🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 485

Torchlight Frontiers je dobil prvi igralni posnetek

0

Razvijalci Echtra Studios so pred kratkim pokazali napovednik za svojo igro Torchlight Frontiers, ki ni nič drugega kot MMO ARPG iz sveta vsem zelo dobro poznanih iger Torchlight in Torchlight 2. Glava družine Runic Games, glavni avtor prvih dveh iger, je vedno imel željo spraviti zadevo v svet spletnih iger, ampak zaradi nestrinjanj se je odločil, da ustanovi lasten studio in tako uresniči svoje sanje ter sanje nekaterih sodelavcev. Sam ima tudi veliko kilometrino kot uspešen razvijalec iger, saj je delal tudi pri Blizzard-u na projektih, kot so Diablo, Diablo 2 in razširitev Lord of Destruction. Iz pogovora smo izvedeli, da se bo igra vrtela okrog PvE vsebin, seveda pa so razvijalci povedali, da imajo v mislih tudi PvP in da želijo poskrbeti za izid na konzoli Nintendo Switch.

Na letošnjem Gamescom dogodku so nam razvijalci že pokazali kratek igralni posnetek igre Torchlight Frontiers in verjamemo, da nas proti koncu leta čaka še več podobnega, saj je igra napovedana v začetku leta 2019 za PC, Xbox One in PS4.

Prinaša GeForce RTX serija revolucijo v svet iger?

Podjetje Nvidia je z oznanitvijo najnovejše GeForce RTX serije grafičnih kartic na letošnjem Gamescomu nedvomno močno razveselila navdušence v svetu računalništva in iger. Na dogodku pa sta tako poleg vseh podrobnosti glede novega izdelka Nvidie, bila predstavljena nova napovednika za Battlefield V in Shadow of the Tomb Raider, kjer je prisotna javnost izkazala veliko navdušenja ob igranju teh iger na GeForce RTX grafični kartici.

Kot je Nvidia na dogodku predstavila, je ena izmed najbolj revolucionarnih zmogljivosti nove Nvidia Turing arhitekture, ki se nahaja v seriji GeForce RTX, zmožnost programirljivega senčenja. Kako to izgleda v praksi oziroma pri samem poganjanju iger, pa je Nvidia v sodelovanju z razvijalci predstavila v dveh novih napovednikih za igri Battlefield V in Shadow of the Tomb Raider.
Kot je razvidno iz spodnja napovednika sta igri, zahvaljujoč naprednemu senčenju in odsevom, videti vrhunsko. Nove tehnologije, naprednejša umetna inteligenca in izjemna zmogljivost Turing arhitekture, ki je po zagotovilih Nvidie do kar 6-krat večja od prejšnje Pascal arhitekture, utegne tako med igre in svet računalniške tehnologije uvesti veliko novosti in celo revolucionarnih sprememb.

 

Neverjetna srhljivka Scorn zamaknjena v leto 2019

0

Današnja novica je zelo žalostna, sploh za vse oboževalce srhljivk, saj so razvijalci igro Scorn zamaknili vse v leto 2019. Scorn bo prvoosebna srhljivka, katero izdelujejo Ebb Software. Šlo bo za zelo atmosferično avanturo, ki bo testirala vsa naša čutila, pogum in še marsikaj drugega. Zakaj so razvijalci zadevo zamaknili ni znano, pravijo, da jim je uspelo dobiti dobro kupčijo. Šlo naj bi za novega zunanjega investitorja, kar naj bi pripomoglo k samemu razvoje igre. Če informacije držijo se bo splačalo počakati in dobiti končano igro, popolnoma delujočo brez manjka vsebin.

Tukaj lahko obiščete uradno Steam stran, spodaj pa preverite igralni posnetek te neverjetne srhljivke.

Nvidia najavila GeForce RTX 2080 in RTX 2080 Ti, na policah od 20. septembra

Nvidia se je tokrat odločila, da novo serijo grafičnih kartic svetu predstavi na Gamescomu, največjem gamerskem dogodku v Evropi. Novo generacijo bo poganjalo Turing čipovje, glavna posebnost bo podpora ray-tracing tehnologije. Natančneje, razkrite so bile tri kartice višjega cenovnega razreda, RTX 2070, RTX 2080 in RTX 2080 Ti.

Prvič v zgodovini smo dočakali najavo X0X0 Ti kartice takoj ob izidu. Sicer se je Nvidia posluževala taktike, kjer je izdala xx80 in xx70 variaciji kartic, Ti pa je na police priromala dobrega pol leta kasneje. Morda smo lahko nekoliko razočarani zgolj nad cenami, ki so višje od pretekle generacije.

Zanje bo potrebno odšteti:

  • GeForce RTX 2080 Ti: 1259€
  • GeForce RTX 2080: 849€
  • GeForce RTX 2070: 639€

Očitno se taktika prednaročil vse bolj prijema tudi na trgu strojne opreme, saj so ljudje pripravljeni vnaprej plačati za tehnični izdelek, brez, da bi vedeli karkoli o njegovih dejanskih zmogljivostih. Neučakanci lahko RTX 2080 in 2080 Ti prednaročite že sedaj (prejmete okoli 20.9) – datum za RTX 2070 še ni dorečen.

Nvidia se je tokrat odločila tudi za navitje svojih Founders Edition, česar v preteklosti nismo bili vajeni. To ne pomeni, da navitih modelov ne bodo predstavili tudi preostali partnerji.

Bolj kot surove specifikacije je bilo tokrat moč slišati hvalo nove tehnologije, imenovane ray-tracing. Slednja je kartici omogočila 10x boljši ray-tracing rezultat od Pascal generacije. Preprosteje povedano, Turing bje sposoben prikazovati boljše svetlobne efekte in senčenje od preteklih generacij.

Novostim lahko v živo sledite: TUKAJ .

Cene SSD-jev na strmi poti navzdol

0

Analitiki napovedujejo nadaljnji upad cen SSD-jev zaradi presežkov 64-plastnega NANDa. Do 2019 naj bi se znižale na zgolj 0.07€ za GB.

Analitik Jim Handy je šel še dlje in napovedal hud padec cen. Zaradi velikih presežkov, ki bodo prej ali slej zahtevali korekcijo, lahko doživimo celo popoln kolaps. A dejstva ostajajo – tudi brez znatnega sesutja bo nedvomno prišlo do največjega spusta cen polprevodniških izdelkov v zgodovini.

Za lažjo predstavo – cena NAND flasha se trenutno giba okoli 0,30€ na GB. Govorimo o skoraj 70% znižanju cen, do katerega bo prišlo postopoma. S tem bi SSD-ji nedvomno izvali in v dobršni meri nadomestili klasične HDD-je, sploh pri zasebnih uporabnikih, čeprav povsod zaradi dosti težje ali nemogoče obnovitve podatkov ne pridejo v poštev.

