🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 477

Pro Cycling Manager 2018 – Recenzija | Statistik dovolj, sprememb pa bolj malo |

Čeprav je bilo sprva načrtovano, da bi recenzijo te kolesarske igre objavili med največjim športnim dogodkom, temu tokrat žal ni bilo tako. Letošnja 105. izvedba najprestižnejše dirke na svetu, Tour de France, se je iztekla, v medijih pa požela veliko več zanimanja kot v predhodnih letih. Na njej je namreč blestel naš tekmovalec. Ni lepšega, kot ko se v soju žarometov znajde tudi naš sonarodnjak, Primož Roglič. Pa tudi Pro Cycling Manager 2018 blesti v njegovem siju?


Razvojna ekipa: Cyanide Studio (Francija)
Založnik: Focus Home Interactive 
Operacijski sistemi: Windows 10, PS4, Xbox One
Datum izida: 28. 6. 2018
Cena: 
39.99 €

Žanr: Strateška simulacija


Video

(Ker je bil posnet na ultrawide monitorju, se bodo na 16:9 žal pojavljali črni robovi)


Kot zvest privrženec kolesarstva v njem preprosto uživam, pa najsibo pred zaslonom, na kolesu ali v računalniški igri. O seriji podjetja Cyanide Studio bi lahko napisal tone teksta, docela sva postala praktično vsakoletna družabnika. Serijo preprosto spremljam od njenih porodnih korakov, časov velikanov, ko so na dirkah zmagovali asi, kot LeMond, Indurain, Armstrong, Ullrich, Pantani, Contador, Cancellara, Sastre, Schleck, Voeckler … Poznavalcem zagotovo dobro znana imena.

V tem času sem opazil več kot očitne znake, za katerimi zboli marsikatera športna igra, sindromom, ki na račun letnih izidov zapostavlja sam napredek in novitete. Temu moram žal potrditi tudi tokrat, spremembe so iz leta v leto minimalne, investicija za vse lastnike predhodnika pa le stežka utemeljena. To je tudi največja težava, saj z izjemo manjših izboljšav (prestopi in nova moštva) in kančka modernejše grafične podobe ne doprinese ničesar novega.

Vendar razumem razlog, ki povzroča tavanje brez odmevnejšega uspeha znotraj bermudskega trikotnika, kot Cezar, ki želi z goro legionarjev na vsak način osvojiti poslednjo galsko vasico, kjer vlada čarobni napoj silovite moči. Igra je preprosto izjemno nišna in vse okoli nje zadržano. Imajo majhno, a fanatično občestvo, pa tudi po letih izidov lahko že v naprej izračunajo število prodanih kopij. Ciljno publiko v veliki meri tako najde zgolj v Franciji, Italiji, Belgiji in na Nizozemskem, kjer je kolesarstvo resnično izjemno priljubljeno.

Ker gre za podroben menedžer, ki po eni strani ne dosega globine in zahtevnosti Football Manager, je po drugi težji od naslovov za povprečneže, sej se novinec le stežka vklopi v igro. Če misliš, da je Fortnite višek igričarske industrije, preprosto ni zate. Terja namreč veliko časa in poglobitve, ob odsotnosti osnovnega kolesarskega znanja zna biti za marsikoga pretežak oreh, konec koncev je namenjena izjemno omejenemu številu igralcev. Kot bi poizkušal igrati Football Manager zgolj ob vedenju, da se trop igralcev poganja za žogo in jo želi spraviti v gol, da zraven ne pripišem še podrobne menije, nastavitve, tempiranje forme, pripravljalne tabore, brez omembe iskanja bodočih zvezd in sklepanja pogodb s kolesarji.

Vendar vsakdo ne more postati nov Primož Roglič in v klance nasprotnike prisiliti v konzumiranje prahu in druge cestne nesnage. Na voljo je več različnih specializacij. Izbiraš lahko med obrtjo šprinterja, hribovca, gorolazca, fantiča za klasike in specialista v vožnji na čas. Seveda ozke specializacije ne bi priporočil, saj bo možnosti za zmago manj, vsaka zamujena priložnost pa težje nadomestljiva. Sam prvenstveno zmeraj igram kot specialist za vzpone z mislijo na osvojitev Vuelte, Gira in Tura.

Kot sem že rekel, gre za resno simulacijo, ki terja svoj čas. Še sam se v okoliš Mount Ventu in Alpe d’Hueza vsako leto težje podajam, čeprav je iz leta v leto deležna izboljšav. A kaj, ko je razlika v veliki meri opazna šele, ko po njenem zaužitju odjadraš igrati katerega izmed predhodnikov. Nikakor ji ne uspe doseči večjega preboja, ki bi privržence položil na rit. Tako so minili časi, ko sem preigral po 10 sezon in več. Vsekakor poseben občutek, tekmovanje z imeni neznalcev, ko se na novo piše kolesarska zgodovina.

Tokrat sem največ časa preživel v načinu Be a Pro (Pro Cyclist), ki je bil deležen želenih nadgradenj, vendar implementacija pogosto šepa. Na papirju odlična novost so zagotovo navodila pred in med etapami. Implementacija pa nikakor ne uspe upravičiti pravega potenciala. V bistvu jih boš prejemal zgolj kot golobradec, ko se boš počutil kot Contador brez govedine, Armstrong brez EPA ali Froome v odsotnosti plezalnega vlakca. Večino časa upravljaš zgolj enega izmed kolesarjev in ga od špehastega zaležanca popelješ do ene izmed legend tega stoletja. Ker je način prvenstveno namenjen vodenju zgolj enega kolesarja, bo večina etape resnično nezanimiva, vsaj če ciljaš na skupno zmago. Posamezno lahko vzame tudi več kot pol ure, odvisno od načina igranja. Ha, nekako boš že preživel in ne bo dolgo, preden boš fazo prerasel ter postal lokalni šerif.

Še vedno je mogoče opravljati naloge športnega direktorja moštva. Tukaj igra tudi najbolj zaživi, saj večino časa ni treba preživeti ob gledanju nalagalnih zaslonov. Večino dela moraš opraviti v začetku sezone, z delitvijo dela in tempiranjem forme za vsakega kolesarja posamično. Nikakor mačji kašelj, sploh ker govorimo o 25–30 tekmovalcih, ki potrebujejo ravno pravšnjo doziranje. Povečave je bilo deležno število ekip, ki se je tokrat ustalilo na 95, z zastonjskimi modi je izbiro mogoče tudi početveriti.

