🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 462

Nvidia napovedala pošastno grafično kartico Titan RTX

0

Pisali smo že o tem, kako je grafični gigant Nvidia večjim tehničnim YouTube kanalom poslal zgodnje kopije novega grafičnega težkokategornika in pred kratkim je zadeva postala tudi uradna. Dočakali bomo novo grafično kartico Titan serije, poimenovano Titan RTX.

S pregrešno dragim letošnjim izidom GeForce RTX 2080 Ti, katere cena se je na evropskem trgu takrat gibala nad 1.000 €, se je uveljavilo mnenje, da namerava zamenjati Titana na vrhu visokocenovnih grafičnih kartic. Ampak kot se je izkazalo, zeleni tabor še vedno skriva asa v rokavu, in to pregrešno dragega asa. Danes so namreč razkrili Titan RTX, znan tudi kot “T-Rex”, nov mejnik, kar se tiče dragih grafičnih kartic. Njegova cena bo namreč znašala okoli 2500 €.

Vsekakor gre za pošastnega novinca. Kot predhodnik Titan V se bo tudi RTX zasidral na mesto najprestižnejše grafične kartice na trgu, njen fokus pa bo namesto na igre šel na kombinacijo iger in podatkovne obdelave, z osredotočenostjo na umetno inteligenco, podatkovno znanost in ustvarjanje vsebine. Prvak TU102 GPU se tako ponaša z 72-namenskimi RT jedri za realnočasoven “ray tracing” in 576-tenzorskimi jedri. Glede tega, gre za identične številke, s katerimi se ponaša tudi GeForce RTX 2080 Ti.

Glede na to, da uradni podatki niso specificirali količine CUDA jeder, smo več informacij dobili od uradnega tiskovnega predstavnika Nvidie. Potrdil je, da bo nov Titan vseboval več CUDA jeder od RTX 2080 Ti, kar 4.608 napram 4.352.

Številka je identična kot pri Quadro RTX 6000 in RTX 8000 profesionalnih grafičnih karticah, a vseeno nižja kot pri predhodniku Titan V, v katerega so uspeli spraviti kar 5.120 CUDA jeder. A seveda so jedra nove grafične kartice bolj učinkovita kot pri stari Pascal seriji in kljub manjšem številu lahko pričakujemo nov mejnik pri izvajanju kompleksnih opravil – za nekje 8 % višjo zmogljivost kot pri RTX 2080 Ti.

Delo s podatki potrebuje veliko več spomina kot igranje iger, zato se Titan RTX lahko pohvali tudi s 24 GB najnovejšega GDDR6 pomnilnika, za skupno podatkovno širino 672 GB na sekundo. Torej dvakrat več kot RTX 2080 Ti, ki vsebuje “le” 11 GB grafičnega pomnilnika.

Nov Titan bo imel tudi nadgrajen hladilni sistem z dvema ventilatorjema, ki smo ga sprva lahko zasledili pri klasičnih RTX grafičnih karticah, s to izjemo, da aluminijasto površje obliva zlata barva namesto srebrne.

Izid trenutnega prvaka lahko v Evropi pričakujemo pozneje v decembru, pričakovana cena pa se bo gibala okoli 2 500 €. Po zaslugi višjega števila CUDA jeder bo v igrah po zmogljivosti definitivno prehitel trenutno najzmogljivejšo RTX 2080 Ti, a seveda je treba v obzir vzeti tudi dvakrat višjo ceno.

Tako za vse, ki želite najmodernejšo 4K izkušnjo na 144 Hz, razmerje med zmogljivostjo in ceno niti približno ne doseže “starejših” grafičnih kartic, saj, kot smo že poročali, še RTX 2080 Ti ne predstavlja ravno dobre zmogljivosti glede na zadano ceno.

Tale of Two Wastelands je mod, ki združi Fallout 3 in Fallout: New Vegas v eno ogromno igro

0

Fallout 3 ter Fallout: New Vegas sta precej podobni igri, saj sta sta bili obe zgrajeni na istem pogonu. A če je trojko razvil studio Bethesda, je New Vegas produkt razvijalca Obsidian Entertainment, katerega člani so tudi izvirni razvijalci Fallout vesolja.

Kljub temu vsebuje New Vegas novejšo iteracijo pogona, ki doda večjo stabilizacijo ter nekatere nove funkcije, kot so izbiranje spremljevalcev, kovačenje, modificiranje orožij ter izbojšanjo podobo.

Seveda so se igralci takoj začeli spraševati, kako bi tretji del prenesli v bolj posodobljen motorček, ki se veliko manj ruši. Modderska skupnost je to vprašanje začela reševati že leta nazaj in rodila se je modifikacija Tale of Two Wastelands. Ta ne prenese samo F3 v novejši pogon, ampak nam omogoča preigravanje tako trojke kot New Vegasa v eni sami kampanji.

Kot že rečeno, mod je izšel že nekaj časa nazaj, a smo sedaj končno dočakali različico 3.2, ki je močno predelana verzija Tale of Two Wastelands. Knjižica sprememb šteje kar 30.000 vrstic in si jih lahko preberete na sledeči povezavi.

Za igranje boste seveda potrebovali kopiji igre New Vegas ter Fallout 3, zadeva pa je precej nekompatibilna z drugimi modi, zato se priporoča frišna namestitev obeh naslovov.

Tale of Two Wastelands si lahko prenesete tule.

