Direktor zelo popularnega studia Blizzard je na Blizzconu glede Overwatchaa povedal kar nekaj zelo zanimivih dejstev. Preden je Overwatch postal to, kar trenutno je, so Jeff Kaplan in njegova ekipa začeli z razvojem MMO-ja, imenovanega Crossworlds, ki je imel kar 50 različnih klas. To idejo so morali hitro pripeljati do končnega koncepta, saj po preklicu MMORPG-ja Titanu ni bilo časa za hece.
Tako so prišli do ideje in imena Crossworlds, kar ni naključje. Naj bi šlo za oddaljen planet in stičišče več različnih ras. Kaplanu se je tako obširen MMO zdel nemogoč, a še vedno je sledil svojemu cilju, in na spodnji sliki lahko vidite prve slike junakov njihove različne spretnosti. Seveda Crossworlds ni bil edina ideja, ki so jo imeli razvijalci v mislih, Bilo jih je več, ena od njih naj bi se vrtela tudi okoli StarCrafta in se osredotočala na posamezne osebe v njem. Kot izgleda, so razvijalci precej hitro prišli do konceptov za junake, katere dandanes poznamo v igri Overwatch.
Blizzard je na letošnjem Blizzconu oznanil najnovejšo razširitev, Battle for Azeroth. V tem članku si lahko preberete nekaj kratkega o vsaki novosti, ki so jo predstavili.
Med otvoritveno slovesnostjo so nam prikazali prvi cinematični filmček s katerim nas bo igra pozdravila, ko bomo prvič vstopili v novo razširitev in posnetek vseh funkcij, ki jih dodatek ponuja. Tako lahko vidimo, da horda požge dom Night Elfu, v nasprotju s tem pa v filmčku vidimo, da aliansa napade Lordaeron, sedaj znan kot Undercity.
Kontinenti in cone
Igrali bomo na dveh kontinentih: Kul Tiras, kjer bodo glavni igralci alianse in Zandalar, ki bo dom horde za to razširitev. Ko bomo prišli do stopnje 120, se bo odprl tudi kontinent nasprotne frakcije. Prav tako bomo imeli tudi svetovne misije v zelo podobni obliki, kot so bile prisotne dosedaj.
Kul Tiras
Kul Tiras je kontinent s tremi conami. Prva je Tiragarde Sound, kjer je glavno mesto Boralis, v katerem se bodo lahko zadrževali igralci, vodja te občine pa bo Katherine Proudmore, mati Jaine. Tu so nastali problemi z pirati in na naših plečih bo naloga, da spravimo vse skupaj v red. Druga cona je Drustvar, ki jo vodita zakonca Waycrest, vodji hiše Waycrest, a je parček izginil zato je pritok hrane in orožja iz te cone usahnil. Zadnja cona pa je Stormsong Valley, ki jo vodi Hiša Stormsong. Tukaj se proizvajajo vse ladje, vsak kos ladje pa gre mimo duhovnika, ki ga blagoslovi. Spet bo na nas da pomagamo, saj napadajo temačne sile iz morja, posledično pa se je zaradi tega ustavila proizvodnja ladij.
Zandalar
Govorimo o starodavnem kontinentu s prav tako tremi conami, ki ga vodita kralj Rastakhan in njegova hči. Prva je Zuldazar, kjer s hčerjo kralja raziskujemo potencialno vstajo znotraj mesta, od zunaj pa prihaja še ena nevarnost – Krvavi Troli. Te srečamo tudi v drugi coni Nazmir, kjer prosimo za pomoč bogove Trolov, Loe. Tretja celina je Vol’dun, v katerem živijo Vulpere, lepa bitja podobna tamkajšnjim lisicam. Vol’dun je hkrati tudi dom vsem zločincem, katere so nekdaj imeli Troli.
Zavezniške rase
Bitka za Azeroth bo imela težke posledice in ker potrebujemo več zaveznikov, bomo igrali misije, v katerih bomo izvedeli, kako se nam te rase lahko pridružijo v bitki, s tem pa jih bomo tudi odklenili za igranje. Rase bodo variacije že obstoječih kot so Dark Iron Dwarf, Lightforged Draenai in Void Elf za alianso ter Nightborne, Highmountain Tauren in Zandalari Troll za Hordo. Ob tem bomo dobili tudi 6 setov oklepov, enega za vsako novo raso. Nove inačice teh ljudstev boste igrali iz stopnje 20 naprej, saj so bolj razvite.
Napredovanje v starih conah
Za “leveling” v starih območjih bodo uporabili tehnologijo skaliranja stopenj, uporabljene že v legijah v conah Zlomljenih otokov. A ker nočejo, da bi kot igralec alianse prišli v gozd Ewlyn in videli volkove, ki so takšen nivo kot mi, bodo vse cone imele razpon stopenj do konca njene razširitve. Ob tem bodo tudi razširili stare razširitve, tako da bomo imeli možnost igrati obe naenkrat. Primer: The Burning Crusade območja in Dungeoni, kateri mu pripadajo, bomo lahko igrali od 60. do 80. stopnje, isto se bo zgodilo za Wrath of the Lich King in njegove temnice. Enaka usoda bo doletela Mists of Pandaria ter Cataclysm, kjer bomo lahko igrali slednjega od 80. do 90. stopnje, ne samo do 85. Ta tehnologija pride na žive strežnike pred izidom razširitve.
Artefakt
Prejeli bomo nov artefakt in sicer v obliki medaljona, ki ga bomo nosili okoli vratu. Ta se bo imenoval Hearth of Azeroth in zanj bomo tako potrebovali kri Azerotha, imenovano Azerite. Sam artefakt ne bo vseboval nobene prilagoditve, zato bomo imeli na voljo 3 kose oklepa, ki se bodo enostavno prilagajali in spreminjali moči.
Ekspedicije na otoke
To je kooperativni scenarij, v katerem se bomo odpravili na 3 otoke, ki se prilagajajo in spreminjajo od obiska do obiska. Kaj mislimo s tem? Ob enem obisku bomo tam lahko videli Trole, ob drugem pa nas bodo pričakali Hozeni. Poleg drugih sprememb in prilagajanj ob obisku bo lahko naša začetna točka postavljena na drugi lokaciji na otoku. Ob tem bodo poslali na območje tudi zelo pametne NPC-je nasprotne frakcije, ki bodo uporabljali nov nadgrajen AI s tremi težavnostmi. Hkrati bo mogoče iti na otok z živimi igralci nasprotne frakcije. S tem želijo ustvariti del igre, ki jo bomo igrali znova in znova, vsakič pa bomo deležni drugačne izkušnje.
Verjetno se sprašujete, kako bodo ti nadgrajeni NPC-ji delovali. Najprej jih bodo naučili taktike in strateškega odločanja. Dejali so, da bomo včasih bili v boju s Čarovnikom, ki se bo lahko odločil, da nas spremeni v ovco ter odšel stran.
Vojne fronte (Warfronts)
To so bitke 20 igralcev naše frakcije, v stilu RTS-iger, v katerih smo mi komandir na bojišču, ne le igralec na nebu. Borimo se proti pametnemu AI nasprotniku z močnim komandirjem. Na kontinentu vzhodnih kraljestev se fronta odvija na Arathi Highlands, bolj specifično okoli mesta Stromgarde, kjer bodo igralci alianse hoteli pregnati Hordo iz kontinenta, vendar želi le-ta ostati, saj je odlična točka za napad na Gilneas. Razne nadgradnje bomo lahko raziskali tudi zunaj vojnih front in naslednjič jih bomo lahko prenesli na samo fronto.
