🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 531

WoW: Legion Shadows of Argus – Teden 3

0

In smo prispeli do konca, 3. teden je sedaj na voljo.

Za konec so pripravili kar zanimivo vsebino. Najprej začnemo z misijami, čaka nas en set misij, v katerem gremo po sledeh Velena, ki je sam zapustil Vindicaar, vmes pa še ubijemo nekaj sil legije ter uničimo njihovo opremo. Hkrati pa sporočimo našim bojevnikom najnovejše ukaze. Velena najdemo v njegovi stari hiši, kjer se je spominjal svojega sina, kmalu zaslišimo kričanje glavnega komandirja sil legije, Talgatha, ki je bil Velenov pomočnik, a ga je izdal za legijo. Zato se premaknemo do tam, kjer bomo našli zadnji del krone triumvirata. Prišli smo do treh kipov, a je bil srednji od njih uničen in požgan tam, kjer bi morale biti oči. To so bili kipi treh vodij Eradarjev, uničeni kip pa je bil Velenov. Velen nam s pomočjo Sinematica prikaže, kaj se je zgodilo tisti dan, ko je Sargeras dal svojo ponudbo. Ob tem pa tudi izvemo, kam so dali 3. kos krone – Kil’Jadeen ga je odvrgel v njihovo prejšnjo palačo, pri sedežu triumvirata (slika zgoraj), kamor so tudi zaprli Lu’ra. Lu’re je Naaru, ki je ostal na Argusu, ko so Velen in ostali bežali. Čez čas se je spremenil iz svetlobe v temo, zato smo vsi odšli nazaj na Vindicaar, kjer smo se povezali z Allerio Windrunner, ki je že uporabljala temno moč (Void). Preostalo ni drugega kot vrnitev nazaj na Mac’arre, kjer najdemo vas, v kateri so edini preživeli, a so vsi zmešani od teme. Tam pa tudi srečamo Alleriinega učitelja/mentorja za temno moč, z imenom Locus-Walker. Skupaj hodimo po Mac’Areeju in ugotavljamo stvari. Na koncu smo poslani v Dungeonov sedež triumvirata, kjer premagamo nekaj Etherealov, med katerimi so bili tudi ljudje, ki so sodelovali v preteklosti z Locus-Walkerjem. V zadnji bitki proti Lu’ru jo žal uničimo in Alleria potegne vso temno moč iz nje. Zato v kratki sceni vidimo, kako se Alleria spremeni v temačno obliko. Po bitki se zberemo na Vindicaarju, kjer damo 3. kos na krono in Velen odstrani svoj kristal ter ga vstavi. Takrat se Vindicaar spremeni v zlato, bolj svetlobno verzijo, in s tem se zgodba tudi konča. Odklenili pa smo pa tudi Netherlight Crucible, s čimer lahko nadgradimo naše orožje. Z njim bodo naša super orožja postala dosti močnejša za bitko proti bogovom.

Mnenje

No, kot vedno, sedaj bi rad podal tudi svoje mnenje. Tudi tokrat bo karseda kratko. Zgodba je super, a se žal konča na neki zelo bedni točki, bolje rečeno, nima konca. Verjetno je to zato, ker se bo zgodba nadaljevala v Raidu Antorus, the Burning Throne.

iPhone X vs. Samsung Galaxy S8: Applov nov heroj proti najboljšemu telefonu leta

0

Bitka titanov

iPhone X je tukaj in spreminja njihovo vizijo s popolno novim dizajnom, nadgradnjo vsebine ter mnogimi dodatnimi možnosti za uporabo. iPhone X je pripravljen postati najbolj priljubljen telefon, a ima Samsung Galaxy S8 manjšo začetno prednost. Tudi slednji ima velik zaslon, lep dizajn ter veliko dodatnih možnosti. Torej, kako se potem oba telefona razlikujeta med seboj?

DIZAJN

Ko si ogledamo oba telefona, lahko hitro opazimo zelo podobno obliko z metalnim okvirjem ter steklenim zadnjim delom.

V primeru iPhona pa je tu še dodatna »zareza« na vrhu sprednje strani, kjer se nahaja sprednja kamera ter senzorji. Tudi Samsung ni idealen v tem pogledu, z manjšim trakom na zgornji ter spodnji strani zaslona. Glavna razlika pri sprednjem ogledu telefona je, da se pri Samsungu zaslon zvije skupaj z robom ob straneh, medtem ko nasprotnikov ne.

Zadek obeh telefonov ne prinaša nič nepričakovanega. Samsung z eno kamero in gumbom za prstne odtise ter iPhone z dvojno kamero na zadnjem delu. Na obeh pa, seveda, ne sme manjkati logo podjetja.

Če zaključimo pri obliki, bi bila glavna razlika v izbiri barve telefona. Samsung ponuja svojega paradnega konja v petih barvah, medtem ko Apple ponuja le dve različici.

ZASLON

Oba telefona se lahko pohvalita s 5,8″ OLED-zaslonom, ter HDR-podporo. Ponovno oba telefona izgledata podobno, ampak kakor smo prej omenili, se pri Samsungu zaslon zvije ob straneh. Razlika se pojavi tudi pri resoluciji, ki je pri iPhonu 2436 x 1125 (458 pixlov na inch), medtem ko je pri Galaxyju 1440 x 2960 (570 pixlov na inch).

Če Samsung prevlada pri številu pixlov, se pa lahko iPhone pohvali s True Tone zaslonom, ki prilagodi odtenek barve na okolje, kjer se nahajamo in, seveda, 3D Touch, ki doda telefonu dodatne možnosti pri uporabi aplikacij.

NOTRANJOST

iPhone uporablja njegov najnovejši 6-jedrni čip, imenovan A11 Bionic, ter vsebuje 3 GB RAM.

Samsung ima svoje octa-core čipovje ter 4 GB RAM. Čeprav številke kažejo na premoč Samsunga, iPhone ni pokazal nobenega zaostanka glede njegove moči in bo tako brez problemov konkuriral z Galaxy S8.

Če sta oba telefona zelo močna, se razlika zgodi pri velikosti spomina, ki ju telefona omogočata. iPhone ponuja svoj telefon v dveh različicah; 64 GB ali 256 GB spomina, medtem ko je Galaxy S8 le model s 64 GB spomina, a ima možnost zakupa dodatne microSD kartice, katere iPhone ne podpira.

Glavna razlika pri obeh pa je operacijski sistem, Apple s svojim iOS11 ter Samsung, ki ga poganja Android Nougat.

KAMERA, BATERIJA

iPhone ima 12 MP kamero z dvojno lečo, kakor že njegov predhodnik iPhone 7 Plus, ampak ima na voljo nekaj dodatnih možnosti. Poleg tega, da je uporaben za ustvarjanje efektov, ki zameglijo ozadje, ima fotoaparat tudi optično stabilizacijo slik na obeh lečah, kar omogoča stabilne posnetke. Prav tako je tudi video dobil dodatno nadgradnjo s 4K načinom snemanja na 60 FPS-ih ter počasne posnetke na 1080p z 240 FPS-i.

Verjetno največja novost je podpora AR (virtualna resničnost), ki tako odpira nova vrata razvijalcem aplikacij.

