🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 531

Ogled finala League of Legends 2017 by UVICHAIR.com

3

Gaming.si v sodelovanju z LoLSlovenia organizira že tradicionalen ogled finala svetovnega prvestva igre League of Legends!

Ogled finala se bo odvijal v soboto, 4. 11. 2017, od 9.30 dalje, v prostorih ABC HUB-a v BTC Cityju v Ljubljani. Vstop na dogodek bo brezplačen! Na ogled svetovnega prvenstva lahko prinesete tudi svojo hrano ter pijačo, ampak vas že vnaprej prosimo, da odpadke pospravite.

Sponzorji dogodka: Nicehash.com | UVICHAIR.com | EIGRE.siABCHUB

Poleg ogleda finala svetovnega prvenstva pa bomo pripravili še dodatne dejavnosti.

Pred samim dogodkom boste vsi obiskovalci lahko oddali svojo napoved finalnega rezultata, ob koncu bo izžreban en srečnež ali srečnica, ki bo prejel/a lepo nagrado.

  • Med ogledom bomo med naključne obiskovalce razdelili uradne Riot League of Legends “merch-e”.
  • Na dogodku boste lahko preizkusili slovenske gaming stole UVI CHAIR.
  • Med ogledom bo možno kupiti srečke za LoLSlovenia srečelov, po koncu prenosa pa bomo izžrebali nagrajence nagrade v vrednosti 500+ €.
  • Po končanem ogledu finala bodo naključni obiskovalci lahko sodelovali v League of Legends kvizu, v katerem bodo najboljši trije nagrajeni s praktičnimi nagradami.
  • Dogodek pa se bo končal s LoLSlovenia podcastom, kjer bodo Jure ‘Forky’ Anzeljc, Mihael ‘Mikyx’ Mehle in Ambrož ‘Phaxi’ Hren naredili kartek pregled celotnega svetovnega prvenstva in odgovarjali na vprašanja obiskovalcev.
  • Gostili bomo oba profesionalna LoL igralca: Splyca Mikyxa in Roccata Phaxija.
  • Jure ‘Forky’ Anzeljc.

Pričakovan konec dogodka je med 13. in 15. uro! Če se boste dogodka udeležili z avtomobilom, lahko brezplačno parkirate na parkirišču pred Emporiumom.

Potrdite vašo udeležbo na strani Facebook dogodka in povabite prijatelje.

Rockstar meni, da razširitev za GTA V ni bila potrebna

0

Govorice, da v letu 2017 igra GTA V, ne bo dobila razširitve za enoigralsko kampanjo, ni ravno preveliko presenečanje. Kljub temu pa so razvijalci razočarali veliko ljubiteljev GTA franšize, ko so za stran gameinformer.com povedali, da je razširitev nepotrebna oz. nemogoča.

Direktor oblikovanja, Imran Sarwa, je dejal, da vsi v podjetju obožujejo enoigralske kampanje in da bodo njene razširitve vsekakor vključili v prihajajoče igre, saj meni, da se večigralski način nikakor ne more primerjati z enoigralskim. Odločitev, da le-te ni v igri GTA V, pa se je zgodila kar tako. Povedal je tudi, da je že sama kampanja bila zelo končana in da je ne bi bilo treba po nepotrebnem nadaljevati. Prav tako pa jim je pretvorba igre za trenutno generacijo konzol ter PC verzijo posesala preveč sredstev, kakor tudi prihajajoči projekti za GTA Online ter Red Dead Redemption 2.

Direktor je sporočil tudi, da bodo ob izidu igre Red Dead Redemption 2 upočasnili razvoj igre GTA Online, saj bodo s tem dali igralcem priložnost oz. čas preizkusiti prvo. Seveda pa to ne pomeni konec večigralskega načina GTA V, saj si razvijalci želijo, da bi se igralci lahko hkrati menjevali med dvema masivnima svetovoma.

Kljub vsemu pa si je veliko “gamerjev” želelo dobiti enoigralsko kampanjo za lik Lamarja Davisa, ki ima velik vpliv na protagonista Franklina Clintona. Spet drugi pa so si želeli spoznati celotno zgodbo drugega protagonista Michaela De Sante, kakšno je bilo njegovo kriminalno življenje, preden je spoznal Franklina, ter kako je sploh prišlo do sodelovanja s FBI agentom Davom Nortonom. Seveda pa ne smemo pozabiti na noro življenje norca Trevorja Philipsa, našega tretjega protagonista. Celotna razširitev se je še bolj pričakovala, ko so razvijalci 9. decembra 2013 na uradni Rockstar strani napisali, da imajo v letu 2014 načrte za enoigralsko kampanjo, ki bi ponovno vključila zgodbo vseh treh protagonistov.

Stronghold HD je na platformi GOG na voljo brezplačno

0

Na platformi GOG je v roku 48 ur mogoče povsem brezplačno pridobiti priljubljeno strategijo Stronghold HD, razvijalca Firefly Studios.

Če ste ljubitelj serije srednjeveških strategij Stronghold, velja torej pohiteti, saj če v dveh dneh, kolikor traja omenjena promocija, prenesete Stronghold HD, igro obdržite za zmeraj. V kompletu pa pridobite, sicer še malo manj poznano igro, A.D. 2044.
Če še kot za zanimivost dodamo, igra je izšla leta 2001 in je prva v vrsti iger Stronghold, zato velja za nekakšno klasiko v tej seriji, kljub starosti pa je s strani razvijalca še vedno deležna občasnih posodobitev, ki med drugimi poskrbijo za manjšo modernizacijo igre.

Stronghold HD lahko brezplačno pridobite na naslednji povezavi.

Gears of War 4 izgleda odlično na Xboxu One X

0

Gears of War 4 izgleda odlično v 4K in s HDR-tehnologijo na novem Xboxu One X. Poleg naštetega bomo imeli opcijo 60 sličic na sekundo, ki bodo prinesle gladko izkušnjo, seveda pa bo delovala samo na HD-ločljivosti. Druga opcija pa bo UHD-ločljivost, v kateri se bo število sličic prepolovilo. Razvijalci so poskrbeli tudi za zvok, igra bo uporabljala Dolby Atmos za odlično zvočno izkušnjo. Kar se tiče same grafične podobe, bomo lahko videli t. i. “Enchanted Lights Shafts”, sončne žarke, ki bodo oplazili svet, katerega bomo raziskovali. Videli bomo lahko še t. i. “Dynamic Shadows”, ki se bodo prilagajale glede na količino svetlobe v igri in naše premikanje. S t. i. tehnologijo “Increased Draw Distances” bomo videli zelo daleč in razikovanje sveta bo še bolj zanimivo. Tudi t. i. “Superior Reflections” bodo po besedah razvijalcev izgledali veliko boljše. Odsevi bodo prava mojstrovina, pravijo razvijalci.

Gears of War 4 bo izšel za Xboxu One X 7. novembra, torej na isti dan kot konzola, in če imate igro že kupljono, boste UHD-opcijo dobili popolnoma brezplačno, seveda pa bo treba kupiti Xbox One X.

