🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 527

LordFebo o Lego Marvel Super Heroes 2

Na odru ameriške mitologije se bije večna bitka med njujorško založbo Marvel in kalifornijskim DCjem. Maščevalci in Pravičniki se sicer ne spopadajo neposredno, marveč se pisana mnogovesolja bijejo za pozornost milijarde navdušencev. Pričeli so s tiskanimi zvežčiči, danes pa nas superjunaki nagovarjajo prek vseh medijev, celo do te mere, da se marsikdaj pozabi na njihovo stripovsko poreklo. Zlasti to velja za dežele, kamor sličice z oblački ne sežejo. Slovenska mladež rešimožakarje v pajkicah zato v prvi vrsti pozna iz risank, filmov, kosmičev, igrač in kajpak špilov. Pri tem je takoj za Hollywoodom največji podpornik stripovskih likov Lego, ki šemaste pojave prodaja tako v plastični kot neotipljivi, interaktivni obliki. Zadnji tovrstni izdelek je Lego Marvel Super Heroes 2, nova prigoda iz brezmejnih onkrajev Stana Leeja in kompanije.


Razvojna ekipa: Traveller’s Tales
Založnik: Warner Bros.
Platforme: PlayStation 4, PC, Xbox One, Nintendo Switch
Datum izida: 14.11.2017
Cena: 29.99 € (PC), Xbox One, PlayStation 4 (59,99€)
Zvrsti: Ploščadna akcija


Igra seveda sledi kopitu, ki ga je razvijalec TT Games v dvanajstih letih prekalil skozi dva ducata izdaj. Kakor ve sleherni mladič in poslednja stara mama, to pomeni akcijsko pustolovščino, v kateri lego možički noro poskakujejo po barvitih scenarijih, mlatijo in streljajo po neprijateljskih figuricah ter židano razsuvajo kockasto okolico. Bistvena mehanika je, da si za premagovanje preprek in napredovanje dajejo ravbarske oziroma uporabljajo sebi lastne veščine. Pri tem je početje kljub navidez neobvladljivemu spektaklu barv izredno lahkotno in mu je kos vsakdo, ki ume stiskati tipke. Ploščadenje ima pomagala, pretepanje je na nižku zahtevnosti in ni življenj ali ponavljanja nivojev. Ob morebitni ‘razkockanosti’ v boju ali ob padcu se lik pri priči in brez kazni vnovič sestavi. Poleg tega je uničevanje okoliškega inventarja tako privlačno, da je že to samo po sebi odlična zabava za priložnostnega držalca joypada. Še toliko bolj, če so strički in tetke Spider-Man, Hulk, Gamora in druge poznane face.

Bojevanje je to pot bolj zahtevno. Zlikovčki, zlasti šefovske figure, imajo konkretno dolgo črto zdravja in za povrh še delno neobčutljivost. Brezglavo tapkanje po gumbih je seveda dovolj, terja pa nekaj potrpljenja

Čudovitost skozi čas, prostor in zaslone

Frišno Marvelovo odpravo od mnogih preteklih (in prihodnjih) Legovih iger loči docela izvirna štorija. Špili s filmsko licenco namreč dosledno in brez presenečenj sledijo slikosučni rdeči niti, zato je pripoved manj vredna. Tokrat so snovalci dali domišljiji krila in se prosto poigrali s tisoči elementov 75-letne stripovske dediščine – še bolj kot v prvem delu, kjer so se Avengerji pomerili z vesoljskim zlobcem Galactusom. V drugo so nad Zemljo poslali Kanga Zavojevalca, vijolično-modro, vsemirsko nemezo, ki na hitrico spominja na Thanosa. Ime zven stripov ni prepoznavno, gre pa za sprijenega znanstvenika iz prihodnosti. Hudobec potuje skozi čas in prostor, ugrablja svetove in jih združuje v orjaško mesto Chronopolis. V njegovi pesti se je tako znašlo kar osemnajst lokacij, ki segajo od New Yorka, Atillana in Wakande prek Asgarda, K’un-L’una in Xanadarja do prihodnosti in preteklosti.

Krivec za multiverzalno godljo je Kang the Conqueror, katerega glas se omnipotentno oglaša z neba med vandranjem po svetu.

Območni raznolikosti primeren je tudi nabor protagonistov, ki presega okvire osnovnega Eartha-616. Dogodivščino otvorijo Varuhi Galaksije, pridruži se jim široka zasedba Avengerjev, ki jim Kang sklati letečo letalonosilko, nakar uletijo s televizije poznani Defenderji in Inhumani ter za dobro mero še herojčki iz drugih časovnic, kakršna sta Spider-Gwen in Captain Avalon. V legoidni predstavi vse skupaj izpade kot domiselna navezava in dobra promocija multiverzuma, katerega obzorja se na eni strani raztezajo na velika platna in na drugi na male ekrane. Igralnih figuric je prek dvesto, kar je rekordno število. Pohvalna novost v galeriji je, da ima sleherni lik kratko predstavitev. Je pa zanimivo, da v naboru ni Mož-X in Fantastičnih štirih. Ja, to pomeni odstotnost Deadpoola, Wolverina in Silver Surferja. Bržda je posredi Foxova ekskluzivna izvenstripovska licenca. Morda pridejo z DLCji, ki so samoumevno že napovedani.

