🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 487

Read Dead Redemption 2 dočakal prvi igralni video!

0

Ena izmed najbolj pričakovanih iger tega leta … No, bodimo odkriti, najbolj pričakovana igra tega leta, Red Dead Redemption 2, je dobila prvi prikaz igranja.

Svojo kopijo lahko prednaročite na EIGRE.si, uporabite kodo: RDR2E6563 za popust 🙂

Prikaže odprt svet, ki se bo dogajal na razpotju divjega zahoda in osovraženih izobčencev v civiliziran moderen čas. Grafična podoba izgleda naravnost osupljivo, zlasti glede na dejstvo, da bo šlo za odprt svet. Zemljevid bo ogromen in bo vseboval tako puščave in gozdove kot tudi gore in mesta, v katerih bo mogoče najeti prodajalke ljubezni.

Igrali bomo kot Arthur Morgan, član slavne Van der Lindške bande. Prisiljeni so v nomadsko življenje in kot se za edino družino spodobi, bomo morali zanje poskrbeti. Več časa kot preživimo z njimi, bolj povezani bomo, kar bo ključno za razkrivanje skrivnosti in sodelovanje.

Tako se bomo lahko po svetu premikali z našo tolpo in bežali pred napredkom. Veliki poudarek bo na zgodbi in interakciji z okoljem in tako bo mogoče ustvariti sovražnike ali zaveznike, prijatelje ali znance.

Igra bo realistična in konj bo ena izmed najvrednejših dobrin, kot je tudi veljal za tedanje čase. Glede na naš odnos bo žival reagirala v kriznih trenutkih. Tako nas lahko ob zanemarjenju ob pokanju vrže iz sedla ali prinese odločilno prednost na bojišču.

Iz igralnega posnetka je več kot razvidno, da je zvokovna upodobitev naravnost fantastična, nič drugače pa ne velja niti za animacije. Zagotovo bo Red Dead Redemption 2 ena izmed najboljših iger, ki bo še nadgradila predhodnika in nič čudnega ne bo, če bo iz sedla zabrisala GTA 5.

Red Dead Redemption 2 izide 26. oktobra za PlayStation 4 ter Xbox One. Kaj pa PC? Verjetno bo treba počakati še kakšno leto, tako kot pri prejšnjem Rockstar naslovu, GTA V. Za tolažbo lahko med tem časom preigrate izvirnik preko storitve PlayStation Now.

Preverite igralni video še sami:

Team Sonic Racing z novim video posnetkom

Sega je izdala nov posnetek za igro Team Sonic Racing. V tem kratkem videu lahko vidimo bolj podroben prikaz mehanik igre, ki jo bomo lahko kmalu preizkusili tudi igralci. Igralnost bo presenečala na zanimive načine, ti bodo vključevali igranje s prijatelji, trgovanje, uporabljanje t.i. “boostov” in še mnogo drugih lastnosti, ki bodo popestrile vašo dirko.

Team Sonic Racing je dirkaška igra, označeno kot klasika. V sami igri imamo kar 15 različnih likov, ki medsebojno tekmujejo. Najnovejša igra v seriji bo nadaljevanje starejše klasike z imenom Sonic the Hedgehog.

Zadevo bo mogoče igrati na PC, PlayStation 4, Xbox One in Nintendo Switch, izšla pa bo decembra 2018.

Predstavljamo četrtega tekmovalca projekta Naslednji slovenski TOP streamer: Andreja “Appleyard” Rožmariča!

0

Danes vam prestavljamo četrtega kandidata v natečaju Naslednji slovenski TOP streamer, Andreja “Appleyard” Rožmariča. Za razliko od prejšnih dveh tekmovalcev je Andrej malo starejši, saj šteje 31 let. Andrej prihaja iz Celja in poleg gaminga je njegova največja strast sakteboarding, s katerim se ukvarja že skoraj 17 let.

 

Na vprašanje, kje se je prvič srečal s streamanjem in kako da je to postal del njegovega vsakdana je odgovoril: “Za streamanje sem prvič slišal šele pred nekaj meseci od sodelavca. Rekel mi je, da je na Twitchu kar nekaj ljudi, ki živi od igranjam igric, Tako sem zadevo pogledal in se odločil, da sedaj, ko nimam več toliko energije za ostale hobije lahko več časa posvetim gamingu in posledično pričnem s streamanjem. V streamanju sem še začetnik, vendar si želim v tem uspeti, saj je moje veselje do gikanja neizmerno!”

Andrej je že mladih let vedno rad preigraval FPS igre in tako ni kaj preveč presenetljivo, da je CoD 2 ena izmed njegovih iger. Trenutno Andreja lahko največkrat na streamu opazujemo ob igranju PUBG, Overwatch in večine novih tripple A iger. Na njegovem streamu se mu velikokrat pridruži tudi njegovo dekle Špela, s katero skupaj poskušata priti do zmage!

Andrej poleg svojih hobijev in punce goji ljubezen do kultur vzhajajočega sonca. Tako se že nekaj let samostojno uči Korejščino in upa, da bo lahko kmalu svoje znanje preizkusil tudi v Seoulu, kasneje pa obiskal še Tokyo.

Na vprašanje, kdo je njegov najljubši streamer, je Andrej odgovoril: “Top streamerja sta mi DrDisrespect in Shroud. Upam, da tudi meni uspe kot je njima!”

Naredite si svojo sredo bolj zabavno in se Andreju pridružite na streamu!

Ne pozabite mu slediti na vseh socialnih omrežjih:
Twitch tv: https://www.twitch.tv/appleyard
Facebook: https://www.facebook.com/appleyardTV/
Instagram: instagram.com/appleyard0r

Gaming mobilniki – katastrofalen neuspeh ali tehnologija prihodnosti?

Z gejmerskimi prenosnimi igračkami se je v preteklosti opeklo že kar nekaj podjetij. Tukaj nikakor ne moremo izpustiti N-Gage, ki ga je Nokia izdala leta 2003. Sicer jih je uspelo prodati 3 milijone primerkov, vendar so jih zaradi upada v zanimanju prenehali izdelovati le dobri 2 leti kasneje. Preprosto jim ni uspelo dovolj popularizirati izdelka in želja, da bi nadomestili prenosne igralne konzole (kot je Nintendo Gameboy) je splavala po vodi.

