🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 549

GTX 1080 TI uradno izide čez teden dni, GTX 1080 se bo pocenila

0

Nvidiji je ponovno uspelo ostati korak pred konkurentom. AMD-jeva včerajšnja konferenca je bila zame nekakšno razočaranje, saj sem pričakoval malce več. Za razliko je Nvidia pripravila presenečenje. Naznanili so, da bo GTX 1080 Ti na prodajnih policah že čez dober teden. Najboljše pri vsem skupaj je, da slednja izgleda impresivno in bo za ovratnik dihala Titan Pascalu.

Zasnovana je na enakem jedru kot Titan P., čeprav bo dobila nekoliko nestandardne specifikacije. Tako bo na voljo imela 11GB video pomnilnika (tip še ni znan – najbrž GDDRx), senčilnikov enako kot Titan, nekaj manj ROPs ampak višjo frekvenco in boost takt. Na papirju izgleda obezavno, kako pa se bo iskazala v praksi?

Vse, ki ste na trgu za novo grafično kartico, bo navdušila novica, da se GTX 1080 ceni za dobrih 100€.

GTX 1080 GTX 1080 Ti
Priporočena cena (brez davka) 499€ 699€
Jedro GP104 GP102
Pospešek 1733 1600
ROP 64 88
Texeli filtrirani/takt 160/160 224/224
Senčilni procesorji 2560 3584
Širina pomnilniškega vmesnika 256 352
Število tranzistorjev 7,2 12
Video pomnilnik (GB) 8 11
Prepustnost RAM-a (GB/s) 320 492
FP32 (TFLOPS) 8.9 11,5
TDP 180W 250W

Horizon Zero Dawn je dobil zadnji napovednik

0

Horizon Zero Dawn razvijajo SCEE, založniki pa so Guerrilla Games. Igra je nekakšen hibrid med akcijo in igranjem vlog z zgodbo, postavljeno v prihodnost. Človeštvo se je porušilo, zgodila se je apokalipsa, narava je prekrila veličastne ruševine prejšnje civilizacije in sedaj se bije boj med ljudmi in stroji. V igri igramo karakterja Aloy, katera ni prav priljubljena med svojim plemenom, je pa prava lovka. Njena glavna naloga je odkriti, kaj se je zgodilo s prejšnjimi ljudmi, zakaj so izumrli in zakaj so stroji zavladali planetu.

Horizon Zero Dawn bo izšla izključno na PlayStation 4. 1. marca se bomo lahko že začeli potepati po velikanskem odprtem svetu, katerega so razvijalci pripravili za nas.

V zadnjem napovedniku pred izidom so nam razvijalci prikazali igro še zadnjič, preden jo bomo lahko sami prijeli v roke. Povedali so, da temelji na elementih RPG iger – ampak ne smemo zanemariti samega boja, saj so se tudi glede tega zelo potrudili. V posnetku lahko vidimo, da vsebuje igra tudi napredovanje v RPG – stilu. Imamo tri različna drevesa, kjer lahko črpamo naše spretnosti. Vse te stvari se nam stopnjujejo, tako da pridobivamo nove izkušnje.

GAMINGsi Discord strežnik – mesto za druženje

3
  • Radi igrate večigralske igre, pa prijatelji nimajo časa oz. ne igrajo vaše priljubljene igre?
  • Bi se radi družili z osebjem strani?
  • Enostavno iščete koga za klepet?
  • Imate vprašanja za nas?

Predstavljamo vam GAMINGsi Discord strežnik, nov dodatek portalu, na katerem lahko najdete množico ljudi iz celotne Slovenija za skupinski klepet o različnih temah in druženje ob igranju. Organiziramo tudi občasno skupinsko igranje z osebjem strani in vedno se najde prostor za nove osebe, pa naj so začetniki ali strokovnjaki. Nikoli ne veste, morda pa se znajdete tudi v kakšnem igralnem posnetku na našem Youtube kanalu. 🙂

Kako se pridružiti?

Pravila

  • Brez rasizma, seksizma in še kakšnega -izma
  • Vljudnost je lepa čednost
  • Brez preplavljanja klepeta
  • Admini in Staff so Bog in batina – poslušajte jih

Pohitite, mesta so omejena… no… pravzaprav niso, a vseeno pohitite.

 

Do izida procesorjev AMD Ryzen nas loči samo še nekaj dni!

1

Končno je napočil čas, ko bo AMD izdal dolgo pričakovano serijo procesorjev, poimenovanih Ryzen, na Zen novi Zen arhitekturi. Najbrž ste opazili, da na naši strani nismo izpostavljali vsake najmanjše podrobnosti o samih procesorjih, ker se mi je osebno zdelo nekorektno objavljati nepreverjene informacije. Namesto tega bom v tem prispevku na kratko preletel vse vire in vam poizkusil dati občutek, kaj lahko od Ryzen-a pričakujemo.

Sam jih z nestrpnostjo pričakujem že od konca lanskega leta, ko mi je bilo zaupano, da so pri AMD-ju na Zen izredno ponosni. To je dober znak, kajne? Veliko je bilo informacij, ki so v zadnjih mesecih krožile po spletu in večina je bila lažnih in nepreverjenih. Tehnično novinarstvo je očitno ob vse večji uveljavitvi YouTube testov in kupov novičarskih portalov postalo senzacionalistično.

Kakorkoli, AMD je na novi arhitekturi procesorjev (po klavrnem poizkusu z predhodnikom Bulldozer), začel delati leta 2012, ko so najeli tudi (za podjetje) posebnega človeka. Govorim seveda o Jimu Keller-ju, ki je bil vodilni arhitekt entuziastom dobro poznane arhitekture AMD K8, bolj poznane po Athlon 64 procesorjih. Pri AMD-ju naj bi tokrat snovalcem dali proste roke pri oblikovanju arhitekture. Prvič so jo javno predstavili leta  2015.

Ryzen je bil ustvarjen tudi z igričarji v mislih.

Nekoliko negodovanja in dvomov se je pojavilo v istem letu, ko je Keller po 3 letih zapustil AMD. Krožiti so pričele govorice, da je do tega prišlo zaradi neuspešnega razvoja Zen-a.

Vendar je ostalo zgolj pri govoricah. Ryzen, kot so pri AMD poimenovali prvo generacijo na Zen arhitekturi, so eni izmed najbolj pričakovanih procesorjev v celotni zgodovini.

Kaj je trenutno znanega o njih? Grajeni bodo na 14 nm FINFET proizvodnem procesu, ki jih bo izdeloval GlobalFoundries. Gre za velik preskok, saj so bili dosedanji procesorji AMD-ja grajeni na 32nm (FX serija in nekateri APU) in 28nm (APU+Athlon 845). Uporabljali bodo novo podnožje AM4. Dokončno je znano, da AM3+ platforma ne bo kompatibilna z Ryzen čipovjem. Ali bo mogoče uporabiti hladilnike za AM3 procesorje še ni znano. Krožijo nepreverjene informacije, da bo slednje mogoče.

Marsikoga med vami bo navdušili, da bomo novo arhitekturo dočakali že čez nekaj dni in sicer 2.3.2017. Vendar bodo takrat izšli samo najdražji 8(16) jedrski modeli s 16 nitmi. Za najcenejšega bo potrebno odšteti okoli 382€, najdražji pa vas bo stal 579€. Vsi, ki si boste želeli kupiti 6(12) oz. 4(8) boste morali počakati še dobre 3 mesece.

Tako bo od marca naprej mogoče kupiti produkte iz Ryzen 7 serije. To so 1800x, 1700x in 1700. Slednji ima nekoliko nižji TDP, saj le ta znaša 65W, za razliko od prvih dveh, katerih TDP znaša 95W. Z priloženim hladilnikom bo mogoče dobiti le procesorje brez x oznake (podobno kot poznamo pri Intel K), ki se od preostalih nekoliko razlikujejo. Namenjeni so entuziastom, ki že imajo, ali pa so pripravljeni kupiti zmogljivejše hladilnike.

Za hlajenje je tokrat bolje poskrbljeno.

Napram predhodnikom so priloženi hladilniki manj masivni, ker potrebe po tolikšnem odvajanju toplote (kot pri FX seriji) več ne bo. Najbrž vas zanima tudi, kakšna je razlika med 1700 in 1700x? Testov še ni in tudi sam v roke še nisem prejel novega Ryzen čipa, vendar če verjamemo informacijam je ob višjem taktu x modela ta sposoben ob dobrem hladilniku frekvenco še dodatno “naviti” in dvigniti preko turbo takta. Koliko preseže ta takt ne bi vedel pojasniti (govora je o dodatnih 100MHz). Navdušuje, da bodo vsi procesorji imeli odklenjene množilnike, kar bo pomagalo pri navitju.

Za hlajenje je tokrat bolje poskrbljeno.Čeprav uradnih neodvisnih testov še ni, lahko na spletu vseeno zasledimo rezultate določenih testov in AMD-jeve uradna, ki pa niso neodvisni. V nekaterih se lahko AMD-jeva 1800X in 1700X kosata celo z i7 6900k, ki se prodaja po ceni nad 1000€.

Test AMD Ryzen 7 1700x Intel Core i7 6800k
Poraba pod polno obremenitvijo 123W 126W
Poraba namizje 63W 99W
Poraba v igrah 155W 194W
Ashes of the Singularity (DX12) 47 FPS 45 FPS
BF1 (avg) 82 FPS 82 FPS
CS: GO (avg) 298 FPS 284 FPS
Deus EX Human Divided (DX12) 39 FPS 39 FPS
Doom (Vulkan) 123 FPS 122 FPS
Hitman (DX12) 60 FPS 59 FPS
Civ 6 72 FPS 62 FPS
The Division (DX12) 64 FPS 59 FPS
World of Tanks 117 FPS 115 FPS
H1Z1 King of the Hill 88 FPS 84 FPS
Rise of the Tomb Raider (DX12) 46 FPS 45 FPS
GTA 5 77 FPS 75 FPS

Če rezultati držijo je AMD-ju uspelo nekaj resnično posebnega.