Revija Joker je v težavah

3

Računalniški zabavnik Joker je na svet privekal že davnega leta 1992 in že od samega začetka je veljal za posebnico med bralnimi mediji na slovenskem trgu. Izstopanje iz sivega povprečja gre predvsem na račun zanimivega sloga pisanja, ki je bil povsem unikaten, pod revijo pa se je tekom let podpisala vrsta odličnih piscev. Skozi več kot dekado obstoja se je občilo razširilo iz tipičnega pisanja novic ter opisov tudi na druge vsebine, kot so recimo Vedeži – poučno obsežni članki, ki so lahko še danes v ponos avtorjem in bi jih lahko zapakirali v povsem novo revijo tipa National Geographic. Joker je lepoto iger približal marsikateremu računalniškemu laiku in prepričal ogromno ljudi, da ne zaničuje “igric”, ampak jih poimenuje s pravim nazivom – igre.

Žal pa je kriza, ki je prizadela praktično vse tiskane medije širom oble, zašla tudi v slovenske loge. Joker se je že nekaj časa ubadal s pomanjkanjem kadra, saj so v zadnjih letih zgubili kar nekaj zvenečih imen. Eden od stebrov t. i. JCT-ja (Joker Cream Teama) je bil Aleksander “Quattro” Hropot, ki pa je leta 2015 nenadoma zapustil svet. Letos je od ustvarjalcev odšel tudi Aggressor tako, da se je krog delujočih skrčil na samo dva pisca: Davida “LordFeba” Tomšiča ter Sergeja “Snetija” Hvalo. Zadnja dva sta v ustvarjanje revije zlivala nečloveške ure in praktično sama ustvarjala priljubljeno čtivo, a tudi to očitno ni bilo dovolj. Pred kratkim je namreč smrt storila tudi njihova založba ALPress d.o.o., ki je trenutno v stečajnem postopku.

Tako se je po dolgem ugibanju danes na njihovem forumu pojavila tema o žalostnem stanju, ki trenutno vlada med njimi. Očitno avtorja nista bila plačana od junija dalje, prišla pa je tudi nenadna komanda, da morajo do konca tedna izprazniti svoje prostore. Usoda Jokerja je zaenkrat še negotova, urednik sicer obljublja izdajo novembrske številke, vendar se zna zgoditi, da samo v digitalni obliki.

Vsi tisti, ki ste odraščali ob tem legendarnem občilu, se lahko v četrtek ob 18.00 oglasite v Ljubljani, na Parmovi 14 (nasproti Gospodarskega razstavišča – rumena “bajta” med Delovo stolpnico in železnico, jasno določljiva z Google Zemljevidom). Tam bosta poslednja Mohikanca razdelila nekaj preostale robe (revije, knjige, majice …) med svoje zveste privržence, sprejemali pa bodo tudi prostovoljne prispevke.

Udeležite se, podprite avtorja in pokažite, da je na slovenskem trgu še vedno prostor za unikatne računalniške revije!

Destiny 2 Slovenija: Pridružite se skupnosti

0

Pridružite se slovenski skupnosti, pridobite nove prijatelje, igrajte skupaj, ustvarite svoj t .i. “clan” ali “fireteam” in premagajte vse nepridiprave v igri Destiny 2. Za izdelavo Facebook strani Destiny 2 Slovenija smo se odločili, ker menimo, da je igra zelo popularna, prihod na PC pa jo bo naredil samo še bolj mogočno. Pomembno je, da imamo tudi Slovenci svojo skupnost, v kateri se lahko pogovarjamo, si delimo mnenja, si pomagamo in tako skupaj zgradimo odlično skupnost.

Všečkajte in delite Facebook stran Destiny 2 Slovenija. Nikar se ne bojite vprašati karkoli v zvezi s samo igro. Podajte nam tudi pohvale, graje in predloge, kako izboljšati Slovensko Destiny 2 skupnost.

Discord: https://discord.gg/vy8awbS

PES 2018 – Recenzija igre

Pri športnih igrah zaradi izjemno kratkega razvojnega cikla mnogokrat prihaja do skorajda omembe nevrednih sprememb. Tako je, ko moraš le v nekaj mesecih igro narediti boljšo in lepšo, izboljšati model nogometašev in ti časa enostavno zmanjka. Sploh, če vzamemo za primer, da se kvaliteten AAA-naslov običajno razvija od 3 do 6 let. Vedno sem imel v grlu manjši cmok, ko sem vsako leto vedno znova moral za skorajda nespremenjeno igro odšteti dobrih 60 €.


Razvojna ekipa: Konami Digital Entertainment (Japonska)
Založnik: Konami Digital Entertainment
Spletna stran:
https://www.konami.com/wepes/2018
Steam: http://store.steampowered.com/app/592580/PRO_EVOLUTION_SOCCER_2018/
Platforme:
PC, Xbox One, PS4
Operacijski sistemi: Windows 7+ 
Datum izida: 13. 9. 2017
Cena: 59.99€

Zvrst: Športna simulacija


Video


Tudi PES 2018 napram lanske verzije ni dočakal epskih sprememb. Še vedno ga tare pomanjkanje licenc in pravih imen ekip zaradi licenčnega spora z EA-jem (založnik iger FIFA), komentator še vedno zveni precej neživljenjsko z govornim zakladom na ravni desetletnika in grafična podoba se stežka primerja s FIFO 2017. Pa nam nova igra izpod rok Konamija sploh ponuja karkoli vrednega?

Začel bom z velikim presenečenjem, ki me je dočakalo, ko sem igro zagnal. Na naslovni sliki se namreč zraven Messija, Suareza itd. še vedno nahaja Neymar, ki je v pričetku avgusta prestopil v PSG. Osebno me to sploh ne moti in je zabaven pripetljaj, zna pa povzročiti trganje srca med zagrizenimi pristaši katalonskega ponosa.

Najbolj opazna razlika glede na predhodnike je znižana celostna hitrost igre, ki pripomore k občutku simulacije, pomembnejše tekme dejansko nudijo občutek pomembnosti in so bolj taktične. Igralci so bolj nerodni in potrebujejo več časa za obračanje, takoj pa je tudi vidno, ali igramo z nerodnežem (50) ali legendo (97). Slednje odlično popestri tekme in dejansko pripomore k še bolj vživetemu vzdušju, najsi bodi proti igralcem ali računalniško vodenemu nasprotniku.

Noviteta so še nekatere nove animacije, ki zaradi počasnejšega tempa pridejo bolj do izraza. Vsak strel in “promašaj” boste posebej obžalovali, saj bo priložnosti manj. Da niti ne omenjam po bedariji zapravljene žoge, ki jo je nasprotniku težko odvzeti nazaj. Tisti z bolj rahlimi živci boste še dodatno zafrustrirani, ker pri branjenju omembe vrednih stvari niso izboljšali že nekaj let. Zlasti drseči štart je še vedno izjemno neroden, računalniško vodeni igralci napadalcem še vedno puščajo preveč prostora, Mourinho si že trga lase.

