🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 495

Totally Accurate Battlegrounds – zabavna battle royal igra trenutno brezplačna

0

Totally Accurate Battlegrounds je sprva bil mišljen kot prvoaprilska šala, a so si razvijalci, ki so poprej spočeli še eno smešno igro Clustertruck, vzeli še malce več razvojnega časa in dostavili zabavno mešanico načina battle royal, ki je v bistvu poklon naslovu Player Unknown’s Battlegrounds.

Totally Accurate Battlegrounds oz. TABG je v bistvu nekakšen odvrtek njihovega naslova Totally Accurate Battle Simulator, ki bo polnopravna igra. Razvijalci so si vzeli čas in izpopolnili battle royal način, saj naj bi tako igralci lažje čakali na njihovo polno verzijo igre.

TABG vsebuje vse znane elemente battle royal iger z eno posebnostjo. No, v bistvu dvema, saj je poleg smešne grafične podobe prisoten tudi močan fizikalni sistem, ki precej vpliva na igranje. Denimo, pri uporabi ostrostrelske puške je bolje, da ne stojite na kakšni visoki točki, saj vas zna povratni sunek orožja odpihniti iz vašega orlovega gnezda.

TABG je trenutno brezplačen, saj so se razvijalci odločili, da bo prvih 100 ur od izida na voljo vsem zastonj, kasneje pa bo cena zanj 4.99 €.

Svojo kopijo si lahko pridobite s klikom na sledečo povezavo. Igra ima kar močno populacijo, saj jo je na Steamu nazadnje preigravalo kar 12.000 istočasnih igralcev.

Crackdown 3 prestavljen v 2019?

0

Microsoft je v svojo konzolo Xbox One zagotovo vložil ogromno količino lepih denarcev, vendar, žal, povratek vloženega zaenkrat ni bil ravno obetaven. Problem tiči predvsem v ekskluzivah, pri katerih njegov največji konkurent Sony trenutno preprosto blesti, medtem ko Microsoft še ni izdal nekega res kvalitetnega naslova, ki bi igralce prisilil v tek do trgovine po svoj izvod njihove konzole.

Če zanemarimo izid iger State of Decay 2 ter Sea of Thieves, ki pri kritikih nista bila ravno toplo sprejeta, mu je nekako zmanjkalo močnih ekskluziv. Največ upov polagajo v igro Crackdown 3, ki je zagotovo spoštljiva franšiza, a ni ravno ubijalski prodajalec konzol. Kot kažejo nedavne govorice na spletni strani Kotaku, bo tudi ta naslov prestavljen v leto 2019. Crackdown 3 bi moral originalno iziti že novembra 2017, vendar so razvijalci prestavili izid na 2018, sedaj pa izgleda, da bo naslov prestavljen še za eno leto.

Roko na srce, njihov zadnji napovednik ni bil ravno navdušujoč, zato je Microsoft očitno dal razvojnemu timu dodaten čas, da izpopolni igro.

Več bo zagotovo znanega na konferenci E3, kjer bo veliki M imel močno prisotnost.

Ark: Survival Evolved prihaja na mobilne naprave 14. junija

Razvijalci Wildcard in War Drum Studios so naznanili prihod igre ARK: Survival Evolved na mobilne naprave. Vse se bo zgodilo 14. junija, ko se bodo odprli strežniki za vse Android in iOS naprave. Igra bo vsebovala isti večigralski način, kot ga poznamo iz konzol in osebnih računalnikov, seveda pa se bo grafični vmesnik zelo spremenil in bo prilagojen mobilnim napravam.

Lastnosti:

  • Ogromno število različnih dinozavrov, ki jih lovimo, jahamo in gojimo.
  • Velikanski svet, poln različnih pokrajin, z veliko skrivnosti, ki čakajo igralce, da jih raziščejo.
  • Rokodelstvo in gradnja imata ogromen pomen, z njimi si pomagamo in izboljšamo svojega karakterja in zgradimo hišo.
  • Pridružimo se lahko različnim plemenom in igramo sami ali v ekipi.

