Klasičen akcijski RPG Titan Quest prihaja na konzole. V letu 2018 naj bi izšel za Xbox One, PlayStation 4 in celo Nintendo Switch. Neverjetno je videti, da razvijalci THQ Nordic oživljajo igro iz leta 2006, katero so pred kratkim oživeli z novo razširitvijo Titan Quest: Ragnarok. Razvijalci so še povedali, da bo Nintendo Switch različica verjetno izšla nekoliko kasneje zaradi sodelovalnega načina, pestijo pa jih še druge težave.
THQ Nordic bo ponujal dve izdaji igre in sicer standardno, ki bo imela igro in dodatek Immortal Throne za dobrih 30$, tu pa bo še zbirateljska izdaja za 120$, ki bo poleg igre in razširitve vsebovala še repliko grške čelade, žal pa bo pri obeh verzijah umanjkal najnovejši dodatek Ragnarok. Konzolaši se lahko veselite izboljšane grafične podobe ter sodelovalnega načina, kjer bo čez igro lahko pičilo do šest sodelujočih. Titan Quest bo svoj konzolni krst doživel 20. marca 2018 za Xbox One in PlayStation 4.
Crytek, razvijalec grafičnega motorčka CryEngine, je vložil tožbo proti razvijalcu Cloud Imerium Games, ki trenutno ustvarja igro Star Citizen.
Projekt, ki je postal znan zaradi svoje masivnosti in predvsem zaradi ogromne količine donacij (zbrali so že preko 173 milijonov dolarjev), je tako zašel v kar globoke finančne probleme. Crytek zahteva od razvijalca odškodnino v “direktni škodi”, ki znaša preko 75.000$. Poleg tega zahteva odškodnino od indirektne ter posledične škode, ki naj bi se poznala v manjših dobičkih podjetja. Tu naj bi nastala še škoda in stroški zaradi razvijalčevega neupoštevanja avtorskih pravic ter zahtevek, da CIG preneha uporabljati njihov motorček. Problem naj bi bil v igrini samostojni kampanji, Sqadron 42, ki naj bi bila ločena od osnovnega projekta. Ta namreč ne spada pod osnovno pogodbo, ki sta jo sklenili partiji in ker niso naredili nove, je nastal sedanji problem.
Če Crytek na sodišču zmaga, se bo Star Citizen znašel v kar velikih škripcih. Odstraniti bi bilo potrebno ogromno količino že razvitih delov igre, kar bi za projekt, ki redno zamuja roke izdaje, pomenil katastrofo.
V četrtek je izšla najnovejša razširitev za Hearthstone z imenom Kobolti in Katakombe.
Cilj te razširitve je bil narediti set kart, katere povezuje v taki ali drugačni obliki zaklad. Zato so iz zgodbe Warcrafta vzeli Kobolte, kateri živijo pod zemljo in izdelujejo rove, kopičijo pa tudi prej omenjene dragocene zaklade. A ker je to Hearthstone, so se v teh katakombah prikazali tudi pustolovci, to pa smo mi in naša mala skupinica.
Dungeon Run
Del razširitve je tudi nov brezplačen način igre za enega igralca imenovan Dungeon Run. Blizzard pravi, da ima ta veliko variabilnost, saj poseduje 48 različnih nasprotnikov, kjer se v eni temnici bojujemo proti osmim grdavžem. Vsakič, ko premagamo nasprotnika, se težavnost poveča. Če jih premagamo vseh osem, z vsakim razredom, dobimo novo slikico za zadnjo stran karte. Za igranje Dungeon Runa ne potrebuješ nobene karte, saj kupčke sestavljaš med samo igro. Vsakič, ko premagamo enega nasprotnika, dobimo na izbiro tri sete kart, s katerimi dopolnimo svoj kupček. Med preigravanjem lahko pridobimo tri zaklade, ki so izjemno močne karte, ki lahko obrnejo še tako slabo situacijo.
Način je zelo zanimiv, saj je vsaka igra različna, saj vsakič sestaviš nov set, prav tako pa dobivamo različne nasprotnike. Čeprav je Blizzard poznan po izdelavi slabe umetne inteligence, se je tokrat kar izkazal.
Karte
Drug del razširitve so same karte, kjer si skupnost igralcev Hearthstona deli mnenje, da tokratne niso bile nek presežek, a spet niso ravno za odmet. Kot vsakič je prišlo nekaj novih arhitektur (primer: Spell hunter brez minionov), nekaj kombinacij je pridobilo na moči (primer: Murloc Paladin), kar nekaj skupkov pa je postalo uporabnih (primer: Quest Paladin, katerega sem sestavil tudi sam). Seveda se bo meta igra vzpostavila šele po kakšnem tednu ali dveh.
Se še spomnite enega od WoW ubijalcev imenovanega Star Wars The: Old Republic? No, slednji danes praznuje 6. obletnico in verjetno so njegovi strežniki bolj mesto duhov kot kaj drugega. Ampak pustimo te stvari na stran, če še vedno igrate ta MMO, ki ima velik poudarek na zgodbi in razvijanju likov,imate čas vse do 16. 1. 2018, da pridobite posebne predmete v igri. Vse kar morate storiti je, da se odpravite na Republiško ali Imperijsko floto, obiščete “Strongholds” in “Crew Skills” ikono, kjer vam bodo na voljo nove nagrade.
