🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 474

EA pozorno spremlja obtožbe posilstva proti Cristiano Ronaldu

Zvezdnika Juventusa je včeraj doletela huda obtožba, ki se ne tiče nogometnih zelenic. Obtožen je namreč posilstva, grozljivo dejanje pa naj bi se zgodilo že leta 2009, in sicer v ameriškem mestu luči, Las Vegasu.

Časnik Guardian poroča, da je policija ponovno odprla preiskavo, saj je žrtev svojo pritožbo javno oznanila v nemški reviji Der Spiegel.

Takole pravi uradna izjava:

“Policija v Las Vegasu se je 13. junija odzvala na telefonski klic zaradi seksualnega napada. Žrtev takrat detektivom ni podala lokacije ali pa opisa napadalca. Storjen je bil medicinski pregled. Septembra 2018 se je preiskava ponovno odprla, glede na nove informacije, ki jih je podala žrtev. Gre za preiskavo v teku, zato trenutno ne bomo podali novih informacij.”

Ronaldo obtožbe odločno zanika in je na Twitterju izjavil, da je “posilstvo strašen zločin, ki gre proti vsemu, kar sem in v kar verjamem. Želim si oprati svoje ime, ampak ne želim hraniti medijskega spektakla, ustvarjenega od ljudi, ki se želijo promovirati na moj račun”

Cristiano Ronaldo ima podpisano pogodbo z založnikom EA, saj se vsako leto pojavi na njihovi naslovnici iger FIFA. Založniku seveda za te govorice ni vseeno in za spletno stran Eurogamer so izjavili, da “pozorno spremljajo situacijo, saj od atletov iz naslovnice in od ambasadorjev pričakujejo obnašanje, ki je v skladu z EA-jevimi vrednotami.”

Nekateri so še opazili, da je EA iz Twitterja odstranil Ronaldovo sliko, a založnik pravi, da je bila ta sprememba zaradi potrebe marketinga.

V razvoju Baldur’s Gate 3?

0

V zadnjih letih se je zgodil manjši preporod RPG-jev, saj smo dobili kar nekaj odličnih predstavnic žanra, kot so Pillars of Eternity, Tyranny, Divinity: Original Sin ter Wasteland 2. Veliko teh iger (no, če izvzamemo Wasteland, ki ni ravno fantazijski in je bil v bistvu celo predhodnik prvega BG dela) črpa iz enega najboljših RPG-jev vseh časov, serije Baldur’s Gate. Ta je ostala pri dveh delih ter treh dodatkih, a zaradi kreganja z imetnikom pravic za D&D igre, Wizards of the Coast, tretjega dela ni bilo nikoli na spregled.

Morda se zna to kaj kmalu spremeniti. Po medmrežju so se namreč razširile govorice, da naj bi nekdo delal na Baldur’s Gate 3, kandidata pa sta razvijalca Larian Studios (Divinity serija) ter inExile, katerega vodi Brian Fargo. Ta je njega dni ustanovil Interplay, ki je založil prva dva dela serije Baldur’s Gate.

Baldur’s Gate Siege of Dragonspear je bila razširitev za dvojko, izdana leta 2016 izpod rok razvijalca Beamdog, ta pa je v bolj moderno inačico predelal tudi prva dva dela. Čeprav je dotični razvijalec bil navdušen nad možnostjo dela na tretjem delu, je v izjavi za javnost povedal, da trenutno ne dela na takšnem projektu.

Razvijalec huronsko uspešne serije Divinity, Larian Studios, se je pojavil kot eden od kandidatov za delo na trojki. Govorica izhaja iz teme na popularnem forumu RPG Codex, kjer je anonimni vir izjavil, da je direktor Swen Vincke pridobil pravice za delo na Baldur’s Gate igri. Več informacij ni bilo razkritih, zato je vse lahko samo ena velika čenča.

Morda je najbolj oprijemljivo dejstvo tvit Briana Farge, ki vodi studio inExile Entertainment. Njegova ekipa je nedavno dokončala delo na Bard’s Tale 4, sedaj pa pospešeno dela na Wasteland 3. Na Twitterju je objavil precej preprosto objavo, ki pa je storila manjši vihar med RPG oboževalci: “Slučajno vem, kdo dela na BG3 ;)”

Upamo, da se iz vsega skupaj izcimi ena poštena igra, saj že močno pogrešamo nove avanture v Dungeons&Dragons svetu.

Mike Morhaime ne bo več direktor Blizzarda

0

Samo dva dni nazaj smo pisali o razkritem urniku za letošnji Blizzcon, kjer naj bi razvijalec Blizzard pripravil velika presenečenja, predvsem za oboževalce serije Diablo. Očitno so v rokavu skrivali še eno, saj je Activision danes oznanil, da bo soustanovitelj Blizzarda Mike Morhaime zapustil položaj direktorja, a bo ostal pri podjetju kot svetovalec.

Njegovo vlogo bo prevzel J. Allen Brack, ki je bil do sedaj izvršni producent MMO igre World of Warcraft.

V izjavi za javnost je legendarni Morhaime povedal sledeče:

“Po mnogih letih sodelovanja z najbolj talentiranimi ljudmi v industriji, ki so ustvarili igre in svetove, v katerih se lahko igrate, sem se odločil, da je čas, da nekdo drug vodi Blizzard Entertainment. Sedaj bom delal kot svetovalec podjetju, ki ga imam rad in ga občudujem. Moje dolžnosti pri Blizzardu bo prevzel moj prijatelj, sodelavec, zvesti svetovalec in dolgoletni uslužbenec World of Warcrafta, J. Allen Brack.”