Total War: Three Kingdoms, razkrita Cao Cao in prestavljen izid

0

Creative Assembly in Sega sta izdala prvi napovednik znotraj igre. Zgodovinski RTS, ki se tokrat seli na Kitajsko, natančneje tri kraljestva, in se dogaja med 2. in 3. stoletjem. Zgodbo črpa iz The Romance of Three Kingdoms, epski kitajski noveli iz 14. stoletja. Opeva večletno vojno in prelivanje krvi nedolžnih, ob tem pa poveličuje velike bojevnike tistega časa. Zgodba bo govorila o vladarjih in generalih in njihovih neuspelih poizkusih, da bi združili Kitajsko.

V napovedniku predstavljen Cao Cao, zvit strateg in ena izmed glavnih oseb tega obdobja. Velik govorec z namazanim jezikom, veličastnimi govori in legendarnimi dueli. V boju je neizprosen, kar bo še posebej izraženo v igri, kjer bodo generali imeli osrednjo vlogo. S tem ciljam na njihovo nadzemeljsko moč in lahkoten poboj stotine sovragov (Total War: Warhammer?). Za vse ljubitelje realnih bojev bo dodan zgodovinsko natančen, klasičen način, kjer fantazijskih nadmoči ne bo.

Čeprav je izid napovedan za jesen 2018, bo treba počakati nekoliko dlje, vse do pomladi 2019.

Vse, kar morate vedeti o blockchain tehnologiji

Blockchain je definitivno genialni izum, ki ga lahko uporabljaš brez znanja o delovanju in sestavi. Možgansko dete neznanega posameznika ali skupine pod psevdonimom Satoshi Nakamoto (stvaritelj Bitcoina) se je od nastanka v letu 2009 razvilo v svetovno senzacijo, znano tudi kot koncentracijsko taborišče za grafične kartice. Tako vedno bolj povsod odzvanja vprašanja, kaj sploh je blockchain?

Za enostavnejšo predstavo si predstavljaj razpredelnico s podatki, duplicirano na velikem številu računalnikov. Vsakih nekaj minut se podatki vseh sinhronizirano in to je to. Spoznal si osnovni princip blockchain tehnologije. Na istem principu deluje na primer Google Docs, ki omogoča istočasno urejanje spletnega dokumenta s strani večjega števila uporabnikov, nihče izmed njih pa ni ekskluziven lastnik datoteke, saj je zasnovana na oblaku.

Enostavno rečeno je blockchain hrbtenica nove vrste interneta in omogoča hitro, varno in transparentno P2P (Peer-to-peer) prenašanje digitalnih dobrin, kot sta denar in intelektualna lastnina. Prav tako omogoča deljenje vseh digitalnih informacij, a istočasno onemogoča urejanje, najbolj pa se uporablja pri trgovanju z digitalnimi valutami. Tehnična skupnost je našla že mnogo potencialnih uporab za to tehnologijo, a izraz večina ljudi še vedno uporablja ekskluzivno v povezavi z besedo bitcoin. Pravzaprav sta izraza bitcoin in blockchain pogosto uporabljena kot sopomenki. A čeprav sta povezana, označujeta povsem drugačne stvari.

Bitcoin in blockchain

Bitcoin je vrsta virtualne valute, znane tudi kot kriptovaluta. Njena glavna prednost je decentralizacija, saj omogoča izmenjavo denarja brez potrebe po tretji osebi, ki bi transakcijo avtorizirala. Vse transakcije so namesto tega zabeležene v javni »bukvi«, zaradi česar je njihova avtentičnost zagotovljena, možnost prevare in lažnih nakazil pa nična. Blockchain je za razliko od kriptovalute »le« tehnologija, na kateri potekajo te transakcije in služi kot neke vrste posrednik.

Ena izmed glavnih prednosti tehnologije leži v transparentnosti, saj centralno omrežje (bukva) preko P2P povezave konstantno beleži vsako aktivnost in jo v časovnem razmiku razpošlje po celotnem omrežju. Če na primer nekdo pošlje 1 bitcoin drugi osebi, se podrobnosti o transakciji (vključno z virom, ciljem in časom) zabeležijo v tako imenovan blok podatkov, kjer se nalaga na tisoče podobnih aktivnosti. Intervali, preko katerih so bloki posodobljeni, so odvisni od specifičnega blockchaina in konfiguracije, a povprečno se posodobijo na nekje 10 minut.