Spredaj ima 7 MP kamero z možnostjo zaznavanja globine slike ter seveda 3D senzor, ki bo ključnega pomena pri delovanju telefona.

Samsung ima le eno 12 MP kamero na zadnjem delu, ki še vedno omogoča kvalitetne slike in snemanje v 4K s 30 FPS-i ter 1080p s 60 FPS-i, in tudi 8 MP sprednjo kamero, ki je prav tako uporabljena za zaznavanje obraza uporabnika, a za razliko od iPhona ima ta le 2D senzor.

Apple je na konferenci oznanil, da naj bi baterija zdržala dve uri dlje kakor pri iPhonu 7 ter končno podpirala brezžično polnjenje telefona. Samsung pa s 3.000 mAh baterijo podpira brezžično polnjenje, kakor tudi hitro polnjenje preko kabla.

CENA

iPhone X cena se prične pri 999 $ za 64 GB model ter 1149 $ za 256 GB. Veliko denarja, če pomislimo, da lahko Galaxy S8 dobimo za 725 $.

Zaključek

Torej, če si pogledamo, sta oba telefona zelo podobna, saj imata 5,8″ zaslon, steklen zadnji delo, brezžično polnjenje, veliko moči in sta odporna na vodo.

Ampak še vedno se najdejo razlike – medtem ko je ekran pri Galaxy S8 zaobljen, se lahko iPhone pohvali z dvojno lečo pri zadnji kameri, ampak izgubi pri nadgradnji spomina z microSD karticami.

Kateri telefon je boljši? Morali bomo počakati na izid iPhona X v decembru, in tako dobiti prve prave teste.

Xiaomi Mi A1 ‘Android One’, telefon, ki ponuja največ za 200 €?

0

Najbrž se sprašujete, kaj pomeni oznaka ‘Android One’, ki sem jo namenoma zapisal v naslov. Gre za označbo linije mobilnih naprav, ki imajo, v sodelovanju z velikanom Google, nameščen “čist” Android, torej brez vse navlake, ki vam jo poizkušajo vsiliti pri Samsungu in preostalih proizvajalcih. Ob tem so uspeli odpraviti še eno izmed večjih pomanjkljivosti “kitajcev”, saj obljubljajo redne varnostne in programske posodobitve. Gre za Xiamijev prvi telefon pod to oznako in na trg so ga poslali po izjemno mamljivi ceni, ki znaša 205 € (brez vračunanega davka).

Sledili so svoji filozofiji in izdelali telefon za množice. Pri izdelavi niso varčevali, in tako bodo kupci namesto plastičnega prejeli aluminijasto ohišje, združeno z 2D steklom, ki naredi telefon privlačen tudi za oči.

Po specifikacijah je telefon zmogljiv, saj se v njem nahaja Snapdragon 625 in 4 GB RAM-a. Če v zakup vzamemo, da na njem teče še očiščen Android, je tekoča izkušnja zagotovljena. Skoparili niso niti pri prostoru, na telefon bo mogoče shraniti do 64 GB podatkov, če pa dodate še pomnilniško kartico, se prostor lahko poveča še za 128 GB.

Kamera je dvojna, s po 12.0 MP in široko lečo, kar sicer srečamo pri prestižnejših modelih. Morda je nekoliko (pre)velik le 5.5 inch zaslon, ki ima IPS matriko in svetlost 450 nit (dovolj za uporabo pri močnem soncu), kot tudi 3080 mAh baterija. Napolniti je ne bo mogoče preko standardnega mikro USB-ja, temveč USB-c priključka, ki postaja standard v višjem in srednjem cenovnem razredu. Telefon se bo popolnoma napolnil že v dobri uri.

Mogoč je nakup v treh barvnih izvedbah, te so črna, zlata in roza.

Specifikacije:

Dimenzije: 155.4 x 75.8 x 7.3 mm
Teža: 165 g
Zaslon: IPS 5.5 inch, 403 ppi
Resolucija: 1920 x 1080
Čipovje: Qualcomm Snapdragon
Procesor: 8-jedrni Cortex-A53 2.0 GHz
Grafika: Adreno 506
RAM: 4 GB
Prostor: 64 GB
Kamera: dvojna 12 MP (26 mm, F/2.2; 50 mm, F/2.6)
Kamera spredaj: 5 MP
3.5 mm, USB-c
Baterija: 3080 mAh
Operacijski sistem: Android 7.1.2 (načrtovana nadgradnja na Oreo)

Mobilnik lahko kupite tukaj: Xiaomi Mi A1 4G

Koda za 8 % popusta: CHINESEDROIDGB (Cena telefona s kodo je 188 €.)

Battleborn ne bo več dobival posodobitev

0

Gearbox so naznanili konec razvijalskega načina in prehod v način vzdrževanja za njihovo igro Battleborn. Direktor Randy Varnell je na uradni strani dodal, da se igra ne bo zaprla, ampak samo ne bo več dobivala posodobitev. Poleg tega bo dobila zadnjo posodobitev prav kmalu, in potem bo sledilo samo še odpravljanje hroščev. Celoten studio se bo preselil na nenapovedan projekt, o katerem so govorili že na dogodku PAX West. Battleborn je bil v izdelavi od leta 2012, sama ideja in začetki igre pa segajo že v leto 2009, kot pravi Varnell, ampak mu ni žal za nič, kar so naredili. Zahvaljuje se vsem, ki so igri dali možnost in jo sami igrali/testirali.

Večina pravi, da je Battleborn slaba kopija Overwatcha, najboljše, da si igro prenesete iz platforme Steam in jo testirate kar sami. Igra poleg PvP arene vsebuje še coop kampanjo in humor, ki ga lahko najdemo v vseh Gearbox igrah.

11

Hearthstone in World Of Warcraft dogodka: OktoberBrawl in BrewFest

0

Blizzard je pripravil dva dogodka, povezana s Hearthsonom in World of Warcraftom. Poglejte si članek, če želite izvedeti več.

Heartstone dogodek Oktoberbrawl

OktoberBrawl je dogodek, ki ga je Blizzard pripravil v povezavi z Amazonom. Vsak, ki ima Amazon Prime račun povezan s svojim Hearthstone računom, dobi po dve zadnji strani kart, vsaka pa sovpada z eno izmed dveh sestavljenih ekip – ekipa Svetloba in ekipa Tema. Obe moštvi sestavljajo po trije člani, ki so znani streamerji oz. youtuberji. Vsi tekmovalci so dobili nove račune, ki so bili pripravljeni posebej za to tekmovanje in s katerimi lahko igrajo samo med Stremi. Prav tako so prejeli kar nekaj paketov kart. Pomembno je vedeti, da tekmovalci ne morejo vlagati lastnega denarja, prav tako pa ne smejo sestaviti ali uničiti kart s pomočjo prahu. Člani bodo tedensko prejemali nove pakete kart, a bo vse skupaj osnovano na zmagah igralcev s tematsko specifično zadnjo stranjo karte. Tim Svetloba podprete z uporabo svetle zadnje strani, ekipo Tema pa z uporabo temne. Tekmovalci Svetlobe so Kripparrian, Reynad in Alliestrasza, temno stran pa sestavljajo Dog, Thijs in J4CKIECHAN.

