🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 436

Hrvaška igra SCUM razširila mapo s 24 novimi otoki

0

SCUM je ob izidu dodobra razburkal igričarske vode, saj se je prodajal kot za med, navdušujoče pa je bilo tudi dejstvo, da so za igro stali naši južni sosedje, natančneje razvijalec Gamepires.

Čeprav je zanimanje za SCUM kmalu potem splahnelo, saj je špil v še precej zgodnji fazi razvoja in preprosto ni vseboval dovolj vsebine, da bi igralci dlje časa ostali pri njem, se razvoj nadaljuje.

Izdali so novo posodobitev 0.1.27.12125, ta pa v svet doda 24 novih otokov ter podzemni rudnik.

Žal ni pretiranega vzroka za vriske sreče, saj se morda to sliši veliko, a so žal otoki povsem brez vsebine in pusti, enako pa se je zgodilo tudi z rudnikom. Razvijalec pravi, da se bodo na teh lokacijah začele pojavljati zanimivosti in sprememb bomo deležni “kmalu”.

Poleg tega pa so onemogočili shranjevanje predmetov v razne zabojnike po svetu. To je samo začasna rešitev, zaenkrat pa lahko nabrano opremo še vedno hranite v svojih osebnih skrinjah ali pa v vozilih.

Sprememb je bil deležen tudi sistem vlamljanja, saj bo po novem to precej težje, orodja za lomljenje ključavnic pa se bodo hitreje obrabila in počila.

Epic Games trgovina sedaj vsebuje iskalnik

0

Epic Games digitalna trgovina je precej nova in zato je razumljivo , da vsebuje kar nekaj pomanjkljivosti, še posebej če jo primerjamo s starim levom, Steamom.

Stvari kot so shranjevanje v oblaku ter predvsem dosežki so nekaj, kar bi po našem mnenju moralo biti v njej prisotno že od začetka a na te stvari še vedno čakamo.

Je pa pred kratkim trgovina dobila novo funkcijo, ki jo vsebuje že praktično vsaka stvar na internetu.

Gre za iskalnik, kjer ob iskalnem nizu lahko hitro odkrijemo svoj željen naslov. Kakor pravi predstavnik Epica, Sergey Galyonkin, tega na začetku niso potrebovali, saj je Epic Games trgovina vsebovala vsega 3 igre, sedaj pa je naslovov že malček več.

V Twitter izjavi je še povedal, da bodo kmalu dodali namenske strani, na katerih bomo lahko videli žanre vseh iger.

Super Epic, lahko sedaj dobimo še preklemanski forum, da nam ni treba za odpravo težav iskati po Steam forumih?

Aggressors: Ancient Rome – Recenzija | Kaj ti bo Ave, če nisi Cezar

Nekoč, že davno tega, se je nekemu strašanskemu veleumu na ozemlju današnje Italije zarekel blazni umotvor o nadvladi nad celotnim znanim svetom. Če že druga ne, je brihtnež poskrbel, da bomo v obdobju igričarji in filmoljubi uživali še dolgo tega, vzgojitelji in pedagogi pa bodo z njim mladini utrujali možgane. Ne vem sicer, kateri vzgojni mutaciji se lahko zahvalim za to, a kot velik ljubitelj antičnega Rima zastrižem z ušesi ob vsakem naslovu z obljubo podoživljanja edinega pravega uspeha naših zahodnih sosedov. Povsem naključno se je na mojem radarju tako znašel tudi Aggressors: Ancient Rome, neodvisen deviški naslov češkega studio Kubat Software, z definicijo spletne strani iz začetka internetne zgodovine.

Krivdo za moj interes nad naslovom nosi dejstvo, da sem ga spočetka zamenjal za nadvse zaželeno in nadpovprečno pričakovano strategijo Imperator: Rome, a kaj, ko sem ob podrobnem ogledu Steam strani s kančkom depresivnosti instantno opazil svojo zmoto. Brez Paradoxa, z ne-ujemajočim se datumom izida in par ostalimi odstopanji sem se pogreznil v oblak sramote ob spoznanju svoje prezgodnje bedačkostnosti, a po nekaj minutnem premisleku zgolj skomignil z rameni – če so me že “zrajcali”, pa gremo te do konca. Opazka, da ima roke zraven tudi priznan strateški založnik Slitherine Ltd., pa je zgolj smetana na torti sedaj povprečnih pričakovanj nad tem strateškim podvigom.


Razvojna ekipa: Kubat Software
Založnik: Slitherine Ltd.
Platforme: PC
Datum izida: 30.8.2018
Cena: 24.99€

Zvrst: Potezna strategija


Postati del zgodovine

Kaj naj rečem. Po polurnem pogrezanju v naslonjač sem hlastno pričel hvaliti svojo odločitev. Znašel sem se namreč v strateškem pol-klonu Civilization serije, kjer sem z mečem v eni in zvitkom v drugi roki lačno metal oči čez rodovitna ozemlja sovražnih sosedov.

Nič ni lepšega od gledanja postrojenih vrst nališpanih legionarjev, kako strumno korakajo proti liniji prestrašenih barbarov. Morda zgolj nadziranje njihovih trum iz ptičje perspektive, kjer z mirno roko in brihtno bučo damo vse od sebe za ugoditev vsemogočnemu Cezarju.

Prišel, videl, neslavno propadel.

Priznam svojo navado, da pri igrah tega tipa pričakujem tisti pristni “Civilization občutek”, kjer imaš na grbe natrpano nalogo razvoja izbrane nacije skozi anale zgodovine v cilju globalne dominacije. Aggressors: Ancient Rome ga premore… a ne v takisti obliki. Bolj kot na tehnološki razvoj skozi obdobja se namreč osredotoča na realizem in zgodovinsko preciznost, ker boj legionarjev proti tankom pač ne bi bil tak zanimiv.

Vsako potovanje se prične z enim korakom

Razvijalci strategij so nas do sedaj že lepo razvadili. Že pred začetkom igranja pričakujemo par nujnih zadevščin ki z nemalo sreče niso zaklenjene za goro mikro-transakcij. Na srečo naše razvade nas razvaja tudi ta igra.