 

Kockanje in razkockanje

Pogumniška tovarišija mora za Kangov poraz zbrati črepinje etra, te pa so po pričakovanjih razmetane po vseh povezanih svetovih. Do njih jih vodi presenetljivo dolg niz dvajsetih štorijalnih poglavij. Vsak nivo, najsigre za Hydrin laboratorij ali staroveško grobnico, je veriga ovir, zaprtih prehodov in nedelujočih mašin, zato je treba med figuricami neprestano preklapljati in koristiti njihove številne lastnosti. Drax in Hulk s supermočjo odmikata težke objekte, Star-Lord poleti raven više, Pajkomož z mrežo povleče, Doctor Strange manipulira s časom, Iron-Man laserira zlate objekte, Ms. Marvel se pomanjša in tako dalje. Sem in tja je treba kaj (samodejno) sestaviti, nekaj malega je miniiger in nekajkrat so za dve sekundi celo uporabljeni možgani. Največ pa je kot vedno radostnega znašanja nad okolico, kar povzroča brezmejne brizge zlatih in srebrnih čepkov.

Napredovanje praviloma ne zahteva bistroumja, saj je večina ugank in ovir otročje lahkih. Če ne gre naprej, je gotovo še kakšen nerazsut objekt, v katerem se skriva rešitev.

Da mikastenje trum robotov, gangsterjev, Kreejev in drugih skorajda prikupnih sovražničkov ne bi prehitro zdolgočasilo, reševalci vesolja seveda srečajo številne šefe. To so oportunistični Marvelovi zlikovci iz vseh vetrov, ki želijo priti na svoj rovaš v Kangovem kaosu. Par njih smo videli v filmih, denimo Doctorja Octopusa in Surturja, iz nadaljevank poznamo Kingpina in Maximusa, dočim je precejšen delež priličnih nepoznancev, na primer Hammerhead, Modok in Klaw. Hude bojevalne mehanike lego špili nikoli niso imeli, a za razliko od doslejšnjih naslovov direktorske figure terjajo več knofodrka, pri čemer so občasno celo imuni na določene napade. Normalnemu igralcu boji sicer ne predstavljajo izziva, kakšen desetletnik ali mati pa bi ob katerem znala izgubiti potrpljenje. Za pomoč se lahko ob dinamično razdeljenem zaslonu kadarkoli vključi drugi igralec.

Šefov je vsaj trideset in so vseh kalibrov. Enega so si celo izmislili prav za špil. A ne tega, tole je eden od nebeščanov iz sveta Varuhov.

Velik doprinos k zabavnosti je tradicionalna Legova simpatična in duhovita predstavitev. Štosi v sliki in besedi so brezštevni, dogajanje je neumoren mavrični kalejdoskop in grafičnih podrobnosti je nebroj. Liki so izdatno animirani in če jih pustiš pri miru, počnejo vse sorte hecnosti: Spider-Man dela selfije, Thor se igra z mjolnirjem, Tony Stark drka mobitel … Vse figurice, tudi mimoidoči civilisti, neprestano komentirajo dogajanje oziroma nametavajo domiselne enovrstičnice. “Why is Ronin so accusing?” Po pričakovanju je veliko popkulturnih in stripovskih referenc za poznavalce, kajti izdelek je radostni vrtiljak za ljubitelje Marvelovega vesolja. Pogrešal sem edinole vsaj en celoten disko komad med vodenjem Star-Lorda. Par taktov od Come ang Get Your Love iz prvega filma se mi ne zdi dovolj.

Chronopolis je največje svobodnjaško središče doslej. Greš ali se zapelješ kamorkoli in vsak predel ima lastno atmosfero: podvodna Lemuria, puščavski Sakaar, neonski Nueva York, noirovski New York …

Onkraj konca

Pripoved predstavlja le košček izdelka in v Marvelovih deželah je moč pustiti še mnogo ur. Konkreten del udinjanja je svobodno hopsanje, letanje in razbijanje po velemestu Chronopolis. Gromozanski kraj brezšivno združuje vse Kangove občine – zdaj si v New Yorku 2099, lučaj naprej je divji zahod, na drugo stran Wakanda … Poleg brezmejnega nabiranja cekinčkov je naokoli raztresenih gros malih kvestov, dirk, kvizov in drugih opravkov. Vsak dosežek po malem polni album in odklepa dodatne možnosti. Potem so tu mininalogice od Gwenpool, kjer pridejo do izraza drugi karakterji, kot so Howard the Duck, Venom in Agent Coulson. Iz Ninjago igre so povzete arene, po katerih si do štirje hkratni igralci kradejo kamne neskončnosti. In nenazadnje je na voljo vnovično raziskovanje nivojev s katerimikoli liki, saj so številni odseki v prvem skozihodu nedosegljivi. Na tak način rešiš vse ujete Stane Leeje in odkriješ druge skrivnosti za odklep vozil ter kozmetike.

Izven zgodbe je možno početi čuda reči, vse za zlate opekice, ki so ena od valut za zbiralniške dosežke. Z avti se da seveda voziti, dirkati, skakati ali pa jih raztreščiti.

