🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 536

Dark and Light prihaja na Steam

0

Snail Games so naznanili datum izida zgodnjega dostopa njigovega MMORPG-ja Dark and Light, ki ga lahko najdemo na platformi SteamGre za temačno, fantazijsko, preživetveno, večigralsko igro, kjer bomo imeli velikanski odprt svet in ga bomo lahko v celoti raziskovali. Steam zgodnji dostop se bo začel 20. julija za PC, žal pa se cene zgodnjega dostopa še ne ve. Poleg velikansega odprtega sveta bomo v igri lahko pobijali razne pošasti, se družili s prijatelji in skupaj dosegali nove dosežke.

Lastnosti:

Raziskujte velikanski živ svet: Raziščite vse možne kotičke, ki jih vidite z lastnimi očmi. To lahko storite sami ali pa s prijatelji. Raziskujte viseče otoke, vulkane, gore in gozdove.

Izberite stran: Borite se na strani teme ali svetlobe. Napolnite svet s temačnimi silami ali ga očistite z močjo svetlobe.

Poveljujte močnim pošastim: Ukrotite močne pošasti in zveri, ki jih lahko najdete v fantazijskem svetu. Poiščite redke zmaje in pokažite, kdo je glavni.

Zgradite hišo in podprite svojo frakcijo: Pridružite se eni od treh frakcij in zgradite si svojo hišo.

Pregled – The Great Whale Road

Razvojna ekipa: Sunburned Games (Španija)
Založnik: Sunburned Games
Spletna stran:
http://sunburnedgames.com
Steam: http://store.steampowered.com/app/464830/The_Great_Whale_Road
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=WoxCrR2xWFE
Platforme:
PC
Operacijski sistemi: Windows 7+
Datum izida: 31. 3. 2017
Cena: 19,99 €

Zvrst: RPG, Avantura, Indie


Prišel je čas Vikingov

The Great Whale Road je prvenec španskega razvojnega studia, ki dogajanje postavi v temne in skrivnostne čase Vikingov. Gre za dogodivščino s pridihom maščevanja, ki se odvija na daljnem severu Evrope. Ker živimo v temnih časih, je takšna tudi zgodba, ki temelji na enem izmed najhujših zločinov, ki jih človeštvo pozna – izdaji. Vendar sveta ne predstavi poenostavljeno, ni le črno-bel, kot nekateri polni upanja pričakujete. Ne, poln je sivih obrisov z redko videnimi čistimi prebliski črne in bele. Mnogokrat igralca kot vodjo klana postavi pred (na prvi pogled) lahkotno izbiro. Le-ta lahko ustvari novega popotnika, ki se odloči slepo slediti cilju, kot bi dejal Niccolo Machiavelli: “Cilj opraviči sredstva!” Ob sovražnih ljudstvih naloge otežujejo še lokalni potomci Freuda in primanjkljaj hrane, ki so jo uničile v snežnih zametih zasnovane jesenske poplave. Sedaj sobivalce vsakodnevno videvam ležeče naokoli, hladne, brez izraza na obrazu. Je to konec?

Tako je konec uvodnika, predzgodbe brez pomena, ko igranje še ni bilo udejanjeno. A kako se je vse začelo?

Nepredviden vodja

Po vasi sem slišal šušljanje o svoji vladavini, vendar se tega trohnobnega položaja niti malo ne veselim, vsaj ne več. Že na začetku me je postavila pred največjo dilemo in želela najti kanček ženske duše v meni. Haloooo, saj nisem iz Tajvana. Glede na klobaso očitno nimam kaj veliko izbire. Vendarle nisem babura, ki je preživela že več mož in si redno brije brke – potem prej softič s kraljevsko krvjo, ki se je pretakala po žilah predzdajcev. Žal se kljub bujni domišljiji še vedno ne morem preobraziti. Če bolje premislim, gre za eno izmed najtežjih izbir v igri. Huh, že dve uri buljim v svoj s prahom prekrit zaslon in oči mi že načenja spekter njegovih modrih odtenkov. Nah, softič naj bo.

Kot se za vaškega šefa spodobi, sem sedaj vrhovni Viking na selu, Jarl, ob katerem preprostim vaščanom zaledeni kri, vsaj tista, ki je lenuhom še preostala. Do tega trenutka se sploh nisem zavedal, da živim v tako napredni multikulturni vasici, kjer smo vsi prijatelji in si zaupamo. Samo naključje je botrovalo smrti ene izmed mladenk, ki smo jo našli prebodeno. Vendarle ga ni človeka, ki bi ji želel škodovati, vse kaže, da se je bila spotaknila in pristala na hlevskih vilah. Tako je bilo, čeprav je rana predolga in globoka, le par dni prej pa je pustila hlevskega fantiča, ki se je le uro pred najdenjem trupla smukal naokrog. Preveč razmišljanja, nimam časa zapravljati svoje dragocene trenutke, ki bi jih lahko porabil za pitje medice, primer zaključen.

Pričetek konca

Stvari se počasi spreminjajo. Sedaj izdelujemo vse, od dragocenih kamnov do plesnivega vaškega sira (kaj češ, Flamci ga obožujejo), ki ju nameravam izvažati na jug. Ne bom se branil polne mošnje, še huje, potreboval jo bom. V tako znanih besedah, ki nam kljub smrti Ned Stark-a še vedno odzvanjajo po ušesih – “Zima prihaja.”

Slednja predstavlja grozo za moje ljudstvo, saj njihovi vraževernosti ni videti konca. Lovce ob hladu zgodnjih juter le težko spodim iz barak, sedaj še težje, ko nam poletne zaloge salame in kruha počasi pohajajo in se v srca ljudstva seje melanholija. Ostal je samo z žlahtno plesnijo obdan sir, ki se ga služinčad izogiba, kar je le ena skrb več. Včeraj je na vas legel temen mrak, kot ga ne pomnim že več pomladi. Izkoristili so ga tatiči iz sosednje vasi in jo popihali s tropom ovac, pri tem pa uspeli ob življenje spraviti moja najboljša borca. Žal smo njuno žrtev opazili šele ob svitu naslednjega jutra. Časi so težki, vendar se nisem smel obotavljati, brž sem za njimi poslal trop svojih psov, ki jim bom kmalu sledil z nekaj vaškimi lovci …

Letošnjo zimo smo preživeli le stežka, v srce se mi je naselila skrb, ki je do sedaj nisem poznal niti zapazil. Zadnji čas, da se kmetje vrnejo na opuščena polja, ki so zadnjih nekaj mesecev samevala. Skrbi me, kako se bodo znašli v mesecih moje odsotnosti. Ponovno je namreč nastopilo poletje in čas, da bojevnike popeljem na še eno izmed mnogih odprav zadnjih let. Upam le, da se vrnemo pred zimo, saj bo drugače za vedno končano dvoje življenj.

Ropanje, ki postane duhomorno

Vendar vse ni vse tako preprosto, v bistvu je igra precej linearna in se odvija kot zgodba, kar sem želel tudi prikazati. Tako se lahko z nekaterimi izbranimi bojevniki vsako poletje odpraviš na različne, z zgodbo prepredene kampanje. Vse od glavne misije, kjer je osrednji motiv maščevanje, do stranskih misij, kjer lahko rešuješ muhe soborcev in pridobivaš njihovo lojalnost. Pred odhodom sam izbereš, koga želiš ob sebi, razen če te v tem omejuje naloga. Zraven vzameš nekaj domačih dobrot in izdelkov za prodajo ter se odpraviš na pot … ki te bo že po nekaj poizkusih pričela dolgočasiti. Vsaka namreč izgleda identično, z razliko pripovedi.

