tak skupek kart bi bil idealno božično darilo za kakšnega navdušenca nad to adiktivno igro, a žal bodo prvi paketi skladišča zapustili šele enkrat marca 2025.

Ubisoft ugaša spletno streljačino XDefiant

1

Nov dan, nove slabe novice za francoskega založnika Ubisoft. Ta bo verjetno leto 2024 označil za najslabšega v svoji zgodovini, a težave Francozov so se začele že leta prej in s tem ne mislimo samo obtožb glede spolnega nadlegovanja zaposlenih.

Ubisoftu namreč kljub vsem trudom nikakor ne uspe na večigralske poljane pripeljati kakšnega novega šampiona in tako so se primorani zanašati na igro Rainbow Six Siege. Leta 2022 so denimo poskušali zagnati večigralski projekt Ghost Recon Frontline, a je ta bil preklican, še preden je sploh prišel v beta inačico. Za letos so imeli pripravljeno brezplačno verzijo igre The Division, s podnaslovom Heartland, a ta je bila, kljub javnim testom, preklicana.

Preveč dobro jim ne gre tudi pri enoigralskih zadevah. Avatar: Frontiers of Pandora iz leta 2023 ni dosegel prodajnih pričakovanj, prihod cekina pa se osušil tudi pri letošnji igri Star Wars: Outlaws, ki jo zdaj poskušajo na vse pretege popraviti, razpustil pa je tudi studio, ki je spočel sicer odlično igro Prince of Persia: The Lost Crown. Slabih novic še ni konec, saj je založnik včeraj napovedal, da bo v pokoj poslal tudi svojo brezplačno večigralsko streljačino XDefiant, ki je bila dolgo v testiranju, splošno pa je postala na voljo maja letos.

Ubisoft je tako to streljačino ugasnil samo 6 mesecev po njenem izidu in čeprav je letošnjo krono največjega neuspeha vseeno odnesel Sony z igro Concord, je tole vseeno katastrofalen rezultat večigralske streljačine, ki je nase poskušala privleči igralce franšize Call of Duty in je pri temu dejansko kazala nekaj potenciala. Žal pa so po izidu številke igralcev hitro začele upadati in čeprav je izvršni producent Mark Rubin samo dva meseca nazaj trdil, da igra vsekakor ne bo umrla, se je včeraj zgodila ravno takšna najava.

XDefiant sicer trenutno še ni mrtev, a že zdaj novi igralci ne morejo dobiti dostopa do igre, tako da se v njej lahko zabavajo samo tisti, ki so igro aktivirali pred včerajšnjo najavo ugašanja strežnikov. Ti se bodo ugasnili 3. junija 2025, do takrat pa lahko igralci izkoristijo nabrano valuto XCoins za nakup raznih dobrin znotraj igre, XDefiant pa bo kljub tej najavi še vedno dobil obljubljeno 3. sezono. Denar bo povrnjen vsem kupcem paketa Ultimate Founders Pack, hkrati pa bodo sredstva povrnjena vsem tistim, ki so v igri opravili nakupe v zadnjih 30 dneh.

Upokojitev igre bo zahtevala tudi druge žrtve. Polovica delavne sile bo razporejena po drugih Ubisoftovih projektih, medtem ko bo službe izgubilo okoli 277 ljudi.

FromSoftware nima nobenih načrtov za Elden Ring 2

0

Razvijalec FromSoftware velja za eno najbolj spoštovanih imen znotraj igričarske industrije, a za razliko od večjih zahodnih studiev ni treba za njihove nove igre čakati po štiri leta in več, saj ta razvijalec vedno dela na večkratnih projektih, tako da tudi redno izdajajo nove naslove. Sekiro: Shadows Die Twice je izšel leta 2019, Elden Ring v 2022 in Armored Core 6 v 2023, letos pa smo od njih že dobili prvo in edino razširitev igre Elden Ring.

Ta je bila prodajno njihova največja uspešnica, zato niti ni čudno, da so novinarji kmalu po izidu igre v 2022 začeli razvijalca in njegovo vodjo Hidetako Miyazakija spraševati glede potencialnega nadaljevanja. To se je zgodilo tudi na nedavni podelitvi nagrad PlayStation Partner Awards na Japonskem, IGN Japan pa je slavnega režiserja povprašal glede možnosti za izdelavo igre Elden Ring 2.

Na žalost v teh deželah novih avantur ne bomo doživeli kmalu, saj FromSoftware trenutno nima nobenih načrtov za izdelavo nadaljevanja. Hidetaka je ob tem opozoril, da to ne pomeni, da je zdaj s franšizo konec in da se znajo v njo spet enkrat vrniti, a zaenkrat dvojka ni v kartah, saj razvijalec dela na drugih igrah, ki so usmerjene tudi v različne žanre.

Kaj točno so ti projekti Hidetaka seveda ni želel razkriti, a sami potihem upamo, da se bo razvijalec vrnil v izdelavo vsaj še ene standardne “soulborne” igre, kjer bodo stopnje bolj linearne, a bodo obenem prekipevale z vsebino in podrobnostmi. Elden Ring je bila njihova prva igra v odprtem svetu in čeprav se je v tem aspektu dobro odrezala, nam jahanje med različnimi odseki map ni ravno poganjalo adrenalina po krvi in stvar je bila najboljša takrat, ko smo obiskali del mape, kjer se je nahajala neka “klasična” stopnja.

Načrti tega razvijalca se znajo kmalu pošteno spremeniti. Sony namreč načrtuje nakup založnika Kadokawa Corporation, ta pa je tudi trenutni lastnik razvijalca FromSoftware. Kako daleč je ta kupčija prišla še ni znano, Sony pa je pred kratkim pri oboževalcih sprožil pravo evforijo, saj je v prazničnem videu omenil tudi igro Bloodborne in se igralcem zahvalil za njihovo “vztrajnost”.