Ko izbereš moštvo, boš imel več zadolžitev, kot so najemanje trenerjev, skrb za kondicijo ter zadovoljstvo v ekipi, podpisovanje pogodb in iskanje bodočih zvezd kolesarstva. Izbiral boš dirke in kolesarje, vendar se najbolj stresno delo prične šele na dirkah, ko bo treba upravljati med 5 in 8 kolesarjev. Stolček se ti že pošteno maje, sponzorji zahtevajo zmago na Amstel Gold Race, tvoj favorit, v čigar si polagal vse upe, pa je ravno zbolel za malarijo in se je komaj skobacal na kolo. Še največjega zvezdnika lahko slab dan ali bolezen zelo oddalji od zmagovalnega odra. Tukaj bosta v ospredje ob atributih stopila forma in dnevno počutje.

Če so si tvoje oči že ogledale naš opis predhodnika (Pro Cycling Manager 2016), si izvedel veliko večino vsega, kar imam povedati o igri, v bistvu sploh ne vem, zakaj ga preprosto nisem prekopiral /s.

Največji preskok je definitivno umetna pamet, ki nudi več izziva. Zmage več niso samoumevne, računalniški nasprotniki so tokrat še bolj pretkani in agresivni. Če so v begu nevarni kolesarji, jih držijo na precej krajšem povodcu, kar pobege naredi dosti bolj realistične. A po drugi strani boš mnogokrat imel občutek, da ekipe tekmujejo zgolj s teboj. Priti v beg dejansko predstavlja večjo težavo, sploh če opravilo nameniš boljšim kolesarjem. Kljub temu sem po daljšem času v igri opazil nekonsistentnosti in slabosti, ki se jih da učinkovito izrabljati. Po začetni vzhičenosti se postopoma pokaže še vsa beda in občasne dvomljive odločitve.

Prenovljen je sistem transferjev kolesarjev in koledar je ponovno moč določiti za vsakega posameznika. Meniji so dejansko preglednejši, v preteklih enačicah so namreč bili kup nepregledne zmede brez občutka za estetiko. Tokrat so spodobni, čeprav možnosti za napredek so. V prej omenjenem kariernem načinu sta sprva na voljo dve profesionalizaciji, kar vdihne nekaj dodatnega vetra v sicer dokaj ponovljivo igro.

Nedvomno je patetično vsakoletno srečati srž težav, ki so v seriji prisotne že od nekdaj. Nekaj običajnega bo srečevanje rastlinja in dreves, ki rastejo kar na sredi cestišča. Francoz se je očitno naredil Francoza in zato drevo še vedno stoji, med tem, ko si bližnji kmet mane roke in brusi sekiro. Tukaj je še vedno znova navdihujoče zatikanje kolesarjev. Odločitev za model, kjer so občasno kolesarji dejanska fizična ovira, a že drugič se skoznje zapelješ kot Aladin čez pokojnega Robina Williamsa (naj mu bo zemlja lahka), je frustrirajoča in zna izzvati avtistično motnjo, ko tvoj pretendent zaradi debilizmov ostane ujet zadaj.

Tukaj so še preprosto neumno izpeljani krogi, ko boš kot za šalo prehiteval tekmece, ki so zaostali za več kot krog in jih ne diskvalificirajo?! Slednje s sabo pripelje totalno nepreglednost in duhomorno stanje, kot da bi božič preživel na severnem polu, v hiši s sobnim kolesom osame.

Še vedno je mogoče kolesarja zaščititi z zgolj enim kolesarjem. Korak nazaj napram že skoraj 10 let stari izvedbi. Potem so tukaj še nekatere površne implementacije, kjer praktično nimaš nadzora nad narekovanjem tempa. V kolikor se računalniško vodeni kolesarji odločijo pospešiti, tvoj pa ima nastavljeno prenizko raven truda, bo preprosto kilometer za njimi in računalnik te na to ne bo niti opozoril. Pogrešam možnost, kjer bi lahko določil raven truda z določeno mejo, kar bi delo znatno olajšalo.

Totalno nesprejemljivo je, da sem moral ob vsakršni spremembi grafičnih nastavitev zapreti igro in jo ponovno zagnati. Resnično izjemno nadležno. Da banalnosti, kjer v igri pri ločljivosti 2560×1080, ki jo sicer podpira, nisem mogel pritisniti “Confirm” gumba, ker je bil izven 16:9 koridorja, čeprav je bil viden. Večina pripomb leti na stvari, ki so bile žal prisotne že vsaj v zadnjih dveh izvedbah in jih še vedno niso odpravili.

Tumor manjših in večjih napak, ki se nabirajo in na koncu marsikomu tudi uničijo in pokončajo željo po ponovnem zagonu igre. Pa to pomeni, da je igra zanič? Nikakor, vendar je ne morem priporočiti nikomur drugemu kot kolesarskim navdušencem in tistim, ki se v tovrstnem svetu želite preizkusiti. Ne nazadnje gre za edino mesto na svetu, kjer Slovenci redno zmagujemo tudi na Tour de France. Vsi ostali pozabite, da ste karkoli prebrali, tukaj ni ničesar za vas.

Red Dead Redemption 2 bo vseboval večigralstvo, ki bo podobno kot v GTA Online

0

Počasi, a vztrajno se približuje izid nove Rockstarjeve igre, kavbojsko obarvanega naslova Red Dead Redemption 2 in skladno s tem dobivamo kaplje novih informacij.

Tako je razvijalec včeraj napovedal večigralsko komponento, ki bo spremljala enoigralski del naslova. To bo evolucija klasičnega večigralstva, ki ga je vsbovala že enka, a bo v nadaljevanju močno nadgrajena. Moč bo igrati sodelovalno, obljubljajo pa tudi konstantne posodobitve in dodajanje nove vsebine.

Vse to se bere kot nekakšna različica njihove uspešnice Grand Theft Auto V, ki je v obliki GTA Online dobila novo življenje in zaradi česar je igra še dolgo po izidu na vrhu prodajnih lestvic.

Večigralstva pa ne bomo dobili takoj ob izidu. Red Dead Redemption 2 bo izšel 26. oktobra, “Online” del pa bo najprej prispel v obliki odprte bete nekje v novembru. Večigralski del bo na koncu popolnoma brezplačen, no, razen če ne štejete vseh mikrotransakcij, ki jih bodo zagotovo vpletli v nalinijsko komponento.

In ne, preden vprašate, še vedno ni novic o različici za PC, a verjemite nam na besedo, da se bo to zagotovo zgodilo. Rockstar Games bi v nasprotnem primeru moral sovražiti denar, saj so PC igralci sestavljali velik delež njihovega prejšnjega naslova. Boste pa PC-jaši verjetno primorani počakati vsaj eno leto, saj sumimo, da bo kasneje razvijalec izdal prenovljeno verzijo za računalnike in morda celo naslednjo generacijo konzol.

Resident Evil 2 Remake nov napovednik se osredotoča na zgodbo

0

Založnik Capcom je včeraj predstavil čisto nov napovednik za njihovo prihajajočo igro Resident Evil 2 Remake, ki bo povsem predelana mojstrovina iz leta 1998.

