🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 495

Lesen PC z vodnim hlajenjem? Vse se da, če se hoče!

0

Vsi pravoverni PC posedovalci vemo, kakšen je užitek, ko sami sestavimo svojo računalniško konfiguracijo in kakšno je navdušenje, ko na novo nastalem PC-ju pritisnemo tipko za vklop in naša mojstrovina prvič zaživi

A nekateri gredo še korak dlje, saj jim takšno početje ne predstavlja več posebnega izziva. Eden takšnih je naš bralec Jaka Rejc, ki je imel dolgo časa vizijo ustvariti lesen PC z vodnim hlajenjem. Sam pravi, da je njegova skrita želja, da bi se s tem tudi profesionalno ukvarjal in zato je sestavil impresiven izdelek, ki mu je lahko zagotovo v ponos. Spisal pa je tudi vodič, ki pokaže kako je izpeljal celotno zadevo od same ideje do končnega produkta, ki ga je poimenoval Copperwood.

Prav tako ni šparal na komponentah in si nabavil pošastne dele, ob katerih bo marsikak igričar ostal slinavih ust:

Procesor: Intel i7 8700k (OC’d do 5.0GHz)
Grafična kartica: MSI AERO GTX 1080Ti (OC)
Matična plošča: Asus Maximus Hero X
Pomnilnik: G.Skill TridentZ RGB DDR4 16GB 3200MHz
Trdi diski: 500GB Samsung 960 Evo M.2 SSD, 3TB HDD
Napajalnik: 750W Seasonic Titanium 80+ 

Vse se začne na papirju… No, v tem primeru na računalniškem zaslonu, kjer je Jaka v programu Creo Parametric ustvaril 3D model svojega zamišljenega produkta.

Nato se je spravil na rezljanje lesene plošče, ki je v debelino merila 8 cm, izdelana pa je iz borovega lesa. Izrezal je še več lukenj za kable ter nosilce za vodne komponente.

Nato se je začelo sestavljanje. Najprej je namestil rezervoar na leseno ploščo, nato je sledila pričvrstitev matične plošče ter radiatorja, ta pa zadaj skriva 4 ventilatorje Noctua.

Namestitev grafične kartice je bila nov izziv. Sam je izdelal vertikalno držalo in ga prebarval na črno, ker pač zadeva nenazadnje mora izgledati kul. Seveda je bilo potrebno poskrbeti tudi za vodno hlajenje grafične kartice, kar je spet vzelo svoj čas a na koncu je bil z rezultatom več kot zadovoljen.

Sledila je namestitev vodnega hlajenja za procesor. Odločil se je za bakren videz, saj je ta barva preprosto “sexy”, med namestitvijo procesorske hladilne enote pa je privijačil še grafično kartico.

Nato je prišlo na vrsto nameščanje cevi in za ta podvig se je moral odpraviti v profesionalno delavnico, ki je ukvarja s krivljenjem cevi, saj ni našel orodja, ki bi uspešno ukrivljal 16 mm cevi. En del cevi je bil ustvarjen iz prozorne akrilne cevi, saj je kot pravi mojster svoje obrti, očitno potreboval še dodatni izziv pri ustvarjanju.

Nato se je spravil pritrjevati stranice na glavno leseno ploščo. Za te namene je vzel velik del aluminija, ki jih je predelal v 8 kock, natančnih dimenzij. Vsaka meri 4x4x4cm, z še eno dodatno napravo pa je obdelal robove za lep estetski videz.

 

Nato je poskrbel za palice, ki jih je s pomočjo pasovne žage obdelal na točno izmerjene dolžine in jih nato povezal skupaj z kockami.

 

Nato se je spravil še ustvarjanja zadnje stranice, kjer je moral poskrbeti za pravilno razporejene luknje, seveda zaradi kablov in stenskih nosilcev, poskrbeti pa je bilo potrebno za tudi pravilen pretok zraka.

Tako, projekt se je tako počasi bližal koncu. Sledilo je ukvarjanje s kabli, ki jih je v red spravil s pomočjo kovinskih kavljev, namestil pa je tudi trdi disk.

