🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 459

Razvijalci največjega Minecraft strežnika ustvarjajo Minecraft 2

4

Hypixel, ime ki ga zagotovo pozna ogromno Minecraft igralcev. Kako ga nebi, kajti gre se za največji Minecraft strežnik (rekordno število istočasnih igralcev je kar 64,493). Strežnik še danes velja za najpopularnejšega s kar 15,000 istočasnimi igralci, ob vikendih pa se jih gor poveže kar 25,000. 

Hypixel ima res ogromno, če ne celo največ izkušenj in stika s skupnostjo, saj so ravno prek teh vezi sami uspeli. Tako se njihova nova igra, Hytale, ne bo preveč odselila od korenin samega Minecrafta in znanja, ki so ga skozi leta pridobili.


Največja novost pa bo, da bo igra vsebovala še RPG elemente. Obljubljajo tudi ogromno vsebine za vse možne igralce, če pa imate radi avanture, boste brez problema v igri našli ogromno ročno ustvarjenih temnic, z zelo zanimivimi pošastmi in šefi.

Če pa ste v Minecraftu bolj igralec “minigames”, pa vam razvijalci obljubljajo, da bodo že takoj dodali najpopularnejše iz njihovega Minecraft strežnika, kot tudi zelo močno in lahko orodje za izdelavo novih.

A ker sami vedo, da je skupnost na prvem mestu, bodo takoj nudili zelo močna orodja za izdelavo raznih modifikacij, kot tudi lastnih strežnikov. 

Izid igre še trenutno ni znan, lahko pa se na uradni strani prijavite za beta testiranje.

Razer ponuja program za kopanje kriptovalute (a te ne morete obdržati)

0

Kriptovalute so sicer dandanes daleč od tistih višav, katerim smo bili priča kakšno leto nazaj. Še vedno pa se da pri kopanju rude nekaj zaslužiti in tega mnenja je tudi popularni proizvajalec igričarske opreme, Razer.

Ta je včeraj lansiral program SoftMiner, tega pa lahko uporabniki uporabijo za “mining” kriptovalute, ki jo Razer imenuje “Silver”.

Razer sicer pravi, da se ne gre ravno za kriptovaluto, saj nabranih surovin ne morete izmenjati za pravi denar, ampak srebro lahko uporabite samo v njihovi trgovini, za nakup njihove gaming periferije.

Podjetje zatrjuje, da je količina nabranega odvisna samo od vaše grafične kartice in da znajo pridni kopači nabrati 500 srebra v enem dnevu. Cifra se morda sliši kot velika dokler ne uporabite matematike in si želite kupiti denimo tipkovnice Huntsman Elite, ki vas bo obrala za okoli 200€.

Če bi kopali 24 ur na dan, bi za nakup tipkovnice potrebovali 560 dni. To pomeni, da bi na dan realno zaslužili 0,38 centa kjer je potrebno vzeti v obzir porabo elektrike.

A tule nastopi problem, saj četudi imate potrpljenje in bi radi “minali” za svojo tipkovnico skorajda dve leti, ima nabrano srebro rok trajanja okoli eno leto, kar pomeni, da bi za dovolj veliko hitrost kopanja morali posedovati več grafičnih kartic. Na tej točki pa je potem verjetno že bolje, da se podate v lov za pravimi kriptovalutami.

Vseeno pa si lahko privoščite kakšne malce cenejše nagrade. Celoten katalog si lahko ogledate tule, moč pa si je pridobiti igre ali pa popuste.

Program SoftMiner si lahko prenesete iz sledeče povezave.

Policija ter Amazon uporabljata lažne pošiljke za lovljenje tatov

0

Amazon je gigantsko podjetje in ena od njegovih prednosti je skorajda prekonočna dostava paketa, kjerkoli se že nahajate v ZDA. To sicer zahteva krvavi davek pri njihovih delavcih v skladiščih a glavno je, da gospod Smith lahko že zjutraj peče klobasico na mini žaru, ki ga lahko namestite v avtomobil.

Amazon tako dnevno razpošlje tisoče paketov, ki jih nato poštarji pustijo pred vrati stranke, saj teh velikokrat ni doma. Nastal pa je na temu mestu problem, saj nepridipravi prežijo ravno na takšne nezaščitene škatle in ko se dostavljavec enkrat odpelje, se falot brezskrbno sprehodi do verande in paketek hipoma dobi noge.

Problem tatvin je precej resen saj je nedavna študija razkrila, da je med božičnimi časi, kar 26 milijonov Američanov ostalo brez svojega darila.

Zato se je policija v New Jerseyu domislila pretkanega načina, kako izslediti verandne roparje. Združili so se z Amazonom in dostavili kup lažnih paketov. Škatle na prvi pogled izgledajo povsem legitimne, nepridiprav razliko odkrije šele ob razpakiranju svojega plena.

Paketi vsebujejo še GPS sledilec, na nekaterih domovih pa so še nameščene zunanje kamere. Tako tat praktično ne more pobegniti, treba pa je vedeti, da ene škatle ne vsebujejo GPS sledilca ampak samo kamero medtem ko drugi ravno obratno, obstajajo pa tudi paketi, kjer sta prisotni obe sledilni napravi.

