🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 443

Overwatch bo dobil svoje Monopoly figure

0

Zadnje čase ima Blizzard kar veliko težav. Podjetje je namreč odpustilo kar 800 ljudi in tudi novembrski Blizzcon je bil precejšna polomija.

Ampak Franšiza Overwatch še vedno blesti in tokrat so pri Blizzardu najavili kar nekaj novih igrač.

Najbolj zanimiva je seveda Overwatch Monopoly, ki ga bomo lahko kupili za 50 ameriških dolarjev. Celotna igra bo sestavljena iz map, ki so vsem igralcem že znane, “loot boxov” in seveda nas igralcev. Celotna zbirka bo vsebovala kar 9 karakterjev iz igre.

Monopoly obarvan v Overwatch stilu bo izšel spomladi, bolj natančno 8. aprila. Kupili ga bomo lahko v vseh Gamestop trgovinah.

Figure pa bo mogoče kupit 30. aprila.

V Apex Legends prihajata dva nova karakterja ter novi orožji

0

Podatkovni rudarji (ang. dataminerji) so izbrskali zanimive podatke o novostih, ki bi se v igri Apex Legends lahko pojavile kaj kmalu. Med podatki so namreč izbrskali kar dve novi legendi oz. karakterja ter dve novi orožji za katere pa na žalost še ni vizualnih podob kot tudi podatki niso povsem uradni.

V igro naj bi prišel Wattson, ki bi bil kot že ime namigne, povezan z elektriko. Dataminerji so odkrili zapise, ki omenjajo Tesla Trap, torej povsem novo past, ki naj bi igralce stresla ter jih zaustavila.

Drugi karakter naj bi bil Octane, ki naj bi pospešil hitrost teka ali pa zdravljenja, saj se v podatkih pojavi besedica “stimpak”, ki je znana iz igre Fallout in je prav tako namenjena zdravljenju. Oba karakterja imata vključene tudi nekatere zanimivosti kot so tek po steni, kar nekako spominja na Titanfall. Čeprav se je razvijalec Respawn ob izidu igre odločil, da tekanja po stenah in stavbah ne bo, pa lahko kaj kmalu pričakujemo tudi to.

Poleg dveh novih legend lahko pričakujemo tudi nova orožja, ki naj bi jih pri Respawnu že poimenovali in zasnovali. Šlo naj bi za LMG (ang. Light-machine gun)
L-STAR EMG in assault rifle HAVOC. L-STAR se je sicer pojavil že v obeh Titanfall igrah, zato si lahko nekako že ustvarimo sliko, kako naj bi orožje izgledalo. Medtem ko je HAVOC povsem nova zadeva, ki jo nekateri primerjajo z že izdanim orožjem Hemlockom. L-STAR naj bi bil v izbrskanih podatkih do sedaj najmočnejše LMG orožje, medtem ko bo imel HAVOC na razpolago uporabe Selectfire Receiverja, ki omogoča menjavo med “burst” streljanjem ter avtomatskim streljanjem, Turbocharger, ki zmanjša vrtenje orožja ob streljanju ter druge klasične nastavke. Kar pa se tiče moči orožja naj bi bil ta močnejši od R301-Carbine in VK-47 Flatline, slabši pa bi bil od Hemlocka.

Rezultat iskanja slik za L-STAR TITANFALL transparent
Orožje L-STAR iz igre Titanfall in Titanfall 2

Rainbow Six Siege dobil prvi CGI napovednik, ki razkrije nov karakter

0

Rainbow Six Siege je precej popularna zadeva in čeprav gre za striktno večigralski naslov, ki ne poseduje ravno neke globoke zgodbe, so se igralci navezali na lepo četico igralnih karakterjev, ki jih imenujemo operatorji.

Ubisoft se je zato odločil prav njim vdihniti malce več življenja, hkrati pa razširiti njihovo ozadno zgodbo.

Vsak operator sicer že vsebuje nekaj zgodovine, katere lahko razberemo skozi igrine menije a tega se ne bo spravil brati kar vsak.

Zato smo dobili napovednik “Hammer and Scalpel”, ta pa namerava razkriti več podrobnosti o SAS ter 707th napadalcih.

Med ogledom videa boste tudi malce bolje spoznali lik Thatcherja ter Dokkaebija, kar bo pomagalo še večji navezanosti na ta dva lika. Prav tako je razkrit nov karakter in sicer gre za novo vodjo Rainbow Six enote, ki se imenuje preprosto Harry.

Ubisoft je še izjavil, da je ustvaril prav poseben oddelek razvijalcev, ki se bodo ukvarjali predvsem z dodajanjem zgodovine vsakemu karakterju. Tako se lahko v prihodnosti nadejamo dodatnim posnetkom, žal pa še ni znan datum prihoda naslednjega.

Dovolj besedičenja, spodaj vas napovednik nepotrpežljivo čaka na svoj ogled!

Konec sanj o popolnem rezultatu v ligah LEC in LCS

0

Minuli vikend smo lahko spremljali že peti (LEC – Evropa) ter četrti (LCS – Severna Amerika) teden tekmovanja v igri League of Legends. Dočakali smo prva poraza najboljših dveh ekip letošnje spomladi, ob enem pa nimamo več niti ekipe brez zmage.

V evropskem LEC-u smo teden ponovno začeli s slovenskim privdihom, kjer je proti ekipi Splyce igral naš Nemesis. Fnatic se po katastrofalnem začetku le počasi vrača in je proti Splycu nanizal svojo tretjo zmago, a v soboto v slovenskem obračunu proti Crownshotovem SK Gamingu izgubil.

Origen se povzpenja po lestvici navzgor, kar sem sam tudi pričakoval. Njihov razpored v začetnih tednih je bil res težek, zato me prav nič ne čudi da so teden končali tudi z zmago proti G2. Ja, prav ste prebrali! G2 Esports je v tem tednu po zmagi nad ekipo Misfits Gaming, v soboto nato izgubil proti Origenu, ki so jih dominirali od začetka do konca. Predvsem je blestel Nukeduck s svojim Zedom, ki je praktično nadigral Capsa in njegovo Cassiopeio.

ExceL je pričakovano izgubil oba dvoboja tega tedna (proti ekipi Splyce ter Origen) in je tako po polovici tekmovanja na predzadnjem mestu. No presenečenje tedna so nam pričarali tudi pri SK Gamingu, za katere igra Crownshot. Premagali so favorizirane Vitality ter naslednji dan še Fnatic, tako da se trenutno držijo pri 50 odstotku zmaganih iger (5 zmag 5 porazov).

Vitality in Schalke 04 sta si v tem tednu razdelila zmagi in poraza in tako ostajata na 2. mestu z rezultatom 7-3, na dnu lestvice pa je do zmage nad Misfitsi prišel tudi Rogue, ki pri rezultatu 1-9 še vedno sameva na dnu lestvice.

Razpored po polovici spomladanske sezone LEC

Nekoliko bolj izenačen pa je LCS, kjer trenutno vladuje Team Liquid, ki pa je izgubil tudi svojo prvo tekmo v letošnji sezoni proti ekipi TSM, ki se je po slabšem tednu le pobral in zmagal oba obračuna v tem tednu. Enako velja za Cloud9, ki se približuje Liquidu na vrhu z rezultatom 6-2. Na dnu lestvice pa sta prepričljivo OpTic ter Clutch Gaming (oba 2-6 in 0-2 v tem tednu). Golden Guardians, CLG in Echo Fox pa so si razdelili zmago in poraz in se trenutno zadržujejo na sredini lestvice.

