🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 5

Streamerka Emiru napadena sredi TwitchCona

0

Morda se še spomnite, ko smo marca poročali o napetem incidentu, ki se je nanašal na skupino slavnih streamer­k, te pa je sredi pomola Santa Monica Pier zasledoval bizaren zalezovalec. Ena od teh deklet je bila streamerka Emiru, ki je imela to nesrečo, da jo je na nedavnem festivalu TwitchCon znova napadel zalezovalec – le da je bila tokrat nevarnost še precej večja.

Incident se je zgodil medtem, ko so oboževalci stali v vrsti in čakali, da s streamerko spregovorijo nekaj besed ter se z njo fotografirajo. V videu lahko vidimo večjega moškega, ki samozavestno zakoraka do nje, jo prime v objem in poskuša poljubiti, medtem ko se Emiru poskuša umakniti na varno. K sreči je bil v bližini varnostnik, ki je napadalca hitro odrinil stran, streamerka pa je prestrašeno prekinila srečanje z oboževalci.

TwitchCon je vsakoletni dogodek, ki ga organizira Twitch, ta pa se je hitro odzval na družbenih omrežjih in incident označil za nesprejemljiv. Sporočili so, da so napadalcu prepovedali vstop na prihodnje dogodke, mu odstranili račun s platforme ter povečali raven varnosti za vse nastopajoče.

A to je bila za Emiru slaba tolažba, saj je izrazila razočaranje nad tem, kako neresno je Twitch vzel celotno situacijo. Streamerka pravi, da je napadalec po incidentu lahko prosto odkorakal stran in da so ga prijeli šele ure kasneje – še to le zato, ker je pri tem vztrajal njen menedžer. Kasneje se je pojavil tudi posnetek, v katerem Emiru pove, da je želela že prej preklicati srečanje z oboževalci, a tega zaradi pogodbe ni mogla storiti, saj bi preklic pomenil tudi odpoved njenega drugega dogodka na TwitchConu, ki ga je želela obdržati.

Streamerke že dolgo opozarjajo na čedalje bolj obsedene oboževalce, zaradi katerih jih je strah javnih nastopov. Ravno mesec dni nazaj so streamerke Pokimane, Valkyrae in QTCinderella za spletno stran Dexerto povedale, da jih je strah udeležbe na TwitchConu – prav zaradi takšnih incidentov, kot se je zdaj zgodil Emiru. Ta pa je že sporočila, da je bila to njena zadnja udeležba na tem dogodku.

Na Steamu se je pojavila nova uspešnica in ta se imenuje Escape from Duckov

0

Leto 2025 je bilo tako nakopičeno s kakovostnimi igrami, da verjetno nihče ne bi imel nič proti, če bi se stvari do novega leta malce umirile in bi ljudje sploh dobili priložnost preigrati že vse nakupljene igre. A igričarska industrija ne počiva in ne samo, da smo dobili naslove, na katere smo dolgo čakali, ampak so naenkrat po popularnosti eksplodirale tudi zadeve, ki jim možnosti za uspeh ni pripisovalo veliko ljudi.

Na Steamu se je tako tekom vikenda povsem nepričakovano rodila nova uspešnica, ki nosi naslov Escape from Duckov. Za njo stojita kitajski založnik Bilibili in razvijalec Team Soda, a če ste iz naslova sklepali, da gre za poceni kopijo izjemno priljubljenega večigralskega naslova Escape from Tarkov, bi se ušteli.

Duckov se sicer resda malce šlepa na naslov prej omenjene znane streljačine, a je po igralnosti povsem drugačna zadeva. Igro nadzorujemo iz izometrične perspektive, v glavnih vlogah pa nastopa jata prisrčnih račk. Gre za povsem enoigralsko izkušnjo, ki pa ohranja napete prvine Tarkova in vas popelje skozi pet različnih map. Vmes boste nabrali več kot 50 različnih orožij, nadgrajevali svojo orožarno in se zasvojili z igralno formulo, ki je očarala ogromno igralcev.

Escape from Duckov je očitno nekaj naredil prav, saj je igra v samo treh dneh prodala več kot 500.000 kopij, razvijalec pa seveda že načrtuje prihodnje posodobitve. Igro si lahko na Steamu do 30. oktobra privoščite po znižani ceni 15,83 €.

Tule je nov dražilnik za IT: Welcome to Derry, ki prvo epizodo dobiva že ta mesec

0

Legendarni pisatelj in mojster grozljivk nam je leta 1986 dostavil morda svojo najbolj strašljivo kreacijo – knjigo Tisto oziroma IT. Bralci po vsem svetu so bili šokirani nad grozljivim klovnom Pennywiseom, ki je bil tako zapomljiv, da po njem še 40 let kasneje nastajajo novi izdelki.

V preteklosti smo že dobili mini serijo in dva filma, zdaj pa se HBO Max pripravlja na lansiranje nove serije IT: Welcome to Derry, ki je včeraj dobila nov dražilnik. Ta nas bo znova popeljal v mesto Derry, kjer se v kanalizaciji skriva nekaj izjemno strašljivega.

Kot vemo iz knjig in filmov, je klovn Pennywise pravzaprav entiteta, ki je prišla od nekod drugod in se v mestu Derry zbudi vsakih 27 let, da bi potešila svojo lakoto, preden znova zdrsne v spanje. Glede na dosedanje napovednike in dražilnike je jasno, da je bilo v snemanje vloženega veliko proračuna, zato HBO pričakuje visoko gledanost. Če bo ta res dosežena, bomo dobili tri sezone serije, pri čemer bo vsaka postavljena v drugo 27-letno obdobje prebujanja sadističnega klovna, ki ga bo tudi v tej seriji odigral Bill Skarsgård.

Prva sezona bo obsegala osem epizod, premiero pa si bomo lahko ogledali že 26. oktobra, nakar bomo vsak teden dobili novo epizodo – finale bo predvidoma sredi letošnjega decembra.