Prodajalec “Anniversary Personnel” nam bo dal “Valkorion Commemorative Statue” za dekoriranje
Premaknili bomo lahko naše utrdbe iz planetov Coruscant in Dromund Kaas za samo 6 kreditov (standardna cena je 5000 kreditov)
Poleg naštetega bomo dobili še vse ostale nagrade iz prejšnjih obletnic, ki nam jih bo dal prodajalec “Anniversary Personnel”
Spletna trgovina Good Old Games je zaštartala svojo zimsko razprodajo in v skladu s tem je ogromno naslovov doživelo znatno znižanje cen.
Tako je Cuphead znižan za 15% na 20.09$, Tyranny – Commander Edition za 60% na 19.79$, The Witcher 3: Wild Hunt – Game of the Year Edition za 60% na 19.99$ ter Torchlight II za kar 80% na samo 3.99$. Znižanih naj bi bilo kar 500 iger, nekatere naj bi posekale svojo ceno celo do 90%. Vsak dan bodo dodane nove igre, razprodaja pa naj bi se zaključila 26. decembra.
Še nekaj časa pa bo aktivna promocija (nekje še 30 ur od časa izida tega prispevka), kjer lahko pridobite Grim Fandango Remastered popolnoma brezplačno. Vse kar morate storiti, je da ustvarite GoG račun (če ga seveda še nimate), aktivirate igro in špil se bo pojavil v vaši knjižici naslovov, pripravljen za igranje.
Igralci popularne večigralske igre PUBG, so pretekli vikend na tesnih strežnikih lahko opazili novost, ki je ni pričakoval praktično nihče.
Namreč pri ustvarjanju ženskega karakterja se je pojavila nova podrobnost, ki jo je sprva težko opaziti a nadobudneži so pozorni na vsako malenkost. Tako je, govora je o kameljem prstu oz. po angleško bolj znani “camel toe”, ki je v PlayerUnknown’s Battlegrounds dodal stopnjo podrobnosti, ki je v bistvu ni nihče specifično zahteval.
Zakaj se je dotična sprememba zgodila sedaj, ko je igra tik pred uradnim izidom? Očitno je razvijalec to storil povsem nenamerno, saj je uporabil model od zunanjega sodelavca, ki ga ni nihče v ekipi spreminjal že dve leti. Bluhole Studio se je na Twitterju uradno opravičil in se zavzel, da bodo zadevo čimprej popravili.
Minilo je že več kot 3 leta, od kar so se uradni strežniki igre Age of Empires Online zaprli. Mnogi si tega niso želeli, a bilo je za pričakovati. Kljub temu, da je igra po mnenju mnogih, imela najboljšo igralno izkušnjo v Age of Empires seriji, ji to ni pomagalo. Eden izmed večjih težav je vsekakor bil občutek, kot da igraš slabo sestavljeno mobilno igro. Mnoge stvari so bile zaprte za plačilnim zidom, in če si želel izkusiti popolno igralno izkušnjo, te je igra lahko kar lepo udarila po denarnici. Zraven vsega tega pa je zamorilo še to, da si lahko z realnim denarjem kupil stvari, ki so ti prinesle veliko večjo prednost. Tu je bil še kup manjših težav kot je platforma Game for Windows LIVE kot tudi to, da v določenih državah (tudi v Sloveniji) nisi mogel kupiti civilizacije ali dostopa do določene vsebine, ker preprosto tvoja država ni bila podprta.
A kljub vsem tem težavam, je igra imela ogromno podporo in tudi takoj po zaprtju, se je po spletu pojavilo ogromno prošenj kot tudi peticij za ponovno odprtje strežnikov. A ker so mnogi vedeli, da bo to nemogoče, so si vsaj želeli, da bi igri odstranili večigralske lastnosti in jo ponudili kot enoigralsko igro, za preigravanje kampanje in “skirmish” iger proti računalniku (AI). A razvijalci kot tudi založnik niso več poslušali. Pojavilo se je zatišje, dokler se nekaj članov skupnosti ni odločilo igre prebuditi. Začeli so s projektom, ki je preko urejevalnika map omogočal zagon scenarijev in prišli tako daleč, da so oboževalcem ponudili igro brez večigralskih sposobnosti. A to jih ni ustavilo, seveda so si želeli več in tako ustvarili nov projekt imenovan Project Celeste, ki omogoča igranje igre tako, kot jo je bilo mogoče pred dobrimi tremi leti.
Ampak seveda je tukaj ena zelo velika razlika. Tokrat je igra popolnoma brezplačna. Vsaka civilizacija in vsak del igre je takoj, ko ustvarite račun, na voljo za igranje. Žal še nekaj stvari manjka, a razvijalci se močno trudijo te stvari dodati in tudi izboljšati. To pa ni vse, razvijalci prav tako dodajajo novo vsebino v igro kot npr. kampanjo mesta Athens, ki se odklene, ko se doseže stopnja 30. Tako priporočamo, da igri ponudite novo priložnost, saj je z vso odklenjeno vsebino in z nekaj novostmi igralna izkušnja veliko boljša.
