🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 48

Prihaja Shrek 5, svoj lastni risani film bo prejel tudi Donkey

0

Leta 2001 se je na kino platna rodil risani film Shrek in za vedno spremenil žanr animiranih filmov. DreamWorks Animation ni samo predstavil neverjetno podrobno animacijo, ampak smo za povrh dobili še dobro zgodbo, ki je mešala elemente bajk in pravljic, vse to pa so nadgradili še naravnost fenomenalni glasovni igralci, ki so bili za svoje vloge perfektni.

Shrek je seveda nato dobil še nekaj nadaljevanj: dobili smo še tri naknadne filme, kjer je zadnji med njimi izšel leta 2010, lik Obutega mačka pa je nato dobil še dve svoji ekranizaciji. Tudi ti sta bili v kinu dobro gledani, a večina nas je čakala na nove pustolovščine originalne kompanije, ki pa se kar ni in ni sestala za nov del. A tega čakanja bo zdaj očitno kmalu konec, saj je bil Shrek 5 nedavno potrjen.

Igralec Eddie Murphy se je usedel v intervjuju za spletno stran Collider in čeprav je 61-letni igralec zdaj sredi promocije svojega filma Policaj iz Beverly Hillsa: Axel F, je med pogovorom beseda nanesla tudi na animirane filme. In tu je Eddie preprosto potrdil, da je Shrek 5 resničen projekt in da so na njem začeli delati nekaj mesecev nazaj, takrat pa je že posnel nekaj glasovnih vrstic. Eddie je v teh filmih vedno stal za likom Donkeyja in tako bo tudi v novem poglavju. Eddie pravi, da predvideva izid filma Shrek 5 enkrat v 2025, a to ni edina stvar, ki jo trenutno načrtuje DreamWorks Animation. Poleg novega Shreka naj bi bil v planu tudi samostojni film, kjer bo glavno vlogo zasedal Donkey – ta bo izšel za Shrekom, saj naj bi bili zdaj vsi napori vloženi v ta projekt.

Franšizo Shrek je sicer malce težko ujeti za gledanje. Pri nas si lahko prva dva dela ogledamo preko servisa Prime Video, medtem ko tretji in četrti del za pretočno predvajanje nista na voljo.

YouTube ustavil monetizacijo kanala Dr Disrespect

1

Trenutno se naslovi spletnih člankov vrtijo okoli dveh, praktično istočasnih dram. Pri nas se je včeraj pod hudimi obtožbami glede mladoletnic znašel slavni raper Challe Salle, čez Lužo pa se je pred tem v podobni situaciji znašel streamer Dr Disrespect, ki je leta nazaj na Twitchu klepetal z mladoletno osebo, nakar naj bi bil zaradi tega leta 2020 tudi odstranjen iz platforme, razlog za ban pa ni bil znan štiri leta, dokler se prejšnji teden nista oglasila dva bivša zaposlena pri Twitchu.

Stvari so od takrat za Doktorja, čigar pravo ime je Guy Beahm, šle samo še strmo navzdol. Na X-u se je sicer poskušal zagovarjati z daljšo objavo, ki pa je za sabo pustila več odprtih vprašanj. Priznal je, da se je res dopisoval z mladoletno osebo, a da so bili ti pogovori dokaj nedolžni in so se včasih nagnili v neprimerno smer. Ni pa v svoji izjavi povedal tiste najbolj pomembne stvari in sicer, če se je med pogovori zavedal, da ima nasproti mladoletno osebo ali pa je bil ves čas mnenja, da je ta polnoletna.

Namesto njega je odgovor podala spletna stran Rolling Stone za katero je spregovoril bivši zaposleni pri Twitchu in ta je potrdil, da je Guy sredi pogovora zvedel, da je oseba mladoletna, a ji je navrgel, da to njemu ne predstavlja problema in nadaljnji pogovori so bili enako seksualno obarvani kot prej. K temu je dodal, da se ti pogovori niso samo “nagibali v neprimerno smer”, ampak so bili pošteno seksualno grafični.

Kmalu po obtožbah so se začeli ostali streamerji distancirati od bivšega kolega, ukinjati pa so se začele tudi poslovne vezi. Guy je bil odpuščen iz razvijalca Midnight Society, izgubil je sponzorstvo s podjetjem Turtle Beach, vezi z njim pa je prekinila tudi športna ekipa San Francisco 49ers. Stvari so šle celo tako daleč, da bo streamer preko prihajajočega popravka odstranjen iz igre NBA 2K24.

A najbolj boleč finančni udarec je prišel šele v zadnji urah, saj se je dvignil tudi YouTube. Ta je bil po Twitchu za tega streamerja novi dom in tam trenutno drži 4 milijone naročnikov. Po vseh prekinjenih partnerstvih je bil to njegov glavni vir prihodka, zdaj pa je bila zaprta tudi ta pipica, saj je YouTube za spletno stran Kotaku sporočil, da je zaustavil monetizacijo njegovega kanala. Razlog zaustavitve je kršenje njihovega pravilnika, ki pravi, da od svojih kreatorjev pričakujejo določeno obnašanje tudi izven platforme in če je to škodljivo do drugih oseb ali njihovemu ekosistemu, potem zadržujejo pravico, da takšnemu ustvarjalcu ustavijo monetizacijo.

Zdi se, da bo moral tako Dr Disrespect pri nadaljnjem ustvarjanju vsebine poiskati neko drugo platformo. Tu je vedno Kick, ki je v svoje roke sprejel že več kontroverznih streamerjev, a kljub temu lahko že zdaj zapišemo, da takšnih denarcev kot do sedaj ne bo služil več, hkrati pa se lahko poslovi od vseh večjih partnerstev s prepoznavnimi znamkami.

Conor McGregor se je zaradi nekega razloga pojavil v igri Hitman 3

Razvijalec IO Interactive ima te dni polne roke dela z ustvarjanjem nove igre, kjer bo v glavni vlogi nastopal James Bond, vmes pa vsake toliko namenijo nekaj ljubezni svoji dolgoletni franšizi iger Hitman, ki je zadnjo trilogijo iger preimenovala v paket Hitman: World of Assassination.

Čeprav so to v glavnem enoigralske izkušnje, vsebujejo “live service” element v obliki izmuzljivih tarč, ki jih lahko igralci izsledijo in ubijejo samo v določenem časovnem okvirju, nakar izginejo za vedno. Zadnja takšna tarča je v igro prispela včeraj in sicer pod imenom Disruptor, temu pa je ličnost posodil nihče drug kot UFC zvezdnik Conor McGregor.

Conor sicer že dolgo ni obiskal UFC ringa. Nazadnje se je spopadel z Dustinom Poirierjem leta 2021, takrat pa je utrpel zlomljeno nogo, čemur je sledilo dolgo okrevanje. Njegova vrnitev v borilni šport je bila sicer napovedana za konec tega meseca, a je bil nato ta pretep odpovedan zaradi poškodbe prsta na nogi. McGregor je med počitkom nastopil v filmu Road House, kjer je vas očitno zvlekel malce preveč belega praška.

Zdaj je svojo obliko posodil tudi igri Hitman in tudi v tej bo zavzel vlogo premožnega MMA pretepača, a se je med svojim vzponom slave zameril direktorju še bolj premožnega tehnološkega podjetja, ta pa se odločil na pomoč vpoklicati agenta 47, ki ga bo moral zdaj prikrito poslati v večna lovišča.

