🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 56

Asus bo že nocoj najavil naslednika naprave ROG Ally

0

Zdaj je že jasno, da so prenosni PC-ji postali uveljavljen produkt, ki nase privablja čedalje več podjetij, ta pa so bila s svojimi pionirskimi poskusi izdelkov in njihovo prodajo tako zadovoljna, da zdaj že načrtujejo naslednike.

Na Valve in evolucijo naprave Steam Deck bo, tako kot je pri temu založniku že v navadi, treba počakati še nekaj časa, a ostali posnemovalci nameravajo svoje naslednje produkte predstaviti že prej, pa čeprav so s prvim izdelkom prišli za Steam Deckom. Prvi se bo opogumil Asus, ki je svojo napravo ROG Ally predstavil junija lani, za danes pa že pripravljajo uradno napoved naslednika.

Prenos v živo si boste lahko ogledali preko video okna zgoraj in sicer nocoj ob 21.00. Najava tako prihaja slabo leto po izidu originala in vprašanje ostaja, kaj točno nam bo predstavil ta naslednik in v čem se bo razlikoval od dobro sprejetega originala. V naši recenziji smo pri ROG Allyju v bistvu potožili samo nad malce nerodnim upravljanjem z operacijskim sistemom Windows, a splošno gledano je ROG Ally uspešno opravil z vsemi dostavljenimi nalogami in je bil v Sloveniji celo tako prodajno uspešen, da je za kratek čas zmanjkalo zaloge.

A če držijo govorice spletne strani VideoCardz potem od te najave ni pričakovati pravega naslednika, ki bi mu lahko nataknili ime ROG Ally 2. Asus se te dni pripravlja za sejem Computex 2024, za tega pa so predčasno na splet izcurljale vse najave, ki naj bi jih podjetje pripravilo za ta dogodek. Med drugim naj bi tam dobili vpogled v prenovljeni Ally, ki pa se kaj preveč od originala ne bo razlikoval: v bistvu naj bi bila to samo osvežitev obstoječega produkta, ki bo popravila težave s SD kartico in bo imela morda malce večjo baterijo, ekran in čipovje pa bosta ostala nespremenjena.

Asus naj bi kljub temu delal na pravemu nasledniku originalne naprave na katero je namignil nedolgo nazaj, a te verjetno letos še ne bo na spregled.

Igralci so te dni presneto jezni na Xbox in Phila Spencerja

Po včerajšnji šokantni novici, da bo Microsoft zaprl tri svoje razvijalce, se je zdaj prah nekoliko polegel in na spletu je završala jeza igralcev, ki je usmerjena predvsem proti znamki Xbox in njenemu dolgoletnemu glavarju Philu Spencerju.

Odpuščanja so v igričarski industriji v zadnjih letih postala že taka stalnica, da smo jih v bistvu že navajeni in čeprav je žalostno, da ob zaprtju studia Tango Gameworks najverjetneje nikoli ne bomo dobili tretjega dela serije The Evil Within, je veliko bolj tragično dejstvo, da bo zaradi teh odločitev brez dela ostalo ogromno ljudi, ki so žive osebe, z vsakodnevnimi odgovornostmi, kot je plačilo najemnine, nakup dobrin za pomladek in odplačevanje kredita za avto.

In vse to se dogaja v korporaciji Microsoft, ki bi moralo biti varno zatočišče večjih in manjših razvijalcev. Po včerajšnji novici glede zapiranja treh studiev je Adam Boyes, šef razvijalca Iron Galaxy Studios, na X-u objavil preprosto sliko Google poizvedbe Microsoftovega zaslužka v 2024, ki kaže, da je Microsoft dosegel rekordno, 17 % rast na 61,9 milijard dolarjev, s tem pa je presenetil tudi pričakovanja Wall Streeta.

Pri takšnih tragičnih dogodkih se vedno začne iskati krivca in raja takrat najraje najde eno samo osebo na katero lahko izlije ves svoj gnev, čeprav to ni ravno pravično, saj za takšnimi odločitvami vedno stoji kopica uradnikov, ki preprosto pogleda finančne rezultate in odreže tisto, kar ne prinaša dovolj visokega dobička.

Ravno zaradi tega se je vodja branže Xbox, Phil Spencer, v preteklih letih v večji meri izognil internetni jezi, k temu pa je pripomoglo tudi dejstvo, da se je vedno nasmejani Phil označeval za čisto navadnega igralca, ki preprosto ljubi znamko Xbox in želi igralcem pripeljati čim več zabave. Phil je znamko Xbox prevzel takrat, ko je bila ta v dobi konzole Xbox One na dnu popularnosti in novi vodja je dejansko prinesel nekaj pomembnih novosti, ki jo je okronal z nakupom založnika Bethesda in servisom Game Pass.

Vendar pa Phil ni nanizal samih uspehov, saj je postalo v zadnjem desetletju tudi jasno, da se je izdaja novih naslovov v že ustaljenih franšizah nenormalno upočasnila in prepričljivih ekskluziv preprosto ni več. Pečata konzol Xbox sta dolgo bili franšizi Halo in Gears of War, obe pa sta zdaj praktično mrtvi. Halo Infinite je bil leta 2020, ko bi moral iziti skladno s konzolo Xbox Series X, predmet norčevanj in razvijalec 343 Industries je moral izid prestaviti za eno celo leto pa še takrat igra ni dostavila pričakovanega. Gears of War pa nam je zadnji del dostavil leta 2019 in nikomur ni jasno, kaj razvijalec The Coalition zdaj sploh počne in zakaj Xbox Series X v svojem četrtem letu obstoja še vedno ni prejel niti ene Gears of War igre.

Skratka, potrpljenje igralcev se je zdaj dokončno izteklo in če je bilo to že dolgo na minimumu, je včeraj dno izbilo zapiranje dveh priznanih razvijalcev. Krivdo ni moč pripisati samo Philu, a spletna stran Kotaku je včeraj spisala obširen članek, ki pravi, da je napočil čas, ko je izgovorov dovolj in bo moral tudi Phil prevzeti določen del krivde, saj so odpuščanja in revna bera ekskluziv nastala pod njegovim vodstvom.

Philove ideje sicer niso napačne. Dober primer tega je intervju iz leta 2023, ko je omenil, da je njegova glavna prioriteta pustiti razvijalcem, da delajo tisto, kar hočejo ustvariti. Ironično se je ob tem dotaknil ravno včeraj zaprtega razvijalca Tango Gameworks, ki mu je pustil svobodo ustvarjanja igre Hi-Fi Rush, čeprav so vsi pričakovali, da bo ekipa delala na The Evil Within 3.

Vse to se sliši čudovito, vendar pa je Phil ob tem očitno razvijalcu zamolčal, da od teh ustvarjenih izdelkov vseeno pričakujejo dobro prodajo. Microsoft ni Valve, kjer se lahko ekipe po cele dneve poigravajo s koncepti naslednjega naslova in nato tega sploh ne razvijejo. Microsoft ima delničarje in Phil svoje lastne šefe, ti pa od teh iger pričakujejo dobro prodajo. Če tega ni je lahko firma še tako profitabilna, ampak sčasoma bo zaprla tiste oddelke, ki ji delajo minus in takrat je konec sanjarjenja o delu samo na tistem, ki je strast določenega razvijalca.

In zdaj je ta kruta realnost doletela ne samo Phila, ampak tudi vse razvijalce, ki se nahajajo pod Microsoftom in se naenkrat ne počutijo več tako varne. Zato so nekateri kritiki ob Microsoftovem prešernemu nakupovanju založnikov kot so Bethesda in Activision Blizzard že dolgo nazaj opozarjali, da tole ni preveč pametna ideja. Končnemu uporabniku je bilo sicer vseeno in veliko je odobravalo nakup samo zaradi tega, ker bodo potem vsi ti naslovi slej ali prej postali na voljo preko servisa Game Pass.

Nihče pa se očitno ob tem ni vprašal, kaj se bo zgodilo, če vodstvo ne bo opravilo svoje naloge in se bo upočasnila ne samo prodaja iger, ampak tudi konzol Xbox. Začelo pa se je dogajati ravno to in Microsoft je lani odpustil kar 10k ljudi po celem svetu, 800 od teh pa je bilo odrezanih iz divizije Xboxa. Konec lanskega leta je po letih boja Activision Blizzard končno stopil pod okrilje Microsofta, samo nekaj mesecev kasneje pa je bilo znotraj Xboxa znova odrezanih skoraj 2k služb.

