🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 592

Rocket League prihaja na Xbox One!

0

Nadvse priljubljena igra nogometa z avtomobili prihaja na Xbox One, so sporočili razvijalci Psyonix. Rocket League Xbox izid je predviden februarja 2016, s seboj pa bo prinesel tudi več novih Gears of War in Halo avtomobilov.

Rocket League je prvotno izšel julija tega leta za PC in PlayStation 4. Od takrat igra s svetlobno hitrostjo pridobiva na popularnosti, saj jo zdaj igra že več kot 8 milijonov igralcev.

Oglejte si tudi najnovejše Rocket Leage razširitve: Chaos Run, Portal dodatek in zimske dogodivščine.

 

Galerija novih avtomobilov:

Nova igra God of War razvijalcev

0

Razvijalci igre God of War so razkrili novi projekt. Igra se imenuje Bound in bo ustvarjena v sodelovanju s Sonyjem, kar pomeni, da bo igra prišla le na Sony konzole.

Igra ne igleda kot nekaj, kar bi pričakovali od teh razvijalec zaradi same God Of War igre, od katere se Bound vsaj na prvi pogled kar močno razlikuje, kot lahko vidimo v napovedniku spodaj.

[youtube id=”H3TpgIjefGQ” align=”center” mode=”normal” autoplay=”no” maxwidth=”720″]

Razvijalci so igro opisali kot 3D platformer, ki bo zelo osredotočen na pripovedovanje dokaj odrasle zgodbe. A so za tiste, bolj “hardcore” igralce, prav tako pripravili veliko najrazličnejših težavnih ugank in sestavljank.

Kar se tiče performanca, Bound obljublja 60 sličic na sekundo v 1080p resoluciji. Po besedah enega izmed razvijalcev, so porabili kar eno leto za samo optimizacijo igre.

Datum izida žal še ni znan, naj bi pa ga pa izvedeli v roku enega tedna.

 

Galerijo slik te igre si lahko ogledate spodaj:

 

Rocket League dosegel 8 milijonov igralcev + Chaos Run dodatek

0

Igra v kateri igramo nogomet z avtomobili imenovana Rocket League je dosegla nov mejnik.
Razvijalci Psyonix so sporočili, da je igra presegla 8 milijonov igralcev. To je za Rocket League in Psyonix velik dosežek in zato ni nič čudnega, da zadnje čase vidimo tolikšno število novih dodatkov za to igro.

[youtube id=”KZmpDgt-wbg” align=”center” mode=”normal” autoplay=”no” maxwidth=”720″]

Ker smo že ravno pri dodatkih, nedolgo nazaj je izšla razširitev imenovana Chaos Run, ki nogometno igrišče spremeni v
post-apokaliptičen wasteland v stilu Mad Maxa.

Vse kar vsebuje Chaos Run razširitev:

    • 2  Battle-Cars, Ripper and Grog
    • 12 Decals (six for each new Battle-Car)
    • 2 Paint Types (Camo and Sun-Damaged)
    • 2  Wheels (Ripper and Grog)
    • 2 Rocket Trails (Sandstorm, Nuts and Bolts)
    • 3 Toppers (Boombox, Cow Skull, Mohawk)
    • 3 Antennas (Bomb Pole, Radioactive, Retro Ball – Wasteland)
    • 5 Trophies (PS4) and Achievements (Steam)

 

Oglejte si tudi Rocket League dodatka z zimskimi dogodivščinami in Portal tematiko.

Najdražji predmeti v igrah, ki so bili prodani za pravi denar

0

Pogledali smo si šest najdražjih virtualnih stvari v video igrah, ki so bile kdajkoli prodane za pravi denar:

#6 World Of Warcraft character – $9000

#5 Dragon Slaying Sabre (Age of Wulin) – $16,000

#4 Ethernal Flames Pink War Dog  (Dota 2) – $38,000

#3 Amsterdam (Second Life) – $50,000

#2 Crystal Palace (Entropia Universe) – $330,000

#1 Club Neverdie (Entropia Universe) – $635,000

 

[youtube id=”twFR2IamxaQ” align=”center” mode=”normal” autoplay=”no” maxwidth=”720″]

Video: Prvi koraki v Hearthstonu

Pozdravljeni v video seriji Hearthstone za začetnike! Tu vam Borut “Xsodo” Todorovič predstavim kako uspešno pričeti vašo Hearthstone kariero. V prvem delu se osredotočimo na dober začetek, kateri so vsi questi za novince, koliko vam prinesejo, v katerem vrstnem redu naj jih opravimo, kam naprej in tudi česa se raje na začetku izogniti.