World of Warcraft dogodek BrewFest

Brewfest je dogodek, ki ga v igri World of Warcraft Blizzard pripravi vsako leto – je igričarska verzija Oktoberfesta. Dogodek je del seta 12 dogodkov, ki so razporejeni čez leto.
Kaj lahko delate na dogodku? Glavna stvar so dosežki (Achievements). V igri lahko pridobite predmet za jezditi, nekaj igrač za v škatlo in cel kup dnevnih aktivnosti, kot je dnevna naloga, da ubijete Corena Direbrewa v zameno za dobre stvari. Pridobite pa tudi Brewfest Enthusiast, ki vam za 2 uri da 10 % več točk izkušenosti. S tem lahko dosti hitreje nadgradite svoje dodatne stričke.
No, in še malo zgodbe o Brewfestu: Na Azerothu živi rasa Dwarf, katere člani zelo radi pijejo alkohol, še posebej pijačo, imenovano Brew, ki je velik približek pivu. Zato so tudi začeli njihov lasten dogodek pitja in zabave.

O, in da ne pozabim!

Sedaj so na voljo tudi virtualne karte za Blizzcon. Te virtualne karte omogočajo ogled od doma v živo. Ob nakupu dobite kar nekaj nagrad, najprej je 10 $ popusta na fizično vrečo nagrad. Prejmete pa tudi razne ekskluzivne stvari za igre, kot naprimer 2 “Mounta” za World of Warcraft, ki sta tematsko narejena glede na to, katera frakcija ste. Cena Blizzcon virtualne karte je 40 $.

NEST 2017 poročilo

0

V ljubljanski BTC Areni se je 26. in 27. avgusta odvijal že dlje časa pričakovan dogodek, NEST 2017. Dvodnevni dogodek je dobil več kot zadovoljiv obisk, saj ga je obiskalo več kot 2500 obiskovalcev, ki so lahko potešili svoje tehnološke in igričarske radovednosti, preizkusili najnovejše igre ter opremo, ki je večina od nas doma nima na razpolago.

Pa si poglejmo, kaj se je odvijalo na letošnjem sejmu NEST 2017, ki smo ga Gaming.si organizirali v sodelovanju s SloTech.

Tekmovalni del

Če pričnemo pri tekmovalnem delu, so se v dveh dnevih izpeljali štirje turnirji iz trenutno najbolj popularnih e-športnih naslovov: CS:GO, FIFA 2017, League of Legends ter Hearthstone.

Udeleženci so doživeli skoraj povsem gladko odvijajoče se tekmovanje (z malo zamude), polno napetih preobratov, zmag in herojskih dejanj.

Najboljši igralci CS:GO turnirja:

  1. Sinister5
  2. Locastic
  3. Psihoaktiv

Najboljši igralci League of Legends turnirja:

  1. KroMAX
  2. Yaes
  3. Electric

Najboljši igralci Hearthstone turnirja:

  1. Illusion
  2. Philipil
  3. LaughingLama

Najboljši igralci FIFA 2017 turnirja:

  1. ManifoldRacer()
  2. ACO
  3. GOGI

Vsi tekmovalci so imeli na voljo brezalkoholne pijače in prigrizke, med čakanjem na igro pa so se lahko pomerili v biljardu in kegljanju.

Sejem

Seveda nismo pozabili na obiskovalce. Arena nam je omogočala, da smo koristno izkoristili veliko platno, na katerim so obiskovalci lahko spremljali tekmovanje. Poleg tega so se lahko preizkusili v različnih igrah, ki so jih omogočali računalniki in konzole PS4, razvrščene preko celotnega prostora. Lahko so se preizkusili v igranju PES-a 17, FIFE 17, dirkali po stezah Formule 1 2017 – seveda, na enih najboljših dirkaških sedežev in volanov – in preizkusili še ne izdan Call of Duty WW2, s katerim je bilo prvi dan nekaj težav, saj nam danih aktivacijskih kod zaradi težav z Activision strežniki nikakor ni uspelo aktivirati. Druge izmed prisotnih iger so bile še Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, GTA V ter Overwatch.

Verjetno pa so bile glavne atrakcije VR-naprave. Največ zanimanja smo lahko opazili na štirih HTV VIVE-ih, ki jih je priskrbel Telekom Slovenija, in PS4 VR. Nekaj težav je bilo tudi tu, saj so se HTC VIVE kamere teple med sabo, zaradi česar smo, po mnogih urah nemočnega stresanja z glavo, s taktično postavitvijo uspeli usposobiti le tri izmed štirih naprav. Seveda pa to ni bil konec naprav. Računalniki niso prišli s pred-inštaliranimi igrami, zato smo morali uporabiti Steam račun enega izmed osebja, s katerim smo, po zaslugi hitrega interneta, le par ur pred odprtjem sneli kopico iger. To se je izkazalo za dobro idejo, saj so vsi izmed obiskovalcev bili navdušeni nad njimi in nad izkušnjo, ki jo naprava za virtualno realnost omogoča. Kdaj pa kdaj je bilo treba čakati kar nekaj časa, da je obiskovalec lahko prišel na svoj račun. VR je tako navdušil nekatere obiskovalce, da so noge kar odpovedale na vlakcu smrti, ampak na srečo, vedno prisotni člani osebja so uspeli ujeti vse virtualne pijance.

Kot velika atrakcija je bil na dogodku prisoten tudi Mining Rig, ki je ves čas pridno kopal virtualne kovance. Gre za eno najbolj dobičkonosnih dejavnosti zadnjih časov, zato je osebje NiceHash zraven postaje in bližnje stojnice vsakemu zainteresiranemu obiskovalcu povedalo več o rudarjenju in mu uspelo podati informacije, koliko bi lahko sam zaslužil s svojo mašinco. A vsekakor se na tem delu ni bilo pametno dolgo zadrževati, saj je rudniški mlinček oddajal več toplote kot vroča peč.

Poleg igranja je bilo na dogodku možno testirati tudi najnovejšo opremo enih izmed največjih proizvajalcev igričarske opreme, kot so Razer, HyperX, CoolerMaster, UVI Chair ter podobno. Še več. Majhna trgovinica blizu vhoda je omogočala tudi nakup različnih pripomočkov ter spominkov, vključno s CS-noži, figuricami likov iz vedno popularne serije Game of Thrones, obeski za ključe, denarnicami in še mnogo drugega. Pred vhodom je obiskovalce pričakalo tudi presenečenje v obliki Forda Mustanga, ki je verjetno bil deležen največ selfijev na dogodku (razen osebja, seveda 😉 ).