Čas je bil za zagon vodnega hlajenja, kjer je dodal še dva barvila: modrega za podnevi in UV za ponoči.

 

 

In to je to, sledil je samo še zagon računalnika in ponosno kimanje z glavo nad novo oživelim računalnikom.


Čeprav bi kdo glede na vodič sklepal da je zadeva relativno enostavna, bi se grdo zmotil. Jaka je svoj projekt načrtoval kar nekaj časa, v katerega je šlo ogromno razmišljanja in planiranja. Tako je od prvotne risbe do finalnega produkta poteklo kar 5 mesecev, je pa res, da je imel zraven še probleme z naročili komponent iz tujine.

Mi smo vsekakor impresionirani in smo zagotovo mnenja, da se je ves trud na koncu obrestoval. Jaka, bravo in veliko sreče v nadaljnjih produktih.

Več slik si lahko ogledate na njegovem Facebook profilu, prav tako je na voljo bolj detajlni vodič na spletni strani Overclock.

Rune: Ragnarok z igralnim dražilnikom

0

Human Head Studios so na YouTube pokazali zelo kratek igralni posnetek prihajajoče igre Rune: Ragnarok. Za tiste, ki ne veste razvijalci izdelujejo nadaljevanje 17 let stare igre Rune, ki je postavljena v čas pošasti, bogov in ljudi. Bolj natančno celotna zadeva je postavljena v nordijsko mitologijo. Iz krajšega posnetka, ki ga lahko vidimo spodaj lahko vidimo, da bo šlo za vsem poznan boj, seveda je to še alfa različica in nerodno premikanje bo verjetno odpravljeno.

Rune: Ragnarok spletno stran že obiščete tukaj, kjer se lahko prijavite za beto in potrpežljivo čakate na svoj ključ.

Unreal Gold trenutno brezplačno na Steamu

0

Legendarna igra Unreal Gold praznuje svojo častitljivo starost, saj je ta prvoosebna streljanka izšla davnega 1998 in sedaj šteje že 20 let.

Razvijalec Epic, ki je dandanes zapisan v očesih sodobne publike predvsem zaradi svoje igre Fortnite, je ta poseben rojstni dan obeležil s prav posebno dobroto. Namreč igra Unreal Gold je trenutno povsem brezplačna tako na platformi Steam kot na GoG. Ne gre se tu za neko omejeno brezplačno zadevo, ko enkrat kliknete spodnji gumb “Install”, si jo boste lastili za vedno!

V Unreal Gold poleg osnovne igre prejmemo še paket misij Return to Na Pali. Tako Gold inačica vsebuje kar 47 različnih misij in čeprav igra vsekakor že kaže svoja leta, je zanimivo videti, kako so prvoosebne streljanke izgledale v nekih davnih, antičnih časih.

Unreal ni bil samo eden prvih v prvoosebnih streljačinah ampak je bil tudi temeljna različica prvega Unreal pogona, kateri je v svojih nadgrajenih nadgradnjah postal že skoraj standard v igričarski industriji. Poleg Gold različice so na GoG-u znižane tudi ostale igre iz Unreal franšize in sicer Unreal 2: The Awakening SE, Unreal Tournament GOTY in Unreal Tournament 2004 in to kar za 80%.

Next Day: Survival je izšel iz zgodnjega dostopa

0

Razvijalci SOFT Games so končno naznanili prihod svoje igre Next Day: Survival, katera prihaja iz zgodnjega dostopa. Izid še ene preživetvene igre je prinesel ogromno izboljšav in dodanih vsebin. Razvijalci so dodali nove lokacije, orožja, živali, NPCje in oblek. Poleg tega so dodali še nove naloge ter izboljšali grafično podobo. Za praznovanje izida, so svetu pokazali popolnoma nov napovednik.

Next Day: Survival je akcijski MMORPG, postavljen v post Sovjetski teritorij, kateri je bil močno uničen zaradi različnih strupov. Igralčeva naloga je preživeti, stopnjevati svoj karakter in se družiti z drugimi ljudmi.