Blizzard Entertainment je bil ustanovljen že leta 1991, a sicer pod drugim imenom. Prvotno podjetje je nastalo pod rokami ustanoviteljev Mika Morhaima, Franka Pearca ter Allena Adhama, razvijalec pa je takrat nosil ime Sillicon & Synapse. V prvih dveh letih delovanja so se osredotočali predvsem na predelave iger za druge sisteme, leta 1993 pa so pod imenom Chaos Studios razvili svoji prvi igri: Rock n’ Roll Racing ter Lost Vikings. Leta 1994 jih je za 6.75 milijona dolarjev kupil Davidson & Associates, ker pa je v New Yorku že obstajalo podjetje Chaos Techonologies, so bili primorani v spremembo imena. Tako se je rodil Blizzard Entertainment ter njihova prva prava uspešnica: Warcraft: Orcs & Humans. Ostalo je zgodovina.

 

 

Total War: Warhammer 2 bo dobil gusarski DLC

0

Veste, česa obupno primanjkuje v fantazijski strategiji Total War: Warhammer 2? Gusarjev, seveda! Vampirskih gusarjev, ogromnih rakov in hodečih ladij, oboroženih s topovi! In vse to bomo prejeli prav kmalu v novem DLC-ju, ki nosi ime Curse of the Vampire Coast.

Kaj nam bo torej prinesel najnovejši dodatek? Poleg ogromnih rakovic bomo pridobili štiri nove legendarne nemrtve piratske Lorde ter gusarsko obarvane bojevnike. Prvi razkriti Lord sliši na name Luthor Harkon, razvijalec Creative Assembly pa trenutno ostalih treh še ni razkril – to prihaja pozneje.

Skladno z izidom DLC-ja bomo pridobili tudi novo posodobitev, ki bo prinesla nekaj svežine v vrste Vampire Countov, popravek pa bo poleg raznih sprememb v uravnoteženju prinesel tudi brezplačnega legendarnega Lorda.

Curse of the Vampire Coast lahko na Steamu že prednaročite za 15,74, to je cena z že vključenim prednaročniškim 10 % popustom, navadna cena pa bo znašala 17,49 €. Za DLC je na voljo tudi prvi napovednik, ki je sicer tematsko primeren in navdušujoč, a ne prikaže ravno neke globlje igralne vsebine. Karkorkoli, v sabljaških krvožrskih plenilskih preizkušnjah bomo lahko igralci sodelovali 8. novembra.

Mutant Year Zero: Road to Eden z 20-minutnim igralnim napovednikom

0

Osebno obožujem temačne igre s primešanimi like iz otroške fantazije, saj tako nastane prav posebna čežana. Če ne veste, na kaj ciljam, potem nikoli niste igrali unikatne igre American’s Mcgee Alice, a brez skrbi, kmalu boste lahko to izkusili v zelo zanimivem naslovu Mutant Year Zero: Road to Eden.

Gre za potezno strategijo, ki svoj navdih močno črpa iz serije XCOM. Le da imamo tu namesto marincev prav posebno ekipo mutantov, kot so racak Dux, prašič Bormin in deklina Selma. Špil bo sledil predlogi namizne igre Mutant, kjer se v postapokaliptični okolici bojujemo proti različnim sovražnikom, med katerimi prevladujejo roboti.

Mutant Year Zero: Road to Eden bomo lahko preigravali pozimi, saj za PC izide 4. decembra.

Shadow Warrior 2 trenutno brezplačno v GoG trgovini

0

Spletna trgovina Good Old Games, med brati preprosto poznana kot GoG, je včeraj praznovala svojo deseto obletnico obstoja. To v naši nori igričarski industriji, kjer en dan obstajaš, čez noč pa preprosto izgineš, ni ravno lahek dosežek.

GoG se je zato odločil za 48 ur ponuditi akcijsko prvoosebno igro Shadow Warrior 2 povsem brezplačno! Za pridobitev svoje kopije samo obiščite sledečo povezavo, si igro prenesite v košarico in čestitamo, pravkar ste postali ponosni lastnik čisto nove igre.

No, ne povsem nove, saj je Shadow Warrior izšel leta 2016, gre pa za brutalno hitro akcijsko igro s pojočimi metki ter katanami. Špil podpira tudi sodelovalno večigralstvo in nudi družno zabavo štirim igralcem, zadeva je odlična za kakšno LAN zabavo, kjer bi rad vsak od sodelujočih čimprej skočil v akcijo.

Najbolj pričakovane igre – Oktober 2018

Za vas smo ponovno opravili raziskavo in našli najbolj pričakovane igre naslednjega meseca – v video obliki. Beseda meseca se glasi AAA in čaka nas veliko ogromnih naslovov, na katere smo čakali že celo leto. A rabim reči še kaj? Verjetno ne.

Bless Online bo postal brezplačen 23. oktobra

0

Na platformi Steam bo 23. oktobra popolnoma brezplačno izšel še en azijski MMORPG. Zgodnjega dostopa bo konec in igra bo uradno izdana. Ustanovitelji, ki so podpirali projekt že od začetka in ga kupili, bodo dobili veliko predmetov v igri in različnih drugih stvari kot zahvalo od razvijalcev.

Če se odločite kupiti zbirateljsko izdajo pred 23. oktobrom, boste zraven dobili še doživljenjsko “premium” naročnino, seveda pa se ne veselite prehitro, saj vas lahko ta stane kar 119,99 €.

Z izidom bodo razvijalci dodali še vsebinsko posodobitev, ki bo prinesla nov Partala Raid za visokostopenjske igralce s težkimi šefi in plenom. Poleg tega pa bodo igralci lahko vse do 7. novembra uživali v “Halloween” dogodku. Za češnjo na vrh torte pa so razvijalci že dodali v igro t. i. “daily login”, ki bo potekal vse do konca meseca, za tiste, ki že igrajo Bless Online.

