🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 493

Wartile – Recenzija igre

Potezne strategije in namizne igre so vedno veljale za naravno kombinacijo. Nič čudnega, glede na to, da se oboje odvija v potezah in da namizne igre za pretvorbo v računalniško igro navadno potrebujejo manj dela, saj je osnova, kot so liki, generalni izgled in pravila, že znana. Prav tako je dosti manj potrebe po animacijah, saj so figurice navadno stacionarne in pomanjkanje tu nikogar ne moti. Kljub naravni združljivosti pa se vse namizne igre ne lotijo poteznih … amm … potez, in ena teh je tudi delo studia Plywood Project. Tako so naredili strategijo, ki sicer izgleda kot standardna potezna namizna igra, a se namesto tega igra realno-časovno. Vsekakor tega ne vidimo pogosto, vsaj sam kombinacije še nisem zasledil in zanimivo je videti rezultate.

Zgodba igre Wartile se prične 2016 s Kickstarterjevo kampanjo. A niti približno ji ni uspelo doseči zadane vrednosti, in od ciljnih 55.000 funtov jim je uspelo zbrati približno polovico te vrednosti. Za večino bi to pomenilo konec, a kot Fable Fortune predlani je tudi Wartile uspel zagotoviti finance in spraviti projekt v zagon. Tako je leto pozneje, v marcu 2017, dodal svoje ime v kolekcijo iger v zgodnjem dostopu in skorajda leto za tem smo januarja letos dočakali še dokončano verzijo.


Razvojna ekipa: Plywood Project (Danska)
Založnik: Deck13, Whisper Games
Platforme:
PC
Operacijski sistemi: Windows 7+
Datum izida: 8. 2. 2018
Cena: 19.99 €

Zvrst: Realno-časovna strategija


Slabi prvi vtisi

Sprva sem naletel sicer na razočaranje. Prva stvar, ki sem jo opazil ob obisku Steam strani, je zanimiv vizualni stil, s katerim Wartile skuša pritegniti igralca *khm* bolje rečeno kupca *khm*. Vse izgleda zelo barvito in živahno, vsaka izmed map pa je samosvoja ploščad, ki takoj spravi na plan spomine na DnD seanse. A ko sem igro prvič zagnal, je začetna očarljivost nemudoma izginila. Takoj sem opazil znake pomanjkanja detajlov in sprva so bile to majhne stvari. Tekst ne sodi k celostnemu stilu, okna prav tako enostavno butajo vate ter se odpirajo brez načičkanih animacij in glavni meni je, blago rečeno, katastrofa.

Na žalost tudi ob pričetku igranja ni kazalo nič bolje in ob obisku prve plošče sem imel občutek, da je grafični stil rahlo drugačen kot oglaševano – bolje rečeno manj izrazit in podroben. Vse je nekako zbledelo, brez ostrih linij in visoko kvalitetnih tekstur. Tako sem hitro skočil na nastavitve preverit, ali sem slučajno kaj spregledal. Ampak ne, vse je še vedno nastavljeno na najvišje in ničesar drugega ni, da bi nahranil željo po obljubljeni sapo jemajoči grafični perfektnosti. Na srečo sem po prvih par zemljevidih pričel opažati vedno lepša okolja in vsekakor moram priznati, da so zemljevidi raznoliki, stil pa mi je kljub začetnemu godrnjanju prirasel k srcu. A, glej ga, zlomka. Na večjih, sploh bolj temačnih zemljevidih sličice brez pravega razloga padejo iz poprej svileno gladkih 60 na konzolnih 30, in to ne spremeni niti nižanje nastavitev. Glede na AMD Nano in i7 7700k procesor bi vsekakor pričakoval več.

Ne preveč epska avantura

Tako vizualno morda ne gre za enega najbolj šarmantnih neodvisnih špilov, a stil je unikaten in niti približno slab. Tudi zvočna plat je res bolj enostavna, vendar je glasbeno ozadje dovolj raznoliko in tematsko primerno, da opravi svojo nalogo. Vseeno me stalno muči občutek, da vse nekako ne sodi skupaj in da bi bilo vse ob uspešnem Kickstarterju na dosti višji ravni. A nič ne de, bom že prebavil. Kako pa kaže na ostalih področjih?

Kot omenjeno, v osnovi gre za realno-časovno strategijo, ki po igranju spominja na namizno igro, čeprav istoimenska namiznica dejansko ne obstaja. Namesto potez se figurice poslužujejo časovnih pavz, ki veljajo tako za premikanje kot tudi bojevanje in uporabljanje sposobnosti, predstavljenih preko kart. Tako zbiraš figurine, jih opremljaš in nadgrajuješ ter ponosno razkazuješ sovragom, dokler jih ne razbiješ na tisoče koscev. Zakaj bi šel skozi ves ta trud? Za slavo Vikingov, seveda.