Igro lahko kupite po trenutno znižani ceni na platformi Steam, ki trenutno znaša 7,64€

10 zanimivih dejstev o Detroit: Become Human

1.
Igro razvija priznan razvijalski studio Quantic Dream, ki je zaslovel s klasikami, kot so Heavy Rain in Fahrenheit ter Omikron: The Nomad Soul in Beyond: Two Souls.

2.
Razvoj igre se je pričel že daljnega leta 2013 in traja neprestano že pet let, zanj pa so potrebovali 30 milijonski proračun.

3.
Vodja projekta David Cage in vodilni pisec Adam Williams sta za skripto z dialogi porabila skoraj 3000 A4 strani.

4.
Za animacijsko zajemanje so potrebovali več kot 250 igralcev, ki so utelesili 513 vlog. Zajemanje je trajalo kar 324 dni, v tem času je bilo zajetih 35000 posnetkov, 74000 različnih animacij in spisanih 5.1 milijonov vrstic kode.

5.
Med analizo razvejanih opcij med igranjem je vodja projekta porabil David Cage napolnil kar 6000 strani beležnice.

6.
Na Japonskem so igro oglaševali z izdelavo kratkega “live action” filmčka Tokyo: Become Human.

7.
Zgodbo bomo spremljali skozi oči treh androidov. Kara bo postavljena v vlogo bežeče matere, ki skuša pobegniti v idilično deželo, Connor bo android preiskovalec, katerega naloga bo preiskovanje in lov na kljubovalne androide in nenazadnje še Markus, anarhist, bo imel cilj odrešiti “zasužnjene” sorojake.

8.
Katerikoli izmed osrednjih likov lahko ob nepazljivosti ali slabih odločitvah med igranjem umre in v tem primeru se zgodba nadaljuje brez njega. Napačnih odločitev ni, so samo tvoje. Lahko te pripeljejo vse do konca, ali pogube enega ali vseh protagonistov. Tako da zaradi nepravilne odločitve ni potrebno ponoviti celotnega dela, čeprav je tudi to možno.

9.
Igro je možno igrati na različne načine, ki raznovrstno prikažejo težave današnjega sveta in družbe. Možno je biti pacifist ali agresivnež in to vpliva tudi na odvijanje zgodbe in sam konec.

10.
Ob koncu vsakega poglavja te pričaka drevo odločitev, kjer lahko vidiš vse možne opcije, katere bi lahko našel med igranjem. Od pogovornih odločitev, do najdenih skrivnosti, vse ima tu svoje mesto.

11.***
V uredništvu smo igro že preigrali. Recenzija bo na voljo od 24.5 .

Več anime člankov? Lahko, povrhu pa še Manga

Torej odločil sem se, da se bom poleg novičk v zvezi z Escape from tarkov lotil še pisanja novičk v zvezi z animeji (japonska animacija) ter mangami/manhwa (Japonski ter Korejski strip). Nameravam pisati nekako dve veji oziroma vrsti novičk. Ena vrsta bodo aktualna dogajanja v animiranem svetu, druga pa bo bolj osebno pisanje, bolj nekako naštevanje in opisovanje meni ljubih animejev, mang ter manhw.

Da takoj na začetku razčistimo.

Anime je beseda, ki označuje Japonsko animacijo. To so animirani filmi ter serije. Po veliki večini ljudje mislijo, da so to zgolj “risanke” za otroke. No bolj malo jih je za res mlado občinstvo, ogromno pa jih je za odrasle. Tu spet nimam v mislih pornografije (katero zagotovo vsi poznate) temveč zgolj serije/filme z vsebino, ki jo lahko resnično dojamejo in cenijo le odrasli.

Pisaril bom tudi o Mangah.
Manga je izraz, ki poimenuje japonski strip. Bere se praviloma od desne proti levi strani in prav tako se tudi lista (torej začneš na drugi strani zvezka). Tudi sistem branja okencev je malenkost drugačen, a ko se ga človek priuči je super zadevščina. Priznam, na začetku se loviš, da si kot pes, ki lovi svoj rep…
Večinoma se mange berejo v angleškem jeziku, saj bi lahko slovenske prevode preštel na prste ene roke tudi mizar…če kdo ne dojame, mizarji imajo ponavadi še kak prst manj..