Razpored po polovici spomladanske sezone LCS

Do konca spomladanskega dela sezona nas čaka torej še približno polovica, mesta pa so nedvomno pomembna za uvrstitev na MSI o katerem si več lahko preberete tukaj.

Ford izdelal posteljo, ki vašega prostorsko grabežljivega partnerja prevrne nazaj na njegovo stran

0

Če si svojo posteljo delite še s kom drugim, ste gotovo že naleteli na problem, ko se zbudite sredi noči in ste stisnjeni ob steno, na glavi pa vam počiva roka partnerja.

Dobra novica je, da je Ford, ki se sicer v glavnem bavi s proizvodnjo avtomobilov, izdelal prototipno posteljo, katera grabežljivega sanjača nežno prevrne na njegovo stran.

Zadeva se imenuje “The Lane-Keeping Bed” in uporablja njihovo lastno tehnologijo, ki poskuša voznika obdržati na sredini svojega pasu.

Postelja ima nameščene senzorje in ko ti zaznajo, da se je oseba premaknila na napačno stran, se zaženejo integrirani tekoči trakovi, ti pa spečo osebo nežno premaknejo nazaj na njegovo pozicijo.

Slaba novica je, da gre zaenkrat samo za prototip in da zaenkrat še ni nobenih planov, da bi postelja prišla v dejansko prodajo.

Doktor Neil Stanley raziskuje spalne navade posameznikov in manjek prostora pri spanju je po njegovih ugotovitvah velik problem:

“Ljudje smo najbolj ranljivi med spanjem zato smo sprogramirani, da se ob dotiku nekoga drugega zbudimo.

Če se tako nekdo prevrne na vašo stran, bo top pri vas vzbudilo obrambni mehanizem in potem boste povsem prebujeni in vas čaka noč brez spanca, medtem ko vaš partner spi naprej nemoteno. Videl sem že, ko so takšne zadeve uničile razmerja.”

Ekipe so znane, IEM Katowice se lahko prične!

0

Včeraj smo dobili imena še zadnjih ekip, ki so se kvalificirale na prvi letošnji “major” dogodek v igri Counter Strike: Global Offensive. IEM Katowice se bo pričel v sredo, 20. februarja ob 13.00 uri po našem času. Seveda ne gre za prvi Katowice turnir, saj je ta že prava stalnica med turnirji. Šestnajst najboljših ekip na svetu se bo pomerilo za glavno nagrado 500.000$ (celotni nagradni sklad je 1.000.000$), ki so se na omenjeni dogodek uvrstile preko rezultatov prejšnjega – FACEIT Majorja v Londonu (8 ekip), ostalih 8 pa preko dodatnih kvalifikacij, ki so potekale minuli vikend.

16 kvalificiranih ekip

Ekipe bodo na turnirju prejele svoj “rank”, kar je novost na takšnih turnirjih. Rank se jim bo skozi odigrane igre spreminjal, tako da bodo igre lahko bolj zanimive in izenačene, organizatorji pa bodo pred začetkom tekmovanja vsaki ekipi rank dodelili glede na statistiko posameznega igralca.

Točnega razporeda še ne poznamo, so pa na dan prišle informacije, da bomo podrobnejši razpored spoznali v torek, dan pred tekmovanjem, do takrat pa se moramo zadovljiti s provizoričnim razporedom.

Sreda, 20. februar
13:00 – Round 1 match #1 | BO1
13:00 – Round 1 match #2 | BO1
14:10 – Round 1 match #3 | BO1
14:10 – Round 1 match #4 | BO1
15:20 – Round 1 match #5 | BO1
15:20 – Round 1 match #6 | BO1
16:30 – Round 1 match #7 | BO1
16:30 – Round 1 match #8 | BO1
18:05 – Round 2 match #1 | BO1
18:05 – Round 2 match #2 | BO1
19:15 – Round 2 match #3 | BO1
19:15 – Round 2 match #4 | BO1
20:25 – Round 2 match #5 | BO1
20:25 – Round 2 match #6 | BO1
21:35 – Round 2 match #7 | BO1
21:35 – Round 2 match #8 | BO1

Bo Apex Legends dobil robota Chappie?

0

Nobenega skrivnost ni, da se v Apex Legends nahaja robot Pathfinder, ki močno spominja na robotka Chappie, ki smo ga leta 2015 lahko gledali v istoimenskem filmu.

Nič čudnega potem, da so igralci takoj začeli nadlegovati režiserja filma, Neill Blomkampa, če se bo morda njegova kreacija pojavila tudi v trenutno močno popularni igri Apex Legends.

Neill ni popoln tujec igričarski industriji, niti ne založniku EA, kateri stoji za igro Apex Legends, saj je pred kratkim za njih spočel animiran kratki video za večigralsko streljačino Anthem.

In glede na njegov odziv na Twitterju, je možakar pripravljen na sodelovanje tudi tu. Kot pravi, ga veliko ljudi sprašuje to vprašanje in da je “za”. Na njegov Tweet pa je nato odgovoril še direktor razvijalca Respawn Entertainment, Vince Zampella, ki je izjavil, da je on tudi “za”.

Tako, očitno se oba glavna možakarja strinjata, seveda pa je potrebno pridobiti še sodelovanje od Sony Columbia Pictures, kateri je založil film. Držimo fige!

Zavrnjena tudi tožba ustvarjalca plesa Carlton

0

Alfonso Ribeiro, ameriški igralec in televizijska osebnost je izgubil tožbo na sodišču, potem ko se je spravil nad ustvarjalce igre Fortnite, saj naj bi te brez njegovega dovoljenja uporabili “njegov” svetovno znani ples imenovan Carlton.

No Riberia je ustavil ameriški urad za lastnino oz. avtorske pravice, kjer so mu podali razlog, da se plesa oziroma plesne točke enostavno ne da lastiti. Carlton je sicer svetovno znani ples iz serije Fresh Prince of Bel-Air (sl. Princ z Bel-Aira), ki je bila izjemno popularna v 90-ih, kjer je imel eno glavnih vlog tudi Will Smith.

carlton
Ples Carlton

Tožbe proti Fortnitu se kar vrstijo, a je verjetnost, da bi Epic Games katero izmed tožb dejansko izgubil majhna, prav zaradi razloga, ki ga je podal urad za lastnino v ZDA. Tožbe so ob enem izgubili tudi ustvarjalci kot so 2 Milly, Backpack Kid in Orange Shirt Kid o katerih smo že pisali. Urad za lastnino je ob enem podal tudi razlog, da mora biti ob podobnih primerih “ples” oz. gibi polastninjeni preden se tožba sploh lahko obravnava. Po vsej verjetnosti bi v kakšni drugi igri ali kje drugje tak primer bil prezrt, a je Fortnite tako popularen, da si vsi želijo iztržiti kar je možno.

7 Days to Die – Predogled | Žlahtna možganovina

Pet let nazaj se sliši kot neverjetno daljna zgodovina. Metro 2033 je tisto leto dobil nadaljevanje Last Light, Diablo navdušenci smo se lahko slinili nad Path of Exile in za nas še pomembneje, 7 Days to Die je le pokukal iz temačne grobnice. Čeprav šteje že pol ducata let ga še zmerom uvrščamo med najuspešnejše preživetvene simulacije na trgu in po več kot dveh milijonih prodanih izvodov kraljuje tudi na vrhu iger s konceptom stalnega razvoja, ki je vseskozi bil tudi cilj zgodnjega dostopa.