Očiten neuspeh je pričakovano proizvajalce pametnih telefonov za kar dobro desetletje odvrnil od vnovičnih poizkusov, a vendar se počasi ponovno ogrevajo za to idejo. Že nekaj časa nazaj sta Razer in Acer izdala svoj prvi igralni telefon (Asus tudi tablico), kmalu pa se jima bosta pridružila še dva proizvajalca – Xiaomi z Blackshark in ZTE z Nubia.

Kaj pa torej sploh naredi telefon vreden tega “prestižnega” naziva, kjer ga okličemo za gaming telefon? Če sodimo po anketah, sta v prvi vrsti izgled in vgrajena strojna oprema, seveda pa je najbolj očitno stvar že to, ali ga proizvajalec oglašuje kot telefon za gaming in temu primerno doda določene funkcije. Razer je kot glavno prodajno točko izpostavil 120Hz zaslon, Xiaomi pa naj bi zraven telefona podarjal tudi kontroler.

V tem primeru lahko med “gejmerje” uvrstimo še Motorolo z njihovim Gamepad Moto Modom. In če smo ravno pri tem, so kontroler izdali tudi pri Samsungu, da niti ne omenjam vseh preostalih prodajalcev. Več kot očitno je, da definicija ne bo tako preprosta, kot smo si omislili in da “thumbstick” ni najboljše označevanje.

Tako moramo pogledati pod površje. Vsi tako oklicani mobilniki imajo tudi za igre prilagojeno programsko opremo, ki omogoča menjavo resolucije in optimizacijo baterijske dobe. Pojavlja se celo oddajanje v živo (streaming), ampak roko na srce, tega je zmožen tudi vsak pošteni visokocenovnik. Čakaj malo? Ti stavki mi zvenijo, kot da se lahko vsak visokocenovni telefon oglašuje kot primeren za gaming. A se potem sploh splača definirati?

Še boljše vprašanje – ali si gaming telefona sploh kdo želi in ali obstaja trg zanj? Resda posedujejo najzmogljivejšo strojno opremo, ampak kot smo že ugotovili, je za isto ceno ta prisotna tudi pri vsakem višje-cenovnem telefonu, ob tem pa so slednji tudi dobro uravnovešeni glede fotoaparata, kakovostnega zvočnega sistema in uporabniškega vmesnika.

Morda podjetja niso dovolj ambiciozna za popolno inoviranje, vendar je po drugi strani Razer s 120 Hz zaslonom začel kar dobro. Ampak večina sladokuscev si bo želela še kaj več, kako to nuditi z mobilnim telefonom? Tukaj v igro namreč ponovno pride Nintendo z njihovo zadnjo uspešnico Switch, ki je kot daljni predhodniki pometla s konkurenco in se prodaja naravnost odlično. Izpostavil bi funkcijo, ki preklopi v varčnejši način, ko se konzola napaja preko baterije, hipoma, ko okusu slo frišne doze elektrike, pa se prebudi iz podhranjenega stanja. Seveda ne gre za nekaj nepoznanega, podobno velja za vse igričarske prenosnike, le poizkusi, če ne verjameš.

Kaj bi se torej telefonski proizvajalci lahko naučili od Nintenda in prignali množice iz njegovih kosmatih šap v svoja naročja? Morda pride zlata jama z dodatnim hlajenjem (ki bi preprečilo nihanje frekvence), prijali bi tudi dodani kontrolerji ali morda celo VR seti, a najprej bo potreben kakšen večji preskok v zmogljivosti. Osrednja težave je še vedno pomanjkanje odličnih “ekskluziv” za daljše igranje, saj na mobilnem trgu prevladujejo “F2P” (mikrotransakcijske) igre ter različni porti manj zahtevnih naslovov za osebne računalnike. Zasvojljive igre, ki se bolj kot na uporabnikovo doživetje ukvarjajo z mislijo čimprejšnje spraznitve njegove denarnice. V kolikor bi kateremu izmed proizvajalcev uspelo skleniti partnerstvo s Sony (ki je še posebej dobra tarča, saj ima izkušnje na mobilnem trgu, vendar z mešanim uspehom) in ustvariti združljiv operacijski sistem, ki bi nudil konzolno izkušnjo preko pametnega telefona, bi bil to garantiran hit. A to se skoraj zagotovo ne bo nikdar zgodilo, zato prihodnost ostaja nejasna.

Če malce bolje premislim, proizvajalcem preostane le majhen del pogače, saj je Nintendo še naprej kralj prenosnega trga, za sabo pa pusti zgolj drobtinice, ki jih je Sony s svojo prenosno linijo pred časom veselo zobal. A v tem trenutku so drobtinice brez gospodarja, zato se bo morda našlo kaj novega, mesto je zagotovo odprto.

Sam vidim prihodnost razvoja igričarsko navdahnjenih pametnih telefonov zgolj v dve smeri. Prva je izdelava kar se da zmogljivih telefonov, kjer se cena reže na za gaming nepomembnih segmentih. V bistvu bo (čez desetletje) šlo za zmogljive prenosne mobitele (računalnike), kjer bo napravo čez dan mogoče uporabljati kot telefon, zvečer pa jo priklopiti na TV ali ekran in brezžično sinhronizirati z ostalimi igralnimi pripomočki, ampak v tem primeru več ne govorimo o gaming mobilniku, ki ga poganja Android. Trenutno so zaradi omejenosti pomembni zaslon na dotik in možnost povezave ter sistemska zmogljivost, medtem, ko so lahko fotoaparat, tanki dizajn in bralnik prstnih odtisov prestavljeni v ozadje. Videli bomo, ali bo kaj iz tega in ali se bo kateri proizvajalec drznil stopiti pred ostale in Nintendu iz rok iztrgati pogačo. Morda bo pri tem preveč razjezil japonskega giganta, ustvaril svojevrstno muho, ki mu bo prinesla bogastvo ali pa zgolj neslavno propadel, čigar so bili deležni skoraj vsi predhodniki. Le čas lahko razkrije prihodnost.