Veliko užitkov pri ogledu ter bodočih uspehov in zmag!

[iframe id=”https://www.youtube-nocookie.com/embed/BBx_KRaxG_I” align=”center” mode=”normal” autoplay=”no” maxwidth=”700″ grow=”no”]

V prihodnjem delu si bomo ogledali dnevne opcije za služenje golda.

Najtežje Boss bitke

0

Skozi zgodovino video iger smo se soočili s številnimi težko premagljivimi šefi. Skoraj vsaka igra ima vsaj enega.
Ustvarili smo seznam tistih, s katerimi smo se najbolj namučili.

 

Hitler – Wolfenstein 3D

Hitler je zadnji šefe v legendarni klasiki Wolfenstein 3D. Je zelo hiter in močan ter poln življenjskih točk, zato si pred soočenjem z njim ustvarite zvrhano zalogo zdravja in municije, saj jo boste še kako potrebovali.

 

Goro – Mortal Kombat

GoroRenderMKX

Goro, Goro, Goro. To je brez dvoma eden izmed najtežjih nasprotnikov s katerimi sem se kdajkoli soočil. Ta štiri roki možicelj se mi je zmeraj zdel nepremagljiv, saj ko te je ta orjak prijel, je bilo praktično že konec igre.

 

Vergil – Devil May Cry 3

Vergil-from-DMC-3-vergil-26400055-1024-768

Vergilov način borbe je sicer dokaj predvidljiv, zato ga ni tako težko udariti, ko se pojavi prava priložnost. Ko konča enega izmed svojih številnih kombov, nekaj časa ostane ranljiv in takrat je pravi čas za napad.

 

Diablo – Diablo 3

maxresdefault

Bitka s tem šefom vsebuje tri stopnje, ki postajajo vse bolj in bolj težavne. Prva še ni noben problem, a v drugi, ko ustvari temačne klone tvojega heroja pa bitka postane bistveno težja. Ker te ti svori neprestano napdajo, moraš najprej opraviti z njimi, preden lahko nadaljuješ bitko z Diablom.

 

Smoug in Ornstein – Dark Souls

maxresdefault (1)

Mislim, da se bo večina strinjala, ko bom rekel, da sta Smoug in Ornstein ena izmed najtežjih šefov v zgodovini video iger, še posebaj, ker se moramo boriti z obema istočasno. Čeprav sta oba skoraj nepremagljiva, se mi zdi ,da je Smough vseeno nekoliko lažji.

 

Mike Tyson – Mike Tyson’s Punch Out

56303-Mike_Tyson's_Punch-Out!!_(USA)-6
Mike Tyson velja za najtežje premagljivega šefa v zgodovini video iger. Stvar je v tem, da si moral z enim življenjem premagati cel bataljon pretepačev, preden si sploh srečal Tysona. Posledično si do njega prišel s skoraj nič življenja in zato si moral odigrati skorajda popolno, če si ga hotel premagati. Mike je bil povrh tega še zelo hiter, močan in nepredvidljiv nasprotnik. Bravo tistim veteranom, ki jim je uspel ta podvig.

C’Thun – World of Warcraft

cthun

World of Warcraft ima veliko težkih šefov vendar C’Thun (pred popravkom) je brez dvoma tisti, katerega bi vsak WoW veteran postavil na mesto najtežje premagljivega.

Black Desert Online prehaja v prvo Beta fazo

0

Black Desert Online je ena izmed trenutno najbolj pričakovanih prihajajočih MMORPG iger.
Razvijalci Daum Games so najavili prvo Beta testiranje, ki se bo pričelo čez dobra dva tedna. Natančneje, v sredo 16. decembra ob 8. uri in bo potekalo vse do torka 22. decembra do iste ure.

Kot je bilo na voljo že v Alfi, bodo tudi tokrat igralci lahko izbirali med klasi kot so: Warrior, Sorceress, Berserker, Ranger, in Wizzard. Na voljo pa bo tudi klasa na katero so razvijalci še posebaj ponosni imenovana Tamer, ki pa ne bo na voljo takoj ob samem izidu, ampak za enkrat le v tej Beti.

Zelo kratek razvijalčev Tamer video si lahko ogledate spodaj.

Black Desert Online prednaročila so že na voljo na uradni spletni strani igre.