V spodnjem delu arene, kjer so se nekoč odvijale gladiatorske bitke, smo dali dva medveda, s katerima se je lahko vsakdo pomeril … Saj  ne, tu so lahko iger željni navdušenci postavili svoje naprave in vsem razkazali svoj gaming računalnik, ob tem pa po zaslugi hitrega interneta tudi odigrali kakšno rundo ali dve. Potem pa smo notri vrgli medveda …

Ampak ne bi prišli nikamor, če ne bi izkoristili tudi prostora, kjer se je dogodek odvijal. Arena je omogočala tudi bowling ter biljard po akcijskih cenah, prav tako pa je hrane in pijače željnim mimoidočim nudila prostor za oddih (kar smo osebje še kako izkoristili). Vrhunec dogodka pa se je zgodil šele, ko se je prostor že spraznil, saj nekateri izmed nas nikakor nismo mogli zapustiti naprav v varstvo varnostnikom in smo vse dni prespali kar tam.

Če potegnemo črto, lahko rečemo, da NEST 2017 velja za edinstven dogodek v Sloveniji, ki je poleg tekmovalnega dela ponudil veliko zanimivih stvari, ki so pritegnile obiskovalce. Celoten dogodek je, razen nekaj manjših težav, potekal gladko, kar je v Sloveniji redkost. Mislim, da smo tako osebje kot tudi obiskovalci na koncu bili polni navdušenja in upanja, da bo naslednji NEST, ki bo imel manjši poudarek na tekmovalnem delu in več zanimivih stvari iz področja tehnologije ter še ne izdanih iger, še bolj uspešen. Morda bi ga poimenovali kar “Slovenski Gamescom”.

Celoten album s slikami iz dogodka si lahko ogledate na naši Facebook strani.

Pregled: Agents of Mayhem

Razvojna ekipa: Deep Silver Volition (ZDA)
Založnik: Deep Silver
Spletna stran: 
http://www.aomthegame.com/
Steam: http://store.steampowered.com/app/304530/
Platforme:
PC, PS4, XboxOne
Operacijski sistemi: Windows 7+
Datum izida: 15. 8. 2017
Cena: 59.99 €

Zvrst: Tretjeosebna streljačina


Spiritualni naslednik Saint’s Row IV

V obdobju kraljevanja večigralskih iger še kako hrepenimo po dobri enoigralski izkušnji, pa naj gre za igranje vlog, strategijo ali v tem primeru streljačino. Glede na to, kar sem vedel, preden sem sploh začel z igranjem, sem Agents of Mayhem hlastno začel vleči z neta, takoj ko sem v roke dobil ključ – navsezadnje gre za AAA naslov in vsi vemo, da to ni kar tako. Zavedal sem se, da bo trajalo dobro uro, preden se bo igra naložila (preklet bodi, počasen internet!), kar mi je dalo nekaj časa, da sem si podrobno ogledal gradivo za medije in tu so se pri Deep Silver zelo potrudili, saj je vsebovalo vse informacije, ki sem jih želel vedeti in še par informacij, ki jih nisem. Komaj je Steam prikazal opozorilno okno, sem že hlastno pritisnil na ikono in pričel z lastno izkušnjo superjunaštva.

Agents of Mayhem je rezultat iste razvojne ekipe, ki nam je med drugim prinesla Saint’s Row franšizo, kar je še kako vidno. Čeprav sta si igri v mnogih pogledih različni, imata isti over-the-top stil, absurdna orožja, ne manjka pa niti toliko eksplozij, da bi se še Michael Bay podelal v hlače. Gre za dete Overwatcha po nočni seansi s Saint’s Row IV, medtem ko je Nick Fury hlastno gledal iz bližnjega drevesa. Otrok nepričakovanega in še kako prepoznavnega para je streljačina iz tretjeosebne perspektive, ki skuša pridobiti publiko na svojo stran z veliko cenenimi šalami. A za razliko od Saint’s Row, Agents of Mayhem pod tvoj nadzor da skupinico treh herojev, ročno izbranih iz kopice nenavadnih obrazov, vsak s svojim stilom bojevanja in lastno (spet pretirano) osebnostjo.

Ti agenti oziroma neke vrste superheroji so osrčje igre in imam močan občutek, da so si pri njihovem dizajnu vzeli za vzor Blizzardovo večigralsko streljačino. Vsi imajo zelo izrazite osebnosti in naglase, ne manjka ameriška filmska zvezda, ruski orjaški snežni bojevnik, indijska lokostrelka, japonski član jakuza tolpe, temnopolti gangster, nemški nogometni navijač … Vsi izmed agentov so prepoznavni po lastni stvari, na katero se navezujejo tudi njihove sposobnosti in stil bojevanja. Vsak ima na voljo dve oziroma tehnično tri sposobnosti (zraven pa še trojni!? skok) – po eno posebno in eno ultimativno sposobnost, zraven pa še defenzivni manever, kot je kratkoročna nevidnost, let ali odriv od zidov. To pa še ni vse. Poleg naštetega lahko v bazi raziščeš in skreftaš tudi “gremlin tech”, ki ti da na voljo še po par praktičnih sposobnosti, kot je krogla uničenja, skupinsko oživetje ter razne začasne nadgradnje atributov.

Seveda pa so superjunaki (mimogrede, sicer jih igra kliče le “agenti”, a le težko bi kako drugače poimenoval nekoga, ki lahko praktično leti in povzroča zmrzal) le tako dobri kot njihova kontra – zlobneži. Tudi na tej fronti uspe Agents of Mayhem dostaviti dobro, raznoliko skupino antijunakov, združenih v lastno skupino – Legijo. Zraven standardnega Herr Doctorja imamo tu še par zapomljivih likov, kot je na primer egocentričen najstniški pop zvezdnik (geee, le od kod jim navdih?), super inteligentni izumitelj orožij ter umetna inteligenca/pop zvezdnica. Poveljujejo tudi precejšnjem število uslužbencev oziroma bojevnikov, zaradi česar vam še dolgo ne bo dolgčas. Na tej fronti je torej vse lepo in prav. Agenti in zlobneži so oboji polni “jaza” in si jih zlahka prikličeš v spomin tudi par ur po igranju.

Vesoljci, vedno vesoljci

Ta se odvija v istem svetu kot Saint’s Row IV in gre za neke vrste alternativno resničnost. 30 oktobra, na vražjo noč je Legija, to so zlobneži, z istočasnim napadom na vsa večja mesta zavzela popoln nadzor nad svetovno oblastjo. Oziroma skoraj popoln nadzor, saj je ena izmed glavnih oficirk spregledala lažne besede Monarha in dezertirala, s sabo pa vzela Barko, veliko ladjo z opcijo teleportacije, ki služi kot glavna baza. Tu pridete na vrsto vi.  Nadzorujete zadnjo uporniško fronto (ja, kot v XCOM), ki se odprto spopada z legijo, kjerkoli se lahko in jim na splošno poskuša iti čim bolj na živce.

Misije so razdeljene na epizode in običajno vsebujejo segmente vožnje, akrobacij, bojevanja in besednih bojev. Čisto zlahka bi trdil, da igra ves čas sledi eni in isti formuli in ne dostavi večjih presenečenj. Dobro prikaže samozagledanost današnjih zvezd in stereotipnosti superjunakov, a le del tega humorja pade na rodna tla, saj so nekatere uporabljene finte že zdavnaj izrabljene (na primer, ko moraš ob šefovskem boju v planetariju poslušati ponavljajoče se šale o Uranu (Uranus, štekate?). Vseeno se bo vsak ob nekaterih izmed stalno prisotnih komentarjev vsaj enkrat zahahljal.

