🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 509

State of Decay 2 dobil datum izida in uradne sistemske zahteve

0

Založnik Microsoft ter razvijalec Undead Labs sta uradno naznanila datum izida za zombi pobijalščino State of Decay 2.

Tako kot v izvirniku, bo šlo za preživetveno igro, kjer bomo nabirali surovine, skrbeli za svojo bazo ter nabirali svojo posadko preživelih, ki jih bo potrebno ščititi pred hordami zombijev. Dvojka pa ne bo striktno enoigralska, saj razvijalci obljubljajo večigralstvo, kjer bo moč v sodelovalnem načinu preigrati celotno kampanjo. Štele naj bi tudi različne odločitve, ki ji bomo sprejeli tekom igranja, kar bo dodalo dober izgovor za večkratno preigravanje.

State of Decay 2 bo svoj izid doživel 22. maja 2018 za Xbox One in PC, a ker gre za Microsoftovo igro, bo najverjetneje na voljo ekskluzivno v Microsoftovi trgovini.

Poleg najave izida smo pridobili tudi uradne strojne zahteve, ki so presenetljivo nizke in si jih lahko ogledate spodaj:

 

Minimalne zahteve:

  • OS: Windows 10 64-bit
  • CPU: Intel Core i5-2500 2.7GHz ali AMD FX-6300 3.5 GHz
  • RAM: 8 GB
  • GPU RAM: 2 GB
  • GPU: GeForce GTX 760 ali Radeon HD 7870
  • Trdi disk: 16GB prostora
  • API: DirectX 11

Priporočene zahteve:

  • OS: Windows 10 64-bit
  • CPU: Intel Core i5-4570 3.2 GHz ali AMD FX-8350 4.0 GHz
  • RAM: 16 GB
  • GPU RAM: 4 GB
  • GPU: GeForce GTX 960 ali Radeon R9 380
  • Trdi disk: 16 GB prostora
  • API: DirectX 11

Life is Strange: Before the Storm – dodatna epizoda “Farewell” sedaj na voljo

0

Avantura Life Is Strange: Before the Storm, ki je sestavljena iz treh epizod, je včeraj dobila še finalno, “bonus” poglavje. Epizoda Farewell je na voljo samo tistim, ki so kupili Deluxe inačico Life Is Strange in je namenjena igralcem, ki so potrebovali še zadnje slovo od dveh karakterjev iz izvirnika, Chloe in Max.

Farewell epizodica bo razveselila še posebej tiste, ki so pogrešali originalno glasovno igralko Ashly Burch, v izvirniku glas protagonistk Chloe Price ter Hannah Telle, slednja je bila zaslužna za Max Caulfield. Burchova svoje vloge prej ni odigrala zaradi stavke SAG-AFTRA, a se je sedaj vendarle vrnila v srca vseh predanih oboževalcev serije.

Tisti, ki vam ni samo do digitalne vsebine, si lahko privoščite fizično izdajo “Limited Edition” na Eigre.si, kjer lahko naročite igro za PC, Xbox One ali PlayStation 4, ta pa vsebuje vse tri, do sedaj izdane epizode ter tudi dodaten del “Farewell”.

 

Final Fantasy XV Windows Edition ob izidu dobil napovednik

0

Petnajsto poglavje Final Fantasy sage je naposled le prispelo tudi na PC-je in grafično ter vsebinsko gledano, bo ta verzija igre najbolj izpopolnjena. Poleg same izboljšane grafike se lahko veselimo tudi modifikacij ter že vgrajenih DLC-jev med nakupom same osnovne igre.

Final Fantasy XV Windows Edition bo podpiral večigralsko sodelovanje med lastniki PC-jev ter konzole Xbox One, kar je vsekakor dobrodošla ter pohvalna lastnost. Naslov bo ščitila zloglasna Denuvo zaščita, a nekako brez smisla. Namreč, hekerji so izkoristili demo verzijo igre, jo združili z prednaloženimi datotekami, pridobljenimi preko platforme Origin in igra je bila zlomljena že kar 4 dni pred uradnim izidom.