Največ prilagoditvenih opcij nudi naključen zemljevid.

Začne se že pri mapi, kjer lahko izbiraš med vnaprej pripravljeno zgodovinsko Evropo, določenimi scenariji razvijalcev ali drugih igralcev ter naključno ustvarjenim kaotičnim zemljevidom. Po težki izbiri bojne površine si soočen s še težjo, kjer izbiraš med dvajsetimi zgodovinskimi nacijami, od bolj znanih, kot sta Kartagina in Rim, pa do nam bolj tujih, kot so Pergamsko kraljestvo , Iberijska plemena ali Pontos.

Igranje za Rimsko Republiko, Kartagino ali Ptolemejski imperij ti zraven da tudi opcijo uvajalnega načina v dveh oblikah, potemtakem gre za najboljšo izbiro za mlečnozobce. Če se namesto priučevanja kot eden teh greš delati gazdo se zna še prekmalu zgoditi, da boš naletel na hordo barbarov pred vrati, medtem, ko bo večina tvoje vojske zgolj nesrečno zavzdihnila in se jim pridružila.

Vse poti vodijo v Rim.

Ampak čakaj, to še ni vse! Preden tvoj prst ali katerikoli drug del zgornje okončine pristane na gumbu za pričetek moraš odločanja o še parih stvareh, ki lahko igro olajšajo ali otežijo. Vpliv morale, lojalnosti, zalog in še par drugih stvari, ki pripomorejo k stopnji mikro-menedžmenta in posledično težavnosti in celotni igralni izkušnji.

Rim ni bil zgrajen v enem dnevu

Ko sem bil končno srečen nad nastavitvami me je igra pahnila za zgodovinski volan izbrane nacije, kjer sem od tega trenutka dalje predstavljal boga in batino.
Moj prvi cilj sedaj je bil skrb za zadovoljstvo prebivalstva, kar pa je bilo lažje reči, kot pa dejansko storiti.

Osrčje igre predstavljajo različne surovine, ki jih pridobivamo povečini preko trgovanja ali rudnikov. Lahko gradimo naselja, cesta, kovačije… skratka, vse, kar bi pričakovali.

Moj škorenj je najlepši.

Sprva me je sicer ob uvajalniku prešinilo, da se vse zdi nekoliko preveč enostavno in v navzkrižju z vsem, kar sem o igri prebral na Steam platformi. Vsi so trdili, da gre za dovršeno strateško izkušnjo, a vse, kar sem sam storil v prvi uri je bila osnovna diplomacija, gradnja par zgradb in jurišanje posameznih enot naokoli. A ne se bati, moje mnenje je kmalu doživelo 180 stopinjski zasuk.

Kot sem sčasoma ugotovil, imaš dejansko kar nekaj nadzora nad načinom nadzora, prav tako pa so v zmerni globini prisotne tudi vse osnovne značilnosti tovrstnih strategij, kot so diplomacija, politika, vojskovanje in ekonomija.

Tehnološko drevo je sicer malenkost premalo raztegnjeno za moj okus, a vseeno bolje to kot nič.

Čisto kul in dobro, a kaj, ko sem se vseeno soočil z istim problemom, ki sem ga opazil že pri marsikateri strategiji in me je nemalokrat prekmalu odvrnil od igranja. Čeprav je vse prisotno, je vsega toliko, da se poudarek preveč razporedi čez vse sisteme in tako noben nima toliko globine, kot bi si jo želel.

Sicer nekatere, kot je podrobnost vojskovanja z natančnim prikazom rezultatov ter vsemi posrednimi in neposrednimi dejavniki presežejo ostale naslove, a je variacija enot na zelo nizki ravni in čez pet različnih tipov nacij (Barbari, Rimljani, Kartažani…) ima vsaka nacija po zgolj šest enot, pa tudi razvoj in nadzor je manj razvejan, kot bi si želel.

Premalo in preveč obenem

A kljub vsemu si nisem mogel pomagati, da me ob igranju ne bi prežela morilska sla po zakolu izdajalcev, ki so mi par potez prej zarinili nož v hrbet. In to je to, kar igri uspe. Počuti se zelo naravna in po zaslugi… ne bi rekel ravno zgodovinske natančnosti… mogoče zgodovinske zanimivosti kar vleče k igranju.

Končni zaslon po vsakem spopadu je presenetljivo podroben in nudi vse podatke od dejavnikov, do padlih vojščakov in povzročene škode.

Nudi to, kar sta Total War: Rome in Total War: Rome 2 uspešno ustvarila že pred časom in to je občutek vodenja resnične zgodovinske nacije z vsemi težnjami in preprekami, katere pričakovano pridejo z vodenjem. In čeprav se osredotoča na drugo področje kot Total War in namesto masovnih bitk več poudarka da na taktično natančnost in diplomacijo, ji tega niti približno ne bom štel v slabo.

Želel bi zgolj več poudarka na raznolikosti enot in globljim tehnološkim drevesom, a vseeno bom vzel to, kar dobim. In to je zanimiva daljna sorodnica Civilization, ki ji definitivno privoščim obstanek.

Zaključek

Pozitivno:
+ Kar se tiče zgodovinske orientacije je z Rimom težko zgrešiti
+ Vse stvari, ki bi jih pričakoval od kompetentnega Civilization “klona”
+ Občutek vodenja nacije, ki ga je težko prekositi
+ Konstantna evolucija
+ Kar precej igralnih scenarijev izpod rok drugih igralcev

Negativno:
– Osredotočanje na eno obdobje vsekakor nudi manj opcij kot celotna zgodovina
– Vsa področja so tu, a kaj, ko je na nekaterih premalo poudarka
– Razvoj, enote in gradnja bi sploh potrebovale več variacije

Kontroverzni naslov Rape Day umaknjen iz Steama

0

V preteklih dneh je širom igričarskih krogov završala vest o novem, kontroverznem naslovu Rape Day, ki naj bi aprila izšel na Steamu.