Manhwa pa bo tretja zadevščina, zaradi katere bo trpela tipkovnica.
Na srečo uporabljam staro IBM (cca 25 let stara pomojem..) tako, da za neredno izhajanje
člankov bom po navadi okrivil počasno odzivnost tipkovnice (čeprav boga zadevščina ni prav nič kriva…a grešnega kozla pač rabim..).
Manhwa je prav tako zvrst stripov, le da so Korejski (južni del polotoka). Posebnost teh je, da se berejo ponavadi normalno kot vsak strip, torej zaporedje okencev, so pa nekateri tudi barvni (za razliko od mang, ki so črno bele). Stil risanja pa je malenkost manj podroben (za pomanjkanje barv neaktere mange kompenzirajo z resnično bombastičnimi risarskimi tehnikami).

Mislim, da bo zaenkrat dovolj oklepajev v stavkih.
Kdor je do tukaj prišel, čestitam. Izgleda, da te ta tematika zanima, v komentarjih mi napišite s čim naj začnem (Manga, Manhwa ali Anime).

Detroit: Become Human dobil zadnji dražilnik pred izidom

0

Težko pričakovano narativno avanturo, ki ima skorajda več skupnega s filmom, kot igrami bomo uradno dočakali 25.5.2018. Zgodbo boš spremljal skozi oči treh protagonistov, to so Kara, Markus in Connor.

Iz dražilnika izvemo, da se z androidi nekaj dogaja. Ljudje njihovo transformacijo opisujejo z besedo devianten – kljubovalen. S tem najbrž ciljajo na neskladje ravnanja z namenom, zaradi katerega so bili izdelani. Vse skupaj skorajda spominja na revolucijo ;). Dogajalni prostor bo futurističen Detroit, če tega niste sklepali že iz imena.

Prikazane so tudi različne poti vseh treh protagonistov. Kara je predstavljena kot ljubeča skrbnica Alice, Connor robotski detektiv, ki preiskuje razlog kljubovalnega ravnanja njegovih sorojakov. Potem imamo še Markusa, anarhista in borca za pravice androidov. Zlatka Zakladka žal v napovedniku nismo videli.

V uredništvu smo igro že preizkusili in preigrali, recenzija bo na voljo dan pred izidom.

Elder Scrolls Online: Summerset z novim napovednikom

Bethesda so začeli z zgodnjim dostopom svoje najnovejše razširitve z imenom Summerset. Izdali so celo nov napovednik, ki pokaže pravo lepoto domovine visokih vilinov (High Elves). Trenutno lahko zgodnji dostop igrajo samo PC in Mac igralci, medtem ko bodo morali igralci na konzolah čakati vse do 5. junija. Očitno so se razvijalci odločili, da pokažejo svojim oboževalcem dom ene od ras, to pomeni, da bo moč vse to raziskovati v odlični grafični podobi, ki nam jo nudi Elder Scrolls Online, kateri se držo zelo pokončno poleg vsemogočnega World of Warcraft-a.

Tukaj si lahko ogledate zadnji napovednik, ki vas definitivno ne bo razočaral. Poleg tega lahko igro kupite na uradni spletni strani.

Battlefield 5 prenos v živo!

0

Posodobitev: končno je napočil čas, da zvemo več informacij o naslednjem delu Battlefield serije! Prenos v živo se bo začel ob 22.00, spodaj prenos v živo!


Pred kratkim so ušle uradne informacije, da bo nova igra Battlefield franšize, imenovana Battlefield V, na prodajne police prišla še v tem letu, uradno razkritje pa bo jutri, 23. maja. Sicer novice o obstoju niso nove, to se je namigovalo že pred meseci, kjer smo od zanesljivega vira izvedeli tudi, da se bo tematika navezovala na drugo svetovno vojno. Druge informacije so poročale tudi o obstoju Battle Royale načina, kar je resda čudno, a ne nepričakovano.