Preden začnete z igranjem, je morda pametno, da najprej poskrbite za posodobitve sistema. Tako AMD kot NVIDIA sta poskrbela za optimizirane gonilnike, zato si lahko AMD Adrenalin 18.3.1 gonilnik prenesete tule ter NVIDIA GeForce 391.01 WHQL gonilnike na sledeči povezavi.

Mimogrede, če se vam kolca po fizični izdaji igre, jo lahko pridobite v naši partnerski trgovini Eigre.si po znižani ceni, tako za PC kot za Xbox One ter PlayStation 4.

League of Legends dobiva novega šampiona – Kai’So

0

Razvijalec Riot je včeraj izdal prvi igralni posnetek nove junakinje Kai’Se v popularni večigralski igri League of Legends.

Gre za zanimivega prvaka, ki je nekakšna mešanica “Marksman/ADC” karakterja, ki lahko škodo deli od daleč ali od blizu, seveda odvisno od situacije. Kai’Sa nima ravno ogromno zdravja, zato bo poudarek na čim hitrejšem ubijanju in umikanju.

Riot razkril odstotke pri odpiranju “loot-boxov” v League of Legends

 

S Kai’Sino sposobnostjo, imenovano “Caustic Wounds”, nasprotnike označimo s “Plasmo”, ki je junakinjina glavna značilnost, in jo lahko “stackamo” do štirikrat, kar doda bonus škodo. Z napadom po štirih “Plasmah” raztrgamo tarčo, s tem pa zadamo 15–20 % več škode glede na stopnjo.

Kai’Sa ima še sposobnost Icathian Rain, s katero izstreli šest izstrelkov, ki se razporedijo po tarčah, in je priporočljiva za finiširanje nasprotnika, saj dodeli več škode sovražnikom z manj zdravja. Tu je še sposobnost Void Seeker, s katero izstreli Void izstrelek na nasprotnika, tega razkrije za 4 sekunde in mu doda dve “Plasmi”. Sposobnost Supercharger doda hitrejše premikanja, a med tem ne moremo napadati, medtem ko Killer Instinct omogoči hiter skok do nasprotnika, označenega s “Plasmo”, za kratek čas pa nato pridobimo tudi ščit, odporen na škodo.

Kai’sa izgleda zanimivo, videli pa bomo, kako jo bodo veterani sprejeli med svoje izbrance šampionov. Več si lahko preberete na uradni League of Legends strani.

League of Legends – nova rotacija brezplačnih šampionov

0

Obrnil se je nov teden, kar pomeni novo rotacijo brezplačnih šampionov v igri League of Legends. Seveda bomo tako dobili ogromno zadev v preizkus, preden se dokončno odločimo za svojega favorita. Časovni razpon pa je med 5. in 12. marcem.

Brezplačni šampioni – “Support”

Tahm Kench – 6300 BE/975 RP

Brezplačni šampioni – “Mages”

Fiddlesticks – 1350 BE/585 RP

Taliyah – 6300 BE/975 RP

Vel’Koz – 6300 BE/975 RP

Brezplačni šampioni – “Marksmen”

Miss Fortune – 3150 BE/790 RP

Varus – 4800 BE/880 RP

Brezplačni šampioni – “Assassins”

LeBlanc – 3150 BE/790 RP

Nidalee – 3150 BE/790 RP

Brezplačni šampioni – “Fighters”

Camille – 6300 BE/975 RP

Jax – 1350 BE/585 RP

Riven – 4800 BE/880 RP

Tryndamere – 1350 BE/585 RP

Brezplačni šampioni – “Tanks”

Leona – 4800 BE/880 RP

Shen – 3150 BE/790 RP

Grim Dawn bo dobil razširitev

0

Akcijski RPG Grim Dawn še ne bo tako kmalu utonil v pozabo. Za projekt, ki ni prejel ravno veliko oglaševanja, se finančno ni odrezal tako slabo, saj je do sedaj prodal 1,2 milijona kopij, prodaja pa bo še narasla, ko izide naslednja ekspanzija.

Grim Dawn je sicer že jeseni prejel prvi dodatek Ashes of Malmouth, ki je bil pri igralcih toplo sprejet. Sedaj razvijalci pospešeno delajo na naslednji ekspanziji, imenovani Forgotten Gods.