Accel World

0

Ker sem prepričan, da še prejšnjega naslova, katerega sem priporočil za gledanje še niste predelali, je bil članek, katerega trenutno prebirate malenkost zamaknjen. Z drugimi besedami, morda sem bil (vstavi besedo) prelen/prezaposlen, da bi ga zapisal.
A tu smo in čas je za nov anime naslov.

Accel world

Anime naj bi se odvijal v istem svetu kot Sword Art Online, le da nekaj desetletji pozneje.
Tehnologija virtualne resničnosti je bila izpopolnjena, iz gromozanskih čelad, katere so človeka podale v spancu podoben stadij ter njegov um popeljale v virtualne svetove, nepredstavljivih razsežnosti, je zamenjal vsadek.
Vsadek je v človeka implementiran že ob rojstvu in omogoča združenje resničnega sveta z virtualnim (Dive tehnologija ter Augmented reality). To pomeni, da lahko kadarkoli človek skoči v virtualni svet po želji in to brez posebne opreme. Med drugim imajo ljudje sedaj v svojem vidnem polju ves čas 3D vmesnik, preko katerega potekajo vsakdanja opravila, potrebe po računalnikih praktično ni več.

Zgodba sledi malce zavaljenemu fantu Haruyuki Ariti, ki postane žrtev sovrstnikov. Svoj Neurolinker (vsadek) uporablja dnevno, za pobeg pred kruto resničnostjo. Po spletu okoliščin se pobližje spozna z najpopularnejšo deklino na šoli, ta mu predstavi program Brain Burst. Izkaže se, da je program pravzaprav igra, prav posebna pravzaprav. Angleško ime za žanr te igre komajda obstaja, slovenski pa dvomim da in sicer ARMMO ali Augmented Reality Massively Multiplayer Game. Mokre sanje vsakega igračarja dandanes vam povem. Tekom zgodbe spremljamo njegove dogodivščine ter kako se počasi vzpenja in postaja vse močnejši in močnejši, preveč pa vam žal ne smem izdati.
Vreden je ogleda, še posebno če ste navdušeni nad virtualno resničnostjo ter/in/ali MMO iger na splošno.

Age of Empires II HD z Lord of the Rings modom

0

Lord of the Rings je bil ponovno oživljen v klasični strategiji Age of Empires II HD z novim modom. Novi mod prihaja s strani ToME-Team, ki bo omogočal igralcem polno izkušnjo, kar pomeni kar 18 kraljestev srednjega veka, vključno s Rohirrim, Southrons, Easterlings, Elves in seveda tudi zlobne sile iz Mordorja in Angmarja. Poleg naštetega je mod prinesel izboljšano grafično podobo ter ogromno število novih enot in stavb.

Celoten mod si lahko prenesete brezplačno tukaj, kjer dobite tudi navodila za namestitev in pričetek z igranjem. Seveda pa za to potrebujete original igro Age of Empires II HD ki trenutno na platformi Steam stane 19,99€ ter dodatke.

Detroit: Become Human dosega rekordne številke

0

Razvijalci Quantic Dream praznujejo zelo velik dosežek s svojo igro Detroit: Become Human, ekskluziv na konzoli PlayStation 4. Gre za precej velik dosežek, ki je razvijalcem prinesel veliko denarja, saj si igro trenutno lasti kar 1,5 milijona igralcev po celem svetu. Še en zanimiv podatek je, da so igralci presegli več kot 20 milijonov ur igranja. Poleg naštetega pa so razvijalci presegli še samega sebe in njihova igra se prodaja veliko boljše od prejšnje narativne ekskluzive Heavy Rain.

Detroit: Become Human lahko na uradni spletni strani kupite za 69,99€, ali pa preizkusite demo različico, ki je na voljo brezplačno.

Igro smo ob izidu krili tudi mi, tako da si za več informacij oglejte naš video ali pisni opis.

Crucial BX Tracer RGB 2x8GB 2666MHz – Test pomnilnika

Kot eno največjih imen na računalniškem trgu je Crucial z več kot 35 leti izkušenj prekajen maček na področju pomnilnikov. V tem času so si pridobili določen sloves s sestavljavci, igričarji in nenazadnje vsemi kupci. V zgodovini so pokazali željo postavljati nove mejnike glede hitrega delovanja, premijske kakovosti in odlične vizualne zasnove in sedaj so se lotili tudi RGP vizualne prenove. Seveda je to vse, kar bi si od pomnilnikov lahko želel.

Danes bomo vrgli pogled na relativno svežega prišleka Crucial serije pomnilnikov. Gre za Tracer RGB različico in na voljo je v več variacijah, naša pa je prišla v 4x8GB (2666MHz varianti). Da ne bo pomote – seveda obstajajo hitrejše opcije, a ta frekvenca zadane sladko sredino glede cenovno-zmogljivostnega razmerja. Crucial se je s Ballistix serijo prav tako prvič pridružil RGB noriji in vsi vemo, kdo najbolj obožuje hitre in vizualno privlačne pomnilniške paličice – igričarji.


Tehnične specifikacije

  • Tip pomnilnika: DDR4
  • Takt pomnilnika: 2400MHz
  • Zakasnitve: 16-18-18-38
  • 16 RGB LED lučk in 8 svetlobnih con na modul
  • Prilagodljiva osvetljava

Video test

Izgled

Ballistix Tactical Tracer RGB je zasnovan v tipični kovinski črno-sivi kombinaciji, kjer siv brušen aluminij prekriva osnovo črne barve. Na sredi pomnilnika in na samem vrhu osvetlitvene cone lahko vidimo tudi Ballistix napis.

Robi hladilnika imajo vtisnjene reže in izbokline za lažji oprijem ter s tem pridobijo tudi dodatno površino za odvajanje toplote. Na drugi strani lahko v kotu vidimo tudi Tactical napis in logotip. RGB prekrivalo na mestu držita dva kovinska zatiča, ki jih lahko odstraniš in tako snameš prekrivalo ter preveriš notranjost z LED lučkami.