Med jadranjem se običajno vsak ali vsak drugi dan zgodijo razne prigode, v katerih moraš kot vodja ekspedicije reagirati. Pri tem pomagajo sotrpini, saj ti vsak izmed njih svetuje, kaj narediti, na koncu pa je na tebi, da izbereš, kateri ima prav ali če nihče od njih nima pojma. Mehanika, ki je zame izjemno dobrodošla, vendar ima veliko pomanjkljivost. Hitro se namreč začne ponavljati in vleči, saj se bodo optimalne izbire vtisnile v spomin kot neizbrisljiv pečat. Občasno igra preseneti in se dogodek odvije malce drugače kot prejšnjič, ampak to stvari ne spremeni.

In tukaj se nahaja glavni problem. Ima veliko stvari, ki jih igra potrebuje za uspeh. Na začetku pritegne, resnično pritegne, vse do naslednjih treh ur, ko za večino skriptiranih dogodkov že poznam vse možne izide. Ampak ti niso največji problem. To bodo tudi ponavljajoče se misije, saj bo vsaka, do par vmesnih segmentov, izgledala identično. V začetku poletja na ladjo vzameš nekaj vojakov in štiri junaške buče, ki bodo potovali proti severu ali jugu, odvisno od naloge. Med potovanji drugih prigod, razen razreševanja dogodkov in občasnih bojev, ni, saj gre za samodejno instanco. Vsake toliko dni boš naletel na samotno naselje, poljuden market ali utaborjeno ognjišče, kjer lahko prodaš doma proizvedene izdelke, dokupiš hrano in preveriš kovačnico za naprednimi orožji. Obisk teh zaselkov pa je pametno izkoristiti še za lovljenje hrane ali za počitek junakov, izmozganih od jadranja. Hrana bo pomemben dejavnik med potovanjem in potrebno bo presneto paziti, da je ne zmanjka. Na tem področju je igra dobro zasnovana, saj te pred začetkom vsake naloge postavi v nezavidljiv položaj. Ker je prostor na ladji omejen, bo potrebno paziti, da s seboj ne vzamemo preveč hrane, saj to pomeni, da bo primanjkovalo prostora za izdelke domačih mojstrov. Zaradi pomanjkanja prodajnih dobrin se zna mošnja precej stanjšati, kar bo vodilo do nezmožnosti nakupovanja izboljšane vojaške opreme.

Tukaj se The Great Whale Road razlikuje od ostalih podobnih avantur. Med vojaškimi pohodi boš le redko dobil kose orožja, zato jo bo v veliki meri potrebno kupovati pri vaških kovačih. Slednjega si ne boš mogel privoščiti z nedelujočim vaškim trgovskim modelom, saj so cene precej zasoljene. Denar se da zaslužiti izključno s prodajo blaga in hrane na sosednjih trgih, druge (dobičkonosne) možnosti ni.

Naj zatrobi rog

Med potovanji boš redno naletel na sovražnike, ki pa bodo dobro oboroženim borcem le stežka kos. Meni nikoli niso povzročali težav in so v glavnem predstavljali samo potrato časa, ker tudi nagrada pogosto ni vredna dodatnih besed.

Borci se delijo v štiri skupine: strelce, težko pehoto (heavy), podporo (support) in mečevalce (assault). Sam najraje uporabim mešanico težke pehote in mečevalcev, saj slednji hitro poskrbijo za nasprotnike. Boj je potezen, kar pomeni, da lastne borce premikaš po poljih, nato končaš rundo in na vrsti je nasprotnik. Akcijskih točk za premikanje ni, torej boš lahko napadel nasprotnika tudi po tem, ko je se je tvoj bojevnik premaknil za tri polja. Nekaj je še strategije, saj je na voljo več različnih udarcev, od katerih so nekateri namenjeni prebadanju, drugi uničevanju oklepa in tretji rezanju mesa, ki ga oklep ne prekriva. To traja, dokler eni strani ne zmanjka borcev ali pa je ubit nasprotni vodja, kadar se preostali nasprotniki enostavno predajo. Med spopadom lahko vsak junak uporablja posebne sposobnosti, ki pa jih je mogoče uporabiti le enkrat na spopad in stanejo akcijske točke. Čeprav boš začel s polnim metrom, bodo že po nekaj sposobnostih izginile in za povrnitev bo potrebno pokončati sovražnika, kjer bo vsak prinesel po tri točke.

Vizualna poslastica?

Tako kot vse ostalo, tudi boj kaj hitro postane ponavljajoč in ne predstavlja večjih težav, saj boš bitke ob spoznanju igre lahkotno zmagoval, vsaj v prvih petih urah. Sam sem v igro vložil še kakšno uro več in kljub pomanjkljivostim celostno v njej užival. Čeprav me je na začetku resnično pritegnila, je najina medsebojna povezanost s sekunde v sekundo bledela. Razvijalci nameravajo v bližnji prihodnosti dodati še dve civilizaciji, s katerima bo mogoče igrati, vendar tega spektra ne morem oceniti, saj posodobitve v času mojega pisanja še ni bilo. Na drugi strani so me izjemno razočarali dolgi nalagalni časi, ki so pogosti, saj jih boš srečeval vsako minuto.

Z vizualne plati gre za koliko toliko zgodovinsko natančno predstavitev vikinškega stila življenja, v kolikor je to v igri sploh mogoče. Veliko je ročno izrisanih pokrajin, ki se podajo k tematiki, čeprav sčasoma opaziš, da niso tako podrobne, kot si sprva mislil in da se ponavljajo. Razočaral me je sploh vizualni stil bojev, saj so animacije neobstoječe, bojevnike pa predstavljajo figure, ki jih premikamo po bojišču. Vsekakor so sistemske zahteve primerno nizke, čeprav za polno izkušnjo priporočam uporabo SSD diska, saj bo v nasprotnem primeru nalagalni čas predstavljal prevelik del igre.


Zaključek

Fortnite bomo lahko igrali 25. julija

0

Epic Games bodo začeli  zgodnji dostop za igro Fortnite 25. julija. Gre za igro, ki uporablja Diablo stil borbe in ima precej risankasto grafično podobo. Vsebuje velik nabor različnih orožij, katere bomo lahko uporabljali za pobijanje nepridipravov med raziskovanjem sveta. Poleg že naštetega, bodo lahko igralci zgradili svoje utrdbe in hiše, v katerih se bodo lahko skrivali ali jih branili pred hordami nepridipravov. To zanimivo preživetveno igro bo mogoče igrati na PC, Xbox One in PlayStation 4.

Klase:

  • Outlander
  • Solider
  • Ninjas
  • Constructors

Ustanoviteljski paketi:

  • Standardna izdaja (39,99 €)
  • Deluxe izdaja (59,99 €)
  • Super deluxe izdaja (89,99 €)
  • Omejena izdaja (149,99 €)

Vse štiri izdaje vsebujejo štiri dni prednosti!

Brezžičen Oculus VR za 200 €?

Po navedbah Bloomberga, naj bi v prihodnjem letu Facebook, lastnik Oculusa, izdal brezžičen VR komplet z izjemo zanimivo ceno, ki bo znašala okoli 200 €.

Facebook je leta 2014 prevzel Oculus za kar 2 milijardi €. Nova izvedenka, ki jo kodno imenujejo “Pacific”, bo bolj kompaktna kot trenutna različica, ob tem pa lažja od Samsung Gear VR, ki tehta 350 g. Pričakovani izid nikakor ni presenečenje, saj je že Mark Zuckerberg že na lanski konferenci oznanil, da iščejo dobro ravnotežje med takratnim Oculus Rift in že imenovanim Samsung VR.

Uporabniški vmesnik naj bi bil podoben tistemu pri Samsungu in si delil brezžično upravljanje s krmilno enoto.