Fallout 76 – Recenzija | Uživancija na berglah |

Fallout uvrščam proti vrhu mojih najljubših franšiz. Enostavno je nekaj neverjetno razburljivega v tem post-apokaliptičnem svetu, kjer sam kuješ svojo usodo in ti nihče ne ukazuje naokoli, če seveda priložnostno ne odšteje mastnih denarcev. Omogoča ti razprtje kril in oblet celotne radioaktivne dežele, v bajki raziskovanja, kvestanja in izvajanja genocida nad najbližjim naseljem Legije. Ja, Cesar, ne briga me, koliko se trudiš ohraniti rimsko vojaško strukturo in stil, zame si še vedno razbojnik s fetišem na nasilje ter razkosavanje živih nasprotnikov… Skratka, Fallout je poln zanimivih NPC-jev, nevarnih sovražnikov in duhovitih ter koristnih pomagačev in vsakdo najde nekaj zase, pa najsi je mahnjen na zgodbo, zbiranje plena ali raziskovanje opustošene Mojave puščave. A kaj… kaj, če vzameš osnovno idejo, iztrgaš vso populacijo ter jo površno nadomestiš z dejanskimi igralci v stilu stereotipnega MMORPG-ja? No, potem smo prišli 71 Fallout-ov v prihodnje, v obdobje Fallout 76.
Hja, nekomu pri Bethesdi se je zdelo oskubljanje radioaktivne kokoške odlična ideja, mislim, le kaj bi lahko šlo narobe? Par tednov kasneje Ted Howard najverjetneje že razmišlja o sepuku, saj igralci skorajda soglasno razburjeno žlobudrajo, da je Fallout igra brez duše, oziroma po domače rečeno – Fallout brez Fallouta. Naokoli letijo besede, kot so “ponavljajoč se dolgčas”, “zanič spletno igranje” in “to je tako bedno, stari. Pejt raje igrati Red Dead Redemption.” A kljub vsemu temu zna nadvse popularen trend sranja po sami igri biti pretiran in je usmerjen bolj v smer Bethesde. Po mojem zaradi številnih kritik nekatere dobre plati novega Fallouta ostanejo skrite in govoril sem s kar nekaj igralci, ki jim je igra nadvse všeč. Zato je danes moj cilj, da povsem ignoriram kontroverzno splošno mnenje zombijev, ki v eno mrmrajo ene in iste stavke. Seveda to ne pomeni, da mislim ignorirati vse težave in verjemi mi, teh je kar nekaj. Ne, želim zgolj prikazati lastno plat, ki sem si jo ustvaril med 30 urami igranja. A dovolj uvoda. Hitro naprej na recenzijo, saj že čutim, da novo naselje potrebuje mojo pomoč.

Razvojna ekipa: Bethesda Game Studios
Založnik: Bethesda Softworks
Platforme:
PC, XOne, PS4
Datum izida: 14.11. 2018
Cena: 59.99€

Zvrst: Peskovniški RPG

Jutri brcamo virtualno žogo v Koloseju!

0

Že nekaj časa nazaj smo napovedali FIFA 19 turnir in ta dan dogodka bo končno napočil že jutri, 2.12.2018!

Turnir organizira novonastalo podjetje BetOnYourself in njihov prvi dogodek bo zelo odmeven. Namreč jutri se bo v ljubljanskem Koloseju preko 400 najboljših slvoenskih virtualnih nogometašev spopadlo za prestol najboljšega. A za za svojo prevlado ne bodo poplačani samo z laskavim naslovom, saj si bo najboljša dvojica prislužila izlet v toplejše kraje, na sanjsko lokacijo vsakega pravega nogometaša. Pot jih bo namreč zanesla v Španijo, natančneje v Santiago Bernabeu, kjer si bosta lahko ogledala tradicionalni El Clasico, nagrada pa vključuje vse zahtevane stroške kot je letalska karta, nočitev ter vstopnici za ogled spektakla.

Ravno švoh niso niti ostale nagrade. Drugo-uvrščena se bosta lahko prepirala za lastništvo povsem nove konzole PlayStation 4, dobitnika bronastih medalj pa se bosta lahko zabaval z novo igro FIFA 19.

Poskrbljeno bo tudi za obiskovalce. Dogodek bo povezoval streamer Dino “Dinotti” Hajderović, ki bo s svojimi govorniškimi spretnostmi in neponovljivo angleško izgovorjavo poskrbel za obilico smeha v dvorani. Če pa njegovo vodenje slučajno komu ne bo izvabilo nasmeha na obraz, bosta za to poskrbela Perica Jerković in Žan Papić, ki bosta z več stand-up nastopi nasmejala tudi tiste najbolj zadržane goste.

Nobena prava prireditev ne gre brez glasbe zato bo gledalce v dvorani s “freestyle-om” in avtorskimi komadi zabaval nihče drug kot Rok »Trkaj« Terkaj. Rok je po duši tudi pravo pravcati igričar zato bosta skupaj z Juretom »BLOND« Tršanom poprijela za kontroler in se z izbranimi gledalci pomerila v igranju iger na velikem platnu.

Da pa dogodek ne bo zgolj zabava, temveč tudi resno gaming druženje, bosta s svojo prisotnostjo in igranjem z najboljšimi tekmovalci turnirja poskrbela svetovni prvak v igri FIFA, Elzan Jusufi in slovenski nogometni reprezentant Andraž Šporar.
Za »energijo« tekmovalcev in gledalcev bodo poskrbela dekleta RedBulla, ki bosta s svojim stasom in pločevinkami poskrbela za naelektreno vzdušje.

To je to, ne ostane vam drugega kot da jutri, 2.12. od 17. ure dalje obiščete Kolosej, dvorano 5!

Vstop je brezplačen, seveda pa lahko sabo prinesete kopico navijaških rekvizitov (samo raket ne!) za vzpodbudo vseh tekmovalcev.

Več informacij lahko izveste na uradni strani dogodka.

So za pandemijo Fortnite krivi starši?

0

Fortnite ni zgolj priljubljena igra, je ena izmed najbolj igranih iger vseh časov in trend naraščanje še kar ne pojenja. Kot že pri marsikaterem drugem popularnem naslovu gre za zasvojljivo igro, nekateri nekdanji igralci so šli celo tako daleč, da so ga oklicali za digitalni heroin. Število rehabilitacijskih klinik, ki pomagajo pri reševanju zasvojenosti narašča, slike zasvojenih otrok so vse pogosteje vidne na naslovnicah.

O priljubljenosti priča rekordna rast podjetja Epic, ki je vredno že kar 15 milijard €. V drugem poizkusu (po zmerno popularnem PvE načinu igranja) jim je uspelo naleteti na dobesedni rudnik denarja, saj so z mešanico risankaste igre z Battle Royale osnovami (enak princip kot trilogija Hunger games ali pričetnik izraza, film z imenom Battle Royale) ustvarili nov hit.

Tako se vedno znova znajdemo pred znamenitim:”Kdo je kriv?”. Preprosto je v naši naravi, da imamo radi preprostega krivca za vse težavnostne spone, ki jih doživljamo vsakodnevno.