In zdaj smo tule, kjer so se včeraj zopet zaprli trije razvijalci, koliko od teh pa bo izgubilo službe pa zaenkrat ni znano. Mike Ybarra, bivši Blizzardov vodja, je na X-u Phila zagovarjal in da naj bi šefa Xboxa vsa ta odpuščanja prizadela enako kot vse druge. To je morda res, vendar pa ima Phil še vedno službo in bi moral priznati vsaj delno krivdo in čeprav ima srce na mestu, mu manjka vodstvenih sposobnosti. Kdo ve: če bi te dni Tango Gameworks, podprt z dobro oglaševalsko kampanjo, na blagajnah zaslužil z igro The Evil Within 3, bi morda ta studio še danes obstajal.

Na družabnih omrežjih se je oglasil tudi Thomas Mahler, ki je vodja Moon Studios, ta pa je leta nazaj za Xbox spočel ekskluzivno igro Ori and the Blind Forest. Takrat so Thomasu vsi težili, da naj Moon Studios proda Microsoftu in zdaj se je izkazalo, da je imel Thomas ves čas prav in kdo ve, kje bi bili danes njegovi zaposleni, če ne bi ostali samostojni in letos izdali igro No Rest for the Wicked, ki se na Steamu prav dobro prodaja.

V razvijalcih, ki si jih trenutno lasti Microsoft, se je te dni zagotovo naselil strah, saj je zdaj postalo boleče očitno, da je heca konec in da varen ni več skoraj nihče. Osebno me je najbolj strah za razvijalca Ninja Theory, ki si je za kovanje igre Senua’s Saga: Hellblade II vzel kar lepo količino časa in čeprav je stvar videti čudovito, za snovanje zagotovo ni bila poceni in občutek imam, da bo igra sicer dobila dobre ocene, a tole ni videti kot stvar, ki bo zažigala blagajne.

Prihodnost branže Xbox tako ostaja nejasna in v bistvu tudi nam ni čisto jasno, kakšna bo točno pot Microsofta v prihodnosti. Nad konceptom ekskluziv so nekako obupali, zaradi česar so svoje stvaritve že začeli seliti na konkurenčne konzole tipa PlayStation 5 in Nintendo Switch in ravno Tango Gameworks je bil tisti, ki je igro Hi-Fi Rush nedavno preselil na PS5, nakar je bil samo mesec in pol kasneje zaprt. Držimo fige, da se uresniči naša napoved glede širitve uradne prodaje znotraj Slovenije, kar bi znalo dvigniti prodajo konzol in morda bi se s tem vsaj delno zaustavil val odpuščanj, čeprav se to zdaj zdi za neverjetno optimistično napoved.

Majska PlayStation Plus ponudba dostavila igri FC 24 in Tunic

0

Sony je razkril majsko ponudbo iger, ki si jih lahko prislužijo vsi tisti z osnovno naročnino PlayStation Plus Essentials in ta je videti dokaj vzpodbudna.

Najbolj pomemben del majskega paketa je nogometna igra FC 24 za katero stoji založnik EA, ta pa je preko tega naslov uspešno naredil prehod iz licence FIFA na FC, ob tem pa prihranil kupe denarja, ki bi jih drugače moral odšteti nogometni organizaciji FIFA. Igralci zaradi tega prehoda kakšne ogromne škode niso utrpeli, saj se FC 24 igra podobno kot prejšnji naslovi, čeprav je njegov osnovni meni letos malce bolj špartanski, a večini igralcev za to ni mar, saj si želijo le dobre simulacije brcanja žoge, uradne licence najbolj popularnih nogometnih kupov in možnost nakupa mikrotransakcij za ustvarjanje ultimativne nogometne ekipe. FC 24 je vse to dostavil, naročnina PlayStation Plus pa vam poleg osnovne igre prinese še paket Football Ultimate Team Starter Pack.

Drugi zanimivi naslov majske ponudbe sliši na ime Tunic. Igra je leta 2022 nase privlekla kar nekaj pozornosti, saj se za ljubko grafično podobo skriva dokaj globoka igralna formula, ki je dandanes ne vidimo velikokrat. V vlogi lisičke boste iz izometričnega pogleda raziskovali razvejan svet in ta je res skrivnosten, saj vam igra ne ponudi nikakršnega namiga, kam iti in kaj vam je sploh početi. Tunic vas res prisili, da malce razmišljate, saj boste tekom igranja naleteli na navodila, a tudi ta bodo na začetku neberljiva, dokler skupaj ne sestavite sledi in pridete do neke končne ugotovitve. Gre za res unikaten naslov, ki v sebi nosi primesi iger kot so Zelda in Dark Souls – slednje gre na račun boja, ki je presenetljivo zahteven in kaznujoč.

Če vam je do urnega prvoosebnega tekanja, zamahovanja s katano in futuristične, kiberpankovske okolice, potem vam bo zagotovo všeč Ghostrunner 2. Tole ne moremo označiti za drugo kot pa akcijski spektakel, kjer je poanta na hitrem pretepanju, skakanju, izogibanju sovražnim napadom in spektakularnim potezam tipa tek po zidu, ki mu nato sledi brutalni pokol sovražnika. Poleg tekanja se lahko usede tudi na kakšno prevozno vozilo in nato s tem spočnete svojevrstno karnažo, Ghostrunner 2 pa ob vse to dostavi tudi zanimive šefovske spopade.

Za konec je bilo poskrbljeno tudi za vse tiste, ki se radi zabavate večigralsko. Sony in Bungie sta namreč za ta mesec omogočila brezplačno preigravanje vseh izdanih dodatkov za igro Destiny 2, a samo naročniki na PlayStation Plus dobite možnost prevzema tudi zadnje razširitve Lightfall.

Igre Ghostrunner 2, Tunic in Destiny 2 lahko prevzamete do 3. junija, medtem ko bo FC 24 ostal v ponudbi vse do 17. junija.

Imate slab mesec časa, da brezplačno preigrate skoraj vse dodatke igre Destiny 2

Razvijalec Bungie ter njegova igra Destiny 2 igralce zabavata že debelih sedem let in do nedavnega se je zdelo, da je ta naslov večen in nezmožen izgubiti zvesto bazo igralcev. A tudi Bungie ni nesmrten in po partnerstvu s Sonyjem je zaradi slabih prodajnih rezultatov zadnjega dodatka kar nekaj ljudi v njegovih pisarnah izgubilo službo, razvijalec pa je nato tudi prestavil izid prihajajočega dodatka The Final Shape na junij 2024, od tega datuma pa nas zdaj loči samo še en slab mesec.

Sony in Bungie sta se tako odločila spočeti novo promocijo, ki bi v igranje privabila čim več starih in novih špilavcev, ti pa bi bili nato morda bolj voljni odšteti evre za prihajajočo ekspanzijo, vmes pa bi znali dokupiti kakšno mikrotransakcijo. Zato je bil včeraj najavljen program Expansion Open Access, ki vsem igralcem, tako tistim na konzolah, kot tudi na PC-ju, omogoči brezplačno preigravanje skoraj vseh do sedaj izdanih dodatkov, a le za obdobje slabega meseca.

V praksi to pomeni, da lahko že ta hip skočite na Steam, si prenesete brezplačno kopijo osnovne igre Destiny 2, nakar boste znotraj igrinega menija odkrili, da so skoraj vsi večji dodatki odklenjeni za brezplačno preigravanje. Sem notri je vštet dodatek Shadowkeep iz leta 2019, Beyond Light iz 2020 in The Witch Queen, ki nas je pozdravil v 2022, skupno z vsebino preteklih štirih sezon. Naročniki na servis PlayStation Plus lahko na konzolah PlayStation 4 in 5 celo poprimejo za zadnji dodatek Lightfall, tako da imajo na razpolago res širok katalog vsebine, ki ga bodo lahko po dolgem in počez brezplačno lahko preigrali le tisti, ki bodo dnevno v igranje vložili vsaj nekaj ur. Sony je na svojem blogu spisal kratki vodič, ki novim igralcem poenostavi prvo srečanje z igro in vso odklenjeno vsebino.