Če navedbe držijo, bo svet VR-ja postal dosti bolj razširjen, kar bo vplivalo in vzpodbudilo razvijalce iger k izdaji dovršenih VR naslovov.

Kaj sami mislite o VR? Bo tehnologija propadla klavrno, kot je to neslavno uspelo 3D? Povejte nam v komentarjih.

6 grafičnih efektov, ki jih nihče ne želi

0

Vizualni efekti so kot moda, večkrat sanje grafičnih inženirjev, ki poskušajo prinesti nekaj novega in svežega svojim produktom. Pa vendar, čeprav so ugotovili kako narediti nekaj tehnično zahtevnega in po njihovem mnenju sijoče novega, to ni všeč čisto vsakemu igričarju. Prav nasprotno – večina nas teh efektov ne potrebuje. Če dobro pomislimo, taki efekti zavzemajo še preveč potrebne resurse (CPE, GPE, RAM), nekateri pa nas lahko pripravijo tudi do slabosti. V članku si bomo pogledali nekaj modernih grafičnih efektov, ki so po mojem mnenju nepotrebni v tej industriji zabave oz. z drugimi besedami povedano, ne bi bilo čisto nič narobe, če jih od jutri naprej ne bi bilo več.

Motion Blur

Zgornji posnetek zaslona nam že pove dovolj. Ta efekt je najbolj neuporaben v zgodovini. Predvsem se uporablja v dirkalnih igricah, kjer se ob pospešku zamegli okolica, kar je mogoče tudi precej realno in mogoče edini dober način uporabe. Žal pa se je začelo efekt izkoriščati in se pojavi že ob premikanju glave pri prvoosebnih streljačinah, kar je povsem nesprejemljivo. Na tak način spremenimo v igrah čudovit in risan svet v meglico, skozi katero ne vidijo niti najboljše meglenke.

Poznamo dva tipa “Motion Blur” efekta, prvi, ki zamegli okolico in naravnost uniči igro in drugi, ki spremlja naš karakter, kar pa ni nujno slabo, je pa velik nebodigatreba. Mislim, da lahko v igri uživamo brez tega efekta.

Eyeball grime

V zadnjih letih gledamo igre skozi fin sloj prahu. Ne, to niso prašni delci, ki svetijo pod sojem sončnih žarkov, ampak je drobna plast kremastih svetlobnih peg, ki se pojavijo pred očmi našega karakterja. Dandanes se jih vidi že povsod in nam tako uničujejo pogled.

Oblikovalci iger zasledujejo filmski pogled na igre in ker se pri filmski opremi pojavijo te nepotrebne pikice, se morajo tudi v igrah. No, vsaj tako mislijo. Pri igranju prvoosebnih streljačin smo oseba, ne pa kamera in ker naše oči ne vidijo teh drobcev kot kamera, je ta efekt brez potrebe, saj ne prikazuje nobenih informacij o svetu in vplivajo na naš vid v igri.

Chromatic aberration

Govorili smo o kamerah, katere so odgovorne za precej slabih efektov v igrah. Zdaj si predstavljajte še to, da imate staro kamero. Prav to nam ponuja “Chromatic aberration”. To se dogaja starim kameram, ki ne se ne morejo osredotočiti na pravilne barve. Kot rezultat dobimo večbarvno zameglitev okrog objektov.

Ko začne kamera početi to, jo lahko odvržemo samo še v smeti in prav zato ne vem, zakaj je tako grd in nepotreben efekt možen v igrah.

Film grain

V najslabšem primeru si lahko ta efekt pogledamo na zgornji sliki. Cela slika postane šum. Skratka, pokvari celotno sliko in samo z izklopom le-tega postane igra generacijo novejša. S tem se razvijalci poskušajo približati filmski industriji, a namesto da bi izboljšali igričarsko, jo samo uničujejo.

Depth of field

V napovedniku za igro Batman: Arkham Knight lahko vidimo precej tega efekta. Razvijalci so ustvarili prečudovito mesto, po katerem se lahko podimo, in potem so dodali efekt, ki vse to zavije v meglico. V napovedniku morda res izgleda lepo, vendar v sami igri je občutek drugačen. Odstrani osnovno svobodo osredotočanja na stvari, ki jih želimo pogledati. Še en primer, kjer se ta efekt pretirano uporablja, je igra Battlefield 4 v misiji Singapore.

Lens flare

Tale grafični dodatek vidim uporaben za samo en namen – kadar želimo, da neka svetloba izstopa in želimo s tem opozoriti igralca. Sovražim pa, ko želim v igri nameriti proti sovražniku in me zaslepi neverjeten žarek sonca, vendar je to do neke mere realistično. Ko pa v igri The Evil Within stojimo zraven plinske luči, ki sveti kot najnovejše iskalne luči po zaporih, vemo da so z efektom pretiravali.

Mogoče pa …

Čeprav mi taki efekti niso ravno pri srcu, pa ne gre zanemariti dejstva, da s premišljeno in primerno uporabo lahko ustvarimo lepe slike na zaslonu. V igri Metro 2033, kjer je sicer uporaba “lens flare” efekta pretirana, so grafični triki lepo uporabljeni, ko imamo umazan vizir.

Se strinjate z mano? Kateri efekt gre pa vam na živce?

Battlefield 1 ponuja poletne misije v zameno za hladno orožje

0

DICE, podjetje zasluženo za razvoj igre, si močno prizadeva, da bi nagradili igralce streljačine Battlefield 1 z novimi misijami, ki se bodo odvijale čez poletje. Nagrade naj bi bile edinstveni “dog tagi” in pospeševalec izkušenj. Prva misija se je začela že 15. julija, datum za zaključek pa ni še določen.

Cilj prve misije je igranje igralnega načina “Operacije”, in sicer kar trikrat je potrebna zmaga. “DLC” ali “Premium Pass” ni potreben za igranje misije, prav tako ni važno katero operacijo igramo. Čas za zaključek te faze imamo samo še do 23. julija.

Pomembno je poudariti, da ne boste takoj prejeli značke ali pospeševalca izkušenj. Značka bo v vaši lasti 31. julija, pospeševalec pa si lahko prislužite med 23. in 30. julijem.

DICE nam bo podal še dve nalogi, vendar informacije še niso znane. Vsaka bi naj trajala malo več kot 1 teden. V primeru, da zaključite vse tri misije, ste si prislužili edinstven izgled orožja: “LVC Arditi Knife“. Da bi bile stvari še bolj zabavne, je DICE obljubil še eno nagrado, vendar je še zavita v tančico skrivnosti.

Med poletnimi misijami bomo dobili možnost igranja na novi nočni mapi, Prise de Tahure, ki pa bo na voljo le igralcem s Premium Pass računom. Predvideva se, da se bo nova mapa pridružila ne še tako stari nočni mapi za način igranja Operacije. Prav tako lahko pričakujemo mesečno nadgradnjo igre.

Znane nove podrobnosti o igri Far Cry 5, trajala bo 20–30 ur

0

Ubisoft je ponovno izdal nekaj informacij, ki se navezujejo na eno izmed njihovih najljubših franšiz – Far Cry. Do sedaj že vemo, da bomo postavljeni v ameriško pokrajino Montana, kjer se bomo v mestu Hope borili z sekto, imenovano Eden’s Gate. Prvič do sedaj bomo lasten lik lahko izoblikovali sami, česar serija v preteklosti ni poznala. Kaj so razvijalci tokrat delili z nami?

Na voljo bo veliko različnih orožij, ki jih bomo lahko izdelovali in modificirali ter z njimi pustošili po deželi upanja, Montani.