Če primerjamo IPS (instructions per secund) z Athlon 845, lahko vidimo, da so kar 52% višji pri enakem taktu procesorja (AMD je napovedoval 42%). Zveni kar prelepo, kajne?

A se AMD-jevi nameni zdijo precej logični. Edini spekter namiznih računalnikov, ki trenutno doživljajo preporod, je igričarska industrija. Vsekakor je njihov cilj speljati igričarje večnemu tekmecu Intel-u.

AM4 prinaša vse, kar AM3+ zadnja leta več ni bil.

Več o posameznih novih tehnologijah, ki bodo prisotna znotraj procesorjev, si lahko preberete tukaj.

Nova platforma AM4

AM4 je vse, kar AM3+ v zadnjih letih več ni. Slednje je bil za nekatere kupce precejšnja odvrnitev, saj nativno nista bila podprta niti USB3.0 niti PCI-e 3.0 ipd. AM4 s seboj prinaša vse, kar lahko od sodobnih plošč pričakujemo. Vse od DDR4, PCI-E 3, USB 3.1, NVMe in SATA Express. Vsekakor nekaj, kar smo pri AM3 pogrešali.

Testi

Model

Spomin PCIe SATA + SATA Express USB 3.1 Gen2+3.1 Gen1+2.0 RAID OC
Max Ryzen Athlon&A Dimm Ryzen 3.0 Athlon&A Chipset Crossfire SLI
X370 64GB Dual-channel DDR4-2667 Dual-channel DDR4-2400 4x Dual rank DIMMs 16x 8x 8x JA JA 4+2 2+6+6 0,1,10 JA
 B350 64GB 6x JA NE 2+2 2+6+6 0,1,10 JA
A320 64GB? ? 4x NE NE 2+2 1+6+6 0,1,10 NE
X300 64GB? ? JA NE NE ?+? ?+?+? 0,1 JA
A/B300 64GB? ? JA NE NE ?+? ?+?+? 0,1

NE

 

Ryzen procesorje lahko prednaročite v spletni trgovini EIGRE.si!

Na FORUM nam povejte, kaj si sami mislite o Ryzen.

Shadows of Mordor bo dobil nadaljevanje

0

Shadows of War še ni bil uradno naznanjen in tudi vse informacije so kar hitro izbrisali, ampak vseeno niso bili dovolj hitri, da jih ne bi zasledili. Izvedeli smo, da bo nova igra izšla na Xbox One in PlayStation 4, kupili jo bomo lahko kot navadno izdajo (60$) ali zlato izdajo (100$). Vsebovala bo odprt svet, katerega bo mogoče v celoti raziskovati. Ovire, ki nas bodo čakale v “Middle Earth” svetu bomo lahko premagovali tudi s svojo osebno vojsko orkov. Nova igra naj bi izšla 22. avgusta letos, izdelujejo jo Monolith, založniki pa so Warner Bros.

Zlata izdaja bo vsebovala:

  • Slaughter Tribe Nemesis razširitev
  • Outlaw Tribe Nemesis razširitev
  • The Blade of Galadrel Story razširitev
  • The Desolation of Mordor Story razširitev
  • Vojaški zaklad

Obe “Nemesis” razširitvi bosta vsebovali nova orkovska plemena, naloge, možnosti, orožja, utrdbe, divjino in še t.i Mythic opremo.

“Story” razširitvi bosta predstavili popolnoma novo kampanjo, nove karakterje, ki jih bomo lahko tudi igrali, stranske naloge, sovražnike in zaveznike.

Na spodnji povezavi si lahko ogledate dražilnik.

Albion Online je dobil datum izida

0

Posodobitev v Albion Online prihaja 13. marca za tiste, ki imajo najgloblje žepe. Tisti s srednje globljimi žepi bodo lahko uživali 14. marca, tisti, ki boste plačali 29,95$, pa 15. marca. Galahad bo po razvijalskih napovedih predelal popolnoma celoten svet. Če vas zanimajo PvE vsebine, bo tudi za vas poskrbljeno, saj se bodo spremenile tudi te vsebine. Bolj natančno – celotna igra bo dobila naključne kampe, ki se bodo pokazali po svetu, domače baze in še druge PvE vsebine, katere bodo zagotovo pritegnile tudi tiste, ki niso navdušeni nad PvP-jem. Kar se tiče sveta, bodo novosti Royal Continents in Outlands, tudi število različnih okolji se bo povečalo. Bolj natančne stvari in podrobnosti nam razvijalci še nisozaupali, ampak vseeno jih bomo zvedeli kmalu, ker je marec tik pred vrati.

Poleg vseh novosti je Albion Online po dolgih letih v zaprti beti končno dobili datum izida. Igra bo izšla to poletje, bolj natančno 17. julija, kar je odlična novica, saj je to čas dopustov in počitnic in tisti res zagreti igralci se bodo lahko s polno močjo usmerili v ta peskovniški RPG.

10. marca bodo vsi strežniki izbrisani in nedostopni za vse igralce, ker bodo razvijalci pripravljali novosti. V naslednjih treh dneh pa bo izšla še posodobitev Galahad, katera ne bo zadnja. V maju bomo dobili še posodobitev Hector. Kar se tiče brisanja podatkov iz strežnikov, to verjetno ne bo zadnje, saj se pred uradnim izidom največkrat izbriše prav vse.

Albion Online bo mogoče igrati na Windows operacijskem sistemu, Linux-u in Mac-u. Igra bo po uradnem izidu izšla tudi za naprave Android in iOS kar je odlično, ker bomo lahko dostopali do igre skoraj povsod.

Pa igrajmo: Paladins

0

Skupaj smo igrali zastonjsko igro, ki na prvi pogled morda izgleda identično kot Overwatch. Ni se bati, da gre le za poceni kopijo, saj prinese na mizo svoje adute in svoj stil igranja. Poglejte si, kako smo to izvedeli tudi mi.

Star Wars: Han Solo – Snemanje se je uradno začelo

0

Začel se je pravi Lucasfilm, ki nam je prikazal popolnoma novo sliko igralcev, ki bodo nastopali v prihajajoči Vojni Zvezd. Kamere so že pripravljene za snemanje najboljšega tihotapca v celotni galaksiji in njegovega večnega prijatelja Chewbacce. Zgodba samega filma je postavljena pred dogodke prve Vojne Zvezd, imenovane Novo Upanje, kjer bo imel veliko težo tudi znani Lando Calrissian, s katerim ima Han veliko spominov, ki jih moramo še izvedeti.

Direktorja filma sta Phil Lord in Christopher Miller in tudi vodita celoten projekt. Ostala Zasedba pa vključuje Woody Harrelson, Emilia Clarke, Donlad Glover, Thandie Newton, Phoebe Walter-Bridge, Joonas Suotamo kot Chewbacca in Alden Ehrenreich kot Han Solo.

Upajmo, da bo Alden Ehrenreich-u uspelo tako dobro odigrati Hana, kot je to uspelo Harrison Ford-u, saj ima Vojna Zvezd veliko zvestih oboževalcev, ki ne tolerirajo napak. Pustimo se presenetiti. Kaj nam bodo pripravili tokrat v galaksiji daleč daleč proč?

Blitzkrieg 3 bo dobil umetno inteligenco, delujočo na principu nevronskega omrežja

0

Razvojni studio Nival je sporočil, da jim je uspelo razrešiti enega največjih problemov v strateških igrah – umetno inteligenco. Inženirji podjetja so ustvarili prvo umetno inteligenco v strateških igrah, ki deluje na principu nevronskega omrežja. Kar nekaj podjetij (DeepMind, IBM…) si že dalj časa prizadeva isto stvar. Umetna inteligenca, imenovana Boris, je zmožna igrati na ravni najboljših igralcev brez goljufanja in uporabe skritih informacij o sovražniku.

Boris vsakih par sekund analizira dogajanje in tako predvideva obnašanje sovražnikov. To mu omogoča, da izvede razne protiukrepe, ki jih od navadne umetne inteligence ne bi pričakovali. Na uradnem Youtube kanalu igre Blitzkrieg 3 si lahko ogledate Borisa med igranjem proti enemu od razvijalcev. V videu je poudarjeno nenavadno obnašanje umetne inteligence. Boris aktivno preiskuje zemljevid, pametno postavlja enote in uporablja različne taktike, ki jih prilagodi glede na situacijo. Primer tega je viden, ko Boris pošlje skupino padalcev na sovražnega tanka. Ko ta dobi okrepitve, njegove enote takoj poiščejo kritje v stavbah in poskušajo uporabiti pomoč topništva. V videu je poudarjeno tudi, da se bodo igralci lahko pomerili proti Borisu v prihajajoči posodobitvi, ki bo na voljo marca.

Direktor podjetja Nival, Sergey Orlovskiy je dejal: “kljub temu, da vodilna podjetja že dalj časa skušajo razrešiti ta problem, smo mi prvi, ki jim je uspelo ustvariti umetno inteligenco, delujočo na principu nevronskega omrežja. Vedeti morate, da Boris igra pošteno. Ne uporablja podatkov, za katere ne bi smel vedeti ali so skrita pod meglico. Dali smo mu le osnovne taktične manevre in z njihovo pomočjo je sam izumil malo morje strategij. Sprejema odločitve, ki se jih ne bi sramoval niti talentiran vojaški vodja. Soočili smo se s težavo, saj je njegova dejanja zelo težko predvideti in še pomembneje, jih ločiti od dejanj igralcev.”

