🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 526

Decembra dve Ubisoft igre popolnoma brezplačno

3

Posodobitev: Assassin’s Creed IV Black Flag je sedaj na voljo na sledeči povezavi.

Božično vzdušje je zašlo tudi v Ubisoftove pisarne in tako se je veliki založnik židane volje odločil podariti kar dve igri iz svoje bogate zbirke popolnoma zastonj.

Ni pa samo božiček razlog za rajanje saj bo Ubisoft ta mesec obeležil dve pomembni obletnici.

Minilo je že kar 10 let od izida nekdaj popularne realno časovne strategije World in Conflict, zato bosta od 4. decembra pa vse do 11. decembra igra, ter njena razširitev Soviet Assault, popolnoma zastonj.

A približuje se še ena desetletnica, ki jo bo zabeležila popularna franšiza Assassin’s Creed. Tudi to bomo prejeli brezplačno igro in sicer nas bo doletela Assassin’s Creed IV Black Flag, ki po mnenju mnogih velja za najboljšo predstavnico serije.

Vse kar morate storiti je to, da naredite Uplay račun, si prenesete program Uplay in igro na svoj računalnik in pričnete z igranjem. Obe igri bosta postali za vedno vaši, saj se ne gre samo za  brezplačni teden. Hvala Ubisoft za takšna lepa darilca, hvaležni smo ti.

PlayerUnknown’s Battlegrounds bo tekel pri 30 fps na vseh Xbox One konzolah

0

Huronsko popularna večigralska streljanka PlayerUnknown’s Battlegrounds bo decembra doživela svojo premiero tudi na konzolah, bolj specifično na Xbox One.

Čeprav so razvijalci na začetku trdili, da bo PUBG moč na Xbox One X poganjati kar s 60 sličicami na sekundo, so očitno kasneje pristali na bolj realna tla in spremenili svojo izjavo. Tako bo 12. decembra igra tekla pri 30 sličicah na sekundo tako za običajni Xbox One kot njegovo močnejšo izvedenko, Xbox One X.

Špil pa morda izide tudi za PlayStation 4, saj je zaenkrat oznanjen kot “ekskluziva ob izidu za konzole”, kar pomeni, da zna PlayerUnknown’s Battlegrounds kasneje zatavati tudi še kam drugam. Upamo, da do tokrat poštimajo delovanje igre, ki se zaenkrat zatika tudi na močnejših PC sistemih.

Test stola UVI Chair Gamer od Blog.Miklavcic.si

Začenjalo se je poletje, ko so mi s portala eigre.si poslali na test pisarniški stol UVI Gamer Chair. Če pogledaš na koledar ti bo jasno, da tale test objavljam precej pozno, ane? No, kljub temu sem naposled le našel čas, da sestavim stol in po nekaj mesecih rabe so spodaj zapisane moje izkušnje.

Samo sestavljanje mi je vzelo precej več časa, kot sem pričakoval. Temu je kljubovalo predvsem dejstvo, da sem se sestavljanja lotil povsem sam. V kolikor bi imel dodaten par rok, bi verjetno stol sestavil v kakšnih 20 minutah, a sem na koncu porabil dvakrat toliko. Ne gre za to, da je sestavljanje kompleksno, le nekoliko nerodno je držati v rokah posamezne dele in hkrati poskušati ujeti vijak v vijačnico. Kakorkoli že, po 40 minutah sem se končno lahko prvič vsedel in začel praizkušati razne ročice.

UVI Gamer je, kot že ime narekuje, namenjen igralcem iger, a se bo povsem lepo znašel v katerikoli pisarni, kjer je potrebno veliko časa sedeti za računalnikom. Kar me je najprej presenetilo pri tem stolu, poleg zelo spodobne kakovoti izdelave, je bila njegova velikost. Ne samo, da je stol širok in udoben z dodatnimi oporami za ledveni in vratni del (ki so, mimogrede, odstranljive) – sam stol je, tudi v najnižji nastavitvi, razmeroma visok. To pomeni, da boste tisti, ki ste nekoliko nižje rasti (sam merim 178 cm v višino in je zame na najnižji nastavitvi ravno prav visok) morda raje posegli po kakšnem manjšem modelu. Ali pa si umislite dodatno stojalo za vaša stopala.

Kot sem že omenil je kakovost izdelave zelo spodobna – podnožje je kovinsko, kar je pri tej ceni za pričakovati. Kolesa bi lahko bila gumirana, a so priložena zolj plastična, kar je nekoliko nerodno, a ne vpliva bistveno na samo rabo. Tu bi pohvalil še dejstvo, da je na vseh vijakih t.i. “threadlocker” oz. modra snov, ki preprečuje vijakom, da se enostavno zrahljajo. To bi moralo pomagati pri dolgotrajni uporabi. Stol je oblečen v sintetično usnje in je dovolj oblazinjen, da ponuja več kot dovolj udobja. Vrsta oblazinjenja pa ima še eno prednost: čiščenje. Ker je površina nevpojna, ji kakšna polita pijača in druga nesnaga ne bosta prišli do živega – poskrbi le, da čim prej obrišeš umazano površino.

Takole pod črto težko zapišem karkoli zares motečega na tem stolu. Bi pa ob tem, zavoljo transparentnosti, rad omenil, da smo mi zastopniki ta stol podarili in bo ostal v moji lasti. Kljub temu z vso gotovostjo lahko trdim, da je ta stol vreden svojega denarja. Če te zanima nakup odklikaj na uvichair.com.

– blog.miklavcic.si

Sestave računalnikov za vsak žep

Počasi vstopamo v zimski čas in težko bi izbral boljši trenutek, da prenovim sestave, ki sem jih objavil pred letom dni. Od takrat je namreč prišlo do večjih premikov, predvsem na trgu procesorjev in grafičnih kartic. Žal se cene SSD-jev in pomnilnika, zlasti DDR4, še vedno dvigajo v višave in sprememba smeri krivulje se pričakuje šele enkrat prihodnje leto. Tudi grafične kartice cenovno izjemno nihajo, saj se trg od začetka pomladi še vedno ni opomogel od kripto-mrzlice. V vseh sestavah bom v obzir vzel cene in dobavljivost, ki zanesenjakom že dalj časa povzroča sive lase.