Tokratni posnetek se osredotoča na samo zgodbo in pobližje pokaže tri karakterje: Ada Wong, Annette Birkin in komandirja Brian Ironsa.

V Resident Evil 2 Remake se bomo vrnili v mestece Raccoon City, ki so ga preplavile nemrtve kreature. Policijski novinec Leon S. Kennedy in študentka Claire Redfield se bosta podala v odkritje skrivnostnega izbruha zombijevskega virusa, vsak od njiju pa bo vseboval svojo kampanjo, kar nam bo omogočilo, da izkusimo zgodbo skozi dva različna zorna kota. V ospredju dogajanja bo zopet zlobna korporacija Umbrella, ki smo jo v zadnji delih Resident Evil serije kar pogrešali.

Resident Evil 2 Remake bomo lahko igrali zgodaj naslednje leto, in sicer 25. januarja 2019.

Call of Cthulhu dobil nov igralni napovednik

0

Razvijalec Focus Home Interactive pridno dela na svoji naslednji igri, ki bo nosila ime Call of Cthulhu, slednja pa je včeraj dobila povsem nov napovednik.

Igra se bo dogajala v grozljivem okolju kozmične groze, ki jo je davno tega spisal okultni pisec H. P. Lovecraft. Igrali bomo detektiva z imenom Edward Pierce, ki se bo podal raziskovati skrivnostni umor. Pri svojem delu se bo moral zanašati na kopico posebnih moči, ki jih bo tudi moč nadgrajevati.

Sposobnosti, kot sta “Spot Hidden” ter “Investigation”, nam bodo pomagale pri odkrivanju novih sledi, to pa nam bo omogočilo nove opcije v dialogih. Tu so, denimo, še naše sposobnosti v medicini in okultizmu, ki jih bomo lahko nadgradili samo skozi branje knjig in opazovanje posebnih predmetov, to pa nam bo spet odklenilo nove sledi in znanje. Slednje zna biti dvorezen meč, saj bolj ko se Pierce zaveda svojega okoliša, bolj bo padal v globine norosti, kar bo oteževalo omogočanje logičnih zaključkov.

Call of Cthulhu je vsekakor ambiciozen projekt in upamo, da bodo te sestavine na koncu prinesle odlično igro, ki ima zaenkrat napovedan izid za 30. oktober.

World of Warcraft – Method že premagali novi raid

0

Dober mesec nazaj je izšla zadnja razširitev za trenutno najbolj popularen MMORPG World of Warcraft, ta pa je bila dobro sprejeta med igralci ter prinesla kar nekaj izboljšav in tudi veliko obstoječih sistemov iz Legiona. Razširitev Battle for Azeroth je že dobila tudi prvi raid, imenovan Uldir, katerega je zelo znana guilda Method že uspešno premagala, in tako se lahko pohvalijo kot prvi, ki jim je uspelo premagati ta izziv.

Poleg odlične novice s strani raidanja so pri Blizzardu naredili nov paket v vrednosti 80 ameriških dolarjev, ki bo vseboval nov prav poseben “mount” in kar 180 dni naročniškega časa. “Dreadwake mount” je tudi leteči, tako da ga boste lahko uporabljali prav povsod.

Devil May Cry 5 dobil nov napovednik

0

Akcijska klavščina demonske zalege, Devil May Cry 5, je dobila nov napovednik, ki končno malce pobližje predstavi oba osrednja protagonista, ki slišita na ime Nero ter Dante.

Za grafiko bo v novem poglavju skrbel RE Engine, ki kaže res impresivno podobo. Še posebej so navdušujoče obrazne animacije in tako bo naš stari znanec Dante v petem delu izgledal precej starejše. V napovedniku med drugim ne manjka akcije, sekanja demončkov ter udarne glasbene spremljave.

Igro bo moč preigrati s tremi različnimi liki in prav vsak od njih bo posedoval svoje unikatne sposobnosti in bojevalni stil. In ne, razvijalci niso pozabili na ogromne šefovske kreature, ki so štampelj DMC serije.

Devil May Cry 5 bo izšel na dan žena naslednje leto, torej 8. marca 2019, zato je perfekten tudi za darilo nežnejšemu spolu, ki ima rad virtualne mlake demonske krvi.

Nvidia izdala Metro Exodus RTX Ray Tracing dražilnik

0

Na dan, na katerega je izšla nova RTX 2080 iz serije Turing, nam je Nvidia pripravila tudi “Ray Tracing” dražilnik iz igre Metro Exodus, ki prikazuje prednosti nove tehnologije. Žal gre zgolj za posnetke, saj iger s tovrstnimi bonbončki na trgu še ni mogoče igrati.

Tako nam ne preostane drugega kot obisk Youtuba in ogled fantastičnih kulis. Kakorkoli, gre za dobro demonstracijo, ki neznalcu vsaj nekoliko približa opevane novosti in tudi če si katero izmed Turing kartic kupil v predprodaji, boš novo tehnologijo do nadaljnjega konzumiral le preko podobnih promocijskih posnetkov.

Space Jam 2 uradno najavljen, tokrat v glavni vlogi LeBron James

0

Dolga leta so krožile govorice o nadaljevanju filma Space Jam, ki je leta 1996 združil avanture likov iz risanke Looney Tunes ter pred kamero postavil takrat najbolj priljubljenega košarkaša, Michaela Jordana. A sedaj je zadeva uradno potrjena: Space Jam 2 bo izšel in bo imel ob sebi pripeta kar velika imena.

Jordan je po vseh teh letih za glavno vlogo malček prestar, zato bo v njegove čevlje stopila NBA superzvezda LeBron James, ki je pred kratkim prestopil v ekipo Los Angeles Lakers in je napovedal, da se bo poleg košarke posvetil tudi igralskim vodam. Jamesu kamera ni tuja, saj se je pojavil že v komediji Trainwreck leta 2015.

Za produkcijo bo skrbel Ryan Coogler, ki je prejšnje leto pridno napolnil blagajne s svojim filmom Black Panther, in LeBron pravi, da je nad njegovo izbiro za film naravnost navdušen. Za režijo bo skrbel Terence Nance, ki zaenkrat pod svojimi rokami še ni ustvaril pravega hita, a morda je prav to njegova šansa.

Produkcija filma Space Jam 2 naj bi se začela leta 2019, takoj ko se konča aktualna NBA sezona, do takrat pa se lahko nagledate edine uradne slike, ki se je pojavila na Twitterju produkcijske hiše SpringHill Entertainment.

Fortnite – skrivnostna vijolična kocka se je stopila

0

Razvijalec Epic vseskozi skrbi, da v njihovi igri Fortnite ne bo zmanjkalo zanimivih dogodkov. Ob bližajočih naslovih Battlefield V ter Call of Duty: Black Ops 4 je seveda treba skrbeti za dotok sveže vsebine, saj se zna v nasprotnem primeru njihov prestol na vrhu Battle royale iger kaj hitro zamajati.