Igra se dogaja med zombie apokalipso, kar je očitno perfekten izgovor za posiljevanje žensk. Naša naloga naj bi bilo verbalno napadanje, ubijanje in posiljevanje pripadnic ženskega spola, kar je seveda precej nagnusno, tudi za vsega vajeno igričarsko industrijo.

Skupnost se je nad igro močno razburila in takoj se je pojavil klic za bojkot igre ter njeno odstranitev iz trgovine. Valve je v preteklosti široko odprl vrata Steam trgovine in se je držal mentalitete “vse je dovoljeno”, a si je ob temu naslovu premislil.

“Po številnih medsebojnih razgovorih, smo se odločili da ‘Rape Day’ predstavlja neznano količino stroškov in tveganja, zato smo ga odstranili iz trgovine. Spoštujemo željo razvijalcev po svojemu izražanju in namen Steama je, da razvijalci najdejo svojo publiko. Ampak ta razvijalec je izbral vsebino in jo predstavil na tak način, da mu pri temu zelo težko lahko pomagamo.”

Kar je sicer malce čudna izjava, ki se bere kot da hočejo imeti takšen izdelek na svojih policah, a ne želijo plačevati za odvetnike.

Rape Day je razvil samo en možakar, Desk Plant, ta pa na svoji strani pravi, da bo poskušal svoj naslov izdati na kakšni drugi platformi, hkrati pa se bo poskušal povezati z drugimi razvijalci kontroverzne vsebine in skupaj ustanoviti trgovino za igre, ki so preveč moralno vprašljive za Steam.

The Sinking City zamaknjen na junij

0

O The Sinking City, igri, ki bo zatopljeno v bogato in grozljivo izročilo pisatelja H.P. Lovecrafta, smo že pisali.

V prejšnjem članku smo tudi omenili, da bo naslov zamaknjen a takrat razvijalec in založnik še nista sporočila, kdaj bomo zadevo lahko končno prenesli na svoje igričarske postaje.

Razlog za zamik ni v temu, da je razvijalcu zmanjkalo časa za dodajanje nove vsebine ampak je bolj marketinške nravi. Njihova uradna izjava namreč pravi, da so izid zamaknili zaradi preveč natrpanega urnika izidov večjih iger, saj smo samo v februarju dobili kar štiri večje naslove in želijo The Sinking City izdati v malce manj burnem obdobju, to pa se bo po novem zgodilo 27. junija 2019.

Kar je glede na nišno usmerjenost naslova precej pametna poteza, vseeno pa bi si želel Lovecraftove groze malce prej na jedilniku.

Igra bo v vmesnem času dobila nekaj dodatnega poliranja ter odprave hroščev, medtem ko večje vsebine ne bodo dodajali.

RAGE 2 dobil nov napovednik

0

RAGE 2 je dobil že kar nekaj napovednikov, kar kaže na to, da Bethesda zaupa v ta projekt.

Skrbi bi morale biti odveč, saj bo za streljaško akcijo poskrbel razvijalec Id Software, za raziskovanje sveta in vožnjo vozil pa Avalanche Studios, katerega poznamo predvsem po seriji Just Cause.

Sedaj smo dobili nov napovednik, ki se osredotoči na samo streljanje in proženje posebnih sposobnosti. Navdušuje predvsem sama orožarna, saj nas čaka kar nekaj zanimivih pokalic smrti kot je denimo smrtonosni bumerang ali pa puška, ki nasprotnika prisili v izgubo gravitacije.

Napovednik je precej bombastičen, saj RAGE ogromno stavi na eksplozije ter pisano post-apokaliptično okolico.

Kako bo mešanica dveh razvijalcev izpadla bomo izvedeli precej kmalu, saj igra izide 14. maja 2019.

VaBroom – metla, ki vsebuje miniaturni sesalec

0

Ne vem sicer za vas ampak osebno nisem preveč velik pristaš pometanja. Ne zaradi tega, ker bi mi bilo to naporno početje ali pa zaradi lenobe, probleme mi povzroča sam zaključek, ko vse smeti sicer pometemo na smetišnico ampak vedno ostane tista majhna linija prahu, ki se je ne da nikakor spraviti gor.

Na koncu velikokrat obupam in zadevo samo spravim pod kavč, kjer name zlobno preži do naslednjega pometanja.

Nova Kickstarter naprava VaBroom si je zadala odpraviti ravno te zagate, ki mi otežujejo pometanje.

Zadeva na prvi pogled sicer izgleda kot klasična metla, vendar ob strani vsebuje rahlo šobo za sesanje. Tako lahko počistimo tudi tisti prah, ki se nam ponavadi izmika.

Sesalec poganjajo 4 AA baterije, te pa naj bi omogočale 500-kratno sesanje, preden se izpraznijo.

VaBroom je preprosta zadeva, z genialno zasnovo in je kot taka kot nalašč za Kickstarter. Zadevo si lahko privoščite za 39$ ali pa si jih nabavite več. Za dvojec boste ošteli 75$, za štiri 139$ ter za dvanajst 389$.

Vabroom za zagon projekta potrebuje 50.000$, v času pisanja pa so jih zaenkrat zbrali nekaj čez 8.000$. Do konca kampanje imajo še praktično cel mesec zato bo izdelek bržkone dosegel svoj cilj.

Če vas zanima, obiščite njihovo Kickstarter stran, prvi podporniki pa boste prejeli svoje naročilo v oktobru.

Gaming brez izgovorov #3 prihaja v Novo mesto!

Leto je naokoli in igričarji ne počivamo! Po uspešnem dogodku Gaming brez izgovorov #2, ki je potekal v kranjskem Cineplexxu, sedaj naznanjamo Gaming brez izgovorov #3!

Serija dogodkov Gaming brez izgovorov se seli v Novo mesto, ki bo 13. in 14. aprila privabil številne igričarje in obiskovalce, kraj prizorišča pa bo eden največjih slovenskih nakupovalnih centrov, Qlandia.

