🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 579

Izšla je igra Fated: The Silent Oath

Frima Studios so neodvisni razvijalci, ki se nahajajo v Kanadi.

Critical Annihilation – Predogled

Critical Annahilation, ali totalno razdejanje (khm… raz*uk), kot bi jo sam poimenoval v slovenščini, je shoot ’em up s fokusom na fiziko in uničljivo okolje. Vaš glavni cilj je pokončati vse sovražnike, zbrati čim več točk in pri tem preživeti. Trenutno je še v razvoju (gre za early access igro), kljub temu pa je že sedaj popolnoma igralna. Sicer se zna zgoditi, da boste, tako kot jaz, naleteli na občasne hrošče, ampak pa ti od izkušnje kaj dosti ne odvzamejo.


Razvojna ekipa: Devoga (Nizozemska)
Spletna stran: 
https://devoga.com/
Steam: https://store.steampowered.com/app/339440/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=knTB6iijvH8
Operacijski sistemi: Windows
Testna različica: 0.8.1018
Cena: 
9.99€

Zvrst: Shoot-em-up


Video pregled


Akcija, akcija, akcija

Bi radi postali Rambo (brez post-travmatskega sindroma)? Rek “Make love, not war” za vas ne drži? Ne želite razmišljati o številu preostalih nabojev? Ogromno akcije, uničevanje sovragov, katerih trupla bi lahko obdala južno mejo s Trumpovim zidom in nobene klišejske zgodbe, ki ste jim priča v Hollywoodskih filmih (in vse več igrah). Pričakuje vas adrenalinska izkušnja, ki bo na test postavila vaše reflekse. Ne iščite dlje, imamo pravšnjo igro za vas.

Critical Annihilation slika 1
Hlev stoji…

Morda samo v primeru, če nanje naletite ob koncu stopnje, v katero ste vložili dobrih 10 minut igranja. Dolžina slednjih kot rečeno znaša med 5 in 10 minutami, vse skupaj pa jih je 14. Tudi raznolikosti okolja ne boste ravno pogrešali. Vsaka stopnja je različno oblikovana in ima drug motiv, razdeljene pa so med 5 različnih poglavij. Vsaka ima na koncu tudi stopnjo brez konca, kjer se lahko resnično razživite nad vsem, kar leze in gre.

...in ga več ni.
…žal ga več ni.

Critical Annihilation je primeren zlasti za “sprostitev”, saj ob njem ni potrebno “utrujati” možganov, ponuja namreč golo akcijo. Čeprav sovragi niso ravno biseri inteligence, povzročajo neprestano nevarnost. Predvsem je potrebno paziti, v katero smer se umikate, saj vas drugače hitro spravijo v kot in pokončajo. Tako vas bo igranje v stilu Ramba pogosto kaznovalo. Navadni nasprotniki so dokaj raznoliki (12 različnih) in se razlikujejo po moči in redkosti. Vsake toliko časa se jim pridružijo tudi šefi. Teh je več vrst z različnimi sposobnostmi in mnogi vas lahko pokončajo z samo enim strelom. To lahko v poznejših stopnjah, ki trajajo dlje, povzroči frustracije, saj vas lahko pokonča ena sama preveč optimistična poteza.

Kako pa je z orožji? No, to je po mojem mnenju ena izmed najpomembnejših stvari tega žanra. Ob premajhni raznolikosti namreč igra hitro postane dolgočasna.Kar se tega tiče je špil kar izpopolnjen. Obstajajo primarna, sekundarna in posebna orožja, skoraj vsako izmed njih pa je unikatno. Primarnih orožij je 7, gre za razne puške ter energijska orožja, zanje pa je značilno, da še ob tako težkih prstih streliva ne bo zmanjkalo. Vendar pa zaradi ogromne kvantitete sovragov primarna orožja niso dovolj. Takrat so še kako potrebna sekundarna orožja. Gre večinoma za razstreliva, ki povzročijo veliko eksplozijo, vmes pa se je prikradla tudi ostrostrelska puška. Žal je uporaba teh omejena, saj streliva nimajo neskončno. Jih pa sovražniki pustijo kar pogosto, tako da z njimi ponavadi ni potrebno varčevati. Najboljše sem pustil za konec. Govorim namreč o posebnih orožjih. Še nedavno je bil v igri le minigun, so pa razvijalci z zadnjim popravkom dodali tudi ognje-metalec. Obema je skupno, da začasno nadomestita primarno orožje, vsaj, dokler vam ne zmanjka streliva. Obe prav tako za seboj puščata sled uničenja, tako da je priporočljivo vsako, ki pade na tla, čim prej pobrati.

Ni ga čez roštiljado s prijatelji… dobesedno.

Od bedaka do junaka

Vaš lik bo sčasoma napredoval, vendar je pot od mestnega sofiča do terminatorja dolga. Izkušnje boste pridobili izključno s pobijanjem sovragov. Če v krajšem času pokončate ogromno sovražnikov dobite bonus, množenje izkušenj pa lahko naraste tudi na 20x, kar pomeni, da namesto 60 točk prejmete 1200 točk. Tako je za visoka mesta na lestvici potrebno pobiti čim več nasprotnikov v čim krajšem času. Je pa pohvalno nekaj, kar v igrah vidim prvič – na spletni lestvici je namreč prikazan le vaš najboljši rezultat. Tako ne more biti en igralec na prvih desetih mestih.

Z napredovanjem dobite na izbiro mnoge koristne nadgradnje, ki vam bodo v naslednji stopnji pomagale preživeti. Nekatere izmed njih so pasivne, kar pomeni, da jih ni potrebno uporabljati. Najbolj pa so opazne aktivne, ki se ločijo na ofenzivne in defenzivne. Morda zaenkrat še niso najbolje uravnovešene (zgodnji dostop), sam sem za defenzivno sposobnost ves čas uporabljal ščit, ki je zaradi hitrega polnjenja ob pobijanju sovragov lahko aktiven do 30% celotnega časa! Prav tako so tudi nekatere pasivne sposobnosti dosti bolj opazne, ena izmed njih na primer vrne strelivo, če strel ubije sovražnika. To je za primarno orožje zaradi neskončno streliva in hitrega polnjenja skoraj nekoristno, omogoča pa neskončno uporabo sekundarnega.