V primeru te kombinacije Minecraft in DayZ nihče ni pričakoval začetek trenda, ki se veselo nadaljuje vse do današnjega dne. Seveda nas zdaj večina z gnusom gleda na od samega Hudiča prekleto kombinacijo izrazov “early access”, “survival”, “crafting” ter “open world”. Hkrati imamo poln kufer zombijev, a nam jih neodvisni razvijalci še zmerom radostno tiščijo v premajhen kovček, iz katerega gledajo že vse mogoče okončine. A kot so The Fun Pimps pokazali, na srečo v morju povprečnosti še zmeraj obstajajo svetle izjeme.

Tako smo se tudi mi odpravili seznaniti z zadnjo različico igre 7 Days to Die za osebne računalnike. Velika sreča, saj se konzolnih različic drži precej slab sloves, saj so v vseh obzirih inferiorne. Dajmo te pokukati v to klavnico in preveriti, če si zasluži kaj več od gnilih možganov, ali pa je primerna zgolj za odstrel z dobro namenjenim strelom naravnost v sredo betice.


Razvojna ekipa: The Fun Pimps
Založnik: The Fun Pimps
Platforme:
PC, Xbox One, PS4
Datum izida: 13. 12. 2013 (EA)
Cena: 22.99 €

Zvrst: Peskovniška simulacija preživetja


Začetek nečesa prekrasnega

Pa se dajmo prestaviti nazaj v zgodovino, daljno obdobje, ko se je vse pričelo. No, začetek te klavnice zombijev ni bil nadvse krasen. Če bi dandanes igral originalno različico, bi zraven premnogih hroščev in grozotne optimizacije dobil glavobol, nejeverno dejal, da je imela prste vmes kakšna čarovniška sila ter se odpravil iskati brco najbližje koklje.

Hrustljavo zapečeno, kot jih imamo radi

Na originalni različici se je namreč na vseh koncih kazala nedodelanost, ki se tu in tam kaže še zdaj. Od premikanja in umetne inteligence sovražnikov, pomanjkanja ciljev, nedelujočih elementov, hroščev, pretirano kockastega nizko-kvalitetnega okolja in še ogromno drugih stvari, preveč, da bi jih našteval. Na srečo se je razvojna ekipa vzela v roke in vse od takrat neumorno dela na izboljšavah, a vseeno po dobrih šestih letih in devetnajstih večjih popravkih še vedno ni ne duha, ne sluha po polnem izidu.

So pa zato spremembe še kako vidne. Za primerjavo priporočam, da si ogledaš ta video, da ne bom sam preveč časa tvezil o vseh spremembah, ki so jih nove različice prinesle. Naj rečem le, da smo ob igranju ene prvih različic (morda celo ene malo poznejših različic) igrali povsem drugačno igro in zgolj malo stvari je ostalo enakih.

Bi kdo lupčka?

Gre za popolno preobrazbo identitete, saj vsaka verzija prinese s sabo ogromne spremembe. Tako smo dočakali že več preobrazb uporabniškega vmesnika, grafične podobe, zvočnih učinkov, kreftanja, napredovanja, bojnega sistema, ter sovražnikov, pridobili pa smo tudi NPC-je in veliko nove opreme ter orožij.

Za preživetje je potrebno garati

Zgodovino zdaj poznaš, a na kakšnem principu 7 Days to Die sploh deluje? Upira se na standarde koncepte preživetvenih simulacij in vsaj na začetku se igra podobno kot Minecraft. Raziskuješ, nabiraš in pleniš stvari, gradiš zavetišče ter se v večigralskem načinu družiš s prijatelji… a obstaja ena stvar, ki ob igranju napram lahkotnejših iger napravi ogromno razliko. Preživetje ni niti približno enostavno; pravzaprav je frdamano težko.

Se želiš ponoči enostavno skriti v hiško ter v miru počakati na jutro, medtem, ko mrtvi prijatelji depresivno krožijo naokoli? Žal čakajo ravno na to. Najsi te vidijo skozi okno, zavohajo tvoje zasmrdele cunje ali zaslišijo škripanje tal, kmalu lahko pričakuješ nenapovedane obiske, manj dobrodošle od nenadnega prihoda tašče na Božični večer. No, sicer jim težko rečemo nenapovedani, če pa obiskovalci že od daleč stokajo kot lenuh pri delu.

Naj zmaga najmočnejši… ali vsaj tisti s kolom

No, morda pa te je zgrabila pamet in zgradil si par metrov visok zid, na katerega bi bil ponosen še Donald. Tako se smejiš figurativnim Novomehičanom in… am … a je bila ta razpoka pred sekundo tu? Nič, tako ne bo šlo. Če drugo ne učinkuje, se bo pa morda Rambo pristop končal bolje od pričakovanj? Nop, tudi ta se je zaključil z gnilim čekanom v tazadnji.

Navadno se direktni boj ne obrestuje, saj te mrtvi možiclji hitro preplavijo že zaradi samega števila, če pa jih že uspeš potamaniti, obstaja velika možnost, da bodo pred tem s tabo delili virus lepote. Na srečo se jim ni težko izogniti in podpisati za posamičen odstrel, a ko pade noč, ni pametno češenj zobati niti s posameznimi zamudniki, ki navadno zelo zdolgočaseno romajo naokoli. Zato, ker namreč v tem obdobju manifestirajo energijo lune in šprintajo kot sam Usain Bolt.

Seveda je zato potrebno pljuniti v roke in nekako poskrbeti za čim daljšo življenjsko dobo. Ne gre za enostavno stvar, a vseeno obstaja dobro prežvečen koncept dolgoročnega preživetja. Lahko si namreč zgradiš hiško, utrdbo, naselje… grad!? CEL SVET JE MOJE IGRIŠČE, PRESNETO!!! … No, vsaj do radioaktivne cone.

Podzemni bunker je vedno pravi odgovor, ne glede na vprašanje.

Morda pa ti montaža ni po godu in raje živiš v stiku z naravo? Ni panike, naseli se jamo in preživi naslednjih par minut med horkanjem pod vtisi jamskega človeka, dokler te lakota ne pribezlja iz luknjice. A pazi. Kot že ime nakazuje, lakota ni edini problem, s katerim se soočaš med hermitskim življenjem. Vsak sedmi dan se na vratih pojavi horda živih mrtvecev z nadvse razvitim internim radarjem, s pomočjo katerega se podajo na lov v ravni črti, ne glede na tvoje skrivališče. Zato je priporočljivo imeti vsaj zasilno obrambo, kamor se lahko zatečeš v teh trenutkih groze.

Noč živih in mrtvih mrtvecev

Ravno to se je zgodilo meni po prvem tednu igranja. Nisem ravno povsem začetnik, saj sem igro nabavil že v eni izmed zgodnjih enačic. A kar nekaj časa se je na njej nabiral prah, zato mi je bilo večino stvari sedaj novih. Na večer sedmega dne sem se povsem zavedal, da prihaja besneč roj, a vodil me je občutek, da bom zlahka pometel z nesnago noči.