Dejansko se Lego igre nabija še dolgo po zaključku. Vendar drži, da je veliko naknadnega preigravanja nepolnovrednega, ponavljajočega se. Motivacija je v resnici pičla, saj lahko eno uro finomehanično prečesuješ lokacijo, da na kraju dobiš za nagrado naslovnico starega stripa. Prav tako bo razočaran tisti, ki išče igralne novitete napram predhodnikom. Večina prijemov in potez je namreč že videnih, nekateri izkazani elementi pa so izvzeti. Malce se lahko obregnem tudi ob vsebino. Dasi sem zaradi dogajalne svežine mnogo bolj užival v Chronopolisu kot v filmskih Ninjago, Avengers in The Force Awakens, se mi je zadnji Batman (Beyond Gotham) bolj dopadel. Ne samo zavoljo meni bolj omiljenega DCja, marveč zaradi osredotočenosti zgolj na eno ekipo, Justice League. Tale Marvelova zmešanica po drugi strani deluje skorajda kot Lego Dimensions, kolaž zelo različnih scenarijev. To samo po sebi ni slabo, ali ipak je veliko vsebine (slovenskemu) geeku, kamoli otroku manj poznane. Zemeljskost in krožek Nicka Furyja v prvem delu sta bili bolj obče všečni.

Je naključje, da so Inhumans sočasno v špilu in v Foxovi nadaljevanki? Zdaj ne bo več mogoče zanikati poznanstva Black Bolta in njegove rodbine.

Vseeno ne morem zanikati, da so Lego Super Heroes 2 količinsko naphana in slikovita zabava, ki ne razočara. Ne oziraje na isti šimelj je pristop tako dodelan in nivoji kakovostno zamišljeni, da ravsanje s Kangovimi minioni ne dolgočasi. Svobodnemu vandaliziranju Chronopolisa do golega pa se ne da upreti niti po petnajstih urah. Na konzolah glede na število sličnih naslovov Marvelovih junačkov ne gre pri priči pograbiti za polno ceno, saj je PC-cena 30 evrov bolj realna vrednost. Po znižanju pa vsekakor.

— LordFebo

 

Activision se bori za svojo blagovno znamko proti Call of DooDee – servisu za odstranjevanje pasjih iztrebkov

0

Založniki se borijo za svoje blagovne znamke kot pes za svojo kost, a mnogokrat preprosto pretiravajo. Tako je tudi v tem primeru, kjer se Activision krčevito bori za svoje pravice, bolj specifično za svojo popularno znamko Call of Duty.

Namreč, poročen parček iz Kalifornije ima družinski posel, kjer za plačilo pridejo počistiti za vašim kosmatim prijateljem. Svoj servis so domiselno poimenovali Call of DooDee, kar bi marsikomu izvabilo samo nasmešek na usta. Vendar se Activision očitno počuti ogroženega in je na sodišče vložil tožbo za odstranitev imena. Glede na denarna sredstva, s katerimi razpolaga založnik, bo sodišče najverjetneje ugodilo njihovi prošnji, in tako bodo kombiji, napolnjeni s pasjimi kakci, primorani zamenjati svoj napis.

Skyrim Together – mod, ki igri doda večigralstvo

0

Ogromno igralcev si je med pohajkovanjem po širni deželi Skyrima zagotovo zaželelo eno stvar: “Wow, kako bi bilo to kul, če bi lahko igral skupaj z prijateljem.” Če bi dotičnemu kompanjonu potem iz zasede zarinili meč v hrbet ali pa bi mu pomagali proti skupnemu nasprotniku, je druga zgodba, dejstvo pa ostaja – ljudje so želeli igrati skupaj. Založnik igre Zenimax je željam uslišal in nato spočel MMO The Elder Scrolls Online, a to spet ni bilo kar smo ravno želeli.

Zato so zadevo, kot običajno, v roke vzeli modderji in po letih razvoja se približuje izid modifikacije Skyrim Together, ki bo omogočal preigravanje Skyrim zgodbe v družbi 2+ prijateljev. Razvijalci so mod želeli že izdati (seveda, brezplačno) na Steam trgovini, a je razvijalec Bethesda to namero preprečil. Izid je zato prestavljen, saj se je Skyrim Together zanašal na Steam trgovino za delovanje in zato je potrebno zgruntati alternativo. Med čakanjem, si lahko ogledate najnovejši igralni posnetek, ki prikazuje raziskovanje raznih votlin ter temnic!

Playerunknown’s Battlegrounds so prodali že 22 milijonov izvodov igre

0

Playerunknown’s Battlegrounds nadaljuje svojo pot po prodanih izvodih brez prestanka. Trenutno je dosegel kar 22 milijonov prodanih izvodov na platformi Steam in ima kar 2,6 milijona istočasnih uporabnikov. Poleg tega pa so razvijalci Bluehole zaslužili približno kar 660 milijonov ameriških dolarjev. Trenutno se na Steamu dogajajo velikanski popusti, ampak PUBG-ju sploh ni treba zniževati svoje cene, saj je tako popularna, da ostaja na vrhu prodajne lestvice, čeprav drži svojo originalno ceno 29,99 €, in je še vedno v zgodnjem dostopu. Približuje se tudi končen izid igre, pred različico 1.0  pa naj bi izšla še puščavska mapa, imenovana Valle Coronado. 

Playerunknown’s Battlegrounds bo izšel za konzolo Xbox One 12. decembra, kar bo verjetno prineslo prodajo čez 30 milijonov, pričakovan pa je tudi preseg števila istočasnih igralcev čez 3 milijone, igra pa naj bi zapustila zgodnji dostop nekje konec decembra.

Guild Wars 2 je izdal nov napovednik za Living World 4. sezono

0

Living World in sezona 4 sta tik pred vrati, 28. novembra pa bo prikazana prva epizoda, poznana kot Daybreak. Ta bo vsebovala novo raid krilo in nov t. i. “fractal”. Razvijalci so nam priskrbeli tudi nov napovednik za prihajajočo sezono in razodeli, da bo prikazano moč igrati samo, če si lastimo prejšnjo razširitev Path of Fire.

