🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 485

Navodila turnirja Fortnite King of Slovenia

9

POMEMBNO OBVESTILO: 11.8.2018

Posamezni turnirji so zaključeni, TOP 4 ekipa iz vsakega turnirja bodo povabljene na finalni turnir kjer bomo dobili najboljši Slovenski Fortnite duo in podelili nagrade! Finalni turnir bo 19.8,2018 s pričetkom ob 14:00, ekipe bomo kontaktirali in povabili tekom tedna. Za vsa dodatna vprašanja smo na voljo preko DIscord-a @TadejM

Najprej bi se zahvalili vsem ekipam za prijavo in omenil, da ste postali del največjega gamerskega turnirja v zgodovini Slovenije! Na Fortnite King of Slovenia imamo prijavljenih več kot 230 ekip (duo/dva tekmovalca), s čimer ponovno potrjujemo, da smo vodilni organizator gaming vsebine v Sloveniji. V nadaljevanju bomo zapisali odgovore na najpogostejša vprašanja in objavili navodila, ki jih morate poznati vsi udeleženci turnirja, saj boste v nasprotnem primeru brez predhodnega opozorila diskvalificirani.

Pravila turnirja:

  • Igra se “best of two” (odigrate dve igri).
  • “Double elimination” (ko prvič izgubite, padete v spodnji “bracket”, preko katerega se lahko še vedno prebijete do finala in zmagate – da izpadete, potrebujete dva poraza).
  • V primeru, da zamudite več kot 15 minut, ste avtomatsko izgubili.
  • Štejejo se uboji, mesto uvrstitve v igri ni pomembno.

Potek turnirja in tekme:

  • Ob 12:00 bodo objavljeni bracketi in takrat boste prejeli naključnega nasprotnika.
  • Na strani vašega turnirja (UVI Play platforma) bo generiran bracket in pojavil se bo nov zavihek “MATCH” ter gumba “CONTACT” in “UPDATE”.
  • Kliknete na gumb “CONTACT” in izpisal se bo Fortnite username nasprotnik.
  • Nasprotnika dodate v Fortnitu.
  • Dogovorita se, kdo bo naredil squad sobo/lobby ter povabite vse člane v sobo/lobby.
  • V klepetalnik mora vodja ekipa zapisati READY ali PRIPRAVLJEN – ko ste vsi pripravljeni, začnete z igro.
  • Odigrate dve igri.

Postopek ponovite, ko prejmete novega nasprotnika – osvežite stran vsakih nekaj minut.

Rezultati:

  • Ko oba umreta ali zmagata, mora vodja narediti sliko rezultata (posnetek zaslona), velja za obe igri.
  • Ko odigrate, seštejete vse uboje vaše ekipe, kar predstavlja vaš končni rezultat. Enako naredite za nasprotnike, vnesti morate za obe ekipi! Vse uboje lahko vidite s pritiskom na tipko ESC, ko umrete. V primeru zmage za pogled kliknete “Report” in nato tipko ESC.
  • Vnesete rezultat na UVI Platformi, kliknete na gumb “UPDATE”.
  • Če nasprotnik vnese rezultat pred vami, kliknete na gumb “CONFIRM”, da potrdite rezultat.
  • Preden POTRDITE REZULTAT, preverite, ali je bil vnos pravilen!

Če vnesete napačen rezultat oziroma pride do zapletov, se pridružite Discord kanalu: https://discord.gg/gamingsi in kontaktirajte @TadejM oziroma težavo napišite v kanal #Fortnite. V primeru vnosa napačnega rezultata pošljite @TadejM posnetke zaslona odigranih iger, kjer se vidi rezultat.

Sabotaže in sankcije:

Sabotaže so prepovedane – če jih zaznate, prosimo, da o tem obvestite administratorja na Discordu (priložite dokaze, posnetek, video …). Streljanje kakršne koli postavljene stvari nasprotne ekipe je prepovedano, kot tudi prekinjanje zdravljenja nasprotne ekipe, namerno sabotiranje in oviranje tekmovalcev pri igri je prav tako prepovedano! V primeru, da pride do sabotaže in oviranja nasprotnika pri igranju, bo ekipa nemudoma diskvalificirana! Po končanem turnirju lahko ekipa in tekmovalci prejmejo prepoved udeležbe na ostalih turnirjih!

Pogosta zastavljena vprašanja:

V: Kako dodam zamenjavo?
O: V vašo ekipo na UVI Play platformi povabite zamenjavo in odigrate.

V: Kje se igra turnir?
O: Turnir se igra od doma oziroma je ONLINE.

V: Ali lahko odigram tekme kakšen drugi dan?
O: Ne, če ne boste pravočasno prisotni, boste prejeli avtomatski poraz

V: Kaj če igram na PS4?
O: Pravila so enaka, Fortnite omogoča crossplay in lahko igrate proti PC, PS4, Mobile …

V: Kaj pomeni “double elimination”?
O: Preden izpadete iz turnirja, morate dvakrat izgubiti. Če enkrat izgubite, imate še vedno možnost za zmago.

V: SQUAD – kaj je to?
O: V Fortnitu to pomeni ekipno tekmovanje, kjer so prisotni štirje igralci, v Fortnitu je to opcija Chose Game Mode in SQUADS.

V: Kje najdem rezultat/uboje vse igralcev?
O: Ko umrete oziroma zmagate, pritisnite tipko ESC in v meniju pod vsakim imenom vidite tudi uboje.

V: Ali je možno odigrati le nekaj iger?
O: Lahko, prvič, ko boste zamujali na igro, boste prejeli avtomatski poraz.

V: Lahko zasledujem svojega nasprotnika in kradem uboje?
O: Lahko, morate pa se držati pravil pod točko Sabotaže in sankcije (ne smete prekinjati zdravljenja, namensko podirati njihove zgrajene bloke, mu “skakati po glavi” in očitno ovirati njegovo igranje).