Svoje mnenje je delil tudi najbolj znani Fortnite igralec Ninja. Za problem je okrivil starše otrok, ki otrokom ne znajo omejiti igralnega časa.

Ninja, ki ima preko 11 milijonov sledilcev, 500 000€ plače in se je nedavno pojavil na naslovnici ESPN, je nedvomno avtoriteta, vsaj kar se tiče Fortnite. Kot odgovor na Bloomberkov prispevek je napisal:

“Naslov bi moral biti slabi starši, ki ne vedo, kako otrokom onemogočiti ali omejiti igralni čas.”

Po svoje ni presenetljivo, da Ninja brani igro, s katero služi lep denar, a vendarle. Problem več kot očitno ni črno bel. Če otroku pustite za računalniku sedeti več kot 12 ur dnevno, pa je dobršen del krivde zagotovo tudi na vas.

Gearbest PS4 kontroler – VS – Sony PS4 kontroler – kateri je boljši?

Verjetno ni potrebno posebej poudarjati, da je PS4 odlična kontrola in da je nakup dodatnega kontrolerja zanjo drago opravilo. Uradne Sony prodaja za pregrešno dragih 60€ in absolutno vsi ne bodo pripravljeni odšteti zanj več kot petdesetaka, sploh, če ga nameravajo uporabljati občasno. No, že dolgo na srečo obstajajo alternative in sploh kitajske trgovine so jih polne. Gearbest nam je tako na test poslal enega izmed njihovih Bluetooth kontrolerjev, ki se drugače prodajajo za slabih 26€. Enostavno poimenovan “Portable Controller Wireless Bluetooth with USB Cable for PS4” ne zveni ravno obetavno in glede na to, da gre za kitajsko robo, ki zna včasih biti inferiorne kvalitete, smo za vas pripravili test, da si lažje ustvarite lastno mnenje, ali se nakup splača. Trenutno je kontroler celo znižan na 22€ in ja, definitivno je dober čas za nakup, če se odločite zanj. Ampak poglejmo si najprej, ali se to sploh splača. Za glavno primerjavo bomo uporabili originalen Sony PS4 kontroler, ki seveda velja za nekaj, k čemu si vsi neuradni modeli skušajo približati, kolikor je pač možno glede na nižjo ceno.


Če bomo na izdelku opazili kakšno napako bomo članek ustrezno spremenili (npr. hitra odpoved stikal, izraba itd.)

Povezava do izdelka

Povezava vsebuje id, kjer ob vsaki prodaji prejmemo del provizije, ki ga vlagamo v nakupe nadaljnjih izdelkov. Če ti je opisan izdelek všeč, ga lahko vzameš tudi z njeno odsotnostjo (pobrišeš del po .html), ne zamerimo:) . Vsi testi so opravljeni neodvisno in predstavljajo našo mnenje.


Video opis

 


Embalaža, v kateri se kontroler nahaja je zelo osnoven plastični prilagojen modul v kartonasti škatli s prozornim sprednjim delom. Zraven kontrolerja pa dobimo tudi standarden Micro USB kabel ter kratka navodila. Zaradi stilske privlačnosti smo se odločili testirati kamuflažni model, a po želji je kontroler možno nabaviti tudi v črni barvi, a razlika med obema se nahaja zgolj v barvi.

Že na prvi otip lahko opazimo, da je kontroler nekoliko lažji od originalnega, a kar se tiče kvalitete izdelave, sem bil precej presenečen. Skoraj popolnoma so zadeli obliko in postavitev, kvaliteta izdelave pa deluje skorajda primerljiva, vsaj v kolikor sem kontroler uporabljal. Na dolgi rok težko rečem, kako je na stvari. Že tu se kontroler razlikuje od večine ponaredkov, saj za te že na prvi pogled vidiš, da dobiš dejansko manj, kot pa si plačal, četudi si plačal izjemno malo.

Glede udobja pri držanju je zelo podoben, je pa tekstura spodnjega dela nekoliko bolj hrapava, saj namesto gladkega drsenja uradnega kontrolerja lahko otipamo rahle izbokline. Pri drsni ploščici pa opazimo ravno obratno stvar, saj je pri originalnem kontrolerju rahlo hrapava, medtem, ko gre tu za povsem gladko površino.

Oznake na tipkah so drugače oblikovane, a še vedno so vse tipke na svojem mestu in tako ni potrebno pretirano ugibati, kje se kaj nahaja. Ampak, kaj pa glede kvalitete uporabljenih stikal, kjer neuradni kontrolerji najpogosteje pogorijo? Če začnemo pri standardnih tipkah na obeh straneh delujejo ob pritisku nekoliko bolj surovo, a občutek je vseeno precej podoben. Gobici sta na občutek povsem identični, a ponovno tu težko rečem, kako se obneseta na daljši rok.

Prvo večjo razliko zapazimo pri gumbih share in options ki delujeta absolutno slabše kvalitete na dotik in prav tako se oglasita z glasnim klikom, tako da sklepam, da so uporabili povsem drugačna stikala. Za konec poglejmo še desni in levi zgornji in spodnji “trigger”. Tudi tu je občutek skoraj identičen, tako da se definitivno vidi, na katere dele so najbolj pazili, in to so ti, ki jih najbolj uporabljamo med igranjem. Kar se tiče ostalih delov, ima luč drugačen odtenke, a drugih stvari, ki bi kontrolerja ločile, praktično ne najdem.

Kontroler se definitivno obnese podobno kot originalni in občasno sem povsem pozabil, da v rokah držim ponaredek. Nekoliko je lažji, a udobje je primerljivo in stikala se obnesejo dobro, zaznavanje je odlično in tudi občutek ni drugačen, razen seveda pri menijskih gumbih. Baterija po moji oceni zdrži nekoliko manj, a ker nisem meril točnega časa, raje ne bi dajal pripomb, v vsakem primeru pa je primerljiva in kontroler zdrži kar nekaj ur uporabe brez polnjenja. Kvaliteta zvočnika je primerljiva in nasploh so opravili presenetljivo dobro delo za tako nizko ceno.

 

Nekdo je vdrl v tiskalnike in vzpodbujal uporabnike k naročanju na kanal PewDiePie

0

Pisali smo že o bitki za prestol najbolj naročenega YouTuberja, ki trenutno bije med švedsko zvezdo PewDiePie ter indijskim kanalom T-Series.