Vstavljeni pomnilniki izgledajo fantastično že v uganjenem računalniku. Bel vrh z Ballistix logotipom barvno sovpada z veliko večino matičnih plošč, kovinski blišč pa še dodatno pripomore pri premijskem občutku.

A sijajnost pride do izraza šele pri vklopu računalnika, ko LED osvetljava obarva ohišje v vseh barvah barvnega spektra. Absolutno sijajna zasnova, kjer se boš lahko po več ur zabaval z nastavljanjem barv in barvnih ter svetlobnih učinkov in nikoli ne boš povsem zadovoljen, saj ti bo v zadnjem delu glave konstantno bivala misel, da bi lahko vse naredil še bolje.

Programska oprema

DDR4 Ballistix MOD Utility

Programska oprema nudi dodatno stopnjo pri prilagajanju in nadzoru nad vsemi pomnilniškimi potrebami igričarjev, po želji pa lahko nastaviš avtomatičen zagon pri prijavi v operacijski sistem. Na prvi strani lahko najdemo SPD podatke, kjer vidimo glavne informacije o pomnilniku ter zakasnitvah ter taktu. Naslednje okno prikazuje temperature vseh pomnilnikov in kljub stresnemu testu so številke ostale dokaj nizke. Za konec smo pustili še največjo melono – nastavitev osvetljave, kjer imaš na voljo dober ducat različnih učinkov, katere lahko prilagodiš preko drsnikov ali mavričnega kroga. V naprednem načinu lahko ločeno nastavljaš vsako izmed osmih osvetlitvenih con.

Zmogljivostni test

Pomnilnik smo testirali v računalniku z naslednjo sestavo:
– Asus ROG Maximus X Hero
– Intel i7 7700K (4.50GHz)
– Nvidia GTX 1080Ti
– Antec EDGE 650W Gold
– Windows 10 Pro
– 4x8GB Crucial Ballistix Tactical Tracer RGB 2666MHz

Med testiranjem se je RAM obnesel precej pričakovano, v večini testov se je kosal z višjim rangom pomnilnikov s 2666MHz frekvenco, ponekod pa je poletel še malce višje.

V kolikor se ubadate z rami na tej frekvenci so splošne razlike minimalne. največja razlika se pozna glede na uporabljen Dual ali Quad channel in seveda bo večje število pomnilnikov v skupni sestavi prineslo boljše rezultate.

Navijanje

Nevede RAM navijanje opravlja skorajda vsak z uveljavitvijo XMP nastavitev. Sam po sebi ram na XMP doseže 2666MHz na 1.2V pri 16-18-18-38. Pa da vidimo, če ga bomo lahko spravili še višje.

Za začetek smo voltažo zvišali na 1.35V, precej standardno za navijanje pomnilnika. Pri tej voltaži nam je uspelo RAM spraviti na 3200MHz, višje se računalnik ni hotel zagnati, tudi z višanjem voltaže.

Če že ne moremo dvigniti hitrosti, pa poizkusimo vsaj optimizirati zakasnitve. CAS nam je uspelo spraviti na 15, a vse nižje ponovno ni omogočilo zagona računalnika. A vseeno so bili učinki takoj vidni in nastavitve so prinesle kar dobre rezultate. Pasovna širina se je iz 38.9/40.9/37.9 dvignila na 46.5/49.2/44.6 GB/s., latenca oz. zakasnitev pa se je znižala iz 60.3 nanosekund na dosti boljših 53.4 nanosekund.

Predstavljamo tretjega tekmovalca projekta Naslednji slovenski TOP streamer: Davida “xDejvii” Nagliča!

3

Danes vam prestavljamo tretjega kandidata v natečaju Naslednji slovenski TOP streamer, Davida “xDejvii” Nagliča. David šteje rosnih 18 let, prihaja iz Kranja in v septembru bo pričel s 4. letnikom Srednje tehniške šole v Kranju. Najraje popoldneve preživi za računalnikom ali ob rekraciji z raznoraznimi športi.

 

Na vprašanje, kako je pričel s streamanjem, je odgovoril: “Že od začetka osnovne šole sem bil navdušen nad nogometom, ki sem ga redno treniral približno 10 let, večino let pri Triglavu. Vzporedno z nogometom je bilo vedno prisotno veselje do igranja iger. Sedaj ko sem zaključil z rednim treniranjem nogometa sem več časa posvetil v igranje iger in s tem tudi streamanju. Še vedno se veliko ukvarjam s športom in tako bom tudi nadaljeval.”

Za zanimiv stream David poskrbi z igranjem različnih popularnih iger. Najbolj pogosto ga trenutno lahko ujamemo pri igranju battle royale iger, občasno pa ga zasledimo v igrah League of Legends, Counter-Strike, Rainbow-Six Siege in Overwatch.

Kljub temu, da se s streamanjem ne ukvarja tako dolgo pravi, da je našel svoj želen poklic: “Streamanje in igre mi pomenijo zelo veliko in bi se s tem ukvarjal celo življenje. Vedno se trudim izboljšati kvaliteto streama, da bi gledalci nestrpno čakali na moj naslednji stream.”

Če bi si radi ponedeljkovo popoldne naredili bolj zanimivo se pridružite Davidu na njegovem streamu!

Ne pozabite mu slediti na vseh socialnih omrežjih:
Twitch tv: www.twitch.tv/xdejvii
Facebook: www.facebook.com/xdejvii
YouTube: www.youtube.com/channel/UCjGOj-kUaVoZXEQkT_v8Mtw
Instagram: www.instagram.com/xdejvii

Razkrite PS Plus igre za avgust

0

Vsi, ki naročnine še nimate, ali pa zgolj niste pridobili iger, ki jih Sony podarja PS Plus naročnikom vsak mesec, lahko še do 7.8. aktivirate Heavy Rain, Absolver, Space Overlords in Extreme Exorcism. To storite na Playstation Store, pod zavihtkom PlayStation Plus.