Guild Wars 2: Path of Fire dobite na uradni spletni strani že za 29,99 €, ta standardna izdaja vsebuje tudi že karakter 80. stopnje, ki vam bo zelo olajšal delo, če se želite takoj podati v dodatek. Seveda, lahko pa kupite tudi Deluxe izdajo za 54,99 € ali Ultimate izdajo za 79,99 €, vsaka od teh vam bo dodala še dodatne zadeve, ki vam bodo olajšale igranje. Priporočamo vam, da počakate z nakupom vsaj do petka, saj znajo te cene močno pasti zaradi razprodaj črnega petka.

Darkfall: New Dawn dobil nov napovednik

0

Že nekaj časa je v izdelavi peskovniški MMORPG, Darkfall: New Dawn, ki naj bi bil zelo podoben originalnemu delu. Kot potrdilo, da se projekt zaključuje in da bo kmalu pripravljen za vse najbolj “hardcore” igralce iz MMORPG žanra, so razvijalci pripravili popolnoma nov napovednik. Darkfall: New Dawn bo izdan 26. januarja 2018, mesto dogajanja pa bo v Evropi, če pa ste neučakani, pa lahko igrate še eno različico igre, in sicer Darkfall: Rise of Agon, kjer gre za zelo podobno zadevo, le da je locirana v Ameriki.

Lastnosti (no, vsaj tako pravijo razvijalci):

  • Doživite enega največjih peskovniških MMORPG-jev vseh časov. Plujte z ladjo in jahajte konja v tem ogromnem odprtem svetu.
  • Igrajte, tako kot želite, brez kakršnih omejitev.
  • Premagajte svoje nasprotnike v PvP načinu kot še nikoli prej.
  • Oblegajte mesta, postavljena s strani igralcev.
  • Sodelujte v ekonomiji, ki temelji zgolj na igralcih.
  • Doživite svet brez t. i. “instanced” vsebin.

Prednaročite Darkfall: New Dawn na uradni spletni strani že za 19,99 € in si zagotovite še 2 meseca mesečne naročnine.

Črni petek je zavil tudi v trgovino EIGRE

0

Včeraj smo objavili dve hudo zanimivi akciji, in sicer Blizzardovo razprodajo ter tudi akcije v PlayStation trgovini. Obe potekata v skladu s slavnim črnim petkom, ki pa je zavil tudi v slovenske loge. Prejšnji dve akciji sta zabavni za pristaše iger, a včasih paše poprijeti tudi kaj bolj konkretnega, fizičnega, kot je huda tipkovnica ali miška. Morda pa vas žuli zadnjica in potrebujete neko novo, udobno sedalo, ki je povrhu tega še povsem nastavljivo vam. Vse to ponujajo v spletni štacuni EIGRE.si, kjer so tudi letos pripravili velika znižanja v sklopu akcije “Black Friday in Cyber Monday”.

Če začnemo pri miškah, je tu na voljo slavna Razer Naga Chroma, ki je znižana za kar 53 %, na 48,80 €, ter Razer Naga Hex V2, kateri je cena upadla za 51 %, na tudi 48,80 €. Popusti se nadaljujejo tudi pri tipkovnicah, kot je Razer BlackWidow Tournament Chroma, UK SLO g., znižana za 40 %, na 108,82 €, ter Razer BlackWidow Chroma V2 Green Switch, US SLO g., katero je doletela pocenitev za 30 %, na čistih 140 €. Tu so še slušalke Ozone RAGE Z50, katerim cena s 33 % znižanjem pade na 36,59 €, ter Razer Kraken USB, ki vas bodo prikrajšale za samo 49,96 €. Seveda ne smemo pozabiti na gaming UVI stole, katerim je cena padla za skoraj polovico. Čakajo vas UVI CHAIR Hero red, znižan za 46 %, na 108,58 €, ter UVI Chair Gamer moder, ki je utrpel 43 % popust, 198,86 €.

Celotno ponudbo si je moč ogledati na sledeči povezavi, nakupovalna mrzlica pa bo trajala vse do 28. novembra 2017.

Steamova jesenska razprodaja

0

Imate že dovolj nenehnega najedanja s črnim petkom in njegovimi razprodajami? No, tu je Steamova jesenska akcija!

Znižanih je okoli 5000 naslovov, seveda pa smo za vas izbrali najbolj zanimive.

Tako lahko pridobimo nedavno izdani Middle-Earth: Shadow of War za 35,99 €, Dark Souls 3 pa vas bo tokrat obral za samo 23,99 € in Prey za 19,99 €. Vesoljska avantura v Elite: Dangerous vas bo stala 11,24 €, grozljivka The Evil Within 2 pa bo zmanjšana za polovico, na 29,99 €.

Popusti so doleteli tudi celotne franšize, kot je Resident Evil skupek iger ali pa Fallout vesolje. Moč je glasovati tudi za najboljše igre, tako razprodaja kot glasovanje pa se zaključita 28. novembra.

Wolfenstein II: The New Colossus je dobil demo

0

No, razvijalci temu pravijo sicer “free trial” oz. brezplačni preizkus, a nekateri se še spomnimo demotov, ki so nekako ista stvar.