Kot je razvidno iz naslova bo zgodba trajala med 20 in 30 urami, kar je približno enako kot pri preteklih naslovih. Govorimo seveda o glavni zgodbi, s stranskimi aktivnostmi in pohajkovanjem naokoli se bo igralni čas zavlekel do dvakratnika zgoraj navedenega.

Potrebnega bo še kar nekaj čakanja, saj smo do izida oddaljeni pol leta, natančneje 27. 2. 2018.

SMITE bo dobil medsezonsko posodobitev

0

Po zelo kritičnem sprejemu letošnje sezone je Hi-Rez le poslušal svoje oboževalce in bo tako spremenil oz. popravil veliko stvari v igri. Pa a bodo le-te razveselile oboževalce? Mogoče bo projekt Olimp odgovor na to.

Projekt Olimp je ime za spremembe, ki so si jih oboževalci želeli že leta. Tako bodo razvijalci prek tega projekta skozi 4. sezono dodajali izboljšave motorčku, ki poganja celotno igro in tudi razne druge stvari, kot so vodiči in izboljšave k samemu uporabniškemu vmesniku. Dodatne izboljšave bodo dodane še v različici 4.14 in 4.15 ter vse do 5. sezone.

Grafična nadgradnja motorčka – Igra bo igralcem po zelo dolgem času ponovno omogočala uporabo DirectX 11. Le-ta nadgradnja bo igralcem izboljšala zmogljivost procesorja ter grafične kartice kot tudi integriranim grafičnim karticam, ki podpirajo DirectX 11. Prav tako ta nadgradnja omogoča obilo novih možnosti za izboljšavo zmogljivosti igre. Trenutno je sistem v BETA verziji in tako lahko tudi vsak uporablja ter pomaga izboljšati sistem. Da spremenite, pojdite Settings -> Video Options, potem pa označite “Use D3D11 (BETA)” ter ponovno zaženite sistem. Sporočajo le, da ko se bo zmogljivost izboljšala, se bo uporaba pomnilnika zelo zvišala, to bo odpravljeno proti finalni različici te nadgradnje.

HD teksture DLC – Igralci z zmogljivejšimi sistemi si bodo brezplačno lahko preko zaganjalnika prenesli paket HD tekstur. Le-ta bo predvsem koristen igralcem, ki uporabljajo 4K ločljivost. Da si prenesete DLC, morate odpreti zaganjalnik in v meniju (levo zgoraj) izbrati “Manage DLC”. Potem označite “High Resolution Texture Pack” ter potrdite za prenos. Za uporabo te teksture je obvezno, da imate pod grafičnimi nastavitvami nastavitev “texture detail” na najvišje (Maximum).

Boljše teksture

Dodatna vsebina k boljšemu delovanju – 64-bitni sistem, možnost večje nastavitve ločljivosti in boljše senčenje, ki bo določenim elementom na mapi dodalo boljši 3D efekt.

Spremenjen sistem stopenj – Igralci bodo sedaj imeli možnost, da pridejo do višje stopnje. Tako več ne bomo omejeni na stopnjo 30 in bomo lahko svojo pot nadaljevali do stopnje 160. Igralci, ki so stopnja 30 in so že pridobili veliko več “izkušenj”, kot je potrebno za stopnjo 30, bo le ta prilagojena njihovim trenutnim izkušnjam. Prav tako bodo stopnje med 1 do 30 prilagojene za boljšo izkušnjo in lažje razumevanje sistema. S tem sistemom so dodali v igro tudi 8 novih dosežkov oz. prestiže. Le-te bomo lahko prikazali v svojem profilu ter tudi v čakalnem zaslonu.

Triumphant Chests – V igro HiRez dodaja novo vrsto nagrade in tako bomo zraven dnevnih nagrad, nalog ter prvih zmag še dobili “zmagoslavno” skrinjo. Za vsako zmagano PvP igro bo igralec dobil eno skrinjo. Te bodo prišle v treh različnih vrstah, vsaka pa bo vsebovala svoje redke nagrade. Vsak igralec bo imel vsak teden 4 proste reže, ki pa se bo zaklenila, ko bo odprl skrinjo. Ko bo igralec zaklenil vse 4 proste reže, bo dobil možnost, da si odklene dodatno. Ko bo igralec odprl zadostno število (20) vseh treh vrst skrinj, bo dobil posebno skrinjo, ki bo vsebovala najbolj redke nagrade.

Spremenjena čakalna vrsta (Multi-Queuing) – SMITE se predvsem razlikuje od ostalih MOBA iger s tem, da ponuja veliko različnih načinov igranja. A zaradi tega se je začel pojavljati velik problem pri čakalnih vrstah oz. dolgo čakanje na določeno igro, predvsem pri manj igranih igrah. Tako pa bo igralec sedaj imel možnost izbrati več igralnih načinov hkrati in ga tako povabilo v igro, kjer bo sistem našel najbolj primerne igralce oz. nasprotnike.

V igro prav tako prihaja poletno vzdušje in tako obilo poletnih preoblek in nagrad. Vse o poletnem vzdušju v igri si lahko pogledate na uradni strani Summer of SMITE 2017.

Nova posodobitev prinaša tudi nove preobleke, te so:

Medsezonska posodobitev tudi prinaša obilo sprememb k samem igranju igre. Tako da, če ste že igralec igre vam priporočamo, da si preberete uradni prispevek, ki opisuje vse te spremembe. Prav tako je igralni način Siege dobil popravke in tako bo sedaj bolje deloval.

7. sezona kultne Igre prestolov (Game of Thrones) se pričenja danes!

0

Najbolj gledana serija v zgodovini HBO-ja, je po več kot letu dočakala nadaljevanje. Govorimo seveda o  7. sezoni serije Igre prestolov. Za razliko od preteklih šestih sezon, ki so imele po 10 epizod, bo 7. postregla le s 7 epizodami. Danes bodo premiero dočakali v ZDA, za vse preostale bo na HBO na voljo dan kasneje.

Gre za eno izmed najbolj pričakovanih sezon v zgodovini serij, ki napoveduje prehod fantazijske serije v temačen čas, kar izda že napovednik. Gledalci bomo končno dočakali tisto, na kar so nas avtorji napeljali v uvodniku, ko se Gerad, Will in Ser Waymar Royce, rangersi iz Nočne straže, odpravijo slediti divježem (wildlings) …

Sedma sezona s sedmimi novimi deli se osredotoča na zbiranje vojska in dogajanje, ki so ga ljubitelji te serije pričakovali že leta. Na začetku sezone se Daenerys Targaryen v spremstvu svoje vojske ter opogumljena z zavezništvom klanov Dothrakijev in Železorodnih in trojico smrtonosnih zmajev končno odpravi proti Zahodnjem skupaj s Tyrionom Lannisterjem, nedavno povišanem v njenega pomočnika. Jon Snow, ki je oživel v šesti sezoni, je na Severu očitno utrdil svojo moč po spektakularnem zavojevanju Ramsayja Boltona v “Bitki pankrtov” ter vrnitvi Zimskega dvorca pod nadzor rodbine Stark. V Kraljevem pristanku je Cersei Lannister, ki je ostala brez vseh naslednikov, uspešno pridobila Železni prestol – tako, da je v Baelorjevi septi z ognjem uničila Visokega vrabca in druge sovražnike. A ko se te in še druge frakcije divje ženejo v nova zavezništva ter nasilne spore, se tvori že nova, mrzla apokaliptična grožnja – v obliki vojske nemrtvih Belih hodcev, ki naj bi vsak čas predrli zid in zavzeli Jug. Vse to grozi krhkemu premirju in bo spremenilo ravnovesje sil majhnih, vse preveč človeških zavezništev.

