🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 534

NEST 2017 poročilo

0

V ljubljanski BTC Areni se je 26. in 27. avgusta odvijal že dlje časa pričakovan dogodek, NEST 2017. Dvodnevni dogodek je dobil več kot zadovoljiv obisk, saj ga je obiskalo več kot 2500 obiskovalcev, ki so lahko potešili svoje tehnološke in igričarske radovednosti, preizkusili najnovejše igre ter opremo, ki je večina od nas doma nima na razpolago.

Pa si poglejmo, kaj se je odvijalo na letošnjem sejmu NEST 2017, ki smo ga Gaming.si organizirali v sodelovanju s SloTech.

Tekmovalni del

Če pričnemo pri tekmovalnem delu, so se v dveh dnevih izpeljali štirje turnirji iz trenutno najbolj popularnih e-športnih naslovov: CS:GO, FIFA 2017, League of Legends ter Hearthstone.

Udeleženci so doživeli skoraj povsem gladko odvijajoče se tekmovanje (z malo zamude), polno napetih preobratov, zmag in herojskih dejanj.

Najboljši igralci CS:GO turnirja:

  1. Sinister5
  2. Locastic
  3. Psihoaktiv

Najboljši igralci League of Legends turnirja:

  1. KroMAX
  2. Yaes
  3. Electric

Najboljši igralci Hearthstone turnirja:

  1. Illusion
  2. Philipil
  3. LaughingLama

Najboljši igralci FIFA 2017 turnirja:

  1. ManifoldRacer()
  2. ACO
  3. GOGI

Vsi tekmovalci so imeli na voljo brezalkoholne pijače in prigrizke, med čakanjem na igro pa so se lahko pomerili v biljardu in kegljanju.

Sejem

Seveda nismo pozabili na obiskovalce. Arena nam je omogočala, da smo koristno izkoristili veliko platno, na katerim so obiskovalci lahko spremljali tekmovanje. Poleg tega so se lahko preizkusili v različnih igrah, ki so jih omogočali računalniki in konzole PS4, razvrščene preko celotnega prostora. Lahko so se preizkusili v igranju PES-a 17, FIFE 17, dirkali po stezah Formule 1 2017 – seveda, na enih najboljših dirkaških sedežev in volanov – in preizkusili še ne izdan Call of Duty WW2, s katerim je bilo prvi dan nekaj težav, saj nam danih aktivacijskih kod zaradi težav z Activision strežniki nikakor ni uspelo aktivirati. Druge izmed prisotnih iger so bile še Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, GTA V ter Overwatch.

Verjetno pa so bile glavne atrakcije VR-naprave. Največ zanimanja smo lahko opazili na štirih HTV VIVE-ih, ki jih je priskrbel Telekom Slovenija, in PS4 VR. Nekaj težav je bilo tudi tu, saj so se HTC VIVE kamere teple med sabo, zaradi česar smo, po mnogih urah nemočnega stresanja z glavo, s taktično postavitvijo uspeli usposobiti le tri izmed štirih naprav. Seveda pa to ni bil konec naprav. Računalniki niso prišli s pred-inštaliranimi igrami, zato smo morali uporabiti Steam račun enega izmed osebja, s katerim smo, po zaslugi hitrega interneta, le par ur pred odprtjem sneli kopico iger. To se je izkazalo za dobro idejo, saj so vsi izmed obiskovalcev bili navdušeni nad njimi in nad izkušnjo, ki jo naprava za virtualno realnost omogoča. Kdaj pa kdaj je bilo treba čakati kar nekaj časa, da je obiskovalec lahko prišel na svoj račun. VR je tako navdušil nekatere obiskovalce, da so noge kar odpovedale na vlakcu smrti, ampak na srečo, vedno prisotni člani osebja so uspeli ujeti vse virtualne pijance.

Kot velika atrakcija je bil na dogodku prisoten tudi Mining Rig, ki je ves čas pridno kopal virtualne kovance. Gre za eno najbolj dobičkonosnih dejavnosti zadnjih časov, zato je osebje NiceHash zraven postaje in bližnje stojnice vsakemu zainteresiranemu obiskovalcu povedalo več o rudarjenju in mu uspelo podati informacije, koliko bi lahko sam zaslužil s svojo mašinco. A vsekakor se na tem delu ni bilo pametno dolgo zadrževati, saj je rudniški mlinček oddajal več toplote kot vroča peč.

Poleg igranja je bilo na dogodku možno testirati tudi najnovejšo opremo enih izmed največjih proizvajalcev igričarske opreme, kot so Razer, HyperX, CoolerMaster, UVI Chair ter podobno. Še več. Majhna trgovinica blizu vhoda je omogočala tudi nakup različnih pripomočkov ter spominkov, vključno s CS-noži, figuricami likov iz vedno popularne serije Game of Thrones, obeski za ključe, denarnicami in še mnogo drugega. Pred vhodom je obiskovalce pričakalo tudi presenečenje v obliki Forda Mustanga, ki je verjetno bil deležen največ selfijev na dogodku (razen osebja, seveda 😉 ).

V spodnjem delu arene, kjer so se nekoč odvijale gladiatorske bitke, smo dali dva medveda, s katerima se je lahko vsakdo pomeril … Saj  ne, tu so lahko iger željni navdušenci postavili svoje naprave in vsem razkazali svoj gaming računalnik, ob tem pa po zaslugi hitrega interneta tudi odigrali kakšno rundo ali dve. Potem pa smo notri vrgli medveda …

Ampak ne bi prišli nikamor, če ne bi izkoristili tudi prostora, kjer se je dogodek odvijal. Arena je omogočala tudi bowling ter biljard po akcijskih cenah, prav tako pa je hrane in pijače željnim mimoidočim nudila prostor za oddih (kar smo osebje še kako izkoristili). Vrhunec dogodka pa se je zgodil šele, ko se je prostor že spraznil, saj nekateri izmed nas nikakor nismo mogli zapustiti naprav v varstvo varnostnikom in smo vse dni prespali kar tam.

Če potegnemo črto, lahko rečemo, da NEST 2017 velja za edinstven dogodek v Sloveniji, ki je poleg tekmovalnega dela ponudil veliko zanimivih stvari, ki so pritegnile obiskovalce. Celoten dogodek je, razen nekaj manjših težav, potekal gladko, kar je v Sloveniji redkost. Mislim, da smo tako osebje kot tudi obiskovalci na koncu bili polni navdušenja in upanja, da bo naslednji NEST, ki bo imel manjši poudarek na tekmovalnem delu in več zanimivih stvari iz področja tehnologije ter še ne izdanih iger, še bolj uspešen. Morda bi ga poimenovali kar “Slovenski Gamescom”.