Tudi pri generalni strukturi se glede na Saint’s Row IV ni preveč spremenilo. Izbiro ekipe, nadgradnje in vse ostalo opravljate v glavni bazi, neke vrste osrednjemu postajališču, ki lebdi nad futurističnim Seoulu, kjer opravljate svoje nakupovanje svobode. Na voljo je kar nekaj različnih misij, a v glavnem gre za odklepanje novih agentov in dopolnjevanje informacij o njih. Dodatne mini misije najdete tudi tekom pohajkovanja po mestu, a so navadno precej kratke (z izjemo osvajanja oporišč) in za razliko od naprimer GTA V nimajo neke lastne identitete, kar jih naredi ponavljajoče se in ne-inovativne. Preko baze je na voljo tudi globalni konflikt, mini igra, ki da poudarek na ostali svet in njegov boj proti Legiji. Dovoli vam, da koristno izrabite trenutno neuporabljene agente in jih pošiljate na misije po celem svetu, kjer bodo občasno naleteli na brloge nesnage, ki jo boste nato lahko lastnoročno počistili in s tem prejeli tudi kakšno nagrado za pasivne bonuse.

Ampak to, kar Agents of Mayhem pomaga premagati povprečje, je zabaven tretjeosebni bojni sistem, ki je po zaslugi menjevanja med agenti veliko bolj taktičen, kot sprva izgleda. Ko se res podrobno ozreš po ekipi in se posvetiš nadgradnjam, lahko ob ustvarjanju najboljše ekipe porabiš precej časa. K temu doda še dinamična težavnost po načinu Diabla 3, kjer jo lahko vsak prilagodi glede na lastne sposobnosti in funkcionalnost trenutne ekipe. Žal zaradi zatikajočega se delovanja boj navadno ne deluje tako gladko, kot bi moral, a tu je še večji problem. Čeprav sem igro testiral na računalniku, mi je na vsak način poskušala vsiliti pomoč pri merjenju (aim assist) in čeprav sem ga izklopil v nastavitvah, sem ob določenih trenutkih še vedno imel občutek, kot da imajo agenti pri merjenju lastno voljo in da je merek sam po sebi ostal na sovražniku. Ne znam reči, če gre le za stranski učinek zatikanja, a vsekakor je znalo biti nadležno.

Seveda pa je tu še en problem, ki na začetku sicer ni viden, a po par urah še kako zagreni zabavo. Mesto nikakor nima občutka dejanskega mesta, kot to na primer doseže GTA V, delno zaradi slabih, zapoznelih reakcij civilistov, ki se včasih obnašajo, kot da jih vsi izstrelki in padli vojščaki ne motijo in so le še en običajen dogodek njihovega življenja. Tudi vozni model ni ravno najboljši, čeprav prav tako ni slab. Od kjerkoli blizu ceste lahko prikličete lastno vozilo, kar naredi uporabo civilnih vozil nekoristno, saj so dosti počasnejša. Tudi GPS sistem kažipota proti izbrani misiji zna zavesti uporabnika, saj občasno izbere najdaljšo možno pot in večino časa zaradi indikatorja tako ali tako ne pride v poštev.

Čuj, nekaj mi šteka

Torej Agents of Mayhem ni brez problemov, a še vedno gre za solidno spiritualno nadaljevanje. Vse lepo in prav, dokler se ne lotimo tehnične plati. Ena stvar, ki sem jo med igranjem še kako pogosto opazil, je slaba optimizacija, ki je v času vašega branja morda že odpravljena. Tudi na kraljici GTX 1080 so sploh med plenjenjem po podzemnih brlogih sličice pogosto padle pod 60 (na ultra nastavitvah, seveda), medtem ko je nekje srednje zmogljiva GTX 960 imela težave z zatikanjem že na srednjih grafičnih nastavitvah. S tem ne mislim občasnih padcev, temveč stalno zatikanje, ki je bilo skorajda identično, ne glede na nastavitve (z izjemo ene grafične opcije, sem z ostalimi pridobil z low na ultra dobrih 5–10 FPS-ov). V tem žanru s kolcanjem prihaja do težav, med drugim je oteženo tudi merjenje, saj je kursor manj predvidljiv. Seveda ni nobeno presenečenje moja iznajdba, da igra uporablja Denuvo zaščito, ki zna poseči tudi po delovanju in povzročiti večje zatikanje.

Glede na vizualno predstavitev nimam nekih večjih pripomb, gre za rahlo risankast stil s pridihom življenja in še posebno dobrimi učinki, ki pa žal pogoltnejo še tako zmogljivo grafično kartico. Še posebej sijajne so vmesne sekvence v obliki risankastih, animiranih kratkih delov, animacija katerih bi bila zlahka postavljena v kakšno risano serijo o superjunakih. A še najbolj presenetljiva in pohvalna stvar je, da ima vsak agent lastne pripombe na dogodke okoli njega, zaradi česar igranje nikoli ne bo duhomorno, saj ne gre le za isto frazo iz drugih ust, ampak dejansko različne fore, ki sovpadajo z osebnostjo agenta.


 Zaključek

Uncharted 4 je bila v osnovi čisto drugačna igra

0

 

Season Pass razširitev za Star Wars Battlefront je na voljo brezplačno

Season Pass razširitev za akcijsko streljačino Star Wars Battlefront je trenutno mogoče dobiti popolnoma brezplačno za PC, PlayStation 4 in Xbox One.

Omenjena promocija se je tako pojavila na platformi Origin založnika iger Electronic Arts, na PlayStation Store in na Xbox One – tu je razširitev na voljo brezplačno le za naročnike storitve Xbox Live Gold.
S Season Pass pa sicer v osnovno igro Star Wars Battlefront vključimo brezplačno vseh šest posamezno izdanih razširitev, ki v igro dodajo nove igralne mape, orožja in heroje.
Pri tem pa je smiselno še dodati, da je čas trajanja promocije omejen, vendar če v tem času prenesemo razširitev, jo imamo za vedno.

Bo pa razvijalec iger DICE 14. novembra letos igralce Star Wars Battlefront razveselil z izidom Star Wars Battlefront II za PC, PlayStation 4 in Xbox One.

Call of Duty beta za vse že ta mesec

0

Call of Duty: WW|| bo dobil popolnoma brezplačno beto za vse že ta mesec, in sicer 29. septembra. Igre vam ne bo treba prednaročiti, če jo boste želeli testirati, kar je odlična novica in bo definitivno razveselila marsikoga. Beta test bo potekal vse do 2. oktobra na platformi Steam in testiralo se bo glavne mehanike igralnosti.

Minimalne zahteve za najnovejšo Call of Duty igro so znane, priporočljive pa so še v teku in bodo verjetno znane po testiranju.

Miniminalne zahteve:

Operacijski sistem | Windows 7/8/8.1/10

Procesor | Intel Core i3 3225

Delovni pomnilnik | 8 GB

Trdi disk | 25 GB

Grafična kartica | Nvidia GeForce GTX 660 2 GB / AMD Radeon HD 7850

Call of Duty: WW|| bo izšel 4. novembra za PC, PlayStation 4 i n Xbox One. Prednaročite ga lahko tukaj.