GAMINGsi Podkast #2 | NMN 2018, nove igre, Gaming Brez Izgovorov |

 

V drugem GAMINGsi podkastu smo spregovorili o dogodku Na Meji Nevidnega 2018 ter na hitro omenili tudi e-Šport, se pogovarjali o najboljših igrah v drugi četrtini tega leta, tudi Fortnite crossplay je imel svojih par minut, skupaj z našim dogodkom Gaming Brez Izgovorov 2, ki bo 13. 10. v Kranju. Vse smo zaključili s temo o naših najbolj pričakovanih igrah v tem tednu (z zamudo).

Zaradi velikega povpraševanja lahko sedaj poslušate ali snamete tudi mp3 različico: https://soundcloud.com/eigresi-slovenija/gamingsi-podcast-2

BlizzCon 2018 urnik namiguje na novo Diablo igro

1

Če se je na Blizzconu 2017 presenetljivo malo govorilo o akcijski RPG seriji Diablo, bo razvijalec Blizzard očitno vse to nadoknadil letos.

Znan je namreč urnik za Blizzcon 2018, tradicionalni sejem, kjer razvijalec napove svoje naslednje projekte in za svoje oboževalce pripravi nekaj novih presenečenj.

Takoj po otvoritveni slovesnosti se bodo žarometi usmerili na glavni oder, imenovan “Mythic”, prva stvar, ki bo na sporedu, pa bo nosila naslov “Diablo: What’s Next”. Igričarska skupnost, glede na naslov panela, pričakuje najmanj Diablo 4, sumi pa se, da bi znali Nevihtniki delati na več projektih, povezanih z Diablo vesoljem.

Nekaj govora bo zagotovo letelo na predelavo za Switch, saj bo na Nintendovo prenosno konzolo 2. novembra prispel Diablo 3: Eternal Collection. Pred kratkim so vzklile novice glede animirane serije, Blizzard pa je v zadnjih letih najel kar nekaj ljudi, ki se tičejo predvsem Hudičevca. Zna se celo zgoditi, da dobimo dolgo pričakovano predelavo dvojke, ki jo nekateri dandanes še vedno preigravajo in ki je leta 2016 celo dobila nov uradni popravek.

Vse bo znano čez slab mesec, 2. novembra, ko bo Blizzcon 2018 uradno zagnal svoje motorje.

Amazon z novo serijo Lord of the Rings

0

Čeprav se naša stran trudi biti aktualna, tako na igričarskem kot na filmskem in televizijskem področju, se včasih zgodi, da kakšno veliko novico preprosto spregledamo. Tako se je zgodilo tudi meni in med preigravanjem igre Middle-earth: Shadow of War sem brskal za raznimi nasveti, ko sem naletel na presenetljivo novico: Amazon dela na novi Lord of the Rings seriji! Kot velik oboževalec originalne trilogije sem se hitro vrgel za tipkovnico in za vas spisal vse do sedaj znane informacije.

Bolje pozno kot nikoli …

Če se želite počutite starega, naj vas v ostarele kosti zadane naslednje dejstvo: od umetnine Petra Jacksona, The Fellowship of the Ring, je minilo že debelih 17 let! Po skorajda dveh desetletjih mislim, da je čas za nove avanture Tolkienovega sveta.

Cena?

Amazon je tako za 250 milijonov prejel pravice za izdelavo nove serije in to že leta 2017, v dveh letih naj bi že začeli s produkcijo, načrti pa so, da naj bi v 2021 dobili prvo sezono, medtem ko obstaja upanje, da naj bi se to zgodilo že leto prej.

Dobili naj bi vse skupaj 5 sezon, proračun za vse skupaj pa naj bi bil kar milijarda dolarjev. Amazon je moral za tak denar spakirati kar nekaj pošiljk, izmučeni ter premalo plačani delavci iz njihovih skladišč so zagotovo veseli, da njihovo trpljenje ni šlo v nič.

Zgodba?

Kakor +koli že, spletna stran TheOneRing naj bi dobila informacije glede same zgodbe. Čeprav ni še nič uradnega, naj bi se tokrat štorija vrtela okoli mladega Aragorna, ki je bil v The Fellowship Of The Ring star že 87 let, zato je zagotovo ostalo nekaj prostora za njegovo zgodbo.

Kdo bo vodilni ustvarjalec?

Ustvarjalca serije bosta JD Payne in Patrick McKay, ki sta prej ustvarila Godzilla vs. Kong ter Star Trek 4, pravita pa, da sta nad projektom preprosto navdušena in se počutita kot Frodo, ko se je prvič odpravil na svojo težavno, a očarljivo avanturo. Režiser originalne trilogije Peter Jackson v serijo ni vpleten, a Amazon pravi, da je z njim v pogovorih, koliko želi sodelovati pri televizijski upodobitvi.

Se stari igralci vračajo?

Ian McKellen, v filmu znan kot Gandalf, pravi, da mu še niso ponudili vloge, vendar še ni prestar za igranje, saj je njegov lik star 7000 let.

John Rhys Davies, ki je upodobil Gimilija, nad serijo ni ravno navdušen:

“Ne želijo narediti nekaj boljšega, želijo zaslužiti. Če mislijo, da lahko dobijo več denarja, tudi bojo.”

Andy Serkis, ki je igral Golluma, ne pričakuje sodelovanja:

“Sliši se neverjetno, ampak ne vidim, da bi bil del te zgodbe.”