Ampak kako jo namestiti? Preprosto, namestite originalno verzijo igre Age of Empires Online, ki jo lahko dobite tukaj; Prenesete zaganjalnik, ki ga lahko dobite tule; Ko je prenos zaganjalnika končan, odprete Celeste_Launcher_Gui.zip, datoteke v njej prestavite v direktorij, kamor ste namestili originalno verzijo igre. Ko to storite, poiščite program Celeste_Launcher_Gui.exe in ga zaženite (priporočamo, da si ustvarite bližnjico do tega programa na namizju); Ustvarite račun, se prijavite in pritisnete Play, zadnji korak pa je samo še veselo igranje.
Če med celotnim procesom naletite na kakšno težavo, vam priporočamo, da si preberete podrobnejša navodila za inštalacijo igre, ki jih najdete tukaj. Ali pa si ogledate spodnji video vodič.
Prihaja nova Lord of the Rings igra s strani Asmodee Digital in Fantasy Flight Interactive. The Lord of the Rings: The Card Game bo podobna današnjim igram kot je recimo Heartstone. Tako si bomo naredili svoj kupček, s katerim bomo premagovali Sauron-ove zlobne sile in ostalo golazen iz tega fantazijskega sveta, boriti pa se bo moč tudi proti drugim igralcem. Vsak igralec bo vodil svojo skupino junakov skozi različne naloge, ki bodo testirale njegove sposobnosti taktiziranja, vodenja, zgodbe in duha.
The Lord of the Rings: The Card Game bo izšla enkrat v letu 2018 za PC in kasneje verjetno tudi za mobilne naprave. Prvo bo izšla na platformi Steam v zgodnjem dostopu, kupiti pa bo moč tudi tri različne ustanoviteljske pakete.
Sonic Gather Battle ni ravno igra, ki se prodaja za polno igro. Gre za oboževalski projekt, ki ga je skupina navdušencev skovala in ga je moč potegniti iz interneta povsem brezplačno. A špil poseduje zelo vsiljivo zaščito, ki je do sedaj še nismo videli.
DRM se sproži takrat, ko se denimo sproži hrošč ali pa če poskušate uporabljati goljufije. Takrat se stopnje obarvajo modro, pojavijo se rdeči nepremagljivi duhovi in zadeva postane praktično neigralna. Če želite igro popraviti in se podate v Windows register, igra nekaj časa deluje normalno a po parih sekundah preklopi v nočno moro. Stopnje se obarvajo rdeče, pojavijo se nekakšna plavajoča očesa, predvajati se začne glasba šefa iz igre Sonic CD, igre pa ni možno niti več pavzirati. Če zadevo odstranite preko “uninstall” opcije in ponovno naložite, se teh rdečih stopenj ne boste znebili. A Sonic Gather Battle se ne ustavi samo tule. Če se spravite na Google in vtipkate ime igre, čemur sledijo besede “cheat”, “mod” ali “hack” se bo vaš brskalnik samodejno zaprl. Očitno se modifikacija poveže z nekim strežnikom, kjer drži podatke vašega računalnika in dokler ste pri njih na “črnem seznamu”, se vam bodo dogajale vse naštete neprilike, dokler razvijalcu ne dokažete svoje nedolžnosti.
Močna zaščita, ki že malce meji na virus oz “sypware”. Upajmo, da ostane samo pri temu projektu in da je ne zavohajo pri kakšnem večjem založniku.
Uporabniki iPhone-ov za upočasnjeno delovanje svojih naprav pogosto krivijo Apple, zlasti po posodobitvah strojne opreme. Vendar so se na Reddit pojavila ugibanja, da upočasnitev povzroča strojni problem in v nekaterih primerih zadošča že zamenjavi baterije, po kateri bo naprava delovala znatno hitreje.
Uporabnik TechFire, ki si lasti iPhone 6s z 64GB prostora, je po večih posodobitvah opazil znatno upočasnitev delovanja. Odločil se je za za preizkus in ko je staro baterijo zamenjal z novo, so rezultati v Geekbenchu močno izboljšani.
Moj iPhone 6 je v zadnjih tednih deloval počasneje in tudi po večih ponovnih nadgradnjah se to ni spremenilo. Potem sem uporabil bratovega iPhone 6 Plus, ki je dosegel tudi do 80% boljše rezultate. Takoj sem vedel, da je z mojim nekaj narobe. Odločil sem se, da zamenjam baterijo. Če sem še pred menjavo dosegal 1466 eno-jedrno in 2512 več-jedrno, po zamenjavi pa je rezultat narasel na 2526 eno-jedrno in 4456 več-jedrno. Apple preko programske opreme očitno upočasni telefon z nižanjem kapacitete baterije.
Zakaj bi se lahko to dogajalo? Kot vemo je bilo na začetku z iPhone 6 kar nekaj težav, saj so trpeli za naključnimi izklopi. Z posodobitvijo, se je ta problem odpravil, ampak ali je mogoče, da so bile spotoma narejene določene spremembe?
Popolnoma mogoče, da je vključen mehanizem prilagajanja frekvence jeder, glede na voltažo, ki jo baterija lahko proizvede.
