🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 536

AMD niža ceno procesorjem iz družine Ryzen 7?

0

Pri AMD-ju se počasi pripravljajo za splavitev entuziastične platforme x399 Ryzen Threadripper. Visokozmogljivi procesorji bodo na voljo poleti, točnega datuma izida pa še niso izdali.

Kar vas najbrž bolj zanima, je padec cen, kateremu je botroval skorajšnji izid nove visokozmogljive platforme. Prav tako je na nižje cene vplivala visoka stopnja “yildov”, saj jih ima, po navedbah http://www.bitsandchips.it, kar 80+ % delujočih vseh 8 jeder. Ni še mogoče potrditi, ali so se za nižanje odločili pri AMD-ju ali pa gre za akcije posameznih trgovcev.

Cena bo znižana do 23 %, kar pa je že vidno v nekaterih trgovinah.

Pravšnji čas za nakup novega procesorja, kajne?

GamingSI Jedra/Niti L3 TDP Os. frekvenca (base) Turbo
frekvenca (boost)
Cena ob izidu Nova cena
AMD Ryzen 7 1800X 8/16 16 MB 95 W 3.6 GHz 4.0 GHz 550 € 477 €
AMD Ryzen 7 1700X 8/16 16 MB 95 W 3.4 GHz 3.8 GHz 400 € 361 €
AMD Ryzen 7 1700 8/16 16 MB 65 W 3.0 GHz 3.7 GHz 359 € 315 €

Battleborn bomo od danes lahko igrali brezplačno!

0

Battleborn, Gearbox-ova kombinacija streljačine in MOBE, bo od danes naprej zastonj. Različici Steam in Xbox One sta že prestopili na nov način, medtem ko bo PS4 verzija sledila 13. junija.

Obstoječi lastniki igre bodo prejeli naziv “Founder” oziroma ustanovitelj, zraven pa jim bo pripadala tudi obilica dobrot, s katerimi bodo dobili povrnjen znesek, ki so ga plačali za igro. Battleborn-ov brezplačen način bo nudil neomejen dostop do kompetitivnega večigralskega načina. Izmenjevalo se bo 30 herojev, podobno kot pri ostalih zastonjskih MOBA igrah v tem slogu.

Igra bo prav tako dobila novo čakalnico, zasnovano predvsem za novince, kar bi naj zmanjšalo čakalni čas. Ko bo igralec dosegel 20. stopnjo, se bo vse prestavilo nazaj na obstoječe stanje. Prav tako bo Battleborn prejel nov trening pristop, kjer bo za preizkus na voljo vsak heroj.

Seveda lahko ljubitelji še vedno odprejo svojo denarnico za nakup dobrot. Market bo dovoljeval uporabo kreditov oziroma kupljive, platinum valute za nakup herojev, skinov in tauntov ter še veliko drugega. Prav tako je igro še vedno mogoče kupiti v celoti, s tem pa dobimo 25 osnovnih herojev, 8 misij z zgodbo ter prolog, pa tudi dostop do privatnih iger.

Kingdom Come: Deliverance – nov dražilnik

0

Kingdom Come: Deliverance je enoigralska igra igranja vlog, ki je svojo pot začela na platformi Kickstarter že kar nekaj let nazaj. Razvijalci so ga vedno oglaševali kot RPG, v katerem bodo imeli temnice, ne pa zmajev (“Dungeon and no Dragons”). Gre za popolnoma odprto igro, kjer lahko raziščemo vsak kotiček. Igra ima zelo močan poudarek na zgodbi, dogaja se v središču Evrope, natančneje v Bohemjii.

Tokrat so nam razvijalci pokazali samo kratek dražilnik, ki prikaže zgolj majhen del velikanskega, odprtega sveta, namenjenega raziskovanju. S tem dražilnikom so nam napovedali, da nas v petek čaka veliko presenečenje. Predvidevamo lahko, da gre za napoved izida igre.

Igro lahko za osebne računalnike že prednaročite na uradni spletni strani.

Tukaj si lahko ogledate kratek dražilnik za prihajajočo igro Kindgom Come: Deliverance.

Pregled: Inner Chains

Razvojna ekipa: Telepaths Tree (Poljska)
Založnik: IMGN.PRO
Spletna stran:
http://innerchainsgame.com/
Steam: http://store.steampowered.com/app/537430/
Operacijski sistemi: Windows XP 64x +
Datum izida: 18. 5. 2017
Cena: 19.99€

Zvrst: Prvoosebna streljačina


Mama, strah me je

Verjetno nas je večina že videla napovednik za Agony, eno najbolj krvavih, ogabnih in brutalnih prihajajočih iger. Ravno nanjo sem pomislil, ko sem videl prvi napovednik za Inner Chains, in moja pričakovanja ob izidu so bila precej visoka. Že kmalu sem opazil veliko napako, ki se je po mojem mnenju prikradla v uraden opis. Čeprav razvijalci trdijo, da gre za srhljivo streljačino, je to laž. Zakaj? Ker sem jo preigral in nisem našel niti enega trenutka, ki bi me vrgel s stola, povzročil neprespane noči ali enostavno povišal srčni utrip. Seveda vsebuje stvari, ki veljajo za osnove pri grozljivkah – skrivnostne sovražnike, razčetverjena trupla, temačno atmosfero ter okulten svet, ki spominja na nekaj, kaj bi stuhtal H. P. Lovecraft. Ampak niti en trenutek mi ni postavil las pokonci.

Namesto tega sem dobil občutek, da poskuša Inner Chains biti Doom in Agony obenem, a končni izdelek nima lastne identitete in hitro zatone v pozabo. Seveda je delni razlog nizek proračun, ki je opazen že po nekaj minutah igranja, ampak glede na veliko število neodvisnih uspešnic proračun ni noben izgovor za končni izdelek.