Nagrade: 

Razvrstitev nagrad bo določena po končanem turnirju (prvi štirje bodo izbirali nagrade, top 12 mest prejme nagrado), povabilo na offline tekmovanje prejme zmagovalna ekipa!

Vsi turnirji:

#1 Prvi turnir  –  GAMING.si Fortnite #1 King of Slovenia! 1/4 Omega

#2 Drugi turnir – GAMING.si Fortnite #1 King of Slovenia! 2/4 Skull Trooper

#3 Tretji turnir – GAMING.si Fortnite #1 King of Slovenia! 3/4 Brite Bomber

#4 Četrti turnir – GAMING.si Fortnite #1 King of Slovenia! 4/4 Lite Show

Escape from Tarkov je dočakal poletne popuste

1

Eno izmed najboljših simulacij streljanja, ki v nekaterih vidikih prekaša celo Armo 3, bo do 5.8.2018 mogoče dobiti 15% ceneje, paket Edge of Darkness pa 20% ceneje. Odlična priložnost, da se tudi sam preizkusiš v njej in izkusiš notranji boj med preživetjem in lakomnostjo, kjer te lahko slednja stane vsega. Igra je sicer še vedno v fazi zgodnjega dostop in kot taka še ni popolnoma dokončana. Razvijalci redno dodajajo novosti in optimizirajo sistemsko zahtevnost ter mrežno kodo, ki je še nedavno nazaj bila tarča kritik.

V spodnjem posnetku sem strnil nekaj svojih misli, podrobnejši opis je na voljo TUKAJ.

 

Predstavljamo drugega tekmovalca projekta Naslednji slovenski TOP streamer: Krištofa “UnK1T” Potočnika!

0

Danes vam prestavljamo drugega kandidata v natečaju Naslednji slovenski TOP streamer, Krištofa Potočnika! Star je 21 let ter študira ekonomijo v Ljubljani, prihaja pa iz Kranja. Že pri rosnih treh letih se je spoznal z računalnikom, ravno tako pa tudi z drsalkami, kjer je ljubezen do hokeja prevladala nad računalnikom. Kljub temu, da je v prostem času streamer, se še vedno ukvarja s hokejem –  sedaj to počne pri Triglavu iz Kranja, igral pa je tudi za mladinske reprezentance.

 

Na vprašanje kako to, da se je odločil za streamanje in ne za poklic hokejista je Krištof odgovoril: “Poizkusil sem tudi kako je biti hokejist po poklicu pri Olimpiji iz Ljubljane, ko pa sem končal hokej igrati resno, sem takoj prišel nazaj k računalniškim igricam. V streamanje sem se podal kakšne 4 mesece nazaj, ko sem bolj redno začel slediti drDisrespectu in sem si rekel: “Zakaj pa ne?” Od takrat pa moram reči da mi je streamanje veliko veselje!”

Večinoma boste na njegovem streamu zasledili FPS igre. Zadnje čase sta glavni igri Counter-Strike in pa PUBG. Občasno pa lahko Krištofa ujamemo pri igranju igre Rainbow Six Siege in pa zelo redko celo igro Fortnite. Na vprašanje kako bi sebe opisal je odgovoril: “Sebe bi predstavil kot zelo pozitivno osebo, tudi na streamu to želim prikazati in mislim, da mi za enkrat to kar uspeva. Streamam, ker mi je to v veselje, in se mi zdi, da ni nič narobe če poizkusim iz tega narediti poklic.”

Če ste navdušenci nad FPS igrami vam priporočamo, da se Krištofu pridružite na njegovem streamu!

Ne pozabite mu slediti na vseh socialnih omrežjih:
Twitch tv: https://www.twitch.tv/UnK1T/
Facebook: https://www.facebook.com/UnK1T/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCdN0oIRXbnIvwD7uU7BhEXQ?v= 
Instagram: https://www.instagram.com/unk1t/

*Vse slike v članku so vzete z javnega Facebook profila https://www.facebook.com/UnK1T/ s privolitvijo lastnika profila.

Starši otrokom plačujejo privatne Fortnite inštruktorje

2

Nedvomno bi bilo neumno trditi, da Fortnite ni dosegel nečesa izjemnega. Ogromno število igralcev, ki se vsak dan vračajo v igro, preprosto za večkratnik pokosi večino ostalih naslovov.

Nenadejan uspeh pa je pri tisočerih otrocih vplival na njihovo socialno življenje, saj je igra postala nekakšne vrste norma med vrstniki.

Še več, vse več staršev v ZDA (tudi drugod) se odloča za privatne tečaje Fortnita, s čimer jim želijo pomagati pri izboljšanju v igri. Nekaj, kar bi še pred leti veljalo za nepredstavljivo, želja staršev po tem, da so njihovi otroci v igri boljši (v veliki meri ne gre niti za e-športne ambicije).

V Wall Street Journal je bilo objavljenih nekaj primerov, npr. gospa Hicks iz Velike Britanije je svojemu sinu plačala štiriurni tečaj v vrednosti okoli 50 €. “Socialni pritisk, kjer postopoma več ne zadostuje zgolj igranje, temveč se zahteva, da si v igri dober. Predstavljajte si, kako mu bi bilo v šoli,” je dodala njegova mati.

Enakega menja je je Nick Mennen. Za svojega 12-letnega sina plačuje 20 € na uro, saj je prepričan, da je njegov sin lahko konkurenčen v e-športu in turnirskih tekmovanjih. Nicku se naložba obrestuje, saj Noble zdaj namesto kakšne igre tu in tam zmaga v 10 izmed 20 iger (v 50 % primerov).

Govora je bilo celo o staršu, ki si je najel inštruktorja zgolj zato, da je lahko igral s svojima šest- in enajstletnima sinovoma. Sedaj ju že redno premaguje in razmišlja tudi o udeležbi na manjših turnirjih.