Na oktoberskem dogodku, ki je potekal v prostorih Cineplexa smo okronali najboljše Fortnite igralce, ki so prejeli bogate nagrade, gostili pa smo tudi popularne slovenske YouTuberje kot so JureTrsanBlond, JackontheBox, Rok Cobl in Rockstar61, ti pa so prejeli nagrade za najboljše YouTuberje leta 2018.

Fortnite kvalifikacijski turnir

Ker je igra Fortnite v Sloveniji zelo popularna smo se odločili izvesti čisto nov turnir, ki bo tudi to pomlad okronal najboljše igralce. Odpiramo namreč prijave za Gaming brez izgovorov #3 Fortnite kvalifikacijski turnir, ki bo potekal v soboto, 23. marca, od 13.00 ure dalje in bo sprejel 64 ekip (128 igralcev).

Najboljše ekipe se bodo uvrstile tudi na zaključni dogodek v Qlandijo 13. in 14. aprila, kjer se bodo pomerili najboljši Fortnite igralci te pomladi! Vse informacije in podatke pa najdete na uradni strani kvalifikacijskega turnirja.

Pridite in se zabavajte tudi vi!

Na dogodku boste seveda dobrodošli tudi obiskovalci, ki boste imeli možnost testiranja VR naprav, se družiti s prijatelji, dirkati, igrati različne igre na konzolah in še več!

Zabaval vas bo tudi priljubljeni YouTuber JureTrsanBlond, ki bo delil avtograme, se slikal z oboževalci in tudi sam igral igre! Enkratna priložnost torej, da ga spoznate tudi v živo! Družbo vam bodo delali tudi UVICHAIR igričarski stoli, ki bodo na dogodku tudi na voljo za samo uporabo!

Veseli bomo čim večjega obiska, tako tekmovalcev kot obiskovalcev, hkrati pa se zahvaljujemo partnerjem UVICHAIR, Telekom Slovenije, Razer, trgovini Eigre.si, Feydom in nazadnje tudi nakupovalnemu središču Qlandia, ki bodo poskrbeli za bogate nagrade brez katerih dogodek ne bi bil mogoč.

Več o samem dogodku si lahko ogledate na uradni predstavitveni strani dogodka.

Kingdom Hearts III – Recenzija | Vredno čakanja?

Verjetno nisem edini, ki še zmerom gojim sladko nostalgijo do dobrih starih dni, ko smo pred televizijskim sprejemnikom vsakodnevno radostno spremljali dogodivščine Jaka Racmana, Miki Miške, strica Skopušnika in njihovih premnogih risankastih prijateljev. S popularizacijo in lažjo dostopnostjo medmrežja ni nobeno čudo, da je kmalu nastalo precej iger okoli teh popularnih risankastih junakov, a večinoma je žal šlo za brskalniški šrot. S ponavljajočim se igranjem in “kazino učinkom” je bil namenjen predvsem kratenju časa majhnih otrok, medtem, ko ga med resne igre nikakor ne bi morali uvrstiti. Seveda se je tu in tam našel tudi kakšen obširnejši projekt, a le enemu je resnično uspelo ujeti celoten šarm Disney-a.

Vse se je pričelo v 2002, ko je Square Enix v kolaboraciji z gigantom Disney izdal risankasti akcijski RPG Kingdom Hearts. V njem je svet risank združil z lastno Final Fantazy franšizo. Kombinacija, ki je ne bi uganil v 100 poizkusih, a glede na fantastičen odziv so se vodje projekta lahko zgolj veselo trepljali po ramenih. Šlo je za izjemen uspeh, ki je močno zaznamoval igričarsko sceno prejšnjega desetletja, zato seveda naslednik ni bil daleč stran. Tri leta kasneje se je tako dogodivščina nadaljevala z drugim delom. A le redkokdo se je takrat dejansko zavedal, kako dolgo bodo novi in stari oboževalci od takrat morali počakati na polnopravno nadaljevanje.


Razvojna ekipa: Square Enix
Založnik: Square Enix
Platforme: PS4, XOne
Datum izida: 25.1.2019
Cena: 69.99€

Zvrst: Akcijski RPG


Video opis

Bilo je bilo in tako bo ostalo

Vsako čakanje se enkrat konča. Za Kingdom Hearts je usoda hotela, da se to zgodi januarja letos, saj je zima s sabo prinesla tudi Kingdom Hearts III. Štorialno pripoved nadaljuje tam, kjer je zgodbeno nit opustil Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance. Naš stereotipen anime junak Sora je izgubil vso moč in sposobnostno brihtnost, pridobljeno med mnogimi urami tepežkanja sovražnikov v prejšnjih delih. Tako se s pomočjo zvestih Disney spremljevalcev Pepeta in Donalda odpravi na novo dogodivščino s ciljem obuditve pozabljenih veščin in vnovičnega brcanje že rdeče zadnjice zlobca Xehanorta v ultimativni bitki med silami svetlobe in teme.

Kateri od teh so Disney junaki in kateri ne?

Totalna narativa je bila razpotegnjena čez dobrih petnajst naslovov, zato ne gre za nobeno presenečenje, da vsak novinec ne bo znal razbrati ne repa, ne glave. Brez občutka za okoliško dogajanje bodo vsi začetniki le s težavo spoznali povezavo med premnogimi liki. Zato se ne počuti krivega, če boš v dolgih vmesnih sekvencah nemalokrat izpustil kakšen zeh ali dva. Igra se sicer potrudi, da bi ti vsaj v osnovi prikazala medsebojne odnose, a kot nekdo, ki je pred Kingdom Hearts III igral zgolj eno Kingdom Hearts igro na sedaj že starodavni PSP konzoli, se je moja zmeda enačila s to brezglave kokoške.

Če damo zgodbo na stran osrčje igre predstavljajo prijateljstvo, boj za srčnost, lastna načela ter ostale značilnosti tipičnih Disney risank. Sicer precej umetno dostavljen govor poskrbi, da se premnoge cinematične sekvence počutijo nenaravno in umetno, kot da bi šlo nekaj po zlu med prevajanjem v angleščino in so bili določeni del naravne komunikacije odrezani. Liki govorijo abruptno in s stalnimi predahi, pisanje je skoraj na ravni nove sezone Doctor Who in animacije sestojijo iz par poz ter zelo osnovne obrazne mimike.

