🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 545

Izid AMD RX 500 serije grafičnih kartic je za vogalom

0

Le še dan nas loči do izida nove serije grafičnih kartic, ki so nam jih tokrat pripravili pri AMD-ju. Seveda ne govorimo o Vega arhitekturi, ki izide v poletju ampak osvežitvi RX 400 serije, ki so ji pri moštvu iz Silicijske doline nadali ime Polaris 12 in 20. Izdali bodo kartice z oznakami RX 580, 570, 560 in 550.

RX 580

Pri AMD so se odločili, da v primerjavo z RX 580 vključijo 380X. Prva naj bi bila do 1.6x hitrejša in bo primerna nadgradnja za lastnike starejših predhodnikov. Osnovni takt bo 1257 MHz, ki bo ob obremenitvi narasel do 1340 MHz. Primerna bo za igranje iger na FHD. Ostale specifikacije naj bi bile na papirju identične RX 480. Moč jo bo kupiti v 4 ali 8GB različici. Cena za slednjo se bo gibala okrog 260€.

RX 570

Čeprav je nekoliko šibkejša, od zmogljivejše sestrice, bo, kot njena predhodnica RX 470, veljala za eno izmed najboljših kartic, glede na ceno, za igranje na FHD. Takt v igrah bo dosegel do 1244 MHz. Moč jo bo kupiti v 4 in 8 GB izvedbi. Dobiti jih bo mogoče za dobrih 230€.

RX 560

Pri E-sport kartici, kot so predhodnika (RX 460) poimenovali pri AMD je prišlo do manjših sprememb. Kot se je izkazalo skriva RX 560 v sebi poln čip in ima 1024 Steam procesorjev (RX 460 je imela 896). Takt bo nekoliko višji in sicer 1175/1275 MHz, kar jo bo naredilo še nekoliko zmogljivejšo. Cenovno bo bolj ugodna od zgoraj navedenih, bo pa vseeno zanjo potrebno odšteti okoli 140€.

RX 550

Bo vstopna kartica, ki bo osnovana na Polaris 12. Kartica bo imela zgolj 512 stream procesorjev 32 TMUs in 16 ROPs. Frekvenca jedra bo dosegla do 1183 MHz, pomnilnik pa 7.0 GHz. Začuda bosta tudi tukaj na voljo tako 2 kot 4 GB enačica, kar je za vstopni rang nepotrebno. Cena se bo gibala okoli 100€.

Večjega napredka, napram predhodnicam (RX 400) ni za pričakovati, saj gre le za malenkostne optimizacije in višjo frekvenco jedra in grafičnega pomnilnika.

Ena izmed novosti bo nov referenčni dizajn, ki so ga pripravili pri AMD, saj bodo kartice na voljo tudi v odprtem (ne blower) tipu hlajenja z do dvema ventilatorjema.

Kateri procesor kupiti (April 2017)?

Tokrat na popravek ni bilo potrebno čakati veliko časa. AMD je pred dobrim tednom izdal procesorje srednjega ranga, ki jih lahko najdete pod oznako AMD 5 1600x, 1600, 1500x in 1400. Razvrstil sem jih od najdražjega do najcenejšega. Najbrž vas zanima, po čem se razen oznake še razlikujejo? 1600x in 1600 sta 6(12) jedrna procesorja z 12 nitmi, 1500x in 1400 pa 4(8) jedrna z 8 nitmi (čeprav si z Intel i7 delita enako število jeder in niti, jih vseeno ne moremo direktno primerjati). Ker velika večina iger še ne zna izkoristiti surove zmogljivosti toliko jeder, so rezultati v igrah tako med 1700 kot 1500x dokaj podobni. Kljub temu se v večini naslovov enakovredno kosajo z Intel predstavniki. To je zaenkrat tudi edini segment, kjer konkurenčnih procesorjev ne pojedo za jutranjo malico.

Prišlo je tudi do pocenitev, saj se je vsem procesorjev iz serije Ryzen 7 cena znižala za dobrih 30-40€. Intel začuda cen (v konkurenčnih segmentih) ni prilagodil glede na konkurenco in trenutno za denar ponuja preprosto premalo. Najbrž ni pretirano težko razbrati mojega navdušenja nad novo serijo procesorjev, ki je resnično dober vsestranski izdelek.

Obžalujem, da vam nismo še nismo uspeli pripraviti navijaškega vodiča za Ryzen procesorje, ki ga bom poskusil izdelati do konca meseca. Vsi, ki ste se znašli v tem položaju, se vam obetajo sladke skrbi, saj že dolgo ni bilo mogoče dobiti toliko surove moči za 300€.

Za pisarniško rabo (do 50€)

V tej kategoriji bom izbiral procesor, ki je dovolj zmogljiv za nemoteno in tekočo izkušnjo pri rabi pisarniških programov. Ciljal sem na tem nižjo porabo in vgrajeno grafično kartico.

Dobite ga: eigre.si
Arhitektura: Skylake
Frekvenca: 2.8 GHz
Jedra: 2
Integrirana grafika: Intel HD 510
Podpora rama: Dvo-kanalni DDR4 1866/2133 ali DDr3L 1333/1600MHz
TDP:51W
Ležišče: LGA 1151

Izbral sem Intel Celeron G3900. Moč ga je dobiti že za preračunljivih 40€. V svoji konkurenci je premagal AMD A4 7300.Ob nizki porabi in integrirani grafični ga odlikuje še solidna procesorska zmogljivost, nizka cena in lahka pot za nadgradnje, saj lahko na enako podnožje namestite tudi Pentium, i3, i5 in i7 procesorje.

Njegova glavna slabost sta samo 2 jedri in nizka frekvenca, saj deluje na 2.8Ghz. Prav tako integrirana grafična ne zadošča za igranje iger, procesor pa je izjemno omejen pri navijanju.

Primeren za:
– cenen družinski računalnik
– pisarniško rabo

Neprimeren za:
-igranje večine iger
-delo z Photoshop, Premiere in ostalimi orodji

Vstopni gaming procesor (do 80€)

Iščem procesor, ki bo ob nizki ceni igralcem omogočal zadovoljivo preigravanje novejših in starejših naslovov. Vgrajena grafična ne bo potrebna, saj sem pri izbiri ciljal predvsem na navdušence nad igrami in temu je izbira prilagojena.

Če je bil prava izbira še pred nekaj meseci Athlon X4 860k, se je situacija od takrat precej spremenila. Intel je izdal pravi mali dragulj med, cenovno ugodnimi, procesorji. Govorimo seveda o  Pentium G4560, ki je dejansko nekakšna mini enačica i3 procesorja s podobno zmogljivostjo. Če je še do nedavnega veljalo, da imajo Pentiumi zgolj 2 jedra, so G4560 tokrat dodeliti 2 jedri in 4 niti. Žal navijalska enačica ne obstaja, je pa tudi na tovarniških nastavitvah dovolj zmogljiv za poganjanje vsega, kar vržete predenj. Jedri delujeta z 3.5GHz, brez boost frekvence. Podpira tako DDR3, kot tudi DDR4 pomnilnik (odvisno od matične plošče). DDR4 bo deloval do 2400MHz, DDR3 pa 1600MHz. Vanj je vgrajena Intel HD610 grafična kartica, ki bo zadostovala zgolj za poganjanje nekaterih osnovnih iger.

Edino pravo konkurenco mu v nasprotnem taboru predstavlja AMD FX 6300, ki pa se v igrah odreže podobno. Bo pa za 6 jeder potrebno odšteti kakšnih 10€ več.

Posodobitev: Namesto Athlon 860x priporočam FX 6300, ob nakupu katerega prejmete še dve igri (Total War: Warhammer in Ashes of the Singularity) in predstavlja boljšo vrednost.

Primeren za:
-družinski računalnik
-nezahtevne igralce iger

Dobite ga: eigre.si
Arhitektura: Kaby Lake
Frekvenca: 3.5 GHz
Jedra: 2(4)
Integrirana grafika: Intel HD 610
Podpora rama: DDR4 – 2400MHz DDR3 1600MHz
TDP: 54W
Ležišče: 1151

Procesor za igričarje (do 120€)

Pentium G4560 me je prisilil, da sem izpustil eno izmed kategorij, saj jo po zmogljivosti dosega tudi sam. Če je do sprememb prišlo do v kar nekaj kategorijah, v tej temu ne bo tako. AMD FX 8300, ki za dano ceno nima konkurence. Ob nakupu prav tako prejmete igri Total War: Warhammer in Ashes of the Singularity. Mislim, da za dan denar ponuja največ med vsemi procesorji. Po zmogljivosti prekaša tako FX 6300 kot Intel-ove i3 rešitve. Njegov direktni konkurent i5, ki je tudi nekoliko zmogljivejši, je za dobrih 50€ dražji. Tako kot, za 2 jedri prikrajšan, bratranec tudi FX 8300 slovi kot odličen navijalec. Na kvalitetni plošči ga bo mogoče naviti med 4.5 in 5GHZ z dokupljenim hladilnikom. Tako kot pri predhodniku je tudi tukaj hladilnik ozko grlo. Sicer ga nekako še uspe ohranjati hladnega, boste pa dobili občutek, da ob vas vzleta Airbus A380.

Za igre vam ni potrebno skrbeti, saj bo brez težav poganjal vse novejše naslove.

Primeren za:
-igralce iger
-družinski računalnik
-streaming

Dobite ga: eigre.si
Arhitektura: Vishera
Frekvenca: 3.5 (4.2) GHz
Jedra: 8
Integrirana grafika: Brez
Podpora rama: Dvo-kanalni DDR3 1866MHz
TDP: 95W
Ležišče: AM3+

Zahtevne uporabnike (do 200€)

Do 200€ je najboljši procesor na trgu AMD 5 1500x. Gre za 4(8) jederni procesor, ki za svojo ceno ponuja preprosto več od Intel i5 rešitev, za nameček pa ima še 4 dodatne niti. V aplikacijah s podporo za več jeder i5 7400 in 7500 preprosto zdrobi, ob tem pa ima še odprt množilnik in omogoča navijanje. Veliko pomislekov se pojavlja pri igrah, vendar je tudi temu opravilu kos in dosega podobne rezultate kot i5 procesorji.

Tudi cenovna umestitev je glede na 5 1600 in 1400 primerna. Vsi, ki bi radi prihranili nekaj € lahko mirne vesti namesto 1500x vzamete 1400 in ga po potrebi navijete, bi pa omenil, da zraven namesto Wraith Spire prejmete Stealth.

Če zraven dodamo še kakovosten hladilnik, ki ga prejmete ob nakupu, potreb po nakupu ločenega za veliko večino odpade. Neprekosljiva vrednost.

Primeren za:
-igranje iger
-družinski računalnik
-streaming
-osnovne delovne postaje
-serverje

Dobite ga: eigre.si
Arhitektura: Summit Ridge
Frekvenca: 3.5(3.7) GHz
Jedra: 4(8)
Integrirana grafika: X
Podpora rama: Dvo-kanalni DDR4 3400MHz
TDP: 65W
Ležišče: AM4


Za uporabnike, ki želijo nekaj več (do 250€)

Če smo še pred dobrega pol leta v tej kategoriji zaključili z AMD-jevo konkurenčnostjo, se tokrat to ne bo pripetilo. V med-obdobju so namreč v rdečem taboru izdali izjemno konkurenčen procesor 5 1600. Zakaj nisem izbral 1600x? Ker gre zgolj za nekoliko navit primerek. Za razliko od Intela je AMD vse procesorje izdal z odklenjenim množilnikom, kar omogoča preprosto navijanje modelov, ki so serijsko sicer nekoliko podhranjeni pri frekvenci. Za to bo potrebna vsaj plošča B350 ali še bolje X370. Pričakovana frekvenca, ki jo večina uspe doseči pri navijanju je okoli 4GHz. Že res, da ne gre za najboljše navijalce v zgodovini, so pa zmogljivost vseeno opazno poveča.

Sama razlika med 1600x in 1600 je samo v višini takta, s tem, da se naj bi 1600x ob uporabi kvalitetnega hladilnika še sam dvignil frekvenco za do 100MHz nad navedeno v specifikacijah. Torej nič, kar ne bi z malo igranja v BIOS-u lahko dosegli sami s 1600 procesorjem. Vredno je omeniti, da X modelom ni priložen tovarniški procesorski hladilnik, ki je pri novi seriji naravnost odličen in Intelovi se z njim še zdaleč ne morejo primerjati.

Drugače sam procesor uporabniku omogoča dobro izkušnjo. Kot idealen je za vse, ki uporabljate Adobe orodja, AutoCad ali pa želite zgolj igrati igre (tudi ob streamanju to ne bo težava). Procesor, ki zadosti potrebam skoraj slehernega posameznika. Morda je manjša slabost samo, da nima integrirane grafične rešitve, kar pa večina na procesorju te vrednost tako ne bi uporabljala. Škoda, da se AMD ni odločil ob nakupu zraven dodati kakšne igre, kot pri FX seriji.

Primeren za:
-resno igranje iger
-družinski računalnik
-streaming
-delovne postaje
-serverje

Dobite ga: eigre.si
Arhitektura: Summit Ridge
Frekvenca: 3.2(3.6) GHz
Jedra: 6(12)
Integrirana grafika: X
Podpora rama: Dvo-kanalni DDR4 3400MHz
TDP: 65W
Ležišče: AM4

Alternativa

I5 7600K, navijalska izvedenka i5 procesorja. Če ste pristaš navijanja in Intel procesorjev ter želite računalnik uporabljati zgolj za igranje iger na 144Hz monitorju, ga lahko pogojno priporočim – pri trenutni ceni. Boste pa za navijanje potrebovali Z170 čipovje. Nujen bo tudi nakup hladilnika saj le ta ni priložen.

Entuziasti (do 400€)

Ko je vse drugače, kot je še nedavno bilo. V tej kategoriji, lahko brez pomislekov svoje priporočilo namenim AMD Ryzen 7 1700, ki je preskočil konkurenco, ko v obzir vzamemo tudi ceno. Gre za 8(16) jederni procesor, ki je popravil težave FX serije, torej zmogljivost posameznega jedra. Slednje je skoraj na nivoju Kaby Lake. Še več, v delovnih postajah si boljšega procesorja pod 400€ ne morem zamisliti. Ob vsem tem ima odklenjen tudi množilnik, kar omogoča navijanje. Z navijanjem se lahko doseže do 3,9 oz 4 GHz. Ne priporočam voltaže nad 1.35V.

Priložen hladilnik, je kvalitetnejši od hladilnikov, ki smo jih bili vajeni dobivati ob nakupih procesorjev. Dodano ima celo rdečo led osvetljavo. Tudi sama nastavitev priloženega hladilnika se je malce spremenila in bodite na to pripravljeni.

Kako pa se odnese v igranju iger? Dobro. Navit i7 7700k sicer doseže nekoliko več sličic, vendar je razlika zanemarljiva, če nimate v lasti 144Hz monitorja. Dosega namreč odlične minimume in zagotavlja tekočo igralno izkušnjo. Oboževali ga boste stremerji, saj bo zaradi večih jeder zlahka kos več opravilom hkrati.

V prihajajočem mesecu lahko še pričakujemo popravke programske opreme in BIOS-a, saj gre konec koncev za popolnoma novo arhitekturo, na katero, bo programsko opreme in igre še potrebno prilagoditi. Za nakup priporočam AMD Ryzen 7 1700, ki je praktično enak močnejšima bratcema 1700x in 1800x, v kolikor ga navijete na enako frekvenco. Deluje na 3GHz vendar se le ta dvigne vse do 3.6GHz. TDP je odličen, saj znaša samo 65W. Naj na tem mestu še enkrat opozorim, da ne gre za oznako porabe temveč toplote, ki jo je ob delovanju potrebno odvajati preko hladilnika. Procesor, ki je zobovje pošteno zaril v konkurenta in predstavlja najboljši nakup do cenovnega razreda 1000€.

Test procesorja si lahko preberete na naši strani.

Primeren za:
-resno igranje iger
-družinski računalnik
-delovno postajo
-vstopen server

Dobite ga: eigre.si
Arhitektura: Summit Ridge
Frekvenca: 3.0 (3.6) GHz
Jedra: 8(16)
Podpora rama: Dvo-kanalni DDR4 3400MHz
TDP: 65W
Ležišče: AM4

Alternativa

#1

V kolikor računalnik uporabljate zgolj za igre ali AMD-jevih procesorjem ne zaupate, vam kaj drugega kot i7 7700k ne preostane. Gre za navijalsko različico i7 7700, ki ima za 600mhz višjo frekvenco že v osnovi.  Vendar zaradi tega porabi tudi nekoliko več energije. Njegov deklarirani TDP je 91W.

Procesor je dobra izbira, tako za igričarski računalnik, kot tudi vstopne serverje in delovne postaje. Potrebno je opozoriti, da ob nakupu i7 7700k zraven ne boste prejeli procesorskega hladilnika. Slednjega bo potrebno dokupiti. Vseeno, če pogledam resnici v obraz, ga napram Ryzen 1700 ne morem iskreno priporočiti, razen če računalnik uporabljate zgolj za igranje iger. V tem primeru se ozrite tudi za drugimi hobiji.

Dobite ga: eigre.si
Arhitektura: Skylake
Frekvenca: 4.2 (4.4) GHz
Jedra: 4(8)
Integrirana grafika: Intel HD 630
Podpora rama: Dvo-kanalni DDR4 1600MHz
TDP: 91W
Ležišče: LGA 1151

#2

Še ena skromnejša Intel alternativa, ki je še pred pol leta izgledala dosti bolj mikavno. Procesor i7 5820k vam ponuja kar 6 jeder in 12 niti ter podpira štiri-kanalni DDR4 pomnilnik. Poraba je sicer nekoliko višja kot pri predhodnikoma. TDP znaša 140W, kar je precej več od Ryzen-ovih 65W.

Tudi tukaj zraven ne boste prejeli CPE hladilnika in ga bo potrebno dokupiti. Ob tem tudi nima integrirane grafične rešitve.

Idealen je za uporabo v delovni postaji ali serverju, zaradi brutalne zmogljivosti pa se ga ne boste branili niti igralci računalniških iger.

Kralj siromakov

Pa smo prišli do kralja in to je, za katerega bo potrebno odšteti oderuških 2000€. Govorimo seveda o i7 6950X V zameno boste prejeli neprekosljivo zmogljivost v obliki 10 jeder in 20 niti. Ne vsebuje integrirane kartice. Prav tako CPE hladilnik ni priložen.

Primeren za:
-(ultimativno) igranje iger in stremanje
-delovno postajo
-server

Dobite ga: eigre.si
Arhitektura: Skylake
Frekvenca: 3.0 (3.5) GHz
Jedra: 10(20)
Integrirana grafika: Brez
Podpora rama: Štiri-kanalni DDR4 2400MHz
TDP: 140W
Ležišče: LGA 2011

Upam, da ste v članku uživali in našli informacije, ki ste jih iskali. Gre za moje mnenje in z vsemi izbirami se ne boste strinjali oz. bi sami izbrali drugače.

Če sklenem misli v celoto je AMD-ju v mojih očeh uspel velik met. Že dolgo namreč nisem videl procesorja, ki bi za razmeroma malo denarja ponujal tolikšno zmogljivost. Bo pa v naslednjem mesecu potrebne še nekaj potrpežljivosti, da se odpravijo nekateri hrošči in težave, saj gre konec koncev za novo arhitekturo. Z velikim veseljem zrem v prihodnost in nestrpno in z navdušenjem pričakujem, kaj nam bodo pri AMD dostavili s cenejšo AMD 3 serijo.

Za vprašanja sem na voljo na forumu ali na e-poštnem naslovu: davorin@gaming.si

11 bit Studios je predstavil igro Frostpunk in nov napovednik

0

11 bit Studios so znani že po igri This War of Mine in sedaj so naznanili Frostpunk. Gre za preživetveno igro v zasneženi pokrajini, katera nas bo postavila v vlogo vladarjev in rešiteljev človeštva. Razvijalci pravijo, da bo igra vse igralce postavila na rob meja in videli bomo kaj vse bi naredili, da bi preživeli. Tudi glavni oblikovalec na novem  projektu Jakub Stokalski je rekel, da to ne bo igra kot SimCity v kateri se kriminala znebite z gradnjo treh policijskih postaj, ampak bo bolj težko, vaše odločitve bodo imele posledice in ljudje bomo umirali. Verjetno se sprašujete kaj je sedaj to preživetvene igra ali strategija? Razvijalci so obljubili zanimiv hibrid med preživetveno in strateško igro, ki bo izšla v drugi polovici leta 2017, verjetno za PC. Zadeva izgleda zelo mamljivo, a raje počakajmo še na prvi igral posnetek in kaj več informacij.

Tukaj si lahko ogledate napovednik za prihajajočo igro Frostpunk.

Eve Online z novim napovednikom

0

V novem kinematografskem napovedniku so nam razvijalci pokazali kratek pregled frakcij. Izbira je popolnoma po želji igralca in čas je da dokažete s kakšnega testa ste. Svoje življenje začnete v kapusli v New Edan, poiščite si vesoljsko ladje in raziskovanje vesolja se lahko prične.

Nova posodobitev bo dodana v igro 9.maja in prinesla bo nove vesoljske ladje Dagon, Molok in Chemosh. Igralci bodo lahko tudi začeli nakupovati po trgovini darila, ki jih bodo lahko podarili svojim prijateljem, vi gri se bodo znašlu tudi portreti in še nekaj drugih malenkosti.

Eve Online ne vsebuje več mesečne naročnine, ampak je postala brezplačna in če si želite letenja po ogromnem vesolju lahko to storite na njihovi uradni spletni strani.

Ghost Recon: Wildlands – nova posodobitev je tukaj

0

Dodanih je bilo kar nekaj stvari in Ubisoft je zadovoljen. Igralci so dobili veliko izboljšave in stabilnosti glede uporabniškega vmesnika, co-op načina, igralnosti, zvoka, grafčne podobe, odprtega sveta in trgovine. Dodani so bili tudi  t.i. Live Season Challenges oz. sezonski izzivi v živo. Vse te nove stvari nam bodo zasedle kar 8,4GB na igralni konzoli in 6,4GB na osebnem računalniku. Če se vam to zdi veliko obiščite njihovo spletno stran in videli boste, da so se razvijalci zelo potrudili pri izboljšavah.

Ghost Recon: Wildlands je tretjeosebna strelska igra, temelji na taktiki in velikem odprtem svetu. Dogajanje je postavljeno v Bolivio, kjer si preprodajalci ne dajo nikoli miru in naloga vsakega igralca je ustaviti te ljudi. Igramo jo lahko na PC, PlayStation 4 in Xbox One.

Tukaj si lahko ogledate kako izgleda Ghost Recon Wildlands in t.i one bullet challange oz. izziv z enim metkom.

Bayonetta končno prihaja na PC

0

Razvijalci so obljubili svojo igro na platformi Steam, podoporo 4K ločljivosti, seveda bo možno igranje tudi na HDju z 60 sličicami na sekundo.

Lastnosti:

  • Nadnaravne moči | Uporaba teh moči bo vaše nasprotnike pospravila v pepel
  • Angleški in Japonski pogovori | Uporabljali bomo lakho angleške ali japonske zvoke in podnapise.
  • Klimatska napetos | Ekstremno okolje vas bo držalo na adrenalinu.
  • Izboljšana grafika | 4K, anti-aliasing, anisotrophic filtering, SSAO lighting, sence in teksture.

Sistemske zahteve:

 

Minimalne

Operacijski sistem | Windows 7/8/8.1/10

Grafična kartica | AMD radeon HD6950 / GTX 570

Delovni pomnilnik | 4GB

Procesor | Cire i3 3220

Trdi disk | 20GB

 

Priporočene

Operacijski sistem | Windows 7/8/8.1/10

Grafična kartica | AMD radeon HD7870 / GTX 760 ali boljša

Delovni pomnilnik | 8GB

Procesor | Core i5 4460

Trdi disk | 20GB

 

Če vas zadeva zanima pohitite, ker imate do 25. aprila možnost dobiti brezplačno nadgradnjo na digitalno delux izdajo, ta vsebuje glasbo in digitalno knjigo z raznimi umetninami. Igro dobite na uradni spletni strani za 19,99€.

Pregled – Vikings: Wolves of Midgard

Razvojna ekipa: Games Farm
Založnik: Kalypso Media Digital
Spletna stran: http://www.games-farm.com/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=X7dMUXbpuzs
Platforme: PC, PlayStation 4 in Xbox One
Datum izida: 24.3.2017
Cena: PC 44,99€ | PlayStation 4 59,99€ | Xbox One 59,99€
Žanr: APRG

Pregled

Razvijalci Games Farm, ki so znani že po Shadows: Heretic kingdoms, so še enkrat posegli v akcijsko stran RPG žanra in izšla je igra Vikings: Wolves of Midgard. V njej seveda ne manjka pretepanja in lomljenja kosti. Sama igra je velika dobrih 7GB, kar za današnji čas ni veliko. Poleg PlayStation 4 in Xbox one jo lahko igramo tudi na osebnih računalnikih s standardnimi zunanjimi napravami, kot sta miška in tipkovnica, a igra podpira tudi priklop kontrolerja na PC. Sedaj pa se kar preselimo v svet Vikingov, njihovih bogov in fantazije, ki si so jo izmislili razvijalci.

Zgodba in kreiranje lika

Naprej, naprej, naprej ali poslušanje starke

Vikings: Wolves of Midgard je še eden izmed mnogih APRGjev s fantazijsko zgodbo, v kateri začnemo kot ženska ali moški. Poleg tega lahko svoj lik uredimo po svoji žeji. Izbira prilagajanja lika res ni velika, ampak saj tudi namen igre ni, kako bomo izgledali, temveč koliko nepridipravih bomo razbili. Sledi še izbira klase, kjer lahko izbiramo med Tyr, Loki, Thor, Skathi in Odin. Preden se odpravimo na dogodivščino, lahko vključimo še Valhalla način, v kateremu ne smemo nikoli umreti. Ko je lik končan izberemo še težavnost in naša vikinška pravljica se prične. Zgodba ni prav nič posebnega, rešiti moramo svet pred nepridipravimi, v tem primeru rešujemo severnjaški svet. Vse pogovore lahko zelo hitro preskočite in se tako hitro podate v akcijo.

Kreiranje lika

Dogodivščine, pravljice in opremljanje lika

1. del: Klik, klik, klik, bum, bum, bam, pobijmo vse kar se da

Ustvarili smo lik, in izbrali igralni način. Že takoj se znajdemo v zasneženi pokrajini, naredimo tri korake in kot se žanru spodobi, začnemo klikati po pošastih, ki nas hočejo ubiti. Kar hitro ugotovimo, da sta preslednica in desni miškin klik naša rešitelja, saj nam nudita izmikajoč manuver. To je še kako koristno, saj lahko velikani in ostale fantazijske beštje hitro naredijo precej škode. Sam boj je malo bolj zanimiv kot pri ostalih APRG igraj, saj je malček bolj taktičen in moramo biti bolj pazljivi na udarce pošasti, sploh šefov.

Pa parih minutah igranja se znajdemo v zapuščenem mestu, kjer pobijemo vse, kar leze in se zlobno reži ter rešimo nekaj ljudi. Ti nas z veseljem postavijo za poglavarja tega mesta in nekako smo uspešno opravili prvi del igre. Sledi hitro govorjenje s kovačem in tako že dobimo prvo nalogo, katera nas napodi ponovno v zasnežen svet. Kar se tiče same odzivnosti lahko rečem, da je zelo nerodna, ampak s časom se privadimo. Zelo pa me je navdušil počasen posnetek, ki pride v akcijo, ko nam uspe ubiti pošast z zelo močnim udarcem. V nalogah moramo paziti, ker imamo sneg, lahko se pohladimo in s časoma naš lik umre. Igra vsebuje tudi strupe, ogenj in neko posebno energijo, vse od katerih nas lahko ubijejo.

Vsaka naloga ima določene stranske obveznosti, ki jih lahko naredimo za dodatne surovine. Ko prisopihamo na konec nas čaka še šef, katerega moramo ubiti, če hočemo nalogo uspešno opraviti. Na začetku je zadeva še kar zanimiva ampak bolj kot gre sama igra proti koncu, bolj se zadeva vleče, saj se hitro začne ponavljati. Pridemo v mesto, si nagradimo kovača in ostale zadeve in se podamo na novo nalogo, kjer delamo zelo podobne stvari kot v vseh ostalih nalogah. Vikings: Wolves of Midgard vsebuje tudi točke izkušenj, ki ji pridobimo v obliki krvi, katero zbiramo od mrtvih pošasti ali ljudi. S tem napredujemo in izboljšujemo svoje sposobnosti v drevesu spretnosti. Na koncu vsake naloge dobimo tudi opremo, ki je največkrat slaba ali pa za drugo klaso, meeh standard!

Drevo spretnosti

Nadgradnja mesta in kupovanje opreme

Mesto nam ne ponuja veliko, je pa lepo nadgrajevati stvari

V samem mestu dobimo kovača, pri katerem lahko kupujemo naključna orožja. Poleg njega imamo še izdelovalca run, izdelovalca oklepov, izdelovalko nakita in trgovca. Seveda se nam vsi ti gospodje in gospa ne odklenejo skupaj, ampak med napredovanjem. Prav pri vsakemu od naštetih lahko kupimo določene kose opreme in večkrat kot smo nadgradili izdelovalca nečesa, boljše kose opreme bomo dobili. Kaj bomo dobili pa je popolno naključje. Žal največkrat dobimo neuporabne zadeve, ki jih potem samo prodamo za nekaj denarja in surovin. Mesto se mi ne zdi prav nič posebnega, saj je zelo podobne zadeve imel že stari Diablo 2. Edina stvar, ki je malce drugačna je oltar, kjer žrtvujemo za izboljšave svojega lika. Še ena zadeva, ki me res moti je ta, da ne moremo prodajati trgovcu opremo na nek hiter način, ampak moramo tisočkrat klikniti in vsak košček moramo posebej prodati. Sčasoma postane to grozovito naporno.

Trgovanje

Grafična podoba in mehanika igre

Nič posebnega, a zadovoljiva

Vikings: Wolves of Midgard ima gledljivo grafiko, ki ni prav nič posebnega in mislim, da se niti približno ne more primerjati z grafično podobo, ki jo nudi Diablo 3. Vsebuje tudi kar nekaj grafičnih napak, ki sem jih videl na lastne oči. Tako potrebuje še nekaj posodobitev, da bo vse izgledalo boljše. Isto velja za same mehanike, katere je zelo nerodne. Premikanje lika je nerodno in treba se ga je navaditi, a ko nam pride v kri je sicer vredu, tako da to ni tako moteče. Velike probleme sem opazil tudi pri zamahih s sabljo. Moj lik je velikokrat zamahnil v prazno, ko so bile pošasti kar nekaj metrov stran in je mahal dokler se ni katera opogumila in prišla čisto blizu. To me je zmotilo, ker je že tako veliko klikanja v ARPG igrah in to kar sem opisal nam zadevo samo še poslabša.

2. del: Klik, klik, klik, bum, bum, bam, pobijmo vse kar se da

Smo že blizu konca in naš lik je stopnje 30, yaaay! končali smo že preko dvajset različnih map in vse so bile zelo podobne. Seveda je bil na koncu vsake precej brezvezen šef, ki je umrl v nekaj zamahih. Že smo pri zadnjemu šefu, ki prav tako umre precej hitro in igra se konča na način, kot da bomo dobili tudi nadaljevanje, vsaj jaz sem dobil tak občutek. Seveda to še ni konec. izberemo lahko že novo igro, ki se nam ponudi in začnemo isto zgodbo brez kakršne opreme samo, da obdržimo izkušnje… Resno… vse še enkrat? Ne hvala! Res je, da je igra na srednji težavnosti brezzvezna, a to se kmalu spremeni, če zberemo najtežjo težavnost insane. Tako postane Vikings: Wolves of Midgard zelo težka in treba je vložiti mnogo več truda. Veliko težav sem imel že s prvim šefom v zasneženi pokrajini. Tudi neobvezne naloge na vsaki mapi so še kako pomembne, če želimo zadevo lažje izpeljati do konca. Na najtežjo težavnost je treba definitivno kakšno mapo tudi ponoviti zaradi surovin in večjega kupovanja opreme. Ob tem moramo imeti nekaj sreče, da nam bo mesto dalo kakšen pameten del opreme. Pozabite lahko tudi na večno uporaba preslednice (na nizki težavnosti se lahko zavalimo do konca mape in ubijemo šefa brez problema).

Boj proti pošastim

Zaključek

Vikings: Wolves of Midgard je povprečen akcijsko naravnan RPG, ki se za moje pojme ne more primerjati z Diablo 3. Tudi igri kot je Grim Dawn ne seže do kolen že samo zaradi same cenovne razlike, pa tudi svobode, ki jo imamo v igri Grim Dawn glede sistema klas. Zame igra ni vredna 45€ in ker za konzole stane še več, je žal ne morem priporočati niti igralcem na konzolah. Sicer je na konzolah nisem testiral in ne morem povedati, če je tudi tam tako neroden občutek. Gre pa še vedno za igro, ki je po močno znižani ceni za vsakega ARPG oboževalca vredna vsaj enega poizkusa.

Overwatch: Nov napovednik za prihajajoči dogodek

0

Nov napovednik v francosščini je ušel na YouTube za dogodek Insurrection v igri OVerwatch. Šlo naj bi za PvE naloge, kjer zasledujemo Tracer na poti v King’s Row. Celoten dogodek naj bi se dogajal po digitalnemu stripu imenovanem Uprising.

V dogodku bodo lahko igralci, dobili časovno omejene kozmetične predmete, možno bo dobiti več kot 100 različnih predmetov iz posebnih zabojev. Danes naj bi Blizzard uradno naznanil dogodek Insurrection.

Overwatch je večigralska spletna igra v kateri se borimo 6 proti 6. Gre za prvoosebno akcijsko streljačino, ki jo lahko igramo na PlayStation 4, Xbox One in PC.

Oglejte si Insurrection dogdek in posnetek, ki je všel. Hvala tistemu, ki ga je naložil na YouTube. 

HearthSlovenija – ABC HUB BTC Ljubljana

0

Vsi ljubitelji Hearthstona ste vljudno vabljeni, da se nam 29.4.2017 pridružite na posebnem dogodku v ABC HUBu (BTC, Emporium, spodnja etaža). Vsi tekmovalci spodaj najdete prijavnico in navodila, obiskovalci pa ste vljudno vabljeni k ogledu živega prenosa in chitchat o novem patchu 🙂 Pohitite in se pridružite tekmovalcem na največjem Hearthstone turnirju v Sloveniji!

Ne igrate Hearthstona? Nič zato! Vabljeni na debato z našo GAMING.si ekipo, hitro partijo FIFE 17 na PS4 in preizkušnjo stolov UVI CHAIR, ki bodo bili predstavljeni na našem dogodku! Se vidimo? 😉

Turnir bo sprejel 32 igralcev (ob veliko večjem zanimanju bomo to število povečali) in bo za to število igralcev tudi prirejen glede nagrad, pravil in ostalega. Za simbolično prijavnino 10€ se lahko tudi vi pridružite tekmovalcem, ki se bodo potegovali za bogat nagradni sklad v vrednosti 900€, prav tako pa bomo poskrbeli, da noben iz turnirja ne bo odšel praznih rok. Poleg nagrad bo najboljših 8 prejelo tudi dvojne točke HearthSlovenije, s pomočjo katerih se lahko igralci uvrstijo na naš finalni turnir.

Tekmovanje je TUP (turn up play), kar pomeni, da je za računalniško opremo poskrbljeno.
Prav tako bo urejen stream na povezavi twitch.tv/frixii, na katerem se bodo prenašale vse tekme od končanega skupinskega dela dalje (top 16) in ki ga boste lahko spremljali na velikem platnu na prizorišču. Da slovensko sceno približamo profesionalnim organiziranim turnirjem pa bomo na stream vključili tudi kamere igralcev in njihove intervjuje!

Check-in se začne ob 9.00 in poteka do 9.30, začetek skupinskega dela tekmovanja pa je na sporedu ob 10.00. Po skupinskem delu bodo igralci imeli 30 minut pavze, nato pa nadaljujemo z borbami za najvišja mesta.

Nagradni sklad za Hearthstone turnir:

  • 1.mesto: UVI CHAIR BACK IN BLACK + računalniška oprema v vrednosti 100€ *
  • 2. mesto: UVI CHAIR SIMPLE / OFFICE + računalniška oprema v vrednosti 80€ *
  • 3. mesto: računalniška oprema v vrednosti 150€ *
  • 4. mesto: računalniška oprema v vrednosti 80€ *
  • 5. mesto: računalniška oprema v vrednosti 50€ *
  • 6.  mesto: računalniška oprema v vrednosti 30€ *
  • 7. mesto: računalniška oprema v vrednosti 20€ *
  • 8. mesto: računalniška oprema v vrednosti 20€ *
  • 9. do 32. mesto: DARILO *

*nagrade bomo dopisali naknadno, najkasneje do 26.4.2017! Cena nagrad je okvirna, vse cene že imajo vključen DDV.

Avalanche Software mogoče izdeluje Harry Potter igro

0

Warner Bros skupaj z Avalanche Software trenutno iščeta nove ljudi, ki bi zavzeli nove pozicije in govorice so naj bi šlo za popolnoma novo igro v stilu Harry Potter-ja. Trenutno se iščejo “lead animator” oz. vodilini animator, “senior game writer” oz. pisec iger in “senior enviroment artist” oz. umetnik okolja.

Zakaj Harry Potter?

Prvi namig smo dobili direktno iz pisateljske pozicije, ki so povedali, da iščejo talentirane pripovedovalce zgodbe z močnim razumevanjem britanske kulture. Drugi namig je iskanje človeka, ki zna delati z Unreal pogonom in mu kratica RPG ni tuja.

Kaj se nam obeta se dejansko se še ne ve, to so samo govorice in domneve, ki so se pojavile tudi po forumihAvalanche Software ni za enkrat izjavil še nič glede Harry Potter RPG igre al sploh kakšne video igre.

Test spletne kamere: Logitech C922

Logitech C922 je spletna kamera, izjemno priljubljena pri streamerjih. Zakaj? Ker iz nekega razloga očitno ljudje uživamo ob gledanju popačenih obrazov in “pristnih” reakcij. Kolikor je vse skupaj pristno je seveda tema za kdaj drugič. V zadnjem obdobju ste na našem YouTube kanalu videli kar nekaj recenzij igričarske opreme, ki so bile v veliki meri so bile posnete s to kamero. Poudaril bi, da kamera seveda temu ni prvenstveno namenjena. Primarno bi se naj uporabljala za streamanje. Kako pa se obnese? Svojo Logitech C922 PRO kamero lahko kupite na EIGRE.si!

Embalaža

Embalaža ni nič posebnega. Gre za majhno kartonasto škatlo, v kateri se nahaja kamera sama in nekaj dodatkov. Na zadnji strani boste lahko opazili par slik izdelka in opis lastnosti. Ob odprtju me je pod zaščito v ovoju iz tenkega kartona pričakala kamera, zraven pa še majhno stojalce s tremi nogami ter par dokumentov. Če želite streamati ali zgolj snemati posnetke boste veseli, saj boste v embalaži ugledali 3 mesečno brezplačno licenco za XSplit Premium.

Izgled

C922 zagotovo izgleda poznano vsakemu lastniku C920, saj sta vsaj na videz skoraj identični. Logitech logotip je bil posodobljen na novejši dizajn in prestavljen na malo bolj očitno mesto, a drugo je vse identično. Na kratko povedano – gre za črni štirikotnik, ki navadno čepi nad zaslonom. S sredine vate strmi enojna leča, medtem, ko sta na straneh vidna dva mikrofona. Kar dolgočasno, pričakoval sem kakšno večjo estetsko izboljšavo napram prejšnje kamere, sploh glede na Logitech-evo agresivno politiko preurejanja. Isto bi lahko rekel tudi za pritrdilno sponko, večino katere se nahaja za monitorjem.

Na voljo imate tudi opcijo uporabe stojala, ki je vključeno tudi zraven spletne kamere (oziroma kateregakoli drugega stojala). Je solidne kvalitete, a vijak, ki drži kamero stacionarno je zelo rahel, zaradi česar že ob manjšem dotiku preneha opravljati svojo nalogo in kamera pade hitreje kot alkoholik ob dveh zjutraj. Je tudi precej nizek, zaradi česar je ga je priporočljivo postaviti na kakšno polico, saj drugače kot snemanja ni optimalen. Če pa bi omenil eno stvar, ki bi potrebovala nadgradnjo, je to kabel, ki povezuje kamero z računalnikom. Še vedno gre za zelo enostaven, tanek, gumijasti kabel, ki ni najboljše kvalitete. Skrbi me, da se bo ob manjši nepazljivosti precviknil, zaradi česar bo kamera postala seveda nekoristna.

Test

Po štirih letih je Logitech končno upokojil spletno kamero C920. Imela je dobrih par let in dominacijo na trgu snemanja osebkov med igranjem. Kaj pa so prvi vtisi C922? Gre za C920, ampak s par izboljšavami. Omogoča snemanje tako v 1080p kot 720p. Razlika je le ta, da je v 1080p sposobna zajeti 30 sličic na sekundo, pri 720p pa 60 sličic na sekundo. Sama kamera, glede na ceno, ponuja kakovostno sliko in se v večini primerov, sploh v slabših svetlobnih pogojih, obnese bolje od glavne konkurentke Razer Stargazer. Delovanje v slabih svetlobnih pogojih je tudi ena izmed glavnih nadgradenj, ki jo je Logitech vključil napram C920. Sicer je tudi ta nudila solidno kvaliteto slike v slabših pogojev, ampak to ni prišlo poceni. Žrtvovala je namreč število sličic, ki je nemalokrat padlo pod 20, zaradi česar je bilo snemanje v slabih svetlobnih pogojih skoraj nemogoče.

Slika je seveda odlična in ostra tudi v optimalnih pogojih in več kot zadostuje za streamanje. Če sem iskren, večina ljudi, ki je pripravljena odšteti stotaka za spletno kamero, to uporablja predvsem za kreiranje vsebin za Twitch in YouTube. Pri tem je velikokrat glavna naloga kamere izris 200×200 pikslov, ki se najpogosteje nahajajo v enem izmed kotov in k vsebini dodati avtorjevo podobo in reakcije. Za slednje zadostuje že snemanje v HD. A C922, kot C920 pred časom, ostaja optimalna izbira za snemalce, ki želijo nekaj več, saj tu z 60 sličicami nudi zelo gladko izkušnjo.

To nas pripelje do druge večje spremembe, to je možnost odstranjevanja ozadja, saj je namesto slednjega prikazana zelena barva. To je bilo možno tudi z C920, čeprav ste v tem primeru potrebovali drugo programsko opremo. Namesto tega C922 vsebuje priložen program Personify ChromaCam, s pomočjo katerega lahko ozadje enostavno odstranite. Še vedno je potrebno omeniti, da gre za programsko rešitev. Za razliko od C922 Stargazer deluje s pomočjo Intel RealSense, ki vključuje zaznavanje globine. Zaradi tega je zmožen zaznati, kako blizu kamere se nekaj nahaja in odstrani vse v ozadju. C922 pa ne uporablja nobene fensi rešitve, zaradi česar je kvaliteta obrezovanja dosti slabša, saj zraven ozadja pogosto odreže tudi robove telesa ter sploh lase. Ima pa Logitechev predstavnik vseeno eno veliko prednost. Stargazer tu podpira le Windows 10, medtem, ko lahko funkcijo na C922 uporabljate na vseh operacijskih sistemih.

Slabi svetlobni pogoji

Optimalni svetlobni pogoji

Primer video streamanja (zgodnji levi kot)

Programska oprema

Za prilagajanje nastavitev imate na voljo dve opciji. Ena je standardni Logitech-ev Gaming Software, ki ga uporabljajo za vse izdelke, druga pa ločeno orodje, ki omogoča le nastavitve za kamero. Mi se bomo fokusirali na ta prvega, saj oba nudita skoraj identične opcije. Osnovne nastavitve vključujejo svetlost, kontrast in saturacijo, lahko pa nastavljate tudi napredne nastavitve. Ena stvar, s katero sem imel nekaj težav je auto fokus, ki je kljub izključitvi avtomatičnega nastavljanja vseeno spreminjal fokus med snemanjem.

Zaključek

C922 je glede na predhodnika C920 naredila majhen korak naprej, čeprav gre še vedno za skoraj identično spletno kamero, ki jo je Logitech izdal leta 2012. Vendar na drugi strani predstavlja tudi vse, kar je Logitech potreboval, da ne zaostane za konkurenti. Še vedno je ena izmed najboljših spletnih kamer na trgu, sploh glede na ceno. Z dodatkom 60 sličic na sekundo, odličnim zaznavanjem pri slabi svetlobi in osnovnim odstranjevanjem ozadja so dodali še par stvari, ki so manjkale že prej odlični spletni kameri. Čeprav je odstranjevanje ozadja precej osnovno, v vseh drugih pogledih C922 ostaja najbolje uravnovešena spletna kamera na trgu. Svojo Logitech C922 PRO kamero lahko kupite na EIGRE.si!

Še eden Titan X s strani Nvidie?

0

Nvidia je ponovno izdala novo grafično kartico, ki sedi na samem vrhu kar se zmogljivosti tiče – Titan Xp. Ja, ja, vem. Pred kratkim so nas navdušili z izvrstno kartico GTX 1080ti, ki je malenkost zmogljivejša, vendar 500€ cenejša od prejšnjega Titan X (Pascal).

Če povlečemo črto je to še vedno na Pascal tehnologiji baziran Titan X, vendar ima hitrejši “clock speed”, več CUDA jeder in hitrejši pomnilnik. Nova zverinica namreč teče pri hitrosti 1,6GHz in vsebuje 3840 CUDA jeder. Pomnilnik velikosti 12GB GDDR5X teče pri 11.4Gbps,  kar pa ni presenetljivo saj je pomnilnik GTX 1080ti “šibal” pri hitrosti 11Gbps.

V celoti je hitrost novega Titan Xp ocenjena na 12 teraflopsov v primerjavi s 11 teraflopsi prejšnjega modela. Novi Titan Xp naj bi bil prva kartica izdelana z Pascal tehnologijo, ki bo dosegla MAC uporabnike.

GPU Titan Xp (GP102) GTX 1080 Ti (GP102) Titan X (GP102) GTX 1080 (GP104)
SMs 30 28 28 20
CUDA Cores 3,840 3,584 3,584 2,560
GPU Boost Clock 1,582MHz 1,582MHz 1,531MHz 1,733MHz
GFLOPs (Base Clock) 12 Tflops 10,609 Gflops 10,157 Gflops 8,228 Gflops
Memory Data Rate 11.4Gbps 11Gbps 10Gbps 10Gbps
Memory Bandwidth 547.7GBps 484GBps 480GBps 320GBps
TDP 250W 250W 250W 180W
Process Node 16nm 16nm 16nm 16nm

 

Kaj pa to pomeni za nas potrošnike? Tisti ki želite imeti najhitrejšo kartico ste najbrž že zapravili goro denarja. Približno 1200€ za Titan X (Pascal), okrog 750€ za GTX 1080ti in zdaj spet 1200€ za novega Titan Xp! Torej vse skupaj 3150€. Sicer ne vem kakšen cilj ima Nvidia, vendar se mi zdi, da tukaj nekaj ne “štima”. Kaj si pa vi mislite? Je novi Titan Xp prava kartica za vas?

Dauntless: Ustanoviteljski paketi so tukaj

0

Dauntless je coop akcijski RPG, ki se bo dogajal v velikem odprtem svetu. V tem svetu bodo igralci raziskovali, lovili živali in se preživljali iz dneva v dan. Razvijalci so končno posodobili svojo spletno stran s ustanoviteljskimi paketi in nam dali opcijo igranja igre dokler je še v izdelovanju.

Ustanoviteljski Paketi:

Slayer | Prvi in najbolj ugoden paket bomo dobili za 39,99$, z njim bomo lahko začeli igrati že v zaprti beti. Poleg tega pa bomo dobili še 90 dni boljši plen, razen potrošni material, naziv v igri in ustanoviteljski plamen.

Hero | Malo dražji paket bomo dobili za 69,99$, vse kar smo našteli še pri Slayer paketu in še več barvi s katerimi bomo polepšali naš lik in t.i. “Transmog Stones” s katerimi bomo spreminjali oblike predmetov.

Founder | Najdražji paket, ki je trenutno 79,99$ nam bo dal dostop do alfa različice, vse kar smo našteli v prejšnih paketih. Poleg tega pa še ustanoviteljsko zastavo, opcijo za začeti svoj guild, 90 dni patron statusa, ki nam bo dal opcijo deljenja plena, ki se bo samo kopičilo, če bomo igrali v večih in 90 dni dobivanja redkih vanity predmetov.

Dauntless bo izšel samo za osebne računalnike v letu 2017 in bo brezplačen.

Mario Kart v MOBA igri

0

Večina nas kar dobro pozna Mario kart igre, v katerih prevzamemo junake Super Mario sveta in jih posadimo za volan go-karta. Le ta princip so imeli v glavi razvijalci HiRez studios za igro SMITE. Apollo’s Racer Rumble kakor so poimenovali nov igralni način, ki bo deloval po principu Mario kart iger, bo izšel 11. aprila za PC/MAC in 25. aprila za PS4 ter Xbox One.

Apollo’s Racer Rumble je nov igralni način v kategoriji “Adventure games“. Le ta dogodek so začeli pred dobrim mesecem z igralnim načinom “Capture the flag” imenovanim Nike’s Valley of Victory. V tem novem dirkalnem načinu bomo lahko izbrali enega izmed desetih različnih bogov, le ti pa imajo svoje dirkalnike. Tekmovali bomo proti sedmim igralcem, ki si bodo izbrali svoj dirkalnik (boga). Igralni način bo ponujal dve popolnoma novi mapi. Na teh bodo skriti paketi z različnimi sposobnostmi, ki jih bo lahko igralec sprožil, da zbije druge igralce s proge in prevzame vodstvo. Mape bodo tudi obogatene z raznimi pastmi, kot so padajoče skale z gora ali počasni rakci, ki prečkajo cesto. Igralni način je popolnoma brezplačen za vse igralce, ponuja pa plačljiv paket, ki je poln kozmetike in dodatnih iger.

Za podrobnejši seznam novosti, ki bodo izšle ob tej posodobitvi, lahko obiščete uradno stran igre ali kliknete TUKAJ.

Microsoft z novo konzolo nad osebne računalnike in PlayStation 4 Pro

0

Ameriški gigant Microsoft je končno pokazal celemu svetu novo konzolo, ki je pripravljena za 4K ločljivost. Z AMD-jem jim je uspelo narediti zelo zmogljivo strojno opremo, ki jo bo precej težko premagati. Žal pravega imena konzole še nismo izvedeli, cene nove konzole tudi ne in prav tako tudi datuma izida, so nas pa zelo presenetili s tehničnimi podatki.

Tehnični podatki:

  • Trdi disk | 1TB 2,5inch
  • Optični pogon | 4K UHD Blu-ray
  • Procesor | osem jederni x86, 2,3 GHz
  • GPU | 40 prilagodljivih računskih enot pri 1172MHz
  • Pomnilnik | 12GB GDDR5

Scorpio bo lahko poganjal 4K igre pri 60 sličicah na sekundo, kar je odlično. Ampak za to bo potrebno tudi pravo hlajenje, ki se uporablja večinoma pri najboljši strojni opremi, kot sta GTX 1080 in GTX 1080 Ti.

Če lahko sežete globlje po žepu vam bo zagotovo nova konzola prinesla veliko zadovoljstva. Vprašanje pa je ali se jo bolj splača kupiti kot PlayStation 4 Pro? Kar se tiče tehničnih podatkov je Scorpio zmoglivejši od Sony konzole, kaj pa knjižnica z igrami?

Battlefield 1: Mape skupnosti v prihodnosti

0

Čisto mogoče je, da lahko v kratkem pričakujemo nove mape iz strani igralske skupnosti za streljačino Battlefield 1. DICE (razvijalci igre) so v preteklosti že vključili mapo “Operation Outbreak” v svojo igro Battlefield 4, ki je bila sad sodelovanja razvijalcev in entuziastične skupnosti. Razvijalci nameravajo izpolniti takšne želje igralcev tudi v zadnjem deli franšize Battlefield.

Na Redditu je eden od razvijalec izjavil “Kmalu bomo imeli več informacij, kar se tiče testiranja map. Način, kako so se obnesle mape skupnosti v BF4 je bil super, kar nam je zelo všeč. Večkrat opomnimo na to temo na sestankih kot nekaj, kar bi morali delati bolj pogosto”.

Skozi projekt takšnih map je DICE v igri Battlefield 4 prepustil skupnosti igričarjev da glasujejo za najljubšo mapo. Naprej so igralci glasovali za temo oziroma pokrajino, vse od puščave pa do džungle. Po glasovanju se je začel projekt, katerega rezultat je bila nova mapa. Ko je ta prestala vse teste je bila tudi izdana.

Kot v prejšnjem delu te popularne franšize, lahko pričakujemo nekaj takega tudi v Battlefield 1, vendar najverjetneje ne prav kmalu. Vsi DLC paketi (dodatki) za igro imajo že datum izdaje, kar pomeni da za takšen projekt v letošnjem letu ne bo časa.

Bioware bo popravil Mass Effect: Andromeda

1

Mass Effect: Andromeda je še ena od tistih iger, ki je dosegla ogromno pričakovanje in ko je izšla, seveda ni tako zablestela. Igralci pravijo, da potrebuje kar nekaj dodelave in popravkov. Bioware je že napovedal, da bo obliž izšel v četrtek. Poleg tega pa so še naznanili dolgoročni načrt s katerim bodo dosegli popolnost, popravili in izboljšali vse možne zadeve. Za razvijalce so povratne informacije zelo pomembne in tega se močno zavedajo. Vsi obliži in posodobitve temelijo na povratni informacij, kar je odlično za vse igralce, sja se lahko igra spremeni točno tako kot so si želeli. Zakaj pa nam dajejo v roke nedokončane produkte? Mogoče na njih pritiskajo založniki? Mogoče si želijo, da je igra polna napak, da potem izkažejo svojim zvestim uporabnikom kako jim je mar in si s popravljanjem pridobijo še bolj zveste oboževalce. Očitno je da smo v dobi hroščev in nedokončanih produktov in najbolj je važna reklama.

Popravki in posodobitve 1.05:

  • Popravljeni problemi s shranjevanjem
  • Izboljšana navodila
  • Dodana opcija, da preskočimo autopilot sekvenco.
  • Izboljšave v večigralnem načinu
  • Izbljšave v glasbi, ki se ni predvajala pravilno
  • Popravljena napaka, ko smo hoteli hitro potovati
  • Popravljena napaka, ko je Ryder postal zataknjen
  • Enoigralski način balanciranje

Če ste pravi oboževalec Mass Effect iger, vas nekaj čudnih animacij ne bo zmotilo ob raziskovanju ogromne galaksije v odličnem RPG stilu. Igro lahko kupite v Sloveniji za približno 60€, igrate pa jo lahko na PC, Xbox One ali PlayStation 4.

ASUS je pokazal kar nekaj novosti na Berlinskem dogodku

0

Asus je pokazal ROG Areion, gre za najnovejši mrežni adapter, ki smo ga bili priča na na Berlinskemu dogodku. Prenašal bo lahko podatke kar z 10Gbps. Uporablja pa PCIe 3.0 vodilo in je združljiv z ostalimi hitrostmi, kot so 5Gbps, 2,5Gbps, 1Gbps in 100Mbps. Jasno je, da gre za komponento visokega cenovenega razreda, ampak žal cen še ne vemo. Problem je tudi v tem, da 10Gbps bo malo kdo lahko pametno izkoristil v Sloveniji, saj še 1Gbps ima malo kdo v hiši.

Asus ROG Areion

Pokazali so še GTX 1080 Ti ROG Poseidon, ki vsebuje hibrid med vodnim in zračnim hlajenjem.

Tehnični podatki: 

Vodilo | PCIe 3.0

OpenGL | OpenGL 4.5

CUDA Cores | 3584

VRAM | GDDR5X 11GB

Konektorji | 2x 8pin

Povezave |1x Dual-link DVI-D, 2x HDMI 2.0 in 2x DisplayPort 1,4.

Maksimalna ločljivost | 7860 x 4320

GTX 1080 Ti ROG Poseidon

Nov monitor PG27UQ je blestel na dogodku z 144Hz, 4K ločljivostjo in 27inch-Podpiral bo G-Sync in bo na voljo nekje proti koncu letošnjega leta.

Monitor PG27UQ, 144Hz, 4K, 27inch

Poleg naštetega si bili predstavljeni razni igričarski računalniki in nova miška ROG Pugio, ki ima RGB svetlobo, 7200DPI in jo bomo lahko kupili že v aprilu. Poskrbljeno je bilo tudi za tiste, ki se ukvarjajo z posnetki v živo, saj je Asus pokazal tudi popolnoma nov mikrofon, ki ga priključimo kar preko USB-ja, imenuje se ROG Strix.

ROG Pugio

Star Citizen: Razvijalci so pokazali še eno vesoljsko ladjo

0

Cloud Imperium Games so v najnovejšemu posnetku v živo govorili o oblikovanju vesoljske ladje imenovane Buccaneer, ki jo lahko že najdete na njihovi spletni strani.  Precej v podrobnosti samega oblikovanja sta se spustila Steve Bender in Eric Kieron Davis in nam od koncepta do končanega produkta razložila vse. Poleg tega sta še povedala, da je najnovejša vesoljska ladja narejena za bojevanje.

Če še niste slišali za igro Star Citizen, vam pripročamo, da se o tem malo poduičite, saj je igra že na sami Kickstarter platformi dosegala neverjetne številke in kasneje je to samo še rastlo. Vesoljsko znanstveno fantastiko lahko pričakujemo šele nekje v letu 2018, trenuno razvijalci večkrat omogčijo igralcem prost dostop v samo igro, tako da, če vas zanima bodite pozorni na brezplačna letenja. Zaenkrat je igro možno igrati samo na osebnih računalnikih.

Oglejte si kar 42 minut dolg posnetk v kateremu vam bosta razvijalca razložila potek izdelovanja vesoljske ladje.

Ashes of Creation z novim posnetkom

1

Ashes of Creation je MMO igra v kateri je pomembna vsaka odločitev, ki jo naredimo, saj bo ta za vedno ostala. Naloge kot smo jih vajeni v različnih MMO igrah so v AoC bolj zanimive, odklepajo se nam, če večamo populacijo v našem mestu in tako se odklenejo tudi razne skrivnosti. Igralci bodo lahko v igri uničili vse kar so naredili in politika bo tudi imela svoj del v sami igri.

Lastnosti: 

  • Obleganja | Igralci se bodo lahko borili in oblegali druge gradove, z druge strani bodo pa te gradove varovali. Take bitke bodo vsebovale na stotine ljudi, nagrade v takih bitkah bodo pa odlične, seveda bomo prvo morali obdržati/zavzeti grad.
  • Hiše | Gradnjo vseh možnih objekov bodo razvijalci omogočili prav povsod po svetu. Zidali bomo lahko, kjer si želimo.
  • Naloge | Razvijalci pravijo naj bi naloge bile kombinacija tradicionalnih MMO-jev in edinstvenih igralskih izkušenj. Napredovanje z nalogami bo igralcem omogočilo vpliv na svet in tudi politiko.
  • Trgovina | Surovine bomo dobili tako, da bomo odkrivali ogromen svet. Večji problem bo predstavljajo prenašanje teh surovin kot samo nabiranje. Poleg tega bodo lahko igralci postavili svoje trgovine in te surovine prodajali.
  • Karavane |  Se bodo uporabljale za prenašanje surovin, treba jih bo paziti, ker bo veliko možnosti, da jih kdo napade.
  • Rokodelstvo in nabiralništvo |Nepogrešljiva dela v igri, ki bosta držala celotno ekonomijo pokonci sta rokodelstvo in nabiralništvo.  Igralci bodo lahko zbirali med nabiranjem surovin v divjini ali gradnjo raznih plantaž.
  • PvP | Igra bo vsebovala PvP, ki bo bo razdeljen na statične PvP cone, razne zanimivosti kot so recimo mesta, gradovi in karavane.
  • PvE | Razvijalci so poskrbeli tudi za PvE vsebine. Svet bo poln strašanskih bitij, raznih temnic, v katerih se bo skrivala vsa možna golazen. Poleg tega bo igra vsebovala edinstven prilagodljiv AI, to pomeni, da se bodo iste pošasti, proti katerim smo se že borili obnašale popolnoma drugače.

Datum izida še ni znan, igro lahko pručakujemo šele v letu 2018. Kar se tiče platforme, smo skoraj 100 odstotni, da bo igra delovala na osebnih računalnikih, ampak razvijalci niso še nič potrdili.

Oglejte si prvi del izmed seriji posnetkov, ki jih obljubljajo razvijalci.