Zgodba je precej enostavna in ne obsega drugega kot skupaj zbranih posameznih misij s tremi težavnostnimi stopnjami brez repa in glave. Sprva moraš najti kozo in jo žrtvovati, nato se spopadaš z mrtvimi bojevniki, misijo pozneje že rešuješ vikinškega poglavarja, vmes pride še kakšna obramba baze pred banditi … Ne bi se čudil niti, če bi naletel na del, ko bi moral vsemogočnega Odina kresniti s kladivom. Vsekakor ne morem zanikati raznolikosti, kar se misij tiče, a par besed predstavitve na začetku in koncu nima poante in da občutek, kot da bi nekdo sitnega mulca pošiljal po opravkih, da se ga znebi za pet minut. Zgodba očitno pač ni fokus, se zgodi.

Dva dela celote

Zadnji čas, da preidemo na akcijo. Večina te se odvija v prej omenjenih bojnih ploščah, kjer iz ptičje perspektive premikaš figure. Ko je sovražnik v rangu, ga tvoji fantiči (in dekline) samodejno napadajo, dokler ne pade oziroma se razbije na tisoče koscev. Da vse ne postane prehitro dolgočasno, imaš na voljo bojne točke za aktivacijo posebnih kart, predhodno izbranih iz precejšnega kupčka.

Sprva si omejen na manjšo število figuric, in tako se vse odvija počasi in brez potrebe po posebno dobrih taktičnih sposobnostih. Klik tu, klik tam in gledaš v končni zaslon z nekaj nove opreme, kakim novim likom in še pomembneje, runami in zlatniki. A kmalu se odpre več opcij in pričeti moraš razmišljati, katere klase vzeti s sabo na posamezno misijo in kako bi misijo opravil s čim višjo oceno. Tudi opreme je vedno več in artefakti ter rune znajo še dodatno pripomoči k prilagoditvi figur in ustvaritvi ultimativne ekipe, ki navadno vsebuje tank, povzročila škode, hibridnega bojevnika in kakšnega čarodeja (pardon, šamana) – a to niti približno ni nujno. Z ogromno prilagoditve lahko sam izbiraš, kakšno taktiko želiš ubrati in ta namen ima središče, kjer je na voljo vse to in še več.

Sicer sovražniki niso ravno neumni, čeprav se navadno spravijo nad prvo enoto, ki jo zagledajo in ne spremenijo fokusa niti, če jim naknadno pod nos pošlješ lokostrelca. A z izjemo tega imajo nadvse radi brhke delilce škode iz daljave in v kolikor jim med večjo bitko par sekund ne posvečaš pozornosti, slabotnejše člane kar hitro izgubiš. Dobra generalna ideja je tudi (v stilu Obi-Wana Kenobija) izkoristiti višinsko prednost, saj prinaša tako dodaten napad kot tudi obrambo. V glavnem je cilj ostati mobilen in izkoristiti vsako prednost, vsake toliko časa počiti dol kakšno coprnijo in slabiče držati stran od trdovratnih grdavžev. V kolikor se tega držiš, bi moral brez težav uspeti.

Koncept v veliki večini primerov deluje dobro, čeprav sem glede uravnovešanja našel par problemov. Eden najbolj očitnih so suličarji, s katerimi se lahko igraš igro mačke z mišjo, saj napadajo z razdalje. Ker imajo tvoji vojščaki nižji čas ohladitve (cooldown) za premikanje od nasprotnikov, je izmikanje enostavno, dokler imaš vsaj par možganskih celic in ne zaideš v kot. Tudi drugače je potrebe po taktičnosti manj, kot bi bilo pričakovano. Večinoma imaš dovolj bojnih točk za čaranje sposobnosti, da tudi po več kot petih urah igranja nisem niti enkrat izgubil, čeprav sem bil že tudi v situaciji, ko sem po lastni neumnosti branil zastavo s samotnim suličarjem proti več kot dvajsetimi nasprotniki. Strup tu, zmešanost tam, malo pametnega izmikanja vse naokrog in uspel sem priti do zmage, mnogo preden so točke pošle. Problem glede prevelike težavnosti se zna pojaviti le, če predhodno skušaš opraviti težjo stopnjo posamezne misije, a v tem primeru si čisto sam kriv. Raje zaposli prste, napreduj še kakšno stopnjo in ne bodi požrešen.