PVP
Seething Shore bo bojišče z dinamičnimi točkami v katerem se bomo borili za Azurite, na voljo pa bo že pred izidom igre. Pripravili bodo tudi nova pravila za PVP-je v svetu, saj ne bo več razlike med PVP-jem in normalnimi strežniki, vendar bomo imeli možnost izbire med vključenim ali izključenim PVP-jem v svetu. Seveda pa, če bomo imeli to opcijo vključeno, bomo dobili nek bonus.
Dungeoni in raidi
Pridobili bomo 8 novih dungeonov: Tol Dagor, Waycrest Manor, Shrine of the Storm, Siege of Boralus, Temple of Sethraliss, The Underrot, Kings’ Rest in Kezan. Vsi bodo lahko bili igrani tudi v Mythic+ težavnosti, ki ostaja v skoraj nespremenjeni obliki.
Predstavili so tudi raid Uldir, Halls of Control, ki je star titanski objekt, namenjen karanteni in raziskavi nasprotnikov starih bogov. A se je tam zgodila nesreča, zato so ta objekt zapečatili. Na hitro pa so bili omenjeni tudi drugi raidi, ki bodo vsebovali Nage in kraljico Azsharo.
Priznam, Call of Duty seriji sem že dolga tega obrnil hrbet in nad njo v zadnjih letih gledal zviška, češ: »te igre sem že zdavnaj prerasel.« A temu ni bilo vedno tako. Še vedno se spomnim, kako sem z odprtimi usti preigraval dvojko in čeprav večigralstva ravno ne maram, sem vročično sodeloval v medmrežnih spopadih kot polno, pravoverni profi streljač.
Ljubezen do serije se je nadaljevala s Call of Duty 4 a potem je moja zanesenost začela upadati do te točke, da zadnjih nekaj delov iz franšize sploh ni več našlo pot na moj trdi disk. A založnik Activision me očitno pogreša, saj je za napoved najnovejšega dela World War 2 uporabil takšne besede, ki so me prepričale, da dam seriji še eno šanso.
Za razliko od ostalih COD fanatikov je moj primarni obisk dotične streljačine njena zgodba. Tako je, jaz sem eden tistih čudakov, ki Klic Dolžnosti odigra predvsem zaradi enoigralske kampanje in tako se bo ta opis začel prav na tej točki.
Naš napad na Tretji Rajh se začne na plažah Normandije, ki je nekako klasična lokacija za drugo-svetovne streljanke. Nato nas pot zanese skozi ostale »slavne« lokacije kot je napad na »Hill 493«, pomaganje upornikom v Parizu, na koncu pa prečkamo še most preko reke Ren, kjer se tudi zaključi naša, nekje sedem urna pot.
A te poti ne prečkamo sami saj je vojni pekel najbolje preživeti v družbi enako trpečih. Naš junaček drži ime Daniels, spremlja pa ga vrsta zanimivežev, kateri so na nek način malce klišejski a vseeno dodobra prizanesejo k samemu vzdušju. Predvsem navdušuje glasovno podajanje, ki v spregi z odlično animiranimi sekvencami (te so v bistvu krinka, kjer se zadaj odvija nalaganje stopnje) dodajo k praktično filmskemu občutku. Štorija črpa svoje navdihe od povsod in tako naletimo na utrinke iz “Saving Private Ryan” ali pa “Band of Brothers”, nekaj prebliskov pa pride tudi iz Call of Duty 2. Čeprav spremljamo grozote vojne se zgodba bolj osredotoča na bratstvo med vojaki, kjer so vojni cilji velikokrat v konfliktu s osebnimi prepričanji. Na našo bandico se tekom kampanje presenetljivo navežemo in čeprav neke zaskrbljenosti za njihov pogin ni (glavni karakterji so med bojevanjem nesmrtni) nas igra vseeno drži tokom kampanje prikovačene na stol.
Sama kampanja je tipično tipična Call of Duty-jevska. Serija na temu mestu je res pustila kakršnekoli inovacije v preteklosti in čeprav franšize nisem preizkusil že kar nekaj časa, sem se v WW2 počutil kot doma. Napredovanje skozi stopnje je še vedno močno linearno, kjer se prebijamo po ozkih rovih/ulicah do našega naslednjega cilja, skoraj vse to pa smo preizkusili že v prejšnjih igrah. Tako imamo na sporedu brzenje z “jeepom” iz katerega potem nažigamo po nacijih, razstreljujemo topove, usmerjamo topniški ogenj in vozakamo tank ter avion. Nekaj je inovacij, predvsem je večji poudarek na skrivanju, kjer je dejansko nekaj raznolikosti saj je nekatere misije moč opraviti povsem skrivalniško ali pa ob našem razkritju zapojejo brzostrelke. Ob akciji je moč poprijeti za vrsto orožij, vse pa so stare (»dobrodošle?«) znanke iz dvojke. Rokovanje z njimi je precej uživansko, občutek proženja po zlobnih nacijih pa ni ravno napredoval saj se še vedno preveč opotekajo ob prejetem zadetku in včasih je potrebno v osebka izstreliti cel saržer preden podleže. Predvsem so tečni vojaki z metalcem plamenov, ki so očitno narejeni iz jekla, saj lahko prejmejo enormno količino svinca a še vedno navaljujejo nate. Sem omenil še eno »novost?« Ni več samodejnega obnavljanja zdravja ampak moramo pobirati paketke prve pomoči na katere naletimo bodisi skozi stopnje ali pa nam jo poda eden od naših spremljevalcev. Vsak od njih ima svojo sposobnost zato eden skrbi za zdravje, medtem ko vas drugi oskrbljuje z municijo, spet naslednji skrbi za bombe, komandir pa vam oriše vse nasprotnike z belo liso, da jih lažje opazimo. Vse te njihove sposobnosti se časovno obnavljajo zato je včasih potrebno taktično razpolagati s sredstvi. A bojte ne, tudi če malo zabluzite, je zalog več kot preveč za uspešen zaključek misije.
Grafično je igra zavita v lepo preobleko a ne pričakujte ravno presežkov. Animacije so na nivoju najboljših predstavnikov igričarske industrije in medtem ko po nas in naokoli padajo bombe so učinki čeljust spuščajoči, trupelca nesrečnikov pa frčijo naokoli kot za stavo. Osebno mi je zagodel hrošč, ki je znižal kakovost tekstur pod minimum čeprav so bile med opcijami nastavljene na maksimum. Zadevo ni odpravilo nobeno nastavljanje grafike, tako da je padel sum na samo 2GB grafično kartico.
In sedaj večigralstvo, za nekatere glavni razlog za nov, skorajda vsakoletni nakup omiljene franšize.
Vrača se bolj upočasnjena akcija iz originalov saj tu ni tekanja po stenah ter preletavanja z raketnim nahrbtnikom. Mape so klasične, kjer je moč napredovati skozi areno po treh »poteh« tako, da si je hitro moč zapomniti pomembne točke mape. Teh je skupno zaenkrat 10, bojevati pa se je moč iz lokacij širom Evrope.