Ni torej nobenega dvoma, da je Battlefield V v razvoju in da bo vseboval co-op ter zgodbeni način, podoben kot temu v Battlefield 1. Je pa govora tudi o škatlicah s plenom (lootbox), čeprav zaradi kontroverznosti verjetno ne bodo vsebovale drugega kot kozmetične dodatke.

Kaj je bilo razkritega?

Youtuber Drakesden, znan Battlefield igralec in žvižgač je razkril, da bo igra ponovno postavljena v obdobje druge svetovne vojne. Glede na uspešnost Battlefield 1 gre za nenavadno potezo, saj je isto lani storil že Call of Duty z mešanim uspehom. Nekaj je tudi omemb, da bo naslednja igra v franšizi Battlefield: Bad Company 3, postavljena v Vietnamsko vojno, a to ima za sabo le malo konkretnih dokazov.

Enoigralska kampanja

Okoli so letele omembe o enoigralski kampanji, podobni kot tej v Battlefield 1. Igrali naj bi kot vojaki različnih nacij in operacij. Ena izmed informacij je označevala tudi, da bi naj celotna kampanja potekala iz zornega kota nemških vojakov, a po vsej verjetnosti bo to le del kampanje.

Kot zanimivost bo vključen tudi co-op način, ki je nazadnje bil prisoten v Bad Company 2. Vseboval bi naj naključno generirane Conquest misije. Prejšnje Battlefield igre v vpeljavi co-op načina niso doživele ravno dobrega uspeha, saj je bila glavna tematika vedno izdelava skupine in sodelovanje v večjih bitkah. Umetna inteligenca enostavno ne more konkurirati z dejanskimi igralci.

Škatlice s plenom? No prav

Žal prihaja tudi to, čeprav bi naj vsebovale le kozmetične dodatke. Zelo podobno kot trenutno v Battlefield 1 in pričakovano glede na neuspeh Battlefront 2. Poročila govorijo o več kot le izgledih orožij in vozil – prilagodljivost bi naj glede na slogan (dobrodošli na svojo bojišče) bila osrednji del igre.

Kaj pa večigralstvo?

Kot do sedaj je DICE najprej razkril tematiko in zgodbo, o večigralstvu pa konkretnih informacij še ni. Govora je o Battle Royale načinu, a trenutno je le v testiranju in ni še čisto gotovo, ali bo prisoten v končnem produktu.

Naša pričakovanja

Glede na zagotovljeno tematiko druge svetovne vojne, lahko pričakujemo kampanjo v krajih, kot je Normandija, Stalingrad in morda Dundirk, ki se je do sedaj le redko pojavil v igrah. Lahko bi dobili tudi večje tankovske bitke, kot so El Alamein in Kursk.

Co-op je dobrodošla edicija, čeprav bomo videli, kako se bo obnesel. In škatle s plenom se bodo morda res pojavile, a v kolikor bodo vsebovale le kozmetične stvari in jih bo mogoče pridobiti tudi preko igranja, s tem nimamo problemov.

Nvidia uradno lansirala GTX 1050 z 3GB VRAM

0

Nvidia se je po skoraj dveh letih odločila, za manjšo osvežitev ene izmed bolj osnovnih kartic, GTX 1050. Zanjo je uporabljen identični GP107 čip, kot za GTX 1050 TI, saj ima enako število CUDA jeder ampak zmanjšano pomnilniško prepustnost. Ker igre zahtevajo vse več grafičnega pomnilnika, so se tokrat odločili za nadgradnjo na 3GB GDDR5. Sicer 3GB proti 2GB ne predstavlja večje nadgradnje in razlika bo opazna le v redkih naslovih, bo pa definitivno opazno povišano število CUDA jeder.

Gre za nekakšnega specifikacijskega mešanca med GTX 1050 TI 4GB in GTX 1050 2GB, ki pa bo kljub rezu pomnilniške širine po zmogljivosti bližje GTX 1050 TI. Tudi cena bo zagotovo nekje vmes, čeprav v prihajajočem mesecu sam pričakujem prve pocenitve.

Prenova kartic le nekaj mesecev pred izidom nove arhitekture, vztrajno kažejo, da se je v zelenem taboru nabrala zaloga čipovja, kar gre morda pripisati tudi upadu profitabilnosti mininga, ki ga morajo do izida Turinga spraviti v obtok.