Na splet predčasno ušle slike prenosne naprave Legion Go S

0

Vojna prenosnih naprav je zdaj v polnem razmahu, saj so večja podjetja kot so Asus, Lenovo in MSI zavohala dobiček v tej kategoriji igričarske zabave in zdaj že izdajajo naslednike svojih pionirskih naprav. Najprej se je zmigal Asus, ki je svojo konzolo Ally prenovil v močnejšo izvedenko Ally X, naslednji na vrsti pa bo očitno Lenovo.

Ta bo šel v drugo smer, saj namerava svojo prenosno napravo Legion Go predelati v malce šibkejšo verzijo, a bo ta hkrati nosila bolj privlačno cenovno nalepko. Legion Go je bila sicer čisto v redu naprava, ki pa je bila izmed vse konkurence tudi najdražja in Lenovo vidi potencial boljše prodaje preko izdaje budgetne verzije tega sistema.

Uradno ni še potrjenega ničesar, a pred časom so se po spletu razširile informacije, da bo Lenovo sledil tehniki poimenovanja podjetja Meta, zaradi česar se bo prenovljena naprava imenovala Legion Go S, spletna stran Windows Central pa se je včeraj dokopala do prvih slik tega izdelka.

Tole niso slike resničnega izdelka, ampak 3D modela, vseeno pa lahko iz njih potegnemo marsikakšno zanimivo informacijo. Kot vidimo je Legion Go S prisoten v beli barvi, zaradi česar še bolj spominja na Rog Ally, oblika pa je nekako ostala enaka, čeprav je Lenovo le upošteval moje pritožbe in na spodnjem delu robovi niso več ostri, ampak zaobljeni, zaradi česar bolj prijetno sedejo v dlan. Poslovili so se tudi odstranljivi kontrolerji, kar niti ni tako velika izguba, saj je te od konzole kdo redkokdaj odstranjeval, a po drugi strani bomo pogrešali stojalo na zadnji strani.

Ekran bo ostal enak, govorice pa pravijo, da bo strojna oprema malce šibkejša. Namesto Zen 4 procesorja bomo tule igre poganjali preko starejšega Zen 3, grafični čip pa bo ravno tako šibkejši: namesto AMD Radeon 780M v prejšnji verziji konzole bo tule na voljo 680M.

Vse te spremembe gredo na račun cene in če bo ta ugodna in bo Lenovo obenem baterijo naredil vzdržljivost, potem zna biti Legion Go S dobra vmesna postaja, preden dobimo resničnega naslednika. Lenovo sicer naprave še ni uradno potrdil, a glede na vse govorice in zdaj tudi slike verjetno uradno razkritje ni več daleč stran.

Tule je slaba šolska ura igranja Kingdom Come: Deliverance 2

0

Ponos češke igričarske industrije je zagotovo razvijalec Warhorse Studios, ki nam je leta 2018 dostavil svoj prvi naslov Kingdom Come: Deliverance in na ta način predstavil srednjeveški RPG, ki pa ni imel zmajev, orkov in vilincev, ampak se je zanašal na realizem in obujanje pripovedi iz resnične zgodovine.

6 let kasneje je nadaljevanje igre že pred vrati in spletna stran IGN se je dokopala do uvodnega segmenta igre, ki v obseg traja 43 minut. Tako lahko zdaj od blizu spoznate igranje in vmesne sekvence začetka igre in dobite vpogled v njuno prepletanje ter kako se bodo te stvari razlikovale od slavnega originala.

Treba je reči, da kakšnih res večjih igralnih razlik v tem posnetku ni opaziti. Grafična podoba je seveda izboljšana, a original je še danes videti odlično, drugi del pa to podobo samo še izboljša. Držimo fige, da je razvijalcu uspelo odpraviti tistega zoprnega hrošča, ki je v originalni igri nekatere kose oklepa in njihove teksture sekal med sabo.

Kar se tiče igranja je že zdaj varna stava, da če vam originalno raziskovanje in pretepanje iz prvoosebnega pogleda ni bilo všeč, potem vam tudi nadaljevanje ne bo spremenilo tega mnenja. Od novih stvari je moč opaziti samostrel, med obleganjem graščine pa lahko napadalcem zdaj rušimo lestve. Bojevanje od blizu pa kakšnih večjih razlik ni prineslo: zdaj je sicer malce manj smeri iz katerih lahko sprožamo udarce, kar bi znalo narediti kombinacije malce lažje. Splošno gledano pa je boj še vedno videti malce zmedeno in zanimivo bo videti, kako se bo stvar obnesla ko nas naenkrat napade več banditov – to je bila tudi ena večjih težav originala.

Kingdom Come: Deliverance 2 izide 11. februarja 2025. Če še niste preizkusili izvirne igre, potem je zdaj za to perfektna priložnost, saj je ta na Steamu znižana za -90 % na samo 2,99 €.

PlayStation 5 zdaj omogoča vklop nostalgičnih zvokov iz prejšnjih generacij konzol

0

Sony letos praznuje 30. obletnico konzole PlayStation in v sklopu tega praznovanja smo dobili tudi posebej obarvano različico konzole PlayStation 5, ki si deli veliko podobnosti s svojim antičnim prednikom. Podjetje pa se ni ustavilo samo pri fizični prenovi, saj je igralce včeraj med zagonom presenetil nov uvodni video, ki je kopija tistega iz leta 1994, ko je veselil lastnike konzole PlayStation 1.

Poleg uvodnega filmčka lahko zdaj lastniki PlayStationa 5 pod nastavitvami najdejo novo kategorijo, ki omogoča spreminjanje zvoka in teme v tiste iz prejšnjih generacij konzol.

Na preprost način lahko zdaj obujate spomine iz generacij konzol PlayStation 1, 2, 3 in 4, kar zadevo naredi zanimivo tako za nostalgike, kot tudi mlajše igralce, ki jim je peti PlayStation sploh prvi, ki so ga kdaj prejeli v last, a so vseeno firbčni, kako so ti igričarski sistemi izgledali v preteklosti. Hkrati si lahko uporabniški vmesnik oblečete v stil preteklih konzol in priznati moram, da se mi je ob zvokih konzole PlayStation 2 zarisal nasmeh na obraz.