A takoj ob padcu mraka so mi hrupi v daljavi in hitro bližajoči se koraki dali pomisleke glede prejšnjega lahkotnega pristopa. In potem so prišli. Vidiš, kot voluhar sem se naselil pod zemljo, a se pri tem ne oddaljil od svežega zraka. Glavno bazo sem imel resda pod zemljo, a za varnost so skrbele varovale tri linije obrambe. Njihov cilj je bil ustavitev vsega, kar bi horde umrlih lahko vrgle obnje, vsaj v teoriji. Vse se je pričelo s kocko širokim lesenim obzidjem na površju, obdanim s plitkim obrambnim jarkom z nalogo upočasnitve zombakov.

Manjka le še ognjišče. Le kaj bi lahko šlo po zlu?

A izkazalo se je za premalo učinkovito. Mrtveci so se eden za drugim nabirali pred zidom, v katerem so se hitro začeli poznati znaki šibkosti. Snel sem še eno glavo in jo še zadnji trenutek popihal v varno zavetišče, ob čimer sem za sabo zaslišal zmagoslavne krike. Prva obramba je padla ‒ preostali sta zgolj še dve.

Drugo obrambno črto je sestavljala dosti bolj kompetentna linija obrambe, sestavljena iz ojačanih železnih kock ter obrambnega jarka z lesenimi koli. Nič nisem hotel prepustiti naključju tretje, nepreizkušene črte, zato sem svoj korak povsem želel ohraniti na tem mestu.

Ni bilo treba kaj dolgo čakati, saj so kmalu prisopihali prvi sovražniki in ponovno se je začel boj za preživetje. Sprva je sicer šlo kar dobro in obramba je funkcionalno zaustavila vsako truplo in ta so se kmalu po prihodu sesedala v rdečkast pesek. Zvesta pištola je pri tem močno pripomogla, saj je vestno izstreljevala naboj za nabojem, nabojnik za nabojnikom. A po dobrih petnajstih minutah sem med obstreljevanjem hord zaslišal ta preklet zvok škripajoče kovine ‒ vrata so padla in to je pomenilo ponovno potrebo po umiku. Glede na to, da je šlo za glavno linijo obrambe, mi je že začelo pošteno teči za ovratnik. Šlo bo na tesno ‒ ura je šele 2.00, do zore je še daleč.

Zadnja linija obrambe

Vse je ležalo na kocki z zadnjo bojno črto globokega jarka, opremljenega z nakopičenimi stebri in dvižnim mostom. Jasno je bilo, da druge možnosti umika ne bom več imel in v kolikor bo tu šlo kaj po zlu, je z mano konec. Pripravil sem pištolo, samostrel ter mačeto in se pripravil na boj z vsemi močmi, kar jih je utrujen kazalec desne dlani še premogel.

Ne bom zanikal, da se je ob prihodu prvih sovražnikov pričelo zelo obetavno. Precej izmed njih, prihajajoče groze, sem s pištolo in nato (ob pomanjkanju streliva) s samostrelom snel, še preden so sploh prišli do jarka in tudi tisti, ki jim je to uspelo, so zgolj omahnili noter in se napičili … tako je vsaj izgledalo na prvi pogled.

Vidiš, nisem se zavedal, da stebri pridejo z eno vitalno slabostjo. Funkcijsko sicer služijo svojemu namenu, a istočasno ne trajajo večno. Torej je povsem logično, da so se sčasoma uničili in s tem novih improviziranih jamarjev padec ni ubil, ampak iz njih napravil zgolj večne invalide. Enako zavzeto so s te pozicije pričeli spodkopavati tla pod mojimi nogami.

Če že moram ropati…

To pa je povsem porušilo moje načrte. Ker sem bil tako zaposlen s strežbo novim obiskovalcem, nisem opazil, da so se v tleh za mano pričenjale pojavljati razpoke in da sem sčasoma prejel nov obisk. To pa je bilo bolj kot ne to. Na koncu sta nepripravljenost in pomanjkanje izkušenj prevladala in z zadnjimi odstotki zdravja sem lahko le s krikom zaključil kratko-trajajočo poslednjo obrambo in pred lačnimi čekani ter kremplji skočil v prav ta jarek, ki me je stal penine. Preminil sem natanko ob 5.30 zjutraj, le pol ure pred prihodom zore.

Volja premaga vse ovire

S tega bi sicer lahko sklepal, da je cilj igre mučenje igralca. Ampak ne. Imaš več kot dovolj orodij, ki ti pomagajo pri preživetju in nisi zgolj nedolžna žrtev v rokah krutih igralnih mehanik. Sicer si kot nov igralec na samem pričetku izgubljen in nevešč, ampak verjetno vsakdo ve, da hiša pomeni (relativno) varnost, kamen ter palica dasta improvizirano kladivo in da gre hrana noter pri ustih, ven pa pri, no, saj veš.

A potem so tu napredne zadeve, kot so kovanje, napredovanje, prečiščevanje vode, celo prilagoditev oblačil glede na podnebne razmere. Takšne stvari nemalokrat povzročijo, da skočiš na 7 Days to Die Wiki in tam potešiš radovednost. Seveda ne gre za izjemo, saj isto velja za večino kompleksnih preživetvenih iger. Po par neuspešnih poizkusih in propadlih načrtih končno skapiraš, za kaj gre, in ravno to je celoten šarm. Iz izkušenj se učimo.

Nekaj svobode imamo tudi pri prilagajanju igranja, saj lahko igramo na vnaprej izdelanem obširnem zemljevidu ali pa preizkusimo srečo z naključno generacijo. Kot da to še ni dovolj, je na voljo tudi precej zanimivih možnosti, ki jih lahko uporabiš za prilagoditev igralne izkušnje lastnim željam. Nočeš hitrih zombijev oziroma želiš, da so ves čas hitri? Dan prekratek? Plena premalo? Vse to in še več je mogoče prilagoditi.

Vsaka izbira ima svoje prednosti. Sprva boš želel igrati na vnaprej pripravljeni mapi, saj so točke zanimivosti bližje druga drugi in tako je gradnja baze in ropanje bližnjih točk zanimivosti lažje ter potrebuje manj teka sem in tja. Če pa si želiš puščavniškega načina življenja, pa le preizkusi naključno generacijo. A naj te opozorim ‒ mapa bo tu dosti bolj realistična, stavbe pa bolj razpršene, zaradi česar bo pohajkovanja in iskanja dosti več, naselja pa bodo bolj generična.

Verjetno glede na to, da gre za “kopijo” Minecraft stila, ne pričakuješ preveč na grafičnem področju. Ampak tudi vizualno ne gre za ravno slab izgled. Ob pričetku je sicer bilo to drugače, a veliko se je izboljšalo. Sedaj ne gre več za povsem kockasto geometrijo, ampak so kocke prilagojene tako, da gredo gladko skupaj in večinoma nimajo več toliko ostrih robov, v kolikor seveda ne gre za takšno vrsto kocke, od katere je oster rob pričakovan.