Celoten album s slikami iz dogodka si lahko ogledate na naši Facebook strani.

Pregled: Agents of Mayhem

Razvojna ekipa: Deep Silver Volition (ZDA)
Založnik: Deep Silver
Spletna stran: 
http://www.aomthegame.com/
Steam: http://store.steampowered.com/app/304530/
Platforme:
PC, PS4, XboxOne
Operacijski sistemi: Windows 7+
Datum izida: 15. 8. 2017
Cena: 59.99 €

Zvrst: Tretjeosebna streljačina


Spiritualni naslednik Saint’s Row IV

V obdobju kraljevanja večigralskih iger še kako hrepenimo po dobri enoigralski izkušnji, pa naj gre za igranje vlog, strategijo ali v tem primeru streljačino. Glede na to, kar sem vedel, preden sem sploh začel z igranjem, sem Agents of Mayhem hlastno začel vleči z neta, takoj ko sem v roke dobil ključ – navsezadnje gre za AAA naslov in vsi vemo, da to ni kar tako. Zavedal sem se, da bo trajalo dobro uro, preden se bo igra naložila (preklet bodi, počasen internet!), kar mi je dalo nekaj časa, da sem si podrobno ogledal gradivo za medije in tu so se pri Deep Silver zelo potrudili, saj je vsebovalo vse informacije, ki sem jih želel vedeti in še par informacij, ki jih nisem. Komaj je Steam prikazal opozorilno okno, sem že hlastno pritisnil na ikono in pričel z lastno izkušnjo superjunaštva.

Agents of Mayhem je rezultat iste razvojne ekipe, ki nam je med drugim prinesla Saint’s Row franšizo, kar je še kako vidno. Čeprav sta si igri v mnogih pogledih različni, imata isti over-the-top stil, absurdna orožja, ne manjka pa niti toliko eksplozij, da bi se še Michael Bay podelal v hlače. Gre za dete Overwatcha po nočni seansi s Saint’s Row IV, medtem ko je Nick Fury hlastno gledal iz bližnjega drevesa. Otrok nepričakovanega in še kako prepoznavnega para je streljačina iz tretjeosebne perspektive, ki skuša pridobiti publiko na svojo stran z veliko cenenimi šalami. A za razliko od Saint’s Row, Agents of Mayhem pod tvoj nadzor da skupinico treh herojev, ročno izbranih iz kopice nenavadnih obrazov, vsak s svojim stilom bojevanja in lastno (spet pretirano) osebnostjo.

Ti agenti oziroma neke vrste superheroji so osrčje igre in imam močan občutek, da so si pri njihovem dizajnu vzeli za vzor Blizzardovo večigralsko streljačino. Vsi imajo zelo izrazite osebnosti in naglase, ne manjka ameriška filmska zvezda, ruski orjaški snežni bojevnik, indijska lokostrelka, japonski član jakuza tolpe, temnopolti gangster, nemški nogometni navijač … Vsi izmed agentov so prepoznavni po lastni stvari, na katero se navezujejo tudi njihove sposobnosti in stil bojevanja. Vsak ima na voljo dve oziroma tehnično tri sposobnosti (zraven pa še trojni!? skok) – po eno posebno in eno ultimativno sposobnost, zraven pa še defenzivni manever, kot je kratkoročna nevidnost, let ali odriv od zidov. To pa še ni vse. Poleg naštetega lahko v bazi raziščeš in skreftaš tudi “gremlin tech”, ki ti da na voljo še po par praktičnih sposobnosti, kot je krogla uničenja, skupinsko oživetje ter razne začasne nadgradnje atributov.

Seveda pa so superjunaki (mimogrede, sicer jih igra kliče le “agenti”, a le težko bi kako drugače poimenoval nekoga, ki lahko praktično leti in povzroča zmrzal) le tako dobri kot njihova kontra – zlobneži. Tudi na tej fronti uspe Agents of Mayhem dostaviti dobro, raznoliko skupino antijunakov, združenih v lastno skupino – Legijo. Zraven standardnega Herr Doctorja imamo tu še par zapomljivih likov, kot je na primer egocentričen najstniški pop zvezdnik (geee, le od kod jim navdih?), super inteligentni izumitelj orožij ter umetna inteligenca/pop zvezdnica. Poveljujejo tudi precejšnjem število uslužbencev oziroma bojevnikov, zaradi česar vam še dolgo ne bo dolgčas. Na tej fronti je torej vse lepo in prav. Agenti in zlobneži so oboji polni “jaza” in si jih zlahka prikličeš v spomin tudi par ur po igranju.

Vesoljci, vedno vesoljci

Ta se odvija v istem svetu kot Saint’s Row IV in gre za neke vrste alternativno resničnost. 30 oktobra, na vražjo noč je Legija, to so zlobneži, z istočasnim napadom na vsa večja mesta zavzela popoln nadzor nad svetovno oblastjo. Oziroma skoraj popoln nadzor, saj je ena izmed glavnih oficirk spregledala lažne besede Monarha in dezertirala, s sabo pa vzela Barko, veliko ladjo z opcijo teleportacije, ki služi kot glavna baza. Tu pridete na vrsto vi.  Nadzorujete zadnjo uporniško fronto (ja, kot v XCOM), ki se odprto spopada z legijo, kjerkoli se lahko in jim na splošno poskuša iti čim bolj na živce.

Misije so razdeljene na epizode in običajno vsebujejo segmente vožnje, akrobacij, bojevanja in besednih bojev. Čisto zlahka bi trdil, da igra ves čas sledi eni in isti formuli in ne dostavi večjih presenečenj. Dobro prikaže samozagledanost današnjih zvezd in stereotipnosti superjunakov, a le del tega humorja pade na rodna tla, saj so nekatere uporabljene finte že zdavnaj izrabljene (na primer, ko moraš ob šefovskem boju v planetariju poslušati ponavljajoče se šale o Uranu (Uranus, štekate?). Vseeno se bo vsak ob nekaterih izmed stalno prisotnih komentarjev vsaj enkrat zahahljal.