 

Počasnejša igra je kot nalašč za spektakularne trenutke, ko z eno potezo odločimo srečanje. Podaje še nikoli niso bile tako raznovrstne. Krilni igralci se postavljajo dosti boljše in podaje čez igrišče ali v prostor še nikdar niso nudile večjega zadoščenja. Visoke podaje v prostor so tako prava paša za oči. Če nekoliko pretiravam, lahko trdim, da je z Barcelono dejansko mogoče igrati kot Barcelona. Raznovrstne podaje to omogočajo. Povsem mogoča je tudi taktika igranja z visokimi žogami na našega najvišjega igralca ali hitro igro po bokih.

Tudi pri taktiki so v PES 18 naredili premik naprej. Če intenziteto znižamo, dobimo občutek igranja bunkerja, po drugi strani pa pri najvišji tudi visoki branilci pričnejo igrati kot napadalci, ki spuščajo žoge bolj spretnim soigralcem. Zaradi počasnega tempa boste v zadnjih minutah v ta način kar primorani, saj bo drugače časa zmanjkalo.

Sama igra deluje bolje, k temu pripomore, da se igralci samodejno zagradijo in poizkušajo žogo zaščititi. Če poenostavim, igralci niso le točke, ki se premikajo po ekranu, ampak delujejo živo. Toliko bolj pa še vedno razočarajo vratarji, saj se obnašajo kot roboti, njihove statične animacije k temu le doprinesejo. Njihovo branjenje je nekoliko izboljšano, ampak še vedno nekonsistentno. Če se poizkusite poglobiti, vas bodo konstantno opominjali, da gre za igro in ne realnost.

Vrnimo se še k enemu izmed očitkov, ki sem jih napisal že zgoraj, to je manjko licenc. V celoti sta med največjimi ligami licencirana zgolj francoska in italijanska. V Premier ligi med licenčnimi kljubi najdemo zgolj Arsenal in Liverpool, če ste navijač Manchester Uniteda ali Chelsea, se boste morali zadovoljiti z Man Red ali London FC. Bolje, da sploh ne omenim neobstoj Bundeslige. Slednje zna od vzdušja vzeti precej, je pa res, da je to odvisno od vsakega posameznika.

K sreči obstaja široka skupnost, ki vsako leto izdela dodatke s popravki slednjega. Napisano velja za lastnike PC-ja in PS4, uporabniki Xboxa se vseeno lahko obrišete pod nosom. Posvečanje malenkostim zagotovo ni odlika Konamija, kar z velikokrat generičnimi in nenatančnimi dresi tudi pokažejo. V tem segmentu igre je FIFA še vedno korak ali dva spredaj. Četudi so modeli bolj znanih igralcev dokaj natančni in lepo izdelani, so navijači pravo nasprotje. Slednji izgledajo skorajda kot porcelanaste lutke, in temu primerno tudi zvenijo. Njihovo vpitje in navijanje ob zadetkih in po drugi strani zgrešenih priložnostih me ne prepriča in zveni lažno.

Nič boljša pa nista niti komentatorja Peter Drury in Jim Beglin. Njun besedni zaklad se je, kot kaže, povečal, še vedno pa sta neprijetna in klišejska s svojim ponovljivim komentiranjem. Na koncu me ni presenečalo niti, ko sem eno in isto frazo v dveh minutah slišal trikrat. FIFA je v tem segmentu ponujala preprosto več.

Posodobitev je bilo deležno še večigralstvo. Z MyClub Konami poizkuša konkurirati FIFA Ultimate Team in dodali so tudi dobrodošlo noviteto. To je način 3:3 co-op. Gre za igralni način, kjer žrtvuješ nadzor (igralci so razdeljeni med tri igralce), v zameno pa boš deležen veliko smeha, ko boste s tremi prijatelji in računalniško vodenimi soigralci prihajali v nesrečne situacije. Če boste do igre sploh prišli, preden se evforija ne poleže, saj boste pogosto deležni “unable to connect”. Nič kaj zabavno ni bilo, ko sem bil posajen v sicer AI vodeno ekipo, na voljo pa sem imel le tretjino moštva.

Najbolj priljubljen enoigralski način bo tudi tokrat zagotovo Master League. V veliko segmentih so ga v letošnji enačici dodelali. Meniji so dosti bolj pregledni, iskalnik nogometašev pa še vedno neroden in nedodelan. V mladinskem moštvu se še vedno pojavljajo enaki igralci kot v lanski ediciji. Nekatera imena so prav absurdna in ne bi me čudilo, če so njihovo sestavo ob obisku živalskega vrta zaupali kakšni opici.

Glede na razmere na trgu je prenizek tudi denar za prestope in plače. Sam sicer nikoli (tako v Football Managerju kot tudi PES-u in FIFI) nisem maral zapravljati preveč za igralce, vendar 60M € je za PSG preprosto premalo. Še vedno ostaja možnost nastavljanja treningov in njihova nastavljivost. Odkupne klavzule igralcev nudijo dodatno širino in nov Challenege način je zanimiv ter poln nepričakovanih scenarijev, ko igralec želi oditi.


Zaključek

Objavljeni so datumi pričetka naslednjih treh Steam razprodaj

0

Pri priljubljenem spletnem portalu o igričarstvu, Kotaku UK, so objavili datume pričetka kar treh naslednjih Steam razprodaj.

Pri Kotaku UK se sklicujejo na vire treh neimenovanih razvijalcev iger, ki naj bi prav omenjenemu portalu izdali datume treh naslednjih razprodaj iger na platformi Steam. Če torej portalu gre verjeti, se bo prva razprodaja, imenovana Steam Halloween Sale, pričela že 26. oktobra letos, trajala pa naj bi do 1. novembra. Sledili bosta še razprodaji Steam Autumn Sale (od 22. novembra pa do 28. novembra letos) in Steam Winter Sale (od 21. decembra letos in do 4. januarja 2018).

Apple pripravlja cenejši in izboljšani varianti iPhona X

0

iPhone X je morda trenutno eden izmed najbolj zaželenih telefonov na svetu, a cena 999 € je naravnost nagravžna; in ob oznanitvi razlog za več srčnih napadov Applovih oboževalcev. Po mnenjih strokovnjakov je glavni razlog za srhljivo ceno ravno najbolj oglaševana funkcija, to je OLED-zaslon.

A če ste pripravljeni na nakup novega iPhone telefona počakati do leta 2018, imamo dobro novico za vas. Glede na govorice, bo Apple namreč enkrat v prihodnosti izdal tudi dva modela iPhona X za nižjo ceno. Pod skrivnimi imeni Lisbon in Hangzhou se skrivata rahlo drugačni različici, ki bosta po govoricah stali 99 € manj. Kot zanimivost je Apple ubral tudi drugačno taktiko za skrivna imena, saj so namreč za starejša telefona, iPhone 8 in iPhone 7 Plus, uporabljali vzdevke D10 in D20.

Ob izidu enega najdražjih novih telefonov in uspehu, ki ga je Apple zadnje čase doživljal, pričakujemo tresenje hlač konkurence? Po poročanju ne, vsaj za Samsung, saj je korejski mogotec z Applom sklenil pogodbo za OLED-tehnologijo, ki bo potekla komaj leta 2019.