 

Warframe: Plains of Eidolon – V petek bodo razvijalci pokazali veliko novih stvari

0

Digital Extremes so nam nekaj časa nazaj pokazali svojo prvo t. i. “Open World” razširitev, Warframe: Plains of Eidolon. V petek, 15. 9. 2017,  pa bomo izvedeli še mnogo koristnih informacij o njej. V novem delu igre bo raziskovanje postalo še bolj zanimivo, za to pa bo poskrbela odlična grafična podoba, odprt svet, naloge, rokodelstvo in še druge stvari.

Lastnosti:

Nov Warframe | Premagajte svoje nasprotnike z novo napadalno sposobnostjo in uporabljajte novega bojevnika.

Nove kolonije in civilizacije | Raziskujte svet okoli sebe, poiščite nove kolonije, rase in civilizacije, ki vam bodo pomagale pri premagovanju raznih ovir. Izkoristite opremo domačinov sebi v prid in izdelajte odlična orožja. Poiščite razne naloge in sodelujte v zanimivih zgodbah.

Hydroid prime access | Pridobite ekskluzivne predmete in opremo s posebnim dostopom.

Posnetek v živo si bo mogoče ogledati na twitch.tv.

Najavljen nov del X-serije

0

Tip igre: Vesoljska simulacija
Platforma: PC
Izid igre: 2018
Razvijalec: Egosoft
Spletna stran: https://www.egosoft.com/games/x4/info_en.php
Steam: http://store.steampowered.com/app/392160/X4_Foundations/

X4: Foundations bo omogočal osebno upravljanje s katerokoli ladjo, od najmanjših skavtov do največjih razredov ladij (kot so letalonosilke, uničevalci idr.), vse ladje bo mogoče pilotirati iz kabinskega ali zunanjega pogleda, poleg tega bomo lahko nekatere drone ali komunalna vozila upravljali tudi ročno oz. osebno kot igralec.

Velik poudarek pri razvoju X4 je bil na doseganju brezhibne in precejšnje izkušnje pri premikanju med ladjami. Ko bomo pristali s svojo ladjo na kakšni veliki vesoljski postaji, bomo ladjo lahko zapustili, kjer smo jo parkirali, splezali po lestvi do izhoda ladje ter se sprehodili po pristajalnem prostoru na vesoljski postaji, kjer smo vozilo pustili. Vstopili bomo lahko v drugo ladjo in nadomestili pilota, ki se mu bomo približali s pritistkom na gumb v bližini njegovega sedeža, in tako prevzeli nadzor nad plovilom.

Modularne postaje, ladijske nadgradnje

Gradnja postaj, tovarn, s katerimi si lahko postavimo svoj lasten imperij ter ekonomijo, je bil eden izmed temeljev v X-igrah. Na stopnji, ko je zbranega dovolj denarja, pa naj bo to z bojevanjem, rudarjenjem, delanjem misij za frakcije, trgovanjem itd,, večina igralcev ponavadi želi postaviti svojo ekonomijo ter, seveda, sčasoma tudi svoj imperij, s tem pa začnejo v veliki meri vplivati na ostalo vesolje v igri.
V novem delu igre X4 so sedaj omogočili, da ste pri tem delu svobodni in pa tudi ustvarjalni. Postaje lahko po novem zgradimo iz različnih modelov, pa naj bodo to proizvodni, stanovanjski, pristajalni ali čisto drugi deli, tu je še tudi izboljšan zemljevid igre, ki nam omogoča, da lahko vse module povežemo preko zemljevida in z njimi dokončamo svojo zamišljeno izgradnjo.

Pri ladjah, ki nam bodo po novem ponudile vrsto nadgradenj, kot so pogoni, orožja ter druge vrste opreme, bomo  lahko vso opremo dodali v grafičnega urejevalca, ta pa bo prikazal, kaj točno oprema vsebuje in katero posredujemo sami.

Dinamično vesolje

X4 bo prva v X-serijah, ki bo omogočala ostalim rasam in frakcijam prosto grajenje in širjenje njihovega imperija tako kot mi osebno, lahko bodo ustvarjalni in gradili postaje, vplivali na cene pri trgovanju itd.
Rase bodo širile svoj imperij na podlagi dobave in zahtev (trgovanje), kar bo pripeljalo do tega, da bomo morali paziti, kaj počnemo, saj bodo naše odločitve lahko vplivale na celotno vesolje v igri.

Prispevek je prispeval: SheppardSG1

Apple predstavil iPhone X, iPhone 8 in Watch 3

2

Leto je mimo in Apple je ponovno predstavil svoje nove produkte v novo zgrajeni Steve Jobs dvorani v Apple Parku. Vse se je pričelo s predstavitvijo novih prostorov v Apple Parku ter kratkim uvodom, namenjenemu Stevu Jobsu.

Po klasičnem začetku, v katerem so govorili o prodaji ter trgovinah, je prišla na vrsto predstavitev prvega izdelka Apple Watch 3. Poleg nadgradenj v notranjosti ure je največ navdušenja požela novica o možnosti uporabe eSIM kartice v uri, ki bo omogočala klice brez prisotnosti telefona.

Sledila je zvezda večera, iPhone 8, ter 8 Plus. Z nadgradnjo svoje notranjosti prihajajo tudi številne druge novosti. Glavna novost je brezžično polnjenje telefona. Poleg tega se iPhone lahko pohvali z Retina HD zaslonom.

Ostale specifikacije iPhone 8:

  • 4,7″ zaslon
  • 750 x 1334 pikslov
  • 12 MP kamera
  • 4k video
  • 2160p 30/60fps, 1080p 30/60/240fps
  • 7 MP sprednja kamera
  • Stereo zvočniki
  • 2 GB RAM
  • iOS 11
  • Apple A11 Bionic
  • Brezžično polnjenje
  • Zaščita pred vdorom vode in prahu

Iphone 8 Plus:

  • 5,5″ zaslon
  • 3 GB RAM

Vse specifikacije in primerjavo najdete na uradni Applovi strani (klikni me).

Cena: 699/799 $ – prednaročila bodo mogoča od 15. 9. 2017, iPhone 8 pa bo na voljo komaj 22. 9. 2017.

Ob obletnici prvega iPhona je Apple predstavil še iPhone X. IPhone z zaslonom, ki prekriva celotni 5.8″ sprednji del telefona in najnovejšo Face ID tehnologijo, ki bo zamenjala prstne odtise.

Specifikacije:

  • 5,5″ zaslon
  • 2436 x 1125 pikslov pri 458ppi
  • 12 MP kamera
  • 3 GB RAM
  • 64/256 GB prostora
  • Zaščita pred vdorom vode in prahu

Apple je v iPhone X dodal tudi t. i. Animoji, ki bo uporabljal Face ID in tako vaše obrazne geste spremenil v emoji.

Cena: 999 $ – prednaročila bodo mogoča od 27. 10. 2017, iPhone X pa bo na voljo komaj 3. 11. 2017.

Vse specifikacije in primerjavo najdete na uradni Applovi strani (klikni me).