Tokrat nas bodo pustolovščine popeljale preko mej Erulan Imperija, kjer bomo prečkali puščavo ter vulkanske predele, cilj pa bo doseči ruševine, z vsebovanimi skrivnostmi, ki jih nikoli nihče ne bi smel razkriti.

Forgotten Gods nima še trdno zakoličenega datuma izida, vemo samo, da se bo to zgodilo v drugi polovici 2018.

Slovenska igra Mordhau dobila nov igralni posnetek

0

Se še spomnite igre Mordahu, ki je preko uspešne kampanje Kickstarter lani zbrala skoraj 300.000 dolarjev? Seveda se, saj je projekt delo slovenskih rok in vsi smo ponosno in nestrpno čakali in še čakamo na izid.

Poglejte si naš predogled igre Mordhau

No, razvojna ekipa Team Mordhau je včeraj izdala nov igralni posnetek, ki kaže zaprto alfo verzije igre. Naj vas opomnimo: šlo bo za večigralsko, srednjeveško, prvoosebno igro, kjer bo veljal boj na blizu. Zapeli bodo meči in sekire, ko se bo na ogromnih bojiščih naenkrat udarilo do 64 igralcev, Mordhau pa bo vseboval sistem bojevanja, temelječ predvsem na veščinah, ki se jih bo lahko naučiti, a težko obvladati. Med bitkami bo moč skočiti tudi na konja, za napad na gradove pa se bomo poslužili oblegovalnih naprav.

Igro razvijajo na Unreal pogonu, podpirala pa bo tudi modifikacije, ko naposled le izide, enkrat v 2018.

Escape from Tarkov – Načrti za 2018? Ja, prosim!

0

Pred kratkim nam je ekipa BSG (Battle State Games) razkrila svoje tajne načrte, ki so jih skovali za leto 2018. Veliko je že bilo znanega, nekaj pa je presenečenj.
Čeprav so v resnici, ako že ne priznajo, vam to z gotovostjo razkrijem jaz, del načrtovanih sprememb vseeno zadržali zase, a bojda le tiste, za katere niso prepričani, če jim jih uspe udejaniti.

Pa kar začnimo z branjem, sicer se bomo predolgo zamudili in bodo kameradi kmalu začeli s psovkami »Idi Cyuka« …

 