Vse, ki ste to že storili bolj zanima, katere igre se bodo na listi znašle v avgustu. Sony tudi tokrat ni razočaral, od 7.8 naprej bo mogoče aktivirati Mafia 3, Dead by Daylight, Knowledge is Power in VR grozljivko Here They Lie. Do iger ste upravičeni tudi vsi, ki boste v tem času aktivirali brezplačno 14 dnenvno testiranje storitve PS Plus. Ko je igra enkrat dodana v knjižnico, je praktično v vaši lasti, dokler ne izgubite naročnine.

Vsekakor je pred vsemi lastniki zabavno poletje in za 59€ na mesec ob spletnem igranju prejmete tudi  popuste v trgovini in izbrane kakovostne naslove, ki jim je vredno dati priložnost, konec koncev ne stane nič.

Escape from Tarkov: Kaj nas čaka v 0.1

0

Pred nekaj dnevi se nam je na Redditu oglasil Nikita Buyanov, ena izmed vodilnih glavic pri Battlestate Games, kjer razvijajo Escape from Tarkov. Čeprav se je pred nekaj meseci pritoževal o opustitvi Reddit komunikacij, saj je bila raja razjarjena zaradi napovedi nadgradnje, o kateri mesec dni ni bilo ne duha, ne sluha. Oboževalcem je na vse pretege trdil, da se bo od sedaj naprej javljal samo še na uradnem forumu…Očitno je imel preblisk in se vrnil na Reddit, kar je edino pametno, saj njihovega foruma ne spremljam ravno redno in bi lahko kako pomembno informacijo tudi spregledal…

Kot sem rekel, pred dnevi so nam bile predstavljene konkretne informacije o tem, kaj nas čaka v naslednjem popravku ter njegovo numerično poimenovanje. Priznam, da je ime zelo izvirno in sicer iz 0.9 gremo na 0.1.

-Omrežje:
Izboljšano zaznavanje zadetkov
Popravljen hrošč, kateri je povzročil da je sovrag dobesedno požrl celoten nabojnih, a še veselo skakal naokoli
Odpiranje vrat pri tebi in sovragu bo sedaj sinhronizirano, torej istočasno
Vezava FPS ter RoF je sedaj popravljena
Optimiziranje
-Inventar bo doživel več popravkov ter optimizacij, hitrejše nalaganje predmetov in podobno
-Odpravljeno zamrzovanje ob večih različnih situacijah, med drugim pri pojavu novih igralcev v igri (late spawn), prikazu trave in zelenja v daljavi ob uporabi teleskopa itd
-Izboljšave so doletele tudi umetno inteligenco, sedaj bodo računalniško vodeni sovragi pametnejši, natančneje te bodo locirali na podlagi zvoka, ne bo pa več polomljenih rok, torej brez grotesknih situacij, ko ti je scav kazal hrbet z rokami, ki so puško pod nenaravnim kotom držale namerjeno v tvoje čelo
-Možnost nastavitev tipk oziroma večja svoboda pri prilagajanju tipk svojim potrebam
-Ter še mnogo drugih popravkov
-Mosin

Kot ste verjetno opazili, je prihajajoči popravek primarno namenjen optimizaciji in eliminaciji hroščev, kar je bilo pri skupnosti na Redditu zelo dobro sprejeto. Počasi se situacija izboljšuje.
Možnost obstaja, da bo pri 0.1 luč Tarkova ugledal tudi bolšji sejem, a nič ni še zagotovo. V naslednjem (0.2??) pa prihajajo animacije za prehranjevanje s pasuljem ter kuhanje bograča…

Za poslastico pa si oglejte spodnjo animacijo. V njej vidimo blisk pred soborcem, metek ga zadane v čelado, se od nje odbije (oziroma razpolovi saj se je njemu razbil vizir) ter ena polovica prileti našemu revežu v glavo…

Can Confirm Helmets Work from EscapefromTarkov

Dark Souls remastered prihaja na Nintendo Switch 1. oktobra (Govorice)

Po internetu krožijo govorice, da bo Dark Souls Remastered 1. oktobra 2018 izšel za Nintendo Switch. Vse prihajajo iz Italijanskega Amazona in čisto bi se znalo izkazati, da bo vse res. Dark Souls Remastered je sicer 23. maja že izšel za Xbox One, PS4 in PC, sedaj pa bi znali to trdoživo sekaščino v roke dobiti tudi Nintendo Switch igralci in jo vzeti tudi s seboj.

Dark Souls Remastered je popolnoma prenovljena igra, katera je ob izidu dobila ogromno nagrad, sedaj pa jo lahko igramo tudi na 60 FPS in z odlično grafično podobo. Na platformi Steam jo dobite že za 39,99€.

Najbolj pričakovane igre – Avgust 2018

Za vas smo ponovno opravili raziskavo in našli najbolj pričakovane igre naslednjega meseca – v video obliki. Poletje se počasi bliža koncu, a še vedno je vroče in zato je bila zelo zahtevna tudi naša selekcija. Iz 20 pričakovanih naslovov smo jih morali izluščiti 10, katere pa smo izbrali, pa si oglejte sami.

Navodila turnirja Fortnite King of Slovenia

9

POMEMBNO OBVESTILO: 11.8.2018

Posamezni turnirji so zaključeni, TOP 4 ekipa iz vsakega turnirja bodo povabljene na finalni turnir kjer bomo dobili najboljši Slovenski Fortnite duo in podelili nagrade! Finalni turnir bo 19.8,2018 s pričetkom ob 14:00, ekipe bomo kontaktirali in povabili tekom tedna. Za vsa dodatna vprašanja smo na voljo preko DIscord-a @TadejM

Najprej bi se zahvalili vsem ekipam za prijavo in omenil, da ste postali del največjega gamerskega turnirja v zgodovini Slovenije! Na Fortnite King of Slovenia imamo prijavljenih več kot 230 ekip (duo/dva tekmovalca), s čimer ponovno potrjujemo, da smo vodilni organizator gaming vsebine v Sloveniji. V nadaljevanju bomo zapisali odgovore na najpogostejša vprašanja in objavili navodila, ki jih morate poznati vsi udeleženci turnirja, saj boste v nasprotnem primeru brez predhodnega opozorila diskvalificirani.