Zaenkrat govorice glede variant iPhona X sprejmite s ščepcem dvoma, saj jih Apple uradno še ni potrdil.

 

Opis: The Evil Within 2

Razvojna ekipa: Tango Gameworks
Založnik: Bethesda
Spletna stran:
https://theevilwithin2.bethesda.net/en
Steam: http://store.steampowered.com/app/601430/The_Evil_Within_2/
Platforme: 
PC
Operacijski sistemi: Windows 7 (64)+
Datum izida: 13. 10. 2017
Cena: 59.99 €

Zvrst: Grozljiva akcijska avantura


Naslednik, ki se čuti sveže, čeprav mu včasih manjka inovacije

Točno tri leta mineva od nastopa izvirnega The Evil Withina, grozljivke, ki združuje prvine Resident Evila ter Silent Hilla. Original je takrat nastal pod režijo slavnega Shinjija Mikamija, japonskega samuraja, ki je bil glavni pri razvoju legendarne igre Resident Evil 4. Seveda je bilo pričakovati, da bo njegova naslednja igra močno podobna njegovemu “magnus opusu”, kar se je tudi zgodilo. The Evil Within pa kljub temu ob izidu ni ravno požel ogromne slave, a je očitno nabral dovolj privržencev, da je Bethesda zbudila razvojni studio Tango Gameworks, ki je leta 2015 pričel z delom na nadaljevanju.

Tokrat zopet nastopamo v vlogi čemernega detektiva Sebastiana Castellanosa, ki je nočnomorno izkušnjo iz naprave STEM že izkusil v prvencu. Tudi tokrat smo poslani v virtualno okolje iz najmračnejših predelov človeškega uma, a tokrat imamo drugačno, čeprav precej podobno, nalogo kot v originalu. Rešiti moramo naš pomladek, hčerkico Lily, ki jo je dolgo tega ugrabila organizacija Mobius. Čeprav je zgodba precej predvidljiva in že kar malce meji na klišejsko stran, nas igra drži zainteresirane skozi vso, nekako 15-urno izkušnjo. Štoriji je moč očitati predvidljivost ter precej plehke stranske karakterje, kjer je čutiti, da bi nas njihova smrt (ker, seveda, nekateri morajo umreti) morala precej bolj emotivno pretresti, vendar žal, pogubljeni ostajamo ob njih precej ravnodušni.

Igralci izvirnika ste zagotovo zastrigli z ušesi ob omembi karakterjev. Tako je, The Evil Within ne vsebuje samo drugih živečih osebkov, ampak nam ti tudi nalagajo razna opravila. Mestece Uninon, ki služi kot okolje, podoživljeno s strani vseh sodelujočih v napravi STEM, nam na začetku omogoča prosto raziskovanje okolja, kjer je možno izpolnjevati razne naloge, posledica tega pa je, da ne sledimo samo enemu glavnemu “kvestu”. Sicer rahlo bolj odprt svet sprva omogoča precejšnjo nelineranost, a ne pričakujte stila kakšnega Assassins Creeda, saj je izkušnja mnogo bolj osredotočena. Union je sicer dokaj majhen, a z napredovanjem štorije odklepamo nove predele. Na (ne)srečo pa sčasoma izkušnja in raziskovanje postajata bolj in bolj linerana, nakar smo proti koncu usmerjeni v igranje in napredovanje, sličnemu prvencu.

Vseeno pa ta aspekt vdihne nekaj svežine v serijo. Tekom našega pohajkovanja lahko nabremo marsikatero koristno sestavino, katere so prepotrebne za kovanje najrazličnejših predmetov. The Evil Within 2 da veliko večji poudarek na kovačenje, saj je okoliško razporejeno strelivo precej gorenjsko odmerjeno, spak ter nasprotnikov pa ogromno. K sreči so na priročnih mestih postavljene varne hiše, kjer si lahko od nenehnega pokanja rahlo oddihnemo, iz nabranih surovin sestavimo strelivo ter izboljšamo orožje, moč pa je celo spiti zdravja obnavljajočo skodelico kave. Skozi ogledalo se lahko preselimo v drug del našega uma, Castellanosovo pisarno, kjer lahko nadgradimo naše sposobnosti. Te segajo od izboljšanja ravnanja z orožji, regeneracije zdravja do boljšega prikritega tiholazenja. Veščine so sprva poceni, a tiste prave nadgradnje stanejo že kar lep izkupiček zelenega gela, ki ga pridobimo na truplih eksekutiranih grdavžev.

Ti so v večini sestavljeni iz okoli postavajočih spak, imenovanih The Lost, ki v bistvu nastopajo v vlogi dežurnih zombijev. Tem se nato pridružijo močnejši nasprotniki, kot je ogromna kreatura, sestavljena iz večih glav, vihti pa ogromno cirkularno žago, ki vas kmalu nareže kot prodajalka šunko. Na nekaterih delih celo naletimo na šefe, obvezno sestavino vseh akcijskih grozljivk. Ti so vsi po vrsti dokaj originalni in zanimivi, predvsem pa predstavljajo precejšen izziv. Proti njim včasih ne zadostuje samo svinec v čefaro, ampak bo treba odkriti še kakšne dodatne trike. Pri celi lokalni favni bo srh vzbujala ne samo njihova vizualna groteksnost, temveč tudi zvočna podlaga, ki je preprosto fenomenalna. Jokanje in hlipanje humanoidne kreature iz katere raste več rok, je preprosto potrebno izkusiti preko slušalk, vreščanje taiste spake ob vašem odkritju pa bo urno pripravila vaše prste na iskanje tipke za orožje.

Le-ta so klasična in poznana že iz izvirnika ter tudi drugih iger. Pištola, šibrovka, snajperica ter metalec plamenov so klasika od klasik. Vrača se že iz enke znan multipripraven samostrel, izstreljujoč različne puščice, ki lahko nasprotnika zamrznejo, eksplodirajo ali pa mu skozi ožilje spustijo nekaj voltov. Streljanje je dokaj zadovoljivo, pri njem se skrivamo izza zaklona, prožimo ter poskušamo zadeti glavo (ali nekaj, kar je podobnega temu). Včasih nam zagode čuden hrošč, ki zadetka preprosto ne registrira, in tako se nam grdavž približa, nato pa nam zagode še kamera, saj preprosto naenkrat ne vidimo nič in se vrtimo kot vrtavka, vmes pa skupimo še par dobro odmerjenih klofut. Na težjih stopnjah se je bolje poslužiti tiholazništva, pri katerem čakamo izza priročno postavljenih ovir in poskušamo od zadaj naskočiti tarče. Skrivanje je sicer adrenalinsko, a zna tudi najedati. Naš tipček se včasih ob tiščanju tipke preprosto noče oprijeti zakritja, kar je nadležno, ko tečejo sekunde, preden se nas opazi. Prav tako je umetna inteligenca spačkov pod nivojem, saj nas lahko hitro odkrijejo, vendar je dovolj že, da pretečemo par metrov, se nekam potuhnemo in kar naenkrat na nas pozabijo.