Zaključek

Pozitivno:
+ Svoboda prilagajanja
+ Širok spekter objektivov
+ Kljub težavam izgled ni od muh
+ Nestandardna kombinacija RTS in namiznih iger dobro izpade

Negativno:
– Izgleda slabše, kot je oglaševano
– Občasno zatikanje
– Vizualna celota ne gre skupaj
– Večinoma ne nudi izziva

Destiny 2: Forsaken – Izgubljeni Cayde-6

Razvijalec Bungie je pokazal nov zgodbeni napovednik za svojo akcijsko/RPG streljačino Destiny 2. Tokrat so pokazali zelo temačen napovednik, v katerem bodo oboževalci našli samo obup in slo po maščevanju, saj je umrl eden izmed glavnih karakterjev, in to je Cayde-6. Prav ste slišali. Končala se je zgodba smešnega robotskega revolveraša, na zelo krut način.

S prihodom nove razširitve, imenovane Forsaken, so razvijalci obljubili kar nekaj izboljšav, novih stvari in temačno zgodbo.

Lastnosti:

  • Dve novi destinaciji
  • Nov raid
  • Nova orožja
  • Nove naloge, avanture in druge stvari
  • Lovite 8 Baronov in njihovo ekipo
  • Nov 4v4 konkurenčni PvE način

For Honor brezplačen do 18. junija

0

Ne letošnji E3 konferenci je založnik Ubisoft kar nekaj časa posvetil svoji večigralski PvP akcijski igri For Honor.

Napovedali so novo vsebino, ki bo 16. oktobra prišla v obliki posodobitve Marching Fire. Dodane bodo nove mape ter štirje novi kitajski bojevniki. Poleg tega bo dodan nov igralni način, imenovan Break. V njem se bomo spopadli v 4v4 bojih, nove pa bodo oblegovalne naprave, kjer bo ena stran poskušala z njihovo pomočjo prebiti zidove, medtem ko jim bo nasprotna stran to poskušala preprečiti. Poleg vsega tega, naj bi For Honor preko te posodobitve dobil tudi vizualno prenovo, a detajlov glede tega še ni na voljo.

For Honor je ob izidu naletel na kar nekaj težav, a so jih razvijalci s pridnim delom preko posodobitev precej odpravili in sedaj imamo pred sabo na voljo povsem spodobno akcijsko pretepačino. Tisti, ki igre še niste izkusili, pa imate sedaj na voljo prav posebno akcijsko ponudbo.

Ubisoft je namreč ponudil For Honor: Starter Edition povsem zastonj, vse, kar morate storiti, je, da si prilastite v njihovi spletni trgovini Uplay. Tu ne gre za omejen čas lastništva, saj ko si jo enkrat prisvojite, bo vaša ostala za vedno!

Akcijska ponudba se izteče 18. junija, zato le brž po svoj izvod!

Spodaj si lahko ogledate napovednik, ki prikaže malce več o novi posodobitve Marching Fire.

The Last of Us Part II dobil nov, brutalen napovednik

0

Morda najbolj pričakovana igra sploh, The Last of Us Part II, je že z lanskim napovednikom poskrbela, da je gledalcem postalo ob ogledu napovednika precej neprijetno. Prikazni video je bil namreč kar precej nasilen, zato je marsikakšen igralec izrazil zaskrbljenost, da je morda razvijalec Naughty Dog šel malce predaleč.

Ampak očitno bo The Last of Us Part II veliko stavil na nasilnost in tudi letošnji napovednik je bil precej brutalen, morda še bolj kot lani. Kar 12-minutni posnetek pa je tokrat dejansko igralni in prvič lahko vidimo, kako bo igra izgledala v praksi.

Kot je razvidno iz posnetka, je grafika preprosto fantastična, a kakor je ta impresivna, še bolj navduši stopnja podrobnosti, ki je očitna iz praktično vsake sekunde igranja. Glavni protagonist je tokrat naša znanka Ellie, ki pa je tokrat odrasla punca. Med njenim brutalnim sprehodom skozi sovražni kamp bo zagotovo marsikaterega gledalca stiskalo v želodcu.

Boj je brutalen in tu v oko stopijo fantastične animacije, ki so preprosto odlične. Ko Ellie iz sovražnega trupla na nazoren način odtrga puščico ter ustreli sovražnika v glavo, kjer iz rane špricne majhen curek krvi, se preprosto primeš naslanjača in si rečeš: “Takole preprosto mora izgledati naslednja generacija AAA iger.”

Seveda je treba vzeti v zakup, da so morda nekatere sekvence skriptirane, a glede na renome razvijalca Naughty Dog, se za to preprosto ne sekiramo pretirano, saj bo verjetno končna izkušnja močno podobna tej iz napovednika.