Okultisti in lovke

Zgodba je … pravzaprav skoraj neobstoječa. Nič kaj obetavno za srhljivko. Nekaj malega izveš v uvodniku; to je mimogrede edin del igre, ki vsebuje govor. Kar sledi, sem vzel iz opisa na steamu. Igra se odvija v prihodnosti, v kateri je človeštvo tako rekoč propadlo in svetu je zavladala narava. Tako povsod najdemo kombinacijo tehnologije in “futurističnega rastlinja” – ne zelenih planjav, temveč trzajočih lovk, smrdljivih eksplozivnih bunk ter podobnega. Človeštvo ravnokar dosega prerod, a še vedno ne obvlada tehnologije, ki so jim jo zapustili predniki. Tako vladajo primarni nagoni, krutost, vera in zavist. Eni izmed verskih kast nekako uspe pogruntati tehnologijo v svojo korist in si tako pokori ostalo človeštvo, ki po večini sestoji iz zmedenih, zombakom podobnih “stvorov”, ki brez cilja tavajo naokoli. Tudi sam si eden izmed teh podložnikov, ki hoče končati svoje življenje s tem, da pride na konec sveta).

Ker seveda gre za igro mu to seveda sčasoma uspe, kaj pa se zgodi potem, ne bom razkril, če si kdo igro vseeno želi preizkusiti. Stvar, ki pa jo lahko omenim, je, da v celotni igri ni niti ene zanimive osebe in igrate kot brezosebnostni, brezimenski protagonist, ki tu pa tam brez razloga vidi vizije pokopališča. Nasploh je edina oseba s ščepcem osebnosti končni šef, pa še to le zato, ker po izgledu tako izstopa od vsega ostalega. A glej ga zlomka, kot ostala igra tudi on nima dara govora. Očitno je govor ena izmed stvari, ki je človeštvo še ne pozna.

Najprej želim omeniti nekaj stvari, ki jih Inner Chains uspešno izvede. Atmosfera je zelo dobra, lokacije so kar raznolike in niso povsem linearne, temveč vsebujejo nekaj stranskih kotičkov, ki te ponavadi naučijo črke demonske abecede, da lahko počasi razbereš pomen besedil, raztresenih po poti. Grafika je izvrstna, a le na visokih nastavitvah (kasneje več o tem, zakaj je to problem). Seveda gre bolj kot ne za zaslugo Unreal Engine 4, na katerem Inner Chains deluje. Tri orožja, ki so na voljo (vsako ima dve vrsti napada) nudijo zadovoljivo uporabo, izgledajo pa resnično dobro in brez problema bi si jih vizualno zamislil tudi v kakšni AAA streljačini. Tudi uporaba naravnih pasti je zabavna – razen ognjeni “stolpič”, ta pa naj izgine nazaj v globine pekla, od koder je prišel. Veliko sovražnikov reagira tudi na elementarne vrste napadov, kar je zabavno videti in kaže, da bi lahko šlo za solidno streljačino, če bi le bila bolj dodelana. Tako lahko lovke skuriš, jih omamiš, eksplodiraš plin prdečih bunk in podobno.

Kot iz pekla

To bolj kot ne zaključi vse dobro, kar lahko povem. Torej, skozi igro dobiš tri orožja, eno bolj nagnusno od drugega. To so šok-puška, ognjemetalec ter “brzostrelka”, ki strelja igle in lahko deluje tudi kot šibrovka. Hitro sem opazil eno čudno odločitev glede strelske mehanike in to je dosti prehitro pregrevanje dveh orožij, saj lahko z njima neprestano streljaš le dobre tri sekunde, preden nehata delovati. To naredi strelske obračune frustrirajoče, saj je streljanja bolj malo, čakanja pa preveč, in enostavno neumno se mi zdi, da so to vključili, ker ne služi nobenemu namenu. Šok-puška je že tako ali tako bolj nekoristna in bi bila skoraj neuporabna, če ne bi ognjemetalec imel tako malo goriva, saj je enostavno v vseh aspektih, razen dosegu, učinkovitejši.

Ampak kateregakoli uporabljaš, bo tako ali tako zadostovalo. Večini sovražnikom se je enostavno možno izogniti, ker potrebujejo celo večnost, da ugotovijo, da stojiš skoraj pred njimi. Torej jim lahko gledaš direktno v obraz, pa ne bo nič iz tega. Dobro, pri podhranjenih mrličih to še razumem, ker imajo itak zanič oči, ampak od okultistov pa sem pričakoval malce več. Celotna variacija sovražnikov je sicer solidna, a to nič ne pomaga, ker so bolj kot ne standardni kloni in imajo le eno vrsto napadov, oziroma dve, ker se okultisti včasih brez razloga zaženejo vate čez celotno dvorano, da bi prikazali svoje kung fu sposobnosti. Potem pa so tu še eni najbolj obupnih polšefovskih spopadov, kar sem jih videl. Možno jih je končati v dobrih petih sekundah s premišljeno namenjenim metom granate in nisem si mogel pomagati, da ne bi planil v smeh ob tem obupu. Seveda so si vsi polšefi, na katere naletiš, identični – kaj več nisem niti pričakoval. Tudi končni šef ni nek presežek, ker se praktično sploh ne bori, ampak namesto tega sproža pasti ter kliče okultiste, ki zanj opravijo umazano delo.

A je že konec?

Verjetno si mislite: “Uff, kako dolgo bom moral vse to prenašati?” No, imate srečo, saj sem za igro potreboval štiri ure in še to se nisem preveč podvizal. Tako je možno celotno igro obrniti v dobrih dveh urah in pol, če ne obiskujete stranskih hodnikov, kar je povsem nedopustno za 20 €. Bi še razumel, če bi šlo za igro za 5 € oziroma le izrezek (vraga, še demo verzije iger so včasih daljše), ampak gre za končan izdelek z zasoljeno ceno, ki že sam po sebi ni nek presežek. Ko te po štirih urah pričaka končni zaslon, se lahko samo primeš za glavo in se vprašaš, čemu je tega treba.