Obeta se nam epska bitka z zgodbo, ki se bo naslanjala na še ne izdani knjigi Georgea R. R. Maritna: Vetrovi zime. (The Winds of Winter) in Sanje pomladi (A Dream of Spring) . Nova sezona je zanimiva tudi z vidika knjižnih bralcev serije, ker bo serija prvič prehitela knjižno podlago.

Mass Effect: Andromeda ‒ Igrajte 10 ur brezplačno

0

Bioware je naznanil nov brezplačen preizkus enega najbolj igranih RPGjev vseh časov. Brezplačen preizkus lahko prenesemo iz platforme Origin, z igranjem pa lahko začnemo takoj. Problem bo mogoče nastal pri tistih, ki imate slabšo internetno povezavo, saj ima igra še vedno 43 GB, čeprav je samo neke vrste demo. V samem demu lahko igramo tako enoigralni način kot tudi večigralnega.

Govori se, da bo studio, ki je izdeloval Mass Effect: Andromeda, sedaj delal na zelo pričakovani igri Anthem, kot tudi na novem Dragon Age naslovu. Za več bolj uradnih informacij bo treba seveda počakati.

Brezplačen preizkus je možno igrati na PC, Xbox One in PlayStation 4. Začnite svojo vesoljsko pustolovščino tukaj.

Test miške: Logitech G703

G703 je skupaj z G903 najnovejša miška v Logitechovi G-kot-gaming seriji. Njihov cilj je bil ustvariti kvalitetni igričarski miški z odličnim delovanjem in po temelju kvalitete, po kateri Logitech slovi. Pravzaprav G703 ni v celoti nov dizajn. Izgleda, deluje in cenjena je identično kot brezžična različica G403, pri G903 pa isto velja za model G900. Edina razlika, in tudi edin razlog za prenovo, je, da nova modela vsebujeta tehnologijo, imenovano LIGHTSPEED. Ta tehnologija miški omogoča, da se v kombinaciji s POWERPLAY podlogo preko te brezžično polni. Zagotovo gre za nekaj novega, saj smo do sedaj za vse brezžične miške potrebovali “polnilni” kabel ali postajo, in čeprav je opcija kabla še vedno na voljo tudi pri G703 in G903, pa je to opravilo s podlogo bistveno lažje. Seveda, tudi zanjo bo potrebno odpreti denarnico, saj bo njenih 99€ s skupno ceno kompleta postavilo na približno 199€.


Tehnične specifikacije

Optični senzor: PWM 3366
DPI (max.): 12 000
Odziven čas: 1000 Hz (1 ms)
Brezžična tehnologija: 2.4 GHz (po meri)
Mikroprocesor: 32-bit ARM
Vzdržljivost stikal (levo, desno): 50 milijonov klikov
Višina: 124 mm
Širina: 68 mm
Teža: 107 g (miška) + 10 g utež
Dolžina kabla: 1.83 m


Embalaža

Novo ime ne pomeni nove, ekstravagantne embalaže. Logitech je uporabil skoraj isto embalažo kot pri G403, torej črno škatlo s pridihom modre, ki se kaže na sliki in pisavi. Edina stvar, ki se je spremenila, so malo večji napisi in manjša količina modrega ozadja, ime pa je tokrat izpisano s svetlečimi, velikimi črkami.

Če na levi strani najdemo tehnične specifikacije v treh jezikih (nemščina, angleščina in francoščina), pa je na zadnji strani v istih jezikih omenjena brezžična tehnologija, ergonomična oblika ter senzor, ki obljublja veliko preciznost in hitrost. Tudi zadnja stran vsebuje sliko miške iz “ptičje perspektive”.

Znotraj embalaže naletimo na modro škatlo s plastičnim pokrovom, pod katerim se nahaja miška. Kabel je napeljan okoli zunanjega roba, zato se nobeden izmed dodatkov ne dotika, kar odvrne morebitno prasko ter poškodbo.

Skupaj z miško prejmete tudi skorajda okroglo, kovinsko, 10 g utež z Logitech logotipom, ključek, ki prejema signal za brezžično delovanje, USB adapter za podaljšanje dometa in kombiniranje kabla ter ključka, pleten USB kabel solidne dolžine in kvalitetne izdelave ter navodila.


Izgled

Model G703 je tudi po izgledu povsem identičen G403. Zadek miške je lepo zaobljen in enojen, prav tako pa se na njem nahaja tudi minimalistična osvetljava v obliki Logitech logotipa skorajda na najvišji točki miške. Vidna je tudi ergonomična oblika, zaradi katere G703 idealno pade v dlan in je sicer primerna le za desničarje, a jo bodo ti toliko bolj cenili.

Z leve strani lahko vidimo pol-jajčasto, ergonomično obliko. Večina miške je  izdelana iz ne-svetleče plastike, le desno in levo stran, kjer pridejo prsti, prekriva gumijasta prevleka. Všeč mi je ta pozornost na podrobnosti, saj se je tudi v praksi izkazalo, da guma služi boljšemu oprijemu in udobnejšemu držanju. Na levi strani lahko vidimo tudi dva gumba, ki se lahko uporabljata za vsa opravila, koristna pa postaneta predvsem v igrah.

Desna stran je, z izjemo odsotnosti gumbov, povsem enaka in tudi njo prekriva gumijasta prevleka. Razlika je le v obliki, saj je leva stran vbočena, desna pa izbočena, spet zaradi ergonomičnosti.

Če pogled vržemo še na sprednjo stran, lahko zagledamo dva primarna, rahlo ukrivljena gumba in osvetljen kolešček z gumijasto prevleko. Za koleščkom se nahaja še en gumb, ki služi spreminjanju nastavitev DPI. Priključek, kamor pride kabel, je dokaj nestandardne oblike, a navsezadnje bi moral zadostovati katerikoli mikro-usb kabel. Tu bi omenil še, da gre za brezžično miško in da bo večino časa ta priključek tako ali tako sameval – to velja sploh, če si lastite polnilno podlogo.

Če si kot zadnjo ogledamo še spodnjo stran, bomo tu našli par zanimivih stvari. Za razliko od večine mišk spodnja stran ni polna napisov, ampak je precej pusta s par izjemami. Nobena skrivnost ni, da sta sprednji in zadnji del v obliki polkroga rahlo izbočena, marsikdo pa bo spregledal, da je izbočen tudi del okoli optičnega senzorja, zaradi česar miška lažje drsi čez oblečene površine. Vidimo lahko tudi ime miške ter podjetja, vključno z logotipom oziroma dvema logotipoma, saj se eden skriva tudi pod oddelkom z utežjo. Zraven optičnega senzorja je tudi stikalo, s katerim lahko miško izklopimo tako v brezžičnem kot tudi v žičnem načinu.

Utež je zagotovo zasnovana na zanimiv način in praktičen način, zaradi katerega je nemogoče, da bi se predel nevede odprl. Od zasuku v obratni smeri urinega kazalca lahko vzamemo dol celoten odstranljiv del, ki ga na mestu držita dva magneta. K temu poskrbi vbočen zadnji del, kjer pokrov lahko pritisnemo navzdol. Na spodnji strani lahko vidimo tudi serijsko številko ter ostale podrobnosti, a nas bolj zanima utež. To je možno po želji sneti ven iz modula in miško uporabljati brez nje, čeprav se mi je osebno v tem primeru zdela prelahka.