  • Vse naštete novosti se bodo začele z uvedbo nove mape Interchange. Mapa bo menda brez parkov, gozdov, odprtih polj in naselbin. Zadeva bo situirana v civilnem delu mesta Tarkov, med drugim pa nas čaka tudi poslastica v obliki naše Supernove …Si že predstavljam, kako trošimo metke za izložbene lutke v mračnih predelih, nakar ustreli proti nam ravno zadnja, za katero smo bili prepričani, da je zgolj še en plastik fantastik obešalnik davno propadlih oblek …
    Po izvedbi Interchange nameravajo nadaljevati z razvojem Streets of Tarkov ter istočasno TerraGroup Lab, prva bodo bitke na mestnih ulicah, druga pa bo bojda podobna trenutni Factory, se pravi CQB combat.
  • Ena izmed novosti bo večdelna implementacija polnjenja saržerjev med igro samo. Torej, trenutno v igri, ko smo bili malce potratni in izpraznili pol saržerja v nekaj, kar sedaj spominja na mleto meso, samo odpremo Invertory ter z eno potezo napolnimo napol praznen saržer.
    Po novem, vsaj tako jaz predvidevam, bomo paketek metkov povlekli v saržer in na spodnjem delu ekrana se bo začel »loading« časovnik, ki nam bo odšteval čas do konca polnjenja (kot imamo sedaj, ko jemo hrano ali se špikamo z morfijem). Tak način bodo implementirali najprej. Kasneje bodo dodali tudi animacijo polnjenja saržerjev, kar bo pomenilo konec tekanja naokoli in igranja Johna Ramba. Ko puška naredi »klik, klik«, hitro zamenjaj saržer, beži v kritje, povleci na plano pest nabojev in jih počasi ter z občutkom začni vstavljati v prazen saržer. A previdno, če se ustrašiš in na hitro pograbiš po puški, se bo preostanek paketka nabojev, ki si jih prinesel s sabo raztresel po tleh … Pa veselo pobiranje, če si še živ, seveda. Številka na robu ikone, ki prikazuje, kolikor nabojev je še v saržerju, gre seveda stran –> Let’s count’em down – Deadpool style.
  • Dobili bomo tudi ločene animacije za, prej omenjeno, zdravljenje ter uživanje konzerviranega pasulja. Kar pomeni, da med jedačo in pijačo odložimo puško ter se posvetimo izključno gurmanski predpripravljeni konzervirani specialiteti. Pri trgovcu (TheRapist) pa bodo menda na voljo tudi novi pripravki in zvarki (stimulanti in napredni medicinski pripomočki). Mislim pa, da bo pametno prebrati, kaj točno je napisano na etiketah:
    “Stimulants will improve your skills (even beyond the maximum level) for a limited time. Beware of side effects, though – they can cause addiction, adverse reaction and overdose.
  • V bližnji prihodnosti nam bodo predstavili tudi tako imenovano skrivališče/pribežališče (Hideout). Razlog, da ga omenjam že sedaj, je ta, da bo zdravje in dobro počutje našega lika ves čas pomembno, ne le v bitkah. Če bomo poškodovani, bomo v skrivališču posegli po medicinskih pripomočkih, preden se bomo odpravili v naslednjo bitko, sicer bomo že od vstopa šepali na eno nogo in imeli tresavico roke zaradi zlomljene kosti v desni podlahti.
  • Med drugim bo potrebno za skrivališče tudi skrbeti in ga vzdrževati, možnost pa bomo tudi imeli sestave mining postaje za rudarjenje bitcoina … Pa še radiatorja ne bomo potrebovali, bo računalnik med pregrevanjem dovolj segreval prostor.
  • Uvedli bodo tudi dimne granate, ki bodo še posebej uporabne, ko se nad nas zgrne horda Scavov ali pa ko želimo posneti res dramatičen screenshot. Granade Launcherji tudi menda prihajajo kmalu. A zapomnimo si, to ni CoD, uporaba teh v zaprtih prostorih je smrtonosna tako za sovraga kot za uporabnika, saj naokoli letijo šrapneli!
  • V prihodnjih nadgradnjah prihajajo tudi šefi naših predragih Scavov (Scav bosses). Po vsej verjetnosti bodo to do zob oboroženi faloti, hodeči naokoli v spremstvu svojih podložnikov. Prihajajo tudi osebne naloge (Personal quests), preko katerih bomo postopoma, s pomočjo svoje detektivske žilice odkrivali zgodbo Tarkova ter kaj se je zgodilo in se dogaja v mestu Tarkov.
  • Kmalu bo tudi treba spremljati, kakšne kakovosti metke uporabljamo, saj bo kitajska roba zapacala puško ali pa sploh metek nebo zapustil cevi. Še posebno huda okvara (beri eksplozija celotnega sistema med izstrelitvijo) pa nam zna pokvariti dan, saj bo obisk plastičnega kirurga, da nam rekonstruira polovico obraza,  v mestu Tarkov verjetno vse prej kot poceni. Zato velja pregovor, mal’ g’narja, mal mus’ke … Ali v tem primeru – pokana.
  • Možno bo tudi spreminjanje videza igralca, a ne tako poglobljeno kot v kakšnih drugih igrah, na voljo bo nekje okoli 5 različnih izgledov za vsako od ekip.
  • Dobili bomo tudi boljši trg, kjer se bo prodajalo vse, od igralca do igralca. Na voljo bo tudi beležnica, kjer bodo zapisani vsi predmeti, ki smo jih do sedaj našli, omogočala pa nam bo tudi hitro iskanje določenih stvari po trgu ter tudi shranjevanje najljubših sestavnih delov orožji za hitrejši in lažji nakup ter čim hitrejšo vrnitev v bitko.
  • Implementirali bodo tudi nove načine ekstrakcije, za nekatere bo potrebna uporaba svetlobnih raket/palic. Zadeva bo super, a kaj ko se zadeva ponoči verjetno sveti čez polovico mape in se bo vse, kar je živo in gomazi, odpravilo proti viru svetlobe.
  • Dodajajo tudi krvavo potreben voice chat, ki pa bo vpet v igro tako, da bomo igralce slišali glede na njihovo oddaljenost in smer, torej kot normalen govor. Dodajajo tudi radiopostaje, ki bodo delovale na podobnem principu.
  • Prihaja tudi nov način igranja, in sicer Arena. Kaj dosti o tem ni znano, bo pa verjetno delno povezana s tekmovalno noto modernih iger (CsGO Competitive, LoL Leagues ipd.). Več bo znanega o areni v prihodnjih dražilnikih.