Skratka, nedavno izdano streljanko, kjer povzročamo genocid nad zlobnimi naciji, je sedaj moč preizkusiti povsem brezplačno na Steamu, Xboxu ter PlayStationu. Moč je preigrati celotno prvo stopnjo, če pa se kasneje odločite za nakup, se bodo shranjene pozicije samodejno prenesle. Mimogrede, Wolfenstein II: The New Colossus je trenutno znižan na Steamu za zajetnih 50 %, na samo 29,99 €.

Je Disney zahteval umik mikrotransakcij iz Star Wars Battlefronta II?

Po tem, ko je razvijalec iger DICE z založnikom Electronic Arts (EA) iz igre Star Wars Battlefront II umaknil mikrotransakcije, saj je sistem napredovanja v igri pri igralcih sprožil ogromno neodobravanja, so svoje sporočilo poslali tudi iz studia Disney (Lucasfilm), ki za 15. december letos pripravlja novo nadaljevanje v seriji filmov Star Wars, in sicer Star Wars: The Last Jedi.

Tako The Washington Post poroča, da so pri studiu Disney podali izjavo, kjer so zapisali, da so bistvo naslova Star Wars vedno bili njegovi oboževalci oz. privrženci, in da so torej najpomembnejši člen prav oni, ne glede za kateri Star Wars produkt gre. Hkrati so odločno podprli odločitev EA-ja o začasnem umiku mikrotransakcij iz igre Star Wars Battlefront II.
Poročajo tudi, da naj bi v četrtek, nekaj ur pred javno objavo odločitve EA-ja o začasnem umiku mikrotransakcij iz igre, Jimmy Pitaro, odgovoren za razvoj Disneyjevih izdelkov, opravil klic v EA in v imenu studia izrazil nezadovoljstvo nad nastalo situacijo.

Omenjeno najverjetneje kaže na to, da si pri studiu Disney, kakopak, ne želijo negativnega vpliva na sam naslov in znamko Star Wars ter na priljubljenost prihajajočega filma Star Wars: The Last Jedi.

PlayStation trgovina zavita v akcije črnega petka

0

Juhej, spet je prišel tisti čas v letu, ko bomo lahko napolnili svoje knjižice z igrami po udobni ceni. Denarnica vam bo hvaležna, če le ne pretiravate.

Kaj nam je letos skuhal Sony v svoji PlayStation trgovini? Precej zanimiva znižanja, in to kar za tiste igre, ki so pred kratkim izšle. Akcije so zaenkrat veljavne samo za PlayStation Plus naročnike, a že od jutri naj bi ti popusti veljali za vse.

Tako je Assassin’s Creed Origins znižan za 30 % na 48,99 €. Tu je še Grand Turismo Sport, ki je znižan kar za polovico, na 29,99 €, 40 % padec pa je zabeležila tudi FIFA 18 na 41,99 €. Tisti, ki bi radi Need for Speed seriji dali še eno priložnost, lahko najdete njen najnovejši del Payback za ceno 41,99 €, tisti, ki pa ob dirkanju radi zraven udarite še koga na gobec, lahko zasežete Grand Theft Auto V za 27,99 €.

Cena je rahlo padla tudi igri Call of Duty: WWII, in sicer za 15 %, na 59,49 €, od zanimivih pa lahko še izpostavimo Life is Strange: Before the Storm Deluxe Edition za 17,49 €, Uncharted: The Lost Legacy za 39,99 € ter Battlefield 1 za 29,99 €.

Vse popuste si lahko ogledate na sledeči povezavi, akcija pa bo trajala vse do 28. novembra.

Blizzard je že začel s črnim petkom

0

Izbira na Blizzard trgovini ni ravno velika, je pa kvalitetna in dobro znižana.

Imamo Destiny 2, ki je najmlajša, trenutno pa je znižana iz 59,99 € na kar 38,99 €. Igra in t. i. “expansion pass” oz. sezonska prepustnica sta znižani iz 89,99 € na 67,49 €, tu pa je še Deluxe izdaja, kateri je cena padla iz 99,99 € na 74,99 €.

Overwatch nam bo trenutno spraznil denarnico za samo 19,99 € (redna cena je 39,99 €), če pa bomo kupili t. i. “Game of the Year” izdajo bomo morali odšteti 29,99 € namesto 59,99 €.

Najbolj popularen MMORPG vseh časov, World of Warcraft, dobimo po odlični ceni, in sicer vse vsebine do World of Warcraft: Legion dobimo že za 7,49 € (redna cena je 14,99 €). Zadnjo razširitev pa moramo dodatno kupiti in zanjo odšteti samo 19,99 € (redna cena je 44,99 €). Če si pa želite Deluxe izdaje, boste morali zanjo trenutno odšteti 34,99 € (redna cena 59,99 €).

Povezavo do znižanih izdelkov dobite tukaj.

 

Neverwinter Nights bo dobil izboljšano izdajo

0

Še en starejši in zelo popularen CRPG bo dobil novo, izboljšano izdajo, kot naznanili pri Beamdogu. Ti so naredili že kar nekaj takih izdaj, na primer igre, kot so Baldur’s gate, Planetscape: Torment in Icewind Dale. Na družabno omrežje Twitter so tudi zapisali, da nas danes čaka oddaja v živo na twitch.tv, kjer si bomo lahko ogledali in poslušali zadeve, povezane s prihajajočo igro.

Neverwinter Nights je eden najbolj cenjenih CRPG-jev vseh časov, vsebuje več kot 100 ur zabave, podpira t. i. “modding”, in še danes velja za enega najboljših.