Preverite tudi naša vodiča o NAKUPU PROCESORJA in GRAFIČNE KARTICE (v kratkem bosta deležna prepotrebne prenove).

Cene se vseskozi spreminjajo. V prispevku so upoštevane cene ob objavi.

Pisarniški računalnik

Procesor: INTEL Celeron G3930

Matična plošča: MSI H110M ECO DDR4 LGA1151 mATX

 Pomnilnik: Kingston 4GB 2400MHz DDR4

Disk: Kingston A400 128GB SSD SATA3 ali TOSHIBA 1TB 3,5″ SATA3 7200rpm 32MB

Napajalnik: LC-POWER Office LC420-12 v2.31 300W Bronze

Ohišje: LC-Power 7035B

Cena: 225€

Mnogokrat opazim, da podjetja pri nakupu pisarniških računalnikov ravnajo zelo nerazumno. Le kaj bodo pisarniški delavci počeli na i5 procesorjih? Kar kliče po igranju iger na službenih računalnikih ;). Sam vam bom ponudil računalnik, ki bo za manj denarja prinesel neopazno spremembo. Primeren je tudi kot družinski računalnik za osnovna opravila – brez igranja videoiger. Osrčje sestave bo Celeron G3930 procesor, ki ga bom vstavil na cenovno ugodno matično ploščo. Slednja ne prinaša dodatnih priboljškov, vendar roko na srce, teh tudi ne boste potrebovali. Med konkurenco je nekoliko izstopala zaradi prisotnosti HDMI priključka, tako, da za zastavljeno ceno ponuja največ. Nudila bo zanesljivo delovanje in to je največ, kar lahko od nje zahtevamo. Za tekoče delovanje bo skrbelo 4GB rama (za več so trenutno cene pomnilnika preprosto previsoke) ter 128GB SSD disk. Napajalnik bo osnovni LC Power 300W, ki se lahko pohvali tudi z Bronze certifikatom izkoristka (85%), zmogljivejšega sistem ne potrebuje.

Vstop v svet iger

Procesor: AMD Ryzen 3 1200 (4 jedra)

Matična plošča: MSI B350M Gaming Pro AM4 mATX

Pomnilnik: Kingston 8GB 2400MHz DDR4

Grafična kartica: Gigabyte GTX 1050 Windforce 2GB GDDR5

Napajalnik: Cooler Master MasterWatt Lite 400W

Trdi disk: TOSHIBA 1TB 3,5″ SATA3 7200rpm 32MB

Ohišje: ANTEC GX200

Cena: 536€

Če je bil še do nedavnega procesor G4560 stalnica tega cenovnega razreda, je AMD-ju s serijo Ryzen uspel velik met. Ryzen 3 1200 se lahko pohvali s štirimi jedri in odklenjenim množilnikom, kar pomeni, da se ga lahko navije. Gre za odličen kompromis tako za igričarje, kot tudi za osnovno video obdelavo ali modeliranja. Zraven se vrine GTX 1050, grafična kartica, ki se s procesorjem odlično ujame. Na tem mestu je nadomestila RX 560, ki je v nekaterih igrah izrazito boljša, a kaj, ko se v večini starejših naslovov odreže slabše, ob tem pa porabi tudi več energije in se bolj greje. Plošča je kakovostna, z novim AM4 podnožjem in podporo m2 ssd. Ker omogoča navijanje in ima ustrezno rešeno VRM hlajenje bo z njo mogoče dosegati zavidljive rezultate. Prisotna je tudi rdeča osvetlitev, ki bo pripomogla k izgledu vašega mlinčka (po želji jo lahko tudi izklopite). Za tekočo uporabo bo poskrbelo 8GB rama. Vključen je tudi 1TB HDD disk. Ker bo računalnik pod polno obremenitvijo porabil zgolj okoli 150W, smo za napajanje uporabili napajalnik Cooler Master Lite 400W.

Igričar

Procesor: AMD Ryzen 5 1600

Osnovna plošča: MSI B350 TOMAHAWK AM4

Pomnilnik: Kingston 8GB 2400MHz DDR4

Grafična kartica: Gigabyte GTX 1060 3GB GDDR5 Windforce ITX 

Napajalnik: ANTEC NeoECO NE450M EC 450W

Trdi disk: TOSHIBA 1TB (po želji dodajte še SSD)

Ohišje: ANTEC GX500

Cena: 780€

Pa smo prišli do, za igranje iger, bolj naprednih sistemov. Kot ste najbrž že opazili, sam veliko dam na vsestranskost sistemov in njihovo uravnoteženost. Tudi tokrat preprosto ne morem mimo AMD Ryzen, ki s svojim 5 1600, ponuja ogromno. 6 jeder in 12 niti bo kos vsem opravilom, z odliko se odreže tudi v igrah. Vredno je omeniti, da je tako, kot vsi Ryzen procesorji odklenjen in pripravljen za navijanje, če se vam zahoče. Zraven je dodan odličen hladilnik, ki je svetlobna leta pred tistim, ki ga prilaga Intel.  Kompletu sem  dodal še standardnih 8GB rama. Izbrana grafična kartica je izredno zmogljiva GTX 1060 3GB, ki bo nesramežljivo poganjala tudi najzahtevnejše igre. V oči morda bode količina video pomnilnika, vendar je situacija žal takšna, saj se je cena 6GB različici, zaradi kripto-kopalcev, dvignila v višave. 10% razlike v zmogljivosti pa ne odtehta dodatnih 80€ višje cene. Ker bo sistem porabil okoli 250W, sem se odločil za Antec modularen napajalnik z bronastim certifikatom in 450W moči. Podatke boste shranjevali na 1TB velik HDD disk, za hitrejše delovanje priporočam dokup SSD diska.