Večigralska preživetvena igra Road to Vostok zdaj ponuja demo, ki dostavi res napete spopade

0

Večigralska igra DayZ, ki je svoje življenje sprva začela kot mod za igro ArmA 2, nam je dostavila zanimivo preživetveno izkušnjo, ki je nato spočela cel kup posnemovalcev. Sicer je preživetvenih iger dandanes na Steamu kot listja in trave, vendar jih zna zelo malo dostaviti res atmosferično izkušnjo, ki te med igranjem vedno drži na robu sedeža, saj je za smrt igralca dovolj že en dobro merjen strel s strani nasprotnika.

Ravno takšno igralno izkušnjo obljublja igra Road to Vostok, ki je sicer igralcem že večkrat ponudila možnost igranja, zdaj pa je postala tudi del Steamovega festivala Steam Next Fest, kar pomeni, da lahko že zdaj skočite v to digitalno trgovino in se lotite igranja povsem nove demo preizkušnje.

Kaj je torej čar tega naslova? Road to Vostok je primarno preživetvena izkušnja, zato bo treba ves čas nadzorovati merilnike hrane in pijače, duševnih zmogljivosti, energije in tudi telesne temperature. To pomeni sprehajanje po ogromni mapi, kjer je vsaka surovina lahko razlika med življenjem in smrtjo, obenem pa vam bodo pri tem ves čas nagajali nasprotni živi igralci, ki – ravno tako kot vi – poskušajo v tem svetu preživeti čim dlje.

Kar pa najbolj krasi to igralno izkušnjo, je sama atmosferičnost, saj se res počutite osamljeno. Med igranjem vas ne bo spremljala nobena glasba, slišali boste samo zvok lastnih korakov – te pa boste hitro ustavili, ko boste nekje zaslišali zapiranje vrat, ki ga niste sprožili sami. Nakar se bo zaslišal še zvok izstreljenega metka, ta pa vas bo hitro poslal v iskanje varnega zavetja.

Po besedah razvijalca bo to še zadnji demo, preden igra preide v sistem Early Access, kar naj bi se zgodilo proti koncu tega leta.

Final Fantasy Tactics: The Ivalice Chronicles – politika, izdaja in veliko tekanja po kvadratkih

Final Fantasy predstavlja eno najbolj prepoznavnih franšiz iz zgodovine iger. In skoraj tri desetletja po prvem izidu se Final Fantasy Tactics vrača v novi preobleki. Če je kdo mislil, da se taktične igre devetdesetih nimajo nobene možnosti kosati z današnjimi naslovi, potem je čas, da uvidi pomen dobrega starega strateškega mučenja možganov.

Z veseljem lahko izjavim, da pri Final Fantasy Tactics: The Ivalice Chronicles ne gre za še eno nostalgično prenovo za malo hitrega zaslužka, ki jo založniki dandanes radi vržejo na trg in nato pozabijo nanjo čez teden dni. Namesto tega je prava revitalizacija, narejena z ljubeznijo do izvirnika. Ohranja staro dušo, a prinaša sodobno udobje, ki prepreči, da bi igralec *prehitro* izgubil živce, še vedno pa bo novodobnim golobradim taktikom pognala kakšno novo kocino.


Razvojna ekipa: Square Enix
Založnik: Square Enix
Platforme: PC, PS4, PS5, XO, XSX, NS, NS2
Steam: Povezava
Datum izida: 30. september 2025
Cena: 49,99 €

Zvrst: Taktično igranje vlog

Ključ do igre nam je priskrbel uvoznik CD Media.


Napovednik

Zgodba, kjer se še George R. R. Martin počuti domače

V središču zgodbe stoji Ramza Beoulve, plemič, ki se ob koncu petdesetletne vojne znajde v svetu, kjer mir obstaja samo v metaforah. Kraljestvo Ivalice je zlomljeno, revščina cveti, plemstvo pa še vedno igra svoje igre prestolov.

Ramza je tipičen nesrečen junak. Zapleten v politične spletke, izdajstva in moralne dileme. Njegov nekdanji prijatelj Delita se je spremenil v popolnega manipulativnega genija, ki bi ga še Cersei Lannister objela z nasmehom in mu ponudila čašo (zastrupljenega) vina.

2065124075 54446e625e1a1c8972563

Zgodba je kompleksna in moralno siva. Ni dobrih in zlobnih. So samo ljudje, ki delajo, kar mislijo, da je prav, in tisti, ki jih to razmišljanje dobesedno ubije. Dodana glasovna igra poskrbi, da vse te politične mahinacije res zadihajo. Vsak dialog ima težo, vsaka izdaja je kot nož, ki se ti zarije v rebra.

Prenovljena verzija prinaša nekaj sodobnih udobnosti. Jasnejši taktični pogled, možnost pospeševanja bojev in samodejno igranje za tiste trenutke, ko želiš le klati zlobneže med poslušanjem podcasta. Škoda le, da moraš tipko za pospešek držati. Igra, ki te kaznuje za učinkovitost.

Taktična briljantnost, ki še vedno ponižuje sodobne igre

Srce igre ostaja legendarni fleksibilen sistem klas. Začneš kot skromni oproda, potem pa postopoma odklepaš nove razrede. Od dokaj tipičnih vitezov, črnih magov, lokostrelcev, menihov, pa do bolj eksotičnih, kot so nindže ali samuraj.

final fantasy tactics ivalice ch

Vsaka enota ima svojo vlogo, vsak položaj na bojišču šteje. Če stojiš na hribu, udariš močneje. Če napadeš od zadaj, se nasprotnik še pred padcem verjetno vpraša, zakaj ni kaj ukrenil glede tega. Bitke potekajo na izometričnih poljih, kjer vsak premik igra vlogo in vsaka napačna odločitev boli. Dobesedno.

Težavnost je nepredvidljiva. En trenutek premaguješ nasprotnike brez prask, naslednji trenutek pa te neka nadležna čarovnica s tremi pikami zdravja razsuje kot levičarski ekstremist nekoga, ki je pred desetimi leti objavil rahlo rasistično objavo na Twitterju. Pardon. Na X.