Izboljšana izdaja bo vsebovala:

  • Izboljšan prikaz | Celoten UI bo izboljšan in prilagodljiv za nove resolucije 1080p in 4K.
  • Napredne grafične opcije | Izboljšana bo grafična podoba, v igro bosta dodana t. i. “pixel shadders” in “post-processing”, omogočila nam bosta bolj čist pogled, kontrast in globinsko ostrino.
  • Skupnost | Originalni razvijalci so se združili z igralci Neverwinter Nights in skupaj bodo naredili odlično igro.
  • Združljivost za nazaj | Delovali bodo stari t. i. “save games” in “modi”.

Neverwinter Nights: Enhanced edition bo mogoče dobiti v digitalni deluxe obliki, ki bo vsebovala tri premium mode iz originala.

28 Waves Later – Recenzija igre

Pri tem opisu gre za največji časovni preskok med izidom igre ter izidom kritja, saj ga sploh nisem nameraval spisati, a sem se zadnje čase spravil nad neodvisno sceno. Tako sem torej naletel na izdelek, ki izid je bil načrtovan že aprila ali marca 2016, ampak je zaradi konstantnega prestavljanja izida izšel leto pozneje, marca 2017. Takrat smo namreč prejeli sanjsko igro – vsaj to bi pričakoval glede na enoleten zamik. Zagotovo so v tem času konstantno delali na njej, peštali hrošče in jo izboljševal i… No, če so, potem niti približno nočem videti stanja takrat, čeprav je glede na slike izgledala kompetentno in povsem drugače. Zdaj verjetno že mislite – glede na ime je 28 Waves Later zagotovo igričarska adaptacija znanih filmov 28 dni ter prav toliko tednov pozneje, saj gre navsezadnje za isto tematiko ter približno isto ime … A spet ne? Okej, naj samo preverim še v trgovini Steam, kaj pa potem sploh je … Oh … Sranje.

Razvojna ekipa: Dagestan Technology (Rusija)
Založnik: Dagestan Technology
Platforme: PC
Operacijski sistemi: Windows XP+
Datum izida: 15. 3. 2017
Cena: 4.99 €

Zvrsti: Akcijska valovna strelska videoigra


Najprej opozorilo. Če slučajno naletite na kopijo te igre, tudi če vam jo v temni ulici neznanec zastonj tiši pod nos, se takoj obrnite stran in naredite vsaj deset korakov. Verjemite mi, še hvaležni mi boste za te besede. Glede na nasičenost žanra bi vsekakor pričakoval, da se bo vsak novinec še dodatno potrudil, a na trgovini me pričaka ne kaj preveč dober prvi vtis ter ocena uporabnikov 9 % (ki je mimogrede še visoka glede na kilo iztrebkov, za katere računajo 5 €). Kaj je torej šlo narobe? Po mojih vtisih čisto vse, kar je lahko šlo. Ampak gremo lepo po vrsti. Osnovni princip je zelo enostaven in zelo učinkovit, če je le izdelan pravilno. A glede na katastrofo, s katero sem se soočil takoj ob zagonu, me to, kar sem dobil v roke, bolj spominja na šolski projekt, pri katerem bi še osnovnošolec padel. Igraš torej kot stereotipičen mačo tip, ki sovraži zombake in ljubi alkohol ter drogo, kot v (nenamerno) polomljeni angleščini tudi sam večkrat veselo pobrunda. Na svojem popotovanju skozi duhomorno in ponavljajočo se apokalipso se prebijate po skorajda identičnih stopnjah z nepresenetljivo malo variacijo nalog – pobij x mrtvakov ali zdrži x časa.

Od tu gre le še na slabše. Ne le, da lahko veselo streljamo tudi skozi zidove, municije je kljub števcu nešteto, saj ta z velikim veseljem kazanja realnega prenosa stanja financ ameriške vlade gre tudi v minus (kar je še plus, saj po tem ne rabiš več polniti nabojnikov, ampak lahko po mili volji stresaš svinec naokoli). Orožja so enako nezadovoljiva za uporabo, kot so stereotipična ter bedasto osnovna, na začetku so ti dane misije, a v 80+ % uporabljaš le TT pokalico, s katero ne kaj preveč navdušeno pokaš naokoli kot otrok, ki prvič v življenju v roki drži plastično otroško pištolo. Saj ne, da bi si vzeli čas in vključili še naključen plen ter časovno omejene bonuse. Neeee, to bi vzelo preveč dela, za to bi se bilo potrebno potruditi in potem bi morda lahko celo upravičili ceno. Jejhata, to pa res ni potrebno.

Resda je vsaj sovražnikov par različnih vrst, a načeloma na vseh deluje isti način prisilne odstranitve iz tega sveta, saj se razlikujejo le po zdravju ter hitrosti premikanja. Pa šefi. Oh, kakšni so ti šefi. Hahaha, največja katastrofa od nadsovražnikov, kar jih je svet videl. Ne le, da padejo v par strelih, dobesedno gre le za povečane modele osnovnih zombijev, ki povsem nenevarno tavajo naokoli, dokler jih ne odrešiš muk, ker so zatavali v to grozo od igre.

Kakopak, situacije ne reši niti grafična podoba. Ni problem le v “copy&paste” uporabi ponavljajočih se tekstur, temveč so te nemalokrat tudi presekane in zmedeno združene skupaj. Okolje izgleda izprano in zamegljeno z nekakšnim učinkom zbleditve, zaradi katerega se počutiš, kot da ti je nekdo ravnokar stisnil klofuto. Kot po čudežu me je na tretji stopnji od skupno osemindvajsetih pričakalo še neljubo presenečenje ob iskanju nosilca kvesta, saj se je ta skrival v zgradbi brez jasno označenega vhoda – in to niti ni bilo edino srečanje s tem problemom.

