🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 554

Malce drugačen opis – For Honor (Closed beta)

0

Igrali smo closed beto, zato vsi igralni načini, vojščaki in zemljevidi niso bili na voljo. Prav tako je beta trajala le tri dni. Open beta se prične 9.2. in traja do 12.2., tako da lahko takrat igro preizkusite tudi sami, če je vredna nakupa. Video s smešnimi pripetljaji si lahko pogledate na dnu.

For Honor. Sladica za srednjeveške sladokusce, ki od nekdaj sanjarijo, da bi v klavnici postali najboljši vojščaki tega časa. Glede igre sem bil skeptičen in še vedno gojim nekaj dvoma, ampak kolikor sem zaenkrat uspel igrati, me je pozitivno presenetila. Poglejmo si torej igro na malo bolj “drugačen” način, kot ste tega vajeni.

V njej najdemo tri frakcije in sicer Vikinge, Viteze in Samuraje. V BETI so na voljo tri različne mape, prav tako tri igralni načini. Igrate lahko proti igralcem, a tudi računalniško vodeni nasprotniki na najtežji težavnosti niso od muh in uporabljajo “sumljivo” učinkovite napade ;). V vsaki izmed njih se nahajajo še (zaenkrat) tri različne vrste vojščakov – od izidu bodo štiri. Sam bi jih razvrstil v tri skupine, za katere bi uporabil naslednje besede: softiči v težkih oklepih, šarpe, ki znajo vse in obvladajo nič in ritopiki, ki radi napadajo od zadaj. Seveda se čisto vsak bojevnik igra svojevrstno, kar doprinese k zanimivim spopadom. Nekateri imajo raje veze z razdalje, drugi tesne stike, spet tretji so beštje, ki se rade objemajo a svojo igračko hitro odvržejo (Raider, ti lump ti, enkrat me še vrži v graben, pa te bom okoli ušes).

Duels – V načinu 1:1 se borimo samo z enim nasprotnikom. Primeren za vse romantike in ljubitelje francoskih Chavalier-ov, ki so verjeli v častni boj ali v “1v1 me, faggot.” Je najboljši način za preizkus znanja in urejanje konfliktov, saj tu odloča le znanje vas in nasproti stoječega bojevnika. Pri vseh drugih načinih vam namreč lahko drugi nasprotniki zarijejo meč v hrbet.

Brawls – Če vam prija manjša družba bodo za vas najprimernejši boji 2:2. Tukaj bo potrebne več taktike, saj soborca nikakor ne smete spustiti v nemilost dveh nasprotnikov. Najlažje, da sovraga preprosto porinete s pečine. Seveda je čisto normalno, da se po končanem 1:1 spopadu združite s soigralcem in tako številčno preplavite preostalega nasprotnika. V vojni in ljubezni ni časti ;).

Dominion – Prišli smo, do v beti, najobsežnejšega načina in sicer 4:4. Vendar se pravila tukaj malce spremenijo. Na manjši mapi se namreč nahajajo tri lokacije, ki jih je potrebno zasesti in obdržati v lasti. Slednje prinašajo točke in ko jih ekipa zbere 1000 (v samo-ustvarjenih igrah do 5000), sijajni bojevniki nasprotnikov ob usmrtitvi ostanejo mrtvi in dokler je vrednost vaših točk nad 1000, ali pa jih pomočniki ozdravijo, ne oživijo ponovno. Vendar ne gre zgolj za boj 4:4. Vsako skupino na bojišču zastopajo tudi navadni vojaki oziroma ti. topovska hrana. Slednji sicer niso kaj prida, saj jih ubije že samcat udarec (s posebnimi napadi jih poškodbam podleže tudi več). Kot komarji, ki uživajo v pitju krvi, dokler niso speštani na steni. Vse kar premorejo je prekinitev kakšnega izmed udarcev in odvračanje pozornosti neveščih nasprotnikov. V trušču bitke se boste počutili kot Francozi v bitki pri Agincourt. Sicer vam ne bo drselo v od vode napojeni zemlji, ob tem, ko bo nebo prekrivalo na tisoče puščic, a zmeda, naokoli posejana trupla in pokol, ki se ustvarja v centru bojišča, bo marsikomu povzročil PTSD. Če kot viking speštate samuraja, to še ne pomeni, da lahko s sekiro, blaznega pogleda, klomoterite po vasi. Nemalokrat se mi je pripetilo, da sem se enemu izmed nasprotnikov posvetil preveč in hitro je sledila kazen (od odzadaj), ko se mi je drugi bojazljivec priplazil za hrbet kot navadna smrdljiva šleva (seveda je bilo, če so se vloge zamenjale, to taktična briljantnost). Boj 2:1 je težaven in le najbolj vešči bojevniki se bodo iz njega vrnili živi. Takrat lahko namreč tudi dva mestna softiča, ko zavohata kri, z nekaj komunikacije obvladata dobrega igralca, njemu v prid pa gre mehanika Revenge, ki mu omogoči, da po določenem številu prejetih udarcev vse bližnje nasprotnike vrže na tla in povzroča povečano ter prejme zmanjšano škodo za krajši čas. Komunikacija in sodelovanje med igralci je izjemnega pomena, saj je usklajeno obveščanje najboljše zdravilo za zmago nad nasprotniki.