Proizvajalci se sicer lahko odločijo za preusmeritev NAND-a v proizvodno DRAM-a, a v tem primeru bi prišlo do presežkov v tem sektorju, kar bi ponovno vodilo v padec cen DDR4 pomnilnika.

Kot sem že omenil, ob padcu cen SSD definitivno grozi delu trga HDD-jev. Če še trenutno za GB pri SSD plačujemo 15x več, bi ob predvidenem znižanju za 1TB SSD odšteli zgolj 70€, kar je le 2x več od trenutnih cen HDD. Nedvomno v tem primeru upravičeno pričakujemo tudi korekcijo HDD, saj bi sicer postali dosti manj zanimiva hranilna opcija za standardne uporabnike.

Konec koncev, največji zmagovalci bomo nedvomno kupci, saj bomo za izdelek plačali manj.

V Rainbow Six: Siege prihaja nova operacija – Mračno Nebo

0

V prvoosebo večigralsko streljačino Rainbow Six: Siege prihaja nova sezona: Operacija Mračno Nebo (Operation Grim Sky). Prve podrobnosti so prišle že v začetku tega meseca, ta vikend pa je Ubisoft na njihovem dogodku Six Major Paris razkril vse informacije. Skupaj z operacijo bomo dobili dva nova operaterja (Maverick in Clash), popolno renovacijo pa bo doživela mapa Hereford Base.

Novi napadalec, Maverick, bo opremljen z varilnim aparatom, ki ga bo lahko uporabil za izdelavo lukenj v skorajda kakršnokoli površino. S tem se bo pridružil Thermitu in Hibani kot tretji operater sposoben predreti okrepljene zidove, za razliko od njiju, pa bo Maverickovo orodje skoraj popolnoma tiho. Sicer bo kot prej omenjena operaterja lahko izdelal luknjo, skozi katero se lahko splazi, blestel pa bo pri izdelavi majhnih lukenj, namenjenih le gledanju ter streljanju.

Na nasprotni strani pa mu stoji Clash, ki je bivša uslužbenka Scotland Yarda, kjer je med drugim delovala v enoti proti protestom. Ravno zaradi slednjega se ne zdi presenetljivo, da je njen izbrani pripomoček ščit. Tako je Clash postala prva braniteljica s pripomočkom tega tipa. Po velikosti izgleda podobno velik kot raztegnjeni Le Roc, ščit, ki ga nosi Montagne. Ker je od slednjega veliko lažji, bo vsak udarec od blizu prisilil Clash da odmakne svojo zaščito, tako da postane za trenutek ranljiva tudi s sprednje strani. Ta ščit ima še eno slabost: če bomo hoteli uporabiti svoje orožje si ga bomo morali namestiti na hrbet. Tam nam bo še vedno ponujal nekaj malega zaščite, s sprednje strani pa bomo ponovno ranljivi. Zaradi česa pa je ta pripomoček tako poseben? Na sprednji strani ima nameščen električni paralizator, ki učinkuje na vse napadalce, zadosti nespametne, da se ji približajo s sprednje strani. Ker pa, kot je že bilo omenjeno, sami ne moremo streljati med tem, ko ščit uporabljamo, bo potrebna medsebojna komunikacija, da bodo naši soigralci lahko poskrbeli za nasprotnike, med tem ko jih mi držimo onesposobljene.

Ta posodobitev bo poskrbela tudi za nenatančno postavljene merke pri določenih orožjih ter za to kaj se zgodi, če ne izberemo želenega operaterja pravočasno.

Operacijo Mračno nebo pričakujemo na strežnikih za testiranje danes tekom dneva, dokončni izid pa bo po besedah Ubisofta v septembru. Če bodo sledili izidom prejšnjih sezon, bo operacija najverjetneje ugledala luč dneva že 3. ali 4. septembra.

Tedenski nasvet: Manhwa #4

0

Tokratni naslov je malce drugačen od predhodnih.
Odločil sem se, da je čas, da dodam na seznam mojih priporočil tudi kako Manhwo oziroma strip korejskega izvora. O kateri Koreji govorimo, je to sploh vprašanje?
Če gledamo s tehničnega aspekta, vam bom pravzaprav predstavil naslov, ki se bi klasificiral kot webtoon. Webtoon je nova oblika stripa, digitalna različica mange/manhwe, katera je dosegla največji uspeh in popularnost ravno na Korejskem polotoku.

Ker se tiskane verzije zvezkov ne prodajajo več kot so se v času počasnih internetnih povezav, so se bili ustvarjalci prisiljeni adaptirati. Na Japonskem so tako prešli na sistem, kjer je večina mang praktično na dan izida novega poglavja že v digitalni obliki. Korejci pa so na podlagi raziskav ugotovili, da si njihovi bralci želijo barvne ter scrolling-type stripe in tako je bil rojen webtoon.

Praktično gledano je branje bolj enostavno saj ne premikamo strani, temveč le drsamo navzdol proti koncu poglavja. Stil branja je ponekod od desne proti levi, drugje pa obratno, kar je pametno preveriti pred samim branjem naslova.

Današnji naslov:

Tower of God

Ni ravno lahko branje, je pa zanimivo. Zgodba je dolga in zapletena, avtor pa pogosto na koncu poglavji vključuje dodatne strani teksta, kjer nam razloži ozadje določenih karakterjev ali dogodkov. Veliko je tudi časovnega skakanja, ki pa zna včasih biti malce utrujajoče, vsaj za ljudi, ki razmišljamo med prebiranjem strani in sproti povezujemo dogodke.

Bam je zapuščen otrok, celo življenje živi v temi in edina prijateljica, ki ga obiskuje je Rachel. Nekega dne pa ga zapusti tudi ona in ostane sam samcat v ogromni temni praznini.
Ni ravno jasno kako (ali pa še nisem tako daleč z zgodbo), a vendarle nekako mu je uspelo na silo vstopiti v stolp kjer se znajde pred prvim testom. Če opravi test mu bo dovoljen odhod v prvo nadstropje stolpa kjer bo začel s svojim vzponom po stolpu do samega vrha, kjer ga čaka zvezdnato nebo.

Zgodba ima zanimiv sistem ocenjevanja, glede na doseženo nadstropje dobijo tekmovalci (regulars) določen čin. Kdor pokaže izjemne sposobnosti lahko napreduje dalje po hiearhični lestvici. Če bi kdo želel celotno razlago, kaj je to stolp, zgodovino, tekmovanja, napredovanja mislim, da bi bilo materiala za diplomsko, pa še morda za magisterij.
Lahko pa izdam še skrivnost, Bam ima posebno sposobnost, saj je “irregular“, v stolp je vstopil na silo, brez dovoljenja.