Tarča Disruptor je v igri zdaj že na voljo, čas za lov pa se izteče 29. julija. Če igre morda še nimate, je ta trenutno del Steamove razprodaje in je zato tudi močno znižana.

Valve razkril najbolj igrane naslove na Steam Decku, v teku je tudi večja razprodaja

0

Poletni meseci so se zdaj dodobra zasidrali med nami zato se je Valve odločil zagnati tudi novo razprodajo na svoji trgovini Steam. Ta je nedavno dobila pomembno novost, ki omogoča snemanje video posnetkov, zdaj pa so tule še večja znižanja, ki so ceno posekale celi vrsti večjih in manjših naslovov.

Seveda je vseh teh popustov enostavno preveč, da bi jih lahko eno samcato človeško bitje stipkalo v enem članku, zato se bomo raje osredotočili na peščico izbrancev, ki so zagotovo vredni vaše pozornosti in ki niso ravno pogosto deležni popustov.

Znižanja so doletela tudi njihove prenosne naprave Steam Deck, a na žalost so bili iz popustov izvzeti naprednejši OLED modeli. Sta pa zato LCD modela s 64 in 512 GB diski doživela 15 % znižanje, kar pomeni, da zdaj veljata 313,65 € in 398,65 €.

steam

In kaj lahko na teh napravah igrate? Praktično karkoli je trenutno prisotnega na Steamu. Valve je za lažjo odločitev predstavil tudi novo lestvico najbolj igranih naslovov na Steam Decku, tako da zdaj lahko na preprost način dobite vpogled tistih 100 najbolj pomembnih iger te platforme. Na prvem mestu je nepresenetljivo Elden Ring, saj tega te dni, na račun razširitve Shadow of the Erdtree, igrajo praktično vsi, proti vrhu pa gledajo še farmerska igra Stardew Valley, kvartopirski Balatro in RPG igra Baldur’s Gate 3. Med prvih deset sta se uvrstila tudi igri Hade 1 in 2, čeprav je drugi del trenutno še vedno v fazi Early Access.

Vsa ta znižanja se zaključijo 11. julija, polno ponudbo pa si seveda lahko ogledate na uradni strani.

Drama Challe Salle vs Zlatko pravkar postala veliko hujša

1

Posodobitev: Challe Salle je končno spregovoril in podal odgovor na obtožbe katere zavrača, te ženske, ki so spregovorile proti njemu in ga obtožile spolnega nadlegovanja pa naj bi ga v preteklosti že nadlegovale in naj bi bil proti njim že sprožen kazenski postopek:

Originalna zgodba: Raperske bitke so med nami že dolgo, a smo jih v Sloveniji navadno navajeni spremljati na ameriških tleh. Zagotovo je najbolj prepoznavna bitka med raperjem Tupacom in Biggijem, ki je bila tako silovita, da je ameriška tla razdelila na dva kontinenta, vrelišče bitke pa je dosegel Tupacov komad Hit ‘Em Up, ki ga mnogi še danes označujejo za najboljši battle komad vseh časov. Napetosti raperskih bitk so se po smrti dveh glavnih akterjev te vojne malce umirile, a vsake toliko smo bili priča novim kratkotrajnim vojnam: Eminem se je denimo spopadel z Machine Gun Kellyjem, bolj sveža pa je bitka med Kendrickom Lamarjem in Drakom, kjer je bil slednji preko komada Not Like Us obtožen pedofilije.

Te dni so novice polne šokantnih dogajanj glede slavnežev, ki so se neprimerno vedli do mladoletnic. V streamerskih vodah se še ni dobro pomirilo stanje glede YouTube zvezdnika Dr Disrespecta in zdaj je počilo veliko bližje, saj se je nova drama začela tudi na slovenskih tleh.

Vse se je začelo, ko je raper Challe Salle oziroma Saša Petrović v intervjuju pri Peru Martiću izjavil, da je Zlatko zanj zahrbten in dvoličen človek, s katerim se on ne namerava družiti, še manj pa ustvarjati skupne glasbe. To je nato prišlo na uho Zlatka, ki je brž začel napovedovati vojno, a se ta ne bi zgodila, če bi se mu Saša javno upravičil v roku 24 ur. Odgovora na to ni bilo, zato je Zlatko uresničil grožnjo in na YouTube pred kratkim naložil nov komad z naslovom “Klepc laže”, ki je začel hitro pridobivati na ogledih. Eno uro po izidu ima pesem skoraj 5k ogledov, a hkrati tudi 377 komentarjev.

In sedem minut dolg komad ne špara na jeziku, saj Zlatko svojega nasprotnika ni označil samo slabega raperja, ampak je proti njemu sprožil tudi bolj hude obtožbe kot je dopisovanje in flirtanje z mladoletnicami na Snapchatu.

In stvari se niso ustavile samo na YouTubu. Komad med drugim vsebuje besedilo, ki pravi, da je lahko vse skupaj podkrepljeno še z video dokazi. Nato se je na Instagramu oglasila Ana Vida Resnik, ki je zapisala daljšo zgodbo glede njenega srečanja s slavnim glasbenikom, ki naj bi jo, staro samo 15 let, spodbujal pri pitju alkohola, Challe Salle pa naj bi jo med vožnjo domov spraševal o njeni intimi in jo “nagovarjal k pogovorom o seksu”, prišlo pa je celo do poljubljanja po licu in vratu.

Posodobitev: na tem mestu smo včasih imeli posnetek druženja med Sašo in Ano, a je YouTube kanal Nekineki ta posnetek zdaj pobrisal.

Ana je s Sašo sodelovala na račun njene zmage na natečaju, kar ji je prineslo možnost dela kot spremljevalna vokalistka, njeno sodelovanje z raperjem pa se je zaključilo, ko je bila stara 17 let, saj ji je ta takrat rekel, da je dovolj stara, da lahko začne gledati druge moške.

Vse to so tako hude obtožbe, da se bo slavni glasbenik na njih preprosto moral odzvati in v bistvu je izpoved Ane veliko bolj šokantna kot pa pesem, ki jo skupaj spravil Zlatko. Ta je v svoji pesmi govoril v množini, s čimer je napeljeval, da Ana morda ni edina, tudi sama pa je na Instagramu spodbudila tudi druge ženske, da spregovorijo o svojih travmah in dolgo hranjenih skrivnostih.

challe salle

Posodobitev: oglasil se je tudi Inštitut 8. marec ter še ena domnevna žrtev.

Steam ima zdaj vgrajeno funkcijo snemanja igranja

0

Na PC trgu se je skozi leta pojavilo cel kup izzivalcev, ki jim je zadišala Steamova pogača tržnega deleža digitalnih iger in so nato poskušali ustvariti svoje lastne trgovine, a vsi so na koncu spočeli le funkcionalne izdelke, ki pa Steamu preprosto ne sežejo do gležnja. Valve namreč svojo platformo neprestano izboljšuje in ji dodaja funkcije, ki jih konkurenca nima, zaradi česar zasluženo drži krono digitalnih PC trgovin – pa naj Epic Games podeli še toliko brezplačnih iger.

Valve je včeraj za beto verzijo Steama napovedal novo, hudo priročno orodje, ki nam omogoči enostavno snemanje igranih iger, nakar te posnetke lahko porežemo, shranimo in pošljemo drugim, ki jih res zanima, kako nas je zadnji šef Elden Ringa narezal kot mortadelo.

