Zavedamo se, da trenutno večigralskim vodam vlada predvsem Apex Legends a prav kmalu bo na področju streljanja popolnih neznancev dobil novo konkurenco, čeprav morda ne ravno direktno.
Gre za The Division 2, kjer se bomo v odprtem svetu podali po ulicah Washingtona.
Za razliko od prvenca, nas tokrat ne čaka globoko zasnežen okoliš, ki je enki dal tak prav poseben pridih ampak nas bo v oči zbodlo veliko več zelenja in kratki rokavi.
Zgodba zaenkrat ne zgleda nekaj posebnega: pač za mesto se borijo razne frakcije in mi, kot pripadnik posebnih enot The Division, želimo njihovo prevlado preprečiti ter nato povrniti ljudi nazaj v civilizacijo.
Igro bo še vedno poganjal pogon Snowdrop Engine in čeprav je ta še vedno tako lep kot nekdaj, tistega huronskega navdušenja nad vizualno podobo, kot se je to zgodilo ob prvih napovednikih prvega dela, nismo dobili.
The Division 2 bomo lahko kmalu tudi praktično preizkusili. Odprta beta se bo začela 1. marca in bo trajala 3 dni, torej do 4. marca.
Avtor, ki stoji za filmi Gospodar Prstanov, bo dobil svoj biografski film. Tako bomo lahko končno videli, kako je J.R.R. Tolkien sploh prišel do Srednjega sveta in celotne zgodbe, ki smo jih dolga leta najprej brali ter nato še gledali na filmskih platnih.
Film bo sledil njegovi življenjski zgodbi in sicer od odraščanja v sirotišnici do njegovega služenja v prvi svetovni vojni.
Glavno vlogo bo prevzel igralec Nicholas Hoult, njegovo ženo pa bo igrala Lily Collins.
Glede na to, da se gre za avtobiografijo, ima film presenetljivo veliko specialnih efektov ion nismo povsem prepričani, da ne gre morda za novi del Gospodarja Prstanov.
Tolkiena bomo lahko v kinih gledali 10. maja 2019.
Če pokukaš na zadnjo stran računalnika boš zapazil, da se tam nahaja kar nekaj lukenj vseh možnih oblik in velikosti. Ne, ne soočaš se s problemom lačnih glodavcev, temveč tvoj računalnik vsebuje razne priključke za povezavo z zunanjimi napravami, nekatere izmed katerih uporabljaš vsak dan, brez da bi se morda tega sploh zavedal. A čeprav pogostejše pozna že vsak izmed nas, se ob drugih lahko zgolj popraskaš po glavi z obilico dvoma. Sploh starejši računalniki so namreč polni zastarelih priključkov, ki se dandanes ne uporabljajo več. A vseeno ti tudi znanje o teh omogoča hvalisanje pred znanci, sodelavci in prijatelji. Nedvomno je pametno vedeti, za kaj se kateri priključek uporablja, zato smo na to temo pripravili obširen vodič.
Priključke bomo razdelili v kategorije po namenskosti s kratkim opisom vsakega, v kategorijah pa jih bomo navedli od najstarejšega pa do najnovejšega. Pokrili bomo večino najpopularnejših priključkov skozi zgodovino, a še zmerom obstaja veliko drugih, ki nikoli niso pridobili večje popularnosti in se uveljavili.
Video priključki
Video priključki služijo prenosu slike, najdemo pa jih na vsakem računalniku ter praktično vsakem mediju z zaslonom ali možnostjo oddajanja slike. Brez njih namreč prejemanje slike zunanjih naprav ne bi bilo možno, zato jih vsak osebni in prenosni računalnik navadno vsebuje par, v primeru ločene grafične kartice pa uporabljamo priključke na le tej. V obzir je potrebno vzeti, da analogni video signal prenaša zgolj sliko, medtem, ko digitalni lahko prenaša tudi zvok.
Kompozitni video
Kompozitni video je eden najzgodnejših primerov video vhoda. Že dolgo nazaj je praznoval abrahama, saj je v uporabo prešel sredi 50. let prejšnjega stoletja ob višku popularnosti barvne televizije. Veliko starejših modelov televizij in računalnikov ga še zmerom vsebuje, čeprav ga na novejši tehniki ne najdemo več, pa tudi drugje ga bomo uporabili kvečjemu za povezavo starejših VCR ali DVD predvajalnikov.
Komponentni video
Komponentni video je prav tako kot kompozitni video dandanes že zastarela oblika video vmesnika in v veliko obzirih zelo podobna slednjemu, le da je tu video signal razdeljen na več kot dva kanala. Zaradi tega omogoča višjo kvaliteto kot kompozitni video, a zaradi več kablovja in neintuitivnosti za manj tehnično podkovane se praktično ne uporablja več. Najdemo ga sploh na starejših DVD ali VCR predvajalnikih ter televizijah, a nove naprave ga ne vsebujejo več.