To pomeni, da bo z degradacijo baterije padala tudi zmogljivost telefona, kar boste opazili v počasnejšem delovanju. Če je mogoče v tem primeru baterijo zamenjajte.
Špil, ki nosi malce čudno ime Overkill’s The Walking Dead, bi sicer moral iziti že lani a je bil izid zamaknjen. In to za kar precej. Tako ima igra zaenkrat zakoličen datum izida šele v jeseni 2018.
Razvijalec Overkill, ki je sicer znan po svoji Payday seriji, bo razvil igro, ki bo popolnoma drugačna od avantur, ki nam jih sezonsko rezervirajo pri Telltale Games. Na izbiro bomo imeli štiri različne karakterje, vsak o njih pa bo posedoval svoje unikatne sposobnosti ter vlogo v skupini. Čaka nas precej akcije, kjer bomo nesrečne nemrtve napadali s pomočjo hladnih orožij ali pa bodo iz razdalje zapela strelna orožja. V svoji srži, bo Overkill’s The Walking Dead večigralsko sodelovalna prvoosebna streljačina, kjer bodo naenkrat lahko sodelovalno igrali štirje igralci.
Ker nas do izida čaka še kar precej čakanja, so razvijalci objavili prvi posnetek gre, kjer lahko vidimo prvega igralnega karakterja, ki sliši na ime Aidan. Napovednik žal ne prikaže samega igranja a je dovolj dober, da nakaže kaj približno nas čaka naslednje leto.
Minilo je ravno malce več kot mesec, ko smo pisali o Fortnitovem impresivnem rekordu, kjer je igro posedovalo 20 milijonov igralcev. V tem času so številke pridno naraščale in sedaj je špil dosegel nov mejnik: 30 milijonov.
Popularen žanr Battle Royal iger se še ni umiril in tako Fortnite kot njegov konkurent, Player Unknown’s Battlegrounds vsak dan pridobivata nove igralce. Fortnite je dosegel še eno impresivno številko saj jo je pretekli vikend preigravalo kar 1.3 milijonov istaočasnih igralcev. PUBG ni dosegel ravno še teh številk a treba se je zavedati da se slednji prodaja za 30€, kmalu pa bo dosegel nove višave, ko bo zadeva zapustila Zgodnji Dostop ter izšla še na konzoli Xbox One.
Nekaj je zagotovo, večigralske akcije nam ne bo zmanjkalo. No, razen če vam crkne net.
We just passed 20 million players across all of Fortnite since launch! Thanks from the bottom of our 💗💜💚 pic.twitter.com/LuVV5vb7wj
MechWarrior 5: Mercenaries je nova igra, ki jo razvijajo Piranhna Games, ki bo izšla izključno za osebne računalnike decembra 2018. Gre za igro, v kateri se borimo z različnimi stroji, tanki in roboti, dogajanje pa je postavljeno v leto 3015. Pred kratkim so oznanili prihod 4 – igralskega sodelovalnega načina in celo enoigralsko kampanjo. Špil bo podpiral celo modifikacije, kar zna marsikomu povzdigniti izkušnjo še za stopničko višje.
Od zadnjega MechWarrior naslova je preteklo že kar nekaj časa, natančneje 17 let, zato bo zanimivo videti, če ima ta legenda še noge, na katerih lahko stoji tudi v modernem času.
Leto 2017 se počasi približuje h koncu in vsekakor je bilo polno odličnih predstavnic našega najljubšega načina preživljanja prostega časa.
Tako smo svoj teleskop usmerili proti 2018 in izbrali 10 iger, ki nas trenutno najbolj veselijo in katere tudi največ obetajo.
1. Anthem (jesen 2018)
Čeprav je bil Biowareov zadnji izdelek precejšnje razočaranje, upanje ne zamre tako zlahka. Zato mnogi upe polagajo v Anthem, ki bo večigralska streljačina, slična popularni Destiny. Od veteranov poleg dobre akcije, pričakujemo še dobro zgodbo ter všečne stranske karakterje.
2. System Shock (enkrat 2018)
Od originala je minilo že kar 20 let a legenda System Shock se vendarle vrača v povsem novi preobleki. Vrnilo se bo nekaj originalnih razvijalcev, prisotna pa bo tudi igralka Terri Brosius, ki je dve desetletji nazaj upodobila zlobno umetno inteligenco SHODAN.
3. Kingdom Come: Deliverance (13. februar)
Na tole realistično RPG igro čakamo že kar nekaj časa in po par zamujenih rokih za izid, se sedaj končno le približuje čas, ko bo zadeva naposled le ugledala luč sveta. Igrali bomo mladega možakarja, ki mu zlobni najemniki pobijejo družino. Čaka nas krvava pot do maščevanja v srednjeveški pokrajini, imenovani Bohemia.
4. State of Decay 2 (pomlad 2018)
Tale tretjeosebna klavščina je v originalni izdaji pustila igralce impresionirane, nadaljevanje pa naj bi bilo izboljšano v vseh pogledih. Čaka nas večigralstvo, tri mape enake velikosti kot v izvirniku ter še bolj napredno kovačenje baz.