Torej, povprečna igralna izkušnja, kratkost … a lahko gre še kaj narobe? Seveda lahko. Ne le, da je podpora za 21:9 resolucije neobstoječa, Inner Chains deluje kot Črnogorec brez nadzora. Sličice se gibljejo med 25-70 na povprečno zmogljivi grafični kartici GTX 950 (če smo pošteni, na GTX 1070 deluje malenkost bolje, a še vedno prihaja do občasnih padcev). Seveda se sprašujete, zakaj ne bi potem enostavno znižal nastavitev? Glede na to, da so nastavitve skorajda neobstoječe (ne obstaja niti spreminjanje hitrosti miške, čeprav so nekaj stvari dodali v zadnjem popravku) in da so grafične nastavitve omejene na “High”, “Medium” ter “Low”, med katerimi na zadnjih dveh Inner Chains izgleda slabše kot marsikatera flash igra na brskalniku, je razlog očiten. Aja, pa da ne bi upali preveč – tudi na nizkih nastavitvah prihaja do padcev vse do 30 sličic.

Kot pika na I so zvočni učinki skorajda čarobni – včasih so tu, drugič ne in noben nima pojma, zakaj. Večino časa so edini zvočni učinki zvok tvojih orožij ter občasno jamranje sovražnikov, tu pa tam pa se pojavi še kaj novega. Najbolj čudaški pa je še zvok ob oživetju, ki zveni kot nekaj iz časov devetdesetih in nikakor ne sodi k ostalim zvočnim učinkom. Glasbe se niti ne spomnim več, vem le, da se je med bojevanjem pojavil vedno znova isti presekan del, ki je hitro postal ponavljajoč.

Zlonamerna programska oprema “Fireball” okužila kar 250 milijonov Windows in Mac naprav, preverite svoj brskalnik!

0

Komaj se je polegel dim po škandalu WannaCry, že na vrata trka nov. Nova zlonamerna programska oprema, imenovana “Fireball”, je okužila milijone računalnikov širom sveta z namenom nastavitve lažnih domačih strani ter pridobivanja zasebnih podatkov.

Po navedbah CheckPoint so Fireball okužbe najbolj razširjene v naslednjih državah:

– Indija – 25.3 milijonov (10.1 %),
– Brazilija – 24.1 milijonov (9.6 %),
– Mehika – 16.1 milijonov (6.4 %),
– Indonezija – 13.1 milijonov (5.2 %).

V ZDA bi naj bilo okuženih okoli 2.2 % vseh naprav, kar znaša okoli 5.5 milijonov.

Kako se širi?

Vse se začne, ko Rafotech, Kitajsko podjetje, ki je odgovorno za Fireball, namesti zlonamerno programsko opremo na računalnik s pomočjo “bundling-a”, kjer je programska oprema priložena drugim brezplačnim programom. Za pridobitev zaupanja Fireball vsebuje digitalne certifikate, ki bi naj potrjevali verodostojnost. Po uspešni namestitvi Rafotech prične uporabljati Fireball za lastno korist.

Fireball manipulira uporabnikove brskalnike in na njih kot privzet iskalnik nastavi njihovo lažno domačo stran. Ta nato zbira privatne podatke uporabnikov.

Njihov namen je širjenje oglasne mreže za Rafotech-ov lažni brskalnik, kar jim nato prinaša dobiček. A to ni vse. Obstaja možnost večje zlorabe, saj lahko Fireball na okuženem računalniku zažene tudi katerokoli kodo. S tem bi Rafotech lahko ukradel vse zasebne podatke na računalniku ali naložil drugo zlonamerno programsko opremo.

Ste okuženi tudi vi?

Obstaja verjetnost, da je Fireball okužil vaš računalnik, ne da bi se tega zavedali. Najlažja rešitev, s katero bi preprečili okužbo, je izogibanje zastonjski programski opremi, saj ni gotovega načina, da bi preverili, če vsebuje zle namere. Seveda, vsa takšna oprema nima slabih namenov, ampak uporabniki morajo vedeti dvoje: prvič, na internetu ne obstaja beseda zastonj ali brezplačno, saj ima vse svojo ceno, in drugič, tudi ustvarjalci brezplačne programske opreme morajo zaslužiti svoj dnevni kruh.

Če želite preveriti, ali je Fireball okužil vaš računalnik, preverite brskalnik, privzet iskalnik ter razširitve. Če najdete karkoli sumljivega, obnovite privzete nastavitve. Prav tako je priporočljivo preveriti snete datoteke. Če najdete karkoli nepoznanega ali sumljivega, to odstranite.

 

Nov Project IGI je v razvoju

2

Norveški studio Artplant je potrdil novo Project IGI igro. Gre za prvoosebno strelsko igro, ki so jo naredili leta 2000 in nikoli ni bila uspešnica. Tisti, ki pa ste jo igrali, boste vedeli, da je bila precej težka, ker nismo smeli nikoli umreti, saj igra ni poznala gumba shrani in vedno smo morali začeti nalogo od začetka. Jack K. Wulff iz studia Artplant je še dodal, da bo igra vsebovala enoigralski način, omenil pa je tudi način co-op. Povedal je še, da je igra uradno v razvoju. Za več informacij bomo žal morali še malo počakati.

SMITE 4.10 – Trials of Hercules

0

Tretjeosebna MOBA igra SMITE je na poti do nove posodobitve 4.10, poimenovane Trials of Hercules. Ta bo v igro prinesla ogromno novih preoblek, vizualnih sprememb, popravkov, buff-ov in nerf-ov ter prav tako nov igralni način.