Felix “PewDiePie” Kjellberg ima precej lojalno bazo naročnikov, katera je pripravljena za njega storiti marsikaj. Šved je trenutno bitko izkoristil v svoj prid saj se lahko na ta način tudi malce pozabava s svojimi naročniki. Tako jih pri videoposnetkih prosi, naj poskušajo prepričati svoje prijatelje, da se naročijo na njegov kanal. In publika se je na prošnje tudi odzvala.

Nekateri so začeli po mestih limati plakate, medtem ko so se nekateri napotili v bližnji diskač ter začeli vrteti njegov “diss” T-Series komad Bitch Lasagna.

En tip je celo pokupil vse reklamne oglase na radiu ter vse reklamne panoje v svojem mestu, samo za podporo svojega omiljenega YouTuberja.

Sedaj pa se je nekdo poslužil tudi malce moralnega spornega pristopa, kjer je vdrl v tiskalnike in na njih stiskal sporočilo, ki naj bi vzpodbudilo ljudi k naročanju na PewDiePie kanal:

“PewDiePie, trenutno najbolj naročen kanal na YouTubu, zna kmalu izgubiti svoje prvo mesto saj mu grozi indijsko podjetje T-Series, katero samo nalaga Bollywood napovednike ter pesmi.”

Nato sledijo navodila, kjer uporabnike vzpodbuja naročanju na PewDiePie kanal in k odnaročitvi od T-Series kanala. “Pismo” na koncu zaključi vsem dobro znani “brofist”.

Na Twitterju je kar nekaj uporabnikov objavilo stiskana sporočila in kakor izgleda, zaenkrat ni nihče preveč jezen, ampak kvečjemu samo presenečen.

Za “napad” je prevzel odgovornost “TheHackerGiraffe”, ki pravi, da je s tem želel ljudi opozoriti na nezaščitenost tiskalnikov. Kakor pravi je uporabil orodje PRET, ki izkoristi ranljivost odprtih vrat na tiskalnikih. Na idejo je naletel med pregledovanjem strani Shodan.io, kjer je cel spisek internetno povezanih tiskalnikov. Na voljo za napad je imel kar 800.000 naprav a jih je izbral samo 50.000.

Vse to je pripomoglo, da PewDiePie še vedno drži prednost pred Indijci dolgo po tem, ko so mu nekateri povedali padec na srebrno medaljo. Bitko v živo lahko spremljate na sledeči povezavi.

Bethesda zamaknila The Elder Scrolls: Blades v 2019

0

Če slučajno še niste vedeli, dela Bethesda na novi mobilni igri, ki se bo dogajala v Elder Scrolls vesolju.

Projekt, s polnim imenom The Elder Scrolls: Blades, je bil napovedan na letošnjem sejmu E3 a za razliko od napovedi Blizzardovega Diablo Immortal, ta ni požel huronsko negativnega odziva publike. Verjetno so se zavedali, da bodo prejeli svojo ploho pljunkov ob izidu Fallout 76, ha-ha.

Blades bo brezplačen mobilni naslov, ki bo na voljo tako za iOS kot tudi za Android naprave. Špil ne bo vseboval odprtega sveta ampak se bo šlo za bolj linearne stopnje, kjer se bomo premikali s tapkanjem po zaslonu. Za obračanje bomo s prstom podrsali ekranu medtem ko bomo s tiščanjem prsta zamahovali z orožji, kjer bo pa pomembno kam pritiskamo, saj bomo tako vplivali na kot zamaha orožja.

The Elder Scrolls: Blades je bil sprva napovedan za jesen a se je Bethesda odločila naslov prestaviti na začetek 2019. Pametna poteza saj je trenutno igričarska publika sovražno nastrojena tako proti razvijalcu kot tudi mobilnim igram zato bi bil izid, v trenutnem vzdušju, precej neumen in brez smisla.

Kitajci ukradli Samsungovo tehnologijo upogljivih zaslonov

0

Naslednja generacija telefonov bo očitno slonela na upogljivih zaslonih zato je seveda ta tehnologija zelo zaželena. Celo tako, da bi nekateri, namesto vlaganja v razvoj svoje inačice, zadevo raje kratko malo ukradli.

To naj bi se zgodilo Samsungu, ki naj bi v razvoj te tehnologije vložil 6 let ter preko 130 milijonov dolarjev.

Kakor pravijo v obtožnici, naj bi določen dobavitelj ukradel načrte upogljivih zaslonov ter jih nato predal podjetju, ki je celoten podvig tudi organiziralo. Nato so ti nepridipravi tehnologijo prodali kitajskim proizvajalcem za skoraj 14 milijonov dolarjev.

Pod obtožbo se je znašlo 11 posameznikov, tri od teh so že pridržali. Še vedno iščejo dva vpletena, ki pa sta očitno hitro sklonila glave in se skrila v najbližjo luknjo zato pri iskanju pomaga tudi Interpol.

Za točno katera kitajska podjetja se gre, niso razkrili, zna pa se zgoditi, da bomo kmalu dobili poceni kitajske inačice upogljivih zaslonov. To zna nekomu omogočiti vsaj preizkus te tehnologije, saj bodo cene Samungovih izdelkov precej, precej zasoljene in tako nedosegljive običajnim smrtnikom.

Razkrita Nvidia GeForce Titan RTX grafična kartica

0

Nvidia se očitno pripravlja na oznanitev nove grafične kartice, ki bo še močnejša (ter dražja) od njihove trenutne najhitrejše grafične rešitve, RTX 2080 Ti.

Uradnega ni še nič a to ne pomeni, da je še prezgodaj za draženje. Tako so se očitno do kartice dokopali že nekateri ustvarjalci vsebine na YouTubu, ki se seveda ponašajo z milijoni naročniki.

Eden od njih je kanal The Slow Mo Guys, kateri ustvarjajo precej preprosto a očitno masovki zelo zanimivo vsebino. Gre se za ustvarjanje raznih vragolij, ki jih nato posnamejo v počasnem posnetku. To pomeni denimo metanje barve na zvočnike ali pa streljanje s pištolo v razne predmete. Ampak dovolj bodi besedičenja o njihovem kanalu saj je poanta njihova nedavno objavljena slika spodaj, kjer lahko opazimo nekaj zelo zanimivega. Ne, tokrat ni to slika luštnega muca ampak osvetljene grafične kartice v ozadju, katera se ponosno baha z napisom Titan.