Promocija bo tekla vse do 3. junija, nakar bo dan kasneje izšel dodatek The Final Shape, ki je za Bungie zelo pomemben. Lani se je namreč pojavilo poročilo, da so prednaročila za The Final Shape zelo slaba in da je vodstvo povsem zgrešilo finančne cilje, saj je dobiček upadel za kar 45 %. To niso slabe novice samo za Bungie, ampak tudi za Sony, ki je v 2022 za ta studio odštel 3,6 milijarde dolarjev. Govorice pravijo, da naj bi v pogodbi bila zapisana klavzula, ki ob neizpolnjevanju določenih finančnih ciljev Sonyju da moč, da nad razvijalcem dobi popoln nadzor in nato sam odloča o njegovih prihodnosti. Bungie bi se temu seveda rad izognil in zna biti, da je The Final Shape njihovo zadnje upanje za nadaljnje, vsaj delno, neodvisno delovanje.

Pathfinder: Wrath of the Righteous naslednji mesec dobiva še zadnji DLC

Ljubitelji klasičnih, od zgoraj gledanih RPG izkušenj že nekaj časa lahko uživate v lepem dotoku svežih izkušenj in kar dober košček teh je prišel izpod rok razvijalca Owlcat Games. Ta je nase opozoril leta 2018 z ambicioznim projektom Pathfinder: Kingmaker, nakar so leta 2021 vse svoje naučene lekcije preselili v superiorno nadaljevanje Pathfinder: Wrath of the Righteous. To se je izkazalo za tako uspešno, da si je prislužilo kar dve sezonski prepustnici, razvijalec pa je včeraj najavil še zadnji uradni košček DLC vsebine, imenovan A Dance of Masks.

Po vseh burnih avanturah, ki jih je vaša druščina junakov doživela skozi pretekla leta, je zdaj napočil čas za sprostitev. DLC vas bo vrnil v mesto Kenabres, ki se je vsaj za silo rešilo demonov in prebivalci so skupaj organizirali festival, ki bo vseboval cel kup zabavnih aktivnosti, moč pa se bo tudi malce zavrteti na plesišču in zraven pokramljati z našimi zvestimi spremljevalci. Še posebej nam bodo zanimivi tisti, ki so z nami navezali ljubezenske stike in ta DLC bo za ta razmerja pripeljal nekakšen epilog, Owlcat pa je že potrdil, da bodo vrstice NPC-jev glasovno odigrana, tako da boste dobili maksimalen učinek romanc.

Ne bo se pa vse vrtelo samo okoli plesa in zabave, saj se je na festival prikradla tudi neka neznana sovražna sila, ki jo bo treba izničiti, tako da vas čaka kar nekaj pretepanja, nagrajevanja likov in obešanja novih oklepov in bridkih rezil. A Dance of Masks bo vseboval tudi posebno areno in sovražno trdnjavo, tako da bo celotna situacija vsekakor razgibana.

Pathfinder: Wrath of the Righteous bo svoj zadnji DLC prejel 13. junija, razvijalec Owlcat pa ni napovedal nobene nove igre v tej franšizi. Decembra lani so izdali igro Warhammer 40k: Rogue Trader in imajo zdaj polne roke z izdelavo dodatne vsebine za ta naslov, obenem pa je treba stvar še optimizirati in pobiti cel kup hroščev.

Microsoft zaprl razvijalca Arkane Austin in Tango Gameworks

Ravno, ko so se malce umirile novice glede množičnega odpuščanja znotraj igričarske industrije, je kot strela iz jasnega udarila novica, da se je Microsoft lotil vnovičnega množičnega odpuščanja, ki je tokrat najbolj prizadel razvijalce izpod založnika Bethesda.

IGN poroča, da sta ga najbolj nasrkala razvijalca Arkane Austin in Tango Gameworks, saj bosta oba preprosto zaprla vrata. To je boleč udarec, sta oba razvijalca v preteklosti ustvarila kar nekaj odličnih iger in bosta v prihodnosti igričarske industrije še kako pogrešana.

Arkane Austin se je leta 2017 podpisal pod odlični Prey, ki ga mnogi tretirajo kot novodobnega naslednika franšize System Shock in igralci so leta vzklikali po nadaljevanju, ki pa nikakor ni prišlo na spored. Arkane Austin se je kasneje še podpisal pod manj uspešni večigralski projekt Redfall, ki je po izidu prejel še nekaj posodobitev in v bistvu sploh še ni izdal vso svojo vsebino, preden je bil razvijalec zaprt. Microsoft je v pismu, ki ga je poslal zaposlenim zapisal, da Redfall ne bo več prejemal posodobitev, a da bodo strežniki za njo še naprej živeli.

Pod rušo je šel tudi njihov talentirani japonski razvijalec Tango Gameworks, ki se ga spomnimo predvsem po dvojcu grozljivk The Evil Within, lani pa so spočeli odlični Hi-Fi Rush, ki si je pri nas celo prislužil titulo igre leta. Studio je sicer lani februarja zapustil njegov ustanovitelj Shinji Mikami, ki je želel delati še kaj drugega kot preživetvene grozljivke in očitno se Microsoftu ni zdelo več vredno obdržati tega razvijalca na nogah, čeprav je preko igre Hi-Fi Rush ta dokazal, da zna delati dobre igre tudi brez Mikamija.

Odpuščanj tu še ni konec. Razvijalec Alpha Dog Studios, ki je spočel mobilni igro Mighty Doom, se bo prav tako zaprl, studio Roundhouse Games, ki je bil nekdaj znan kot Human Head Studios, pa bo absorbiran v pisarne razvijalca ZeniMax Online Studios, ki skrbi za MMO igro The Elder Scrolls Online.

Izpod Bethesde so preživeli razvijalci Arkane Lyon, ki trenutno dela na igri Marvel’s Blade ter Machine Games, ki ima te dni polne roke z razvojem nove Indiana Jones igre, varen pa je ostal tudi studio id Software, ki ga poznamo po franšizi Doom. Pokol je preživel tudi razvijalec Bethesda Game Studios, ki trenutno dela na novem poglavju franšize The Elder Scrolls, hkrati pa skrbi za večigralsko igro Fallout 76.

Microsoft je kot razlog za odpuščanja navedel že večkrat slišane izgovore glede bolje organizacije razpoložljivih sredstev in spreminjajočo se industrijo videoiger. To so že druga odpuščanja Microsofta letos: konec januarja so najavili, da bo službo izgubilo 1.900 zaposlenih, za ta zadnji val odpuščanj pa številka odpuščenih zaenkrat ostaja neznanka.

Hades 2 zdaj na voljo za igranje

0

Razvijalec Supergiant Games ima za sabo bogato zgodovino unikatnih iger, a tista prava uspešnica je prišla leta 2020, ko se je rodila igra Hades, ta pa je tisto leto pobrala kopico nagrad glede svoje igralne formule, dizajna, zgodbe in glasbe, kar je velik dosežek za naslov izpod rok indie razvijalca, ki je za povrh spočet znotraj presneto težkega žanra rogue-like iger.

Stvar je bila tako popularna in prodajno uspešna da je Supergiant Games prekršil svoje lastno pravilo izogibanju dela na nadaljevanjih, zato je decembra 2022 napovedal nadaljevanje Hades 2, to pa je letos najprej skočilo v obdobje tehničnega testiranja, zdaj pa je na voljo za igranje vsem, ki bodo za njo na Steamu odšteli zahtevanih 28,99 € in so pripravljeni trpeti hrošče in nedelujoče mehanike programa Early Access.

Hades 2 je tako resda na voljo za igranje, a to je še zgodnja faza igre, ki vsebuje hrošče in manjkajočo vsebino. Na te stvari opozarja tudi Supergiant Games, a hkrati dodaja, da igra že zdaj vsebuje več vsebine kot pa jo je celotna originalna igra. Zgodba sicer še vedno ni dokončana, vendar pa so igralne mehanike izpiljene do te mere, da lahko igralci že zdaj iz njih potegnejo ure vsebine, s sodelovanjem znotraj programa Early Access pa lahko razvijalcu podajo svoja mnenja in kritike, ki znajo vsebovati končno podobo igre. Razvijalec je na Steamu zapisal, da so želeli igralcem že takoj na začetku dostaviti dovolj izpiljeno igralno izkušnjo za ure neprekinjene zabave, a hkrati so razvoj naslova pripeljali samo do stopnje, da ta še omogoča večje spremembe in prilagajanje željam igralcev.

Ti so že takoj od začetka pozdravili začetno verzijo igre, ki na Steamu drži praktično popolno oceno “Overwhelmingly Positive” in tudi IGN je že podelil svojo prvo recenzijo, ki so jo zaključili z oceno 9/10.

Tisti bolj potrpežljivi boste seveda nagrajeni, če boste počakali na končno verzijo igre, ki bo vsebovala vso začrtano vsebino in bo igralno bolje uravnotežena. Inačica 1.0 sicer še ni tako blizu izida: Supergiant Games pravi, da bo program Early Access trajal vsaj do konca tega leta, zato bo polna verzija igre najbrž izšla enkrat v 2025.