 

To bi bilo na kratko to, med drugim prihaja v igro kup novega arzenala, dvocevne šibrovke, revolver, preko deset različnih kosov čelad, mask in podobnega.

Sedaj pa se le podvizaj in skoči v bitko Cyka!

 

P. S. Če ti v igri odstreli glavo amerikanec, ki se ponaša z imenom n00b – veš, kdo je bil. 😉

 

Oculus Rift prehitel HTC Vive

Rezultati zadnje Steam raziskave so prikazali zanimive rezultate: Oculus Rift je prvič prehitel HTC Vive, in tako postal najbolj uporabljena VR-naprava na Steamu.

Oculus po novem uporablja 47 % uporabnikov, medtem ko 45 % njih prisega na HTC Vive. Ostalih nekaj procentov je razdeljenih med prvo verzijo Oculusa ter Windows Mixed Reality napravami.

Zamenjavi na vrhu je botrovalo kar nekaj dejavnikov. Dejstvo je, da je Oculus Rift cenejši, a ponuja praktično vse, s čimer se ponaša HTC Vive. HTC-ju po drugi strani ne gre najbolje iz finančnega vidika, saj so se pojavila odpuščanja v ZDA ter združitev mobilne ter VR razvojne veje. HTC sicer pospešeno pripravlja naslednika Vive Pro, ki naj bi ponujal večjo resolucijo, a problem zna biti cena. VR je še dandanes za marsikoga predraga zadeva, ki se je začela uspešno prodajati šele ob poštenem znižanju cen. Zadnje informacije kažejo, da naj bi se Vive Pro prodajal za okoli 700 $, kar je močno vprašljiva prodajna cena za končnega potrošnika, ki bo za izkoristek boljše resolucije morda k temu moral prišteti še vložek v boljšo grafično kartico.

Ogromen mod za Skyrim dobil prvi napovednik

0

Modifikacija Beyond Skyrim si je zadal ogromno nalogo: poustvariti celoten Elder Scrolls svet v Skyrim pogonu.

Tamriel naj bi bil tako prikazan kakršen naj bi bil med dogodki v Skyrimu, kar ga časovno umesti v Četrto Ero in se odvija dve stoletji za igro Morrowind.

Starošolski igralci, ki ste preigrali Morrowind boste v napovedniku prepoznali nekaj lokacij a stvari so se od takrat malce spremenile. Namreč v teh dveh stoletjih je meteor Baar Dau zadel mesto Vivec, kar je sprožilo vulkansko erupcijo iz Red Mountaina.

Projekt je ogromen in glede na to, da je minilo že 5 let odkar čakamo na ambiciozen projekt Skywind, ki si je za nalogo zadal prenesti Morrowind v Skyrim pogon, bomo na ta Beyond Skyrim čakali verjetno še veliko dlje. Razvojna ekipa še vedno nabira prostovoljce za svoj projekt in če obvladate oblikovanje stopenj ali pa glasovno podajanje, se lahko prijavite tule.

Beyond Skyrim je že izdal delček svoje predelave “Bruma Addition”, ki si ga lahko prenesete na Nexus Mods.

Blizzard v Hearthstonu podarja karte

0

Razvijalec Blizzard proslavlja dvajseto obletnico Starcraft franšize in zaradi tega dogodka se je odločil nagraditi svoje zveste privržence.