Ko dosežete novo stopnjo dobite poleg nove sposobnosti na razpolago še 6 atributnih točk. Te lahko porabite za zdravje, ščite, povzročena škoda, hitrost ter polnjenje zdravja, učinkovitost nadgradnje pa je odvisna predvsem od karakterja, s katerim igrate. Vsak ima namreč določen bonus za določene atributih, tako da je navadno najbolj učinkovita specializacija.

Jih vsaj ne bo potrebno pokopati daleč stran.
Vsaj pokopališče je blizu.

Izbirate lahko med tremi različnimi karakterji:

  • Vojak je najbolj trdoživ, saj ima veliko zdravja, ki se izjemno počasi obnavlja. Zaradi tega je prisiljen v pobiranje paketov prve pomoči, katere ob uničenju občasno odvržejo sovražniki. Primeren je zlasti za vse, ki menite, da je izmikanje sovražnikovim kroglam nepotrebno, čeprav tak stil igranja še vedno ni priporočljiv.
  • Izvidnik je namenjena povzročanju kar največ škode v kratkem času. Čeprav ima zelo nizko zdravje, se to zelo hitro obnavlja, prav tako pa je zaradi visoke hitrosti bolj agilen od ostalih karakterjev. Če prisegate predvsem na hitre reakcije in riskantnejšo igro, je primeren za vas.
  • Inženir se zanaša predvsem na ščite, s pomočjo katerih močno zmanjša prejeto škodo. Povzroča pa daleč najmanjšo škodo. Več škode povzroči že pokvarjena kisla kumarica, ki ste jo po nesreči zaužili za zajtrk. Tako je inženir primeren predvsem za ljudi, ki se nasprotniku smejijo v obraz, medtem, ko ga počasi pokončujejo.

Uniči vse, kar vidiš

Ob grafični podobi vas bo večina najbrž pomislila na igro Minecraft. Več kot očitno je, da si igri delita idejno podobo, vendar med njima vseeno ni veliko podobnosti. Fokusira se predvsem na fiziko, ki je izvrstna. Pohvalno je popolnoma uničljivo okolje. Tako lahko s streli uničite skoraj vse, to pa vpliva tudi na igranje, saj lahko hitro ostanete brez kritja. Vse, kar uničite, se razprši v drobne piksle, na tleh pa pusti znake uničenja. Optimizirana je dobro in deluje na starejših sistemih, kljub temu pa ne pričakujte, da bo gladko delovala na Intel HD 4600-zasnovanih grafičnih sistemih.

Critical Annihilation 28-4-2016 17-13-48-726
Sovražniki seveda streljajo nazaj… sicer ne preveč uspešno, se pa trudijo po najboljših močeh.

Pohvaliti je potrebno tudi design zvoka. Izjemno je to, da ima vsaka stopnja svojo zvočno podlago, všeč pa so mi bile kar vse. Tako bi težko rekel, katera je najboljša, vse pa dobro spadajo k stopnji, v kateri se nahajajo. Gre bolj kot ne za elektronsko glasbo, ki dobro sovpada s hitrim tempom. Prav tako s dobri tudi zvočni učinki, to pa močno pripomore k uživanju ob igranju.


Zaključek

Če ste privrženci starih akcijskih filmov, je Critical Annihilation prav naslov za vas.

Pozitivno:
+ Všečen izgled
+ Raznolika okolja
+ Polna adrenalina
+ Uničljivi objekti
+ Glasbena podlaga
+ RAMMBBOOOO

Negativno:
– Raznolikost sovragov
– Ni uporabljivih premičnin (tank, avto)
– Občasna nepreglednost
– Ni za softiče

 

 

EverQuest praznuje 17. obletnico

0

Začelo se je praznovanje v igri EverQuest.

Uncharted 4 ploščki ukradeni iz tovornjaka

0

Sony je oznanil nove podrobnosti o ropu tovornjaka v Veliki Britaniji.

Drugi Hearthstone Fireside turnir – Ljubljana

0

Članek nam je posredoval Gregor, ki je organizator Fireside dogodkov.

NCSoft naznanil Master X Master

0

Master X Master, na kratko MXM, je brezplačna akcijska MOBA/Dungeon Crawler igra, ki združuje neposredno kontrolo nad herojem in revolucionarni tako imenovan »tag system«  oz. označevalni sistem, ki omogoča preklop med vašima dvema mojstroma kadarkoli v boju.

Ubisoft naznanil Legends of Anteria

0

Legends of Anteria je strateška igra postavljena v magično kraljestvo, zasužnjeno s krvoločno hordo sovražnih frakcij. Sprostite moči petih herojev, premagajte sovražnike, pridobite kraljestvo nazaj in pojdite domov. Igro lahko pričakujemo v digitalni obliki za PC.

ELEX – nove slike in prvi igralni posnetek

0

Piranha Bytes slovi predvsem po svoji seriji Gothic, sedaj pa kujejo novo igro imenovano ELEX.

Na Cyberpunk 2077 bomo še dolgo čakali

0

Razvijalec CD Projekt RED, najbolj znan po svoji seriji iger The Witcher, je pred kratkim podal nekaj novih detajlov o svoji novi igri.

Nov del Five Nights At Freddy’s!

0

Vsi, ki ste spremljali v naslovu omenjeno serijo iger veste, da je ustvarjalec Scott Cawthon zatrdil, da Pet noči pri Fredy-ju 5 ne bomo videli.

The Elder Scrolls Online: Dark Brotherhood

0

The Elder Scrolls Online, na kratko TESO, dobiva nov DLC imenovan Dark Brotherhood.

Ashes of the Singularity – Recenzija igre

Predstavljajte si strategijo, kjer maksimalno število enot ni omejeno in kjer spopadi lahko vsebujejo več kot 200 enot. Ob kateri dandanes popularne strategije Grey Goo, Starcraft 2 in Homeworld 2 izpadejo kot kakšna prvoaprilska šala. Zadnja odmevna strategija, ki je to poskusila, je bila Supreme Commander: Forged Alliance. Dandanes se uvršča med klasike – o tem priča tudi ocena 97% na steamu. Ker je izšla že “davnega” leta 2007, je počasi čas za vrednega naslednika.


