🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 541

Ubisoft na E3 predstavil igro Beyond Good and Evil 2

0

Gre za igro, ki je ob Assassin’s Creed Origin požela največ zanimanja in z valom navdušenja zaključila Ubisoftovo konferenco.

Šlo bo za igro, ki se bo razlikovala od prvenca, čeprav gre za nadaljevanje. Temeljila naj bi na spletnem večigralstvu. Osebno bi raje videl prvenstveno enoigralsko igro z možnostjo igranja zgodbe s soigralci.

Pri Ubisoftu niso izdali sistemov, na katerih bo igra izšla.

Zgoraj si lahko ogledate napovednik, ki je navdušil igralce tekom E3.

Še nekaj pojasnil s strani kreativnega direktorja Michaela Ancela.

E3 2017: Bethesda

0

Na letošnji konferenci E3 so 11. 6. 2017 kot zadnji imeli predstavitev predstavniki Bethesde in le-ta ni razočarala. Pozno ponoči, ali po našem času zgodaj zjutraj, so razvijalci pričeli dogodek v svojem BethesdaLandu. Od vsega, kar so imeli povedati, mi je najbolj v ušesa sedlo in v oči padlo nadaljevanje iger Dishonored in Wolfenstein.

Fallout 4 in DOOM v namišljeni resničnosti

Ja, se že dogaja in verjamem, da bo naravnost čudovito. Fallout 4 bo v celoti v VR in kar je najpomembnejše, prihaja že to jesen. V igri Doom pa bo postalo vse skupaj še bolj vroče, kot je bilo sedaj.

Creation Club

Tale klub zgleda kot plačevanje nečesa, kar imamo zastonj – modov. Za vsak mod oziroma dodatek bo potrebno odšteti določeno ceno kreditov, za katere lahko kar stavimo, da ne bodo zastonj. Podpora bo za Fallout 4 in The Elder Scrolls: Skyrim.

Skyrim za Switch

Pri Bethesdi so se odločili, da bodo podprli novo platformo v svetu konzol – Nintendov Switch, in tako bo možno preigrati The Elder Scrolls: Skyrim tudi na tej platformi. Mislim, da je to super poteza, saj nam igračarjem ena najbolj igranih iger na novi konzoli prinaša mnogo več možnosti pri izbiri.

Nova avantura v Dishonored

15. septembra letošnjega leta bo izšla igra z naslovom Dishonored: Death of the Outsider. Igra bo samostoječa avantura, kar pomeni, da ne bo potrebovala prejšnjega dela za igranje. Glavna zvezda večera bo tokrat mehanska Billie Lurk s starim mentorjem, imenovanim Doud, ki ga poznamo že iz prvega dela te franšize. Dogajanje bo postavljeno v čas po Dishonored 2. V tem dejanju se Lurk in Doud združita in poskušata Outsiderja spraviti s tega sveta.

The Evil Within 2

Nadaljevanje igre The Evil Within bo na voljo 13. oktobra po imenu The Evil Within 2. Sebastian Castellanos išče svojo hčerko.

Wolfenstein II: The New Colossus

Te igre se veselim najbolj od vseh. Kot kaže, je BJ Blazkowicz preživel The New Order, vključno s kar precej zasedbe iz prvega dela. Dogajanje je v letu 1961 v okupirani Ameriki. Tukaj je bila Bethesda zelo radodarna, saj prikazuje kar velik del igre v napovedniku. Igra bo izšla 27. oktobra letos.

Novi Xbox One X 4K in 60 FPS

5

Microsoft je svojo E3 konferenco začel zelo burno in že takoj na začetku predstavil novo, izboljšano konzolo Xbox One X. Ves čas predstavitve konzole kot tudi skozi vso konferenco smo poslušali 4K, 4K, 4K, ampak ali bomo končno le dočakali pravi 4K na konzolah? Za to bomo morali počakati do 7. novembra 2017, ko bo konzolo mogoče kupiti in preizkusiti. 4K me ni posebno navdušil, toda omenjenih 60 FPS (sličic na sekundo) na konzolah, pa je pritegnilo mojo pozornost.

Specifikacije, ki naj bi trojni X konzoli prinesle pravi 4K in 60 FPS:

  • 40 % več moči od trenutne Xbox One konzole
  • Scorpion pogon s 6 Teraflops pri 326 GB/s
  • 8 GB Flast pomnilnika (RAM),
  • 1 TB trdega diska
  • 12 GB DDR5 (326 GB/s) grafični pomnilnik
  • 8-jedrni AMD CPU procesor, ki bo tiktakal pri 2.3 GHz
  • Video: 4K, 2160p (60 FPS), HR10 podpora, HDMI 2.0b, AMD FreeSync
  • Audio: PCM (2.1, 5.1, 7.1)
  • Wifi, Bluetooth, IR
  • Priključki: 2 x HDMI, 3 x USB, IR out, S/PDIF, internet, napajanje
  • “Napredno” in zelo tiha kombinacija vodnega in zračne hlajenja
  • Najmanjša Xbox konzola do sedaj
  • 499 $ v črni ali beli izvedbi

Če bo konzola prinesla 60 FPS in 4K, bo to velik napredek, a na konferenci nisem imel občutka, da je konzola poganjala igre na 60 FPS … Velikokrat je prišlo do zatikanja, ki je lahko posledica slabo optimiziranih iger ali pa konzole. Lansko leto je Playstation uničil Xbox konzolo – se bo lanska zgodba ponovila?

Bioware nam je pokazal dražilnik za najnovejšo igro Anthem

0

Letošnji dogodek E3 2017 je otvoril založnik Electronic Arts in končno so nam pokazal tudi nekaj, kar ni Battlefront, Dragon age in Mass Effect. Nova igra, imenovana Anthem, naj bi bila znanstvenofantastična pustolovščina. V dražilniku ne bomo našli kaj veliko informacij o sami igralnosti igre in grafični podobi, ampak zgolj odlično narejen posnetek. Seveda, prav kmalu so nam obljubili pravi igralni posnetek, in sicer že na današnji Microsoftovi konferenci. Poleg naštetega vemo, da nova lepotica ne bo RPG, velik vpliv na dogajanje bodo imele odločitve, ki jih bomo naredili v igri, pričakujemo lahko od malih do velikanskih pošasti, prav tako pa so povedali, da bo igra vsebovala tudi večigralski način.

Anthem lahko pričakujemo jeseni 2018. Platforme še niso znane, ampak verjetno bodo PC, Xbox One in PlayStation 4.

Tukaj si oglejte kratek dražilnik, ki vas bo zagotovo osupnil!