Tule je prva uradna slika novega Supermana

Najmočnejši junak DC-jeve zgodovine Superman ima bogat življenjepis tako v stripih, kot tudi v filmih, a zdi se, da ga ustvarjalci filmskih in igričarskih izdelkov neradi postavljajo v glavno vlogo. Tip je preprosto premočan, glavna privlačnost superjunakov pa je njihova ranljivost zaradi katere se mu nasproti zna postaviti cela vrsta takšnih in drugačnih malopridnežev. Niti ni čudno potem, da nikoli nismo dobili kakšne Superman igre, ki bi se lahko primerjala s serijo Spider-Manovih ali pa Batmanovih pustolovščin, suša pa je začela vladati tudi na filmskem področju, saj je Superman svoj zadnji film dobil leta 2013, ko se je rodil Jekleni mož, od takrat pa se je pojavil samo še v dveh filmih, kjer pa ni igral edine glavne vloge: leta 2016 v Batman proti Supermanu: Zora pravice ter leto kasneje v filmu Liga pravičnih.

Filmski DC univerzum je na splošno zabredel v krizo slabo ocenjenih izdelkov, zato se je Warner Bros. odločil vse skupaj resetirati in začeti zgodbe pripovedovati na novo. Na čelo franšize sta bila postavljena James Gunn in Peter Safran, možaka pa sta začrtala novo ero DC-jevih superherojskih filmov in serij, ta pa se bo imenovala Chapter 1: Gods and Monsters, prvi večji izdelek v tej novi dobi pa bo svež Superman, ki je včeraj izdal svojo prvo uradno sliko.

Post by @jamesgunn
View on Threads

Gunn jo je podelil preko omrežja Threads, zraven pa je gledalce le opozoril, da naj se pripravijo na premiero filma, ki se bo zgodila 11. julija 2025.

Navdušenci nad DC-jem so že začeli z zgodnjo analizo slike, ki kaže Supermana pri natikanju škornja, medtem pa se zadaj dogaja kaos, ki ga sproža neznana vijolično obarvana krogla. Jekleni mož je očitno ravno prišel iz neke bitke, saj ima kostum malce zamazan in morda nam slika nakazuje, da ta superjunak ne more nikoli počivati, saj mestu Metropolis vedno grozi neka nova nevarnost.

Na prvi pogled se zdi, kot da na kavču sedi igralec Henry Cavill, ki je vlogo Supermana zapolnil v njegovih zadnjih treh filmih, a podobnost je zgolj naključna. Gledamo namreč v 10 let mlajšega igralca Davida Corensweta, ki bo slavne modre pajkice oblekel prvič in jih bo nosil tudi skozi bodoče izdelke prenovljenega DC-jevega univerzuma.

Na premiero novega Supermana bomo resda morali počakati še dobro leto, a prenovljeni DCU bo svoje življenje uradno začel že letos in to preko animirane serije Creature Commandos, ki jo bomo lahko spremljali preko servisa HBO Max, ta pa bo kmalu pri nas dobil novo ime in ceno.

Igra The Talos Principle 2 zna kmalu najaviti svoj prvi dodatek

Hrvaški studio Croteam je nase opozoril dve desetletji nazaj, ko se je rodil akcijski junak Serious Sam, ta pa je bil nekakšna moderna kopija franšize Duke Nukem. Bile so to zabavne streljačine, žal pa Croteam pri njih ni znal razviti igralne formule, zato se je stvar zapletla že z izdajo tretjega poglavja, ki je izšlo davnega leta 2011, nakar je minilo skoraj desetletje, preden je razvijalec izdal nov večji naslov. Že je bil Serious Sam 4 po mnenju mnogih še slabši od tretjega dela, zato so se pojavili strahovi, da se morda barka največjega balkanskega igričarskega studia počasi potaplja, vendar pa so bile te govorice prezgodnje.

Croteam se je namreč lani zbral skupaj in izdal drugi del ugankarske igre The Talos Principle, ki se je prvič pojavila leta 2014 in takrat hitro očarala kritike in same igralce. Za drugi del je marsikdo gojil veliko upanja, a vmes so se prikradli občutki skepse, saj Croteam zaradi svojih zadnjih dveh projektov ni komandiral takšnega spoštovanja kot nekdaj. A glej ga zlomka, The Talos Principle 2 je izpolnil pričakovanja, nadgradil prijeme originala in zraven predstavil še fantastično grafično podobo, vse skupaj pa je pokazalo tudi dobre rezultate na blagajnah.

Dobrega pol leta kasneje nas je začel Croteam na svojih kanalih družabnih omrežij dražiti z nečim, kar bi znala biti večja posodobitev ali pa prvi uradni dodatek. Na X-u so pokazali kratki video, ki ima zapisane besede o umirajočem starem svetu in rojstvu novega, prihaja pa tudi doba čudežev. Kaj točno to pomeni in če se morda v videu skrivajo še kakšni dodatni namigi zaenkrat ni znano, a dvomimo, da bi razvijalec kar naenkrat začel kazati neke enigmatične posnetke, če ne bi imel za bregom neko skorajšnjo najavo.

Dodatek za The Talos Principle 2 ne bi bil presenetljiv, saj je po enaki poti šel predhodnik, ki je izšel decembra 2014, nato je julija 2015 prejel svojo edini razširitev Road to Gehenna. Uradna najava dodatka se zna pripetiti že naslednji mesec ali pa morda že v juniju, saj tako Microsoft kot tudi Sony načrtujeta svoji lastni konferenci, ki bosta držali tudi predstavitvi iger zunanjih partnerjev.

Vin Diesel se vrača v franšizo Riddick in to preko četrtega filma Furya

Igralec Vin Diesel je najbolj znan po svoji vlogi tatinskega dirkača znotraj serije filmov Hitri in drzni, Marvelovi oboževalci pa ga poznajo kot redkobesednega Groota. Te vloge so gologlavemu igralcu prinesle tone denarja, a ta na skrivaj že več kot 20 let goji ljubezen do franšize Riddick in čeprav ta nikoli ni nabrala toliko slave kot kakšne druge večje znanstvenofantastične franšize, jo ima Diesel še vedno hudo rad in vsake toliko mu uspe prepričati kakšnega založnika, da v njo zlije nekaj denarcev za ustvarjanje novega poglavja.

Zgodba sledi avanturam pobeglega kaznjenca, ki je sicer tipični akcijski junak, le da lahko vidi v temi in se zna hudo dobro pretepati ter vihteti razna orožja prihodnosti. Riddicka smo prvič spoznali leta 2000 preko filma Pitch Black, ki ga mnogi še vedno označujejo za najboljšega v franšizi, saj je bila štorija dokaj preprosta in čeprav si je ta veliko sposodila od Osmega potnika, se je odkupila preko zanimivega dogajanja in dobre akcije.

Leta 2004 smo dobili nadaljevanje The Chronicles of Riddick, ki je imelo veliko večji proračun, vendar pa scenarij ni bil dorasel novi nalogi, zato je vse skupaj izpadlo dokaj medlo. V 2013 smo dobili tretji del, imenovan preprosto Riddick, ki pa spet gledalcev ni preveč očaral. Vmes smo dobili še dve presenetljivo dobri igri: The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay je bil naravnost odličen, medtem ko Assault on Dark Athena iz leta 2010, tako kot filmska nadaljevanja, ni izpolnil vsega svojega potenciala, je bila pa stvar vsaj grafično hudo impresivna.

Riddick bo zdaj ponovno oživel in to preko četrtega filma Furya, zgodba pa bo našega junaka vrnila na domači planet, ki je tik pred totalnim kolapsom. Njegovi bivši sosedi se spoprijemajo z novo nevarnostjo v obliki neznane pošasti in Riddick bo moral znova posoditi svoje talente za deratizacijo vesoljskega mrčesa.

Snemanje se bo pričelo letos avgusta, Diesel in njegova produkcijska hiša One Race Films pa bodo obiskali Nemčijo, Španijo in Združeno kraljestvo. Film bo režiral David Twohy, ki se je v tej vlogi preizkusil že v prejšnjem filmu, izid pa bomo najverjetneje dočakali enkrat v 2025.