Razvojna ekipa: Stardock & Oxide Games (USA)
Založnik: Stardock Entertainment
Spletna stran:
https://www.ashesofthesingularity.com/
Steam: https://store.steampowered.com/app/228880/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=3TaQzLHVpqU
Operacijski sistemi: 64 bitni Windows 7, 8, 8.1, 10
Datum izida: 31.3.2016
Cena:
49.99€

Zvrst: Realno-časovna strategija


Video Pregled


Po korakih velikanov

Sedaj imamo tu Ashes of the Singularity. Pri njenem razvoju so sodelovali Stardock, veterani v žanru realno-časovnih strategij. Svoje prste so imeli vmes pri kar lepem številu strategij, najbolj odmevne pa so zagotovo Sins of the Solar Empire, Fallen Enchantress in Galactic Civilization 3. Lahko se pohvalijo s še kar nekaj drugimi in skoraj vse veljajo za odlične igre, mnoge se uvrščajo tudi med klasike. Tokrat so sodelovali z razvojno ekipo Oxide Games, njihov produkt pa je zgoraj omenjena igra. Uspe zadostiti visokim pričakovanjem, ali bo potonila v pozabo, kot že toliko strategij pred njo? No, pa preverimo.

ashes-of-the-singularity-2
Gromozanske bitke so navadno bolj kaotične kot ta na sliki.

Kot ste verjetno že uganili, je Ashes of Singularity realno časovna strategija. Ker je ta žanr že nasičen, je težko uvesti kakšno večjo novost, jih pa uvede kar nekaj. Spopadi v tej igri so bolj taktični kot v večini drugih predstavnic zvrsti, saj je zaradi počasnosti (večine) enot potrebno misliti vnaprej, pomembno je tudi predvidevanje nasprotnika. Vse, nad čemer nimate pregleda, prekriva meglica. Nad njo lahko dobite vsaj nekaj pregleda z izgradnjo radarja. Le ta nato sovražne enote do določene razdalje označi na zemljevidu. Seveda ne boste vedeli, za katere enote točno gre, ampak le, da nekaj prihaja nad vas.

Ker se ves čas nekaj dogaja, igra ni najbolj primerna za začetnike žanra. Zaradi obsežnosti bitk in osvajanja točk ozemlja ni primerna za “počasne” igralce, saj vas v tem primeru nasprotnik hitro pusti za seboj. Ves čas je potrebno nadzorovati tudi porabo surovin, saj je njihovo skladiščenje omejeno, vse odvečne pa gredo v nič. Nikakor jih ni priporočljivo imeti “na nuli”, saj se v tem primeru vse gradi zelo počasi. Po končani bitki se nam statistika pridobljenih, porabljenih in zavrženih surovin izpiše tudi na zaslonu.

Človeštvo proti umetni inteligenci

Igra se odvija se v drugi polovici 22. stoletja. Ljudje so osvojili sposobnost prenašanja zavesti izven svojega telesa, vseeno pa ne morejo pozabiti na to, kar so (“War. War never changes”). Tokrat so nasprotnika izdelali sami. Haalee je umetna inteligenca, ki je nekako dobila zavest in začela zbirati armado isto-mislečih. Tako lahko izbirate med dvema frakcijama – “Post Human Coalition” in “Substrate”. Medtem, ko ljudje uporabljajo oklepne, bolj vzdržljive enote in staro-šolska strelna orožja, je umetna inteligenca bolj navezana na energijske ščite, prav tako tudi njena orožja delujejo na principu energije.

Na splošno sta obe frakciji raznoliki, tako po enotah, kot tudi po samem stilu igranja. Obema je skupno to, da njihove enote sestavljajo le lebdeča vozila in letala. No, različic teh je kar nekaj. Vse imajo bolj kot ne klasično vlogo (ostrostrelci, topništvo, anti-letalska obramba), izjema so le Dreadnought-i. To so večje pozne (late-game) enote, ki stanejo ogromno surovin, zato pa običajno zlahka pometejo z velikim številom navadnih enot. Seveda imajo (vsaj delno) določene vloge, so pa dosti bolj fleksibilni. Tako kot vsaka enota v igri imajo tudi šibke točke. Njihova največja slabost je, da so zelo počasni ter občutljivi na letalske napade, prav tako tudi na ostrostrelce.

2744.ashes
Višinska prednost igra kar precejšno vlogo.

Vsekakor ni priporočljivo imeti same “dobre” enote, temveč je sestavo vojske za uspešno vojskovanje potrebno prilagoditi glede na nasprotnikove sile. Navadno najbolje učinkuje vojska z določenim številom topovske hrane, da nasprotnik težje pride do vaših pomembnejših enot. Te navadno hitro podležejo strelom, zato jih je potrebno zaščititi.

Zmago lahko dosežete na dva različna načina. Eden je seveda eliminacija vseh nasprotnikov, obstaja pa tudi “ekonomska” zmaga. Za to je potrebno držati v rokah generatorje Turiniuma, ki so razporejeni tekom mape. Če jih nadzorujete več kot nasprotnik, vam zbirajo Turinium. Ko ga zberete dovolj, zmagate, ne glede na vse ostalo. Ne glede na to, kako želite zmagati, je najprej potrebno povečati velikost lastnih sil. Tako je najprej potrebno zbrati surovine – dve primarni (kovino in radiacijo) in quanto, ki se uporablja za nadgradnjo enot ter njihovega števila. Uporablja pa se tudi za posebne sposobnosti. Te služijo različnim namenom, z vsako uporabo pa se njihova cena poveča. Tako morate redno povečevati tudi proizvodnjo quante, saj jih drugače kmalu ne boste mogli več uporabljati.