Pregled – Guns of Icarus Alliance

Razvojna ekipa: Muse Games (ZDA)
Založnik: Muse Games
Spletna stran:
http://gunsoficarus.com/
Steam: http://store.steampowered.com/app/608800/
Napovednik:
 https://www.youtube.com/watch?v=utgPtBHDAUA
Operacijski sistemi:
Windows 7+
Datum izida: 31. 3. 2017 (EA)
Cena: 19.99 €

Zvrst: Akcijska avantura/simulacija

Malemu Alonzu, ki je le trenutek prej dober meter stran glasno preklinjal vse sovražnike ter v isti sapi tudi njihove mame, dobro namerjen topovski strel dobesedno odnese glavo. “Heh, vedno sem pravil, da je brezglav,” ironično pripomniš. A kaj, ko se ob neslani šali nihče ne zasmeje. Od originalne štiričlanske posadke namreč kisik presnavljata zgolj še vidva s kapetanom, pa še to se bo najverjetneje spremenilo dokaj kmalu. Avgusta je vrglo s krova ob udarcu z eno največjih piratskih galej, kar si jih kadarkoli zagledal, Alonzo, no, on pa ravnokar neprostovoljno napravlja rdečo lepljivo mlakužo na dnu barke. Pogledaš na krov, kjer kapetan s skrajnimi napori na vse pretege skuša obrniti Ribona, ki še komaj škripa in se nevarno guga pod napori spopada. Zazre se vate: “Očitno sva tle le še midva, fant moj. Daj pojdi za mitraljez, da jim še zadnjič pokaževa hudiča.” Pogumne besede, vredne kapetana. In čeprav bi se dosti raje preprosto zvil v klobčič in počakal na neizbežno smrt, pod nenadnim prebliskom adrenalina v žilah hitro skočiš na noge. Zaradi večletnih izkušenj kot ladijski inženir letečo barko poznaš do potankosti in kljub gostemu, belemu dimu brez večjih težav najdeš pot do ene redkih strojnic, ki jih plamen še ni obliznil. Po zaslugi vsega tega vražjega belega dima s solzami v očeh škileče pogledaš v daljavo, kjer še zmerom poteka napet zračni boj premnogih letečih konstrukcij, od katerega se je Ribon le dobre pol ure nazaj odcepil, a ne brez nedobrodošle pozornosti, ki vaju sedaj za petami nevarno obstreljuje, da Ribon ob vsakem udarcu nevarno zadrhti kot kmečka nevesta. A sedaj ni časa za filozofiranje o neizbežnem. Kapetanu je očitno uspel njegov zadnji manever, saj vaju je uspešno obrnil nazaj v smer sedaj hitro približujočih se zračnih balonov. Zbereš še zadnje moči, lahkotno pobožaš strojnico z desno roko in medtem glede na situacijo presenetljivo mirno vstaviš začetek nabojnega pasa v zvestega prijatelja. Mimo tebe že prižvižgajo prvi izstrelki sovražnih harpun, zato hitro izrečeš še zadnje molitve in pomeriš na najbližjo tarčo, ob tem pa na tiho izrečeš par kletvic, na katere bi bil Alonzo preklemano ponosen.

Leti, leti, leti … ladja

Kaj dobiš, če zmešaš steampunk tehnologijo, prvoosebne streljačine, zračno bojevanje in skupinski duh, združen z voljo po preživetju? Razvijalci Muse Games imajo definitiven odgovor na to vprašanje. So namreč odgovorni za igro Guns of Icarus Alliance, nadaljevanje epske igre Guns of Icarus Online, ki je kljub dobrim ocenam naletela na precejšno težavo – igralska baza je bila precej mala, čeprav je bilo igro na čase možno nabaviti za manj kot sendvič in kavo. Kaj so torej stuhtali za Alliance? Med drugim co-op način igranja ter nove pripomočke, ladje in lokacijo. Seveda bi lahko rekli, da je Alliance preprosto rečeno le DLC in imeli bi čisto prav, saj je bil tako tudi oglaševan. Razlika je le, da ob nakupu dobite tudi originalno igro, v primeru, da pa si jo že lastite, dobite namesto tega 10 % popust.

Alliance vas kot originalni Guns of Icarus postavi za enega izmed štirih članov posadke zračne ladje. Kar iz igre naredi simulacijo je, da morate zraven sovražnikov na očeh imeti tudi stanje lastne ladje. Tako se znajdete v vlogi ene izmed treh tako imenovanih “klas”, vsaka s svojimi cilji in sposobnostmi. Kapetan pilotira ladjo in izdaja ukaze, strelec uničuje sovražnike in inženir skrbi za vzdrževanje raznih delov. Tako je za uspešnost potrebno sodelovati, kar je tudi najbolj zanimiv aspekt. Seveda je lažje koordinirati s prijatelji kot z neznanci, zato je poudarek tudi na tem, čeprav sem med igranjem z naključnimi igralci opazil veliko večjo uporabo vgrajenega zvočnega klepeta, kar je seveda razumljivo. Celotna ekipna povezanost deluje bolje kot pri večini iger tega tipa in ravno to je ena najboljših stvari na igri.

Alliance je postavljen v svet, ki je trenutno v vojni. Izbrati morate eno izmed štirih frakcij oziroma alians, iz tega tudi ime. Ko to storite, lahko ali pomagate pri branjenju lastnega teritorija ali pri osvajanju novega. Vse je del živega sveta. S tem mislim, da je ob koncu vsake sezone izbran zmagovalec, ki se zapiše v anale. Gre tudi za eno večjih novosti, ki bi naj pripomogla k držanju igralske baze, kar je bil tudi problem originalne igre.

A vse ostalo je enostavno preveč ponavljajoče se, da bi me dolgoročno pritegnilo. V ladijskih bitkah sem pogrešal vkrcavanje na druge ladje ter bojevanje na blizu, kar bi definitivno dodalo k izkušnji. Tudi poškodbeni model je vizualno in mehansko preveč enostaven, saj so edine stvari, ki se lahko poškodujejo, različni pomembni deli ladje. Kje je letenje iveri, lomljenje jambora in zabijanje v druge ladje, kjer bi prišlo do večjih vidnih poškodb? Za leto 2017 bi to že res pričakoval, ampak ne smemo pozabiti, da gre navsezadnje tehnično le za DLC in stvari, ki sem jih omenil, bi zahtevale večje spremembe v kodi. Tako se je potrebno zadovoljiti s tem, kar smo dobili, in to niti ni tako slabo. PvE način mi je vsekakor bolj všeč od standardnega bojevanja proti igralcem in tudi globalni zemljevid je zanimiva adicija, ki pritegne k igranju.

Madden 18 bo imel zgodbo v stilu lanske FIFA

0

Kot bivši igralec ameriškega nogometa sem najbolj nestrpno pričakoval napovednik za Madden 18, serijo, ki je nobeno leto ne preskočim. Nekoliko me je ponovno razočaralo, da igra ne bo izšla na PC. Slednjega praktično več niti ne pričakujem, saj smo lahko lastniki namiznih računalnikov zadnji del na tej platformi preigravali davnega leta 2007.

Kar zame predstavlja velik korak naprej za serijo, bo prisotnost načina Journey (potovanje), katerega enačica je bila prisotna že v lanski FIFA. Način se bo imenoval Madden Long Shot.