Na žalost Sony pravi, da so vse te dobrine samo začasne in da so namenjanje zgolj praznovanju 30. obletnice in sčasoma se bo vse povrnilo na originalne zvoke in podobo konzole PlayStation 5. A do takrat lahko uživamo v nostalgiji in kdo ve – če bo poziv igralcev dovolj glasen bo morda Sony pustil možnost izbire tudi po zaključku praznovanja.

Igra The Long Dark dobiva nov DLC, ki bo popestril preživetveni način igranja

Razvijalec Hinterland Studio je igro The Long Dark javnosti predstavil desetletje nazaj in si preko nje brž priboril pozornost igralcev. Zadeva je namreč izšla v času, ko so preživetvene izkušnje kapljale na nas izza vsakega ovinka, a The Long Dark se je od njih razlikoval po temu, da gre za povsem enoigralsko izkušnjo, ki želi igralcu pričarati občutek izoliranosti. In igra je bila v temu hudo uspešna, saj nekateri preprosto obožujejo dejstvo, da se lahko zanesejo samo sami nase in se preko svoje lastne iznajdljivosti lahko zoperstavijo elementom zmrznjene pokrajine.

The Long Dark na začetku ni vseboval nobene zgodbe sploh, a so jo razvijalci kasneje dodali preko epizod. Te igralcev niso odpihnile in tako je bolj popularen ostal ločen preživetveni način, za tega pa je Hinterland Studio dve leti nazaj sprožil prvi plačljivi DLC Tales from the Far Territory, ki doda povsem nove regije in predstavi nekaj svežih igralnih sistemov.

Po dveh letih bomo zdaj dobili zaključni, šesti del tega dodatka, ki bo veterane razveselil preko dolgo zahtevanimi mehanikami. Kako daleč je The Long Dark napredoval v desetih letih vam pove dejstvo, da se bodo zdaj igralci lahko spustili v takšne fine mehanike kot je sušenje mesa za katerega bo treba najprej nabrati sol in preko tega bo ta surovina postala dlje obstojna. Novi del DLC-ja bo omogočil tudi fotografiranje, največji in napadalen nasprotnik v obliki pume pa bo zdaj postal še bolj premeten, saj bo začel igralca zalezovati, nakar ga bo poskušal spremeniti v svoj del vsakdanjega obroka. Pojavil se bo tudi trgovec, ki nam bo preko radia dostavljal različne naloge.

Dodatek Tales from the Far Territory bo svoj epilog doživel 5. decembra, razvijalec pa ima že lepe načrte za prihodnost. Njihov naslednji cilj je dostaviti 5. epizodo štorijalnega načina, ki je brez nove vsebine že vse od leta 2021, hkrati pa nameravajo za igro dostaviti nekaj grafičnih posodobitev. The Long Dark je trenutno na Steamu znižan na 10,19 € – za 14,99 € lahko dobite preživetveni in štorijalni način.

Stalker 2 v dveh dneh prejel par zajetnih popravkov

0

Nedavno izdani naslov Stalker 2: Shadow of Chornobyl je kvaliteten naslov, ki se v mnogih pogledih drži tradicionalnih prijemov originala. S tem mislimo velik in hudo atmosferičen svet, ogromna svoboda pri raziskovanju mape in hrošče, ki niso tiste mutirane sorte, ampak bolj takšne, ki vam krajšajo živce med igranjem.

Mi smo sicer igri prisodili visoko oceno, a ob tem potožili, da ima zadeva kar nekaj težav z optimizacijo in bi bilo morda bolje, da ste pred začetkom igranja še malce potrpežljivi in se tega lotite šele po nekaj mesecih, ko bo razvijalec malce pokrpal tiste največje težave in malce bolj uravnotežil igralno formulo.

Ukrajinski GSC Game World je sicer že takoj po izidu zavihal rokave in začel delo na popravljanju kode in 29. novembra so izdali večji popravek 1.01, ki je vseboval več kot 650 popravkov večjih in manjših hroščev, nakar so samo dan za tem izdali novo posodobitev 1.02, ki se loti predvsem napak znotraj misij, saj so bile nekatere tako zajetne, da igralec ni bil zmožen opraviti ciljev glavne misije, s tem pa mu je bilo tudi preprečeno nadaljnje igranje kampanje. Prav tako so bili nekateri nasprotniki uravnoteženi, tako da v mutanta ni treba poslati cele zaloge svinca, preden ga preselimo v onostranstvo.

A-Life 2.0 in action
byu/ArthurBurbridge instalker

Igra je tako trenutno v boljšem stanju kot pa ob izidu, a razvijalec sam priznava, da je njegovo delo še daleč od končanega. Predvsem mu težave dela umetna inteligenca, ki je bila v originalni trojici iger znana pod imenom A-Life, drugi del pa naj bi jo prepeljal na naslednjo stopnjo. A-Life je tisti glavni faktor, ki pri Stalkerju naredi vtis živega sveta, saj se banditi, frakcije in mutanti med sabo pobijajo tudi brez igralčeve intervencije. Ukrajinci sicer pravijo, da je A-Life 2.0 prisoten v igri, a ne deluje tako kot bi moral, nekateri igralci pa so do teh trditev skeptični.

Stalker 2 lahko na varen način preizkusite preko servisa Game Pass, ki je cenejši od nakupa polne igre na Steamu.

Igra Lies of P v začetku 2025 dobiva DLC, njen razvijalec pa dela tudi na preživetveni grozljivki

0

Mineva dobro leto od izida igre Lies of P in če bi zadevo ocenil danes, bi ji verjetno dodal še malce višjo oceno, saj na stvar kar ne morem pozabiti. Razvijalec Round8 Studios je namreč prvič preizkusil svoje talente v žanru “soulslike” in svojo nalogo so izpeljali nad vsemi pričakovanji: ne samo, da je tole najboljša soulslike izkušnja doslej, ampak so nekaterih pogledih presegli tudi razvijalca FromSoftware, ki je ta žanr tudi začel.