Tudi pri generalni strukturi se glede na Saint’s Row IV ni preveč spremenilo. Izbiro ekipe, nadgradnje in vse ostalo opravljate v glavni bazi, neke vrste osrednjemu postajališču, ki lebdi nad futurističnim Seoulu, kjer opravljate svoje nakupovanje svobode. Na voljo je kar nekaj različnih misij, a v glavnem gre za odklepanje novih agentov in dopolnjevanje informacij o njih. Dodatne mini misije najdete tudi tekom pohajkovanja po mestu, a so navadno precej kratke (z izjemo osvajanja oporišč) in za razliko od naprimer GTA V nimajo neke lastne identitete, kar jih naredi ponavljajoče se in ne-inovativne. Preko baze je na voljo tudi globalni konflikt, mini igra, ki da poudarek na ostali svet in njegov boj proti Legiji. Dovoli vam, da koristno izrabite trenutno neuporabljene agente in jih pošiljate na misije po celem svetu, kjer bodo občasno naleteli na brloge nesnage, ki jo boste nato lahko lastnoročno počistili in s tem prejeli tudi kakšno nagrado za pasivne bonuse.

Ampak to, kar Agents of Mayhem pomaga premagati povprečje, je zabaven tretjeosebni bojni sistem, ki je po zaslugi menjevanja med agenti veliko bolj taktičen, kot sprva izgleda. Ko se res podrobno ozreš po ekipi in se posvetiš nadgradnjam, lahko ob ustvarjanju najboljše ekipe porabiš precej časa. K temu doda še dinamična težavnost po načinu Diabla 3, kjer jo lahko vsak prilagodi glede na lastne sposobnosti in funkcionalnost trenutne ekipe. Žal zaradi zatikajočega se delovanja boj navadno ne deluje tako gladko, kot bi moral, a tu je še večji problem. Čeprav sem igro testiral na računalniku, mi je na vsak način poskušala vsiliti pomoč pri merjenju (aim assist) in čeprav sem ga izklopil v nastavitvah, sem ob določenih trenutkih še vedno imel občutek, kot da imajo agenti pri merjenju lastno voljo in da je merek sam po sebi ostal na sovražniku. Ne znam reči, če gre le za stranski učinek zatikanja, a vsekakor je znalo biti nadležno.

Seveda pa je tu še en problem, ki na začetku sicer ni viden, a po par urah še kako zagreni zabavo. Mesto nikakor nima občutka dejanskega mesta, kot to na primer doseže GTA V, delno zaradi slabih, zapoznelih reakcij civilistov, ki se včasih obnašajo, kot da jih vsi izstrelki in padli vojščaki ne motijo in so le še en običajen dogodek njihovega življenja. Tudi vozni model ni ravno najboljši, čeprav prav tako ni slab. Od kjerkoli blizu ceste lahko prikličete lastno vozilo, kar naredi uporabo civilnih vozil nekoristno, saj so dosti počasnejša. Tudi GPS sistem kažipota proti izbrani misiji zna zavesti uporabnika, saj občasno izbere najdaljšo možno pot in večino časa zaradi indikatorja tako ali tako ne pride v poštev.

Čuj, nekaj mi šteka

Torej Agents of Mayhem ni brez problemov, a še vedno gre za solidno spiritualno nadaljevanje. Vse lepo in prav, dokler se ne lotimo tehnične plati. Ena stvar, ki sem jo med igranjem še kako pogosto opazil, je slaba optimizacija, ki je v času vašega branja morda že odpravljena. Tudi na kraljici GTX 1080 so sploh med plenjenjem po podzemnih brlogih sličice pogosto padle pod 60 (na ultra nastavitvah, seveda), medtem ko je nekje srednje zmogljiva GTX 960 imela težave z zatikanjem že na srednjih grafičnih nastavitvah. S tem ne mislim občasnih padcev, temveč stalno zatikanje, ki je bilo skorajda identično, ne glede na nastavitve (z izjemo ene grafične opcije, sem z ostalimi pridobil z low na ultra dobrih 5–10 FPS-ov). V tem žanru s kolcanjem prihaja do težav, med drugim je oteženo tudi merjenje, saj je kursor manj predvidljiv. Seveda ni nobeno presenečenje moja iznajdba, da igra uporablja Denuvo zaščito, ki zna poseči tudi po delovanju in povzročiti večje zatikanje.

Glede na vizualno predstavitev nimam nekih večjih pripomb, gre za rahlo risankast stil s pridihom življenja in še posebno dobrimi učinki, ki pa žal pogoltnejo še tako zmogljivo grafično kartico. Še posebej sijajne so vmesne sekvence v obliki risankastih, animiranih kratkih delov, animacija katerih bi bila zlahka postavljena v kakšno risano serijo o superjunakih. A še najbolj presenetljiva in pohvalna stvar je, da ima vsak agent lastne pripombe na dogodke okoli njega, zaradi česar igranje nikoli ne bo duhomorno, saj ne gre le za isto frazo iz drugih ust, ampak dejansko različne fore, ki sovpadajo z osebnostjo agenta.


 Zaključek

Uncharted 4 je bila v osnovi čisto drugačna igra

0

 

Season Pass razširitev za Star Wars Battlefront je na voljo brezplačno

Season Pass razširitev za akcijsko streljačino Star Wars Battlefront je trenutno mogoče dobiti popolnoma brezplačno za PC, PlayStation 4 in Xbox One.

Omenjena promocija se je tako pojavila na platformi Origin založnika iger Electronic Arts, na PlayStation Store in na Xbox One – tu je razširitev na voljo brezplačno le za naročnike storitve Xbox Live Gold.
S Season Pass pa sicer v osnovno igro Star Wars Battlefront vključimo brezplačno vseh šest posamezno izdanih razširitev, ki v igro dodajo nove igralne mape, orožja in heroje.
Pri tem pa je smiselno še dodati, da je čas trajanja promocije omejen, vendar če v tem času prenesemo razširitev, jo imamo za vedno.

Bo pa razvijalec iger DICE 14. novembra letos igralce Star Wars Battlefront razveselil z izidom Star Wars Battlefront II za PC, PlayStation 4 in Xbox One.

Call of Duty beta za vse že ta mesec

0

Call of Duty: WW|| bo dobil popolnoma brezplačno beto za vse že ta mesec, in sicer 29. septembra. Igre vam ne bo treba prednaročiti, če jo boste želeli testirati, kar je odlična novica in bo definitivno razveselila marsikoga. Beta test bo potekal vse do 2. oktobra na platformi Steam in testiralo se bo glavne mehanike igralnosti.

Minimalne zahteve za najnovejšo Call of Duty igro so znane, priporočljive pa so še v teku in bodo verjetno znane po testiranju.

Miniminalne zahteve:

Operacijski sistem | Windows 7/8/8.1/10

Procesor | Intel Core i3 3225

Delovni pomnilnik | 8 GB

Trdi disk | 25 GB

Grafična kartica | Nvidia GeForce GTX 660 2 GB / AMD Radeon HD 7850

Call of Duty: WW|| bo izšel 4. novembra za PC, PlayStation 4 i n Xbox One. Prednaročite ga lahko tukaj.