Funkcionalen zemljevid pripomore pri orientaciji

Tudi različnih zombijev je precej, ne samo po izgledu, saj nekateri bolj trzajo in imajo bolj kot ne vsi drugačen način premikanja, zaradi česar je glavo (ker je tako zombija, kot vsi vemo, najlažje pokončati) različno težko zadeti. Ampak, kjer pa 7 Days to Die res preseneti, je fizični model. Različni materiali imajo različno težo in za razliko od Minecraft ni mogoče imeti nemogočih struktur, ker se bodo te enostavno porušile, preden boš komaj dobro začel z gradnjo. Uporaba podpornih stebrov in pametna gradnja je zato, sploh za večje baze, nuja in združeno s težavno obrambo to res predstavlja eno najbolj zanimivih preživetvenih puščavniških izkušenj, kar sem jih kadarkoli preizkusil.

Zaključek

Pozitivno:
+ Ena najboljših preživetvenih simulacij na trgu
+ Ravno pravšnja mera kompleksnosti in težavnosti
+ Dovolj opcij za zvrhan koš
+ Konstantna evolucija

Negativno:
– Izgleda izgubljena v večnem statusu zgodnjega dostopa
– Kompleksna za začetnike
– Razvijalci z določenimi spremembami pahnejo mimo

Kot definicija žanrske generičnosti je 7 Days to Die postapokaliptična puščavniška dežela, polna živih mrtvecev z željo po možganih. A vseeno je izvrsten predstavnik s poudarkom na zadeve, ki predstavljajo najboljše aspekte preživetvenih puščavniških pustolovščin. Čeprav izgleda izgubljena v peklu zgodnjega dostopa, se s konstantnim razvojem ter občasnimi ogromnimi posodobitvami ves čas razvija in počasi, a vztrajno koraka naprej kot živo truplo. Z željo po tvojih denarcih.



EMA 2019 – “Na površju vse je mirno a v meni je kaos” – Lea Sirk

0

Ko sem se danes zjutraj zbudil, sem najprej storil stvar, ki jo naredi vsak normalen prebivalec naše ljube Zemlje: odprl socialne medije in pogledal, kaj vse sem zamudil med spanjem, Facebook pa me je še opozoril, da sem na današnji dan, pred osmimi leti, objavil sliko, ki se jo je danes sramujem.

Tipična izkušnja torej vsakega živečega a današnje jutro je bilo nekaj posebnega, saj je velika večina prijateljskih objav bila sovražno nastrojena proti tradicionalnemu tekmovanju EMA.

In če že njim ni bilo všeč, kako bo šele meni, človeku, ki ne mara oddaj tipa Bar ter Slovenija ima talent?

Zato sem si pripravil zajtrk in v pripravi za najhujše, namakal toast v liter domačega šnopca ter se psihološko pripravil na ogled oddaje EMA.

In končni vtisi? Moram reči, da dejansko zadeva spet ni tak smrdljiv kupček zažganih smeti, kakor bi lahko sklepal po vseh javnih linčanjih EME. Počasi, dragi bralec, spusti vile in pusti da ti svoje mnenje tudi razložim.

Torej, včeraj se je odvilo pevsko tekmovanje EMA 2019. To je dan, ko se tisoče Slovencev spomni, da v programski shemi dejansko obstaja televizijski kanal TV SLO 1 in da za prekleto zadevo tudi mesečno plačujemo zato si najprej poglejmo, kako je EMA 2019 izgledala iz produkcijskega stališča.

Moram reči, da ni bilo slabo.

Okrogel oder, okusno razpostavljeni zasloni ter zanimiv uvodni zaslon. Sicer sumim, da so poplesavajočega robotka sunili iz Unreal Engine trgovine a pustimo to ob strani.

Šov se začne in na oder stopijo plesalci, med katerimi najdemo tudi voditeljico. Ta je bila sicer ob koncu plesa ter kasnejšem govornem uvodu malce zadihana in punca se očitno ni mogla oddahniti skozi celotno oddajo, saj je bilo zajemanje sape med stavki malce moteče. Mi je pa bilo všeč, da je pred mikrofon stopil nekdo nov, saj nočem gledati vedno istih fac.

Voditeljica je bila svetla točka celotnega nastopa, saj je v tekmovanje prinesla vsaj nekaj energije.

Potem je tu žirija, med katerimi najdemo lanskoletno zmagovalko Leo Sirk, katere se spomnimo po lanskoletnem zmagovalnem komadu “Hvala ne” in po ničemer drugem. Tu je še Darja Švajger, ki je očitno glasbeni ekspert, no vsaj vsi tako pravijo da je temu tako ter srbski skladatelj, čigar prisotnost mi je sicer malo smešna, glede na to, da se gre za slovensko tekmovanje. Še bolj hecno mi je, da so njegov govor prevajali, saj se gre za scenarij in če je že vse vnaprej predpripravljeno, bi lahko spočeli tudi podnapise, ne pa da se prevajalka nerodno trudi sproti prevesti njegove besede. Berem na Google, da je tip že petič v žiriji in morda, samo morda bi se med tem časom lahko naučil povedati te tri stavke tudi v slovenščini.

In nato nastopijo sami tekmovalci, glavna stvar tekmovanja.

Baje se jih je prijavilo 100 in na finalnem odru smo gledali izbrano deseterico. Priznam, nihče od njih me ni pretirano navdušil, saj gre bolj ali manj za komade, ki bi jih predvajal v zakotnih kotičkih lokalne gostilne in v bistvu sploh ne pogruntaš, da ti nekaj brenči v uho.

Kaj poreči o samih tekmovalcih?

Imeli smo pesem, kjer me je neka ženska močno obsojala, da zaradi tega ker sem iz mesta, nimam pojma o konjih. Potem sem gledal neko mlado izvedenko Big Foot Mame, tu pa so bili še neki metalci, kjer je bil komad res zanič in bi se mi pevec lahko odkupil vsaj z besnim vrtenjem levove grive, žal pa se je ponašal z gelom na laseh in mi je bila vzeto še to malo zadovoljstvo.

Potem nekaj komadov, ki bi jih sicer predvajal samo takrat, ko bi se peljal z avtom in mi ne bi lovila nobena druga postaja razen te, ki bi predvajali teh štiklcev. Aja, pa nek tip je bil v vijoličasti obleki in ob njegovem nastopu nisem točno vedel, ali poje pesem ali pa mi našteva seznam stvari, ki jih mora it jutri kupit v Mercator.

In potem imamo tu še finalista: Raiven ter Zala Kralj ter Gašper Šantl in ravno najboljša dvojica je popolno nasprotje.

Raiven se je odločila, da jo z vijaki pričvrstijo na mesto in njeno besedilo je sestavljeno iz: “na površju vse je mirno a v meni je kaos”. To je v bistvu to od besedila, če ne štejemo nerodnega rapanja, katerega bi se sramoval še Challe Salle. Koreografija je, kot rečeno stanje na mestu, razen ob refrenu “kaos”, kjer se je punca začela tipati, kot da po žepih išče telefon.

Vse je kaos. To lahko veste, ker imamo plesalci slaboritne tetovaže kot so pištole, kače ter besedo Mafia.

Medtem, ko je Krokar stavil na blišč, saj je nase nabral vsa ličila, ki so jih sploh imeli v zaodrju, sta Zala in Gašper šla v povsem drugo smer.

Za garderobo sta si namreč izbrala bež pižamo iz lokalnega Lidla in nastop je bil sestavljen v bistvu samo iz Zalinega petja, medtem ko je bil Gašper tam zato, da je občasno pritisnil na kak gumb, ji zasanjano gledal v oči ter se vsake toliko spomnil, da dejansko drži kitaro.

Deset tekmovalcev se je obrnilo kot bi mignil in levji delež, tega skoraj dve uri dolgega tekmovanja, je bilo glasovanja publike.