Nadzor med bojem je zadovoljiv in dovolj preprost, da bo pritegnil tudi manj vešče igralce. Vendar velja rek: “Lahko začeti, težko zablesteti.” Razlika med dobrim in slabim igralcem bo vidna takoj, saj se bo prvi zanašal na ziheraške udarce iz prve, medtem, ko bo drugi, med plesom z orožjem, uporabljal barvite kombinacije in posebne spodobnosti.
Kot sem že rekel so osnovne bojne mehanike preproste. Na voljo imate močan in hiter napad, lokacija katerih se razlikuje glede na smer napada. Z miško oziroma konzolco obvladujemo udarce, ki jih lahko delimo iz treh smeri – zgoraj in levo ter desno. Po istem principu tudi odbijamo napade. Ko nasprotnik sproži napad, se izriše majhna rdeča puščica, ki pokaže, iz katere smeri bo priletel, naša naloga pa je, da tudi lastno miško potisnemo v tisto smer. Lahko smo bolj bahavi in se udarcu izmaknemo ali pa ga blokiramo točno pravi čas ter sprožimo protiudarec. Če se je vaš vojščakec držal urnika v fitnesu in pridno cepal drva, vam bo stvari olajšal. Sovražnika bo preprosto pograbil in vrgel s pečine ali pa ga utopil v bližnji mlakuži. Seveda je to le osnoven opis bojnega sistema, saj obstajajo tudi posebne moči, ki se tekom borbe odklepajo vendar več o njih ob polnem izidu.

Kar se same optimizacije tiče, igra deluje tako na GTX 760 2GB kot GTX 1070 8GB. Starejša jo poganja na srednjih nastavitvah (pri skoraj tekočih 60 FPS), mlajša sestrica pa igro razsuje in omogoča igranje z vsemi detajli na maksimum (razen supersampling, ki je noro požrešen). Govora je o FHD ločljivosti.

Zaenkrat je For Honor name naredila dober vtis, primerno oceno bo prejela ob polnem izidu. Zaenkrat vsebuje še škafelc hroščev ter težav pri pričetku bitke. Ubisoft je očitno mnenja, da je mapa tako lepo izdelana, da me je kar nekajkrat postavil v vlogo povzpetega Boga, zgolj statista, ki na daleč občuduje bojišče. Božanskost pa taka… Tudi ravnovesje med različnimi bojevniki po besedah mnogih ni popolno.

Lahko si ogledate tudi našo kompilacijo smešnih, neumnih in nasploh zanimivih trenutkov, na katere smo naleteli tekom našega igranja.

Nvidia še naprej preizkuša potrpljenje potrošnikov

0

Že nekaj časa je marketinška strategija proizvajalcev strojne opreme, da ob nakupu njihovega izdelka zraven dodajo igro ali dve. S tem želijo spodbuditi potrošnike, da izberejo njihov izdelek, saj je konkurenca na trgu strojne opreme huda. Igričarji se njihovega boja ne branimo in radi prejmemo “brezplačen” naslov. Če nam igra ni povšeči jo kasneje preprosto izmenjamo s prijateljem, podarimo ali  prodamo za mastne denarce. Čeprav to najbrž ni namen proizvajalcev, je vseeno bolje igro dati naprej, kot pustiti, da klavrno propade. Ali pač?

To za igre, ki bodo priložene Nvidia karticam (trenutno For Honor in Tom Clancy’s Gost Recon Wildlands) kmalu ne bo več Veljalo. Zeleni so v pravilih uporabe navedli, da so kode iger, ki jih prejmemo ob nakupu grafične kartice ali računalnika, namenjene zgolj kupcu tega izdelka. Da bi preprečili “zlorabe” bomo sedaj kode morali aktivirati preko GeForce Experience.

Balast se s tem ne zaključi. GeForce Experience bo izvajal tudi verifikacijo strojne opreme, da se prepriča, če se v sistemu res nahaja pravilna grafična kartica. Za to ne pregleda serijske kode, ampak kartica mora biti istega razreda (npr. GTX 1070). V nasprotnem primeru aktivacija ne bo mogoča.

To bolj kot ne onemogoči podarjanje, izmenjavo in prodajo promocijskih kod iger. Ampak to še ni zaključek sage. Nvidia trdi, da lahko z računom pridobimo samo eno kopijo igre, saj druge ne potrebujemo. Če želite kupiti dve GTX 1070 in ste si finančni zalogaj želeli nekoliko zmanjšati s prodajo promocijskih iger ali pa jih igrati skupaj s prijatelji, boste sedaj za dve grafični kartici prejeli zgolj eno kodo, ki jo boste lahko aktivirali le na svojem računu oz. na računu lastnika iste grafične kartice. G2A bo očitno moral začeti nuditi posojilo strojne opreme ;).