Od načinov sta prisotna klasična “Free For All”, ki je klasiični »deathmatch« ter seveda skupinski »deathmatch«. Tu je močno zabaven način Gridiron, kjer poskušamo spraviti žogo za sovražnikov hrbet in je dobra, malce komična popestritev od vsesplošne resnosti. Naslednji zanimiv način se imenuje preprosto War in je nekakšna verzija Rush-a iz igre Battlefield. Tu je mapa sestavljena iz večih nadzornih točk, ki jih ekipa želi prevzeti od nasprotnika. Vse skupaj je časovno omejeno zato je pritisk velik, navdušeni bodo pa predvsem snajperisti saj so tu okoliši ogromni in razdalje velike. Izbor udejstvovanj zaključijo še Capture the Flag ter Search and Destroy, klasična spremljevalca serije.
Seveda a se v boj ne moremo podati brez posebne opreme. V posebnem razdelku lahko našega vojačka povsem kostumiziramo. Tako mu je lahko moč izbrati obraz, čelado, obleke, vse te zadeve pa odklepamo z uspešnim udejstvovanjem v spopadih. Tu so seveda še stopnje, kjer ob prehodu na naslednji »level« odklenemo nove značke ter dodatke za orožja. Novost so t.i. »lootcrates«, posebni zaboji, ki jih lahko odklenemo, če dovolj uspešno popokamo sovrage v večigralstvu. Za odpiranje njih se preselimo v posebno mapo, imenovano »headquarters«. Tu kamera preklopi v tretjeosebni pogled (da se vidi »razkoš« na vašem karakterju), moč pa je videti tudi druge igralce. Je kot neka soba za druženje, kjer lahko s soigralci poklepetamo, jim pokažemo kakšen nov kos opreme ali pa jih povabimo celo na pretep v areni, moč pa jih je celo izzvati na strelišču. Headquarters je morda še največja novost v WW2 saj nabiranje opreme zahteva svoj trud in prav lepo je, da imajo igralci prostor, kjer lahko v miru pokažejo svoje težko prigarano imetje.
A poleg tega je tu še zombie način za vse tiste igralce, ki se še niso prenasitili te nemrtve zalege v vseh ostalih igrah. The Final Reich, kakor se zadeva imenuje, prinaša valove zombijev, ki jih je potrebno kooperativno odstraniti čimhitreje in čimbolj učinkovito. Ko vas kreature napadajo iz vseh strani je težko ohraniti mirno kri in velik problem je, ko se igralci razidejo in si ne krijejo več hrbta. Medtem, ko ne streljate, poskušate še opraviti zadane cilje, aktivirati razna stikala ali pa preprosto prečesavate okolico, da si zapomnite vse kotičke mape za bolj optimalen naslednji skozi-hod.
Zaenkrat se WW2 čuti kot igra, dostojna svojega slavnega imena. Čeprav to na nek način drži, so tu seveda še problemi. Poleg že omenjenih grafičnih težav, so igro ob porodu pestile strežniške težave. Ti so redno padali pod navalom igralcev celo do te mere, da so bili problemi z samo povezavo s serverjem. Rahlo ostudna poteza založnika so tudi »lootboxi.« Ne samo, da za njih zapravite pravi denar, moč jih je odpirati pred drugimi igralci in če sodelujete pri ogledu nekoga, ki odpira svojo skrinjo, ste tudi vi nagrajeni. To dejansko spremeni same igralce v neko sorto marketinškega orodja, kar sumljivo smrdi po izkoriščanju igralske baze.
Tudi enoigralska kampanja bi lahko bila deležna prevetritve saj se CoD: WW2 drži svoje formule kot pijanec plota. Morda bi bilo na mestu razviti kampanjo v bolj odprte nivoje ali pa vključiti bolj realističen poškodbeni sistem, kjer morda ne bi pobijali horde in horde nasprotnikov ampak bi bil za posprem v onostranstvo dovolj en strel. Na splošno bi večja svoboda igralca močno pripomogla k razgibanosti kampanje a spet vprašanje, kako bi ostareli Call of Duty igralci tako spremembo sprejeli.
Pod črto vzeto je Call of Duty: World War 2 lep povratek koreninam. Akcija je bolj umirjena a vseeno adrenalinska, štorija odsluži svojemu namenu in večigralstvo je zabavno in dovolj razširjeno, da se igra zna ob rednih posodobitvah obdržati med bolj igranimi večigralskimi naslovi tudi v prihodnosti.
Če ste se pred kratkim odločili za nakup mehanske tipkovnice, a ste bolj praznih žepov in ste raje naročili poceni robo iz Kitajske, potem pozor.
Problem se je pojavil pri poceni RGB mehanični tipkovnici MantisTek GK2, ki pobira uporabnikove podatke brez njegovega zavedanja ali odobritve. Očitno je v tipkovnico vgrajen program, ki zaznava pritisnjene tipke. Te potem pošilja v preprosti tekstovni obliki na strežnike kitajskega giganta Alibaba. To podjetje ima med svojo ponudbo tudi “strežnike v oblaku”, tako da ni nujen prenos podatkov na Alibabo, ampak kakšnemu podjetju, ki uporablja njihove storitve. Tako lahko potencialni nepridipravi razberejo vaša gesla za e-pošto ali za katerekoli storitve, ki zahtevajo geslo.
Rešitev problema ni ravno preveč komplicirana. Najprej onemogočite “MantisTek Cloud” gonilnik, naslednji korak pa je blokiranje procesa CMS.exe prek požarnega zidu. A če so se do vaših podatkov že dokopali, je morda pametno spremljati vaše spletne seje pred neodobrenimi prijavami v vaše spletne storitve.
Če želite igrati Quantum Break na Xboxu One X v 4K ločljivosti, bo potrebno narediti kar nekaj prostora na vašem trdem disku. Velikost zadnje posodobitve je dosegla kar 102 GB. Seveda je ta novost prinesla tudi izboljšave in nove vsebine, ampak še vedno nimamo opcije igranja v t. i. “native 4K” načinu. Poleg tega ima igra še kar 70 GB video posnetkov, ki nam bodo še dodatno zavzeli prostor na trdem disku. Hvala bogu so vseeno poskrbeli, da lahko te video posnetke gledamo kar preko spleta. A vseeno gre za enega največjih zalogajev na igričarski sceni. Celoten paket igre Quantum Break je velik kar 178 GB, in verjetno gre trenutno za eno največjih iger na svetu.
Pri razvijalcu in založniku iger Ubisoft so po dobrem tednu izdanem naslovu Assassin’s Creed: Origins igralce razveselili še s promocijo, v kateri bodo podarili kopije igre Watch_Dogs iz leta 2014.
Kot so na svoji spletni strani zapisali, bo omenjeno igro mogoče brezplačno pridobiti od 7. pa do 13. novembra 2017 na platformi Uplay za PC. Upoštevajoč, da Watch_Dogs še niti ni tako zastarela igra, je poteza Ubisofta zelo presenetljiva in dobrodošla med igralci.
Svojo kopijo igre Watch_Dogs lahko brezplačno pridobite na naslednji povezavi.
Kaj bi se zgodilo, če bi vzeli enega najboljših RPG-jev vseh časov in ga naredili petkrat večjega? To je vprašanje, na katerega želijo odgovoriti razvijalci modifikacije oboževane igre Gothic 2 – Returning. Doda namreč več kot 300 kvestov, 100 NPC-jev in dovolj rezil, da bi z njimi lahko nahranili svetovno populacijo požiralcev mečev.
Modifikacija prihaja izpod rok majhne skupine ruskih ljubiteljev tega RPG-ja, ki so izdali različico 2.0 enega največjih neuradnih dodatkov vseh časov. Ob tem trdijo, da bodo novosti stare in nove oboževalce sedaj že starodavne igre zaposlile za dobrih 250 ur. Dodali so namreč več deset serij kvestov (in izboljšali že obstoječe) in predelali celoten zaključek igre. Obiščete lahko tudi osem novih lokacij, prav tako pa so bila prenovljena in povečana tudi stara okolja.