Govorniki podjetja so dejali tudi, da bo takšna umetna inteligenca stalnica v ne-tako-daljni prihodnosti. Prej ali slej bodo generali, gnani s smeri umetne inteligence prehiteli ljudi in meje bodo branile vojske, ki jih bo nadzorovala umetna inteligenca.

Več informacij o igri in posodobitvi lahko najdete na uradni strani ali steam strani igre.

Predogled: Pit People

Razvojna ekipa: The Behemoth (ZDA)
Založnik: The Behemoth
Spletna stran: https://www.thebehemoth.com/
Steam: http://store.steampowered.com/app/291860/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=7xsTlKA7NTc
Platforme: PC, Xbox One 
Operacijski sistemi: Windows Vista+
Datum izida: 13.1.2017
Cena: 
19.99€

Testna različica: Update 2


 Pregled

Kaj imajo skupnega konji, pritlikavci, požigalci in ptički? Vse najdete v igri Pit People, novem projektu razvojnega studia The Behemoth, ki je znano po svojih uspešnicah Castle Crashers in Battleblock Theater. Gre za eno redkih podjetij, ki se lahko pohvali s tremi igrami, ocenjenimi nad 95% na platformi Steam. In to s skupno  več kot 80 000 ocenami! To veliko pove o tem, kaj pričakovati od razvijalcev in že takoj lahko potrdim, da bo tudi Pit People velik hit, čeprav je še vedno v zgodnjem dostopu. Tudi cena je kar nizka, saj je trenutno v zgodnjem dostopu na voljo za 15€.

Kozje zadnjice so resna zadeva

Prva stvar, ki bo velikemu številu ljudi že takoj znana, je sam stil. Ne govorim le o izgledu, ampak o celotnem načinu, kako je igra predstavljena. Estetika je skorajda identična kot pri Castle Crashers, čeprav gre za povsem drugačno igro. Odlično nalogo opravi tudi Will Stamper, čigar ciničen glas je bil vključen tudi v Battleblock Theater. S svojimi stalnimi pripombami odlično opravi nalogo zlobnega, zdolgočasenega nebeškega bitja, ki se izživlja nad vašimi junaki.

Pa preidimo k zgodbi. Sicer name sama zgodovina sveta ni znana, igra se namreč prične, ko vanj trešči ogromni medved, ki red spremeni v vsesplošen kaos. Verjemite, sliši se dosti bolj čudno, kot je to predstavljeno v sami igri. Pričnete kot Horacio, nabiralec borovnic, ki ga je medo oropal družine, zaradi česar je prisegel, da se bo maščeval… seveda ob stalnem norčevanju naratorja. Kmalu se mu pridruži princeska, ki so ji “čeladarji” ubili očeta in jo prav tako goni maščevanje. Zadnji dve “glavni” osebi srečate še kmalu po tem, a za tem ste prepuščeni sami sebi. Glavna zgodba je zaenkrat dolga le kakšni dve uri in vidno je, da gre zaenkrat bolj kot ne le za uvodnik, a po tem imate še vedno na voljo preko sto stranskih misij in tako igra že sedaj nudi preko dvajset ur vsebine.

Celotni zemljevid je razdeljen na šest-kotna polja

Princip igranja je zelo simplističen. Večino stvari opravite v štabu, mestu, kjer vlada stalna zabava. Tam lahko opremljate svojo skupino čudakov, najemate nove člane, se pomerite v areni proti računalniku ali drugim igralcem ter spreminjate glasbo in težavnost. Takoj, ko se odpravite iz mesta, vas pričaka obširen zemljevid, kjer opravljate različne naloge in se borite proti skupinam sovragov. Ko se s katero izmed skupin soočite, se vse prestavi v potezni način, kjer izmenično premikate enote, katere samodejno napadejo (navadno) najbližje tarče. Za uspešnost je potrebno taktično načrtovati, držati dobro postavitev in imeti tudi malo sreče. Ko ena izmed strani končno omaga, dobite primerjalni zaslon, kjer je izpisano, koliko škode je kateri izmed vojščakov povzročil, koliko škode prejel ter ozdravil in kako je bil koristen na druge načine.

Verjetno vam ni niti malo jasno, kaj se tu dogaja

Vojščaki so zelo raznoliki, vključujejo vse od standardnih ljudi pa do letečih vil, trolov, tortic in prdečih gob. Vsak ima svoje prednosti in slabosti, je občutljiv na določeno vrsto škode in ima razne pasivne sposobnosti. Aktivnih sposobnosti namreč ni in to je ena od stvari, ki bi še izboljšala že tako dobro igro. A raznolikosti je več kot dovolj in s preko 1300 kosi opreme, ki jih imate na voljo, lahko enote še dodatno modificirate. Seveda ne bil imel nič proti še številčnejšim kreaturam, ker sčasoma začnete srečevati vedno iste sovražnike.

Kot lahko sklepate že iz prejšnjih naslovov, ima tudi Pit People poudarek na co-op. Lahko igrate lokalno ali pa preko spleta in sam način je odlično vpeljan v samo igro. Žal je možno naokoli pohajkovati le s po enim prijateljem, a v areni se lahko pomerite med seboj štirje – seveda za nagrado najbolj prdeče gobe. Med bojem obe igralca istočasno postavljata svoje enote in ko se oba strinjata s postavitvijo, se poteze izvedejo. Majhen problem tu lahko povzroča kamera, ki občasno, sploh če so enote razporejene po mapi, skače naokoli. Srednje moteče, a razvijalci so že dejali, da bodo tudi to popravili – navsezadnje gre za igro v zgodnjem dostopu. Tudi če nimate prijatelja, je enoigralski način še vedno zelo zabaven in tako igranje v dvoje ni potrebno (čeprav je v dvoje seveda vse bolj zabavno).

Vsak od bojevnikov ima različne statistike in sposobnosti

Kot sem že takoj na začetku namignil, sta se mi izgled in atmosfera zdela fantastična. Z risankastim videzom in mnogo humorja je primerna tako za mladež, kot tudi za našega urednika Borisa. Še moja dvoletna nečakinja je navdušena gledala v zaslon in nemalokrat polna navdušenja izustila “KA-TO”. Humor je prisoten povsod. Vse od imen, pogovorov, kostumov, načina hoje… POVSOD. Nekatere šale so morda bolj otročje in mejijo na straniščni humor (dobesedno), a druge so bolj sofisticirane in se nanašajo tudi na reference, ki ne bodo vsem jasne.

Tudi delovanje je gladko tudi na integriranih grafičnih karticah, kar je zelo pohvalno. Dobro – ne bi rekel, da izgleda ravno grafično zahtevno, a še vedno je to, da jo na 60 sličicah na sekundo lahko igrate tudi na starejših sistemih, velik plus. Še ena stvar, ki je nadvse fantastična, je tudi glasbena podlaga. Odlično se poda in tudi po desetih urah mi je še vedno isto všeč kot na začetku. Res, tudi, če igre ne nameravate igrati, si na spletu še vedno poiščite podlago, tako dobra je.

Seveda so tu tudi nagrade

Zaključek

Kot lahko vidite, je Pit People ena mojih najljubših iger doslej v tem letu. Vključuje elemente, ki bodo všeč velikemu številu ljudi in le redko kdo bo v njej našel kaj, kar bi sovražil. Zabaven humor, prikupen izgled, dobre mehanike in veliko število prilagoditev so le nekatere izmed stvari, ki so pripomogle k mojem navdušenju. Nadvse priporočam nakup, tudi če nameravate igrati sami. Če pa lahko igrate še s kom, pa še toliko bolje. Pa veliko užitkov pri igranju in čim manj škoda-konjev in prdečih gob… sami nemaršni softiči.

Ark: Survival Evolved – Dobili smo prve posnetke virtualne resničnosti

0

Igra, ki je že leta in leta v zgodnjem dostopu je dobila nadgradnjo z virtualno resničnostjo imenovano Ark Park, kjer se bomo lahko dinozavrov skoraj dotaknili in jih doživeli skoraj tako, kot če bi imeli pravi Jurassic Park. Snail Games so s to potezo zagotovo naredili pravilen korak, saj postaja virtualna resničnost vedno boljša in bolj popularna. S časom bodo tudi cene strojne opreme padle. Razvijalci so Ark Park naredili ločeno od njihove igre Ark: Survival Evolved, saj je igra veliko bolj akcijsko naravnana in to lahko povzroči probleme uporabnikom z VR očali na glavi. Seveda je Ark Park del igre, ki že obstaja in če se boste kdaj naveličali občudovanja prelepega sveta in dinozavrov lahko še vedno igrate tudi “hardcore” preživetveno igro brez meja.

Ark Park bo izšel za PlayStation VR, HTC Vive in Oculus Rift. Na platformi Steam je že na seznamu, a datum izida še ni znan. Upajmo, da bodo pri Snail Games zadevo bolj dodelali, kot so to naredili z Ark: Survival Evolved, kateri je že mnogo leto v razvoju in še vedno ni nič kaj bližje uradnega izida. Trenutno lahko igro kupite za 27,99€.

32-bit ali 64-bit Operacijski Sistem

0

Ok, tukaj moramo začeti z osnovami. Kolikor vemo, štejemo desetiško. Torej ena je 1, dva je 2 in tako dalje. Kaj pa računalnik? Ta skrbno načrtovan zabojček elektronike šteje binarno, kar pomeni, da pozna samo dve števili, oziroma dve stanji. To sta 0 in 1. Ena številka predstavlja 1 bit, kar pomeni da lahko 1 bit predstavlja dve vrednosti: 0 ali 1. Posledično 2 bita predstavljata 4 vrednosti, 3 biti 8 vrednosti in tako naprej. Vsak bit nam podvoji možnost verjetnih vrednosti.