VGA
Vsesplošno popularen sivobradi “Video Graphics Array” oziroma VGA šteje že preko 30 let, saj smo ga prvič ugledali v IBM PS/2 liniji računalnikov v daljnem letu 1987. Vsebuje ga praktično vsak starejši zaslon, a prenaša zgolj analogni video signal, preko 15-pinskega konektorja z vijakom na vsaki strani za zagotovitev varne povezave. Dandanes zaradi neimpresivnih karakteristik glede podprtih ločljivosti in hitrosti osveževanja VGA počasi prehaja izven uporabe, čeprav je zaradi razširjenosti še vedno pogosto prisoten na pisarniških računalnikih in prenosnikih, najdemo pa ga na praktično vsakem starejšem zaslonu.
S-Video
S-Video je v uporabo kot VGA prešel v letu 1987, šlo pa bi naj za zmogljivejšo različico video povezave, čeprav nikoli ni dosegla popularnosti VGA. Kot kompozitni/komponentni video in VGA tudi S-Video prenaša zgolj analogni video signal, zato je za zvok potrebno uporabljati ločeno povezavo. S-Video se dandanes praktično ne uporablja več, a vseeno ga lahko zasledimo na kakšni malo starejši napravi.
Mini-VGA
Mini-VGA je manjša, kompaktnejša različica VGA priključka, ki se je včasih uporabljala na starejših prenosnih računalnikih – čeprav dosti redkeje kot VGA. Kljub temu, da je standardni VGA v uporabi občasno še dandanes, mini-VGA na novejših modelih prenosnikov ne najdemo več in je utonil v pozabo.
DVI
DVI je v uporabo prešel v poznih 90. in dandanes velja za enega najbolj razširjenih priključkov. Najdemo ga lahko na praktično vsakem zaslonu in grafični kartici (počasi izginja), saj je zaradi podpore višjih resolucij in višjih hitrosti osveževanja na novejših napravah postal popularna zamenjava za VGA. Njegova največja prednost pred slednjim je zmožnost prenašanja zvoka (potreben DVI-HDMI pretvornik), za ta namen pa ga najdemo v treh variantah: DVI-D (samo digitalni signal), DVI-A (samo analogni signal) in DVI-I (dandanes najpopularnejši, tako digitalni kot analogni signal). A kljub popularnosti tudi DVI počasi zamenjujeta HDMI in DP, saj se je izkazal za bolj štorastega in manj zanesljivega.
Mini-DVI/Micro-DVI
Mini-DVI in Micro-DVI najdemo skorajda ekskluzivno na starejših Apple računalnikih (PowerBook, MacBook in iMac, letniki 2000-2005). Zaradi prenašanja zgolj digitalnega signala in potrebe po adapterju ju je mnogo potrošnikov označilo za nepotrebna in neumna, zato sta hitro prešla iz uporabe. Dandanes jih najdemo samo na zelo starih modelih Apple prenosnih računalnikov.
HDMI
HDMI trenutno prevladuje na trgu video priključkov. Ni se čuditi, če zelo težko najdete zaslon, televizijo, igralno konzolo ali grafično kartico, ki ga ne bi vsebovala, saj z digitalnem prenosu slike po zaslugi zanesljivosti, enostavnosti in kvalitetnosti velja za zelo priljubljenega, a kljub temu vsi HDMI priključki niso enakovredni! Na trgu obstaja veliko različic, najnovejše pa podpirajo resolucije do 8K pri 120Hz. Kot rečeno HDMI najdemo skoraj povsod, zato je tudi v svetu poslovnih računalnikov počasi pričel izrivati VGA in se uveljavil kot ultimativna vsestranska metoda prenašanja slike.
Mini-HDMI/Micro-HDMI
Priključka s skorajda identičnimi karakteristikami kot HDMI, najdemo pa ju predvsem na pametnih telefonih ter tablicah, prav tako pa tudi na vsestransko usmerjenih zaslonih ter igralnih konzolah. medtem, ko se na namiznih računalnikih nahajata zelo poredko, sta zaradi majhnosti in zanesljivosti zelo popularna tudi pri prenosnikih.
DisplayPort (DP)
Display Port ali DP je po karakteristikah skoraj identičen HDMI, a prevladuje pri računalniških sistemih ter zaslonih. A za razliko od HDMI nikoli ni uspel preiti izven računalniške sfere in vsebuje ga le redko-katera televizija ali projektor. Podpira višje resolucije in omogoča priklop večje količine zaslonov, zaradi česar je trenutno najpopularnejša izbira ob kombinaciji računalnika in računalniškega zaslona pri resolucijah nad 1080p. Omembe vredna razlika med HDMI in DP je tudi, da prvi za prisotnost na zaslonu potrebuje plačano licenco, medtem, ko se lahko DP priključek na zaslon vgradi brezplačno.