Branje kot sem rekel ni lahko, odsvetujem ga za večerno prebiranje, saj vas ne bo uspavalo, kvečjemu ravno obratno. Zgodba je namreč zanimiva in zna pritegniti, kot pritegne pivce vaškega potapljača.

Call of Duty: Black Ops 4 v predprodaji prehitel Battlefield 5

0

Glede na nova analitična sporočila Wall Street Journal je Black Ops 4 prehitel Battlefield V v številu prednaročil, prodaja Battlefield V preprostno ni dosegla vseh pričakovanj EA.

Še ena analitična skupina ( Michael J. Olson in Yung Kim) pravi, da bo po predvidevanjih BO4 v prodaji prehitel Red Dead Redemption 2. Treyarch naj bi v tekočemn letu prodal vsaj 19,4 milijona izdaj BO4, kar je nedvomno visoka številka, ki bi čez čas lahko presegla 30.71 milijona, prodanih s strani Call of Duty: Modern Warfare 3.

Gamingsi stream – debata o Fortnite in PUBG tekmovanju, Gamescomu ter naših načrtih za prihodnost

Pred kratkim smo stopili pred kamero na našem uradnem Twitch kanalu ter sprožili debato okoli našega nedavnega Fortnite tekmovanja ter se dotaknili še nekaterih drugih zanimivih tem. Pripravljamo namreč tudi turnir iz igre PUBG, v kratkem pa se bomo odpravili tudi na največji igričarski sejem v Evropi, Gamescom!

Več kot uro dolg posnetek si lahko sicer ogledate na Twitchu, poleg tega pa smo ga prenesli tudi na YouTube, saj nekateri preprosto preferirajo drugo platformo za gledanje.

Slovenski HOTS igralec Linked v Los Angelesu končal na 2. mestu in osvojil 20,000$!

0

Pa naj še kdo reče, da Slovenci nimamo pravih igričarskih profesionalcev!

Pred kratkim se je odvil turnir Heroes of the Storm Global Championship Phase #2 Western Clash v Los Angelesu, tam pa je igralec slovenskih korenin, Mark “Linked” Šepec, s svojo ekipo dosegel 2. mesto in si tako prislužil kar 20.000$!

Linked pa ni edini slovenski profesionalni HOTS igralec. Poleg njega v uradni Evropski HCG ligi tekmuje še nekdanji League of Legends igralec Zarmony in sicer v ekipi Zealots.

HCG liga poteka med 20.8. – 24.9.2018 in v njen sodeluje 8 najboljših evropskih ekip. Prvi dve ekipi v ligi se ob koncu avtomatsko uvrstita na finale,ki se odvija na Blizzconu medtem ko se ostale ekipe borijo za zadnji spot v playoffih s pričetkom 28.9.2018. Prenos celotne lige in playoffov v živo pa lahko spremljate v živo na na sledeči povezavi.

Spored naslednjih spopadov si lahko ogledate tukaj.

Marka smo povabili na intervju in mu zastavili nekaj zanimivih vprašanj, ki si jih lahko preberete spodaj!

1.) Se na kratko predstaviš?

Živjo sem Mark Šepec online sem bolje znan po nicknamu Linked in igram profesionalno Heroes of the Storm kot Support player za ekipo Leftovers, trenutno smo četrti v HGC ligi.

2.) Kako in kdaj si začel z Ešportom in kako si pristal v HOTS-u?

Za zabavo in semi-tekmovalno sem začel igrati  videoigre okoli 2010 z igro Street Fighter 4 ko so v Sloveniji organizirali turnirje z okoli 30-50 tekmovalci in sem bil  eden izmed boljših v Sloveniji in tudi zmagal par turnirjev. Bolj resno sem pa vzel videoigre z igro League of legends in postal bolj znan v slovenski sceni zaradi visokega ranka v Rankedu in dobrih uvrstitvah na Slovenskih turnirjih in pa tudi nekega progamer mark memeja.

Ko pa je Hots ven prišel sem nekako zamenal LOL za Hots ker sem že od otroštva velik fanboy blizzardovih universe in tega da so vsi heroji v veliki mobi mi je bilo čisto noro.
Privlačilo me je tudi to ,da sem igral igro je bilo to da so igre hitrejše bile in se akcija(teamfighti, objectivi) začenja že od tretje minute v igri, ko recimo v LoLu traja 15-20 minut da se teamfighti začnejo.
In od takrat naprej igram igro skoraj vsak dan in sem nekako postal eden izmed najboljših support playerjov v Evropi.

3.) Koliko čas igraš HOTS profesionalno in v kateri ekipi igraš?

Igram igro že od bete torej ene 2 leti in pol in sem nekako že od začetka začel igrati profesionalno bil sem v ekipah kot so SK in Dignitas, potem pa v manj znanih teamih, kjer sem bil top 8 v EU in sem potoval na Blizzardova tekmovanja po Evropi. Zdaj pa bom skoraj že 1 leto v HGC ligi z ekipo Leftovers.
Leftoverse smo pa nekako ustanovili 1 leto prej ,da smo tekmovali v open divisionu, neke vrste 2. liga, kjer 2 najboljši ekipi igrata proti  dvema najslabšima iz HGC lige za spot v HGC in se nam je 1 leto nazaj uspelo uvrstiti.

4.) Na zadnjem turnirju v LA-ju ste bili #2 in osvojili 20,000$. Kakšni so občutki? Koliko gledalcev je bilo na turnirju in ali si prvič igral pred večjo publiko?

Občutki so bili res neverjetni noben od nas ni nekaj pričakoval iz turnirja in tudi vsi so pisali, da bomo bili med zadnjimi ampak na turnirju smo nekak začeli igrati kot ena izmed najboljših ekip na svetu in ko smo prvi dan premagali prvo uvrščeno ekipo iz Amerike 2-0 in to kar z lahkoto, smo dobili velik momentum in motivacijo, da lahko pridemo daleč.

Na turnirju prvi dan ni bilo veliko gledalcev, okoli 50-100, ker je bil petek in smo začeli že ob 10-ih zjutraj, drugi dan okoli polovico dvorane napolnili. Zadnji dan, ko so bila pa pol finali, losers finala ter grand finalam je bila pa Blizzard arena skoraj polna z navijači. Na Twitchu pa je bilo okoli 40k gledalcev če se ne motim.