Sean Astin, ki ga poznamo kot Samota, je nad prospektom nove serije navdušen:

“Že od začetka, ko je izšel prvi del Lord of the Rings, sem govoril, da bodo filme predelali. In ljudje so mi vedno govorili, da se to ne bo zgodilo, ker je to klasika. Ampak jaz sem vedno trdil, da bo zadeva predelana, saj je zgodba preveč masivna in liki preveč všečni.”

Lokacija snemanja?

Kot kažejo govorice, naj bi se za potrebe snemanja zopet namenili v Novo Zelandijo, a to zaenkrat ostaja nepotrjeno.


Tako, to so zaenkrat vsa dejstva in čeprav se veliko njih zna izkazati samo za govorice, bo serija vseeno enkrat le izšla, kar je lepa prihodnost za oboževalce Tolkienovega sveta.

Darksiders III z novim napovednikom

Založnik THQ Nordic ter razvijalec Gunfire Games sta danes igričarski javnosti pokazala nov napovednik, ki se tiče predvsem posebnih moči glavnega protagonista.

Tretji jezdec apokalipse bo tokrat ženska, imenovana Fury, in jezna dama bo lahko preklapljala med štirimi različnimi oblikami, ki se bodo imenovale Hollows. Preoblikovanje v različne forme ji bo pomagalo pri spopadu z različnimi sovražniki in pri lovu na glavne nasprotnike v igri, ti pa bodo nosili luštno ime Seven Deadly Sins.

Zgodba naj bi se časovno odvijala paralelno z dvojko, za razliko od prejšnjih dveh jezdecev apokalipse, pa se bo Fury bolj zanašala na svojo agilnost ter bojevanje z bičem. Ko bomo opravili z njeno avanturo, nas čaka samo še zgodba četrtega jezdeca, ki sliši na ime Strife, THQ pa glede njegovega dela ostaja skrivnosten.

Darksiders III izide 27. novembra, zato imate še nekaj časa, da preigrata za prva dva dela, saj gre za kvalitetni igri, ki se ju dandanes lahko dobi za drobiž.

Black Desert Online lahko igrate brezplačno, če v enem tednu dosežete stopnjo 56

0

Razvijalec Kakao Games se trudi dobiti za svojo večigralsko MMO igro Black Desert Online čim več igralcev in v te namene so prišli do ene bolj zanimivih idej v igričarski industriji.

Black Desert Online ne potrebuje naročnine, a za igranje morate igro vseeno kupiti, na voljo pa so različne cenovne postavke, seveda pa ima vsaka od njih svoje bonusne priboljške. Tisti, ki bi igro radi le sprobali, se lahko poslužite brezplačnega 7-dnevnega preizkusa, in ravno tem igralcem je razvijalec ponudil poseben izziv.

Če namreč v zastonjskem tednu dosežete izkustveno stopnjo 56, boste lahko brezplačno igrali za vedno! No, vsaj do takrat, dokler igričarska baza ne pade pod minimum in izklopijo strežnike. A vseeno gre za unikatno potezo in če imamo igralci kaj radi, je to izziv.

Ko igralci dosežejo stopnjo 56, dobijo nov niz nalog, imenovan “Awakening”, od Black Spirita, prav tako pa dobijo dostop do Awakening veščin ter Awakening orožja.

Zagotovo je ta poteza nekaj unikatnega in zanimivo bo videti, če bodo potencialni igralci izziv sprejeli. Akcija ne velja za igro na Steamu, ampak samo na njihovi uradni strani.

Avtor Witcher serije knjig, Andrzej Sapkowski, zahteva od CD Projekt RED 16 milijonov dolarjev

0

Ko je avtor knjižne serije The Witcher, Andrzej Sapkowski, leta nazaj podpisal pogodbo za uporabo njegovega izročila s poljskim ra CD Projekt RED, zagotovo ni vedel, da bodo špili naravnost eksplodirali v popularnosti.

Čeprav mu je razvijalec med pregovarjanjem ponudil standardne procente od zaslužka prodaje, je Andrzej to ponudbo gladko zavrnil in se namesto tega odločil prodati pravice za enkratno plačilo.

Sedaj, ko je CD Projekt RED njegovo knjižno izročilo naredil popularno po celem svetu, kar je celo privedlo do ustvarjanja Netflix serije, se je poljski pisatelj odločil, da je upravičen do veliko večje vsote denarja.

In tako je CD Projekt RED včeraj prejel zahtevo za izplačilo vsote kar 16.1 milijona dolarjev, kar pa je že danes razvijalec zavrnil, saj naj ne bi imela nobene pravne podlage. Kot pravijo, je bila prva pogodba spisana po vseh pravilih in zakonih.

Sapkowski sicer obžaluje, da ni vzel procentov zaslužka:

“Bil sem dovolj neumen, da sem vse pustil v njihovih rokah, saj nisem verjel v uspeh. Kdo bi lahko predvidel njihov uspeh? Jaz zagotovo ne.”

Lahko bi rekli, da si je Andrzej kriv čisto sam, a poljski zakon zna biti na njegovi strani.

V njihovem zakoniku 44. člen pravi, “da če pride do ogromne razlike pri avtorju in dobičku tistega, ki si je pridobil avtorske pravice, lahko avtor zaprosi sodišče za povišanje njegovega nadomestila.”

Poleg tega Sapkowskovi odvetniki pravijo, da je bila prva pogodba spisana samo za prvi del Witcherja in ne za njegove naslednike, a zaenkrat naj bi to zadevo pustili ob strani.

Končno odločitev bo verjetno prineslo sodišče, upamo pa, da se kaj podobnega ne bo zgodilo pri njihovi naslednji igri Cyberpunk 2077, ki bo prav tako ustvarjena po knjižni predlogi.