Pravila turnirja:

  • Igra se “best of two” (odigrate dve igri).
  • “Double elimination” (ko prvič izgubite, padete v spodnji “bracket”, preko katerega se lahko še vedno prebijete do finala in zmagate – da izpadete, potrebujete dva poraza).
  • V primeru, da zamudite več kot 15 minut, ste avtomatsko izgubili.
  • Štejejo se uboji, mesto uvrstitve v igri ni pomembno.

Potek turnirja in tekme:

  • Ob 12:00 bodo objavljeni bracketi in takrat boste prejeli naključnega nasprotnika.
  • Na strani vašega turnirja (UVI Play platforma) bo generiran bracket in pojavil se bo nov zavihek “MATCH” ter gumba “CONTACT” in “UPDATE”.
  • Kliknete na gumb “CONTACT” in izpisal se bo Fortnite username nasprotnik.
  • Nasprotnika dodate v Fortnitu.
  • Dogovorita se, kdo bo naredil squad sobo/lobby ter povabite vse člane v sobo/lobby.
  • V klepetalnik mora vodja ekipa zapisati READY ali PRIPRAVLJEN – ko ste vsi pripravljeni, začnete z igro.
  • Odigrate dve igri.

Postopek ponovite, ko prejmete novega nasprotnika – osvežite stran vsakih nekaj minut.

Rezultati:

  • Ko oba umreta ali zmagata, mora vodja narediti sliko rezultata (posnetek zaslona), velja za obe igri.
  • Ko odigrate, seštejete vse uboje vaše ekipe, kar predstavlja vaš končni rezultat. Enako naredite za nasprotnike, vnesti morate za obe ekipi! Vse uboje lahko vidite s pritiskom na tipko ESC, ko umrete. V primeru zmage za pogled kliknete “Report” in nato tipko ESC.
  • Vnesete rezultat na UVI Platformi, kliknete na gumb “UPDATE”.
  • Če nasprotnik vnese rezultat pred vami, kliknete na gumb “CONFIRM”, da potrdite rezultat.
  • Preden POTRDITE REZULTAT, preverite, ali je bil vnos pravilen!

Če vnesete napačen rezultat oziroma pride do zapletov, se pridružite Discord kanalu: https://discord.gg/gamingsi in kontaktirajte @TadejM oziroma težavo napišite v kanal #Fortnite. V primeru vnosa napačnega rezultata pošljite @TadejM posnetke zaslona odigranih iger, kjer se vidi rezultat.

Sabotaže in sankcije:

Sabotaže so prepovedane – če jih zaznate, prosimo, da o tem obvestite administratorja na Discordu (priložite dokaze, posnetek, video …). Streljanje kakršne koli postavljene stvari nasprotne ekipe je prepovedano, kot tudi prekinjanje zdravljenja nasprotne ekipe, namerno sabotiranje in oviranje tekmovalcev pri igri je prav tako prepovedano! V primeru, da pride do sabotaže in oviranja nasprotnika pri igranju, bo ekipa nemudoma diskvalificirana! Po končanem turnirju lahko ekipa in tekmovalci prejmejo prepoved udeležbe na ostalih turnirjih!

Pogosta zastavljena vprašanja:

V: Kako dodam zamenjavo?
O: V vašo ekipo na UVI Play platformi povabite zamenjavo in odigrate.

V: Kje se igra turnir?
O: Turnir se igra od doma oziroma je ONLINE.

V: Ali lahko odigram tekme kakšen drugi dan?
O: Ne, če ne boste pravočasno prisotni, boste prejeli avtomatski poraz

V: Kaj če igram na PS4?
O: Pravila so enaka, Fortnite omogoča crossplay in lahko igrate proti PC, PS4, Mobile …

V: Kaj pomeni “double elimination”?
O: Preden izpadete iz turnirja, morate dvakrat izgubiti. Če enkrat izgubite, imate še vedno možnost za zmago.

V: SQUAD – kaj je to?
O: V Fortnitu to pomeni ekipno tekmovanje, kjer so prisotni štirje igralci, v Fortnitu je to opcija Chose Game Mode in SQUADS.

V: Kje najdem rezultat/uboje vse igralcev?
O: Ko umrete oziroma zmagate, pritisnite tipko ESC in v meniju pod vsakim imenom vidite tudi uboje.

V: Ali je možno odigrati le nekaj iger?
O: Lahko, prvič, ko boste zamujali na igro, boste prejeli avtomatski poraz.

V: Lahko zasledujem svojega nasprotnika in kradem uboje?
O: Lahko, morate pa se držati pravil pod točko Sabotaže in sankcije (ne smete prekinjati zdravljenja, namensko podirati njihove zgrajene bloke, mu “skakati po glavi” in očitno ovirati njegovo igranje).

Nagrade: 

Razvrstitev nagrad bo določena po končanem turnirju (prvi štirje bodo izbirali nagrade, top 12 mest prejme nagrado), povabilo na offline tekmovanje prejme zmagovalna ekipa!

Vsi turnirji:

#1 Prvi turnir  –  GAMING.si Fortnite #1 King of Slovenia! 1/4 Omega

#2 Drugi turnir – GAMING.si Fortnite #1 King of Slovenia! 2/4 Skull Trooper

#3 Tretji turnir – GAMING.si Fortnite #1 King of Slovenia! 3/4 Brite Bomber

#4 Četrti turnir – GAMING.si Fortnite #1 King of Slovenia! 4/4 Lite Show

Escape from Tarkov je dočakal poletne popuste

1

Eno izmed najboljših simulacij streljanja, ki v nekaterih vidikih prekaša celo Armo 3, bo do 5.8.2018 mogoče dobiti 15% ceneje, paket Edge of Darkness pa 20% ceneje. Odlična priložnost, da se tudi sam preizkusiš v njej in izkusiš notranji boj med preživetjem in lakomnostjo, kjer te lahko slednja stane vsega. Igra je sicer še vedno v fazi zgodnjega dostop in kot taka še ni popolnoma dokončana. Razvijalci redno dodajajo novosti in optimizirajo sistemsko zahtevnost ter mrežno kodo, ki je še nedavno nazaj bila tarča kritik.