 

Warframe: Plains of Eidolon – V petek bodo razvijalci pokazali veliko novih stvari

0

Digital Extremes so nam nekaj časa nazaj pokazali svojo prvo t. i. “Open World” razširitev, Warframe: Plains of Eidolon. V petek, 15. 9. 2017,  pa bomo izvedeli še mnogo koristnih informacij o njej. V novem delu igre bo raziskovanje postalo še bolj zanimivo, za to pa bo poskrbela odlična grafična podoba, odprt svet, naloge, rokodelstvo in še druge stvari.

Lastnosti:

Nov Warframe | Premagajte svoje nasprotnike z novo napadalno sposobnostjo in uporabljajte novega bojevnika.

Nove kolonije in civilizacije | Raziskujte svet okoli sebe, poiščite nove kolonije, rase in civilizacije, ki vam bodo pomagale pri premagovanju raznih ovir. Izkoristite opremo domačinov sebi v prid in izdelajte odlična orožja. Poiščite razne naloge in sodelujte v zanimivih zgodbah.

Hydroid prime access | Pridobite ekskluzivne predmete in opremo s posebnim dostopom.

Posnetek v živo si bo mogoče ogledati na twitch.tv.

Najavljen nov del X-serije

0

Tip igre: Vesoljska simulacija
Platforma: PC
Izid igre: 2018
Razvijalec: Egosoft
Spletna stran: https://www.egosoft.com/games/x4/info_en.php
Steam: http://store.steampowered.com/app/392160/X4_Foundations/

X4: Foundations bo omogočal osebno upravljanje s katerokoli ladjo, od najmanjših skavtov do največjih razredov ladij (kot so letalonosilke, uničevalci idr.), vse ladje bo mogoče pilotirati iz kabinskega ali zunanjega pogleda, poleg tega bomo lahko nekatere drone ali komunalna vozila upravljali tudi ročno oz. osebno kot igralec.

Velik poudarek pri razvoju X4 je bil na doseganju brezhibne in precejšnje izkušnje pri premikanju med ladjami. Ko bomo pristali s svojo ladjo na kakšni veliki vesoljski postaji, bomo ladjo lahko zapustili, kjer smo jo parkirali, splezali po lestvi do izhoda ladje ter se sprehodili po pristajalnem prostoru na vesoljski postaji, kjer smo vozilo pustili. Vstopili bomo lahko v drugo ladjo in nadomestili pilota, ki se mu bomo približali s pritistkom na gumb v bližini njegovega sedeža, in tako prevzeli nadzor nad plovilom.

Modularne postaje, ladijske nadgradnje

Gradnja postaj, tovarn, s katerimi si lahko postavimo svoj lasten imperij ter ekonomijo, je bil eden izmed temeljev v X-igrah. Na stopnji, ko je zbranega dovolj denarja, pa naj bo to z bojevanjem, rudarjenjem, delanjem misij za frakcije, trgovanjem itd,, večina igralcev ponavadi želi postaviti svojo ekonomijo ter, seveda, sčasoma tudi svoj imperij, s tem pa začnejo v veliki meri vplivati na ostalo vesolje v igri.
V novem delu igre X4 so sedaj omogočili, da ste pri tem delu svobodni in pa tudi ustvarjalni. Postaje lahko po novem zgradimo iz različnih modelov, pa naj bodo to proizvodni, stanovanjski, pristajalni ali čisto drugi deli, tu je še tudi izboljšan zemljevid igre, ki nam omogoča, da lahko vse module povežemo preko zemljevida in z njimi dokončamo svojo zamišljeno izgradnjo.

Pri ladjah, ki nam bodo po novem ponudile vrsto nadgradenj, kot so pogoni, orožja ter druge vrste opreme, bomo  lahko vso opremo dodali v grafičnega urejevalca, ta pa bo prikazal, kaj točno oprema vsebuje in katero posredujemo sami.

Dinamično vesolje

X4 bo prva v X-serijah, ki bo omogočala ostalim rasam in frakcijam prosto grajenje in širjenje njihovega imperija tako kot mi osebno, lahko bodo ustvarjalni in gradili postaje, vplivali na cene pri trgovanju itd.
Rase bodo širile svoj imperij na podlagi dobave in zahtev (trgovanje), kar bo pripeljalo do tega, da bomo morali paziti, kaj počnemo, saj bodo naše odločitve lahko vplivale na celotno vesolje v igri.

Prispevek je prispeval: SheppardSG1

Apple predstavil iPhone X, iPhone 8 in Watch 3

2

Leto je mimo in Apple je ponovno predstavil svoje nove produkte v novo zgrajeni Steve Jobs dvorani v Apple Parku. Vse se je pričelo s predstavitvijo novih prostorov v Apple Parku ter kratkim uvodom, namenjenemu Stevu Jobsu.

Po klasičnem začetku, v katerem so govorili o prodaji ter trgovinah, je prišla na vrsto predstavitev prvega izdelka Apple Watch 3. Poleg nadgradenj v notranjosti ure je največ navdušenja požela novica o možnosti uporabe eSIM kartice v uri, ki bo omogočala klice brez prisotnosti telefona.

Sledila je zvezda večera, iPhone 8, ter 8 Plus. Z nadgradnjo svoje notranjosti prihajajo tudi številne druge novosti. Glavna novost je brezžično polnjenje telefona. Poleg tega se iPhone lahko pohvali z Retina HD zaslonom.

Ostale specifikacije iPhone 8:

  • 4,7″ zaslon
  • 750 x 1334 pikslov
  • 12 MP kamera
  • 4k video
  • 2160p 30/60fps, 1080p 30/60/240fps
  • 7 MP sprednja kamera
  • Stereo zvočniki
  • 2 GB RAM
  • iOS 11
  • Apple A11 Bionic
  • Brezžično polnjenje
  • Zaščita pred vdorom vode in prahu

Iphone 8 Plus:

  • 5,5″ zaslon
  • 3 GB RAM

Vse specifikacije in primerjavo najdete na uradni Applovi strani (klikni me).

Cena: 699/799 $ – prednaročila bodo mogoča od 15. 9. 2017, iPhone 8 pa bo na voljo komaj 22. 9. 2017.

Ob obletnici prvega iPhona je Apple predstavil še iPhone X. IPhone z zaslonom, ki prekriva celotni 5.8″ sprednji del telefona in najnovejšo Face ID tehnologijo, ki bo zamenjala prstne odtise.