V popotnem pohajkovanju s ciljem najdbe izgubljenih moči naš neposrečen trio s podporno ekipo raziskuje Pixar in Disney svetove, med katerimi potuješ v tako imenovani “Gummi ladji”, vesoljskemu plovilu s sposobnostjo medzvezdnega potovanja po globinah vesolja, ki povezuje razne svetove.

Bejži Gummi ladja, nihče te nima rad.

Vesoljsko potovanje predstavlja najosnovnejši in najdolgočasnejši del igre, saj se počuti zgolj kot našminkan nalagalni zaslon, z občasnim streljanjem sovražnikov v ločenih tračniških sekvencah, kjer zgolj držiš gumb za strel in skušaš doseči čim več točk. Tudi razne nadgradnje in opcije prilagajanja ladje celotnega mehaničnega dela ne odrešijo medlosti in brezpomenskosti. Večino časa sem tako zgolj priprl oči in skušal priti od točke A do točke B karseda hitro, brez da bi ob tem izgubil vso dobro voljo.

Ključ do prijateljstva

A na srečo istega ne moremo reči za preostanek igre, kjer se z druščino vživljaš v različne vsem dobro znane risankaste postavitve. Vsak svet je vizualno svojevrstno prekrasen, istočasno pa se razlikujejo tudi mehanično in po vrstah sovražnikov. Od grškega Olimpusa, kjer s Herkulom skušaš preprečiti nov plan srboritega Boga podzemlja pa do Zlatolaske, Ledenega kraljestva ter premnogih drugih popularnih svetov, ki kot risankaste alternative vsebujejo zvrhano čašo živih barv ter pripadajočih junakov za pomoč pri dogodivščinah.

Kdor obožuje razne Disney junake se bo tako znašel ob presenetljivo širokem naboru znanih obrazov, s pomočjo katerih bo veselo preprečeval zlobne spletke tamkajšnjih zlobnežev, seveda pod glavno narativo o boju med svetlobo in temo. Obdana je tudi z valovi Brezsrčnežev, ker Kingdom Hearts pač ne moremo imeti brez bojevanja na vsakih par metrov, da si le malo pretegnemo prste po dolgem gobezdanju v razvlečenih cinematičnih sekvencah.

Ne me spraševati, kako delujejo vse univerze in njihova medsebojna povezanost, saj me od tega že tako boli glava.

Kljub temu, da sicer nimam nič proti cinematičnim sekvencam na splošno, tu zaradi omenjenih problemov predstavljajo skorajda vse negativne aspekte in nikoli ne izpadejo izvrstne. A vse ostalo je ekstremno zabavno in uživansko se je podati nasproti vsaki novi dogodivščini brez vednosti, kaj bo s sabo prinesla.

Jaz bi imel pa to in to

Seveda se sprva Sora zaradi izgube velike večine sposobnosti igra togo in neodzivno. A s pridobivanjem znanja o raznih kombinacijah ter novimi ključ-rezili in posebnimi potezami pridobiš dostop do precejšnje variacije, kjer se vsak boj počuti sveže. Od združenih kombo potez za vsakega izmed so-junakov, pa do samostojnih ultra močnih ekstravagantnih pojav, kot je na primer piratska ladja, čajanka ali futurističen električen avtomobil, kjer se pogled prestavi v prvoosebno perspektivo s strelskimi mehanikami.

Tako se igra nahaja v zanimivem precepu. Ena najtežjih stvari, s katero se mora soočati, je zadovoljitev vseh vrst oboževalcev. Na eni strani imaš ljubitelje originalnih iger, ki so na nadaljevanje čakali tako dolgo, da počasi prehajajo v srednja leta. Istočasno imaš na drugi strani novince, ki poprej Kingdom Hearts niso igrali in se tako zmedeno znajdejo v kaosu vseh prejšnjih zgodb. Nenazadnje pa imaš tu še otroško publiko, ki so jim enostavno všeč žive barve in “oni risankasti tip”.

Pridruži se nam.

Tako ni nobeno čudo, da so se lotili s tem pristopom. Resda igra ni ravno prijazna do novincev, a po drugi strani vsebuje čisto funkcionalno tepeškanje, ki pa je z funkcionalne plati zgolj majhna nadgradnja napram prejšnjih delov.

Tudi vizualno je igra na novi konzoli prejela popolno prenovo in tokratne teksture ter modeli so dosti bolj živi, ostri in precizni. Kingdom Hearts III odlično uspe prikazati razlike med različnimi vizualnimi stili svetov, ki se uspešno zlijejo v kohezivno celoto. Od enostavnih svetov, kot so Svet Igrač pa do realističnega stila Piratov s Karibov, široka paleta raznolikih stilov in animacij kljub vsemu celostno predstavlja svojevrsten šarm. Tehnologija se je tekom zadnjega desetletja močno razvila in dandanes že komaj najdeš televizijo in zaslon, ki bi deloval pod resolucijo 1920×1080, kar se pozna tudi pri igrah, kjer se vse pomika proti 4K.

Zaključek

Pozitivno:
+ Šarmantna risankasta dogodivščina
+ Lepša podoba kot kadarkoli poprej
+ Konstanten razvoj in dobro vpeljane RPG mehanike
+ Raznoliki svetovi

Negativno:
– Deli z Gummi ladjo so bedni
– Zmedena zgodba
– Ob cinematičnih sekvencah včasih gre na bruhanje

Slime Rancher brezplačen v Epic Games trgovini

0

Epic poskuša na svojo platformo digitalnih iger privabiti čimveč uporabnikov in čeprav za to včasih uporabi podpasne manevre, je vseeno dobrodošla poteza, da vsake toliko ponudijo kakšen naslov popolnoma brezplačno.

Tokrat je to Slime Rancher – igra, kjer prevzamemo vlogo kmeta na tujem planetu.

V prvoosebnem pogledu bo naša naloga vzgajati sluzaste spužve in preko njih napolniti našo blagajno. Potrebno bo poskrbeti tudi za rodovitna polja, vsake toliko pa se bomo odpravili tudi raziskovati divjo okolico.