Morda je edina žalostna novica, da še vedno nimamo trdnega datuma izida, a smo skoraj prepričani, da bo The Last of Us Part II pozdravil našo konzolo PlayStation 4 enkrat v 2019.

Resident Evil 2 Remake dobil prvi napovednik

Resident Evil serija je v preteklosti sicer naletela na določene ovire (v obliki šestice), a očitno je založnik Capcom izgruntal formulo za njeno uspešnost.

Po odlični sedmici se tako franšiza vrača svojim koreninam. Par let nazaj so projekt napovedali, sedaj pa je končno izšel tudi prvi napovednik za Resident Evil 2 Remake.

Da smo si na jasnem, gre za popolno predelavo legendarne dvojke. Tu ne gre samo za višjo resolucijo, ampak bo igra popolnoma spremenjena in skorajda neprepoznavna. Zgodba bo ostala več ali manj ista, kjer se v glavno vlogo vračata policist Leon Kennedy in Claire Redfield. Kamera se bo premaknila iz statične v tretjeosebno, ki smo je vajeni iz Resident Evil 4, 5 in 6.

Igra prihaja na PC, Xbox One ter PlayStation 4, igrali pa jo bomo lahko že v začetku naslednjega leta, saj izide 25. januarja 2019.

Prvi vzdušni napovednik si lahko ogledate spodaj.

Nioh 2 uradno napovedan

0

Samurajska klavščina, ki v mnogih pogledih spominja na serijo Dark Souls, a je vseeno dovolj samosvoja, dobiva nadaljevanje. Založnik KOEI Tecmo in razvijalec Team Ninja sta na letošnjem E3 sejmu uradno naznanila nadaljevanje Nioh 2.

Žal nista postregla z nobenimi drugimi podrobnosti, saj so prikazali samo kratek napovednik, ki v bistvu služi kot potrditev, da na igri delajo. Tako ne vemo niti platform, na katerih naj bi Nioh 2 izšel, a glede na to, da je enica izšla na konzoli PlayStation 4 ter kasneje tudi na PC-ju, smo lahko skorajda prepričani, da se bo podobno zgodilo v nadaljevanju.

Prvi del je v bistvu še zelo mlad, saj je izšel na PlayStation 4 februarja 2017, čemur je sledila PC izdaja novembra 2017, zato je igra verjetno v zelo zgodnji fazi razvoja.

Death Stranding, nov projekt Hideo Kojime

0

Death Stranding je dočakal odrsko slavo, prvi naslov Hideo Kojime po tem, ko se je neslavno razšel s Konamijem in napovednik je pričakovano čuden.


Prikazuje plezanje po strmih pobočij, prečkanje rek in velik nahrbtni zaboj, kasneje pa nahrbtnik v obliki človeškega telesa. Ob tem nikakor ne izpusti njegovih krvavih stopal, nedvomno posledica poškodb med aktivnostmi protagonista, ki je utelešenje Normana Reedusa, mnogim bolj poznanega kot Daryl Dixona iz The Walking Dead.

Igra gradi na atmosferi, pričakovano, ampak velik del razkritja prikazuje dejansko igranje, še posebej plezalna in tiholazniška sekvena, ko se poizkuša pretihotapiti mimo grotesknih, lebdečih sovražnikov, z uporabo neznane naprave.

Prikazan posnetek je bil zajet v 4k na PS4 Pro, kot je na Twitterju izdal Kojima sam. V razkritvenem videu sta prikazana še dva lika, Léa Seydoux, kot skrivnosta bodičasto-usnjena zaveznica, in Lindsay Wagner malce pred koncem.

Vse skupaj je bilo pričakovano mistično in celo čudaško, ampak ne smemo pozabiti, da je to stalnica vseh Kojiminih iger. Datum izida ni bil izdan.

Beyond Good and Evil 2 dobil nov napovednik

Na nadaljevanje igre Beyond Good and Evil čakamo že kar nekaj časa. Ubisoftova uspešnica je med razvojem naletela na nekaj ovir, a sedaj le dobiva svojo končno podobo.

Dvojka bo služila kot nekakšen preddel enici, kjer se bomo borili v novem sončnem sistemu za svojo svobodo. Ubisoft je na letošnjem E3-ju končno prikazal nov napovednik in tudi nekaj igralnih izsekov, ki so zaenkrat še v predalfa stanju.

Cinematična napovednika sta preprosto fantastična in sta pri meni res vzbudila zanimanje za igro, ki je v originalni izdaji nisem nikoli preigral. Žal ni še sledu o nobenem datumu izida, zato je potrpežljivost še naprej na mestu. Spodaj imamo za vas tri nove napovednike, ki bodo morda malce omilili še naprejšnje čakanje.