Delovanje

Ergonomičnost se resnično izkaže, kjer je to potrebno, saj gre za eno najbolj udobnih mišk, kar sem jih imel priložnost uporabljati. Ima dober občutek v roki, je natančna, vsi gumbi so dobesedno pri roki in naj sem jo uporabljal za brskanje po spletu ali igranje iger, svoje delo je opravila brezhibno. Sploh njena natančnost me je presenetila, saj me v nekaterih miškah to zna malo jeziti, ker se občasno kursor ne nahaja, kjer pričakujem, da bo. A z G703 teh problemov nisem imel. Kar pa se tiče baterije, mi je zdržala dober dan ali več, kar je pohvalno. Seveda je njena največja prednost prav polnilna podloga, a te na žalost nisem mogel preizkusiti.

Tudi v igrah je nudila izjemno izkušnjo. Levo in desno stikalo imata ravno pravo težo, da jih nisem pritiskal nenamerno, a prav tako nista pretrda. Za koristna sta se izkazala tudi gumba na levi strani, čeprav sem jih občasno nenamerno pritisnil, saj za to zadostuje že manjši pritisk. A kljub temu je bila moja igričarska izkušnja izjemna in skoraj lahko rečem, da se je z miško izboljšal tudi moj rezultat v streljačinah. Sploh ob uporabi ostrostrelske puške prav pride takojšnjo spreminjanje DPI, saj lahko tega enostavno upočasnite, ko streljate s pomočjo teleskopskega pogleda.


Programska oprema

Logitech tako za kamere kot tudi miške, tipkovnice in slušalke uporablja isti kos programske opreme Logitech Gaming Software. Kaj je na njem tako koristno, je, da avtomatično zazna in prikaže opremo, ki jo imate priključeno, če seveda pripada njihovi znamki. Kako pa je s funkcijami? Pokrite so vse osnovne zadeve, kot so osvetljava, nastavljanje bližnjic ter menjavanje med tremi profili, v zgornjem levem delu pa lahko vidite tudi, koliko baterije miški še preostaja.

Na prvem zavitku so klasične funkcijske nastavitve. Vključujejo nastavljanje vseh štirih prednastavljenih opcij DPI ter odzivnost oziroma čas, v katerem miška komunicira z računalnikom. Seveda ne manjka niti nastavljanje tipk, po želji pa lahko zamenjate tudi funkciji desnega in levega sprednjega gumba.

Drugi zavitek vsebuje vse opcije glede osvetlitve, ki je seveda RGB, kot je dandanes že standard. Sami učinki so sicer omejeni le na dihanje, pretok barv ter enostavno enojno osvetljavo (barva po želji), morda sem pogrešal kaj dodatnega. Seveda je možno nastavljati tudi jakost osvetlitve ter izmenjavanja, ne manjka pa niti sinhronizacija vseh podprtih izdelkov. Katerokoli osvetlitveno zono lahko tudi izklopite, če si celotnega dodatka ne želite.

Naslednji zavitek je zelo enostaven. Nudi le par podatkov o napolnjenosti baterije, lahko pa tudi preverjate, v katerem načinu se ta najbolj prazni in kdo je največji porabnik. 

Predzadnje je tu nastavljanje podloge. Obstajajo že tri prednastavljeni profili, vključno z dvema Logitech podlogama, seveda pa si lahko kadarkoli te opcije tudi spremenite in dodate nove vrste podlog.

Kot zadnje si bomo ogledali še toplotno mapo. Kaj je njen namen? Tu si lahko ogledate, katere gumbe miške najpogosteje pritiskate in to je bolj kot ne to. Vsebuje tudi shranjene podatke prejšnjih snemanj, seveda pa ne smete pozabiti pritisniti gumb na spodnjem delu, da se snemanje sploh prične. 


Zaključek

World of Warcraft: Mythic dungeons in denarna nagrada

0

Najbolj popularna MMORPG igra vseh časov World of Warcraft se pripravlja na tekmovanje t.i. “Mythic dungeons”. Blizzard-ova vizija je poiskati najboljše igralce okrog sveta in jim ponuditi kar 100.000 ameriških zelencev.

Kvalifikacije bodo potekale tako, da se bodo igralci najprej morali dokazati v raznih Mythic dungeon-ih, kasneje pa bo Blizzard najboljše povabil na pravo tekmovanje, kjer se bodo borili za visoko denarno nagrado kar 32 ekip.

Regionalne ekipe:

  • 8 ekip iz Azije (na Twitch tv 17. septembra)
  • 8 ekip iz Evrope  (na Twitch tv 23. septembra)
  • 8 ekip iz Amerike  (na Twitch tv 24. septembra)
  • 8 ekip iz Kitajske  (na Twitch tv 16. septembra)

Kar 8 najboljših ekip bo dobilo denarno nagrado in sicer:

  • Prvi – 50.000$
  • Drugi 20.000$
  • Tretji in četrti – 10.000$
  • Peti do osmi – 2.500$

Celoten dogodek si boste lahko ogledati na uradnem Twitch kanalu tukaj.

NiceHash.com omogočil dodatnih 1000 € za CS:GO!

0

Z največjim veseljem oznanjamo NiceHash.com, ki je postal generalni sponzor našega dogodka NEST 2017! Nicehash.com je s tem dejanjem omogočil dodatni nagradni sklad za turnir CS:GO in primaknil denarna sredstva v vrednosti 1000 €! 

Counter Strike Global Offensive nagradni sklad trenutno znaša 1000 € + 2500 € v materialnih Cooler Master dobrinah ne odlašajte in se s svojo ekipo prijavite na kvalifikacijski turnir, ki bo potekal 30. 7. 2017! Prijavite se na povezavi https://hop.si/nest2017csgo/, pod zavihkom PRIJAVA CS:GO. 

Za vse obiskovalce bo ekipa NiceHash.com za predstavitev, kako lahko zaslužite s svojim računalnikom, na dogodek pripeljala poseben mining rig (30 grafičnih kartic, predvidoma GTX 1060 in GTX 1080Ti) in z veseljem odgovorila na vsa vaša vprašanja o miningu/rudarjenju! Nekaj člankov o rudarjenju najdete tukaj, klikni me.

Preverite, kako lahko s svojim računalnikom in s pomočjo spletne strani NiceHash.com zaslužite, klikni me za več info!

O NiceHash.com

NiceHash je vodilna storitev na področju zagotavljanja računske moči za potrjevanje transakcij digitalnih kriptovalut. Prodajalce in kupce računske moči povezuje z unikatno in inovativno spletno platformo. Potrjevanje transakcij kriptovalut je znano tudi kot “rudarjenje”, za ta proces pa so potrebne različno zmogljive naprave – računalniki z zmogljivimi procesorji ter grafičnimi karticami, pa tudi namenske ASIC naprave. Lastniki teh naprav prodajajo svojo računsko moč, kupci pa s to močjo potrjujejo transakcije, torej rudarijo, najrazličnejše kriptovalute.

NiceHash je svetovno priznana blagovna znamka na področju inovativnih tehnologij veriženja blokov, izvorno blockchain, predvsem na račun zagotavljanja visokega nivoja varnosti, brezhibnega delovanja in rednih izplačil prodajalcem računske moči. Ena izmed najmočnejših plati platforme NiceHash je popolnoma transparenten Pay-As-You-Go sistem; brez omejitvenih pogojev in brez vezav s pogodbami lahko prodajalci prodajajo, kupci pa kupujejo računsko moč za vse najpopularnejše algoritme, ki so temelj za najrazličnejše kriptovalute.

Poleg spletne platforme NiceHash ponuja tudi namensko programsko opremo za izjemno učinkovito in preprosto prodajo računske moči, imenovano NiceHash Miner, ki z vgrajeno avtomatiko poskrbi, da z vašim računalnikom v vsakem trenutku prodajate računsko moč v najbolj profitabilnem načinu.