Glavni razlog za povezovanje fraz pa je, da sta obe besedi del istega procesa. Ker je glavni cilj rudarjev razreševanje kompleksnih matematičnih enačb v teh blokih podatkov s transakcijami. Tako gre za neko vrsto sožitja, saj dobesedno rudarijo po transakcijah s kriptovalutami prejšnjih transakcij, za to pa dobijo »plačo« v novih kriptovalutah oziroma jim je dodeljen majhen del transakcije.

Zakaj potrebujemo blockchain?

To, da so podatki zabeleženi v združeni podatkovni bazi ogromnega števila računalnikov, ima seveda precej prednosti. Ker datoteke niso le na enem računalniku, so vsi podatki javni in enostavno preverljivi, nepooblaščeno urejanje pa je onemogočeno. Prav tako je možnost tehničnih težav zanemarljiva, ker pa ni nihče lastnik podatkov, imajo vsi uporabniki prost dostop do njih.

Sicer P2P (Peer-to-peer) povezljivost uporabnikov obstaja že dalj časa v različnih oblikah in vsaj v teoriji naredi blockchain nepotreben. Kaj pa je potem sploh bistvo?

No, predstavljaj si, da blockchain ne obstaja in da imaš v lasti 1 bitcoin z unikatno identiteto. Zaideš v trgovino in tam zagledaš sijajno televizijo, ki kot nalašč stane 1 bitcoin. Nato zaideš še v drugo trgovino in tam zagledaš računalnik, ki prav tako stane 1 bitcoin. V teoriji ti nič ne preprečuje, da uporabiš svoj bitcoin za istočasen nakup obeh stvari.

Gre za neiskreno dejavnost, imenovano dvojno zapravljanje, in za enega glavnih razlogov, zakaj se P2P omrežja za beleženje transakcij nikoli niso prijela. S tehnologijo blockchain je podatek o bitcoinu in njegovem lastništvu ne le javno dostopen, vsaka transakcija mora biti tudi potrjena, preden je dokončna. Možnost neiskrenih dejavnosti je tako praktično nemogoča. Če smo se v prihodnosti morali zanašati na banke in spletne denarnice za preverjanje in potrjevanje aktivnosti (v zameno za plačilo, seveda), blokchain te posrednike izbriše iz enačbe in omogoča enostavno pošiljanje digitalnih dobrin brez dodatnih stroškov oziroma z minimalnimi stroški.

Za sistem v akciji lahko obiščeš https://blockchain.info/, kjer lahko prosto dostopaš do vseh blokov podatkov in transakcij v njih.

Druge uporabe blockchaina

V prihodnosti lahko digitalne transakcije postanejo le majhen del celotnega procesa, ki ga blockchain tehnologija omogoča. Potencialne uporabe so skoraj neskončne, saj jo lahko uporabimo v ogromnem številu panog, kot so na primer:

  • Sklepanje pogodb
  • Varno kupovanje in prodajanje intelektualnega lastništva
  • Distribucija pomembnih zdravstvenih podatkov
  • Glasovanje in preprečevanje korupcije med volitvami
  • Še mnogo drugega

Kot družba smo komaj popraskali po površju možnih dejavnosti in nove potencialne uporabe se najdejo skoraj vsak dan. Zasebni blockchaini bodo podjetjem omogočali revolucijo notranjih procesov, odprte variante pa bodo še dolgo časa vplivale na nas in naše poslovanje.

Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered Edition prihaja julija

0

Založnik THQ Nordic je pred nedavnim napovedal predelavo njihove igre Red Faction Guerrilla.

Predelana verzija bo nosila brihtno ime Re-Mars-tered Edition, prinesla pa bo izboljšane in predelane teksture, več grafičnih možnosti ter podporo za 4K resolucijo. Izboljšano naj bi bilo tudi senčenje in osvetlitev, zaenkrat pa še ni informacij o tem, ali bo predelan tudi sistem fizikalnega uničevanja vseh okoliških stavb, po katerem je serija v bistvu tudi zaslovela.