Pred večjo publiko sem igral že 2 leti nazaj z ekipo Jabronis na Gamescomu kjer smo bili 4., torej sem že imel nekaj izkušenj, pa tudi ni bilo nekega pritiska na nas ker smo prišli na turnir z ciljem, da probamo igrati svojo igro in se naučiti iz svojih napak za HGC sezono. Pa še to da smo bili vse igre “underdogi” nam ni dalo takega pritiska zato smo tudi boljše igrali.

5.) V Sloveniji je HOTS bolj kot ne nepoznan E-šport kako je pa v tujini? Je zanimanje za HOTS drugje večje in ali je dosti oboževalcev?

Trenutno  HOTS raste, so bile tudi neke statistike, da je bila gledanost iz prejšnjega leta na tega povečana za 100%-150% ampak ni na žalost in tudi ne vem če bo igra kadarkoli tako velika kot sta LoL in Dota, menim pa da je to zato ker je igra prišla ven prepozno, ko sta DOTA kot tudi LoL imela že velik playerbase in ljudem se ne da kar tako zamenjat igro. Bi pa rekel da Nemčija, Francija, Amerika in Koreja imajo večjo zanimanje za igro. Menim da je fanov dosti ampak ni na temu levelu kot recimo Fortnite, CS, LoL Hearthstone in DOTA.

6) Kaj te čaka v bližnji prihodnosti? Kakšen večji turnir? Liga?

Trenutno je naš cilj ostati v HGC ligi in probati kvalificirat za Blizzcon (svetovno prvenstvo), kamor gredo najboljše 3 ekipe iz EU, ampak bo težko, ker je EU zelo tekmovalna regija.
Aja, pa probati dobiti nekoga da bi našo ekipo sponzoriral.

7.) Če bi še kaj povedal…

Hvala vsem fanom  supporterjem in memerjom in pa če bi radi vedeli kaj več o meni in pa kaj počnem mi lahko sledite na:
twitterju:  https://twitter.com/LinkedSlo

Naš team twitter:  https://twitter.com/LeftoversHGC

Rend – Predogled igre

Kaj naredi MMORPG popularen? Vprašanje, na katerega odgovor je potencialno vreden milijone. Kot eden najpopularnejših žanrov vse od širše dostopnosti interneta si ob simulacijah lasti naziv najbolj časovno požrešne in mehanično kompleksne zvrsti. A za razliko od slednjih s sabo nosi tudi mnogo tveganj. Povsem je odvisen od igralne baze in v kolikor ob izidu ne uspe pritegniti dovolj pozornosti, bo njegov konec garantirano nagel in bridek. A v kolikor dobi začetni zagon, zlahka govorimo o enem najbolj dobičkonosnih tipov iger.

Ob omembi besede MMORPG večina ljudi takoj pomisli na World of Warcraft in to z dobrim razlogom. Ta Blizzard-ov projekt se je v zgodovino zapisal kot najpopularnejša in finančno najuspešnejša spletna igra vseh časov. Ampak zakaj? Kaj ga naredi zanimivejšega in uspešnejšega od sotrpinov? Govorimo o zgolj goli sreči ali se za zaveso skriva kaj več. No, sreča na dolgi rok le redko igra večjo vlogo in jo lahko kar tako spravimo s poti – glede na dejstvo, da gre za enega največjih razvojnih studiev, bi se zgolj sreča hitro iztekla. Ne, glavni del zaslug gre zagotovo dizajnu, po katerem Blizzard slovi. Pri tuhtanju nove igre vzamejo dober ducat ali več trenutno popularnih naslovov podobnih zvrsti in iz vsakega izluščijo najboljše aspekte. Ne gre za krajo (kot je to tudi pravno razloženo v PUBG/Fortnite tožbi iz tega leta), temveč bistro iskanje dejavnikov in njihova prilagoditev in vpeljava. Do sedaj jim je metoda še vedno prineslo pozitivne uspehe.

Tako ni nič čudnega, da so na isti način pričela razmišljati tudi druga razvojna podjetja. Med drugimi tudi Frostkeep Studios, razvojna ekipa veteranov, ki so imeli prste zraven originalnega World of Warcraft-a. Njihov nov MMO je pred kratkim prišel v zgodnji dostop in o njem bomo danes tudi spregovorili. Rend se ne drži standardnih konceptov pripadajočega žanra, temveč vzame del popularnih aspektov določenih iger in jih zašije v grotesknega mutanta. Tri sprte frakcije, ki se borijo za oblast nad točkami? Direktno iz Guild Wars 2 WvW načina. Sistem gradnje, ki deluje kot pri Fortnite? Zakaj pa ne. Seveda ne gre zgolj za špekuliranje, temveč so to razkrili tudi razvijalci sami. Končni rezultat je MMO s poudarkom na gradnjo, kreftanje, nabiralništvo in nenazadnje sodelovalni duh ter občutek pripadnosti. In to v krutem fantazijskem mitološkem svetu s vsemi mogočimi ovirami in končnim ciljem, kjer boš le s skupnimi močmi dosegel ambrozijsko fantazijo in se povzpel v legendarne višine vsemogočnih bogov.


Razvojna ekipa: Frostkeep Studios
Založnik: Frostkeep Studios
Platforme:
PC
Datum izida: 31. 07. 2018 (zgodnji dostop)
Cena: 27.99 €

Zvrst: Co-op streljačina


Pot v Valhalo

Barvit in enostaven, s strani nordijske mitologije navdihnjen svet nosi določen šarm, zaradi katerega se bo vsak ljubitelj priljubljenih MMORPG-jev počutil kot doma. A glede igranosti se bodo že takoj opazile razlike, saj ne gre za tipičnega predstavnika žanra, temveč prej daljnega bratranca iger Conan Exiles in Rust. Frostkeep Studios so poizkusili ustvariti nekaj, kar svet še ni videl in s tem napravili nekaj fantastičnega in zanimivega.

Rend se odvija v nordijski fantazijski deželi Midgard, ki jo je Ragnarok razbil na fragmente (klasična nordijska prerokba). Valhalo je doletelo razdejanje in večina starodavnih bogov je dočakala slaven konec življenjske poti in le par se jih je uspelo potuhniti v neznano. Edina stvar, ki svet še varuje pred uničenjem, so korenine mogočnega Svetovnega Drevesa Yggdrasil, ki vežejo razne dežele v enojno kepo zemlje. To ogromno naravno strukturo lahko ugledamo tudi v igri, služi pa tudi kot (ogromna) severnica z namenom orientacije, saj zemljevida nimamo na zalogi.