5. A Way Out (zgodaj 2018)
Razvijalci Hazelight so navdušeni nad ustvarjanjem iger, ki omogočajo sodelovalno igranje. Tako je bilo v njihovi prejšnji igri Brothers: A Tale of Two Sons in tako bo v njihovem najnovejšem naslovu A Way Out. Pobegniti bo potrebno iz zapora, za dokončanje kampanje pa bosta potrebna vsaj dva igralca.
6. Metro Exodus (enkrat 2018)
Post-apokaliptična Moskva se zopet vrača v polnem sijaju. No, morda ne ravno sijaju, saj bomo tavali po pol odprtih nivojih razrušene ruske prestolnice, kjer nas na vsakem koraku čakajo mutantje ter zvrhana merica radiacije.
7. Far Cry 5 (27. marec)
Tokrat se bomo podali v zasneženo Montano, ki je padlo pod škorenj zlobnega kulta. Čakajo nas odprti nivoji, kovačenje, nov sistem najemnikov ter seveda huda akcija. Upamo samo še na všečnega negativca in kopije igre bodo kar letele iz polic.
8. Pillars of Eternity: Deadfire (enkrat 2018)
Priznani in veteranski razvijalec RPG iger Obsidian pospešeno pripravlja nadaljevanje kritično uspešne igre Pillars of Eternity. Tokrat bo naša pustolovščina obarvana bolj piratsko, kjer bomo komandirali ladjo, raziskovali pa bomo Deadfire Archipelago v iskanju boga Eothasa.
9. Darksiders 3 (enkrat 2018)
V tretjem delu Darksiders serije bomo prevzeli nadzor nad ženskim karakterjem, ki sliši na ime Fury. Je ena od štirih jezdecev apokalipse, za nalogo pa bo imela uničiti Sedem Smrtnih Grehov, to pa ji bo uspelo v prenovljenem bojnem sistemu, ki bo vključeval bič ter dosti magije.
10. Vampyr (pomlad 2018)
Vampirska pravljica postavljena v London. To so tokrat spočele roke razvijalca Dontnod Entertainment, ki so bili poprej zaslužni za luškano avanturo Life Is Strange. Naša naloga bo odkriti zdravilo za bolezen, ki je napadla presolnico Anglije. Poleg tega nam bodo preglavice delali drugi vampirji, vsaka naša odločitev pa bo poskrbela za drugačen potek in izid zgodbe.
Bonus: 11. Red Dead Redemption 2 (druga polovica 2018)
Še ena igra, ki se nam je sprva nekako izmuznila izpod drobnogleda, je kavbojsko obarvani Red Dead Redemption 2. Čeprav naj bi špil izšel letos, ga je razvijalec Rockstar Studios zamaknil v drugo polovico 2018. Tokrat bomo nastopili v škornjih novega karakterja z imenom Arthur Morgan, ki je član Dutch van der Linde tolpe. Tole ne bo nadaljevanje saj se bo zgodba odvijala pred tisto iz izvirnika, RDR 2 pa je zaenkrat napovedan samo za PlayStation 4 ter Xbox One.
Smo kaj izpustili? ‘Nč vas bit strah’ in zapišite svoje favorite v komentar!
Nvidia je pred kratkim spočela novo grafično kartico z strašljivim imenom Titan V. Zadeva sicer naj ne bi bila namenjena povprečnemu uporabniku oziroma igralcu ampak je bolj ustvarjena za preračunavanje umetne inteligence. Poseduje 12GB HBM2 pomnilnika, njena frekvenca pa teče pri 1200MHz. Čeprav zna kakega grafičnega navdušenca Titan V vseeno navdušiti, ga bo od nakupa zagotovo odvrnila cena, ki vas bo obrala za okoli 3,000€.
Uporabnik portala Reddit, imenovan “MrOmgWtfHaxor” si je vendarle privoščil beštijo in jo stestiral na parih različnih igrah. Pod preizkusom so se znašle Rise of the Tomb Raider, Ashes of Singularity ter Gears of War 4. Rise of the Tomb Raider je na Ultra nastavitvah ter pri 1440p resoluciji tekel v povprečju pri 66 sličicah na sekundo, medtem ko je v Gears of War 4 pri istih nastavitvah dosegel kar 158 sličic na sekundo, Ashes of Singularity pa je v sekundi prikazal 88 sličic.
Spodaj sta prikazana še dva grafa, kjer lahko razberemo, da je Titan V za kar 27% prehitel popularno GTX 1080 Ti. Lepa napoved za prihodnost, ko bodo takšne kartice postale dosegljive navadnemu smrtniku.
Če se vam kolca po ruski, post-apokaliptični pokrajini, ste zagotovo v polni pripravljenosti zagrizti v vsako igro, ki bi prinesla vsaj kanček atmosfere, ki jo je nekoč znal pričarati STALKER.
Nekje v to smer cilja serija Metro, ki je sicer precej različna od Zalezovalca a vseeno zna potešiti vsaj nekaj vaših želja.
Tako sta razvijalec 4A Games in založnik Deep Silver prikazala povsem nov napovednik za najnovejši del v seriji, imenovan Exodus. Špil bo združeval akcijo, skrivanje ter raziskovanje na pol odprtega sveta, kjer bo grozljivost skrbela za primerno apokaliptično vzdušje.