Epska kampanja? No, niti ne

Kampanja šteje dobrih enajst misij, od teh so tri opcijske. Ni nek presežek, saj je v prvi vrsti nekakšen uvodnik, ki igralca seznani z mehanikami igre. Vseeno je ne gre jemati z levo roko. Drugače boste kar hitro spoznali, da je skriptirana (vsaj v kampanji) umetna pamet dostojen nasprotnik. Tudi sam sem jo na začetku podcenjeval, saj  sem mnenje razvijalcev, ki trdijo, da je sposobna premagati 90% igralcev, vzel z rezervo. Tako sem začel na težki težavnosti… in bil v prvem poizkusu razbit na prafaktorje, zato lahko osebno potrdim, da trditve razvijalcev držijo kot pribite.

ashes-dec15-w
Maksimalno število enot ni omejeno, stane pa višanje števila vedno več quante.

Umetna pamet si svoj naziv več kot zasluži. Je kot bakterija in se zna prilagoditi vsem okoliščinam. Seveda sem takoj prestavil na srednjo težavnost, sem pa tudi tam imel občasno težave. Sčasoma sem se sicer na igro navadil, tako da sem večino misij končal v prvem ali drugem poskusu. Na težjih težavnostih začne AI malo goljufati (hitrejša gradnja, več zdravja), nikoli pa, za razliko od nekaterih drugih strategij, ne vidi cele mape ali pa povzroča večje poškodbe. Tudi ostale spremembe so očitne le na najtežjih težavnostih, na najtežji pa je en nasprotnik zmožen premagati tudi do pet igralcev.

Tudi večigralski način ni slab. V njem  se lahko pomerite z drugimi igralci, ti pa zagotovo igrajo drugače od umetne inteligence. Ni važno, kako dovršena je umetna inteligenca, še vedno ne more misliti kot človek. Seveda pa igralci delajo tudi večje napake. Tako na primer ne morejo imeti nadzora nad celotnim zemljevidom ves čas, tako da lahko izvedete diverzijo in nato nasprotnika udarite na drugi strani.

Michael Bayu v ponos

Ob najvišjih nastavitvah in DX12 (za to potrebujete Windows 10) Ashes of the Singularity izgleda naravnost fantastično. Čeprav je teren bolj osnoven in ne-raznolik, boste ob vseh učinkih gledali skorajda filmske bitke. Sami projektili izgledajo izjemno, zaradi raznolikosti pa je nebo polno različnih barv. To je vidno predvsem v večjih bojih, ko projektili letijo vsepovsod. Slednje s sabo seveda potegne potrebo po zmogljivejšem računalniku, saj je igra na najvišjih nastavitvah sistemsko izjemno požrešna, sploh iz grafične kartice zna iztisniti še zadnje drobce zmogljivosti. Težav z njo sicer ne boste imeli, tudi če je vaš računalnik manj zmogljiv. Seveda bo v tem primeru za gladko delovanje grafične nastavitve potrebno prilagoditi. Sam sem igro igral na grafični kartici GTX 970 in (presentljivo) dvojedrnem procesorju Intel Pentium G3258, navitem na 4.5 GHz. Brez težav mi je delovala na visokih nastavitvah, čeprav uradno za igranje potrebujete vsaj štirijedrni procesor.

Zvočna podlaga je všečna, prav tako tudi govor, v redkih trenutkih, ko je prisoten. Dobri so tudi zvočni učinki, ki jih boste poslušali ob vsakem spopadu. Nekako me spominjajo na Star Wars, sploh pri nečloveški frakciji, saj ta uporablja energijska orožja.

ashes-6b
Okolja so raznolika, je pa teren dokaj pust.

Outlast II – prvi igralni posnetek

0

Razvijalec Red Barrels je končno prikazal prvi igralni posnetek za nadaljevanje igre Outlast.

Rocket League – brezplačen preizkus ta vikend

0

Razvijalec Psyonic je razveselil marsikaterega igričarja, ki mu je za ta vikend preprosto zmanjkalo iger.

Blizzard bo spremenil več starih kart

Udarec bodo prejeli predvsem agresivni decki, slabo pa jo je odnesel tudi druid. Veliko od teh sprememb je bilo za pričakovati, vas pa lahko nekatere izmed njih presenetijo.

Ali bomo dobili »Tomahawk« v Counter Strike Global Offensive?!

0

Če brskate po datotekah CS:GO– ja lahko najdete marsikaj zanimivega.

Counter Strike: Global Offensive NOVOSTI!

0

V zadnji posodobitvi smo dobili kar nekaj zanimivih novosti.

John Romero se vrača!

0

John Romero je eno najbolj znanih imen iz igričarske industrije.

Turnir – Starcraft Leagacy of the Void, PWS Invitational 4

0

Prišel je čas, da se končno okrona pravega Legacy of the Void šampiona! Po dveh letih se vrača težko pričakovani PwS Invitational 4 turnir, ki se bo odvijal 23. 4. 2016 v brlogu PwS kapetana ForQQ-ja. 8 najbolj drznih in natreniranih igralcev se bo maščevalo za poraz na predlanskem PwS turnirju, poskušalo poraziti lanskega zmagovalca :zerg: Pajacka, ter se trudilo doseči nesmrtno slavo in zapis v LexiConn.

Tekmovalci na PwS Invitational 4 so:
:zerg: Tilen »Pajack« Omejc [MiA]
:terran: Aljaž »Killerfive« Jeromel [MiA]
:terran: Ajdan »VonComet« Gaberc [MiA]
:zerg: Martin »skoflek« Škoflek [PwS]
:terran: Rok »Zoxx« Cej [PwS]
:zerg: Miha »Sas’ke« Zrimšek [PwS]
:zerg: Timotej »Rivaille« Veras Regent [PwS]
:terran: Andrej »Buzzkill« Miklavčič

Turnirske mape:
Dusk Towers
Frozen Temple
Invader LE
Korhal Carnage Knockout LE
Prion Terraces
Ruins of Endion
Ulrena


Krvavi boj in kvalitetno komentiranje boste lahko spremljali na Conn.si streamu, z začetkom ob predvideno 13:00 uri, turnir pa se bo zaključil v večernih urah. Upamo, da se nam na streamu in twitch chatu pridružite v čimvečjem številu, ter skuhate kvalitetne twitch-paste, saj bodo igre nedvomno zanimive in polne inovativnih buildov, francoskega sira in zahrbtnih strategij.