Alternative

Če vam finančno stanje ne dopušča dokupa SSD, lahko HDD mirne volje nadomestite s slednjim.

Grafična kartica GTX 1060 3GB zaradi zgoraj omenjenih kriptokopalcev nima alternativa, saj so konkurenčne RX 570 in RX 580 preprosto razprodane.

Coffee Lake-a v tem cenovne razredu ne priporočam, zaradi dragih Z370 matičnih plošč, saj so se zaradi juriša za zaslužkom v letošnjem letu odpovedali, za žep prijaznejšega, Bxxx in Hxxx  čipovja, ki se pričakujeta v začetku bližajočega se leta.

Pro Gamer

Procesor: AMD Ryzen 7 1700

Osnovna plošča: MSI B350 Tomahawk ATX AM4

Pomnilnik: ADATA Premier 8GB 2400MHz

Grafična kartica: Inno3D GTX 1070 X2 V3 8GB GDDR5

Napajalnik: ANTEC NeoECO NE450M EC 450W

Trdi disk: TOSHIBA 1TB + Kingston M.2 120GB SSD

Ohišje: Po želji

Cena: 1100€

Resni gamerji? Kdo je to, se najbrž sprašujete? Torej, pod sistem za igralce, ki z igranjem mislijo resno, štejem vse, ki konjičku namenijo vsaj 20h tedensko. Če padcev pod 60 sličic na sekundo ne prenesete, smo definitivno prišli do vaše sestave. Zmogljiv procesor AMD Ryzen bo poskrbel, da boste izkoristili tudi zmogljivo grafično kartico, kot je GTX 1070 8GB. Zaradi navitih cen pomnilnika, se je tokrat v sestavi znašlo samo 8GB, po želji lahko dokupite več. Napajalnik je modularen 450W Antec s katerim bo vaše ohišje lažje urediti.

Morda ste opazili, da novih Cofee Lake procesorjev med izbiro ni opaziti. Razlog za to je manjko cenovno ugodnih matičnih plošč in privlačna cena in zmogljivost AMD procesorjev.

Tako, pa je za nami še eden izmed vodičev, upam, da sem vam pomagal pri sestavi novega računalnika. Vabim vas, da v komentarje napišete, kakšno vsebino za vas pripravimo prihodnjič. Vidimo se spet v prihodnje, do takrat pa, lep pozdrav.

Svetujemo vam lahko tudi na našem Discord kanalu.

Za vprašanja ali svetovanje sem dosegljiv na poštni naslov: [email protected] .

Mass Effect 2 & 3 dobila grafično posodobitev

0

Še preden vprašate, ne, to ni uradna posodobitev od razvijalca Bioware ampak skoncentriran trud večih modderjev, ki so združili moči in prenovili igri, ki za nekatere veljajo kot najboljši predstavnici RPG žanra.

Če imate dovolj preigravanja Mass Effect: Andromede oz. če vam je slednja pobrala vse živce, je morda čas da se vrnemo v preteklost. Uporabnik CreeperLava, ki se zadržuje na slavnem zbirališču moddderjev, Nexusu, je izdal skupek tekstur, ki prenovijo izgled iger Mass Effect 2 in tudi trojke. Dvojka je prejela 1200 novih tekstur, medtem ko jih je Mass Effect 3 dobil kar 2200. Teksture prenovijo izgled okolja, karakterje, orožja, galaktični zemljevid… Igri sta praktično popolnoma obnovljeni, hkrati pa je izgled dovolj podoben originalu, da novosti ne izstopajo preveč iz duha iger.

V spodnjem posnetku si lahko pogledate primerjavo originala z izboljšano verzijo. Razlike so močno opazne in bodo marsikoga potegnile nazaj v Mass Effect vesolje, čeprav jih je Andromeda nedolgo tega iz njega vrgla ven. Teksture za dvojko lahko poberete tule, za trojko pa na sledeči povezavi.

RPCS3 sedaj lahko zažene God of War 3, Uncharted in Gran Turismo

0

RPCS3 je emulator za konzolo PlayStation 3, ki napreduje precej hitro in kmalu bomo lahko preigravali igre, ki so sicer izšle eksluzivno samo za to konzolo tudi na PC-ju.

Emulator se je v zadnji verziji močno izboljšal in sedaj podpira tudi AAA naslove, ki so grafično precej intenzivni in naporni za emulacijo. Tako je sedaj možno zagnati God of War 3, Uncharted, Gran Turismo HD Concept, WipeOut ter Infamous. Izboljšano je delovanje tudi nekaterih iger, ki so že tekle na prejšnjih verzijah emulatorja kot so Demon’s Souls, Dark Souls 2, Ratchet &Clank ter Heavenly Sword. Treba se je zavedati, da vse te igre še niso popolnoma igrabilne in vsebujejo ogromno grafičnih napak, sličice na sekundo pa padajo močno pod minimum. A vseeno je to velik napredek za RPCS3, razvojna ekipa pa je izdala tudi posnetek, kjer si je moč ogledati vse naštete izboljšave.

DayZ zapušča Early Access v 2018

0

No, pa se bo končno zgodilo. Famozna igra DayZ, ki je v bistvu začela polemiko z Zgodnjim Dostopom, bo končno, po letih razvoja le dočakala polno obliko.

Glavni producent, Eugen Harton, pravi da bo različica 1.0 doživela svoj izid leta 2018 in da igra ne bo doživela več nobenih beta verzij v decembru. Tako bo 0.63 izšla šele naslednje leto, ta pa naj bi vsebovala novo kovačenje, izboljšano umetno inteligenco ter napredno obnašanje tropov živali. Namiguje se tudi na nove vrste zombijev ter živali, nove animacije, na strežniku pa naj bi bilo lahko tudi po več igralcev.

Razvojna ekipa naj bi razmišljala tudi o prenovljenem bojevalnem sistemu, ki naj bi vseboval “combote”, napredovalo pa naj bi tudi samo gibanje in tiholazenje. 2018 bo res očitno zanimivo za tiste, še vztrajajoče DayZ igralce.