Primer:
1 bit = 0 ali 1
2 bit = 00 ali 01 ali 10 ali 11
4 biti = 0000; 0001; 0011; 0111; 1111; 0101; 0110; 1100

Po takem sistemu enkrat dosežemo 32 bitov kar predstavlja 4,294,967,296 vrednosti in 64 bitov kar predstavlja 18,446,744,073,709,551,616 vrednosti. Kaj nam te številke sploh povedo? Skozi leta računalniškega sveta so se procesorji in programska oprema, ki podpira te čipe, razvijali in dosegali nove računske moči. Naj pojasnim s pomočjo zgodovine:

  • Intel 8080, procesor iz 70ih let prejšnjega stoletja, je podpiral samo 8 bitno računanje
  • Windows 3.1 je bil leta 1992 prvi operacijski sistem, ki je podpiral 16 bitne procesorje
  • Prvi 64 bitni procesor pa je izdelal AMD leta 2003
  • Prvi pametni mobilnik s 64 bitnim čipom je bil Applov iPhone 5s leta 2014

Danes 64 bitni sistem, pogosto označen s x64, lahko počne mnogo več kot 32 bitni sistem, kar je razvidno iz zgornji številk, ne pa iz imena, oziroma kratice x86. Ta kratica je ostala še iz časa Windows Viste, ko je 32 bitne programe razvrstila v mapo “Program Files (x86)”. Dandanes najverjetneje uporabljate 64 bitni čip s 64-bitnim operacijskim sistemom, kateri poganja, kot ste že ugotovili, 64 bitne aplikacije. Lahko pa še vedno dobite zadnje verzije Windowsov (od 7 pa do 10) v 32 bitni verziji.

Kaj imam pa jaz?

Verjetno se kdo od vas zdaj sprašuje. “Kako naj vem, kaj pa imam nameščeno?” Moj odgovor: “Nič lažjega.” Če uporabljate Windows na računalniku, novejšem od 10 let, je vaš procesor najverjetneje 64 bitni, kar pa ni nujno za vaš operacijski sistem, ki je še vedno lahko 32 biten. To lahko pogledate tako, da v “start menu” vpišite “Sistem” in pritisnite enter. Odpre se vam spodnje okno. Poiščete “Vrsta sistema” in preberete kaj piše v nadaljevanju. V mojem primeru je 64-bitni operacijski sistem, procesor x64.

Kakšen OS imam?

Zakaj še imamo 32 bitni sistem?

Zakaj bi kdo hotel namestiti 32 bitni operacijski sistem na svoj računalnik? Največji razlog je, ker imate 32 bitni procesor, kar zahteva 32 bitni operacijski sistem. Kdo pa še ima tako stare procesorje? Intel je začel izdelovat 32 bitne čipe s 80386 procesorjem davnega leta 1985. Če ste svoj računalnik kupili leta 2005 ali kasneje, je pa zelo malo verjetno, da vsebuje 32 bitni čip.

Intel 80386

Bolj verjetno je, da imate star operacijski sistem, ki temelji na 32 bitni zasnovi in najverjetneje ne boste z nobeno posodobitvijo skočili na 64 bitov. Z enostavnim programom “64bit Checker“, lahko pogledate ali je vaš računalnik pripravljen na divjo zabavo z 64 bitnim operacijskim sistemom. Program dela z vsemi verzijami Windows-ov, vse do različice “Windows 95”.

Namestitev 32 bitnega operacijskega sistema na 64 bitno arhitekturo, bo delovalo povsem v redu in brez težav, vendar ne bo optimalno. Vaša največja omejitev, če se odločite podati na pot z 32 bitnim operacijskim sistemom je, da ne boste morali unovčiti več kot 4GB pomnilnika (RAM). To pa ne pomeni, da ga ne morete vstaviti v vaš sistem. Prav tako lahko uporabite mogočnih 32GB pomnilnika, vendar bo vaš sistem lahko uporabljal le 4GB in ostalih 28GB ne bo niti pozdravil, ampak bo odvihral mimo, kot da zanj ne obstajajo. Če pa to neverjetno kapaciteto pomnilnika uporabite v sožitju z 64 bitnim operacijskim sistemom, bo razlika precej opazna.

Kot zanimivost bi rad omenil, da Windows 10 podpira do 2TB pomnilnika (2000GB) ali 128GB, če uporabljate Windows 10 Home. Je pa teoretična največja velikost pomnilnika pri operacijskih sistemih z 64 biti 16 eksabajtov (16,000,000,000 GB), vendar je naša razvojna pot še precej dolga, preden bomo razvili strojno opremo, ki bo podpirala tako velikost. Kar naenkrat nakup sistema z 16GB rama ni več tako impresivno, kot se nam je sprva zdelo, kajne?

128GB pomnilnika (8x16GB)

Ni pa možnost za uporabo večje kapacitete pomnilnika edina prednost 64 bitnega preračunavanja. Tukaj lahko najdemo še izboljšave, ki s prostim očesom niso vidne.

Verjetno ste tudi že opazili, da so nekateri programi, ki jih prenesete iz spleta, dostopni v dveh verzijah – 32 bit in 64 bit. Eden takih programov je tudi “WinRAR“, kjer imamo več možnosti.

Zakaj pa so še vedno dostopni programi za 32 bitne operacijske sisteme? Zato ker so še vedno med nami in potrebujejo 32 bitno programsko opremo. Najverjetneje 64 bitne programske opreme ne boste morali namestiti, zagnati pa zagotovo ne. Torej, 64 bitni operacijski sistemi podpirajo 32 bitno programsko opremo, saj imajo zato vgrajene “emulatorje”. Če pogledate na svoj C: disk in boste našli dve mapi, eno poimenovano “Program Files” za 64 bitne programe in drugo “Program files (x86) za 32 bitne programe. Poglejte in presenečeni boste koliko 32 bitne kode še obstaja.

Kaj pa pametni mobilniki?

Kot sem vam že zgoraj omenil, je bil prvi pametni telefon s 64 bitnim čipom (Applov A7 procesor) iPhone 5s. Leta 2015 je Apple najavil, da bo vsa iOS programska oprema prešla na 64 bitov. Tako lahko letos le stežka odpremo 32 bitno aplikacijo v zadnji verziji iOS, saj nam izpiše opozorilo “Not optimized. Using it may affect overall system performance.” Izjema je nekaj starih naprav, ki podpirajo iOS 10 in vsebujejo 32 bitne čipe.

V taboru Android je malo bolj zapleteno, oziroma je potrebnega več truda. Če vaša naprava ne podpira Androida 5.0 ali novejšega, je najverjetneje 32 bitna. Če pa želite sami preveriti, si lahko namestite brezplačno aplikacijo “AnTuTu Benchmark” in poglejte pod zavihek “Info”. Poiščite oddelek “OS” in takoj v naslednji vrstici vidite kakšno verzijo Androida uporabljate.

Vendar pa mobilna industrija ni prešla iz 32 bitov na 64 bitov zaradi uporabe več pomnilnika. Prav tako uporaba 64 bitne operacijskega sistema ne pomeni boljšo učinkovitost. Kar precej Androidov z 32 biti se je lahko kosalo s takrat novim iPhone 5s in njegovimi 64 biti. Ne, pametni mobilniki so prešli na 64 bitno tehnologijo zaradi drugih prednosti, kot so boljša enkripcija, novi 64 bitni čipi, (ki so primorali k manjši porabi električne energije, kar je danes zelo pomembno) itd.

Kaj smo se naučili?

Torej novi, oziroma bolje rečeno novejši 64 bitni operacijski sistemi so dandanes več ali manj nuja, če želimo uporabljati več kot 4GB pomnilnika, kar pa tudi je za nas potrošnike glavna in večja razlika. Kar lahko še opazimo in nam včasih povzroča kar precej sivih las, je programska oprema, katera mora biti toliko bitna, kot operacijski sistem sam. Sicer 64 bitni Windowsi podpirajo stare 32 bitne programe. To sicer ni priporočljivo, zato če je le možno, uporabite 64 bitno različico.

Kar se pa mobilne tehnologije tiče, vam pa predlagam (razen če ste “smart phone enthusiast”), da pozabite na to, saj 64 bitni Android ne bo preprečil zatikanja in 64 bitni iOS bo še vedno zaprt operacijski sistem s kupom svoje programske opreme, ki je nujna za uporabo (razen v primeru “jailbreaka”).

Ghost Recon: Wildlands odprta beta je pred vrati

0

Igro si lahko prenesemo in naložimo na svoj računalnik, ampak odprto beto bo možno igrati šele v četrtek 23. februarja. Ubisoft je tokrat priskrbel vsem uporabnikom še mini igro, katera bo dostopna na isti dan, kot celotna igra na PlayStation trgovini, Xbox trgovini in na Steam-u ali kar preko vaškega najljubšega brskalnika kot interaktiven zemljevid. Ta prav posebna igra se imenuje A World With No Heroes, kjer bo lahko vsak izmed uporabnikov raziskoval divjo Bolivijsko področje skozi kar 50 različnih kamer. Igra bo omogočila pridobivanje različnih nagrad, ki jih bomo lahko uporabili v Ghost Recon: Wildlands. 

Vsi, ki so igro že testirali v zaprti beti, bodo dobili dostop do t.i “Unidad Conspiracy”, ki vsebuje tri izključne naloge, katere bomo lahko odigrali, ko bo igra uradno izšla. Seveda bomo za igranje teh posebnih nalog morali kupiti celotno igro Ghost Recon: Wildlands na istem računu, kjer smo igrali tudi obe beta testiranji.