Specifikacije:

  • 5,5″ zaslon
  • 2436 x 1125 pikslov pri 458ppi
  • 12 MP kamera
  • 3 GB RAM
  • 64/256 GB prostora
  • Zaščita pred vdorom vode in prahu

Apple je v iPhone X dodal tudi t. i. Animoji, ki bo uporabljal Face ID in tako vaše obrazne geste spremenil v emoji.

Cena: 999 $ – prednaročila bodo mogoča od 27. 10. 2017, iPhone X pa bo na voljo komaj 3. 11. 2017.

Vse specifikacije in primerjavo najdete na uradni Applovi strani (klikni me).

 

Kaj je AMP in kako deluje – pospešene strani za mobilne naprave

0

AMP je kratica pospešenih strani za mobilne naprave (ang. Accelerated Mobile Pages). Spletne strani postajajo čedalje “težje” in vsebujejo številne module, ki nam te strani na namiznem računalniku “pričarajo” atraktivne, za mobilne telefone pa velja ravno obratno. Velika večina Slovenije je že pokrita z optičnim omrežjem oziroma imamo doma in v službi spodoben internet in se nam moderne spletne strani s številnimi moduli na računalniku, ki je priklopljen na internetni kabel oziroma WIFI, naložijo v razumnem času (vidno polje, čas nalaganja 1–3 sekunde). Hitro nalaganje na računalniku pa ne pomeni tudi hitrega nalaganja na mobilnih telefonih, saj moramo upoštevati, da določene module, ki jih uporabljamo na spletni strani na mobilnih napravah, preprosto izklopimo oziroma prilagodimo. V letu 2017 ni več izgovorov! Vsaka spletna stran mora biti odzivna (ang. responsive) na vseh napravah, če to za vašo ne velja, stopite v kontakt z nami in z veseljem vam bomo pripravili celovito rešitev (klikni me za več info).

Naša stran Gaming.si je normalno odzivna na vseh napravah, imeli pa smo problem pri nalaganju spletne strani na telefonih, ki niso imeli dostopa do strani s 4G povezavo. Rešitev? AMP oziroma pospešene strani za mobilne naprave. Seveda, rešitev je več, toda zaradi posebnega pristopa Googla k rešitvi AMP je po našem mnenju to prava odločitev za prav vsak portal z novicami.

Na spodnji sliki je primer naše spletne strani v klasičnem odzivnem pogledu na mobilnem telefonu.

Z nekaj vrsticami CSS kode bi lahko tekst razširili čez celoten ekran, prilagodili naslov in pisavo ter tako napravili bolj prijazno izkušnjo bralcu. Toda, kot sem že omenil, je težava v hitrem nalaganju spletne strani na prenosnih napravah. Spodaj prilagam hitrost nalaganja naše klasične spletne strani preko Googlovega orodja za testiranje hitrosti spletnih strani na telefonu, ki se imenuje testmysite.withgoogle.com

Nalagalni čas 9 sekund definitivno ni sprejemljiv, zato smo se odločili, da zadevo izboljšamo in spravimo na želen rezultat. S pomočjo AMP-ja in Googlovih smernic za uspešno verifikacijo vseh AMP strani (več informacij, kako AMP deluje na Googlu, pa dobite s klikom tukaj) smo prišli do želenega rezultata. Spodaj prilagam sliko spletne strani z AMP podporo.

Spletna stran deluje veliko bolj enostavno, saj uporablja samo nujno potrebne kode, te so CSS, HTML in JS, ki omogočijo nalaganje vidnega polja pod 1 sekundo tudi pri zelo slabi internetni povezavi. Spodaj prilagam primer novice.

Kdaj se pojavi ena in kdaj druga stran spletne stran? Klasična spletna stran se bo odpirala na vseh napravah, ki so večje od 7″, vse naprave pod to vrednostjo pa bodo preusmerjene na AMP strani. V bistvu lahko AMP stran odprete tudi v vašem računalniku, na koncu celotne povezave dodate /amp, primer: https://hop.si/amp

Rezultat sicer ni popolnoma takšen, kot smo želeli, saj nimamo CDN-ja, na kar pa so vsa Googlova testna orodja zelo občutljiva. 🙂

Prilagam še drugi test (Gtmetrix.com), ki nakazuje malo več informacij o odzivnosti in problem s CDN-jem, kar nam zbija oceno. Po naših uporabniških testih se nam je AMP spletna stran odpirala instantno tudi na slabših povezavah (v celoti pod 1 sekundo).

Velika posebnost, ki jo pridobite s AMP-jem, je poseben znakec v Googlovem mobilnem iskalniku, ki nakazuje, da ste pravi heker in imate AMP odzivno spletno stran. Prilagam sliko spodaj, bodite pozorni na posebno ikonico, ki ima strelo pri članku naše spletne strani Gaming.si.

Osebno še nisem zasledil, ali so strani v primeru AMP podpore višje postavljene v Googlovem iskalniku, toda zagotovo nas bo zaradi hitrega nalaganja naše spletne strani Googlov iskalnik prikazoval pred drugimi in nam omogočil večje število obiskov na spletno stran. V naslednjih tednih bomo še dodatno testirali in prilagodili AMP dizajn ter izboljšali hitrost in odzivnost, v nogi strani pa boste našli povezavo do naše klasične spletne strani Gaming.si. Za vse, ki želite dosegati podobne rezultate, smo vam z veseljem na voljo na strani www.legit.si.

Destiny 2 ima kar 1,2 milijona istočasnih igralcev

0

Destiny 2 je za konzole izšel 6. 9. 2017, trenutno pa ima kar 1,2 milijona istočasnih igralcev. Očitno je, da je igra zelo popularna med igralci na konzolah, saj izgleda dobro, ima dobro zgodbo in sama igralnost je večini ljudem všeč. To, da je tako popularna, se ni za čuditi, ker Bungie samo nadaljuje zgodbo legendarnega Destiny 1, ki smo lahko igrali samo na konzolah. Igra ni nič drugega kot odkrivanje odprtega sveta, potovanje med planeti, premagovanje raznih pošasti in druženje z drugimi igralci. Če vam je našteto všeč, je ta igra prava za vas. Trenutno jo lahko kupite na spletnih trgovinah Playstation in Microsoft za 69,99 €. Sedaj je že vsem znano, da bo izšla tudi za osebne računalnike, in sicer 24. 10. 2017 – za 59,99 € jo lahko prednaročite tukaj. S prihodom igre na osebne računalnike lahko pričakujemo zelo povečano prodajo Destiny 2, več o tem pa bomo vedeli prav kmalu.