Funkcija nosi enostavno ime “Game Recording” in do nje se dokopljemo tako, da odpremo Steamov uporabniški vmesnik preko bližnjice Shift+Tab, nakar se lotimo obdelave pravkar posnetega igranja. Steam naše igranje ves čas snema v ozadju, tako da lahko kakšen pomemben dogodek iz igre kadarkoli prikličete in ga shranite med svoje igričarske dosežke. Privzeto Steam dela 120 minut dolge posnetke, ki vam v teh dveh urah zavzamejo nekje 11 GB prostora in ko je enkrat ta meja dosežena, začne Steam prepisovati prej posnete scene. Vse to si lahko sami prilagodite in tako ustvarjate daljše ali krajše posnetke, ki se razlikujejo tudi po kvaliteti.

Če vam takšno samodejno snemanje ni všeč, lahko sprožite tudi ročno snemanje, nakar lahko te videe shranite v obliko MP4, ki jih naredi idealne za nadaljnjo obdelavo znotraj programov tipa Adobe Premiere Pro.

Glede na prva poročila iz testiranja je stvar dobro optimizirana, tako da je odveč strah, da bi zaradi snemanja zabeležili padec sličic na sekundo. Prav tako Game Recording privzeto deluje tudi na Steam Decku, kar je za uporabnike teh naprav odlična novica, saj so se pred tem morali zanašati na zunanje programe, ki pa za uporabo niso bili tako priročni kot je samo stisk enega gumba.

Snemanje je podprto na vseh igrah, ki tečejo na Steamu, časovni pregled posnetkov pa je celo tako napreden, da ima na časovnici zabeležene pomembne trenutke, kot je denimo odklepanje določenega dosežka ali zmaga nad kakšnim še posebej težkim šefom.

Kot rečeno, funkcija Game Recording je zdaj že na voljo, a zaenkrat samo v beta verziji Steama. K sreči se tudi do tega lahko dokoplje vsak uporabnik: preprosto skočite pod “Settings” -> “Interface” in v zavihku “Beta Participation” izberete možnost “Steam Beta”.

Film Here bo preko umetne inteligence pomladil Toma Hanksa in Robin Wright

Mlajšanje Hollywoodskih zvezdnikov se še ne bo kmalu poslovilo, čeprav še vedno čakamo na kakšen tako impresiven rezultat, da ga ne bi bili zmožni ločiti od resničnih obrazov. Glajenje gub je igralo veliko vlogo v filmu Irec, a so bili tam rezultati podpovprečni, zadnji Indiana Jones pa je prav tako želel gledalcem predstaviti dobrega, starega plenilca grobnic in tam je bil rezultat že malce bolj impresiven, a je žal vse skupaj pokvaril zanič scenarij.

Zdaj je za vajeti umetne inteligence poprijel režiser Robert Zemeckis, ki se ga najbolj spomnimo po sagi filmov Vrnitev v prihodnost, režiral pa je tudi legendarno filmsko uspešnico Forrest Gump, ki bo letos praznovala že svojo 30. obletnico. Edino prav je, da se je Robert še enkrat združil s staro ekipo, ki je bila glavna pri snovanju Gumpa in ta bo, skupaj s scenaristom Ericom Rothom, ustvarila novi film, preprosto imenovan Here.

V glavni vlogi se bosta mudila Tom Hanks, ki je v Forrest Gumbu igral naslovno vlogo in Robin Wright, ki se je v istem filmu spomnimo kot njegovo izmuzljivo dekle Jenny. Tudi v Here bosta oba igralca zopet napletla romantične vezi in sicer preko posebne pripovedi, kjer je kamera skozi vse 104 minute trajanja fiksno postavljena na en položaj, tam pa se odvije celotna zgodba filma.

Here je bila najprej grafična novela izpod Richarda McGuireja, zdaj pa bo Zemeckis poskušal iz nje ustvariti privlačen celovečerec. Glede na napovednik bomo v tem fiksnem kotu najprej zagledali prehistorično sprehajanje dinozavrov, ki jih bo izbrisal komet, milijone let kasneje pa se bo na isti lokaciji rodila hiša, kjer se bosta v mlajših letih pojavila Richard (Hanks) in njegova punca Margaret (Wright), nato pa bomo spremljali razplet njunega življenjskega potovanja – od najstniške zaljubljenosti do ostarelega para, ki se bo na koncu ozrl po svojem preteklem življenju.

Tom Hanks je danes star 67 let, Robin Wright pa 58, tako da samo preko ličil teh obrazov ni bilo možno spraviti v stas dvajsetletnikov. Zaradi tega bo to prepreko poskušala preplezati umetna inteligenca, ki bo obraza obeh nastopajočih pomladila v različne stadije njunega življenja, medtem ko bodo pri starejših erah gube že prisotne iz resničnega življenja. Rezultat je v napovedniku videti dokaj zadovoljujoč, a še vedno lahko jasno vidimo, da tole niso čisto resnični obrazi: Hanks je videti še nekako v redu, a težava se pojavi pri Wright, pri obeh pa se na trenutke zdi, kot da jim ne delujejo čisto vse obrazne mišice.

A morda bo tehnikalije premagala zgodba, ki je slišati res ambiciozno in jo v takšnem formatu ne vidimo ravno pogosto. Here se bo v kinih pojavil 15. novembra letos.

Zdaj lahko tudi pri nas preko Applovega orodja diagnosticirate svoj iPhone

0

Se je vaš iPhone začel nedavno obnašati čudno in nekatere njegove funkcije ne delujejo več tako kot bi morale? Skoraj zagotovo je nastopil čas za obisk serviserja, a to zna biti zamuden postopek, saj morate telefon pustiti tam in medtem zagrabiti za rezerven mobilnik, ob tem pa sploh ne veste, koliko bo na koncu stalo popravilo in če ni nemara bolj smiselno razmisliti o nakupu novejše verzije iPhona.

Take tegobe so redni spremljevalec sodobne tehnologije, Apple pa se je lani decembra za njo spomnil unikatne rešitve. Takrat je namreč v ZDA zaživela storitev Apple Diagnostics za samopostrežno popravilo, ki omogoči detajlno skeniranje in testiranje vašega telefona, zaključen pregled pa nam nato postreže z rezultati, kjer je jasno razvidno, kateri deli telefona so okvarjeni in potrebni zamenjave in koliko nam zna takšno popravilo izprazniti denarnice.

Apple Diagnostics za samopostrežno popravilo je včeraj postal na voljo tudi v 32 evropskih državah, med katerimi se je znašla tudi Slovenija. Uporaba orodja za diagnostiko je enostavna, a boste za testiranje potrebovali še eno napravo, preko katere sprožite pregled. To je lahko tudi brskalnik na PC-ju, pred zagonom testiranja pa boste morali svoj iPhone spraviti v poseben način za diagnostiko – navodila za to najdete tule. Nakar skočite na uradno stran Apple Diagnostics za samopostrežno popravilo, kjer izberete svojo napravo – diagnostika namreč podpira tudi naprave Mac in Studio Display – in vnesete serijsko številko telefona, nakar samo še sledite navodilom na ekranu.

Apple se je sicer dolgo boril proti servisiranju svojih naprav preko neodvisnih serviserjev, a so se pri tem grdo opekli, grdo pa jih je začela gledati tudi Evropska unija, ki je podjetju trn v peti, saj jih je med drugim prisilila v posvojitev vhoda USB-C.

Capcom najavil predelavo igre Dead Rising

0

Založnik Capcom je znan predvsem po svoji seriji zombijaških iger Resident Evil, a nam že dolgo ponuja deratizacijo nemrtvih tudi v eni drugi, malce manj znani franšizi. Govorimo o igrah Dead Rising, kjer spremljamo potovanja neodvisnega fotografa Franka Westa, ta pa bo kmalu svoje originalne avanture podoživel v predelavi, hecno imenovani Dead Rising Deluxe Remaster.