Zakaj za vraga mi RTV zaračunava glasovanje po 0,84 € za vsak glas medtem ko je praktično že celotni dogodek prišel iz mojih žepov, mi ni jasno. Da se ta, povsem nepotreben kanal, ni mogel izkazati vsaj tokrat ter častiti glasovanja ampak želi na suho nategniti še tistih nekaj ljudi, mi gre močno v nos. Očitno Miša Molk potrebuje sleherni dinar, da si še bolj zategne kožo in napihne žnablj.

In nato pridemo do vrhunca večera in meni osebno najboljšega dela: razglasitev zmagovalca.

Več kot očitno je žirija navijala za Raiven in njena pajdašinja Lea Sirk se je na odru ves čas muzala, češ: “mamo to”.

In potem šok, o moj Bog! Zmagal je par, čigar komad je tako zabaven za poslušati kot ena ura fizike na soboto v zatohli učilnici.

A izraz na obrazu Sirkove je bil ob razglasitvi preprosto neprecenljiv. Zadevo naj prosim nekdo spravi v gif obliko, saj bi ga rad predvajal znova in znova, poleg tega pa se je punca še dodatno zafrknila, ko je ob čestitki Raiven pozabila, da mikrofoni dejansko snemajo in ji je v uho zašepetala besede: “ne morem fakin verjet”.

In to je bilo to, 3/4 gledalcev je nato zaspalo, saj sta zmagovalca še enkrat zapela svojo pesem in EMA 2019 je prišla do zaključka.

“O, fak, dejansko bova morala v Tel Aviv”.

Ob gledanju letošnjega tekmovanja sem prišel do ugotovitve, da so proizvajalci programa v resnih škripcih, to pa predvsem zato, ker se ne morejo zediniti kaj točno EMA je.

To tekmovanje gledajo vsi, tako starejša populacija kot tudi mlajša in vseh itak ne boš mogel zadovoljiti. Medtem ko prvi pričakujejo lepe popevke iz zlatih časov, želijo mlajši bolj energično muziko, kjer sta glas in koreografija isto pomembna.

A vse to ne pomeni nič in ne bo vredno piškavega oreha na glavnem odru v Tel Avivu, kjer že dolgo ne vlada več pevski talent ampak samo tisto, kar je trenutno vroča tema v socialnih krogih.

Samo poglejte si lansko pesem, katera je bila popularna točno en teden ali pa takrat, ko se je govorilo o transseksualcih in je zmagal/a tista bradata oseba. Njihovi komadi so samo obstranskega pomena, zmagoslavna pesem mora prikazati kako je Evropa napredna in strpna do vsakega.

Naša dva izvoljenca morda ne bosta prišla nikamor, tudi do finala ne. Ne govorim tega zaradi tega, da ne bi bila dobra, saj sta noro talentirana. Besedila z globino in odličen vokal ju zna visoko pripeljati, žal pa se Evrovizija poserje na talent, saj mu je veliko bolj pomembna politična korektnost ter sledenje trendom.

Zaženi protokol “Nasmej se”. ERROR: neveljaven ukaz.

Ne gre se zato, da ne znata peti in morda bi kdo rekel, da nepremično stanje je malce drugačno od ustaljenih norm in zna kakemu glasovalcu dvigniti obrv. Navsezadnje je s podobnim nastopom zmagal Salvador Sobral in čeprav gre komu morda v nos, tip vsekakor poseduje neko karizmo, katera mu je pomagala do zmagovalnega odra. Žal pa je to bilo takrat in sedaj, v 2019, so za Evrovizijo pomembni drugi trendi.

Moje mnenje? Morali bi tvegati. V preteklosti smo sicer že imeli nastope, za katere sem menil, da dejansko imajo šanse za zmago ampak vedno krasimo dno lestvice.

Zato gremo vreči vse v popolnoma odbit nastop.

Med EMO 2019 je na oder stopil nek rapper, ki je v precej šaljivem tonu napovedoval, kaj vse se trenutno dogaja na odru in jaz bi dejansko poslal njega v Tel Aviv. Naj rapa v angleščini in nasmeje publiko. Naj zadaj plešejo “floss” ples iz Fortnita, ker je to zdaj popularno. Naj se zadaj tepejo ogromne injekcije ter starši, ki so proti cepljenju. In naj spremljevalni vokali ne pojejo, ker so preveč zaposleni z gledanjem v telefon, kot to pač počnejo milenijci.

Smaal Tokk bi bil perfektna izbira za cirkus imenovan Evrovizija.

Samo tako bomo lahko upravičili vsakoletno kupovanje letalskih kart in potovanja naših tekmovalcev, saj to nihanjem med “bi tvegali ampak ne preveč” je traparija in potrata denarja.

Ali pa pošljite drugo leto v zmagovalno državo mene. Obljubim, da vas na glavnem odru ne bom razočaral, saj me na njem sploh ne bo. Na odru bo postavljeno samo ogromno platno, na katerega bom projeciral svoj komad preko Twitcha, ta pa bo že vnaprej posnet, saj se bom jaz tačas zapravljal davkoplačevalski denar pri lokalnem kebabarju. Pa naj mi reče, da to ne bi nabralo nekaj točk za zmago!

Streamerka HelenaLive odstranjena iz Twitcha, saj je izjavila, da za njo obstajata samo dva spola

HelenaLive je streamerka, ki se je na Twitch platformo pridružila marca 2013 in v temu času nabrala preko 310.000 sledilcev.

Vendar boste podjetno punco zaman iskali na Twitchu, saj je njen kanal par dni nazaj žalostno poniknil.

Kaj je bil razlog njenega nenadnega odhoda? Se je punca preprosto naveličala sprejemati donacije? Je med prenosom ven pljuvala rasistične zmerljivke?

Ne, njena odstranitev sploh ni imela povezave z igrami, saj je med prenosom v živo izjavila nekaj, kar ni bilo všeč transseksualcem.

Ker je njen kanal izbrisan in s tem tudi vsi posnetki, žal punca ne more zagovarjati svojega stališča, saj trdi, da ni proti “transgender” spolu rekla nič žaljivega.

Kasneje je sicer izdala še en video, kjer je tudi pokazala obvestilo Twitcha, da je bil njen račun ukinjen zaradi nestrpnosti do transseksualcev.

“Na streamu sem rekla, da biološko obstajata samo dva spola. Mislm, da sta lahko samo moški in ženska. To nam govori biologija. Specifično sem rekla, da je povsem v redu, če hoče moški biti ženska in če ženska želi biti moški, ne moreš biti pa nič vmes. Rekla sem tudi, da podpiram transeksualno skupnost.”

Punca se sicer zagovarja, da je bilo to povsem nepravično in da v preteklsoti njen kanal ni vseboval nobenih prekrškov, če pa boste Googlali njeno ime, boste hitro odkrili nekaj bizarnih posnetkov, kot je denimo tale spodnji.

Twitch naj bi ji že v preteklosti izdal več opozoril zaradi nestrpnosti in očitno so precej strogi glede svojih pravil, saj so nedavno, zaradi sovražnega govora, odstranili tudi slavnega glasbenika DeadMau5.