Že zelo zgodaj v sezoni je igralce presenetila ogromna vijoličasta kocka, ki se je počasi premikala skozi mapo. Seveda so se takoj pojavile divje teorije, kaj vse skupaj sploh pomeni in, predvsem, kam je ogromna vijoličasta tvorba namenjena.

Ugibanja je sedaj konec, saj je kocka končala v jezeru Loot Lake in se preprosto stopila. Sledil je blisk svetlobe in gladina jezera je postala trdna. No, ne ravno trdna, saj igralci lahko po njej skačejo kot po trampolinu, pod gladino pa so se pojavili čudni simboli.

Kaj slednji pomenijo, pa je še nepojasnjeno in je naloga za spletne arheologe.

Mimogrede, ne pozabite na naš Fortnite King of Slovenia #2 turnir, ki se bo odvil že čez pičle tri dni. Prijave so še odprte, zato pohitite!

Nintendo Switch dobil posodobitev 6.0

Nintendo je izdal novo posodobitev za njihovo konzolo Nintendo Switch, ki vztrajno pleza po prodajnih lestvicah, saj je njena prenosljivost nekaj res unikatnega, ne škodijo pa tudi ekskluzive tipa Mario Odyssey ter Zelda: Breath of the Wild. Poleg novega popravka je zaživela tudi storitev Nintendo Switch Online, ki nam bo omogočala igranje preko spleta, kar bo seveda plačljivo, vendar upamo, da vsaj dobimo kakšno občasno znižanje ali pa celo brezplačno igro. Vemo, smo nepoboljšljivi optimisti …

Ker gre za Nintendo, bo seveda prisotna cela paleta starošolskih klasičnih iger, ki jih bomo lahko igrali brezplačno.

Posodobitev 6.0 prinaša sledeče izboljšave:

  • shranjevanje našega napredka v oblak,
  • prenašanje našega napredka iz oblaka,
  • shranjevanje slik zaslona na družabna omrežja,
  • nove ikone za uporabnika,
  • izboljšave glede kompatibilnosti,
  • manjše spremembe v uporabniškemu vmesniku.

Marvel Studios Captain Marvel

Pred nekaj dnevi so nam iz Marvel tabora (kdor ne ve, obstaja tudi DC tabor) servirali trailer novonastalega filma Captain Marvel.
Sedaj bom napisal nekaj vrstic, vendar te niso namenjene ljudem, ki še niso gledali zadnjih Maščevalcev … Torej, previdno!

V zadnjem filmu o Maščevalcih smo bili priča dokaj šokantnemu koncu. Polovica življenja v vesolju je izginila, ker je Thanos tlesknil s prsti … Nekateri tlesknejo, da prikličejo natakarja k mizi, Thanos pa s tleskom izbri… Okej, pustimo to. Izginil je Spider-man, Black Panther, Furry… Bo lažje če naštejemo žive. 
“Živi” so ostali Iron Man, Thor ter Captain America … A kaj sedaj? No, dejstvo je, da si v prihodnosti lahko obetamo nadaljevanj filmov o Spider-manu, tudi Black panther je pred kratkim dobil svoj film, s katerim je Disney mastno zaslužil in mislim, da sedaj ne bi pustili zadeve kar viseti v zraku.

Vse lahko pomirim, Avengers: Infinity War je pravzaprav le prvi del, v drugem delu pa bomo spremljali naše superheroje, kako bodo iskali načine za vrnitev svojih soborcev, ki so bili spremenjeni v prah … Dobesedno.

V letu 2019 nas čaka torej Ant-man and the Wasp, ki se dogaja pred Infinity War, zato zgodbi filmov med sabo ne vplivajo, ter Captain Marvel, katerega zgodba je postavljena v 90. leta prejšnjega stoletja.
Zanimivost? Če ste si ogledali Infinity War do konca, je po zaključni špici še ena kratka scena, kjer Furry izgine, pred tem pa vidimo, da je pozval gospo Kapetan Marvelovo.Le kakšna bo povezava …

Sony najavil PlayStation Classic – mini, PlayStation 1 konzola

0

Leta 2016 je Nintendo pogruntal, da so nostalgiki pripravljeni plačati za ponovno izdajo retro konzol, zato so izdali Mini NES, ta pa je bila posodobljena verzija konzole, ki je sprva izšla davnega leta 1983. Simpatično napravico so hitro razprodali in stanje je bilo takšno, da zadeve sploh ni bilo več mogoče najti v trgovinah in so bili zamudniki primorani v nakup preko Ebaya, kjer pa so cene seveda narasle v astronomske višave.

Sony je zadevo pogledal in si rekel: “Hej, če lahko oni, zakaj ne bi še mi?” Tako je včeraj najavil konzolo PlayStation Classic, ki bo manjša izvedenka prvotne PS 1.

Zadeva bo za 45 % manjša, zraven pa bodo kupci prejeli še dva PlayStation kontrolerja, ki bosta prav tako pomanjšana. Da bomo konzolo lahko priklopili na sodobne TV sprejemnike, bo Classic izvedenka vsebovala tudi HDMI vhod.

Konzola bo poleg tega imela 20 prednaloženih iger, kot so Final Fantasy VII, Tekken 3, Ridge Racer Type 4 ter Jumping Flash.

PlayStation Classic bo izšel 3. decembra in ta datum ni bil kar povlečen iz rokava, saj je točno tega dneva leta 1994 izšla originalna različica na Japonskem, ki so jo od takrat prodali po svetu v več kot 100 milijonih izvodih.

Prikupna škatlica naj bi se prodajala za ceno 99.99 $, na ceno v Sloveniji pa bo treba še malce počakati.

SCUM prodal milijon kopij v manj kot mesecu

0

O SCUMU, trdojedrni preživetveni igri, ki so jo razvili Hrvati, smo pisali že večkrat.

Igra se je kljub svoji nišni usmerjenosti prodajala kot za med in samo čakalo se je, kdaj bodo prebili magično število milijon prodanih izvodov. Sicer se je “hype” nekoliko umiril, a vseeno gre za spoštovanja vreden dosežek.

To se je zgodilo ravno včeraj in razvijalec Gamepires ne bi mogel biti bolj ponosen. V proslavitev tega dogodka so vsi igralci dobili posebno nagrado v obliki zlate pištole Desert Eagle 50. Igralci lahko svoje novo pridobljeno darilo odkrijejo skozi svojo zaporniško denarnico, nagrada pa bo na voljo vsem igralcem do 25. septembra.

Poleg tega Gamepires ne počiva na lovorikah, ampak mrzlično delajo na novih popravkih. Še vedno se ukvarjajo z optimizacijo strežnikov, posodobitev 0.1.17.8849 pa je prinesla še kopico drugih izboljšav, ki bodo marsikomu prihranile glavobol.