Kaj se zgodi, ko profesionalni reli voznik preizkusi igro DiRT Rally

0

Vsi vemo, da znajo biti dirkaške igre precej realistične in predvsem zabavne. Običajni vozniki sicer uporabljajo tipkovnico ali igralni plošček, medtem ko tisti malce bolj resni zagrabijo za volan.

A vseeno marsikoga zanima, kako realistična je res igra in koliko se prenesejo veščine iz upravljanja resničnega štirikolesnika v virtualni svet.

Prav to je preizkusil profesionalni reli voznik z imenom Will Orders. Možakar je leta 2011 osvojil mladinsko Reli prvenstvo, vozil pa je Nissan reli avto. Tokrat so ga posadili pred volan, mu namestili tri monitorje in ga preizkusili v igri DiRT Rally. Kako se je obnesel? So se njegove sposobnosti uspešno prenesle na igro? Glej spodaj.

Destiny 2: Curse of Osiris – Nov dražilnik je tukaj

0

Še nekaj dni nas loči do nove razširitve in razvijalci nas dražijo kolikor se le da. Tokrat so nam pokazali zelo kratek posnetek, ki nam na hitro prikaže nova orožja in oklepe, ki jih bomo lahko uporabljali v igri Destiny 2: Curse of Osiris. Poleg novega dražilnika nam je Bungie obljubil veliko izboljšav, ki nas čakajo s prihodom Preklestva Osiria. Obljubili je, da bo igra postala bolj “hardcore” za tiste igralce, ki jim v trenutni verziji špila manjka izziva.

Veseli december je že tukaj in darila prihajajo kot za šalo, prav tako nova razširitev Destiny 2: Curse of Osiris in sicer že 5. decembra za PC, Xbox One in PlayStation 4.

Pokémon GO odgovoren za milijardne škode na vozilih

0

Pokémon GO, igra, ki je obnorela navadne ljudi, borze in še marsikaj drugega, sedaj povzroča veliko težav na cestah v obliki prometnih nesreč, ki se končajo v največ primerih zgolj s škodo na vozilu, so pa tudi primeri, kjer so ljudje umrli.

Mara Faccio in John McConnel iz Univerze za ekonomijo Purdue sta ugotovila, da je igra v svojih prvih 148 dneh poskrbela za približno med 2 milijardama do 7,3 milijard dolarjev škode na vozilih. V Tippecanoe so opravili še eno raziskavo, in sicer 5 mesecev po izidu igre, kjer so odkrili, da je bilo škode za kar od 5,2 milijard do 25,5 milijard dolarjev. Zaključili so s tem, da je večina ljudi vozila počasi in uporabljala pametne telefone in da se je glavnina nesreč pripetila ravno pri Pokéstopih, kar je še en dokaz, da so verjetno res igrali Pokémon GO. 

505 Games razkrivajo svojo Battle Royale igro

0

Popularnosti žanra Battle Royal se ne da več spregledati. Za njegov začetek je zaslužna plačljiva igra Playerunknown’s Battlegrounds, nekoliko kasneje pa smo dobili še Fortnite, ki je brezplačen, in ima bolj risankasto grafično podobo. A sedaj je v izdelavi očitno še kar nekaj novih naslovov, ki tiščijo v isto smer kot prej omenjena naslova.

505 Games so tako naznanili svojo igro, ki bo prav tako žanra Battle Royale, v njej pa se bo lahko ekskluzivno na mobilnih napravah popolnoma brezplačno bojevalo do 60 ljudi. Exile: Battle Royale je trenutno še v izdelavi, natančneje v beta fazi. Google Play spletna stran pravi, da naj bi imela igra tudi mikrotransakcije od 99 centov do kar 99,99 ameriških zelencev. Seveda so tudi razvijalci Bluehole hitro pohiteli in že razkrili, da bo PUBG kmalu doživel nekakšno svojo inkarnacijo za telefone, čeprav datum tega čuda še ni znan.

LordFebo o Need for Speed Payback

Če ne štejem nalinijskih in mobilniških odvrtkov, je tole dvajseta edicija iz najbolj bogatega niza dirkaških videoiger. A količina in kakovost nista povezani in Electronic Arts že mnogo sezon izdaja milo rečeno povprečne, reciklirane izdelke. Namesto konkretnega nadgrajevanja raje vsako leto neposrečeno eksperimentira in na silo dodaja ter čudežno odvzema sestavne dele. V zadnji dekadi smo uzrli že marsikaj, od športnodirkaškega Shifta prek orožarskih Rivals do QTE-mikastenja v The Run. V zadnjem, predlanskem poglavju so kot noviteto preizkusili še filman video, ki je namigoval na kinematografično doživetje. Toda špil se ni izkazal, saj je imel pičle načine, moreče ponočnjakarstvo, docela premočrtno napredovanje in vmesniške pomanjkljivosti. Za nameček je filmski del zajemal le čvekanje in bil čisto neposrečen. Razvojna ekipa Ghost Games v novem poskusu določene napake odpravlja, vendar uvaja nove.


Razvojna ekipa: Ghost Games
Založnik: Electronic Arts
Platforme: PC, PlayStation 4, Xbox One
Datum izida: 10. 11. 2017
Cena: 59.99 €
Zvrsti: Dirkaška arkada


Payback je prostovozna dirjalnica po mestu in puščavski pokrajini. Podoba okolice je presenetljivo raznovrstna in dobra, četudi prave potrebe po podrobnostih ni.

Potreba po hitrosti s štorijo!