EA Play: Star Wars Battlefront 2 izgleda fantastično

0

EA-jeva največja igra v tem letu bo zagotovo Star Wars Battlefront II, zato ni nič presenetljivega, da so ji na svojem dogodku EA Play 2017 namenili kar dobre pol ure.

V tem času so nam s pomočjo izbranih youtuberjev prenos igranja igre v živo. S tem so nam omogočili vsaj majhen vpogled v igro. Kar me je navdušilo, so ob čudoviti grafiki tudi apokaliptični spopadi, polni kaosa. Prvič bodo prisotna tudi leteča plovila, kar daje občutek, da želijo igro približati svoji najuspešnejši franšizi Battlefield.

DICE je uradno potrdil, da bodo vsi DLC-ji in dodatne vsebine za kupce igre brezplačni. Slednje me je nekoliko presenetilo, čeprav so se za podoben korak odločili že lansko leto s Titanfall 2.

Na uradnem EA kanalu so objavili tudi uredni vpoglednik, ki prikazuje potek igre.

Test ohišja: NZXT Noctis 450

Čeprav NZXT Noctis 450 ni fantom, so estetske podobnosti s Phantom 410 očitne. Ime je malo zgrešeno, saj je noctis v latinščini noč, čeprav je ohišje poleg črne na voljo tudi v beli barvi. Črn primerek na pogled spominja na vse, od dirkalnih avtomobilov, futurističnih artefaktov do Darth Vaderja. A kakorkoli se nagibate v fantazijskem oziroma realnem svetu, vsekakor boste našli lastno primerjavo za to ohišje.


Tehnične specifikacije

  • Dimenzije (mm): 220 x 544 x 567 (W x D x H)
  • Material: jeklo, plastika
  • Barva: črna ali bela
  • Teža: 9.6 kg
  • Sprednji I/O: Zagonsko stikalo, 2 x USB 3.0, 2 x USB 2.0, avdio in/out
  • Mesta za diske: 6 x 3.5″/2.5″, 2 x 2.5″
  • Podpora za ventilatorje: 2 x 140 mm ali 3 x 120 mm spredaj (vključeni ventilatorji 3 x 120 mm), 1 x 140 mm/120 mm zadaj (vključen ventilator 140 mm), 2 x 140 mm ali 3 x 120 mm zgoraj
  • Prostor za CPU hladilnik: 180 mm
  • Maksimalna dolžina grafične kartice: 294 mm (406 mm brez HDD kletke)
  • Odstranljivi filtri za prah

Zunanjost

Prvi stvari, ki izstopata, sta zgornja in sprednja stranica z zavitimi, zaobljenimi sekcijami, prekinjenimi z mrežo za prezračevanje. Zgornji del gostuje tudi I/O ploščo, kjer boste našli dvoje USB 3.0 ter dvoje USB 2.0 vrat ter avdio in/out priklopa. Zraven njih se nahaja še gumb za zagon z agresivno rdečo LED obrobo. Na sredini zgornjega dela je na desni strani mreža, za katero se stranica rahlo izboči, kar ji da športen, moderen izgled. Prav tako se manjša mreža nahaja tudi na nasprotni strani za in pod izbočenim delom. Še ena stvar, ki bi jo omenil, je, da se pod ploščama po celotnem delu nahaja še ozka odprtina, ki ne služi le izgledu, ampak pripomore tudi k boljšemu prezračevanju. Sprednja stranica izgleda podobno, pravzaprav identično, s to izjemo, da sta omrežena dela zrcalno obrnjena.

Na zadnjem delu boste našli nameščen 140 mm ventilator, čeprav ga je po želji mogočeo zamenjati tudi s katerim koli 120 mm ventilatorjem. Noctis 450 se lahko pohvali s sedmimi mesti za ventilatorje, kar je več kot hlajenje za SLI/Crossfire več požrešnih grafičnih kartic. Pod zadnjim ventilatorjem sta tudi dve z gumo prekriti odprtini za vodno hlajenje.

Levo stranico polovično prekriva pleksi steklo, na mestu pa jo držita dva vijaka, ki sta narejena tako, da imata nekaj prostora, zaradi česar ju ni treba vzeti iz stranice, ko to odstranimo. Pametna stvar za vse, ki jih radi izgubljamo. Desna stranica je po standardu v celoti iz plastike.

Zgornji in prednji pokrov je možno enostavno odstraniti s potegom za spodnji rob, kar nam omogoči pogled tudi na filter za prah, ki poteka ob celotni prednji stranici. Kot zanimivost bi omenil, da filter na zgornjem delu držita dva magneta, medtem ko je na spodnjem delu zataknjen za zob. Prekriva tri vgrajene 120 mm ventilatorje, ki jih je po želji možno zamenjati z dvema 140 mm soimenjakoma. Še en filter za prah se nahaja tudi na spodnji strani, odstranite pa ga lahko z zadnje strani. Stvar, ki mi je bila zelo všeč, je, da za razliko od večine ohišij, ki sem jih uporabljal, I/O plošča ostane na mestu tudi ob odstranitvi zgornje stranice, zaradi česar je le-to lažje odložiti, brez da bi morali paziti na kablovje, ki povezuje I/O ploščo z ohišjem.

Notranjost

Pod desno stranico med drugim najdemo tudi veliko kablovja, ki smo ga raje pustili na miru. Na prednjem delu so mesta za pet 3.5″ oziroma 2.5″ diskov, vsako kletko pa je mogoče tudi odstraniti, kar bo tudi potrebno, če želite spredaj namestiti radiator za vodno hlajenje.

Napajalnik se namesti spodaj, iz sprednjega zornega kota pa sploh ni viden, namesto tega čez celoten spodnji del poteka pokrov, na katerem je oranžni napis NZXT. Za napajalnik je namenjenega precej prostora, zaradi česar kablovja ne bo problem skriti, težav pa ne bi smeli imeti niti ob večjih napajalnikih.

Noctis 450 podpira ATX, mATX in ITX matične plošče, še ena dobra stvar pa je, da mesto za CPU-hladilnik na zadnji strani ni prekrito, zato matične plošče ob menjavi hladilnika ni potrebno odstraniti. Na desni strani je, po zaslugi treh odprtin z gumo ter veliko mesta, kablovje možno enostavno urediti, tudi mesta med zadnjo stranico je dovolj. Zaradi veliko prostora je ohišje primerno tudi za velike grafične kartice do dolžine 294 mm s kletkami za diske, če pa te odstranimo, pa pridobimo še dodatnih 112 mm.

Še ena stvar, ki mi je bila všeč, je, da ima ohišje na sredini za matično ploščo čip-ploščo, kjer lahko priklopite do osem ventilatorjev, ki so nato preko enega kabla povezani na matično ploščo. Še ena mala čip-plošča se nahaja na zgornjem delu, služi pa za priključitev osvetljave.

Zraven ohišja dobite v last tudi škatlo z dodatki, ki bi si jih lahko zaželel vsak lastnik novega ohišja. V njej zraven dodatnih vijakov najdemo tudi vezice, nalepko ter navodila.