Svojo dogodivščino v tem fantazijskem svetu pričneš reven, neoborožen in občutljiv na že najmanjši piš vetra. V večini preživetvenih iger bi bil sam proti celotnemu svetu, a na srečo pri Rend ne gre za tipično preživetveno igro in tako ne rabiš igrati puščavnika. Vsak strežnik je dom treh konglomeratov in v vsakem ciklu prisežeš pripadnost enemu izmed njih. Izbiraš lahko med ponosnem in brutalnem Redu, mističnem in inteligentnem Konklavu in zvitimi ter prebrisanimi Povratniki.

Začetna izkušnja se bo razlikovala glede na aktivnost in starost strežnika, saj je potrebno bazo razviti iz nule in med tem odklepati nove tehnologije ter pridobivati na razpolago boljšo opremo in nove prijatelje ter ljubimce (živalske, da ne bo pomote). Kot večina ostalih sistemov sta tudi gradnja in nadgrajevanje narejena s kooperacijo v mislih in le težko boš grozote sveta premagoval sam, razen, če želiš igrati po 20 ur na dan, pa še takrat bo šlo za zelo zamudno dejavnost. Seveda s podporo za neuradne strežnike pridobiš na opciji mutacij, kar se tiče bolj kot ne vsega, a večino življenja se odvija na uradnih strežnikih, ker “prave” modifikacije še niso podprte. Imajo pa tudi to razvijalci v mislih in tako bo sčasoma možno videti vse mogoče variacije strežnikov in verjetno se bo zraven našel tudi kakšen Battle Royale, v kolikor bo takrat še popularen.

Vzpeti se s skupnimi močmi

Razvijalcem je odlično uspelo vključiti združenje raznih aspektov in ne glede na to, kaj najraje počneš v igrah, boš našel nekaj zase. Najsi obožuješ nabiralništvo, gradnjo, kreftanje, bojevanje ali raziskovanje, prišel boš na svoj račun. Večino opravil je kot omenjeno namreč zelo časovno zamudnih in le redki se ne bodo specializirali v določeno pot, saj je to najboljši način do uspeha druščine. Mogoče boš znan kot ustvarjalec najboljših lokov na strežniku? Kot lovec na najbolj epske pošasti, ki jih boš ukrotil v spiritualnem svetu in ponosno razkazoval naokoli? Ali pa boš postal neustrašen vodja, ki je gručo neorganiziranih slabičev že večkrat povedel do sladke zmage? Ne glede na to, katero pot ubereš, z raznovrstnimi dejavnostmi pripomoreš pri napredku ter odkrivanju nove opreme, nabiranju zalog in nenazadnje izboljšavi obrambe proti prihajajočim silam teme.

Glavni cilj leži v zbiranju duš padlih bojevnikov, ki po mraku brezciljno lebdijo naokoli. Služijo točkovanju in predstavljajo ključ do zmage za tvojo frakcijo. Zbiraš jih kot katerokoli drugo osnovno dobrino v igri, le da jih moraš odložiti v sredini baze in tako pridobiti slavo zase in točke za svojo ekipo. Napredku lahko slediš preko runskih označb na Svetovnem Drevesu – ko prva frakcija spleže do vrha drevesa, so vsi njeni igralci okronani za zmagovalce in strežnik se ponastavi – celoten proces se prične znova. Posamezni cikel povprečno traja nekje eden do dva meseca in se konča v masivnem spopadu med vsemi frakcijami.

Seveda je glavni cilj vsakogar zmagati, a to ni tako enostavno, kot se sliši. Vse tri izmed frakcij so vržene v večni boj druga proti drugi preko osvajanja nadzornih točk in plenjenja baz ob dnevih “Obračunave”. Gre za najbolj napet in osrednji del igre, kjer se v vnaprej določenih obdobjih na par dni čarobni ščit glavne baze spusti in jo s tem naredi občutljivo na napad. Dogodek na plan privede tudi pošastne Izgubljene, ki nato pod rdečkastim nebom v valovih oblegajo in koljejo vse pred sabo. Ko se z zidov braniš pred hordami zla lahko sovražni igralci izkoristijo luknjo v obrambi in prederejo skozi zid in vas oropajo nabranih duš. Vsekakor gre za epski dogodek, čeprav se lahko na trenutke počuti preveč kaotično.

Recimo, da si uspel preko žuljev in znoja trdnjavo obvarovati pogube in da ti je po čudežu kot prvemu uspelo zbrati dovolj duš za doseg zmage. Kaj te čaka v tem primeru? Razen junaškega vzpona v Valhallo glede na svoj prispevek vsak igralec prejme tudi slavo in točke, s katerimi lahko nadgrajuje svojega bojevnika ločeno od posameznih ciklov. A druga prednost je primarno psihične narave. Osramočeni poraženi bojevniki namreč izgubijo duše, ki so nato poslane nazaj v areno v želji po okusu zmage. Kaj pa se zgodi s telesi? Ta se pridružijo čredam Izgubljenih in od sedaj naprej romajo med temi, proti katerim so se prej borile, motivirana s strani jeze in primarne lakote za ponovno združitvijo z izruvano dušo. Pa so mi rekli, da Rend ni nasilna igra…

Izobčenci in vladarji

Širša slika ti je znana, a kako to izgleda v očeh posameznega bojevnika? Na voljo imaš precej opravil in ne glede na to, v kaj se specializiraš, pridobivaš izkušnje in se tako razvijaš. Ker treniranje posameznih disciplin vzame precej časa je to še dodaten razlog za specializacijo in le redkokateremu MMO-ju doslej je uspelo to, kar je napravil Rend. Ne le, da so igralci v vseh mojih seansah sodelovali in pomagali eden drugemu, naletel sem na eno najbolj prijaznih in ne-toksičnih skupnosti doslej.

A vseeno ne misliti, da gre za idealni MMO, saj se v trenutni obliki čuti pomanjkanje dotika za detajle. Uvod bi le težko bil bolj zmeden, saj si enostavno vržen v svet in predan lastnim sposobnostim, za katere niti ne veš, da jih imaš. Sam sem prvo uro preživel med brezciljnim tavanjem po prostranih planjavah, preden me je minila volja in sem se podal na splet ogledati par vodičev o igri. Sam sem sicer to moral storiti, saj je bil moj končni cilj predstaviti igro, a običajen igralec morda ne bo tako potrpežljiv. Problem je da večina stvari za nove igralce ni niti malo razloženih in čeprav se povem zavedam, da so MMO-ji že po naravi zelo kompleksni, bi se sploh glede na odstopanje od standardne formule uvajanja lahko lotili veliko bolje. Sploh glede na dejstvo, da gre za skupinsko igro in začetnik lahko zlahka odskaklja v glavno bazo in napravi kakšno norčijo, preden je zaradi padca ugleda izobčen s strežnika.