Najboljša novica? Tisti, ki si že lastite originalno igro na Steamu, boste nadgradnjo prejeli povsem brezplačno. Trenutno si lahko naslov na Steamu pridobite za 19.99 € in se tako pripravite na poletje.

Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered Edition namreč prihaja zelo kmalu, in sicer bomo lahko podrobno uničevali okolico že 3. julija.

THQ je za predelano verzijo pripravil tudi spodnji napovednik, ki pa je, milo rečeno, živ obup. Slaba glasbena podlaga in prehitri odseki igralnih posnetkov napovedi res ne delajo usluge, a vseeno bolje nekaj kot pa nič.

Microsoft kupil GitHub

0

Microsoft je zopet na široko odprl denarnico in po nakupih programa Skype ter socialne platforme LinkedIn je sedaj uprl oči v največjo platformo za objavljanje skupkov kod, GitHub.

Čeprav je bila namera nakupa sprva samo govorica, je kasneje Microsoft slednjo tudi uradno potrdil. Tako je nakup GitHuba postala njihova druga najdražja pridobitev (za LinkedInom), in sicer je moral Microsoft za platformo odšteti kar 7.5 milijarde dolarjev, s tem pa je pridobil bazo 28 milijonov razvijalcev.

Čeprav bi znal nakup marsikoga presenetiti, je Microsoft velik podpornik GitHub platforme, saj je v preteklosti nanjo preusmerjal tudi svoje razvijalce. Ameriški gigant pravi, da bo platforma še naprej operirala neodvisno od njih in bo še vedno ostala odprta za vse razvijalce, programerske jezike in različna orodja.

Kljub tem obljubam nekaterim razvijalcem novo vodstvo ni po volji in že iščejo alternative, med katerimi prednjači platforma GitLab.

NVIDIA: naslednje generacije grafičnih kartic ne bo še dolgo

0

Zagrizeni PC igričarji so vedno v iskanju naslednje nadgradnje svojih PC mlinčkov in prav ti že dolgo čakajo na naslednjo generacijo grafičnih kartic.

Te so prav gotovo imele za sabo razburljivo leto, saj je kriptomrzlica dvignila njihove cene v stratosfero in te so se šele sedaj pričele umirjati. A nekateri igričarji kljub nižanju cen čakajo s svojim nakupom, saj potrpežljivo čakajo na naslednjo generacijo grafik. In očitno bo njihova potrpežljivost postavljena na preizkus, saj po besedah grafičnega giganta NVIDIE naslednje generacije ne bo še dolgo časa na spregled.

Vsaj tako je povedal direktor Jensen Huang, ki je na Computexu 2018 s to izjavo razžalostil veliko PC privržencev. Nekateri so upali, da bo naslednja generacija, imenovana GeForce 1180, izšla že to poletje, a očitno so to bile samo govorice.

Je pa Huang povedal, da bodo njihovi BFGD (65-inčni, G-Sync, HDR) zasloni izšli proti koncu leta.

Blizzard z novo igro Diablo

0

Glede na novo razpisan oglas za delo, razvijalec Blizzard dela na novi Diablo igri.

Specifično iščejo oblikovalca raznih temnic, ki bo delal v okolju enako mislečih navdušencev nad temnim, “gotičnim” Diablo svetom.

Žal zaenkrat ni znano, ali gre za polnopravno nadaljevanje Diablo franšize ali pa morda za predelavo legendarne igre Diablo 2. Najverjetneje pa ne gre za kakšno razširitev Diabla 3, ki letos šteje že kar šest let in je že malce prestar za dodatno vsebino, ki jo je nazadnje prejel leta 2014, ko je izšla ekspanzija Reaper of Souls.

Upamo, da nam bo Blizzard kmalu postregel še kakšne dodatne informacije.