 

Osvetljava

Ker gre seveda za dokaj drago ohišje, ob nakupu pričakujete tudi par nestandardnih funkcij. Osvetljava je pomembna za lepši izgled in veseli me, da so se tu pri NZTX potrudili.

Prva lučka ne služi lepšemu izgledu, temveč ima praktično funkcijo. Kolikokrat ste v temi želeli priključiti nov kabel oziroma kaj izključiti? Noctis 450 ima na zadnjem delu nad priključki matične plošče močno belo LED lučko, ki jo je mogoče prižgati preko gumba poleg nje.

Sedaj pa preidimo na vizualno plat. Na spodnjem delu čez celoten del poteka osvetljava, ki na površino oddaja rdečo svetlobo, k temu pa sovpada tudi prej omenjen NZTX napis na napajalniku, osvetljen v rahlem odtenku rdeče.

 

Sestava

Procesor: Intel i7 4790
Hladilnik za procesor: NZXT Kraken X42
Matična plošča: MSI H81I ITX
Ram: 2 x 8 GB DDR3
Grafična kartica: R9 270x + AMD 7950 + GTX 1070 ITX
Disk: Samsung 512GB SSD + WD Blue 1 TB HDD
Napajalnik: LEPA G700M
Dodatna ventilatorja: NZXT Hue+ AER RGB 120

Test

Kako se je ohišje odrezalo na testu? Moram reči, da zvočna izolacija trpi zaradi njegove odprtosti. V sistemu samem sem imel, če zraven štejem še ventilator na radiatorju, 6 ventilatorjev, ki so poskrbeli za dober pretok zraka. Omenil bi, da priloženi ventilatorji niso ravno najtišji na trgu. Nekaj težav sem imel z nadzorom ventilatorjev preko NZXT krmilnika ventilatorjev, ki je preko 4 pinskega priključka, bil priključen v mojo ITX ploščo. Popolnoma možno je, da je bila težava v plošči, ki pri dodatnih funkcijah ne izstopa.

Temperatura procesorja je med večurnim Prime95 dosegla 45 stopinj, kar je za i7 4790 odličen rezultat. K slednjemu je ogromno pripomoglo odlično hlajenje NZXT Kraken X42. Žal na voljo nisem imel Intel K procesorja in ustrezne plošče, kar je pripeljalo do tega, da temperatur pod navitjem nisem mogel preizkusiti. Žal imam na testu samo eno ohišje in testov ne morem ponoviti na konkurenčnih ohišjih. Celostno gledano je ohišje sposobno učinkovito odvajati toploto, kar ne preseneča, glede na njegovo zračnost.

 

Middle-Earth: Shadow of War v novem dražilniku

0

Middle-Earth: Shadow of War je naslednik dobro sprejete igre Middle-Earth: Shadow of Mordor. Kot prvenec tudi nadaljevanje razvijajo pri Monolith. Čeprav je bil izid nedavno premaknjen iz avgusta na oktober, pri založniku WB nimajo namena, da se navdušenje okoli igre umiri.

Tako smo na ogled dobili nov dražilnik, v katerem predstavijo nekatere zaveznike, nasprotnike in drobce zgodbe same. Opaziti je mogoče, da protagonista prvega dela, Talion in Celebrimbor, uporabljata moč prstana za izgradnjo vojske Ork, ki se bo borila na njuni strani, v vojni proti temnemu lordu Sauronu.

Le upamo lahko, da bodo razvijalci uspeli nadgraditi igralno izkušnjo iz prvenca in za igralce tokrat pripravili nekoliko bolj mikavno zgodbo.

Prihaja nova igra Magic: The Gathering

0

Tokrat so nas razvijalci Cryptic Studios presenetili z novim MMORPG, imenovanim Magic: The Gathering, ki je pod okriljem založnika Perfect World Entertainment. Očitno je, da je igra v dobrih rokah, saj so razvijalci naredili že kar nekaj odličnih naslovov, kot so Star Trek Online, Dungeons & Dragons: Neverwinter in Champions Online. Po navedbah izvršnega direktorja pri Cryptic studios bo nov fantazijski MMORPG imel odlično grafično podobo in igralnost, izdelan pa bo za osebne računalnike ter konzole. Večjih informacij o sami igri žal še ni, prav tako ni posnetkov slik, napovednikov ali igralnih posnetkov. Mogoče nam bodo kaj več odkrili na letošnjem največjem igričarskem dogodku E3 2017, ki bo potekal med 10. 6. in 15. 6., glavnina dogajanja pa bo od 13. 6. do 15. 6.

Nova Minecraft različica prinaša obilo novosti

0

Različica 1.12 ali world of color update, kot so jo poimenovali razvijalci, je uradno med nami. Prenesete si jo lahko prek uradnega zaganjalnika, s klikom na puščico zraven gumba igraj, izberete profil Zadnja različica. Če imate ta profil že označen, kliknite samo gumb igraj, in tako se vam bo nova različica samodejno prenesla ter naložila.

Posodobitev 1.12, kot že lahko sklepamo po imenu, prinaša ogromno sprememb v barvah, ki se nahajajo v igri. A te niso edina sprememba oz. dodatek k igri. Posodobitev prinaša tudi veliko novosti za ustvarjalce map ter prav tako veliko popravkov, ki si jih je Minecraft skupnost že dlje časa prizadevala popraviti. Pa pojdimo kar na novosti, ki so bile dodane oz. spremenjene v igri.

Nova barvna paleta

Velika želja igralcev je bila, da bi razvijalci izboljšali barve v igri, kar je Mojang poslušal, in tako smo dobili izrazitejše barve. Nove barve so dobili: volne, prapori, preproge, ovce, svetilniki, steklo, terakota ter shulker skrinje. Vijoličasta shulker skrinja ni dobila spremembe barve, ker bi tako pošast shulker bila preveč opazna v svetu konec (The End). Seveda pa je mogoče, da bomo, ko bo sistem ID-jev popravljen (verjetno 1.13), dobili tako navadno kot tudi svetlejšo izrazitejšo barvo le-teh. Ob popravku ID-jev se zna zgoditi, da bomo dobili še več novih kock in barv, ki bodo še bolj popestrile igro.

Kratek posnetek, ki prikazuje vse barve; klik!

Spremenjene barve
Spremenjene barve

Cement in beton

Zelo dobrodošla novost za vsakega ljubitelja gradnje sta dve novi vrsti kock, to sta cement ter beton. Cement je podoben pesku, tudi obnašanje ima podobno. Dobimo ga tako, da združimo pesek in gramoz, za piko na i pa ga lahko ustvarimo v šestnajstih različnih barvah (preveri recept). Sam cement, kot že omenjeno, ima podobno obnašanje kot pesek. Kocka ima gravitacijo, in če jo postavimo v zrak, pade navzdol. Za razliko od peska pa se v stiku z vodo spremeni v beton. Slednji je v barvi cementa in nima tako hrapave teksture kot terakota. Ko cement spremenimo v beton, ga lahko brez problema kopljemo s krampom.