Prihaja nova Leisure Suit Larry igra?

0

Porednih iger, ki se tikajo predvsem seksualne vsebine, v današnji industriji zagotovo manjka. Založniki se načeloma takih iger izogibajo, saj so problemi visoke starostne oznake, ki znajo vplivati na prodajo naslova.

Ena bolj znanih tostortnih “franšiz” spada pod ime Leisure Suit Larry. Zadnjo tako igro smo dobili leta 2013 pod imenom Leisure Suit Larry: Reloaded, šlo pa se je za predelavo igre Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards.

Sedaj, po dolgih petih letih, pa morda le dobimo nov naslov. Namreč v Steamovi podatkovni bazi se je pojavil nov vnos, ki nakazuje da se bo nova igra imenovala Leisure Suit Larry – Wet Dreams Don’t Dry. Zaenkrat ni znanih nobenih novih informacij, a stran nakazuje, da zna novi Larry iziti oktobra 2018.

Grand Theft Auto 5 je prodal 95 milijonov kopij

Vsi vemo, da je Grand Theft Auto franšiza zelo uspešna in dobičkonosna. Njena večigralska komponenta je zaslužna, da je še leta po izidu na vrhu prodajnih lestvic, seveda pa je to poskrbelo za prijetno debelo denarnico.

Založnik Take-Two je tako včeraj izjavil, da so igro, od njenega izida leta 2013, prodali že v več kot 95 milijonov primerkih. Direktor Strauss Zelnick je izjavil, da je prodajna uspešno igre pokazatelj, zakaj velja “za najbolje cenjen izdelek trenutne generacije konzol”, potrdil pa je tudi, da je bilo lansko leto najbolj uspešno za GTA Online do sedaj – tako po zaslužku kot po številu igralcev.

Očitno ime Grand Theft Auto avtomatsko zagotavlja printanje denarja, založnik Take-Two in razvijalec Rockstar pa se pospešeno pripravljata za jesen, ko izide njihova najnovejša igra Red Dead Redemption 2.

Fortnite za android že poleti

3

Senzacija Fortnite je za iOS naprave na voljo že od začetka aprila, po drugi strani pa vsi lastniki telefonov, z android sistemom, nanjo čakajo že lep čas.

Trenutna težava mobilnih naprav je nestabilnost igre, saj prihaja do občasnih sesutij, kar so priznali tudi v Epic in povedali, da bo problem razrešen v prihodnjih posodobitvah. Težava je prisotna tako na iOS, kot tudi testnih napravah z androidom.

Prav tako je  v ospredju še dodatne izboljšave igralnosti in nadzora, kar vključuje samodejni tek (autorun) in izboljšano streljanje.

Razvijalci so povedali še, da delajo na kompresijskem sistemu, ki bo zmanjšal velikost igre, ki je na mobilnem trgu med večjimi. Kljub zmanjšanju pa igra ne bo delovala slabše, manjše bodo še posodobitve, snemanje slednjih pa bo potekalo v ozadju.

V teku je tudi optimizacija kode, za bolj tekočo igralno izkušnjo. Cilj je zvišati grafično kvaliteto in dodati varčevalni baterijski profil. Tako na PC in konzolah kot na telefonih je igra enaka (z izjemno grafične podobe) in seveda bo kot na iOS možno ločeno in mešano igranje tudi na android. Pri Epic imajo s slednjim velike načrte, igra pa bo po njihovih navedbah na voljo že v sredini q3, če bo vse potekalo gladko. Kakorkoli, eno izmed najbolj priljubljenih bomo kmalu lahko preizkusili na večini telefonov, čeprav strojne zahteve zaenkrat ostajajo skrivnost.

Ekipa RNG zmagala Mid Season Invitational 2018

0

Kitajska ekipa RNG (Royal Never Give Up) je premagala ekipo Kingzone X in tako prvič po dveh letih preprečila Koreji zmago na International turnirju.

Fnatic najprej premagal korejskega giganta, nato pometel še z Američani!