Vsi imajo nekaj skupnega, to je koncept družbene sprejetosti Fortnita, kot socialne aktivnosti, statusnega simbola in način dokazovanja pred vrstniki in znotraj družin. Ne glede na to, koliko je igra oboževana ali osovražena zaradi grafike oz. mehanik, se je Fortnite na zahodu prijel. Med nami namerava ostati še nekaj časa, vsaj dokler ga naslednje čudo ne izrine s prestola. Dejansko je na dobri poti h kultnemu statusu, kot ga je Starcraft dosegel pred leti v Aziji.

Naše (Borisove) brezplačne inštrukcije, “kako igrati kot pro”, lahko za zgolj 30 € najdete tukaj:

Call of Duty: Black Ops 4 z novim večigralnim posnetkom

0

Pri Activision so nam pokazali popolnoma nov večigralski napovednik za zelo pričakovano igro Call of Duty: Black Ops 4. Nov posnetek nam prikaže celo nekaj malega iz novega načina in sicer gre za Battle Royale. Žal je tega samo 15 sekund, ampak že iz njega lahko vidimo, da bo zadeva delovalo dobro in bo zelo podobna ostalim igram iz istega žanra. Igralci bodo lahko svoje like tudi opremili z različnimi oblekami, kot smo vajeni iz večine iger dan danes. Ali bo nov način CODu prinesel spet veliko slavo, bomo videli kmalu, saj bo beta začela že v mesecu septembru.

Predstavljamo prvega tekmovalca projekta Naslednji slovenski TOP streamer: Dino “Dinotti” Hajderović!

0

Dinotti

Dino Hajderović je bolje poznan pod nadimkom Dinotti in je na tem svetu že celih 38 let. Večkrat se pohvali, da je počel že marsikaj. Bil je vodja linije v tovarni, učitelj vožnje, voznik avtobusa, YouTuber z viralnimi posnetki, filmski igralec in sedaj Twitch streamer. Na portalu Twitch.tv streama že dobre štiri leta, trenutno ga največkrat zasledimo v igri Fortnite.

 

Svojo streaming kariero je pričel z igro GTA, nadaljeval s H1Z1, katerega je streamal okoli dve leti, ter nato preklopil na PUBG, dokler ni izšla igra Fortnite. Na vprašanje, kako bi opisal samega sebe, nam je Dinotti odgovoril: “Sem tip človeka, streamerja, ki zabava ljudi z svojimi forami in energijo. Sem glasen in skoraj da nimam dlake na jeziku. Poleg tega vsega včasih kako igro tudi zmagam.” 

Pravi tudi, da ima enega izmed najboljših introv na Twitch.tv-ju, ki je bil izpostavljen tudi v oddaji Twitch Weekly.

Leta 2016 je s pomočjo donacij svojih zvestih gledalcev obiskal TwitchCon v Kaliforniji, kjer je spoznal DRDisrespecta, Ninjo, TimTheTatman-a in ostale znane Twitch streamerje.

V pogovoru je še dejal: “Svoj stream sem pripeljal do profesionalne stopnje, saj sem vložil v streaming studio veliko financ in poskušam streamati vsaj petkrat na teden. Streamam seveda v angleščini, da sem lahko dostopen celemu svetu.”

Če si želite zabave in vam je dolgčas, potem je Dinottijev kanal kot nalašč za vas! HADUKEN!

Ne pozabite mu slediti na vseh socialnih omrežjih:
Twitch tv: http://www.twitch.tv/dinotti
Facebook: https://www.facebook.com/Dinotti-137912589691558/
Twitter: https://twitter.com/Dinotti
Instagram: https://www.instagram.com/dinotti/
Snapchat: Dinotti

Kaj prinaša Fortnite 5.10 posodobitev?

0

Posodobitev bo na voljo za PS4, PC, iOS, Switch in Xbox One. Vključevala bo dve orožji, nov način igranja in nekatere druge stvari.

Nov način igranja je časovno omejen in se imenuje Fly Explosives. Igralce izzove k opremitvi z eksplozivnimi orožji, kot so granate, minometalci in bazuke. Prava norišnica ob misli na jadranje z jetpakom in uničevanjem vsega kar leze in gre. Stvari še dodatno začini njihova pohitrena regeneracije in zvišana vzdržljivost. Na voljo bo od 1.8 do 8.8.

Kar nekaj dvomov je bilo slišati o vrnitvi vodenih izstrelkov, ki so jih prvotno v igro dodali nekaj mesecev nazaj. Kmalu so bili zaradi nadmoči umaknjeni, sedaj pa so dočakali svoj povratek. Deležni so bili nekaterih popravkov, ki so zmanjšali povzročeno škodo na osebah in okolju, krajši je tudi njihov čas leta.

Ponovno bo na voljo še Slurp Juices, ki je bil tako deležen nekaterih sprememb. Ljubitelji Save the World načina so prav tako dočakali novo orožje.

Vsekakor gre za zanimiv skupek sprememb. Nov mod, bo za krajši čas zagotovo razveselil vse ljubitelje uničevanja in kaosa. Največja sprememba pa zagotovo vrnitev vodenih izstrelkov, ki so tokrat, vsaj na papirju bolj uravnoteženi, kako bo v realnosti bomo še videli.

Več informacij (v angleščini):

Battle Royale

Limited time mode: Fly Explosives

Summary

This mode combines the explosive fun of the High Explosives LTM and the vaulted Limited Time Item Jetpack.

Mode details

  • Only Explosive Weapons can be found in this mode.
  • Floor Loot spawners will occasionally spawn jetpacks.
  • Fly Explosives jetpacks have increased fuel regen rate and decreased burn rate compared with Default jetpacks, to keep pilots in the sky a bit longer.
  • Between-storm wait times have been reduced due to players needing less time to find adequate loot (average match length should be less than 20 minutes).
  • Rocket Ammunition capped at 120.
  • Profile Stats (k/d and wins) are tracked in this mode.