Oktobrska posodobitev za Windows 10 sedaj na voljo – dodana uradna podpora za DirectX Raytracing

0

Microsoft je za uporabnike operacijskega sistema Windows 10 priskrbel oktobrsko posodobitev, ta pa bo med drugim prinesla tudi uradno podporo za grafični učinek Raytracing, ki ga trenutno podpirajo samo grafične kartice podjetja NVIDIA.

Prve igre, ki bi podpirale Raytracing zaenkrat še ni, a naj bi bila na voljo kmalu. Tako bo to najnovejšo tehnologijo v posodobitvi pridobil Shadow of the Tomb Raider, kot tudi streljačini Metro Exodus ter Battlefield V.

Posodobitev naj bi omogočila tekoče poganjanje DXR iger na NVIDIA grafičnih karticah brez komplikacij, zadeva pa naj bi bila v skladu s tehnološkimi in strojnimi trendi in naj bi razvijalcem omogočala preprosto vdelavo tudi v prihodnosti, ko prispejo nove grafične rešitve.

Kot pri vseh Windows 10 posodobitvah, popravek ne bo na voljo kar vsem na enkrat, a morda že lahko preizkusite srečo in preverite stanje vašega operacijskega sistema.

Star Wars: The Old Republic – nova posodobitev je prinesla kar nekaj novosti

0

Če imate radi Star Wars in World of Warcraft in ste eden tistih, ki vztraja pri igri Star Wars: The Old Republic, imamo kar nekaj lepih novic za vas, saj je namreč v igro vstopila nova posodobitev, imenovana Fame and Fortune 5.9.3. S seboj je prinesla Vandin Huttball, zelo priljubljeno športno igro, ki jo lahko igramo 8v8. Poleg tega so razvijalci dodali stopenjsko prilagajanje oz. “level scalling” za Knights of the Fallen Empire in Knight of the Eternal Throne

Posodobitve:

  • Igralci, ki ne plačujejo mesečne, se sedaj lahko pogovarjajo brez omejitev.
  • Ranked in Unranked Warzones imajo sedaj gumb za iskanje skupine.
  • Igralci lahko sedaj na planetu Ilum igrajo v skupinskem PvP načinu.
  • Kritične napadi so lahko izničeni z raznimi spretnosti, ki nam dajejo ščit.
  • Odprava hroščev v Operations in Flashpoints.
  • Mnogo izboljšav, ki bodo zagotovo pripomogle k boljši igralnost.

Star Wars: The Old Republic lahko prenesete iz uradne spletne strani. Za hitro napredovanje vašega karakterja bodo poskrbeli razvijalci, saj bo med 9. in 16. oktobrom mogoče dobiti dvojne točke izkušenj.

World of Warcraft zanimivosti in skrivnosti

3

Ustvarili smo novo serijo posnetkov, ki bo nosila ime “Ali ste vedeli…”, kjer vam bomo pokušali predstaviti dražljiva dejstva iz različnih iger. Tako vas bomo popeljali na zanimivo potovanje skozi popularne igre in vam skušali predstaviti kakšno skrivnost, za katero morda še niste vedeli.

Prva igra na sporedu bo veleznani MMO, World of Warcraft.

Igralca Vin Diesel ter Paul Walker sta bila strastna igralca

Popularni hollywoodski zvezdi Vin Diesel ter Paul Walker sta očitno bila velika oboževalca avantur v Azeroth svetu. Vin Diesel je že leta nazaj delil posnetek na svoji Facebook strani in očitno dečka nista bila brata samo na filmskih platnih, ampak tudi v igričarskih vodah.

Mila Kunis je bila odvisna od WoW-a

Med igralci je bila tudi popularna filmska zvezda Mila Kunis. Ta je z igranjem morala prenehati, saj pravi, da je postala preprosto zasvojena. A Blizzard nanjo ni pozabil in jo je v dodatku Legion postavil v igro pod imenom Mina Kunis.

Robin Williams je v igri prisoten kot duh

Ko smo že pri igralcih, ne moremo mimo legendarnega Robina Williamsa. Ta je bil velik oboževalec igričarstva in je rad preigraval tudi WoW. Po njegovi tragični smrti ga je Blizzard postavil v špil kot duha (referenca na njegovo vlogo v risanki Aladdin), najdemo pa ga na južnem delu otoka Talador, kjer moramo podrgniti magično svetilko.

Smešna kitajska cenzura

Kitajska verzija WoW-a se malce razlikuje od običajne, saj so njihovi okostnjaki cenzurirani. Običajni nemrtvi namreč za Kitajce ne posedujejo dovolj mesa, kar naj bi promoviralo nezdravo prehrano in zato imajo azijski okostnjaki malce več mesa na sebi.

Epidemija Corrupted Blood

Corrupted Blood incident velja za eno največjih posebnic v World of Warcraft zgodovini. Apokalipsa izvira iz World of Warcraft popravka 1.7, kjer smo v Zul’Gurub “raidu” naleteli na šefa Hakkarja the Soulflayerja.

Pri boju je Hakkar periodično usekal z napadom, ki je vse igralce v raidu omamil ter jim spil kri, s katero se je pozdravil. Edina obramba je bila, da so se igralci zastrupili s Corrupted Blood urokom. Ta se je ob dotiku širil na ostale igralce, in ko je Hakkar poskušal spiti igralčevo kri, ga je ta poškodovala.