Predstavitev igralcev:

Aljaž »Killerfive« Jeromel
Rasa: :terran:
Ekipa: MiA
Rojstni kraj: Supply Depot
Nebesno znamenje: +1 attack

Killerfive, znan tudi kot »slovenski terran bonjwa«, se seznanja s StarCraftom že od samih začetkov Wings of Liberty verzije igre, na slovensko turnirsko sceno pa se je prebil v dodatku Heart of the Swarm in sicer na turnirju Conn.Si SC2 HotS Massacre 7, kjer je dosegel 4. mesto. Pred tem turnirjem ga je poznala le peščica na slovenski StarCraft sceni, vendar se je zelo hitro uveljavil in v svoji karieri požel 5 nazivov prvaka. Zmagal je na 5. Conn.Si Masakru ter na Masaker poletnem finalu, kjer je premagal enega tedaj najboljših slovenskih Protossov DeLuxE-a. Prvo mesto je osvojil tudi na turnirjih Starcraft2.si OPEN# 8 in 9 ter MiA Invitational 4. Na slednjem je v razburljivem finalu na LANu v Kranju ponovno premagal DeLuxE-a in končal njegovo StarCraft kariero.

Killerfive je znan po odlični macro igri, dobri obrambi in precej standariziranih buildih. Njegova šibka točka so Protoss igralci s širokim naborom tuberkuloznih strategij, ki pa jih na njegovo srečo na tem turniju ni. Morda njegov največji rival je VonComet, prav tako Terran, s katerim se pogosto srečuje v finalih tekmovanj (npr. OPEN# 8 in 9) ter ga, prav tako pogosto, premaga po zaslugi potrpežljivosti in obrambno-reaktivnega igranja. Killerfive je zelo aktiven v LotV različici igre, srednje aktiven na skype chatu, kjer tu in tam pojamra čez Ultraliske in leteče tanke, ter žal rahlo preveč aktiven v obskurni igri digitalnih kart DankStone. Kljub temu, da je iz Mariborskega okoliša in povrhu še član ekipe MiA, je eden izmed favoritov za zmago na PwS Invitational IV… če mu ne bo ponovno Škoflek prekrižal načrtov!

Trivia:
– je eden izmed ponosnih lastnikov Mutalisk portreta
– v zadnji sezoni HotS dodatka, ko so praktično vsi zapustili igro, je dosegel Grandmaster ligo
– na streamu pogosto, popolnoma brez sramu, vrti pop glasbo
– iz dna srca sovraži Dark Templarje

Ajdan »VonComet« Gaberc
Rasa: :terran:
Ekipa: MiA
Rojstni kraj: nad gozdno mejo
Nebesno znamenje: Trumposaurus

VonComet, po telesu levičar, po umu desničar in častilec pozlačenih Trumpovih ikon. VonComet velja za enega popularnejših StarCraft igralcev na slovenski sceni, večinoma po zaslugi razmeroma rednega streamanja, zelo rednega udeleževanja na turnirjih in še bolj rednega pisanja klobas na skype chat grupi. VonComet je eden najaktivnejših igralcev na slovenski StarCraft sceni – že v Wing of Liberty se je z vsem srcem vrgel v Terran raso in je nikoli, niti za peščico iger, ni zapustil. Na prehodu iz WoL v dodatek Heart of the Swarm se je skupaj s slovensko desnico za nekaj časa potuhnil, nato pa v vsej slavi nastopil z zmago na PwS Invitational II (4:0 v grupi, 3:1 proti drugouvrščenem Dreyanu).

Z več kot 25 turnirji pod pasom, med drugimi tudi na hrvaškem KSET e-sports LANu #3, SteelSeries Arena Season 3 ter Offblast 2013 turnirju, je VonComet dobro brušen igralec in zelo resen nasprotnik. Prvo mesto je dosegel na MiA Invitational 2, PwS Invitational II, ter StarCraft2.si OPEN# 7, 11 in 12. Z zmagama na zadnjih dveh OPEN turnirjih (proti Killerfivu in Sas’ke-ju) je VonComet zmagovalec prvih dveh slovenskih LotV turnirjev. Kot naročeno se bo VonComet tudi na tokratnjem PwS Invitational turnirju v grupi srečal z nevarnim Dota 2 Zerg igralcem Sas’ke-jem, ki ga je za las (3:1) premagal na predzadnjem slovenskem OPEN turnirju.

Trivia:
– navdušenec nad vojnimi videoposnetki ter boji med rusko in gruzijsko mafijo
– ljubiteljski zgodovinar in prebiralec 4chana
– aktiven skype chatter in kontroverzen zagovornik desničarskega ekstremizma
– govori se, da ima na prsih tetoviran napis »make terran great again«

Martin »skoflek« Škoflek
Rasa: :zerg:
Ekipa: PwS
Rojstni kraj: ful daleč od vseh LANov
Nebesno znamenje: Pivo

Škoflek je ponosen zmagovalec prve sezone CAGE FIGHT tekmovanja, kjer je premagal Hellboya, indiga (glih za glih) ter TheForteja (malce bolj komot), in eden bolj sproščenih igralcev StarCrafta. Škoflek sicer ni dosegal zavidljivih rezultatov na slovenskih turnirjih, vendar pa je bil redko izločen brez, da bi pokazal zobe. Tako si je zaradi uspehov na Conn.Si Masakrih prislužil sodelovanje v turnirju Conn.Si Arena, kjer so ga pod seboj pokopali tuji težkokategorniki Ptak, Breach in Gemini.

V Wings of Liberty različici je Škoflek igral brez ekipe in dobro služil na obskurnih slovenskih turnirjih (od 4 do 10 evrov na turnir), nato pa se je pridružil ekipi MiA in na naslednjem Conn.Si Masakru izgubil proti Zergu TheForte. Po tem najnižjem trenutku v njegovi StarCraft karieri ga je ekipa MiA zastonj podarila ekipi PwS, kjer se je iz leta v leto rafiniral ter presedlal iz zahtevne Protoss rase na bolj lagodne in učinkovitejše Zerge, ki jih še dandanes najraje izbere, čeprav obvlada vse 3 rase. Škoflek sicer ni resen kandidat za zmago na PwS Invitational IV, vendar pa ne smemo pozabiti, da je davnega leta 2013 premagal tokratnjega favorita Killerfiva. In to celo s Protossi.