Drugo razkritje je pripravil najbolj slaven tehnološki navdušenec Linus, kateri je med svojim prenosom v živo, ki se imenuje WAN Show, “po nesreči” prijel v roko škatlo z napisom Titan RTX.

Več informacij, ko pa to, da ta nova grafična pošast dejansko obstaja, še ni znanih a zagotovo uradna napoved ne more biti več daleč.

Life is Strange 2 – druga epizoda prihaja januarja

0

Če sem čisto odkrit, sem že rahlo pozabil, da je Life is Strange 2 sploh izšel.

Prva epizoda te avanturistične serije, kjer sledimo novima protagonistoma, Sean in Daniel Diazu, je izšla že septembra letos a jaz falot se še vedno nisem spravil k preigravanju! Čudno, saj sta mi bila enka kot tudi njen odvrtek Before the Storm, kar všeč.

Razvijalec DONTNOD Entertainment je včeraj razkril, da bo druga epizoda, imenovana Rules, izšla januarja 2019, kar pomeni, da bomo med posameznimi epizodami čakali kar po štiri mesece. To je občutno več kot v predhodniku in tudi sam razvijalec se tega zaveda. Pravijo, da razumejo razočaranje igralcev zaradi dodatnega čakanja, a Life is Strange je po obsegu preprosto bolj ambiciozen in si za razvoj želijo vzeti ves čas, ki ga tak projekt zahteva in si ga tudi zasluži.

Kar je seveda pohvalno, meni pa da dodatni čas, da se končno spravim k preigravanju prve epizode.

Na vseh McDonald’s zaslonih na dotik odkrit… Kakec

0

Zagotovo ste opazili v vseh McDonald poslovalnicah novo pridobljeno tehnološko igračko v obliki ogromnih naročitvenih zaslonov na dotik, kjer lahko ekspresno naročimo svojo hrano ter se nato po trgovini sprehajamo z čudnim, futuristično oblikovanim frizbijem.

Zasloni na dotik so precej inovativni čeprav bi lahko še malce dodelali svoj uporabniški vmesnik. A pozor, preden zagrizete v sveže pridobljeno rjavo vrečko, bi si bilo morda bolje oprati roke.

Spletna stran metro.co.uk je namreč v Angliji izvedla zanimivo raziskavo, kjer so preverili, koliko točno so te naprave sploh higienične. In rezultati niso bili ravno navdušujoči saj so prav na vsakem zaslonu odkrili koliformne bakterije, ki jih ponavadi najdemo… No, v kakcu.

Višji predavatelj iz mikrobiologije na Univerzi London Metropolitan je povedal sledeče:

“Vsi smo bili presenečeni, koliko črevesnih ter fekalnih bakterij je bilo odkritih na teh zaslonih. Te bakterije ponavadi ustvarijo takšne infekcije, ki jih ljudje poberejo v bolnišnicah.”

Če se to dogaja pri njih, je verjetno isto tudi pri nas zato je morda pametno, da pred prevzemom naročila, poskrbimo tudi za higieno svojih rok.

 

Apple ima resne probleme z varnostjo

0

Apple se trenutno na ameriškem trgu ubada s precej slabo prodajo svojih najnovejših iPhone telefonov XS, XS Max ter XR. Probleme povzroča velecenjeni predsednik Trump, kateri grozi z zvišanjem tarif izdelkov kitajskih proizvajalcev in glede že na tako visoke cene najnovejših mobilnih naprav, takšne grožnje ravno ne pripomorejo pri nadaljnji prodaji.

Kot da to en bi bilo dovolj, je Apple sedaj naletel na novo odkrito varnostno luknjo. Zadeve niso odkrili sami ampak podjetje DriveSavers, ki se ukvarja predvsem z rešitvijo izgubljenih podatkov. Kot pravijo, so odkrili varnostno luknjo, s katero lahko dobijo, s 100% zanesljivostjo, dostop do naprave. Ranljivi pa niso samo telefoni, saj je ranljivost prisotna tudi na tablicah iPad oz. na napravah, ki poganjajo operacijski sistem iOS 12. Slabih novic tule za Apple še ni konec.

Pretkani DriveSavers ranljivosti namreč ne želijo razkriti saj nameravajo okoli nje zaslužiti lepe denarce. Svojim kupcem zaračunajo tudi do 3.900$ za dostop do zaklenjenih naprav a pravijo, da uporabljajo striktne identifikacijske protokole, ki naj bi zagotovili, da ne odklepajo nelegalno pridobljenih naprav.

Tako je na Applu, da čim prej odkrije novo varnostno luknjo in jo zakrpa kar seveda ni ravno lahko opravilo. Medtem pa lahko samo upamo, da zadeve ne odkrije še kakšen nepridiprav, ki bi ranljivost izkoristil sebi v prid.

 

PES 2019 – Recenzija | Zgodba o zatonu nekdanjega velikana | PS4

Že ob prebiranju naslova so te najbrž spreletavale črne misli, se postopoma poslavlja poslednji konkurent, ki je še dobrih 13 let nazaj sramotil FIFO na vsakem koraku? Zgodba žal ne prinaša katarze, kjer bi iz danes na jutri padajoči velikan zgolj sramežljivo obrnil glavo in izginil pod površjem.

Letos so serija in njeni oboževalci izgubili enega izmed ključnih adutov zadnjih let, licenco za Ligo prvakov in Evropsko ligo. Težak udarec, ko s kovčkom Evrov čakaš na sestanku, a nenadejano spotoma prisopiha EA in na kupček zvozi kamione zelenega zlata, kjer nemočen zgolj odvržeš drobtinice iz tvoje bedne kuverte in ponikneš iz soja žarometov.

Moje počutje je bilo načeto, srce zlomljeno. Je čas za poslednji labodji spev? Morda le “nenadejan” preobrat iz akcijskih filmov za vedno minil? Kje je Švarci s šibrovko, ki bi vso korporacijsko navlako poslal na večna lovišča?!