Urok je zbledel, ko smo zapustili instanco, in je trajal razmeroma kratek čas. A iznajdljivi igralci so ugotovili, da priklicani ljubljenčki (pets) na sebi ohranijo urok. Tako so lovci zastrupili priklicano zver, jo odpoklicali, se teleportirali v kakšno glavno mesto in pribočnika priklicali nazaj. Ta je začel okužbo prenašati naprej in epidemija se je lahko začela. Ni trajalo dolgo, da je bilo okuženo celotno mesto.

Več o Corrupted Blood incidentu na naši strani.

Haris Pilton ter Ricole Nichie

Večina igralcev pozna NPC-ja Haris Pilton, ki je seveda namig na znano starleto Paris Hilton. A morda ne veste, da se blizu nahaja Ricole Nichie, ki je popolnoma nevidna in edini, ki jo lahko vidi je Priest z opremljenim Eye od Divinity.

Tip na dodatek čakal pred trgovino 36 ur

Igričarji smo strastna bitja in ko pride nov naslov, znajo nekateri kampirati pred trgovinami dolgo, preden se te odpro. Nič drugače ni bilo pri World of Warcraft in strasten igričar je za dodatek Wrath of the Lich King pred trgovino stal kar 36 ur, samo da bi bil prvi na vrsti za nakup. Žal ima zgodba nesrečen konec – ko je prišel do pulta, je bil tako vzburjen, da je padel v nezavest.

Ljudje in Alliance najbolj popularna

Najbolj popularna rasa v igri so Ljudje, Alliance pa je najbolj popularno zavezništvo, saj drži malce več kot polovico populacije. A vse te številke ne spremenijo dejstva, da so totalno bedni. For the Horde!

 

Shadow of the Tomb Raider – Recenzija | Slovo, kot se spodobi |

Nadaljevanje Tomb Raider franšize s strani Eidos Montreal in Crystal Dynamics nas znova postavi (dobesedno) za desno ramo Lare, katere tokratni cilj je prekrižati zlobne načrte organizacije Trinity. Zlobci so znova na lovi za artefakti, ki bi v nepravih rokah zlahka spremenili usodo celotnega sveta in kot branik upanja se jim lastnoročno postavimo po robu. Nadaljevanje grozovite zgodbe o prijateljstvu in boju dobrega proti zlu, kljub klišejski tematiki se Shadow of the Tomb Raider ne boji pokazati jajčk in razkriti grozote plenjenja grobnic še bolj nazorno kot v prejšnjih delih … Kot da kol skozi goltanec ni bil dovolj.

Končno poglavje trilogije je zelo komplicirano in pusti mešan občutek. Istočasno je najbolj dovršen predstavnik, a počuti se … nedorasel ambicijam, ki so tekom let postajale vedno višje in višje. Najsi govorimo o zgodbi, bojevanju ali raziskovanju, vse se počuti že znano in preigrano. Ne bi trdil, da se kar koli počuti slabo, a ob ogledu poslovilnega ekrana nisem mogel mimo vprašanja, če je to res vse in če bi glede na uspeh prejšnjih delov lahko pričakoval še kaj več.


Razvojna ekipa: Eidos Montreal, Crystal Dynamics
Založnik: Square Enix
Platforme:
PC, PS4, XOne
Datum izida: 14. 9. 2018
Cena: 59.99 €

Zvrst: Akcijska avantura


Leta so terjala davek

Že od prve scene ti Shadow of the Tomb Raider da vedeti, da namerava postreči rahlo drugačno izkustvo kot poprej. Brez pretiranega razkritja zgodbe lahko rečem le, da ima naša Lara več smole kot poprej in da ni več toliko trenutkov absolutne filmske sreče, kjer kljub izjemno malim možnostim ob padanju skal, tramov in pohištva iz rušeče se zgradbe vsi pobegnejo zgolj s kakšno modrico.

Če izpostavim določen moment v zgodbi, ki odlično prikaže bolj realno stanje. Med igranjem naletiš na otroka, ki se z zadnjimi močmi drži za rob pečine. V prejšnjih delih in večini drugih avantur bi s herojskimi akrobacijami otroka rešil gotove smrti v popolnem trenutku, ki bi se počutil epsko in po pravici povedano, zelo osladno. A ne tu. Tako lahko zgolj nemočno opazuješ, kako se njegova usoda nesrečno odvije prav pred tvojimi očmi. Zelo svež trenutek proti prejšnjim delom, ki so se po večini igrali kot pravljica in kjer si imel občutek, da tvoje dejavnosti nimajo vpliva nad zgodbo, saj se bo v vsakem primeru razrešila s pravljičnim koncem. A tu te konstantno spremljajo dogodki tragedije in nemoči, kjer si zgolj opazovalec v širši zgodbi in kjer se lahko zgolj vprašaš, ali si storil vse v svoji moči, da bi se potencialno izognil slabi usodi. A na srečo in nesrečo obenem to ni možno.

Tako naša junakinja ni več kot pikapolonica s podkvijo okoli ramen na polju štiriperesnih deteljic in sreča naredi 180-stopinjski zasuk hitreje kot Italija sredi vojne. A ne zgolj to. Končno so v ospredju tudi travme, s katerimi se je uboga Lara soočila v prejšnjih delih. Zaradi več kot dovolj izgube za celotno življenjsko dobo se ji skorajda zmeša od vse jeze, žalosti in občutka krivde. To se ne prenese zgolj na vmesne sekvence preko vizualnih namigov, temveč je vidno povsod. Kjer smo v starih igrah igrali kot sočustvena in prijazna deklina, se tokrat izogibamo pretiranemu vzpostavljanju prijateljskih stikov, saj je v ospredju strah pred ponovno izgubo bližnjega. Dosti bolj realna in temačna zgodba kot v prejšnjih delih in skoraj bi lahko rekel, da je Tomb Raider prejel Batmanov tretma.