Kot prvo, je Rimski bog Bacchus, ki je eden izmed prvih dodanih bogov k igri, dobil vizualno posodobitev. Vzrok za to so bile že zelo stare ter tudi slabe teksture, ki jih je uporabljal. Prav tako pa je po mnenju razvijalcev imel zelo slab model oz. okostje. Kar pa ni spadalo k njegovi mitologiji. K bolj bojevniški konstrukciji je tudi dobil vizualno posodobitev njegovih učinkov in animacij. K njegovemu standardnemu modelu so bile dodane tudi nekatere njegove preobleke, ki so: Navijaška preobleka za Enemy eSports, pobarvan standardni model ter Zlata, legendarna in diamantna preobleka.

Tako kot verjetno standard za mnoge MOBA igre, kaj bi bila nova posodobitev brez novih plačljivih preoblek. Posodobitev 4.10 v SMITE prinaša 5 novih:

Večja novost v tej posodobitvi je nova avantura, ki se že pridružuje k Nike’s Valley of Victory in Apollo’s Racer Rumble. Ta bo imenovana Trials of King Hercules, v igro pa bo prinesla RPG lastnosti. Avantura nas bo povabila v mesto Hercopolis, kjer moramo vaščanom pomagati premagati pošasti, ki jih ogrožajo. V tem igralnem načinu bodo na voljo popolnoma vsi bogovi, s katerimi se bo igralec poskušal pribiti skozi ogromno količino pošasti, da pride do šefa in ga pokonča. Med samim igranjem bodo igralci lahko odpirali razne zaklade, ki jim bodo prinesli boljšo opremo ter denar. Oprema se bo ob uspehu, in tudi po porazu, prenesla in jo bomo lahko uporabili na vseh drugih bogovih. Igra bo dobila novo valuto zlatnikov za avanturo, z njo pa si bo lahko igralec kupil novo opremo ali skrinjo. Nov igralni način bomo lahko igrali v CO-OP načinu z dvema drugima soigralcema. Če kdo izmed trojice pade v bitki, se igra ne konča, le otežila se bo za tiste, ki so preživeli. A brez skrbi, ob določenih točkah se vsi padli soigralci lahko ponovno zbudijo in pomagajo soigralcem.

V obdobju te avanture, se da kupiti prav poseben paket za 900 gemsev (15€). Z nakupom tega paketa dobimo preobleko Vanguard, žig ob skakanju, okvir, zlati ključ ter novo glasbeno temo, ki se predvaja ob igranju.

Za vse podrobnejše informacije pa lahko obiščete uradno spletno stran nove posodobitve.

Dobili bomo nov RPG Extinction

0

Maximum Games so naznanili popolnoma novo RPG igro, imenovano Extinction. Dobili smo tudi nov napovednik, ki nam pokaže človeštvo v hudi stiski, saj ga ogrožajo pošasti “Ogres”. Kot igralec je naša naloga, da se borimo za človeško raso in premagamo sovražnike, ob tem pa bodo sledili še vsi RPG elementi, kot je recimo raziskovanje sveta.

Lastnosti:

  • Poglobljena kampanja | Branite človeštvo pred krvoločneži t. i. “Ogres”, uživajte v odličnih nalogah, raziskujte svet in izboljšajte svoje karakter z raznimi stranskimi nalogami.
  • Spretnostni boj | Svoje karakter izboljšajte skozi različna spretnostna drevesa in ga naredite edinstvenega. Bojujte se po zraku, na tleh in premagajte svoje nasprotnike s svojimi spretnostmi.
  • Interaktivno okolje | Potujte, raziskujte okolje, ki je popolnoma uničujoče, uporabljajte vse mogoče predmete okoli sebe za premagovanje raznih ovir in sovražnikov.
  • Bitke po meri | Naredite bitke po svoji želji, kjer se lahko borite proti drugim igralcem kar preko spleta.
  • Način izumrtja | Borite se proti prihajajočim hordam v t.i. “Extinction mode” oz. načinu izumrtja. Premagajte velike horde t.i. “Ogres” in njihovih pajdašov.

Extinction bo verjetno izšel v začetku leta 2018 za PC, Xbox One in PlayStation 4.

Tukaj si lahko ogledate napovednik za prihajajoči RPG.

The Elder Scrolls: Legends lahko sedaj igramo tudi preko platforme Steam

0

The Elder Scrolls: Legends je igra s kartami, ki so si jo izmislili pr Bethesdi. Gre za podobno igro zelo znanemu Hearthstone-u, tako da če ste igrali, oziroma ga igrate, vam bo The Elder Scrolls: Legends zelo domač. Odločitev, da pride na platformo Steam, je pametna, saj ima platforma milijone uporabnikov in verjamemo, da marsikdo ni želel prenašati še enega izmed poplave zaganjalnikov, ki jih imamo v svetu iger (Blizzard app, Uplay, Origin …).  Njena zgodba je obarvana z dogodki vseh Elder Scrolls naslovov, tako da če ste oboževalec, vam bo igranje še ene igre s kartami toliko boljše.

Igro si lahko prenesete tukaj in pričnete z igranjem takoj. Trenutno jo je mogoče igrati samo na osebnih računalnikih.

Nov začetek

0

Po končanem premoru in Msi-ju, ki si ga je ponovno okronal SKT1, se pričenja summer split. Torej EU LCS, LCK, NA LCS in ostale regije. V EU LCS-u sta 2 novi ekipi, ker se žal ekipama Origin in ekipi Giants ni uspelo prebiti nazaj, zato bomo letos videli 2 povsem novi ekipi. To sta Ninjas in Pyjamas (NIP) in Mysterious Monkeys, NIP ima s svojo kar znano igralsko zasedbo velike cilje. V EU LCS-u še vedno ostaja sistem dveh skupin, kot so ga uvedli tudi lani, torej skupina A in skupina B, ki sta si dosti podobni od lanskega leta. V NA LCS-ju pa žal ni sprememb, vsaj kar se tiče ekip. Je pa kar nekaj zanimivih prestopov igralcev, kar bo dodatno začinilo dogajanje na drugi strani. LCK se je začel že 30. 5. in je do danes prinesel kar nekaj presenečenj. Longzhu je porazil KT Rolster, Samsung pa SKT1. Letos bo v LCK-ju vroče do konca, saj si vse ekipe želijo uvrstiti na »Worldse«, ki bojo letos na Kitajskem.  Danes pa ne spreglejte prve serije v EU LCS-ju:

H2k vs Splyce (17.00)

Fnatic vs Misfits (20.00)

Poleg vsega omenjenega moramo tudi izpostaviti, da je danes prišel nov patch 7.11 in z njim kar nekaj zanimivih sprememb, kar se tiče pick in ban faze. To pomeni, da bo vsaka ekipa lahko benala po 5 championov. S tem lahko pričakujemo več različnih pickov, kar bo igro naredilo bolj zanimivo. Riot je tudi končno naznanil težko pričakovane mednarodne turnirje, imenovane RIFT RIVALS. Torej, prve 3 ekipe iz določene regije se bodo pomerile z ekipami z druge regije npr. NA in EU … Turnir NA vs EU bo letos potekal od 6. 7. do 8. 7. v Berlinu.

Riot je obljubil in naznanil, da bodo večje spremembe igre uvedene novembra. Bilo je tudi govora o tako imenovanem »voice chatu«, tako da bi se lahko med igro igralci pogovarjali.

Povzetek sprememb:

  • Nov honor sistem,
  • runes in mysteries,
  • dodelava clienta,
  • izboljšan reward sistem.

Ali se veselite novosti? Pustite komentar, da lahko predebatiramo.

Titanfall 2 bo dobil nov DLC

0

Titanfall 2 bo naslednji teden dobil nov DLC, imenovan Monarch’s Reign, danes pa si lahko ogledate že napovednik. Nov delček bomo lahko začeli igrati 30. maja. Dobili bomo dve novosti: novo mapo, ki jo bodo prepoznali igralci, ki so že igrali Titanfall 1, in novega titana, imenovanega Monarch, ki je Vanguard klasa in se lahko sam nagradi kar med bitko.

Igro lahko igramo na PC, Xbox One in PlayStation 4. Vsebuje enoigralski način in celotno kampanjo ter večigralski način, na kateremu je tudi poudarek in na kateremu igra res zaživi v popolni luči.

Oglejte si najnovejši napovednik, ki prikaže vsebine prihajajočega DLC-ja Monarch’s Reign.

Crackdown 3 prihaja na PC

0

Uradno so potrdili, da bo Crackdown 3 izšel tudi za osebne računalnike. Igro bo mogoče igrati na Xbox One in PC strojni opremi, vverjetno pa se jo bo dalo kupiti na spletni trgovini Windows. Razvijalci Reagent Games so naznanili, da bo izšla v letu 2017, tako da lahko pričakujemo veliko razkritje na dogodku E3, ki se bo začel 13. junija. Ta futuristična lepotica bo imela dogajanje postavljeno v mesto, kjer se bomo borili z raznimi tolpami in predelavali avte. Igra bo vsebovala še večigralni način, kjer se boste lahko borili proti drugim igralcem. Kot večina iger danes, bo tudi Crackdown 3 imel popolnoma odprt svet, pripravljen za raziskovanje.

Pregled: OVIVO (PC)

Razvojna ekipa: IzHard
Založnik: Steam
Spletna stran: http://ovivogame.com/
Steam stran: http://store.steampowered.com/app/597700/OVIVO/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=KbqTzaINtP0&ab_channel=IzHardTeam%7COVIVOgame
Platforme: PC
Datum izida: 12. 5. 2017
Cena: 7,99 €


Kratek, a sladek pregled ravno tako kratke in sladke igre neodvisnega razvijalca. Za vse ljubitelje atmosferičnih platformerjev je tu OVIVO, prvenec indie razvijalcev s Steam imenom IzHard.
OVIVO ni mehanično zahtevna igra. Po črno-belem svetu lahko našo malo kroglico premikamo levo in desno, s pritiskom na preslednico pa kroglica preskoči svoje stičišče z dnom in se invertira tako pozicijsko kot tudi barvno. S pomočjo hitrih refleksov in enostavne fizike lahko tako s kroglico tudi skačemo in dosegamo nove višine oziroma nižine.

Če vaši refleksi niso več ravno na nivoju najstnika, tako kot žal situacija pri meni, se boste pri nekaterih delih pošteno namučili. Sama sem eno zelo specifično kombinacijo gibov morala ponoviti kar petdesetkrat, preden sem končno dosegla enega izmed treh grbov, ki jih je potrebno pobrati, da se nam na posameznem nivoju odpre izhod.

V pomoč orientaciji služijo zgolj manjše kroglice, ki jih poberemo, če se jim le dovolj približamo. Drugega načina, kako odkriti, kam točno se moramo podati, ni, kar je pri meni privedlo do nekaj manjših frustracij. Dejansko je celoten zemljevid, ki je na vseh nivojih skorajda že neka umetnina, razkrit šele, ko že dosežemo izhod, kar nam v primeru, da se res izgubimo, pomaga bolj malo.

Neke klasične linearne zgodbe v igri ne boste našli, kar pri takšnem tipu igre ni presenetljivo. Kot se za atmosferično igro spodobi, ta temelji bolj na kombinaciji vizualnega in zvočnega. Spremna glasba izpod peresa izvajalca Brokenkites je sproščujoča, po principu glasbe za jogo in meditacijo. Če bi ne imela toliko jeze s preigravanjem iste točke nivoja zaradi preslabih refleksov, bi igro mogoče tudi sama doživljala bolj sproščujočo.

Za vse ljubitelje mehanično nezahtevnih, a kljub temu izzivov polnih iger, po principu Limbo in Thomas Was Alone, bo OVIVO zagotovo dobra naložba … v kolikor niste prenagle jeze.