V spodnjem posnetku sem strnil nekaj svojih misli, podrobnejši opis je na voljo TUKAJ.

 

Predstavljamo drugega tekmovalca projekta Naslednji slovenski TOP streamer: Krištofa “UnK1T” Potočnika!

0

Danes vam prestavljamo drugega kandidata v natečaju Naslednji slovenski TOP streamer, Krištofa Potočnika! Star je 21 let ter študira ekonomijo v Ljubljani, prihaja pa iz Kranja. Že pri rosnih treh letih se je spoznal z računalnikom, ravno tako pa tudi z drsalkami, kjer je ljubezen do hokeja prevladala nad računalnikom. Kljub temu, da je v prostem času streamer, se še vedno ukvarja s hokejem –  sedaj to počne pri Triglavu iz Kranja, igral pa je tudi za mladinske reprezentance.

 

Na vprašanje kako to, da se je odločil za streamanje in ne za poklic hokejista je Krištof odgovoril: “Poizkusil sem tudi kako je biti hokejist po poklicu pri Olimpiji iz Ljubljane, ko pa sem končal hokej igrati resno, sem takoj prišel nazaj k računalniškim igricam. V streamanje sem se podal kakšne 4 mesece nazaj, ko sem bolj redno začel slediti drDisrespectu in sem si rekel: “Zakaj pa ne?” Od takrat pa moram reči da mi je streamanje veliko veselje!”

Večinoma boste na njegovem streamu zasledili FPS igre. Zadnje čase sta glavni igri Counter-Strike in pa PUBG. Občasno pa lahko Krištofa ujamemo pri igranju igre Rainbow Six Siege in pa zelo redko celo igro Fortnite. Na vprašanje kako bi sebe opisal je odgovoril: “Sebe bi predstavil kot zelo pozitivno osebo, tudi na streamu to želim prikazati in mislim, da mi za enkrat to kar uspeva. Streamam, ker mi je to v veselje, in se mi zdi, da ni nič narobe če poizkusim iz tega narediti poklic.”

Če ste navdušenci nad FPS igrami vam priporočamo, da se Krištofu pridružite na njegovem streamu!

Ne pozabite mu slediti na vseh socialnih omrežjih:
Twitch tv: https://www.twitch.tv/UnK1T/
Facebook: https://www.facebook.com/UnK1T/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCdN0oIRXbnIvwD7uU7BhEXQ?v= 
Instagram: https://www.instagram.com/unk1t/

*Vse slike v članku so vzete z javnega Facebook profila https://www.facebook.com/UnK1T/ s privolitvijo lastnika profila.

Starši otrokom plačujejo privatne Fortnite inštruktorje

2

Nedvomno bi bilo neumno trditi, da Fortnite ni dosegel nečesa izjemnega. Ogromno število igralcev, ki se vsak dan vračajo v igro, preprosto za večkratnik pokosi večino ostalih naslovov.

Nenadejan uspeh pa je pri tisočerih otrocih vplival na njihovo socialno življenje, saj je igra postala nekakšne vrste norma med vrstniki.

Še več, vse več staršev v ZDA (tudi drugod) se odloča za privatne tečaje Fortnita, s čimer jim želijo pomagati pri izboljšanju v igri. Nekaj, kar bi še pred leti veljalo za nepredstavljivo, želja staršev po tem, da so njihovi otroci v igri boljši (v veliki meri ne gre niti za e-športne ambicije).

V Wall Street Journal je bilo objavljenih nekaj primerov, npr. gospa Hicks iz Velike Britanije je svojemu sinu plačala štiriurni tečaj v vrednosti okoli 50 €. “Socialni pritisk, kjer postopoma več ne zadostuje zgolj igranje, temveč se zahteva, da si v igri dober. Predstavljajte si, kako mu bi bilo v šoli,” je dodala njegova mati.

Enakega menja je je Nick Mennen. Za svojega 12-letnega sina plačuje 20 € na uro, saj je prepričan, da je njegov sin lahko konkurenčen v e-športu in turnirskih tekmovanjih. Nicku se naložba obrestuje, saj Noble zdaj namesto kakšne igre tu in tam zmaga v 10 izmed 20 iger (v 50 % primerov).

Govora je bilo celo o staršu, ki si je najel inštruktorja zgolj zato, da je lahko igral s svojima šest- in enajstletnima sinovoma. Sedaj ju že redno premaguje in razmišlja tudi o udeležbi na manjših turnirjih.

Vsi imajo nekaj skupnega, to je koncept družbene sprejetosti Fortnita, kot socialne aktivnosti, statusnega simbola in način dokazovanja pred vrstniki in znotraj družin. Ne glede na to, koliko je igra oboževana ali osovražena zaradi grafike oz. mehanik, se je Fortnite na zahodu prijel. Med nami namerava ostati še nekaj časa, vsaj dokler ga naslednje čudo ne izrine s prestola. Dejansko je na dobri poti h kultnemu statusu, kot ga je Starcraft dosegel pred leti v Aziji.

Naše (Borisove) brezplačne inštrukcije, “kako igrati kot pro”, lahko za zgolj 30 € najdete tukaj:

Call of Duty: Black Ops 4 z novim večigralnim posnetkom

0

Pri Activision so nam pokazali popolnoma nov večigralski napovednik za zelo pričakovano igro Call of Duty: Black Ops 4. Nov posnetek nam prikaže celo nekaj malega iz novega načina in sicer gre za Battle Royale. Žal je tega samo 15 sekund, ampak že iz njega lahko vidimo, da bo zadeva delovalo dobro in bo zelo podobna ostalim igram iz istega žanra. Igralci bodo lahko svoje like tudi opremili z različnimi oblekami, kot smo vajeni iz večine iger dan danes. Ali bo nov način CODu prinesel spet veliko slavo, bomo videli kmalu, saj bo beta začela že v mesecu septembru.