Zaradi svoje široke razpoznavnosti, velikega števila uporabnikov in brezhibnega delovanja NiceHash služi kot hrbtenica za številne kriptovalute. Prek računske moči, ki se posreduje po sistemu NiceHash, se generirajo nove enote ter potrjujejo transakcije najbolj razpoznavnih kriptovalut.

Zgodovina MOBA/RTS žanra

0

Zgodovina MOBA/RTS žanra

(Multiplayer Online Battle Arena/Real Time Strategy)

Warcraft 3

Korenine zgodovine MOBA žanra izhajajo iz Warcraft 3 igre, natančnaje iz vsebine, ki jo je ustvarjala skupnost tako imenovanih iger po meri (custom games). Med mnogo custom igrami se je pojavila igra Dota.
(Defense of the Ancients)              
Posodobljen Dota zemljevid

Od neke ideje/moda, ki je izvirala iz skupnosti same, igralcev Warcraft 3 igre, se je tako rekoč razvil nov žanr. Nastal je nov dizajn mape in gameplaya, kjer je bil poudarek na napredovanju heroja, pridobivanju zlata in izkušenj za heroja (ingame resourcev).  Princip teh map je bil hero fighting. Seveda je bilo kar nekaj podobnih map z istim principom, vendar je DOTA izstopala. Bila je dobro zasnovana in veliko “modderjev” je porabilo veliko časa in truda za izdelavo te mape (projekt večih modderjev).
Kdo je izdelal prvotno mapo in kako je bila izdelana?
Eui, Guinsoo in Icefrog so bili moderji, ki so največ prispevali k nastanku originalne DOTA mape. Eul je ustvaril prvo verzijo mape (ideja je prišla iz custom mape Aeon of Strife, Starcraft 2; Aeon of Strife je bil v tistem času še bolj v konceptni obliki). Ta je prenehal posodabljati mapo, ko je prišel ven dodatek za Warcraft 3: The Frozen Throne. Nato je njegovo delo nadaljeval Guinsoo, ki je dodajal posodobitve in ustvaril skupnost igralcev mape (Dota-allstars.com). Slednji je po verziji 6.01 predal pravice ustvarjanja mape Icefrogu, ki je začel redno posodabljati igro in pripeljal tako skupnost kot igro na višji nivo. Ustvarjena je bila različica DOTA Allstar, ki je najbolj popularna verzija DOTE še danes. Torej, Eui in Guinsoo sta postavila temelje, Icefrog pa je igro popeljal na naslednji level  s konstantnimi posodobitvami, iskanjem ravnotežja med karakterji in igralnostjo ter ustvarjanjem novih predmetov, tekstur in karakterjev.
Zanimivo je, kako je iz Warcraft 3 stranske storitve nastal nov žanr, nov patent za bodoča leta in to samo zaradi želje skupnosti in funkcionalnosti, ki jo je ponujala igra. Warcraft 3 je, presenetljivo, že 15 let stara igra, ki je v svojem času, ko je bila izdana, povzročila revolucijo na področju community based projektov.

Zanimivo dejstvo 1#: Dota Allstar, ena izmed najbolj popularnih verzij Dota mape, je bila igrana več kot 10 milijonkrat, kar je zelo presenetljivo, glede na to, da je bila to igra v samostojni igri.

 

        Izgled warcraft 3                                                Warcraft 3 custom mapa                                Warcraft 3 custom mapa

Revolucija community vsebine
Warcraft 3 je bil razlog za nastanek številnih novih raznolikih iger in map. Tako močan vpliv v tistem času je imel zaradi funkcionalnosti ponujeno skupnosti, ki lahko sama ustvarja nove mape in gameplay ter te deli s skupnostjo, kjer jih lahko igralci igrajo med seboj. Dobra stran je ta, da je nekdo to mapo samo naložil na strežnik in že se ne lahko pridružil vsak, brez dodatnih zahtev. To je bilo za tisti čas res “čudo tehnike”. Warcraft 3 je ponujal tudi word editor, kjer je vsak lahko ustvarjal nove mape, uporabljal Warcraft 3 vsebino (zvočne efekte, animacije, oblikovanje terena in karakterne dizajne) in se poigraval z igralnimi mehanikami.

 Zanimivo dejstvo 2#: Dota je eden izmed najbolj popularnih modov vseh časov, nekateri pravijo tudi, da je ta večji kot Half Life mod, imenovan Counter Strike, and yes this is where Counter Strike origins from.^^

            Heroes of Newereth                                            Dota 2                                          League of Legends

Povod za število novih iger
Kot sem že omenil je bila DOTA  ena izmed mnogih map/moddov, kmalu po tem je na Warcraft 3 nastalo sto, če ne tisoč podobnih map, s podobnim principom. Kmalu je v tistem obdobju nastalo število iger z omenjenim principom, kot so Dota 2, League of Legends in Heroes of Newereth. Te so popeljale žanr do naslednje stopnje, saj so ideje teh custom map prenesli v močnejše engine in okolja. Te tri igre, so ene izmed prvih korenin,  ki so nastale z DOTA konceptom.
 Zanimivo je tudi to, kako je nastal Heroes of Newerth (HON) in kako je bil to trigger za nastanek DOTA 2. Studio HON-a je prosil za dovoljenje uporabe koncpeta DOTA-e in herojev in Icefrog je to dovolil. Kmalu je HON dokaj uspel, saj je ta privabljal igralce DOTA-e skupnosti. Nato je tudi Valve kontaktiral Icefroga, če jim dovolijo uporabiti koncpet DOTA-e (to so storili, ker so videl kako uspešen je bil HON) in ponudili so izvedbo tega koncpeta v večjem in močnejšem enginu z veliko več podpore. In tako je nastala  igra DOTA 2.

 

Danes ima ta žanr širok speketer iger, ki jih ponuja, najbolj popularne so Dota 2, League of Legends, Smite, Heroes of the Storm, Strife, Paragon in še mnogo jih je. 

        Smite                                          Paragon                                Heroes of the Storm

 Zanimivo dejstvo 3#: po tej igri je bil tudi ustvarjen komad Basshunter: Dota. 

Nova razširitev Warframe: Plains of Eidolon

0

Digital Extremes so naznanili največjo razširitev za njihovo precej popularno brezplačno igro Warframe. Najnovejša razširitev se bo imenovala Plains of Eidolon, v njej bomo lahko raziskovali največje področje, ki ste ga videli v sami igri. Poleg ogromnega sveta bomo lahko uporabljali t. i. “Archwing”, s katerim bo letenje in bojevanje po zraku postalo nekaj neverjetnega.

Lastnosti:

Nov Warframe | Premagajte svoje nasprotnike z novo napadalno sposobnostjo in uporabljajte novega bojevnika.

Nove kolonije in civilizacije | Raziskujte svet okoli sebe, poiščite nove kolonije, rase in civilizacije, ki vam bodo pomagale pri premagovanju raznih ovir. Izkoristite opremo domačinov sebi v prid in izdelajte odlična orožja. Poiščite razne naloge in sodelujte v zanimivih zgodbah.

Hydroid prime access | Pridobite ekskluzivne predmete in opremo s posebnim dostopom.

Popolnoma odprto razširitev za raziskovanje bomo lahko igrali že letos proti koncu poletja.

Assassin’s Creed: Origins z novim igralnim posnetkom

0

Na letošnjem dogodku E3 so nam pri Ubisoftu pokazali novo Assassin’s Creed igro, katera bo postavljena v starodavni Egipt. Igričarji imajo zelo velika upanja za novo avanturo, ki nam jo bo prinesla igra, zato so nam razvijalci tokrat priskrbeli slabih 20 minut igralnega posnetka, kjer lahko vidimo ogromno novega puščavnatega sveta. V mislih imejte, da je igra, in kar vidite na posnetku, šele v alfa različici in če kaj izgleda drugačno ali nedodelano, je to zaradi nedokončanega produkta.