Trivia:
– strasten igralec Team-gamov, kjer velikokrat zmaga sam proti 3 nasprotnikom, ko Sas’ke zapusti igro in prepusti resurse v bolj izurjene roke
– ne mara brokolija brstičnega ohrovta
– govori se, da ima njegova domača vas samo krožno cesto, zaradi česar se ne more udeleževati LANov, hrano pa si mora pridelati sam v zgodnjih jutranjih urah na njivi
– njegov moto je »40 APM v StarCraftu, 400 APM v postelji«
– je mojster žara na PwS piknikih

Rok »Zoxx« Cej
Rasa: :terran:
Ekipa: PwS
Rojstni kraj: puščava pri Nazaretu
Nebesno znamenje: Devica

Zoxx je relativno svež StarCraft igralec, ki je svojo kariero začel na samem dnu v slovenski ekipi PRIME. Znan je po zadnjih treh Starcraft2.si OPEN turnirjih, kjer je enkrat dosegel drugo mesto (OPEN# 10, kjer je za las izgubil proti Pajacku), dvakrat pa se uvrstil v Ro4 (OPEN# 11 in 12). Kljub temu, da je dosegel »zgolj« Ro4, je na poti do tja premagal močne igralce – zasluga, ki jo lahko pripišemo prestopu v profesionalno slovensko ekipo PwS. Na OPEN# 11 je z 2:0 premagal tokratnjega favorita Killerfiva ter vzel igro VonCometu, na zadnjem OPEN# 12 pa je ponovno igral proti Killerfivu in izgubil bitko z živci ter s tem tudi tekmo.

Kljub temu, da ima Zoxx kratko kariero na slovenski sceni, je aktiven igralec in eden bolj obetavnih pomladkov, ki ga bremza bolj kot karkoli drugega njegov odnos do igre. Pričakujemo, da bo z leti, z nekaj zamenjanimi puncami ter v sproščenem okolju PwS ekipe dosegel visoke rezultate – morda bo to novo perspektivno pot začrtal prav na PwS Invitational IV? Kot nalašč sta v grupi oba njegova nemesisa – Pajack in Killerfive…

Trivia:
– zaprisežen zagovornik znanosti, bele rase in slabih šal
– pri rosnih 13 letih se je pridružil radikalni skupini »Jesus hates Zerg«, kjer še danes aktivno poje anti-zergovske napeve v pevskem zboru
– na presenečenje celotne slovenske StarCraft skupnosti je VonCometa označil za komunista
– nekoč je predlagal resen balance change, po katerem bi Archoni po 4 minutah izpuhteli

Andrej »Buzzkill« Miklavčič
Rasa: :terran:
Ekipa: *ga žal nobena noče…
Rojstni kraj: premalo znan, da bi se vedelo..
Nebesno znamenje: Platina

Buttkill Buzzkill je relativno neznan Terran igralec, predvsem po zaslugi tega, ker ga noče v svoje okrilje sprejeti nobena slovenska StarCraft ekipa. Kljub temu pa je puščavniški Terran vztrajen igralec, ki je del slovenske StarCraft scene že od samih začetkov. Čeprav relativno redno, a s premori, igra StarCraft, se ne more pohvaliti z izjemnimi dosežki na turnirjih. Na Conn.si Masakru 4 in 5, ter na Starcraft2.si OPEN# 10 ga je iz turnirja izločil Zerg igralec Pajack, ki je tako postal njegov nemesis. Govori se, da je Buzzkill že večkrat naročil odstranitev Pajacka preko senčnih kotičkov spleta, kot je darknet, a mu zaradi neprepoznavnosti ni nihče zaupal, tako da je Pajack prisoten tudi na tokratnjem PwS turnirju. Najvišji rezultat je Buzzkill dosegel na prvem PwS Invitational turnirju, kjer je v velikem finalu bridko izgubil proti Random igralcu Starbuck-Slayerju indigu. Po porazu se je vdal v prekomerno pitje Radlerja in ni nastopil na turnirju več kot 2 leti.

Buzzkill velja za razgledanega človeka in zelo počasnega tipkarja. Na skype chatu s svojim dolgotrajnim sestavljanjem preprostih stavkov velikokrat zaduši debato in prepodi sodelujoče. Njegov stil igranja je težko opisati, ker je redko prisoten na turnirjih, če pa je, pa se njegovih iger zaradi neznanih razlogov ponavadi ne prenaša na streamu. O njegovi pripravljenosti in načinu igranja v dodatku Legacy of the Void lahko torej zgolj ugibamo, vendar pa smo prepričani, da bo igra proti enem bolj agresivnih PwS Zergov Rivaillu izredno zanimiva. Napovedujemo napet dvoboj, iz katerega bo kot zmagovalec odkorakal pogubi naproti Rivaille, Buzzkill pa se bo za nekaj let skril v senco in z znašanjem nad Platinum igralci načrtoval svoj novi vzpon.

Trivia:
– bojda igra Terran raso, vendar je premalo znan igralec, da bi bili povsem prepričani
– rad pogleda za drugimi ženskami igrami; še posebej ima rad singleplayer igre, ki jih lahko dokonča in nato zavrže
– ni znano, ali sploh ima okus za glasbo
– je eden redkih igralcev, ki je ponosen na svoj, sedaj že davni, preboj v Platinum ligo

Miha »Sas’ke« Zrimšek
Rasa: Pudge :zerg:
Ekipa: PwS (vsaj uradno?)
Rojstni kraj: izkopan pod Sečoveljskimi solinami na polno luno
Nebesno znamenje: Mercator morska sol, 500g