Iz zelenega tabora na očitke odgovarjajo, da čeprav za aktivacijo igre potrebujemo pripadajočo grafično kartico, sama igra ni vezana na strojno opremo. Tako bo igra kasneje delovala normalno, tudi ob menjavi grafične kartice. Prav tako lahko po aktivaciji prosto zbrišemo GeForce Experience.

S to potezo si je Nvidia zagotovila srd velikega števila igričarjev in njihov motiv za kontroverzno potezo ni popolnoma jasen. Ali hočejo dvigniti popularnost, sicer kakovostne, Experience programske opreme? Jim založniki dihajo za vrat, ker se kode preprodajajo na spletnih tržnicah? Nihče ne ve natanko.

Kaj pa mislite vi? Je Nvidiina poteza upravičena ali so prečkali mejo? Povejte nam v komentarju in delite svoje mnenje na našem FORUM-u.

For Honor: Odprta beta je pred vrati

0

Ali ste razočarani, ker niste bili sprejeti v zaprto beto? Obrišite solze, saj je Ubisoft poskrbel tudi za vas.

Anyfin Paladin – Da, Paladin še obstaja!

0

Mogoče je kdo od vas že pozabil, a v igri Hearthstone obstaja class, ki se mu reče Paladin. Strah in trepet let 2015 in 2016 je dandanes skorajda izginil. Morda je res, da ni več tako močan kot v času Secret Paladin-a, je pa zato postal veliko bolj zanimiv! Zmagovati je resda zabavno, še bolje pa je, če zmagaš na zabaven način! Zato pospravite svoje Aggro Shaman-e in Pirate Warrior-e in pozdravite Anywin…. Ups, Anyfin Paladin-a!

 

Nekaj nasvetov:

Cilj tega decka je, da s pomočjo karte [Anyfin Can Happen] , ki iz groba prikliče tvoje [Bluegill Warrior] in [Murlock Warleader], preplaviš nasprotnika. S sedmimi močnimi Murlock-i lahko njegove življenjske točke spraviš na 0 v 1-2 turnih. Medtem, ko življenjske točke nasprotniku pridno znižuješ, pa si jih sebi zlahka povečuješ. Deck vsebuje veliko načinov za njihovo pridobivanje, ki bodisi hkrati tudi stabilizirajo board ([Misstres of Mixtures], [Truesilver Champion] in [Ragnaros, Lightlord]), ali pa omogočijo ustvarjanje dodatnih kart ([Ivory Knight]).

S pomočjo [Doomsayer] ali [Equality]+[Consecration]/[Wild Pyromancer] se lahko učinkovito znebite nasprotnikovih minionov, zato je še posebej dobra izbira proti Aggro Shaman-u ali pa Dragon Priest-u. Najboljši pa je, če igrate proti počasnejšim deckom. Renolock in Control Warrior zlahka klonita navalu Murlockov.

Nabavite si murloško-slovenski slovar in poskusite enega najbolj zabavnih Hearthstone deckov!

Job Simulator

Na trgu je že kar nekaj naprav, ki nam omogočajo pogled v virtualno resničnost in s tem še boljšo igralsko izkušnjo. Prav tako pa lahko najdemo tudi vedno več VR iger, vendar niso vse kakovostne. Danes se bomo posvetili eni boljših. To je Job Simulator podjetja Owlchemy Labs. Več o igri pa spodaj.


O igri

Job Simulator je simulacija, ki nam omogoča vživetje v opravljanje nekaterih poklicev. Med njimi najdemo avtomehanika, delavca v pisarni, prodajalca v trgovini … Igra ima veliko podrobnosti, kar še izboljša igralsko izkušnjo. Poleg opravljanja zaupanega poklica se običajno zelo zabavamo.


Dostopnost

Igra je namenjena VR, kar pomeni, da moramo za igranje imeti posebno opremo in soliden računalnik. Konkretna igra podpira uporabo očal HTC Vive in Oculus Rift. Kar se tiče specifikacij računalnika potrebujemo vsaj spodnje:

  • Operacijski sistem: Windows 7 SP1, Windows 8.1 ali kasnejši, Windows 10
  • Procesor: CPU: Intel i5-4590 ali boljšo
  • Pomnilnik: 4 GB RAM
  • Grafična kartica: Nvidia GeForce GTX 970, AMD Radeon R9 290 ali boljšo
  • Shramba: 1 GB prostega prostora
  • Zvočna kartica: N/A

Igra je na voljo za nakup na platformi Steam, kjer jo dobite za 28 € in na G2A za 22 €.


Nagrade

Da je igra ena boljših, pa pokažejo tudi nagrade, ki jih je igra prejela. Med najpomembnejšimi je nagrada Unity za najboljšo VR igro. Imela je več nominacij, a nagrade niso uspeli odvzeti konkurentom.


Ocena

Na hitro smo preleteli skozi ocene uporabnikov na platformi Steam in ugotovili, da je igra večini uporabnikom zelo všeč in da se z njo zabavajo. Edina pomanjkljivost je, da igra do zdaj vsebuje samo 4 poklice. Verjetno pa se bodo razvijalci podjetja Owlchemy Labs trudijo, da bi dodali nove poklice. Na platformi Steam so do zdaj zabeležili 650 aktivacij oziroma nakupov te igre, kar je daleč od najbolj prodajanih iger. Igra ima velik potencial za bodoče kupce.