Ekipa RNG je z rezultatom 3:1 premagala korejske favorite in dokazala, da Koreja ni nepremagljiva v “BestOf5” igrah. MVP turnirja je definitivno AD carry ekipe, RNG Uzi, ki je s svojo predstavo mogoče celo dokazal, da je trenutno najboljši League of Legends igralec na svetu.

RNG je na poti do finala naletel tudi na evropsko ekipo Fnatic in jo odpravil z rezultatom 3:0. Čeprav rezultat tega ne da vedeti na prvi pogled, so bile tekme kar precej blizu, a so na koncu Kitajci vendarle prevladali ter nadaljujejo prevlado nad Fnaticom, saj so zmagali osem od zadnjih devetih obračunov.

Torment: Tides of Numenera ta vikend brezplačen

0

Uf, ta vikend so bili založniki radodarni in brezplačno ponudili kar nekaj iger v preizkus. Tako lahko igrate Middle earth: Shadow of War ter Rainbow Six: Siege, če pa se vam je zahotelo nekaj starošolske RPG akcije, se lahko preizkusite tudi v Torment: Tides of Numenera.

Gre za duhovnega naslednika ene najbolj opevanih RPG iger v zgodovini, Planescape Torment. Tudi v Torment: Tides of Numenera lahko uživamo v izometričnem pogledu ter spremljamo zgodbo, polno zanimivih dialogov, zraven pa uživamo v vizualno udobni izkušnji, ki bo mnogo komu vzbudila lepe spomine iz preteklosti.

Igro lahko prenesemo iz Steama in takoj začnemo igranje, rezervirajte pa si pošten dopust, saj je to globok in obširen RPG, ki vam bo odgriznil mnogo ur. Kot je v navadi med temi brezplačnimi vikendi, bo tudi Torment: Tides of Numenera močno znižan, in sicer za 60 % na 18 €, napredek med zastonjskim obdobjem pa se bo prenesel tudi v polno verzijo igre.

Call of Duty: Black Ops 4 dobil prve 4K slike

Sedaj že vsi vemo, da Black Ops 4 ne bo vseboval enoigralske kampanje in da bo prisoten battle royal večigralski način. Navzoči bodo seveda tudi zombiji, špil pa bo na voljo ekskluzivno v Blizzardovi trgovini Battle.net.

Razvijalec Treyarch za PC verzijo tesno sodeluje z razvijalcema Beenox in Blizzard, saj želijo Black Ops 4 čim bolj prilagoditi platformi Battle.net. Založnik Activision je v uradni objavi dejal, da je za PC sestavil do zdaj največjo razvojno ekipo v zgodovini Call of Duty serije. Tako bomo dobili podporo 4K resoluciji ter način HDR, močno prilagodljive grafične nastavitve ter visoko kostumizacijo kontrol. Izbirati bo moč tudi med prednastavljenimi seti nadzora, kjer bo prisotna tudi opcija za levičarje.

Izid igre je napovedan za 12. oktober, če pa se vam je zahotelo nekaj novih slik, si lahko ogledate prve v resoluciji 4K spodaj.

Bethesda nas draži s Prey DLC-jem

0

Že nekaj časa nazaj smo pisali o tem, da Bethesda načrtuje nekaj v povezavi z igro Prey. Draženje z njihove strani se nadaljuje, saj so pred kratkim na Steam dodali nove dosežke, in če jih sestavimo skupaj, dobimo frazo: “If you believed they put a man on the moon.”

To je seveda znano besedilo iz pesmi skupine R.E.M., Man on the Moon. Tako spet namigujejo na Luno, dosežki pa vsebujejo tudi logo podjetja Kasma Corporation, ta pa naj bi bila konkurentka TranStarju iz originalne igre.

Preberite si naš opis igre Prey

Poleg tega se je na Twitterju pojavil tudi KasmaCorp račun, ta pa je pred nedavnim objavil kriptične binarne namige, iz katerih razberemo koordinate na Luni, jasna pa je tudi fraza: “The moon is a harsh mistress.”