Lies of P ni bila samo cenjena med kritiki, ampak se je dobro odrezala tudi na blagajnah. Založnik Neowiz je brž po izidu napovedal delo na DLC-ju, nakar so napovedali tudi razvoj čisto pravega nadaljevanja. A na to bi znali še nekaj časa počakati, saj korejska spletna stran EBN poroča, da bo Round8 Studios najprej pomočil nogo v žanr preživetvenih grozljivk.

O tem projektu zaenkrat ni preveč znanega, je pa EBN zapisal, da bo ta igra izdelana znotraj pogona Unreal Engine 5. Zanimivo je dejstvo, da je Lies of P ravno tako tekel na Epicovi programerski storitvi, le da je studio igro ustvaril na pogonu Unreal Engine 4 in ena od največjih hvalnic tega naslova je bila tudi njegova naravnost neverjetna optimizacija, ki je dobro tekla že ob izidu in ni potrebovala dodatnega leta popravkov.

Žanr preživetvenih grozljivk je bil v zadnjih letih malce obujen preko franšize Resident Evil, dobili pa smo tudi predelavo igre Dead Space in The Callisto Protocol. Slednja naslova sta se prodala slabo, tako da je v tej kategoriji ostal samo še Resident Evil in temu bi čisto prav prišlo nekaj nove konkurence.

EBN še navaja, da bo prvi in verjetno tudi edini košček dodatne vsebine za Lies of P izšel kmalu in sicer se bo to zgodilo v prvi četrtini naslednjega leta. Založnik tega ni potrdil, je pa najavil uradno podporo igre na frišni konzoli PlayStation 5 Pro.

Predelava igre The Thing bo popravila eno veliko napako originala

Razvijalec Nightdive Studios je znan po obnovah starejših iger in trenutno delajo na kopici projektov, eden izmed njih pa je igra The Thing. Gre za tretjeosebno streljačino iz leta 2002, ki sledi slavni zgodbi filmskega originala, ki ga je v 1982 spočel legendarni režiser John Carpenter. Igra ni bila mojstrovina, vendar je kljub temu vsebovala nekaj zanimivi idej in je bila štorijalno boljše nadaljevanje, kot pa tista zanič filmska predelava/nadaljevanje iz leta 2011.

Nightdive namerava zdaj to podcenjeno grozljivko dostaviti novi generaciji igralcev in s tem bomo dobili popravke hroščev, boljšo grafiko in osvetljavo ter razne spremembe v igralni formuli, ki bodo bolj prijazne novodobnim igralcem. Ob tem pa bodo popravili tudi eno večjih zamer iz originala, ki se je tikala vaših spremljevalcev znotraj zgodbe in medsebojnega zaupanja.

Med opravljanjem kampanje boste namreč velikokrat naleteli na ostale preživele, ki so včasih nujni za napredovanje stopnje. Samo mehanik lahko denimo popravi stikalo, ki nato odpre vrata naprej, nakar naletite še na kakšnega medicinca in kmalu imate majhno četico pripadnikov. Tako kot v filmu pa niste nikoli prepričani, ali je vaš kompanjon resnična oseba ali zgolj imitacija zlobnega vesoljca, zato boste ob sebi vedno nosili testno napravo, ki lahko hitro razkrije vsiljivca, nakar se ta transformira v vesoljca in temu sledi bitka.

Problem originala je bil v temu, da si včasih nekoga testiral in je bil negativen, a je igra vsebovala skripto, kjer se je testiranec prelevil v zlobnega vesoljca. S tem se je uničil občutek imerzije, testiranje pa tako niti ni nosilo nekega smisla.

Ta stvar bo v predelavi zdaj popravljena. Režiser originalne igre Mark Atkinson, ki zdaj sodeluje tudi pri razvoju predelave, je za spletno stran SyFy povedal, da so bile te skripte ena večjih zamer izvirne igre in so bile zdaj povsem odstranjene. Namesto tega so zdaj ti NPC-ji bolj občutljivi na okužbe, a če kljub temu preživijo in bodo ostali neokuženi, bodo na koncu doživeli živčni zlom in preprosto umrli, namesto da bi se transformirali v napadalno zver. Sistem infekcij bo tokrat bolj dovršen za vse in tako bodo vaši spremljevalci okuženi samo takrat, ko bodo prišli v direkten stik z zlobno nezemeljsko entiteto.

The Thing Remastered se tako zdi kot izpolnitev vizije originala. Ni še točno znano, kdaj bomo lahko stvar igrali, saj je datum izida še vedno postavljen v 2024, a ta je tik pred tem, da se izteče.

YCS Bologna 2024: Slovenski dosežki in globalna Yu-Gi-Oh! scena

0

Yu-Gi-Oh! ni zgolj igra, temveč fenomen, ki povezuje generacije. Pred petindvajsetimi leti je na Japonskem prvič izšla manga Yu-Gi-Oh!, ki jo je napisal Kazuki Takahashi. Skozi zgodbo o mladem Yugiju Mutouju, njegovi strasti do iger in epskih dvobojih v igri Duel Monsters je serija postavila temelje za globalno skupnost igralcev in zbirateljev kart.

Mnogi smo svojo prvo Yu-Gi-Oh! karto prijeli v otroštvu. Po desetih letih odmora sem se tudi sam znova vrnil k tej igri in spremljal njen razvoj. Letos pa se je dogajanje še dodatno razživelo, saj je v bližini potekal eden največjih dogodkov leta – YCS Bologna 2024. Čeprav nisem bil fizično prisoten, sem preko spleta spremljal dogajanje in bil navdušen nad vrhunsko igro ter slovensko udeležbo.

Nepozabno vzdušje v Bologni

Turnir, ki je potekal od 22. do 24. novembra, je privabil neverjetnih 2.504 igralcev z vsega sveta. Bologna, mesto z bogato zgodovino in kulturnim pomenom, je postala središče Yu-Gi-Oh! vesolja. Dogodek je bil resnično impresiven – od razburljivih dvobojev do stranskih turnirjev, ki so privabili tudi priložnostne igralce. Prizorišče Bologna Fiere je gostilo tekmovalce in navdušence vseh starosti, ki so skupaj ustvarili nepozabno vzdušje.