Kljub temačnejši plati vsake toliko časa žarek upanja razblini vseprisotno temo in osvetli situacijo. Jonah je dober primer, ki ne glede na kaotično stanje vedno nudi pameten vpogled in Lari ne pusti, da bi padla predaleč v temo in ostala brez potencialne odrešitve. Njegovo sočutje je kot nasprotje temačnejši Lari in skupaj ustvarita uravnovešeno kombinacijo za preboj skozi kruto in nemilostno zgodbo.

Depresivno in temačno, a vseeno sapo jemajoče

Da pa je odrasla tudi vizualna plat, je očitno že takoj. Trpi za omenjeno spremembo tematike, saj jw napol odprt in raznolik svet dosti temačnejši. Stran je šla belina snega in osvajanje zasneženih gora, večino časa se namesto tega prebijaš skozi temne, vlažne in srhljive jame ter meglene, a vseeno čudovite predele džungle. Potovanje te popelje tudi skozi prekrasna razrušena starodavna mesta, polna neverjetne arhitekture in znakov nekdanjega blišča in sijaja. Igri bi težko očital pomanjkanje podrobnih in prekrasnih vizualnih okolišev in kljub temačnejši in depresivnejši tematiki se vsake toliko časa še vedno soočiš s pogledom, ki ti vzame sapo.

Nič manj izjemen ni niti zvočni dizajn in močno pripomore pri vzpostavljanju vzdušja, ne glede na okolje in nalogo. Po džungli te ves čas spremljajo glasni kriki jeznih opic, ki jim je neznana lepotica prišla delat nered, medtem ko te v grobnicah spremlja izjemno srhljivo curljanje vode ter oddaljeno padanje kamenja ali morda česa hujšega. Nasploh zvočna plat stalno uspe pri višanju napetosti in vživetju v svet.

Shadow of the Tomb Raider vključi tudi kar nekaj novih oziroma izboljšanih igralnih mehanik, ki rektificirajo skorajda vsak aspekt igre. Raziskovanje je po zaslugi novih sposobnosti boljše kot kadar koli prej in z zvesto plezalno sekiro lahko povsem raziščeš globoke jame, plezoč skozi špranje in izogibajoč se smrti na vsakem vogalu, vse z željo nadgrajevanja opreme in orožij.

Lara ima po novem tudi sposobnost potapljanja za daljša časovna obdobja, čeprav bomo vsi ljubitelji starejših Tomb Raider iger vedeli, da je dejavnost bolj nevarna kot boj s hordo volkov. Ne le, da moraš skrbno paziti na zrak med podvodnim raziskovanjem, dejavnost, ki nikakor ni primerna za nekoga s klavstrofobijo, ampak se moraš pri tem izmikati tudi piranjam in jeguljam. Nemalokrat boš tudi sam občutil trenutek panike, ko se bo Lara z zadnjim dihom borila pred izgubo zavesti in panično skušala doseči vodno gladino. V le malokateri igri do sedaj sem bil tako srečen, ko sem končno končal podvodno sekvenco. Resnično paranoična mehanika, ki odlično sovpada s temačnejšim tonom.

Tudi grobnice so končno izzivi, kot se spodobi. V prejšnjih igrah so bile zelo blage in bolj kot nevarnosti, polne ugank. A to se je povsem spremenilo in Shadow of the Tomb Raider je polnejši raznolikih in težavnih grobnic kot kadar koli prej. Vsaka je zapomljiva na svoj način in tudi njihovo razreševanje je hudirjevo zadovoljujoče.

Med raziskovanjem se boš primoran soočiti tudi z obiljem ugank. Nekatere so bolj fizične narave in potrebujejo hitre reflekse in časovno usklajevanje, a spet druge bodo bolj razburkale možgane, v najdbi odgovora za na prvi pogled nemogočo uganko. Vse to bi naj odgnalo potencialnega tatiča, a Lara ni zgolj običajen tat in tako se s skrbnim razmišljanjem in hitrimi reakcijami izognemo združenju s kupčkom kosti, ki se razprostirajo bolj kot ne povsod, kot opozorilo na prihajajočo nevarnost.

A kljub dejstvu, da so grobnice in uganke raznolikejše kot kadar koli prej, so poskrbeli tudi za bolj avtentičen občutek, saj bi vsi vključeni sistemi teoretično lahko bili dejansko zgrajeni s strani napredne majevske ali inkovske civilizacije, če bi le premogli dovolj motivacije za varovanje futurističnih nadgradenj za orožja in opremo, ki takrat sploh še ni obstajala.

Kassandrina konkurenca

Lara je v fizično izvrstni kondiciji in leta krutega ubijanja in tiholazništva so iz nje naredila ubijalski stroj, ki ga nič ne bo ustavilo pred končnim ciljem. Izkušnje ji omogočajo dostop do določenih novih bojnih mehanik in sistemov, ki so dobrodošlica pri ustvarjanju bolj raznolike bojne in tiholazniške izkušnje.

Naša tatica se tako lahko sedaj povsem zlije z okoljem in pritihotapi za hrbet nič hudega slutečemu najemniku in ga neslišno, a kruto pošlje na drug svet. S tihim delovanjem boš nagnal strah v kosti sovražnikov in posledično bodo ti bolj panični in nepripravljeni na soočenje. Južna Amerika je dom gverilskega bojevanja in Lara je tekom let postala ekspertna v neslišnem in smrtonosnem bojevanju, če seveda ne ravnate z njo, kot da je Rambo 2.0.