Še dobro, da so ob naši smrti nalagalni časi dokaj kratki. Na splošno igra deluje tekoče, tudi na srednje močnih kalkulatorjih, a vseeno na zaslone prikliče spodobno grafiko. Podrobnosti v stopnjah je obilo, posebej navdušuje igra senc in svetlobe, ki mnogim srhljivkam ne uspejo in vse skupaj zabelijo v premočno temačnost. Morda moti samo obrazna animacija ter grafična podoba fac, ki so na nekaterih likih premalo podrobne.

Kašna pa je igra kot predstavnik grozljivke? Čez črto potegnjeno, The Evil Within 2 ima še vedno nekaj strašljivosti, a še vedno se bolj nagiba v akcijske vode. Zato malce trpi tudi tempo igre, saj nenehno akcijo včasih pregrobo zmotijo deli, kjer se samo sprehajamo in prisostvujemo skriptiranim sekvencam, te pa se znajo vleči. K sreči so te preskočljive, tako da nam ob kasnejši smrti ni potrebno ponovno gledati istega filma.

The Evil Within je tako po treh letih prejel dostojnega naslednika, ki inovira bolj malo in je nekako bolj podaljšana izkušnja iz prvenca. Zgodba se zaključi precej predvidljivo, dosti pa preseneti dokaj srečen konec, ki po vseh prestanih grozah izpade kanček nerealno in naivno.

Če bo Notranje zlo postalo trilogija, bodo seveda odločale prodajne številke dvojke, a če sekvel le nastopi, močno upam, da serija dobi nekaj nove svežine, kjer bo tudi zamenjan glavni karakter. Ta naj gre na zaslužen oddih, vajeti pa naj prevzame nov udeleženec, ki bo morda s sabo privlekel bolj privlačno fabulo.


Zaključek

Napovednik za Warhammer: Vermintide 2 je tukaj

0

Warhammer: Vermintide 2 je dobil nov napovednik, ki vsebuje tudi 2 minuti igralnega posnetka. V samem napovedniku lahko vidimo, da je precej akcijski, ponuja pa tudi nekaj zanimivih podatkov o tem, kaj bo igra sploh vsebovala.

Lastnosti:

  • skupno igranje štirih igralcev,
  • t. i. “Heroic Deeds System”,
  • izboljšan t. i. “loot sistem”,
  • nova orožja,
  • novi sovražniki,
  • prilagajanje orožij,
  • nove cone,
  • t. i “talent trees”.

Martin Wahlund, direktor Fatsharda in odgovoren za razvijanje Warhammer: Vermintide 2, je povedal, da so tokrat poslušali skupnost in analizirali ure in ure igralnih posnetkov drugih igralcev, zato nam bodo tokrat ponudili najboljšo izkušnjo t. i. “coop” igre. Warhammer: Vermintide 2 lahko pričakujemo v začetku leta 2018, na uradni spletni strani pa se lahko prijavite na beto ali igro prednaročite.

 

Finale HCT poletje

0

Ta vikend je potekal finale HCT poletje, katerega se je udeležilo 16 igralcev.

Igralo se je v dveh fazah: v skupinski fazi z dvojno eliminacijo in v fazi najboljših osem z izpadanjem do finala. Najprej so potekali boji v štirih skupinah s po štirimi igralci, kjer sta se najboljša prvih bojev pomerila, zmagovalec pa je prišel do naslednje faze, medtem pa so se premagani znova udarili. Najuspešnejši so se nato preizkusili s poraženci dvoboja zmagovalcev. Tudi tukajšnji mojstri so se uvrstili v naslednjo fazo.

V fazi najboljših osem so poraženci postopoma izpadli iz tekmovanja, dokler ni ostal le eden: Surrender.

Seveda so bili izpadli tekmovalci razočarani; med njimi je najbolj izstopal sedanji prvak Pavel, katerega je do ponovne uvrstitve na finalno turnejo ustavilo nekaj slabih zapovrstnih dvigov kart. S tem je zaenkrat zapravil možnost, da bi se vpisal v zgodovino kot prvi, ki je dvakrat zapored prišel do boja za naslov najboljšega.

Mnogim pa je turnir prinesel tudi veselje; zagotovo je izstopal zmagovalec Surrender. Veselila sta se tudi Purple in Orange, trening partnerja, ki sta se uvrstila na finalni turnir. Slednji je bil tudi tisti, ki je v četrtfinalu premagal Pavla in mu tako uničil sanje. Orange je verjetno trenutno eden najboljših igralcev, saj je zmagal na kar nekaj odmevnih turnirjih, a edina lovorika, ki je še ni osvojil, je HCT. Sedaj mu je uspelo priti v finale, in videli bomo, kako mu bo šlo. V intervjuju je izjavil, da si zelo želi zmagati HCT turnir, saj bi se s tem zapisal v zgodovino kot eden najbolj uspešnih igralcev Hearthstona.

Objavili so tudi kraj, kjer se bo finale igral.  Dogodek bo potekal v Amsterdamu, kar bo tudi zgodovinsko pomembno za HCT, saj se bo prvič kateri koli zaključni turnir odvijal na stari celini.

Igralci, uvrščeni na finalni turnir:

ShtanUdachi (Evropa)
Fr0zen (Amerika)
SamuelTsao (Azija in Pacifik)
DocPwn (Amerika)
Hoej (Evropa)
Kolento (Evropa)
Ant (Amerika)
Neirea (Evropa)
Purple (Amerika)
Orange (Evropa)
OMJasonZhou (Kitajska)
Surrender (Azija in Pacifik)

Čakamo še zadnje rezultate, ki bodo prinesli še po enega igralca iz vsake regije.

Age of Empires: Definitive Edition prestavljen na leto 2018

0

Microsoft je povedal, da njihova zelo pričakovana igra Age of Empires: Definitive Edition ne bo ugledala luč sveta 19. oktobra, ampak šele v začetku leta 2018. Razvijalci so očitno naredili premalo testov in želijo zadevo izdelati res perfektno, mogoče bo ta zamuda prinesla veliko popravkov. Definitivno je boljše, da nam dajo produkt, ki je odlično narejen, kot pa nekaj na pol, mar ne? Age of Empires: Definitive Edition bo vseboval isto zgodbo kot prvi Age of Empires, imel bo izboljšano grafično podobo in naredili bomo lahko več vojske kot v originalu.

Za zaprto beto se lahko prijavite tukaj, saj bodo v igro spustili veliko novih igralcev, ki so pripravljeni testirati.

Destiny 2: PC napovednik je tukaj

0

Igralci osebnih računalnikov bodo lahko kmalu preizkusili pričakovano strelsko igro Destiny 2, produkt razvijalca Bungie. Igrali jo bomo lahko samo preko Battle.net odjemalca, že jutri, 18. oktobra, pa bo mogoče igro prednaložiti na svoj računalnik in tako v miru pričakati dan izida, ki je 24. oktober. Za tiste, ki še ne veste, kaj Destiny 2 je, gre za nadaljevanje originalne igre, v kateri igramo eno od treh klas in se, kot vedno, borimo proti nepridipravom, ki hočejo uničiti naš svet. Gre za bolj znanstvenofantastično obarvano prvoosebno strelsko igro z zelo zanimivo zgodbo. Poleg tega lahko streljačino igramo sami ali s prijatelji, na voljo pa so tako PvE kot PvP vsebine.