Kdaj ga bomo igrali? Potrpežljivo lahko še enkrat očistite svoje gas maske ter preverite filtre, saj bo Metro: Exodus izšel šele v jeseni 2018. Do takrat naj vas drži spodnji napovednik.
Ne, tole ni nadaljevanje popularne, zombie pobijalščine Dying Light ampak samo dodatek. Ki pa bo prinesel kar nekaj novosti.
Kot prvo, bo zadeva povsem ločena od originalne igre. Dying Light: Bad Blood bo povsem samostojen dodatek, ki za delovanje ne bo potreboval originalne igre.
Popularnost Battle Royal iger je razvijalca Techland pripravila do tega, da sledeč način vpelje tudi v svojo igro. Tako bo v ekspanziji poudarek na boju med igralci a vseeno naj bi špil obdržal tisto, kar ga je v originalu naredilo tako presneto zabavnega. Poleg PvP načina bo vključen tudi sodelovalni PvE, več informacij pa še ni znanih.
Tisti, ki želite zadevo čimprej preizkusiti, se lahko vključite v testiranje, ki bo nekaterim srečnežem omogočilo igranje pred uradnim izidom. Sicer pa počakajte na leto 2018, ko naj bi dodatek tudi uradno izšel.
Razvijalci Phoenix Labs večkrat na svojemu Twitter računu povedo, da bodo pošiljali beta ključe za njihovo igro Dauntless, in tokrat so se usmili tudi mene. Vse, kar sem storil, je to, da sem si naredil račun na njihovi uradni spletni strani in po kar nekaj mesecih čakanja le dobil svoj ključ, ki mi sedaj omogoča dostop do beta različice.
Dauntless je co-op akcijski RPG, postavljen v fantazijski svet, kjer se je zgodilo uničenje sveta. Vse to je prineslo čudežne pošasti, imenovane “Behemoths“, katere lovijo še preostale živeče ljudi. Kot igralec oziroma “Slayer” je naša naloga, da te pošasti ubijemo, dobimo plen od njih in si s tem naredimo nova, boljša orožja ter ostalo opremo. Sama igra ima risano grafično podobo in je narejena z Unreal 4 pogonom. Trenuno zasede skoraj 9 GB prostora na našem trdem disku, kar ni tako veliko za današnje čase. Je pa seveda treba vedeti, da ni še uradno izšla, in do takrat bo verjetno pridobila še kakšen GB. Dobimo jo v treh različnih izdajah, dražje izdaje igralcu dajo več uporabnih in tudi neuporabnih stvari. Najcenejša izdaja nas bo obrala za 39,99 $, srednja za 69,99 $ in najdražja za kar 99,99 $. Če vam Dauntless trenutno ni preveč pri srcu, lahko počakate na uradni izid, saj jo boste takrat lahko igrali brezplačno.
Razvijalci Phoenix Labs večkrat na svojemu Twitter računu povedo, da bodo pošiljali beta ključe za njihovo igro Dauntless, in tokrat so se usmili tudi mene. Vse, kar sem storil, je to, da sem si naredil račun na njihovi uradni spletni strani in po kar nekaj mesecih čakanja le dobil svoj ključ, ki mi sedaj omogoča dostop do beta različice.
Dauntless je co-op akcijski RPG, postavljen v fantazijski svet, kjer se je zgodilo uničenje sveta. Vse to je prineslo čudežne pošasti, imenovane “Behemoths“, katere lovijo še preostale živeče ljudi. Kot igralec, imenovan “Slayer”, je naša naloga, da te pošasti ubijemo, dobimo plen od njih in si s tem naredimo nova, boljša orožja ter ostalo opremo. Sama igra ima risano grafično podobo in je narejena z Unreal 4 pogonom. Trenuno zasede skoraj 9 GB prostora na našem trdem disku, kar ni tako veliko za današnje čase. Je pa seveda treba vedeti, da ni še uradno izšla, in do takrat bo verjetno pridobila še kakšen GB. Dobimo jo v treh različnih izdajah, dražje izdaje igralcu dajo več uporabnih in tudi neuporabnih stvari. Najcenejša izdaja nas bo obrala za 39,99 $, srednja za 69,99 $ in najdražja za kar 99,99 $. Če vam igra ni tako pri srcu, vam priporočamo, da počakate, saj ko bo uradno izšla, jo boste lahko igrali brezplačno.