AMD Threadripper so AMD-jevi inžinerji zasnovali v prostem času

0

Kaj bi storili, če bi vam povedal, da AMD-jevega najzmogljivejšega procesorja podjetje na začetku sploh ni načrtovalo? Tako je, AMD-jevca Sarah in James sta v intervjuju za Forbes izdala, da je bil odličen procesor delo peščice AMD-jevih inženirjev v njihovem prostem času.

“Ne gre za zgodbo v dolgoročnem planiranju in obilici naložbenega denarja – šlo je za osebni projekt peščice AMD-jevih zaposlenih, z vizijo o zmogljivem procesorju,” je dejala Sarah, in nadaljevala: “Na projektu so strastno delal v svojem prostem času kakšno leto, preden je projekt dobil zeleno luč vodstva podjetja, kar je precej nenavadno – ni jim bilo vseeno. Rezultat njihovega dela lahko danes vidite v obliki ene izmed naših najzmogljivejših serij procesorjev.”

Lahko rečemo, da je Threadripper delo entuziastov in nikakor ni bilo preprosto. Majhna ekipa je morala najprej ugotoviti, kako ustvariti 16-jedrno pošast z izjemno malo sredstvi. Kot lahko vidimo, jim je uspelo in Threadripper je bil rojen. Gre za unikaten primer, kjer so AMD-jeva omejena sredstva in majhnost pomagala. Inženirji so bili primorani razmišljati zunaj začrtanih smernic (“outside the box”) in uspeli izdelati fantastični produkt za nižjo ceno od konkurence. Lep primer pozitivne energije in sodelovanja znotraj podjetja, kjer motivirani ljudje izdelujejo fantastične produkte, ker to dejansko želijo.

WoW: Legion Shadows of Argus – Teden 2

0

Prišel je nov teden, drugi od treh, za vsebino Shadows of Argus.

Kaj je sploh prišlo?

 

Prišel je konec glavnega dela zgodbe na kontinentu Krokuun in del zgodbe na kontinentu Mac’aree. Poleg tega so se odprli tudi invazijski portali; to so scenariji, ki so zelo podobni invazijam pred izdajo legije. Odpre se tudi misija, s katero dobite dostop do večjih invazijskih portalov, znotraj katerih se skrivajo močnejši nasporotniki in večje nagrade. Nadaljuje se tudi set misij za naše »priležnike« (followers), v katerih pridobite opremo za vaše priležnike za karseda efektiven boj proti legiji.

Zgodba Mac’Areeja

S tem ko smo prišli na Mac’aree, smo tudi na lastne oči videli, kako so Draenaiji pobegnili iz njihovega rojstnega planeta Argus. Vodilni med pobeglimi je bil tudi eden izmed voditeljev Velen. Preden so pobegnili, se je rasa Draenai imenovala Eradar, vendar so slednje ime obdržali tisti, ki so se pridružili legiji. Draenai pomeni v njihovem jeziku (Erudun) tisti, ki je bil izgnan (the exiled), iz tega sledi tudi poimenovanje planeta, kjer so skriti Draenaiji, Dreanor, kar pa pomeni zavetje izgnanega (exile’s refuge). Kot že rečeno, Velen je bil eden izmed voditeljev teh Eradarjev, skupaj s Kil’Jadeenom in Arcimondom, in slednja sta se pridružila legiji. Skupaj so imeli relikvijo Krono Triumvirata (Crown Triumvirata), katere je vsak držal tretjino. Ta krona je tudi glavni del zgodbe na kontinentu Mac’aree, saj hočemo najti 2 dela, ki ju nimamo. Velen je s sabo vzel svoj del Oko prerokbe. Da bi ga lahko dobro zaščitil, ga je vdelal v svojo palico (Staff), in je zato tudi močnejša. Ta teden smo videli misije, pri katerih pridobimo drug del simbol prebujenja (Sigil of Awakening), ki si ga je lastil Arcimonde. Problem Mac’areeja je, da je čisto zapuščen, ostali so samo spomini na ljudi. Ti pa delajo, kar bi delali pravi ljudje, katerih spomini so. In zato na akademiji magije delate sete misij, ki ti jih da konstrukt, zaščitnik akademije. V vseh takšnih konstruktih so duše mrtvih Eradarjev. Ko opravimo te misije, ki so bile pravzaprav preizkusi, se spopademo s spominom Arcimonda za grb znanja in, seveda, zmagamo. Tukaj pa se zgodba konča.

Mnenje

 

Meni je vse skupaj zelo všeč, saj je bilo kar dosti vsebine, zgodba je odlična, prav tako tudi Cinematici. Ni veliko slabega za reči in upam, da tega ne bodo pokvarili. Želim si, da bo tudi naslednja razširitev tako dobra, kot je ta.

Seznam iger za Nintendo Switch se veča

Vse kaže, da igralna konzola Nintendo Switch podjetja Nintendo postaja med igralci videoiger vse bolj priljubljena, česar razvijalci iger kakopak niso spregledali, saj za omenjeno konzolo postaja na voljo vse več iger. Med njimi tako ne manjka zelo znanih naslovov.

Nintendo Switch je sicer izšel v začetku marca letos, do danes pa je bilo prodanih več milijonov teh igralnih konzol širom sveta, prav tako pa je bilo prodanih še veliko večje število iger namenjenih zanj.
Pri Nintendu oglašujejo, da so ta trenutek med najbolj priljubljenimi igrami Mario + Rabidds Kingdom Battle, Sonic Mania, Mario Kart 8 Deluxe, Minecraft: Nintendo Switch Edition, The Legend of Zelda: Breath of the Wild in druge.
Na uradni Nintendovi spletni strani, kjer med drugimi oglašujejo tudi prihajajoče igre, pa je videti, da bo za Switch kmalu na voljo še precej več iger, med katerimi se bo znašlo tudi nekaj zelo znanih naslovov, ki jih najdete na spodnjem seznamu nekaterih prihajajočih iger:

  • NBA 2K18 (15. 9. 2017)
  • EA SPORTS FIFA 18 (29. 9. 2017)
  • Fire Emblem Warriors (20. 10. 2017)
  • L.A. Noire (14. 11. 2017)
  • Monopoly for Nintendo Switch (jesen 2017)
  • PAYDAY 2 (zima 2017)
  • RIME (jesen 2017)
  • The Elder Scrolls V: Skyrim (konec 2017)
  • Rocket League (konec 2017)
  • Syberia 3 (datum izida še ni znan)
  • Farming Simulator (november 2017)
  • Super Mario Odyssey (27. 10 2017)

Scorn, nova grozljiva “streljanka”

0

Scorn je prvoosebna grozljivka, ki bo kocine pričela dvigati nekje leta 2018.