Slime Rancher je sicer izšel že leta 2017 in na Steamu drži visoko oceno 10/10, prodaja pa se pod cenovno nalepko 19,99€.

Zadeva ima tudi DLC Playground, ki doda podporo VR napravam zato se zadevo definitivno splača preizkusiti.

Kot rečeno, igra je povsem brezplačna in ko jo enkrat aktivirate, bo ostala v vaši knjižnici za vedno. Za prevzem obiščite sledečo povezavo, akcija pa traja do 21. marca.

Cyberpunk 2077 je še daleč od izida

0

Da je Cyberpunk 2077 ena najbolj pričakovanih iger, ni treba posebej poudarjati.

Novi projekt razvijalca CD Projekt RED, ki je pred tem razvil popularno The Witcher serijo, čakamo že kar nekaj let in čeprav smo do sedaj dobili nekaj igralnih posnetkov, datuma izida še kar nismo prejeli.

Razvijalec je potrdil, da bo Cyberpunk prisoten tudi na letošnjem sejmu E3, kar je seveda vzbudilo upanje, da bomo naslov nemara le dobili že letos ali pa zgodaj v 2020 a morda smo preveč optimistični.

Včeraj je na YouTube PlayStation kanalu izšel nov posnetek, imenovan Creating Cyberpunk 2077, v njem pa je razkritih nekaj novih informacij.

Video sicer ne prikaže novih igralnih izsekov, nam pa razloži, zakaj je razvijalec po tistem prvem napovedniku za dolgo časa potihnil ter zakaj točno so se razvijalci odločili za prvoosebni pogled.

Žal pa se video zaključi na negativni noti glede datuma izida, saj pripovedovalec pove, da Cyberpunk 2077 morda ni več takšna skrivnost kot je bil v preteklosti ampak delo na njem je še daleč od dokončanega.

Kdaj ga bomo lahko prejeli v roke? “When it’s ready”.

Conan Exiles brezplačen do nedelje

0

Če vam je morda za ta vikend zmanjkalo novih iger, potem dobra novica.

Razvijalec Funcom je namreč oznanil, da bo njihovo MMO igra Conan Exiles, moč brezplačno preizkusiti vse do nedelje.

Conan Exiles je ob svojem izidu zagotovo zaslovel predvsem zaradi svoje golote. Cenzure na genitalijah ni, kakor seveda tudi pritiče temu krutemu svetu Conana, zato si splača igro ogledati že samo zaradi nagih pikslov.

Poleg tega pa je špil od izida prejel kar nekaj nove vsebine, kot sta denimo dve povsem novi področji. Na severu nas čaka zamrznjena pokrajina, tam pa se je pojavil tudi nov World Boss, na vzhodu pa je korenine dobila ogromna, zelena džungla.

Conan Exiles si je že moč brezplačno prenesti iz Steam strani, igra pa bo ta vikend tudi znižana za 50% in vas bo sedaj obrala samo za 19,99€, znižani pa so tudi vsi, do sedaj izdani DLC-ji.

Diablo 1 sedaj na platformi GoG

0

Platforma GoG oz. Good Old Games si prizadeva med svoje vrste zvabiti čimveč klasičnih, starejših naslovov in jih vsem nostalgikom zopet ponuditi v nakup.

Trgovina pa na svoje police ne porine samo staro kodo ampak jo velikokrat tudi optimizira, saj veliko starejših iger na na novejših Oknih preprosto ne deluje.

Včeraj se je trgovina prvič v zgodovini združila z razvijalcem Blizzard in po novem lahko kupimo originalni Diablo prav na njihovi strani.

Ob nakupu, ki vas bo obral za 9,99€, bomo v košarico prejeli dva izdelka. Prvi je originalni izdelek, ki je do pikice enak tistemu iz davnega leta 1996. Drugi pa rahlo posodobljena inačica, katera vsebuje nekatere odpravljene hrošče ter kompatibilnost z Windows 10.

Blizzard pravi, da bodo v prihodnosti na GoG platforme prišle tudi njihove druge igre kot sta denimo Warcraft: Orcs & Humans ter tudi Warcraft 2.

Pokemon karte dobile nove, ekskluzivne Pokemone

Pokemon karte, ki so bile nekoč popularne tudi pri nas, so sedaj dobile novo, prav posebno karto.

Gre za “Detective Pikachu” karte, katere se seveda nanašajo na prihajajoči film,  ki bo izšel 5. aprila. Če slučajno še ne poznate detektivskega Pikachuja, si lahko ogledate njegov napovednik spodaj.

Poleg rumene zverinice, bo mogoče dobiti karte tudi drugih Pokemonov, ki jih najdemo v filmu in to so Bulbasaur, Ludicolo, Morelull, Charmander, Charizard, Arcanine, Magikarp in še kar nekaj drugih.

Slike vseh Pokemonov lahko najdete na sledeči povezavi.

Kje za vraga so vse Star Wars igre?!

0

Ni ravno skrivnost, da sem velik oboževalec Star Wars franšize in praktično vsako leto poizkusim pogledati vsaj en del tega filmskega spektakla, ki trenutno šteje že osem delov. Od tega je sicer dobrih samo prvih šest , medtem ko mi novodobna trilogija, pod okriljem Disneya, preprosto ne dogaja.

Ampak pustimo to ob strani, saj je to tema za povsem drug članek.

Vsakič, ko si namreč pogledam bodisi film ali pa nekaj povsem drugega v navezi s Star Wars franšizo (ravno včeraj sem denimo gledal Family Guy parodije, ki so izvedene odlično), si zaželim Vojnozvezdno okolje podoživeti tudi v interaktivni obliki.

In tako se vedno znova vrnem k vrhunskim predstavnicam filmske franšize. Na vrhu teh naslovov sta zagotovo igri Knight of the Old Republic 1 in 2, kateri danes štejeta že 15 let. Potem mi pogled zatava na Jedi Knight serijo, ki je še nekaj starejša.