World Adrift: Zaprta beta prihaja 24. maja

0

Razvijalci Bossa Studios so naznanili začetek zaprte bete, ki bo potekala od 24. maja naprej. Število igralcev bo na začetku omejeno, saj si želijo, da bi zadeva delovala tako, kot mora, potem pa bodo v samo igro spustili še več ljudi. World Adrift je peskovniški MMORPG, v katerem bo na tisoče igralcev lahko raziskovalo velikanski svet in celo kreiralo nova okolja. Poleg tega bodo lahko igralci gradili svoje leteče ladje, s katerimi si bodo omogočili lažje raziskovanje sveta okoli sebe in bodo lahko sodelovali v različnih PvP vsebinah.

Igra bo verjetno izšla proti koncu leta 2017, na platformi Steam. Če želite, se lahko registrirate na uradni spletni strani in mogoče pridobite dostop v igro. Razvijalci so nam celo ponudili možnost, da ko smo enkrat registirani, lahko testiramo t. i. “World adrift Island Creator”, ki ga lahko najdete tukaj.

GTA Online bo dobil masivno posodobitev

0

Pri založniku Take-Two Interactive so pred kratkim razkrili, da so igro Grand Theft Auto V prodali v 80 milijonih izvodov. Zgolj v zadnjih treh mesecih je igra našla novih 5 milijonov lastnikov, kar pa ne povzroča čudežev, da bo njen večigralski način še naprej dobival brezplačne posodobitve. GTA Online je letos dobil le eno manjšo posodobitev, ki se je navezovala na že dodan sistem, imenovan Cunning Stunts. Le-ta je v igro dodala 20 novih dirkaških prog ter nekaj novih posebnih vozil. Seveda so se zaradi tega pojavile govorice, da razvijalci pri Rockstaru delajo počasneje, ker naj bi njihova moč bila osredotočena na igro Red Dead Redemtion 2; zanjo so pred kratkim potrdili, da prihaja spomladi naslednjega leta. A če so govorice resnične, trenutno ni pomembno, saj so pri Rockstaru danes prekinili tišino z napovedjo nove večje posodobitve, imenovane GUNRUNNING.

Razvijalci so k posodobitvi napisali sledeče:

Ko stilsko oblečeni direktorji nadzorujejo market s posebnim tovorom iz njihovega razkošnega, klimatiziranega apartmaja in usnjeno oblečeni motoristi nadzorujejo ceste, ko prevažajo svojo nelegalno robo, se odpirajo nove možnosti v zelo donosnem in prav tako zlonamernem omrežju, skritem pod zemljo. Le-te čakajo na prevzem od VIP oseb, direktorjev ter šefov motorističnih klubov.

Tako bo nova masivna posodobitev osredotočena na nelegalni trg orožja, ki ga bomo morali sami proizvajati, kot tudi krasti ter prodajati. Dobili bomo možnost, da sami kupimo zelo varovano območje in pripadajočo podzemno shrambo. Le-ta čaka, da se napolni z raznimi zelo nevarnimi, z orožjem opremljenimi vozili kot tudi s samim zelo nevarnim orožjem. In kot smo že vajeni mesta Los Santos, edina stvar, ki je bolj zabavna od kriminala, je čisti dobiček. Ta posel nam bo priskrbel oboje, zato se bo splačalo investirati vanj, saj so že nekateri, ki so skriti zelo v senci, pripravljeni plačati ogromno denarja za to opremo. Zraven novega nelegalnega trga orožja pa bo posodobitev vsebovala tudi posebne poslovne in raziskovalne možnosti. Posodobitev nam bo prinesla veliko izbiro nadgradenj in prilagoditev za orožja.

Več o novi posodobitvi bomo izvedeli v naslednjem mesecu kot tudi čas izida, ki se pričakuje nekje proti koncu junija za sisteme PC, Xbox One ter PS4.

Far Cry 5 napovednik

0

Dočakali smo napovednik igre Far Cry 5. Dogajanje bo postavljeno v Ameriko v Hope-Country Montana. Tam je zavladal verski kult, ki mu vlada nor fanatik. Tako kot se za serijo Far Cry spodobi. V posnetku je prikazano, kako polna bo igra s streljanjem, hitro vožnjo in letenjem ter ostalimi norimi dogodivščinami. To nam pove, da bo šlo za totalno odštekano FPS, open-world igro. Dodano vrednost igri daje prečudovito okolje, v katero bo igra postavljena.

Objavljen napovednik vsebuje izid igre, ki bo 27. februarja prihodnjega leta.
Naprej do zadnje večerje.

 

To še ni vse, pri Ubisoftu so se odločili, da predstavijo tri zaveznike: pastorja, pilota in natakarico. Vsi so pošteni ljudje in si želijo mesto postaviti na stare tire. Zato stvari vzamejo v svoje roke in vladal jim boš ti.

Red Dead Redemption 2 prihaja spomladi 2018

0

Pred dobrimi sedmimi meseci smo bili priča prvemu kratkemu dražilniku za nadaljevanje Rockstarove uspešnice Red Dead Redemption. Vsekakor je igra vse od njegovega prihoda štela za eno najbolj pričakovanih iger leta 2017/18. A od takrat o igri ni bilo slišati ničesar, vse do današnjega dne.

Svoj izvod igre lahko ugodno naročite v spletni trgovini EIGRE.si in igro prejmete na dan izida!

Danes pa so se pri Rockstaru odločili, da bodo prekinili to dolgo tišino z opravičilom in tudi z veliko napovedjo. Po besedah razvijalcev naj bi igra izšla spomladi 2018 za sistema Xbox one ter PS4. Če bo igra prišla za sisteme PC, se trenutno še nič ne ve. Seveda pa so se pojavile razne govorice, da bo igra za PC navdušence izšla leto kasneje, predvsem zaradi zelo uspešnega izida igre GTA 5. Razvijalci se opravičujejo za to nezaželeno tišino ter prestavitev izida igre. A ker so, kot se sami imenujejo, trdi verniki, bodo igro izdali takrat, ko bo le-ta pripravljena.