Limited time mode: Playground

What’s new?

  • The Vaulted jetpack has been enabled for the duration of the Fly Explosives LTM.
  • Guided Missile has been enabled.
  • Consumable Healing Item spawn rates have been normalized by lowering Chug Jug and shield spawn rates.
  • Bandages have been removed.
    • This is to raise the chance of spawning healing items that get players to full health and shields.

Bug fixes

  • Nameplates will no longer appear for members of the opposite team.

Weapons and items

  • Guided Missile returns
    • Available in Epic and Legendary variants.
    • Fuse duration reduced from 18 to 15 seconds.
    • Movement speed decreased from 1,100 to 1,000.
    • Reload time increased to 2.4/2.2.
    • Reduced player damage from 105/110 down to 74/77 damage.
    • Reduced structure damage down from 1,100 to 400.
    • Explosions now damage structures with no regard for line of sight.
    • Guided Missile can also be controlled via keyboard using the default movement inputs.

Bug fixes

  • The issues with Slurp Juice have been fixed and it can once again be looted in-game.

Mobile

  • iOS players will have a larger than normal update to download (2GB).

Save the World

Weapons and items

  • Spyglass Sniper Rifle added to the Weekly Store
    • An accurate, high-powered, scoped sniper rifle with a single round per magazine that kicks like a mule.
    • Available Wednesday, Aug. 1 at 5 p.m. PT until Wednesday, Aug. 8 at 5 p.m. PT.

EA-jev servis Origin Access Premier sedaj na voljo

0

Založnik EA si lasti svoj lasten servis digitalnih iger, ki se imenuje Origin. Zadeva vsebuje preko 100 naslovov, večina njih pa prihaja ravno izpod EA-jevih ustvarjalnih rok. Na letošnjem sejmu E3 je založnik najavil prav posebno naročnino, imenovano Origin Access Premier, ta pa je sedaj končno tudi na voljo.

Origin Access Premier nam omogoča preigravanje najnovejših EA-jevih iger, kjer bomo nekatere lahko preigravali celo pred uradnim izidom. Poleg tega nam bo na voljo celotna knjižica iger, ki so na voljo na Origin spletnem servisu.

Sledeče naslove bomo lahko pri priključitvi v Origin Access Premier preigravali pred vsemi ostalimi:

  • EA SPORTS Madden NFL 19 Hall of Fame Edition (2. avgust, 2018)
  • EA SPORTS FIFA 19 Ultimate Edition (20. september, 2018)
  • Battlefield V Deluxe Edition (11. oktober, 2018)
  • Anthem Legion of Dawn Edition (15. februar, 2019)

Mesečna naročnina na servis vas bo obrala za 14.99€, lahko pa si privoščite tudi letni strošek za 99.99€.

Zainteresirani se lahko naročite na sledeči povezavi.

NVIDIA najavila GeForce Gaming Celebration dogodek, ki se bo odvil na Gamescomu 2018

NVIDIA je pravkar oznanila, da bo na največjem evropskem igričarskem sejmu Gamescom priredila prav poseben dogodek, imenovan Geforce Gaming Celebration, ta pa se bo odvili 20. avgusta.

Zeleni tabor pravi, da bo imel na voljo še ne videne demote najbolj pričakovanih iger, na odru bodo gostili tudi največje razvijalce, poleg tega pa imajo za nas pripravljena “spektakularna presenečenja”.

Ravno za slednjo zadevo gojimo igričarji največja pričakovanja. Že prej o se pojavile govorice, da naj bi NVIDIA 30. avgusta splovila novo serijo grafičnih kartic, ki naj bi se imenovale GeForce GTX1180 in morda bo zeleni tabor izkoristil prav Gamescom za objavo naslednje-generacijskih grafičnih monstrumov.

Vse to so seveda zaenkrat samo govorice a morda znamo glede nove serije dobiti vsaj namig, če ne prav uradne oznanitve.

Mimogrede, za nas so to dobre novice saj se bo ekipa Gamingsi letošnjega Gamescoma udeležila v živo! Če nam bo NVIDIA pokazala kaj novega, vas bomo takoj obvestili, poleg njihove prisotnosti, pa se veselimo prisotnosti vseh večjih igričarskih založnikov kot so Bethesda, CD Projekt RED ter Blizzard.

Call of Duty: Black Ops 4 dobil prvi napovednik, ki prikazuje način battle royale

Battle royale je trenutno najbolj popularen večigralski način in nič čudnega ni, da so svojo priložnost zavohali tudi večji založniki. Tako Battlefield V kot Call of Duty: Black Ops 4 bosta dobila svoji varianti, slednji pa je včeraj prikazal za zadevo tudi igralni napovednik.

V bistvu je celoten posnetek namenjen beti, ki bo za Black Ops 4 izšla 11. avgusta, zaključila pa se bo 13. avgusta. Battle royale način se imenuje Blackout, ta pa žal ne bo vključen v avgustovsko beto, ampak bo dobil prav svojo preizkusno različico septembra.

Napovednik je sicer povsem zrežiran in ne prikazuje ravno realistične podobe igranja a vseeno je to prvi vpogled v njihov battle royale sistem. Blackout bo vseboval mapo, ki naj bi bila 1500-krat večja od Nuketowna, na voljo pa bodo talna, zračna in vodna vozila.

Call of Duty: Black Ops 4 bo izšel 12. oktobra za vse večje platforme.

For Honor: Sezona 7 se bo začela 2. avgusta

Ubisoft je naznanil prihod sedme sezone za igro For Honor, katero bomo lahko igrali že 2. avgusta. Najnovejša zadeva se bo imenovala Storm and Fury in bo izšla za vse naprave istočasno. Prinesla bo tudi kar nekaj novosti in kot je recimo popolnoma nova mapa imenovana Secluded Keep. Ta bo imela kar nekaj različnih načinov kot so Elimination, Tribute, Skirmish, Brawl in Duel. Poleg tega bosta Valkyrie in Warden dobila kar nekaj popravkov, nova sezona pa bo prinesla še posodobljen sistem rangiranja.