Bioware: Nova sladica je na poti

0

Dragon Age, Star Wars The Old Republic, Star Wars Knights of the Old Republic, Mass Effect, Neverwinter Nights in Baldur’s Gate, vse to so igre po katerih je zaslovel današnji Bioware, ki nam vedno pripoveduje dobre zgodbe polne nevarnosti, konfliktov in romance.

Pohitite in prejmite klasiko X-COM: UFO Defense brezplačno

0

Prav ste prebrali, na Humble Store lahko igro brezplačno pridobite še do 1.2.2017. Le kdo se bi branil klasike, kar X-COM: UFO Defence nedvomno je.

Nekaj besedic bi namenil igri sami. Sprva je šlo za nepričakovano uspešnico, ki so jo samo na PC prodali v kar 600.000 izvodih. Sestavljen je iz dveh delov, saj po eni strani upravljamo vojščake med poteznim bojem, ob tem pa realno-časovno opravljamo X-COM organizacijo. Tako večino časa preždiš prilepljen za zaslon, med opazovanjem matere zemlje, po kateri razporejaš skrivne baze in preganjaš neznane leteče predmete. Občutek stalnega napredovanja, kjer se softiči prelevijo v hodeče tanke v energijskih oklepih. Ah lepi časi, ki jih lahko brezplačno podoživite.

Pridobite jo TUKAJ.

Elder Scrolls Online: Junija bomo lahko igrali novo razširitev Vvardenfell

0

Danes nam je Bethesda razkrila nekaj novosti za igro Elder Scrolls Online. 

Fallout 4: Paket tekstur in PlayStation 4 Pro posodobitev

0

PlayStation 4 Pro lastniki boste lahko  kmalu igrali Fallout 4 na 1440p ločljivosti z izboljšanimi učinki in teksturami.

Po dolgem čakanju bo Fallout 4 končno dobil nadgradnjo, ki bo omogočila igranje igre na najnovejši Sony konzoli s takimi nastavitvami za katere je ta namenjena. Vse lepo in prav, ko pride do še večjih ločljivosti, ampak Bethesda ni prav nič omenila 1080p in 60 sličic na sekundo, saj bo 1440p ločljivost verjetno omejena na 30 sličic na sekundo. Vseeno pa ne smemo zanemariti nove posodobitve, ker smo prepričani, da bo zelo izboljšala izgled same igre. Drevesa, trava, NPC-ji, vreme… vse to vas bo čakalo v izboljšani obliki, če imate najnovejši PlayStation 4 Pro.

Za PlayStation 4 Pro lahko pričakujete posodobitev naslednji teden.

Vsi, ki imate radi osebne računalnike vas moramo žal malce razočarati, saj če niste lastniki najnovejše GTX 1080 grafične kartice, bo zelo težko premagati lepote, ki jih bo ponudil tako imenovan “texture pack” oziroma paket tekstur, vsaj tako pravi Bethesda. Pa tudi vaše SSD ali HDD diske spraznite, saj naj bi samo paket tekstur zavzel 58GB prostora.

Priporočene specifikacije za osebne računalnike:

  • 8GB delovnega pomnilnika ali več
  • Intel core i7-5820K ali boljši
  • GTX 1080 8GB
  • Windows 7/8/8.1/10 (64-bitni operacijski sistem)

Preizkusili smo: Roccat Kave 5.1 XTD – Digitalne

Slušalke postajajo vse bolj priljubljen pripomoček med uporabniki računalnikov – tako za igranje računalniških iger, kot tudi poslušanje glasbe ali ogled filma. Kot kaže, so se pri Roccatu ob vstopu na trg slušalk odločili za premišljen pristop in Kave namenili predvsem igričarjem. Rezultat tega so bile Roccat Kave 5.1, ki so doživele lep uspeh. Sledila je prenovljena verzija Kave XTD 5.1 s krmilnikom. Ne gre zanikati, da so oboje visokokakovostne slušalke, ki bodo pritegnile predvsem ljubitelje računalniških iger. Ali gre za naše najljubše slušalke do sedaj?

Zahvalil bi se Roccatu, ker mi je omogočil test slušalk.