Velik del igre namreč leži tudi na ugledu. Delaj dobre stvari in splezal boš višje na družbeni lestvici, delaj norčijo in nihče te ne bo maral in na tvoje ime v klepetu bodo gledali s prezirom. S slednjim sem se blizu pričetka igranja soočil tudi sam, saj sem “pomotoma” oropal truplo soigralca, brez da bi se pri tem zavedal posledic svojega dejanja. “Saj je itak mrtev, prekleto.” Trupla še nikoli niso imela potrebe po materialnih dobrinah. Ko bi mu vsaj vzel kaj dobrega… Tako pa sem mu izmaknil kupček palic in se takoj soočil z sramotitvijo na klepetu – “Buhadog je oropal truplo igralca Tittymaster. Sram ga je naj.” Tudi besede drugih igralcev, kako sem poreden kuža, niso pripomogle pri lajšanju sramote.

Seveda padec ugleda ni konec sveta, nenazadnje se lahko z napravljanjem dobrih dejanj odkupiš. A zgolj, v kolikor lahko pridobiš dostop do baze, saj je najlažji način za pridobivanje ugleda nabiranje ter dostava duš in v kolikor si v prvi stopnji izobčenosti, takoj izgubiš možnost interakcije z večino objektov, vključno z vrati.

Malo manjši problem je tudi popolna odsotnost spopada na blizu ali naprednih coprnij. Sprva se mi je zdelo to nesprejemljivo, saj se navsezadnje veliko časa boriš z raznimi zvermi in meč ter ognjena krogla bi tu znala priti še kako prav. Preostanejo ti le loki, jih je pa na srečo na voljo kar nekaj vrst, tako, da je prilagodljivosti še vedno precej.

Frostkeep je že večkrat omenil, da že v trenutni obliki gre za dokončno izkušnjo, a tekom časa nameravajo konstantno dodajati novo in novo vsebino. Zraven tega bi naj izboljševali tudi delovanje in višali kvaliteto življenja igralcev – trenutno se najde še kar nekaj tehničnih težav. Od zveri, ki se neredko zatikajo v teren in nimajo najboljšega ubiranja poti do težav z latenco in izrisovanju oddaljenih predmetov ter plavajočih zgradb.

Čeprav igra še ni dokončana, je že v zdajšnjem stanju povsem igrana in zabavna. Konceptna pot, ki so jo ubrali, je enkratno plačilo za stalni doživljenjski dostop, zato tudi v primeru, če iščete bolj dovršeno igralno izkušnjo to ne predstavlja problema, enostavno počakaj kakšen mesec ali dva in nato preveri stanje. A osebno se mi skupnostni fokus na preživetje zdi vredno cene in lahko bi šlo za igro, ki bo le pridobivala na popularnosti in novih funkcijah, v kolikor se bodo razvijalci držali besede. Definitivno zanimiv pristop do žanra, ki ga je vredno držati na očeh.


Zaključek

Rend razburka pomen besede MMORPG in vanjo vnese veliko novih aspektov. S poudarkom na skupinsko igranje bolj kot na tipičen MMO spominja na igre tipa Conan Exiles in Rust, s podrobnim sistemom kreftanja in bazegradnje ter fokusom na sodelovanje pa bo pritegnila isti tip igralcev. Žal v trenutnem stanju vsebuje še nekaj hroščev, a vseeno po zaslugi zabavnosti in podrobnosti lahko doseže velik nabor igralcev, če jim jih le uspe zadržati.

Pozitivno:
+ Osveži MMORPG formulo
+ Vzpodbuja sodelovanje
+ Globok sistem kreftanja

Negativno:
– Začetek je težak in zmeden
– Odsotnost raznih vrst orožij
– Težave, sploh okoli zveri

Diablo III Eternal Collection prihaja na Nintendo Switch

Pred nekaj urami sta nam Blizzard ter Nintendo postregla s super novičko.

Diablo III prihaja na Nintendo Switch! 
Človek kar nekako težko dojame, da je že Diablo 3 igra stara 6 let…Presneto, saj sem še nedavno preigraval dvojko. Tehnologija gre počasi naprej in končno bomo lahko preigravali trojko na poti v službo ali faks, če seveda uporabljamo javni prevoz. Obenem pa je konzola idealna za druženje in igranje Cooperative načina s prijatelji.
Na konzolo prihaja Eternal Collection, ki bo vsebovala razširitev Reaper of Souls in Necromancer DLC. Poleg tega bo zadeva vsebovala lokalni in spletni sodelovalni način. Lokalni način bomo lahko igrali kar s tremi drugimi prijatelji na razdeljenem zaslonu ali s štirim Switch konzolami.

Če torej do sedaj še niste preigravali naslova vam toplo priporočam, da izkoristite priložnosti, ob lastništvu Nintendo Switch seveda. Diablo 3 za Nintendo Switch bo izšel konec leta 2018, kupci Nintendove konzole pa bodo dobili prav dva posebna kozmetična predmeta (Ganondorf skin in Cuckoo pet). Več informacij lahko pričakujemo v prihodnjih tednih.

Blizzard je že dolgo časa namigoval, da ima v razvoju nove Diablo projekte, upamo pa, da s tem niso mislili samo na predelave, ampak da delajo na polnopravnem nadaljevanju.

Battlefield V dobil nov napovednik, kjer lahko vidimo utrinek Battle royale načina

0

Battle royale, Battle royale… Praktično vsi preigravajo ta najbolj popularen večigralski način, kjer trenutno kraljujeta igri Fortnite ter PUBG. Velika popularnost ter možnost po zaslužku sta privabila tudi velika založnika Activision ter Electronic Arts, vsak pa bo ponudil svojo inačica načina v svojih popularnih serijah Call of Duty ter Battlefield.

Včeraj je EA za Battlefield V izdal popolnoma nov napovednik, kjer lahko končno vidimo tudi utrinek njihove Battle royale inačice. Kot je razvidno, se bodo vojaki znašli na bojišču, ki ga bo obkroževal čedalje bolj stiskajoč obroč ognja. To se seveda ne razlikuje pretirano od denimo PUBG-ja, bo pa zanimivo videti, kako bodo naši vojščaki sprva sploh prišli na bojišče.

Kot lahko vidimo, pa bodo v Battle royalu pristona vozila oz. tanki, kar zna biti zanimiv taktični dodatek pri tako hitrem igralnem načinu kot je battle royale. Kakorkoli že, več bomo zagotovo izvedeli na letošnjem Gamescome festivalu, kjer bo EA močno prisoten.

Do takrat pa uživajte v spodnjem napovedniku!