Akcija naj bi bila zelo uspešna, saj se je prva tatvina zgodila že tri minute po temu, ko so dostavili paket. “Najprej smo mislili, da gre za napako,” je povedal kapetan policije, James Crecco. 

A napaka to ni in verjetno zna kmalu kakšen kriminalec svoj božič preživeti (dramatična muzika) v zaporu.

Google Chrome bo kmalu pogoltnil ves internet

0

V letu 2015, ko je Internet Explorer še komaj shajal, se je Microsoft podal v vojno spletnih brskalnikov s hitrim, novim Microsoft Edge.

Ta je bil zgrajen okoli prenovljene in uglašene različice spletnega motorja, ki je od konca devetdesetih let prejšnjega stoletja poganjal Microsoftove spletne brskalnike.

Njegov namen je bil konkurirati Googlovemu hegemonističnemu Chromu in sprožiti spletno vojno, ki naj bi koristila spletnim brskalcem po celem svetu. Žal mu ni uspelo. Kljub svoji zmogljivosti, Microsoft Edge ni uspel pridobiti velike baze uporabnikov.

Če ste uporabljali splet vsaj desetletje, pomnite, da Chrome ni bil vedno kralj. V letu 2010 je potekala druga vojna brskalnikov, v kateri sta za prevlado tekmovala Firefox in Internet Explorer.

Chrome se je takrat komaj postavljal na noge. Osem let kasneje, je Google Chrome premagal svoje nasprotnike z več kot 60 odstotnim tržnim deležem. Applov Safari in Mozillin Firefox krepko zaostajata, Microsoft Edge je čisto na koncu.

Chromov vzpon na vrh ni bil sam po sebi slab, je bil naravni izid zdravega in konkurenčnega trga brskalnikov. Internet Explorer, Firefox in Chrome – vsakega je poganjal različno kodirani spletni motor – so bili v konstantni bitki, ki je prinesla izboljšave na vseh frontah in uporabnikom omogočila boljše brskalnike.

Ker je bil vsak brskalnik pod pokrovom edinstven, je tekmovalni trio zagotovil, da je infrastruktura interneta ostala odprta in vsestranska.

V letu 2018 se stanje ni kaj dosti spremenilo. Ne samo, da Googlov Chrome dominira spletu, ima Chromov motor, imenovan Blink, še boljše zmožnosti.Variacija programske opreme, imenovane WebKit (Apple to opremo uporablja za poganjanje Safari brskalnika), je Googlov Blink iskalnik odprtokodni, kar pomeni, da lahko kdorkoli, ki je zainteresiran za oblikovanje svojega brskalnika, zgradi lupino po svojih željah in v njo vstavi Blink.

To je še posebej privlačno, saj je ustvarjanje brskalnika velik zalogaj. Zato veliko podjetij uporablja Blink, saj bi že moral biti trčen, da ga ne bi. Ne samo, da lahko Blink »ugrabijo« v skoraj neokrnjeni obliki, ampak tudi brskalniki, ki jih uporabljajo, lahko izkoristijo prednosti, kot je ogromna knjižnica razširitev Chroma.

Zato ga uporabljata tako Vivaldi kot tudi Silk brskalnik na Amazonovih tablicah in Microsoft Edge brskalnik za androide.  Čeprav koristno za Chrome, se za uporabnike spleta slabo godi v večih pogledih.

Chrome bo še naprej lahko počival na svojih lovorikah in na baterijah vaših laptopov/prenosnikov, medtem ko stiska svoj popolni nadzor na spletu. Spletne stani bodo vedno bolj ustvarjali s pomočjo Blink spletnega motorja, kar dodatno krepi Chromovo moč in konkurentom, kolikor jih je še ostalo, postavlja težje pogoje za vzpon.

Čeprav še Firefox trdno bije boj spletnih brskalnikov, odsotnost resnega konkurenta z dobro tehnologijo in resnimi finančnimi sredstvi, le še krepi Chromovo že trdno pozicijo. Potem pa je tu še vprašanje Googla samega.

Z obvladovanjem najbolj razširjenega spletnega brskalnika, najpogosteje uporabljenega iskalnika na svetu in velikega spletnega trga v oglasih, Google uživa v svojih svojevoljnih spodbudah. Ena izmed teh je Googlov križarski pohodp roti nadležnim oglasom. Ta je ustvaril povpraševanje po vrstah oglasov, ki jih prodaja, hkrati pa ignoriral, da so oglasi za sledenje, s katerimi se ustvarja promet, sami oškodovani. To je dinamika, katero bomo videli še velikokrat v prihodnosti.

Microsoftovi hvalevredni napori za odstranitev Chroma z vodilnega položaja ali pa vsaj konkuriranje temu spletnemu gigantu, niso bili možni samo z obstojem Microsoft Edge. Čeprav je bil po merilih Microsoft Edge s svojim EdgeHTML iskalnikom boljši v primerjavi z Blinkom, njegove prednosti niso privabile uporabnike k zamenjavi.