Kreiranje lika
Ženski lik mora izgledati zmožen vihteti velikanski meč
Moja pot se je v Dauntless začela pri ustvarjanju lika. Hitro sem ugotovil, da ne bom imel preveč velike izbire pri kreiranju. Na izbiro so nam razvijalci ponudili izbiranje med moškim in žensko, spreminjanjem barve kože, nekaj različnih pričesk, precej omejeno spreminjanje ušes, ustnic, nosu in oči, tako da sem precej hitro naredil svoj lik in se že podal na avanturo, ki mi jo trenutno ponuja. Srčno upam, da bodo razvijalci pred izidom igre še bolj dodelali prilagajanje lika, saj je trenutno precej slab, vsaj za moje standarde. Sploh, če primerjam Dauntless z, recimo, Black Desert Online ali Guild Wars 2, v katerih lahko naredimo prave čudeže iz naših likov. Ob kreiranju svojega lika sem tudi naredil nekaj napakic, zato sem se odločil, da to popravim, tako sem se odpravil do stilista in spremenil svojo možato žensko v malo bolj srčkano dekle, čeprav mi ni najbolj uspelo, ampak vseeno je malo bolje, kot je bilo. Po drugi strani se pa mi zdi prav, da so ženske, ki vihtijo gromozanske meče, videti bolj možate, kot pa da imamo na pol nage ženske v visokih petah in za piko na i še v t. i. “anime” stilu, kar mi zelo smrdi.
Stilist lahko postane prava nočna mora za naš žep.
Mikrotransakcije
Nič skrbeti, Phoenix Labs vam ne bodo spraznili denarnice, kot vam jo Ubisoft in Electronic Arts
Trenutno moramo Dauntless kupiti ali imeti nekaj sreče, ampak ob izidu bo igra brezplačna in razvijalci morajo nekako preživeti. Trenutno vsebuje nekaj mikrotransakcij, ki se tičejo samega videza in t. i. “boostov”. Če vas videz ne briga veliko, vam ne bo treba zapraviti niti centa za to in še vedno boste lahko uživali v vseh vsebinah, ki so jih razvijalci pripravili. Prav tako velja za “booste”. Ti nam omogočijo samo hitrejše napredovanje skozi igro in trenutno so na voljo trije različni: champion, style hunter in patron. Prvi stane 14,99 $ in poveča plen, ki ga dobimo od narave in pošasti, ki jih pobijemo. Cena drugega 14,99 $ in nam poveča ter odklene posebne kozmetične stvari, ki jih lahko dobimo od pošasti. Tretji pa vas bo naredil za 24,99 $ lažje, združi pa oba prejšnja v enega. Vsi trije delujejo 30 dni, lahko pa jih kupimo tudi za 7 dni ali 1 dan. Sam menim, da so vse mikrotranskacije zelo opcijske, če pa želite pohitriti svojo igralnost, priporočam nakup chamopion boosta.
Skromna trgovina v Dauntlessu.
Naj se žurka začne
“Poišči skupino, nabiraj materiale, ubij Behemotha, izboljšaj svojo opremo in ponovi vajo” je moto v Dauntless
Dauntless ni popolnoma “open world” igra, a še vedno lahko rečemo da gre za MMORPG, ker potrebujemo stalno povezavo do interneta za igranje, imamo različne naloge, napredovanje lika in mesto, v katerem si izboljšujemo lik ter se družimo z drugimi igralci. Samo mesto je precej veliko, a še vedno najdemo v njem veliko praznih ulic, ki se bodo s časom in posodobitvami verjetno napolnile z raznimi NPC-ji. Trenutno imamo le prodajalce orožja, oklepov, različnih napojev in nekaj takih, ki nam ponujajo naloge. Poleg tega dobimo v mestu še t. i. “hunt board”, katerega uporabljamo za začetek svoje dogodivščine, lahko se postavimo na čakalno vrsto sami in začnemo z avanturo, ali pa počakamo nekaj časa in nam sam sistem pridobi še druge ljudi. Zelo priporočam, da si pridobite skupino igralcev, saj postane pobijanje Behemtohov veliko lažje. Za enkrat jim sistem za iskanje skupin deluje slabo in je dobro, da uporabimo klepet za iskanje ljudi, ki nam bodo pomagali pri določeni aktivnosti. Tukaj je še t. i. “core breaker”, ki ni nič drugega kot naprava, ki nam iz pridobljenih jeder naredi material, s katerim si lahko naredimo boljše oklepe in ostala orožja. Za naloge, ki jih dobimo po mestih, je pomembno, da jih naredimo, če želimo napredovati v igri. Te naloge niso pa prav nič posebnega, npr. samo ubij tega in tega, nabiraj to in to.
Lovljenje zlobnih Behemothov še ni bilo boljše.
Boj in svet okrog nas popestrita dogajanje
Ko smo dobili skupino, se odpravimo v akcijo. Vsaka odprava traja največ 30 minut, kar pomeni, da moramo v tem času nabrati čim več materialov in še ubiti Behemotha. Vsaka od pošasti ima posebne napade, na katere mora biti igralec pozoren. Trenutno imamo na voljo sabljo, sekiro, kladivo, verižna rezila in sulico. Vsako od orožji je edinstveno in ima prav posebne napade. Osebno sem ugotovil, da mi je najboljša sablja in najslabša sekira, seveda je to stvar okusa in vašega stila igranja. Boj ni pretežak, da se ga naučite. ;islim, da bodo razvijalci dodali v igro še več različnih orožji, in upam, da bodo dodali tudi loke in ostala orožja za streljanje na daljavo. Svet okrog nas, preden napademo pošast, je zelo lep in popestri naše iskanje velikanske zverine. Postavljenih je veliko rož, skal in celo nekaj živalic, ki nam dajo materiale za izboljšanje lika. Zaenkrat se mi zdi svet malo pust in potrebuje mogoče še malo življenja. Upam, da bodo razvijalci v igro dodali še več različnih okolij, saj so trenutno na voljo samo snežna, travnata in puščavna. Kot sem že omenil, traja avantura 30 minut in vsaj 10 minut potrebujemo za ubijanje Behemotha, če pa nabiramo še rožice in se podimo po prelepem svetu, se zna kar hitro zgoditi, da nam zmanjka časa. Ko je enkrat zverina mrtva, tudi če nam je čas ostal, se žal ne da več raziskovati sveta, saj se nam zaključi avantura, in že se vrnemo nazaj v mesto polno drugih igralcev.