A kaj, če bi si človek zaželel igrati nekaj bolj novodobnega, z novejšo grafično podobo? Sicer nekaj izbire je, a na jedilniku nas ne čakajo ravno prvovrstni naslovi.

The Old Republic je zadnji novodoben naslov, ki je dejansko vreden vašega časa. Škoda, ker je samo MMO…

Preizkusimo lahko denimo The Old Republic, ki pa je na žalost MMO. Igro so sicer skozi leta izboljšali a v sami srži je to še vedno večigralski naslov, ki ne seže do kolen svojima slavnima predhodnikoma.

Potem sta tu The Forced Unleashed igri, kateri sta sicer dobri, nista pa ravno nadpovprečni.

Poleg tega pa, kljub temu, da sem omenil, da se gre za novodobne igre, so zadeve že prekleto stare. The Old Republic je izšel 8 let nazaj, The Forced Unleashed pa eno leto kasneje.

Torej, kaj imam na izbiro po letu 2012? Kaj je to bogato vesolje, polno misterija, zanimivih likov, Sile ter osupljivih lokacij sproduciralo na igričarskem področju? Praktično nič.

Sploh si ne predstavljam, kako bi bilo kul sabljanje s svetlobnimi meči v moderni različici igre Jedi Knight. Vem, pobožne želje.

Razlog? Prekleti EA.

Ta gigantski založnik je namreč že dolgo časa nazaj kupil pravice za izdelavo Star Wars iger, kar pomeni, da lahko samo oni izdelujejo naslove v tej franšizi. In v sedmih letih jim je uspelo izdati dva Battlefronta – večigralski streljačini, kjer je štorija praktično neobstoječa in se služi na mikrotransakcijah.

In ko bi šlo vsaj za visoko kakovostni igri!

Battlefront 1 je izšel v poraznem stanju, saj je ob izidu manjkalo skoraj polovica vsebine, ki jo je EA nato želel igralcem prodati pod pretvezo DLC-jev.

Battlefront 2 je bil še hujši, saj je založnik zavohal dobiček pri mikrotransakcijah in je želel igralce odreti do zadnjega centa. Poteza, ki je razjarila trume igričarjev zaradi katerih so zaslužkarske mikrotranskacije kasneje celo odstranili, na Redditu pa je njihov uradni odgovor podrl rekord za komentar z največ negativnimi glasovi.

To je vse kar EA vidi v Star Wars franšizi: prodajanje mikrotransakcij za bedaste skine.

V izdelavi so sicer imeli vsaj dve novi igri, ki naj bi vsebovali močno štorijo a sta oba projekta neslavno propadla, kot posledica je sledilo zaprtje studia Visceral, ki je bil zaslužen za odlične Dead Space igre.

Kaj za vraga dela EA z licenco mi ni jasno, kot tudi ne, kako ne izdaš kvalitetne Star Wars igre, ko pa si lastiš razvijalca Bioware, ki je razvil legendarni naslov Knight of the Old Republic.

Zakaj bi ta priznani studio, ki ima svoje odlike na razvoju globokih karakterjev, štorije in RPG mehanikah porabil za razvoj novega, enoigralskega naslova, če jih lahko porabiš za izdelavo večigralskega klona Destiny, ki sliši na ime Anthem? Hmm, le kdo bi pomislil, da je to slaba ideja, razen celotne igričarske skupnosti in glede na vse težave, ki jih ima Anthem, jih zna to pošteno udariti po denarnici in presneto me je strah za prihodnost studia Bioware.

Poglejte si samo spodnjo sliko, ko Star Wars licenca ni pripadala samo enemu založniku. Ogromno odličnih naslovov, ki se jih kdo spravi preigravati še danes, medtem ko smo od 2013 prejeli cela dva, precej zanič špila.

Bo prihodnost kaj drugačna? EA oz. njegov razvijalec Respawn pospešeno razvijata Jedi Fallen Order, o katerem sicer ne vemo še praktično nič, razen da obstaja. Več informacij bo sicer razkritih 13. aprila in dobra novica je, da je na igri delal veteranski pisec Chris Avellone. Še vedno pa EAju ne zaupam, da ne bo celotnega projekta posilil z nekimi trapastimi mikrotransakcijami ali pa bo na koncu špilu manjkalo polovice vsebine, morda pa bo celo vsilil prisiljene večigralske pritikline.

Žalostno je tudi to, da ima Star Wars toliko potenciala a se lastnik licence Disney pijansko drži samo že ustaljene štorije, ki je bila premleta že neštetokrat.

Dovolj imam že Luka, Yode, Vadra in Solota. Knight of the Old Republic je imel dejansko jajca in je svojo štorijo odpeljal 4.000 let pred dogodki iz filmskega izročila, kar jim je omogočilo razvoj povsem novih in slaboritnih likov kot sta Revan ali pa Darth Nihilus. Slednji je temni mojster Sile, ki ima s slednjo tako vez, da se z njo hrani in je postal “rana v Sili”. Kako je to kul, kajne?! Ampak ne, je rekel EA, raje plačaj 14,99 € za skin v Battlefrontu.

Klinc, ne ostane mi drugega kot pa da spet naložim stare igre in med plesom svetlobnih sabelj objokujem usodo iger Vojne zvezd.

Tetris 99 dobil prvi turnir

0

Igra Tetris 99, ki je bila izdana ob letošnjem prvem Nintendo Directu bo prihajajoči vikend gostila prvi turnir. Gre za Maximus Cup, ki se bo pričel 8. marca in bo igralcem omogočil nagrado 10 dolarjev.

Skozi tridnevno tekmovanje bodo igralci nabirali zmage oz. čim boljša mesta. Po koncu tekmovanja, ki se bo zaključil 10. marca, pa bo najboljših 999 igralcev prejelo nagrado v vrednosti 10$, ki bo nakazana v obliki My Nintendo Gold točk. Gre za prvi Tetris 99 turnir, ki vsebuje “Battle Royale” način igre, kjer se 99 igralcev spopade v igri Tetris in na koncu ostane le en, zmagovalec.