Mini-DisplayPort
Zadnje čase se kot zamenjava Mini-DVI pri prenosnih računalnikih in sploh Apple napravah pričenja uporabljati Mini-DP. Držijo se ga podobne karakteristike kot predhodnika, saj večina naprav za uporabo potrebuje adapter, a vsebuje tudi vsestranskost in impresivne karakteristike DP priključkov.
Periferni priključki
Periferni priključki služijo za povezovanje računalnika s samostojnimi perifernimi oziroma zunanjimi napravami, namenjenimi interakciji med človekom in računalnikom, vnašanje ter prenašanje podatkov oziroma medsebojni komunikaciji računalnikov.
PS/2
PS/2 priključki so v širšo uporabo prešli v 1987, uporabljajo pa so se za priklop mišk in tipkovnic. Modri priljučki se uporabljajo za tipkovnice, medtem, ko se svetlo zeleni uporabljajo za miške. Kljub temu, da dandanes zelo redko v uporabi najdemo tako staro miško ali tipkovnico, saj so te prišle na USB, moderne matične plošče še zmeraj vsebujejo ta priključka, navadno enega v kombinirani različici, ki podpira tako miške, kot tipkovnice.
Paralelni priključek
Paralelni priključek se je nekdaj uporabljal za povezavo med računalnikom in tiskalniki ali podobnimi napravami. Kasneje ga je zamenjal DB-25, dandanes pa je povsem zašel v pozabo, saj ga je nadomesetil v vseh obzirih nadomestil superioren vsestranski USB.
USB-A
USB-A oziroma navadno kar USB je najpopularnejši vsestranski priključek današnjega obdobja, ki velja za standard in se v večjem številu nahaja na vsakem računalniku. Najdemo več različnih različic, ki se razlikujejo glede na barvo in zmožnost hitrosti prenašanja podatkov, uporabljamo pa ga tako za priklop zunanjih diskov, kot tudi vseh vhodnih in izhodnih naprav, kot so miške, tipkovnice, tiskalniki, pametne naprave in podobno.
USB 1.0 je izšel v 1996, je bele barve in omogoča hitrost prenosa podatkov do 12 MBit/s.
USB 2.0 je izšel v 2000, je črne barve in omogoča hitrosti do 480 MBit/s.
USB 3.0 je izšel v 2008, je modre ali rdeče barve in omogoča hitrosti do 5 GBit/s.
USB 3.1 je izšel v 2013, je plave ali zelenkaste barve in omogoča hitrosti do 10 GBit/s.
USB-C
USB-C je v uporabo prešel v 2014, izdelan pa je v podobnem interesu kot USB 3.0, le da je še hitrejši in tako koristen sploh zaradi hitrejšega polnjenja mobilnih naprav. Najdemo ga na večini naprav ter nekaterih pametnih telefonih kot zamenjava micro-USB, največja prednost pred slednjim pa je nepomembnost orientacije pri priključitvi in hitrejše polnjenje baterije.
Thunderbolt
Trenutni vmesnik Apple naprav, izdelan v kolaboraciji s podjetjem Intel, Thunderbolt je izšel v 2011 in v prvih dveh iteracijah uporablja isti konektor kot mini-DP, medtem, ko Thunderbolt 3 uporablja USB-C vmesnik. Uporablja se predvsem za priključitev zunanjih zaslonov in v tretji iteraciji omogoča napajanje do 100W.
e-SATA
e-SATA oziroma zunanji serijski AT priključek se uporablja kot vmesnik za priključitev zunanjih prostorskih naprav, recimo trdih diskov. Obstajajo tudi hibridni priključki, imenovani e-SATAp oziroma Power e-SATA, ki po potrebi služijo kot e-SATA, drugače pa kot standardni USB priključek.
Razno
Zvok
Za prenos zvoka dandanes velja standardni 3.5mm avdio priključek, ki se na matični plošči nahaja najnižje in v različnem številu. Nižjecenovne matične plošče imajo navadno tri priključke v različnih barvah (dva za zvok in eden za mikrofon), medtem, ko sploh višje cenovne vsebujejo šest priključkov za priključek prostorskih zvočnikov. Nekateri zvočniki in slušalke sicer dandanes uporabljajo USB, a avdio priključki so še vedno zmerom prisotni na matičnih ploščah in tako bo verjetno ostalo tudi v prihodnje.
Ethernet
Tehnično imenovan RJ-45, ethernet priključek se uporablja za priključitev računalnika v internetno ali medsebojno omrežje, navadno na modem ali router, včasih pa tudi direktno na drug računalnik ali drugo mrežno napravo. Priključek se je pričel uporabljati v 1980 in dandanes velja za standard, zato ga najdemo na praktično vsakem prenosnem in namiznem računalniku. Obstaja tudi manjša varianta, imenovana RJ-11.