Kot opravičilo za njihovo zamudo pa so nam ponudili nekaj zanimivih zaslonskih posnetkov, ki si jih lahko ogledate spodaj.

 

 

Fallout 4 bo ta vikend brezplačen!

0

Če še niste nabrali dovolj denarja za enega najbolj legendarnih RPG-jev vseh časov, nikar ne skrbite, saj so za vse nas na platformi Steam naredili brezplačen vikend, ki bo potekal od 25. maja do 28. maja. Igralci bomo imeli dostop do vseh vsebin, vključno z raznimi modifikacijami. Fallout 4 bo dobil tudi prijetno znižanje, in to za kar 67 odstotkov, tako da izkoristite vikend, kar se da.

Ta postapokaliptično igra vsebuje precej velik, odprt svet, kjer ne manjka različnih pošasti in ostale golazni, ki jo najdemo v radioaktivnem svetu. Igra nam nudi kar nekaj ur užitka, če pa jo boste želeli končati v teh treh dneh, boste morali kar pohiteti.

Še vedno niste prepričani? Oglejte si posnetek, ki vas bo zagotovo prepričal, da boste pritisnili gumb igraj.

Pregled: Squad

Razvojna ekipa: Offworld Industries (Kanada)
Založnik: Offworld Industries
Spletna stran: https://joinsquad.com/
Steam: http://store.steampowered.com/app/393380/Squad/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=SHeLfkKEggE
Operacijski sistemi: Windows 7+
Datum izida: Early Access
Cena: 36.99 €

Zvrst: Taktična spletna streljačina

Squad je taktična prvoosebna streljačina, postavljena v svet moderne vojne. Ob prvem ogledu napovednika sem mislil, da je to le še ena izmed mnogih večigralskih iger, vendar se je izkazalo, da je mnogo več. Za pridobitev te igre se lahko zahvalimo razvojnemu studiu »Offworld Industries (OWI)«, ki so s pomočjo »Unreal Engine 4« spravili zabavo do naših zaslonov.

Kot sem rekel, je igra mnogo več od večine večigralskih streljačin. Zakaj? Ker je dobesedna simulacija vojne. Glavni poudarek so razvijalci dali na realnost, zabavno igralno izkušnjo, komunikacijo in sodelovanje z drugimi tovariši.

Igralnost

Poudarek je na pehotnemu vojskovanju, nam pa niso bila izvzeta razna vozila, kot so terenci, tovornjaki, oklepna vozila, tanki in helikopterji. Vsaka ekipa ima lahko 50 igralcev (skupno 100 igralcev v igri), ki se razporedijo v skupine po 9. Ko se pridružimo igri, si izberemo eno izmed skupin ali pa ustvarimo svojo. V naslednjem koraku si izberemo tip vojaka, s katerim bomo igrali. Izbor imamo precej širok, a obenem tudi ozek, saj se orožja ponavljajo, s to razliko, da imajo različne dodatke. Na voljo so razna orožja, kot so M4 in AK-47, pa do raznih ostrostrelskih pušk. Vsaka skupina potrebuje vodjo. Le-ta komunicira z vodji drugih skupin in načrtuje taktiko za napad ali obrambo, ki jo kasneje sporoči svoji skupini. Kar nisem zasledil še v nobeni igri, je to, da če želite vstopiti v prazno vozilo in z njim upravljati, morate prositi vodjo skupine za dovoljenje. Prav tako je v skupini obvezen zdravnik, saj brez tega hitro zaključimo igro.

Izbira skupine.

Način zdravljenja je precej realen, in če po navadi igramo igre, kot so Call of Duty ali Battlefield, tudi precej težaven. V kolikor si zadet, moraš vzeti prvo pomoč in si zaustaviti krvavitev (saj v nasprotnem primeru izkrvavimo in umremo), potem pa poiskati zdravnika, da nas do konca pozdravi. Če nas sovražnik onemogoči, moramo počakati, da pride zdravnik do nas in prične z zdravljenjem. V kolikor potrebuje preveč časa, izkrvavimo in umremo.

Med igro na zaslonu vidimo samo kompas na dnu in v spodnjem desnem kotu orožje ter število nabojnikov, ki se obarvajo, glede na to, koliko nabojev je še v vsakem. Kot v vsaki igri lahko stojimo, pokleknemo in se uležemo, vendar pa moramo tokrat paziti na vzdržljivost, saj se nam ta ob teku prazni in se moramo na trenutke ustaviti ter počivati, da se nam spet obnovi. Streljanje je tudi standardno, vendar precej bolj realistično, saj se nam roka trese med merjenjem in razdalje so v večini primerov precej daljše, kot smo navajeni, zato pride prav orožje z daljnogledom. Seveda lahko zadržimo dih, da umirimo roko in merimo bolj natančno, poleg tega pa je tudi to, da nam nekoliko približa pogled.

Merjenje.

Komunikacija

Ker ima igra Squad ogromen poudarek na sodelovanju in koordinaciji, potrebuje dobro komunikacijo, za kar je v igri dobro poskrbljeno. Na razpolago imamo 4 vrste komunikacije. Prvo smo že omenili, in sicer komunikacija med vodji skupin za načrtovanje taktik. Druga je prav tako namenjena vodjem, vendar lahko s pomočjo številčnice (1–9) komunicirajo le z določenim vodjem skupine. Tretji, in po mojem mnenju najbolj pogost način, je komuniciranje znotraj skupine. Zadnji, četrti način, je pa lokalno, kar pomeni, da komuniciramo s kolegi, ki so v naši bližini. Čeprav bi se za simulacijo spodobilo, da bi lokalno komuniciranje slišali tudi sovražniki, ga ne. Razvijalci so tudi sporočili, da bi to bilo nesmiselno, saj bi ljudje uporabljali druge aplikacije za komunikacijo.

Vstop na bojišče

Na začetku igre, ali po tem, ko umremo, se lahko na mapo vrnemo na tri različne načine. Prvi način je »Base Control Point (BCP)«, ki predstavlja glavno bazo v igri. Tukaj se lahko igri pridružijo vsi igralci iz naše ekipe.