Vendar se Microsoft še ne vdaja, saj bo svoj brskalnik Edge nadgradil, da bo le-ta lahko deloval na Chromiumu. To je isti odprtokodni spletni motor za upodabljanje, ki poganja Googlov brskalnik Chrome. To pomeni, da bo Edge kmalu napajal Blink in motorji JavaScript V8. Kljub zaostanku, se Microsoft ne vdaja kralju spleta.

Prihaja One Piece Stampede

0

Naslednje leto bo manga serija One Piece praznovala že svoje dvajseto leto obstoja.

Ustvarjalec Eiichiro Oda je One Piece prvič izdal leta 1997, v 
Shueisha’s Weekly Shonen Jump. Od takrat smo dobili že preko 80 izdaj in dotična manga je postala pravi prodajni hit. Prodala se je namreč v več kot 430 milijonih izvodih, vpisala pa se je tudi v Guinnessovo knjigo rekordov kot najbolj prodajani, večkrat izdani strip, ki je prišel samo od enega avtorja.

Tako da ja, One Piece je precej popularna zadevščina. V letu 2019 nas čaka zanimiva igra ONE PIECE: World Seeker, včeraj pa je bil napovedan tudi novi film.

Ta bo nosil podnaslov Stampede, dogajal pa naj bi se za dogodki One Piece Film: Z ter One Piece Film: Gold.

Na uradnem posterju lahko vidimo ogromno mehansko kreaturo, ki je sestavljena iz različno nametanih delov, hkrati pa lahko vidimo slavni slamnik Luffya, ki ga odnaša veter.

Na voljo je sicer tudi napovednik, a ta zaenkrat prikaže samo izsečke iz starih epizod, nov je v bistvu samo zaključni del.

Japonci bodo Stampede v svojih kinih lahko občudovali 9. avgusta 2019, ni pa še informacij, če bo pri filmu sodeloval tudi sam ustvarjalec Eiichiro Oda.

Prihaja Crash Team Racing Nitro-Fueled

Tale napoved se nam je nekako izmuznila med prsti, saj je bila napovedana že na podelitvi The Game Awards 2018, a morda je med vami nekdo, ki za njo vseeno še ni slišal.

Založnik Activision je na pravem pohodu predelav svojih “risankastih” serij, kjer smo že prejeli Spyro Reignited Trilogy ter Crash Bandicoot  N. Sane Trilogy. Simpatični lisjak pa bo sedaj doživel prenovo tudi v Crash Team Racing – dirkačini, ki nemalo spominja na bolj popularni Mario Kart.

Nova igra bo nosila polno ime Crash Team Racing Nitro-Fueled in bo povsem prenovljena izkušnja iz izvirnika, vseeno pa naj bi ohranila tisto, kar je predhodnika naredilo tako zabavnega.

Poleg čudovite grafične podobe, bomo Crasha lahko prvič poganjali tudi v večigralskem načinu. Prvič bomo lahko tudi prevzeli vlogo Nitro Oxide a ga bo potrebno odkleniti z vztrajnim in uspešnim premagovanjem dirkališč.

Vključeni bodo vsi klasični načini iz predhodnika kot je denimo “single player adventure mode”. Umanjkalo ne bo niti igranje na razdeljenem zaslonu, kjer se bodo pred ekranom naenkrat pod bedra zbadali do štirje sodelujoči.

Crash Team Racing Nitro-Fueled bo izšel 21. junija za PlayStation 4, Xbox One ter Nintendo Switch, medtem ko se lahko lastniki PC-jev obrišete pod nosom.

Vseeno ni še vse izgubljeno, saj tudi Crash Bandicoot N. Sane Trilogy sprva ni izšel na računalnikih a smo ga kasneje vendarle dočakali.

Star Trek: Discovery dobil nov napovednik za drugo sezono

0

Najnovejša serija v Star Trek vesolju, Discovery, s strani oboževalcev ni doživela toplega sprejema. Osebno menim, da gre za spodobno zadevščino in se v času, kjer preprosto manjka kvalitetne znanstveno-fantastične vsebine, druge sezone kar veselim.

Ta je včeraj dobila nov napovednik, ki se osredotoča predvsem na dva karakterja: Spocka ter kapetana Christopher Pika.

Napovednik poskuša razložiti ozadno zgodbo Spocka (Ethan peck) ter Pika (Anson Mount) a v ozadju se riše tudi nova kozmična entiteta, imenovana Red Angel. Ta grozi z uničenjem celotne galaksije in seveda je naloga naše pogumne posadke, da ji to namero prepreči.

Ko smo že pri naših junakih, vračajo se Michael Burnham, Saru, 
Philippa Georgiou, Sylvia Tilly ter Sarek. Pisani četi se bo pridružila igralka Rebecca Romijn, katera bo prevzela vlogo “Number One”, torej bo namestnik kapetana na ladji USS Enterprise.

Star Trek: Discovery druga sezona bo štartala 17. januarja.

World of Warcraft dobila posodobitev 8.1 – Tides of Vengance

1

Zadnji dodatek za World of Warcraft, imenovan Battle for Azeroth, je izšel že avgusta in kljub prvotnemu navdušenju igričarske skupnosti, je to hitro skopnelo.