Tehnične specifikacije

    • Frekvenčni razpon: 20~20.000Hz
    • Maksimalni SPL: 1kHz 115±3dB
    • Frekvenčni odziv: 20~100Hz
    • Maksimalni vnos: 300 mW
    • Parameter zvočnika: 30mm

      Mikrofon

    • Frekvenčni odziv: 10~10.000Hz
    • Mere: 4×1,5mm
    • Občutljivost pri 1kHz: -32±2dB
    • Impedenca: 2,2 kΩ + 15%
    • Usmerjenost: omni-directional

      Ostalo

    • Povezava: USB
    • Impedenca: 32 Ω
    • Dolžina kabla: 3,6m
    • Teža (samo slušalke): 335gr
    • Premer 21.0 cm
    • Višina 19.5 cm
    • Dolžina 10.2 cm

Video test


Embalaža

Embalaža je stilsko lepo oblikovana in zadržane – črno-modre barve, ki se lepo poda k barvi slušalk. Pretežno je kartonasta, na straneh pa za izstopajoč izgled poskrbi prozorna plastika. Ta nima samo estetske note, saj kupcu omogoča, da si deloma ogleda slušalke in krmilnik. Na sprednji strani so napisane vse tehnologije, ki so v slušalkah uporabljene – 5.1 zvok, zvočna kartica, bluetooth povezava, izjemno udobje. Na zadnji strani se nahaja slika sestava paketa in razložene tehnologije iz prve strani.

Opazno je, da je embalaža praktično oblikovana in slušalke niso samo “vržene” vanjo. Za njihovo zaščito je dobro poskrbljeno, saj se lepo prilegajo plastični zaščiti. Tudi pri razstavljanju ni bilo težav. Z eno samo potezo sem slušalke z varovalom potegnil iz škatle – je pa zraven res kar nekaj plastičnih modelov, ki držijo slušalke na mestu. Poudaril bi, da je skoraj nemogoče, da bi se sestavni deli med transportom do vašega doma poškodovali. Roccat misli resno in že zgodaj se pokaže, da pri materialih niso skoparili.

Prišel sem do osrednje stvari, slušalk samih. Z navdušenjem bi jih strgal s plastičnega objema  vendar hej, ne tako hitro. Sam sem v test prejeli Kave XTD 5.1, ki imajo priložen tudi namizni krmilnik. V škatli se ob slušalkah krmilniku in kablu ne nahaja nič drugega. Kabli so fiksni, tako, da možnosti za modifikacije ni.


Izgled

Kot počasi že pričakujemo za Roccat produkte, ostajajo zvesti svoji modro-črni barvni kombinaciji. Kave XTD dajejo občutek kakovostne izdelave, kar se čuti že ob dotiku, tudi po teži, ki ni zanemarljiva – ne me narobe razumeti, nikakor ne gre za pretirano težke slušalke. Večji del je izdelan iz ne-svetleče plastike, ki ne pušča odtisov in je malenkost bolj odporna na praske.

Iz svetlečega materiala je le manjši del ob obeh ušesnikih. Ti so obdani z izjemno udobno imitacijo usnja. Na zunanji strani levega je prisotna osvetlitev, na desnem pa se nahaja majhen Roccat logo. Ker ne gre za brezžične slušalke, je potrebna kabelska povezava.

Na spodnji strani loka se nahajajo tri blazinice iz umetne pene, prevlečene z bombažno prevleko, ki so na otip izjemno mehke. Med nošenjem jih skoraj sploh nisem občutil. Logo podjetja se nahaja tudi na vrhu naglavnega loka in je izpisan s svetlečo plastiko, ki lepo izstopa.

Na desni strani se nahaja tanek, a dolg snemljiv mikrofon. Ko je utišan (ugasnjen) nam da to vedeti z majhno modro lučko, ki sicer očem ni vpadna in moteča, je pa zagotovo koristna.

Kabel je izdelan iz lahko upogljive umetne mase z dolžino 3.6m, zaradi česar bo zdržal več upogibov kot trši kabli, ki navadno začnejo odstopati pri robu USB priključka.

Ena izmed zelo dobrih novosti Roccat Kave XTD je krmilnik. Je uporaben in estetsko oblikovan. Ne gre samo za neuporabni pripomoček, ki bi bil dodan zaradi marketinških trikov, temveč za dobro oblikovan produkt. Na njem se nahaja 6 gumbov – levi zgoraj služi vklopu filmskega načina, srednji nastavitvi zvočnikov in njihove posamezne glasnosti (v vsakem naušniku se skrivajo po trije), desni pa služi za hiter preklop med zvočniki in slušalkami.

Desno spodaj je še gumb za utišanje mikrofona, levo spodaj pa za sparitev krmilnika z telefoni. Na sredini se nahaja velik vrtljiv gumb za nastavitev glasnosti z Roccat logotipom. S pritiskom nanj lahko zvok izklopite. Najbrž ste do sedaj opazili, da se v kontrolorju nahaja tudi Bluetooth vmesnik, ki slednjega poveže s telefonom in omogoča sprejem klicev preko slušalk. Krmilnik mi je bil všeč in cenili ga bodo predvsem uporabniki, ki izmenično uporabljajo zvočnike in slušalke, čenče, ki za računalom rade klepetajo in ljubitelji okraskov na mizi.


Mikrofon

Za test sem mikrofon uporabil preko programov Teamspeak in Skype. Od prijateljev sem izvedel, da mikrofon pobere zelo drobcen, oddaljen glas. Razlog za to ni v tihem govoru, saj glas ni tih, temveč oddaljen. Za slabo kvaliteto je kriva USB povezava, ki zvoka ne prenaša tako dobro kot standardni 3.5mm audio kabel. Čistost in glasnost tako ni problem, ta leži le v kvaliteti, ki jo mikrofon pobere.