Pričakovana divjaška co-op igra bo imela precej velik odprt svet, katerega se vam splača testirati in če imate prijatelje, še njih povabiti v ta svet. Ghost Recon Wildlands izide 7. marca 2017 na PC, Xbox One in PlayStation 4. 

Overwatch-ov naslednji junak morda ne bo Doomfist

0

Kljub mnogim namigovanjem, da bo naslednji junak Blizzard-ove uspešnice Overwatch Doomfist, ki mu bo glas posodil Terry Crews (vsem znan iz Old Spice reklam), je direktor Jeff Kaplan na forumu objavil, da se vse lahko še spremeni.

Med pogovori na forumu o manjkajočih “emotih” nekaterih likov je namreč objavil, da je v trenutku v izdelavi več junakov, nato pa dodal še “24 morda ne bo, kdor mislite, da bo.”

Sicer je bilo že bolj kot ne splošno sprejeto, da bo 24. junak Doomfist, a besede direktorja na to vržejo drobec dvoma. Glede manjkajočih “emotov” pa je dodal še “Med prioritiziranje se vedno vprašamo, kaj je za večino ljudi najbolj pomembno. Trenutno menimo, da je to vključitev novega junaka. Upam, da razumete.”

To poroji vprašanje, kdo pa bo naslednji junak? Morda bo to Doomfist, kot so vsi domnevali, a vseeno je direktorjev odgovor sprožil veliko govoric.

Kaj prihaja v popravku igre Rainbow Six Siege?

0

Popravek 2.1.1. za igro Rainbow Six Siege prihaja jutri za PC, PS4 in Xbox One.

Vključuje vse od specifičnih popravkov, splošnih odstranitev hroščev pa do izboljšav, namenjenim igralni izkušnji.

Seznam (za Boga, tega pa ne bom prevajal):

High impact fixes

  • Fixed – Players sometimes spawn with the point of view of a distant camera.
  • Fixed – Player sometimes spawns as immobile drone, which carries over to the action phase.
  • Fixed – Black Mirror can be activated from the front.
  • Fixed – When Mira’s OWM is placed on a reinforced wall, defenders can melee X-KAIROS pellets, exothermic charge or any other gadgets on the other side of the glass.
  • Fixed – Teammates killing themselves on Exothermic Charges, X-KAIROS charges, and claymores registered as a team kill.
  • Fixed – Operators’ skin textures in headgear pictures and character model preview are low-resolution.
  • Fixed – Diamond weapon skin can only be applied to Mira and Jackal.
  • Fixed – Diamond weapon skin unavailable in Shop.

Gameplay

  • Fixed – The “heavy breathing” from DBNO Operators lingers after being revived.
  • Fixed – The client will crash at the splash screen when signing out from an account in the switch profile menu.
  • Fixed – Players teleport briefly after joining a game in progress.
  • Fixed – Team kills recorded incorrectly if a teammate leaves a match then rejoins.
  • Fixed – When afflicted by Yokai’s drone while using a camera, player could no longer switch back.
  • Fixed – It’s impossible to crouch and melee at the same time.
  • Fixed – Players are able to spot enemies with jammed drones.

Game modes

Terrorist Hunt

  • Fixed – Bomb A and Bomb B icons do not appear at the top of the HUD.
  • Fixed – Bombers are missing waist level textures.
  • Fixed – Location Pings persist on the map after the Terrorist has died.
  • Fixed – Bomber pathing is obstructed by Barricades.
  • Fixed – One squad member doesn’t follow the others when joining a Terrorist Hunt match.

Bomb

  • Fixed – The sound propagation from Defuser planting is too low.
  • Fixed – When disabling the Defuser, Operator’s hands are offset

Hostage

  • Fixed – Timer and infinite time symbol are missing on the HUD.

Secure Area

  • Fixed – The final Defender cannot remain in a DBNO state while contesting the objective.

Caster Camera

  • Fixed – Operator Icons turn white after switching between players in 1st person view.
  • Fixed – Teammates are not highlighted if the player had previously spectated a custom game session.
  • Fixed – Caster View can appear broken depending on which floor is being viewed.
  • Fixed – Surrender option remains on the scoreboard if the caster previously initiated a surrender vote.

Custom game

  • Fixed – Error “4-0xFFF0BDC0” was received when a player attempted to join an Online Custom Game.
  • Fixed – Error 3-0x000A0002 was received when a player attempted to create a Custom Dedicated Match.

Operators

Mira

  • Fixed – Black Mirror is sometimes able to be placed in a way that blocks a nearby doorway.
  • Fixed – The Black Mirror canister cannot be interacted with.
  • Fixed – Improper behavior of wall during destruction of walls with metal beams in the middle when using the Black Mirror device.
  • Fixed – Weapon Charms clip through Mira’s hand.

Jackal

  • Fixed – While the Eyenox device is active, Jackal is unable to see the red light on active Cameras.
  • Fixed – Eyenox prevents Jackal from seeing red lights on active cameras.
  • Fixed – Grouping system on “C7E” rifle inaccurate on PS4 versus PC.

Fuze

  • Fixed – Knee passes through Operator’s shield when crouched.
  • Fixed – Breaching charges can fail to detonate if detonated immediately after a Cluster Charge.
  • Fixed – Cluster Charge grenades have no collision with Operators when the player is positioned near the wall where the gadget is deployed.
  • Fixed – Cluster Charge is able to be destroyed by Thatcher’s EMP Grenade.
  • Fixed – Player is no longer able to control Fuze after detonating two cluster charges.

Hibana

  • Fixed – The operator will lose the functionality for the X-KAIROS launcher if the reload action is interrupted by a “Welcome Mat” being triggered.
  • Fixed – Sidearm recoil is higher than desired, and accuracy is lower than desired.
  • Fixed – On night maps, Hibana’s X-KAIROS pellets create a glittering effect when triggered. Party’s over everybody.

Echo

  • Fixed – The Hovering Drone is unable to enter Weapon Mode if placed underneath the torso of any operator.
  • Fixed – Yokai Drone will sometimes lose signal when attacking to some parts of the roof on Oregon.
  • Fixed – Sidearm recoil is higher than desired, and accuracy is lower than desired.
  • Fixed – EDD’s laser vanishes if Kapkan is hit by Yokai’s disrupt while picking up gadget.
  • Fixed – PDA has incorrect reflection visual effects.

Montagne

  • Fixed – The extended shield of Montagne disappears while in prone and looking from a certain angle.
  • Fixed – Once Montagne made a melee attack, his right hand clips trough his shield while deploying it.
  • Fixed – Knee passes through Operator’s shield when crouched.

Thermite

  • Fixed – The Legendary Texan Dynamite charge persists for several seconds after it has been destroyed.

Jager

  • Fixed – Magpie is missing audio and visual effects when a grenade is thrown towards it.

Blackbeard

  • Fixed – Destructible shield is not destroyable when Friendly fire is set to off in a Custom Match

Valkyrie

  • Fixed – Black Eyes are not properly attaching to walls when tossed at a frame.

Tachanka

  • Fixed – Destructible shield is not destroyable when Friendly fire is set to off in a Custom Match.

Blitz

  • Fixed – Knee passes through Operator’s shield when crouched.

IQ

  • Fixed – EDF detects Fuze’s Cluster Charge pucks.

Smoke

  • Fixed – A flickering prompt appears in the upper left corner of the screen.

Level design

Coastline

  • Fixed – Various LOD fixes.

Bank

  • Fixed – Various LOD fixes.

Skyscraper

  • Fixed – Vaulting does not work on the 1F Outside (South side).
  • Fixed – Various LOD fixes.

University

  • Fixed – Various LOD fixes.
  • Fixed – Narrow wall in Kitchen Spawn that requires two reinforced walls to cover.

Border

  • Fixed – Various LOD fixes.

Border

  • Fixed – Various LOD fixes.
  • Fixed – Door frame in Dorm Main Hall disappears at range.
  • Fixed – Sofa disappears at ranged in Master Bedroom.
  • Fixed – Metal information plates disappear at range in Watch Tower.
  • Fixed – Plates hanging on the walls disappear at range.

House

  • Fixed – Various LOD fixes.
  • Fixed – Jacuzzi is not fully skinned.

Clubhouse

  • Fixed – Various LOD fixes.
  • Fixed – Blue flickering after player’s spawn in on Terrorist Hunt.
  • Fixed – LOD on amplifier and candles at Chapel.

Kafe

  • Fixed – Various LOD fixes.
  • Fixed – River Docks is not fully skinned.

Hereford Base

  • Fixed – Various LOD fixes.

Chalet

  • Fixed – Various LOD fixes.

Favela

  • Fixed – Small gap in the floor next to the door frame.
  • Fixed – Various LOD fixes.