INSOMNIA: The Ark z novim napovednikom

0

Hero Craft in Mono Studios so izdali nov napovednik za njihovo prihajajočo igro INSOMNIA: The Ark. Sam napovednik nam prikaže svet, ki ga bomo izkusili skozi igro in vse, kar bomo potrebovali za preživetje v tem uničenem svetu, ki je prinesel na plano same slabe stvari.

Za tiste, ki ne poznate igre INSOMNIA: The Ark, gre za sci-fi RPG, kjer je človeštvo že skoraj izumrlo in se sedaj bori za preživetje v velikanskem vesoljskem mestu. V igri bomo lahko kot igralec raziskovali prelep svet in doživeli pravo RPG izkušnjo. Če imate radi znanstveno fantastiko z dekadenčnim pridihom in RPG žanr, bo to prava igra za vas.

INSOMNIA: The Ark bo izšla 27. septembra na osebnih računalnikih.

Call of Duty: Black Cops 4 Beta – Luka, jaz sem tvoj fotr

0

Včeraj se je končal beta preizkus težko pričakovanega naslednjega poglavja Call of Duty franšize.

Igralci so imeli na PlayStation 4 dober teden časa za preizkus Black Ops 4 načina Blackout, ki je v bistvu prvi battle royale iz Call of Duty sage. PC igralci smo lahko beto začeli preigravati malce kasneje, in sicer je bil štart 14. septembra, med preizkuševalci pa je bila tudi ekipa Gamingsi.

Kaj naj rečemo? Black Ops 4 sicer uvede nekaj dobrodošlih sprememb v battle royale žanr, kjer imamo že takoj od začetka na voljo “spectator mode”, kar zna priti prav predvsem pri tekmovanjih. A ne moremo mimo malce nerodnega vmesnika, neoptimiziranosti in visoke cene, saj bi pod cenovno nalepko 60 € človek vsekakor pričakoval več inovativnosti in napredka. In morda celo enoigralsko kampanjo. Vemo, zahtevni smo …

Če smo odkriti, zelo malo verjetno je, da bo Activision ta naslov podpiral še dolga leta in mu dodajal novo vsebino, kot to počne njegov konkurent Fortnite in naslednje leto bomo dobili že novo verzijo Call of Duty franšize, kar bo iz Black Opsa 4 naredilo zastarel artefakt.

Call of Duty: Black Ops 4 bo v polni verziji izšel 12. oktobra, naš BoriSe pa se je po igranju Fortnita spustil tudi v beto CoDa in spočel še en zanimiv … No, recimo temu, opis.

Microsofovi najambicioznejši projekti za prihodnost

V preteklosti je bil strah pred vizijo prehodnosti v podjetju Microsoft nemalokrat kriv za izpust izkoristitve določenih rastočih trendov, kot so na primer pametni telefoni ter prenosni zvočniki.

A njihova začrtana smer za prihodnja leta morda kaže na zasuk trenda, saj se je očitno mogotec naučil par koristnih naukov iz svojih napak. Trenutne investicije za prihodnost namreč nakazujejo vlaganje v tehnologije, ki so trenutno še v poporodnem stanju in vsaj v tem trenutku še nimajo kaj dosti za pokazati. Dajmo si torej ogledati nekaj njihovih najbolj zanimivih tehnologij in naprav v razvoju.


Azure – svetovni računalnik

Generalni direktor podjetja Microsoft, Satya Nadella, meni, da bo tako imenovani Azure, Microsoftov sistem oblačnega sistema, zavzel častno mesto v zgodovini kot prvi “svetovni računalnik”. Omogoča reševanje robustnih opravil, na katerih slonijo sistemi najbolj dobičkonosnih podjetij, izrabo oblačnih funkcij za splošne uporabnike in osebne računalnike ter pametne telefone, pa do beleženja dosežkov v igrah. Microsoft Azure predstavlja kot vsemogočni inteligentni oblak in kljub temu, da je tehnologija v trenutku še vedno v zgodnjem stanju, bo po njihovih pričakovanjih postal vitalni del vsakega konkurenčnega podjetja.

Vseprisotno računalništvo

Microsoft svoj oblačni sistem podpira s strategijo vseprisotnosti na vseh področjih, kjer obstajajo še tako mali znaki potrebe po računalniških sistemih. Čeprav so pričeli na osebnih računalnikih, so že pred časom ugotovili koristi pametnih telefonov in začeli z integracijo operacijskega sistema Windows ter izdelavo lastne linije “Windows telefonov”, proti koncu 2017 pa so priznali neuspeh prodora na trg.

Tako so se raje osredotočili na integracijo operacijskega sistema na iOS in Android pametne telefone z orodji, kot so Microsoft Graph, Project Rome, Cortana in Your Phone. Njihov končni cilj je integracija teh orodij z drugimi lastnimi aplikacijami, med drugim pa to dosegajo tudi z lastnimi razvojnimi orodji, kot sta .NET in GitHub, s katerimi skušajo podpirati čim večje število platform. Zadnja odmevnejša kolaboracija med podjetji Microsoft in Amazon je njihovega osebnega digitalnega pomočnika Cortana privedla v naprave Amazon Echo, kar je še razširilo lovke v ambientnem računalniškem prostoru.

Internet stvari

Internet stvari ali medmrežje stvari je na kratko rečeno navidezna predstavitev fizičnih predmetov na medmrežju ali temu podobni strukturi. Microsoft je že dalj časa zagledan v tehnologijo in investira v na milijone IS naprav, ki bodo pričakovano v prihodnjih letih predstavljale medsebojno komunikacijo in komunikacijo z ljudmi. Projekt predstavlja tudi del prej omenjenih oblačnih in vseprisotnih ciljev, saj gre za kolaboracijske projekte.

Naprave omrežja vključujejo vse od tovarniških strojev, inteligentnih kamer, avtomobilov pa do klasične prenosne in stacionarne tehnologije, pametnih telefonov in seveda osebnih računalnikov. Seveda to predstavlja le del naprav, saj se lahko potencialno vsaka naprava z vsebnostjo tehnologije poveže v omrežje. Teoretično bo internet stvari v par letih obstajal povsod okoli nas in medsebojno povezoval vse naprave preko brezžičnega omrežja, podprt s strani inteligentnega oblaka (Azure), preko katerega bodo naprave pridobile omejeno zaznavanje ostalih naprav in odziv na človeško aktivnost (ambientno računalništvo) preko kognitivnih storitev. Internet stvari bo tako iz Microsoftove perspektive vseobsegajoč portal do svetovnega računalništva.