Payback je storjen na isto vižo kot vse novodobne pocestne dirkalnice: velikansko urbano in podeželsko ozemlje, svobodnjaško tiščanje in navidez mnogo udinjanja. Prizorišče je to pot Fortune Valley, izmišljena nevadska puščava z gorami, kanjoni in kazinojastim mestom Silver Rock. Čeprav lučkasta metropola zaživi šele v mraku, za razliko od nokturnega predhodnika čas teče dinamično. To je v redu, kajti od sonca obsijana dežela je mnogo bolj simpatična od neprestane mesečine in neona. Cestno delinkventstvo je izdatno podloženo z zgodbo, kateri sledimo prek računalniško ustvarjenih vmesnih sekvenc in pogovorov med vožnjo. Scenarij o treh prijateljih, ki želijo iz maščevanja uničiti kriminalno združbo v Mestu greha, je resda klišejski, toda element ni napačen in daje vsaj približen smisel že mnogokrat preizkušenemu cestnemu preganjanju. Nekatera norenja so zato močno skriptana, vseeno pa filmski spektakel to ni, dasi založba uporablja besedo ‘blockbuster’.

Zgodba se zvečine odvija prek pogovorov med vožnjo. Takole dogajanje sicer obstaja, vendar so filmčki zopet bolj čvekanje, in ne posnetki iz Hitrih in drznih.

Kakor v preteklih poglavjih divjamo po prometnih poteh oziroma javnih površinah in občasno po gradbiščih, rudnikih in letališčih, dočim zaresnih dirkališč igra žal ne pozna. Treba je zmagovati na nelegalnih tekmah, bežati kifeljcem in gangsterjem, čim hitreje pripeljati z enega konca na drugega, mojstrsko driftati ter meriti pospeške, saj se drag po večletni odsotnosti vrača. Policija na srečo ni pomemben dejavnik in nastopa le v točno določenih nalogah. Po novem, in po mojem prvikrat v seriji, se zabavno zapeljemo tudi čez drn in strn, na čemer je kar konkreten poudarek. Različnemu udejstvovanju primerni so tipi vozil: eni rabijo bežanju, drugi cestnim dirkam, tretji tiščanju v ravni črti in četrti premagovanju šodra. Štirikolesnikov je okoli osemdeset in segajo od ljudske honde civic in starih mišičnjakov prek spiska nemških znamk, vključujoč porscheje, do hiperšportnikov. Vršac predstavlja hibridna koenigsegg regera. Ampak pot do tega čudeža tehnike je, kot je v NFS-jih v navadi, dolga kot kurja čreva.

Organi pregona so element zgodbe in nastopajo le v nekaterih misijah kot klasični kamikaze, v ostale dirke in prosto pocestništvo pa se ne vmešavajo. Prav tako ni ‘orožij’.
Nitro je sestavni del špila. Njegovo doziranje v izgorevalno komoro je ključno za zmagovanje in rabo skakalnic.

Solidna, a zagnojena vožnja

Razlika med šofiranjem golfa, ameriškega vagna mogote in lamborghinija je sicer zaznavna, a zadeva je arkada in vsi štirikolesniki bruhajo ogenj ter gredo pošrek skozi ovinke. Lovljenje zadka čez mestna križišča, premagovanje gorskih rajd in pičenje po ravni avtocesti so podrejeni zabavnosti in hitrosti. Poškodb ni, kapitalnih trkov tudi ne in robovi cest so praviloma dovolj gladki, da pretirano ne kaznujejo nerodnega krmarjenja. Posledično je dvestonaurno drvenje po asfaltu in brezpotjih tekoče, uživaško ter podkrepljeno z brezdanjim kanistrom smejalnega plina. Zaradi dobro položenih tras in pritiskajočih računalniških voznikov so dirke resnično vzdušne, zato sem se v Fortune Valley spočetka rad vračal. Nakar je mnenju zavdal neumen pravilnik. Izzivi so namreč nanizani linearno, brez možnosti preskakovanja, in v slehernem je treba nič manj kot zmagati. Kar je v nekaterih primerih res zaguljeno. Po desetem ponavljanju 12-kilometrske vožnje, ki za seboj potegne vnovično nalaganje in uvodno animacijo, to postane frustrirajoče in zagnoji izkušnjo. Morali bi vendarle blagosloviti prva tri mesta in omogočiti preskok kakšne dirke. Recimo slabo izvedenega driftanja, ki marsikomu ne sede, špil pa z njim ponovno posiljuje.

So porscheji in lamborghiniji, ferrarijev pa ni, saj EA nima licence. Tukaj drvim z 1,1-megavatno koenigsegg regero, ki gre prek 400 na uro, za kar je treba biti ničmanj kot jedi.
Driftanje je bilo v davnih Undergroundih uživaško, zdaj pa že lep čas ni več. Na srečo se da dobiti dovoljšne število točk z brezveznim opletanjem, zavijanjem z ročno in delanjem sodčkov. Kr neki.

Dodatno gnojnico so avtorji prilili s slaboumnim nadgrajevanjem avta. Lastnosti ne boljšamo z jasnim kupovanjem turbin, elektronike in izpuha, marveč z naključnimi ‘hitrostnimi kartami’, ki denimo povišajo moč in hitrost, a poslabšajo nitro in zavore. Pridobivanje in nabavljanje nadgradenj je odvisno od sreče, medtem ko kart med dirkalniki ni mogoče izmenjevati. Z veliko muko nafriziraš golfiča GTI do kraja, nakar ga ipak zamenjaš za skylina, s katerim greš v tlačanski srečelov od začetka. S tem, da moraš imeti pet avtomobilov, saj se jim ‘poklicev’ ne da spreminjati. Ker je pimpanje obvezno za uspeh in neprestano, se ti res priskuti. Za povrh garaža, mehaniki in prodajalci niso dosegljivi prek enotnega menija, marveč je treba za bavljenje s pločevino k vsakemu posebej skakati po zemljevidu. Tak sistem rezultira v grinderskem ponavljanju že zmaganih dirk, upajoč na boljši dobitek. Oziroma, še huje, v plačevanju resničnih evrov za urnejše, normalnejše napredovanje. Ja, Payback vsebuje mikrotransakcije, ki nudijo hitrejši razvoj, kar je v polnocenovnem naslovu nezaslišano! EA se je letos prav namenil preizkušati skrajne meje upogljivosti igričarjev.

Bencinske črpalke delujejo kot teleporti za hitro premikanje po dolini. Ne moreš pa je raznesti policajem v brk, kakor se je to dalo v starih poglavjih.