Kritike letijo predvsem na sistem opremljanja naših karakterjev, ko enkrat dosežemo maksimalno stopnjo 120. Azerite Armor je postal slaba zamenjava za Artifact orožja iz dodatka Legion, saj je oprema nenavdihnjena, hkrati pa ob sestavi popolnega seta ne dobimo nobenega bonusa.

K sreči je včeraj izšla posodobitev 8.1, podnaslovljena Tides of Vengance. Ta naj bi prinesla cel kup novih nalog in aktivnosti, Blizzard pa naj bi odpravil tudi nekatere pomanjkljivosti, nad katerimi se trenutno pritožujejo veteranski igralci.

Štorija bo končno razkrila usodo vilincev Tyrande ter Maulfuriona, hkrati pa bomo dobili nalogo, ki se bo tikala orkovskega poglavarja Saurfanga.

Dobili bomo tudi dve novi otočni ekspediciji, ki naj bi postale bolj dinamične in manj dolgočasne.

Sprememb bo deležen tudi sistem pridobivanja Azerite Armorja. Pri kompletiranju Mythic+ temnic bomo pridobili posebno valuto, s katero bomo lahko neprednostno kupili Azerite. Če bomo nabrali dovolj Azerita, bomo lahko kupili “in-slot” predmete direktno od trgovca, namesto da bi se zanašali na “kockanje”.

Spremembe so vsekakor dobrodošle in verjetno se bo nekaj igralcev vendarle vrnilo v igro. Tisti, ki bodo še oklevali glede  ponovne vrnitve v Azeroth, bodo to zagotovo storili v ogromni prihajajoči posodobitvi Rise of Azshara.

Kitajci banali PUBG, Fortnite, Ring of Elysium ter Paladins

4

Kitajci so se očitno naveličali Battley Royale iger do te mere, da jih bodo prepovedali kar z zakonom. Stavek se sliši povsem absurden a kot kaže, je vsaj na pol resničen.

Kitajska je namreč že pred časom ustanovila komite, ki si je za nalogo zadal pregledati etičnost ponujenih iger. V nos jim gre predvsem nasilje ter nerealni prikaz igričarskih likov, ki naj bi kvarno vplivali na razvoj kitajske mladeži.

Od vseh iger so izbrali 20 naslovov, ki kršijo njihova načela. Nekaj od njih je potrebno samo popraviti, kot je denimo World of Warcraft zaradi toksičnega pogovornega okna. Tu sta še igri League of Legends, Paladins in Overwatch, ki naj bi prikazovali preveč razgaljene ženske like.

A potem pa je tu 9 naslovov, ki naj bi jih vlada naravnost prepovedala igrati in naj bi kmalu izgubile vse kitajske igralce (razen tistih na VPN-ih). Tu gre za praktično vse popularne Battle Royale igre kot so Fortnite, PUBG, Ring of Elysium ter H1Z1.

Pri vseh njih je skupno to, da naj bi vsebovale kri ter vulgarno vsebino. Lahko me tepete z naostrenim kartonom ampak sam v Fortnite še nisem odkril prisotne nobene krvi, vulgarnost pa mi je v dotični igri tudi neznanka. No, razen če gledaš nekatere streamerje, kar pa spet ni krivda same igre.

Treba je izpostaviti, da se gre zaenkrat samo za govorice. Spodnja tabela se je najprej pojavila na Redditu a naj bi prišla iz zanesljivega vira.

Nihče od prizadetih razvijalcev še ni uradno potrdil te novice a če se izkaže za resnično, bo to močno zabolelo založnika Tencent. Od dvajsetih iger, si jih Tencent lasti kar šest, medtem ko zna udarec čutiti tudi Blizzard, saj na tabeli vsebuje 3 naslove.

Ko bo zadeva uradno potrjena (ali ovržena) vas bomo zagotovo obvestili tudi pri nas.

Netflix bo za pravico do predvajanja serije Friends v 2019 plačal 100 milijonov dolarjev

0

Televizijska platforma Netflix ima v svoji ponudbi res ogromno število filmov in serij a upal bi si staviti, da je serija Friends ena bolj popularnih zadev, ki jih držijo v svoji knjižici.

Friends, ki je svoj zadnji del posnela leta 2004, še danes ostaja hudo popularna zadeva. Ta humoristična serija poseduje preprost humor, ki ne zastara in za razliko od nekaterih drugih franšiz iz devetdesetih, so Prijatelji popularni tudi pri manjši publiki.

Serijo si lasti gigant AT&T, ki je junija kupil Time Warner in je tako pod okrilje dobil HBO ter Warner Bros in s tem tudi seveda Prijatelje. Slednji, celo 14 let po izidu, samo zaradi licence prinesejo okoli 1 milijardo dolarjev dobička, od tega vsak od šestih igralcev prejme letno okoli 20 milijonov dolarjev. Lep dobiček, za katerega ti dobesedno ni treba storiti nič.

Nič čudnega potem, da se Netflix na vse pretege bori obdržati serijo v svoji ponudbi.

Njihova pogodba se bo iztekla do konca 2018 in čeprav je Netflix prej letno Time Warnerju plačeval dajatev okoli 30 milijonov dolarjev za pravice predvajanja, bo v letu 2019 potrebno bolj široko odpreti svoj mošnjiček.