Destiny 2 lahko prednaročite tukaj, in sicer standardno izdajo za 59,99 €, igro plus t. i. “season pass” za 89,99 € in deluxe izdajo za 99,99 €.

Pregled: Total War: Warhammer 2

Total War je že dolgo prisotna serija, ki je vsaj do pred kratkim temeljila na resnični zgodovini. A za leto 2016 so bistre glave prišle do odločitve, da se bodo z Total War: Warhammer preselili v vode enega izmed najbolj popularnih in vsebinsko bogatih fantazijskih svetov. Čeprav s(m)o bili nekateri oboževalci obeh serij skeptični, nam je kmalu ob izidu kapnilo, da sta obe franšizi kot rojeni za kolaboracijo. Warhammer nudi globok svet, poln zanimivih ras z unikatnim načinom življenja, bojevanja in posledično igranja, in to odlično pride na plan v kombinaciji z naslovom, kjer v stilu simulacije in obsežnih spopadov vse pride do življenja.

Seveda, glede na uspeh ni bilo nobeno presenečenje, da bo sledilo nadaljevanje in pocedile so se sline vsakega ljubitelja Warhammer univerze, ko smo izvedeli, da Creative Assembly načrtuje tri naslove v tem fantazijskem svetu, ki bodo združeno obsegali velik del starega, novega in neznanega sveta.


Razvojna ekipa: Creative Assembly (Velika Britanija)
Založnik: SEGA
Spletna stran: 
https://www.totalwar.com/total_war_warhammer_2
Steam: http://store.steampowered.com/app/594570/Total_War_WARHAMMER_II/
Platforme: 
PC
Operacijski sistemi: Windows 7 (64)+
Datum izida: 28. 9. 2017
Cena: 59.99 €

Zvrst: Strategija


Preidimo torej na prejšnji mesec, kjer je luč sveta ogledal Total War: Warhammer 2. Tematika in postavitev se je premaknila izven Starega Sveta v Nov Svet, kar je s sabo prineslo štiri nove rase, nov zemljevid ter nove izzive. Tokrat se vse vrti okoli Vrtinca in ras, ki se borijo za njegov nadzor. Kdor ga ima pod nadzorom, namreč, nadzoruje svet in vsekakor se nihče ne bi odrekel temu nazivu, pa najsi bo uporabljen za doprinos reda, kaosa ali nabijanja lastnega ega. Nove rase se igrajo še bolj unikatno kot prej, a žal niti v poljubnih bojih vsak zaenkrat ni mogoče igrati kot katera izmed starih ras, čeprav so še kako aktivne na kampanji *pst, tu pridejo v poštev modifikacije*.

Podganji ogri, zmaji ter hidre? Ja, prosim

Kdo so torej tokratni protagonisti? Vsaka izmed osrednjih ras pride z dvema herojema, ki nadzorujeta vsak svojo frakcijo, in tako je teoretično možno igrati za osem nacij, saj vsaka začne na svojem delčku ogromnega globalnega zemljevida. Nove rase v dvojici so zelo zanimive, zato najbolje, da si jih kar na hitro ogledamo.

Prvi na seznamu so bližnji bratje ene izmed DLC-ras prvenca – Visoki Vilini (High Elves) z visokimi čepicami (bojevanje ne sme uničiti frizure), možnostjo manipulacije odnosov drugih frakcij, veliko sijočih, oklepnih enot in samovšečnostjo, ob kateri Kanye West izpade kot Mati Terezija. Vihtijo predvsem zaščitno magijo ter imajo zelo defenzivno vojsko z dobro zgodnjo in pozno hibridno pehoto, ki sestoji iz kombinacije oklepnih enot, s ciljem zadrževati sovražnika, medtem ko jih prekrije ploha puščic iz zadnjih vrst. Če to ne zadostuje, je na voljo tudi podpora težke konjenice ter raznih letečih enot, ki pridejo v obliki orlov, feniksov in zmajev.

Na drugi strani so Temni Vilini (Dark Elves), nekakšna emo različica visokih vilinov. Temeljijo na trpljenju, očesni maski ter ekonomiji sužnjev, nabranih tekom bojnih pohodov. Ti predstavljajo velik del dobička, zato dolgoročni mir ni ravno pametna odločitev za denarnico. Zaradi svojih morilskih nagnjenosti imajo njihovi vojščaki posebno sposobnost, ki močno zviša njihovo učinkovitost med bojem, ko število smrti doseže določeno raven, dobijo pa tudi mobilno bazo v obliki temne barke, ki nudi mobilno rekrutiranje enot in taktično podporo bližnjim herojem, kadar različne temačne čarovnije ne dosežejo želenega trpljenja in uničenja. Vihtijo kombinacijo zgodnjih defenzivnih in poznejših ofenzivnih enot ter kombinacijo pošasti, konjenice ter letečih stvorov, a boljše enote so drage in pogosto se ob preveliki uporabi znate znajti brez novcev, čeprav sem iz osebnih izkušenj ugotovil, da zna biti že osnovna kombinacija zgodnjih suličarjev in lokostrelcev (ki so po mojem mnenju glede na ceno najboljše lokostrelske enote v igri) zelo učinkovita.

Če se premaknemo bolj na pošastno raven, v skrivnostnih globinah in ruševinah najdemo skrite Podganjeke (Skaven), ki predstavljajo tretjo frakcijo. Zanašajo se predvsem na potuhnjenost, strahopetnost, širjenje kuge in številčnost, s skritimi naselji in vojskami pa jih navadno opazite šele, ko že kolnete v zasedi, medtem ko vas njihove številčne, številčne podgane počasi tolčejo v tla. Še ena pomembna mehanika, na kateri sloni njihova celotna ekonomija, je hrana, saj je le sita podgana, (relativno) bojevita podgana. Njihove sile sestojijo iz osnovnih, pogrešljivih podganjih bojevnikov, ki zamotijo sovražnika, medtem ko se nevihtna golazen ter kužni duhovniki pritihotapijo za hrbet ali pa vas smradometalci udarijo iz katere koli druge strani. A tudi, če se je potrebno zanesti na golo silo, niste brez opcij, čeprav so te bolj omejene. V sestavi se tako znajdejo tudi groteskne, mutantske podganje pošasti ter bojni stroji in artilerija, namenjeni širjenju bolezni in pogube. Seveda pa tu ne smemo pozabiti na kolo smrti, ki na videz zgleda kot IT iz South Parka, a zna absolutno šokirati s svojo sposobnostjo napravljanja trupel.