Tetris 99 je sicer možno pridobiti zastonj a je na voljo vsem Nintendo Switch Online naročnikom. Članarina stane 4$ na mesec, 8$ za tri mesec in 20$ za celo leto. Nintedo omogoča tudi cross-platform letno članarino, ki stane 35$ in igralcem omogoča deljenje iste članarine na večih platformah.

Poleg naročnine na Nintendo Switch Online bodo igralci prejeli še dostop do klasičnih NES iger, ki so posodobljene vsak mesec. Za ta mesec je Nintendo napovedal igri Kid Icarus ter StarTropics, ki bosta na voljo 13. marca.

Rezultat iskanja slik za tetris 99 maximus cup

Battlefield V bo kmalu dobil Battle Royale

0

Na lanskem E3-ju je bil predstavljen Battlefield V za katerega so razvijalci EA DICE napovedali tudi Battle Royale način, ki pa ob izidu igre v novembru 2018 ni izšel. Sama igra takrat še ni bila pripravljena za tak podvig pa čeprav so se vsi nadejali dobre igre.

EA DICE si je po več mesecih sedaj končno lahko privoščil BR način, ki sicer še nima potrjenega točnega datuma, a bi lahko izšel kaj kmalu. Napovedan je bil sicer za pomlad 2019 posodobitev v igri pa je sprožila val navdušenja.

Eden izmed igralcev je namreč v dnevnih misijah dobil misteriozno nalogo, kjer mora v načinu Firestorm zbrati 500 točk, ki pa je sploh ni mogoče opraviti. Firestorm bo ime novega igralnega načina kjer se bo 16 ekip (v vsaki 4 igralci) spopadlo na največji Battlefield mapi do sedaj. Skupno število igralcev bo torej 64 kar je podobno igri Apex Legends (60 igralcev).

EA DICE je potrdil tudi vozila, ki se bodo pojavila v igralnem načinu in omenil, da bodo na voljo tudi Panzer tanki več pa zaenkrat še ni znano.

Monitor zaščitil igralca pred streli pištole

0

4. marca se je pripetil zelo čuden dogodek, ko je neznani storilec kar petkrat ustrelil v eno izmed hiš v Ameriki in pri tem skoraj zadel naključnega igričarja, ki je ob tem času ravno igral s prijateljem.

Gre za Erica Gana, ki se sicer tudi ukvarja s Twitchom a le v prostem času. V večernih urah se je neznanec odločil ustreliti v hišo v kateri je vseh pet nabojev končalo v notranjosti stanovanja. Incident se je pripetil v jutranjih urah (4 zjutraj) in ga je policija označila za naključen incident, ki ga zaenkrat še niso povezali z ničemer.

Gre za monitor MSI Optix G27C2, ki je metek ustavil toliko, da je ta dokončno izgubil silo, ki zaradi stene sicer ne bi bila usodna. Fascinanten je podatek, da je monitor kljub strelu še vedno deloval in bil praktično le materialno poškodovan.

Podjetje MSI je v tem času že kontaktiralo igralca in mu ponudilo nov brezplačen monitor ter merch, ki se ga je igralec razveselil.

Nintendo najavil VR očala za Switch

0

Dolgo časa so krožile govorice, da se bo Nintendo podal v VR vode in sedaj je to japonsko podjetje te čenče spremenilo v resnico.

Da, Nintendo Switch bo dobil VR podporo a to ne na način, ki so ga vsi pričakovali.

Zadeva bo namreč na voljo preko kartonastega dodatka, ki smo ga v preteklosti že lahko izkusili pod imenom Nintendo Labo.

VR Kit bo namreč isti kartonasti vmesnik, v katerem se bodo nahajala očala in tako bomo lahko kmalu svoje najljubše igre pogledali od “bolj blizu”. Kako se bo zadeva obnesla ob daljši uporabi, kjer bomo nemara fizično bolj aktivni in se potili na karton, bo pokazala prihodnost.

VR tudi ne bo ravno poceni. Za 79,99€ v paketu dobimo očala ter razne dodatke kot so slon, Blaster, ptica, kamera, za povrhu pa še ščitnik in držalo za ekran.

Za malce nižjo ceno 39,99€ si bo moč omisliti samo osnovne sestavine kot so očala, Blaster ter ščitnik in držalo za ekran.

Osebno VR naprave niti nisem pričakoval, saj Switch pod svojim pokrovom preprosto ne drži dovolj mišic, da bi bil sposoben zadevo sploh poganjati. A če nas zna kdo presenetiti, je to prav Nintendo.

V mislih tudi držite to, da ne boste sedaj kar naenkrat igrali Zeldo ali pa Mariota v VR, saj gre samo za Labo igre.

VR Kit se bo začel prodajati 12. aprila.

V Mortal Kombat 11 prihajajo Erron Black, Cassie Cage in Jacqui Briggs

V najnovejšem napovedniku igre Mortal Kombat 11 lahko opazimo nove karakterje, ki se bodo pojavili v igri Mortal Kombat 11, ki izide 23. aprila in jo je že možno prednaročiti.

Napovednik je dolg kar 3 minute v katerem je glavna tematika Kronika, ki želi zapreti rift, ki ga je ustvaril Raiden, da bi združil svetove in resetiral časovnico. Ta prikaže nove karakterje kot so Cassie Cage, Erron Black in Jacqui Briggs.

Cassie Cage je sicer hčerka Johnnya in Sonye Blade, medtem ko je Jacqui Briggs hčerka Jaxa, Erron Black pa Outworldov strelec.

NetherRealm Studios sicer od 15. do 17. marca napoveduje online stresni test, ki bo sicer zaprte različice in bo omogočen le ameriškim igralcem na konzolah Xbox One in Playstation 4. Še eno beta testiranje bo na voljo od 28. do 31. marca, ki pa bo odprto vsem, ki so igro prednaročili na prej omenjenih konzolah.

Prednaročilo bo igralcem prineslo tudi karakterja Shao Kahna, ki bo na voljo le njim. Igra bo sicer izšla 23. marca in bo poleg PS4 in Xboxa na voljo tudi na PC-ju in Switchu.