Računalništvo na obrobju in 5G

Računalništvo na obrobju je metoda optimizacije aplikacij ali oblačnih sistemov z odvzemom določenega aspekta iz centralnega jedra in izvajanje tega na “obrobju”. Preko iniciativ, kot je Azure Sphere tako Microsoft tehnologijo implementira v oblaku in ga predstavlja preko oblačnih naprav, ki so najbližje uporabniku. S tem lahko govorimo o industrijskem robotu ali pametnem telefonu. Omogoča reševanje kompleksnih nalog, ki se navadno pojavljajo v oblaku, saj se te namesto na oblaku zaradi večje procesorske zahtevnosti izvedejo na teh napravah.

5G pa je peta generacija mobilne komunikacije, ki bo zvišala hitrosti komunikacije in omogočala prenosne hitrosti internetnega sistema do 10 Gbit/s. Kot vitalni del, na katerem bodo slonele naprave na obrobju in internet stvari, bo pričakovano zvišal procesorske zmogljivosti trenutnih in prihodnjih naprav, kot je špekuliran Microsoftov Surface Andromeda žepni računalnik.

Navidezna in virtualna resničnost

Kot nova vroča žemljica navidezna in virtualna resničnost predstavljata tehnologije z zelo visokim potencialom, saj njuna uporabnost obsega veliko količino področij. HoloLens 2, brezžična očala za navidezna resničnost proizvajalca Microsoft predstavljajo nadgradnjo originalnega modela, oglašujejo pa jih kot lažjo napravo z lastno umetno inteligenco in večjo količino dodatnih funkcij napram originala. Dolgoročni cilj je tako ustvariti skorajda klasična očala s

prilagodljivimi lečami, ki se lahko po želji iz jasnih za navidezno resničnost spremenijo v motne za virtualno resničnost. Njihov stvaritelj Alex Kipman in vodja projekta Dona Sarkar sta dodala pričakovanja in cilje, da bi pametna očala sčasoma povsem zamenjala pametne telefone.

Igranje iger v oblaku

Z lastništvom tako nad Xbox napravami kot tudi velikim delom namiznih računalnikov (vsaj kar se tiče iger) Microsoft udobno vodi na tem področju in to vodstvo nameravajo še povečati. Eden izmed njihovih ciljev za prihodnost je tako kolaboracija s podjetjem AMD za razširitev področja igranja iger v hibridni oblačno/računalniški sistem, ki pa ne bo pokazal rezultatov še vsaj 3 leta.

Kvantno računalništvo

Še ena pogosto debatirana tema, kvantno računalništvo predstavlja prihodnost računalništva in bi naj povsem spremenilo našo dojemanje delovanja računalniških sistemov. Microsoft počasi gradi platformo za kvantno računalništvo, s katerim bodo uporabniki lahko razreševali razne kompleksne probleme. Tradicionalni računalniki za procesiranje podatkov namreč uporabljajo statične sekvence bitov, ničel in enic, kvantni računalniki pa uporabljajo qbite, ki so lahko tako 0 in 1 –  fenomen, imenovan superpozicioniranje. Tako lahko kvantni računalniki hitro procesirajo podatke, ki bi jih tradicionalni računalniki obdelovali po več let. A ob tem je treba dodati, da je kljub osnovnemu konceptu praktičen prototip še leta stran in tudi Microsoft je le eden od mnogih pobudnikov, ki bodo za realizacijo sistema in dosega cilja potrebovali še mnogo let.

Za konec

Microsoft je mogoče res skorajda opustil trg lastnih pametnih telefonov, a podjetje nedvomno da precej na tehnologije prihodnosti. Samo čas bo pokazal, ali se bodo naložbe izplačale. A najsi rečete, kar želite, vsekakor se zelo trudijo, da bi zadeli oziroma pričeli naslednji svetovni hit.

GOG za omejen čas podarja štiri starejše klasike

0

Če je minilo že precej časa od zadnjega podarjanja iger, pa nas je GOG tokrat prijetno presenetil s štirimi starejšimi igrami, ki jih mnogo igričarjev uvršča med klasike. Preden nadaljujemo, kar hitro obiščite vsako izmed povezav ter dodajte igre v svojo kolekcijo.

https://www.gog.com/game/shadow_warrior_complete 

https://www.gog.com/game/stargunner

https://www.gog.com/game/bio_menace

https://www.gog.com/game/tyrian_2000 

Sicer ne gre za ravno najnovejše igre, a vseeno se jih splača vzeti, saj so nenazadnje zastonj in vsakdo včasih potrebuje oddih od modernih naslovov. Boljše cene vsekakor ne boste nikoli dobili, ne glede na razne akcije in kupone.

Uradno ni znano, do kdaj bodo igre brezplačne, a v kolikor jih “prevzamete”, bodo vaše za zmerom.

Euro Truck Simulator 2 virtualne tovornjakarje navdušuje z novo razširitvijo

0

Češki razvijalec iger SCS Software, znan po priljubljenih simulacijah vožnje tovornjaka Euro Truck Simulator 2 in American Truck Simulator, je svoje igralce razveselil z novo večjo posodobitvijo in razširitvijo Krone Trailer Pack, ki se tokrat osredotoča zlasti na dolga leta zapostavljen sistem upravljanja polprikolic.

Na začetku velja omeniti zanimivo dejstvo, da je tovornjakarska simulacija Euro Truck Simulator 2 izšla že oktobra 2012, naslednika pa vsaj do danes še ni dobila. Vmes je razvijalec sicer izdal American Truck Simulator, vendar predvsem za ameriški krog oboževalcev, saj ta vsebuje ameriške elemente tovornjakarstva, vključno z bradatimi in tetoviranimi možmi.

Euro Truck Simulator 2 pa so pri SCS Software skozi vsa leta nadgrajevali z rednimi in velikokrat kar obširnimi posodobitvami, zato smo danes priča skoraj povsem prenovljeni igri, ki je mimogrede ena izmed redkih popolnoma prevedenih v slovenski jezik, trenutno pa zaseda tudi 15. mesto najbolj igranih iger na platformi Steam.

Igralci so igro utemeljeno skozi vsa leta izjemno hvalili, zato je večinoma zaslediti visoke ocene, vendar pa je ob vseh teh posodobitvah vedno ostal zapostavljen sistem prikolic, ki so na voljo v igri. V ta namen je bila izdana brezplačna posodobitev 1.32, ki med drugimi na novo prinaša lastništvo polprikolic. Ta nam bo omogočal uporabo, upravljanje in prilagoditev lastnih kupljenih polprikolic.

Vzporedno s prej omenjeno posodobitvijo pa je izšla tudi razširitev Krone Trailer Pack, pri izdelavi katere naj bi razvijalec neposredno sodeloval s predstavniki proizvajalca Krone, katerega ime nosijo tudi digitalne polprikolice v igri. Razširitev tako v osnovno igro še dodatno vključi šest novih modelov polprikolic, vse od nizkih za izredne prevoze pa do zamrzovalnih, ker stopljenega sladoleda pač nihče ne mara. Te je možno prilagajati z več kot desetimi različnimi dodatki in barvami, vključen pa je tudi naprednejši in pristnejši fizikalni odziv, ki je med drugimi prikazan v spodnjem napovedniku.