Vsak teden Hearthstone igra priredi “Tawern Brawl”, in če ta dogodek zmagate, prejmete en klasičnen Hearthstone skupek kart. A če sodelujete v posebnem Starcraft “Tawern Brawl” dogodku, bodo nagrade malce drugačne. Namreč, med 21. in 25. marcem vam ne bo potrebno niti zmagati, ampak samo sodelovati, da prejmete svoje dobrote. Blizzard vam bo podaril kar tri skupke kart iz razširitve Kobolds & Catacombs, zato se mogoče splača vrniti v akcijo.

Ni pa to edina igra, ki bo prejela brezplačne dobrote. V Overwatchu boste prejeli zastonjski “skin” za heroja Widowmaker, za Diablo III brezplačnega Battlecruiser ljubljenčka ter portrete za Heroes of the Storm.

Rune: Ragnarok s prvim igralnim posnetkom

0

Razvijalci Human Head Studios so pred kratkim naznanili novo “hack and slash” igro, ki bo bila nadaljevanje uspešnice iz leta 2000, poleg tega pa bo imela odprt svet in lepo grafično podobo. Seveda je to, kar boste videli na posnetku, še vedno nedokončan produkt iz alfa različice. Iz nove Rune: Ragnarok igre lahko pričakujemo velik poudarek na vikinški mitologiji in brutalen bojevalni sistem, ki na prvi pogled izgleda kot Skyrim v tretji osebi. Žal datuma izida še ne vemo, verjetno pa bo zadeva narejena proti koncu leta ali celo v letu 2019. Tukaj lahko obiščete tudi uradno spletno stran, ampak žal na njej še ni veliko informacij.

Beyond Skyrim: Morrowind nas bo vrnil v uničeno pokrajino Morrowind

0

Skyrim igra, ki se še kar en čas ne bo poslovila. Modifikacije še po dobrih šestih letih tečejo kot po tekočem traku. In ne, ne govorimo o malih stvareh, ki dodajo kak meč oziroma oklep v igro, ampak o modifikacijah, ki prinesejo v igro tudi do 30 ur dodatne vsebine ali pa večigralsko igranje.

Beyond Skyrim je skupnost, ki želi v Skyrimovem motorčku poustvariti vse dežele Tamriela v časovnem obdobju, v katerem se nahaja tudi sama igra. Zraven poustvarjene dežele pa je tudi priključena popolnoma nova zgodba, kot tudi glasba. Do zdaj je za njimi že en uspešen projekt iz pokrajine Cyrodiil, in namreč kraljestvo Bruma. V izdelavi imajo tudi zelo hladno deželo, postavljeno na samem severu planeta Nirn, Atmora. A so nas tokrat začeli dražiti s povsem novim delom mape, ki smo jo spoznali v tretjem delu franšize The Elder Scrolls, kot tudi pred kratkim v razširitvi za The Elder Scrolls Online. To je seveda magični Morrowind. Ta ne bo enak tistemu, ki ga poznamo iz prejšnjih naslovov, saj je bila dežela med tem časom popolnoma uničena, ampak bo takšna, kot se jo opisuje v obdobju petega dela franšize Skyrim, ki se odvija dvesto let za Morrowindom. Starošolski igralci, ki ste preigrali Morrowind boste v napovedniku prepoznali nekaj lokacij a stvari so se od takrat malce spremenile. Namreč v teh dveh stoletjih je meteor Baar Dau zadel mesto Vivec, kar je sprožilo vulkansko erupcijo iz Red Mountaina.

Projekt je ogromen in glede na to, da je minilo že 5 let odkar čakamo na ambiciozen projekt Skywind, ki si je za nalogo zadal prenesti Morrowind v Skyrim pogon, bomo na ta Beyond Skyrim čakali verjetno še veliko dlje. Razvojna ekipa še vedno nabira prostovoljce za svoj projekt in če obvladate oblikovanje stopenj ali pa glasovno podajanje, se lahko prijavite tule.

Bo Prey dobil razširitev?

0

Nedolgo nazaj smo potarnali, kako je System Shock predelava zaustavila razvoj, v članku pa smo tudi potožili, da se je duhovni naslednik System Shock serije v prodajnem smislu odrezal precej slabo in čeprav nam je igra pri srcu, je upanje na nadaljevanje skorajda ničelno.