Finale, ki je spisal zgodovino

Vrhunec turnirja je bil finale med francoskim igralcem Matthieuom Bricardom, ki je igral inovativno različico Magical Musketeer in Italijanom Francescom Gargiulom, ki je predstavil svojo različico arhetipa Yubel in Fiendsmith. Matthieu je s premišljenimi potezami in inovativno strategijo postal zmagovalec, kar je tudi prvi YCS naslov za Magical Musketeer v zgodovini.

Slovenski junaki in njihovi trenutki

Slovenska udeležba na YCS Bologna 2024 je prinesla tako veselje kot nekaj grenkih trenutkov. Melvin Š. je nastopil pred kamerami, njegov dvoboj pa si lahko ogledate na spodnjem posnetku.

Na žalost je njegov nastop zaznamovala tehnična napaka – v njegovem kupčku je bila karta, ki ni bila prijavljena na uradni seznam. To je vodilo v avtomatsko diskvalifikacijo v tretji rundi. Kljub temu je Melvinova igra izkazala njegovo izjemno znanje in pogum, kar si zasluži spoštovanje.

Po drugi strani pa je Dejan Končan dosegel izjemen rezultat, z uvrstitvijo na 96. mesto med 2.504 igralci. Dejan je bil pripravljen, osredotočen in kljub stresu pokazal, da se lahko Slovenci kosajo z najboljšimi. Kot mi je zaupal v pogovoru:

“Moj cilj pred turnirjem je bil uvrstitev v Day 2. Cilj sem dosegel, vendar me je napaka v zadnji rundi stala preboja v Top 64. Kljub temu sem dokazal, da sem na pravi poti in da se lahko kosam z najboljšimi. Želim si, da bi nas v prihodnje na takšnih dogodkih sodelovalo še več.”

yu-gi-oh

Dejanova zgodba je opomin, da se s trudom in pravilno pripravo lahko doseže vrhunske rezultate. Njegova izbira Yubel Fiendsmith decka, ki ga igra že leto dni, mu je omogočila konkurenčnost proti mnogim strategijam, vključno s trenutno dominantnimi v meta igri.

Dejanov uspeh je lep pokazatelj, da slovenska Yu-Gi-Oh! skupnost raste in se lahko kosa z mednarodno konkurenco. Dejan je izpostavil, da bi z večjim številom turnirjev in bolj privlačnimi nagradami lahko privabili še več igralcev. Prav tako je pohvalil pripravljenost slovenske scene in spodbudil mlade igralce, naj se ne bojijo izzivov večjih turnirjev.

Zaključek

YCS Bologna 2024 je pokazal, da Yu-Gi-Oh! ostaja globalni fenomen, ki povezuje generacije in ponuja priložnost za inovacije in napredek. Slovenski igralci, kot sta Melvin Š. in Dejan Končan, so dokazali, da ima naša skupnost potencial, ki bi ga z večjo podporo in sodelovanjem lahko še okrepili.

Če vas zanima Yu-Gi-Oh!, razmislite o obisku lokalnih turnirjev ali preizkusu svojih strategij na platformah, kot je Dueling Book ali Master Duel. Morda boste prav vi naslednjič stopili na veliko sceno, kot sta to storila Melvin in Dejan.

Z Dejanom smo opravili tudi intervju in ponudil nam je zanimiv vpogled v misli profesionalnih igralcev igre Yu-Gi-Oh!

Kako ste se počutili, ko ste dosegli tako visoko uvrstitev na turnirju YCS Bologna 2024?

Moj cilj pred YCS Bologna 2024 je bil uvrstitev v Day 2, kar pomeni da lahko igraš še na nedeljskem dogodku in se poteguješ za napredovanje v top64. Cilj sem dosegel nato pa v zadnji rundi, kjer bi si z zmago omogočil napredovanje v top 64 izgubil zaradi lastne napake, zato razočaranja ne skrivam.

yu-gi-oh

Je bilo to pričakovano ali presenečenje?

Moram priznati, da sem nad svojo igro bil zelo zadovoljen in presenečen, da sem prišel tako daleč. Težko je po cele dneve ostati zbran, razmišljati in delovati pod stresom.

Kaj vam ta rezultat pomeni, tako osebno kot za slovensko Yu-Gi-Oh! skupnost?

96 mesto izmed 2.504 igralcev seveda ni slabo, se pa zavedam da bi lahko bilo veliko boljše, če bi zadnjo rundo odigral tako kot je treba. Dokazal sem si, da sem na pravi poti in da lahko igram tudi proti najboljšim. Želim si, da bi slovenska Yu-Gi-Oh scena še bolj rastla in bi na regionalse prišlo še več mladih igralcev. Sicer pa upam, da smo z igro navdušili še preostale v Yu-Gi-Oh skupnosti in se nas na naslednje tovrstne dogodke odpravi še več Slovencev.

Kako ste se pripravljali na ta turnir?

Največ sem se pripravljal na platformi Dueling Book, kjer lahko igraš proti igralcem iz celega sveta in testiraš proti mnogo različnim strategijam. Tam sem član DB war teama YSL. Pripravljal sem se tudi z udeležbo na lokalnih turnirjih, OTS in regionalsih, največ pa z družbo s katerimi smo se skupaj odpravili proti Bologni.

Ali ste predhodno trenirali proti določenim arhetipom ali strategijam?

Seveda. Dueling Book in malo prej omenjeni turnirji so mi omogočili, da sem se spoznal s strategijami ki so trenutno najmočnejše in tudi tistimi, ki niso najbolj poznane, a vseeno konkurenčne.

Kateri deck ste igrali in kaj vas je vodilo k izbiri vašega decka za ta dogodek?

Za ta dogodek sem se odločil za Yubel Fiendsmith Deck. Igram ga že skoraj eno leto, tako da sem z njim kar suveren in mislim, da sem se odločil pravilno. Je zelo dober če grem prvi ali drugi, saj mi omogoča igranje veliko hand trapov in tudi board, ki ga naredim na koncu turn 1 je težko zlomljiv.

yu-gi-oh

Ste med turnirjem naredili kakšne prilagoditve?