Predstavljamo prvega tekmovalca projekta Naslednji slovenski TOP streamer: Dino “Dinotti” Hajderović!

0

Dinotti

Dino Hajderović je bolje poznan pod nadimkom Dinotti in je na tem svetu že celih 38 let. Večkrat se pohvali, da je počel že marsikaj. Bil je vodja linije v tovarni, učitelj vožnje, voznik avtobusa, YouTuber z viralnimi posnetki, filmski igralec in sedaj Twitch streamer. Na portalu Twitch.tv streama že dobre štiri leta, trenutno ga največkrat zasledimo v igri Fortnite.

 

Svojo streaming kariero je pričel z igro GTA, nadaljeval s H1Z1, katerega je streamal okoli dve leti, ter nato preklopil na PUBG, dokler ni izšla igra Fortnite. Na vprašanje, kako bi opisal samega sebe, nam je Dinotti odgovoril: “Sem tip človeka, streamerja, ki zabava ljudi z svojimi forami in energijo. Sem glasen in skoraj da nimam dlake na jeziku. Poleg tega vsega včasih kako igro tudi zmagam.” 

Pravi tudi, da ima enega izmed najboljših introv na Twitch.tv-ju, ki je bil izpostavljen tudi v oddaji Twitch Weekly.

Leta 2016 je s pomočjo donacij svojih zvestih gledalcev obiskal TwitchCon v Kaliforniji, kjer je spoznal DRDisrespecta, Ninjo, TimTheTatman-a in ostale znane Twitch streamerje.

V pogovoru je še dejal: “Svoj stream sem pripeljal do profesionalne stopnje, saj sem vložil v streaming studio veliko financ in poskušam streamati vsaj petkrat na teden. Streamam seveda v angleščini, da sem lahko dostopen celemu svetu.”

Če si želite zabave in vam je dolgčas, potem je Dinottijev kanal kot nalašč za vas! HADUKEN!

Ne pozabite mu slediti na vseh socialnih omrežjih:
Twitch tv: http://www.twitch.tv/dinotti
Facebook: https://www.facebook.com/Dinotti-137912589691558/
Twitter: https://twitter.com/Dinotti
Instagram: https://www.instagram.com/dinotti/
Snapchat: Dinotti

Kaj prinaša Fortnite 5.10 posodobitev?

0

Posodobitev bo na voljo za PS4, PC, iOS, Switch in Xbox One. Vključevala bo dve orožji, nov način igranja in nekatere druge stvari.

Nov način igranja je časovno omejen in se imenuje Fly Explosives. Igralce izzove k opremitvi z eksplozivnimi orožji, kot so granate, minometalci in bazuke. Prava norišnica ob misli na jadranje z jetpakom in uničevanjem vsega kar leze in gre. Stvari še dodatno začini njihova pohitrena regeneracije in zvišana vzdržljivost. Na voljo bo od 1.8 do 8.8.

Kar nekaj dvomov je bilo slišati o vrnitvi vodenih izstrelkov, ki so jih prvotno v igro dodali nekaj mesecev nazaj. Kmalu so bili zaradi nadmoči umaknjeni, sedaj pa so dočakali svoj povratek. Deležni so bili nekaterih popravkov, ki so zmanjšali povzročeno škodo na osebah in okolju, krajši je tudi njihov čas leta.

Ponovno bo na voljo še Slurp Juices, ki je bil tako deležen nekaterih sprememb. Ljubitelji Save the World načina so prav tako dočakali novo orožje.

Vsekakor gre za zanimiv skupek sprememb. Nov mod, bo za krajši čas zagotovo razveselil vse ljubitelje uničevanja in kaosa. Največja sprememba pa zagotovo vrnitev vodenih izstrelkov, ki so tokrat, vsaj na papirju bolj uravnoteženi, kako bo v realnosti bomo še videli.

Več informacij (v angleščini):

Battle Royale

Limited time mode: Fly Explosives

Summary

This mode combines the explosive fun of the High Explosives LTM and the vaulted Limited Time Item Jetpack.

Mode details

  • Only Explosive Weapons can be found in this mode.
  • Floor Loot spawners will occasionally spawn jetpacks.
  • Fly Explosives jetpacks have increased fuel regen rate and decreased burn rate compared with Default jetpacks, to keep pilots in the sky a bit longer.
  • Between-storm wait times have been reduced due to players needing less time to find adequate loot (average match length should be less than 20 minutes).
  • Rocket Ammunition capped at 120.
  • Profile Stats (k/d and wins) are tracked in this mode.

Limited time mode: Playground

What’s new?

  • The Vaulted jetpack has been enabled for the duration of the Fly Explosives LTM.
  • Guided Missile has been enabled.
  • Consumable Healing Item spawn rates have been normalized by lowering Chug Jug and shield spawn rates.
  • Bandages have been removed.
    • This is to raise the chance of spawning healing items that get players to full health and shields.

Bug fixes

  • Nameplates will no longer appear for members of the opposite team.

Weapons and items

  • Guided Missile returns
    • Available in Epic and Legendary variants.
    • Fuse duration reduced from 18 to 15 seconds.
    • Movement speed decreased from 1,100 to 1,000.
    • Reload time increased to 2.4/2.2.
    • Reduced player damage from 105/110 down to 74/77 damage.
    • Reduced structure damage down from 1,100 to 400.
    • Explosions now damage structures with no regard for line of sight.
    • Guided Missile can also be controlled via keyboard using the default movement inputs.

Bug fixes

  • The issues with Slurp Juice have been fixed and it can once again be looted in-game.

Mobile

  • iOS players will have a larger than normal update to download (2GB).

Save the World

Weapons and items

  • Spyglass Sniper Rifle added to the Weekly Store
    • An accurate, high-powered, scoped sniper rifle with a single round per magazine that kicks like a mule.
    • Available Wednesday, Aug. 1 at 5 p.m. PT until Wednesday, Aug. 8 at 5 p.m. PT.