Apex Legends zna kmalu prejeti vozila

0

Battle royale streljačina Apex Legends sicer vsebuje tekoč in prijeten način premikanja, saj lahko hitro tekamo, plezamo in z drsečim štartom drvimo skozi luknje a vseeno je mapa velika in neprestano tekanje zna biti kmalu utrujajoče.

Toliko bolje potem, da razvijalec Respawn razmišlja od dodajanju vozil.

“Data minerji” so tisti norci, ki neutrudno prečesavajo vse datoteke izdanih iger za morebitnimi sledmi v prihajajoči vsebini in pri Apex Legends so odkrili nekaj zanimivega.

Odkrili so namreč referenco za Hoverbike, torej leteče prevozno sredstvo, ki preprosto lebdi nad tlemi. Žal v datotekah ni omenjeno, v kakšni kapaciteti naj bi se pojavili novi motorčki in če bo na enem vozilu lahko sedel več kot eden igralec.

Dodajanje vozil bi znala biti velika sprememba v Apex Legends zato je smotrno predvidevati, da razvijalci kaj takega hranijo za neko veliko razširitev ali pa za takrat, ko bo zanimanje za naslov pričelo plahneti.

Bo Nintendo Switch kmalu dobil VR podporo?

0

Nintendova najnovejša konzola Switch je zagotovo ena od bolj zanimivih naprav, ki smo jih prejeli v zadnjih letih.

Poleg samega igranja, nudi unikatno izkušnjo v smislu prave, prenosljive konzole, poleg tega pa so nekaj posebnega njeni kontrolerji.

Že nekaj časa nazaj so se radovedneži dokopali do samega drobovja konzole in v “firmwaru” odkrili nekaj precej zanimivega.

Namreč odkrili so veliko referenc za VR podporo in čeprav je Nintendo v preteklosti povedal, da se mu zdi tehnologija zanimiva a še vedno nepripravljena za masovno produkcijo, se sedaj morda le nagiba v smer proizvodnje VR iger.

Tako pravi nedavno nedavno poročilo avtorice Emily Rogers, katera je v preteklosti že imela nekaj dobrih informacij, ki so se nato izkazale za resnične.

Polno poročilo si lahko preberete na Nintendo World Report in kakor pravi, naj bi Nintendo še zgodaj letos objavil nekaj novega na VR področju. Poročilo še trdi, da bo VR podporo dobilo že nekaj izdanih naslovov.

Seveda gre zaenkrat samo za govorice a moramo reči, da smo precej radovedni, kaj vse bi lahko Nintendo ustvaril na VR področju.

Battle pass za 8. sezono igre Fortnite bo povsem brezplačna a obstaja hakeljc

0

Skladno z Valentinovim, poteka v igri Fortnite prav poseben dogodek, imenovan Share the Love.

Ta je igralcem naložil različne izzive, kjer lahko ob uspešnem igranju prejmete razne nagrade v obliki novih oblekic za razne karakterje.

Prav tako bodo ta vikend pridobljene izkušnje štete dvojno, igralci pa lahko odkrijejo 13 različnih izzivov, ki pa bodo tokrat prinesli lepo nagrado.

Namreč vsi, ki bodo naloge uspešno opravili, bodo prejeli battle pass za 8. sezono povsem brezplačno!

Share the Love dogodek se je začel že 8. februarja, potekal pa bo vse do 27. februarja, kar vam da dovolj časa, da opravite še zadnje izzive.

Ravno ko se bo dogodek zaključil, se bo pričela nova sezona, kar nakazujejo tudi dogodki v sami igri, saj se sneg topi, otok pa stresajo razni potresi.

Kaj točno nam bo Epic pripravil za novo sezono še ni znano a glede na vse prejšnje dele, jim verjetno domišljije še ne bo kmalu zmanjkalo.

PewDiePie lahko spet geeka Roblox

0

Najpopularnejši Youtuber PewDiePie, ki bije bitko z indijskim T-Seriesom je pred dnevi izgubil svoj račun v znani igri Roblox. Po končanem streamu na svojem Youtube kanalu so se namreč moderatorji igre Roblox odločili blokirati njegov račun, saj naj bi uporabljal neprimerno ime.

Novica se je seveda hitro razširila, predvsem zaradi dejstva, ker naj bi PewDiePie uporabljal ime, ki ni v skladu s pravili Robloxa. Ciljna publika razvijalcev in tudi večino število igralcev je mlajša populacija, ki šteje pod 15 leti. PewDiePie je sicer “znan” tudi po nekaterih rasističnih in antisemitizničnih izjavah za katere se je že nekolikokrat moral opravičevati svojim gledalcem.

Vojna med PewDiePiejom in T-Series seveda dosega nove mejnike, saj se po celotnem internetu širi tudi “meme” Subscribe to PewDiePie. Pomagaju mu tudi nekateri hekerji, ki so npr. v igri GTA 5 poslali “telefonsko” sporočilo igralcem.

No tako razširjene informacije pa niso ušle niti Robloxu, ki se je znanega Šveda odločil odblokirati. Ta je šaljivo na svojem Twitter profilu to tudi pokomentiral.

Napovedan Hollow Knight: Silksong

0

Razvijalec Team Cherry je napovedal, da bo njihova uspešnica iz leta 2017 kmalu dobila nadaljevanje.

To se bo imenovalo Hollow Knight: Silksong in tako kot predhodnik, se bo šlo za platformsko avanturo v stilu Metroidvanie, kjer bodo zahtevani dobri manevri in refleksi, za odpravljanje nasprotnikov pa bo potrebno dobro in precizno zamahovati z orožji.

Igrali bomo Horneta, torej sršena in zopet nas bodo obdajale raznorazne žuželke, ki nam bodo mnogokrat stregle po življenju.

Čaka nas povsem nova mapa, ki naj bi bila še večja od predhodnika, čeprav je že ta bila ogromna in je skrivala ogromno skritih kotičkov. Vizualno bo špil ostal isti, kar je dobra novica, saj je podoba iz leta 2017 še danes prekrasna.

Prvenec je izšel zahvaljujoč uspešno opravljeni Kickstarter kampanji in vsi originalni podporniki, bodo Silksong prejeli povsem brezplačno, kar je naravnost neverjetna poteza za tako majhnega razvijalca.

Hollow Knight: Silksong bo izšel za Steam, GoG in Humble Store, zaenkrat pa še nima datuma izida.

Spodaj prvi napovednik.

Black Desert Online: Xbox One odprta beta se je začela

0

Že nekaj časa je znano, da bo zelo popularen MMORPG Black Desert Online izšel tudi za konzolo Xbox One.

Nekaj časa nazaj smo bili tudi deležni že zaprtih bet. Sedaj pa so razvijalci zagnali strežnike, na katere se lahko prijavijo vsi, ki imajo konzolo. Igro je treba seveda prenesti iz Windows trgovine in tako lahko vstopimo v ta velikanski svet, kjer nas čaka ogromne količine vsebin in neskončne zabave.

Odprta beta bo trajala vse do 17. februarja, ko bodo raziskovalci ugasnili strežnike in popravili še kar bo nujno potrebnega.

4. marca pa bo BDO uradno izšel na konzoli Xbox One, če bo seveda vse šlo po načrtih.

V Mortal Kombat se vrača tudi Jade

0

NetherRealm Studio je na včerajšnjem Kombat Kast livestreamu naznanil vrnitev enega izmed karakterjev igre Mortal Kombat. V 11. različico se vrača tudi Jade, ki se je v seriji iger že pojavila.