A to še ni vse. Po novem imate možnost tudi “nestandardnega načina” (naprimer kot nekromancer) in se pridružiti cehom, ki se jim prej ni bilo mogoče pridružiti (na primer templarji ali trgovci), kar pride s posebnimi sposobnostmi ter nalogami.
Seveda ne manjka tudi grafična posodobitev z izboljšanimi modeli in svežimi animacijami, ki je še kako potrebna, saj se kljub legendarnemu stažu grafična plat ni najbolje postarala.
A obstaja ena manjša težava. Celotni govor je v ruščini z angleškimi podnapisi in trenutno angleški vodič za instalacijo še ne obstaja, a je po besedah razvijalcev (skupno z angleškim let’s playem) že v izdelavi. Prav tako potrebujete tudi Gothic 2, a tega si verjetno lasti že vsak, ki je vrgel oči na modifikacijo.
Ponovno je čas, ko se veličastno oglasi nihče drug kot Blizzard. Tako se je začel sejem BlizzCon 2017, ki nam je ponudil kar nekaj slastnih presenečenj. V kolikor verjetno vso pozornost pobirata brezplačni StarCraft II ter klasični World of Warcraft, pa tudi Blizzardova najnovejša igra Overwatch ne ostaja v senci.
Tako so nas iz glavnega odra preselili kar v Kalifornijo v Overwatch eSport areno, na njen oder pa je stopil nihče drug kot glava projekta – Jeff Kaplan. A kot se spodobi, občinstva ni pustil dolgo čakati, saj je takoj z začinjenim vprašanjem namignil na novo “Hybrid” mapo, ki jo je kar takoj tudi predstavil. Tako se bomo z Overwatch junaki lahko preselili v zabaviščni park, imenovan BlizzardWorld, in kot že ime ter tema namigneta, gre za park Blizzardovih iger. Mapa naj bi izšla v začetku leta 2018.
Ampak kaj najbolj spada zraven takšne mape? Seveda preobleke (skins) v temah Blizzardovih iger. Tako bo Zarya dobilapreobleko Sonye iz igre Diablo, iz slednje pa tudi prihaja Butcher preobleka za Roadhoga. Orisa bo dobila preobleko Protoss rase iz igre Starcraft, prav tako bo preobleko iz igre Starcraft dobila tudi Widowmaker, saj jo bomo lahko preoblekli v lik agentke Nova Terra. A brez Warcraft univerze ne gre, tako bo Doomfist dobil preobleko orka, imenovanega Blackhand, Torbjörn pa bo dobil preobleko škrata Magni Bronzebearda. Poleg preoblek iz Blizzardovih iger pa bomo dobili tudi dve preobleki, povezani s samo zgodbo igre, ki ju bosta nosila Reinhardt ter Mei. Album je na voljo na koncu članka.
A takoj za tem nas je pričakalo novo presenečanje, predstavitev novega junaka. A kar hitro smo ugotovili, da ne gre za junaka, temveč za junakinjo. Predstavljena je bila “nora” znanstvenico Moira, ki je želela doseči novo človeško evolucijo. Skoraj bi ji uspelo, ker pa je toliko tvegala, to Overwatchovim agentom ni bilo všeč in so jo želeli ustaviti ter utišati. A znanstvenica se ni predala, še kar naprej je eksperimentirala, tudi na sebi, saj je svoj cilj v vsakem primeru želela doseči. Kar kmalu je njene sposobnosti tudi opazila temna stran Overwatchove univerze, Blackwatch, ki so jo tudi potrebovali in z veseljem sprejeli. V igri Moria prevzame vlogo podporne klase (support), ki je polovično razdeljena na napad ter podporo. Več o njej lahko izveste na uradni Overwatch strani za junake.
Celotno zgodbo največjih novosti v Overwatchu so na dogodku zaključili z novim kratkim animiranim filmčkom za junaka Reinhardta, ki nam predstavi kruto zgodbo iz njegovih naivnih mladih let.
Blizzardov direktor, Mike Morhaime, je na BlizzConu 2017 oznanil, da bo njihova najbolj popularna strategija Starcraft 2 14. novembra prešla v zastonjske vode. Starcraft 2: Wings of Liberty je izšla že pred sedmimi leti in bo sedaj postala na voljo vsakomur, ki si bo zaželel čistiti vesoljske navlake.
Glavno zaslugo za to si lastijo njihovi e-šport partnerji. Želeli so videti nekaj nove krvi na profesionalni sceni in zastonjskost je le eden izmed načinov, kako privlačiti nove igralce ter spodbuditi nove tekmovalce.
Seveda je dobrodošla tudi novica, da mikrotransakcij in podobne navlake v igri ne bo. Enostavno bodo vzeli celotno igro in kampanjo, ki je bila prej plačljiva, in jo dali na voljo brezplačno.
Blizzard čezdalje bolj pogleduje proti F2P trgu. Poleg svoje brezplačne igre Hearthstone so brezplačno letos ponudili tudi prvi del Starcrafta. Upajmo, da te poteze nakazujejo na Starcraft III in da se slavni razvijalec spet vrača v strategije.
Kaj je vključeno v zastonjskem načinu?
Zastonjski igralci bodo dobili dostop do kampanje Wings of Liberty. Če si že lastite to kampanjo, boste namesto tega dobili dostop do kampanje Heart of the Swarm. Prav tako bosta na voljo tudi co-op in tekmovalna večigralska načina, a zastonjski igralci bodo imeli co-op stopnjo omejeno na 5. Kerrigan, Raynor in Artanis bodo na voljo vsakomur. Za dostop do večigralskih uvrstitev bodo igralci najprej morali doseči 10 prvih zmag dneva.
Ostale kampanje bodo še vedno na voljo v zameno za plačilo. Heart of the Swarm, Legacy of the Void in Nova Covert Ops so cenjene na 14.99 $ vsaka.
Razvijalci iger Torchlight, Torchlight 2 in Hob zapirajo vrata. Njihov založnik Perfect World je tisti, ki se je odločil za to potezo, in to po kar 9 letih izdelovanja odličnih akcijskih RPG-jev. Pravijo, da je določitvi botrovalo dejstvo, ker hočejo svoje podjetje naprej graditi v duhu spletnih iger kot storitev. Šef Runic Games je podal izjavo, v kateri se zahvaljuje vsem dosedanjim podpornikom. Dodal je še, da je imel možnost delati z najboljšimi ljudmi na svetu, ki so mu postali že kot družina. Poleg tega je še dodal, da prihajajo novosti v igro Torchlight, vzdrževali bodo tudi strežnike, na koncu pa je še pripomnil: “Niste slišali zadnjega od nas.”
Vse igre lahko kupite na platformi Steam, imajo pa tudi demo, tako da jih lahko prej testirate.
Pri založniku iger Electronic Arts (EA) so že pred časom sporočili, da 10. novembra letos za The Sims 4 prihaja nova razširitev Cats & Dogs, ki utegne navdušiti vse ljubitelje psov in mačk.
EA je na uradni spletni strani simulacijske igre The Sims 4 med drugimi zapisal, da je bilo v izdelavo omenjene razširitve vloženo veliko truda, razvijalci pa so se kar se da zgledovali po dejanskem vedenju živalskih hišnih ljubljencev.