Beton in cement sta vsekakor prinesla obilo svežine k igri in razni ustvarjalci map že hrepenijo, da pokažejo svoje mojstrovine veličastni publiki.

Kratek posnetek, ki prikazuje spremembo cementa v beton; klik!

Cement in beton
Cement in beton

Glazirana terakota

Novost pri posodobitvi 1.12 je tudi nova kocka, imenovana glazirana terakota. Le-ta je popolnoma drugačna od ostalih kock, saj je njena tekstura porisana. A to v taki luči, da ob združitvi mnogih takih kock dobimo različne zabavne vzorce. Dobimo ga tako, da navadno terakota kocko spečemo. Na voljo pa je lahko v šestnajstih različnih barvah oz. v šestnajstih različnih vzorcih. Tudi glazirana terakota ima še eno zanimivo lastnost. Strani te kocke se ne morejo prilepiti zraven kocke sluzi ali lepljivega blata, zato je redstone ne more poriniti skupaj. Vsekakor bodo to uporabili redstone mojstri v svojih mapah.

Kratek posnetek, ki prikazuje prvih 8 barv oz. vzorcev; klik!

Kratek posnetek, ki prikazuje drugih 8 barv oz. vzorcev; klik!

Glazirana terakota
Glazirana terakota

Papige

Minecraft skupnost si je dolgo želela dve živali, to so bile želve in ptice. Čeprav želv še nismo dobili, nam je Mojang ponudil ptice, papige. Papige najdemo v džungli v sinjemodri, modri, rdeči, zeleni in sivi barvi. So neškodljive živali, ki jih lahko tudi udomačimo. Da nam to uspe, moramo v roki držati semena žit, lubenic, buč ali pese ter z desnim klikom na miški klikati nanje, dokler se nam ne prikažejo srčki. Kot udomačen volk ali mačka nam bodo tudi papige sledile na našem potovanju. Ukažemo jim lahko, da sedejo in se od tam ne premaknejo, dokler ukaza ne spremenimo. Za razliko od mačk ter volkov pa si lahko papigo posadimo na ramo.

Te pisane ptice imajo kar nekaj zanimivih lastnosti; ena izmed njimi je ta, da bodo ob srečanju drugih živali oz. pošasti začele oponašati njihov zvok. Če bomo zraven njih poslušali gramofon, pa bodo papige uživale ob glasbi ter zraven plesale. Papige bodo sledile drugim živalim in pošastim, četudi ne bodo udomačene.

Preden pa vam pade na pamet, da bi to nedolžno žival ubili, pa vas opozarjam, da je vse, kar ob smrti spustijo, le navadno pero. Prav tako pa jih ne hranite s piškoti, saj vsebujejo čokolado, ki jih bo močno zastrupila in ubila.

Kratek posnetek, ki prikazuje posnemanje zvokov; klik!

Papige v Minecraftu
Papige v Minecraft-u

Ostale novosti ter popravki

  • Dodana knjiga receptov, ki se dopolnjuje, ko najdemo novo snov oz. stvar.
  • Dosežki, preimenovani v napredki, ustvarjalcem map omogočajo veliko novosti. Ob napredovanju na naslednjo drevo, lahko pod napredki dobimo nagrade. Meni napredkov odpremo s tipko L ali pod ESC kliknemo na Napredki.
  • Postelje lahko sedaj izdelamo v šestnajstih različnih barvah, prav tako imajo 3D model.
  • Pečena glina je preimenovana v terakota.
  • Spodnja in stranska (ravna) stran stopnic imata sedaj lastnosti navadne stabilne kocke.
  • S pomočjo postavljene kocke lahko sedaj določamo velikost slik, klikni za primer.
  • Glasbene kocke so dobile nove zvoke:
    • kostna kocka – ksilofon,
    • volna – kitara,
    • glina – flavta,
    • strnjen led – zvončki,
    • zlata kocka – zvonovi.
  • Novi zvočni efekti:
    • veslanje,
    • ribarjenje,
    • met enderjeve oke,
    • zlom enderjeve oke,
    • postavljanje enderjeve oke v portal za konec,
    • aktiviranje portala za konec.
  • Kratek vodič za nove igralce, ki se pokaže le prvič ob vstopu v prvi svet.
  • Pripovedovalec oz. bralec, ki prebere stvari, ki jih napišeš oz. se napišejo v klepet. Njegove nastavitve lahko najdemo pod nastavitvami klepeta.
  • Hitri meni v ustvarjalnem načinu. Shranimo si lahko trenutno orodno vrstico s tipko C + številko od 1 do 9 ter potem naložimo druge shranjene orodne vrstice s tipko X + številko od 1 do 9. V nastavitvah (Možnosti – Kontrolne tipke …) si lahko te tipki spremenimo.
  • Ukazne kocke so dobile posodobitev (za izdelovalce map).
  • Dodane funkcije, ki se zaženejo, ko igralec v igri nekaj stori (za izdelovalce map).
  • Model igralca se več ne obrača, ko tečeš nazaj.
  • Terakota ima na mapah temnejšo barvo.
  • Ko prižgeš kocko magme, ta več ne bo ugasnila.
  • Lijaki ter delilniki bodo sedaj lahko ponovno polnili in praznili stojala za napoje. Samodejni sistemi za izdelavo napojev bodo ponovno mogoči.
  • Sedaj lahko spiš, če je v bližini pasivni zombi prašič. Prej si dobil sporočilo “Spanje je onemogočeno zaradi bližine pošasti”.
  • Udomačeni volkovi ne bodo ubili udomačenih mačk, če jih po pomoti udarite.

Iskrene zahvale Youtube uporabniku Muriako, ki je zbral vse informacije in jih odlično prikazal v svojem posnetku. In če raje gledate, kot berete, vam priporočam ogled spodnjega videa.

Bili smo gostje na Radiu Študent

Naš zadnji dogodek, ko smo organizirali Hearthstone turnirgostili Phaxija in Mikyxa, še vedno odmeva! Včeraj sta bila Matej “frixi” Fridrih in Jure “Forky” Anzeljc gosta na Radiu Študent, kjer sta lepo predstavila e-šport v svetu in njegovo kratko zgodovino v Sloveniji.

V nocojšnjem Pritiskavcu Gold se bomo soočili z nepojmljivim dejstvom, da po tem svetu hodijo ljudje, ki dobivajo mesečno plačo za to, da cele dneve igrajo videoigre. Kot vedno bomo na kratko pobrskali po zgodovini popularizacije tovrstnega športanja, preleteli najpopularnejše igre za profesionalno udejstvovanje in poizvedeli, katere so dobre in slabe plati igranja iger za denar. Izkušnje iz prve roke bosta z nami delila posebna gosta – Matej “Frixi” Fridrih, vodja slovenske Hearthstone lige in organizator turnirjev, ter Jure “Forky” Anzeljc, strokovnjak na področju e-športov in organizator turnirjev. @ Radio študent

Celotni pogovor lahko poslušate spodaj (58 minut). Kmalu bomo podali več informacij o našem naslednjem dogodku, ki se bo odvijal v BTC ARENI (Ljubljana).