Tudi animacije so katastrofalno pomanjkljive (brez animacije za polnjenje nabojnika, seveda) in sestavljene iz par sekvenc, nesrečno združenih skupaj v površno izdelano celoto. Preveč bi bilo pričakovati tudi slovnično pravilen tekst, ki nima le konstantnih pomenskih ter slovničnih napak, ampak je že sam po sebi takšen, kot da bi ga spisal dvanajstletnik: “Ej stari, a maš kaj droge?”, “Seveda, stari, meth, kokain, LSD…”, “Haha, stari, samo hecal sem se!” (to je le eden izmed primerov izmenjave besedila med našim likom ter vojakom, ki ga prvič vidimo). Seveda je tekst tudi eden redkih primerov, kjer sem se parkrat nasmejal, a verjemite mi, da to niti približno ni bilo zaradi pametnega pisanja, ampak enostavno zato, ker je bedast.

Seveda vsega skupaj ne more rešiti niti zvočni dizajn. Še zdaj mi po ušesih odmeva ponavljajoči se “škrc škrc” hoje. Orožja imajo presenetljivo tihe zvočne učinke, kot da bi imele nameščen dušilec, čeprav tega seveda niti ni, niti ga verjetno ne bi znali pravilno uvesti, saj zombiji večino časa lutajo naokoli in se ne zmenijo zate, razen če se jim približaš ali pa ti naenkrat pristanejo direktno v faci. Ma, fak no, končen izdelek je prej pijanski pohod amaterskega razvijalca iger kot pa nekaj, za kar si drznejo računati trdo prislužene evre. Igra ne uspe biti niti ironično slaba, kot se to včasih pripeti, ampak je enostavno zanič in je ne igrajte, pa če vam teroristi grozijo, da bodo drugače postrelili vse bližnje ter še hišne živali povrhu. Edina kolikor toliko svetla točka je, da deluje brez sesuvanj in podobnega, a tako ali tako ga nihče ne bo igral dovolj dolgo, da bi to opazil.

Brutal Legend brezplačno

0

Brutal Legend je zanimiva zmes tretjeosebne sekljačine, ki vsebuje RTS elemente, poznane iz strategij.

Špil ima sicer na grbi že kar nekaj let, saj je izšel davnega leta 2009, a tudi po vseh teh letih je še vedno solidna zabava, še posebej za to ceno, po kateri ga je mogoče kupiti v naslednjih 48 urah.

Tako je Brutal Legend moč pridobiti na Humble Bundle povsem brezplačno. Igro pridobite v obliki Steam ključa, običajno pa se prodaja za 14.99 €.

Če imate radi igre, začinjene z obilico humorja, in še posebej, če ste pristaši igralca Jack Black, potem le urno po svojo kopijo igre!

 

Grozljivka SOMA dobiva “safe-mode”

0

SOMA je prvoosebna grozljivka, ki je ob svojem izidu požela kar dosti slave. Kombinacija grozljivosti ter odlične zgodbe je rezultirala kot ena najboljših iger leta 2015. Imela pa je en majhen problem – bila je tako strašna, da se je ljudje niso upali igrati. Posledično je kmalu po izidu izšel mod, imenovan Wuss Mode, ki je okoli tavajoče monstrume naredil neškodljive. Tako smo lahko okolico preiskovali povsem brezskrbno, ostala pa je določena merica strahu.

SOMA bo tako 1. decembra izšla za Xbox One, skladno s tem pa naj bi PC inačica pridobila popravek, imenovan “safe-mod”. Kako točno naj bi ta varni način deloval, ni še povsem jasno, saj bodo morda pošasti povsem odstranjene ali pa bodo še vedno prisotne kot v modifikaciji. Vseeno se veselimo ponovnega izida v SOMA vodah, ki bo sedaj morda manj strašljiv, a bo za nekatere tako postal bolj uživaški.

11 let star Titan Quest se vrača z novo razširitvijo

0

Titan Quest: Ragnarok je nova razširitev za ta zelo priljubljen ARPG, ki je svojo slavo dosegel že pred kar nekaj leti. Kar 11 let je, odkar je ugledal luč sveta, žal pa so po nekaj letih morali razvijalci Iron Lore Entertainment zapreti svoj studio. Kasneje je igra prešla v last THQ Nordica, ti pa so spočeli t. i. “Anniversary Edition”, katerega poznamo danes.

Nova razširitev nas bo popeljala na dogodivščine po nordijskem svetu, kjer bomo raziskovali njegovo mitologijo. Dobili bomo nove naloge, šefe, nasprotnike, nov “mastery”  imenovan “Runemaster”, našo stopnjo karakterja pa bomo lahko spravili vse do številke 85.

Trenutno lahko kupite Titan Quest: Ragnarok na platformi Steam po znižani ceni 14,99 €.

Letošnji MINECON in neverjetna dejstva o igri Minecraft

Zagotovo ni igralca videoiger, ki ne bi poznal Minecrafta. Igra z odprtim igralnim svetom iz kock, katere edina omejitev je pravzaprav igralčeva domišljija. Čeprav je od izida Minecrafta minilo že šest let, igra še vedno združuje številne igralce po svetu, zato ni videti, da bi ji priljubljenost kaj upadala, dnevno pa smo priča novim podvigom igralcev in neštetim neverjetnim projektom, ki se odvijajo tako v enoigralskem kot tudi v večigralskem načinu igre.