Po treh dneh je norije okoli igre Helldivers 2 vendarle konec

0

Igra Helldivers 2 je za založnika Sony postala nepričakovan uspeh in na PC-ju je ta zadeva prinesla več denarcev kot pa predelave njihovih veliko bolj znanih franšiz kot so God of War, Horizon Forbidden West in The Last of Us. Stvar je v popularnosti naravnost eksplodirala in Sony je končno dobil neko lastno večigralsko igro z “live service” elementi po kateri hrepenijo že dolgo in je bila tudi razlog za nakup razvijalca Bungie.

Nakar so v začetku preteklega vikenda vse Steam igralce udarili z nepričakovano zahtevo, da bo za nadaljnje igranje potrebno ustvariti PlayStation račun in nato tega navezati s Steamom, kar je sprožilo pravi vihar pritožb, spletnega pljuvanja in javnim pozivom k bojkotiranju igre.

Na Steamu je igra zaradi tega prejela cel val negativnih recenzij, zaradi česar je celokupna ocena spolzela na “Mixed”, zaradi vse te jeze pa se je javno oglasil vodja razvijalca Arrowhead, ki se je preko X-a malce pošalil in zapisal, da je to njihov trenutek vprašanja, če igralci morda nimajo telefonov – to je seveda referenca na slavni debakel Blizzarda, ki je bil presenečen nad negativnim odzivom za mobilno igro Diablo Immortal, nakar so na odru jezno publiko povprašali, če morda nimajo telefonov.

Jeza igralcev je bila sicer upravičena, saj po svetu obstaja kar nekaj držav, kjer storitev PlayStation Network ni podprta in zato ne omogoča ustvarjanje računov. Potencialni igralec bi se sicer lahko zlagal in pri kreaciji računa izbral eno od držav, ki to storitev podpirajo, a bi s tem kršil Sonyjev pravilnik, ki takšno početje prepoveduje.

Refunds on Steam work – here is good guy Steam accepting simple, straightforward logic.
byu/lockes5hadow inHelldivers

To je nato pripeljalo do situacije, da je legitimnim lastnikom kopij igre na Steamu čez noč bil odvzet dostop do igranja, saj je Sony nato začel igro umikati iz trgov, ki PlayStation omrežja ne podpirajo. Steam je nato jeznim strankam začel omogočati vračanje nakupov, pa čeprav so pri igranju presegli mejo dveh ur, jeza pa je ob tem samo še naraščala in nekateri igralci so zaprisegli, da nikoli več ne kupijo niti enega izdelka izpod Sonyja.

Ta je na koncu vendarle pokleknil pod navalom pritožb in nekaj ur nazaj zapisal, da je uslišal vse pritožbe in da bo ustvarjanje PlayStation računa ni več nujno, ampak bo ostalo opcijsko. K temu je še dodal, da se še vedno učijo kaj je najboljše za njihovo PC bazo igralcev in da se zahvaljujejo za vso dosedanjo podporo.

Stvari so se tako vrnile v normalno stanje, vendar pa se PlayStation račun iz PC-ja ne poslavlja. Sony je namreč nedolgo nazaj napovedal predelavo igre Ghost of Tsushima, ki bo vsebovala prenovljeni PlayStation Network uporabniški vmesnik, ki bo poskušal na računalnikih čimbolj poustvariti ekosistem PlayStationa, a boste za izrabo tega seveda potrebovali svoj račun. Bo pa tudi tule opcijski: po vsej tej noriji glede igre Helldivers je razvijalec Sucker Punch na X-u zapisal, da bomo pri Ghost of Tsushima PlayStation račun potrebovali samo za igranje večigralskega načina Legends, a morda se zna do izida spremeniti tudi ta zahteva.

Serija The Boys dobila daljši napovednik, ki je presneto brutalen

Po skoraj dveh letih od izida 3. sezone se serija The Boys zopet vrača in sveže poglavje je videti bolj brutalno kot pa kadarkoli prej. Skoraj tri minute dolg napovednik nam pred ekran pripelje znane obrazov junakov in antagonistov, ki pa ne nosijo vedno oznak dobričin in falotov, saj je svet te serije zavit v moralno sive odločitve, tako da nekaj časa za nekoga navijate, nakar ga že v naslednjem trenutku sovražite.

Tretja sezona je v svetu v katerem se ljudje prav dobro zavedajo, da med njimi bivajo superjunaki, naredila kar nekaj drastičnih sprememb. Superjunaki niso več tako misteriozni, saj se zdaj vsak civilist zaveda, da jih vzgajajo znotraj laboratorijev, sedmica izbrancev The Seven pa je te dni dokaj shujšana, a glavarju Homelanderju je za to dokaj vseeno, saj mu je dovolj pretvarjanja in skrbi glede njegove priljubljenosti med navadnim ljudstvom. Namesto tega želi postati pravi vodja ZDA in kakor pravi v napovedniku, bo za uresničitev njegove vizije potrebno nekaj žrtvovanja, kar je žalostno, a hkrati nujno potrebno.

Na poti do uspeha mu bo, kot vedno, stala skupina upornikov, ki jim poveljuje Butcher, a tudi ta ni več isti kot nekoč. Za boj proti svojim nasprotnikom je namreč tudi sam moral poseči po pomoči substance, ki se pretaka znotraj žil superjunakov, od te pa je zdaj postal odvisen. Medtem, ko se bori s svojo odvisnostjo, ga je pot zanesla za sledjo skrivnostnega virusa, ki je tako močan, da lahko pobije tudi nadnaravne superjunake, kar bi znala biti rešitev za dokončno upokojitev Homelanderja in njegovih še zvestih kompanjonov.

Napovednik je seveda krvav, kar je že stalnica te serije, a tokrat je videti še bolj brutalen kot prej. Kri šprica v praktično vsakem kadru in tokrat ga bodo očitno nasrkale tudi ovce, krave in kure, ki so zaradi nekega razloga odporne na svinčeni dež modernih orožij in lahko skočijo iz prsi nekega ubožca kot Facehuggerji franšize Osmi potnik.

4. sezono bomo lahko spremljali le in samo preko pretočne platforme Prime Video, premiera pa se bo zgodila že 13. junija.

Predelava Obliviona v Skyrim pogonu bo vse ječe in podzemne ruševine naredila unikatne

0

Projekt Skyblivion je v razvoju že celo večnost, a to je razumljivo, saj ta ambiciozen projekt poskuša preseliti igro The Elder Scrolls: Oblivion v bolj napreden pogon Skyrima, to pa je veliko težje kot pa samo sprožiti kombinacijo tipk Ctrl+c in Ctrl+v. Gre za neplačano delo iz strani prostovoljcev in stvar bi bila že za profesionalni studio velik zalogaj, zato so igralci veseli že dejstva, da projekt ni propadel ampak redno dobiva nove posodobitve glede stanja kovanja kode.

Nedavno nam je Skyblivion prinesel nov, večji vpogled v svojo vsebino in ta je tudi tokrat impresivna. Ekipi modderjev je uspelo ohraniti tisti rahlo pravljični videz Obliviona, kjer so vse stvari malce zamegljene, medtem ko nas bodo ob sprehajanjem po divjini pričakala raznobarvna drevesa, žuboreči potoki in naokoli postavajoči NPC-ji, ki nam bodo vedno pripravili kakšno svežo nalogo.

Najbolj impresiven aspekt te predelave pa se ne tiče grafike, ampak vsebine. Ekipa razvijalcev namreč ni bila zadovoljna samo s kopiranjem obstoječe vsebine v nov pogon, ampak se je odločila tudi popraviti nekatere zamere predhodnika. Zaradi tega bodo vse temnice in ruševine starodavnega ljudstva Ayleid prenovljene in unikatne, kar je bil morda največji minus originalne kampanje. Ayleid stopnje so bile namreč ločene od zunanjega odprtega sveta in so vsebovale mamljive zaklade, a so bile med sabo preveč podobne in igralec je velikokrat dobil občutek, da se sprehaja skozi ene in iste labirintaste stopnje. Skyblivion bo to spremenil, tako da bodo Ayleid ruševine bolj privlačne za raziskovanje, hkrati pa se bodo vklapljale s svojim zunanjim ekosistemom: če se bodo nahajale pod severnim delom pokrajine, potem bo notranjost rahlo zasnežena, v puščavi pa bomo iz naših pustolovskih nahrbtnikov jezno ven stepali mivko.

oblivion

Potem so tu še druge dobrote. Ekipi je denimo v nov pogon uspelo preseliti stopnjevanje in ustvarjanje lika iz predhodnika, lomljenje v ključavnice bo prenovljeno, mesto Chorrol pa je videti precej bolj živo kot pa prej.