Tako obljubljajo, da bomo s Cats & Dogs v osnovno igro pridobili pester nabor pasem psov in mačk, ki jih bomo, kakopak, lahko po želji urejali in oblikovali v urejevalniku karakterjev, omogočeno naj bi bilo tudi mešanje pasem. Na svoj račun bodo prišli tudi vsi igralci, ki si želijo svojo poklicno pot v vlogi veterinarja, zanemariti pa zagotovo ne gre tudi obljub, da bomo deležni kvalitetnih interakcij med okoljem (npr. med predmeti in pohištvom) ter našimi hišnimi ljubljenčki.
Poleg omenjenega, bomo v igro pridobili tudi cel kup rekvizitov in igrač, s katerimi bomo lahko poskrbeli za zadovoljno bivanje naših malih virtualnih kompanjonov, med njimi tudi robotski sesalnik, čigar naloga bo odstranitev vse umazanije, ki jo bodo za seboj pustili pasji in mačji prijatelji.
Razširitev Cats & Dogs lahko že prednaročite, zanjo pa je treba odšteti klasičnih 39.99 €.
Ste uživali ob neprestanem mesarjenju orkov v Middle Earth: Shadow of Mordor? Njeno nadaljevanje ni prav nič drugačno – glava, telo, roke ali noge, vse postreženo na istem pladnju. Ampak v čem se potem razlikuje nadaljevanje od predhodnika?
Opazni razliki sta odprt svet ter izboljšan nemesis sistem. V srednjem svetu se lahko gibljemo po petih območjih, ki se nam odpirajo med samim igranjem, vsaka pa ima posebne lastnosti v sami zgodbi, kot tudi v sistemu nemesis. Bitke zaradi tega postanejo vse pomembnejše, in pred vsakim bojem s kapetanom boste vsaj dvakrat premislili, ali se vam ga splača razmesariti ali bi ga raje imeli v svoji ekipi, saj ima vsako območje svojo utrdbo, na štiri pa lahko tudi vplivamo. Vendar o tem malo kasneje.
Razvojna ekipa: Monolith Productions Založnik: Warner Bros. Interactive Entertainment Platforme: PC, Xbox ONE, Playstation 4 Datum izida: 10. 10. 2017 Cena: 59,99 € (Steam)
Zvrst: Akcijski RPG
Prstan mogote – svetli gospodar
Pohlep ljudi nima meja
Kot verjetno že vsi vemo, se zgodba Tolkienovega srednjega sveta večinoma giblje okoli prstanov in njihove neverjetne, a temne moči. Tako se tudi začne naša zgodba, s svojim protagonistom Talionom, skupaj z »dušo« vilina, izdelovalcem prstanov Celembriborom, izdelamo nov prstan mogote. Ta pa predstavlja popolno nasprotje temnemu prstanu mogote Saurona. A glej ga, zlomka, naš protagonist kar kmalu ostane brez njega. Prstan pristane v rokah ženske pajkovke Shelob, ki nas vodi v prvo poglavje, le-ta pa nas preseli v območje Minas Tirith. V tem območju vidimo še zadnjo človeško utrdbo pred Mordorjem, ki pa je pred veliko nevarnostjo, saj je ne napada nihče drug kot naš antagonist, desna roka Saurona, drugače imenovan »Witch King«. Naš protagonist si trmasto želi utrdbo rešiti, čeprav mu druga polovica oz. Celebrimbor želi povedati, da brez prstana ne bo mogel nič.
Balrog – Tar Goroth
Med samim igranjem se mi je zdelo prvo poglavje zgodbe zelo šibko, zgodilo se ni nič posebnega, kar bi si želel z veseljem zapomniti. Vse dokler nisem prišel na drugo poglavje, ki mi je prav tako ponudilo stranske zgodbe. Ampak, da ne bodo vse pohvale pobrale le-te, moram tukaj pohvaliti tudi glavno. Ta se giblje okoli Talionovega preživetja, saj si ga Nazguli želijo dobiti na svojo temno stran. Po potovanjih po območjih in s težkimi bitkami s temačneži dobimo pogled v njihov spomin, ko so še bili ljudje. S tem pa uvidimo njihovo tragično zgodbo, ki so jo doživeli. In tako lahko pridemo do spoznanja, da mogoče le ni bil samo pohlep po moči razlog za vstop na temno stran. Tako tudi pri vstopu v tretje poglavje dobimo pogled v spomin zelo znanega lika iz zgodbe Gospodarja prstanov. Zgodbo Isildurja, kralja, ki je imel možnost za večno uničiti Saurona, a ga je pohlep vodil po drugi poti. Igra nam znova ponudi nov šok, zgodi se nekaj nepričakovanega. To pa se lepo poveže ob zaključku četrtega, zadnjega poglavja ter z dogodki iz zgodbe Gospodarja prstanov.
A tudi stranske zgodbe so me pozitivno presenetile. Res, da jih ne dobimo na stotine, tako kot v ostalih RPG-jih, kot je serija The Elder Scrolls ali Witcher. Prva, in zelo pomembna, je zgodba orka Bruza, ki nas popelje v uvod izboljšanega nemesis sistema, kot tudi do starega »prijatelja«. A v kolikor je na začetku Bruz šaljivec, ki sem se mu nasmejal, mi je ta kar hitro stopil na trak za mesnico, a kaj, ko mi tega igra ni takoj ponudila. Poleg Bruzove zgodbe mi je ostal v spominu odličen dvoboj z Balrogom, kajti bil je nekaj precej drugačnega od standardnega mesarjenja orkov.
Vsekakor pa lahko rečem, da so samo zgodbo igre izboljšali, saj me je v določenih pogledih presenetila, kot tudi šokirala. A v določenih pogledih bi si želel več dialoga med določenimi liki, predvsem pa med protagonistom in Celebrimbor.
Mapa
Opravljanje zgodbe ni edina stvar, ki nam jo igra ponudi. Tako kot sem že omenil, igra nam pusti potovati po petih velikih, a različnih območjih. Potujemo lahko iz zelenih dolin Núrnena do s snegom pokritih gor Seregosta, kot tudi do samega vulkanskega središča Mordorja, Gergorotha. A v kolikor bi lahko zaradi velikosti območij potovanje na začetku povzročalo problem, temu sploh ni tako. Vsekakor nam potovanje olajšajo stolpi Haedir, ki nam ponujajo hitro potovanje. Ampak nam igra kar hitro ponudi oz. kar sama odklene večino sposobnosti za hitrejše potovanje iz predhodnika. Te pa niso tako slabe in zelo pripomorejo k zabavnemu potovanju, a ko bi le imel več puščic ter t. i. fokusa. Vsekakor pa se izplača vzeti čas ter pokukati v vsak kotiček območja, saj so ti polni detajlov in posebnih skrivnosti, kot so spomini pajkovke Shelob, izgubljeni artefakti ali Ithildinove besede.
Skrite skrivnosti še kako popestrijo igro, res je, da lahko nanje kar hitro pozabimo, ali jih kar preprosto želimo ignorirati. A kratke zgodbe, ki nam te ponudijo, so lahko zelo zanimive. Če pa vas le-ta ne zanima, pa še vedno vsaka spretnostna točka na začetku zelo pripomore.