Razvijalci so že napovedali tudi sezono 8, ki bo izšla 16. oktobra, ta pa se bo imenovala Marching Fire.

Resident Evil 2 Remake dobil nov igralni posnetek

Ne vemo za vas, a Resident Evil 2 Remake je pri nas zagotovo ena od najbolj pričakovanih iger. V poplavi vse sorte večigralskih iger, je dobra enoigralska grozljiva igra toliko bolj cenjena in čeprav se gre samo za predelavo, imamo glede projekta dober občutek.

Na dogodku Ani-Com & Games Hong Kong je Capcom na oder pripeljal producenta igre Tsuyoshi Kanda, ta pa je prikazal kar 16 minutni igralni posnetek iz igre Resident Evil 2 Remake. Original je izšel že kar 20 let nazaj in predelana verzija je preprosto osupljiva.

V posnetku si lahko ogledamo našega protagonista Leona v akciji, kjer ne manjka raziskovanja temačnega okoliša, strelskih segmentov ter vmesnih sekvenc. Zadeva izgleda preprosto slastno in je dober pokazatelj, kako daleč je v dveh desetletjih igričarska industrija napredovala.

Resident Evil 2 Remake je napovedan za PC, PlayStation 4 ter Xbox One, na žalost pa igra ne bo vsebovala VR podpore, ki je iz Resident Evila 7 naredila tako strašljivo izkušnjo na PS4. Potrpežljivo čakamo na 25. januar, ko bo igra dokončno izšla, do takrat pa uživajte v spodnjem posnetku.

Overcooked 2 dobil nov napovednik

Overcooked vam je morda precej neznan naslov, a lahko vam zaupamo, da se gre za enega bolj zabavnih sodelovalnih iger, ki jih lahko preigravate tako na PC-ju kot na konzolah.

Igra je namenjena predvsem večigralski zabavi, kjer se lahko več igralcev zbere za enim razdeljenim zaslonom in skupaj poskuša skuhati čimveč jedi. Seveda je poleg treba poskrbeti še za več različnih stvari kot so sekljanje zelenjave ter mesa, pomivanje posode, včasih pa nam ponagajajo celo same stopnje, ki so dinamične in čedalje bolj težke.

Za špilom stoji razvijalec Team 17, ki pospešeno pripravlja nadaljevanje, imenovano Overcooked 2. Kjer nam je v prvem delu nasproti stal šef v obliki špagetnega monstuma, nam bo v nadaljevanju poti prekrižal nemrtvi kruh, domiselno imenovan Unbread.

Grafično se igra ne bo močno razlikovala od predhodnika, a tu bo kup novih mehanik, med katerimi zagotovo obstaja večigralstvo preko interneta, saj smo poprej zadevo lahko preigravali samo lokalno.

Dovolj besedičenja, oglejte si nov napovednik spodaj!

Spoznajte slovenske TOP Streamerje

0

Čeprav smo v dopustniških časih, ekipa Gamingsi ne pozna počivanja. Trenutno imamo v poteku kar tri večje projekte: Top Slovenski YouTuber, Fortnite King of Slovenia turnir ter Top slovenski Streamer. V pričujočem članku se bomo posvetili ravno slednjemu.

Na naše tekmovanje Top slovenski Streamer se je prijavilo kar nekaj tekmovalcev in raziskovanjem, tuhtanjem ter dogovarjanjem smo izbrali 5 najboljših.

Naše izbrance si lahko bolj podrobno ogledate na sledeči strani, tu pa jih bomo našteli samo poimensko:

  • NINO “ILLUSION” ANDERLUH
  • KRIŠTOF “UNK1T” POTOČNIK
  • DINO “DINOTTI” HAJDEROVIĆ
  • DAVID “XDEJVII” NAGLIČ
  • ANDREJ “APPLEYARD” ROZMARIČ

V sledečih dveh tednih bomo podrobno predstavili vse tekmovalce, vsi pa bodo imeli tudi različne naloge, ki jih bodo morali opraviti. Glavna poanta projekta je izpostavitev in da pridobijo vsa potrebna znanja, ki jih potrebuje dober streamer obenem pa jih želimo naučiti, kako zrasti da postanejo pravo pravcati vplivniki oz. “social influencerji”.

Celotno ekipo smo pred kratkim zbrali v pisarni in zadevo prenašali v živo preko Twitcha, kjer se je nabralo kar nekaj gledalcev. Uro in pol dolg video si lahko ogledate na spodnjem posnetku, kjer lahko še dodatno spoznate naše kandidate ter jim pod komentarji oddate kakšno vzpodbudno besedo!

Popularnost Fortnite je tokrat izkoristil nogometni klub

0

Francoski nogometni klub Nantes je Fortnite izkoristil za predstavitev okrepitve, ki so jo v kljub pripeljali iz italijanskega Udineseja.

Vse skupaj se prične v zbirališču, kjer Coach Miguel (trener Nantesa se imenuje Miguel Cardoso), Deigo Carlos (ime brazilskega branilca v klubu) in Val Rongier (igralec sredine igrišča Valentin Rongier) pričnejo z igranjem.

Seveda morajo najprej zapustiti leteči avtobus in namenijo se kakopak proti stadionu vzhodno od Tilted Towers. Najprej iščejo primerno oborožitev, nakar se odpravijo na zelenico in odprejo “skrivnostna vrata”. Vse skupaj se konča s posnetkom novega člana in napisom pozdravljen.