Assassin’s Creed Odyssey še letos jeseni

0

Zgolj 12 mesecev po Assassin’s Creed Origin se nam ponovno obeta nov, težkokategorniški naslov, v obliki Assassin’s Creed Odyssey. Dočakali ga bomo že letos, 5. 10. 2018. Zaradi kratkega razvojnega cikla bo delila podobne mehanike, ki so bile vpeljane že v Origin, vendar se čuti nadgrajenost, dodanih pa je tudi nekaj novih, globjih mehanik. Morda je nekoliko zaskbljujoče Ubisoftovo pretirano opiranje na franšizo, ki je postala molzna krava in bo očitno izdajana letno. To se jim v prihodnosti lahko vrne kot bumerang, saj bomo igralci prej ali slej želeli kakšno inovacijo v ponavljajoči se formuli.

Kakor koli, tokrat se iz puščav Egipta selimo v antično Grčijo, v obdobje najbolj razvejane mitologije, ko so stvarniki upravljali s svetom z Olimpa. Obdobje junaštev, polbogov in bogov, ki imajo s stvarjenci veliko skupnih lastnosti, z izjemo nadnaravnih moči, seveda. Ampak obdobje antike je obsežno in raznoliko. Natančneje, igra bo postavljena v začetek peloponeških vojn (leto 431 pr. n. št.), 27 let trajajočih spopadov med Atenami in Šparto.

Mogoča bo izbira med Alexuisom in Kassandro, moškim in ženskim protagonistom, potomcema legendarnega špartanskega kralja Leonidisa (Termopile – film 300), s čimer seveda ni nič narobe. Je pa sila čudno, da so se za to odločili ravno v obdobju nesporne neenakosti, kjer so bile ženske možem podrejene (razen, če igramo kot polboginja). Atika namreč ni mesto Amazonk, kjer bi se pomanjkljivo oblečene bojevnice bojevale za svoja prepričanja. Kakor koli, zanimivo bo videti, kako jim bo uspelo prikazati preostale odnose v svetu, vsaj, če želijo pričarati zgodovinsko kolikor toliko realistično izkušnjo.

Kaže, da se včasih akcijska avantura počasi, a vztrajno pretvarja v čistokrvni RPG. Temu priča popolnoma prenovljen bojni in nadgrajevalni sistem. Na voljo bodo tri drevesa, kjer bo možna izbira med lokostrelcem, bojevnikom ali morilcem. Ponovno so dodane pomorske bitke, ki jih bomo bili s svojo ladjo. Slednjo bo mogoče nadgrajevati in urejati po lastni volji. Dialogi bodo polno govorjeni in zgodba bo prvič imela več različnih koncev. Možnost, da se v vojni pridružimo “demokratičnim” Atenam ali oligarhični Šparti, bo zaznamovala našo pot, prepredeno s pomembnimi odločitvami, ki bodo vidno vplivale na ogromen svet, ta pa je že stalnica v nedavnih Assassin’s Creed naslovih. Omeniti moram še možnost izbire med večimi bojnimi sposobnostmi in nabiranjem opreme ter romence z NPC-ji, več kot dovolj vsebine, za dolgotrajno igranje.

Dauntless bo dobil prvi brezplačen DLC v mesecu avgustu

0

Pred kratkim so razvijalci Phoenix Labs pričeli z odprto beto v igri Dauntless. Gre za tretjeosebno akcijsko igro, v kateri so meč, sekira in še nekaj drugih orožij naši najboljši prijatelji proti velikanskim pošastim, ki jih moramo premagovati. Danes so že napovedali svoj prvi DLC, imenovan “Coming Storm”, ki bo v mesecu avgustu izšel popolnoma brezplačno. Mogoče nas bodo razvijalci tudi presenetili s prihajajočimi izboljšavami in dodatki na trenutnem dogodku E3.

Dauntless si lahko brezplačno prenesete iz njihove uradne spletne strani in pričnete z igranjem takoj, popolnoma brezplačno. Igra ni P2W, in če imate radi hitro akcijsko pobijanje velikanskih šefov s prijatelji, bo verjetno to prava izbira za vas.

Fallout 76 bo edina večigralska igra, kjer lahko sosedu pošlješ nuklearno raketo

3

Kar nekoliko razočaran sem obsedel v svojem stolu, ko je direktor Bethesde, Todd Howard, naznanil novo smer, v katero se bo premaknila serija Fallout. Do sedaj je šlo izključno za enoigralske RPG naslove, s katerimi so zasloveli in marsikateri privrženec franšize ima zagotovo pomisleke.