 

Izdana datum izida in prvi promocijski posnetek za FIFO 2018

3

Pri EA ostajajo zvesti praksi zadnjih let, saj bodo tudi letos igro izdali 29. 9., kar je dobra dva tedna po uradnem izidu PES-a 2018.

Zaenkrat še niso zaupali veliko informacij. Vemo, da bo v najnovejši različici uporabljen Frostbite grafični motorček s posodobitvami, na katerem je bila igra osnovana že lani.

Naslovnica in vsa marketinška kampanja potekata okoli Cristiana Ronalda, ki velja za najboljšega nogometaša ta hip. Zahvaljujoč naprednemu sistemu za zajemanje premikanja, bomo lahko njegove vragolije na virtualnih igriščih letos okusili v najbolj realistični obliki do sedaj.

Več informacij bomo prejeli 10. 6. na EA PLAY.

AMD niža ceno procesorjem iz družine Ryzen 7?

0

Pri AMD-ju se počasi pripravljajo za splavitev entuziastične platforme x399 Ryzen Threadripper. Visokozmogljivi procesorji bodo na voljo poleti, točnega datuma izida pa še niso izdali.

Kar vas najbrž bolj zanima, je padec cen, kateremu je botroval skorajšnji izid nove visokozmogljive platforme. Prav tako je na nižje cene vplivala visoka stopnja “yildov”, saj jih ima, po navedbah http://www.bitsandchips.it, kar 80+ % delujočih vseh 8 jeder. Ni še mogoče potrditi, ali so se za nižanje odločili pri AMD-ju ali pa gre za akcije posameznih trgovcev.

Cena bo znižana do 23 %, kar pa je že vidno v nekaterih trgovinah.

Pravšnji čas za nakup novega procesorja, kajne?

GamingSI Jedra/Niti L3 TDP Os. frekvenca (base) Turbo
frekvenca (boost)
Cena ob izidu Nova cena
AMD Ryzen 7 1800X 8/16 16 MB 95 W 3.6 GHz 4.0 GHz 550 € 477 €
AMD Ryzen 7 1700X 8/16 16 MB 95 W 3.4 GHz 3.8 GHz 400 € 361 €
AMD Ryzen 7 1700 8/16 16 MB 65 W 3.0 GHz 3.7 GHz 359 € 315 €

Battleborn bomo od danes lahko igrali brezplačno!

0

Battleborn, Gearbox-ova kombinacija streljačine in MOBE, bo od danes naprej zastonj. Različici Steam in Xbox One sta že prestopili na nov način, medtem ko bo PS4 verzija sledila 13. junija.

Obstoječi lastniki igre bodo prejeli naziv “Founder” oziroma ustanovitelj, zraven pa jim bo pripadala tudi obilica dobrot, s katerimi bodo dobili povrnjen znesek, ki so ga plačali za igro. Battleborn-ov brezplačen način bo nudil neomejen dostop do kompetitivnega večigralskega načina. Izmenjevalo se bo 30 herojev, podobno kot pri ostalih zastonjskih MOBA igrah v tem slogu.

Igra bo prav tako dobila novo čakalnico, zasnovano predvsem za novince, kar bi naj zmanjšalo čakalni čas. Ko bo igralec dosegel 20. stopnjo, se bo vse prestavilo nazaj na obstoječe stanje. Prav tako bo Battleborn prejel nov trening pristop, kjer bo za preizkus na voljo vsak heroj.

Seveda lahko ljubitelji še vedno odprejo svojo denarnico za nakup dobrot. Market bo dovoljeval uporabo kreditov oziroma kupljive, platinum valute za nakup herojev, skinov in tauntov ter še veliko drugega. Prav tako je igro še vedno mogoče kupiti v celoti, s tem pa dobimo 25 osnovnih herojev, 8 misij z zgodbo ter prolog, pa tudi dostop do privatnih iger.

Kingdom Come: Deliverance – nov dražilnik

0

Kingdom Come: Deliverance je enoigralska igra igranja vlog, ki je svojo pot začela na platformi Kickstarter že kar nekaj let nazaj. Razvijalci so ga vedno oglaševali kot RPG, v katerem bodo imeli temnice, ne pa zmajev (“Dungeon and no Dragons”). Gre za popolnoma odprto igro, kjer lahko raziščemo vsak kotiček. Igra ima zelo močan poudarek na zgodbi, dogaja se v središču Evrope, natančneje v Bohemjii.

Tokrat so nam razvijalci pokazali samo kratek dražilnik, ki prikaže zgolj majhen del velikanskega, odprtega sveta, namenjenega raziskovanju. S tem dražilnikom so nam napovedali, da nas v petek čaka veliko presenečenje. Predvidevamo lahko, da gre za napoved izida igre.

Igro lahko za osebne računalnike že prednaročite na uradni spletni strani.

Tukaj si lahko ogledate kratek dražilnik za prihajajočo igro Kindgom Come: Deliverance.

Pregled: Inner Chains

Razvojna ekipa: Telepaths Tree (Poljska)
Založnik: IMGN.PRO
Spletna stran:
http://innerchainsgame.com/
Steam: http://store.steampowered.com/app/537430/
Operacijski sistemi: Windows XP 64x +
Datum izida: 18. 5. 2017
Cena: 19.99€

Zvrst: Prvoosebna streljačina


Mama, strah me je

Verjetno nas je večina že videla napovednik za Agony, eno najbolj krvavih, ogabnih in brutalnih prihajajočih iger. Ravno nanjo sem pomislil, ko sem videl prvi napovednik za Inner Chains, in moja pričakovanja ob izidu so bila precej visoka. Že kmalu sem opazil veliko napako, ki se je po mojem mnenju prikradla v uraden opis. Čeprav razvijalci trdijo, da gre za srhljivo streljačino, je to laž. Zakaj? Ker sem jo preigral in nisem našel niti enega trenutka, ki bi me vrgel s stola, povzročil neprespane noči ali enostavno povišal srčni utrip. Seveda vsebuje stvari, ki veljajo za osnove pri grozljivkah – skrivnostne sovražnike, razčetverjena trupla, temačno atmosfero ter okulten svet, ki spominja na nekaj, kaj bi stuhtal H. P. Lovecraft. Ampak niti en trenutek mi ni postavil las pokonci.

Namesto tega sem dobil občutek, da poskuša Inner Chains biti Doom in Agony obenem, a končni izdelek nima lastne identitete in hitro zatone v pozabo. Seveda je delni razlog nizek proračun, ki je opazen že po nekaj minutah igranja, ampak glede na veliko število neodvisnih uspešnic proračun ni noben izgovor za končni izdelek.