Med turnirjem same liste ne moreš spreminjati, saj je potrebno listo oddati že v petek zvečer do 19 ure. Edine prilagoditve med turnirjem so bile mentalne, saj si na tako velikem dogodku pogosto pod stresom.

Ali je bila kakšna partija, ki vam je še posebej ostala v spominu?

V mislih imam seveda zadnjo, ampak bom vseeno izpostavil match, kjer sem igral proti nasprotniku, ki je igral snake-eye azamina strategijo.

Kaj se je zgodilo in zakaj je bila tako posebna?

Zmagal je kocko in šel prvi. Jaz sem imel v roki samo en hand trap in sicer infinite impermanence. En hand trap ponavadi ni dovolj, da bi ustavil tako močno strategijo. Moral sem zelo dobro razmisliti kdaj in kje ga bom ustavil in zadel sem točno tam kjer je najbolj bolelo. V naslednji rundi sem si tako omogočil zmago.

Kateri matchup ali strategija vam je predstavljala največji izziv?

Največji izziv mi je tenpai strategija, saj igrajo tako dimensional shifterja kot tudi dominus impulse in oba mulcharmya, ampak sem na celotnem turnirju srečal samo enega nasprotnika z omenjenim deckom. Runick stun ali stun katerekoli verzije mi je predstavljal največjo grožnjo in me na koncu tudi izločil iz nadaljnjega tekmovanja.

yu-gi-oh

Kako ste se soočili s tem?

Pripravljal sem se tudi na strategijo, kot je runick stun, vendar tiste določene karte nisem še nikoli srečal, zato nisem vedel kako točno bi lahko igral okoli nje. Sedaj vem in pripravljen sem na za naslednjič.

Kako ocenjujete trenutno meta igro?

Trenutna meta mi je zelo všeč in mislim, da je z izjemo določenih non engine kart ne bi bilo potrebno spreminjati.

Se vam zdi raznolika in zanimiva ali ste opazili, da prevladujejo določeni arhetipi?

Je precej raznolika, kar navsezadnje kaže tudi statistika iz YCS Bologne, kjer je bilo v top8 kar 8 različnih strategij.

Ali menite, da so kakšne spremembe (ban lista, nove karte) potrebne za izboljšanje trenutne igre?

So določene karte, kot so fuwaloss, shifter, deck lockdown, sanctifire ipd., ki jih ne bi rad več videl v igri, ampak pustimo to konamiju in njihovi listi prepovedanih kart.

Kako vidite slovensko Yu-Gi-Oh! skupnost v primerjavi z mednarodno?

Slovenska Yu-Gi-Oh scena bi si želel da bi bila še večja. V mislih imam predvsem udeležbo na regionalnih turnirjih, kjer bi lahko z večjim številom rund še bolje testirali določene strategije. V primerjavi z mednarodno sceno smo precej v manjšini, pa čeprav imamo nekaj dobrih igralcev.

yu-gi-oh

Kaj bi lahko izboljšali, da bi bili konkurenčnejši?

V prvi vrsti bi morale biti boljše in večje nagrade. To bi motiviralo in privabilo še več igralcev iz celotne Slovenije in tudi tujine. Na ta način bi se lahko organiziralo še več turnirjev, ker bi bilo tudi zanimanja več in tudi konkurenčnost bi seveda rastla, saj bi se igralci še bolj pripravljali v želji po zmagi.

Ali imate kakšen nasvet za mlade ali manj izkušene igralce, ki se želijo udeležiti turnirjev, kot je YCS?

Prvi korak je spoznavanje s pravili in udeležbo na lokalnih turnirjih. Nato se je smiselno udeležiti regionalnega turnirja, kjer pridobijo še več izkušenj za naprej. Je pa Yu-Gi-Oh igra, ki se razvija zelo hitro. Potrebno je spremljati katere karte so oziroma bodo prišle v novih setih in takoj pripravljati nove strategije za naprej. Ob številnem testiranju v živo in različnih platformah se lahko dobro pripraviš za dogodek kot je YCS Bologna.

Kakšni so vaši načrti za prihodnost? Boste tekmovali tudi na naslednjih YCS dogodkih?

Odvisno je od tega koliko bo dopuščal študij, saj je vendarle šola na prvem mestu. Planiram sicer udeležbo na Italian OPEN 2025 v januarju, Evropsko prvenstvo WCQ 2025 na katerega sem že kvalificiran in mogoče tudi naslednji YCS, ki bo v letu 2025. Poleg tega pa konstantna udeležba na regionalnih turnirjih in seveda slovenski natsi. 

Kaj vas motivira, da še naprej igrate Yu-Gi-Oh!? Motivirajo me predvsem prijatelji, ki prav tako igrajo in se skupaj družimo. Rad imam miselne igre in tudi sam način igranja mi je zelo všeč. Igram že od malega, tako da me ob igri spremljajo tudi številni spomini, ki jih rad obujam

Microsoft predstavil novo funkcijo brskalnika Edge, ki ga lahko prikličete med igranjem iger

0

Morda se veliko PC-jašev sploh ne zaveda, da lahko na svojih omizjih operacijskega sistema Windows preko kombinacij tipk Win + G kadarkoli prikličejo prav posebni uporabniški vmesnik, ki ga Microsoft imenuje Game Bar. Gre za nekakšno verzijo vmesnika Xbox, kjer lahko pregledate svoje zadnje posnetke zaslonov, sprožite snemanje, čvekate s prijatelji ali pa spremljate trenutno porabo vaše strojne opreme.

Te funkcije veliko bolj prav pridejo med igranjem iger in zdaj Microsoft predstavlja novo funkcionalnost, ki so ji nataknili ime Edge Game Assist.

Gre za zanimiv poskus iskanja pomoči igralcem, ki so se bodisi med igranjem malce izgubili in iščejo novo pot naprej ali pa preprosto ne vedo, kako bi trenutno stopnjevali svoj lik v RPG-ju. Game Assist vam v tem primeru odpre okno brskalnika Edge, tako da imate pred sabo vedno priročni vodič, stvar pa omogoča celo odpiranje YouTube posnetka, ki ga nato lahko pripnete znotraj igrinega okna, tako da lahko točno spremljate začrtano pot.