Trik je v temu, da AT&T odpira svojo predvajalno platformo, kjer želi seveda ekskluzivno ponujati ravno Prijatelje, zato je licenčnina grozovito narasla. Vseeno pa je očitno serija Friends tako popularna in zahtevana, da bo samo za 2019, Netflix odštel kar 100 milijonov dolarjev.

Koliko časa bo Netflix lahko odšteval tako visoke denarce je precej vprašljivo, saj čedalje več ponudnikov odpira svoje platforme. Kmalu bo svojo odprl tudi Disney v obliki Disney+, kar bo pošteno oklestilo knjižnico velikega N-ja.

League of Legends – leto 2018 je prineslo osupljive številke

0

Leto 2018 je bilo vsekakor razburljivo za igro League of Legends. Finale Worldsov je prineslo presenetljiv spopad evropske ekipe Fnatic ter kitajske Invictus Gaming, razburljivo pa je celo po koncu sezone, kjer smo tektonske premike občutili tudi Slovenci.

Razvijalec Riot nam je zato postregel s prvimi konkretnimi številkami glede letošnjega leta in cifre so naravnost gromozanske.

Obračun ekip Fnatic ter Invictus Gaming si je ogledalo kar 99.6 milijonov gledalcev, kjer jih je na višku gledanosti naenkrat opazovalo kar 44 milijonov ljudi.  Med vsako minuto prenosa je spopad gledalo 19.6 milijonov gledalcev.

Tekmovalnost je bila na vrhuncu in letos se je prvič pokazalo, da Južna Koreja ni nikakršen bavbav in da se jih da premagati. To je dokazal že omenjeni Fnatic, izkazala pa se je tudi ameriška ekipa Cloud9, katera se je prebila celo v polfinale.

Finale je prenašalo več kot 30 različnih platform in celo televizijski kanali, komentiranje pa se je izvajalo v 19-ih različnih jezikih.

Med svetovnim prvenstvom se je na mapi pojavilo 90 različnih šampionov, kar je rekord za tosortna tekmovanja. To je tudi lepa pohvala za Riot, saj kaže na lepo uravnoteženost likov, kar pa tudi omogoča različne pristope in strategije med igranjem.

Lepe številke so se obračale tudi pri The 2018 Mid-Season Invitational, kjer je zmagala ekipa Royal Never Give Up, finale tega si je ogledalo 60 milijonov gledalcev, na višku pa je prenos spremljalo 19.8 milijonov ljudi.

Torej kaj nam kažejo vse te ogromne številke? Predvsem to, da bo League of Legends še dolgo vladal iz e-šport prestola in da so bile govorice o njegovi smrti, zaradi navala Battley Royale iger, čist izmišljotina.

Upamo si celo napovedati, da zna biti naslednje leto zadeva še bolj popularna, saj so se že oblikovale zanimive ekipe, zagotovo pa bomo Slovenci v 2019 eni bolj strastnih navijačev.

Netflix napovedal novi Ghost in the Shell anime

0

Po ne najbolj uspešnem “live-action” filmu iz 2017, bo Netflix ponovno poskusil oživeti Ghost in the Shell serijo, saj je napovedal povsem nov anime.

Ghost in the Shell je sicer že pravi dedek, saj je franšiza začela svojo življenjsko pot že leta 1989, takrat v podobi kiberpank mange. V zgodbi smo sledili majorki Motoko Kusanagi, ki si kruh služi v proti-teroristični organizaciji Public Security Section 9.

Ghost in the Shell je leta 1995 dobila svoj prvi film ter še kar nekaj televizijskih ekranizacij. Oboževalce je lani razburil “live-action” film, ki je v Motokine škornje postavil ameriško igralko Scarlett Johansson.

Netlix še ne namerava obupati nad serijo zato je napovedal povsem nov anime, ki se vrača v klasične, “risankaste” vode.

Ghost in the Shell: SAC_2045 bo režiral Shinji Aramaki (Appleseed) ter Kenji Kamiyama, kateri je prej pomagali pri Ghost in the Shell: Stand Alone Complex.

To je zaenkrat to od informacij in poleg spodnje Twitter slike, vemo samo še to, da bomo zadevo lahko gledali enkrat v 2020.

Metro 2033 film preklican saj ga je želel scenarist “amerikanizirati”

0

Če ste ljubitelj radioaktivnih pokrajin, ste zagotovo poprijeli za franšizo STALKER, preigrali vse tri dele ter nato naložili še kakšen mod. A to ni edina serija iger, ki svoje post-apokaliptično okolje uprizori v turobni Rusiji.

Govorim seveda o dvojcu iger Metro 2033 ter Metro: Last Light, ki odprte nivoje Zalezovalca, zamenjajo za bolj linearne stopnje, ki pa so vrhunsko sestavljene.

Špila izvirata iz knjig, pod katere se je podpisal pisatelj Dmitry Glukhovsky, ta pa je skupaj s produkcijsko hišo MGM leta 2016 najavil istoimenski film.

Ta pa je bil žal pred kratkim preklican saj se Dmitry ni strinjal z odločitvami studia. MGM je želel film preseliti iz okolice Moskve v ameriški Washington, kar pa ustvarjalcu franšize ni bilo po godu.