[youtube id=”_Q82yVYegyg” align=”center” mode=”normal” autoplay=”no” maxwidth=”720″]

 

Novi GTA5 mod – 4K teksture, izboljšave vozil, orožja in več!

0

Izšel je novi “fan-made” Grand Theft Auto 5 PC mod imenovan The Pinnacle of V, ki spremeni ali izboljša skoraj vse elemente igre.

Mod izboljša vizualne in zvočne efekte ter omogoča 4K teksture. Prav tako je prinesel nekaj globjih sprememb, kot so: bolj dinamični medsebojni odnosi (med policijo, tolpami, živalmi in igralcem), izboljšano in bolj realistično obnašanje orožja, boljše upravljanje vozil in več!

Celoten seznam izboljškov lahko najdete tukaj.

“Not only is this a visual enhancement, but literally every aspect of the game has been tweaked, adjusted, and fine tuned to create the most realistic, stunning, and immersive Grand Theft Auto experience to date,” pravi opis moda.

Za prenos obiščite sledečo povezavo.

Spodaj si lahko ogledate galerijo slik, ki lepo prikaže vizualne izboljšave igre.

Rocket League bo dobil Portal dodatek

0

Ustvarjalci Rocked Leaguea Psyonix so naznanili partnerstvo z Valve in skupaj nam bodo prinesli novo razširitev s Portal tematiko. Dodatek bo prispel 1. decembra za PC, vseboval pa bo variacijo Portal predmetov, katere bo moč pridobiti s preprostim igranjem.

Tukaj je seznam vseh predmetov ki se bodo teleportirali v Rocket League:

-Cake (Topper)
-Conversion Gel (Rocket Trail)
-Propulsion Gel (Rocket Trail)
-Repulsion Gel (Rocket Trail)
-Aperture Laboratories (Antenna)
-Cake Sticker (Antenna)
-Companion Cube (Antenna)
-Personality Core (Antenna)
-PotatOS (Antenna)

Rocket League dodatek z zimskimi dogodivščinami si lahko ogledate tukaj.

Pop zvezdnik ustvaril League of Legends ekipo

0

Taiwanski pop zvezdnik Jay Chou se je odločil, da bo ustvaril svojo League of Legends ekipo z imenom MRJ. Cilja na to, da bo ekipa igrala že naslednjo sezono v Taiwanski regiji.

To verjetno ni nobeno presenečenje za njegove oboževalce, saj je Jay Chou že dolgo nazaj priznal, da je velik fan  League of Legends. Jay je v začetku tega leta postal tudi obraz igre in tiskovni predstavnik za Kitajsko. Nazadnje, ko je streamal sebe igrati LoL, je presegel kar 16 milijonov gledalcev.

Najbogatejši razvijalci mobilnih iger

0

Naj vam bo všeč ali ne, mobilno igranje je ogromno in se bo le še povečevalo, saj ima v lasti kar eno tretjino $74.2 miljard velikega trga. Sestavil sem seznam petih najbolj profitabilnih razvijalcev mobilnih iger, ki temelji na zaslužkih lanskega leta.

Clash-of-Clans

SuperCell Games

Znani po: Clash of Clans

SuperCell Games 2014 zaslužek: $1,8 milijard

Verjetno ni nobeno presenečenje, da je SuperCell Games zasedel prvo mesto. Clash of Clans je njihova največja in najbolj profitabilna igra, ki ima povprečno kar štiri milijone igralcev prijavljenih istočasno.
Zaradi takšne uspešnosti pri SuperCell zaslužijo kar 5,5 milijonov zelencev na dan in so s tem najbolj profitabilen razvijalec mobilnih iger. Kar je mogoče še bolj zanimivo, je to, da ima SuperCell zaposlenih le okoli 150 oseb, medtem, ko jih imgajo njihovi največji konkurenti vsaj 1000.

 

Puzzle and Dragons

Gungho Online Entertainment

Znani po: Puzzle and Dragons

Gungho 2014 zaslužek: $1,5 milijard

Igra Puzzle and Dragon razvijalcev Gungho Online Entertainment je bila prva mobilna igra, ki je podjetju prinesla 1 bilijon dolarjev. Sodeč po SuperData raziskavi Gungho zaslužijo s Puzzle and Dragons povprečno odličnih 11,89 dolarjev na igralca, kar je mnogo več od Clash of Clans, kateri zaslužijo 1,31 dolarja na igralca. Od izida Puzzle and Dragons je igro preneslo 50 milijonov igralcev, kar je vodilo v sodelovanje z Nintendom za igro Puzzle & Dragons Z na Nintendo 3DS.