Edge Game Assist bi moral v praksi delovati za vsako igro, a uradno podprti pa so zaenkrat naslovi Baldur’s Gate 3, Diablo IV, Fortnite, Hellblade II: Senua’s Saga, League of Legends, Minecraft, Overwatch 2, Roblox in Valorant. Te naštete igre očitno zna Edge prepoznati, zato vam takoj lahko nameče sorodne vodiče in posnetke, a za nepodprte naslove lahko verjetno preprosto vtipkamo iskani niz.

Microsoft je v uradni napovedi zapisal, da po njihovih raziskavah okoli 40 % igralcev med igranjem iščejo nasvete in vodiče, ki jih morajo zagnati ločeno izven igre, kar zna biti za uporabnika moteče. To je dokaj visoka številka in je verjetno razlog, da so zdaj vsi začeli ustvarjati svoje lastne ideje takšnih pomagačev: Sony denimo na konzolah PlayStation 5 nudi nasvete za določene naslove, NVIDIA pa je nekaj mesecev nazaj predstavila idejo umetnopametnega sogovorca G-Assist.

Halo na PC-ju dobil mod, ki igro preobrazi v čisto pravo VR izkušnjo

Modderska selitev iger na PC-ju v VR pogled ni nič novega, saj se je ta navada začela širiti že leta nazaj, ko smo na računalnike začeli priklapljati prve žičnata VR očala. Tehnično gledano lahko danes že vsako PC igro izkusimo preko očal, a navadno gre samo za gole selitve pogleda, medtem ko moramo samo igranje še vedno izvajati preko navadnega kontrolerja, s tem pa izgubimo tisto imerzijo, ki je nekako tudi poanta takšnega igranja.

Nekateri projekti pa gredo dlje od samo tega in sem notri lahko uvrstimo mod Halo CEVR, ki se je pred kratkim pojavil na GitHubu in je že zdaj videti presneto impresivno. Mod nam namreč omogoča preigravanje kampanje igre Halo 1 in to preko polne VR izkušnje, ki jo v svetu navideznega igranja imenuje 6DoF.

V praksi to pomeni, da lahko celotno kampanja preigramo skozi oči Master Chiefa, ob tem pa bomo tudi verno vihteli njegova orožja preko VR kontrolerjev. Tako lahko dejansko merite v igri in puško poprimete z eno ali dvema rokama. Nakar lahko sovražnika udarite po glavi z zamahom roke, poskrbljeno pa je bilo tudi za takšne naprednosti kot je denimo prižiganje svetilke preko fizičnega tapkanja po očalih, če pa v resničnem življenju počepnete, bo enako v igri storil Master Chief.

Halo CEVR zdaj lahko izkusite na povsem nov način in avtor moda LivingFray pravi, da je kampanjo na ta način moč preigrati od začetka do konca, a da lahko vmes lahko naletimo na kakšnega hrošča. Ob tem opozarja, da mod deluje samo v navezi z originalno predelavo Halo igre iz leta 2003 in ne za njeno Anniversary različico, ki jo najdemo znotraj paketa Master Chief Collection.

Iščete VR očala, a so vam ta predraga? Svoj nakup lahko opravite preko slovenske strani CyberPiggy, na voljo pa je tudi sposoja očal za res majhne denarce.

Tale grafični mod samo še dodatno nadgradi že tako čudovito igro The Witcher 3

0

V modderski skupnosti igre The Witcher 3 je ime Halk Hogan izjemno spoštovano, saj je to možakar, ki je zdaj že leta svojega življenja posvetil grafičnim izboljšavam te igre. To sicer ne pomeni, da je bil tretji Veščec potreben dodatne obdelave, saj je bila to leta 2015 ena najlepših iger in tudi danes je še vedno videti izjemno. Halk Hogan je tako poskrbel za obdelavo nekaterih tekstur nizke ločljivosti in njegovo delo je opazil celo razvijalec CD Projekt RED, ki si je njegove talente sposodil za uradno predelavo igre, ki je leta 2022 izšla pod imenom Complete Edition.

A Halk Hogan ni bil zadovoljen niti s tem videzom igre, pa čeprav so njegove teksture zdaj lahko zasijale znotraj ray tracing osvetljevanja. Začel je delo na novem projektu HD Reworked NextGen Edition in ta je še dodatno dvignil ločljivost nekaterih tekstur, obenem pa priskrbi nekatere povsem nove 3D modele.

Primerjava starejše verzije igre z novo lepo pokaže, da razlike niso zanemarljive. Res je, da povprečen igralec verjetno ne bo zapravil preveč časa z buljenjem v bližnji zid in nekateri sploh ne bodo opazili, da so zdaj jabolka na stojnicah veliko bolj podrobna, a ko vse skupaj sešteješ v eno celoto, dobiš lepšo sliko in PC-jaši na takšne stvari polagajo veliko.

Mod si lahko prenesete iz spletne strani NexusMods, nove teksture in modeli pa tehtajo 11 GB. Preko njega si lahko ustvarite ultimativno različico tega legendarnega naslova, a pazite na kompatibilnost z drugimi modi – teh je zdaj veliko več, saj je CD Projekt RED nedavno izdal uradna modderska orodja, ki omogočajo ustvarjanje tudi povsem novih misij.

Tretji DLC igre Atomic Heart bo podobnost z BioShockom samo še povečal

0

Igra Atomic Heart je bila ob svojem izidu lani označena za sovjetsko kopijo BioShocka in ta sloves je očitno preveč ne moti, saj je razvijalec Mudfish nedavno izdal nov dražilnik, ki to similarnost med obema naslovoma samo še poveča.

O tretjem DLC-ju smo sicer enkrat že pisali in takrat smo ugotovili, da nas bo igra popeljala v raziskovanje povsem novega kompleksa imenovanega The Chelomey Complex. Takrat smo ugledali samo posnetek titanskega robota, ki po kratkem plesu postane izjemno slabe volje, novi video pa je DLC-ju zdaj podelil ime MOR-4Y, en del tega dodatka pa se bo odvijal tudi pod morjem.