Skyforge bo dobil Battle Royale način

0

My.com so naznanili prihod Battle royale načina v njihov brezplačen MMORPG Skyforge. Ta bo združeval sci-fi in fantazijske elemente, skupaj z elementi žanra Battle royale. Tudi v Skyforge bo, kot pri podobnih igrah, potrebno preživeti do konca za zmago. Poleg naštetega za igranje ne bo potrebno ustvariti ločenega karakterja, ampak se bomo novi način pognali kar iz aplikacije in saj zadeva teče ločeno od MMORPGja.

Lastnosti:

  • Različne edinstvene klase z drugačnimi spretnostmi
  • Tipična Skyforge grafična podoba
  • Igralci bodo lahko zelo prilagajali svoje karakterje
  • Po svetu se bodo prikazovale različne pošasti, ki bodo dale dragocen plen

Gone Home prihaja na Nintendo Switch

Tudi Gone Home bo kmalu mogoče igrati na konzoli Nintendo Switch. Studio Fullbright so naznanili njen prihod na konzolo in sicer se bo to zgodilo 23. avgusta.

Gre za interaktivno raziskovalno simulacijo, kjer igralec izkusi štorijo Katie Greenbriar, ki se je vrnila pozno ponoči v popolnoma prazno hišo. Njene družine ni več in tako se igralčeva srhljiva dogodivščina prične. Igralec lahko v sami igri raziskuje različne skrivnosti, zanimivo zgodbo in sestavlja vse koščke narativne sestavljanke v celoto.

Če ste zelo neučakani in še nimate igre jo lahko kupite na uradni spletni strani razvijalca za PC, PS4 ali Xbox One, na prenosno Nintendovo različico pa boste primorani počakati še par dni.

We Never Learn – Kmalu v Anime preobleki

0

Verjetno je bolj malo ljudi slišalo za mango z naslovom We Never Learn.
Priznam, da se je še meni do nedavnega naslov valjal po seznamčku, kjer se gužvajo vsi naslovi, kateri še čakajo na obravnavo. Potem pa mi je prišlo na uho, da naj bi dotična manga dobila tudi Anime adaptacijo in sem si rekel, zakaj pa ne…
Zadevščina je sicer malce novejša, prvo poglavje je izšlo februarja 2017 in trenutno šteje serija 74 poglavij.
Že po nekaj poglavjih me je zgodba prevzela in sem v enem kosu prebral do konca (oziroma do zadnjega poglavja, sedaj pa se čaka na nadaljevanja…)

Zgodba ima štiri glavne protagoniste, moškega ter tri dekleta.
Nariyuki ima nalogo, da s pomočjo inštrukcij pomaga trem genijem do vpisa na fakulteto. Če je nekdo genij ponavadi ne potrebuje pomoči, a tu se zadeva zaplete.
Vsi trije geniji so dekleta, ki blestijo na enem področju, a povsem pogrnejo na drugem.
Fumino je glavica za vse, kar se tiče umetnosti, a če se ji postavi preprosto vprašanje v zvezi z matematiko, zamrzne.
Rizu je ravno nasprotje Fumino, odlična matematičarka, a kaj, ko ne loči da Vincija od Michelangela.
Uruka blesti na atletskem področju, malce manj….veliko manj pa izven telovadnice.

Zgodba se zapleta in odpleta na vseh koncih, veliko je komičnih odsekov, ne manjka pa tudi romance.
Zaenkrat datum izida animeja ni še znan, bo pa objavljen v prihodnji številki Shonen Jump.

Gaming.si PUBG KING on PC #1

Vse ljubitelje PUBG-ja vabimo na udeležbo ONLINE turnirja, kjer se lahko preizkusite ter borite za nagrade! Turnir bo potekal v nedeljo, 9.9.2018, s pričetkom ob 13:00, igrali pa bomo na PC-jih! Za vse, ki igrate na mobitelu, bo tekmovanje sledilo takoj po zaključenem PC turnirju!

Partnerji PUBG tekmovanja: EIGRE.si, Telekom Slovenije, UVI CHAIR, RAZER

Tekmuje se v SOLO in v prvoosebni perspektivi (FPP).  Turnir je ONLINE, kar pomeni da lahko igraš doma na svojem najljubšem sedežu. Turnir ima pet tekem, od katerih se potem seštejejo tvoje točke. Najboljši del vsega je pa, da je celoten turnir POPOLNOMA BREZPLAČEN!

Če se zanimaš za prijavo na ONLINE turnir, preberi ves članek za vse potrebne informacije.

KAKO SE PRIJAVIŠ?

Za sodelovanje na turnirju je obvezna registracija na spletni strani UVIPLAY. Ko ustvarite račun, se lahko prijavite na turnir.

Navodila za prijavo preko platforme UVIPLAY

  1. Registrirajte/prijavite se v platformo UVIPLAY( na strani tvojega profila klikni “Edit profile” in vnesi Discord in uporabniško ime v PUBG)
  2. Po registraciji je na email poslana povezava na katero kliknete, da potrdite svoj profil in si tako omogočite sodelovanje na turnirju
  3. Kliknete na PUBG Slovenian King on PC in v meniju kliknete “Sign up
  4. Čestitke, sodelujete na turnirju!PRIJAVA NA PUBG Slovenian KING ON PC

KAKO POTEKA TURNIR?

Kot prvo se pridružiš Discord-u (kanal “#pubg-turnir” ) za komunikacijo in za morebitne dodatne informacije. Igra se 5 SOLO iger na serverjih, ki bodo ustvarjeni s naše strani. Tekme bodo potekale na vsako polno uro, torej se vsakič pridružiš drugemu serverju. Tekmovalec za vsak strežnik potrebuje geslo. To bo pred pričetkom vidno na UVIPLAY strani turnirja. Ko tekmovalci odigrajo vseh 5 tekem, se seštejejo točke in najavijo zmagovalci turnirja.

KAKO SE PRIDRUŽIM SERVERJU NA KATEREM TEKMUJEM?

Za vstop v server sledi preprostim korakom:

  1. Klikneš gumb na vrhu v levem kotu, in izbereš CUSTOM MATCH
  2. Za lažje iskanje pravega serverja filtriraj rezultate (region: EU, perspective: FPP, match: PRIVATE)
  3. Ko najdeš pravi server, se mu pridružiš in vneseš geslo, ki bo objavljeno na UVIPLAY strani turnirja
  4. Če ne najdeš serverja, klikneš gumb REFRESH

KDAJ SE ZAČNE TEKMOVANJE?

Zaradi večje količine ljudi vas naprošamo, da se držite navodil in pri morebitnih težavah obvestite odgovorne osebe.

Za čim lažji potek iger je priporočljivo, da ste 10 minut pred začetkom tekme že v serverju.