RPG elementi vstopijo v igro
Kot sem že omenil, sposobnosti niso kaj preveč drugačne od predhodnika. Med samim igranjem pridobivamo točke (XP), ki pa nam višajo stopnjo. Ko se nadgradimo, dobimo spretnostno točko (skill point), ki pa jo lahko porabimo za novo spodobnost ali nadgradnjo starejše. Stopnje imajo tudi vpliv na nemesis sistem oz. na povečanje svojih napadalnih enot, kot tudi na njihovo nadgradnjo. Enak postopek velja tudi za utrdbe. Spretnostne točke lahko pridobimo tudi z zbiranjem spominov pajkovke Shelob ali iskanjem izgubljenih artefaktov. Če pa najdemo popolnoma vse na vseh območjih, pa nam oboji odprejo novo sposobnost.
A tako kot v predhodniku se tudi v tem orki izboljšujejo. Kot mi ima tudi ork svojo stopnjo, ki jih pridobivajo med časovnimi preskoki. Do teh pride s sodelovanjem v misiji ali v dvoboji med orki. Najbolj pogost preskok pa je vsekakor ta, ko nas ubijejo in teh je veliko. Poleg hitrega potovanja v stolpih Haedir imamo opcijo na hitro prevrteti čas naprej, hkrati pa nas prestavi na tisto lokacijo.
Inventar
Ampak zakaj so stopnje orkov in njihov naziv tako pomembni? Vsekakor ima tukaj velik vpliv izboljšan nemesis ter izboljšan RPG element igre. Boljši in pomembnejši orki nam tako lahko odvržejo lep kos opreme. Naš inventar se deli na šest delov, in ti so: meč, bodalo, lok, oklep, plašč ter prstan. Vsak del opreme pa je tudi razdeljen po vrednosti: navadna, redka, epska ter legendarna. Legendarno opremo je zelo težko dobiti. Med samim igranjem nisem naletel na veliko potrebo po legendarni opremi, saj je epska bila večkrat boljša. Vsekakor pa je opazna razlika, če le-to nadgradimo. Vsako opremo (razen navadne) lahko nadgradimo, če končamo nalogo, ki jo nam je podana. Večinoma pa so te naloge, da moramo na poseben način obiti ali prevzeti orka. Tako sem dobil pri stopnji 49 legendarni meč, ki ga lahko nadgradim, če na svojo stran prevzamem orka stopnje 55. Če mi to nalogo uspe narediti, si lahko meč nadgradim na stopnjo 60. To pa bo tudi odklenilo določene sposobnosti meča in tudi povečalo samo moč. Potem pa še imamo tu reže za »dragulje«, ki jih lahko odpremo za 1000 Mirianov. Vsak del opreme lahko nadgradimo z enim izmed treh različnih draguljev, vsak dragulj pa ima pet različnih velikosti. Najbolj pogosto bomo dobili navaden dragulj, a nam igra ponuja nadgradnjo v boljšega. Nadgrajujemo lahko vsak dragulj, razen zadnjega. Za nadgradnjo pa potrebujemo le tri iste dragulje, njihova pridobitev pa lahko hitro postane problem.
Podobno kot velja za mreže za dragulje, je tudi za nadgradnjo potrebno imeti posebno denarno enoto, imenovano Mirian, ki jo lahko dobimo z izdelavo nalog, ubijanjem orkov ali uničevanjem nepotrebne opreme. Za samo nadgrajevanje opreme mi denarno pomanjka nje ni predstavljalo težav, tako je bilo tudi pri kupovanju mrež za dragulje. A takoj, ko sem začel z napadanjem in sem si želel izboljšati svoje enote ali izboljšati svojo utrdbo, sem začel ta denar kar pogrešati.
Sestava vojske
Želim več!
In tako sem končno na izboljšanem nemesis sitemu. Kot sem že omenil, ima vsako območje svojo utrdbo, na štiri pa lahko tudi vplivamo. Tako ima vsako območje svoje orke, v kolikor je na začetku to lepo, da nam ni treba vložiti veliko truda za prevzem, ker so stopnje orkov tako majhne, se nam pa to pozna v četrtem poglavju zgodbe, ko te napadejo visoki orki, tvoji pa so za polovico manjši. Seveda pa ni tako, če si vzameš čas in lepo počasi napreduješ, tako ti kot tudi tvoji orki. Vsekakor pa moraš narediti pametne poteze in svoje orke tudi poslati na misije ali v areno, v dvoboj z ostalimi.
Ampak utrdbo je prej potrebno prevzeti, in kako to poteka? Seveda lahko napadeš sam, če imaš rad izziv, lahko pa si v tistem območju nabereš vojsko orkov in si sestaviš svojo vojsko za obleganje. Tako lahko zapolnimo šest rež s kapetani, a kaj ko bi temu res bilo tako. Vsaka reža je zaklenjena za stopnjo. Ko jo dosežemo, jo lahko za malo vsoto Mirianov kupimo in vanjo položimo kapetana. Potem pa se nam še odprejo tri dodatne reže. Vsaka izmed teh ima posebno lastnost, npr. da tvoj kapetan še zraven vodi pošasti s katapultom. Ko svojo vojsko končno sestavimo po svoji želji, se selimo v sam napad. Prebiti obzidje ni problem, ker so tako kot mi tudi naši orki najboljši plezalci na svetu – pa tudi, kaj bo obzidje, ko se vanj zabije velikanska pošast? V sami utrdbi so postavljene točke, ki jih mora tvoja vojska prevzeti, a na sreč ne rabimo biti zraven, kajti dokler stojijo na točki naši kapetani, se ta prevzema. Moramo pa biti prisotni, ko se točka prevzame, saj smo mi tisti, ki »posadimo« našo zastavo. Tako dokončno označimo, da je tisti del naš. Vsaka utrdba ima različno število teh točk, predvsem je pomembno, koliko poveljnikov utrdba vsebuje, kajti vsak poveljnik pomeni dodatno točko, ki jo je treba prevzeti. Ko so vse točke osvojene, te čaka zadnji boj s t. i. lastnikom utrdbe, in ko ga premagaš, je tudi utrdba tvoja. Kaj naj povem, napadanje utrdb je enostavno zabavno, še predvsem ko pridobiš poveljnike temačne strani na svojo stran in ti potem napadajo vojake, ki so nedolgo nazaj bili njegovi.
Obleganje
Obramba pa poteka malo drugače. Napadalec oz. ork, ki napada, mora prav tako prevzeti te točke, sestava obrambe pa poteka enako kot za napad. Glavna razlika je predvsem v tem, da ko izgubiš točko, ti sovražnik »podre« del obzidja, in tako v utrdbo pride več njegovih kapetanov ter vojakov. Pomembno je tudi, da ne umrete, saj lahko kljub ohranjenim vsem točkam v zadnjem boju s kapetanom izgubite utrdbo. Uf, naj samo počaka, da ga pridem razmesarit.
Če vas zanima, kakšno je igranje v večigralskem načinu, pa je enostavno le-to, da ti svojo vojsko ter svojega lika testiraš na utrdbah drugih igralcev. Je pa seveda lepa stvar za hitro nadgrajevanje svoje vojske.
Ponavljanje, ponavljanje in ponavljanje
Predvsem me je pri sami igri zmotilo to, da so samo štiri utrdbe, saj ko enkrat prevzameš trdnjavo, ti ostane še samo to, da jo braniš, razen če igraš večigralski način in ves čas napadaš ene in iste utrdbe. Lahko pa pustiš, da ti jo prevzamejo in potem ponovno napadeš, in ta postopek ves čas ponavljaš.