Zadnja rasa prihaja iz globokih džungel, polnih človeškega (ali karkoli se pač najde) žrtvovanja, hladne krvi in kameleonov, temelječa na Aztekih in starodavnih ritualih ter služenja Starim (ne dedku in babici, temveč Starim Bogovom). Govorimo seveda o Kuščarjih (Lizardmen). Rasa starodavnih bojevnikov temelji na kastah, vse od nizkotnih kuščarjev pa do krokodiljih bojevnikov, povezanost preko čarobne mreže pa omogoča bolj učinkovito izrabo zapovedi. V bojih se zanašajo predvsem na direktno uporabo sile, saj znajo njihove enote ponoreti, kar povzroči izgubo nadzora, da lahko greste po dolgi noči igranja po novo kavno skodelico, medtem ko divji krokodili in dinozavri sami od sebe koljejo vse pred seboj. Kaj je to o dinozavrih? Seveda, tudi ti najdejo pot v Nov Svet, in to skorajda ekskluzivno pod nadzorom kuščarjev. Ti orjaški, oklepni stroji narave so kot nalašč za prodor v organizirane linije ter teptanje vsega pred seboj. Čeprav bi pričakoval, da bodo kuščarji prikrajšani na področju artilerije, se najdejo tudi oklepni dinozavri z velikim sončnim topom na hrbtu, ki v stilu Cygorov služijo kot mobilna delilnica smrti iz daljave.

Nov svet, nova pravila

Vsi vemo, da kljub dobri izvedbi in izročilu/prijaznemu pristopu, Total War: Warhammer ni bil brez napak. A dvojka vzame vse najboljše iz prvenca, ga postavi v nov svet in uvede še malo goro manjših izboljšav kvalitete življenja. Je bila prej igra prelahka? Na, poskusi opraviti pet posebnih ritualov, potrebnih za zavzetje vrtinca, medtem ko tudi računalniški igralci tekmujejo zanj. Seveda še vedno obstaja star cilj globalne dominacije, a toliko bolj zabavno je poslati najdražjo intervencijo oziroma neke vrste inkvizicijo globoko v sovražnikov teritorij ter gledati, kako se glasnost procesorskih ventilatorjev počasi viša, ko se ta skuša soočiti z novo nevarnostjo. Nedvomno, tudi sovražniki lahko storijo isto in ti izprašijo hlače, da ne bi bil preveč sproščen, pa ob vsakem ritualu na svet prodre tudi par skupin sil kaosa, z željo malicati trupla tvojih bojevnikov. Vse to je dobrodošla nova prepreka, ki zviša težavnost, kar je bil pogosto tudi problem Total War serije, saj umetna inteligenca ne slovi ravno po kompleksnosti ter “inteligenci”, čeprav sem tu in tam opazil manjše izboljšave, saj se mi je zdelo, da je boljše reagirala na moje poteze, sploh v bojih.

A to ni edina novost. Total War: Warhammer 2 prinese tudi vitalne nove mehanike in čarovnije za vsako raso, manjše rituale, poglobljen sistem misij in nasploh nov svet za zavzetje. Izboljšave vključujejo sistem podnebij, ki je zamenjal prejšnjo omejitev naseljevanja naselij in namesto tega zviša stroške ter zniža zadovoljenost prebivalstva ter profitabilnost, prav tako pa je dobrodošla novost tudi več prostora v glavnih naseljih ter vojske brez gospodarja, ki jih sestavlja kombinacija enot različnih ras. Celotno bojevanje je še vedno enako epsko, in z izjemo novih enot in taktik za ponižanje nasprotnika, se tu ni veliko spremenilo, a po tem (razen raznih formacij aka zid ščitov, ki sem jih pogrešal že v prvem delu in jih zaradi nanašanja na namizno igro žal nikoli ne bom dočakal) niti ni bilo potrebe. Ker večino sveta prekriva morje (7.8/10, too much water), se pozna pomanjkanje ladijskih spopadov, ampak ne, nihče jih ne pogreša in prosim Creative Assembly, drži jih stran od nas, saj niti niso zabavni, niti jih računalnik ne zna učinkovito nadzorovati.

Končni svet je dosti večji in ker so razdalje med kontinenti precejšnje, se zna zgoditi, da nekatere izmed ras ne boš videl vse do konca oziroma bodo že mnogo prej izpadle, a to le pripomore k globini, saj bo vsako igranje (tudi z isto frakcijo) potekalo drugače, navsezadnje se vse izmed ras borijo za dominacijo in nekatere so včasih bolj uspešne od drugih. Ko rase počasi končujejo rituale se napetost in tveganje konstantno povečuje, medtem ko se panično branite pred zasedo 5000 podganjekov ali pa branite ritualno naselje pred še eno invazijo kaosa. Stalno se nekaj dogaja in tempo je dosti višji kot kadarkoli prej. Vse to po zaslugi vrtinca, ki doda nov, pomemben igralni element, ki do sedaj še ni bil viden v takšni obliki. A vseeno ne bi imel nič proti bolj agresivnemu nasprotniku na kampanji, saj le redkokdaj napove vojno, pa naj mu še tako greš v nos, in ne izkoristi ranljivosti, kot bi to pričakoval na višjih težavnostih.

Gladko kot cesarjeve spodnjice

Še ena velika prednost vsakega Total Wara so modifikacije, in čeprav še ni dolgo od izida, se že pojavljajo razne kompilacije, ki doprinesejo prilagodljivost, a je razvijalci zaradi raznolikih okusov posameznikov ne morejo uvesti. Vse od odstranitve dodatnega vzdrževanja ob ustvaritvi nove vojske, novih enot, uravnovešanj ter mnogo drugega, gre za pomemben aspekt, ki močno pripomore k daljnoročnosti in naredi vsako novo igranje zanimivejše tudi po tem, ko si svet že petič rešil (ali pogubil). A še vedno bi bil zadovoljen za par drugih izboljšav, bojni zemljevidi se znajo preveč ponavljati (čeprav se boriš na drugih lokacijah, te zna igra postaviti na identično bojišče), novih frakcij bi lahko bilo več in, seveda, bomo zagotovo dobili vsaj en par plačljivih DLC-jev. A še pomembneje, kje je dodatek, ki bo dodal nov, orjaški zemljevid za lastnike obeh Total War: Warhammer  iger in bo združil oba zemljevida ter vse rase v boj za globalno oblast? Pst … Na poti.

Vizualna plat se ni kaj preveč izboljšala, a nove rase izgledajo in se vedejo fantastično, delno zaradi fascinantnih vizualnih podrobnosti in animacij, ob katerih se lahko večina strategij skrije. Računalniške poteze se še vedno znajo zavleči, a če imate igro nastavljeno na brezrobi način, lahko medtem enostavno brskate po spletu ali gledate kakšen film, čeprav se – malo nenavadno – zna hitrost računalniških potez sama od sebe ponastaviti na počasno raven. Glede delovanja je bilo nekaj manjših izboljšav, a še vedno gre za procesorsko zelo zahtevno igro, ki za zadovoljivo delovanje s konstantnimi 50+ sličicami na sekundo potrebuje vsaj solidni i5 procesor, če ne še kaj več. A vseeno me je presenetilo, kako gladka je bila celotna izkušnja z grafične strani, saj je GTX 960 brez problema tudi v večjih spopadih zmogla 40–50 sličic na srednjih nastavitvah z največjo velikostjo enot, medtem ko je RX 480 zmogla 60 sličic na visokih nastavitvah, vsaj dokler nisem poizkusil poljubnih spopadov z absurdnim številom podganjekov.