“Seveda lahko igraš sam. Lahko si kdor koli želiš biti, ob raziskovanju ogromnega sveta, kjer boš opravljal naloge, izkusil zgodbo in napredoval,” je pojasnil Howard. Vseeno ne pričakuj preveč v interakciji z NPC liki, vsaj če dosledno sledimo rečenemu: “Odprt svet, preživetje, kjer je vsaka oseba ali lik živ.” S tem je na eleganten način povedal, da lahko igraš brez prijateljev, vendar boš moral vseskozi biti povezan na svetovni splet, saj se igra odvija izključno na uradnih serverjih Bethesde. Če boš igral sam, boš tako kvečjemu postavljen v neenak položaj, saj boš tekom pustlovščin lahko naletel na skupine igralcev.

Spremenil se bo tudi svet, ki naj bi bil kar štirikrat večji kot v predhodniku Fallout 4, zagotovo pa ne bo tako živahen in poseljen. Seveda bodo NPC-ji prisotni, ni pa za pričakovati, da bi nanje naleteli vsakih nekaj minut. “V igro boš postavljen s kupom preostalih igralcev, ki jih bo manj kot 100. Ker obožujemo dinamične sisteme, smo se odločili, da vanj dodamo kup raket z jedrskimi konicami in igralcem prepustimo usodo sveta.”

Področje bo razdeljeno na šest raznolikih pokrajin. Z uporabo nove tehnologije bo izgledal precej lepše od Fallout 4, o čemer pa bomo kaj več povedali ob splavitvi.

Večvrstni bodo tudi nuklearni spački, mutirane zveri, ki so nastale kot posledica jedrske vojne. V Zahodni Virginiji bomo tako srečali vse od ghoulov, hroščev, mutiranih žabcev, velikanskih letečih pošasti, kot tudi vindigov.

Velik poudarek bo na gradnji baze, kar je bilo vpeljano že v Fallout 4. Podoben bo gradbeni vmesnik in podobnosti s tistim iz Fallout 4 niso naključne, graditi pa bo mogoče kjer koli. Vse skupaj na prvi pogled spominja na igro Rust.

Če gre verjeti besedam Howarda, bo šlo za lahkotnejšo preživetveno igro, ki bo igralcem prijazna. Datum izida je napovedan 14. 11. 2018.

Prey dobil nov DLC imenovan Mooncrash

0

Med tem, ko so na Bethesdini konferenci vsi pričakovali nove informacije glede iger The Elder Scrolls ter Fallout, sem osebno čakal na kar koli novega glede ene njihovih manjših iger.

Gre za Prey, ki se mi je lani tako priljubil, da bi ga osebno oklical za svojo igro leta. Igra zaradi slabega oglaševanja ni dosegla ravno rekordnih prodajnih številk, a vseeno je razvijalec Arkane Studios pred kratkim začel dražiti, da se nam morda za igro obeta neka nova vsebina.

Bethesda je to tudi včeraj uradno potrdila v obliki razširitve, imenovane Mooncrash. V njej bomo uzrli zgodbo hekerja Petra, ki se poda na Luno, kjer podjetje TransStar skriva nekakšno skrivnostno bazo. Ta je pred kratkim nehala kazati znake življenja in na nas je, da postojanko dodobra raziščemo.

Zanimivo pri tej razširitvi je, da bo vsako preigravanje postreglo z drugimi nasprotniki in plenom, zato naj bi bil namenjen večkratnemu preigravanju. Še bolj zanimivo je, da je razširitev že na voljo za nakup! Na Steamu si jo lahko pridobite za 20 €, če pa še ne posedujete originalne igre, lahko oboje kupite v kompletu za 40 €.

Poleg tega je osnovna igra pridobila veliko posodobitev, ki prinaša dve novi težavnosti ter New Game+. Težavnost Story je namenjena tistim, ki bi radi izkusili samo zgodbo brez izziva, v Survival pa boste morali skrbeti še za zaloge kisika ter krvavitve, medtem ko vam bo New Game+ po dokončanju igre omogočil ponovno preigravanje v novem skozihodu, kjer obdržite vso prej nabrano opremo ter sposobnosti.

The Elder Scrolls 6 uradno napovedan

0

Med Bethesdino E3 konferenco so igralci in novinarji čakali samo na eno novico: bomo končno dobili nekaj novih informacij o novem delu Elder Scrolls serije?

Navsezadnje je Skyrim izšel dolgih 7 let nazaj in pričakovanja so bila upravičena. Seveda nihče ni dvomil, da na novi igri delajo, a uradne potrditve ni bilo vse do včeraj.