User experience

  • Fixed – Gradient is applied over top of the tabs in the menu.
  • Fixed – There is no error message displayed when offline and selecting “Multiplayer”.
  • Fixed – Inconsistency between thumbnail picture and the preview for headgear on Thatcher.
  • Fixed – Missing thumbnail picture for Doc’s uniform.
  • Fixed – Menu’s disappear after changing the menu language and accepting a party invite at the same time.
  • Fixed – Inconsistency between thumbnail picture and the preview for multiple Blackbeard headgears.
  • Fixed – Information about Doc’s Unique Gadget is incomplete.
  • Fixed – Inconsistency between thumbnail picture and preview on Creneau headgear for Rook.
  • Fixed – Inconsistency between thumbnail picture and preview on Robin headgear for Blitz.
  • Fixed – Scrolling through the shop with the mouse wheel only works when hovering over an item.
  • Fixed – When running with a weapon, Operator’s arms are misplaced.
  • Fixed – Tokeiso and Gunba Weapon Charm names and descriptions are swapped.
  • Fixed – Players sometimes encounter their MMR reading as 4294267187 when they are a Copper 3.
  • Fixed – Previewing Universal Charms zooms into the wrong part of a weapon.
  • Fixed – Under rare circumstances, the main menu will disappear.
  • Fixed – Players are not able to confirm their spot in Dedicated Custom Matches.
  • Fixed – Ryuko Weapon Skin does not properly apply to the UMP 45.
  • Fixed – Aki No Tsuru Weapon Skin does not properly apply to certain weapons.
  • Fixed – Inconsistencies between time played and time registered by the game statistics.
  • Fixed – “Full Roster” achievement not awarded after unlocking all Operators.
  • Fixed – Icons appearing as placeholder for certain charms.
  • Fixed – The “Ralphie” Christmas skin not appearing properly for players who completed the event.
  • Fixed – Operator’s facial expression animations in headgear and preview were incorrect. (BDU view will be fixed in 2.1.2)
  • Fixed – Mira’s chibi charm appeared low quality.
  • Fixed – Buying the GEO Traje De Luces bundle doesn’t unlock the Chaquetilla skin for the PDW9.
  • Fixed – Doc and Rook have identical Red Crow headgear and were embarrassed to show up at parties wearing the same accessories.
  • Fixed – Placeholder texture spotted on Castle’s default headgear glasses.
  • Fixed – Rook’s Red Crow headgear is identical to his default headgear when previewed or equipped in the Album and Shop.
  • Fixed – Name incorrect for the Y1 – 8 Operators bundle on the Russian client.
  • Fixed – Inconsistency between characters’ eyes in headgear preview and thumbnails.
  • Fixed – Pro League All Gold Sets Uniforms textures not applied to Operators in first person view.
  • Fixed – If 15 items are present in Digital Content, the last one will appear cut off.
  • Fixed – Weapons with certain sights are not aligned.
  • Fixed – The M590A1 iron sight is not properly aligned with the red dot.
  • Fixed – The AR33 reflex sight is misaligned.
  • Fixed – The AR33 holo sight is misaligned.
  • Fixed – Girih weapon skin is missing across all weapons.
  • Fixed – During game data installation process, the Operators tab is inactive although it has a yellow notification dot underneath it, teasing you.
  • Fixed – Resolution inconsistencies with DJ GSG9 bundle.
  • Fixed – Broken selection control in the Currency Packs menu.
  • Fixed – Fade is missing on both sides of the screen when viewing Operators in full-screen in Album and Shop.
  • Fixed – Valkyrie’s Overlord headgear has a placeholder thumbnail image.
  • Fixed – KT Banshee P.D. headgear for Doc has the same texture as the Dust Line headgear.
  • Fixed – The text written on the Mix Tape charm is in low resolution.
  • Fixed – The Saint-Jean Bundle description doesn’t mention the name of the charm.
  • Fixed – Several Bushido payment confirmation pop-ups have placeholder banners.
  • Fixed – Several Bundles have placeholder presentation images.
  • Fixed – The Headgear preview shows a headgear that is not in the game.
  • Fixed – Black textures visible on Fuze KT Raid Camo Uniform’s thumbnail.
  • Fixed – Players are able to circumvent certain intended functionality through the use of the Quick Join button.

Test slušalk: Razer Kraken Pro v2

Razer je znamka, za katero je vsaj slišal že skorajda vsak igričar. Izdelujejo vse, od tipkovnic, mišk, računalnikov… v glavnem, na trgu računalniške tehnologije so precej znani. Sedaj smo dočakali izid njihovih novih slušalk za širše občinstvo, kar je bil tudi vedno cilj Kraken serije. Pro V2 različica, ki smo jo na test prejeli, za razliko od dražjega bratca Kraken 7.1 vsebuje par premijskih dodatkov, oglašujejo pa jo tudi kot “slušalke za e-sports profesionalce” – vse to za solidno ceno 85€. Nisem si mogel pomagati, da ne bi videl, da so na uradni strani večino slike majhnih, čemernih Korejcev. Ne zveni ravno obetavno za velikana, kakršen sem sam.


Tehnične specifikacije

  • Frekvenčni razpon: 12 Hz – 28 kHz
  • Impedenca: 32 Ω @ 1 kHz
  • Občutljivost (@1 kHz): 118 dB
  • Zvočniki: 50 mm
  • Premer notranjosti naušnikov: 56 mm
  • Povezljivost: Analogni 3.5 mm priključek
  • Dolžina kabla: 1.3 m + 2 m  podaljšek
  • Približna teža: 322 g

Mikrofon

  • Frekvenčni razpon: 100 Hz – 10 kHz
  • Razmerje signal-to-noise: > 55 dB
  • Občutljivost (@1 kHz): -38 ± 3 dB
  • Oblika: Enosmerni ECM boom

Embalaža

Slušalke sem prejel v nevpadljivi, zadržani, a všečno oblikovani embalaži črno-zelene kombinacije. Slednje sicer Vijolicam ne bo všeč, vendar je zeleno-črna barvna kombinacija že dalj časa značilna za Razer. Na sprednji strani se nahaja slika slušalk, ob katerem je bleščeč srebrni napis Kraken Pro V2.

Na zadnji strani so na zelo kratko predstavljene odmevnejše funkcije, spodnjo polovico pa prekriva zelo kratek opis v več jezikih. Kot lahko vidite, je naš primerek večinoma prekrival slovenski opis. Embalaža je tudi sicer neodsojna, kar mi je osebno všeč, sveti se samo slika slušalk na prednji strani.

Verjetno ste opazili, da tehnične specifikacije manjkajo… ali pač? Ne, dejansko se skrivajo na spodnjem delu škatle, skupaj s serijsko številko.

Takoj, ko sem škatlo odprl sem lahko opazil vzorno zapakirane slušalke. Takoj je pozornost pritegnil napis: »Welcome to the cult of Razer.« Hmm… ne pomnim, da bi se vanj kdaj včlanil? Kakorkoli, njihovo povabilo bom zaenkrat potisnil na stran. Pogledu ne uide, da so slušalke dobro zaščitene tudi na vidni strani, saj se na odpiralnem delu nahaja mikro pena, ki jih ščiti pred udarci in praskami.Takoj, ko sem odstranil povabilo, sem pograbil slušalke in jih izvlekel. »Nekam lahke so«, sem dejal med tem, ko sem si prilagajal velikost in jih dajal na glavo. Pa bodo ustrezale 191cm pošasti?

Razen slušalk kaj dosti priboljškov ni dodanih. Zelo mi je všeč podaljšek, ki sicer kratek kabel podaljša in mu doda priklop za mikrofon. Tudi navodila so priložena. Če jih navadno ne berete, vseeno priporočam, da jih odprete, sploh če ste ljubitelj nalepk. Razer je namreč v navodilih dodal nalepki s svojim logotipom. Uh… kaj pa je to? Pod škatlo je prilepljeno še eno pismo, ki kupca spet pozdravi v svet Razer-ja, podpisana s strani samega direktorja podjetja.


Izgled in občutek

Preden preidem na bistveno lastnost slušalk – zvok, bom napisal kaj več o samem izgledu. Razen Kraken Pro V2 so simplistične slušalke preprostega izgleda, česar od Azijcev nisem vajen. Na voljo so v črni, zeleni in beli barvi, naš primerek pa je bil črn. Najbolj me je presenetilo, da LED osvetljave sploh ni, čeprav so pri Razer-ju znani po tem, da jo zelo radi vključijo v svoje izdelke.

Okvir in nadglavni lok sta v celoti izdelana iz aluminija, kar pozdravljam. Na loku je z zunanje strani viden tudi napis Razer, ki pa ni pretirano izrazit in se dobro poda k izgledu. Ko sem jih pretegoval, raztegoval, zavijal in mučil na vse mogoče načine, so mi dale vedeti, da se v njih skriva tudi kanček vzdržljivosti in da ne bodo razpadle že, če jih bom malo grše pogledal – plastičnih, lomljivih delov je presenetljivo malo.

Omogočajo prilagoditev na velikost glave. Raztegniti jih je možno za 4cm, kar označujejo tudi oznake. Ne, te niso namenjene k merjenju, kako veliko glavo imate, ampak omogočajo lažjo enakomerno porazdelitev na obeh straneh.

Pod lokom se nahaja precej skromno oblazinjenje iz mikrovlaken. Mreža pripomore k preprečitvi znojenja in občutka utesnjenosti. Tudi ušesne blazinice so izdelane iz imitacije usnja, zvočnik pa prekriva tanka plast tkanine. Že na prvi pogled so zelo velike in tudi preizkus to potrdi. So tudi zelo mehke in se lepo prilegajo glavi. Čeprav so izdelane zanimivo, me je na njih nekaj stvari motilo. Več o tem proti koncu.


Mikrofon

Mikrofon je domiselno oblikovan, kot je že dlje časa praksa nekaterih proizvajalcev. Je namreč zložljiv, a ga ni možno odstraniti. Za razliko od preostalega dela slušalk ima na pogled cenen občutek. Seveda smo tega že navajeni, saj slušalke po veliki večini ne vsebujejo kvalitetnih mikrofonov. Ampak celotni plastični izgled mu nikakor ne dela uslug. Malo boljši vtis pusti upogljiv kabelski del iz umetne mase, a celostno je podoben kot mikrofon pri slušalkah, ki sem jih testiral pred časom – Ekho H80 Origen.

Mikrofon pobere soliden zvok, a nič več kot to. Zveni nekoliko poglobljeno in nečisto/popačeno, ampak to je značilnost skoraj vseh slušalk tega cenovnega razreda. Sem pa zaradi nizke glasnosti moral nastaviti +10 boost, kar je dodalo nekaj šuma. Glede na standard, ki je glede mikrofonov za slušalke precej nizek, bi rekel, da je kvaliteta rahlo nadpovprečna. Za pogovore preko Skypa in TeamSpeaka bo zadostoval in ravno to je tudi njegov namen.