Sas’ke je znan slovenski Dota 2 igralec, ki občasno zažene tudi StarCraft, da ima igro vedno sveže po-patchano. Je član ekipe PwS in goreč občudovalec Brood War scene. Njegov idol v StarCraftu je Jaedong, ki pa, podobno kot on sam, beleži strm upad v performansu in navdušenju nad igro. Sas’ke-ja redko kdo pozna iz turnirjev, saj se jih ponavadi zaradi opravičljivih razlogov ne more udeležiti. Je pa zato zelo aktiven na skype chatu, pogosto tudi med samimi turnirji, na katerih ne igra. Sas’ke je svojo turnirsko kariero pognal proti višavam z zmago na Dota 2 turnirju Battle for Čevap Pride leta 2014. Naslednje leto je nadaljeval uspeh, ponovno v Dota 2 turnirju Radioactive LAN 5, kjer si je njegova ekipa prisvojila srebro. Je pa Sas’ke igral tudi na nekaj StarCraft turnirjih; med drugimi na PwS Invitational I, kjer ga je poteptal Buzzkill, ter na PwS Invitational III, kjer je iz grupe izpadel z rezultatom 0:4. Kljub temu je Sas’ke močan Zerg igralec, saj je v slabih 6 letih, z zagonom dodatka Legacy of the Void, dosegel master ligo. Na Starcraft2.si OPEN# 11 je decembra 2015 pokazal zobe in se prebil preko igralcev kot so TheForte in MMM, preden je njegov osvajalski pohod ustavil VonComet. Struktura bracketa v turnirju se mu je nasmejala in je tako dosegel drugo mesto.

Sas’ke je zelo aktiven pisec na StarCraft skype grupi in glavni vir joda v pogovorih. Čeprav je StarCraft grupo zaradi intenzivnih pogovorov o StarCraftu že večkrat zapustil, se je vedno vrnil (oz. bil vržen nazaj vanjo). Na tokratnjem PwS turnirju bo imel Sas’ke možnost, da se maščuje VonCometu, ki mu je preprečil zmago na decemberskem turnirju. Četudi je z dosegom master lige prenehal z igranjem StarCrafta (očividci pričajo o tem, da je na tujih računil še nedolgo nazaj izgubljal proti bronze in gold ligam), smo prepričani, da bo Sas’ke na PwS turnirju pokazal svojo dobro znano predanost in gorečnost za slovensko turnirsko sceno ter z intenzivnimi pripravami potolkel Terrana VonCometa. Srečno, Sas’ke-san!

Trivia:
– legenda pravi, da je Sas’keja oče nosil 15 let zaporedoma, na rojstni dan, namakati v manjši ribnik na Antarktiki, znan kot Don Juan Pond
– morda bolj kot po svoji blesteči Dota 2 karieri je Sas’ke znan po navduševanju nad japonsko kulturo: najraje ima risanke in pisane figurice iz risank
– je edini TeamPlayer v StarCraftu, ki je več predčasno zapuščenih iger zmagal, kot izgubil na koncu
– znan je po svojem pregovoru, ki pravi: »bolje en drone v jajcu, kot zmaga v žepu«

Timotej »Rivaille« Veras Regent
Rasa: :zerg:
Ekipa: PwS
Rojstni kraj: Steppes of War
Nebesno znamenje: Roach

Rivaille, Timo ali Timogrozni je PwS Heartstone Zerg igralec, ki je morda najbolj znan po svoji agresivni igri in odličnim ZvTjem. Svoj turnirski vzpon je začel v četrti sezoni obskurnega turnirja CAGE FIGHT, kjer je premagal nekaj nerelevantnih igralcev in si prislužil svojih prvih 10 evrov, ki jih je zapravil za sladoled in cigarete. Rivaille je kmalu za tem, še kot igralec slovenske ekipe PRIME, dokazal svojo verziranost v ZvP in na Conn.si Masakru 5 premagal Protossa šibico. V polfinalu ga je raztrgal Zerg igralec Deumos, vendar pa mu je Rivaille vrnil milo za drago na Starcraft2.si OPEN# 6, kjer je najprej premagal Deumosa, nato Killerfiva, na koncu pa se je njegove rušilne moči ustrašil še slovenski profesionalni igralec Starbuck, ki mu je prepustil zmago. Na turnirjih Starcraft2.si OPEN# 7 in 9 je Killerfive obakrat izločil Rivailla in se zapisal v njegovi knjigo nesmrtnih sovražnikov.

Čeprav v tokratnjem turnirju Rivaille ne bo neposredno soočen s Killerfivom, bo lahko svoje maščevanje nad Terran igralci udejanil proti Buzzkillu. Glede na njegovo vztrajnost pri all-inanju v igri z oslabljeno ekonomijo in gorečno tekmovalnostjo, po kateri je znan, dajemo rahlo prednost Rivaillu pred mlačnim in asketskim igralcem Buzzkillom. Vendar pa je ravno umirjenost in premišljenost lahko Buzzkillova prednost – če jo bo le znal izrabiti sebi v prid. Rivaille je divji igralec, ki zelo malo trenira in s svojim poredkim igranjem dosega zelo solidne rezultate. Če ga v zadnjem mesecu niso preveč prevzele brezplačne telefonske igre in zeliščna medicina, je lahko zagoneten nasprotnik vsakemu od igralcev.

Trivia:
– njegov alternativni nickname je plant-lord, vendar Rivaille dobro skriva razloge zanj
– je zelo strasten igralec, ki svoje nasprotnike na LANih pogosto dotolče z rezkimi kriki in grozečim kriljenjem z rokami
– Rivaille je skupaj z Zoxx-om eden najmlajših igralcev na slovenski sceni – po nekaterih podatkih ni še niti študent
– njegov najslabši matchup je po njegovo ZvZ; če bo izgubil proti Buzzkillu, se bo ta podatek najbrž spremenil

Tilen »Pajack« Omejc
Rasa: :zerg:
Ekipa: MiA
Rojstni kraj: temne ljubljanske ulice
Nebesno znamenje: Drone transfer

Pajack velja za enega najboljših slovenskih Zerg igralcev, ki ima za seboj že ogromno turnirskih izkušenj. Na sceno je vstopil kot relativno neznan igralec, saj ni nikoli sodeloval na forumu ali skype chatu, vendar je hitro zaslovel, ko je na Conn.si Masakru 4 brez izgub pometel z vso konkurenco. Šušlja se, da ga je ekipa MiA po uspešnem turnirju ugrabila na poti domov iz Fužin ter ga ima še danes priklenjenega v kleti nekje pri Smledniku, kjer se ohranja pri življenju z zmagovanjem na manjših turnirjih in še nekaterimi drugimi uslugami. Poletje 2013 je bilo Pajackovo, saj je pogosto zmagoval na poletnih Conn.si Masakrih, ali pa je dosegel vsaj Ro4. Pajack se lahko pohvali tudi z zmago na trimesečnem turnirju SGL2 SC2 Druga divizija, ter s (tesno) zmago na PwS Invitational 3, kjer je v finalu s 3:2 dotolkel mladega Protoss igralca DeLuxE-a.