Déjà vu

Novi Need for Speed ima dobre lastnosti, od razgibane muzike prek slikovite, neponavljajoče se dežele do vratolomnega skakalništva in zanimivega iskanja starih šasij. Dirkanje je privlačno, kros se izkaže za izvrstnega, policaji ne morijo pretirano kot v Rivals in filmskost omogoča občasne drugačne naloge, na primer preganjanje tovornjaka in bežanje helikopterju. To nadgradi še ločen multiplayer, kajti tokrat nalinijskost začuda ni stalna. Merjenje z živimi tekmeci zna biti cel žur, čeprav ni popolno in nima ekstra postavk. Osnova je vsekakor boljša od predhodnika. Toda pozitivnim gradnikom navzlic so s klinčevo nujo po premočrtnih prvih mestih in z nadgrajevalnim sistemom preveč zabudalili. Poleg tega ‘kinematografične’ izkušnje mnogokdo, iščoč navadno cestno dirkalništvo, ne bo čislal. Manjka tudi pločevinskega fetišizma, saj ni nobenih avtomobilskih zgodb, podatkov in kabin. In za povrh je Payback pravzaprav kopija že videnega. Nimam v mislih zgolj povzemanja po Test Drive Unlimited in Burnoutu, marveč zaradi različnonamenskih avtov in kriminalne štorije zelo spominja na širši Ubijev The Crew. Pri čemer se mi ne zdi boljši. Niti ne od slične Forze Horizon 3. Letošnji NFS je torej še ena v vrsti meh-izdaj.

Pozdravljam uvedbo dirkanja po makadamu in brezpotjih. A NFS bi glede na staž to moral prinesti prvi, ne da caplja za konkurenti.
Občasno dobimo zemljevidne namige, kje se skrivajo zapuščeni starodobniki. Kje smo to že videli? Aja, točno, najmanj v Test Drive Unlimited.

Divinity Original Sin 2 je presegel 1 milijon prodanih kopij

0

Dejstvo, ali je Divinity: Original Sin 2 najboljši RPG vseh časov, je odvisno od posameznika do posameznika, kar pa nihče ne more zanikati, pa je, da je delo razvijalcev Larian Studios ogromen hit.

Številka milijon prodanih kopij velja za malo več kot dva meseca po izidu, ob tem pa seveda ne smemo pozabiti, da je bila igra precej časa na voljo tudi v zgodnjem dostopu. Glede na to, da gre za starošolski RPG, je število prodanih izvodov vsekakor izjemen uspeh, presenečenje pa ni niti, da si velika večina lastnikov igro lasti na platformi Steam – kar 921.000 oziroma več kot 90 %, medtem ko je GOG prispeval okoli 100.000 kopij.

Tudi število istočasnih igralcev ostaja okoli 10.000–14.000, kar Original Sin 2 uvrsti tudi med top 100 steam iger z največjim številom istočasnih igralcev.

Glede na ta uspeh vsekakor ni presenečenje, da bo igra prisotna tudi na marsikateri lestvici top iger leta, in to velja tudi za našo lestvico, ki bo objavljena konec decembra.

Demon’s Souls bo naslednje leto ugasnil svoje strežnike

0

Vsake lepe zgodbe je enkrat konec, in tako bo tudi igra Demon’s Souls, predhodnik Dark Souls serije, 28. februarja zaključila svojo zgodbo. No, vsaj v večigralskem smislu.

Seveda v tej igri povezava z internetom igra ogromno vlogo, saj je velik del izkušnje odvisen prav od drugih igralcev.

Tako bodo slednji na ta usodni datum prikrajšani za sledeče:

  • večigralstvo (sodelovalno igranje ter invazije),
  • pisanje in branje sporočil drugih igralcev,
  • nič več “madežev smrti”,
  • brskanje po rangih.

Špil, ki je sicer izšel leta 2009, bo seveda mogoče še vedno preigravati v “offline” načinu, a zagotovo izkušnja ne bo več nikoli tako slastna kot poprej.

Civilization VI bo prihodnje leto dobil novo večjo razširitev

0

Pred dobrim letom izdana priljubljena strategija Sid Meier’s Civilization VI bo dobila novo večjo razširitev, imenovano Rise and Fall. Na uradni spletni strani igre so tako zapisali, da bo razširitev na voljo 8. februarja naslednje leto.

Razvijalec Firaxis glede omenjene razširitve obljublja veliko, saj naj bi Rise and Fall vključil ogromno novosti in nadgradenj v že obstoječo igro. Med drugimi bo razširitev konkretno nadgradila sistem guvernerjev in sistem zavezništva na način, da bosta ta dva ponujala še več možnosti in izzivov za igralce. Na novo pa prihajata zlato in temačno obdobje, ki bosta igralcu pošteno otežila ali pa poenostavila razvoj svoje civilizacije. V igro pa bodo vključene tudi krizne situacije (t. i. “emergency situations”), ki bodo ponujale možnost, da se igralci povežejo in skupinsko ukrepajo proti nasprotniku, ki je, denimo, pridobil očitno prednost na določenem teritoriju igralne mape. Za posladek pa bo dodanih še devet novih voditeljev in osem civilizacij.

Spodaj si lahko ogledate še napovednik Rise and Fall razširitve, več podrobnosti pa naj bi bilo znanih do izida.

HDMI 2.1 bo omogočal igranje v 10K pri 120 Hz

0

Med tem, ko nekateri še vedno uživamo v običajnih 1080p zaslonih, gre tehnologija neusmiljeno dalje in zanimivo je videti, kam vse nas bo odpeljala.

Čeprav so 4K zasloni postali kar precej popularni in razširjeni, so se na trgu pojavile že 8K inačice, a nekateri že gledajo še bolj v prihodnost.

Januarja letos so namreč najavili HDMI 2.1, ki se ponaša s kar 48 Gbps propustnostjo, kar naj bi zadostovalo za 8K zaslone pri 120 Hz osveževalni frekvenci. A očitno bo mogoče poganjati tudi 10K resolucije pri 50- , 60- in tudi 120 Hz.