Najbolj sporna mehanika? Uničenje opreme. Ja, tvoje orožje in oklep se lahko v boju preprosto zlomita. In potem? Lepo nazaj v trgovino, kjer cene niso nič manj boleče kot poraz sam. Doda napetost, res je. A hkrati zveni, kot da igralec mora trpeti, ker si je upal boriti.

final fantasy tactics the ivalic

Sistem brez vrnitve na prejšnji shranjen položaj še dodatno poskrbi, da se ti roke tresejo med igranjem. Če ti junak pade v boju, imaš tri poteze časa, da ga oživiš. Če ne, adijo za vedno. In če pade glavni junak? Konec igre. Hvala za 40€, poskusi znova kasneje.

Klasika z modernim lakom

The Ivalice Chronicles vključuje dve verziji igre. Prva je izvirna iz leta 1997, druga pa posodobljena izdaja z izboljšano grafiko, glasovno igro in prenovljenim uporabniškim vmesnikom. Žal pa shranjevanje med različicama ni možno.

Prenovljena grafika ohranja šarm pikslov, a jih nežno zgladi, da jih sodobni zasloni ne raztrgajo. Rezultat je vizualno prijetna mešanica nostalgije in jasnosti.

final fantasy tactics the ivalic

Edina prava razočaranost? Manjka vsebina iz PSP verzije War of the Lions. Dodatni liki, vmesne animacije in nekaj zgodbenih vložkov, ki so v prejšnji izdaji veljali za “definitivne”. Kljub temu The Ivalice Chronicles uporabi izboljšan prevod iz PSP verzije, kar vsaj delno omili izgubo.

Razsodba

(+) Izjemna politična pripoved in moralna kompleksnost
(+) Taktični sistem, ki še danes postavlja standarde
(+) Glasovna igra doda težo
(+/-) Težavnost zna biti sadistična
(+/-) Uničenje opreme je zanimivo na papirju, a v praksi nadležjo
(-) Manjka dodatna vsebina iz PSP izdaje War of the Lions

Predelava igre Silent Hill 2 očitno ne bo dobila DLC-ja Born from a Wish

0

Dober teden nazaj je minilo eno leto, odkar sta nas založnik Konami in razvijalec Bloober Team razveselila s predelavo igre Silent Hill 2, ki je bila tako dobra, da jo lahko postavim ob bok obdelanih grozljivk Dead Space in Resident Evil 4, in v bistvu je pri zadevi manjkala samo ena stvar, ki je krasila original.

Gre za DLC z imenom Born from a Wish, ki je bil ob izidu igre leta 2001 na voljo samo za konzolo Xbox. Gre za dokaj kratko stransko zgodbo, kjer ne nastopamo v vlogi Jamesa, ampak Marie, in prek njene kampanje lahko spoznamo, kako je njen lik sploh prišel do življenja znotraj meglenega mesta Silent Hill.

Mario smo videli tudi v predelavi, kjer je igrala pomembno vlogo, zato je bilo kar malce presenetljivo, da Bloober Team ni omenil ničesar glede obdelave te stranske zgodbe. Oboževalci so upali, da bo morda izdana naknadno v obliki dodatka in da se bo to zgodilo ob prvi obletnici igre.

Na žalost se to ni zgodilo in navdušencem nad igro so bile na ta dan v bistvu servirane slabe novice. Glasovna igralka Salóme Gunnarsdóttir, ki je v predelavi odigrala lik Marie, se je odločila zagnati svoj prvi Twitch prenos ravno ob obletnici tega naslova. Seveda so jo igralci takoj začeli spraševati, kdaj in če sploh bo Born from a Wish postal DLC, ki ga bo moč preigrati v bolj moderni podobi. Žal je Salóme morala svoje sledilce razočarati z novico, da je ni nihče poklical nazaj na snemanje novega materiala in da je to v bistvu vse, kar ve glede tega dodatka – še sama je kontaktirala Bloober Team glede morebitnega DLC-ja, a ni prejela nobenih informacij.

Seveda obstaja možnost, da je glasovne vrstice za dodatek posnela že ob prejšnjem snemanju in se tega sploh ne zaveda, a nekako se zdi, da je možnosti za kaj takšnega čedalje manj, saj se je Bloober Team očitno preusmeril na nove projekte – eden od teh je tudi predelava prvega Silent Hilla.

Dobra novica pa je vsaj ta, da je dobro znani leaker billbil_kun potrdil, da naj bi Silent Hill 2 postal del kataloga PlayStation Plus, kar naj bi se zgodilo že 21. oktobra.

Razvijalec iger Detroit: Become Human in Heavy Rain najavil svoj prvi večigralski projekt

0

Francoski razvijalec Quantic Dream je postal znan po svoji posebni sorti avanturističnih iger, kjer se v bistvu le sprehajamo med različnimi lokacijami, vmes v dialogih sprejemamo odločitve in spremljamo zgodbe z dobrimi vmesnimi sekvencami ter kakovostnim glasovnim podajanjem. Igre, kot so Heavy Rain, Fahrenheit in Detroit: Become Human, so zato pogosto označene za interaktivne filme – in to upravičeno. Prav ta pristop, skupaj z dejstvom, da je znal izjemno atmosferične igralne izkušnje dostaviti samo Quantic Dream, je studiu prinesel posebno prepoznavnost.

A studio je svoj zadnji naslov izdal pred sedmimi leti, leta 2021 pa je najavil delo na vojnozvezdni igri Star Wars Eclipse, o kateri po vseh teh letih še vedno ne vemo praktično ničesar. Položnice je medtem vseeno treba plačevati, zato je del ekipe začel eksperimentirati z večigralstvom – in tako smo včeraj dobili najavo projekta Spellcasters Chronicles.

Gre za večigralsko igro znotraj žanra MOBA, v kateri bomo svojega izbranca nadzorovali iz tretjeosebne perspektive ter se proti drugim ekipam spopadali v načinu 3v3. Prek kart boste lahko svojemu heroju nadeli več kot 50 različnih urokov, izbrati pa bo treba tudi lastnega Titana – ogromno kreaturo, ki lahko hitro spremeni potek bitke.