Ko sem že pri ponavljanju, tega kar hitro ni konec. Ko te določen ork najbolj razjezi in ga čimprej razmesariš ter si želiš, da ga nikoli več ne boš videl, ta nekako brez glave, rok in nog prevara smrt in ga moraš ubiti ponovno, in ponovno, in ponovno. Še bolj pa ti vse skupaj para živce, ko moraš vedno poslušati njihove uvodne špice, ki jih je nemogoče preskočiti.
Različnih orkov prav tako ni veliko, še posebej pa se to opazi pri kapetanih. Na začetku še to ni tako opazno, saj njihove izkušnje niso tako močne, vsaka klasa ima par drugačnih napadalnih taktik, kot tudi šibkih točk. A bolj ko napredujemo v igri, bolj si začenjajo klase biti podobne. Nazadnje ti postanejo nadležne, saj že skoraj nimajo šibkih točk in jih komajda zadeneš, okoli tebe pa je še na tisoče orkov, tako da se še komajda premikaš – ni ravno zabavno.
Oboževalci MMO igre World of Warcraft že dolgo zahtevajo strežnik in verzijo taiste igre v bolj osnovni, “vanilla” obliki. WoW naj bi se v vseh letih obstoja in skozi vse ekspanzije preveč oddaljil od originalne inačice, kjer je bila igra težja in predvsem bolj družabna.
S tem namenom so se pojavili privatni strežniki, ki se podrejajo predvsem tej ideji. Žal je večina njih preveč hroščatih ali pa vsebujejo premalo igralcev za tisto pravo izkušnjo. Tudi legalnost teh strežnikov je pod vprašajem, saj je razvijalec v preteklosti zaprl kar nekaj večjih projektov.
Blizzard pa je očitno le zavohal priložnost in danes tudi uradno napovedal World of Warcraft: Classic.
Žal so poleg napovednika Blizzardovci precej redkobesedni, napovedali niso niti datuma izida. A končno je ugibanj o “vanilla” strežniku le konec, saj sedaj zagotovo vemo, da je igra v razvoju.
Zakorakali smo v november, in tako je Sony najavil, kateri priboljški čakajo lastnike naročnine PlayStation Plus.
Začnimo s trenutno najbolj popularno konzolo, PlayStation 4. Lastniki te se lahko veselijo brezplačne strategije Worms Battlegrounds ter plaformske igre Bound. Kot proslavitev obletnice VR-naprave PlayStation VR bo na voljo še bonus igra Until Dawn: Rush of Blood. Vsi ti naslovi bodo postali brezplačni 7. novembra, akcija pa se bo končala 2. januarja.
Tisti na starejši konzoli PlayStation 3 se lahko veselijo iger R-Type Dimensions ter pretepaške Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic. Igralci ročne konzole Vita boste pridobili na špilih Broken Sword 5: The Serpent’s Curse ter Dungeon Punks. Vse naštete dobrote prav tako štartajo 7. novembra, zastonj pa jih bo moč izkusiti do 5. decembra.
Niste pa prepozni za izkoristek oktobrske naročnine, kjer lahko še brezplačno izkusite igre, kot so Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ter kolekcijo Amnesia iger. Vendar pozor, za oktober imate čas samo do 7. novembra, ko se te ugodnosti končajo.
V uradni izjavi sta založnik KOEI TECMO America ter razvijalec Team Ninja razodela, da PC inačica igre Nioh ne bo podpirala miške.
Predelana igra bo nosila polni naziv Nioh: Complete Edition, in čeprav miška ne bo podprta, naj bi tipkovnica vendarle delovala.
Seveda je za normalno igranje potrebno posedovati kontroler, zanimivo pa je da se Nioh ne zgleduje po Dark Souls seriji samo po igralnih mehanikah, saj si obe igri delita precej pomankljivo predelavo za PC-je.
K sreči bo ostali del špila veliko bolj izpopolnjen. PC verzija bo vsebovala vse tri do sedaj izdane razširitve: Dragon of the North, Defiant Honour in Bloodshed’s End. Popolna edicija igre bo vsebovala tudi dva nova načina igranja: “akcijski način”, ki vsebuje preigravanje na 60 sličicah na sekundo, ter “filmski način”, kjer bo možno uživanje v 4K resoluciji pri manj tekočih sličicah na sekundo.
Nioh: Complete Edition izide zelo kmalu, saj bo Steam police zagledal že 7. novembra.
Približuje se december, kar pomeni, da bodo spletni trgovci ponujali vse boljše in boljše cene za svoje izdelke. Oglejmo si, kaj so za ugoden začetek novembra pripravili pri našemu partnerju, spletnemu trgovcu GearBest.
Tokratno akcijo so poimenovali 11.11, ki vam bo prinesla velike prihranke za najbolj vroče stvari iz njihovega široke ponudbe izdelkov. Seveda je teh preveč, da bi vam vse predstavili, zato smo pripravili izbor, ki je nam osebno najbolj zanimiv.
V kolikor ste na lovu za privlačnim prenosnikom, potem je Xiaomi Notebook Air 13.3 zagotovo prava odločitev. Sama izbira opreme v tem prenosniku je lepo usklajena, kar zagotavlja, da vam bodo vaši programi tekoče delovali. Hitri pogled na najpomembnejše karakteristike:
Procesor Intel i5
8 GB delovnega spomina
Grafika NVIDIA GeForce MX150 2 GB
Disk 256 GB SSD M.2
33,8 cm (13,3″) zaslon – Full HD – IPS-matrika
Odlična rešitev za uporabo na faksu ali v službi.
Za ljubitelje velikih pametnih telefonov so pripravili akcijo za UMIDIGI S2 4G Phablet, ki se ponaša s kar 15,25 cm (6˝) zaslonom. Tudi vsi ostali atributi so na mestu:
Procesor Helio P20 Cores: 2,3 GHz, osem jeder
Delovni spomin 4 GB RAM, prostor za shranjevanje ROM: 64 GB
Operacijski sistem Android 6.0
Zadaj dve kamer: 13 MP in 5 MP, spredaj 5 MP
Velika baterija z 5100 mAh
4LTE, Dual sim, GPS
Za ta telefon boste odšteli dobrih 160 €, kar je za takšne specifikacije zelo, zelo solidna cena. Človek se že malo vpraša, od kje svoje cene pripravljajo bolj uveljavljene znamke, ki na take specifikacije dodajo trikratnik te vsote.
Vaš TV ni SMART? Potem mu pomagajte do tega naziva s Tanix TX3 Mini TV Box, ki bo z odličnim Androidom 7.1 poskrbel, da bo vaša televizija dohitela naše stoletje. Štirijedrni procesor in 2 GB delovnega spomina bosta zagotovo dovolj za poganjanje tudi 4K vsebin. V kolikor ste naročnik pretočnih vsebin, kot je recimo popularen NETFLIX, potem je zagotovo to napravica, ki jo morate imeti na vašem televizorju. Veliko zabave vam bo nudila tudi pri predvajanju vaših najljubših filmčkov in videospotov na YouTubu. Za to napravico boste plačali slabih 26 €.
Za nove kupce so na Gearbestu pripravili še posebne popuste. Eden izmed izdelkov je zelo zanimiva tablica VOYO Q101 4G Phablet. Za dobrih 80 € boste dobili odličen kos opreme:
Velikost zaslona: 25,65 cm (10,1”)
Osemjedrni procesor ARM Cortex A53- 1,3 GHz
2 GB delovnega spomina ter 32 GB za shranjevanje
Operacijski sistem Android 7.0
Podpora za 4G in dve SIM kartice
Na tej cenovni točki tej napravi nimamo kaj očitati. Super za preganjanje dolgčasa in dobra ideja za darilo.