Razvijalec Mojang vsako leto pripravi konferenco, imenovano MINECON, ki tako združuje vse ljubitelje igre Minecraft. Letos bo ogled konference prvič možen tudi po spletu (v živo) na interaktiven način kjerkoli na svetu, zato so letošnjo konferenco, ki bo potekala 18. novembra letos od 18. ure dalje, poimenovali MINECON Earth.
Mi pa smo zbrali tudi nekaj neverjetnih dejstev oziroma zanimivosti o igri Minecraft, ki jih lahko preberete spodaj.

Druga najbolj prodajana igra vseh časov

Do februarja 2017 je bilo po svetu prodanih več kot 121 milijonov kopij igre Minecraft, kar igro uvršča na drugo mesto najbolj prodajanih iger vseh časov (takoj za Tetrisom). Po podatkih, ki jih je razvijalec objavil v juniju 2016, je v prvi polovici takratnega leta bilo dnevno prodanih več kot 53 000 kopij. Nakupi 4 kopij pa so bili izvedeni celo na Antarktiki.

Velikost igralnega sveta

Za povprečnega igralca Minecrafta je velikost igralnega sveta v igri praktično neskončna, vendar omejitev kljub temu obstaja. Tako igra vsebuje nevidno pregrado v radiju okoli 30 milijonov kock od prvotne t. i. spawn točke igralca in na višini 256 kock od najnižje (neuničljive) plasti v igri.

Creeper

Creeper je ena od najbolj ikoničnih pošasti, ki nas v igri preganja, vendar je bila ustvarjena čisto po naključju. Prvotni razvijalec igre Markus “Notch” Persson naj bi Creeperja ustvaril, ko je pomotoma zamenjal višino in dolžino pri modeliranju prašiča, ki ga je želel vključiti v Minecraft.

Napisi v začetnem meniju igre

Ob zagonu Minecrafta se na začetnem meniju pojavi naključen rumen napis izmed nabora več kot 200 različnih napisov, imenovanih Splash. Vsak od teh ima nek pomen, na primer napis Boots with the fur! ima referenco na besedilo pesmi Low izvajalca Flo Rida, nekateri pa se pojavijo le ob posebnih priložnostih, na primer napis Merry X-mas! se bo pojavil le 24. decembra. Če zbrišemo datoteko igre, ki vsebuje te napise, pa se bo v meniju pojavil napis missingno, kot referenca na zelo znano napako (glitch), ki se je pojavljala v igri Pokémon Red and Blue.

Herobrine

V začetnih verzijah Minecrafta je nekaj igralcev na forumih zapisalo, da naj bi med igranjem igre v enoigralskem načinu videvali neznan karakter enakega igralnemu, vendar s praznimi belimi očmi, ki naj bi jim v igri sledil. Nekateri igralci so zgodbo povezovali s paranormalnim dogajanjem ali z virusom, ki naj bi v igro dodal dodaten karakter. Do danes je na spletu najti že več pojasnil, da je Herobrine plod domišljijske zgodbe Minecraft skupnosti in da ni nobenega oprejemljivega dokaza o nahajanju omenjenega karakterja v sami igri ali v izvorni programski kodi Minecrafta.

Ogromno število mesečno aktivnih igralcev

Po podatkih Mojanga iz junija 2016, je takrat vsak mesec bilo aktivnih približno 40 milijonov igralcev. Ta številka bi tako zadoščala, da bi Zemljo obkrožili 1,5 krat, če bi se vsi ti igralci prijeli za roke.

Star Wars Battlefront II začasno umaknil mikrotransakcije

0

Če se zadnjih par dni ne skrivate pod kamnom, ste dosedaj že gotovo slišali za pravi debakel, ki si ga je prislužil EA pri svoji najnovejši igri Star Warts Battlefront II.

Sosledje dogodkov je pripeljalo do točke, kjer je založnik iz igre popolnoma umaknil nakupe, ki jih lahko opravite z resničnim denarjem. Tako je moč odkleniti vso trenutno vsebino samo s krediti, ki jih zaslužimo s preigravanjem kampanje ali pa z večigralskimi spopadi.

Razvijalec igre DICE je podal tudi uradno izjavo, ki jo lahko vidite spodaj. V njej se opravičujejo, saj ni bil njihov namen izkoriščanje igralcev in dajanja nepoštene prednosti nekaterim. V sledečih mesecih bodo igro prilagajali in balancirali. A spet v isti sapi zatrjujejo, da se bodo, ko bo igra izpopolnjena, mikrotransakcije vrnile, tako da je tole opravičilo rahlo polovičarsko.

Destiny 2: Curse of Osiris – prvi igralni posnetek je tukaj

0

Destiny 2: Curse of Osiris prihaja 5. decembra istočasno za Xbox One, PlayStation 4 in PC. Prinesel nam bo nov planet, nove PvP mape, orožja, avanture in še druge zanimive stvari, seveda, vse našteto pa bomo lahko uživali samo, če smo kupili (ali pa še bomo) t. i. “expansion pass” za 30 €, ki nam omogoči dostop do obeh razširitev. Bungie je na včerajšnji twitch.tv oddaji precej časa namenil novemu  dodatku, spodaj si lahko ogledate kar enourni posnetek. Če vam ni do gledanja celotnega videoposnetka, imate na voljo tudi samo izsek prve naloge, imenvoane The Gateway.