Danes mineva natanko leto dni odkar smo na računalnike lahko namestili najboljši RPG izteklega leta, Kingdom Come: Deliverance. Gre za enega izmed redkejših resnično uspešnih Kickstarter projektov, ki je v popolnosti uspel izpolniti pričakovanja igralcev. Vendar tudi tokrat ni šlo brez težav. Prestavitve izida so si sledile ena za drugo in čeravno bi morala biti po prvotnih načrtih izdana že v 2015, so do dejanske splavitve pretekla še 3 leta.
Na Kickstarterju so zahtevanih 350.000€ presegli kar za več kot 3 krat, kar nanese dobrih 1.250.000€. Zaradi globoko zavlečenega razvoja, so finančna sredstva hitro pošla, kar je vodilo do iskanja zunanjih investitorjev. Kakorkoli, razvijalcev je uspelo dostaviti obljubljeno in igra se je kljub napadom SJW prodajala dobro. Do tega trenutka je bilo prodanih več kot 2 milijona kopij.
Tako me ni presenetila novica o prevzemu. THQ Nordic so odkupili 100% delnic studia Warhorse Studios za 33.3 milijone €. Vsekakor je novica razveseljujoča, nenazadnje imajo pri THQ Nordic obilico izkušenj z RPG naslovi in komaj čakam na naslednika, Kingdom Come: Deliverance 2, ki naj bi že lep čas bil v fazi planiranja.
Z današnjim dnem se bo v boj za zadnjih 8 mest, ki peljejo na veliki dogodek IEM Katowice (prvi CS:GO Major dogodek v letu 2019), potegovalo 10 ekip, ki so si prostor v kvalifikacijah izborili v regijskih tekmovanjih.
V celotnih kvalifikacijah bo kar 16 ekip, saj so se organizatorji odločili povabiti še 6 ekip, ki so končale na 9. do 14. mestu zadnjega Major dogodka. Med ekipami, ki so si mesto v kvalifikacijah morali izboriti z regijskimi kvalifkacijami so NRG, ENCE, Renegades, Vitality, Spirit, FURIA, AVANGAR, Winstrike, Grayhound, in ViCi, medtem ko so ostalih 6 mest zasedle ekipe fnatic, Cloud9, NiP, G2, TYLOO, in Vega Squadron, ki so kot rečeno v Londonu zasedle 9.-14. mesto.
8 najboljših ekip bomo dobili po štirih dneh tekmovanja, po katerem se bo tekmovanje potem prevesilo še v glavno fazo – IEM Katowice s pričetkom 20. februarja, kjer že čakajo najboljše ekipe iz prejšnjega Majorja. To so ekipe Astralis,BIG,compLexity, FaZe, HellRaisers, Liquid, MIBR in Natus Vincere.
Prve tekme so se že pričele, rezultate pa lahko spremljate na uradnem streamu ESL.
Teden po rekordem izidu igre Apex Legends, so igralci že pričeli z iskanjem zanimivosti na mapi, saj je razvijalec Respawn znan po skrivni pošasti Nessie, ki jo je pred dvema letoma dodal v svojo igro Titanfall.
Z iskanjem so začeli tudi igralci nove igre Apex Legends, ki so za pomoč dobili celo mapo z lokacijami, kjer naj bi se nahajale Nessie igračke. Sliko je nekdo objavil na redditu, a je nato zbrisal račun. Ali je šlo res za raziskavo katerega izmed igralcev, ali pa je sliko objavil kdo izmed razvijalcev zaenkrat še ne vemo. Je pa jasno, da so male zelene zverinice res na teh pozicijah, a to še ni vse. Če v vrstnem redu, kot je zapisan na mapi male Nessie igračke vstrelimo, se ob 10. (zadnji) igrački iz morja ob otoku prikaže ogromna Nessy pošast.
Švicarji so v preteklih 14 letih izvedli že preko 300 testiranj elektronskega volilnega sistema a še vedno zadeva ni tako razširjena, kot pa bi si želeli.
Želijo omogočiti glasovanje vsakemu Švicarju, tudi tistim, ki trenutno ne prebivajo pri njih a vseeno nosijo volilno pravico. Ti sicer lahko svoj glas oddajo preko klasične pošte a je ta velikokrat prepočasna in premalo zanesljiva.
Zato želijo razširiti svoj elektronski sistem volitev vendar jim nekatere politične stranke nasprotujejo, češ, da naj bi bil ta premalo varen in naj bi ga bilo preveč lahko manipulirati.
Zato so se domislili javnega testiranja, ki bo potekalo med 24. februarjem ter 24. marcem. Torej en mesec in prav toliko trajajo običajne volitve v Švici.