Glavni problem pri temu so seveda grafične kartice, ki trenutno še zdaleč ne posedujejo dovolj moči za poganjanje takšnih resolucij. Na spletni strani PCGamer so pripravili zanimivo računico, ki se ubada ravno s tem problemom.

Če vzamemo grafično GTX 1080Ti, je slednja zmožna poganjati nekatere igre v 4K pri 60 sličicah na sekundo. Kar 78 % več pikslov kot 4K vsebuje 5K, medtem ko 10K vsebuje 4x več pikslastih prijateljev kot 5K. Nato je potrebno še podvojiti strojne zahteve, da dosežemo 120 sličic na sekundo. To pomeni kar 14x več pikslov kot pri 4K ali 55x več kot pri 1080p. Če predvidevamo, da bodo grafične kartice vsako leto močnejše za okoli 30 %, bo preteklo eno desetletje, preden bodo grafike dovolj zmogljive za poganjanje iger v tej ločljivosti pri 120 sličicah na sekundo.

Tako vam še ni treba zalučati svojega 4K prikazovalnika skozi okno, če pa začnete varčevati že sedaj, boste čez 10 let imeli ravno dovolj za nabavo takšnega zaslona.

Steam je dosegel 17 milijonov istočasnih uporabnikov

0

Steam dosega vrtoglave številke, trenutno ima 17 milijonov istočasnih uporabnikov, od tega jih kar 7 milijonov hkrati igra igre. K omenjenim stevilkam je zagotovo pripomogla jesenska razprodaja ter igra Player Unknown’s Battlegrounds, kjer se je številka istočasnih igralcev ustavila pri treh milijonih.  Zal se ne ve, koliko je vseh uporabnikov, saj tega podatka Valve več ne izda, so pa leta 2014 povedali, da ima 75 milijonov vseh uporabnikov, leta 2015 je imel Steam 125 milijonov uporabnikov, tako da se sedaj verjetno približuje številki 200 milijonov.

S takimi številkami Steam ostaja še vedno prva digitalna platforma na svetu, kjer lahko igramo, kupujemo video igre in ostale programe. Trenutno še vedno potekajo razprodaje, tako da če hočete dobiti svojo najljubšo igro po nižji ceni, je sedaj pravi čas.

Destiny 2 – brezplačen preizkus

0

Razvijalec Bungie je včeraj na svojem uradnem Twitter računu oznanil povsem brezplačen preizkus svoje najnovejše igre Destiny 2. Ta bo na voljo za lastnike konzol PlayStation 4 ter Xbox One, prikrajšani pa ne bodo ostali niti lastniki PC-jev.

Ta “demo” verzija bo vsebovala območji “EDZ” in “Titan” luno, moč pa bo obiskati tudi družabno območje na farmi. Igralci bodo na teh dveh frontah imeli dostop do vseh glavnih in stranskih misij, sodelovali bodo lahko v večigralskih spopadih v “Crucible”, celo pridružili se bodo lahko klanu. Morda največja omejitev je, da bodo lahko napredovali samo do 7. stopnje, ki se jo da doseči relativno hitro. Če se bo potencialni obiskovalec Destiny vesolja kasneje odločil za nakup polne verzije, se bo ves napredek prenesel in vaša avantura se bo lahko nadaljevala.

Brezplačen preizkus lahko po Bungijevih besedah pričakujemo že enkrat danes.

Siralim 2 – Recenzija igre

Siralim predstavlja mokre sanje vsakega oboževalca igranja vlog in grajenja ultimativne ekipe bojevnikov. Nad prvencem s(m)o se PC-jaši lahko slinili že konec maja 2015, ko je lagodno, brez pompa, priromal na platformo Steam. A nismo bili prvi, saj je bil že prej na voljo za telefone in tablice, kar se je preneslo tudi na naslednika. Zloglasne besede razvijalcev so ga opisovale kot “globok RPG z elementi roguelike iger, kjer lahko lovite ter po lastnih željah prilagajate na stotine različnih pošasti, katere nato vodite v strateške spopade.” Seveda sem ob tem stavku zastrigel z ušesi, saj je zvenelo kot idealna igralna izkušnja zame. Vedno so mi bile namreč všeč igre tega tipa, vsake toliko časa me zagrabi kakšna igra z globokim sistemom kustomiziranja ekipe bojevnikov, ki šeška vse pred seboj. In tako sem Siralim dal priložnost, kar nisem niti malo obžaloval, saj je do besede natančno sledila opisu, prav tako pa je zaradi enostavne grafične podobe gladko delala tudi na več kot deset let starem računalniku oziroma v mojem primeru starem prenosniku, ki sem ga izbrskal iz podstrešne grobnice. Zdaj je tu nadaljevanje v obliki dvojice, ki obljublja še več različnih pošasti, neskončno število stopenj in malo goro popravkov ter izboljšav.


Razvojna ekipa: Thylacine Studios
Založnik: Thylacine Studios LLC
Operacijski sistemi: Windows, Mac OS, Linux, Steam OS, Android, IOS
Datum izida: 12. 8. 2016
Cena: 14.99 €

Zvrst: Potezna igra igranja vlog


Astronomske možnosti

Kot pri originalnem Siralim je glavna prodajna točka dvojice izjemna količina vsebine. Tu ni govora le o neskončnem številu stopenj, k izjemni daljnoročnosti močno pripomore tudi število pošasti, ki spominja na nekaj, kar bi odkril, če bi z mikroskopom pregledali spodnjice kakšnega brezdomca. V originalni igri jih je bilo namreč 250, kar vsekakor ni nizko število, a sedaj se je podvojilo na več kot 500, vsaka z lastnimi sposobnostmi, statistikami ter vlogami. Verjetno niti ne rabim načeti govora o tem, koliko ekipnih kombinacij je možno ustvariti, saj bi bilo število astronomsko (v obzir je treba vzeti tudi, da je lahko v ekipi več istih kreatur).

Zveni prehudo? Pravzaprav ja, zna biti sploh za novince precej zapleteno, čeprav se je razvijalec prepotil ob izdelavi vodiča, ki predstavi vsaj osnove. A po tem si večinoma prepuščen sam sebi. Seveda so izkušnje s prvim delom koristne, saj je veliko zadev identičnih, čeprav je marsikaj doživelo prenovo. A prav tako niso nujno potrebne, saj gre za popolnoma samostojno igro, in kot takšno jo tudi moramo vzeti, saj je treba skozi celoten križarski pohod preiti znova.

Novosti vključujejo goro božanstev, katerim lahko lezete v zadnjico, naključne priponke magij in tudi zgodba … No, sicer bolje rečeno … enostavna, ne preveč osredotočena zgodba, saj hitro pade v ozadje. To pa zato, ker je poudarek seveda na najmočnejših delih, kar so raziskovanje, nešteto možnosti ter neskončen svet. Zgodba nikakor ni osrednji del, a vseeno žene kolesa in nudi tudi izziv v obliki unikatnih šefovskih spopadov, na katere se je treba še posebej pripraviti. Znajo uvesti nestandardne kombinacije in posebne, močnejše pošasti, ob katerih te prime, da bi vse svoje in sosedove bližnje poslal v tri krasne, medtem ko te sluzast zlobnež že tretjič zapored zabije v tla.

Bojevanje poteka v klasičnem RPG stilu, kjer sovražni stvori zavzemajo večino zaslona, medtem ko je tvoja ekipa omejena na okvir na dnu zaslona. Vizualno čudaški stvori se izmenično napadajo oziroma čarajo čarovnije, vse posebne sposobnosti pa se aktivirajo samodejno. Prisotne je kar nekaj naključnosti, a vseeno sem se ves čas počutil, da sem s pravo taktiko imel vse pod nadzorom, vsaj dokler nisem naletel na posebej trdovratno skupino beštij ali pa sem moral bojni plan prilagoditi z namenom, da bi ulovil zadnjega nasprotnika in ga prelevil v sredstev za lastno dobro.

Brezkončen napredek

Zdaj pa se lotimo te neoprijemljive količine vsebine, o kateri sem že tolikokrat govoril. Seveda je nemogoče, da je stopenj neskončno, a ne? Nekje se more navsezadnje vse končati. Verjetno se, ampak nisem še slišal za igralca, ki bi prilezel do tja. Pa ne mislite, da gre za nesposobnost ali malo igralno bazo. Ne, ne. Najde se kar nekaj igralcev, ki jim je uspelo iztuhtati (pre)močne kombinacije, a zgodba vsake se nenazadnje nekje konča. Pa najsi gre za nesrečno kombinacijo sovražnikov, zgolj nesrečen udarec ali kaj tretjega, težavnostna lestvica se stalno povečuje in prej kot slej bo vsak padel, čeprav boš zato lahko naslednjič tam tudi začel. S stalnim nadgrajevanjem lastne trdnjave to nudi viden občutek napredka, saj imaš vedno nekaj, po čemer lahko hrepeniš … Seveda pa to pomeni tudi, da je treba v igranje vložiti precej truda in časa, če želiš kam prilesti.

Sam sem sprva želel stremeti k temu občutku, a sčasoma se mi enostavno ni več dalo, čeprav še zdaleč nisem odkril vsega, kar igra nudi. Seveda so tu in tam prisotne težave, kot je z ogromnim številom pošasti za pričakovati. Izkušnja, ki sem jo doživel sam, se je zgodila, ko sem naletel na skupino sovragov, vsebujočo dva bojevnika s sposobnostjo, ki vedno, ko ena izmed prijateljskih kreatur prejme škodo, del te škode povzroči nazaj. Sam sem v skupini imel med drugim kreaturi s sposobnostmi, da vedno, ko kdo prejme škodo, dvigne njegovo zaščito in da je del vsakega udarca vrnjen nazaj. Rezultat prvega napada je tako bil neskončen tok protinapadov, ki sčasoma niso povzročali nič škode, in ker temu ni bilo konca, sem moral igro prisilno zapreti in pogoltniti izgubljen napredek.

A še vedno zlahka, po zaslugi vse vsebine, spregledaš takšne nepogoste probleme, glavna težava je v tem, da je za napredovanje potrebnega vedno več mletja temnic in nabiranja stopenj, nakar prilezeš stopničko višje in vse se ponovi. Vsi izmed sistemov so zasnovani na takšen način, od raziskovanja, nadgrajevanja opreme, ustvarjanja močnejših verzij istih pošasti ter, nenazadnje, tudi raziskovanje. Naključnost zna pomagati (ali ti zagosti), a sčasoma naletiš na zid, ko se začneš spraševati, če je vse to vredno časa. Še ena izmed stvari, ki zna koga odvrniti, je zelo enostaven izgled, ki spominja na nekaj iz konca dvajsetega stoletja. Tako vizualna kot tudi zvočna plat ne nudita presežkov, čeprav imajo vse izmed kreatur raznolik videz, kar je vsekakor velik dosežek.

Kako bi izgledala mešanica med igrama Dark Souls ter Cuphead?

0

Dark Souls serija velja za eno najtežjih modernih iger, a jo odlikuje tudi odlična atmosfera, sparjena z odličnim bojevalnim sistemom. Na drugi strani pa imamo Cuphead, ki po estetiki ne bi mogla biti bolj drugačna, vendar špil odlikuje težavnost, ki je slična Dark Souls igram.

Seveda se je nato nekdo vprašal, kako bi izgledala mešanica obeh naslovov. Uporabnik YouTuba, imenovan 64 Bits, je ustvaril video, ki je za oboževalski projekt naravnost fantastične kvalitete. Po besedah ustvarjalca to ni posnetek igre v razvoju, tako da gre na žalost samo za visoko kakovosten film. Morda pa se založnik Bandai Namco, ki stoji za Dark Souls serijo, le zbudi ter kontaktira ustvarjalce Cupheada – in tako morda tale koncept le postane resničnost.