A Bethesda nas je presenetila in uradni Twitter Prey račun je včeraj prikazal kratkek filmček, ki prikazuje Luno s podpisom: “Ali res vemo, kaj je tam zunaj?”

Seveda s(m)o oboževalci zagnali vik in krik od navdušenja, saj nas po vsej verjetno čaka razširitev. Razvijalec Arkane Studios je podobno storil s svojo igro Dishonored 2, ki je prav tako dobila samostoječi dodatek Death of the Outsider, skoraj leto po izidu originalne igre.

Preberite si naš opis Prey igre.

 

Če ste pozorno spremljali Prey in prebirali vse zapiske, ste morda naleteli na referenco, kjer naj bi v globokih kraterjih Lune bila postavljena Pytheas zgradba. To bi seveda bila perfektna lokacija za unikatno grozljivo vzdušje, ki je tako prevevalo izvirnik.

Far Cry 5 z novim napovednikom, razodete tudi grafične nastavitve

0

Založnik Ubisoft nas zopet draži, tokrat z novim napovednikom za močno pričakovano prvoosebno streljanko Far Cry 5.

Tokratni video prikazuje novo regijo, imenovano Whitetail Mountains. Ta predelček mape naj bi bil pravi raj za tiste igralce, ki se svojih nalog raje lotijo na skrivalniški način, saj bo tu ogromno gozdov za skrivanje ter pečin, iz katerih bomo lahko naskočili naše sovrage iz zasede.

Far Cry 5 izide 27. marca in obljublja največji nabor orožij ter vozil v seriji do sedaj. Razvijalci so obljublili da igra ne bo vsebovala “loot-boxov”, bodo pa prisotne mikrotransakcije. Med pohajkovanjem po deželi bomo lahko namreč naleteli na “Silver Bars”, s katerimi bomo lahko nabavili prestižna orožja, oblačila ter vozila. To srebro pa bo seveda moč kupiti tudi z resničnegim denarjem preko vgrajene trgovine. Spletna stran PCGamer je med drugim razodela tudi grafične nastavitve ter kar 30 minut igralnega posnetka iz PC verzije.

NVIDIA Turing GTX 2070/80 grafične kartice naj bi izšle v juliju

0

Na spletu se na veliko šušlja o prihodu, sedaj že težko pričakovane, nove generacije NVIDIA grafičnih rešitev. Seveda se je kot datum izida omenjal že konec preteklega leta, vendar le težko je verjeti, da se bo NVIDII kaj preveč mudilo. Generacija Pascal preprosto gre za med in trenutno cena znatno presega priporočeno ceno. Datum gre jemati z veliko skepse, vsaj če se nakupovalna mrzlica ne umiri. Po drugi strani pa bo morala biti zmogljivost kar precej višja, saj se bo trg utapljal v poplavi rabljenih in bo vredno razmisliti, katera v danem trenutku ponuja več za zahtevano ceno.

Kakorkoli, pri Tom’s Hardware Germany trdijo, da jih je zanesljiv vir obvestil o julijskem prihodu grafične arhitekture Turing, ki bo ciljala na igričarski segment. Ampere, ki se je kot ime arhitekture pojavljalo v lanskem letu, pa bo naslednik Volte in bo namenjem HPC & AI.

Morda je izbira imena malce neposrečena, saj je bil Alan Turing znan po svojem delu v računalniških vedah in kriptografiji, v nekaterih krogih celo za očeta modernega računalništva. Ime bi tako bolj priteklo rešitvam, namenjenim profesionalnim aplikacijam, kot pa grafičnim karticam, namenjenim igram.

Arhitektura Ampere naj bi bila predstavljena konec marca, in sicer med 26. in 29. Na Turing bomo čakali nekoliko dlje. Če bo do predstavitve prišlo v juniju, se bo to zagotovo zgodilo na sejmu Computex na Tajvanu, v prodaji pa jih pričakujemo mesec kasneje.

Žal še vedno gre samo za govorice, saj uradne potrditve s strani NVIDIE ni bilo. Na spletu se pojavlja veliko konfliktnih podatkov, kar zadevo še oteži.