Assassin’s Creed: Origins bo izšel 27. oktobra 2017 za PC, Xbox One in PlayStation 4. Seveda bo igro mogoče igrati tudi na 4K ločljivosti z novo Xbox One X konzolo.

Far Cry 5 brez zemljevida in razglednih stolpov

0

Že po prvih dražilnikih sem vzbudil zanimanje za prihajajočo igro Far Cry 5. Po prvem igralnem posnetku se je moje zanimanje le še povečalo in neučakano pričakujem nov del te franšize. Drew Holmes, pisatelj igre, nam je sporočil, da v igri ne bomo več gledali na mali zemljevid v kotu, prav tako pa se nam svet ne bo odpiral s pomočjo razglednih stolpov. To bo najbrž igro naredilo malo bolj edinstveno in igralci bodo prisiljeni raziskovati svet, za kar menim, da je dobrodošla sprememba.

“Res smo si želeli, da bi igra imela poudarek na raziskovanju v stilu “nisem siguren, kaj naj storim in kam naj grem.” Z odstranitvijo zemljevida bi radi dosegli, da ne gledate majhen kot zaslona in si rečete: “Kaj je novega v svetu?” Pravzaprav bo potrebno posvetiti veliko pozornosti svetu, kjer se bo našlo veliko označb iz stvari za orientacijo,” je rekel Holmes.

Seveda bodo obe funkciji pogrešali pripadniki franšize, saj sta v preteklih delih igrali veliko vlogo. Konec koncev, znajdli se bomo v Montanskem gorovju in ne na raznih tropskih otokih. Far Cry 5 bo vseboval tudi prilagoditev karakterja, 4 glavne zlobneže in večigralski Co-Op.

“Mislim, da smo v Far Cry 3 in Far Cry 4 dobili ritem “edini način, da najdem, kaj moram storiti v tem območju, je, da splezam na ta stolp, pritisnem gumb in vse se prikaže na mapi.” Res si želimo osredotočenosti na raziskovanje s smislom “nisem siguren, kaj naj naredim ali kam naj grem.”

Torej, Holmes misli, da bo pomanjkanje zemljevida in razglednih stolpov vzpodbudilo igralce k raziskovanju sveta onkraj mej, kar naj bi povzročilo boljšo igralsko izkušnjo. Taka sprememba je prvič v Far Cry franšizi in le čas bo povedal, ali bo dobrodošla in zaželena ali ne.

Pokémon GO: Dogodek za prvo obletnico

0

Neverjetno, eno leto je že okrog, odkar je izšla najbolj igrana igra za mobilne naprave Android in iOS. Za podjetje Niantic je bilo to nekaj neverjetnega, saj so samo z igro zaslužili ogromno denarja. Po nekaj mesecih je Pokémon GO izgubil velik del igralcev, ampak še vedno obstaja veliko zvestih, ki aplikacijo prižgejo vsak dan in se odpravijo na sprehod. V enemu letu so ljudje po svetu polovili kar 125 milijard Pokémon-ov, razkrili nove kotičke sveta, spoznali nove ljudi, po besedah razvijalcev pa nas čaka še mnogo avantur.

Pred kratkim je izšla posodobitev, ki je v igro prinesla raid-e, pri čemer ne gre za nič drugega kot boj proti zelo močnemu Pokémon-u z vašimi najboljšimi prijatelji. Za praznovanje prve obletnice te nore igre pa je Niantic naredil poseben dogodek, kjer lahko ulovimo prav posebnega Pikachu-ja s kapico njegovega najboljšega prijatelja Ash-a Ketchum-a. Tudi v njihovo trgovino so dodali t. i. “Anniversary Box”, ki vsebuje “Incubators”, “Max Revives”, “Ultra Balls” in “Raid Passes”. Zanimivo škatlo lahko trenutno v njihovi trgovini dobimo po znižani ceni.

Posebni Pikachu za prvo obletnico.

Novodobno rudarjenje

3

Če povem na kratko, je to računanje različnih podatkov.

Pri rudarjenju so podatki v t. i. verigah blokov (ang. Block chain). Vsi mining podatki so narejeni tako, da porabijo veliko količino virov (CPE moč, GPE moč, RAM …), hkrati pa je težavnost na takšnem nivoju, da se na dan lahko najde samo nekaj blokov.

BitCoin

Pred časom je bil zelo popularen BitCoin, proces rudarjenja pa je kreator uporabil za dodajanje podatkov transakcij v javne zapise. Cel sistem je tako samozadovoljiv, saj se, dokler so ljudje, ki rudarijo, vse zapisuje tudi v javne zapise transakcij. Rudarjenje je dobilo svoje ime v času BitCoin-ov, saj podobno kot pri pravem rudarjenju potrebuješ moč in dobiš neko valuto– v pravem rudarjenju je bilo to zlato, v našem primeru pa BitCoin. S tem se tudi delno kontrolira, koliko valute pride na market v nekem časovnem obdobju. Težavnost v BitCoinu predstavlja SHA-256 Hash, ki se uporablja za glavo bloka.

Kaj je Hash?

Hash je računalniško-matematična funkcija, ki se uporablja podobno kot enkripcija, vendar le v eno smer. Uporabna je pri shranjevanju gesel, potrjevanju datotek in podobno. SHA-256 je ime algoritma za hashing.
Primer: 123456789 = 15e2b0d3c33891ebb0f1ef609ec419420c20e320ce94c65fbc8c3312448eb225
Kako priti do podatkov, ki so za to funkcijo? Odgovor je zelo kratek, s poizkušanjem.

Razlika med BitCoin in Etherium rudarjenjem

Obstajajo neke fundamentalne razlike med BitCoinom in Etheriumom, čeprav so podatki računanja podobni in pridobljeni na podoben način. Glavna razlika je v ustvarjalčevi želji, da bi BitCoin postal neke vrste zamenjava za PayPal in podobne internetne plačilne sisteme. Razvijalec Etheriuma pa želi, da bi z njim ustvaril t. i. svetovni računalnik oz. super računalnik svetovnih razsežnosti. Z uporabo porazdeljenega računalništva praktično vsak računalnik naredi del dela in nek kontrolni računalnik sestavi vse dele skupaj. To je glavna razlika.

Denarna valuta BitCoin je že dosti bolj razvita in obsežna, medtem ko je Etherium še v razvoju.

Moje mnenje

Moje mnenje je zelo mešano, saj ne zaupam novim valutam, ki so premalo preverjene in nimajo nekega ozadja kot uradne valute držav ali skupin držav. Namreč, če se valuta zruši, lahko izgubiš veliko denarja. Seveda se lahko to zgodi tudi z uradnimi valutami, vendar pri njih obstaja neka varnostna mreža, v katero se valuta ujame in zaustavi padanje, s čimer so ljudje bolj zaščiteni.

ARK: Survival Evolved je sedaj na voljo za 69,99 €

Tudi razvijalci igre Ark: Survival Evolved so postali požrešni in sedaj je njihova igra na platformi Steam kar 69,99 €. Če ste si vedno želeli igre, upamo, da ste jo že kupili, ker so nam razvijalci nastavili res noro visoko ceno za prihajajočo preživetveno igro, ki bo zapustila zgodnji dostop 8. avgusta. Do sedaj je bilo treba za prelepo, a slabo optimizirano lepotico odšteti 29,99 €, ampak teh lepih časov je žal konec. Lepo od razvijalcev, da so nas vsaj na sami Steam strani njihovega produkta opozorili, da bo igra ugodnejša v zgodnjem dostopu kot na dan izida.

Studio Wildcard je na Twitter zapisal takole: