🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 562

Mass Effect: Andromeda z novo raso

0

Bioware nam je tokrat predstavil novo raso, ki jo bomo lahko prav kmalu videli v akciji.

Na voljo Premium Bundle za Forza Motorsport 6: Apex

0

Prejšnji teden so pri Turn 10 Studios izdali prvi plačljivi dodatek za sicer brezplačno igro Forza Motorsport 6: Apex, ki je namenjena izključno za PC in sicer za operacijski sistem Windows 10.

Vse kar morate vedeti o Minecraft 1.11

0

Java različica igre Minecraft je prešla v različico 1.11. Pred dobrim tednom so razvijalci zagnali testno različico, imenovano “Minecraft 1.11 pre-release” in kar kaj kmalu po odpravi hroščev so zagnali celotno verzijo.

Pa skočimo kar k zadevi. Opisali bomo večino sprememb, ki vplivajo na preživetveni igralni način.

MC_ScitŠčiti so postali oprema, ki jo bomo morali obvezno vedno imeti zraven v Minecraft 1.11

Ščiti so dobili kar močno izboljšavo, saj bodo sedaj blokirali 100% škode in prav tako tudi negativne efekte. V starejših verzijah so blokirali le 66% napada, prav tako pa smo, če nas je na primer goreči zombi udaril v obrambnem položaju, tudi sami zagoreli. Vredno je omeniti, da bodo sedaj blokirali tudi celotno eksplozijo pošasti “creeper”, če smo obrnjeni proti njim. Ščiti bodo prav tako dobili popravek, da uroki in narejena škoda na njem ostanejo, tudi če nanj posadimo zastavo.

Posnetek kako ščit blokira efekt ognja.

Posnetek kako ščit blokira eksplozijo pošasti “creeper”.

MC_Lahkota
*Sprememba lakote iz starejših različic v Minecraft 1.11

Več dela za manj hrane

Lahkota je dobila kar opazno spremembo v novi verziji. Za vse tiste, ki ne veste – lahkota je element, ki vpliva na vašo hitrost zdravljenja ter premikanja. V starejših verzijah smo lahkoto izgubljali neizmerno hitro, glede na početje (hoja, plavanje, plazenje, skakanje, podiranje kock, bojevanje, tekanje…). V 1.11 bo naša hrana trajala dlje, ampak bo hitreje pojemalo naravno zdravljenje. To pomeni, da bomo lahko v 1.11 naredili npr. 30 skokov ob teku in nam bo porabilo isto količino hrane, kot da bi se pozdravili za polovico srčka, četudi smo nahranjeni z govejim zrezkom.

*Vrnitev zelenih vaščanov
*Vrnitev zelenih vaščanov

Vrnitev lenih in enostavno poimenovanje vaščanov

Verzija 1.11 bo prinesla nekaj manjših sprememb tudi pri vaščanih. Trgovanje z vaščani bo sedaj malo bolj pošteno, saj bodo za enako ceno prodali kakšen piškot ali jabolko več. Ta verzija bo prinesla nazaj tudi lene (zelene) vaščane, ki se bodo naravno sprehajali po najdenih vasicah. Tile vaščani niso nič posebnega, ampak nimajo enostavno nimajo nobene službe. Prav tako jih bomo lahko, če se spremenijo v zombije, kot ostale pozdravili.

Kartograf
*Kartograf in karte zakladov

Pojdimo na avanturo

Večja novost so tudi novi vaščani (ali bolje rečeno nova kategorija vaščanov), imenovana kartografi – njihov izgled je enak knjižničarjem. Kot ste mogoče že ugotovili, le ti prodajajo stvari povezane s kartami. Prodajajo navadne prazne ter polne zemljevide, ampak to jih ne naredi nič posebnega. A zraven tega prodajajo še zemljevide do skritih gozdnih graščin ter podvodnih templjev.

Omejeni posebni karti sta tudi novost. Razlikujeta se tako, da sta lepo poslikani, prav tako pa vsebujete malo ikono, kje natanko se skrita gozdna graščina ali podvodni tempelj nahajata. Na zemljevidu imamo tudi belo piko, ki kaže našo pozicijo. Dlje od skritega zaklada smo, manjša je pika. Pika prav tako kaže, v katero smer moramo iti, da pridemo do cilja.

Posnetek iskanja podvodnega templja.

Gozdna graščina v Minecraft 1.11
*Gozdna graščina v Minecraft 1.11

Tako kot že omenjeni zemljevidi do gozdnih graščin, so tudi te novost. Graščine so velike, trinadstropne strukture, zgrajene večina iz lesa in kamna. Struktura je sestavljena iz 50 različnih sob in vsaka najdena graščina je drugačna. Prav tako lahko najdemo graščine z skritimi kot tudi z posebnimi redkimi sobami. Ampak zapomnite si, da so le te lahko najbolj oddaljene in jih mogoče nikoli ne boste mogli doseči. Prav tako graščine ne bodo prazne, tako da vam priporočamo, da vstopite oboroženi.

newmobs
*Nove pošasti v Minecraft 1.11

Graščino bo težko prevzet

Kot smo vas že opozorili, bodite oboroženi ko vstopate v gozdno graščino. Tako vam sedaj predstavljamo 3 nove pošasti, ki se bodo nahajale v njej. Te nove pošasti lahko kar poimenujemo vampirji, saj so podobni vaščanom, le da so bolj bledi in živijo v temnih prostorih. Vindicator in Evoker sta vampirja, obstaja pa tudi pošast Vex, ki jo ustvarja Evoker v okolici gozdne graščine.

Vse tri nove pošasti so nasilne in vas bodo takoj napadle. Vseeno imajo vaščani in železni velikani z njimi prijateljske odnose. Prav tako se bosta Vindicator in Evoker pojavila le enkrat, tako da farme z njimi ne bo mogoče ustvariti.

  • Evoker” – čarovnik, podoben vaščanu. Najden v gozdni graščini in na igralca pošilja pošasti “Vex“. Njegovi napadi so nekakšne vrste medvedje pasti. Ko umre, ima možnost, da odvrže “Totem of Undying“. Ima tudi zelo čuden hobi. Če vidi modro pobarvano ovco, jo spremeni v rdečo.
  • Vindicator” – podoben vaščanu ampak sovražno naravnan. V roki drži sekiro, s katero tudi napada. Ima možnost onemogočiti uporabo ščita. Najden v gozdni graščini.
  • Vex” Mali leteči duh, najden v gozdni graščini. Pred napadom spremeni barvo. Vihti meč in se pojavi le, če je v bližini “Evoker“.
Here's Johnny!
*Here’s Johnny!

Razvijalci pri Mojang so se prav tako pošalili in so ustvarili referenco na film “The Shining” s povestjo “Here’s johnny”. Kot smo že opisali, pošast Vindicator uporablja sekiro, zato so razvijalci izkoristili priložnost. Če ga poimenujete Johnny bo ta pošast začela napadati vse, razen sebi enakih ter Evoker-jev.

Posnetek, ki prikazuje boj s pošastjo Vindicator.

Posnetek, ki prikazuje referenco na film “The Shining.

Posnetek, ki prikazuje napade Evoker-ja.

Posnetek, ki prikazuje pošasti Vex v akciji.

Totem of Undying v akciji
*Amulet nesmrtnosti v akciji

Nekatere so koristne, nekatere so zaklete

Avanture seveda niso zanimive, če nič ne pridobimo iz njih. Ena izmed novih stvari je že prej omejen “Totem of Undying”. Le tega lahko dobimo iz pošasti Evoker. Kaj pa sploh počne? Marsikdo je že padel v zelo veliko jamo in umrl ali se herojsko boril ter padel v bitki. “Totem of Undying” je amulet, ki bo igralca, če bo ga le ta držal, oživel nazaj. Igralca bo tudi močno pozdravil, na ekranu pa se bo videla animacija lutke.

Posnetek, ki prikazuje Amulet nesmrtnosti v akciji.

MC_Curse
*Zakleti zakladi

Najdemo lahko tudi zaklete zaklade, ki verjetno marsikomur ne bodo všeč. Trenutno obstajata dve zakleta predmeta:

  • Predmeta z zakletostjo “Curse of Binding” igralec ne bo mogel odložiti, če si ga nadene. Predmet bo lahko odvrgel le ob smrti
  • Predmet z zakletostjo “Curse of Vanishing” bo izginil za vedno, ko igralec umre.
Lama
*Lama

Z močnim pljuvanjem ustrašite nasprotnike

Verjetno najboljša novost v novi verziji, lama bo nova miroljubna žival, ki ponudi veliko svežine. Izgleda podobno kot osel. S preprogo lahko naredimo sedlo, katerega barva je odvisna od preproge. Nahranimo jih lahko z žitom, prav tako pa jih lahko uporabimo za prevozno sredstvo. Najbolj sveža stvar na njih pa je, da lahko pljuvajo nasprotnike.

Posnetek, ki prikazuje sledenje v čredah.

Posnetek, ki prikazuje sedla na različno barvo preproge.

Shulker Box
*Shulker Box

Gradilo se bo

V Minecraft 1.11 smo dobili tudi dve novi kocki. Prva je “Shulker Box“, katero lahko naredimo iz ščitov, ki jih odvrže pošast Shulker. Ta nova kocka se bo lahko uporabila na mnoge načine, saj se bo vsaka shranjena stvar vanj shranila. Torej, če se bo kocka podrla, bodo vse stvari v njej shranjene dokler je ne izgubimo (jo uničimo).

Le ta kocka se bo predvsem uporabljala za razne sisteme shramb, katere bodo zelo majhne in koristne. Prav tako bo zelo uporabna kot nahrbtnik, saj ima vsaka kocka 27 prostorov. Vredno je omeniti tudi, da je ne moremo dati v drugo identično kocko.

Naslednja kocka je že dlje časa v telefonski različici igre, spremenila ter izboljšala pa bo veliko redstone kreacij. “Observer Block” bo zaznal premikajoč element pred njim. Torej če bomo pred njim postavili kocko, bo naprej poslal redstone signal. Delovalo bo tudi obratno.

gorivo
*Novo gorivo za pečico

Ostalo

  • Dodane nove stvari, ki lahko zgorijo v pečici. To so: volna, preproga, lestev, lesen gumb, skleda, ribiška palica, znak, lok, vrata in čoln
  • Nova komanda “/locate [dungeons, mineshafts, strongholds, temples, fortresses, itd.]”. Ta bo prikazala najbližje koordinate zapuščenih graščin, templjev in jam
  • Novo pravilo igre “maxEntityCramming”, ki onemogoča, da je več pošasti in živali na kupu
  • Krila so lahko sedaj postavljena na oklepno stojalo
  • Iz vrča z desnim klikom na miški lahko odstranimo rastlino, ki je v njem
  • “Hitbox” železnice zavzamejo le polovico kocke namesto celo
  • “Hitbox” rož sedaj na pravilnem mestu
  • Opozorila se sedaj prikažejo nad uporabniškim menijem, namesto v klepetu
  • Limit v klepetu povišan iz 100 na 256
  • Novi zvoki za kovala, ki se uničijo, ko padejo iz zraka
  • Novi zvoki za kotle, če so izpraznjeni ali napolnjeni
  • Čarovnice, ki so pri svojih domovih, več ne izginijo
  • Poškodovane stvari so bolje vidne
  • Plazenje po robu kock polovične višine (skrinja) ne omogoča več padca iz nje
  • Novo pravilo igre “doWeatherCycle”, igralcu omogoča onemogočanje samodejnega spreminjanje vremena
  • Popravljen hrošč, ki je prikazoval napačne kocke
  • Večina znanih AFK strojev in farm ne deluje več
  • Meni načina ustvarjanja je dobil manjšo spremembo
  • Ostali manjši popravki

Lestvica najboljših iger – Oktober 2016

0

V lestvici najboljših iger si vsak mesec ogledamo deset najboljših PC iger, ki so izšle v tem mesecu. V obzir vzamemo le polne izide in tako igre v razvoju oziroma igre v zgodnjem dostopu, alfi ali beti ter dodatki ne pridejo v poštev.

Oktober je bil končno mesec, poln presenečenj ter odličnih iger. Dobili smo mnogo pričakovanih nadaljevanj in kar 50% lestvice tokrat sestavljajo AAA igre, vse od katerih so nadaljevanja uspešnic. Verjetno vas je večina tu nehala brati, zato raje kar začnimo.

10. Oh…Sir!! The Insult Simulator

Začnimo z malo bolj lahkotno igro. Kot že ime pove, je Oh… Sir britanska simulacija kombiniranja različnih žaljivk, kjer se z računalnikom ali drugim igralcem pomerite v združevanju žaljivih besednih zvez. Definitivno gre za svežo idejo, veliko število možnosti pa poskrbi, da igranje ostane sveže tudi dalj časa. Zraven dodajte še kombinacije, kritične udarce ter šest različnih karakterjev z lastnimi žalitvami in dobili boste ultimativno zabavno igro za igranje s prijatelji.

9. Disturbed

Iz lahkotne, zabavne teme bomo prešli v temačne, motne vode. V Disturbed igrate kot kmet, ki mu gre vse narobe. Farma mu propada, pridelek je slab, upanja je malo. Kaj sploh preprost kmet lahko naredi glede tega? Odločitev leži na vas. Disturbed ima temačno temo, gre pa za vizualno avanturo z dodatkom različnih ugank. Ročno narisana okolja pripomorejo k občutku depresije in prej kot slej vas sreča klavern konec. Kaj pa glavni adut igre? Je povsem zastonj.

8. Atlas Reactor

Atlas Reactor da svež pogled na stagniran žanr PVP iger, spominja pa na igri DOTA in XCOM. Gre za potezno strategijo, kjer nadzirate pa enega izmed najemnikov. V areni se skupaj s sedmimi drugimi igralci pomerite v ekipnem boju, kjer ne odločajo hitre reakcije, temveč taktično razmišljanje. Hiter pogled na steam-ovo trgovino vam da vedeti, da je igra free to play. Pa je to res? Čeprav gre na prvi pogled za zastonjsko igro, morate za ranked način ter odklep večine karakterjev plačati dobrih 30€ za polno različico. A vseeno jo lahko preizkusite zastonj, a se boste pač morali zanašati na zastonjske karakterje.

7. Aragami

Thief je eden izmed glavnih predstavnikov iger “skrivanja” in zato ni čudno, da zadnje čase vidimo kar nekaj podobnih kopij. Ena takšnih je tudi Aragami, kjer igrate kot ponovno vstali morilec, ki lahko med drugim nadzira sence. Od mrtvih vas je priklicala skrivnostna deklica Yamiko, katero morate rešiti pred silami… svetlobe?… čaki malo… a ni tu nekaj narobe? Igrate lahko na več možnih načinov, tako lahko pokosite vse sovražnike ali pa se jim enostavno izognete. Prav tako lahko izrabite različne sposobnosti padlega morilca, ki med drugim vključujejo tudi teleportacijo in različne temne talente. Kljub kratki dolžini je Aragami osvojila mnoge in tako se lahko pohvali z oceno 90% na platformi steam.

6. Carmageddon: Max Damage

Če ste pripadnik malo starejše generacije, vam je ime Carmageddon že takoj pritegnilo pozornost. Oh, ja, dirkanje z različnimi avtomobili in klanje nedolžnih civilistov za hec se je vrnilo, tokrat v novi, grafično bolj dovršeni podobi… a ne gre za prvi poskus. Vidite, Max Damage je namreč izboljšana različica igre Carmageddon: Reincarnation, ki je bila prvi poizkus vrnitve serije Carmageddon v žaromete. A ji ni najbolje uspelo. Slaba optimizacija, zanič nadzor, hroščatost in še kaj drugega je povzročilo, da je klavrno propadla. Na srečo se Stainless Games tu niso predali, ampak so si vzeli leto dni časa in vzeli najboljše stvari na Reincarnation, ostale pa izboljšali. Tako je prišel Max Damage, dosti bolje optimiziran in z boljšim nadzorom ter manj hrošči. Skratka, res vredno nadaljevanje, ki bo mnogim priklicalo pred oči enostavnejše čase, kjer smo z veseljem klali civiliste in razbijali avtomobile.

5. Shadow Warrior 2

Pravzaprav je vsaka od iger od tu naprej vredna prvega mesta na lestvici, zato bodo odločale malenkosti. Shadow Warrior 2 je prvoosebna streljačina z elementi iger igranja vlog, ki bo všeč vsakemu ljubitelju iger Borderlands, Destiny ali Doom. Izboljša mnogo stvari iz prvega Shadow Warrior-ja. Doda tudi nova orožja ter druge zadevščine, še vedno pa sledite dogodivščinam bivšega podjetniškega šoguna Lo Wang-a. Pet let je minilo, odkar ste zrušili zavezništvo med svojim starim šefom ter starodavnimi bogovi, a silam teme je vseeno uspelo. Tako se morate spet zoperstaviti demonskim silam ter staremu smrtnemu sovražniku Orochi Zilla v eni izmed najboljših prvoosebnih streljačin tega leta.

4. Titanfall 2

Kar kmalu po izidu prvega Titanfall-a je EA že izdal nadaljevanje. Titanfall 2 doda mnogo novosti, ki so si jih ljudje zaželeli. Med najodmevnejšimi je zagotovo izvrstna kampanja, ki vas kljub dokaj kratkemu času 4-6 ur odlično poglobi v svet, kjer je car tisti, ki ima največjega titana. Tudi večigralstvo je prejelo nove igralne načine in titane, krema na vrhu pa je še, da so mikrotransakcije povsem odsotne. EA si je očitno zaželel izboljšati svoj imidž in Titanfall je res skoraj predober, da bi bil resničen.

3. Farming Simulator 17

Na tretjem mestu imamo še nekaj za vas, poljedelce. Serija Farming Simulator je tudi letos dobila nadaljevanje, kjer je vidnih kar nekaj novih zadevšin. Več strojev, nove poljedelščine, vlaki, pujse-reja, več opcij pri gradnji stavb, nadgradnje strojev, misije… Mnogo novosti ter še vedno ista osnova – ravno to, kar smo od serije pričakovali ter si želeli. Vidimo se spet prihodnje leto, do takrat pa vam želimo veselo rejo pujsov.

2. Battlefield 1

Tesna bitka za prvo mesto se je, kljub tesnemu izidu, končala z uspešnico Battlefield 1 na drugem mestu. A morem reči še kaj? Raje si oglejte naš video opis.

1. Sid Meier’s Civilization VI

Pa smo prišli do prvega mesta zelo vročega meseca. Ta čast pripada igri Civilization VI, ki je popravila mešan sprejem Beyond Earth ter se raje vrnila v stare vode. Kljub povsem novemu izgledu je večina stvari še vedno enakih, a dobili smo par zanimivih mehanik. Firaxis še vedno sledi stari formuli 33/33/33, kjer 33% igre obdrži iste, 33% jo sestavljajo izboljšane mehanike, 33% pa je povsem novega. Odmevnejše nove mehanike so okrožja, ki poskrbijo za razvejana mesta, aktivni razvoj, kjer so razvojni bonusi odvisni od stvari, ki jih počnete ter združene skupine vojakov, ki omogočajo specifičnim vojakom, da se združijo v skupino. Prav tako imajo vodje tokrat dosti več osebnosti, dolge vojne pa povzročijo negodovanje meščanov, ki bi raje kruha in iger. A kljub zanimivim spremembam/novostim je umetna inteligenca še vedno nepredvidljiva in ne ravno inteligentna in ravno to je točka, na katero se mora Firaxis skoncentrirat v Civilization VII. Aja, pa Ghandi je še vedno manijak.

Dobili smo prvi igralni posnetek predelane igre Diablo 1

0

Pred kratkim je Blizzard napovedal nekaj novosti v igri Diablo 3 in ena od njih je bila povzeti dogodke znamenite igre Diablo 1 z najnovejšo tehnologijo.

Dishonored 2 z zadnjim napovednikom pred izidom

0

Razvijalci igre Dishonored 2 so nam priskrbeli še zadnji napovednik za njihovo igro, ki bo izšla jutri 11 novembra.

Blizzard bo gostil brezplačen vikend v igri Overwatch

0

Blizzard nas je presenetil z možnostjo brezplačnega igranja njihove najmlajše igre Overwatch.

Ubisoft v novembru podarja Far Cry 3: Blood Dragon

0

Ubisoft še vedno veselo praznuje 30 obletnico in tako letos od junija dalje podarja različne nove in stare igre. V prejšnjih mesecih smo se tako lahko polastili iger Prince of Persia: Sands of Time, Splinter Cell, Rayman Origins, The Crew ter Beyond Good and Evil.

V predzadnjem mesecu letošnjega leta so se odločili z množicami deliti še tri leta staro prvoosebno streljačino, postavljeno v osemdeseta. Govorim seveda o Far Cry 3 – Blood Dragon, neodvisnem dodatku igre Far Cry 3.

Da si prilastite svojo kopijo je za to potrebna zgolj registracija na (Ubisoftov) vmesnik Uplay in prisvojitev igre v roku 1 meseca (do 9.12.2016). S tem bo nato igra za vas brezplačna za “vselej”.

Tokrat nam podarjajo , Far Cry 3: Blood Dragon, ki je izšla leta 2013.

Igro pridobite TUKAJ.

ESL Pro League 2017 z nagradnim skladom kar 2 milijona dolarjev

0

Vsako leto potekata dve ESL Counter-Strike: Global Offensive pro ligi. V letu 2016 je nagradni sklad obeh znašal 1,5 milijona ameriških dolarjev.

Za leto 2017 ESL najavlja, da bo nagradni sklad povečan na 2 milijona ameriških dolarjev. ESL Pro liga sezona 5 se začne 7. februarja 2017 in traja do 17. maja 2017. Finalni obračuni bodo potekali v prvem tednu junija v Dallasu prihodnje leto. Po slabih dveh mesecih se bo pričela tudi sezona 6, ki bo potekala do decembra. Tekme obeh sezon bodo ob torkih, sredah in četrtkih zvečer po našem času. Zaenkrat ni znanih še nobenih ekip, ki bodo nastopile v teh dveh ligah. Pred kratkim smo poročali o finalnih obračunih ESL Counter-Strike: Global Offensive pro lige 4, kjer je slavila priljubljena severnoameriška ekipa Cloud9.

The Elder Scrolls VI hrepenenje in želje

0

Letošnje leto ljubitelji franšize The Elder Scrolls že zelo hrepenijo, da bi Bethesda najavila nadaljevanje. Vse se je začelo na E3 2016, kjer smo dobili potrdilo, da je nadaljevanje v izdelavi. Žal so povedali tudi, da še kar lep čas ne bomo dobili uradnega potrdila izida. Na letošnji E3 konferenci so javnosti povedali, da bi lahko o nadaljevanju razlagali v nedogled, mi pa bi dobili občutek, da še nimajo niti tehnologije za vse to. Vmes med poletjem se je vse skupaj malo utišalo, vse do tega trenutka. Pred kratkim je sorodno studijo ZeniMax Online izdalo brezplačni „One Tamriel“ dodatek za njihovo igro The Elder Scrolls Online, ki združi vse igralce in ponudi igri občutek svežine. Prav tako je Bethesda 28. Oktobra ponovno izdala preurejeno različico igre Skyrim za PC, Xbox One in PS4.

Ker je TES VI še verjetno zelo daleč stran, smo za vas poiskali in pripravili največje želje igralcev.

Kje bi se lahko nahajal The Elder Scrolls VI
Kje bi se lahko nahajal The Elder Scrolls VI

Kje bi se lahko nahajal nov Elder Scrolls?

Ko smo prvič vstopili v svet igre Oblivion, v deželo in sam center Tamriel-a – Cyrodiil, nam je velik odprt svet pustil odprta usta. Cyrodiil je bil takrat prava izbira, saj smo vsega videli po malo in nam je pustil željo, da raziščemo dežele, ki se nahajajo naokrog. In ravno na zimski čas leta 2011 so nas razvijalci pospremili v zimske dežele še zdaj popularne igre Skyrim. Gorovje in pokrajina posipana z snegom ter zanimiva vikinška arhitektura, ki nas je obdajala v odprtih deželah Skyrim-a, nas je ponovno očarala.

Dežel, ki še jih nismo raziskali v samem Tamriel-u, kaj šele drugje po svetu Nirn, je veliko. V še starejših naslovih smo lahko videli še delček Morrowind-a (vvardenfell), High Rock in Hammerfell. Te dežele nam niso pustile enak občutek raziskovanja kot v igri Oblivion ter Skyrim. Prav tako nam TES Online ponuja velik del dežel po vsem Tamriel-u, ampak marsikomu občutek ni enak ali pa se mu še bolj cedijo sline, da bi vstopil v eno-igralsko kampanjo in sam raziskoval te dežele.

ayleid-ruins
Ayleid ruins

Za nadaljevanje se bo seveda studijo Bethesda moralo potruditi – še posebej zaradi odličnega, bogatega sveta, ki so ga ustvarili razvijalci pri studijo CD Projekt Red pri njihovi najnovejši RPG igri The Witcher III. Ravno tega se veliko ljubiteljev bojijo pri nadaljevanju TES franšize. Velik padec v odprtem svetu Skyrim-a vidimo ravno v tem, pomanjkanje vsebine. Svet ni tako bogat, kot bi lahko bil in zaradi tega se več kdo ni odločil za počasno potovanje ampak je raje uporabil „Fast travel“.

Seveda jih je veliko izjavilo, da je pust svet zaradi puste dežele, ki so jo izbrali. In točno zaradi tega si večina igralcev želi. Da bi nadaljevanje bilo na popolnoma drugi strani Tamriel-a. Deželi Valenwood in Elsweyr sta trenutno prva izbira igralcev, zelo pa se približuje otok Summerset Isles ter dežela Black Marsh. A igralce zelo skrbi velikost teh map, ki bi težko dale enak občutek sveta kot Witcher III. Zato so si sestavili popolno kombinacijo, ki bi odlično delovala za naslednjo TES igro. Tako so jih želje popeljale na združenje štirih dežel, ki so Valenwood, Elsweyr, delček Cyrodiil ter Black Marsh, za popoln plačljiv dodatek pa bi dobili še celoten otok Summerset Isles.

25372-5-1245865971
Ustvarjanje uroka v TES: Oblivion

Katere elemente bi lahko dodali/odstranili/spremenili v novem Elder Scrolls-u?

Skyrim ni bil pust le v samih delčkih dežele, ampak je Bethesda odvzela ali zamenjala tudi nekatere zanimive elemente. Za vas smo poiskali elemente, ki si igralci močno želijo nazaj, ali pa jih nočejo nikoli več videti.

Ustvarjanje orožij, oklepov in drugih stvari je bilo v Skyrim-u zelo dobro narejeno in je element, za katerega si igralci želijo v naslednjih TES delih. A marsikdo meni, da je bilo v Skyrimu ustvarjanje  prelahko in da je nudilo premalo opcij. Je pa zanimivo, da je velika želja igralcev tudi to, da bi lahko to počeli le nekateri NPC-ji, mi kot junak zgodbe pa bi jim nosili surovine ter denar za želeno stvar.

Še ena največjih želj je, da razvijalci vrnejo možnost ustvarjanja svojih urokov, ki je bila odvzeta v Skyrim-u. Prav tako si želijo, da bi lahko nadgrajevali že obstoječe uroke, da ne bi bile nekoristne, ko se mi in nasprotniki izboljšujemo. Zanimivo je tudi, da si večina nikakor ne želi, da vrnejo sposobnost „Zmajevih krikov (Dragon Shouts)“.

Igralci si tudi močno želijo tudi dva elementa iz igre Fallout 4. Ena izmed njih je možnost preživetvenega načina (survival mode), kjer bi se moral igralec prehranjevat, hodit spat in oblačit, da bi preživel. Zelo bi moral biti pozoren, kaj imaš zraven saj bi le imel majhno torbo, v katero bi lahko shranil le malo stvari. Hitro potovanje (fast travel) bi bilo seveda izključeno, uporabil bi lahko le prevoznike, ki bi te peljali do varnih lokacij. Seveda bi bila zelo omejena tudi uporaba napitkov in drugih stvari sredi boja ter realistične poškodbe med tem.

Gradnja hiše v TES: Skyrim
Gradnja hiše v TES: Skyrim

Drug element iz igre Fallout 4 je seveda gradnja. Ampak ne na tako nadležen način kot v Fallout 4. Želja je, da bi lahko v novem TES kupil ozemlje ali pa ga dobil z zelo težko nalogo. Na tem območju bi lahko nato postavil podjetje. Podjetja, ki so zelo zaželena so: trgovanje, ročna obrt, kmetija, taverna, kamnosek, banka, transport, kriminalna dejavnost in lov. Če pa kdo ne bi želel imeti podjetja, bi seveda lahko ustvaril kaj za sebe – kot grad ali hišo.

Največja želja mnogih je tudi izboljšan bojni sistem. Marsikomu se zdi, da so dvoboji v igri enostavno prelahki in da ne nudijo nobenega izziva. Določeni elementi so premočni, v kolikor so drugi popolnoma ne koristni. Marsikdo meni, da je največji izziv biti lokostrelec, prav tako menijo, da je lokostrelec najbolj zabaven. Najmanj zabaven in najlažji bi naj bil boj z meči, saj od tebe zahteva samo klikanje na miško/kontroler.

Nikakor pa si večina ljudi ne želi, da naš karakter govori kot v Fallout 4… razen če bi bile velike razlike v dialogih ter več opcij. 

Dwemer
Dwemer

Kakšno zgodbo bi lahko imel nov Elder Scrolls?

Kakšno zgodbo bodo pri Bethesda izbrali je seveda skrivnost. Igralci upajo, da bodo šli v popolnoma novo obdobje. Obdobje kjer bi se vrnilo ljudstvo Dwemer, ko bi ne združen Tamriel bil ponovno napaden od dežel iz Akvir-ja. Igralci si to želijo le, ker bi tako lahko razvijalci brez problema dodali nova orožja, tehnologijo in zanimive elemente k igri. Pa tudi – koga ne bi zanimalo kaj se dogaja na vzhodni strani še neraziskanega sveta. 

Modi v novem Elder Scrolls-u?

Marsikdo sliši ime The Elder Scrolls in takoj pomisli na igro odprtega sveta z 1000 dostopnimi modi, ki popolnoma spremenijo igro. Ampak obstajajo modi, za katere igralci menijo, da bi morali biti vključeni v samo igro. En primer je „unofficial patch“, ki popravi na stotine hroščev, nad katerimi so razvijalci obupali. Seveda to ne bi bila igra, izdelana iz strani razvijalcev studia Bethesda, če ne bi imela na tisoče hroščev. Ampak tukaj se gre za občutek, ki ga dobijo sami igralci o razvijalcih.

Naslednji mod je SkyUI za Skyrim. Ta mod popolnoma spremeni uporabniški vmesnik na PC različici igre. V Skyrim-u je uporabniški vmesnik zelo slab, saj je ustvarjen za konzole in ljubitelji mišk ne pridejo do pravega potenciala.

Kaj pa si vi želite v novi The Elder Scrolls igri?

Prva dirka Hitri Dirkač GT3 prvenstva je za nami

0

Za dirkači prvenstva Hitri dirkač GT3 sta prvi dirki sezone. Vreme nam je šlo na voljo, tehnični pogoji tudi in tako smo končno dočakali uradne predstavitve vseh dirkalnikov na stezi v Mugellu. Nekateri so doživeli božjastne napade, drugi so se v trenutku zaljubili v zanimive in predvsem zelo samosvoje barvne sheme dirkalnikov. Mit o čudnih gobicah, ki so krožile med ekipnimi oblikovalci torej drži? Zadevo bomo preiskali in vas obveščamo v naslednjih novicah. Sedaj pa k bolj resnim temam.

1-1.jpg

Že med kvalifikacijami se je pokazalo, da bo zastavonoša Mugella, roza dirkalnik ekipe Dizel Race Team. Tradicionalno se je v boj za prvo štartno vrsto vmešal Janko, ki je svojega zelenega Lamborghinija ožel do zadnjih konjskih kapljic in skočil v prvo vrsto, ob bok Alenu. Sledili sta še dve roza Hubbi Bubbi, kot so ju ljubkovalno poimenovali navijači, nato pa so se premešali Audiji, Lamborghiniji in po en Ferrari in BMW. Očitno Italijanski zrak ne dane dobro Mercedesovim motorjem, saj sta oba dirkača z obilico težav kvalifikacije zaključila v ozadju. Inženirje v Affalterbachu čaka še veliko dela.  

2-1.jpg

Ob preletu dirkalnikov pred startom prve dirke, smo lahko opazili, da nekateri besno stiskajo volane, stiskajo zobe in pljuvajo v vizir. Napetost se je čutila tudi med navijačicami, saj so nekatere ob zeleni luči padle v nezavest. Bobnenje dirkalnikov je napolnilo zrak, ko so se naši junaki podali proti prvemu zavoju. Spredaj se je vnela bitka med Mclarni ekipe Dizel Race Team in Lamborghiniji ekipe Snita Skira. Slednji so po ravnini dali vedeti, kdo je zmožen prebiti zvočni zid, Mclarni pa so bili zalepljeni ob tla v notranjem delu proge. Malo bolj zadaj so se udarili Gantar, Eržen in Kraner. Šlo je na nož, neki neznanec bi verjetno celo dirko vpil ULALALA, mi pa smo samo strmeli ob tesnih dvobojih, ogledalo na ogledalo. Da vsako mesto šteje, so dokazali tudi Tuš, Fabijan, Panger in Ocvirk, ki so se vžigali med seboj za častno deseto mesto. Devetnajst krogov je ob tako napeti dirki hitro minilo in prvo zmago v sezoni je pobasal Alen, sledila sta mu Janko in Tomaž.

6-1.jpg

Lahko bi rekli, da je minil zgolj trenutek in že smo bili na startu druge dirke. Tokrat so se Italijanke pripravile in si na glavo nadele slušalke. Niso pa pričakovale, da jim bodo zračni tokovi dirkalnikov mešali štrene in jim dvigovali krila.  Pred začetkom dirke smo se podali med dirkalniki in opazili, da je večina na srednje trdih gumah, nekateri pa so tvegali in vzeli tršo različico. Od strokovnjaka iz Lamborghinijeve garaže smo izvedeli, da dobavitelj AC, za njihove ekipe še ni razvil prave trde pnevmatike in bodo tako tvegali z drugačno taktiko. Ob poku štartne pištole, oziroma ugasnjenih lučeh se je nadaljeval ples zelenih in roza dirkalnikov. Gnečo in zmedo v prvih krogih je izkoristil Marjan, ki je švignil v bokse na hiter postanek in se nato vrnil na prazno stezo.  Po odličnem startu se je Alen počasi oddaljeval od paketa Lamborgihnijev, ki so podirali hitrostne rekorde na dolgi startni ravnini. Tokrat se je v boj za vrh z drugačno taktiko vmešal še Marko s Ferrarijem in domačinom so se zasvetile solze sreče na obrazih. Za preostale točke smo opazovali še napeto četverko, ki jo je vodil Matjaž z Audijem in tako naznanil svetlejšo prihodnost za ekipo SRT. Tudi drugo dirko je dobil Alen, tokrat pred moštvenim kolegom Marjanom in vedno hitrim Jankom.

5-1.jpg

Kljub prvim kilometrom v novi sezoni, večjih incidentov ni bilo. Nekaj težav je povzročala slabo vidna črta, za vstop v bokse, zaradi česar je že odstopil hišnik v Mugellu, ostala organizacija pa je bila vrhunska. Ekipe so si zaprisegle, da bodo že do naslednje dirke v Monzi dodelale svoje nastavitve in dodale kakšno konjsko moč sem in tja. Po videnem, je začetek sezone obarvan roza, vendar verjamemo da ostali niso vrgli zobnikov v prtljažnik!

4-1.jpg

 Se vidimo v Monzi, 20. 11. 2016!

Avtor članka: Tomaž Pavšek

Reiza Studios izdali dodatek za Automobilisto

0

ams_bh_ultima1

Konec oktobra je Automobilista dobila britansko obarvan plačljiv dodatek. Skupaj z dodatkom je prišla tudi posodobitev v1.1, ki prinaša kar nekaj izboljšav. Glavne izmed njih so:

  • dodan Spotter
  • izboljšano delovanje zadnjega krilca na dirkalnikih Montana, StockV8, Boxer Cup, Superkart, Ultima GTR
  • izboljšano delovanje pnevmatik na dirkalnikih F-V12, Montana, StockV8, Boxer Cup, Ultima GTR
  • dodan konfiguracijski meni v Showroom
  • izboljšani senčilniki na vozilih
  • dodan paket voznikov

Za tiste, ki si želite nekaj britanskega pridiha v tej brazilski simulaciji, so v dodatku Brit Pack na voljo naslednje proge in avtomobili:

Dirkališča:

  • Brands Hatch
  • Cadwell Park
  • Oulton Park

Avtomobili:

  • Ultima GTR
  • F-Trainer
  • MCR Sports 2000
  • Caterham 270, 360R in 620R

Podrobnosti si lahko preberete na Reizinem forumu. Dodatek je na voljo na Steamu za 19,99 €.

ams_imola2016_1

Razvijalci pa po izidu brit packa ne počivajo, najavili so namreč že Imolo iz štirih različnih obdobij.

Avtor članka: Tomaž Eržen

BlizzCon 2016

Tudi na letošnjem BlizzConu nas niso razočarali. Če ste karkoli zamudili imamo za vas povzetek najboljših stvari, ki so se zgodile.

Simulatorji letenja

0

Na trgu je dokaj malo iger s to tematiko, razlog tega je verjetno težavnost izdelave takšne igre. Najbolj uspešne tovrstne igre so: Microsoft Flight Simulator X, P3D in X-Plane 10. Microsoft Flight Simulator X je stara že skoraj 10 let, a po mojem mnenju še vedno najbolj uporabna. Z različnimi dodatki igro dvignemo na visok nivo virtualnega letenja.

Izid igre X-Plane 11 v mesecu novembru:

Koncept igre bo verjetno enak kot pri predhodnikih z manjšimi spremembami. Občutnejše razlike pa bodo vidne v teksturah letališč, mest in nenazadnje terena, zvoka, osvetljave, vremena in še in še. Ustvarjalci obljubljajo tudi nekaj novih letal in šolo letenja, ki bo prišla prav vsem začetnikom.

Vsi virtualni letalci, ki si igro X-Plane 10 ob vseh dodatkih že lastite, boste najbrž pošteno razmislili pred nakupom.

Natančnega datuma ustvarjalci niso razkrili, zato predlagajo da spremljajte njihovo spletno stran.

 

Uporaba simulatorjev letenja:

  • sproščanje adrenalina
  • zabava
  • profesionalna raba, s katero se hočemo čim bližje približati resničnemu letenju

Virtualno letalstvo po svetu:

Prav za to profesionalno rabo so se ustanovile številne divizije pod okriljem Mednarodne organizacije za virtualno letenje IVAO. Ta omogoča resnično kontrolo letenja nad letali, ki so povezani na mrežo. Kontrolor ali pilot lahko postane vsak, z malo predhodnega znanja, znanjem angleščine in voljo do učenja.

Poleg IVAO pa je na voljo tudi mreža VATSIM.

Virtualno letalstvo v Slovenji:

V Sloveniji imamo tudi to področje dobro urejeno. Na voljo je Slovenska letalska divizija, virtualna letalska družba Adria Airways Virtual in Facebook skupina Klub virtualnega letalstva. Tukaj si člani med seboj pomagamo, dajemo nasvete in delimo prekrasne slike iz naših potovanj.

Če ste ljubitelj letalstva, vam predlagamo da se nam pridružite.

 

Diablo 3: Necromancer, Diablo 1 temnica in dve novi coni

0

Na letošnjem BlizzCon-u nam je Blizzard prikazal kar nekaj novosti, ki nas čakajo v igri Diablo 3.

Starcraft II gre v F2P vode

0

Danes se je začel vele-slavni sejem Blizzcon in Blizzard nam je pripravil kar nekaj slastnih presenečenj.

Tako bo strategija Starcraft II od 14. novembra postal povsem brezplačen. Igralci bodo preko Battle.net klienta prenesli prvo kampanjo imenovano Wings of Liberty in povsem zastonj lahko preigrali skozi prvi del zgodbe ter sodelovali v večigralstvu. Lastniki Wings of Liberty pa boste prejeli naslednji del, imenovan Heart of the Swarm, uganili ste, tudi povsem brezplačno.

Blizzard čezdalje bolj pogleduje proti F2P trgu. Poleg svoje brezplačne igre Hearthstone so brezplačno letos ponudili tudi prvi del Starcraft-a. Upajmo, da te poteze nakazujejo na Starcraft III in da se slavni razvijalec spet vrača v strategije.

Pokémon GO in dnevne nagrade

0

Še vedno zelo popularna igra Pokémon GO redno dobiva posodobitve in tokrat nam je Niantic razkril zelo zanimive informacije, ki nas bodo najverjetneje čakale v naslednji posodobitvi.

Povedali so, da hočejo trenerje spraviti na noge s vsakodnevnimi nagradami. Zadeva bo delovala na principu podeljevanja nagrad ob obisku Pokéstopa. Še več dobrot bomo dobili, če bomo to počeli vsak dan, sedem dni zaporedoma. Isto bo seveda veljajo tudi pri lovljenju Pokémonov.

Vsak dan obiska Pokéstopa nam bo prinesel:

  • 500 XP
  • ostale predmete

Če bomo obiskovali PokéStop vsak dan, sedem dni zaporedoma, nam bo to prineslo:

  • 2000 XP
  • Večjo količino ostalih predmetov

Če bomo ulovili Pokémona vsak dan, nam bo to prineslo:

  • 500 XP
  • 600 Stardust

Če bomo ulovili Pokémona vsak dan, sedem dni zaporedoma, nam bo to prineslo:

  • 2000 XP
  • 2400 Stardust

14908308_1009526159193942_7452966184145639803_n

Microsoft: Ne pričakujte nove konzole vsake dve leti

0

Seveda še ne vemo kakšna bo naslednja konzola, ki nam jo bo prikazal Microsoft, lahko pa rečemo, da nove naprave iz njegove strani vedno bolj navdušujejo.

Pregled – Sorcerer King: Rivals

Razvojna ekipa: Stardock Entertainment (ZDA)
Založnik: Stardock Entertainment
Spletna stran: https://www.sorcererking.com/
Steam: https://store.steampowered.com/app/496730/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=r_jfg2WmoEA
Operacijski sistemi: Windows 7, 8, 8.1, 10
Datum izida: 22.9.2016
Cena: 
27.99€ (50% popust če si lastite igro Sorcerer King)

Zvrst: Potezna strategija/Igranje vlog


Video pregled


Pregled

Po korakih predhodnikov

Stardock je v svoji dolgi zgodovini izdal že mnogo odličnih naslovov, eden od njih je bil tudi Fallen Enchantress. Zaradi stila, podobnega Age of Wonders je bila instantni uspeh in nadaljevanje je bilo zagotovljeno. Leto pozneje smo dobili Sorcerer King, ki je mnogo stvari prevzel od Enchantress, a je bil risankastega izgleda, imel pa je tudi zanimivejši cilj.

sorcerer-king-rivals-2
Primer ene izmed nalog

Za ljubitelje Sorcerer King-a pa je sedaj izšel tudi samostojni dodatek Rivals, ki pa se na prvi pogled ne razlikuje kaj preveč od originalne igre. Še vedno se borite proti vsemogočnemu Coprniku, a tokrat je vaš cilj malce bolj optimističen. Medtem, ko ste prej hoteli sovražnika le ustaviti, se tokrat želite postaviti na njegovo raven – postati Bog. A tudi coprnik ima svoje cilje. Tekom igre namreč uničuje čarobne kristale, ki se nahajajo po celotni mapi. Če jih uniči dovolj, postane neumrljiv in to je za vas, ki svojega šefa ne marate preveč, slaba novica. Zanimivo igralno izkušnjo je spremljalo tudi dosti duhovitih nalog s klasičnim Monthy Python humorjem (boš ostal in se pogumno boril ali boš nabrusil pete in jo pogumno ucvrl).

Glavoboli

Vseeno je igro spremljal en kar velik problem – umetna inteligenca je bila porazna, do točke, kjer je v kampanji sploh ni bilo, vse je bilo skriptirano. V “navadnem” načinu ji je sicer šlo malenkost bolje, a kar nekaj ljudi je naletelo na problem, kjer je sovražnik celotno igro preživel na mestu in se sploh ni premaknil od tam. Tudi med spopadi ji ni šlo nič kaj bolje, v najboljšem primeru je bila povprečna z občasnimi prebliski norosti.

skrivals_thefrozenrealm
Snežno kraljestvo

Ker zdaj približno veste, zakaj se je šlo v originalni igri, preidimo k neodvisnemu dodatku. Gradnja mest ostaja enaka, novačenje enot je isto, prav tako njihovo opremljanje. Skratka, vse razen glavnega cilja, izboljšanega uporabniškega vmesnika, novih nalog, dveh novih frakcij (nesmrtneži in škrati z lastnimi enotami in prilagojenim načinom igranja), je identično kot poprej… Aja, baje je par izboljšav prejela tudi umetna inteligenca, a nisem opazil bistvene razlike. Res pa je, da v par igrah, ki sem jih igral, ni nikoli ostala na začetnem mestu kot kakšen retardiran hlod, ampak se je pričela aktivno širiti. Zdaj ne vem, ali gre le za srečo ali ne, ampak sklepam, da so pri Stardocku uspeli odpraviti ta precejšni hrošč, ki je mnogim uničeval zadovoljstvo pri igranju.

Upanje umre zadnje

Tako pri Sorcerer King, gre posledično tudi pri Rivals za klasično fantazijsko strategijo v stilu Age of Wonders, kjer začnete z eno bazo, nato pa se počasi širite. Pred začetkom lahko še izberete poljubnega vladarja, od katerega so odvisne ponujene coprnije, ter začetne enote, vsak pa ima še posebno sposobnost. Na začetku se počasi začnete širiti, a kmalu pritegnete pozornost svojega nadrejenega. Če pametno odgovarjate med zaslišanjem, ki vam ga nameni, imate priložnost dobiti dodatne resurse ali enote, drugače pa vam kar hitro obljubi, da bo poračunal z vami… ko bo imel čas.

sorcerers-king-rivals-02
Banditi, povsod banditi

Ker je svet poln različnih monstrunov in banditov boste potrebovali vojsko. Enote lahko gradite v vaših bazah, dober vir pa so tudi naloge, ki vas občasno nagradijo z novo skupino vojakov. Je pa potrebno omeniti, da v igri ni fokus gradnje čim več enot, ampak je bolje imeti par elitnih skupin, ki se lažje postavijo po robu vojski za vojski, ki jih coprnik pošilja nad vas. Vas čas je namreč omejen. Cilj Coprnika je uničiti vse kristale, kar ga naredi neumrljivega. To je seveda slaba novica za vas, saj šefa sploh ne marate… kako ga boste šele prenašali celo večnost?Torej se začnete širiti. Sčasoma zgradite dovolj naselij in naberete dovolj veliko vojsko ter zaveznike, da začnete ultimativni spopad. Na srečo v boju niste sami. Po zemljevidu se namreč nahaja tudi več manjših frakcij, s katerimi se lahko združite. Če to ni možno, jih je priporočljivo uničiti, saj jih drugače coprnik prej ali slej premami na svojo stran.

Ko se dve skupini vojakov srečata na zemljevidu, se kamera premakne na ločeno bojišče, kjer se v potezni bitki pomerita med seboj. Skoraj vsaka enota ima par posebnih sposobnosti, med potovanjem pa lahko najdete ali naredite tudi različne pripomočke in artefakte z unikatnimi sposobnosti. Tudi šefi sčasoma napredujejo in vsak izmed njih ima ločen skill tree, kjer jim nato dodelite različne pasivne in aktivne sposobnosti.

 

Le malo novega

Osredotočimo se na novosti, začenjaši pri cilju. Kot sem že omenil, je vaš cilj postati Bog. Enostavno. Čeprav to ne vpliva kaj preveč na igro, pa imate v bukvi čarovnij na voljo eno novost, čarovnijo, ki zniža Božje točke sovražniku. Oba z Coprnikom namreč zbirata točke in kdor jih prvi zbere 100, se pridruži božanstvom.

sorcerers-king-rivals-08
Vse klase razen novih se igrajo bolj kot ne identično

Tu sta še dve novi frakciji. Celotna rasa škratov ima posebno sposobnost “delanja” snega, kot bi šlo za majhne Božičke. Prav tako dobijo na tem terenu dodatne bonuse, najbolj odmevno pa je hitrejše premikanje. Če vas to še ni prepričalo, pa naj omenim še, da njihov vladar jaha ogromnega pajka, ki pljuva kislino in hipnotizira sovražnike. Za arahnofobe ostanejo še vedno okostnjaki. Posebnost njihovega vladarja je, da lahko oživlja trupla umrlih na bojišču in si z njimi polni svojo vojsko mrtvakov.

Kopiraj in prilepi

Rivals je seveda prevzel tudi slabosti predhodnika, od katerih najbolj izstopa že prej omenjena umetna inteligenca. A k njej lahko dodamo še eno veliko slabost. Kampanja je namreč povsem copy paste iz Sorcerer King, praktično vse je identično. To pomeni, da boste srečevali identične sovražnike, naloge, skriptirane dogodke in pač vse, kar je bilo v kampanji. Res prosimo preveč, če želimo v samostojnem dodatku novo kampanjo? Očitno ja.

396496_herobattle_medium
Večji kot so, lažje padejo

Z grafičnega vidika gre še vedno za isto igro, torej luštkan, risankast izgled ter gladko delovanje brez sesuvanj ter pretiranih sistemskih nastavitev. Delovanje je v večini primerov gladko, a sem se ob igranju s škrati srečal z padanjem sličic pod 60, razlog čemu je bil predvsem sneg in z njem povezani učinki. Pohvalna ostaja tudi zvočna podlaga, a nič ne bi imel proti kakšni novi skladbi.

Zaključek

Če vse povežemo v celoto, morda res ne dobimo unikatne igre, a Sorcerer King Rivals je še vedno dovolj dobro narejen, da je igranje zabavno in ne postane dolgočasno. Lastniki originalne igre dobite na platformi steam še 50% popust, kar je tudi edina stvar, zaradi katere vam ne odsvetujem nakupa. Je pa Rivals za novince serije zagotovo vreden nakup, saj vsebuje praktično vse, kar je naredilo Sorcerer King tako popularen.


 

Routine: Končno imamo datum izida

0

Routine je bil prvič prikazan leta 2012 na dogodku Gamescom, danes pa smo končno dobili datum izida.