Zaradi vseh teh naprednosti potem niti ni čudno, da je Skyblivion v razvoju že tako dolgo, a razvijalec zdaj že vidi luč na koncu razvijalskega tunela, saj je izid polne verzije načrtovan že za naslednje leto. Če držijo govorice potem to morda ne bo edina večja obnovitev Obliviona: razvijalec Bethesda naj bi načrtoval svojo uradno predelavo, a ta zaenkrat še ni bila potrjena.

Resident Evil 9 naj bi bil razkrit kmalu, izšel pa naj bi že v začetku 2025

Ljubiteljem franšize Resident Evil na novo poglavje preživetvene groze ne bo treba več dolgo čakati. Vsaj tako pravi znani leaker AestheticGamer oziroma Dusk Golem, ki je znan po temu, da ima nekaj povezav znotraj igričarske industrije in to predvsem pri tistih razvijalcih, ki se bavijo z izdelavo preživetvenih grozljivk. Sicer njegove napovedi niso čisto vedno verodostojne, a kar se tiče serije Resident Evil ima kar dober življenjepis, zato njegove izjave glede prihajajočega 9. poglavja te franšize znajo nositi nekaj vode.

Založnik Capcom nam sicer skoraj vsakoletno prinaša novo vsebino, ki nosi naslov Resident Evil, saj so se lotili predelav starejših naslovov, hkrati pa delajo tudi na povsem svežih izdajah. Tako lahko praktično vsako leto preigramo vsaj en večji takšen projekt: nazadnje smo se lani pozabavali v predelavi igre Resident Evil 4, od zadnjega svežega poglavja pa zdaj minevajo tri leta, saj smo srhljivi Village raziskovali leta 2021.

Dusk Golem je sicer najprej po spletu razširil govorice, da se je Resident Evil 9 zapletel v nekaj razvojnih težav, a zdaj se je premislil in pravi, da te trditve ne držijo več. Delo na devetem delu naj bi potekalo nemoteno, zaradi česar naj bi kaj kmalu dobili tudi uradno najavo projekta. Kdaj se bo to zgodilo AestheticGamer ni želel razodeti, a je v istem stavku dodal, da je izid igre zakoličen že za začetek naslednjega leta: Capcom naj bi targetiral januar 2025.

Dusk Golem hkrati trdi, da je Resident Evil 9 v razvoju že kar 7 let, zaradi česar naj bi bil tole Resident Evil z najdaljšim stažem razvoja v zgodovini te franšize. Capcom naj bi delo na njem odobril leta 2018, istočasno pa se je takrat začel razvoj igre Village, ki je bila najprej zamišljena kot nekakšen “spinoff” naslov, nakar so se stvari spremenile in je stvar postala naslednje uradno poglavje te serije. Vendar pa Capcom ni zavrgel idej, ki jih je hkrati ustvarjal pri drugi igri in te so zdaj končno prišle do zaključne faze.

Če govorica res drži, potem znamo uradno najavo dobiti že enkrat naslednji mesec. Junij je namreč postal tradicionalni datum konferenc iz strani večjih založnikov: Xbox je že najavil svojo predstavitev Direct, Sony pa mu bo zagotovo sledil s svojo lastno in ravno ta bi znala v svojih nedrjih skrivati Resident Evil 9, saj Capcom te naslove tradicionalno razkrije preko Sonyjevih konferenc.

Lenovo Legion Tab – igričarska… Tablica?

Tablice so zame osebno košček tehnologije na katero redno pozabim, da sploh obstaja, nakar se na njih spomnim, ko bi mi na letalu zelo prav prišel kakšen večji ekran za udobno gledanje filmov ali pa po rami potreplja podjetje Lenovo in mi v vpogled ponudi testiranje novega izdelka.

Ravno Lenovo je bil tisti, ki me je nazadnje seznanil s svojo ponudbo tablic Tab P11, tokrat pa mi je v roke ponudil izdelek, ki mu je v ime zapakiral tudi nadimek Legion. S tem je takoj pritegnil mojo pozornost, saj Lenovo v branžo Legion uvršča zgolj igričarske izdelke in dejansko sploh nisem vedel, da obstaja gaming niša tablic in to z impresivnimi karakteristikami. Stvar smo si tako vzeli pod podrobnejši ogled in testiranje zapustili s pozitivnimi vtisi in se zdaj zavedamo, da so tablični računalniki priročni tudi za kaj drugega kot pa samo za prebiranje knjig in risarske podvige.


VIDEO RECENZIJA


Specifikacije:

  • Premer zaslona: 8,8 palca
  • Maksimalna ločljivost: 2560 x 1600
  • Pomnilnik: 12 GB LPDDR5X
  • Čipovje: Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1
  • Notranji pomnilnik: 128 GB
  • Osveževanje zaslona: 144 Hz
  • Teža: 350 g

Lenovo Legion Tab se nahaja v preprostem paketu, ki poleg same tablice vsebuje še polnilec s kablom USB-C, navodili in res priročnim etuijem, ki ga lahko zvijamo na raznorazne načine in drži svojo obliko na račun magneta ob strani.

Na račun tega magneta lahko pripojimo tudi tablico, ki se ovoja nato oprime presneto dobro in nobenega strahu ni, da bi Legion Tab kdaj po pomoti padel iz svojega varnega objema. Sama tablica je, tako kot njen ovitek, na voljo samo v temno sivi barvi, ki ji Lenovo pravi Storm Grey in je dokaj lahka, saj tehta vsega 350 gramov. Za primerjavo: konkurenčni izdelek Samsung Galaxy S9 tehta 732 gramov in je tako skoraj še enkrat težji, ta lahkost Taba pa pride izjemno prav v primerih, ko kje ležite in stvar uporabljate za ogled filma ali pa preko nje izvajate igričarske seanse.

Legion Tab spredaj krasi zaslon premera 8,8 palca, ki izvrže maksimalno ločljivost 2560 x 1600, ta pa se zna osveževati pri impresivnih 144 Hz. Svetilnost ekrana QHD+ doseže 500 niti in ob straneh vsebuje dokaj tanke črne stranice, ki so malce večje samo na vrhu in spodnjem delu, a splošno gledano boste ob uporabi gledali v velik zaslon, ki mu te stranice odvzamejo bolj malo.

lenovo legion tab
V paketu poleg navodil najdemo tudi res priročen ovitek, ki ga preko močnega magneta pripojimo na samo tablico.

Tablica je prijetna na otip in na zadnji strani ne pušča prstnih odtisov, na njeni spodnji strani pa najdemo vhod USB-C ter zvočnike, ki podpirajo tehnologijo zvoka Dolby Atmos. Na zgornji strani gumbov ne boste našli, saj se tam nahajajo samo še eni zvočniki, tako da boste za prižiganje in nadzor glasnosti morali skočiti na desno stran, kjer vas pozdravi trojica za to namenjenih gumbov. Obliko zaključuje leva stran, ki vsebuje še en vhod USB-C, zraven pa najdemo še skrito režo v katero lahko vstavimo SD kartico.

Glede na to, da tole spada v serijo Legion izdelkov, se mora to seveda odražati tudi pri strojni opremi. Čipovje Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 je sicer impresivno, a ne najnovejše, saj proizvajalci v svoje izdelke zdaj vgrajujejo že 3. generacijo, a kljub temu stvar ni zanemarljiva in lahko doseže hitrost 3,20 GHz. Lenovo je v tablico vgradil tudi 12 GB pomnilnika LPDDR5X, za shranjevanje pa nam je na voljo 256 GB prostora, ki ga lahko nato še naknadno razširimo preko SD kartice. Dodajte k temu podporo za operacijski sistem Android 13 in pred vami se nahaja novodobni tablični računalnik, ki ga lahko prav dobro izrabite za poganjanje iger.

lenovo legion tab
Zvočniki podpirajo standard Dolby Atmos, tako da je naprava močno priročna tudi za gledanje filmov.

S ponudbo iger na mobilnih platformah nisem preveč dobro seznanjen, a seveda vem, kaj igralci najraje igrajo in kaj zna takšne naprave najbolj namučiti. Za namene testiranja sem se tako najprej vrgel v bolj preprost naslov Fallout Shelter, saj zaradi televizijske serije vsi govorijo o tej franšizi in to je eden od redkih naslovov, ki ga še nisem preizkusil. Pričakovano je stvar delovala povsem brez zapletov, tablica pa se ob igranju ni pretirano segrevala, zato sem pogumno skočil v malce bolj zahtevne naslove.