Krone Trailer Pack je na voljo na Steamu za ceno 3,99 evrov.

Amazon nas draži z novimi informacijami o pričakovanem MMO-ju New World

0

V zadnjem tednu so pri Amazonu pokazali kar nekaj zelo obetavnih slik njihove MMO igre New World. Prikazujejo nam zelo lepo narejene gozdove, zasnežene pokrajine, trdnjave in nočno življenje v sami igri. Če ste razmišljali o menjavi ozadja na vašemu zaslonu, je sedaj mogoče pravi čas za to, saj bodo razvijalci vsako soboto na socialna omrežja objavili novo sliko te pričakovane igre, izdelano s strani enega največjih podjetij na svetu, ki se do sedaj sploh ni ukvarjalo z računalniškimi igrami.

New World ne bo v svet MMO-jev prinesel ogromno svežine, ampak bo uporabil že znane modele, ki se uporabljajo v mnogih naslovih. V igri bomo lahko gradili vasi, se borili proti nepridipravim in tudi drugim igralcem, sodelovali s prijatelji, zavzemali ozemlja in še mnogo več. Glavni dve mehaniki bosta raziskovanje in pustolovščina.

Na alfa testiranje se lahko prijavite tukaj, kar vam bo seveda omogočilo možnost igranja prej, boste pa morali biti izbrani s strani razvijalcev.

 

We Happy Few – Recenzija | Sreča naredi bedaka |

“Ne bodi tako črnogled. A ne vidiš, koliko sreče imaš na dlani?” Dobesedno, saj jo očitno delijo v tabletkah. Te kapsule ekstaze omogočijo pridružitev prepevajočim in plešočim veseljakom v družbi evforije, kjer negodovanje in godrnjanje ne najdeta mesta. Idealen kraj, kajne? Seveda! V kolikor pa se ne strinjaš, te bomo poslali na zastonj “počitnice”.

We Happy Few je precej zloglasna igra kanadskega razvojnega studia Compulsion Games. Sicer niso popolni novinci na razvojni sceni, saj so leta 2013 izdali preklemansko dobro sprejeto ugankarsko avanturo Contrast. A kljub temu jih definitivno vsi bolj poznamo zaradi zadnjega naslova v njihovem naboru – We Happy Few. Pred kratkim je prišel iz zgodnjega dostopa in vseskozi se ga drži vsaj kanček kontroverznosti. Mukotrpni dve leti v poveličevani beta fazi sta ga seznanili s krizo srednjih let in sramežljivo se je umaknil v ozadje. Nato je takisto precej potiho v začetku avgusta končno izšel v končni različici. Seveda zaradi raznih dejavnikov vsi razmišljamo o njem kot o AAA naslovu, a nikakor ne smemo pozabiti, da gre za neodvisno igro samostojnega studia, čeprav ja, v 2017 so kot založnika pridobili dobro znanega Gearbox Publishing. S tem pa je prišla pregrešno visoka cena še za AAA naslov, saj se trenutno prodaja dvakrat dražje kot ob prihodu v zgodnji dostop – kar 59.99 €!

Ko je bil na E3 sejmu leta 2016 We Happy Few prvič razkrit, je bil sicer prikazan kot Bioshock v idiličnem mestu bližnje preteklosti in šlo naj bi za srhljivo akcijsko avanturo. A prvi pridevnik je do zgodnjega dostopa očitno povsem zbledel, saj je končni sadež zrasel precej drugače od začetnega koncepta. To pa ni bil edini problem zgodnjega dostopa. Bili smo puščeni z grenkim priokusom, saj s popolno odsotnostjo zgodbe in brezciljnim tavanjem nekako nismo dobili obljubljenega medu. Tako ni čudo, da je igro večina igralcev dala na stranski tir in čakala na dodatno vsebino. Skoraj smo že pozabili na to napihnjeno razočaranje, dokler se ni dve leti kasneje po kratkotrajni odstranitvi s trgovine ponovno prikazalo na Steam prodajnih policah v končni različici … Morda se tako res imenuje, a dejanske dodelanosti premore le malo.


Razvojna ekipa: Compulsion Games
Založnik: Gearbox Publishing
Platforme:
PC, PS4, XOne, Switch
Datum izida: 10. 8. 2018
Cena: 59.99 €

Zvrst: Peskovniška akcijska avantura


Video opis

Sreča je v tabletkah

Kljub pričakovani mešanici grozljivke in avanture smo dobili peskovniško avanturo s poudarkom na zgodbi. Nemčija je zmagala drugo svetovno vojno ter okupirala Veliko Britanijo in jo zasužnjila, od takrat pa je minilo že skoraj dvajset let in naša zgodba se odvija v šestdesetih. Trenutno stanje kaosa je britansko ljudstvo razdelilo na sloje, razporejene po ločenih otočkih. Kot pričakovano, imamo v središču veseljake z opranimi možgani pod tiranijo vlade, njihovo glavno grožnjo pa predstavljajo t. i. “downerji”, nesrečneži v razrušenih delih mesta, ki so zaradi enega ali drugega razloga opustili tablete veselja in se bili primorani soočati z bedo in grozo vsakdanjega življenja.

Zraven teh dveh “nacij” imamo še dosti manjših družbenih skupin z lastnimi muhami in značilnostmi. Del prebivalstva je bil recimo okužen s kugo, potem imamo še neizprosne militante in gobje zadrogirance, ki zaradi halucinacij ne ločijo med fantazijo in realnostjo. Kje pa tu prideš v obzir ti – oziroma bolje rečeno – kje se tu nahaja tvoj lik? Povsem odvisno od preobleke in obnašanja, saj se lahko med večino infiltriraš.

Si namreč Arthur Hastings, standardni veseljak, dokler se zaradi obuditve spominov na davno tragedijo nekega dne ne ozavestiš in prenehaš jemati zdravila za dobro voljo. Dobrih dvajset let nazaj je Nemčija zaradi strahu pred uporom za talce vzela vso mladino in jo z vlakom odposlala v domačo deželo. Usoda je skorajda čakala tudi tebe, a zaradi laži o starosti si se ji uspel izogniti. Tvoj slaboumen brat Percy ni imel te sreče in zato te po vsem tem času misel na to prebudi iz slepega sledenja pravilom in s slabo vestjo se soočiš z izgnanstvom ter podaš na lastne oči ogledati vso bedo in iluzijo običajnega prebivalstva, z glavnim ciljem združitve s krvnim družabnikom.