Med tem časom pozivajo vse “White Hat” hekerje, da poskušajo zaobiti njihovo zaščito ter jim sporočijo njihovo ranljivost.
Če heker denimo zazna, da določen del sistema ni optimalno izpeljan, bo prejel za nagrado 100 $. Če pa odkrije veliko ranljivost, preko katere bi lahko vplival na rezultate volitev, bo prejel med 30,000 ter 50,000 $ nagrade, ta pa pade na 20,000 $, če ga pri hekanju zaznajo nadzorniki sistema.
Črni oblaki so se zgrnili na nekdaj priljubljenega razvijalca Blizzard.
Ta se je že leta nazaj združil s precej osovraženim založnikom Activision in nekateri pripisujejo padec priljubljenosti Viharnikov prav tej založniški hiši.
Direktor podjetja, Bobby Kotick, je sicer med konferenčnim klicem vsem investitorjem povedal, da je bilo leto 2018 za njih rekordno leto a da bodo v prihodnosti njihove prioritete drugačne.
Sicer je povedal tudi veliko sladkih besed o samem podjetju, ki pa niso ravno preveč zanimive običajnemu igralcu. Čez črto potegnjeno, se bo podjetje preoblikovalo in svoje finance bodo vlagali samo v zadeve, v katerih vidijo dobiček za nadaljnjo rast.
Skladno s tem, so se pričela odpuščanja.
Glede na anonimne vire, bodo službo izgubili predvsem ljudje, ki skrbijo za skupnost ter za njihovo e-šport branžo, medtem ko naj bi bili programerji in ostalo ključno osebje pri izdelovanju iger ostalo nedotaknjeno.
Brez službe bo ostalo približno 8% ljudi, kar je precej velika številka, saj naj bi Activision Blizzard po svetu zaposloval kar 9,000 ljudi. Odpuščanje je zaposlene precej presenetilo, saj so za namere svojega zaposlovalca izvedeli samo kak dan prej in glede na poročila, so se zaposleni objemali in jokali na parkirišču pred stavbo, preden so še zadnjič stopili na delovno mesto.
As they brace for today's layoffs, Blizzard employees are crying and hugging in the parking lot, according to a person there. Still no official word from the company, but people in publishing and esports are expecting big cuts. Earnings is at 5pm ET – news should be around then.
Denarcev pa očitno ne bodo izgubili tisti na višjih pozicijah, saj je samo prejšnji mesec podjetje pridobilo novega CFO-ja, Dennis Durkina, ki je samo za to, da je sprejel pozicijo, prejel ček vrednosti 15 milijonov dolarjev.
Prav tako je Activision Blizzard povedal, da bodo veliko denarcev vlagali v razvoj novih Diablo projektov in da v 2019 ne bodo izdali nobenega novega naslova, če ne štejemo mobilnega Diablo Immortal ter predelave Warcraft 3 Reforged.
Čeprav sta 17. sezona Family Guya in 9. sezona Bob’s Burgers še v teku, pa naj bi ptički že prinesli novice o 18. ter 10. sezoni priljubljenih animiranih serij. Novi sezoni naj bi se začeli že septembra letos, producenti FOX TV-ja pa novic niso želeli komentirati.
Odločitev o nadaljevanju teh serij naj bi padla že nekaj časa nazaj, ko so pri Foxu potrdili že 31. ter 32. sezono serije The Simpsons. Tako Simpsoni, Family Guy kot Bob’s Burgers imajo donosno pretakanje tudi na drugih pretočnih straneh in platformah (Hulu, Netflix) ter obilico merchandise poslov, ki prinašajo milijarde podjetju, kljub temu da so licence za predvajanje podjetja po nekaterih podatkih precej nizke. Prav zato naj bi se tudi pri Disneyu odločili, odkupiti pravice in privabiti gledalce na svojo platformo. Uradno potrditev prihajajočih sezon pa bo treba še malo počakati.
Kot vsako leto, bo tudi letos Nintendo gostil svoj popularen Nintendo Direct, na katerem bodo v slabih 35 minutah razkrili svoje plane za leto 2019. Po letu 2018, ki je bil za Nintendo rekorden, so pričakovanja za 2019 prav tako visoka. V 35 minutnih novicah lahko pričakujemo datume izida nekaterih novih iger, njihove plane, po vsej verjetnosti pa nas čaka tudi kakšno presenečenje. Za Evropejce bo ogled možen ob 23.00 uri danes in se bo predvidoma končal že po slabi uri.
Igra o kateri bo definitivno govora je Fire Emblem: Three Houses, ki je bila predstavljena na E3 v letu 2018. Takrat so razvijalci igro napovedali za pomlad 2019, ki pa se neizbežno bliža. Gre za taktično igro z različnimi rolami karakterjev. Čaka nas obilica questov, kjer se bomo mečevali z različnimi heroji in potovali skozi zanimivo zgodbo. Izšla naj bi tudi posebna edicija igre, kjer naj bi poleg igri dobili tudi pravi meč (a to so le ugibanja).