Zvok

Prišli smo do ene izmed svetlih strani slušalk. Zvok je kakovosten, pozna se nadgradnja na 50mm zvočnike. Originalne Kraken slušalke so imele globok zvok z močno ojačanim basom. Za dosego tega so uporabili popačenje, saj so ponekod detajle zamenjali zvočni učinki. Čeprav to večini ocenjevalcev slušalk ni bilo najbolj všeč, pa je bila večina uporabnikov navdušena, zaradi česar smo v naslednjih letih dobili več različnih verzij teh slušalk.

Kraken Pro V2 ima glede na originalne Kraken slušalke povsem drugačen zvok, ki je dosti bolje uravnovešen in podroben. Še vedno vsebuje veliko zadovoljujočega udarca, a popačenje je bilo skoraj v celoti odpravljeno. Tudi vokali niso pretirano pridušeni ali prikriti.

Glede na to, da so namenjene predvsem igram, sem jih preizkusil v nekaterih izmed mojih najljubših iger. Povsod so zmogle gle zagotoviti čist, glasen, kvaliteten zvok in tako bi bil z njimi izjemno zadovoljen.

Gre torej za set slušalk z ojačanim basom, ki pa se vseeno za razliko od originalnih Kraken slušalk primerene tudi za filme in glasbo, ne le za igre. Zaradi zaprtega načina in ogromnih ušesnih blazinic so za slednje kot idealne, saj tu tudi bas pride najbolj do izraza. Zaradi nizke porabe se lahko uporabljajo povsod, od mobilnih telefonov, konzolnih kontrolerjev do računalnikov.


Slabosti

Do sedaj Kraken Pro V2 nisem preveč kritiziral, a ob uporabi sem opazil tudi kar nekaj slabosti. Po velikosti so mi bile slušalke malo premajhne, čeprav sem jih imel nastavljene na največjo velikost. Manjkal jim je kak centimeter. Zaradi tega so že po kakšni uri postale neudobne in me pričele tiščati, začel pa me je grabiti tudi glavobol. Seveda to govorim kot nekdo z nadpovprečno višino. Zato jih že takoj vsem z večjimi glavami odsvetujem. Prav tako sem jih zaradi vročine v ušesih moral vsake toliko časa za nekaj trenutkov sneti. Dolgotrajno nošenje je bilo tako večja muka kot užitek. Vidi se, da gre za azijsko znamko, saj so tamkajšnji ljudje glede na evropsko povprečje nižji.

Pohvaliti ne morem niti majhne kontrolne enote. Kar ne morem verjeti, da se ob njo ni spotaknil nobeden izmed ostalih opisovalcev – je namreč izjemno površno narejena. Uporabljena je cenena plastika, kar se začuti že ob prvem dotiku. Če na slušalke ne boste ravno pazili, ga boste skoraj zagotovo zlomili. Še slabši je kolešček, ki ima izjemno kratek hod. To niti ne bi bila težava, če ne bi bil že na otip grozen. Če se bo naslanjal na karkoli premikajočega, vam jo bo pogosto zagodel in proti vaši želji spreminjal glasnost. Zadnja slabost je bila že prej omenjena, to je mikrofon. Ob premikanju še ropota in imel sem občutek, kot da ni dovolj zategnjen in ima preveč prostora za premikanje.


Zaključek

Kot enostavnejše slušalke za igranje iger, Kraken Pro V2 za ceno 85€ zadovoljijo pričakovanja. Kompaktnost, čvrst okvir in kvalitetna, trpežna izdelava jih naredijo kot idealne za na pot, sploh če ste profesionalen igričar in veliko potujete. A najpomembnejša stvar je seveda zvok – tudi ta je z ojačanim basom odličen, sploh za igre.

A vse ni rožnato. Moč je opaziti nekaj dvomljivih odločitev, ki močno otežijo uporabo za višje ljudi, zaradi česar tem slušalke povsem odsvetujem, saj lahko ta denar porabijo za podobne, a večje slušalke. Če niste pretirano visoki in imate majhno-srednje veliko glavo in ušesa se vam bodo podale kot ulite, a vseeno vsem priporočam, da jih pred nakupom (če je to seveda možno) preizkusite.

Mass Effect: Andromeda z novim igralnim posnetkom

0
Bioware in Electronics Arts sta nam priskrbela 5-minutni igralni posnetek zelo pričakovane igre Mass Effect: Andromeda. V posnetku lahko vidimo različna orožja – od navadnih pušk do plasma pušk, ki ob streljanju poskrbijo za zelo lepe učinke. Poleg tega nam v posnetku prikažejo različne spretnosti, ki jih bo imel vaš karakter. Zelo zanimivo, saj lahko za vsak boj posebej spremenimo spretnosti in nismo prav nič omejeni na vloge, kot so oklepnik, zdravitelj ali škodo-povzročitelj. Iz samega posnetka lahko vidimo, kako lepo so se potrudili za grafično podobo igre, občutimo lahko odprt svet, ki ga bomo lahko raziskovali v neskončnost in še vedno dobimo občutek, da gre za Mass Effect igro.Vesoljska lepotica Mass Effect: Andromeda bo izšla 21. marca 2017 na PC, Xbox One in PlayStation 4.

Oglejte si najnovejši igralni posnetek, ki vam bo dal kar nekaj koristnih informacij o sami igri in prepričajte se, če je to še vedno prava znanstvena fantastika, ki smo jo vajeni s strani Bioware-a.

Nvidia GTX 1080 TI prihaja konec marca

0

Pojavlja se vse več namigovanj, da bo Nvidia svojega paradnega konja izdala konec marca. 28.2. bodo na njihovi prireditvi GDC 2017 uradno predstavili GTX 1080Ti. Isto so storili tudi pred leta za še eno elitno kartico, GTX 980Ti.

Novico so objavili pri Nordic hardware, kjer trdijo, da je kartica že v množični proizvodnji. Stran je dobila zaupanje informacije od tajvanskega podjetja, ki se ukvarja z izdelavo grafičnih hladilnikov.

Najverjetnejši datum izida sta 20. in 23. marec. V GTX 1080 Ti se bo nahajal čistokrven GP102 čip z 3328 procesorskimi enotami. Osnovna frekvenca jedra naj bi bila okoli 1.5 GHz, ki se med uporabo dvigne na 1.6 Ghz. Na kartici bo 10 GB pomnilnika – tip še ni znan (najverjetneje GDDRX5?). TDP bo znašal okoli 250W.

Pojavlja se vprašanje, ali je Nvidia pohitela z izdajo zaradi strahu pred AMD Vega?

Pregled: HITMAN™ (PS4)

Razvojna ekipa: Aterdux Entertainment (Danska), Feral Interactive (Linux)
Založnik: Square Enix
Spletna stran: http://www.hitman.com/
Steam: http://store.steampowered.com/app/236870/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=LVqxMCZ3u6k
Platforme: PC, PS4, Xbox One 
Operacijski sistemi: Windows 7+, Linux
Datum izida: 11.3.2016 (Prva epizoda)
Cena:
59,99€ (PS4)49.99€ (PC)


 Pregled

Po nekoliko daljše premoru si bomo ponovno ogledali izjemno zanimivo igro. Prvič do sedaj bom opisal PS4 naslov. Tudi v prihodnje lahko pričakujete, da boste na naši strani našli vse najboljše igre, ki bodo izšle za to platformo. Ciljali bomo predvsem na ekskluzive.

Hitman 6 je ubral zanimiv korak izdaje nove vsebine, saj je celotna igra razdeljena na šest tako imenovanih epizod, katere sestavljajo prvo sezono. Zveni znano? Seveda. Isti princip so ubrali tudi pri Telltale za njihove epizodične interaktivne dogodivščine. Tam se je ta način izkazal za učinkovitega. Kako pa je tu? Glede na to, da so do sedaj izšle že vse episode, je seveda najbolj priporočljivo kupiti vse episode naenkrat, saj je tako cena nižja. To vas bo stalo dobrih 50€ na platformi Steam in 60€ na konzolah. Priznati moram, da mi način ni najbolj všeč, saj kar kliče po plačljivih DLC dodatkih in podobnem. Seveda ima svoje dobre strani, kot so hitrejša izdaja prvih epizod in dokončno (verjetno) daljša dolžina. Prav tako igralcem tudi prepreči hitenje in ljubitelji gologlavega pogubitelja lahko do popolnosti okusijo celotne zemljevide in različne pristope.

Agent 47 s svojo standardno pištolo z dušilcem.

Zgodba je kot pri vsakem Hitman-u doslej deljena preko sekvenc pred začetkom in koncem misije. Ampak ta tako ali tako nikoli ni bila fokus serije. V večini primerov služi le temu, da igralcu pove, kakšne grozote je storil lik, ki ga moramo umoriti in nam da par nasvetov, kako to storiti. Sicer pa je novi Hitman postavljen pred ostale igre v seriji, v sam pričetek dogodivščin agenta 47. Če si lastite polno sezono dobite na voljo šest zemljevidov, s po eno misijo na vsakem. Potem so tu še izzivi, ki odklepajo pripomočke, eliminacije s po petimi težavnostmi, tedenske posebne neponovljive misije in naloge, sestavljene s strani igralcev. Veliko vsebine torej, a vseeno sem pogrešal večje število map. Res so te zelo obširne in pohvalno raznolike, a ob igranju glavne zgodbe ni praktično nobenega razloga, da bi večino raziskali. Prav tako so misije skorajda ekskluzivno enake. Saj vem, da je že ime igre “hitman”, a vseeno bi bila kakšna sveža ideja dobrodošla. Lahko bi agenta poslali ugrabiti kakšno pomembno tarčo, odtujiti pomemben dokument ali pa se enostavno preobleči v kakšnega pomembneža in v njegovem imenu kakšno ušpičiti.