Okultisti in lovke

Zgodba je … pravzaprav skoraj neobstoječa. Nič kaj obetavno za srhljivko. Nekaj malega izveš v uvodniku; to je mimogrede edin del igre, ki vsebuje govor. Kar sledi, sem vzel iz opisa na steamu. Igra se odvija v prihodnosti, v kateri je človeštvo tako rekoč propadlo in svetu je zavladala narava. Tako povsod najdemo kombinacijo tehnologije in “futurističnega rastlinja” – ne zelenih planjav, temveč trzajočih lovk, smrdljivih eksplozivnih bunk ter podobnega. Človeštvo ravnokar dosega prerod, a še vedno ne obvlada tehnologije, ki so jim jo zapustili predniki. Tako vladajo primarni nagoni, krutost, vera in zavist. Eni izmed verskih kast nekako uspe pogruntati tehnologijo v svojo korist in si tako pokori ostalo človeštvo, ki po večini sestoji iz zmedenih, zombakom podobnih “stvorov”, ki brez cilja tavajo naokoli. Tudi sam si eden izmed teh podložnikov, ki hoče končati svoje življenje s tem, da pride na konec sveta).

Ker seveda gre za igro mu to seveda sčasoma uspe, kaj pa se zgodi potem, ne bom razkril, če si kdo igro vseeno želi preizkusiti. Stvar, ki pa jo lahko omenim, je, da v celotni igri ni niti ene zanimive osebe in igrate kot brezosebnostni, brezimenski protagonist, ki tu pa tam brez razloga vidi vizije pokopališča. Nasploh je edina oseba s ščepcem osebnosti končni šef, pa še to le zato, ker po izgledu tako izstopa od vsega ostalega. A glej ga zlomka, kot ostala igra tudi on nima dara govora. Očitno je govor ena izmed stvari, ki je človeštvo še ne pozna.

Najprej želim omeniti nekaj stvari, ki jih Inner Chains uspešno izvede. Atmosfera je zelo dobra, lokacije so kar raznolike in niso povsem linearne, temveč vsebujejo nekaj stranskih kotičkov, ki te ponavadi naučijo črke demonske abecede, da lahko počasi razbereš pomen besedil, raztresenih po poti. Grafika je izvrstna, a le na visokih nastavitvah (kasneje več o tem, zakaj je to problem). Seveda gre bolj kot ne za zaslugo Unreal Engine 4, na katerem Inner Chains deluje. Tri orožja, ki so na voljo (vsako ima dve vrsti napada) nudijo zadovoljivo uporabo, izgledajo pa resnično dobro in brez problema bi si jih vizualno zamislil tudi v kakšni AAA streljačini. Tudi uporaba naravnih pasti je zabavna – razen ognjeni “stolpič”, ta pa naj izgine nazaj v globine pekla, od koder je prišel. Veliko sovražnikov reagira tudi na elementarne vrste napadov, kar je zabavno videti in kaže, da bi lahko šlo za solidno streljačino, če bi le bila bolj dodelana. Tako lahko lovke skuriš, jih omamiš, eksplodiraš plin prdečih bunk in podobno.

Kot iz pekla

To bolj kot ne zaključi vse dobro, kar lahko povem. Torej, skozi igro dobiš tri orožja, eno bolj nagnusno od drugega. To so šok-puška, ognjemetalec ter “brzostrelka”, ki strelja igle in lahko deluje tudi kot šibrovka. Hitro sem opazil eno čudno odločitev glede strelske mehanike in to je dosti prehitro pregrevanje dveh orožij, saj lahko z njima neprestano streljaš le dobre tri sekunde, preden nehata delovati. To naredi strelske obračune frustrirajoče, saj je streljanja bolj malo, čakanja pa preveč, in enostavno neumno se mi zdi, da so to vključili, ker ne služi nobenemu namenu. Šok-puška je že tako ali tako bolj nekoristna in bi bila skoraj neuporabna, če ne bi ognjemetalec imel tako malo goriva, saj je enostavno v vseh aspektih, razen dosegu, učinkovitejši.

Ampak kateregakoli uporabljaš, bo tako ali tako zadostovalo. Večini sovražnikom se je enostavno možno izogniti, ker potrebujejo celo večnost, da ugotovijo, da stojiš skoraj pred njimi. Torej jim lahko gledaš direktno v obraz, pa ne bo nič iz tega. Dobro, pri podhranjenih mrličih to še razumem, ker imajo itak zanič oči, ampak od okultistov pa sem pričakoval malce več. Celotna variacija sovražnikov je sicer solidna, a to nič ne pomaga, ker so bolj kot ne standardni kloni in imajo le eno vrsto napadov, oziroma dve, ker se okultisti včasih brez razloga zaženejo vate čez celotno dvorano, da bi prikazali svoje kung fu sposobnosti. Potem pa so tu še eni najbolj obupnih polšefovskih spopadov, kar sem jih videl. Možno jih je končati v dobrih petih sekundah s premišljeno namenjenim metom granate in nisem si mogel pomagati, da ne bi planil v smeh ob tem obupu. Seveda so si vsi polšefi, na katere naletiš, identični – kaj več nisem niti pričakoval. Tudi končni šef ni nek presežek, ker se praktično sploh ne bori, ampak namesto tega sproža pasti ter kliče okultiste, ki zanj opravijo umazano delo.

A je že konec?

Verjetno si mislite: “Uff, kako dolgo bom moral vse to prenašati?” No, imate srečo, saj sem za igro potreboval štiri ure in še to se nisem preveč podvizal. Tako je možno celotno igro obrniti v dobrih dveh urah in pol, če ne obiskujete stranskih hodnikov, kar je povsem nedopustno za 20 €. Bi še razumel, če bi šlo za igro za 5 € oziroma le izrezek (vraga, še demo verzije iger so včasih daljše), ampak gre za končan izdelek z zasoljeno ceno, ki že sam po sebi ni nek presežek. Ko te po štirih urah pričaka končni zaslon, se lahko samo primeš za glavo in se vprašaš, čemu je tega treba.

Torej, povprečna igralna izkušnja, kratkost … a lahko gre še kaj narobe? Seveda lahko. Ne le, da je podpora za 21:9 resolucije neobstoječa, Inner Chains deluje kot Črnogorec brez nadzora. Sličice se gibljejo med 25-70 na povprečno zmogljivi grafični kartici GTX 950 (če smo pošteni, na GTX 1070 deluje malenkost bolje, a še vedno prihaja do občasnih padcev). Seveda se sprašujete, zakaj ne bi potem enostavno znižal nastavitev? Glede na to, da so nastavitve skorajda neobstoječe (ne obstaja niti spreminjanje hitrosti miške, čeprav so nekaj stvari dodali v zadnjem popravku) in da so grafične nastavitve omejene na “High”, “Medium” ter “Low”, med katerimi na zadnjih dveh Inner Chains izgleda slabše kot marsikatera flash igra na brskalniku, je razlog očiten. Aja, pa da ne bi upali preveč – tudi na nizkih nastavitvah prihaja do padcev vse do 30 sličic.