Če se sprehodimo nekaj let v preteklost, so bili dražilniki in napovedniki tako za Skyrim, Oblivion in konec koncev Morrowind dosti bolj dodelani. Torej, kakšna je situacija? The Elder Scolls VI je trenutno še v predprodukciji, kar pomeni, da je zaenkrat šele v fazi planiranja. Do splavitve bo preteklo še ogromno vode in v uredništvu GamingSI je ne pričakujemo pred letom 2021, podobno kot njihovo drugo igro Starfield lahko tudi novi Elder Scrolls pričakujemo šele nekje v naslednjem ciklu konzol.

Kljub temu je Bethesda prikazala kratek dražilnik, ki pa v bistvu ni namenjen temu, da pokaže kaj konkretnega o igri, ampak služi zgolj kot potrditev dejanskega razvoja. Razvidno je zgolj, da se iz zasneženega severa tokrat selimo na zahod. Če se postavim v vlogo Dannya in si dopustim malce predrznosti, bi rekel, da se bo naslednja igra dogajala v deželi Hannerfell, The Elder Scrolls: Hammerfell, kakopak.

Bethesda uradno najavila svojo novo igro Starfield

Da Bethesda razvija povsem novo igro, se je v igričarskih krogih dolgo govorilo, a založnik je ostal skrivnosten.

Vse do včeraj, ko se uradno napovedali Starfield in tako naredili konec ugibanju. Starfield je povsem nov naslov priznanega založnika, ki je zaslovel predvsem zaradi svojih franšiz The Elder Scrolls ter Fallout.

Igra naj bi se dogajala v vesolju in … To je praktično vse, kar o njej vemo, saj so na konferenci E3 prikazali samo kratek dražilnik, ki nam ne pove praktično ničesar.

Starfield je opisan kot naslov naslednje generacije, in če to pomeni, da je izdelan za naslednike konzol Xbox One ter PlayStation 4, bomo na igranje čakali še precej dolgo časa.

Kakor koli že, igra je sedaj uradno napovedana, spodaj pa si lahko ogledate prvi držilnik.

Wolfenstein: Youngblood prihaja v 2019

0

Dobra novica za Wolfenstein oboževalce, saj boste nov naslov lahko odigrali že naslednje leto.

Igra Wolfenstein: Youngblood se bo dogajala 19 let po zaključku Wolfenstein II: The New Colossus, kjer se bomo lahko postavili v kožo ene od dvojčic, Jess in Soph, hčerk znanega protagonista BJ-a Blazkowitza iz prejšnjih iger.

Igra obljublja sodelovalno večigralstvo, kjer se bosta dvojčici v okupiranem Parizu podale v lov za svojim izgubljenim očetom. Da nas bodo na poti pričakale horde nacistov v različnih oblikah, mi pa jih bomo odstranjevali v adrenalinski prvoosebni akciji, verjetno ni treba posebej izpostavljati.

Kot rečeno, Wolfenstein: Youngblood izide enkrat v 2019, več pa bo verjetno znanega na letošnjem Quakeconu, ki se bo odvil avgusta.

Najavljen DOOM Eternal

0

DOOM je zagotovo ena od streljank, ki je v to zvrst vdihnila svež vetrič. Naslov nas je leta 2016 povsem očaral, zato smo seveda nestrpno pričakovali, kaj točno nam bo razvijalec id Software pripravil v nadaljevanju.

To je bilo končno najavljeno v obliki DOOM Eternal. Zopet bomo stopili v oklepljene škornje popularnega protagonista, ki nosi preprosto ime “DOOM Guy”. Spet bomo v prvoosebni akciji nažigali po hordah demonov različnih velikosti, za zvočno spremljavo pa bo tokrat poskrbel skladatelj Mick Gordon.

Podrobnosti ni ravno ogromno, saj Bethesda več detajlov špara za svoj dogodek QuakeCon 2018, ki se bo odvil 10. avgusta 2018 v Dallasu, Teksasu.

RAGE 2 dobil nov napovednik

0

RAGE 2 je na letošnjem E3 sejmu dobil povsem nov napovednik. Naslov, ki ga razvijata id Software ter Avalanche Studios, bo poganjal pogon APEX Engine, ta pa bo poskrbel za grafiko zadnje generacije in tudi za visokooktansko akcijo, kjer bo združena prvoosebna akcija z dirkalniškimi izseki preko prostranih puščavskih področij.