Polek omenjene igre se omenjajo tudi nekateri naslovi, ki naj bi jih Nintendo prenesel tudi na Switch. To so igre kot so Pikmin 3, Assassin’s Creed III, za pričakovati pa ne gre kakšnih novih Mario Kart iger.
Nintendo Direct je tudi odlična priložnost za rekordno uspešnico Super Smash Bros, saj naj bi naznanili tudi kakšnega novega karakterja, predvsem se govori o Travisu Touchdownu iz igre No More Heroes.
Za vse uporabnike Nintendo 3DS-a, bo najbrž tudi prvi letošnji Nintendo Direct manjše razočaranje, saj večjih novosti ni za pričakovati. Znan ne bo tudi datum igre Metroid Prime 4, saj so razvijalci sporočili, da bodo igro začeli razvijati z nule, saj dosedanje delo ni ustrezalo njihovim standardom.
Ne zamudite torej Nintendovih novic in njihovih planov za letošnje leto!
Metro Exodus, ki izide 15. februarja in ga bomo v petek med drugim preizkusili tudi pri nas na Petkovem lajvu, bo presenetljivo možno prednaložiti le za tiste uporabnike, ki so igro prednaročili do 29. januarja preko Steama. Prikrajšani bodo torej vsi igralci, ki igre niso prednaročili preko Steama, pa čeprav bo igra na koncu objavljena na Epic Games Store.
Just to confirm – Metro Exodus pre-load for existing Steam pre-order customers WILL HAPPEN, and we will announce expected start time in due course.
Razvijalci bodo igralce in druge privržence o datumu in uri možnosti prednalaganja igre še obvestili, niso pa podali razloga zakaj za vraga igre ne bo možno prednaložiti še na Epic Games Store. Prednalaganje igre igralcem omogoča, da imajo igro pripravljeno za igranje še preden ta tudi v celoti izide, kar pripomore tudi k razbremenitvi strežnikov ob samem izidu, predvsem pa pomaga tistim igralcem, ki imajo počasnejšo internetno povezavo in jim prenašanje vzame dlje časa.
We regret to inform that pre-load via the Epic Games Store is not planned.
Ubisoft je naznanil Assassin’s Creed III Remastered za Nintendo Switch.
Žal to še ni prav uradno, ampak iz njihove spletne strani je razvidno prav to. Poleg popularne konzole Switch bo remastered različico igre mogoče igrati tudi na PC, XB1 in PS4. Ta bo izšla 29. marca, o ceni pa se še ne veliko.
Špil verjetno ne bo imel polne cene, saj se gre nenazadnje samo za rahlo grafično predelavo in malce popravljenim tempom zgodbe.
Po vseji verjetnosti bo novi Assassin za Nintendo Switch izšel nekoliko kasneje, ker ima konzola malce slabše specifikacije in bo potrebna dodatna optimizacija za doseganje 30 ali 60 sličic na sekundo.
Dolgo smo tuhtali, kako bi še dodatno poživili naš YouTube kanal in končno smo prišli na idejo za povsem novo oddajo.
Tako se je rodil Petkov Lajv, kjer vam bomo na vsakih 14 dni prikazali nove igračke iz IT industrije, na njih pa bomo seveda poganjali tudi najnovejše igre.
Ker mora biti prva oddaja zabavna in karseda zanimiva, smo si izbrali zelo zanimivo navezo strojne in igričarske izkušnje.
Nedolgo tega je namreč izšla grafična kartica RTX 2060, ki prinese močno opevane ray tracing učinke in veliko strojno moč tudi uporabnikom, ki ne želijo za svojo grafično rešitev odšteti preveč.
A ti šment, na kateri igri naj pokažemo to zadevo? Ray tracing namreč podpira samo en naslov in sicer gre za Battlefield V in tudi tam razlike med ray tracing in navadno različico igre niso ravno oko izstopajoče.
Naključje je hotelo, da bo ravno v petek izšel težko pričakovani naslov Metro Exodus in ravno ta špil zna premakniti grafične meje, hkrati pa bo podpiral ray tracing!
Poleg igre Metro, bomo stestirali tudi popularni Apex Legends ter seveda Battlefield V in zraven budno spremljali sličice na sekundo.
In sedaj najboljši del, saj se lahko tudi vi pojavite na posnetku!
Vabljeni vsi, ki vas seveda tosorte zadeve zanimajo, da se nam pridružite v naši pisarni na Brnčičevi 13, Ljubljana. Z nami boste lahko pokramljali ter seveda tudi sami preizkusili grafično kartico ter vse igre, hkrati pa se boste pojavili med prenosom v živo vsem našim sledilcem.
Tako, ne ostane drugega kot da se naročite na naš kanal in se nam na njem pridružite v petek, ob 16.00. Če pa bi se radi pridružili na kameri, pa nas obiščite ob isti uri ali pa malce prej, na naslovu Brnčičeva 13, Ljubljana (pisarna 40 je v prvem nadstropju, iščite tablo EIGRE/UVI Chair).
“Kuj železo, dokler je vroče” pravi stara modrost in tega izreka se še kako drži razvijalec Respawn, katerega igra Apex Legends je zadnje čase postala debata na vseh internetnih kotičkih.
Tako bomo 12. in 19. februarja dobili tekmovanje, imenovano Twitch Rivals.
Turnir bo na mapo postavil 48 najbolj popularnih streamerjev iz platforme Twitch, ti pa se bodo borili za bogato nagrado, vrednosti 200.000 $.
Igralci, med katerimi bomo našli popularna imena kot so DrDisrespect, Sacriel, shroud, TSM_Myth ter DisguisedToast, se bodo morali razdeliti v 16 skupin, vsaka od njih pa bo štela po tri igralce. Cilj bo zbrati največ točk, vsak uboj jim bo prislužil eno piko, medtem ko jim bo zmaga prinesla 5 točk.
Twitch Rivals si boste lahko ogledali v živo na sledečem kanalu, prvi spopad nas čaka 12. februarja ob 18.00.
Navdušenci nad strateško serijo Total War že kar dolgo časa čakate na novo poglavje te franšize, saj je razvijalec Creative Assembly zadnja leta napore vlagal v razvoj fantazijskih delov Warhammer.
In na svojo dozo zabave boste morali počakati še malce dlje.
Založnik SEGA je namreč včeraj sporočil, da bo Three Kingdoms malce zamudil.
Špil bi moral originalno iziti 7. marca 2019 a pravijo, da za krpanje hroščev potrebujejo nekaj dodatnega časa.
Tako bo igra po novem izšla 23. maja, kar spet ni tako velik zamik. Total War igre so od nekdaj slovele po svojih hroščih in slabi optimizaciji a so jih razvijalci skozi čas lepo pokrpali in spravili v lepo spolirane naslove.
Morda bomo tokrat, zahvaljujoč temu ekstra razvojnemu času, že iz škatlice dobili povsem polikano igralno izkušnjo.
Piše se februar 2019 in čeprav se je leto šele dobro začelo, smo morda že dobili najbolj pretresljiv dogodek v 2019.
Battle royale igra Apex Legends se je vzela iz dobesedno nikjer in povsem požgala bojno polje večigralskih iger.
Samo v prvem dnevu je tale Titanfall naslednik nabral 2,5 milijona igralcev, istočasno pa ga je preigravalo 600k ljudi. Par dni kasneje je cifra dosegla vrednost 10 milijonov in milijon istočasnih igralcev.
Človek bi si mislil, da se bo ta “hype” ustavil a nič ne izgleda tako. Po enem tednu je Apex namreč nabral že kar 25 milijonov igralcev, ob istem času pa ga je poganjalo prek 2 milijona ljudi.
Prepričljivo vodi tudi na Twitchu, saj ga med časom pisanja tega članka gleda preko 150k ljudi, medtem ko je njegov največji rival Fortnite zdrsnil na četrto mesto in drži mizernih 36k gledalcev.
Razvijalec Respawn pospešeno dela na novi vsebini ter dogodkih. Tako bo naslednji teden štartal dogodek Twitch Rivals, kjer se bo na mapi spopadlo 48 popularnih streamerjev kot so DrDisrespect, shroud in Sacriel.
Prirejeni bosta dve tekmovanji, prvo bo potekalo 12. in drugo 19. februarja, zmagovalca pa čaka nagrada vrednosti 200.000 dolarjev.
Kmalu se bo začela tudi prva sezona, ki bo predstavila nove karakterje, orožja in oklepe, čaka pa nas več informacij o Battle Passu.
AR oz. “Augmented Technology” danes poznamo predvsem po zaslugi manjših iger in pa tudi malce večjih kot je denimo Pokemon GO.
Očitno pa Google vidi v tehnologijo malce bolj priročen namen, saj ga nameravajo zapeči v svojo priljubljeno navigacijsko aplikacijo, Google Zemljevidi.
Tako uporabniki kmalu ne bomo gledali v samo v modro piko na zaslonu ampak bomo svoj telefon usmerili v stavbe oz. ulice in aplikacija nam bo lepo izrisala, kakšna stavba se pred nami nahaja, na ekranu pa se nam bodo lepo izrisale 3D puščice za usmerjanje.
Novosti pa ne bodo deležni samo pešci ampak tudi vozniki. Ob vožnji avtomobila se bo zaslon spremenil v uporabniški vmesnik, ki zna kakšnega igralca spomniti na dirkačine.
Tako bomo točno videli našo hitrost ter kakšno razvrščanje je trenutno veljavno na voznih pasovih.
Glede na spodnji video, izgleda zadeva presenetljivo privlačna in priročna. Zaenkrat je na voljo samo Google vodnikom, torej tistim, ki pridno pišejo recenzije in opisujejo obiskane lokacije, kdaj pa bo na voljo za širšo skupnost, pa trenutno še ni znano.
Razvijalci igre World War Z so pokazali popolnoma nov napovednik za njihovo prihajajočo zombie igro.
Gre za zadevo, ki jo bomo lahko igrali v sodelovalnem načinu s tremi drugimi soigralci. Borili se bomo proti velikim skupinam živih mrtvecev, kot je vsem to znano že iz samega filma.
Celotna igra nas seveda zelo spominja na znani Left 4 Dead, ampak zakaj pa ne bi še enkrat s prijatelji brezglavo pobijali žive mrtvece?
V samem napovedniku lahko vidimo, da so razvijalci poskrbeli tudi za PvP vsebino, kjer se bomo borili proti drugim igralcem, vendar nas bodo tudi takrat napadale horde zombakljov kar bo seveda še dodatno pritisnilo na adrenalin.
World War Z bo izšel za PC, PS4 in XB1 enkrat v letu 2019.
V prihajajočem tednu lahko pričakujemo 5 zanimivih iger, ki bodo izšle na konzolah PS4, Xbox one, PC ter Nintendo Switchu. Vseh pet iger bo izšlo v petek 15. januarja torej dan po valentinovem “prazniku”.
Crackdown 3 – 15. februar (Xbox One, PC)
Prva izmed iger je Crackdown 3, ki bo prejela preobrazbo. Razvilo jo je podjetje Sumo Digitals, dostopna pa bo na osebnih računalnikih in konzoli Xbox. Poleg enoigralskega načina bo možno tudi bojevanje preko medmrežja, saj so razvijalci omogočili večigralski način Wrecking Zone.
Far Cry: New Dawn – 15. februar (PS4, Xbox One, PC)
Še eno nadaljevanje svetovno znane uspešnice Far Cry. New Dawn je postapokalipstična zgodba, ki se nadaljuje po igri Far Cry 5. Igra bo vsebovala povno sprememb glede ustvarjanja novih orožij, uporabe novih predmetov in še več.
DreamWorks Dragons: Dawn of New Riders – 15. februar (PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch)
Čeprav je igra narejena po risanem filmu How to train your dragon (Kako izuriti svojega zmaja), pa v igri ne bomo igrali glavnega igralca Hiccupa in njegovega zmaja Toothlesa. Scribbler bo namreč prevzel glavno vlogo jezdenja njegovega zmaja Patcha.
Jump Force – 15. februar (PS4, Xbox One, PC)
Igra bo vsebovala 3 na 3 dvoboje, v katerem bodo lahko igralci uporabili heroje iz Anime serij kot so Dragon Ball, Naurto, My Hero Academia ter One piece.
Metro Exodus – 15. februar (PS4, Xbox One, PC)
Igra, ki na koncu ne bo objavljena na Steamu ampak na novi platformi Epic Gamesa. Prizorišče se seli izven Rusije, kjer se zgodba dogaja v odprtem svetu. Spoznali bomo nove stvore, misije in druge zaklade.
Disney se je danes odločil razkriti kar tri nove izseke iz prihajajočih filmov Aladdin, Captain Marvel ter Dumbo. V novem izseku filma Aladdin so razkrili podobo duhca, ki ga Aladdin pokliče iz svoje “svetilke”. Duhca z imenom Genie, ki ga vsi dobro poznamo pa bo igral vsem znani igralec, Will Smith. Nekateri so zgroženi nad podobo, češ da Will Smith ni pravi za vlogo duhca ter da izgleda kot moder Shrek ali pa kot Avatar iz istoimenskega filma. Aladdin na velike zaslona prihaja 24. maja, do takrat pa si lahko ogledamo omenjeni izsek.
Disney je objavil tudi enominuten predstavitveni video dolgouhastega slončka Dumbota, ki dela vragolije v cirkusu. Film bo izšel 29. marca letos, v njem pa bomo lahko videli tudi Michaela Keatona.
Objavili pa so tudi nove izseke iz filma Captain Marvel, v katerih lahko vidimo igralko Brie Larson pred njeno transformacijo v heroja Captain Marvel. Film bo izšel čez manj kot mesec dni, o odločitvi Disneya, da Marvelovi filmi ne bodo objavljeni na Netflixu, pa si lahko preberete tukaj.