Smešen naslov ni bil izbran po naključju, saj se ta serija iger ne jemlje preresno in komedija je sestavni del njenega šarma. Originalna igra iz leta 2006 nas je zaprla v ogromen nakupovalni center Willamette Parkview Mall, kjer je bilo treba preživeti 72 igrinih ur do rešitve. Frank je tam notri naletel na ostale preživele, ki so enako zmedeni kot on, nakar je dobil na pleča opravljanje raznih misij, za te pa je moral na poti odstraniti vrsto zombijev in to preko smešnih, nevsakdanjih orožij.

Serija iger Dead Rising je dobila še nekaj nadaljevanj, a četrti del iz leta 2016 je izgubil nekaj svoje prepoznavnosti, zato se je Capcom odločil, da stvar za nekaj časa postavi v skladišče in se medtem osredotoči raje na kovanje Resident Evilov. A zdaj so se odločili Franka vpoklicati nazaj in ta je glede na kratki dražilnik navdušen, da se spet lahko zapodi med hordo zombakljev ter zraven poka štose in smešne enovrstičnice.

Glede na naslov bi nemara pričakovali, da bo tole samo dvig ločljivosti in izboljšanje nekaterih tekstur, a prikazani kadri obljubljajo povsem prenovljeno podobo, tako kot so jo dobile predelave iger Resident Evil 2, 3 in 4. S tem bomo morda dobili tudi nadgrajeno igralno formulo, ki je bila v originalu malce nerodna in je bila izpiljena šele v drugem delu.

Dead Rising Deluxe Remaster zaenkrat nima še niti letnice izida, zato se zna zgoditi, da stvar izide šele enkrat v 2025.

Farming Simulator 25 uradno najavljen

0

Razvijalcu Giants Software je treba čestitati, saj bi ta lahko svojo najbolj popularno franšizo Farming Simulator vsako leto malce obnovil in je prodajal s polno ceno, a namesto tega si raje vzame čas in nato preko polnopravnih nadaljevanj dejansko prinese pomembne igralne spremembe in evolucijo simulacije virtualnega kmetovanja. Zadnji del Farming Simulator 22 je izšel leta 2021, za letos pa se pripravlja čisto nov del Farming Simulator 25, ki je včeraj dobil prvi napovednik.

Ta sledi zdaj že stari navadi predstavitev teh iger, tako da prvi napovednik ne pokaže igranja ampak je samo dolga kinematografična sekvenca, ki pa je kljub temu zgovorna. V tem primeru vidimo dva turista, ki jima doma ne uspe skuhati riža, zato se odpravita v Azijo, tam pa naletita na bivola, ki jima predstavi vse lepote kmetovanja. Na koncu se vse to delo izplača, saj pridelata topli skledi lastnega riža, čeprav se ob tem vprašata, če nemara nekaj jedi ne manjka, zaradi česar se bližnji kokoši hitro sprožijo alarmi v kljunu.

Bi znal letošnji Farming Simulator 25 vsebovati bolj azijsko tematiko? Vodna polja in bizoni vsekakor namigujejo na nekaj takšnega, a zagotovo bomo obdelovali tudi njive in se peljali po cestah, ki so Slovencem bolj poznane. Giants Software že zdaj obljublja, da bo novi del vseboval 400 uradno licenciranih vozil in strojev, za povrh pa se bomo poslužili še orodij izpod 150 svetovno priznanih znamk. Vse to bo zabarvala še nadgrajena grafična podoba, skupaj z nadgrajenimi animacijami.

Farming Simulator 25

Veliko pozornosti si zasluži tudi zbirateljska verzija igre, ki bo poleg nalepk, kopije igre, obeska za ključe in zlate verzije kombajna Holland CR11 vsebovala tudi štarter za vozila, ki ga bomo povezali preko USB vhoda, preko ključev pa bomo lahko nato fizično prižigali traktorje in drugo mašinerijo. Zbirateljske verzije preko uradne strani še ni moč naročiti, a na Amazonu zanj zahtevajo 69,99 €. Na Steamu bo na voljo tudi verzija igre Year 1 Edition, ki vsebuje sezonsko prepustnico, ta pa bo med drugim v igro pripeljala tudi eno dodatno mapo.

Farming Simulator 25 izide 12. novembra, na voljo pa bo za PC, PlayStation 5 in Xbox Series X.

Dr Disrespect priznal krivdo dopisovanja z mladoletno osebo

0

Pred kratkim so na površje priplavale grde obtožbe glede streamerja Dr Disrespecta, ki so se leta skrivale pod površino interneta. Vsem je bilo leta 2020 jasno, da se je med pretočno platformo Twitch in streamerjem, čigar pravo ime je Guy Beahm, zgodilo nekaj velikega, zaradi česar je bila nato prekinjena pogodba, Guy pa je nato svojo vsebino preselil na YouTube, kjer mu gre tudi danes prav dobro. Pred kratkim pa sta se dva bivša zaposlena pri Twitchu javno izpovedala in v obtožbi zapisala, da je bil Guy zasačen pri dopisovanju z mladoletno osebo in da se je nameraval z njo sestati tudi v živo. Vodstvo Twitcha je dobilo vpogled v sporočila, saj lahko očitno kar vohunijo za svojimi uporabniki, temu pa je nato sledila prekinitev sodelovanja, obe partiji pa sta podpisali neko pogodbo, da podatkov o tem ne bosta razkrivali javnosti.

Pri tej pogodbi Guy vztraja še vedno, čeprav so vzklikanja po javnem linču streamerja vsak dan glasnejše. Včeraj ga je zadel nov udarec, saj je izjavo za javnost podal razvijalec Midnight Society, ki si ga je v bistvu delno lastil Guy, saj je bil eden od njegovih soustanoviteljev. Govorimo v pretekliku, saj je Midnight Society včeraj s streamerjem prekinil sodelovanje.

V izjavi na X-u je studio zapisal dokaj težke besede, saj so najprej verjeli v nedolžnost Dr Disrespecta, nakar so se začeli pogovarjati z vsemi vpletenimi in njihova načela jim niso dovolila, da bi še naprej sodelovali s streamerjem. Kaj točno je njihova lastna inšpekcija razkrila seveda ni znano, a očitno je moralo biti nekaj dokaj smrdljivega, da so se odločili za tako drastično potezo. Midnight Society je v partnerstvu s streamerjem razvijal streljačino Deadrop, ki je med drugim vsebovala tudi NFT-je, trenutno pa lahko za 15 € dobite dostop do alfa različice igre.

Dr Disrespect je vse obtožbe do sedaj zavračal, v ponedeljek pa je zagnal svoj prvi prenos v živo v katerem je igral prvi dodatek za igro Elden Ring. V streamu je povedal, da ga je dogajanje tekom vikenda izmučilo do te mere, da razmišlja o začasnem umiku iz sveta streaminga, namignil pa je, da se zna umakniti tudi iz razvijalca Midnight Society. Pozorne oči gledalcev so med prenosom v živo ujele trenutek, ko se je Dr Disrespect ravno veselil zmage nad težkim šefom, nakar je pogledal v telefon in postal smrtno resen. To naj bi bil moment, ko naj bi ga Midnight Society obvestil o prekinitvi sodelovanja, čeprav to ni bilo uradno potrjeno. Vsekakor je v tem kratkem posnetku videti, da je streamer ravno prijel neko zelo neprijetno novico in da se bo moral z obtožbami javno spoprijeti, drugače bodo stvari samo še polzele navzdol.

Govorice kar niso želele potihniti, zato je Dr Disrespect včeraj končno podal javno izjavo in ta je celo njegove največje podpornike ujela nepripravljene. Guy je namreč priznal, da je leta 2017 res klepetal z mladoletno osebo ampak da so bili to povsem vsakdanji pogovori, ki pa so se vsake toliko malce nagnili v smer neprimerne vsebine. Pred tem javnim priznanjem je spletna stran Bloomberg poročala, da si je Guy s to mladoletno osebo izmenjeval seksualno obarvana sporočila in tega Guy v X objavi ni eksplicitno zanikal, a je dodal, da niso bile izmenjane nobene slike in da proti njemu ni bila dodana nobena kazenska ovadba, hkrati pa ni imel nobenih resnih načrtov, da bi se s to osebo srečal v živo. Originalna obtožba bivšega zaposlenega pri Twitchu je namreč navajala, da je imel Guy že dokončane načrte, da se s to mladoletno osebo sreča na Twitchconu in naj bi bil tudi to razlog njegove odstranitve iz Twitcha.

Razvoj te drame je presenetljiv, saj nihče ni pričakoval, da bo Dr Disrespect izmenjavanje sporočil z mladoletno osebo tudi javno priznal. Nekateri ugibajo, da je morda v delu večja zgodba, ki bo kmalu splezala na površje in da trenutno streamer samo poskuša malce ublažiti ta udarec. Njegova izjava namreč za sabo pušča pomembna vprašanja: je Guy vedel, da se pogovarja z mladoletno osebo in kljub temu nadaljeval s pogovori in je to edini takšen primer pogovorov ali pa jih je nemara več? Glede na hitro nizanje dogodkov znamo kmalu dobiti odgovore tudi na ta vprašanja.

Medtem ko čakamo na razvoj dogodkov, so se stvari že začele premikati tudi v ozadju in partnerske naveze so se že začele prekinjati. Priznani proizvajalec slušalk Turtle Beach je za IGN sporočil, da ne nameravajo nadaljevati partnerstva s streamerjem in iz njihove strani so bili že umaknjeni izdelki z njegovim logotipom

Predelava igre Disney Epic Mickey najavila datum izida

Morda bi se kdo vprašal, zakaj bi se kdo sploh oziral po igri, kjer glavno vlogo zavzema Miki Miška in se že po naslovu zdi kot projekt, ki želi na račun prepoznavnega imena hitro zaslužiti vrečo evrov. Disney je vsekakor podjetje, ki bi skupaj spravilo nek tak poceni izdelek, a Epic Mickey je vendarle malce drugačen.

Igra je namreč originalno izšla leta 2010, za njen razvoj pa se je usedel razvijalec Junction Point Studios, ki ga je vodil nihče drug kot Warren Spector. Mlajšim igralcem morda to ime ni znano, a to je v igričarskih krogih legendarno ime, ki stoji za nekaterimi najbolj prepoznavnimi franšizami gaming industrije. Resda so danes franšize Deus Ex, Thief in System Shock mrtve, vendar jim zgodovinskega pomena ne moremo odvzeti nikoli, pri vseh od njih pa je sodeloval Warren in propadli razvijalec Looking Glass.

Warren se je dobro desetletje nazaj zatekel k Disneyju, saj je preprosto moral spočeti naslov, ki ne bo samo dobil visokih ocen, ampak se bo tudi dobro prodal. Nastal je Epic Mickey – platformščina, ki je imela nekaj nerodnih skakalnih izzivov, a je vsebovala unikatno mehaniko slikanja s čopičem, preko katerega je lahko Miki iz sveta izbrisal ali ustvaril določene elemente in si s tem odprl pot naprej. Vse to so prekinjale dobro režirane vmesne sekvence, Warren pa je v tej igri obudil še eno Disneyjevo ikono Oswalda the Lucky Rabbita, ki je nekakšen Mikijev predhodnik in je nastopal v risankah leta 1928.

Epic Mickey je izšel leta 2010 in to samo za konzolo Nintendo Wii, založnik THQ Nordic pa se je zdaj odločil stvar predelati za moderno publiko in nove naprave. Delo je naložil razvijalcu Purple Lamp, ki je včeraj za nas pripravil nov napovednik in Disney Epic Mickey: Rebrushed je v njem videti odlično. Barvita podoba in napredne animacije so videti ravno pravšnje za takšno predelavo in čeprav bi si radi ogledali še malce več trenutkov dejanskega igranja, so že ti kratki kadri videti impresivni. THQ Nordic je velik del napovednika rezerviral za predstavitev zbirateljske verzije igre, ki stane kar 200 € in jo je zdaj že možno prednaročiti, ta pa poleg igre vsebuje res impresivno izgledajoč kipec, ki bi si ga kakšen resen ljubitelj Mikija Miške lahko s ponosom postavil na svojo polico.

Disney Epic Mickey: Rebrushed izide 24. septembra in sicer za PC, PlayStation 5, Xbox Series X in Nintendo Switch. Stran na Steamu že stoji, tam pa bo za kopijo treba odšteti 59,99 €.

Elden Ring dodatek zaradi prekomerne težavnosti na Steamu dobiva negativne ocene

Prva in edina razširitev za igro Elden Ring se je zdaj dodobra zasidrala za nami in kot pričakovano je ta dve leti stari naslov zopet doživel velik dvig igralne baze, ki pa kljub pretečenim letom in dejstvom, da je tole bolj ali manj enoigralska izkušnja, nikoli ni zares padla na manj kot 50k istočasnih igralcev. Shadow of the Erdtree je iz strani kritikov prejel zelo visoke ocene in zelo redko smo lahko na spletu našli recenzijo, ki dodatku ni prilepila perfektne ocene. Tudi igralci so zdaj lahko dodobra zagrizli v vsebino in ti so presenečeno odkrili, da je te veliko več kot so pričakovali, stopnja težavnosti pa je tako visoka, da je za nekatere postala odbijajoča, zaradi česar so svoje pritožbe izlili na Steamu, kjer je razširitev začela dobivati negativne kritike, po več kot 40k podeljenih ocenah pa je njen sloves padel na splošno oceno “Mixed“.

Kakor stvari stojijo zdaj dodatek priporoča samo dobrih 60 % igralcev, medtem ko ostali enostavno ne morejo mimo visoke težavnosti, ki jo v izkušnjo pripelje dodatek. Ta vsebuje svojo vrsto stopnjevanja, tako da v bistvu stopnja vašega lika izven dodatka ne pomeni veliko, saj se težavnost znotraj razširitvi prilagodi posamezni stopnji igralca, tako da vsi začnemo nekje na istih tleh. In ta tla nam nasproti postavijo šefe, ki so izjemno agresivni, vsebujejo več faz in generalno ne dovolijo zdravljenja. Vse to smo dobili sicer tudi v originalni izkušnji, a v primeru Shadow of the Erdtree se igralci pritožujejo, da je razvijalec FromSoftware preprosto pretiraval. Najbolj glasne pritožbe prihajajo iz ust tistih, ki so originalno kampanjo opravili povsem brez pomoči NPC-jev ali drugih igralcev, medtem ko je tule nekatere spopade nemogoče opraviti brez asistence nekoga, ki vsaj za nekaj sekund preusmeri bes šefa in igralcu takrat omogoči lokanje zdravilnih napitkov in kakšen napad izza hrbta. Stvar je včasih tako težka da živce izgubljajo tudi streamerji: popularni Kai Cenat je zaradi vsega bentenja nad igro pred kamero celo pripeljal terapevtko.

@liutauras_ Kai Cenat got a therapist on stream because he was losing his mind after being stuck for over 50 hours on the final boss in Elden Ring DLC #kaicenat #eldenring #twitch #fyp #viral ♬ original sound – Z7duckx_Music

Druga večja pritožba se nanaša na optimizacijo, saj naj bi bila ta zdaj zopet pod sprejemljivo mejo. To je bila težava že v originalni kampanji in FromSoftware je v bistvu nikoli ni zares popravil, dodatek pa s sabo prinaša svoje težave. Mi smo trenutno sredi pisanja lastne recenzije in med igranjem na PC-ju na kakšne večje težave, razen redkih trenutkov kratkotrajnega zatikanja, nismo naleteli. A nekateri očitno imajo težave – še posebej naj bi bil problematičen zadnji šef Mesmer, ki je že tako izjemno težak, njegovi posebni napadi pa še zbijajo sličice na sekundo pod sprejemljivo mejo.

Kljub pritožbam igralcev je Shadow of the Erdtree na Metacriticu ocenjen za najboljši dodatek vseh časov in iz tega prestola je po dolgih letih zbil ekspanzijo Blood and Wine za igro The Witcher 3. Poljski razvijalec CD Projekt RED je za ta dosežek poslal čestitko svojim japonskim kolegom in zraven pripisal, da so tudi sami veliki oboževalci njihovih iger.

Dr Disrespect naj bi bil odstranjen iz Twitcha zaradi sekstinga z mladoletno osebo

0

Leta 2020 sta nas naenkrat doleteli dve večji presenečenji. Najprej nas je okoli ušes usekala pandemija virusa Covid-19, nakar se je še na pretočni platformi Twitch zgodil ogromni pretres, saj je bil iz nje odstranjen streamer Herschel Beam, skupnosti bolje poznan pod nadimkom Dr Disrespect.

Ban Dr Disrespecta je vse ujel povsem nepripravljene – tudi samega streamerja, ki je bil takrat na višku popularnosti. Na Twitchu je imel 4 milijona naročnikov in ravno je podpisal ekskluzivno pogodbo s to platformo, vredno več milijonov dolarjev. Nakar je Twitch z njim čez noč prekinil vse stike in to ne samo za nekaj mesecev, ampak za vedno, razlogov pa niso navedli ne javnosti, ne samemu streamerju. Dr Disrespect je leto po odstranitvi najavil tožbo proti Twitchu in takrat je javno povedal, da mu je Twitch končno navedel razlog prekinitve partnerstva, a tega potem ni želel podeliti z javnostjo.

Tekom vikenda pa je bila skrivnost morda končno razrešena, saj sta se na spletu pojavila dva bivša Twitch delavca in oba potrdila isto zgodbo: Dr Disrespect je bil iz platforme odstranjen na račun pošiljanja seksualno obarvanih sporočil, ki si jih je izmenjaval z mladoletno osebo in to preko zdaj upokojenega sistema Twitchevih zasebnih sporočil Whispers. Streamer naj bi celo planiral srečanje v živo na TwitchConu, a se očitno ni zavedal, da osebje lahko bere takšna sporočila. Po prebranem je hitro padla odločitev, da Twitch prekine partnerstvo z enim od najbolj popularnih streamerjev tistega časa in vse ostalo je postala zgodovina, ki se je sčasoma spremenila v mit.

Vse to je na X zapisal Cody Conners, nakar je sekundarni anonimni vir iste besede potrdil za spletno strani The Verge. Dr Disrespect se je na obtožbe hitro odzval in na X-u dvakrat zapisal, da je ta celotna stvar že bila raziskana in predebatirana in da na koncu ni bil nihče ničesar kriv, tako da niti ni vredna dodatnega razglabljanja.

Streamer bi rad očitno na vse skupaj čim prej pozabil, a internet je drugega mnenja. Nekaterim je bizarno že njegovo zagovarjanje, saj neprestano omenja, da nihče ni bil spoznan za krivega, namesto da bi preprosto zavrnil vse te govorice. Dr Disrespect sicer pravi, da več ne sme povedati zaradi legalnih obligacij do Twitcha, ampak ne vemo kakšno pogodbo moraš z nekom podpisati, da ne smeš potem javno povedati, da nisi imel načrtov glede spolnih odnosov z mladoletno osebo.

Kakor bi rad Dr Disrespect zaključil tole zgodbo pa je jasno, da drama še zdaleč ni zaključena in podati bo moral neko javno izjavo, ki zavrača te obtožbe. Vsa ta pozornost zagotovo ni všeč niti YouTubu, kjer je streamer našel svoj novi dom in ima zdaj skoraj 5 milijonov naročnikov.

Prevare na Booking.com so narasle za kar 900 %, krivec pa je umetna inteligenca

0

Marsikdo med nami se je za rezervacijo dopusta zatekel pod okrilje strani Booking.com, ki je nekakšen imenik hotelov in zasebnih apartmajev po celem svetu, na račun preproste uporabe in preglednosti pa spletno stran uporabljajo tudi tisti, ki niso poučeni glede kibernetske varnosti in predstavljajo lahko tarčo spletnim goljufom.

Ti so sicer že dolgo prisotni na vseh takih večjih platformah, a v zadnjih dveh letih so postali še posebej drzni in število prevar je skokovito poraslo. Marnie Wilking, ki pri Bookingu zavzema vlogo šefice spletne varnosti, je na nedavni tehnološki konferenci v Torontu opozorila, da je na račun umetne inteligence številko prevar na Booking.com v zadnjih 18 mesecih naraslo za med 500 in 900 %.

Marnie pravi, da največjo nevarnost predstavljajo “phishing” napadi, ki so bili sicer težava tudi že prej, a jih je zdaj težje opaziti in ujeti. Gre za tehniko napada, kjer spletni goljuf žrtvi pošlje e-mail, ki se pretvarja kot legitimno sporočilo iz strani izbrane nastanitve, znotraj pa obstaja povezava za plačilo rezervacije izbranega hotela ali apartmaja. Povezava je seveda lažna, saj denar nakazujete samemu spletnemu goljufu, ki nato denarce pobaše in za njim se hitro izgubi vsaka sled, nekateri pa so celo tako predrzni, da od svoje žrtve zahtevajo nadaljnja nakazila.

Ta prevarantska sporočila je bilo prej lažje opaziti predvsem na račun pravopisnih napak, a odkar se je med nami pojavil ChatGPT, teh težav ni več, goljufi pa lahko svojim žrtvam pišejo tudi v različnih jezikih, zaradi česar izpadejo še bolj verodostojni. Umetna inteligenca je zdaj sposobna ustvarjati tudi unikatne slike, tako da razne hotelske sobe izpadejo res prepričljivo in žrtev lahko tako hitro nasede prevarantskim zasedam.

A umetna inteligenca deluje tudi v prid podjetja Booking.com, saj je to razvila razna orodja, ki hitro lahko odkrijejo takšne nategunske oglase na sami platformi in jih nato tudi brž odstrani. Vseeno pa to ni 100 % zaščita in iskalci nastanitev morajo sami poskrbeti za svojo varnost. Predvsem je pomembno, da ima ponudnik svojo lastno verodostojno spletno stran in da so tam na voljo podatki za kontakt – še posebej je tu pomembna telefonska številka, ki jo marsikakšen prevarant nima. Največjo pozornost pa seveda zahtevajo razna e-poštna sporočila, ki jih je vredno pozorno pregledati: izogibajte se klikanju na razne povezave, še posebej na takšne, ki od vas zahtevajo vnos podatkov kreditne kartice, obenem pa si vključite dvofaktorsko avtentikacijo, kjerkoli je že to možno.

V primeru platforme Booking.com je problem spletnih goljufov toliko večji na račun vdora na e-poštni sistem tega ponudnika, ki se je zgodil oktobra lani. Takrat so stranke dobivale sporočila iz prav njihove domače domene [email protected], ta pa so vsebovala povezave za plačila rezervacij, ki so bile lažne. Booking krivde takrat ni želel priznati in jo je raje zvračal na partnerske hotele, a ti so odvrnili, da to preprosto ni mogoče.

Odpuščanja so nas stala nove igre znotraj franšize Red Faction

0

Masivna odpuščanja založnika Embracer Group so lani pokopala kar nekaj razvijalcev, odpovedanih pa je bilo tudi cel kup projektov, ki so bili sredi aktivnega razvoja. Koliko od teh je šlo pod rušo bo verjetno za še dolgo ostala skrivnost, a spletna stran Rock Paper Shotgun je nedavno prišla do informacij, da se je med smrtnimi žrtvami našlo tudi novo poglavje franšize Red Faction.

Ime Red Faction je bilo najbolj popularno dobrih 20 let nazaj, saj nam je takrat razvijalec Volition pokazal, kako bi bila videti prvoosebna streljačina, ki bi vsebovala skorajda povsem uničljivo okolico. Na površju Marsa smo tako lahko preko orožij delali luknje v stenah in realistično razbijali steklo, a destrukcija okolice ni bila pripeljana do te mere, da bi povsem revolucionirala igranje. Resda smo lahko veliko realistično razvijali, a še vedno je bila kampanja začrtana na eno pot in ko si na tej naletel na zaklenjena vrata, si skozi ta lahko prišel samo tako, da si za njih našel ključ, namesto da bi jih razstrelil na prafaktorje.

Franšiza je sicer sčasoma dobila nekaj nadaljevanj in predelav, poglavje Red Faction: Guerrilla pa je bilo tik pred tem, da bi dobilo uradno nadaljevanje. Vsaj tako pravi bivši zaposleni pri razvijalcu Fishlabs, saj naj bi ekipa že imela idejo za igro Guerrilla 2. Ta bi se zgledovala po modelu imerzivnih simulacij tipa Dishonored in Prey, ki so, vsaj tako zdaj vemo, zaklete franšize, ki se slabo prodajo in zahtevajo med drugim tudi zapiranje svojih razvijalcev. A Fishlabs je bil prepričan v svoj projekt in pri prezentaciji so založnika Plaion, ki spada pod Embracer, navdušili – še posebej zaradi tega, ker so bili nekateri člani ekipe oblečeni v cosplay likov iz igre.

Čeprav je bil Plaion najprej navdušen so se novembra lani nad založnikom začeli pojavljati temni oblaki. Fishlabs je sklical sestanek in zaposleni so bili obveščeni, da od novega Red Factiona ne bo nič, za povrh pa je bilo še odpuščeno 50 ljudi. Razvijalec Fishlabs danes sicer še vedno obstaja, a zgolj v podporni vlogi drugih razvijalcev, tako da bržkone čisto samostojnega naslova ne bodo izdali nikoli več.

Franšiza Red Faction tako nadaljuje svoj počitek v katerega se je spravila leta 2018, ko je izšla predelava Red Faction: Guerrilla Re-Mars-tered. Njena prihodnost je temna: ne samo, da je Fishlabs zdaj senca samega sebe, tudi originalni razvijalec Volition je zdaj stvar preteklosti, saj ga je Embracer Group lani čez noč zaprl.

Sredi ameriške puščave odkrit nov skrivnosten monolit

0

Koronavirus kriza iz leta 2020 se bo med človeško vest zapisala zaradi številnih bizarnih dogodkov, a izoliranost v lastne domove in preverjanje cepljenja na bencinskih črpalkah niso edine stvari, ki so nas v tihih časih čudile. Širom sveta so se namreč po povsem običajnih vsakdanjih lokacijah čez noč pojavili skrivnostni stekleni monoliti v obliki prizme in prav nihče ni znal pojasniti, zakaj so se tam pojavili, kdo jih je postavil in zakaj so bili tako dolgo neodkriti.

Dolgo se je sicer sumilo, da je vse skupaj samo pretkana kampanja za promocijo kakšnega filma ali serije, a tudi po odkritju ni za skrivnostne strukture, ki so v višino merile nekje 3 metre, prevzel nihče. Prvi primer monolita je bil odkrit povsem po nesreči sredi puščave v ameriški državi Utah in ta je dolgo buril domišljijo, saj so bili nekateri prepričani, da so ga za sabo pustili nezemljani. Monolit je nato izginil in čeprav sprva ni bilo pojasnjeno kdo ga je pospravil, je kasneje dejanje priznala skupina okoljevarstvenikov.

Po prvi razkriti prizmi se je po svetu pojavilo še več primerkov teh skrivnostnih objektov, čeprav je težko dokazati, kateri od njih so “avtentični” in kateri so bili samo del neke promocije ali pa razstava kakšnega umetnika. Eden od njih je bil odkrit tudi v Romuniji, nakar so se novice o monolitih umaknile – bodisi so bili vsi že odkriti ali pa je ljudi preprosto minilo zanimanje. Ti objekti so bili tudi povsem nezaščiteni, zaradi česar so hitro postali žrtve vandalov.

Morda pa je zdaj nastopil čas za novo rundo, saj je nekaj dni nazaj policija iz Las Vegasa sredi nevadske puščave odkrila nov primer monolita. Objekt so slikali in nato objavo delili preko družabnega omrežja X, ob tem pa zastavili vprašanje, kako je ta stvar lahko sploh prišla tja. Vprašanje je legitimno, saj se je monolit pojavil na razgledni točki Gass Peak, ta pa se nahaja na višini 2.114 metrov.

Novo odkriti objekt je videti identičen tistemu, ki so ga štiri leta nazaj našli v Utahu, ni pa znano, koliko časa že stoji sredi Gass Peaka, čeprav se sumi, da je bil postavljen nedavno, saj se tam redno sprehajajo ljubitelji narave. Upamo samo, da nova serija teh monolitov ni nekakšna prerokba, da se bo skladno zopet odvila pandemija nevarnega virusa. O glej, ravno v začetku junija je bil razglašen prvi primer ptičje gripe H5N2 pri ljudeh, ki je imela za posledico tudi prvo smrtno žrtev. Kakšno naključje.

Ljudje čedalje manj berejo in gledajo aktualne novice

0

Zadnja štiri leta so bila za človeško civilizacijo presneto težka in čeprav ljudje vsakodnevno radi konzumiramo novice glede aktualnih dogodkov, ima vse svoje meje in dogajanja po celem svetu so postala že tako depresivna, da smo jih začeli enostavno ignorirati in se osredotočati na druge stvari.

Tako pravi tudi nova raziskava iz strani inštituta Reuters Institute v Oxfordske univerze, ki je podatke črpala iz baze 94.943 ljudi in to iz 47 različnih držav, med katerimi pa na žalost Slovenije ni. Kljub temu je raziskava izjemno pomembna tudi za naš trg, saj je splošno nakazan trend upadanja glede zanimanja za aktualne novice. Kar 39 % vprašanih je namreč povedalo, da se aktivno izogiba branju ali gledanju novic glede globalnega dogajanja, kar je za kar 10 % več kot pa v raziskavi iz leta 2017, ko se je novicam izogibalo le 29 % ljudi.

Tako je med vprašanimi samo 46 % ljudi izrazilo večjo zainteresiranost za vsakdanje novice, medtem ko jih je leta 2017 enako vprašanje pozitivno potrdilo 63 % vprašanih.

novice
Vir: Reuters Institute

Avtor raziskave Nic Newman je za BBC povedal, da je trend zanimanja za vsakdanje novice opazen in se ga da pojasniti preprosto s tem, da so skoraj vse novice v zadnjih letih bile negativne. Začelo se je s pandemijo koronavirusa in še preden so se lahko ljudje vsaj malce odpočili, je nastopila vojna med Ukrajino in Rusijo, nakar se je začel še spopad med Palestino in Izraelom. Nekateri so se tako od novic odklopili zaradi tega, ker jih je začelo že skrbeti njihovo duševno zdravje, drugi pa so to naredili zaradi občutka nemoči.

Raziskava se je lotila tudi medijev preko katerih lahko vsakdanji človek dandanes dostopa do novic. Pričakovano se nadaljuje upad tradicionalnih medijev kot so časopisi in televizijske oddaje, saj današnja generacija svoje novice raje dobiva preko spletnih video platform. Med družabnimi omrežji je še vedno najbolj popularen Facebook, čeprav tudi ta doživlja upad, med video platformami pa se ljudje za novice poslužujejo platforme YouTube, v porastu pa je tudi spremljanje aktualnih dogodkov preko TikToka, ki je letos prvič prehitel X, nekdaj znan kot Twitter.

Pričakovano so največ zanimanja za video novice izrazili mlajši anketiranci, ki imajo najraje kratke videoposnetke. A tudi starejši so začeli pogledovati v smer lahko dostopnih novic preko spleta, saj preko njih dobivajo informacije hitreje, posodobitve glede aktualnih dogajanj pa se dogajajo praktično vsako uro.

Zaupanje ljudi do virov novic ostaja nekje na isti ravni kot prej: okoli 40 % ljudi pravi, da zaupajo tradicionalnim medijem – država z največjim zaupanjem je Finska, kjer 69 % ljudi verjame tistemu, kar mu je povedano preko televizije, medtem ko sta Madžarska in Grčija zasedli dno lestvice – tam samo 23 % ljudi verjame vsakodnevnim virom novic, saj se porajajo dvomi, da v podajanje informacij vpleteni politiki. Na splošno so ljudje najbolj nezaupljivi do platform TikTok in X – ljudje prav tako ne zaupajo umetni inteligenci in si želijo, da bi ta igrala podporno vlogo novinarjem, namesto da bi v celoti namesto njih pisala vsakodnevne novice.

Dodatek Shadow of the Erdtree za Elden Ring je zunaj in dosega vrtoglave številke igralcev

Igra Elden Ring je v začetku leta 2022 predstavil prvi poskus razvijalca FromSoftware pri ustvarjanju odprtega sveta in svoj izpit so opravili z odliko. Japonski studio je sicer že prej bil znan po kovanju izvrstnih enoigralskih izkušenj, a šele Elden Ring je bil tisti, ki je iz njih naredil široko prepoznavno ime igričarske industrije in je žanr “soulsborne” iger predstavil tudi tistim, ki se nikoli prej niso preizkusili niti v enem delu franšize Dark Souls.

Pričakovanja za nekaj novega v svetu Elden Ringa so bila tako velika, a FromSoftware je za spočetje prve in edine razširitve Shadow of the Erdtree potreboval dolgi dve leti. Ta trud se jim je izplačal, saj so recenzije ta dodatek označile za najboljšo razširitev v igričarski zgodovini, Shadow of the Erdtree pa je s tem iz prestola izrinil prejšnjega nosilca krone – dodatek Blood and Wine za igro The Witcher 3.

Razširitev Shadow of the Erdtree je zdaj tudi uradno med nami in številke niso impresivne samo pri kritikih, ampak tudi pri igralni bazi. Ta dve leti star naslov je na Steamu sicer v preteklih mesecih nosil visoko število igralcev, saj se je istočasno v igri skoraj vedno zabavalo več kot 50k igralcev, a včerajšnji izid dodatka je to številko pošteno napihnil. Na 21. junij je igra zabeležila več kot 589k igralcev, med časom tipkanje tega članka pa se v igri zabava še vedno impresivnih 466k istočasnih špilavcev. Stavimo, da bo ta številka še presežena, saj smo tik pred vikendom in takrat se na takšne stvari na Steamu zgrne največ ljudi.

elden ring

Nova razširitev ni videti hroščata, a povsem brez problemov ni šlo, saj uporabniki naprave Steam Deck pravijo, da po predhodni posodobitvi stvar ne deluje več tako kot bi morala. FromSoftware je sporočil, da je hrošč bil že odkrit in da zdaj delajo na hitrem popravku, ki pa še nima datuma izida.

Elden Ring je tako znova zaživel, a še preden se spet podate v njegov svet se prepričajte, da je vaš lik dovolj iztreniran in da je že premagal opcijskega šefa Mohga, ki je nujen za dostop novega dodatka. Glede na statistike tega grdavža ni premagalo kar 60 % igralcev, na Redditu pa se je pred kratkim pojavila strategija, ki to bitko naredi veliko lažjo.

Predelava igre Beyond Good & Evil končno najavljena in izide že naslednji teden

Založnik Ubisoft zna končno izgotoviti vsaj eno od svojih predelav, čeprav tale, ki prihaja na trg že naslednji teden, pred tem uradno ni bila potrjena, a so ven prišle konkretne govorice, da res obstaja. Govora je o platformščini Beyond Good & Evil, ki je izšla leta 2003 in čeprav ni takrat zažgala prodajnih blagajn, si je skozi čas pridobila kultni status zato so o njej ljudje govorili kot o nekakšni različici Psychonautsov.

Beyond Good and Evil nas je dve desetletji nazaj očaral na račun mešanja igralnih pristopov, saj smo nekaj časa orpavljali platformske izzive, nakar smo skočili v akcijo, potem smo malce reševali uganke in se nato tudi prikrito tiholazili skozi stopnje. Stvar je bila izredno zabavna in si upravičeno zasluži visoke ocene na Metacriticu, še danes pa se radi spomnimo dobro spisanih likov kot je denimo glavna junakinja Jade in njen zvesti sopotnik Pey’j.

Predelava bo nosila ime Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition in je bila uradno najavljena včeraj, zraven pa smo dobili tudi spremljevalni napovednik. Grafično je bila igra obnovljena, saj so teksture bolj podrobne, vidimo pa lahko tudi izboljšano osvetlitev. Orkestralna glasbena spremljava je bila prav tako deležna prenove, upamo pa tudi, da so tudi same kontrole dobile malce modernizacije, saj je za platformščine, ki štejejo 20 let, danes bolj težko poprijeti.

Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition izide že 25. junija – tako kot vedno bo ob izidu stvar umanjkala na Steamu in bo na voljo samo preko trgovin Ubisoft Connect in Epic Games Store. Na voljo bo tudi na konzolah prejšnje in trenutne generacije, kjer se obljublja ločljivost 4K in 60 sličic na sekundo. Več informacij najdete na uradni strani, kjer pa cena zaenkrat še ni zapisana.