Čeprav sam od nekdaj obožujem nogomet, v zadnjih letih ljubezen do njega kopni iz dneva v dan. Vsekakor ga ne ljubim v stilu otoških gledalcev, kar je po svoje razumljivo. Preprosto je v Sloveniji vse bolj odmaknjeno in v zadnjih letih sem več uric, kot v PESu in FIFI prebil ob igranju Football Managerja (sem eden izmed tistih čudakov, ki je v FM 2015 preživel skoraj 1000h).
Vedno znova, ko sem ga prvič zaganjal in ogledal ponarejene logotipe klubov, sem preprosto moral pomisliti na tokrat opisovano serijo, ki že začasa kreacionizma, trpi za pomanjkanjem licenc. Sicer imamo PS4 in PC igralci možnost obvoza z namestitvijo “moderskih” dodatkov, ampak večina kupcev se tega ne bo poslužila in bo obsojena na zmagovanje z Man Red, Man Blue, FC London in podobnimi približki v Ligi prvakov. Ups, seveda ne, licence več ni, zmagovali bodo v Master League. Te spreletava srh? Meh, se boš že navadil, čeravno si skozi leta postal preveč navezan na svoj najljubši klub, da bi lahko popolnoma sprejeli tovrstne imitacije. Vživetje presneto težko, občutek povezanosti porazen.

Japonci, pa tudi Azijci so na splošno izjemno direktni. Morda ne pomniš a PES 2019 je v Aziji bolj poznan pod imenom WINNING ELEVEN 2019. Zmeden? Tudi sam sem bil že leta nazaj, ko sem prvič opazil tovrstno neobičajnost. A če bolje pomislim je v Evropo prišlo že več japonskih in zlasti korejskih iger, predvsem MMORPG, ki so jim naslov poevropejčili.

Tako naposled pristaneva pri dejanski ediciji letošnje igre PES 2019. Zgornje dogme so namenjeno zgolj nabijanju besed, saj se šefe skešira za vsako posebej /s.

Šalo na stran, PES še vedno sestavljata svetel in temen element. Svetlejši ob svoji brezmadežnosti v oči zbode tudi znanilce vsemogočnega med tem, ko temnejši svoje mesto najde v globinah pekla. Meniji so od nekdaj nepregledni, pisava čudna in dejansko je moč predvideti, da so stvaritelja spotoma pobrali v zakotni javni hiši. Še huje, omenjeni radodajec se je znašel na vzhodni strani berlinskega zidu in ga intelektualno ne zmore preskočiti. Meniji so tako videti kot ruski traktorji iz 70-ih, nepraktični, neudobni, ampak kljub temu nekako delujejo in se jih z goro truda da uporabljati.

A na drugi strani se odpre nov svet, ko se s soigralci odpraviš po podhodu, še zadnjič globoko vdihneš, v možganih poslednjič preletiš postavitev, nakar se podaš na kraj ovacij, neizmernega veselja in žalosti. Svet na igrišču je izjemen in po mojem mnenju zlahka doseže in preseže FIFO. Realizem kot se šika, kjer samo z držanjem gumba za šprint ne moreš predriblati polovice igrišča. Ne, PES 2019 se je odločil za drugačen pristop in gradi na postopni vzpostavitvi igre, kjer so napake kaznovane in racionalna poraba energije pomembna. Igralec, ki gre prevečkrat v “rdeče” hitro postane utrujen, kar vodi v počasnost, uporništvo in neučinkovitost. Kot, da bi Tovariša po končani tekmi poslal na maraton. Tako se boš večkrat znašel v kazenskem prostoru in iskal priložnost s Herry-evo puščico,  s čarobnim (pravim) Ronaldom uresničeval 1:1 mokre sanje ali kot Pippo zgolj čakal na pravo odbito žogo, ki jo bo potrebno potisniti preko črte. Tukaj sta ponovno obupno slaba komentatorja in že iz navade sem ju po prvi odigrani tekmi pregnal iz igrišča, kjer sedaj zeva spokojnost.

Igra je bolj nepredvidljiva, vse od napak centralnih branilcev, pod silovitim pretiskom, do odmerjenih štartov med noge nasprotnika ob začetku hitrega protinapada.

Naključno gibanje žoge in agresivni štarti, kjer vsega preprosto ne moraš načrtovati, ob nepremišljenih potezah pa hitro dobiš po prstih.

Ne morem mimo fantastičnih stadionov. To seveda ne velja za vse, ampak zgolj za tiste licencirane. Očitno je Camp Nou postal zadnje bojišče, kjer PES 2019 še uspešno kljubuje FIFI. Narejen je tako dobro, da sem kar nekajkrat do konca pogledal uvodnik. Ni pa edini, vključena sta še Veltins Arena (Shalke 04) in Anfield (Liverpool) z prav tako osupljivo podobnostjo. Tudi letošnja kampanija Konamija je bila v veliki meri grajena na tehnologiji, ki so jo uporabili za skeniranje vseh treh.

Nič drugače ne velja za licencirane obraze, ki znajo presenetiti. Predstavljaj si impresiven pogled med igro Barcelone, ko kamera zajema oddaljene kadre, nakar hipoma pomisliš, da sediš za televizijo, a te v realnost prikliče vibriranje kontrolerja. Brez pogleda na zadnjo plat dresa boš natančno vedel za koga gre in prešteval nove Messijeve mozolje. No no, vse se nekoliko poslabša v bližnjih posnetkih, zlasti oči delujejo čudno, telo pa izgubi na ostrini.

A kje boš ob igranju preživel polovico časa? V menijih? Sranje… Kot sem že napisal so meniji naravnost sramotni. Posodobitev niso dočakali vse od pradavnine, blaženih časov PS2. Da niti ne pričnem s pisavo. Sicer ne gre za najpomembnejšo stvar v videoigri… ampak ja, tako slaba je. Dejansko PES 2019 pripada čast prve videoigre, kjer sem kot slabo izpostavil tudi pisavo. Ok, ko sva že pri tem. Teksti med pogovori… Oh ja, nimam besed. Gre za amaterizem in lenobo, ali zgolj neznanje? Dialogi z igralci so ponavljajoči in brez kaprice življenje. V bistvu te že po nekaj urah vse bolj podijo od igre in preganjati te prične občutek, da se PES in Konami kopata v kopici igralcev.