Kakorkoli, situacija na samem trgu naj bi v prihajajočih mesecih ostala v bermudskem trikotniku, iz katerega se ne bo izvlekla še kar nekaj časa. Če grafično kartico nujno potrebujete, je še najcenejša možnost nakup rabljene.

Potrjen datum izida za Detroit: Become Human

0

Gre za PS4 ekskluzivo, ki bo luč sveta ogledala 25. 5., kot so naznanili pri Sony.

Igro izdelujejo v razvojnem studiu Quantic Dream, ki so bolj znani po klasiki Heavy Rain in Beyond: Two Souls. Tokrat bo v ospredju razvoj UI pri robotu in njegove integracije v družbo.

Projekt ima za sabo težko leto. Na razvijalce je letelo veliko kritik zaradi scene z zlorabo, pojavljajo pa se še govorice o nezdravi kulturi za zidovi, saj naj bi bili razvijalci žrtve mobinga s strani vodje Davida Caga.

Igra se dotika kontroverznih in občutljivih tem, ki jih bodo nekateri zagotovo imeli za neprimerne, ampak to bo morda tudi najbolj fascinanten del Detroit: Become Human.

Kaj sploh je … Conduct Deluxe

Pred kratkim sem dobil v testno igranje igro Conduct DeluxeNa prvi pogled se mi je zdela kot neka mobilna igra, kar pravzaprav tudi je, z vsemi živimi barvami in preprostim grafičnim slogom. Prenos igre je bil preko Steam platforme hiter, saj igra zasede zgolj borih 300 MB.
Prvih 15 minut igranja skozi uvajalne stopnje je minilo hitro, naslednjih nekaj ur pa še hitreje …

Ravno tista preprostost je tisto, v kombinaciji z odlično zasnovanimi izzivi, kar doda igri nekaj posebnega, da te zlahka zagrabi in stežka izpusti … A da ne izdam preveč, vse informacije o igri in moje končno mnenje lahko izveste ob ogledu videoposnetka.

The Division presegel 20 milijonov igralcev

0

Tom Clancy’s The Division je bil ob izidu precej osovražen naslov. Težave so bile hroščavost, neoptimiziranost, izpadanje strežnikov ter preprosto premalo vsebine ob dosegu najvišje izkustvene stopnje. A založnik Ubisoft ni obupal in to je že drugi njihov naslov po Rainbow Six: Siege, ki je kljub slabim začetkom kasneje dobil lojalno bazo igralcev. Ta se očitno še povečuje, saj se je Ubi pred kratkim pohvalil, da si je The Divsion skupaj preneslo že 20 milijonov igralcev. Res je, da je imela igra kar nekaj zastonjskih vikendov, kar je napihnilo številke, a vseeno je to impresivna cifra, kjer nekateri poročajo celo o čakanju v čakalnih vrstah pred vstopom v igro.

Razvijalec Massive je pred kratkim vpeljal tudi posodobitev 1.8, podnaslovljeno Resistance, to pa je bil največji popravek igre do sedaj. Špil je dandanes močno drugačna izkušnja od svojih začetkov, zato se ji morda splača ponuditi še eno možnost.

Kingdom Come: Deliverance dobil prvi nudistični mod

0

Realističen RPG Kingdom Come: Deliverance je dobil še zadnji pomemben košček svoje sestavljanke. Seveda govorimo o nudističnem modu, ta je ponavadi prvi, ki zadane vsako igro, prijazno modifikacijam.

A ne mislite, da bodo sedaj vse vaške dekline že takoj na začetku ob namestitvi modifikacije radodarno pokazale svoje darove. Vsi NPC-ji so oblečeni in igralec jih bo primoran med igranjem sleči sam. Zaenkrat je “Naked Mod”, kakor se zadeva uradno imenuje, še precej hroščat, saj ob slačenju dekletu izginejo lasje ali pa se ji zamenja barva pigmenta kože.

Preberite si naš opis igre Kingdom Come: Deliverance

Poskrbljeno je tudi za nežnejši spol, ki rad preigrava igre, saj je modifikacija na voljo v dveh verzijah, kjer lahko izberete gole možake ali pa dekline. “Naked Mod” si lahko prenesete na Nexusu, kjer je na voljo tudi kar nekaj slik.