“Veliko stvari preprosto ni delovalo v okolici Washingtona. V Washingtonu ne morejo delovati naciji, ne morejo delovati komunisti, ne morejo delovati niti The Dark Ones. Washington je črno mesto. To ni aluzija, ki jo želim imeti ampak metafora splošne ksenofobije, ne leti pa ta komentar na afroameričane. Tako, da ni delovalo. Morali bi zamenjati The Dark Ones z neko naključno zverjo in če te ne zgledajo človeško, celotna štorija ksenofobije ne deluje, kar pa je zame, kot internacionalista, zelo pomembno.”

Tako očitno še nekaj časa ne bo na spregled Metro filma, a Dmitry pravi, da upanje še ni zamrlo. Upa, da bo prihajajoči Metro Exodus približal serijo bolj splošni publiki, kar bi botrovalo k novemu zagonu filma.

Metro Exodus bo izšel 22. februarja 2019.

Stardew Valley bo dobil večigralsko posodobitev

Večkrat smo že poročali o uspehu te indie igre, ki je obnorela igričarsko sceno in prinesla precej denarcev razvijalcem. No, razvijalcu saj je špil spočel samo en možakar po imenu Eric “ConcernedApe” Barone.

Tokrat se je podjetnež odločil za nov preobrat in v igro dodal večigralski način. Ta bo prinesel igranje kar skupaj s štirimi prijatelji. Končno bo postalo kmetovanje še bolj zanimivo, saj je igranje s prijatelji vedno boljše mar ne?

Če pa ste bolj samotar bo na voljo še vedno enoigralski način, ki bo prav tako deležen nove vsebine kot so zimski dogodki, karakterni dogodek in možnost opremljanja vašega konja npr. s klobukom.

Novo posodobitev bo najprej dobila konzola Nintendo Switch, sledili bosta še Xbox One in Playstation 4. Kar se tiče osebnih računalnikov je pa že jasno, da bo tudi tam delovalo vse tako kot mora. Posodobitev bo izšla 13. decembra.

Gaming.si postal Hop.si. Kaj to pomeni za nas in za vas?

Pred nekaj dnevi ste uporabniki naše strani zagotovo opazili ogromno spremembo, saj smo preimenovali našo stran iz Gaming.si v Hop.si. Seveda se je pojavilo kar nekaj vprašanj iz strani skupnosti in začele so se že pojavljati različne teorije glede prihodnosti poslovanja naše strani.

Zato je na mestu, da spišemo par besed o novi domeni Hop.si in pomirimo kakšno nepotrebno zaskrbljenost.

Sprememba imena je šla predvsem na račun tega, da smo si želeli zgraditi bolj prepoznavno znamko. Gaming.si ime nam je dobro služilo skozi leta a vseeno gre za precej generično ime, kjer niti ne moremo nekaj preveč inovirati.

Prav tako nas je Gaming.si preveč držal pribite samo na igričarski del, medtem ko smo že dolgo tega začeli pisati tudi o IT industriji, prav tako pa je nekaj člankov letelo tudi na filme ter serije.

Problem je bil prisoten tudi v poslovnih vodah, ki navadnemu bralcu in sledilcu strani niso takoj očitne. Namreč organiziranje turnirjev ter podeljevanje nagrad nikoli ne bi bilo možno brez darežljivosti naših potencialnih partnerjev. Tudi pri rekrutiranju novih sodelavcev vedno naletimo na problem ob omembi imena “gaming”.

“A gaming delate samo? Eh…” je tipičen odgovor potencialnega novega sponzorja, vmes pa naredi skremženo grimaso in nam skorajda pobegne iz sestanka. Ko mu razložimo situacijo, se zadeva skorajda vedno obrne k nam v prid ampak naveličani smo vedno istih razlag.

In slednje je potrebno, saj v gamingu pri nas v Sloveniji preprosto ni denarja. K vragu, v bajnih vsotah se ne kopajo niti drugje po svetu kot je nakazalo nedavno množično odpuščanje pri trgovski verigi Gamestop. Marže so nizke, ljudje so se navadili na digitalne trgovine in zato velika večina slovenskih “gaming” trgovin bolj kot ne komaj životari iz meseca v mesec.

A pustimo sedaj to ob strani in se raje posvetimo Hop.si.

Sprememba imena bo imela (vsaj tako upamo) efekt metuljevih kril. Tako bomo lahko privabili nove partnerje, kar bo za posledico imelo večje turnirje. Večji turnirji bodo pomenili boljše nagrade. Boljše nagrade bodo pripomogle k prepoznavnosti našega imena in več obiska na strani, prihodu novih piscev in posledično več kvalitetne vsebine. Več obiska na strani pa bo omogočilo, da si BoriSe končno lahko privošči tečaj pravopisnega pisanja, zraven pa si bo v slogu sveže pečenega kripto milijonarja, lahko kupil še Lamborghinija in se odpeljal v sončni zahod, kar je tudi cilj celotne strani.

Šalo ob stran, nikakor ne mislimo zanemariti igričarske plati naše strani, saj smo vsi okuženi z gaming hroščem, ki se ga ne moremo kar tako znebiti. Bomo pa začeli pokrivati širši spekter novic, saj se, roko na srce, v igričarski industriji vsak dan ne zgodi nekaj res razburljivega.