Tako pa so vse razen ene naloge enake – ubij eno ali več tarč. Na vas je, da se odločite, na kakšen način boste to storili. Sicer je za gologlavca značilna profesionalnost, kar pomeni, da delo opravi s čim manj motnjami. Seveda lahko igrate tudi vaškega Steaven Seagala in vsaki potencialni nevarnosti zlomite vrat ali še huje, kot Terminator z metkostrelom odpihnete možgane. Ko ste enkrat odkriti se prične še večja dirka, saj bodo tarče v nasprotnem primeru pobegnile iz prizorišča, sami pa boste izpadli kot zadnji zahojeni rednek v Ameriki. Več kot dovolj razlogov torej, da vse naredite čim tišje in manj opazno.

Sovjeti seveda ne manjkajo.

Seveda se lahko prepustite tudi notranjemu besu in poizkušate pospraviti vse kar leze in gre, vendar bo to potrebno storiti hitro in učinkovito. S tem si nikakor ne boste naredili usluge, ker je igra zasnovana z drugačnim pristopom v mislih – tiholazništvom in iskanjem priložnosti. Pristop zahteva potrpežljivost in predanost, saj lahko za najdbo najbolj ustreznega načrta porabite tudi do uro. Med lazenjem naokoli boste tako občasno slišali šepetanje osebja, govorice lokalcev, telefonske pogovore ali našli dokumente, s katerimi vam bodo nič hudega sluteči domačini olajšali delo. Sistem deluje tako, da lahko ob videnju priložnosti to izkoristite in igra vam pomaga do njene dosege s kažipoti po mapi. Tako lahko osebku podarite šopek rož, da veselo odvihra na bližnje pokopališče, kjer mu lahko na samem zarijete nož v hrbet ali pa se zamaskirate kot inštruktor joge in svojo nič hudega slutečo stranko brcnete v prepad. Nič čudnega ni tudi uboj državnika z bombo, nastavljeno v kamero, kamor jo namestite kot fotograf med snemanjem intervjuja. Seveda so ti načini pogosto najlažji, a pravi užitek se skriva v ustvarjanju lastnih pogojev, kjer ste vi gospodar, tarča pa le še ena izmed mnogih žrtev, ki so vam prepuščene na milost in nemilost. Nesrečni padci, padajoče luči, sijoči kovanci, odvajala in električna napeljava so le nekatere od stvari, ki vam pomagajo pri tem.

Nova kariera ali le preobleka?

Vendar je do tarč in priložnosti najprej potrebno priti. Verjetno je logično, da se ne morate enostavno sprehajati povsod, oblečeni v klasično agentovo obleko z rdečo kravato. Glavni pripomoček pri infiltraciji so preobleke, ki jih “najdete” tekom misij. Dajo vam dostop do prostorov, kjer drugače ne bi smeli postopati in dejanj, ki bi drugače izgledala sumljiva. Seveda je preoblek kar nekaj, a kaj, ko so navadno dokaj navezane na človeka, ki jih nosi. Zato morate tega najprej na tiho uspavati, da vam jih prepusti – po možnosti brez prič. Redkeje jih je mogoče najti tudi med raziskovanjem. A tudi preoblačenje ima svoje slabosti. Še vedno vas nekateri iz “sodelavcev” prepoznajo. Brez skrbi. Igra vam tudi tukaj nudi roko in nasprotniki, ki vašo krinko utegnejo ogroziti, so ustrezno označeni z majhno belo piko nad glavo. S slednjim boste veterani nekoliko manj navdušeni, vendar lahko pomagalo izključite v nastavitvah.

Pred vsako misijo lahko po vzoru predhodnic izbirate pripomočke, ki jih na misijo želite vzeti. Med njimi lahko najdemo vse od smrtonosnih injekcij, pripomočkov za vlom, razstreliva, kovancev, več vrst orožja, špaga… Dva lahko izberete neposredno, enega izmed dodatkov pa v željen prostor pretihotapi notranji sodelavec.  Izbira med pripomočki je na začetku omejena, s pridobivanjem izkušenj in opravljanja izzivov pa njihovo število postopoma narašča. Pred začetkom je mogoče določiti tudi začetno pozicijo, ki bo prav tako odvisna od vaše stopnje na tisti mapi. Tako lahko morilščino pričnete kot član varovanja v hotelu, kuhar v restavraciji in podobno, kar naredi igro še bolj raznovrstno.

Pred misijo lahko načrtujete opremo, a lahko bi bilo več različnih pripomočkov.

Odličen predah nudijo tudi tako imenovane priložnosti, ki jih lahko opravljate le enkrat in med njimi ne morete shranjevati. Če se vam kaj ponesreči ali pa vam tarča pobegne, je to to. Več sreče prihodnjič. Tudi izzivi igralcev pripomorejo k pre-igrivosti, saj vas lahko kdorkoli “najame” da na določen način odstranite katero koli osebo. Glavni cilj tu in nasploh v vseh načinih je zbrati čim več točk, ki jih dobite glede na uspešnost. So vas opazili? Minus. Kamere zasledile vaš fris? Minus. Ste povzročili karneval? Ponovno minus. Mislim, da razumete.

Imam pa eno stvar, ki bi jo pokaral – umetna inteligenca. Ta sicer nikoli ni bila ravno napredna, a nesposobnost se še kako pozna po daljšem igranju. Tudi, če vas sodelavci prepoznajo, navadno ne bodo reagirali do pet sekund, pa tudi potem bodo nekaj časa hodili za vami, dokler ne sprožijo alarm. Več kot dovolj, da jih na tiho odstranite. Prav tako večina sumljivih dejanj ne sproži suma, le kakšno pripombo. Pač ni nič čudnega, da se varnostnik zavihti skozi okno le malo po tem, ko je nekdo skrivnostno krepnil ali pa da se skrivnostno pojavi pot cekinov, kateri bo vsak seveda takoj sledil v temno ulico. Sicer potem, ko ste enkrat odkriti, računalnik opravi svojo nalogo in vas kar hitro spravi s tega sveta, a dokler do tega ne pride, ni niti približno pohvalen.

Strašila, srednjeveški zdravitelji in druge izstopajoče preobleke so ponovno tu.

Tipke na kontrolerju so premišljeno postavljene in nudijo kakovostno igralno doživetje. Nekoliko zmoti le vklop tihotapljenja z pritiskom desne paličice, drugih pripomb glede kontrol nimam. Nasploh je po večini nadzor primerljiv kot na osebnih računalnikih, edin problem se zna pojaviti (kot pri vseh igrah s strelnim orožjem) pri merjenju. To je zaradi kontrolerja manj natančno, a pravi morilec strelnih orožij tako ali tako naj ne bi uporabljal. Bonus za igralce konzol je še paket dodatnih šestih misij, ki imajo sicer za sabo zgodbo, a so iste narave.

Čeravno grafično novi Hitman na PS4 ni nikakršen presežek, je vsekakor nespametno trditi, da izgleda slabo. Ravno nasprotno, rekel bi, da je izgled nadpovprečen in navdušujejo mali detajli po mapi. To ne pripomore le k izgledu, ampak tudi k imerziji. Nasploh NPC-ji reagirajo na to, kako ste oblečeni in kako se obnašate, čeprav kakšnih drastičnih sprememb razen govora to nima – seveda v primeru, da imate dovoljenje za neko stvar. Pohvalil bi tudi delovanje, saj igra deluje gladko in ima celo možnost izbire nastavitve, ki dopušča odklenjene FPS. Ti so omejeni na 60 in 30, na slednjo število padejo predvsem na predelih, zasičenih z ljudmi.


Zaključek

Za celotno enoigralsko kampanjo brez dodatnih misij sem porabil dobrih 10 ur. Gre za dobro nadaljevanje serije, ki s svojim epizodnim načinom uvede nekaj novosti in skorajda garantira nadaljevanje v obliki druge sezone. Z izjemo umetne inteligence in pomanjkanja več lokacij gre za odlično igro, ki nudi veliko ur igranja… Ali pač? To je odvisno od tega, kako radi opravljate iste misije, iščete vedno nove načine odstranitve tarče in izboljšujete svoj rezultat. Celotna kampanja namreč ne vzame preveč časa, a kot sem omenil, cilj tako ali tako ni, da jo preigraš v čim krajšem času (čeprav dobiš za krajši čas več točk). Tako bo vsak sam najbolje precenil, ali se mu zdi vredna denarja.

Hitman lahko kupite tudi na Eigre.si

Prihaja Leto Mamuta!

0

V četrtek je Hearthstone svet zatresla in pretresla novica o prihajajočih spremembah v letu 2017- letu Mamuta! Blizzard je izrazil pomisleke o preveliki moči določenih kart v Classic setu. Ker so karte iz Classic seta vedno del Standard formata, so onemogočale, da bi novejše karte bile igrane, saj te večinoma niso dosegle moči “večnih klasikov”. Zato so oblikovali nov set, “Hall of Fame”, in vanj prestavili nekaj najboljših kart iz Classic seta. Te bodo lahko v prihodnje igrane samo v “Wild” formatu. Poglejmo si torej prestavljene karte:

[Azure Drake]

[Sylvanas Windrunner]

[Ragnaros the Firelord]

[Power Overwhelming]

[Ice Lance]

Upajmo da bodo te spremembe prinesle veliko raznolikosti v prihodnjih sezonah. Mogoče bomo z njimi celo doživeli mitično “Control Meto”.