 

Kaj je AMP in kako deluje – pospešene strani za mobilne naprave

0

AMP je kratica pospešenih strani za mobilne naprave (ang. Accelerated Mobile Pages). Spletne strani postajajo čedalje “težje” in vsebujejo številne module, ki nam te strani na namiznem računalniku “pričarajo” atraktivne, za mobilne telefone pa velja ravno obratno. Velika večina Slovenije je že pokrita z optičnim omrežjem oziroma imamo doma in v službi spodoben internet in se nam moderne spletne strani s številnimi moduli na računalniku, ki je priklopljen na internetni kabel oziroma WIFI, naložijo v razumnem času (vidno polje, čas nalaganja 1–3 sekunde). Hitro nalaganje na računalniku pa ne pomeni tudi hitrega nalaganja na mobilnih telefonih, saj moramo upoštevati, da določene module, ki jih uporabljamo na spletni strani na mobilnih napravah, preprosto izklopimo oziroma prilagodimo. V letu 2017 ni več izgovorov! Vsaka spletna stran mora biti odzivna (ang. responsive) na vseh napravah, če to za vašo ne velja, stopite v kontakt z nami in z veseljem vam bomo pripravili celovito rešitev (klikni me za več info).

Naša stran Gaming.si je normalno odzivna na vseh napravah, imeli pa smo problem pri nalaganju spletne strani na telefonih, ki niso imeli dostopa do strani s 4G povezavo. Rešitev? AMP oziroma pospešene strani za mobilne naprave. Seveda, rešitev je več, toda zaradi posebnega pristopa Googla k rešitvi AMP je po našem mnenju to prava odločitev za prav vsak portal z novicami.

Na spodnji sliki je primer naše spletne strani v klasičnem odzivnem pogledu na mobilnem telefonu.

Z nekaj vrsticami CSS kode bi lahko tekst razširili čez celoten ekran, prilagodili naslov in pisavo ter tako napravili bolj prijazno izkušnjo bralcu. Toda, kot sem že omenil, je težava v hitrem nalaganju spletne strani na prenosnih napravah. Spodaj prilagam hitrost nalaganja naše klasične spletne strani preko Googlovega orodja za testiranje hitrosti spletnih strani na telefonu, ki se imenuje testmysite.withgoogle.com

Nalagalni čas 9 sekund definitivno ni sprejemljiv, zato smo se odločili, da zadevo izboljšamo in spravimo na želen rezultat. S pomočjo AMP-ja in Googlovih smernic za uspešno verifikacijo vseh AMP strani (več informacij, kako AMP deluje na Googlu, pa dobite s klikom tukaj) smo prišli do želenega rezultata. Spodaj prilagam sliko spletne strani z AMP podporo.

Spletna stran deluje veliko bolj enostavno, saj uporablja samo nujno potrebne kode, te so CSS, HTML in JS, ki omogočijo nalaganje vidnega polja pod 1 sekundo tudi pri zelo slabi internetni povezavi. Spodaj prilagam primer novice.

Kdaj se pojavi ena in kdaj druga stran spletne stran? Klasična spletna stran se bo odpirala na vseh napravah, ki so večje od 7″, vse naprave pod to vrednostjo pa bodo preusmerjene na AMP strani. V bistvu lahko AMP stran odprete tudi v vašem računalniku, na koncu celotne povezave dodate /amp, primer: https://hop.si/amp

Rezultat sicer ni popolnoma takšen, kot smo želeli, saj nimamo CDN-ja, na kar pa so vsa Googlova testna orodja zelo občutljiva. 🙂

Prilagam še drugi test (Gtmetrix.com), ki nakazuje malo več informacij o odzivnosti in problem s CDN-jem, kar nam zbija oceno. Po naših uporabniških testih se nam je AMP spletna stran odpirala instantno tudi na slabših povezavah (v celoti pod 1 sekundo).

Velika posebnost, ki jo pridobite s AMP-jem, je poseben znakec v Googlovem mobilnem iskalniku, ki nakazuje, da ste pravi heker in imate AMP odzivno spletno stran. Prilagam sliko spodaj, bodite pozorni na posebno ikonico, ki ima strelo pri članku naše spletne strani Gaming.si.

Osebno še nisem zasledil, ali so strani v primeru AMP podpore višje postavljene v Googlovem iskalniku, toda zagotovo nas bo zaradi hitrega nalaganja naše spletne strani Googlov iskalnik prikazoval pred drugimi in nam omogočil večje število obiskov na spletno stran. V naslednjih tednih bomo še dodatno testirali in prilagodili AMP dizajn ter izboljšali hitrost in odzivnost, v nogi strani pa boste našli povezavo do naše klasične spletne strani Gaming.si. Za vse, ki želite dosegati podobne rezultate, smo vam z veseljem na voljo na strani www.legit.si.

Destiny 2 ima kar 1,2 milijona istočasnih igralcev

0

Destiny 2 je za konzole izšel 6. 9. 2017, trenutno pa ima kar 1,2 milijona istočasnih igralcev. Očitno je, da je igra zelo popularna med igralci na konzolah, saj izgleda dobro, ima dobro zgodbo in sama igralnost je večini ljudem všeč. To, da je tako popularna, se ni za čuditi, ker Bungie samo nadaljuje zgodbo legendarnega Destiny 1, ki smo lahko igrali samo na konzolah. Igra ni nič drugega kot odkrivanje odprtega sveta, potovanje med planeti, premagovanje raznih pošasti in druženje z drugimi igralci. Če vam je našteto všeč, je ta igra prava za vas. Trenutno jo lahko kupite na spletnih trgovinah Playstation in Microsoft za 69,99 €. Sedaj je že vsem znano, da bo izšla tudi za osebne računalnike, in sicer 24. 10. 2017 – za 59,99 € jo lahko prednaročite tukaj. S prihodom igre na osebne računalnike lahko pričakujemo zelo povečano prodajo Destiny 2, več o tem pa bomo vedeli prav kmalu.

AMD Threadripper so AMD-jevi inžinerji zasnovali v prostem času

0

Kaj bi storili, če bi vam povedal, da AMD-jevega najzmogljivejšega procesorja podjetje na začetku sploh ni načrtovalo? Tako je, AMD-jevca Sarah in James sta v intervjuju za Forbes izdala, da je bil odličen procesor delo peščice AMD-jevih inženirjev v njihovem prostem času.

“Ne gre za zgodbo v dolgoročnem planiranju in obilici naložbenega denarja – šlo je za osebni projekt peščice AMD-jevih zaposlenih, z vizijo o zmogljivem procesorju,” je dejala Sarah, in nadaljevala: “Na projektu so strastno delal v svojem prostem času kakšno leto, preden je projekt dobil zeleno luč vodstva podjetja, kar je precej nenavadno – ni jim bilo vseeno. Rezultat njihovega dela lahko danes vidite v obliki ene izmed naših najzmogljivejših serij procesorjev.”