Ergonomija

Sam ne sodim med ljudi, ki imajo manjše glave, vendar so se mi slušalke vseeno lepo podale in tudi po daljši uporabi niso postale neprijetne. Gre za zaprt tip slušalk z dobro izolacijo hrupa iz okolice. Vseeno omogočajo soliden pretok zraka, kar bo zmanjšalo potenje in odpravilo občutek vročine ob nošenju. Naglavni del je prilagodljiv po velikosti – kot nalašč za vse lastnike “nestandardnih” glav. Notranji trak je kovinski, kar podaljša njegovo obstojnost in odpornost.


Test

Teste sem ločili na dva dela – glasba in filmi ter igre. Na splošno imajo Roccat Kave dobro kvaliteto zvoka, čeprav imajo zaradi USB povezave skorajda zanemarljivo količino statike.

Glasba in filmi

V tem aspektu 5.1 prostorski zvok zveni bolj slabo. Celo visoko-kvalitetni viri so imeli bolj povprečno kvaliteto, saj so podrobnosti in linearnost praktično manjkale. 5.1 tako pri filmih in glasbi povzroči padec kvalitete v vsem, razen usmerjenosti. Še filmi namenjeni za 5.1 zvok, se kvaliteta ni najbolje odrezala in zaradi tega Kave XTD morda niso najboljše za gledanje filmov in poslušanje glasbe.

Igre

Čeprav se Kave ne izkažejo v prejšnji kategoriji, pa ob igrah to še kako nadoknadijo. Že brez dodatne zvočne kartice nudijo odlično zvočno izkušnjo, kar se še kako pozna v streljačinah, kot so Battlefield, Call of Duty ter podobne. Sicer so detajli bolj tako-tako, zaradi česar so nekatere pozicijske podrobnosti neizrazite. Velika škoda, saj na splošno 5.1 zvok deluje dobro. Vsekakor se splača malo poigrati z nastavitvami v igri ali programski opremi, da najdete kombinacijo, ki vam bo najbolj všeč. Bas zveni dobro, a ne primerljivo z zato namenjenimi slušalkami z ojačanim basom. Njegovo jakost lahko nastavljate preko krmilnika, a razpon vseeno ni najboljši. Sam zvok brez dodatnih popravkov zveni, kot da bi se nahajali v kakšni jami.

Za slušalke s fokusom na igričarstvo so Kave več kot zadovoljive. Če iščete slušalke z solidno kvaliteto za ceno in prostorskim zvokom so čisto solidne, a vseeno je razlika med celo malo dražjimi slušalkami očitna, tako pri igranju, kot tudi pri poslušanju glasbe in gledanju filmov.


Programska oprema

Glede programske opreme nimam nikakršnih pripomb. Če ste uporabljali kakšen drug ROCCAT product, vam ne bo tuja. Zdi se mi fantastično zasnovana. Omogoča malo goro nastavitev in modifikacij, ki uporabnikom omogoča, da si vse prilagodijo lastnemu okusu. Glavno okno omogoča dostop do zvočnih nastavitev za vsak kanal. Še ena zelo dobra funkcija v tem oknu je Magic Voice, s katerim lahko svoj glas zakrinkate (tudi kot racman). Drugo okno vsebuje napredne nastavitve, ki omogočajo uporabo različnih efektov, na primer “Brilliant Audio”, ki izboljša zvok iz virov s slabšo kvaliteto. Ostala dva okna sta še izenačevalnik in podpora/posodobitve.


Zaključek

Če strnem svoje občutke v celoto, gre za ene izmed bolj pomenljivih slušalk, kar sem jih kadarkoli imel priložnost uporabljati. Kvaliteta izdelave je dobra, kakovost zvoka rahlo nadpovprečna, pa tudi estetsko so odlično zasnovane. Ponujajo veliko dobrot, ki pa jih vsi ne bodo izkoristili. Programska oprema je podrobna in vredno jo je preizkusiti ter slušalke prilagoditi lastnim željam. Tudi prostorski zvok je spodoben. Ceniti ga bodo predvsem igričarji. Za ceno 83€ tako Roccat Kave XTD ponujajo veliko, napram 200€ kolikor so stale še do nedavnega. Za novo ceno so vredne nakupa in imajo moje priporočilo. Sicer niso najbolj natančne pri srednjih tonih in je je za njihov popoln izkoristek potrebno igranje v programu, ampak katere igričarske slušalke do 100€ pa so.

Elder Scrolls Online: Prihaja nekaj novega

0

Razvijalci igre  Elder Scrolls Online so na svoji Twitter strani pokazali čisto nov posnetek, ki naj bi naznanil nove vsebine.

Ubisoft izdal posodobitev in naznanil DLC za igro Steep

0

Steep je adrenalinska igra, ki je na trg prišla 2. decembra na PC, PS4 in Xbox One. Vaša naloga je, da se spustite iz izbrane gore in celi in zdravi prispete v dolino. Seveda pa lahko izbirate tudi, na kak način bi se radi spustili. Na voljo imate smučanje, bungee jumping, deskanje ali jadralno padalstvo. Ko so stvari pripravljene, je na vrsti le še zabava. Več o igri lahko izveste tukaj.