Kot pika na I so zvočni učinki skorajda čarobni – včasih so tu, drugič ne in noben nima pojma, zakaj. Večino časa so edini zvočni učinki zvok tvojih orožij ter občasno jamranje sovražnikov, tu pa tam pa se pojavi še kaj novega. Najbolj čudaški pa je še zvok ob oživetju, ki zveni kot nekaj iz časov devetdesetih in nikakor ne sodi k ostalim zvočnim učinkom. Glasbe se niti ne spomnim več, vem le, da se je med bojevanjem pojavil vedno znova isti presekan del, ki je hitro postal ponavljajoč.

Zlonamerna programska oprema “Fireball” okužila kar 250 milijonov Windows in Mac naprav, preverite svoj brskalnik!

0

Komaj se je polegel dim po škandalu WannaCry, že na vrata trka nov. Nova zlonamerna programska oprema, imenovana “Fireball”, je okužila milijone računalnikov širom sveta z namenom nastavitve lažnih domačih strani ter pridobivanja zasebnih podatkov.

Po navedbah CheckPoint so Fireball okužbe najbolj razširjene v naslednjih državah:

– Indija – 25.3 milijonov (10.1 %),
– Brazilija – 24.1 milijonov (9.6 %),
– Mehika – 16.1 milijonov (6.4 %),
– Indonezija – 13.1 milijonov (5.2 %).

V ZDA bi naj bilo okuženih okoli 2.2 % vseh naprav, kar znaša okoli 5.5 milijonov.

Kako se širi?

Vse se začne, ko Rafotech, Kitajsko podjetje, ki je odgovorno za Fireball, namesti zlonamerno programsko opremo na računalnik s pomočjo “bundling-a”, kjer je programska oprema priložena drugim brezplačnim programom. Za pridobitev zaupanja Fireball vsebuje digitalne certifikate, ki bi naj potrjevali verodostojnost. Po uspešni namestitvi Rafotech prične uporabljati Fireball za lastno korist.

Fireball manipulira uporabnikove brskalnike in na njih kot privzet iskalnik nastavi njihovo lažno domačo stran. Ta nato zbira privatne podatke uporabnikov.

Njihov namen je širjenje oglasne mreže za Rafotech-ov lažni brskalnik, kar jim nato prinaša dobiček. A to ni vse. Obstaja možnost večje zlorabe, saj lahko Fireball na okuženem računalniku zažene tudi katerokoli kodo. S tem bi Rafotech lahko ukradel vse zasebne podatke na računalniku ali naložil drugo zlonamerno programsko opremo.

Ste okuženi tudi vi?

Obstaja verjetnost, da je Fireball okužil vaš računalnik, ne da bi se tega zavedali. Najlažja rešitev, s katero bi preprečili okužbo, je izogibanje zastonjski programski opremi, saj ni gotovega načina, da bi preverili, če vsebuje zle namere. Seveda, vsa takšna oprema nima slabih namenov, ampak uporabniki morajo vedeti dvoje: prvič, na internetu ne obstaja beseda zastonj ali brezplačno, saj ima vse svojo ceno, in drugič, tudi ustvarjalci brezplačne programske opreme morajo zaslužiti svoj dnevni kruh.

Če želite preveriti, ali je Fireball okužil vaš računalnik, preverite brskalnik, privzet iskalnik ter razširitve. Če najdete karkoli sumljivega, obnovite privzete nastavitve. Prav tako je priporočljivo preveriti snete datoteke. Če najdete karkoli nepoznanega ali sumljivega, to odstranite.

 

Nov Project IGI je v razvoju

2

Norveški studio Artplant je potrdil novo Project IGI igro. Gre za prvoosebno strelsko igro, ki so jo naredili leta 2000 in nikoli ni bila uspešnica. Tisti, ki pa ste jo igrali, boste vedeli, da je bila precej težka, ker nismo smeli nikoli umreti, saj igra ni poznala gumba shrani in vedno smo morali začeti nalogo od začetka. Jack K. Wulff iz studia Artplant je še dodal, da bo igra vsebovala enoigralski način, omenil pa je tudi način co-op. Povedal je še, da je igra uradno v razvoju. Za več informacij bomo žal morali še malo počakati.

SMITE 4.10 – Trials of Hercules

0

Tretjeosebna MOBA igra SMITE je na poti do nove posodobitve 4.10, poimenovane Trials of Hercules. Ta bo v igro prinesla ogromno novih preoblek, vizualnih sprememb, popravkov, buff-ov in nerf-ov ter prav tako nov igralni način.

Kot prvo, je Rimski bog Bacchus, ki je eden izmed prvih dodanih bogov k igri, dobil vizualno posodobitev. Vzrok za to so bile že zelo stare ter tudi slabe teksture, ki jih je uporabljal. Prav tako pa je po mnenju razvijalcev imel zelo slab model oz. okostje. Kar pa ni spadalo k njegovi mitologiji. K bolj bojevniški konstrukciji je tudi dobil vizualno posodobitev njegovih učinkov in animacij. K njegovemu standardnemu modelu so bile dodane tudi nekatere njegove preobleke, ki so: Navijaška preobleka za Enemy eSports, pobarvan standardni model ter Zlata, legendarna in diamantna preobleka.

Tako kot verjetno standard za mnoge MOBA igre, kaj bi bila nova posodobitev brez novih plačljivih preoblek. Posodobitev 4.10 v SMITE prinaša 5 novih:

Večja novost v tej posodobitvi je nova avantura, ki se že pridružuje k Nike’s Valley of Victory in Apollo’s Racer Rumble. Ta bo imenovana Trials of King Hercules, v igro pa bo prinesla RPG lastnosti. Avantura nas bo povabila v mesto Hercopolis, kjer moramo vaščanom pomagati premagati pošasti, ki jih ogrožajo. V tem igralnem načinu bodo na voljo popolnoma vsi bogovi, s katerimi se bo igralec poskušal pribiti skozi ogromno količino pošasti, da pride do šefa in ga pokonča. Med samim igranjem bodo igralci lahko odpirali razne zaklade, ki jim bodo prinesli boljšo opremo ter denar. Oprema se bo ob uspehu, in tudi po porazu, prenesla in jo bomo lahko uporabili na vseh drugih bogovih. Igra bo dobila novo valuto zlatnikov za avanturo, z njo pa si bo lahko igralec kupil novo opremo ali skrinjo. Nov igralni način bomo lahko igrali v CO-OP načinu z dvema drugima soigralcema. Če kdo izmed trojice pade v bitki, se igra ne konča, le otežila se bo za tiste, ki so preživeli. A brez skrbi, ob določenih točkah se vsi padli soigralci lahko ponovno zbudijo in pomagajo soigralcem.

V obdobju te avanture, se da kupiti prav poseben paket za 900 gemsev (15€). Z nakupom tega paketa dobimo preobleko Vanguard, žig ob skakanju, okvir, zlati ključ ter novo glasbeno temo, ki se predvaja ob igranju.

Za vse podrobnejše informacije pa lahko obiščete uradno spletno stran nove posodobitve.