Razvijalec Ebb Software je nedavno prikazal igralni del njihovega novega projekta, ki trenutno zbira sredstva na Kickstarterju.

Scorn se dogaja v čudnem, nezemeljskem okolju, kjer vas naskakujejo spake, izrojene nekomu, ki je v svojih dnevih prebral preveč knjig pisca H. P. Lovecrafta.

Grafično je igra čudovita, kar niti ni presenetljivo, saj jo poganja motorček Unreal 4.

Več podrobnosti o špilu ni znanih, če pa vam je projekt všeč, lahko donirate goldinarje na sledeči povezavi.

South Park: The Fractured but Whole nastavitve težavnosti spremenijo barvo vaše kože

0

Vsi vemo, da je risana serija South Park zabaven pogled na sedanjo civilizacijo in je tako precej uspešna družbena kritika.

Sedaj pa nameravajo ta humor prenesti tudi na igro South Park: The Fractured but Whole.

Špil, ki je v sami osnovi potezni RPG vsebuje tudi ustvarjanje karakterja, ki pa so ga začinili z nastavljanjem težavnosti. Namreč, večja kot je težavnost, bolj bo imel vaš virtualni herojček temen ton kože. Med spreminjanjem nastavitve lahko v ozadju slišimo glas Erica Cartmana, ki zraven pokomentira: “Brez skrbi, to sploh ne vpliva na težavnost igre. Samo na vsak drug aspekt tvojega življenja.”

South Park: The Fractured but Whole je nadaljevanje igre The Stick of Truth, in čeprav igre tokrat ne razvija priznani RPG ustvarjalec Obsidian, smo lahko potolaženi, da bo tudi v nadaljevanju humor ostal še vedno na visoki ravni.

Real Farm: napovednik in datum izida sta tukaj

0

Nov t. i. “farming simulator” bo kmalu možno odigrati na osebnih računalnikih. Za vse, ki vas zanima virtualno kmetovanje, bo ta igra definitivno vredna ogleda. Založniki pravijo, da bo Real Farm vseboval dva načina, t. i. “free mode” in t. i. “career mode”. V prvemu bomo dobili svojo kmetijo, ki jo bomo lahko izboljševali in postali najboljši pridelovalec. V drugemu pa bomo začeli svojo pot kot pogodbenik, delali bomo razne naloge od drugih kmetovalcev, ustanavljali bomo nove kmetije, si izboljševali svoj ugled in prihodke. Ko bomo imeli dovolj denarja, bomo lahko ustanovili svojo kmetijo.

Minimalne zahteve:

Operacijski sistem | Windows 7/8/8.1/10

Procesor | 2,7 GHz, dve jedri

Delovni pomnilnik | 4 GB

Grafična kartica | Nvidia GeForce 670 ali AMD Radeon HD 7970

Trdi Disk | 5 GB

Real Farm bo izšel za osebne računalnike 20. oktobra 2017, a žal ne bo vseboval večigralskega načina.

Pregled: Perception

Razvojna ekipa: The Deep End Games (ZDA)
Založnik: Feardemic
Spletna stran:
http://www.thedeependgames.com/
Steam: http://store.steampowered.com/app/426310/Perception/
Platforme: 
PC, XB1, PS4
Operacijski sistemi: Windows 7 (64)+
Datum izida: 30. 5. 2017
Cena: 22.99 €

Zvrsti: Avantura, grozljivka


Ko biti slep ni ovira

Perception poosebi enega največjih strahov človeštva, to je slepota. Čeprav dejanska slepota ni niti približno podobna eholokaciji, ob kateri pomislimo na netopirje in delfine, jo naš lik obvlada v nulo. Sicer ja, to sposobnost si lahko priučijo tudi ljudje, ampak tu gre bolj za izjeme kot splošno prakso in kljub napredku v medicini za širšo javnost ta sposobnost še vedno ni na vidiku. To bi naj bila ta unikatna stvar, ki bi naredila igro svežo in zanimivo, in že v prvih minutah si predstavljen s sposobnostjo zaznavanja predmetov s pomočjo sonarja, ki ti za par sekund omogoči prepoznavanje bližnje okolice. Za to uporabiš palico, nezamenljivo orodje vsakega slepca, s katerim trka po predmetih ter tleh in dobi vsaj približno sliko bližnje okolice … Ampak na tem mestu se moramo vprašati, ali je povzročanje hrupa v zapuščenem, srhljivem dvorcu res najboljša ideja?

Preden odgovorimo na to, moramo vedeti, kaj bi slepec za Boga sploh delal v srhljivi hiši sredi ničesar. Spoznaj Cassie, edini res zanimiv in neenoličen lik v igri, simpatično, sarkastično dekle, ki je v vizijah videla dvorec in se, seveda, takoj sama odpravila tja, ker vsi vemo, da je to najboljša odločitev, sploh, če imaš orientacijo napol slepe kokoši. Kakorkoli, tekom pohajkovanja po sanjskem domu in potrkavanju po pohištvu ugotavljamo usodo prejšnjih stanovalcev, vse od bližnje preteklosti pa do par stoletij nazaj. “O, kul, torej bom lahko izvedel dnevne navade staroselcev in ali so prejšnji stanovalci oboževali burek?” Hah, ko bi le. Pravzaprav je potovanje bolj simulator hoje in se v veliki večini ponavlja, ne glede na to, v katerem časovnem obdobju se trenutno nahajaš.

Tok, tok, a je kdo tam?

Seveda sem omenil, da gre za grozljivko. Glavni problem je, da v hiši nisi sam. No, vsaj v širšem pomenu besede. Tu je namreč enostavno imenovana prisotnost, ki je prisotna (hue hue) povsod. Povzročaj preveč hrupa in to bo zadnja stvar, ki jo boš storil. Sprva to poskrbi za napeto, srhljivo izkušnjo, a žal ta ne uspe trajati skozi celotno igro. Navsezadnje Perception ni nič več kot opotekanje zablojene, slepe ženice skozi zapuščeno nepremičnino in poslušanje zgodb preteklih prebivalcev, ki bi navsezadnje lahko bili le vir njene shizofrenije.

Morda sem tu malo preveč strog. Zagotovo gre primarno bolj za narativno izkušnjo z bežnimi prebliski skrivalništva in trenutki groze. Ta prisotnost me je prvi del igre pustila bolj kot ne pri miru, da sem se začel počutiti kot doma, pojavljala pa se je bolj kot ne v drugi polovici, kjer sem jo srečal tam nekje okoli desetkrat. Če jo razburiš, lahko uporabiš namenska mesta za skrivanje, ampak glede na to, da se, razen ob povzročanju hrupa, z njo srečaš le bežno, je tiho napredovanje dovolj, da se ji v veliki meri izogneš. Vsekakor tu ne gre za Alien: Isolation, kjer je vesoljec nepremagljiva pošast; neznana sila je tu le, da doda plast napetosti med raziskovanjem, a namesto srhljivega bavbava izpade prej kot nadloga.