Pred nekaj dnevi so razvijalci naznanili prvo večjo posodobitev. V posodobitvi najdemo nekaj novih stvari, med njimi Steep Svetovno prvenstvo, izzivi skupnosti … Med največjo spremembo lahko štejemo Svetovno prvenstvo. Da si lahko lažje predstavljamo, so razvijalci ustvarili videoposnetek. Večinoma pa se posodobitev osredotoča na izboljšavo nekaterih lastnosti iz prejšnje verzije. Več informacij o posodobitvi najdete tukaj.

Prav tako pa so naznanili tudi nov DLC, z imenom Alaska. DLC bo predvidoma izšel 10. februarja. Razvijalci veliko več podrobnosti niso izdali, so pa sporočili, da si bomo lahko DLC brezplačno prenesli v igro. Po zdaj znanih podatkih bo dodatek vseboval novo mapo z novimi izzivi. Za boljšo predstavo so razkrili tudi bodočo novo mapo v igri.

Ubisoft je s tema dvema potezama pokazal, da mu ni le mar za igralce, ampak da jih hoče narediti še bolj zadovoljne in da mogoče privabi še nekaj novih igralcev. Igra stane 60 €, kar je relativno veliko za računalniško verzijo igre. Cena na G2A pa dosega ceno okoli 40 €.

RaceRoom Racing Experience bogatejši za Silverstone

0

Vsem že dobro znani RaceRoom Racing Experience je dobil novo posodobitev in izboljšave, Sector3 Studios je hkrati razširil ponudbo prog in simulaciji dodal Silverstone.

Nova verzija vključuje številne posodobitve in popravke, med drugim ročne postanke v boksih, funkcijo stresa za umetno inteligenco (AI), posodobitve dirkaških serij DTM, razdelitev točkovanj, posodobitev brskalnika za večigralski način (multiplayer) in številne druge, ki jih lahko preverite tukaj.

Britansko dirkališče Silverstone je na voljo v RaceRoom Store za 499 vRP in vsebuje štiri variacije proge; GP, International, National in Historic.

Razvijalci pa so v posodobitev vključili tudi brezplačno progo Silverstone Infield Stowe z dvema variacijama.

Besedilo: Tomaž Eržen

Pregled – Mafia: The City Of Lost Heaven

0

Kot že veste, se s svojimi pregledi zadnje čase rad vračam nekaj let nazaj, tja v zlato dobo računalniških iger, ko je igralna industrija doživela svoj razcvet in so kvalitetni ter še danes dobro znani naslovi prihajali kot po tekočem traku. Tokrat sem se lotil igre, ki jo je verjetno igralo kar veliko od vas. Katera je ta? O ja, Mafia: The City Of Lost Heaven. Tale tretje-osebna streljačina je kot prvi del franšize Mafia izšla leta 2002 za PC, za Xbox in Playstation 2 pa leta 2004.

Overwatch je dosegel 25 milijonov igralcev

0
Ta mesec je Blizzard z veseljem naznanil 25 milijonov igralcev v njihovi zelo popularni igri Overwatch. 

Tudi iRacing ga ima

0

Porschejev dirkalnik namreč. Včeraj je izšel nov popravek za simulacijo iRacing, v katerem so dodali tudi najnovejši Porschejev pokalni dirkalnik Porsche 911 GT3 Cup (991). Z lanskim letom je nemški proizvajalec super-športnikov sklenil dogovor z več različnimi razvijalci, da lahko njihove avtomobile vključijo v svojih igrah. Prvi so bili v italijanskem studio Kunos Simulazione, sedaj pa se jim pridružuje še iRacing, ki je ena izmed najbolj kompleksnih dirkaških simulacij trenutno na trgu.

Dirkalnik lahko s svojim imenom malo zavede, vendar ne gre za avtomobil razvit za dirkanje po specifikacijah FIA GT3 serije. Gre za pokalni dirkalnik, ki ga vozijo v več kot 20 različnih dirkaških serijah po celem svetu. Najbolj znano prvenstvo je Porsche Mobil 1 Supercup, saj gre za podporno serijo FIA Formula 1.


Šest valjni bokser (ti. flat 6) preko šest stopenjskega sekvenčnega menjalnika na zadnji par koles prenese 485 konjskih moči, teža praznega vozila pa je okoli 1200kg. Ker je elektronika v dirkalniku precej omejena in sta ABS in TC onemogočena, je vožnja zelo zahtevna, ko pa ti uspe zvoziti celoten krog na meji, je ves trud poplačan.

911 GT3 Cup je prvi Porschejev dirkalnik v tej simulaciji, a sigurno ne zadnji. Nadejamo se, da bo naslednji na seznamu 911 GT3 R (dirkalnik narejen po FIA GT3 specifikacijah).

