🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 53

Nocoj nas ob pozni uri čaka nova predstavitev PlayStation 5 iger

0

Smo na pragu večjih predstavitev iger, ki bi se sicer nekdaj tradicionalno odvile na sejmu E3, vendar je zdaj ta šel pod rušo, zato ima vsak od večjih založnikov svojo lastno konferenco. Prvi bo svoje čare prihajajočih naslovov predstavil Sony, ki je za nocoj ob polnoči napovedal novo konferenco State of Play, ta pa bo dolga dobrih 30 minut.

Sony je sicer že nekaj mesecev nazaj napovedal, da za letos ne bo izdal nobene večje ekskluzive, ki bi bila na voljo samo na njihovi konzoli PlayStation 5, vendar jih nič ne preprečuje, da ne bi napovedali naslovov, ki nas bodo pozdravili v 2025 in kasneje. Zaenkrat je edina uradno naznanjena ekskluziva Marvel’s Wolverine, ki jo dela razvijalec Insomniac Games, medtem ko so ostali večji razvijalci tipa Naughty Dog, Santa Monica Studio in Bluepoint Games že nekaj časa zaviti v molk in znajo tega pretrgati ravno nocoj.

Sicer kakšnih daljših predstavitev posameznih naslovov ni za pričakovati, saj bo prikazano kar 14 iger, ki bodo prispele na konzolo PlayStation 5 in VR napravo PS VR2. Tako bo vsak naslov na naših zaslonih dobil nekje dve minuti časa, kar je dovolj za kakšen dražilnik ali pa kratki igralni posnetek.

Seveda lahko trenutno samo ugibamo, kaj nam namerava Sony pokazati in čeprav se 14 iger sliši veliko, bo verjetno kar nekaj od teh indie naslovov, ki niso ravno prodajalci sistemov. Zna se zgoditi, da nam predelava Metal Gear Solid Delta: Snake Eater pokaže kaj konkretnega, kakšno minuto pa si zna privoščiti potencialna obdelava igre God of War Ragnarok za PC. Govorice pravijo, da naj bi dobili tudi najavo nove Astro Bot igre, morda pa nas ob izteku predstavitve preseneti kakšen dražilnik za Ghost of Thushima 2. Skoraj zagotovo bo kakšen video padel tudi na temo prihajajočega dodatka za igro Destiny 2, ki izide že naslednji teden, čedalje več pa je tudi govoric, da bo naprava PS VR2 dobila podporo za PC, kar bi bila stvar, vredna svojega napovednika.

PlayStation State of Play bo moč spremljati nocoj ob 0:00 in to preko uradnih kanalov na YouTubu, Twitchu in TikToku. Samo uro kasneje bo tudi Konami predstavil ločeno konferenco, na njej pa bo tekla beseda o prihajajočih projektih franšize Silent Hill.

Sony bo svoje večigralske igre že na prvi dan pripeljal na PC, a to ne velja za enoigralske ekskluzive

0

Navade igričarjev se spreminjajo, zaradi česar so svoje poslovne modele morali korenito spremeniti tudi založniki iger in proizvajalci konzol. Microsoft se čedalje bolj nagiba v verovanje, da ekskluzivne igre, ki jih je moč igrati samo na enem sistemu, nima prihodnosti, zato jih veliko verjame, da bodo najavljene igre na njihovi prihajajoči konferenci izšle tudi na konkurenčni konzoli PlayStation 5.

Svoj strategijo je spremenil tudi Sony, ki je najprej malce potipal PC trg, nakar je nanj zlagoma začel seliti svoj obširen katalog naslovov. Vseh teh zadev še vedno ni preselil in verjetno bo prej Pekel pomrznil, preden bosta ta preskok zabeležili igri Demon’s Souls in Bloodborne, vendar pa dejstvo ostaja, da so bila leta nazaj predelavi God of War in Uncharted za PC samo plod govoric najbolj zakotnih internetnih strani.

Včeraj se je malce razgovoril Hermen Hulst, ki bo kmalu postal novi direktor PlayStation poslovanja in med drugim se je dotaknil tudi teme iger na PC-ju in če bomo morda bodoče Sonyjeve naslove že od prvega dneva igrali na računalnikih. Hulst je potrdil, da je to res njihovo razmišljanje v prihodnosti, a istočasni izid na konzoli PlayStation 5 in PC-ju bo veljal zgolj za večigralske, “live service” igre, medtem ko bodo klasične ekskluzive franšiz tipa Uncharted in The Last of Us, še vedno najprej zaživele samo na njihovih konzolah, nakar bodo sčasoma prispele tudi na PC.

Hulst pravi, da bi s tako strategijo PC igralce prepričali v nakup PlayStationov, saj jih bodo te predelave tako pritegnile do njihovih iger, da se jim preprosto ne bi dalo čakati, da bo naslednji del zopet predelan za računalnike, zato bodo raje odšteli denarce za konzolo, sčasoma pa bi se znali na to tako navaditi, da bi začeli plačevati tudi kakšno dodatno naročnino, kot je denimo PlayStation Plus.

Ta strategija nam je sicer že dolgo jasna, a zdaj je zanimivo videti, da jo je nekdo tudi uradno potrdil. In takšno razmišljanje ni neumno, saj je sicer res, da so PC-jaši potrpežljive sorte in nekateri na predelave čakajo tudi leta, saj so jim kontrolerji španska vas in jim brez poganjanja igre pri 240 sličicah na sekundo preprosto ni živeti, zagotovo obstajajo tudi takšni, ki bi radi igrali ekskluzive na dan njihovega izida in se jim morda več ne da nadgrajevati strojnih komponent PC-ja.

playstation 5

Strategija poslovanja se jim očitno obrestuje. Na včerajšnjem Sonyjevem poslovnem sestanku je bilo opaziti tudi graf, ki je konzolo PlayStation 5 označil za najbolj profitabilno v njihovi zgodovini, a pri tem dobičku so veliko vlogo igrale stvari, ki jih v prejšnjih generacijah nismo poznali kot so sezonske prepustnice, mikrotransakcije in raznorazne naročnine.

Brad Pitt in George Clooney ponovno združila moči v akcijski komediji Wolfs

0

Hollywoodska zvezdnika George Clooney in Brad Pitt si na snemanju filma že dolgo nista delila prikolice, čeprav je dvojec poskrbel za konkretno zabavo v skupnih projektih, kot sta filma Igraj svojo igro in Preberi in zažgi. Zdaj že obema poganja siva brada, zato sta bila idealna kandidata za prihajajoči film Wolfs, kjer bosta nastopala v vlogi tistih, ki jih pokličeš ko si zašel v hude težave in bi zaradi njih hitro šel živeti izza rešetk.

Kako točno se tem ljudem reče sicer ne vem, a morda ni naključje, da je takšno podobno vlogo odigral Harvey Keitel v filmu Šund, tam pa je bilo njegovemu liku ime “Wolf”. V Wolfs bomo videli, kaj se zgodi, ko nekdo zašuštra (v tem primeru je to neka ženska, ki jo igra Amy Ryan – najbolj znana po svoji vlogi v seriji Pisarna) in na lokacijo prispeta dva takšna reševalca problemov, vsak od njiju pa ima svoje ideje in od njih ne želi odstopiti.

Film nam poleg akcije obljublja tudi nekaj dobre komedije, saj se denimo že na začetku dvojec muči s pospravljanjem trupla v prtljažnik avta, nakar se razkrije, da tip sploh ni mrtev, čemur sledi divji pregon v BMW-ju, nekdanji umrli pa nato paru ubeži, oblečen samo v spodnjice.

Wolfs je videti kot zabaven in kvaliteten celovečerec, zanj pa se je borilo cel kup pretočnih servisov. Na koncu je zmago pridobil Apple, ki bo stvar sčasoma uvrstil na svoj servis Apple TV+, še predtem pa bo Sony poskrbel za distribucijo filma v kinih, kjer ga bomo spremljali od 20. septembra dalje.

Očitno bomo za očala PS VR2 na PC-ju potrebovali poseben adapter

Sony je dva meseca nazaj vse navdušence nad VR tehnologijo presenetil z najavo, da so začeli s testiranjem prehoda svoje naprave PS VR2 na PC trg, kar bi ta očala naredilo privlačna veliko širšemu krogu ljudi. VR očala so že tako ali tako dokaj nišna stvar in če to nato omogočiš samo tistim, ki uporabljajo in si lastijo konzolo PlayStation 5, lahko kvečjemu pričakuješ slabšo prodajo in polna skladišča nerazprodanih naprav.

Nekaj takšnega se je zgodilo v primeru PS VR2 očal in čeprav so se ta prodala bolje od predhodnika, je Sony vseeno pričakoval boljše finančne rezultate. Podpora za PC bi zagotovo dvignila prodajo, saj tam kakšne resne množične konkurence ni: Valve Index je zdaj že pošteno star in igralci zato raje kupujejo Metina očala Quest 2 in 3, PS VR2 pa ponuja kvalitetno izdelana očala z OLED zasloni, visokim osveževanjem, tehnologijo sledenja oči in naprednimi karakteristikami, kot so realistične vibracije kontrolerjev in samih očal.

In morda je uradni prehod na PC bližji, kot pa pričakujemo, čeprav brez dodatnih stroškov najbrž ne bo šlo. Pozorne oči spletne strani UploadVR so namreč opazile, da je Sony v Južni Koreji za PS VR2 certificiral prav poseben adapter, ki bi omogočil uporabo teh očal tudi na računalnikih. Informacije, kako točno bo videti ta pretvornik in koliko bo stal zaenkrat ni in čeprav se morda sliši malce nerodno, da bomo za uporabo teh očal prisiljeni v nabavo dodatnega adapterja, je po drugi strani takšen korak pri tej napravi nujen.

PS VR2 za povezavo na PlayStation 5 uporablja priklop USB-C, ta pa preko enega kabla pretaka USB3 podatke, 12 V napajanje in podatke slike, ki bi jih navadno priklopili preko DisplayPorta. Na računalnikih bi morali takšno stvar vtakniti v grafično kartico, vendar pa so takšen USB-C vhod in tehnologijo VirtualLink nudile samo nekatere grafične kartice serije Nvidia RTX 2000 in AMD RX 6000, ki pa so zdaj že pošteno zastarane. Da bi PS VR2 dobil večjo kompatibilnost z modernimi sistemi je moral Sony ustvariti ločen adapter, ki ga bomo najverjetneje priklopili na prosti DP vhod naše grafične kartice.

Uradno razkritje naprave se zna zgoditi kmalu – Sony ima za nocoj ob polnoči napovedano novo konferenco State of Play, kjer bi kakšna beseda znala zaiti ravno na to temo.

Star Citizen nabral že 700 milijonov dolarjev podpore, a datum izida še vedno ostaja neznanka

0

Saga igre Star Citizen se nadaljuje in o neverjetno ambicioznem projektu razvijalca Cloud Imperium Games in njihovem vladarju Chrisu Robertsu zdaj pišemo že več kot desetletje. Projekt je namreč začel zbirati denarce za razvoj dolgih 12 let nazaj, od takrat pa se je stvar napihnila do neverjetnih proporcev, prestavitev izidov pa je bilo že toliko, da je nad njimi obupal tudi sam razvijalec, ki zdaj vsake toliko zgolj izda približen načrt razvoja, a niti ta ni vklesan v kamen.

Priliv denarja se medtem nadaljuje in prav neverjetno je, da Star Citizen po vsem tem času še vedno služi tako visoke dobičke, da bi jim zavidal tudi kakšen večji založnik. Ta gigantski projekt je pred kratkim presegel mejo 700 milijonov dolarjev podpore, kar je tako astronomski znesek, da ob njem zardijo tudi visokoproračunske igre večjih razvijalec. CD Projekt RED je denimo za izdelavo igre Cyberpunk 2077 zapravil 174 milijonov dolarjev, Rockstar pa je pri snovanju igre Red Dead Redemption 2 zapravil “samo” 170 milijonov dolarjev. Te številke seveda upoštevajo samo razvoj igre, medtem ko je marketing ločen in navadno zahteva še večji znesek: skupaj z oglaševanjem in popravki je Cyberpunk 2077 zase zahteval okoli 436 milijonov dolarjev.

Star Citizen je tako gigantski, da je samo v mesecu aprilu prinesel skoraj 5 milijonov dolarjev zaslužka in ob vsej tej poplavi denarja niti ni čudno, da se razvijalcu ne mudi preveč z razvojem, zato raje samo redno prireja nove različice alfa verzije igre in vsake toliko omogoči brezplačni preizkus.

Zaradi tega enormnega razvojnega cikla jih ni malo, ki so začeli igro obtoževati za nateg in v internetnih kotičkih je zavladala teorija, da razvoj igre v bistvu ne bo nikoli zares končan, saj je priliv denarja enostavno previsok in očitno neusahljiv. Chris Roberts sicer te obtožbe zanika in sredi marca je podelil vzpodbudne novice, saj je zapisal, da se razvoj igre dejansko približuje h koncu, saj so bile premagane največje tehnološke prepreke snovanja živečega vesolja. A žal datuma izida ob tem nismo dobili, zato privržencem ne ostane drugega kot pa čakanje in upanje, da morda kmalu dobimo vsaj enoigralsko kampanjo Squadron 42, ki je bila ravno tako najavljena že dolgo nazaj, a je vmes preskočila cel kup zakoličenih datumov izida.

Po več kot treh letih popravkov je razvoj igre Cyberpunk 2077 vendarle zaključen

December 2020 se je v igričarsko zgodovino zapisal kot dan, ko je razvijalec CD Projekt RED izdal svoj težko pričakovani projekt Cyberpunk 2077, ki je bil v razvoju celo večnost in je pred prihodom obljubljal eno najboljših igričarskih izkušenj vseh časov. Tem obljubam je verjel velik del igričarske publike, saj je CDPR takrat užival visok sloves, tega pa si je priboril preko njihove prejšnje igre The Witcher 3: Wild Hunt.

In čeprav smo na koncu še vedno dobili izjemno globoko RPG izkušnjo v redko obiskanem žanru kiberpanka, je to veljalo zgolj za verzijo na PC-ju, saj je Cyberpunk 2077 na konzolah PlayStation 4 in Xbox One enostavno ni bil igralen, naslednika teh pa sta bila na trgu zgolj en mesec in se pri optimizaciji nista obnesla kaj bolje.

Poljaki so bili takrat konkretno spljuvani iz strani igralcev, a namesto jadikovanja so zavihali rokave in se spravili v delo. Redno so začele izhajati manjše in večje posodobitve, hrošči so bili poiskani in uničeni, konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X pa sta sčasoma dobili samosvoji inačici igre, ki je bila močno bolj optimizirana. Vse to je potem lani okronal Phantom Liberty – prvi in edini dodatek za to igro, ki je dodal nov del mape in spremljajočo štorijo. Decembra lani smo dobili še eno malce večjo posodobitev 2.1 in s tem se je tudi v celoti zaključila dolgoletna saga izdajanja popravkov za ta naslov.

cyberpunk 2077

CD Projekt RED je namreč v novem finančnem poročilu pokazal grafiko, ki lepo pokaže, na katerih projektih trenutno delajo vsi njihovi zaposleni. Kakor lahko vidimo, je konec februarja letos na igri Cyberpunk 2077 delalo 17 ljudi, konec aprila pa je ta naslov povsem izginil iz grafike, kar pomeni, da na njem ne dela nihče več in da so bili ti delavci razporejeni na druge projekte.

In teh pri temu razvijalcu vsekakor ne manjka. Kar 407 članov studia trenutno dela na projektu Polaris, ki je kodno ime naslednje Witcher trilogije, medtem ko 56 ljudi dela na naslednjem Cyberpunku, ki ga zaenkrat poznamo pod oznako Orion. Potem je tu ločena Witcher avantura Sirius, ki bo spočeta v partnerstvu z razvijalcem The Molasses Flood ter Hadar, ki naj bi bila igra iz povsem nove licence. Ob tem ne smemo pozabiti še na predelavo igre The Witcher 1, ki jo delajo v navezi s studiem Fool’s Theory.

Prihodnost iger tega razvijalca bo spočeta na povsem novih tleh, saj je CDPR upokojil svoj lastni pogon REDengine in preklopil na Unreal Engine 5. Za slovo so nedavno v svet poslali modderska orodja za igro The Witcher 3, ki že dobiva prve večje modifikacije.

Capcom naj bi delal na predelavah iger Resident Evil Zero in Code Veronica

0

Japonski založnik Capcom je eden od redkih igričarskih založnikov, ki v zadnjih dveh letih ni masovno odpuščal svojih delavcev in levji delež je pri tem odigrala dobra prodaja iger Resident Evil, ki jih je Capcom že nekaj let razdelil na dva tabora. Ena od ekip razvijalcev dela na novih iteracijah te franšize, medtem ko je druga skočila v preteklost in dela na obnovah starejših in hkrati legendarnih igrah.

Takšen sistem dela bi znal komu zasmrdeti po hitrem zaslužku, a Capcom te predelave dela z ljubeznijo in spoštovanjem do originalov, hkrati pa ga ni strah v takšne projekte preliti ogromne količine denarcev. In nekako jim uspeva služiti lepe denarce, kar je v igričarski industriji izjema, saj se grozljivke ne prodajajo dobro in similarni poskusi konkurence so se končali s klavrnimi rezultati: poglejte v smer iger Dead Space Remake, Callisto Protocol in predelavo igre Alone in the Dark.

Capcom bo seveda nadaljeval v tej smeri in dobro znani leaker Dusk Golem je nedavno z javnostjo delil vest, da sta bili odobreni predelavi iger Resident Evil Zero in Resident Evil Code Veronica, ki sta zdaj že v nastajanju. Najava je sprva naletela na skeptične poglede igralcev, a je postala precej bolj legitimna, ko jo je iz svojih virov potrdil tudi bodoči vladar igričarskih spletnih strani IGN.

IGN kakšnih dodatnih informacij ni dodal, saj je zgolj potrdil, da sta oba projekta res dobila zeleno luč in da sta v izdelavi.

Nove predelave so bile pričakovane, a kljub temu je najava obnove projekta Resident Evil Zero marsikoga ujela nepripravljenega. Zadeva je namreč originalno izšla leta 2002 za konzolo Nintendo GameCube in je poskušala povedati zgodbo, ki se je odvila pred tistimi dogodki iz prvega Resident Evila. Za svoj čas je ta igra vsebovala samosvojo in dokaj unikatno mehaniko, saj smo nastopali v vlogi policistke Rebecce Chambers in pobeglega kaznjenca Billyja Coena. Med obema smo lahko poljubno preklapljali in na ta način reševali tudi uganke, a nošnja predmetov in izmenjava teh je bila tako nerodna, da je marsikdo hitro obupal nad igranjem. Resident Evil Zero je leta 2016 dobil HD obdelavo in je prispel tudi na PC.

Predelava igre Code Veronica pa po drugi strani ni bila takšno presenečenje, saj po njej igralci vzklikajo vse od Capcomove obnove iger Resident Evil 2 in 3. Igra je originalno izšla leta 2000 in to na konzoli Dreamcast, spremljamo pa zgodbi protagonistov Claire in Chris Redfielda, ki sta se znašla na samotnem otoku, tega pa so seveda napadli zombiji. Code Veronica je edini naslov, ki ni dobil kakšne večje predelave in ga še danes ne moremo igrati na PC-ju – razen, seveda, če skočimo v svet emulatorjev.

Capcom naj bi medtem delal tudi na uradnem nadaljevanju franšize, ki ga zaenkrat poznamo zgolj pod imenom Resident Evil 9. Govorice pravijo, da je bil ta že dolgo v razvoju in naj bi izšel že v začetku naslednjega leta, a založnik kakšne uradne besede na to temo še ni spregovoril.

Microsoft potrdil: Call of Duty Black Ops 6 bo ob izidu na voljo preko Game Passa

Po nekajtedenskem ugibanju je Microsoft končno uradno spregovoril glede naslednjega dela serije Call of Duty, ki po odkupu založnika Activision Blizzard zdaj spada v njegovo gnezdo in potrdil je tisto, kar smo praktično vsi vedeli: Call of Duty Black Ops 6 bo že od prvega dneva na voljo tudi preko storitve Game Pass, ki je lani zaživela tudi v Sloveniji.

Za serijo Call of Duty je to tektonski premik, saj je Activision za te igre vedno računal polno ceno in je to s prihodom novih konzol celo zvišal: Modern Warfare 3 na Steamu stane 70 €, na konzoli PlayStation 5 pa celo 80 €. Resda se Call of Duty vsebinsko radi ponavljajo in na področju večigralstva ne prinesejo nečesa res novega, vendar pa se je vsak nov del že samo zaradi svojega imena dobro prodal, zato je nudenje takšnega naslova že od prvega dne izida preko storitve Game Pass tvegana poteza, saj bodo s tem zagotovo izgubili na prodaji samostojnih verzij igre.

A založnik se je v takšno tveganje podal premišljeno: analitiki namreč pravijo, da se je rast naročnikov servisa Game Pass upočasnila oziroma skorajda popolnoma ustavila, krivec pa je počasen priliv večjih naslovov, ki v 2024 na splošno manjkajo pri vseh ponudnikih. Prihod Call of Dutyja na to platformo bi zagotovo močno dvignil številke naročnikov, ki bi nato svojo naročnino podaljševali že na račun tega, da obdržijo večigralski dostop do te igre. Nakar bi čez eno leto prišel nov CoD in zgodba bi se ponovila.

Vprašanje ostaja, ali bodo ob tem na servis prispele tudi vse ostale igre te franšize, ki jih je sicer moč kupiti samostojno, a kljub pretečenim letom od izida njihove cene ostajajo visoke. Morda Microsoft o tem pove kaj več na svoji konferenci Xbox Games Showcase, ki bo premiero doživela 9. junija, saj bo takrat ena ura namenjena specifično franšizi Call of Duty in njenemu zadnjemu delu Black Ops 6.

Wow, sejem Na meji nevidnega je vseboval veliko več obiskovalcev kot pa sem pričakoval

0

Konvencija Na meji nevidnega je imela bolj skromne začetke, a kakor je pri teh stvareh v navadi, pridne roke in tradicionalno ter kvalitetno izvajanje dogodka bo slej ali prej pripeljalo do večjega obiska, dokler nisi prišel do točke, ko veš, da ti je zares uspelo. V primeru Slovenije se ta uspeh meri z rezervacijo Gospodarskega razstavišča v Ljubljani, ki ni poceni in ga za svoj dogodek izbereš samo takrat, ko si prepričan, da boš imel visoko obiskanost, ki bo preko kart pokrila stroške najema in vseh drugih storitev.

Ekipi izza festivala Na meji nevidnega se za obisk enodnevnega festivala ni bilo treba preveč obremenjevati, saj so bile vse karte razprodane dneve preden je dogodek odprl svoja vrata, kar je hvalevreden dosežek – še posebej na račun tega, ker stvar v bistvu niti ni vsebovala kakšnega resnega oglaševanja. Novica o dogodku se je razširila preko kramljanja med bodočimi obiskovalci, letos pa sem prvič obiskal zadevo tudi sam in tako že drugič v slabih dveh mesecih me je sredi Gospodarskega razstavišča zabaval igričarsko obarvan dogodek.

pyramid head
Kostumi nekaterih nastopajočih so res neverjetni. Tule Pyramid Head, stari znanec franšize Silent Hill, ki me straši vse od leta 2001.

In ta je vseboval precej večjo gnečo kot pa sem jo sprva pričakoval. Seveda sem za razprodan dogodek slišal, še preden sem stopil skozi vhodna vrata, a tako veliki dogodki so običajno razpotegnjeni na vsaj dva dneva, zaradi česar se tudi obisk malce razprši. Tule pa je bila zgodba drugačna, zato sem ob vsemu obisku dobil občutek, da se prerivam skozi množico, ki spominja na prvi dan nemškega sejma Gamescom.

Ljudi je bilo torej veliko, a k sreči je tole dogodek, ki iz vseh strani privleče ljubitelje fantazije in znanstvene fantastike, zato je znotraj vseh dvoran vlada ljubezniva in domača atmosfera. To je en dan v letu, kjer se lahko oboževalci raznoraznih franšiz filmskih, igričarskih in animejevskih franšiz združijo pod eno streho, tisti bolj pogumni pa priložnost izkoristijo za prikaz svojih cosplay kostumov, ki so jim vzeli mesece življenja (in lep kupček denarja za material), nakar ti heroji še oživijo na odru v sklopu tekmovanja, ki je vsebovalo tako široko publiko, da skoraj nisi videl do glavnega odra.

na meji nevidnega
Spodnja dvorana je bila v objemu VR zabave in za obisk naprav se je sčasoma celo nabrala vrsta.

Mislim, da je ravno to druženje glavna poanta takšnega sejma in je tudi razlog tega enormnega obiska, saj gikovska kultura kaplja izza vsakega ovinka in nihče te ne bo čudno gledal, če stopiš do nekega neznanca, mu prijaviš referenco iz neke obskurne mange, nakar se bosta oba samo nasmejala in si izmenjala kontaktne podatke.

S tem pa tudi ne mislim, da na tem sejmu nimaš kaj početi, saj je okoli razpostavljenih ogromno stojnic, delavnic in kotičkov, kjer lahko ročno preizkusiš kakšno igričarsko zabavo. V spodnji dvorani je bilo denimo cel kup štantov z namiznimi igrami in to takimi, kjer je treba vsako detajlno figurico ročno obarvati, za igranje pa naštudirati učbenik pravil, ki je tiskarno stal pravo premoženje. Potem so tu mize, kjer te stvari lahko ročno preizkusiš ali pa se samo usedeš z drugimi in študiraš pravila neke bodoče igre.

na meji nevidnega
Takšnih in drugačnih namiznih iger je bilo cel kup – na voljo so bile celo testne različice še nedokončanih iger.

Spodaj je svoje dobrote razpostavilo tudi podjetje UVI, ki je ponujalo praktični preizkus stolov UVI Chair, miz UVI Desk in periferije UVI Gear, ob njih pa se je postavilo društvo SLOVR, ki je obiskovalce zabavalo preko VR igre Beat Saber, radovedneži pa so lahko preizkusili namizne računalnike Lenovo Legion in v roke prijeli prenosno napravo Legion Go. Potem so bili tu racing simulatorji in svoj kotiček si je priboril tudi Računalniški muzej, ki je v preizkus ponudil serijo retro konzol – navadno so te vsebovale po dva kontrolerja, tako da sta se v zabavo lahko vrgla dva igralca hkrati.

Zgornji del Gospodarskega razstavišča je bil rezerviran za druge manjše ali večje razstavljavce, ki so ponujali res unikatno robo. Iščete ročno izdelan meč ali sekiro? Potem obiščite Na meji nevidnega, ki je v zgornjem delu rezerviral tudi serijo predavalnic s predavatelji, ki vedo o čem govorijo. Seveda Na meji nevidnega tudi letos ni pozabil na svoje korenine, zato je glavnina časa na glavnem odru bila rezervirana cosplay tekmovanju in to preko profesionalne predstavitve tekmovalcev, ki so pogumno zakorakali po odru, na ogromen LED zaslonu izza njih pa se je izrisal tisti lik, ki ga poskušajo posnemati. Ob teh nastopih je bila glavna dvorana praktično polna, zato je bil tudi vsak tekmovalec – in teh ni bilo malo – pospremljen z bučnim aplavzom.

na meji nevidnega 2024
Glavno tekmovanje v cosplayu je pred oder privabilo toliko ljudi, da si že težko videl na oder.

Moj prvi obisk tega festivala je bil torej pozitiven in bil bi presenečen, če organizatorji po dveh razprodanih prireditvah te dni aktivno ne razmišljajo o razširitvi programa, ki bi znal naslednje leto prinesti dva dni takšne zabave. Letošnji dogodek mi je dal vedeti, da je Na meji nevidnega postal legitimen festival, ki je šele začel svojo življenjsko pot in je slovensko gik kulturo pripeljal na novo raven. Kdo ve – morda stvar kaj kmalu postane zanimiva tudi izven mej naše države in bomo prav pri nas dobili premierne najave novega Dragon Balla. Zaenkrat so to sanje, a tudi začetki festivala Na meji nevidnega so bili plod gorečih želja, ki pa so na koncu pripeljali do enega najbolj obiskanih dogodkov v Sloveniji.

Več slik iz dogodka najdete na naši Facebook strani in strani Na meji nevidnega.

Modder je v predelavo igre Dark Souls vložil 8 mesecev časa in rezultat je čudovit

0

Medtem, ko vsi privrženci iger razvijalca FromSoftware te deni potrpežljivo čakamo na prvi in edini dodatek naslova Elden Ring, je marsikdo skočil v pretekle igre tega razvijalca in osebno me ob takšnem potovanju pot skoraj vedno odnese v objem igre Dark Souls 1.

Ta mojstrovina je bila tudi tista prava odskočna deska razvijalca FromSoftware, ki se je nato proslavil še s kopico drugih naslovov, leta 2018 pa je dobila uradno predelavo Dark Souls Remastered, a žal v to ni bilo vloženega preveč truda. Šlo je zgolj za manjšo vizualno nadgradnjo, medtem ko so igralci pričakovali veliko večjo grafično preobrazbo. Neizpolnjen potencial poskuša zdaj dostaviti modder Fromsoftserve, ki je zadnjih 8 mesecev delal na projektu Re-Remastered, ta pa je zdaj končno na voljo za prevzem in igranje.

Dark Souls Re-Remastered je izjemno zahteven mod, ki je avtorju vzel tisoče ur življenja, a ni vrag, da končni rezultat ni bil vreden vsega tega truda. Najbolj opazna sprememba je nov sistem osvetljevanja, ki je zdaj dinamičen, zaradi česar dobimo precej bolj realistično sliko. Avtor je vzel tudi vse teksture in tem nadgradil ločljivost, velikokrat pa je za te namene uporabil tiste teksture, ki jih je držala originalna verzija igre Prepared to Die Edition, saj so bile te bolj podrobne od tistih, ki jih je dostavil uradna predelavo.

Potem so tu odpravljeni hrošči, bolj realistična voda in njeni odsevi, podrobnejše sence in dodatki na nekaterih delih map, ki jih lahko hitro opazite. Začetni del zdaj vsebuje veliko več trave, po grobišču pa se naokoli razteza meglica, ki je prej tam preprosto ni bilo.

Tole je ogromen mod, ki v verziji 1.0 tehta dobrih 10 GB. Kljub vsemu temu že postorjenemu delu avtor obljublja, da s svojo obdelavo legendarne igre še ni zaključil in da bo ta projekt zlagoma še pridobival nove funkcije, a kar se tiče tiste glavne vizije, je zdaj ta zaključena in pripravljena za vaš obisk. Pazite se le večigralstva: Fromsoftserve sicer pravi, da je mod testiral na uradnih večigralskih strežnikih in ga ni doletela nobena kazen, a ne more garantirati, da to ne bo doletelo kakšnega drugega igralca, saj preprosto ne more vedeti, kaj bi lahko sprožilo ban. Tako da se tistim bolj previdnim priporoča, da onemogočijo večigralstvo – vsaj do takrat, ko tega dela množično ne stestirajo ostali igralci.

Cooler Master zdaj prodaja raznobarvne termalne paste

0

Inženirji podjetja Cooler Master razmišljajo o spremembah izdelkov, ki meni osebno niso niti padle na pamet. Nekdo se je namreč znotraj laboratorijev spomnil, da bi bilo morda dobro narediti kaj na področju termalnih past, ki že od začetka PC komponent prihajajo zgolj v beli barvi. Tega rasizma je zdaj konec, saj je Cooler Master predstavil novo serijo termalnih past CryoFuze 5 in ta bo s sabo prinesla šest samosvojih barvnih odtenkov te dragocene paste.

V bistvu je Cooler Master barvno shemo termalnih past v preteklosti že zamenjal s predstavitvijo znamke CryoFuze Violet, ki jo lahko občudujemo v vijolični barvi, stvar pa se je očitno dovolj prijela, da bomo zdaj ugledali tudi črno, belo, rumeno, modro, rdečo in zeleno verzijo. Podjetje pravi, da bodo vse te barve operirale med razponom temperatur od -50°C do 240°C, ocena toplotne prevodnosti pa znaša 12,6W/mK.

Barvna shema termalnih past je sicer zgolj marketinška poteza, saj pri sestavljanju komponent ne igra nobene vloge. Pravilno naneseno pasto bomo videli zgolj takrat, ko jo bomo nanašali, nakar se čez njo natakne hladilnik in pasto ter njeno barvno boste ugledali zgolj takrat, ko bo prišel čas za njeno zamenjavo – razen če boste na procesor nanesli celo lopato paste, ki bo nato kapljala po vaših komponentah in vam okvarila cel sistem.

A za marketing in oglaševanje je CryoFuze 5 več kot priročen. Pasta je bila najprej najavljena preko kitajske strani, Google prevajalnik pa je izdal preveden pojem, da bo tale izdelek konkurenčen na trgu umetne inteligence. Mnogi so se zato začeli spraševati, kaj točno je Cooler Master s tem mislil in če morda res dobimo nekakšno termalno pasto, ki jo bodo poganjali algoritmi umetne inteligence. Stvar se je tako razširila, da je moralo podjetje na svojem uradnem profilu X-a zapisati izjavo, da umetnopametna termalna pasta ne obstaja in da je vse skupaj samo rezultat napačno prevedene strani.

A neroden prevod je obrodil sadove in zdaj se pogovarjamo o tej raznobarvni termalni pasti, ki pa je bila za zdaj najavljena samo za azijski trg.

Konami za 31. maj načrtuje novo predstavitev Silent Hill iger

0

Založnik Konami se je po letih zanemarjanja franšize Silent Hill, to leta 2022 odločil ponovno obuditi, saj je takrat pripravil posebno prezentacijo Silent Hill Transmission in v njej napovedal cel kup projektov, ki jih bomo prejeli v sledečih letih.

Ena od teh obljub je bila že izpolnjena, saj so se goreči privrženci franšize lahko pozabavali znotraj projekta Ascension, ta pa je bil nekakšna čudna mešanica prenosov v živo in igre, ki so jo brž spljuvali tako kritiki, kot tudi igralci. Ostale napovedane stvari pa zaenkrat visijo v zraku in Konami zna zdaj končno o njih povedati več, saj prihaja novi Transmission, ki ga bomo gledali na njihovem uradnem YouTube kanalu in sicer 31. oktobra ob 1.00 zjutraj.

Založnik vsebino predstavitve zaenkrat skriva, saj je uradno zgolj napovedal nove informacije o prihajajočih igrah, filmu in novice glede fizične robe v obliki majic in kap, ki jih bodo za pregrešno visoke zneske lahko kupovali vsi privrženci te unikatne serije psiholoških srhljivk.

Vendar pa lahko že zdaj ugibamo, o čem se bo vrtela predstavitev. Zagotovo si bo večino časa rezervirala predelava igre Silent Hill 2, ki jo dela razvijalec Bloober Team in za katero se že dolgo šušlja, da je nared za izid. Konami v drugi del franšize polaga veliko, saj bo po njem posnet tudi film z imenom Return to Silent Hill, na njem pa dela Christophe Gans – isti možakar, ki nam je leta 2006 prinesel filmsko predelavo prvega Silent Hilla. Film je izdal prvo uradno sliko slavnega Pyramid Heada, ki si ga v vsej svoji gloriji ogledate spodaj.

silent hill

Skrajni čas bi bil, da slišimo kaj novega o igri Silent Hill f, ki se bo odvijala leta 1960 na Japonskem in to bo bilo prvo, pravo nadaljevanje franšize, ki ga nismo dobili vse od leta 2008, ko je med nas prispel Homecoming. Za konec je tu še igra Silent Hill: Townfall, ki je delo razvijalca No Code Studios, o tem projektu pa prav tako že dve leti nismo slišali ničesar konkretnega.

Belle Delphine in njeni slavni kozarčki iz kopeli dejansko niso ustvarili dobička

0

Leto 2019 je bilo bolj preprosto in nedolžno, saj nas takrat še ni prizadela koronavirus kriza, splet pa je bil večji vir zabave in malce manjši dejavnik vsakdanjega ustrahovanja. Tistega leta je na sceni tudi eksplodirala punca z imenom Belle Delphine, ki je najprej postala popularna na račun svojega orgazmičnega, animejevsko obarvanega zavijanja z očmi, nakar je napolnila še vse naslovnice spletnih častnikov preko genialnega prodajnega produkta.

Podjetna Belle je namreč testirala idejo, kaj vse bi oboževalci kupili od nje, zato je skočila v kad, to napolnila z vodo, nakar je to vodo zapakirala v kozarčke in te začela prodajati s cenovno nalepko 35 $. Stvar je naravnost letela iz prodajnih polic in ni trajalo dolgo, da je bila stvar povsem razprodana, Belle pa je preko te prodajne akcije postala pravcata internetna zvezda, kar je bila tudi odlična reklama za njen OnlyFans.

Kar je pri tej punci unikatnega je dejstvo, da vsake toliko povsem izgine iz interneta, nakar se zopet nenadoma pojavi z neko novo bombastično objavo. Belle je pred kratkim za spletno stran Business Insider povedala, da v bistvu pri prodaji kozarčkov kopeli ni ničesar zaslužila. V podcastu The Louis Theroux Podcast je povedala, da je takrat zapakirala okoli 600 kozarčkov dragocene tekočine, kar bi ji moralo nanesti okoli 90.000 dolarjev. Vendar pa ji je nato PayPal ves ta denar preprosto vzel, saj naj bi kršila nek njihov pravilnik, za vsako od teh kršitev pa je morala plačati 2.500 dolarjev. Na koncu je v bistvu naredila minus, saj je morala sama poskrbeti za stroške pakiranja in pošiljanja.

Belle je poskušala denar dobiti nazaj, a PayPal njenih pritožb ni želel uslišati, sama pa o tem ni želela govoriti javno. Preprosto je bila zgodba, da je prodala toliko vode iz kopeli, tako odmevna, da ji je sama od sebi delala reklamo, poleg tega pa se je ob norenju interneta presneto zabavala, zato je vse skupaj ohranila za skrivnost. O tem je spregovorila šele nedavno, a to razkritje je brž postalo viralno in o dogajanju je slišal tudi PayPal, ki se je brž spravil zajeziti negativne kritike, tako da je OnlyFans zvezdnici povrnil ves odtujeni denar.

belle delphine

Belle Delphine je od leta 2019 svojo kariero na OnlyFans preselila v čisto prave pornografske vode, vsake toliko pa se še vedno spomni kakšnega novega produkta. Nedavno je začela denimo prodajati realistične lutke, imenovane Belle DOLL-phine, ki so poustvarjene po njeni figuri, nosijo njene lastne obleke in do stranke pridejo zapakirane v rozasto obarvani krsti. Cena zaenkrat ostaja skrivnost. Potem je tule cel seznam igričarske periferije, ki vključuje celo pokrovček tipkovnice, napolnjen z vodo iz njene kopeli, seveda pa je podjetna Belle skočila tudi v smer umetne inteligence in spočela pogovornega bota, ki temelji na njeni osebnosti.

Novi Doom naj bi nosil podnaslov The Dark Ages

0

Vse glasnejše so govorice, da bo Microsoft na svoji letošnji prezentaciji Xbox Games Showcase prvič prikazal tudi naslednjo igro razvijalca id Software, za katero se je dolgo govorilo, da bo izhajala iz dolgo speče franšize Quake. Vendar so se zdaj očitno mnenja spremenila in id Software naj bi nadaljeval delo na seriji Doom, za nas pa naj bi pripravljal povsem svež del, imenovan Doom: The Dark Ages.

Govorico je potrdila spletna stran Insider Gaming, a razen imena se o novi igri, če ta res obstaja in bo kmalu razkrita, ne ve ničesar več. Vendar pa je podnaslov The Dark Ages dokaj zgovoren – lani so sredi pravdanja med FTC-jem in Microsoftom na plano prilezli dokumenti, ki so razkrili cel kup še nenapovedanih iger in ena izmed njih se je imenovala tudi Doom: Year Zero. Čisto možno je, da se je naslov igre od takrat spremenil, a v obeh primerih podnaslov namiguje na nek začetek oziroma opis dogodkov, ki so se zgodili pred temi, ki smo jih spoznali v preteklih dveh igrah: torej Doom in Doom Eternal. Leaker Nate the Hate dodatno trdi, da ne samo da je govorica resnična, ampak da bo novi Doom poleg Xbox konzol obiskal tudi PlayStation 5.

The Dark Ages se sliši dokaj srednjeveško in če se morda spomnite, smo med igranjem Eternala naleteli na kar nekaj duhov starodavnih vitezov. Bi imel id Software dejansko toliko poguma, da bi nov Doom spočel sredi srednjega veka in bi moderno orožarno zamenjale sekire, dvoročni meči in samostreli? Prvoosebnega mečevanja še nobena igra ni naredila res privlačnega, a če bi bil kdo kos tej nalogi je to vsekakor id Software, ki je preprosto mojster ustvarjanja sila dobrega bojevalnega sistema in morda so so si po vseh teh letih zaželeli novega izziva.

Xboxovo konferenco bomo spremljali 9. junija, ob 19.00.

FIFA ni mrtva, saj naj bi se do licence dokopal založnik 2K

Brcanje virtualne žoge je zelo dobičkonosen posel, kar je leta izkoriščal založnik 2K in je bil že dve desetletji nazaj obtožen, da je vsaka nova iteracija igre FIFA samo nosila drugače obarvan menu, medtem ko je bila igralno zadeva enaka lanskoletni verziji. Nakar je EA še pogruntal, da so igralci pripravljeni odšteti mesečne plače za “loot boxe” in nakupovanje virtualnih kartic FIFA Ultimate Team, ki vam je omogočila sestavljanje perfektne nogometne ekipe, je mesečno prineslo take kupe denarja, da bi lahko verjetno EA osnovno igro ponudil brezplačno, pa bi še vedno zaslužil ogromno cekinov.

Ta zaslužek pa je zahteval svoje žrtve, saj je bilo treba ves čas plačevati tudi pravice do licence imena FIFA, ki je bilo vsako leto dražje, dokler ni EA prerezal popkovine in zagnal svojo lastno serijo nogometnih iger EA Sports FC, ki je lani dobila izjemno obetaven začetek, saj se je EA pohvalil, da je igra v prvem tednu od izida nabrala 11,3 milijona igralcev, medtem ko so za igro FIFA 23 lani v istem času pridobili 10,3 milijona špilavcev. Ločitev založnika tako ni preveč bolela, a to se zna kaj kmalu spremeniti, saj FIFA licenca medtem visi v zraku in zdaj naj bi se do nje dokopal založnik 2K.

Da 2K in FIFA flirtata o medsebojnem partnerstvu se ve že nekje od začetka tega leta, a leaker MohPlay Inc je šele nedavno potrdil, da je bila pogodba zdaj čisto zares tudi podpisana in da je 2K zdaj postal novi razvijalec FIFA iger. Besede leakerja so morda malce zapretiravane, saj ta trdi, da bo FIFA 2K25 izšla že letos in to ravno ob pravem času, saj bomo naslednje leto gledali svetovno prvenstvo v nogometu in nova FIFA bi bila idealna spremljevalka tega tekmovanja.

EA bo tako dobil konkurenco in to dokaj močno. 2K je namreč zdaj že prepoznavno ime raznih športnih iger, saj imajo pod prstom licenci za košarkarsko ligo NBA in golf simulacijo PGA, pred kratkim pa so skočili tudi v tenis in to preko igre Top Spin 2k25.

Žal pa je naivno pričakovati, da bo njihova verzija FIFA iger vsebovala manj mikrotransakcij kot pa pretekli naslovi, ki so izšli izpod založnika EA. V bistvu ima 2K v tem pogledu še hujše navade, saj je vsaka iteracija košarke NBA 2K bolj oderuška in prišlo smo do točke, kjer v tistih igrah razvoj kariere brez odštevanja dodatnih evrov preprosto ni mogoč. Kritiki sicer to navado založnika pljuvajo, vendar pa je založniku vseeno in najverjetneje bo te prijeme preselil tudi v svet nogometnih simulacij.

Warhammer 40K: Rogue Trader napovedal prvi dodatek

Warhammer 40K: Rogue Trader, najnovejši naslov razvijalca Owlcat Games, je izšel decembra lani in gre več ali manj po korakih predhodnih iger tega razvijalca. To pomeni, da je večino igričarske baze ob izidu očaral s svojo globino naprednih sistemov igranja fantazijskih, oziroma v tem primeru, znanstvenofantastičnih vlog, hkrati pa so igralci dobili zvrhan koš raznoraznih hroščev, ki jih razvijalec pridno odpravlja, a vse to seveda zahteva svoj čas.

Bolj potrpežljivi veterani Owlcat iger zato po izidu pametno počakajo nekaj mesecev, da so pobiti tisti največji žužki, tisti bolj pretkani pa počakajo še kakšno leto po izidu, saj je takrat navadno zaključen razvoj vseh dodatnih DLC-jev. Prvi od teh, Void Shadows, je bil napovedan nedavno in tole bo mesnata razširitev, ki bo ponudila do 15 ur igranja dodatne vsebine.

Void Shadows obljublja veliko, saj nas bo pričakala povsem nova in baje vznemirljiva zgodba, ki jo bomo večino spremljali na krovu lastne vesoljske ladje. V globočinah te se je namreč naselila nova grožnja, ki jo predstavlja kult Genestealer, ta pa naši zvesti posadki kvari preko zlonamerne kode, s čimer predstavljajo resno grožnjo ne samo nam in rodu von Valancius, ampak tudi veri v nesmrtnega Imperatorja.

Česa takšnega na domačih tleh preprosto ne bomo trpeli, zato bo treba te zlikovce odpraviti. Tule nam bo zelo prav prišel nabor novih zaveznikov Death Cult, njihova glavna predstavnica Kibellah pa se bo lahko pridružila v naš nabor spremljajočih kompanjonov in z njo bo moč spočeti tudi osebno razmerje, ki bo kulminiralo v čisto pravi romanci.

Void Shadows izide 8. avgusta in to je šele prvi DLC, ki ga prinaša s sabo sezonska prepustnica te igre. Če bodo tudi vse naslednje razširitve tako obilne, potem nam vsebine ne bo kmalu zmanjkalo, cena pa zaenkrat še ni znana. Igra je trenutno sicer močno znižana: na Steamu si jo lahko pridobite za 34,99 €, enaka cena pa velja za PlayStation različico.

Povsem nezaščiten Windows XP lahko na današnjem internetu preživi nekje 10 minut

Na operacijski sistem Windows XP marsikakšnega igričarskega veterana vežejo topli spomini in to upravičeno. V zgodovino je zapisan z zlatimi črkami, saj je Microsoft leta 2001 svetu predstavil moderen operacijski sistem, ki se je resnično čutil kot nekaj novega in resnična nadgradnja je prišla šele leta 2009, ko je na svet prilezel Windows 7. Tudi slednji je danes že tako star, da mu je bila ukinjena uradna podpora, a še vedno na svetu obstajajo trmasti uporabniki, ki ga preprosto nočejo zamenjati za kar modernejšega, s tem pa se izpostavljajo nevarnostim interneta.

Kako so te velike je nedavno preizkusil YouTuber Eric Parker, ki se je lotil sila zanimivega eksperimenta. Na virtualno mašino je namestil svežo kopijo operacijskega sistema Windows XP, nato pa je temu izključil požarni zid, nad datotekami pa ni bedel prav noben antivirusnik.

Eric je operacijski sistem zgolj namestil, ga priklopil na internet in nato čakal kot v policijski zasedi. Zagnal ni nobenega brskalnika in kliknil ni na nobeno sumljivo internetno povezavo, a kljub temu je Windows XP sredi preprostega mirovanja na namizju že po 10 minutah prejel prvega trojanca, ki se je v Upravitelju opravil skrival pod imenom “conhoz.exe”, pod opisom pa je pripadal pravopisno nepravilnemu “Microsoft compilation”.

Stvari so od tu šle samo navzdol, saj se je na Windows XP prisesalo še cel kup dodatnih zlonamernih pijavk. Napadalec je na operacijski sistem navlekel cel kup neprijetnih obiskovalcev: vzpostavil je celo FTP strežnik in nov, administratorski račun, kar pomeni, da je imel praktično popoln nadzor nad računalnikom. Seveda je bila ves ta napadalčev trud zaman, saj je ta Windows XP stal na virtualnih tleh in Eric vanj ni vnesel nobenih podatkov, tako da so virusi in črvi zaman iskali kakšen podatek, ki bi ga nato lahko izkoristili za praznjenje bančnega računa.

Eric je na koncu izsledil naslov napadalca, ki je, seveda, izviral iz Rusije. Nakar je ubogi operacijski sistem pregledal preko programa Malwarebytes in odkril kar 8 virusov, ki so se na sistemu zaredili zgolj zaradi tega, ker je bil Windows XP povezan na internet.

Zanimiv eksperiment je tole in lep prikaz nevarnosti, ki se skrivajo po internetu in pred katerimi nas ščitijo vsak dan požarni zidovi in antivirusniki. Spletni nepridipravi imajo dandanes tako napredna orodja, da ta skenirajo internet in nato izvohajo ravno takšne nezaščitene sisteme, ki jih nato lahko instantno začnejo zalagati z zlonamerno programsko opremo. Hkrati Ericov eksperiment lepo pokaže, da brez popravkov in posodobitev stari operacijski sistemi dobijo okužbo zgolj zaradi tega, ker so priklopljeni na internet, zato previdnost uporabnika tule niti ne igra kakšne vloge.

Epic Games ta teden podarja igro Farming Simulator 22

0

Franšiza simulacij kmetovanja Farming Simulator je izjemno popularna tudi pri nas in to z razlogom. Razvijalec Giants Software je namreč skozi leta te igre samo izpopolnjeval in gradil na preteklih vzpostavljenih temeljih, dokler nismo prišli do izjemno globoke simulacije, ki vam ob vožnji traktorjev, obdelovanju njiv ter razvažanja izdelkov ponudi ure in ure zabave, ta pa je postala tako razširjena, da se je celo preselila v e-športne vode, Logitech pa je začel s prodajo namenskega skupka pedalk, volana in stranskih gumbov.

Farming Simulator 22 je vsemu skupaj dodal še lepo grafično podobo ter ponudil poglobljeno skrb nad živino. Zunanjemu opazovalcu, ki ni nikoli namočil prstov v to franšizo, bi se morda zdelo bizarno, da nekdo lahko zapravi celo popoldne za pozorno obdelovanje virtualnih njiv, a ko enkrat zadevo preizkusiš sam in se začneš ubadati z optimizacijo ekonomske linije za čim večji izkoristek časa in priliv denarcev, ti privlačnost takšne igralne formule postane hitro jasna.

Vsi ti neverneži lahko zdaj digitalno kmetovanje preizkusijo tudi sami, saj trgovina Epic Games ta teden podarja brezplačne kopije igre Farming Simulator 22. Darilca se podeljujejo v sklopu obilne razprodaje, ki se je začela najprej s podelitvijo igre Dragon Age: Inqusition, ki, tako kot Farming Simulator 22, na tem servisu brezplačno še ni bila podeljena.

Če vam je osnovna zadeva všeč, jo lahko nato še nadgradite z nakupom DLC-jev, ki jih ta igra ponuja cel kup, dodatki pa vam prinesejo uradno licencirano mašinerijo različnih proizvajalcev.

Brezplačna podelitev igre se zaključi 30. maja, nakar na spored pride nov, zaenkrat misteriozni naslov.

Tule je prvi dražilnik za Call of Duty: Black Ops 6

Activision Blizzard in njegov novi lastnik Microsoft se pripravljata za zagon novega poglavja franšize Call of Duty, ki je bila tista glavna stvar, da se je Microsoft sploh odločil za tega založnika odšteti tako visoke zneske denarja. Call of Duty preprosto mora vsako leto prinesti novo poglavje in čeprav je marsikdo že pošteno sit teh neskončnih nadaljevanj, se vsako od teh tudi presneto dobro proda, govorice pa pravijo, da naj bi letošnji del že na datum izida skočil tudi na storitev Game Pass.

Po nekaj tednih namigovanj in ugibanj je Activision včeraj pokazal prvi dražilnik, nakar pa tudi uradno potrdil naslednji del franšize. In ta se bo imenoval preprosto Call of Duty: Black Ops 6.

Morda je kdo izmed vas presenečen, da je ločena Black Ops serija teh iger napredovala že do šestega dela, a od prvega poglavja je zdaj preteklo že 14 let, kar v dimenziji Call of Duty cela večnost in vsakoletni izidi pripeljejo do takšnega končnega rezultata. V bistvu se serija Black Ops štorijalno začne že leta 2008 z igro Call of Duty: World at War, nakar skozi nadaljnje dele spremljamo zgodbe likov kot so Frank Woods, Alex Mason in Viktor Reznov.

Včerajšnji dražilnik je zelo kratek in pokaže samo gručo ljudi, ki se spravi na goro Rushmore, nakar skozi kamnite obraze ameriških predsednikov obesi napise, ki skupaj tvorijo stavek: “Resnica laže”. Očitno bomo tokrat nastopali v vlogi nekih upornikov in dražilnik, ki zamegli obraze, bi znal namigniti, da se bo Black Ops 6 odvijal v moderni dobi, kar je v nasprotju s prejšnjimi govoricami, da naj bi skočili v začetek devetdesetih, ko se je odvila Zalivska vojna. Spočeta je bila tudi uradna spletna stran, kjer si lahko ogledate dražilnik in brskate po zanimivo zasnovanem katodnem televizorju.

Activision bo o Black Ops 6 veliko več povedal na naslednji Xboxovi predstavitvi, ki se bo odvila 10. junija in za napovednike ter druge dodatne novice je bila organizirana kar ločena predstavitev, ki naj bi trajala nekje eno uro.

Tule je prvi prikaz svežega Geralta v 4. sezoni serije The Witcher

0

Netflix bo iz serije The Witcher iztisnil še dve sezoni, nakar se bo tudi ta saga zaključila, a finalne epizode bodo malce drugačne kot smo jih bili vajeni. Glavni igralec Henry Cavill, ki se je dolgo boril za vlogo Geralta in je na koncu to tudi odlično odigral, se je namreč od serije poslovil že v prejšnji sezoni, saj se je nameraval vrniti v vlogo Supermana, nakar je postal glavni obraz prerojenega Warhammerja. To je bil za tole serijo, ki se v zadnjih dveh sezonah že tako bori s slabimi ocenami, hud udarec in situacijo bo poskušal razrešiti novi igralec Liam Hemsworth, ki je bil kot novi Geralt najavljen dve leti nazaj.

In včeraj smo Liama prvič videli nositi belolaso lasuljo Veščeca in to preko kratkega dražilnika, ki ga je Netflix prilepil na praktično vse svoje družabne kanale. In Liam v novi vlogi ni videti slabo, čeprav je tole res kratki napovednik, sestoječ v bistvu iz enega samega kadra, kjer se Geralt in njegov konj Roach sprehodita skozi meglo, nakar se za njim pojavi senca neke pošasti in končno lahko uzremo Liamov obraz in svetleče oči Witcherja.

Liam Hemsworth je bil v bistvu že ob izidu prve sezone zamišljen in izbran za vlogo Geralta, a mu je to mesto nato prevzel Henry, ki je bil tako strasten do tega projekta, da ustvarjalcem ni ostalo drugega kot pa da mu podarijo nastop. Ob zgornjem dražilniku sem tudi dobil asociacijo na prvo epizodo serije, saj Henryja kot Geralta vidimo v podobnem močvirju, skupaj z zelenkasto barvno paleto in se sprašujem, če je tole res samo naključje ali pa je tole namig producentov o nekakšnem ponovnem rojstvu glavnega junaka. Izvršni producent Tomek Baginski je namreč v intervjuju povedal, da bo menjava igralcev v seriji imela štorijalni smisel, čeprav ni točno povedal, kako nameravajo spočeti tale prehod.

Liama v novi vlogi še nekaj časa ne bomo videli, saj je 4. sezona začela snemanje šele letos aprila, tako da bomo nove epizode dobili nekje ob koncu 2024, če ne celo v začetku 2025. Tega leta se lahko veselimo še animirane serije Sirens of the Deep v kateri bo glas protagonistu posodil Douge Cockle, ki je to nalogo vrhunsko opravil skozi trojico iger razvijalca CD Projekt RED.