Lahko rečemo, da je Threadripper delo entuziastov in nikakor ni bilo preprosto. Majhna ekipa je morala najprej ugotoviti, kako ustvariti 16-jedrno pošast z izjemno malo sredstvi. Kot lahko vidimo, jim je uspelo in Threadripper je bil rojen. Gre za unikaten primer, kjer so AMD-jeva omejena sredstva in majhnost pomagala. Inženirji so bili primorani razmišljati zunaj začrtanih smernic (“outside the box”) in uspeli izdelati fantastični produkt za nižjo ceno od konkurence. Lep primer pozitivne energije in sodelovanja znotraj podjetja, kjer motivirani ljudje izdelujejo fantastične produkte, ker to dejansko želijo.

WoW: Legion Shadows of Argus – Teden 2

0

Prišel je nov teden, drugi od treh, za vsebino Shadows of Argus.

Kaj je sploh prišlo?

 

Prišel je konec glavnega dela zgodbe na kontinentu Krokuun in del zgodbe na kontinentu Mac’aree. Poleg tega so se odprli tudi invazijski portali; to so scenariji, ki so zelo podobni invazijam pred izdajo legije. Odpre se tudi misija, s katero dobite dostop do večjih invazijskih portalov, znotraj katerih se skrivajo močnejši nasporotniki in večje nagrade. Nadaljuje se tudi set misij za naše »priležnike« (followers), v katerih pridobite opremo za vaše priležnike za karseda efektiven boj proti legiji.

Zgodba Mac’Areeja

S tem ko smo prišli na Mac’aree, smo tudi na lastne oči videli, kako so Draenaiji pobegnili iz njihovega rojstnega planeta Argus. Vodilni med pobeglimi je bil tudi eden izmed voditeljev Velen. Preden so pobegnili, se je rasa Draenai imenovala Eradar, vendar so slednje ime obdržali tisti, ki so se pridružili legiji. Draenai pomeni v njihovem jeziku (Erudun) tisti, ki je bil izgnan (the exiled), iz tega sledi tudi poimenovanje planeta, kjer so skriti Draenaiji, Dreanor, kar pa pomeni zavetje izgnanega (exile’s refuge). Kot že rečeno, Velen je bil eden izmed voditeljev teh Eradarjev, skupaj s Kil’Jadeenom in Arcimondom, in slednja sta se pridružila legiji. Skupaj so imeli relikvijo Krono Triumvirata (Crown Triumvirata), katere je vsak držal tretjino. Ta krona je tudi glavni del zgodbe na kontinentu Mac’aree, saj hočemo najti 2 dela, ki ju nimamo. Velen je s sabo vzel svoj del Oko prerokbe. Da bi ga lahko dobro zaščitil, ga je vdelal v svojo palico (Staff), in je zato tudi močnejša. Ta teden smo videli misije, pri katerih pridobimo drug del simbol prebujenja (Sigil of Awakening), ki si ga je lastil Arcimonde. Problem Mac’areeja je, da je čisto zapuščen, ostali so samo spomini na ljudi. Ti pa delajo, kar bi delali pravi ljudje, katerih spomini so. In zato na akademiji magije delate sete misij, ki ti jih da konstrukt, zaščitnik akademije. V vseh takšnih konstruktih so duše mrtvih Eradarjev. Ko opravimo te misije, ki so bile pravzaprav preizkusi, se spopademo s spominom Arcimonda za grb znanja in, seveda, zmagamo. Tukaj pa se zgodba konča.

Mnenje

 

Meni je vse skupaj zelo všeč, saj je bilo kar dosti vsebine, zgodba je odlična, prav tako tudi Cinematici. Ni veliko slabega za reči in upam, da tega ne bodo pokvarili. Želim si, da bo tudi naslednja razširitev tako dobra, kot je ta.

Seznam iger za Nintendo Switch se veča

Vse kaže, da igralna konzola Nintendo Switch podjetja Nintendo postaja med igralci videoiger vse bolj priljubljena, česar razvijalci iger kakopak niso spregledali, saj za omenjeno konzolo postaja na voljo vse več iger. Med njimi tako ne manjka zelo znanih naslovov.

Nintendo Switch je sicer izšel v začetku marca letos, do danes pa je bilo prodanih več milijonov teh igralnih konzol širom sveta, prav tako pa je bilo prodanih še veliko večje število iger namenjenih zanj.
Pri Nintendu oglašujejo, da so ta trenutek med najbolj priljubljenimi igrami Mario + Rabidds Kingdom Battle, Sonic Mania, Mario Kart 8 Deluxe, Minecraft: Nintendo Switch Edition, The Legend of Zelda: Breath of the Wild in druge.
Na uradni Nintendovi spletni strani, kjer med drugimi oglašujejo tudi prihajajoče igre, pa je videti, da bo za Switch kmalu na voljo še precej več iger, med katerimi se bo znašlo tudi nekaj zelo znanih naslovov, ki jih najdete na spodnjem seznamu nekaterih prihajajočih iger:

  • NBA 2K18 (15. 9. 2017)
  • EA SPORTS FIFA 18 (29. 9. 2017)
  • Fire Emblem Warriors (20. 10. 2017)
  • L.A. Noire (14. 11. 2017)
  • Monopoly for Nintendo Switch (jesen 2017)
  • PAYDAY 2 (zima 2017)
  • RIME (jesen 2017)
  • The Elder Scrolls V: Skyrim (konec 2017)
  • Rocket League (konec 2017)
  • Syberia 3 (datum izida še ni znan)
  • Farming Simulator (november 2017)
  • Super Mario Odyssey (27. 10 2017)

Scorn, nova grozljiva “streljanka”

0

Scorn je prvoosebna grozljivka, ki bo kocine pričela dvigati nekje leta 2018.

Razvijalec Ebb Software je nedavno prikazal igralni del njihovega novega projekta, ki trenutno zbira sredstva na Kickstarterju.

Scorn se dogaja v čudnem, nezemeljskem okolju, kjer vas naskakujejo spake, izrojene nekomu, ki je v svojih dnevih prebral preveč knjig pisca H. P. Lovecrafta.

Grafično je igra čudovita, kar niti ni presenetljivo, saj jo poganja motorček Unreal 4.

Več podrobnosti o špilu ni znanih, če pa vam je projekt všeč, lahko donirate goldinarje na sledeči povezavi.

South Park: The Fractured but Whole nastavitve težavnosti spremenijo barvo vaše kože

0

Vsi vemo, da je risana serija South Park zabaven pogled na sedanjo civilizacijo in je tako precej uspešna družbena kritika.

Sedaj pa nameravajo ta humor prenesti tudi na igro South Park: The Fractured but Whole.

Špil, ki je v sami osnovi potezni RPG vsebuje tudi ustvarjanje karakterja, ki pa so ga začinili z nastavljanjem težavnosti. Namreč, večja kot je težavnost, bolj bo imel vaš virtualni herojček temen ton kože. Med spreminjanjem nastavitve lahko v ozadju slišimo glas Erica Cartmana, ki zraven pokomentira: “Brez skrbi, to sploh ne vpliva na težavnost igre. Samo na vsak drug aspekt tvojega življenja.”

South Park: The Fractured but Whole je nadaljevanje igre The Stick of Truth, in čeprav igre tokrat ne razvija priznani RPG ustvarjalec Obsidian, smo lahko potolaženi, da bo tudi v nadaljevanju humor ostal še vedno na visoki ravni.