Pregled – Resident Evil 7

0

Resident Evil je ime, ki je pri poznavalcih preživetvene groze zapisano z zlatimi črkami. Serija, ki velja od ene od začetnikov t.i. preživetvene groze nosi s sabo bogato zgodovino.

Windows 10 Game način že na voljo za udeležence Insider programa

0

Vsi se še najbrž spomnite, ko je konec lanskega leta Microsoft razkril nekatere novosti, ki bodo vključene v letošnji Creators nadgradnji. Deležni je bodo vsi uporabniki operacijskega sistema Windows 10. Prvovrstno bo namenjena navidezni resničnosti in 3D vsebinam.

Vendar so Microsoftu “ušle” DLL datoteke iz katerih se je dalo razbrati, da izdelujejo tudi Game način (Game Mode), ki bo navdušil vse ljubitelje računalniških iger. Domnevo so pri gigantu potrdil in izdal nekatere nove funkcije, ki jih bo s sabo prinesel.

Za razliko od konzol, je v namiznih računalnikih skorajda nešteto možnih kombinacij strojne opreme. Zaradi tega razvijalci iger, kode ne morejo pisati z mislimi na en samcat set strojne opreme, kot je pri konzolah, temveč jo je potrebno prirediti za več različnih kosov (če ste opazili na konzolah nimate grafičnih nastavitev). Ob tem računalnike pogosto ne uporabljamo samo za igranje iger temveč še za druge reči. Nekatere izmed njih se izvajajo v ozadju in porabljajo sredstva, ki bi jih drugače igre lahko izkoristile.okna, igre na srečo, okna 10, način igre

Microsoft pravi, da bo prihajajoči Game način obnašanje računalnikov približal konzolam. Čeprav niso izdali natančnih številk, se naj bi po navedbah število sličic na sekundo dvignilo med 2-5%. Poudarili so, da so v ospredje pred višjim dvigom sličic postavili njihovo konsistentnost (višji 1% min). Dvig bo posledica prerazporeditve prioritet med aplikacijami, ki se izvajajo v ozadju.

Način Game bo kompatibilen tako z obstoječimi Win32 igrami kot tudi tistimi iz Microsoftove univerzalne platforme v Windows trgovini (Windows Store). Kljub temu bodo posodobitev najbolje izkoristile Igre iz UWP (Universal Windows Platform), saj jih je bila večina napisanih z načinom v mislih.

V nadgradnjo bo vključena lista iger, ki bodo avtomatično pognale Game način ob zagonu. Še vedno bo mogoče igre poganjati, kot do sedaj (brez Game načina)

Posodobitev bo za udeležence Insider programa (Beta testerje -build 15019) na voljo od četrtka naprej, vsi ostali bomo morali počakati do aprila.

Znan je datum izida za igro Prey

0

Bethesda Softworks so naznanili datum izida za njihovo psihološko srhljivko Prey. Igra bo izšla 5. maja 2017.

Hearthstone osnove #2.5: Kako nasprotniku zagreniti igro

V prejšnji številki Hearthstone osnov smo se spopadli z konceptom branja nasprotnikovih kart, ali bolje rečeno, branja njihovih napak. V tokratni številki pa bomo to strategijo razširili še na primer, ko nasprotnik teh napak ne stori. Lahko njegove karte v tem primeru vseeno preberemo? Seveda! No, mogoče jih ne ravno preberemo, lahko pa jih predvidimo. Ta tehnika lahko nasprotniku še posebej zagreni dan. Poglejmo si naslednji primer:

Kadar imaš izbiro med igranjem ene ali drugi karte, se vprašaj: »Kaj je najhujša stvar, ki jo lahko nasprotnik naredi naslednji turn?«. Če ima nasprotnik 7-mane in je Mage, je to lahko [Flamestrike]. Če je Renolock in ima 4-mane, je to [Twillight Drake]. Vedno predpostavljaj, da ima nasprotnik v roki najboljši možni odgovor na karto, ki si jo igral. Če ima to karto v roki, katero pot je najbolje ubrati?

Recimo, da igraš kot Renomage proti Renolock. Kot prikazano na sliki imaš v roki karto [Doomsayer]. Lahko bi ga igral naslednji turn, ko imaš 2-mani. A to nasprotniku ne pomeni ovire. Njegov najboljši možni turn je, da uporabi Lifetap. [Doomsayer] mu tega ne prepreči. Kaj pa turn 3? Najboljša nasprotnikova poteza, neupoštevanje tvoje, je [The Coin]+ [Twillight Drake]. [Doomsayer] to potezo prepreči in nasprotnik je postavljen v nelagodno situacijo, saj je njegova optimalna poteza onemogočena.

[Doomsayer] je torej v tej situaciji boljši, če ga igramo turn 3 in ne turn 2. Tega brez predvidevanja nasprotnikovih kart in potez ne bi ugotovili. “Katera od mojih potez prepreči nasprotnikov najboljši možni turn?” je vprašanje, ki si ga moraš vedno zastaviti, sploh, če imaš na voljo več opcij. Zdaj pa nazaj trenirat Hearthstone. Se vidimo v naslednji številki Hearthstone osnov.