Spellcasters Chronicles vsekakor prinaša privlačno grafično podobo, a ostajajo utemeljeni dvomi, kako se bo v žanru MOBA, ki ga že dolgo obvladujeta League of Legends in DotA 2, znašel novinec, ki ga razvija sicer veteranski studio – tokrat pa vstopa v prenasičen žanr, v katerem nima skoraj nobenih izkušenj.

Igra za zdaj še nima datuma izida, se pa lahko na uradni strani že prijavite za sodelovanje v prihajajoči zaprti beti.

Franšiza Assassin’s Creed ima novega vodjo, a stari svojega mesta ni zapustil prostovoljno

0

Assassin’s Creed franšiza bo kmalu praznovala svojo 20. obletnico, in le malo ljudi ve, da so igre ves ta čas sledile viziji možakarja z imenom Marc-Alexis Côté, ki pa je po vseh teh letih nedavno zapustil svoj položaj. Novico je najavil založnik Ubisoft, ki se je Marcu zahvalil za vse njegovo delo in mu ponudil novo delovno mesto, a je ta to odklonil in se napotil drugam.

Marc je svoje delo vsekakor opravil z odliko, saj so igre Assassin’s Creed postale najbolj prodajan izdelek v Ubisoftovem katalogu. Čeprav se igralci z nekaterimi njegovimi odločitvami niso strinjali, je vsak nov del podrl rekorde prodaje v primerjavi s prejšnjimi poglavji – izjema tu je Valhalla, ki je izšla sredi koronavirusa, in to so bili pač časi, ko so vsi sedeli doma in po cele dneve preigravali igre.

Tudi zadnji del Shadows je pokazal dobro prodajo, zato je bil umik Marca iz njegovega položaja nekoliko presenetljiv. Bivši vodja se je zdaj oglasil na LinkedInu, kjer se je znova zahvalil vsem oboževalcem iger Assassin’s Creed, v svojem zapisu pa je tudi omenil, da svojega položaja ni zapustil po lastni odločitvi, temveč ga je v to prisilil Ubisoft. Ta je namreč nedavno zagnal ločeno založniško hišo Vantage Studios, ki jo delno podpira tudi kitajski Tencent, in ta bo od zdaj naprej nadzorovala največje Ubisoftove franšize. V tej pisarni je očitno zmanjkalo prostora za Marca, njegovo delo pa bo zdaj prevzel nekdo drug – kdo, za zdaj še ni razkrito.

Vse skupaj bi lahko pomenilo tudi nekoliko drugačno vizijo za franšizo Assassin’s Creed. Če držijo govorice, bomo morda kmalu dobili nekakšen preporod te serije – hudo priljubljeni Black Flag naj bi kmalu dobil predelavo, iz katere naj bi bili povsem izrezani deli zgodbe, ki se dogaja v sodobnem času, kar je v bistvu dobra odločitev, saj je bila ta izjemno šibka že od tretjega dela dalje.

PlayStation Plus vam oktobra prinaša predelavi Silent Hill 2 in Until Dawn

0

Govorice so se izkazale za pravilne in servis PlayStation Plus Extra bo ta mesec izjemno rodoviten, saj bo v zameno za plačilo naročnine prinesel nekaj odličnih naslovov, ki bodo igrani od 21. oktobra dalje.

Na prvem mestu je zagotovo Silent Hill 2 – predelava, ki je zdaj stara eno leto in se je lani za marsikoga uvrstila na prvo mesto najboljših iger, ki smo jih dobili leta 2024. Marsikdo je bil sprva v dvomih, ali bo poljski razvijalec Bloober Team znal izpolniti pričakovanja igralcev, a se je v tej nalogi odrezal tako dobro, da se je zdaj povsem osredotočil na izdelavo tretjeosebnih grozljivk in že dela na predelavi prvega Silent Hilla. Škoda le, da v njihovi prenovi igre Silent Hill 2 manjka dodatek Born from a Wish, za katerega se zdaj zdi, da ne bo nikoli dobil svoje lastne predelave.

Oktobra na PlayStation Plus Extra in Premium prihajajo še nekateri drugi naslovi. Iz leta 2024 prihaja še ena predelava grozljivke – Until Dawn, ki pa ni doživela tako znatnih nadgradenj kot Silent Hill 2 in se je na splošno zdela kar nekoliko nepotrebna. Potem je tu še Yakuza: Like a Dragon, pomemben del Yakuza franšize, saj uvede povsem novega glavnega protagonista ter pogumno zamenja akcijski boj s poteznim.

Ponudbo zaključujejo še igre V Rising, Poppy Playtime: Chapter 1, Wizard with a Gun in avantura As Dusk Falls, ki je bila sprva ekskluziva za konzolo Xbox Series X. Vse to lepo dopolnjuje ponudbo iz stopnje Essential, ki je bila prav tako impresivna in je v igranje ponudila igre Alan Wake 2, Goat Simulator 3 ter Cocoon.

Warhammer 40k: Dark Heresy bomo letos lahko preizkusili v alfa različici

Razvijalec Owlcat Games je z vsakim svojim izdanim naslovom postal bolj cenjen razvijalec, s pridnim delom pa so napredovali celo do te stopnje, da so zdaj postali tudi založnik za zunanje razvijalce. Vmes seveda še naprej razvijajo svoje igre, njihov naslednji projekt Warhammer 40k: Dark Heresy pa je bil najavljen že pred nekaj časa. Njegov razvoj je napredoval do te faze, da se zanj zdaj pripravlja prva testna različica, ki jo bo mogoče tudi igrati.

To ni prvi izlet tega razvijalca v bogato izročilo Warhammerjevega vesolja, saj so leta 2023 izdali RPG Rogue Trader, ki je bil kakovosten naslov, a so ga kazili hrošči. Dark Heresy bo tej igri precej podoben, čeprav bo zgodba povsem drugačna – dogajala se bo sredi kataklizmičnega dogodka, znanega kot Noctis Aeterna. Tokrat bomo nastopali v vlogi inkvizitorja, ki bo sicer še vedno moral sodelovati v napetih poteznih bitkah, a velik del igralne formule bo zastopala tudi detektivska plat, kar bi igranje lahko močno popestrilo.

Vizualno je Dark Heresy precej podoben Rogue Traderju, čeprav razvijalec pravi, da bodo animacije tokrat boljše. Igralci pa bodo zagotovo veseli tudi dejstva, da bodo zdaj vse vrstice dialogov vsebovale glasovno podlago.

Dark Heresy bo še letos dobil igrano alfa različico, a trenutno še ni znano, ali bo ta odprta ali pa bo na voljo samo tistim, ki bodo igro prednaročili – ta namreč datuma izida za zdaj še nima zakoličenega.

Owlcat Games je v isti sapi najavil še predelavo igre Rogue Trader za Nintendo Switch 2, s čimer bo to postal prvi Warhammer, ki se bo pojavil na tej konzoli. Datum izida te selitve prav tako za zdaj ostaja neznanka.

Send Help nam predstavi zanimiv zaplet, kjer ravnokar odpuščena delavka obtiči na otoku s svojim šefom

0

Žanr filmov, ki se ukvarjajo s preživelimi na osamljenem, zapuščenem otoku, bo gledalcem vedno privlačen, pa naj bo stvar narejena po resničnih dogodkih, kot je Tom Hanksov film Brodolom, ali pa kot serija z znanstvenofantastičnimi prijemi v slogu Skrivnostni otok. Naslednje leto bo ta sorta filmov dobila novega člana z naslovom Send Help, a za razliko od ostalih filmov bo imela ta grozljivka res unikaten zaplet.

Spremljali bomo zgodbo ženske Linde, ki nekega dne pride v pisarno, kjer naleti na svojega šefa Bradleyja, ta pa ima zanjo slabo novico. Namreč, odločil se je, da bo Lindo odpustil, za povrh pa ji še navrže, da zaudarja, kar jo še bolj osramoti pred ostalimi. Linda se kriče vrže v avto, ne da bi se sploh zavedala, da se bosta z Bradleyjem še srečala. Par se namreč znajde skupaj na letalu, ki nato strmoglavi, in nastane nerodna situacija, v kateri se kot edina preživela znajdeta na zapuščenem otoku – tokrat pa je Linda tista, ki je glavna, saj je njen šef ranjen in potrebuje njeno pomoč.

Pred nami je tako zanimiva zgodba, v kateri se morata dva človeka zanašati drug na drugega, medtem ko se njuno razmerje moči nenadoma obrne. Bradley sicer še vedno poskuša na otoku ohranjati nadzor nad svojo bivšo zaposleno, a ta med preživetjem odkrije svojo drugo plat in, ko prvič odseka glavo merjascu, spozna, da otoka pravzaprav niti noče zapustiti.

Film bo režiral Sam Raimi, znan po svoji grozljivki Zlobni mrtveci, ki pa se v ta žanr ni vrnil že vse od leta 2009, ko je izšel film V žrelu pekla. Send Help v kinematografe prihaja 30. januarja 2026.

Ubisoft je na Steam končno dostavil igro Splinter Cell Pandora Tomorrow

0

Franšiza Splinter Cell še vedno ostaja ena izmed najbolj cenjenih med igričarji, hkrati pa tudi ena izmed najmanj cenjenih, ki si jih lasti založnik Ubisoft. Francozi nam preprosto na noben način nočejo dostaviti svežih avantur agenta Sama Fisherja in vsakih nekaj let glede te licence dostavijo ravno toliko materiala, da ne pozabimo, da stvar dejansko še vedno obstaja.

Ubisoft je v zadnjem letu začel seliti nekatere svoje igre tudi na Steam, kjer smo si do zdaj lahko v knjižnico prenesli prav vse igre Splinter Cell z izjemo naslova Pandora Tomorrow. Igra iz leta 2004 je bila tako zapostavljena, da je nisi mogel kupiti niti prek Ubisoftove lastne trgovine, zato je igralcem ostalo le piratstvo ali pa zaganjanje emulatorja za konzolo PlayStation 2. Zakaj točno je Pandora Tomorrow tako dolgo manjkala v digitalnih trgovinah, ve samo Ubisoft, a verjetno težava tiči v dejstvu, da je igra imela veliko težav na novejših operacijskih sistemih, saj si za igranje potreboval mod, ki je popravil igrine sence. Ubisoftu se očitno ni dalo naročiti komu, naj odpre izvorno kodo in stvar končno popravi.

To se je zdaj spremenilo in Pandora Tomorrow je zdaj povsem igralen na sodobnih sistemih. Na Steamu si lahko igro kupite s trenutnim 40-odstotnim popustom, kar ceno zniža na samo 5,99 €. Za ta denar boste dobili odlično enoigralsko kampanjo, ki pa razen popravljenih senc ni prejela kakšnih znatnih nadgradenj. Za igranje v višjih ločljivostih boste zato še vedno potrebovali mode, nekatere pa bo zagotovo dodatno razjezilo še dejstvo, da boste za igranje morali namestiti in se prijaviti v svoj Ubisoftov račun.

Ubisoft bojda še vedno dela na predelavi prvega Splinter Cella, čeprav novic o tem projektu ni bilo že celo večnost. Včeraj je na Netflix prišla tudi animirana serija Splinter Cell: Deathwatch, ki pa je žal zabeležila bolj povprečne ocene.

Serious Sam 2 nenadoma dobil večjo posodobitev

0

Hrvaški studio Croteam nam je leta 2005 dostavil nadaljevanje svoje uspešnice Serious Sam, ki pa je kljub svojemu imenu v bistvu že tretji del te franšize, saj smo pred tem dobili poglavji The First Encounter in The Second Encounter. Številka dve v imenu je zato pomenila večjo preobrazbo – in to smo tudi dobili, čeprav vsi igralci nad njo niso bili navdušeni.

Drugi del je namreč vseboval precej bolj pisano in risankasto podobo v primerjavi s prejšnjima igrama, spremembe igralne formule pa prav tako niso vse navdušile. Vseeno je Serious Sam 2 med igralci cenjen naslov, ki se je upal dostaviti nekaj drugačnega, a vseeno dobrega. Sloves razvijalca Croteam pa je močno upadel ob izdaji igre Serious Sam 3 in se ni preveč popravil, ko je leta 2020 prispel četrti del franšize.

Drugi del letos praznuje že svojo 20. obletnico, in v bistvu smo od razvijalca pričakovali zgolj to, da bo morda na družbenih omrežjih spisal kakšno čestitko, a Croteam očitno do tega naslova še vedno goji veliko ljubezni, zato so zanj pripravili večjo posodobitev.

Posodobitev prinaša toliko stvari, da bi lahko razvijalec zadevo v bistvu označil za manjšo predelavo. Uporabniški vmesnik je izboljšan in ponuja ikone v višji ločljivosti, vmesne sekvence so zdaj bolj podrobne, razstreljevanje valov sovražnikov in fizika, ki jo ob tem gledamo, pa ponujata bolj zadovoljujoče eksplozije. Posodobitev je tudi uradno posvojila mod SS2 Renovation, ki doda ogromno vizualnih popestritev, sam Croteam pa pravi, da lahko preko tega moda dobimo najboljšo možno izkušnjo pri preigravanju drugega dela.

Škoda edino, da Croteam te obletnice ni obeležil tudi s kakšnim večjim popustom, a Serious Sam 2 tudi ob svoji polni ceni na Steamu stane le 9,75 €.

Igra Reanimal dobila demo

Oboževalci franšize Little Nightmares se te dni zagotovo imate fajn, saj je nedavno izšel tretji del te sage. Originalni razvijalec Tarsier Studios pa je izdal demo za svoj prihajajoči naslov Reanimal, ki je praktično identičen igri Little Nightmares, le da je moral studio spremeniti ime svoje igre, saj je licenca še vedno v lasti založnika Bandai Namco. Ta je za izdelavo tretjega dela poprosil razvijalca Supermassive Games, ki pa se, zgleda, pri svoji nalogi ni preveč dobro odrezal. Igra je namreč tako na Steamu kot tudi na Metacriticu zabeležila zgolj povprečne ocene, zato igralci zdaj polagajo upe v Reanimal.

Ta bo, tako kot Little Nightmares 3, ponujal možnost sodelovalnega igranja med dvema igralcema, le da je Tarsier Studios naredil pametno potezo in takšno igranje omogočil tudi dvema igralcema za enim televizorjem oziroma monitorjem, medtem ko Little Nightmares 3 podpira samo sodelovalno igranje prek interneta.

Zgodba bo, tako kot v prejšnjih Tarsierjevih igrah, dokaj preprosta, a bo imela ogromno podtonov. Nastopali boste v vlogah dveh prijateljev, Low in Alone, par pa bo poskušal pobegniti iz dežele, imenovane Nowhere. Čakajo vas raznolike stopnje, veliko ugank in napetih situacij, kjer se bo treba skrivati pred res unikatno ustvarjenimi monstrumi. Čeprav igra podpira sodelovalno igranje, to za sprehod skozi kampanjo ni nujno, saj jo lahko opravite tudi povsem samotarsko – vlogo partnerja bo v tem primeru prevzela umetna inteligenca.

Igra Reanimal je pred kratkim dobila tudi demo, ki ga lahko zdaj aktivirate na Steamu, kjer trenutno drži visoke ocene. Končni izid je načrtovan v prvi četrtini naslednjega leta, in sicer za PC, PlayStation 5, Xbox Series X in Nintendo Switch 2.

The Outer Worlds 2 izide že čez dva tedna, zato je tule svež igralni napovednik

0

Leto 2025 je bilo naravnost brutalno, kar se tiče izdaj kakovostnih iger, in nihče vam ne bi zameril, če bi se pri nakupih novih videoiger malce upočasnili ter najprej prebavili zadeve, ki na vas še vedno čakajo v vašem katalogu iger. Ravno zaradi te poplave odličnih naslovov se zdi, kot da so ljudje kar malce pozabili na dejstvo, da bo cenjeni razvijalec Obsidian Entertainment že čez pičla dva tedna izdal igro The Outer Worlds 2 – in to je v bistvu že njihov drugi naslov letos, saj so nam februarja dostavili fantazijski Avowed.

The Outer Worlds 2 prihaja na spored šest let po izvirniku, ki so ga sprva vsi opevali kot naslednika igre Fallout: New Vegas, nakar so bili nekateri ob izidu razočarani, saj igra ni ponujala toliko globine in se je malce preveč zanašala na komedijo. Nadaljevanje teh stvari ne bo bistveno spremenilo, a glede na prve predoglede bodo vsaj RPG-mehanike boljše, streljanje pa bolj zanimivo in dinamično – kar sta bila dva večja minusa prvega dela.

Spletna stran Game Informer je zdaj objavila daljši igralni napovednik, ki traja kar 20 minut. V njem si lahko od bližje ogledamo lokacijo Paradise Island, ki bo tudi tista, v kateri bomo začeli svoje potovanje skozi kampanjo. Sveža mapa je dala razvijalcu svobodo, da popestri raziskovanje, zato bo naš protagonist malce bolj gibčen kot prej in bo ovire lažje preplezal. Obsidian pa upa, da bo to spodbudilo tudi našo željo po raziskovanju. Paradise Island je hkrati ena njihovih največjih lokacij v igri, razvijalec pa je v intervjuju dodal, da jim je bilo pomembno igralcem omogočiti kar se da veliko izbire pri igranju kampanje. Naloge bodo tako rešljive na več načinov, a hkrati bo povsem možno opustiti stranska opravila in se povsem osredotočiti na glavno zgodbo.

S tem bi si sicer naredili medvedjo uslugo, saj Obsidian pravi, da je veliko več “mesa” igre znotraj raziskovanja in opravljanja obstranskih misij kot pa v glavni štorijalni niti. Ta je namreč namenoma izjemno kratka in predstavlja le približno 15 % vse vsebine, a je po obsegu krajša za vse tiste, ki bi radi opravili glavno zgodbo in se nato odpravili naprej igrati kaj drugega – ter se morda šele kasneje vrnili k preostali vsebini ali morebitnemu DLC-ju.

The Outer Worlds 2 izide 29. oktobra. Po začetno zelo visoki ceni se je Microsoft nato premislil in bo osnovno različico igre zdaj zaračunaval le 69,99 €. Igra bo na dan izida v Sloveniji dostopna tudi prek servisa Game Pass.

FIFA dobiva novo igro, a ta zagotovo ni tisto, kar bi pričakovali in si želeli

0

Leta 2022 se je založnik EA odločil narediti pogumno potezo in se po treh desetletjih odpovedati licenci FIFA, ki je krasila vse njihove simulacije nogometa. Razlog je bil preprosto ta, da je krovno telo FIFA zahtevalo preveč denarja za svojo licenco, EA pa je bil mnenja, da so si medtem pri klubih po svetu nabrali dovolj vezi, da lahko svojo simulacijo preimenujejo v EA FC in pri tem ne bodo utrpeli padca prodaje.

Poteza se je izkazala za pravilno, saj so igralci hitro presedlali na novo ime in nemoteno nadaljevali s kupovanjem FUT-kartic. FIFA je medtem ostala praznih rok, a je že takrat napovedala, da bodo edino oni zmožni dostaviti pravo nogometno in polno licenčno izkušnjo. Takrat smo sicer predvidevali, da bodo stopili v partnerstvo s Konamijem in njihovo serijo Pro Evolution Soccer, ki je že dolgo edina prava alternativa za brcanje virtualne žoge, a se to nato ni zgodilo.

FIFA je šla namesto tega v povsem drugo smer in nedavno najavila svoj prvi igričarski projekt po razhodu z EA-jem – ta pa je naravnost bizaren. FIFA Heroes bo namreč veliko manjši projekt, kjer se bosta na igriščih spopadli dve ekipi po pet igralcev. Namesto aktualnih nogometnih superzvezdnikov bomo gledali nastopajoče … maskote držav? Napovednik v bistvu ni pokazal nobenega pravega igranja, a se čudno osredotoča na maskote držav, za katere – po pravici povedano – sploh nisem vedel, da obstajajo.

FIFA Heroes izide enkrat leta 2026, in sicer za konzole ter telefone, med omenjenimi platformami pa za zdaj ni PC-ja.

Preživetvena grozljivka Bleak Haven je videti kot zadeva, ki ima kar nekaj potenciala

0

Na Steamu je med najbolj obleganimi žanri videoiger prav tisti, ki se tiče grozljivk, saj so te najlažje za izdelavo, zato novi naslovi izhajajo praktično vsak dan. Kvaliteta je seveda pri večini teh zadev vprašljiva, a nedavno predstavljeni naslov Bleak Haven je videti kot nekaj, v kar je bilo dejansko vloženega nekaj premisleka in proračuna, zato bi tole lahko bila zadeva, vredna svoje cene in časa, ki ga nato vložite v igranje.

Zgodba je dokaj preprosta: glavni junak z najbolj ameriško zvenečim imenom Tyler na telefonu odkrije lokacijo svojega izgubljenega brata, sled pa ga nato odpelje na z meglo oviti otok, poseljen z raznoraznimi mutiranci. Ti so v napovedniku videti najprej kot neke gole, mesnate lutke, a imajo tudi sposobnost, da se iz raznih delov telesa sestavijo skupaj – kar je verjetno tudi razlog za njihovo čudno opotekanje in bizarne napade, ki vas lahko hitro ujamejo nepripravljenega.

Tyler bo hitro lahko segel po orožju, in čeprav naj bi bila ta redka, napovednik pokaže celo orožarno. Ta del predstavitve mi je bil v bistvu najmanj všeč, saj naslov izpade malce preveč akcijsko. Bolj mi je bila všeč obljuba prvoosebnega raziskovanja v slogu novejših Resident Evilov in možnost reševanja ugank. Na koncu zgornjega videa se srečamo tudi z zanimivo pošastjo, ki me je instantno spomnila na zaključek igre Inside.

Bleak Haven v bistvu izide že čez dva tedna, saj ga bo mogoče igrati od 27. oktobra dalje. Cena igre na Steamu še ni znana, lahko pa tam že najdete demo.

Skyrim dobil nov večji mod Lordbound, ki je bil v razvoju več kot desetletje

0

Če ste oboževalec igre Skyrim in se vsebine tega naslova kar ne morete naveličati, potem ste do zdaj zagotovo že velik navdušenec nad modi, ki jih ta igra dobiva še 14 let po njenem izidu. Od originalne splavitve je preteklo že toliko časa, da so se začele pojavljati tudi modifikacije, ki so bile ob prvotni zamisli tako ogromne, da se je nekaj časa zdelo, da nikoli ne bodo dokončane – in v to kategorijo lahko zagotovo uvrstimo tudi mod Lordbound.

Ta mod je bil prvič najavljen leta 2014, nakar je bil v razvoju več kot desetletje. Vmes so se zamenjali ključni deli ekipe, ti pa so končno prvotno zamisel moda pripeljali do ciljne ravnine. A čisto do zaključne linije še niso prispeli, saj je mod sicer zdaj na voljo za igranje, vendar avtorji priznavajo, da še vedno dodajajo nove igralne mehanike in da vas ob igranju zagotovo čaka veliko hroščev. Pridne prostovoljce za nadaljnje delo zbirajo prek svoje uradne spletne strani.

Lordbound doda povsem novo mapo Druadach, kjer poteka konflikt med vojsko Imperial Legion in Orki. Oboji se borijo za prevlado gorske trdnjave, ki je ključna za nadzor regije in trgovskih poti, ki Druadach povezujejo s Skyrimom in High Rockom. Vi kot igralec se boste lahko pridružili eni od obeh strani, nakar vas bo pot popeljala skozi dve novi večji mesti in številne manjše naselbine. Vmes boste naleteli na nove nasprotnike, nabrali svežo opremo in preizkusili novo magijo. Razvijalci se hvalijo, da gre za najdaljšo glavno zgodbo v zgodovini Skyrima, saj vas čaka več kot 40 novih nalog, NPC-ji pa imajo tudi glasovno igro, kar je pri takšnih modih vedno dobrodošel bonus.

Lordbound od vas ne bo zahteval novega lika, saj boste lahko igranje začeli z že ustvarjenim herojem. Za začetek boste morali obiskati Solitude ali Whiterun, kjer vas bo poiskal sumljiv Khajiit, ki vam bo odprl pot do igranja dodatka. Za preigravanje moda boste potrebovali kopijo igre Skyrim: Special Edition, priporočamo pa, da si pred tem ustvarite varnostno kopijo shranjenih položajev, saj vas lahko kakšen hrošč drugače zaklene v neizhodno situacijo.

Serija Raymonda imajo vsi radi bo ob 30. obletnici dobila prav posebno epizodo

0

Serija Raymonda imajo vsi radi velja za enega tistih legendarnih izdelkov iz devetdesetih, ki je salve smeha izvabil iz vsakega, ki si je ogledal njegove epizode. Komična nrav serije je tako dobra, da lahko stvar večkrat pogledaš in se je še vedno ne boš naveličal.

Serija je svojo prvo sezono dobila leta 1996 in se je na malih zaslonih obdržala kar devet sezon, kar pomeni, da smo skupno dobili 210 epizod. Finale se je odvil leta 2004, in čeprav je televizijska mreža CBS želela še več, je zvezdnik serije Ray Romano stvari vseeno pripeljal h koncu in se je do danes odrekal idejam ponovne oživitve serije oziroma “reboota”, v katerega je padlo veliko drugih izdelkov iz devetdesetih.

Ob svečani 30. obletnici bodo igralci vendarle spet stopili skupaj – in to v prav posebni epizodi, ki pa ne bo začetek nove sezone serije, ampak bo bolj spominjala na ponovno združitev serije Prijatelji.

Na enem mestu se bodo tako združili igralci Ray Romano, Brad Garrett, Patricia Heaton, Monica Horan, Sullivan Sweeten in Madylin Sweeten, pridružil pa se jim bo tudi stvaritelj serije Phil Rosenthal. Ekipa bo obujala spomine na ta skoraj deset let dolgi projekt, ki je po svetu nabral milijone gledalcev, videli pa bomo tudi nekaj še nikoli videnih prizorov iz snemanja.

V tej posebni epizodi bodo manjkali nekateri pomembni člani Baronove družine. Peter Boyle, ki je igral očeta Franka, je umrl leta 2006, medtem ko je Doris Roberts, ki je igrala navihano Marie, umrla leta 2016, stara 90 let. Leta 2015 se je v starosti 19 let od nas poslovil Sawyer Sweeten, ki je igral enega od para Raymondovih dvojčkov – življenje si je takrat vzel sam. Posebna epizoda bo ponudila tudi segment, posvečen tem igralcem, njihova izguba pa je eden od glavnih razlogov, da nismo nikoli videli ponovnega rojstva te serije, saj brez teh članov takšen projekt preprosto ni mogoč.

To posebno epizodo bo CBS predvajal 24. novembra, kje točno pa jo bomo lahko gledali v Sloveniji, za zdaj ni znano. Serija Raymonda imajo vsi radi je pri nas sicer dostopna prek servisa Prime Video.

GTA 4 dobil mod, ki nadgradi vse teksture znotraj mesta

0

Nekaj časa je bilo na spletu veliko govoric glede predelave igre GTA 4 in da je razvijalec Rockstar tik pred tem, da projekt tudi uradno najavi. To se nato ni zgodilo, saj naj bi se razvijalec premislil glede tega projekta, potem ko so vsi spljuvali njihovo predelavo trojice iger GTA 3, Vice City in San Andreas, a od takrat naj bi se spet premislili, tako da spet obstaja novo upanje za uradno predelavo tega naslova.

PC-modderji medtem seveda ne čakajo, zato smo v preteklosti dobili že cel kup modifikacij, ki popestrijo grafično podobo te igre. Eden najbolj popularnih modov sliši na ime FusionFix in ta je že sam po sebi ogromna nadgradnja originalne igre. Mod namreč popravi čuda stvari: od manjših zadev, kot je popravek glede učinka dežja, do večjih stvari, kot je boljša osvetljava, odsevi, boljša meja izrisovanja in podpora grafični knjižnici Vulkan oziroma DXVK-ju. Slednji nosi pomembno nalogo tudi glede optimizacije, saj se GTA 4 rad zatika tudi na močnejših grafičnih karticah, in to zatikanje zdaj ta mod odpravi, zraven pa še skrajša čas nalaganja stopenj.

gta 4

K temu mod-u lahko zdaj dodate še nedavno izdani mod HQ Vanilla City Textures Revitalization, ki vse teksture mesta znatno nadgradi v višjo ločljivost. Tako med sprehajanjem po mestu ne boste več gledali meglenih tekstur trgovin in drugih objektov, prenovljena grafična podoba pa lepo ohrani originalni dizajn ustvarjalcev. Modder tekstur ni obdelal ročno, ampak z umetno inteligenco Topaz Gigapixel, in ta je svoje delo opravila odlično – stavimo sicer, da boste med igranjem skoraj zagotovo naleteli na kakšno čudno teksturo, ki jih je imela tudi prej omenjena predelava trojice iger vse preveč.

Splošno gledano je tole lepa obnova legendarne igre, ki zdaj lahko zasije v povsem novi podobi. FusionFix si lahko prenesete tule, nadgrajene teksture pa preko sledeče povezave. Moda sta med sabo lepo združljiva, tako da je tole v bistvu še najbližji približek k predelavi, dokler Rockstar ne najavi svojega lastnega projekta.