Zaključek

Razer bo izdal prvi gaming telefon z osupljivimi 8 GB RAM-a

0

Pri ameriškem gigantu se niso šalili, ko so pred časom dejali, da nameravajo izdati mobilni telefon, namenjen igričarjem. Kolikor kaže, bo naprava vsebovala zelo zmogljivo strojno opremo, s količino spomina, identično novemu osnovnemu modelu MacBook Pro.

S propadom Windows phone operacijskih sistemov, Razer seveda ne namerava narediti svojih, ampak se bo raje zanesel na Google mobilno platformo (Android). Prav tako bodo telefoni vsebovali že obstoječe komponente, kot je mobilni procesor Snapdragon 835, saj ne nameravajo izdelovati lastne strojne opreme.

Glede na podane informacije ne verjamem, da bodo na telefonih imeli brezrobi zaslon, saj je najnižja podana resolucija 2560×1440, medtem ko imajo telefoni z večjim zaslonom in manjšim robom običajno resolucijo 2880×1440. To pa ni nujno slaba stvar, saj večji zaslon botruje višji porabi, zaradi česar bo čas delovanja verjetno daljši. Zaslon bo meril 5.7 inchev in notranji prostor bo 64 GB.

Za vstop v že tako ali tako nasičen trg bodo Razer telefoni skoraj zagotovo vsebovali tudi ekskluzivne funkcije in aplikacije.

Če vsaj malo poznam podjetje Razer, najverjetneje nameravajo za telefone računati premium cene, ampak bodo zaradi obetavnih specifikacij in velike količine spomina mamljivi za vsakega entuziasta tam zunaj.

Spletne prevare: gamerski prenosniki, slušalke in ostalo znižano za več kot 60 %

0

Ste v zadnjih dneh na Facebooku zasledili sponzorsko objavo, ki vas odpelje na spletno stran, kjer lahko kupite zelo zmogljive računalnike, slušalke in ostale višje cenovne IT izdelke po znižani ceni 60–80% ceneje? Radi bi vas opozorili, da gre za spletno prevaro! Spletne strani na prvi pogled delujejo povsem legitimne, toda po vplačilu zneska, izdelka ne boste nikoli prejeli, denar pa vam ne bo nikoli povrnjen ali pa vam bodo celo odtujili vašo bančno kartico.

Z željo, da bi prevarali vedno nove uporabnike, spreminjajo imena, identiteto in domene na nekaj dni, nekatere celo na nekaj ur. Pred vsakim nakupom preverite legitimnost spletne trgovine, v primeru smešnih cen, preverite njihovo legitimnost na večih različnih portalih oziroma, po domače, “poguglajte”.

Spodaj prilagam dva primera, ki sem ju zasledil v zadnjih dneh.

Zadnji dražilnik pred izidom – The Evil Within 2

0

Bethesda je končno izdala še zadnji dražilnik za naslednico dobro sprejete igre, The Evil Within. V veliki meri se osredotoča na samo preživetje glavnega lika med vsemi prikaznimi.

Osrednji protagonist ostaja enak kot v prvem delu. Govora je seveda o Sebastianu Castellonosu, ki se tokrat poda v sprevržen svet s prav posebno nalogo. Ponovno se bo moral spopasti z grozotami iz nočnih mor, v želji da najde hčerko, ki jo je izgubil pred leti. Vendar naloga ne bo lahka, svet okoli se ruši, mladenko pa mora najti, preden dokončno razpade.

Razvijalci obljubljajo več svobode in izkušnjo polno groze.

Igra je izšla danes, 13. 10. 2017, in je deležna pozitivnih kritik. Preverite še zadnji dražilnik, igro pa si prihranite za kakšen temačen večer.

Povezava do igre: Steam.

V igri Jurassic World Evolution bomo gradili svoj park z dinozavri

Če ste ob ogledu filmov Jurskega parka in filma Jurski svet, pomislili, kako kul bi bilo, če bi lahko zgradili svoj lasten park, v katerem bi gomazili dinozavri, boste svojo željo najverjetneje lahko uresničili že prihodnje poletje. Namreč, pri razvijalcu iger Frontier Developments so oznanili, da skupaj z Universal Studios izdelujejo igro Jurassic World Evolution, v kateri bodo igralci lahko zgradili svoj park z dinozavri in ga tudi upravljali.

Po besedah razvijalca, ki je mimogrede tudi stvaritelj priljubljene igre grajenja in upravljanja zabaviščnega parka Planet Coaster in RollerCoaster Tycoon 3, naj bi igra izšla poleti 2018 za PC, PlayStation 4 in Xbox One. Izdali so tudi, da bo igra obsegala tako grajenje kot tudi vodenje in upravljanje parka z dinozavri, igralec pa se bo srečeval z najrazličnejšimi varnostnimi izzivi, saj lahko stvari kaj hitro gredo narobe, kar smo se seveda naučili že ob ogledu filmov. Ena temeljnih nalog pa bo tudi skrb za zadovoljstvo obiskovalcev parka, katerega bomo dosegli s postavitvijo novih atrakcij oziroma razvojem novih primerkov dinozavrov v genetskem laboratoriju.
Način igranja bo tako zelo podoben igri Jurassic Park Operation Genesis iz leta 2003, ki je pri igralcih še vedno priljubljena, saj je do sedaj bila edina tovrstna igra.

Napovednik in posnetke iz igre Jurassic World Evolution si lahko ogledate spodaj.

Heartstone – poletni finale HCT

0

Finale poletne šampionske Hearthstone turneje se nevzdržno bliža.

Gre za tekmovanje, ki ga Blizzard organizira za najboljše igralce na svetu. Sestavljajo ga 3 sezone (poletna, zimska in spomladanska), polfinalisti turnirja se uvrstijo na svetovno finale. Ta vikend bo potekal zaključek poletne sezone z denarnim skladom 250 000 $. Ogledali si ga boste lahko na Heartstonovem uradnem twitch.tv kanalu, Twitch.tv/playheartstone.

Tekme bodo komentirali 3 komentatorski pari:

  • Brian Kibler in Dan Frodan Chou
  • TJ Sanders in Natham ItsAdmirable Zamora
  • Alexander Raven Baguley in Simon Sottle Welch

 

Seveda pa ne gre brez igralcev. Za večino igralcev je ta turnir zelo pomemben, saj je to za njih še zadnja možnost, da se uvrstijo na zaključni svetovni turnir z nagradnim skladom milijon dolarjev. Igralci, ki se bodo borili za zmago so:

  • Trunks
  • OldBoy
  • Nalguidan
  • Tom60229
  • Purple
  • Uya
  • Amyks
  • OMJasonzhou
  • Surrender
  • YAYTears
  • OmegaZero
  • Orange
  • Pavel
  • SHRoyalBaiZe
  • Cocosasa
  • Empanizado

Ob tem nam je Blizzard pripravil tudi nagrade za nas. Vsak igralec si lahko izbere enega favorita. Pridobite lahko do 4 paketke iz zadnje razširitve.