Naslednje postajališče je »Forward Operating Base (FOB)«. Te manjše baze lahko igralci med igro postavijo sami in tukaj se lahko na bojišče vrne vsak član naše ekipe. Vodja skupine postavi ogrodje za bodečo žico, zid iz vreč peska, luknje za minomete in gnezda za mitraljeze v bližini FOB-a. Ostali lahko gradijo s pomočjo lopat, ki so del opreme vsakega vojaka. Za gradnjo teh baz so potrebne surovine, ki jih lahko pripeljemo s posebnim tovornjakom na mesto izgradnje.

Zadnji način pa je »Rally point (RP)«. Vodja ga postavi izključno za uporabo svoje skupine. Vsaka skupina ima lahko naenkrat aktiven samo en RP. Vodja ga lahko postavi, če ima v bližini svoje kolege, ki ga lahko uporabijo samo devetkrat. Če pa se v bližino prikradejo sovražniki, se ta sam podere.

Grajenje bunkerja.

Vloge v igri

Na začetku igre, in vsakič, ko se obudimo v življenje, lahko izbiramo med različnimi vlogami, ki imajo vnaprej določeno opremo. Konec koncev, saj si tudi vojaki v vojski ne morejo izmišljati, kakšno orožje bi imeli. Več članov kot je v naši ekipi, med več vlogami lahko izbiramo, ne smemo pa pozabiti, da so nekatere vloge omejene na število igralcev, ki jih uporablja. Izbirate lahko med spodnjimi vlogami:

Command & Support
  • Officer
  • Engineer
  • Medic
Direct Combat
  • Rifleman
  • Automatic Rifleman
  • Light Anti-tank
  • Grenadier
  • Breacher
  • Designated Marksman
Special roles
  • Sniper
  • Heavy Anti-tank
  • Reconnaissance
  • Anti-air
  • Crewman
  • Pilot
Izbor vloge.

Načini igre

Advanced and Secure (AAS)

AAS je način igre, kjer dve nasprotujoči si ekipi napadata in branita lokacije na zemljevidu in poizkušata zavzeti čim več teritorija. Lokacije morajo biti zavzete po vrsti in vsaka ekipa začne z določenim številom kuponov. Vsakič, ko nekdo iz ekipe umre, se kuponi odbijajo. Prva ekipa, ki doseže nično število kuponov, izgubi.

Insurgency (INS)

V tem načinu igre morajo člani »prijazne« ekipe poiskati in uničiti sovražnikove zaloge orožja. Lokacija teh je naključna, kar pomeni, da to ne bo ravno mačji kašelj. Za piko na i, pa moramo še zbirati informacije o zalogah, da jih lahko lažje poiščemo. V tem primeru kupone prejme le »prijazna« ekipa, medtem ko imajo »sovražniki« nalogo, da branijo zaloge orožja in imajo neomejeno število kuponov.

Vožnja s tovornjakom.

Moje mnenje o igri in zaključek

Ker nisem še nič rekel glede samega izgleda in grafike, bi to rad omenil tukaj, saj mislim, da vsakemu paše nekaj drugega. Osebno me izgled ni preveč navdušil, saj izgleda vse skupaj malo prazno in s premalo detajli. No, sicer orožja in ostala oprema izgledajo super in upam, da se bodo razvijalci do končnega izida tako potrudili tudi z okolico. Tudi pogled na soigralca izgleda dodelano, dokler ne pogledaš obraza, kar pa niti ne igra vloge, saj nimamo dialogov.

Mape so ogromne, lepo dodelane in jim ne manjka spustov in vzponov, prav tako pa se lahko skrijemo za razne kamne in hlode. Zaradi zavzemanja zastav in uničevanja orožja so bitke skoncentrirane na določenem območju in ni potrebe po iskanju sovražnikov po celi mapi. Če pa pride do tega, da imamo pred sabo daljšo pot, nam je  ponujenih kar nekaj različnih vrst vozil.

Najbolj sem bil navdušen nad samo igralnostjo in realnostjo igre. Menim, da so razvijalci ubrali pravo pot pri zastavljanju cilja, saj sem že po nekaj minutah v igri izjemno užival in jo priporočam vsem, ki jim enostavna zabava v Battlefield-u ali Call of Duty-ju ni več dovolj. Zelo pomembno je sodelovanje in komuniciranje z ekipo, saj če nimamo v bližini zdravnika, nas nima kdo ozdraviti in tako po nepotrebnem izgubljamo kupone. Dobra komunikacija se vidi tudi, kadar vodja v svoji bližini nima članov skupine, in zato ne more postaviti RP.

Squad deluje precej tekoče za zgodnji dostop in, poleg nekaj hroščev, nisem zasledil večjih napak. Mislim, da bo požel kar nekaj uspehov in tudi igralcev mu bo zmanjkalo, saj med igranjem čas kar beži.

Po bojiščih Battlefield 1 tudi v vlogi vojakinje?

V EA in DICE so se odločili, da bomo v novem dodatku, imenovanem In the Name of the Tsar, lahko na bojišču postavljeni tudi v vlogi vojakinje. Razvijalci so na Twitterju potrdili, da bo v rusko vojsko vključen tudi 1. ruski ženski bataljon smrti.

Sicer so bili ženski bataljoni ustanovljeni predvsem z vidika morale, ki je ob dolgotrajnih pozicijskih bojih trpela in predstavljala še večjo nevarnost od sovražnikove armade. Borke tega bataljona so se proti pričakovanjem izkazale. Ocenjeno je, da se je v njej na ruski strani borilo 6000 bork, kar še vedno predstavlja neznatno število, glede na število vseh vojakov.

Prvi igralni posnetki bodo predstavljeni na EA Play 10. 6. 2017. Ob izidu bo dodatek na voljo za PS4, Xbox One in PC.