Tako znamo spisati kakšno zanimivo novico glede IT industrije. Morda ga Apple ali Samsung spet biksata in je treba o temu nemudoma poročati. Je morda Tesla spočel nov avto, ki vam med vožnjo skuha perfektni cappuccino zraven pa še zmasira kurje oko? Morda se dogaja kaj na slovenskem področju resničnostnih oddaj? Kaj pa Fnatic? Je že postal ekipa, v kateri igrajo sami Slovenci?

Poanta je, da pišemo o zanimivih stvareh a se vseeno držimo mej dobrega okusa. Torej, ne bomo se podali v politiko ali pa pisali trače tipa, “Latoyi zrasla še četrta bradavica”. Na trgu smo pristoni že kar nekaj časa in mislimo da smo se v tem času naučili pisati zanimive vsebine za naše sledilce in bralce, ob tem pa se po najboljših močeh izogibamo tudi pisanju člankov (ter naslovov) zgolj za klike, saj skušamo namesto tega bralce pritegniti s kvalitetno vsebino.

Tako torej. Brez skrbi bodite, spremenilo se je samo naše ime, ne pa tudi naša duša, ki še vedno ostaja zvesta igričarstvu ter IT industriji.

Za leto 2019 imamo ogromne plane ter načrtovane velike dogodke, kjer vas bo eden, če se vse izide po planih, naravnost odnesel iz spodnjic.

Želimo si tudi ponovno zagnati slovensko anime sceno, ki je zaenkrat žal v veliki meri z izjemo par skupin navdušencev neaktivna, a vseeno poseduje bogato in aktivno publiko. Če poznate koga, ki bi rad ustvarjal takšno vsebino ali stran, s katero bi lahko sodelovali, nam brez oklevanja pišite na [email protected] [email protected] in z veseljem lahko začnemo novo skupno, japonsko zgodbo.

Na koncu bi se radi zahvalili tudi našim zvestim bralcem, ki radi dobronamerno pokritizirajo nas in naše slovnične napače, tako v komentarjih na socialnih omrežjih, kot na našem Discordu. Brez vas seveda ne bi obstajali in upamo, da boste z nami odHOPsali (takšnih šal lahko pričakujete čedalje več ker so preprosto zakon) tudi v prihodnost.

Ghost Recon Wildlands z novo posodobitvijo

0

Ubisoft je ponovno posodobil njihovo tretjeosebno, strelsko avanturo Ghost Recon Wildlands.

Posodobitev Special Operation 3: Future Solider bo prinesla nova orožja, ikone, nove PvP razrede, naloge, PvP mape in način slikanja, s katerim bomo lahko naredili odlične posnetke za ozadje naših zaslonov.

Ko bomo končali te nove naloge, bomo kot nagrado dobili prav poseben t.i. “Optical Camo”, ki nam bo pomagal še boljše skriti našega karakterja. S tem bodo razvijalci zaključili leto 2018 in upamo si trditi, da nas bodo v letu 2019 ponovno presenetili z novimi vsebinami.

Posodobitev Special Operation 3: Future Solider je že na voljo za vse, ki imate zlato izdajo igre na PC, PS4 ali XB1.

Sedaj lahko poslušamo pomirjajoči veter iz Marsa, ki ga je posnelo pristajalno vozilo InSight

0

Medtem, ko se navadni zemljani igračkamo z VR napravami in se čudimo Ray-tracing učinkom v igrah, je to samo otročja tehnologija v primerjavi z zadevami, s katerimi denimo razpolaga vesoljska agencija NASA.

Ta je prejšnji teden na Elysium Planitia regiji planeta Mars, uspešno pristala vozilo InSight in to se je takoj spravilo jemati vzorce s pomočjo vrtanja lukenj. No, seveda je InSight storil nekaj, kar preprosto moraš narediti, ko obiščeš novo lokacijo: selfie.

Robotek sicer ni bil opremljen z namenskimi mikrofoni a njegov senzor zračnega tlaka ter seizmometer sta sposobna zaznati vse tresljaje, katere povzroči marsovski veter.

Senzor zračenega tlaka se nahaja v srebrni kupoli, katero lahko vidite na spodnji sliki in ravno ta je sproduciral najbolj normalen zvok, katerega pa so vseeno morali obdelati, da bi lahko slišali nekaj takega, kot da bi se nahajali na samem rdečem planetu.

“InSight vozilo deluje kot ogromno uho. Sončne celice na stranicah robota se odzivajo na nihanja vetra. Kot bi si InSight prislonil roko na uho, z namenom, da bi bolje slišal,” je povedal član znanstvene ekipe InSight, Tom Pike.

Ker je tehnologija dandanes tako kul, si lahko mirni veter Marsa predvajate s klikom na spodnji povezavi. 

Zvočni posnetek sicer ni nič kaj nenavadnega, saj bi ga kar težko razločili od navadnega vetra a vseeno je to nekaj, kar se dogaja na povsem tujem planetu, pod katerim površjem se skriva še neodkrita rasa. Ja, sigurno so tam!