Posnetek ni nič posebnega, saj prikazuje zgolj  običajno igranje Fortnite, ki se zaključi s poziranjem nogometnega igralca. Kljub temu ne morem oporekati efektivnosti vsega skupaj. Prispevek je prejel kar 5800 všečkov, bil deljen 2800 krat in ima nekaj nad 500 000 ogledov. Predstavniki stika z javnostjo si zagotovo manejo roke.

Vseeno ne gre za noviteto v svetu sodobnega športa. Že lani so pri angleškem klubu Waltord bili še bolj inovativni, ko so za promocijo uporabili kar Football Manager.

Kaj sledi? Morda Harry Kane in kompanija, ki skupaj igrajo Fortnite, s katerim so si krajšali urice med mondialom v Rusiji?

Po ogromni posodobitvi je No Man’s Sky ena najbolj igranih iger na Steamu

Ime No Man’s Sky je zagotovo pri marsikomu zapisano v spomin, verjetno pa na igro ne nosite ravno lepih spominov. Špil je obljubljal ogromno, dostavil pa zelo malo, zato je za marsikoga veljal za eno večjih razočaranj leta 2016.

Pred kratkim smo objavili novico, kjer je jasno, da je razvijalec pridno delal na ogromni posodobitvi, imenovani NEXT, ki naj bi ime No Man’s Sky v igričarsko zavest končno zapisala z zlatimi črkami.

Trud se jim je izplačal, saj je nedavno razvijalec Hello Games na Twitterju objavil ponosno izjavo, saj naj bi zaradi posodobitve NEXT No Man’s Sky postala ena najbolj igranih iger tako na PC-ju kot na Xbox One ter PlayStation 4. Razvijalec je zraven pripel še sliko, kjer je moč videti na Steamu 10 najbolj igranih iger, med njimi pa No Man’s Sky zaseda častitljivo šesto mesto. Na sliki je lepo razvidno, da je igra svoj višek dosegla pri 60.000 istočasnih igralcih, a številka je od takrat pošteno narasla in ob času pisanja sedi pri številki 93.782.

Če želite igri ponuditi še eno priložnost, je sedaj odličen čas za nakup, saj je trenutno znižana za 50% na 27.49€ in je trenutno tudi najbolj prodajan naslov na Steamu!

Attack on Titan

0

Ker sem bil prejšnji teden preokupiran z drugimi zadevami mi je tale zadevščina nekako ušla z misli. V ponedeljek se je predvajala prva epizoda nove sezone (to je že tretja) animeja z naslovom Attack on Titan oziroma japonsko

Shingeki no Kyojin

Anime sem enkrat že opisoval in sicer gre za zelo kruto in krvavo zadevo z zelo zanimivo zgodbo. Ta v glavnem sledi paglavcu Erenu, ki živi v mestu obdanim z obzidjem. Obzidji je pravzaprav več in obdajajo še zadnje znano človeško naselbino ter ga delijo na različna okrožja. Eren živi na območju, katerega zid z ene strani varuje pred zunanjim svetom. Na drugi strani zidu pa kraljujejo Titani, pošasti velike od 3 do 15 metrov, najbolj pa jim diši človeško meso. Obzidje s svojimi mogočnimi 50 metri višine (začuda se nihče ne spomni kdo ga je naredil, kdaj je bil narejen ali kako je bil narejen), brani še zadnje ostanke človeštva.

Nekega sončnega dne pa se pojavi abnormalni titan, visok nekaj čez 50 metrov in zgodba se prične zapletati.

Nažalost pa napreduje zelo počasi, manga je že dosti pred njim glede zgodbe in ker vem kaj prihaja v prihodnosti, komaj čakam, da se bo to tudi zgodilo v seriji.
Glede na tempo iz prvih dveh sezon pričakujem v tej sezoni kar nekaj epskih bitk ter nekaj preobratov zgodbe, proti koncu pa nas po vsej verjetnosti čaka “cliffhanger” ter nato čakanje na novo sezono, a na srečo to ne bo tako hudo kot pri Igri prestolov.

Definitivno se vam splača tedensko spremljanje animeja, vam bo vsaj ob ponedeljkih polepšalo večere.

Half-Life v pogonu Unreal Engine 4

0

Ste vedeli, da bomo novembra letos praznovali dvajseto obletnico, odkar je na računalniške zaslone prisopihala revolucionarna streljačina Half-Life?

Čeprav je igra še danes povsem igralna, dejstvo ostaja, da je zob časa že precej dobro zagrizel v njeno podobo. Razvijalec Valve vse svoje napore, namesto v igre, vlaga v svojo Steam trgovino zato je upanje na uradno predelavo jalovo.

K sreči je na temu mestu vskočila modderska skupnost, ki je že dolgo časa nazaj spočela imenitno predelavo imenovano Black Mesa. Projekt še ni končan saj čakamo na še zadnji del, Xen, a zna se zgoditi, da bo zadeva kaj kmalu popolnoma dokončana.

A obstaja še en projekt, ki nosi ime Project Lambda. Zanj skrbi modder Alex04se, ki želi celotno Half-Life igro prenesti v moderen pogon Unreal Engine 4. Njegovo delo lepo napreduje in kakor pravi, je prvo poglavje 95% dokončano in naj bi bilo kmalu na voljo za prenos.

Prvo poglavje igre je sestavljeno predvsem od prevažanja z vlakom in tako ne bo vsebovalo veliko interaktivnosti, modder pa pravi, da se bo lotil nadaljevanj, če bo odziv skupnosti pozitiven.

Spodaj lahko vidite prve slike iz projekta Project Lambda.

Super Bomberman R – Recenzija igre

Bomberman serija je tekom dolge zgodovine doživela več vzponov in padcev, a kljub dolgemu obstoju ni doživela masovnega razvoja in razcveta. Ikonski beli Bomber se je do sedaj pojavil že na skoraj vsaki platformi in po več kot 20 letih se ponovno vrača tudi na osebne računalnike.