Zgoraj sem pisal o dobri izdelavi in podobnosti licenčnih podob. Ravno obratno velja za večino preostalih stvari. Sicer slovitejši igralci delijo podobo realnih vrstnikov in jih je moč prepoznati, a celostno podoba presneto šepa. Delujejo preveč robotsko, ob vsakem čustvenem izrazu boš zgolj srepo strmel v zaslon in se spraševal kaj ti je tega treba. Preprosto delujejo zlagano, kot slaba odigrana igra v vaškem gledališču.

Pri Konamiju so očitno dojeli, da zaenkrat njihov žogobrc, po zlatem razdobju sredi prejšnjega desetletja, še vedno ni kos EA gigantu. S tem ne negiram samega seme, ciljam tržni vidik. FIFA je s svojim Ultimate Team in urejenimi licencami preprosto pretrd oreh. Zato so se poslužili gverilne taktike, s katero so pod svoje okrilje popeljali 7 “manjših lig” z izjemno širokim prodajnim potencialom. Najbolj opevane med njimi so ruska, turška in škotska, kjer se goloritniki v kiltih poganjajo za napihnjenim mehurjem.

Ponovne veličine se japonski kravatniki želijo lotiti postopoma, prva priložnost je bila zamujena leta nazaj, tudi letos pa na mizo niso postavili ničesar revolucionarnega.

Spletnemu načinu nisem namenil preveč časa. MyClub je od lani dočakal nekaj manjših posodobitev in predstavlja solidnega konkurenta bolj poznani Ultimate Team. Nudi dober občutek grajenja moštva, formacije so raznovrstne in omogočajo raznovrstne igralne pristope. Kemija in timski duh se gradita postopoma. Ob tem nista vezana na ligo ali nacionalnost, kjer tudi z internacionalno ekipo lahko stolpec napolniš do konca.

Fifa je velik korak naprej naredila z lanskoletno uvedbo pripovedi o nadarjenem Alexu Hunterju, zgodbi o njegovem vzponu med velikane nogometa. PES žal še vedno pozna zgolj Be a Pro, ki se z “Jesensko bajko” ne more kosati, niti približno. Oh ne, animacije med novinarskimi konferencami. Groza, prvotne mimike iz Mass Effect Andromenda naenkrat sploh ne izgledajo slabo, prej odlično.

Čeravno je opis kritičen, PES 2019 še zdaleč ni slaba igra. Zgolj jeza in frustracije, ko vidim potencial, kot bi v roki držal neizklesan diamant. Preprosto sem sit vsakoletnih ponovljivih napak, ki bi jih relativno hitro odpravili. Preziram nepregledne menije, kjer zabijem tono časa za povsem osnovne stvari. V njem sem doživel marsikateri nepozabni trenutek, poletel v višave, a ob vrnitvi med črke in diagrame je bil pristanek trden in boleč.

Kljub vsemu igre ne odsvetujem. Če ti je pri nogometni igri v prvem planu realizem na igrišču, boljše alternative od PES 2019 na trgu preprosto ni.

Bioware draži z Dragon Age novicami v decembru

0

Razvijalec Bioware že dolgo ni bil v središču pozornosti. No, vsaj pozornosti, ki bi od igralcev dobila pozitiven odziv. Njihov zadnji naslov Mass Effect: Andromeda je bil takšen spodrsljaj, da so za igro odpovedali vse planirane DLC-je in se raje usmerili k razvoju prihajajoče večigralske igre Anthem.

A ne smemo pozabiti, da ima razvijalec v lasti še eno hudo pribljubljeno serijo, Dragon Age. Ta je zadnje poglavje v obliki podnaslova Inqusition dobila leta 2014 in morda je čas, da se ponovno vrnemo v njen svet.

Tega mnenja je očitno tudi šef studia, Casey Hudson, ki je v zadnji Bioware posodobitvi na njihovi uradni strani povedal nekaj zanimivega prav o tej franšizi:

“Če ste sledili temu blogu ali meni ter Marh Darrahu na Twitterju, zagotovo veste, da delamo na skrivnostnih Dragon Age zadevah. To je neverjetno pomembna franšiza za nas in želimo si nadaljevati njeno izročilo. Več znate o tem izvedeti ta ali naslednji mesec (ampak ne bom vam povedal kje iskati)…”

Osebno se veselim ponovnega izleta v Dragon Age okolje saj je originalna igra, Origins, ena mojih najljubših RPG naslovov. Je pa res, da so veliki igralci v zadnjem mesecu kar močno razočarali zato lahko samo molim: “prosim, ne bodi mobilna igra ali pa neka ekskluzivna večigralska zadeva!”

Zaposleni pri podjetju Google ne verjamejo več v poštenost svojega delodajalca

0

Zaposlitev pri podjetju Google bi bila za marsikoga sanjski način za zaslužek denarja. Poleg visoke plače namreč podjetje ogromno polaga na zadovoljstvo svojih delavcev, saj poskušajo vzpodbujati njihovo kreativnost, kar pomeni, da se lahko kadarkoli preselite izza računalnika za biljard mizo, katera je nameščena v njihovih sobah za sprostitev.

A morda ni vse tako lepo kot se zdi na prvi pogled.

Enajst Googlovih zaposlenih je pred nekaj dnevi podpisalo odprto pismo, kasneje pa se je podpisov nabralo preko tristo. V pismu kritizirajo Googlovo moralno stališče, ki naj bi po novem postavljalo denar pred vrednote.

“Veliko od nas je sprejelo zaposlitev pri Googlu, saj smo se strinjali s stališči podjetja. To vključuje njihovo prejšnje stališče glede kitajske cenzure, saj smo mislili, da podjetje postavlja svoje vrednote pred zaslužkom. Po letu razočaranj, kar vključuje Project Maven, Dragonfly in Googlovo podporo izkoriščevalcem, nismo več tega mnenja.”

Project Dragonfly je Googlov poskus, da svoj slavni brskalnik zopet uporabi na kitajskem trgu, iz katerega so se umaknili leta 2010 zaradi kitajskih kibernetičnih napadov in cenzure. Kitajska je od takrat stopnjo cenzure še bolj stopnjevala in celo omejevala dostop do nekaterih strani ter zgodovinskih informacij. Uporabniki so se za spletne forume celo morali registrirati z resničnim imenom in priimkom.