Igrali bomo tipa z imenom Walker, ki bo s pomočjo močnih orožij ter posebnih “Nanorite” sposobnostmi poskušal odpraviti različne krvoločne frakcije, na pot pa se mu bodo postavile tudi ogromne, raznolike mutantske pošasti.

RAGE 2 še nima povsem točnega datuma izida, ve se le, da se bo to zgodilo enkrat v 2019.

Devil May Cry 5 uradno potrjen, na voljo prvi napovednik

0

Dolgo časa so krožile govorice, sedaj pa je založnik Capcom zadevo tudi uradno potrdil: da, Devil May Cry 5 prihaja.

Prejšnji del, imenovan DmC: Devil May Cry, pri igralcih ni bil ravno toplo sprejet, a sam sem v naslovu precej užival. Kritike igralcev so letele predvsem zaradi vizualne spremembe glavnega protagonista Danteja, ki je nosil bolj moderen izgled.

Dante se v Devil May Cry 5 vrača, a očitno samo kot stranski karakter. Glavno vlogo bo tokrat nosil Nero, ki smo ga spoznali v štirici, ta pa bo zopet vihtel svoj značilni, motorični meč.

Od štirice je minilo že kar nekaj let, a demonske sile se zopet vračajo. Te bodo zavzele mesto Red Grave City in naš mladi lovilec demonov Nero se v svojem kombiju, imenovanem Devil May Cry, odpravi razrešiti nadležno zalego, zraven pa še poskuša razkriti skrivnost izginotja, saj je Dante izginil neznano kam.

Devil May Cry 5 bo poganjal pogon RE Engine, ki bo poskušal pričarati grafiko najvišje stopnje, skupaj s fantastičnimi vizualnimi učinki, ki jih od te serije tudi pričakujemo.

Datum izida zaenkrat še ni povsem točen, se pa bo to zgodilo enkrat v pomladi 2019.

Cyberpunk 2077 dobil nov napovednik

0

Verjetno ena najbolj pričakovanih iger, Cyberpunk 2077, je na letošnjem sejmu E3 dobila povsem nov napovednik.

Da je naslov tako pričakovan ni čudno, saj ga razvija priznani razvijalec CD Projekt RED, ki je zaslužen za huronsko uspešno serijo Witcher.

Cyberpunk se bo od njihovih naslovov močno razlikoval, saj se bo tokrat dogajal v “cyberpunk” okolju, in ne v srednjeveškem, kot smo bili do sedaj od tega razvijalca tudi vajeni. Še vedno pa bo šlo za RPG v ogromnem odprtem svetu, lokacija dogajanja pa bo nevarno mesto prihodnosti – Night City.

Stopili bomo v škornje tipčka s preprostim imenom V, ta pa je najemnik, ki se poskuša prebiti na vrh v tem nevarnem, hekerskem svetu. V je pravkar dobil eno svojih resnejših nalog, ki pa ne bo tako nedolžna, kot izgleda na prvi pogled.

Razvijalec nam je pripravil tudi nov napovednik, precej drugačen od prvega, ki smo ga videli vsa ta leta nazaj. Barvna paleta je živa in vibrantna, kar zna komu pričarati občutek, da Cyberpunk 2077 ne bo neka resna zadeva. A zmotili bi se, saj bo še vedno to trdo-jedrna RPG izkušnja, stvari pa se bodo močno spremenile, ko pade noč.

CD Projekt RED je znan po tem, da v svoje napovednike skrije različna sporočila in tudi tu ni bilo nič drugače. Med pozornim ogledom lahko razkrijemo naslednje informacije: igra ne bo vsebovala nobene DRM zaščite, na voljo bodo brezplačni in plačljivi DLC-ji, umanjkale pa bodo tudi mikrotransakcije.

Vzdušni napovednik si lahko ogledate spodaj, žal pa še vedno nimamo datuma izida.

Gears of War 5 prihaja tudi na PC

0

Najava petega dela Gears of War franšize ni presenetila nikogar, saj gre za eno redkih ekskluziv, ki jih ima Microsoft še na voljo, in nadaljevanje je bilo logično.

Zanimivo je, da se bo peti del imenoval preprosto Gears 5, igra pa bo očitno direktno nadaljevanje Gears of War 4. Tokrat bomo stopili v škornje junaka, imenovanega Kiat Diaz, v napovedniku pa lahko vidimo še ostalo četico iz štirice, kjer sta prisotna tudi Marcus Fenix ter njegov sin.

Prikazana so bila nova orožja, zopet pa se bomo borili proti nadležni vesoljski nadlogi Locust, ki smo jo še predobro spoznali v prejšnjih delih.

Gears 5 bo razvil studio The Coalition, igra bo izšla leta 2019 za Xbox One ter Windows 10.