Temačna noč z luno na nebu naredi okolje zelo atmosferično.
Izboljševanje opreme in opremljanje lika
Svoj lik izboljšamo s pridobivanjem materialov od različnih zveri ter sveta okrog nas. Iz teh materialov si naredimo nov meč, oklep, napoje za zdravje in še druge stvari. Določene materiale je težje dobiti, saj jih dobimo samo, če uspešno ubijemo Behemotha – in še je možnost, da nam zverina ne bo dala tistega, kar želimo. To pomeni, da moramo večkrat ponoviti pobijanje ene in isti zverine, če hočemo narediti celoten komplet oklepa. To je časovno kar potratno in sčasoma postane “grindy”, ampak meni osebno je precej všeč, ker je Behemothov že zdaj v zgodnjem dostopu veliko in se moramo vedno naučiti novih taktik, vendar to še vedno ne uniči “grinda” enega in istega, če bi radi napredovali na večjo stopnjo oklepov in mečev. S tem, ko odklenemo nov tier opreme, dobimo tudi nove naloge, ki nam jih ponudijo različni NPC-ji v mestu, in tako se nam odprejo tudi novi Behemothi na hunt boardu.
Opremo izdelamo z dvemi kliki, problem je dobiti materiale.
Zaključek
Dauntless je odličen miks med akcijskim in spletnim RPG-jem, nima preveč zahtevnih kombinacij za pobijanje zveri, tudi sam napredek lika se stopnjuje dokaj hitro, čeprav moramo večkrat ubiti eno in isto zver. Glede na to, da je v zgodnjem dostopu, mislim, da ima kar dodelano grafično podobo in na mojem računalniku teče brez problema na najvišjih nastavitvah. Seveda se kdaj zgodi, da pride do padca FPS-ov in zaostajanja strežnika. Poleg tega boj kdaj postane čuden, sploh, ko se hočemo izmakniti Behemothu se zgodi, da nas lik ne uboga, in tako lahko dobimo kritičen udarec. Razvijalci Phoenix Labs hočejo za igro 39,99 $, kar je slabih 35 €. Menim, da je igra vredna tega denarja, saj nam že zdaj v beta fazi ponuja kar nekaj vsebin in razvijalci jo redno posodabljajo. Poleg tega pa zelo poslušajo svoje uporabnike in se res trudijo narediti igro po željah uporabnikov. Če ste zvest PC igralec, imate radi risano grafično podobo, nekompliciran boj, nabiranje materialov, pobijanje zveri in malček grinda, je Dauntless prava izbira. Drugače pa počakajte izid igre v letu 2018, saj bo Dauntless postal brezplačen.
Igra, ki je zaenkrat podrla skorajda vse rekorde na Steamu, bo kmalu zapustila Early Access.
PlayerUnknown’s: Battlegrounds bo tako 20. decembra postal polnopravna igra, brez oznake Zgodnji Dostop. Poleg tega je razvijalec Bluehole najavil, da je sedaj že moč preigravati povsem novo puščavsko mapo, imenovano Miramar.
PUBG bo kmalu doživel izid tudi na konzoli Xbox One in sicer že 12. decembra, do takrat pa lahko uživate v povsem novem napovedniku.
Podjetje Valve, razpolagajoče s priljubljeno platformo Steam, katera igralcem omogoča nakup in igranje iger, je sporočilo, da so ukinili bitcoin kot eno izmed možnosti plačevanja iger na Steamu.
Za razlog, ki je botroval k takšni odločitvi, so navedli nestabilnost kriptovalute bitcoin in previsoke stroške transakcij na Bitcoin omrežju. Pojasnili so, da je njegova nestabilnost v zadnjih nekaj mesecih ekstremna, saj se je v nekem zelo kratkem obdobju zgodilo, da je vrednost kriptovalute padla za kar 25 %. Prav tako pa so višine stroškov za transakcije na Bitcoin omrežju zelo nesorazmerne s ceno igre. V praksi to pomeni, da uporabnik, ki želi plačati določeno igro z bitcoini, le-to zelo preplača. Uporabnikom pa naj bi se dogajalo tudi, da je vrednost te kriptovalute med transakcijo padla, zato so morali doplačati preostanek, kar pa je ponovno povzročilo visoke transakcijske stroške.
Dodali so še, da puščajo odprte možnosti za morebitno ponovno uvedbo tovrstnega plačevanja v prihodnosti, v kolikor bodo mnenja, da je omenjena kriptovaluta dovolj stabilna in da je to smiselno.