Pajack je zelo resen kandidat za zmago na PwS Invitational IV, vendar pa je le malo znano, če je trenutno v formi, ali pa je podlegel poškodbam nekje v kleti, globoko pod zemljo. Jeseni v letu 2015 smo na Starcraft2.si OPEN# 10 bili priča njegovi zadnji turnirski igri, kjer je na poti proti prvem mestu premagal dva Terran favorita, Killerfiva in Zoxxa. Ali bo tudi tokrat uspešno pariral Zoxxu, ki pridno trenira in joče čez balance, ali pa bo klonil in pristal nekje na turnirskem dnu skupaj z Buzzkillom, Sas’kejem in škoflekom? Samo čas bo pokazal..

Trivia:
– je neozdravljen Heartstone igralec, ki se še vedno trdo bori s svojo odvisnostjo
– Pajack se skoraj nikoli ne pojavi na nobenem socialnem omrežju in nekateri še vedno verjamejo, da je za njegovim nicknameom zgolj alterego upokojenega igralca in profesionalnega casterja OverSiarda
– na PwS Invitational si je Pajack s prvim mestom prislužil 100 evrov, ki jih bojda še danes hrani v žepu kavbojk, saj je priklenjen v kleti.

Grupe:

 

GSL format (dual-tournament format)

Napovedi:

Killerfive VS skoflek
Killerfive, prvak petih slovenskih turnirjev, dosegel GM ligo v zadnji sezoni HotS dodatka, s 60,4% razmerjem zmag proti porazom, imenovan Terran bonjwa. Skoflek, zmagovalec prve sezone nizkoprofilnega tekmovanja CAGE FIGHT, redni zbiratelj bronastih medalj na Conn.si Masakrih, »dosegel« zadnje mesto na tekmovanju Conn.si Arena.
Davnega leta 2013 je skoflek sicer premagal Killerfiva na tekmovanju Conn.Si SC2 HotS Massacre 8, vendar je takrat še igral Protosse, Killerfive pa bojda ni odigral še niti prvih 5 placement matchov. Težka bo, predlagam ne stavite več kot 10 centov na škoflekovo zmago. Predlagana kvota: 150,3 na škofleka.

Pajack VS Zoxx
Pajack ima za seboj skoraj 20 tekmovanj, v katerih je dosegel vsaj Ro4, med temi pa kar 7 zlatih medalj. Zmagal je PwS Invitational III in dosegel tretje mesto na PwS Invitational II. Zoxx (še) ni pretirano znan igralec, saj ima za seboj le 3 turnirje, vendar pa sta 2 od teh v dodatku LotV, medtem ko se Pajack v trenutni verziji StarCrafta še ni dokazal. Boj bo po naših ocenah zelo izenačen.
Če upoštevamo, da je Pajack član ekipe MiA, ki po nekaterih virih strmo drsi v propad na StarCraft fronti (-2 točki) in da je Zoxx bil nekoč član obskurne slovenske ekipe PRIME (-1 točka) dajemo rahlo prednost Zoxxu in priporočamo, da stavite na njegovo zmago vse, kar imate v žepu.

VonComet VS Sas’ke
Ehehehehe :D  (zresni se, Op. Ur.). VonComet se je v svoji StarCraft karieri udeležil več kot 25 slovenskih turnirjev, kjer nikoli ni končal nižje kot v Ro4 (pa še to redko). Redno igra LotV, zmagal je PwS Invitational II ter zadnja 2 turnirja SC2.si OPEN#  11 in 12, v letu 2016 pa je imel kar 81,8% razmerje zmag na turnirjih. Sas’ke si med svoje dosežke šteje zmago na Dota 2 turnirju Battle for Čevap Pride, 0:4 rezultat na PwS Invitational III ter doseg Master lige v LotV.
Čeprav je Sas’ke letos končno dosegel Master ligo, po kateri je prenehal z igranjem ladderja, se bojimo, da zmage proti VonCometu še nima v žepu. Moral se bo izredno potruditi na turnirju, morda celo vstaviti tipko R nazaj v tipkovnico, da bo lahko pariral VonCometu. Priporočamo kokice ob ogledu tekme, ter limonado, da boste lahko odplaknili sol z grla.

Rivaille VS Buzzkill
Rivaille se lahko pohvali z igranjem SC2 kampanje, Heartstona ter telefonskih iger za kratkočasenje, medtem ko so Buzzkillova močna točka trenutno odsotnost na skype chatu, kar skoraj nedvomno pomeni trd trening za prihajajoči PwS Invitational. Oba igralca sta imela v svoji najboljši sezoni 44% razmerje zmag, svoj zadnji vtis na slovenski StarCraft sceni pa sta pustila davnega leta 2013 in 2014, zato bo ta boj imel tudi zgodovinski status.
Glede na to, da je Rivaille vendarle igral malo več kampanje v letu 2016 in ker igra Zerg raso, dajemo rahlo prednost PwS članu. Priporočamo, da stavite z občutkom in ne hlastate za denarjem, saj bo napeto. Tekmo bosta spremljala Greenpeace in P.E.T.A., zato prosimo, da se po porazu Buzzkilla gledalci umaknete s prizorišča, da mu lahko strokovno osebje nudi prvo pomoč in tako ohrani to arhaično vrsto pred izumrtjem.

GL HF, se vidimo v soboto, 23. 4. 2016!

TLDR:
23. 4. 2016, 13:00
STREAM

Vsebina je bila povzeta iz strani STARCRAFT.SI – INDIGO