Najbolj zanimiv namig pa prihaja iz NASA subreddita, kjer je Kasma Corp račun komentiral sliko Zemlje z binarnim prispevkom. Če to prevedemo, dobimo frazo “imgur 31nProa.” Če to pretvorimo v imgur naslov, dobimo spodnji posnetek:

Zagotovo bo več znanega na E3-ju in veselimo se novih dogodivščin v Prey svetu.

No Man’s Sky bo dobil večigralski način

Že nekaj časa je znano, da bo ena bolj kontroverznih iger, No Man’s Sky, dobila novo razširitev, imenovano NEXT, sedaj pa smo pridobili še nekaj zelo pomembnih in razveseljujočih informacij. Razvijalci Hello Games so naznanili prihod nove razširitve, in sicer 24. julija, poleg tega bo zadeva izšla popolnoma brezplačno za PC-je ter konzole PlayStation 4 ter Xbox One.

Kar bo najbolj razveselilo igralce te znanstveno fantastične raziskovalske igre, je pa to, da bodo končno lahko igrali skupaj s prijatelji v večigralskem načinu. Ja, prav ste slišali! Končno bomo dobili to preklemano večigralstvo, ki je bilo tako opevano že od samega začetka, a ga na koncu preprosto ni bilo. Razvijalci pravijo, da ga testirajo že več kot pol leta, in trdijo, da bo skupnost zadovoljna s tem, kar so pripravili.

V samem večigralnem načinu bomo lahko raziskovali svet z manjšo skupino prijateljev, pobijali razne pošasti in gradili neverjetne zgradbe, ki jih bodo videli vsi igralci. Umanjkalo ne bo niti tekmovalnega obstreljevanja v vesoljskih bitkah in zdi se, da bo No Man’s Sky končno počasi začel pridobivati podobo, ki nam je bila obljubljena že na začetku.

Tudi Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege ta vikend brezplačen

0

Če se vam je ta vikend zahotelo nekaj večigralske akcije, lahko to storite v Ubisoftovi igri Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege.

Kakor pravijo pri Ubisoftu, imajo igralci sedaj možnost pridružitve skupnosti, ki šteje več kot 30 milijonov igralcev.

Ves napredek med brezplačnim preizkusnim obdobjem se bo prenesel tudi v polno igro, če se med tem časom odločite za nakup. Igra, ki jo je moč kupiti v različnih verzijah, kot so Standard, Advanced, Gold in Complete, bo med 17. in 25. majem močno znižana, popusti pa bodo segali vse do višine 50 %.

Francoski razvijalec je za praznovanje tega posebnega dogodka izdal tudi povsem nov napovednik, ki si ga lahko ogledate spodaj.

Brezplačni vikend igre Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege lahko opravimo preko platform Uplay ali Steam, seveda pa je ta izbira odvisna od vaših preferenc.

Microsoft oznanil nov kontroler, prirejen igralcem s posebnimi potrebami

0

Dobrodelna ustanova SpecialEffect ter Microsoft sta oznanila prav poseben Xbox brezžični kontroler, ki je prirejen za igralce s posebnimi potrebami.

To je hvalevredna poteza, saj igričarstvo dandanes dosega čedalje širšo populacijo, med njimi pa se najde tudi nekaj potencialnih igričarjev, ki jim je zaradi njihovih posebnih potreb igranje zelo oteženo. Xbox Adaptive Controller, kakor se zadeva imenuje, bo vseboval velike, programabilne gumbe, priklopiti pa ga bo moč na različne zunanje naprave, kar ga bo naredilo močno prilagodljivega.

Takole je povedal direktor dobrodelne ustanove SpecialEffect, Dr. Mick Donegan:

“Kreiranje kompleksnih igričarskih nadzornih sistemov za ljudi s posebnimi potrebami zahteva svoj čas in strokovno znanje. Treba je upoštevati mnogo dejavnikov, od udobnosti in varnosti do namestitve ter izbire opreme. Ta kakovosten produkt omogoča zelo veliko prilagodljivost in efektiven način povezovanja nadzornega sistema s konzolo.”

Xbox Adaptive Controller zaenkrat še ni na voljo, prišel pa naj bi še letos. Več o produktu si lahko preberete na njihovi uradni strani.