Če vas je zvočni posnetek navdušil, se lahko še bolj veselite leta 2020, ko bo na Marsu pristalo še eno plovilo, to pa bo opremljeno z visoko kakovostnimi mikrofoni, ki ne bo posnelo samo vetra ampak tudi sam pristanek plovila.

Ter seveda dialekt tuje civilizacije. Ja, pa če vam rečem da so tam!

V Monster Hunter: World prihaja Geralt iz serije Witcher

0

Monster Hunter: World temelji na lovljenju raznoraznih pošastkov, katerim ob pokončanju ponosno odvzamemo trofejo. 

Zato je bil pravi greh, da je v igri manjkal naš najljubši klavec monstrumov, Geralt, ki ga seveda poznamo iz popularne RPG serije Witcher.

Bledolični junak bo v igro prišel v obliki posodobitve, ki pa bo najprej prispela zgodaj 2019 na konzoli Xbox One ter PlayStation 4. Izključena ne bo niti PC skupnost a ta bo svojo verzijo dobila malček kasneje.

Ne bo pa se šlo za neko poceni zadevo, kjer bodo na naključni lik samo nadeli izgled Geralta. Glasilke bo namreč zopet posodil Doug Cockle, kateri je za grleni glas poskrbel tudi v “tapravih” Witcher igrah.

Capcom pravi, da bomo dobili unikatni niz nalog in da bo zadeva združila najboljše iz Witcher ter Monster Hunter sveta.

Spodnji napovednik nam prikaže nekaj malega našega protagonista. Kot je očitno, tipček še vedno ne mara portalov, klanja pošastkov pa se bo lotil samo v zameno za lep izkupiček zlatnikov.

Beyond Good & Evil 2 dobil skoraj polurni igralni posnetek

0

Beyond Good & Evil 2 je naslov, ki ga igralci originalne avanture iz leta 2003, čakamo že kar nekaj časa.

Založnik Ubisoft je sicer naslov napovedal že davno tega a špilu nikakor ni uspelo splezati iz razvojnega pekla, vse to pa se je spremenilo lani.

Na sejmu E3 smo bili takrat končno priča konkretnim informacijam, dobili pa smo tudi precej zanimiv napovednik, ki je v glavni vlogi prikazal simpatično opico, katera zganja vragolije ter impresivne akrobacije.

Od takrat novih informacij ni bilo na spregled, včeraj pa je Ubisoft prikazal stream, imenovan Beyond Good & Evil 2 Space Monkeys.

Ta je bil dolg kar 26 minut, vmes pa smo se lahko nagledali bojevanja med ladjami, bojevalnih sposobnosti likov, rekrutiranja posadke ter brezšivnega prehoda med sodelovalnim in samotarskim načinom.

Spodaj sta priložena dva posnetka, kjer prvi prikazuje samo najbolj zanimive igralne izsečke, medtem ko drugi prikaže celotni stream. Izberite pač tisto, za kar imate trenutno čas.

Beyond Good & Evil 2 še nima niti približnega datuma izida, zato se niti ne ve, če ga bomo dočakali v 2019.

Samsung se je znebil vhoda za slušalke v seriji Galaxy A8

0

Osebno ne vem, zakaj so veliko proizvajalci telefonov tako sovražno nastrojeni proti nedolžnemu vhodu za slušalke. Zadeva se vendar skriva ob vznožju telefona in sploh ni opazna a kljub temu izjemno priročna.

Prvi se je črne odprtine znebil Apple in njegov največji tekmec Samsung se je tej potezi samo smejal. A zgleda da se je odprtina zamerila tudi njemu zato je bržkone ni pričakovati v naslednji seriji mobilnikov.

Na dogodku v Kitajskem je Samsung lansiral serijo telefonov Galaxy A8, ki so prvi komercialno razpoložljivi telefoni s tehnologijo zaslonov Infinity-O. Žal pa so pozorni gledalci opazili eno pomanjkljivost in ta je manjek vhoda za slušalke.

Tako boste primorani v nakup Bluetooth slušalk ali pa USB-C v 3.5mm pretvornik, za katerega pa še ni jasno, ali ga bo Samsung sploh prodajal.

Galaxy A8 vsebuje procesor Snapdragon 710 ter zanimivo barvno paleto, ki spreminja barvo glede na kot svetlobe.

Kot vsi telefoni, tudi A8 vsebuje več kamer, na zadnji strani jih najdemo kar tri. Ena vsebuje 10 megapikselni senzor z 2x optičnim zoomom, druga 24 megapikselni senzor z objektivom f / 1.7, tretja pa, za učinke globine polja, 5 megapikselni senzor f / 2.2.

Na sprednji strani nas v zgornjem levem kotu čaka kamera, ločljivosti 24 megapikslov.

Zaslon je velikosti 6.4 inča, razmerja 19.5:9, pri spominu pa lahko izbiramo velikost 6GB ali 8GB. Paket zaokrožuje hramba, ki meri 128GB.

Začuda telefon ne poganja Android 9.0 Pie ampak samo že malce ostareli Android 8.1 Oreo.

Hmmm, očitno bodo mobilniki z avdio vhodom kmalu postali samo košček zgodovine zato ga skrbno zapakirajte in ga čez leta prodajte kakšnemu zbiratelju.