Zgodba je solidna, a hkrati povsem linearna in enostavna, polna prinašalnih kvestov in raznih stranskih opravil. A kolikor v večini iger stranski kvesti predstavljajo le nadlogo in obliko zapravljanja časa ter pridobivanja izkušenj, te tu pogosto nagradijo s shematikami za novo opremo, izvedeni pa so na zanimiv in unikaten stil, ki predstavlja socialno satiro in se ne skriva za oblakom cenzure. Gre za eno redkih točk, ki jih bom na igri pohvalil, saj gre od tu večinoma le navzdol.

Resda je zgodba sila privlačna, a ponavljajoči se prikazi preteklih dogodkov nikomur ne delajo usluge in od nekdaj sovražim to mehaniko. Enostavno me nikoli ni prepričala (z izjemo prvih sezon serije Puščica, kjer je vrhunsko uvedena), saj je običajno namenjena ljudem, ki sami po sebi ne morejo razluščiti dogajanja iz dialoga in spremljanja okolja, oziroma za lene ustvarjalce. Dobri preteklo zgodbo vključijo drugam (vraga, še zapiske dnevnika imam raje), tako da gre le za “zastonj” vključitev preteklih dogodkov. Najhuje pa je, ko ti v obraz mečejo nekaj enih in istih sekund zgodovinskih aktivnosti. Ko že desetič vidiš eno in isto stvar, bi ti lahko že enkrat dali mir, a na srečo jih je tu možno vsaj preskočiti.

Velik koloradski hrošč

Kot peskovniška avantura se sicer igralna plat We Happy Few počuti precej omejeno. Resda imaš pred sabo odprt svet, a večino ga prekrivajo prazne planjave s kakšno zanimivostjo tu in tam. A tega ji ne zamerim, saj je navsezadnje osredotočena na zgodbo. Med njenim odvijanjem moraš prakticirati tako skrivalništvo kot precej osnovni bojni sistem pretepanja s pestmi in raznimi palicami ter predmeti za metanje, a oboje se počuti precej osnovno. Vse je ok, dokler se trudiš, da bi se držal ustaljenih tirnic. V kolikor le malo odstopiš od idealnih aktivnosti, umetna inteligenca sovražnikov vse uniči, saj je ena najslabših, kar sem jih videl v zadnjih letih. Variacija sovražnikov je zelo omejena in sestavljajo jo le osnovni “pešaki”, njihovi višji bratje v obliki doktorjev in policajev ter nekaj vrst robotov.

Nase lahko spraviš pozornost celotne armade jezno-veselih meščanov, in v kolikor jim za par sekund uideš iz vidnega polja (tudi, če te vidijo, kako odbrziš v sobo brez drugih izhodov), hitro obupajo in se vrnejo k svojim opravilom, kot da niso bili par minut prej priča masakru. Ko se malo kasneje prikažeš iz skrivališča, pa so naenkrat vsi spet dobrovoljni veseljaki. Za igro, ki obljublja stalni občutek paranoje in nevarnosti, ne uspe ustvariti pristne imerzije, kot to napravi recimo Bioshock.

Morda bi lahko idiotizem odpisali kot stranski učinek droge, a katastrofalna umetna inteligenca je vidna še na mnogo drugih področjih. Med bojem je sicer funkcionalna, a vseeno je zaradi enostavnosti pobega skoraj nemogoče umreti. Premikanje NPC-jev je pogosto štorasto in dosti počasnejše od tvojega Usaina Bolta, na večino stvari pa ne reagirajo na realističen način in tudi v najbolj optimalnih pogojih ne predstavljajo večje nevarnosti.

Pot po otokih te sicer pelje skozi različne okoliše, a igraš bolj kot ne stalno na enak način. Zbiraš resurse, se izogibaš lokalnemu prebivalstvu, nadgrajuješ sposobnosti in se premikaš vedno bližje razpletu zgodbe. Tempo je precej počasen in igranost precej enostavna. Nasploh gre za precej tipično igro tega tipa, ki pa zaostaja za boljšimi predstavniki tako pri skrivalništvu kot tudi pri bojevanju. Kreftanje in nabiranje shematik je sicer zabavno in zelo fino, a ostanek vse od vstopa v zgodnji dostop ni prejel večjih izboljšav. Je pa dobro vsaj, da te sedaj hrana in lakota ne moreta ubiti, temveč te le ohromita na določene načine. Najbolj napredna mehanika je še Joy in vse okoli njega, saj te jemanje tablet vrže v stanje evforije, prevelika doza pa lahko nosi tudi določene stranske učinke, kot je izguba zavesti.

A precej enosmerna igranost predstavlja le prvi problem. Vizualni stil je sicer sam po sebi luštkan, spominja na Skyrim z obilico vizualnih modifikacij – nič posebnega, še vedno pa čisto solidno. A tekom 20-urnega igranja sem zapazil ogromno količino vizualnih anomalij, kot so lebdeči NPC-ji in predmeti, slabo teksturirane zgradbe in nevidni zidovi. Višek pa je, da na koncu vsakega dneva vsi NPC-ji enostavno izginejo iz obličja, brez da bi se vsaj malo potrudili in šli k vratom ali vsaj izven vidnega polja protagonista. En trenutek so še tu in PUF, jih že več ni.

Dve leti so imeli za odpravo vseh teh težav, a kolikor sem zaznal, je vse še hujše kot na začetku. Tu še ni konec. Oooo, ne. Najlepše se šele pričenja. Na najbolj obremenjenih mestih igra dela za en drek in tudi na GTX 1070 Ti (16 GB RAM in Ryzen 5 1600X) na visokih nastavitvah ni zmogla držati 60 FPS. Sličice so nasploh zelo nekonstistenčne, in če si lahko še par minut prej igral čisto gladko, ob premiku pogleda vse pade v globoko luknjo.

Da ne pričnem o slabših grafičnih karticah, kjer je GTX 1060 6GB na srednjih nastavitvah kolcala kot še nikoli poprej. Uporabniški vmesnik je bil povsem prenovljen, odkar je igra prišla v zgodnji dostop, a žal ne na bolje. Konzolna različica je s potrebo po kontrolski združljivosti vse naredila preveč štorasto in zamudno, inventar pa je po novem omejen le s težo, in ne s prostorom. Saj ne, da slednje pogrešam, a premikanje predmetov in marsikaj drugega je na miško in tipkovnico zdaj dosti manj dostopno.

Zvočna plat sicer malo izboljša vse skupaj in je pravzaprav precej dobra. Od ozadja do govora, vsi dialogi so dobri, govor tekoč in poln britanskih stereotipizmov. Sploh glavni lik je izjemno glasovan in to je tudi glavni vir njegove osebnosti.


Zaključek

Pozitivno:
+ Solidna zgodba
+ Govor je odličen
+ Občutek napredka je dobro vpeljan

Negativno:
– Več hroščev kot Fallout 3 na dan izida
– Umetna (ne)inteligenca
– Slaba optimizacija
– Konzolizacija je s sabo prinesla štorast uporabniški vmesnik
– Enostavno predraga za to, kar nudi