Project Dragonfly naj bi Googlov iskalnik pokoril kitajskim zahtevam cenzure ter povezali rezultate iskanja z uporabniško telefonsko številko, kar je seveda velika moralna in etična dilema. Tako bi prekršili načelo svobodnega govora ter posegli v zasebnost uporabnikov.

Predstavnik Googla je sicer v izjavi za javnost povedal, da je njihovo delo na iskalniku še precej eksperimentalno in da niso še niti približno blizu izida. A to seveda ne pomeni, da cenzurirani iskalnik enkrat tudi ne bo izšel in dobra kuverta juanov bi zagotovo pripomogla k hitrejšemu izidu…

Celotno pismo si lahko preberete na sledeči povezavi.

Dual Universe: alfa je tukaj in z njo tudi nov napovednik

0

Dual Universe in Novaquark praznujeta nov dosežek z popolnoma novim napovednikom za njihov prihajajoči naslov Dual Universe.

Igralci bodo lahko raziskovali in sodelovali v ekonomiji, ki jo vodijo ljudje sami, razvijalci pa so dodali tudi rokodelstvo in nabiralništvo. Vse to bomo lahko testirali v novi alfa različici igre Dual Universe. Poleg tega je Novaquark izdal tudi načrt posodobitev vse do uradnega datuma izida. Dual Universe je vesoljska pustolovska peskovniška spletna igra, ki ima velikansko vesolje. Celotna igra se bo vrtela okrog ekonomije, politike, trgovanja in vojne. Na trenutke bo kot neka mešanica med Eve Online in No Man’s Sky.

Špil je sicer od izida še kar precej daleč stran saj bo celotna igra izšla šele v drugi polovici 2020.

 

Samsung se opravičuje za smrt svojih delavcev

0

Svetovni proizvajalec mobilnih telefonov in druge elektronike, korejski Samsung, se je uradno opravičil zaradi bolezni in celo smrti, ki so nastale kot posledica dela v njihovih tovarnah za proizvodnjo čipov.

Predsednik Kinam Kim je v izjavi povedal sledeče:

“Nismo se dovolj potrudili, da bi razumeli skozi kakšno bolečino so morali iti družinski člani preživelih.”

Kljub opravičilu, pa korejski gigant ni priznal direktne krivde za smrt svojih delavcev. Že dolgo krožijo namreč obtožbe glede naravnost toksičnih pogojev, ki vladajo v njihovih tovarnah. Delavci naj bi obolevali zaradi raka, zgodilo se je nekaj splavov ter celo smrti.

Julija letos je Samsung sklenil dogovor s svojimi delavci, ki so bili izpostavljeni njihovim kemikalijam v obliki izplačila, ki bo znašalo dobrih 130.000 dolarjev. To vsoto bodo prizadetim izplačali do leta 2028.

Zagovorniška skupina, imenovana Sharps, se bori za pravice delavcev, na čelu nje pa je Hwang Sang-gi, čigar hčerka je delala v Samsungovi tovarni in je umrla za posledicami levkemije. Hwang pravi, da je zbolelo okoli 200 delavcev in kar 70 njih je kasneje tudi umrlo.

Hwang Sang-gi je zaradi posledic levkemije izgubil hčerko, ki je delala v Samsungovi tovarni.

Na novinarski konferenci je Hwang izjavil:

“Nobeno opravičilo ni zadostno, glede na to koliko ponižanja smo doživeli od Samsunga v zadnjih enajstih letih, bolečine od bolezni ter bolečine od izgube bližnjih.”

Tako, naslednjič ko pogledate svoj prenosni gizmo, se lahko morda za sekundo zamislite, kakšno trpljenje so doživeli tisti, ki so vam ga sestavili v naravnost nečloveških pogojih.

Valve končno izdal novo igro, Artifact

0

Valve, lastnik digitalne trgovine Steam, se je spomnil, da je tudi dejansko razvijalec in tako smo dobili povsem novo igro.

Gre se za kvartopirski naslov Artifact, ki bo svoje podobice ter “zgodbo” črpal iz njihovega naslova Dota 2.

Tako je, Artifact bo vseboval tudi neke vrste štorijo, za katero so izdelali prav namenske, interaktivne stripe. Prvi izmed njih se imenuje “Prelude” in igralcem predstavi frakcijo House of the Cunning, čigar člani so močni uporabniki magije. Skladno z izidom smo dobili še drugi strip, ta se imenuje Call to Arms in nadaljuje zgodbo iz prvega poglavja.

Artifact je sedaj na voljo na Steamu za slabih 20€, odprt pa je tudi Artifact Marketplace, kjer lahko z drugimi igralci trgujete z “Common”, “Uncommon” ter “Rare” kartami.

Več o igri si lahko preberete na njihovi uradni strani.

Bethesda jeznim kupcem ponuja bon za 5$, ki jih lahko izkoristite v njihovi trgovini

0

Razvijalec Bethesda in njihov oddelek za stike z javnostjo zaradi popolnega kolapsa njihove igre Fallout 76 delajo s polno paro. A očitno ne more miniti dan, brez da ne bi nečesa zafrknili.

Tokrat je jabolko spora njihova posebna verzija igre, imenovana Power Armor Edition. Paket, ki je kupce obral za okoli 200$, vsebuje akcijske figurice, čeladi, jekleno knjižico ter vrečo, za shranjevanje naglavnega gizma.

Problem je ravno ta vreča, saj je bila zadeva oglaševana kot platnena torba a na koncu so presenečeni kupci prejeli samo bolj poceni varianto iz najlona.

Kmalu se je pojavila tudi slika klepeta z Bethesdino podporo, kjer je kupec dobil povsem neprofesionalen odgovor:

“Žal nam je, da niste zadovoljni z vrečo. Vreča, prikazana v medijih, je bila prototip in je bila predraga za proizvodnjo. Trenutno nimamo načrtov, da bi kaj storili glede tega.”

Igralci so seveda postali še bolj jezni in Bethesda se je morala javno opravičiti preko Twitterja.  A tudi tu so preprosto morali kiksniti. V zamenjavo zaradi poceni vreče, so kupcem ponudili nadomestilo v vrednosti 500 Atomov. Gre se za valuto v igri Fallout 76, ki v resničnem denarju pomeni nekje 5$.

Kot kaže se atomski prah, zaradi igre Fallout 76, še ne bo kmalu polegel.