Če prejšnje igre vedno niso omogočale tihega pristopa in se je ta pogosto končal v dolgih strelskih soočenjih, imaš sedaj priložnost udarca v najbolj boleča mesta (ne, ne moreš jih “v jajca”) in nato poniknjenja nazaj v sence. Perfektna kombinacija, ki omogoča igranje v vseh stilih in ravnovesje med tihim odstranjevanjem nevarnejših sovražnikov in nato ulet s polno oborožitvijo za odstrel ostalih.

Zraven vsega tega igra nudi tudi zmožnost prilagoditve težavnosti po posameznih področjih in tako prilagoditev glede na lastne želje. Če imaš rad raziskovanje in težavnejši preboj skozi džunglo, bo dvig težavnosti raziskovanja svet naredil manj prijazen, saj boš izgubil preživetveni instinkt, zidovi za plezanje pa ne bodo tako očitni. Takisto te bo višja težavnost bojevanja postavila nasproti težjim in bolj agresivnim sovragom, odvzela pa bo tudi nekaj municije in tako boj naredila bolj pošten. Za konec bo dvig težavnosti ugank naredil ravno to, kar je razvidno iz imena in uganke bo sedaj težje razrešiti.

Shadow of the Tomb Raider je tako nedvomno največja, najtemnejša in hkrati najbolj uživantska Tomb Raider igra doslej. Franšiza se je vedno odvijala okoli razreševanja ugank in izvajanja vratolomnih aktivnosti ter nabiranja plena. Z izjemnim očesom za detajle je bilo praktično vsako področje impresivno napravljeno in absolutna nadgradnja prejšnjih delov. Izjemen zaključek izjemne trilogije in nestrpno že čakam, kaj bosta Square Enix in Crystal Dynamics pripravila za naprej.


Zaključek

Pozitivno:
+ Prekrasen svet
+ Težavnejše in obširnejše temnice
+ Zabavno skrivalništvo in bojevanje
+ Lara je še vedno odlična glavna junakinja
+ Dobrodošla temnejša tematika

Negativno:
– Drugačna od prvih dveh iger
– Navigacija zna še vedno frustrirati

Everquest z novo razširitvijo The Burning Lands

0

Legendarna klasika v MMORPG svetu Everquest bo dobila novo razširitev v mesecu decembru, imenovano The Burning Lands. Daybreak so dejali, da je to že 25. razširitev tega pionirja MMORPG-jev, ki se bo vrtela okoli t. i. Planes of Power. Ti so bili prvič pokazani davnega 2002 v četrti razširitvi. Prihajajo nove cone, raidi in še mnogo zanimivih stvari, ki bodo razveselile vse oboževalce. Velik vpliv bosta imela zrak in ogenj, saj bosta vplivala na prihajajoče dogodivščine. Za hype so razvijalci pokazali še zelo zanimivega polža, ki je prava novost v igri.

To razširitev bo mogoče igrati že decembra, do takrat pa lahko igro že prenesete na svoj računalnik popolnoma brezplačno iz platforme Steam.

ESET odkril neverjetno trdovratno zlonamerno programje, imenovano Lojax

Po poročaju računalniškega portala PCMag.com je podjetje za informacijsko varnost ESET, znano predvsem po razvoju antivirusne programske opreme, nedavno zaznalo izredno odporno in trdovratno zlonamerno programsko opremo Lojax. Glavna in zelo odmevna značilnost slednje naj bi bila odpornost na ponovno namestitev operacijskega sistema in celo na zamenjavo diska.

ESET naj bi Lojax zaznal na računalniškem sistemu žrtve, omenjeno zlonamerno programje pa naj bi bilo plod ruske hekerske skupine Fancy Bear.
Lojax naj bi na žrtvinem računalniku ciljal na strojno programsko opremo UEFI, ki je odgovorna za zagon sistema in se nahaja na bliskovnem (flash) pomnilniku računalnika. Zapis tega naj bi preprosto prepisal in tako trdovratno vztrajal v računalniku kljub ponovni namestitvi operacijskega sistema. Še več, popolnoma imun naj bi s tem bil tudi na zamenjavo trdega diska. Neopazno tako omogoči dostop do ključnih elementov sistema in celo prenos dodatnih zlonamernih modulov.

Vir: portoalegre.travel

Obstaja sicer zakonita programska oprema, ki poseduje zelo podobne lastnosti kot Lojax, vendar je v večini primerov namenjena pomoči potrošnikom. Eno izmed takih je orodje LoJack, ki služi zaščiti računalnikov pred krajo, zato je povsem smiselno, da ga je izjemno težko odstraniti. Fancy Bear pa naj bi prav na podlagi tega orodja razvilo svoj zlonamerni program.

Pri ESET naj bi največjo skrb izrazili nad dejstvom, da je to prvič, ko je zlonamerna programska oprema take vrste bila odkrita tudi v praksi. Dodali pa so še, da identiteto prizadete žrtve ne želijo razkrivati, in da so dejavnost skupine Fancy Bear ter določene komponente Lojaxa zasledili še v vladnih organizacijah na Balkanu in v državah Srednje oziroma Vzhodne Evrope.
In kako se je torej mogoče zares znebiti Lojaxa? Pri ESET-u priporočajo, da uporabniki poskrbijo za redno posodobitev strojne programske opreme na matičnih ploščah računalniških sistemov. Ob okužbi le-tega pa je popolna in zanesljiva odstranitev, ki bi vključevala ponoven prepis UEFI-ja, za uporabnike brez naprednega znanja težak izziv. Dodali so še, da si uporabniki z odkrivanjem Lojaxa lahko pomagajo z zagonom sistema v t. i. Varnem načinu (Secure Boot), ki preveri avtentikacijo strojne opreme. Tega preverjanja pa UEFI z nameščenim Lojaxom ne bo opravil.