 

Candy Crush Saga

King Digital Entertainment

Znani po: Candy Crush Saga

King 2014 zaslužek: $1,3 milijard

Candy Crush je igra, kateri se nobena ženska s pametno napravo, kar jih poznam ne mora upreti. Prvotno je izšla leta 2012 za Facebook, iOS, Android, Fire OS, Windows Phone in Tizen. V letu 2014 so igralci za in-game nakupe zapravili kar 1.3 milijone dolarjev.

 

Game of War

Machine Zone

Znani po: Game of War

Machine Zone 2015 zaslužek: $600 milijonov

Kjub veliko neprijetnostim na sodišču, Machine Zone še vedno spada med najbolj profitabilne razvijalce. Njihova najbolj uspešna igra Game of War je izšla leta 2013 a je popularnost pridobila šele čez eno leto, ko so razvijalci v marketing vložili 40 miljonov dolarjev in na pomoč poklicali ameriško igralko in manekenko Kate Upton.

 

Marvel Contest of Champions

Kabam

Znani po: Marvel: Contest of Champions

Kabam 2014 zaslužek: $400 milijonov

Vstavite “Marvel” v naslov igre in zagotovo boste vzbudili interes. Marvel: Contest of Champions je od izida preneslo okoli 40 milijonov igralcev, podjetju pa je generiral približno 100 milijonov zelencev. Te številko se bodo le še povečevale, saj se bo Kabam po $120 milijonski investiciji kitajskega podjetja Alibaba širil tudi na kitajskem.

 

 

Zastonj PES 2016 za PS4 in PS3

0

Japonski razvijalec Konami je sporočil, da bo zastonjska različica športne igre PES 2016 izšla 8. decembra za PlayStation 4 in PS3. Različica za Xbox konzole ni bila najavljena.

Prihajajoča različica igre je bila opisana kot “začetniška verzija”, ki bo vsebovala Exhibition Mode s sedmimi ekipami: Bayern Munich, Juventus, AS Roma, Brazil in Francija (ostili dve ekipi nista bili razkriti). Na voljo bo tudi Training način in mcClub podpora ter online in offline igranje.

Pri Konami so povedali tudi, da bo zastonjska različica PES 2016 dobivala redne igralne in vsebinske posodobitve skozi celotno PES 2016 sezono.

[youtube id=”nGZDAUqLr7E” align=”center” mode=”normal” autoplay=”no” maxwidth=”720″]

Gothic 2 v letu 2015

0

Gothic II. Legendarna RPG igra, ki je izšla davnega leta 2002, bo tako kmalu praznovala svoj 13. rojstni dan. Pred kratkim pa so pridni oboževalci ustvarili dve modifikacije, ki igro vsaj malce olepšajo.

Rocket League zimske dogodivščine

0

Razvijalci Psyonix so sporočili, da se bodo v Rocked League od 14. decembra pa vse 4. januarja odvijale razne zimske dogodivščine.

Dodan bo novi Mutator imenovan Snow Day, ki bo nogometno igrišče prekril s snegom in žogo zamenjal za hokejski pak.

Dodanih bo tudi sedem novim zimskih predmetov, katere boste lahko dobili z običajnim igranjem, a so možnosti, da jih boste dobili, manjše kot pri običajnih predmetih. V kolikor jih boste dobili do konca zimskih dogodivščin, jih boste lahko obdržali za zmeraj.

 

Celoten seznam zimskih predmetov:

  • “Xmas” Rocket Trail
  • “Blitzen” Topper
  • “Christmas Tree” Topper
  • “Sad Sapling” Topper
  • “Santa” Topper
  • “Candy Cane” Antenna
  • “Holiday Gift” Antenna

 

 

 

Najbogatejši e-športniki

0

Zdaj, ko se tekmovalna eŠport scena širi s svetlobno hitrostjo si veliko profesionalnih igralcev priigra prava bogastva. Skozi zgodovino eŠportov je DotA 2 podelila največ denarja – kar več kot 50 milijonov ameriških dolarjev. Sledi pa ji League of Legends s prav tako velikim zneskom – 23,5 milijona dolarjev. Delež tega denarja pobere veliko igralcev, a večina ostane med najboljšimi.

Tu je seznam najbogatejših eŠportnikov različnih iger.

Upoštevan je le denar iz nagradnega sklada turnirjev.

Saahil “UNiVeRsE” Arora: DotA 2 – $1,9 milijona

Saahil “UNiVeRsE” Arora

Sodelival je na DotA 2 mednarodnih turnirjih že vse od začetka. UNiVeRsE se je skupaj z ekipo Evil Geniuses uvrstil na prvo mesto na mednarodnem turnirju 2015 in si skupaj z ekipo priigral 6,6 milijona ameriških zelencev. Bil je tudi predlagan za MVP tega turnirja.

 

Jae Dong “Jaedong” Lee: StarCraft: Brood War – $604,000

Jae Dong “Jaedong” Lee

Jaedong se je udeležil že več kot 90 StarCraft tekmovanj in je bil prvi eŠportnik, ki si je priigral več kot 500 tisočakov.

 

Min Chul “MC” Jang: StarCraft II- $501,000

Min Chul “MC” Jang

MCjeva kariera se je pričela v StarCraft: Brood War, a je bil prvi Korejski profesionalni eŠportnik, ki je prestopil na StarCraft 2. S svojim načinom igranja si je pridobil vzdevek “boss toss”. Zmagal je na večjih StarCraft 2 tekmovanjih, kot sta Intel Extreme Masters in svetovno prvenstvo. 18. Junija 2015 se je poslovil od kariere in se upokojil.

 

Jae Ho “Moon” Jang: WarCraft III – $464,000

Jae Ho “Moon” Jang

Moon je kariero začev z WarCraft 3: Frozen Throne leta 2003, ki ga je nato leta 2012 zamenjal za StarCraft 2. Čeprav v StarCraftu 2 ni bil tako dober kot v WarCraftu 3, njegove legendarne tehnike igranja Night Elfa nikoli ne bodo pozabljene

 

Johnathan “Fatal1ty” Wendel: Various – $456,000

Johnathan “Fatal1ty” Wendel

Fatal1ty je eden izmed prvih uspešnih eŠportnikov na svetu. S svojo kariero je začel leta 1996, tekmoval pa je v igrah kot so Doom 3, Quake 3 Arnea, Quake 4 in Painkiller. Zdaj, ko ne tekmuje več, si je ustvaril uspešno kariero s prodajanjem gaming opreme.

 

Patrik “f0rest” Lindberg: Counter-Strike – $359,000

Patrik ”F0rest” Lindberg

f0rest je Švedski igralec, ki je svojo Counter Strike kariero začel leta 2005 in se pridružil ekipi Fnatic s katero je najbolj blestel in postal najbogatejši Counter Strike igralec. Kasneje je igral za ekipo SK Gaming pri katerih je igral vse do leta 2012, zdaj pa se bori za Ninjas in Pyjamas v Counter Strike: Global Offensive. Velja za enega izmed najboljšig CS igralcev vseh časov.

 

 

Sang Hyeok “Faker” Lee: League of Legends – $311,000

Sang Hyeok “Faker” Lee

Eno leto po korejskem izidu League of Legends, je bil Faker lastno ročno izbran iz solo igre iz strani SK Telecoma. Veliko profesionalnih igralcev trdi, da je Faker najboljši LoL igralec na svetu. Znan je po njegovem agresivnem načinu igranja.

 

Vir: https://www.esportsearnings.com/

HearthStone svetovno prvenstvo 2016 – nagradni sklad v višini enega milijona

0

Danes so iz Blizzarda sporočili načrte za Hearthstone svetovno prvenstvo 2016 v katerem se bo 16 najboljših igralcev
pomerilo za delež kar enega milijona dolarjev celotnega nagradnega sklada in pa seveda naslov prvaka.

2970490-hwc2016_roadmap_hs_lightbox_ck02_950x1413

Za samo kvalifikacijo na svetovno prvenstvo bodo igralci morali igrati veliko Ranked iger in na večjih Hearthstone LAN ter
online turnirjih na katerih se bodo borili za nagrade v višini 100 tisoč dolarjev.

Vse skupaj bodo štirje večji turnirji, ki bodo odločali, kateri igralci si zaslužijo mesto na svetovnem prvenstvu – trije sezonski in pa zadnji “Last Call Invitational” turnir v vsaki regiji.

V4SMZRYZ5AHB1448099121946

Prvi dogodki v povezavi z 2016 Hearthstone svetovnim prvenstvom bodo potekali od 26. do 29. novembra na prihajajočem DreamHacku, kjer si bodo igralci že lahko začeli nabirati točke za svetovno prvenstvo.

Več informacij o Hearthstonovem svetovnem prvenstvu lahko najdete na sledeči povezavi.

Aeon of Strife – prva MOBA

0

Kjer se je vse začelo:

Prepričan sem, da ste brez dvoma že vsi slišali za tako imenovane Multiplayer Online Battle Arena oziroma na kratko MOBA igre. To je trenutno najbolj popularen PC žanr v katerem sta dominantni igri Defense of the Ancients 2 in League Of Legends, ki pa je hkrati tudi najbolj profitabilna igra na svetu s prisluženim kar odličnim enim bilijonom dolarjev lansko leto.
A kje se je vse skupaj sploh začelo?
Leta 1998 je Blizzardov prvotni StarCraft dobil urejevalnik mape imenovan “StarEdit”, kateri je igralcem omogočal dokaj kreativno sestavljanje osebnih map. To je bil tudi rojstni kraj dveh popularnih PC žanrov: Tower Defense in Moba. Veliko ljudi misli, da je bila prva DotA igra, katera je bila spočeta v Warcraft 3 urejevalniku tudi prva igra MOBA žanra, a se motijo. DotA je bila le tista, ki je ta žanr porinila naprej in ga naredila popularnega. Zares prva MOBA igra pa se je imenovala Aeon of Strife ali na kraftko: AoS.

Aeon-of-strife

Aeon of Strife – prva MOBA

Kot sem že omenil, Aeon of Strife je bila igra ustvarjena v StarCraftovem urejevalniku mape in je veljala za čisto prvo MOBA igro. Vsebovala je bolj kot ne vse elemente, katere najdemo tudi v MOBAh modernega časa. Ponujala je boj med dvema nasprotnima ekipama, tri potno mapo, razne Ai-možiclje (minione/creepe, nevtralne) in RPG elemente.

SC1-Aeon-of-Strife

Sam Aeon of Strifa na žalost nikoli nisem igral čeprav sem velik oboževalec MOBA žanra. AoS je odigral veliko in pomembno vlogo v gaming svetu in brez njega danes mogoče ne bi bilo iger, katere vsi tako radi igramo.

 

Star Wars: Battlefront + grafični mod = najboljša grafika dosedaj?

0

Star Wars: Battlefront je že od prvih slik navduševal s svojo grafično podobo. Pred kratkim pa je pridobil olepšavo, ki grafiko dvigne še stopničko višje.

Just Cause 3 PC sistemske zahteve

0

Do izida igre Just Cause 3 je le še slab teden in zdaj je bil res že skranji čas, da so razvijalci Avalanche Studios z nestrpnimi oboževalci franšize delili računalniške sistemske zahteve.

Kot je zdaj že vse bolj in bolj običajno, bo tudi Just Cause 3 od vašega računalnika zahteval 64-bitni operacijski sistem in vsaj 2GB video rama:

Minimum:

  • OS: Vista SP2, Win 7 SP1, Win 8.1 (64-bit required)
  • CPU: Intel Core i5-2500K, 3.3 GHz / AMD Phenom II X6 1075T 3 GHz
  • Memory: 6 GB RAM
  • Graphics: Nvidia GeForce GTX 670 (2 GB) / AMD Radeon HD 7870 (2 GB)

Priporočeno:

  • OS: Vista SP2, Win 7 SP1, Win 8.1 (64-bit required)
  • CPU: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz / AMD FX-8350, 4.0 GHz
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: Nvidia GeForce GTX 780 (3 GB) / AMD R9 290 (4 GB)

 

 

Rainbow Six Siege dobrodelni turnir

0

Izid Ubisoftove taktične streljačine Rainbow Six: Siege je že praktično pred vrati. Zato se bo, kot predhodno proslavljanje prihoda igre ob 23. uri pričel deset tisoč dolarski dobrodelni turnir v Los Angelesu, kjer se bodo najboljše ekipe iz prejšnjih turnirjov ter ekipe slavnih borile, da dokažejo kdo je najboljši med najboljšimi. Sam prenos v živo se bo začel ob 23. uri, a glavni dogodek se bo pričel šele jutri ob treh zjutraj.

Zato kakšna skodelica kave prav zares ne bo prišla odveč saj bo noč še dolga.

[twitch id=”rainbow6″ align=”center” mode=”normal” autoplay=”no” maxwidth=”720″]

Igra bo izšla 1. decembra za PC, Xbox One in PS4.

Priporočamo, da si ogledate tudi Rainbow Six: Siege sistemske zahteve