IME SOBE Gaming.si PC 1 Gaming.si PC 2 Gaming.si PC 3 Gaming.si PC 4  Gaming.si PC
ZAČETEK TEKME 13:00 14:00 15:00 16:00 17:00

 KAKO SO TOČKOVANI TEKMOVALCI?

Izbrali smo sistem točkovanja, kjer igralec pridobi točke za vsak kill in če preživi vsaj do Top 25. Končna vsota točk se dobi preko seštevka točk iz vseh petih tekem.

Tekmovalec dobi 10 TOČK za VSAK KILL!

V tabeli je razvidno koliko točk si priborite glede na vašo uvrstitev:

Uvrstitev Točke
1 100
2 90
3 85
4 70
5 65
6 60
7 55
8 50
9 45
10 40
11-12 20
13-15 15
16-20 10
21-25 5

 

KAKO SE VNESEJO TOČKE?

Tekmovalec mora po vsaki tekmi vnesti svoje točke, ter priložiti “screenshoot”, kjer je razvidna njegova uvrstitev in število kill-ov. Točke se vnašajo na spletni strani turnirja.

Za uspešen vnos, sledi korakom:

  1. Na spletni strani turnirja klikneš gumb “UPDATE”
  2. Odpre se okence in klikneš “SCORE SCREENSHOT”, ter naložiš sliko tvojega rezultata
  3. Pod “My score” vneseš točke po sledeči formuli (št. točk uvrstitev + št. točk kill = “My score”)

PRAVILA

Turnir je SOLO, kar pomeni da igraš brez pomoči drugih. Pri morebitnem kršenju pravil sledi diskvalifikacija iz turnirja.

Če zamudiš pričetek igre si za to igro točkovan z 0 točkami.

NAGRADE:

1x Slušalke Medusa XE bele + podloga velikost L
1x Slušalke Medusa XE črne
2x Podloga velikosti L

Partnerji PUBG tekmovanja: EIGRE.si, Telekom Slovenije, UVI CHAIR, RAZER

 

Projekt Top YouTuber Slovenije končan! Vrstni red ter razglasitev zmagovalca!

0

Naš projekt Top YouTuber Slovenije je bil uspešno pripeljan h koncu in odkrito lahko rečemo, da smo nad odzivom tekmovalcev ter njihovih podpornikov naravnost navdušeni. Morda je Slovenija majhna dežela a vseeno pri nas obstaja publika, ki bi na YouTubu rada spremljala tudi ustvarjalce slovenskih korenin, kar nam je v veliko veselje in ponos.

Tekmovalci projekta so imeli dober mesec časa, da so od svojih podpornikov nabrali čimveč glasov in treba je reči, da so praktično vsi imeli zveste podpornike. Pri nabiranju glasov je bila daleč najbolj učinkovita poteza, da so tekmovalci ustvarili video, ki je bil specifično namenjen glasovanju za projekt. Seveda je pomagalo tudi nagovarjanje preko socialnih medijev, svoj piskrček pa smo primaknili tudi mi, saj smo vsakega tekmovalca posebej predstavili na naši Facebook strani.

Boj je bil napet, še posebej na višjih pozicijah je bila zadeva precej neodločena. A končno so številke pokazale svoje in na koncu je zmagovalec lahko samo eden.

To je skozi huronski odziv svoje publike dosegel mladi YouTuber JackontheBox, ki je priplezal na sam vrh naše lestvice in ga lahko tako okronamo za zmagovalca projekta Top YouTuber Slovenije 2018! Jack, lahko ti samo čestitamo.

Čeprav ne morejo biti vsi tekmovalci zmagovalci, je lahko vsak od njih ponosen na svoje dosežke ter se lahko toplo zahvali podpori svoje publike. Tekmovanje na takem projektu ni ravno mačji kašelj, saj se je potrebno pokazati pred celotno Slovenijo, zraven pa od svojih pristašev zaprositi za vsakdanji glas. Zato česitke tudi ostalim tekmovalcem za pogum ter za vso vsebino, ki jo bodo še prinesli svoji publiki skozi svoje posnetke.

Celotna razvrstitev je tako sledeča:

  1. JACKONTHEBOX

  2. ROCKSTAR61

  3. ROKCOBL

  4. SHOKUGEKI
  5. TJASADEU
  6. FEARMY7INCH
  7. TLUKAC
  8. JANKRCEK
  9. ENEIUSREX

Kljub vsemu, zmagovalec ne bo samo eden saj bomo na naš prihajajoči dogodek v oktobru (kaj točno to bo, naj zaenkrat ostane še skrivnost), kjer bomo najvišje uvrščene povabili na udeležbo in tako boste lahko spoznali svoje heroje še v živo. Več informacij sledi kmalu!

Nagrade:
3x bon za storitev Telekoma Slovnije v vrednosti 250 €
1x UVI CHAIR gamerski stol po izboru nagrajenca
2x gamerski set; slušalke, tipkovnica, miška in podloga

Nagrade prejmejo prvi trije Youtuberji, nagrade bomo podelili na našem dogodku, ki bo predvidoma oktobra! Zmagovalce bomo naknadno kontaktirali!

Intel s svojo prvo grafično kartico leta 2020

0

Grafična velikana AMD ter NVIDIA bosta na področju grafičnih kartic kmalu dobila velikega konkurenta. V boj grafičnih čipovij se bo podal procesorski titan Intel, ki je pred kratkim izdal kratki dražilnik, v katerem namigujejo na njihovo prvo igričarsko grafično kartico v letu 2020.

Žal poleg par samohvalnih besed, iz napovednika ni razvidnih nobenih dodatnih informacij. Intel je v preteklosti najel Raja Kondurija ter Chris Hooka, katera sta bila poprej zaposlena pri AMDju.

Kako se bo bitka grafičnih gigantov odvila, bomo tako videli šele čez dve leti, zagotovo pa je, da je večja konkurenčnost podjetij v prid prav nam, končnim uporabnikom ter kupcem.

Battlerite Royale z novim napovednikom

0

Stunlock Studios so pokazali popolnoma nov napovednik za prihajajočo igro Battlerite Royal. V samem napovedniku lahko vidimo tipično grafično podobo kot jo ima že originalna Battlerite igra. Poleg tega lahko vidimo da nas čaka zelo akcijski boj ter zanimiva pošast za jezdenje s katere bodo igralci skakali na začetku igre, kot to počnejo v vseh battle royale igrah. Poleg naštetega moramo še dodati, da bo igra vsebovala različne junake, ki si jih bomo lahko zbirali in vsak od njih bo imel poseben stil bojevanja, kar bo naredilo zadevo nekoliko drugačno od svojih glavnih konkurentov kot sta Fortnite ter PUBG.

Za beta testiranje se lahko prijavite tukaj in upate, da vas izberejo.