Poleg vseh naštetih ugodnosti so za svoje kupce pripravili tudi nagradne igre, v katerih se lahko potegujete na zelo lepe nagrade. Na tej povezavi lahko osvojite zložljivo električno kolo v vrednosti 459 €, ki sliši na ime F – wheel DYU D2.
Na voljo so še druge nagradne igre in veliki popusti. Preglejte vso raznoliko ponudbo na njihovi spletni strani.
Predelana igra L.A. Noire za Nintendo Switch je naletela na rahle težave.
Že originalna igra je imela probleme s svojo debelino, predelana inačica pa v digitalni obliki tehta kar 29 GB. To je problem, saj vsebuje Nintendo Switch samo 32 GB prostora, a nam od tega 6,2 GB odgrizne sam sistem. Tako je potrebno za poganjanje L.A. Noira dokupiti microSD kartico ali pa je priporočljivo vzeti fizično kartušo igre. A tudi tam brez pretakanja podatkov ne bo šlo, saj je potrebno prenesti 14 GB datoteko, ki vsebuje popravke, kritične za uspešen zagon igre.
To je že druga igra za Switch, pri kateri je treba posedovati dodatno microSD kartico, saj se je to pripetilo že s košarkaško igro NBA 2K18. Nintendo se je obvezal da bodo vse takšne igre v škatelni verziji vsebovale opozorilo, kjer bodo napisane zahteve za dodaten podatkovni prostor.
Podjetje Razer, ki najbolj slovi po svojih igričarskih izdelkih, kot so tipkovnice in miške, se je odločilo, da je samo računalniški trg zanje premajhen. Zato so se ozrli naokoli, sklenili roke in se zadovoljno nasmehnili, ko so zagledali svojo tarčo – telefone.
Ideja o gaming telefonih ni nova, saj je v preteklosti želel podobno zadevo izpeljati Sony, ko je izdal Xperio Play, ter Nokia z neslavnim N-Gagom. Žal se je ta pustolovščina za njiju končala dokaj neuspešno, a se je v ringu pojavil že nov izzivalec, Razer.
Razer telefon je Androidna naprava, ki vsebuje 5.72 inčen IGZO-zaslon resolucije 1440×2560 s 120 Hz osveževalno frekvenco. Procesorski mlinček bo Qualcomm Snapdragon 835, za prostor pa bo odmerjenih 64 GB prostora. Vse skupaj bo zabeljeno s kar 8 GB spomina, kar naredi iz telefona močno igralno postajico.
Na sprednji strani telefona se nahajata dvojna zvočnika, podprta z Dolby Atmos tehnologijo, na zadnji strani pa se nahajata dvojni 12 MP kameri (tista spredaj je omejena na 8 MP). Od zanimivosti je prisoten še bralnik prstnih odtisov, podpora za microSD kartice, kapacitete do 2 TB, za dolgo neprekinjeno delovanje pa bo odgovorna 4,000 mAh baterija, ki naj bi zadostovala za 12,5 ur predvajanja videa, 63,5 ur poslušanja glasbe ali pa za 7 ur igranja Heathstona.
Dobro, to so specifikacije. Kaj pa oblika?
Tisti, ki ste že seznanjeni z Razerjevo PC robo, boste takoj prepoznali njegov slog tudi na telefonih. Telefon se zgleduje po Razerjevi znamki laptopov, imenovanih Blade, saj je telo sestavljeno iz aluminija (debeline 8 mm) z ostrimi robovi. Žal boste pogrešili vtič za slušalke, saj se bo tam nahajal USB-C vhod. Razer bo vseboval popularni Nova Launcher Prime, slaven po svoji prilagodljivosti, kar bo všeč vsem PC igralcem, ki radi svoje mlinčke kostumizirajo po svojem okusu. Operacijska verzija Androida bo Nougat 7.1.1., spomladi pa naj bi prišla posodobitev na Android Oreo.
Seveda je, kot pri vsaki stvari, pomembna cena. Razer bo svoj novi mobilnik prodajal za 750 €, kar je presenetljivo solidna cena, saj na tržišču za tako ceno ne najdemo izdelka, ki vsebuje takšno drobovje. Vsekakor bo zanimivo, ko telefon izide 17. novembra v ZDA in Evropi.
Razerjev telefon je trenutno moč prednaročiti na njihovi strani, kako pa bo z njegovo dobavljivostjo v Sloveniji, bomo izvedeli še ta mesec.
Trenutno daleč najbolj igrana igra na Steamu, PlayerUnknown’s Battlegrounds, bo kmalu dosegla nov mejnik.
In sicer, igralci se pozno v decembru veselijo končne inačice 1.0. Takrat bo igra tudi uradno zapustila zgodnji dostop oz. “Early Access” in postala polnopraven naslov.
12. decembra se bo PUBG pojavil tudi na konzoli Xbox One, a inačica 1.0 bo najprej na voljo za PC, medtem ko bo Xbox na to verzijo še malce počakal.
Oboževalci igre se skladno ob izidu lahko veselijo tudi nove puščavske mape ter novega sistema premikanja, kjer bo vključeno tudi plezanje.
Playerunknown’s Battlegrounds se bliža številki 20 milijonov, in verjetno jo bo dosegel že v mesecu novembru, definitivno pa bo s prihodom igre na konzole številka še bolj zrasla. Trenutno so razvijalci prodali že kar 18,6 milijona kopij in imajo vsak dan več kot 2 milijona istočasnih igralcev, že več tednov zapored. Razvijalci so celo tako ambiciozni, da mislijo združiti PC in Xbox One igralce v t. i. “cross platform play”, medmrežno igranje med predstavnike konzol in PC-jev.
Playerunknown’s Battlegrounds lahko trenutno kupite na platformi Steam za 29,99 € in pričnete z igranjem takoj, kot rečeno, pa boste igralci na Xboxu One morali počakati do 12. decembra.
Tisti, ki ste štorasti in vam stvari konstanto padajo iz rok, kot bi jih imeli premazane z milnico: posluh! Če si boste morda privoščili najnovejšo mobilno igračko iz Applovih hlevov, imenovano iPhone X, si za vsak primer priskrbite še kakšno primerno zaščito za telefon.
Namreč, glede na Applov cenik vas bo popravilo zaslona iPhona X obralo za kar 320 €. Cenejše izvedenke, kot so za iPhone 8 Plus ter iPhone 8 bodo precej cenejše, pri teh dveh je cena za Plus verzijo 201 € ter 181 € za osnovno izvedenko. A še hujše cene vas čakajo, če poškodujete druge dele svojega omiljenega telefona. Za ostale poškodbe paradnega konja iPhona X boste odšteli kar 611 €, medtem ko iPhone 8 Plus zaračuna 451 € ter navadna osmica 401 €.
Te cene veljajo sicer v treh pogojih: “Če je zaslon potrebno zamenjati zaradi nesreče ali neprimernega ravnanja; če ekran poči zaradi neprimernega ravnanja in je krit samo preko omejene garancije in če naprava ni krita z nobeno garancijo sploh.”
iPhone X je precej draga naprava za proizvodnjo, zato niti ne čudi dejstvo, da so stroški popravila tako enormni. A vseeno so za povprečnega Slovenca takšne cene osupljive, zato bo marsikateri nerodnež ob izdanem računu stroška popravila vročično iskal kakšo tiskarsko napako … Ki pa je žal ne bo našel.