Lotil sem se nekaj volaniziranja v igri Asphalt 9, ki je bila na tem zaslonu videti čudovito, nakar sem se še malce poigral z igro Diablo Immortal, kjer sem grafične nastavitve navil do maksimuma in kljub temu užival kristalno čisti sliki, ki je brez izjeme dosegala 60 sličic na sekundo. Za konec sem si prihranil še nekaj seans v večigralski igri Call of Duty Mobile in ta ima nadležno pravilo, da grafične teksture pretočno pretaka sproti in vas ob začetku igranja opomni, da več kot igrate, boljša bo tudi grafika. Tudi tule sem užival v tekoči sliki, ki pa ni bila čisto vedno zaklenjena na 60 sličic na sekundo in je občasno padla pod to mejo.

lenovo legion tab
Igre tečejo dobro tudi na najvišjih možnih grafičnih nastavitvah.

Vse to igranje sem lahko izvajal preko preprostega tapkanju po zaslonu in ob tem so me pozdravile tudi rahle vibracije, ki so mi dale vedeti, da sem pritisnil na želeno tipko na ekranu. Za tisto bolj udobno igranje lahko kadarkoli preklopite tudi na zunanji kontroler, ki ga povežete preko Bluetootha, vendar pa je bila tudi brez tega zabava s kontrolami na dotik prijetna in sem v njo padel bolje kot pa sem pričakoval. Dodatni bonus je stranski meni, ki je pri igrah vedno prisoten in ga lahko prikličemo s preprostim potegom po zaslonu, nakar lahko podrobno spremljamo sličice na sekundo, naredimo posnetke zaslona ali preklapljamo med načinom delovanja, ki je lahko bolj prijazen za baterijo ob tistih bolj preprostih naslovih.

Legion Tab ni pripraven samo za igričarske namene, ampak ga lahko uporabimo tudi za delo. Hudo uporabna je funkcija deljenja zaslona, saj lahko monitor, ki podpira vhod USB-C, priklopimo direktno na tablico in si nato ustvarimo manjšo delovno postajo, saj lahko gor navežemo še Bluetooth miško in tipkovnico. Na ta način lahko uživamo tudi v gledanju raznih filmov in serij, ki pa jih je prijetno gledati tudi na sami tablici, saj ta podpira standard HDR10. Ob tem nas je navdušil tudi zvok, saj dva zvočnika, podprta s tehnologijo Dolby Atmos, ustvarita dostojno zvočno sliko.

lenovo legion tab
To ni največja tablica na trgu, a to ji gre v prid, saj je zato lahka in nam ob branju ne utrudi rok.

Slaba ni niti 6550 mAH baterija, ki pri normalnem delu izda nekje dobrih 6 ur nemotene uporabe, poganjanje iger pa to seveda skrajša, a vseeno lahko iz enega polnjenja iztisnemo nekje dobre 3 ure zabave, kar pri 144 Hz osveževanju zaslona nikakor ni za odmet.

Lenovo Legion Tab Y700 se izkaže kot presenetljivo celokupen izdelek, ki pa vseeno ni popoln. Res bi prav prišlo še namensko pero za risanje, ki tule ni vključeno v paket, zato ga je treba kupiti ločeno. Programska oprema bi prav tako lahko bila malce boljša, je pa pohvalno, da stvar ne vsebuje kakšne pretirane količine nepotrebnih aplikacij kot jo navadno dobimo pri konkurenci.

Dobra je tudi cena, saj Lenovo Legion Tab pri nas stane 629 €, kar je zopet manj od marsikakšnega konkurenčnega izdelka, zaradi česar je tole izdelek, ki ponuja dober kompromis med ceno, zmogljivostjo in splošno vsestransko uporabnostjo.

HBO Max se bo v Sloveniji že ta mesec prelevil v novi servis Max

Maja lani je pretočni servis HBO Max znotraj ZDA doživel preobrazbo, saj sta se predtem združili podjetji WarnerMedia in Discovery, temu pa je sledilo tudi preimenovanje platforme v HBO Max v samo Max. Leto kasneje bo ta pretočni servis, ki je že dolgo prisoten tudi pri nas, doživel enako preobrazbo in od 21. maja bomo na televizorjih, tablicah in telefonih prenašali novo aplikacijo, ki bo poleg prenovljenega videza vsebovala tudi frišno vsebino.

Največja novost v primerjavi s staro platformo je dodatek kataloga pretočnega servisa Discovery+, ki je predtem deloval samostojno in pri nas ni bil na voljo. Discovery je znan po svojih resničnostnih šovih tipa 90 dni do poroke, 1000-lb Sisters, Gold Rush in podobnih oddajah, ki jih ni drago snemati, a pritegnejo ogromno oči gledalcev.

Prejšnji katalog seveda ostaja, le da ga boste zdaj našli pod zavihkom HBO. Serije kot so Pravi detektiv, Zmajeva hiša, The Last of Us, Sopranovi in podobni legendarni izdelki bodo še vedno tam, kjer ste jih pustili, skladno s tem pa bomo lahko letos preko prenosov v živo spremljali olimpijske igre v Parizu.

Nova spletna stran obljublja, da se stvari bistveno ne bodo spremenile, a temu ne bo povsem tako. Max bo namreč, za razliko od predhodnika, na voljo v dveh različnih cenovnih paketih, oba pa sta dražja od tega, ki smo ga plačevali do sedaj.

Standardni paket stane 7,99 € mesečno oziroma 79,90 € letno, medtem ko za HBO Max te dni mesečno odštejemo 6,99 € oziroma 54,99 €. Standardni paket omogoča gledanje na dveh napravah istočasno, ločljivost pa je omejena na Full HD.

Za kaj več bo treba pograbiti po paketu Premium, ki bo mesečno stal 9,99 € oziroma 99,90 € letno in omogoča istočasno gledanje na štirih različnih napravah ter ločljivost 4K in Dolby Atmos. Za dodatne 3 € mesečno si lahko v vsakega od teh paketov dodate še športno vsebino programov Eurosport 1 in 2. Olimpijske igre so od tega ločene in bodo v obeh paketih na voljo “brezplačno”.

Uradna spletna stran pravi, da bo omogočena nadgradnja iz HBO Max neposredno na Max, a stavimo, da boste ob tem dobili samo osnovni paket, ki je glede ločljivosti slabši od tega, kar trenutno za nižjo ceno ponuja HBO Max. Za približno enako izkušnjo gledanja, z bolj bogatim katalogom, bo treba tako mesečno odšteti 10 €, Max pa bo na voljo tudi preko ponudnikov tipa Telekom, A1 in drugih, podrobnosti teh ponudb pa bodo znane šele ob uradni otvoritvi 21. maja.

Bo Sony kmalu napovedal predelavo igre Horizon Zero Dawn?

0

Razvojni cikel večjih AAA naslovov je te dni postal tako obsežen, da je zdaj začel zahtevati od založnikov določen nivo prilagajanja poslovne strategije, saj je tvoja konzola lahko uspešna samo takrat, ko redno dobiva novo vsebino. Zato niti ni presenečenje, da se praktično vsi založniki te dni lotevajo predelavo starejših naslovov, saj ti projekti sicer še vedno zahtevajo veliko dela, a načeloma na njih ne čakamo po pet let, zato lepo zapolnijo vrzel v koledarskem letu, ko vlada suša in ni napovedanih večjih naslovov.

Sony se zelo rad loti takšne obdelave svojih iger in to še posebej na račun dejstva, da zdaj svoje izdelke predelujejo tudi za PC. Vendar pa Sony zadnje čase ne obdeluje kakšnih res antičnih naslovov, ampak se raje loti izdelkov, ki so stari zgolj nekaj let, zaradi česar so se pri nekaterih pojavili pomisleki, če ni to vse skupaj samo izgovor za hiter zaslužek.

zero dawn

Na ta način sta bili obdelani obe poglavji serije The Last of Us, že od leta 2022 pa se govoriči, da bi znala podobno olepšavo prejeti tudi igra Horizon Zero Dawn. Gre za 7 let star naslov, ki je originalno izšel samo na konzoli PlayStation 4, nakar je razvijalec Guerrilla Games stvar predelal še na PC in na PlayStation 5 odklenil sličice na sekundo. Kljub temu Zero Dawn še vedno ne vsebuje namenske verzije za aktualno konzolo, ki bi omogočila tudi podporo za kontroler DualSense in izrabila njegov hiter disk za instantno nalaganje stopenj. To bi se zdaj znalo kmalu spremeniti, saj so pozorne oči igralcev opazile, da bo Horizon Zero Dawn Complete Edition kmalu umaknjen iz ponudbe PlayStation Plus Extra, kar je dokaj nenavadna poteza.