To seveda lahko obravnavamo tudi kot poklon prvim dvema igrama franšize BioShock, ki sta se ravno tako dogajali pod vodno gladino in leta nazaj smo bili navdušeni nad fiziko vode, ki jo pred nas pripeljal zdaj zaprti studio Irrational Games, poleg tega pa je takšna zaprtost pod morjem ustvarila kar pošten občutek klavstrofobije, kar je imerzijo pripeljalo do visoke stopnje in ravno zaradi nje še danes obujamo tople spomine na prvi dve igri.

Kako uspešno se bo pri tej nalogi odrezal MOR-4Y seveda še ni znano, a bomo to zvedeli enkrat pozimi, kar je dokaj širok razpon časa izida in zna se zgoditi, da bo ta DLC izšel šele enkrat v 2025. Atomic Heart je medtem postal del Steamove jesenske razprodaje, tako da ga lahko zdaj kupite po ceni 19,79 €, za dodatno vsebino v obliki DLC-jev pa bo treba kupiti Gold različico igre, ki trenutno stane 31,49 €.

Kitajski Tencent napovedal igro, ki sumljivo spominja na franšizo Horizon

0

Če bi si na hitro pogledali posnetke zaslona sveže napovedane igre Light of Motiram, bi zagotovo pomislili, da je razvijalec Guerrilla Games spočel nek nov DLC za svojo serijo iger Horizon ali pa da smo morda končno dobili prve slike iz njihovega večigralskega projekta, ki naj bi se ravno dogajal v svetu Horizona in naj bi izšel pred tretjim delom enoigralske kampanje.

Vendar bi se s tem ušteli, saj je Light of Motiram povsem ločena zadeva na kateri dela razvijalec Polaris Quest, ta pa je del kitajskega založnika Tencent. Te pomote vam ne bi nihče zameril, saj je naravnost šokantno koliko Light of Motiram spominja na Horizon in čeprav smo že vajeni, da razvijalci včasih dobijo navdih iz kakšnih projektov drugih studiev, se zdi, da je šel tule Tencent še korak naprej in naravnost skopiral nekatere elemente in te samo toliko predrugačil, da se je izognil tožbi iz strani Sonyja.

Light of Motiram je skopiral tudi idejno zasnovo tega sveta, ki pravi, da človeške civilizacije zdaj ni več in da so naravo zdaj prevzele raznovrstne mehanske zveri Mechanimals, po svetu pa so posejani skrivnostni ostanki preteklosti. Ljudje so sicer preživeli, a le v obliki plemen, ki zdaj preko primitivnih orožij poskušajo preživeti v tem novem neizprosnem svetu.

Vse sicer ni povsem isto, saj je Light of Motiram označena za preživetveno igro, kar najbrž pomeni, da kakšne resne zgodbe tule ne bo na spregled in se bo vse vrtelo okoli bojevanja ter nabiranja surovin. Za razliko od Horizona se boste tule lahko pozabavali tudi večigralsko in razpon orožij je tule videti večji, tako da boste lahko zamahovali tudi kladiva in sekire. Moč bo tudi graditi in si na svoj način preko gradnje stavb okrasiti domačo bazo, Mechanimalse pa bomo lahko tudi polovili in jih nato med bojem priklicali v pomoč.

Čista kopija to tako ni, a Sonyjeve odvetnike zagotovo že srbijo prsti glede vizualnega dizajna in nihče se ne bi čudil, če bi proti Tencentu sprožili kakšno tožbo. Light of Motiram še nima datuma izida, si ga pa lahko na Steamu dodate pod seznam želja.

Epic Games podarja popularno igro Brotato, naslednji teden pa na vrsto pride The Skywalker Saga

0

Epic Games je z božičnim obdarovanjem letos začel malce zgodaj, zato je na spored svojih tedenskih brezplačnih iger tokrat uvrstil Brotato.

Založnik sicer zdaj že leta obnavlja svojo tedensko ponudbo brezplačnic, a te so se zdaj že večkrat ponovile, medtem ko je Brotato zdaj bil prvič vključen kot zastonjski naslov in če Epic Games uporabljate zgolj za nabiranje brezplačnih iger, potem ga v svoji knjižnici še nimate.

In svoje mesto v vašem življenju si zasluži, saj ta igra na Steamu uživa presneto dober sloves in dobrih 82k ocen ga je uvrstilo v kategorijo “Overwhelmingly Positive”. Gre za dokaj preprost naslov, saj je pred nami od zgoraj gledana streljačina, ki spada v žanr “roguelite”. Naša naloga je tako preprosto: pobiti bo treba valove nasprotnikov in to lahko počnemo sami ali pa v navezi prijateljev, igra pa podpira tako lokalno kot tudi internetno igranje. Naš krompirček lahko nase naenkrat navesi do 6 orožij, a to je samo kaplja v morje proti celotni razpolagi orožij, ki jih lahko naberemo tekom igranja. Med valovi nabiramo izkušnje in si vmes okrepimo zalogo dobrin iz trgovine, kar nam vsaj malce olajša preživetje.

Če vam je zmanjkalo zanimive večigralske zabave med prijatelji, potem lahko svojo brezplačno kopijo prevzamete tule. Ponudba je na voljo do 5. decembra, nakar na spored zopet prideta dve igri, ki v brezplačno ponudbo še nista bila vključeni. Prva je Lego Star Wars: The Skywalker Saga, ki ji lahko upravičeno kličemo za eno boljših Vojnozvednih izkušenj zadnjih nekaj let, saj nas ta izjemno široka kampanja popelje skozi vse do sedaj izdane filme, vmes pa lahko še raziskujemo pisan svet in odkrijemo cel kup skrivnosti. Drugi naslov sliši na ime Bus Simulator 21, ki bo izpolnil vaše želje nadzorovanja mestnega avtobusa, v igri pa lahko nadzirate floto teh prevoznih sredstev ali pa se sami usedete za volan in spoznate ta poklic od bližje.