Če smo lahko srčkanega vžigalca bomb lahko že lani preizkušali na Nintendo Switch konzoli, je tokratna predelava smo tokrat predelavo prizadela vse moderne konzole ter kot omenjeno tudi osebne računalnike. Vsaka različica vsebuje par ekskluzivnih likov, a vsem je skupna odsotnost nekaterih dejavnikov, ki so serijo skozi zgodovino naredili tako priljubljeno. Uspe torej Super Bomberman R razstreliti visoki zid pričakovanj ali meče lažne bombe? Kar hitro bomo izvedeli.

Sicer smo preizkušali različico za Playstation 4, a večino stvari bo veljalo za vse platforme.


Razvojna ekipa: Konami Digital Entertainment
Založnik: Konami Digital Entertainment
Platforme:
PC, PS4, XOne, Switch
Datum izida: 12.6.2018
Cena: 39.99€

Zvrst: Akcijska igra


Klasična Bomberman zgodba

Že vse od skromnih začetkov imaš možnost izbire dveh igralnih načinov – standardno igranje in Grand Prix. V prvem se kot klasičen beli Bomber v enoigralski kampanji s podporo sedmih sotrpinov z istim virom motornega olja soočiš z zlobnim Cesarjem Buggler-jem. Način podpira lokalni co-op in te popelje skozi raznolike okoliše, pet planetov s po več stopnjami, na koncu vsakega seta pa se soočiš še proti enemu izmed šefovskih sovragov. Zaenkrat torej vse lepo in prav.

Za razliko od starih iger Super Bomberman R izbere nagnjen izometrični pogled in ta občasno predstavlja problem, saj lahko s premikanjem za ovirami izgubiš vizualni stik. Čeprav je perspektiva kul z vizualnega vidika, je občasno zelo frustrirajoča. Pomanjkljiva je tudi variacija na področju sovražnikov in ko enkrat ugotoviš njihove vzorce, le redkokateri predstavljajo nevarnost in največkrat boš umiral zaradi lastne nekompetence. Saj ni moja krivda, da imajo bombe tako veliki eksplozivni radij… ok, pravzaprav sem ga povečal sam s pobiranjem bonusov, ampak… am… DAJ MI MIR.

Kampanja takisto pogreša več načinov za osvojitve stopenj, saj je selekcija (pre)skopa. Včasih boš moral premagati vse sovražnike, drugič najti vsa skrita stikala z uničevanjem terena, tretjič popeljati NPC-ja do varne točke, občasno pa pobrati vse ključe. Vsekakor ponavljajoči se prijemi prenehajo učinkovati precej hitro in kmalu bo vse slonelo na dizajnu okolja, a tudi tu so rezultati mešani. Večino časa so stopnje raznolike glede na trenutno področje in vsebujejo par lastnih prijemov (na primer magneti) in to je res dovolj za zamik prezgodnje smrti zaradi pretiranega zehanja, a ne pobere nobenih nagrad. Kmalu tako melješ stopnje in se prebijaš skozi novemu šefovskem spopadu, dokler ga ne premagaš v boju z dvema fazama. Ponavljaj eden in isti princip in z malo sreče se boš prebil skozi zgodbo.

V prvi fazi se soočiš proti šefu v boju ena na ena in po zaslugi umetne inteligence z instantnim reakcijskim časom lahko le z upanjem po srečni eksploziji mečeš bombe naokoli ali pa ga skušaš ujeti v kot. Druga si dovoli malo več svobode in tu se soočiš proti epski različici prejšnjega šefa, ter ga skušaš nasilno prepričati v tvoj prav z detonacijo bomb, da eksplozija zadane njegove šibke točke. Druga faza je zabavna, a ne brez lastnih problemov, po večini vizualnih.

 

Kaj pa preostanek?

Žal sama igralna plat kljub dolgemu predahu še vedno ne uspe razburkati gladine. razen občasne nove moči je vse ostalo precej enako, isto se tiče tudi selekcije stopenj. Imamo skupinsko in ločeno bojevanje v večigralski in enoigralski enačici. Lahko izklopiš osnovne stvari, kot so posebne moči in sposobnosti, nastaviš dolžino in težavnost umetne inteligence, za kaj več pa bo potrebno doplačati (saj ne, samo hecam se. Čeprav realnost morda ni nič kaj boljša).

Arene same po sebi nudijo solidno stopnjo variacije in veliko jih kot v kampanji pride z lastnimi značilnostmi, kot so brezna in magneti na zidovih. A vsaka nova arena stane 4000 kovancev, kar zahteva kar precej ponavljajočega se igranja na odklenjenih, zaradi česar te bo minilo že dosti preden boš odklenil večje število. Le največji oboževalci bomo uspeli iti z glavo skozi zid in nabrati dovolj cekinov.

Umetna inteligenca se na srečo uspe postaviti igralcu po robu in že na srednji težavnosti boš švical motorno olje. Po zaslugi tega bojevanje proti računalniku nikoli ne postane rutinsko, čeprav je še vedno veliko bolje poseči po lokalnem večigralstvu. Ob njem se spomniš na vse stare trenutke, ko si se z bratcem za televizijskim zaslonom boril za nadzor nad kontrolerjem, dokler vaju mama obeh ni nagnala spat na lačen želodec. Lokalno večigralstvo je tako svetla plat v temnem tunelu, ampak ali uspe rešiti tonečo ladjo?

Seveda bi na pomoč običajno prišlo spletno večigralstvo. A to je bolj prazno kot Hiroshima po padcu atomske bombe in zaradi pomanjkanja igralcev lahko na začetek boja čakaš tudi po 10+ minut in tako je način bolje enostavno preskočiti. Saj nihče ne igra iger, da bi več kot 50% časa preživel v nalagalnih zaslonih (razen ljubitelji Elder Scrolls in Fallout franšiz z goro modifikacij v ozadju). Eden glavnih razlogov je, da so se iz neznanega razloga odločili opustiti več-platformsko večigralstvo in ni nobeno čudo, da lahko po razbijanju drugih igralcev le hrepeniš.