Servis PlayStation Plus Extra sicer pogosto umakne igre iz svoje ponudbe, a to se zgodi zaradi pogodb z zunanjimi založniki. Vendar pa si Sony sam lasti pravice do te igre, zato njen umik iz servisa nima res smisla. Poteza postane logična samo v primeru, da Sony načrtuje igro zamenjati z nadgrajeno verzijo, kar bi lahko pomenilo, da je potencialna predelava zdaj zelo blizu uradne najave.

Horizon Zero Dawn Complete Edition bo iz servisa umaknjena že 21. maja, tako da za potencialno preigravanje nimate več veliko časa. Najava predelave bi nato lahko prišla že naslednji mesec in morda se na isti dan uresniči še ena govorica, saj naj bi Sony že dolgo razmišljal o televizijski seriji, ki pa prav tako zaenkrat še ni bila uradno potrjena.

Ogromna posodobitev za Starfield doda nekaj dobrodošlih novosti

0

Kar nekaj mesecev je zdaj že minilo odkar nam je razvijalec Bethesda po letih razvoja dostavil naslov Starfield, ki pa se je pri kritikih, z nami vključno, obnesel zgolj povprečna, igralna baza pa je razdeljena na tiste, ki jo naravnost prezirajo in tiste, ki se jim vse skupaj ne zdi spet tako slabo.

Dejstvo ostaja, da sta razvijalec Bethesda in založnik Microsoft zagotovo upala na malce višjo oceno na Steamu kot samo “Mixed” in studio se je kmalu po izidu zavezal, da bo za svoj zadnji izdelek spočel vrsto naknadnih večjih posodobitev. Starfield resda ni dobil takšno količino popravkov kot kakšen Lords of the Fallen, vendar pa je Bethesda držala obljubo in še vedno popravlja kodo in dodaja manjkajočo vsebino, pred kratkim pa so napovedali večjo posodobitev, ki je trenutno v beta stanju in je že na voljo za prenos in igranje.

Majska posodobitev omogoča večji nadzor nad kostumizacijo vesoljskih plovil, dodatne nastavitve glede težavnosti, igralci na konzolah Xbox Series X pa končno dobivajo možnost igranja pri 60 sličicah na sekundo, v zameno za nekoliko slabšo podobo. Ta nova grafična možnost na šibkejši konzoli Xbox Series S manjka, tako da boste lastniki teh še vedno primorani gledati v 30 sličic na sekundo, to možnost pa lahko obkljukate tudi na močnejši napravi, če vam ni živeti ob nižji ločljivosti.

Pomembna novost so tudi zemljevidi, ki so zdaj dejansko koristni in izrišejo okolico trenutnega obiskanega planeta, namesto da so površje zarisali kup ikon. Igralci bodo lahko tako med raziskovanje malce manj zmedeni, kar je hvalevredna novost in eden večjih minusov originalne kampanje. Dodane so bile tudi takšne manjše novitete kot je denimo izklop nadležnega približevanja kamere v obraz NPC-ja vsakič, ko smo z njimi začeli kakšen nov pogovor.

Beta verzije posodobitve je trenutno na voljo vsem tistim PC igralcem, ki si naslov lastijo preko Steama, dodatne vsebine pa s tem še ni konec. V igro bodo namreč enkrat prispela tudi vozila, Bethesda pa za jesen načrtuje prvo večjo plačljivo razširitev Shattered Space, o kateri več izvemo 9. junija, saj je za takrat napovedana večja vsakoletna konferenca Xbox Direct.

Prihaja nova Batman: Arkham igra, a samo za VR

Za našim nočnim junakom, ki ima nenormalno obsesijo z votlinami in netopirji, je nekaj težkih let. Na filmskem področju gre sicer Batmanu dobro, saj je v razvoju kar nekaj ambicioznih projektov. Težave so se pojavile na igričarskem področju, saj smo zadnjo res dobro igro dobili leta 2015, ko je izšel Batman: Arkham Knight, nakar so šle stvari strmo navzdol. Leta 2022 je izšla igra Gotham Knights, ki nas je postavila v vlogo Batmanovih pomočnikov, nakar smo letos dobili uradno nadaljevanje Arkham vesolja Suicide Squad: Kill the Justice League, ki pa se je pri igralcih odrezal še bolj klavrno kot pa Gotham Knights.

Založnik Warner Bros. se sicer ne vda zlahka, zato je pred kratkim napovedal novo poglavje Arkham pripovedi, a tudi to ni tisto po čemer igralci vzklikajo zadnje desetletje. Batman: Arkham Shadow je namreč VR naslov, ki bo izšel le in samo za napravo Meta Quest 3.

Batman se je sicer v VR vode enkrat že odpravil in sicer leta 2016, ko smo dobili igro Batman: Arkham VR, ki ni bila slaba, igrali pa smo jo lahko tako na konzoli PlayStation 4, kot tudi PC-ju. Žal bo očitno Arkham Shadow zavezan samo prenosni napravi Meta Quest 3, kar ji bo že takoj od začetka pristriglo peruti glede grafične podobe, ki bi jo lahko bolj izkoristil kakšen sistem tipa PS VR2.

Za Arkham Shadow smo zaenkrat dobili samo lep izgledajoč dražilnik, ki v enem kadru pokaže nenormalno veliko podgan. To bi znalo pomeniti, da se bomo v tej igri borili proti zlobcu Otisu Flanneganu, ki si je zaradi svojega nadzora nad podganami nataknil ime Ratcatcher in smo ga nazadnje videli v igri Batman: Arkham Knight, tam pa je doživel svoj neslavni konec, a morda je po kakšnem čudežu zopet oživel.

Batman: Arkham Shadow izide pozno v 2024, večja predstavitev pa nas čaka 7. junija, ko se bo odvil festival Summer Game Fest.

Avgusta nas čakajo nove novice glede iger Gothic in Titan Quest 2

Bliža se poletje in v neki drugi eri je to običajno pomenilo, da se bo zavrtel tudi vsakoletni dogodek E3, ki je pod eno streho združil vse največje razvijalce in založnike, nakar so ti v nekaj dneh napovedali svoje največje naslove in preko udarnih napovednikov ter bogato okrancljanih štantov tekmovali za pozornost gledalcev.

Zdaj so stvari drugačne, saj je E3 mrtev, a sejmi se niso poslovili – le razdrobili so se na več ločenih predstavitev, ki jih nato lahko spremljamo preko prenosov v živo. Založnik THQ Nordic bo tudi letos pripravil svojo lastno predstavitev iger, na čelu prezentacije pa bo že dolgo obljubljena predelava igre Gothic in akcijski RPG Titan Quest 2.

O predelavi igre Gothic 1, ki je originalno izšla leta 2001, poslušamo že vse od originalne najave v letu 2020. Novopečeni španski razvijalec Alkimia Interactive nam je do sedaj serviral nekaj napovednikov in slik, vendar pa igralce zdaj že malce mineva potrpljenje – še posebej na račun dejstva, da smo pred kratkim dobili napovednik za pregrešno drago zbirateljsko verzijo, medtem ko nam razvijalec ni dostavil niti enega poštenega vpogleda v samo igranje. Morda se to zgodi tokrat in znamo dobiti tudi datum izida, ki naj bi se, glede na govorice, pripetil enkrat proti koncu tega leta.

Titan Quest 2 je po drugi strani relativno mlad projekt, saj je bil uradno najavljen na lanski konferenci. Na naslovu dela studio Grimlore Games, ki je dokaj neznano ime, vendar pa ekipa zna delati malce večje naslove, saj se je podpisala pod igro Spellforce 3. Kakšen bo njihov preskok v povsem nov žanr igranja bo seveda znano šele takrat, ko stvar dejansko izide, oboževalci franšize Titan Quest pa so veseli že tega, da bodo po vseh teh letih končno dobili uradno nadaljevanje.

Verjetno zaman upamo, da nam bo THQ Nordic letos dostavil kakšno potrditev igre Darksiders 4, po kateri igralci v založnikovih konferencah vedno vzklikajo, a so vedno znova razočarani. Od zadnjega naslova Darksiders Genesis je zdaj preteklo že pet let in res bi bilo fajn, da bi končno dobili zaključen originalne zgodbe.

THQ Nordic Showcase 2024 se bo odvil 2. avgusta ob 21.00.