Vodič v slepoto

Prisotnih je tudi par pametnih idej za komplimentiranje igranju kot slepec. Cassie ima pameten telefon z možnostjo pretvarjanja teksta v zvok, kar pomaga pri branju različnih sporočil, raztresenih tekom hiše ali poslušanju teh, ki nam jih pošilja mož. Vidno je, da so razvijalci razmislili, kako bi se počutil slepec v okolju, kjer je vid v veliki meri nujen in tu ne razblinijo imerzije, kot bi jo s klasičnimi sporočili in goro teksta, saj je že to, da lahko vidimo natančne obrise vsega, pretiravanje.

A po kakšni uri celotna noviteta orientiranja z eholokacijo postane dolgočasna. Tu ti preostane kakšnih pet ur igranja in Perception ne nudi nobene res inovativne stvari za povzročanje mravljincev. Sprva, ko se še spoznavaš z dvorcem, to še gre skozi, saj te par situacij, kot so govoreče lutke, dojenčkov jok ter duhovite prikazni, včasih uspe presenetiti, a glede na to, da gre večinoma za stereotipične primere iz standardnih grozljivk, ne pa za nekaj, kar bi dodalo k izkušnji in zgodbi, večinoma ne padejo na trdna tla. Sicer je zvočna plat dobra po celotni črti, od mrmranja Cassie, srhljivih zvokov okolice in udarcev s palico, a je grafična plat zato zelo osnovna in gre za zelo hladen, enoličen izgled (logično), s sobami, ki jih je le težko ločiti.

Zgodba je sicer boljša in s solidnim govorom preteklih prebivalcev ter njihovimi zgodbami lahko vidim, zakaj bi kdo Perception pobral že zaradi tega. A ne jo igrati kot grozljivko, temveč bolj kot narativo z elementi grozljivk. Že zaradi tega je priporočljivo izbrati način z več ekspozicije, kjer Cassie pogosteje pokomentira o trenutnem počutju ter dogajanju okoli nje. V drugem primeru bo namreč nudila bolj kot ne nujne podatke.

Zaključek

CD Projekt RED praznuje 10 let Witcher serij

0

The Wticher so na začetku bili romani oz. kratke zgodbe, ki so svojo pot začele že leta 1986. Napisal jih je poljski pisatelj Andrzej Sapkowski. Zgodba se je vrtela okrog pustolovca Geralda, tako je tudi danes, toliko let kasneje. Prva The Witcher igra je bila v izdelavi že leta 1996 s strani Metropolis Software, a je žal bila prekinjena. Kar nekaj let je minilo, preden se je za ponovno izdelovanje odločilo novo podjetje, to je tokrat vsem znan CD Projekt RED. Prvi del Witcher sage je ugledal luč sveta leta 26. oktobtra 2007 in precej dobro zaslovel v Evropi in Severni Ameriki. Igra je uporabljala Aurora pogon, za konzole je bil uporabljen popolnoma drugi pogon. Štiri leta kasneje je dobil The Witcher nadaljevanje, ki temelji na fantazijskem svetu, poljski zgodovini in slovanski mitologiji. The Witcher 2: Assassins of Kings se je prodajal odlično in dosegel kar 1,7 milijona prodanih enot na PC in Xbox 360. Igra je uporabljala RED pogon, katerega je izdelalo podjetje samo. Leta 2015 so CD Projekt RED s prihodom The Witcher 3: Wild Hunt zagotovo postavili nov standard v RPG žanru s strani igralnosti, računalniške grafike animacij in pripovedovanja zgodb, predstavili so popolnoma odprt svet, v kateremu skoraj ni omejitev. Najnovejši The Witcher uporablja zadnjo različico RED pogona in deluje na PC, Xbox One in PlayStation 4. Celo tako je zaslovel, da je prejel kar 800 nagrad in tudi prodaja je bila ogromna. 1,5 milijona ljudi je prednaročilo igro. V prvem tednu je v Združenem Kraljestvu dosegel kar 600 % boljšo prodajo kot njegov prednik The Witcher 2: Assassins of Kings, CD Projekt RED je zaslužil kar 62,5 milijonov ameriških dolarjev in marca 2016 je podjetje povedalo, da je igra dosegla kar 10 milijonov prodanih kopij po celemu svetu.

Video pregled: Audiosurf 2

0

Preizkusili smo ritmično “dirkačino”, kjer lahko svojo najljubšo glasbo uporabite za izboljševanje refleksov in zabavo.

WoW: Legion Shadows of Argus – Teden 1

0

World of Warcraft: Legion Shadows of Argus je bil izdan, zato smo si pogledali, kaj so objavili. Vsebino so razdelili na 3 dele, ki bodo objavljeni v treh tednih. Prvi je že tukaj, mi pa vam ga bomo predstavili.

V prvem tednu smo dobili misije o ladji Vindicaar in začetek misij na Krokunu, obenem pa smo prišli na Antoran Wastes in dobili World kveste za oba kontinenta. Prvi teden ni bil zelo poln, saj je bil namenjen uvodu. Dobili smo tudi nov set znanja o artefaktih, ki je sedaj pasiven in zato ne rabite delati t. i. delovnih nalogov. Sedaj imamo nivo 41, ki je 4-krat večji od prejšnjega. Vsi “cutscene” filmčki so bili izjemni; najbolj sta me navdušila prvi in eden izmed zadnjih. Dogaja se med Ilidanom, Xe’ro in Turalyonom. Xe’ra poskuša prepričati Ilidana, da sprejme darilo luči, kar pa njemu ni bilo všeč, zato se je rešil njenega »objema« in jo uničil. Takrat se je Turalyon zelo razjezil in napadel Ilidana, a Ilidan prime njegov meč z roko. Pove mu, da ni izbrancev in da so samo oni tisti, ki lahko rešijo svoje življenje. Misije so kar zanimive in razgibane, prav tako tudi nagrade, a če potegnemo črto, ni nič, kar že nismo videli. Nisem napovedovalec prihodnosti, lahko pa rečem, da se je že zelo veselim.

Kot rečeno, vsebino so razdelili na 3 dele. Sam menim, da je to dobro, saj bo potrebnega več truda, da se igro konča. Seveda pa bo tudi nekaj takšnih, ki jim razdelitev vsebine ne bo všeč.