Seveda ne smejo manjkati tudi vizualni dodatki in zraven prej omenjenih aren je za zapravljanje cekinov tu trgovina, kjer lahko kupuješ vse od kap, novih likov in kostumov. Selekcija je odlična in dobili smo tudi par interesantnih prišlekov, kot so Drakula, Piramidna-betica in Solid Snake. Vsi izmed likov so vsaj vizualno zanimivo zasnovani in kljub široki selekciji nisem opazil upada v kvaliteti.

Bitka za vrh

Zadnjega izmed prisotnih igralnih načinov smo omenili že na začetku in nudi povsem drugačno igralno izkušnjo. Grand Prix je oznaka za kompetetivno igranje in vzpenjanje po lestvici. Vsebuje neke vrste osnovno zgodbo, kjer je tvoj cilj postati najboljši bombnik v vesolju, tvoj glavni konkurent pa je grof Drakula in njegovi pribočniki. Ampak zaradi zarjavelosti in odsotnosti bojnih izkušenj moraš pričeti na na samem dnu, napreduješ pa seveda z zmagovanjem bitk, kjer počasi pridobivaš sloves tako v enoigralskem, kot tudi v večigralskem načinu. A ponovno je skoraj nemogoče dejansko igrati v slednjem, saj enostavno nima dovolj igralcev, da bi sploh lahko našel bitko in to vse naredi malce bedasto, se ti ne zdi?

Sicer sam igralni način izgleda zanimiv za tekmovalne igralce in ne nosi krivde za presahnjenost. Glaven krivec je, da Super Bomberman R enostavno ne premore pritegniti igralcev za vzpostavitev osnovne igralne baze in če ne poskrbijo za čez-platformsko igranje, bo nasedel, preden sploh dobro izplava iz zaliva. Kdor torej išče Bomberman igro za epsko bojevanje, kjer bi razstrelil več nedolžnih kot teroristična organizacija, bo globoko razočaran.

Prezentacija se kmalu spremeni v klišejski azijski paradiž, z zanič glasovno sinhronizacijo in podpovprečno animacijo. Večkrat je eden izmed likov pričel govoriti, a pripadajoča figura na zaslonu mu je sledila komaj par sekund pozneje in nato 20 sekund ponavljala eno in isto tri-sekundno animacijsko sekvenco. Kampanja tako, kar se predstavitve tiče, izpade kot nizko-cenovna parodija starih iger. Vem, da se Bomberman nikoli ni jemal preresno, a vseeno bi lahko poskrbeli za dosti boljšo dostavo vmesnih sekvenc. Škoda, saj je vizualni stil zanimiv in iz njega bi lahko iztepli dosti več. Glasba sama po sebi je kljub odsotnosti Jun Chikume dobra, sploh med šefovskimi spopadi nudi tisti epski občutek.

Sicer je z izjemo kampanje predstavitev dobra in z živimi barvami ter kockastimi, neizrazitimi teksturami uspe Super Bomberman R poustvariti občutek starejših iger, a vseeno nudi izboljšan nadzor, kjer tvojemu liku ni težko slediti na zaslonu. Vsaj v kolikor se ne spraviš v šefovski spopad, kjer je v drugi fazi zorni kot katastrofalen in ker se niso odločili za prikaz obrisa ob zaitju za šefovo zadnjico, se moraš premikati praktično na slepo.

Zvočni učinki so solidni, glasbena podlaga pa z izjemo kampanje ni zapomljiva in vse skupaj ne navduši, a prav tako ni živa katastrofa. Tako bi tudi povzel celotno igro. Tu in tam vsebuje dobre dele, a v celoti je nezapomljiva in povsem nenavdihnjena poustvaritev. Enostavno ne dovolj dobro, da bi rekel WOW.


Zaključek

Pozitivno:
+ Lokalno večigralstvo je kot vedno kul
+ Umetna inteligenca je OK
+ Grafična podoba predstavlja nadgrajen original

Negativno:
– Spletno večigralstvo brez “več” ostane le igralstvo
– Ponavljajoča se kampanja
– Odklepanje novih aren je zamudno opravilo
– Sramotno sinhronizirane vmesne sekvence v kampanji
– Nedodelanost na več področjih

Tedenski nasvet: Anime

0

Nov konec tedna in serviram vam svež anime naslov. Ta je malce manj obsežen kot drugi naslovi (šteje zgolj 26 epizod) zato je idealen če se odločite za vikend poležavanje.

Valkyria Chronicles

Valkyria Chronicles se odvija v 30 letih prejšnjega stoletja na kontinentu imenovanem Evropa. Bitko se bije med dvema super-silama: na eni strani Imperij z monarhi v ozadju, na drugi pa Federacija, zavezniške sile večih demokratskih držav.

Glavna surovina, katera je pravzaprav gonilna sila vsega, je Ragnite. Uporablja se povsod, od orožarske industrije do medicine.
Skozi zgodbo spremljamo manjšo vojaško silo milico, katere poveljnik je poveljnik Edelweiss. Prevzel vas bo lep izris scen, zgodba pa nas tudi ne pusti ravnodušne. Komur pa je na kožo pisana vojaška tematika bodo še posebno všeč bitke, saj imajo v skupini med drugim tudi tank ter ostrostrelko.

Mimogrede, če bi si želeli serijo izkusiti tudi v igralni obliki, si lahko na Steamu privoščite istoimensko igro za dobrih 20€. Zadeva je zelo dobro ocenjena in vam bo še dodatno razkrila zgodbo tega popularnega animeja.

Pa naj vam tekne, svetujem pa da spremljate novičke, v naslednjih dnevih objavim še nekaj predlogov in novic glede Anime sveta.