Gre za zombi bojevnico, ki uporablja posebno palico in ima zmožnost teleportacije. V uradnem trailerju tega karakterja so pokazali kar nekaj zanimivih urokov, ki jih bomo lahko uporabljali.

Pred slabim tednom dni smo poročali o že potrjenih karakterjih, ki jih bomo 23. aprila lahko zaigrali v tej cross-platform igri. Presenetljivo so do sedaj razvijalci razkrili le enega novega karakterja (Geras) v igri. Ugibanj o novih karakterjih je sicer veliko, med drugim naj bi v igro prišel tudi Shaggy iz risane serije Scooby Doo, a so pri NetherRealmu ta ugibanja hitro zanikali.

Če tudi v želite 23. aprila igrati to epsko pretepaško igro jo hitro prednaročite in si jo zagotovite pred ostalimi!

Najboljših 5 mišk za igro Apex Legends

0

Apex Legends je hudo popularna zadeva, a če želite biti dobri v igri, potrebujete primerno gaming opremo. Najpomembnejša za vašo natančnost pri streljanju je seveda miška, ki mora biti dobro nastavljiva. Miške se predvsem razlikujejo po možnostih nastavitvah hitrosti, teži same miške in velikosti. Katerih 5 pa je najboljših za igranje igre Apex Legends pa boste izvedeli tukaj.

Razer DeathAdder Elite

Prva izmed mišk je Razerjeva DeathAdderElite, ki ima optični senzor s kar 16,000 DPI in sledenjem 450 IPS (inčev na sekundo). Omogoča izjemno natančne in točne premike kar je pri Apex Legends še kako pomembno, saj je igra zelo hitra. Miška ima mehanske gumbe z Razer stikali, ki zagotavljajo točne, hitre in precizne klike. Popolnoma prilagodljiva Chroma osvetlitev omogoča kar 16.8 milijonov različnih barv in kombinacij. Zaradi ergonomične oblike miška lepo “paše” v desno roko, gumirane stranice pa poskrbijo za odličen oprijem. Miška je namenjena v večini prvo osebnim streljačinam, saj ne poseduje velikega števila makro tipk na sami miški.

Povezava do nakupa miške (5% popust s kodo 5MHOP)

SteelSeries Rival 600

Optična miška SteelSeries Rival 600 predstavlja najbolj napreden TrueMove3+ senzor na svetu! Popolnoma novo območje za nastavitev teže miške, katero prilagodite z priloženimi utežmi. Sama miška je zasnovana, da se popolnoma prilega vaši dlani in tako vaši roki in prstom omogoča čim bolj naravne premike. Oblikovana je tako, da ohranja naravno gibanje vašega palca, s hitrim gibom pa lahko sprožite spodnje 3 tipke.
V osrčju miške se skriva najnovejši SteelSeries TrueMove3+ Dual senzor, kateri obljublja najbolj natančne premike ne glede, kako hitro se stvari odvijajo v igri. CPI nastavitve so najboljše v tem razredu mišk in jih lahko prilagajate med 100 do 12000. SteelSeries inžinirji so razvili tipke, ki dosežejo življensko dobo kar do 60 milijonov klikov in so sposobni prenašati signale z izredno hitrostjo med senzorjem in klikom na tipko!

Povezava do nakupa miške (5% popust s kodo 5MHOP)

ZOWIE FK1

Tudi Zowie je izdelal dve fantastični miški, primerni predvsem za FPS igre. FK1 je prva različica, ki je namenjena tako levičarjem kot desničarjem. Gre za malce manj nastavljivo po DPI-ju saj omogoča 400/800/1600 ter 3200 DPI-ja, kar pa je za Apex Legends zadovoljivo. V celoti ima 5 gumbov in je dimenzij 128 x 38 x 68 mm. Všeč bo predvsem tistim igralcem, ki imajo na miški radi čim manj dodatkov in olepšav.

Povezava do nakupa (5% popust s kodo 5MHOP)

Logitech G502 Proteus Spectrum

Miška omogoča DPI občutljivost od 200 – 12,000 DPI ter RGB nastavljivost barv z Logitech Gaming Software, kjer lahko izbiramo med 16 milijoni različnih barv. Uporablja svoj Logitech G Delta Zero optični senzor ter ima kar 11 programabilnih gumbov z nastavljivimi makroji. Ob nakupu miške dobimo še 5x 3,6g uteži za različno težo in ravnotežje miške.

Povezava do nakupa miške (5% popust s kodo 5MHOP)

Razer Mamba Wireless

Še za vse ljubitelje brezžičnih mišk imamo za vas pripravljeno Razer Mambo, ki zdrži kar do 50 ur brez polnenja baterije. Uporablja tudi Razerjeva mehanična stikala, ki omogočajo do 50 milijonov klikov življenske dobe. Miška je minimalizirana in primerna za vse igralce, ki jih moti prepletanje kabla in gromozansko število dodatnih gumbov. Za optični senzor uporablja poseben 5G senzor z 99.4% natančnostjo. Primerna je za desničarje in je dimenzij 125,7 x 70 x 43,2 mm.

Povezava do nakupa miške (5% popust s kodo 5MHOP)

Razkrivamo lokacije, kjer najdete največ loota v igri Apex Legends

0

Vsako igro se vam najbrž zgodi, da pristanete v mestu kjer ni popolnoma nobenega orožja, vaši nasprotniki pa po parih sekundah že poskakujejo s sniperji. Razlog tiči predvsem v postavitvi orožja na lokacijah, ki jih razvijalec Respawn pozicioniral po mapi.

Kot ste najbrž z igranjem že ugotovili, je loot razdeljen na različno redkost. Poznamo namreč Low-tier loot, kamor spadajo razne začetne pištolice, level 1 čelada ter ščit. Low-tier loot bomo našli tudi v škatlah po celotni mapi.

A na določenih lokacijah na mapi ne bo možno najti naslednje redkosti loota imenovane Mid-tier loot. Sem spada večinoma orožij in drugih stvari kot so ščiti za zdravljenje, razni dodatki za orožja kot tudi boljša orožja. Najboljša orožja pa bomo našli le v High-tier loot lokacijah na mapi, kjer lahko pričakujemo tudi največ igralcev.

Vijolčno so obarvane lokacije na mapi, kjer lahko najdemo najredkejši loot. Postavljene so predvsem ob strani celotne mape, saj se krog oz. ring kot ga je poimenoval Respawn, ponavadi krči proti sredini mape. Omembe vreden je še začetni supply ship, ki ima prav tako High-tier loot.

Na začetku igre bo preletaval mapo, nanj pa ponavadi pristane kar nekaj ekip. Plovilo se nato ustavi, nanj pa pridemo z vrvjo, ki jo plovilo spusti ko pristane. Če imate torej srečo, da nobena izmed ekip ni skočila na to plovilo, lahko tudi v sredini igre tam najdete precej loota.

Lokacije, ki spadajo v High-tier loot:

  • Artillery
  • Relay
  • Swamps
  • Repulsor
  • Water Treatment
  • Thunderdome
  • Airbase
  • Runoff
  • Bunker
  • The Pit
  • Cascades

Modro so označene lokacije mid-tier loota, ki so:

  • Slum Lakes
  • Wetlands
  • Bridges
  • Skull Town

Izognit pa si želite najslabšemu lootu na lokacijah:

  • Hydro Dam
  • Market