Bungie razkril novo razširitev za Destiny 2

Bungie je presenetil z novo prihajajočo razširitvijo Destiny 2: Forsaken, ki bo ugledala luč sveta po vsej verjetnosti v jeseni.

Razvijalci pravijo, da bo vse povratne informacije, ki so jo dobili od igralcev, odražale prav tej razširitvi, tako da lahko pričakujemo odlično narejeno zadevo. Poleg tega so predstavili še “The Annual Pass”, ki bo vseboval kar tri nove DLCje, kateri bodo izšli pozimi, spomladi in poleti v letu 2019.

Očitno je, da bo igra živela še naprej, čeprav je izgubila kar velik del igralcev hitro po izidu. Spodaj si lahko še ogledate najnovejši posnetek za prihajajočo razširitev Destiny 2: Forsaken.

Spyro Reignited Trilogy: Opažen igralni posnetek

0

Razvijalci Insomniac Games in založniki Sony Computer Entertainment so na svojem Twitter računu pokazali kratek igralni posnetek prihajajoče igre Spyro Reignited Trilogy, ki jo govorice postavljajo na konzolo Nintendo Switch. Žal je igralni posnetek dolg samo 18 sekund, ampak iz njega lahko razberemo izgled igre.

Spyro Reignited Trilogy bo po načrtih izšla 21. septembra 2018 in nosila ceno 39,99 ameriških dolarjev. Izšla bo na Xbox One in PlayStation 4 konzolah, mogoče pa nam bo največji dogodek na svetu E3 prinesel še darilce in nas posladkal z najavo izida na Nintendo Switch in celo PC, pustimo se presenetiti.

Test prenosnika: Razer Blade Stealth – mala 13.3” zverina

Majhen, lahek, tanek … In še prijeten na dotik.

Te besede sem uporabil v mojem video testu, ko sem opisoval Razer Blade Stealth.

Razer je načeloma poznan po izdelkih za gamerje, v kateri razred pa Blade Stealth ne spada. Je pa zato uporaben za skoraj vse drugo. Predvsem me preseneti dejstvo, da poleg prenosnika dobimo tudi licenco za FL Studio 12 Producer Edition v vrednosti 189 €.

Če pogledamo pod pokrov te mašince, se spodaj skriva:

  • štiri-jedrni Intelov i7 procesor 8. generacije (8550u) @ 1.80 GHz,
  • 16 GB RAM,
  • 256 GB SSD PCIe NVM disk
  • in baterija v velikosti 53.6 Wh, ki je za nekje okoli 7 ur delovanja dovolj.

Grafični vmesnik je Intel UHD 620, kar, kot sem že omenil, ni primerno za igranje iger, je pa zato ta prenosnik namenjen za skoraj vse drugo!

Poleg naštetega imamo tukaj še Killer AC wifi kartico in bluetooth 4.1

Od priklopov najdemo:

  • 2x USB-A 3.0,
  • priključek za slušalke,
  • 1x Thunderbold3 USB-C, na katerega lahko povežemo tudi zunanjo grafično kartico, dodaten ekran, služi pa tudi kot vmesnik za polnjenje baterije in
  • za piko na i je tu še HDMI 2.0 v svoji polni velikosti.

Pogrešam, recimo, čitalec spominskih kartic in pa na trenutke tudi priključek za UTP kabel.

Zaslon … je FANTASTIČEN. Resolucija 3200 x 1800 bo marsikomu vzela dih. Vsaj meni je, ko sem ga prvič odprl. Nekoga zna zmotiti dejstvo, da ima zaslon “glossy” premaz in ni matiran. Povod tega je, ker zaslon deluje popolnoma na dotik. V nekaj dneh testiranja sem se na dotik tako navadil, da ko se obrnem k svojemu prenosniku, vem, da nekaj ne štima. Ta ideja na dotik pride še kako prav, ko zadevo enkrat preizkusiš in vidiš, kako hitreje lahko opravljaš vse, ne da bi se premikal z miško ali drsno ploščico. Ali pa recimo, ko hočeš nekaj narisati, se podpisati in še bi lahko našteval.

Tipkovnica, kot je znano za Razer, brez osvetlitve ne gre. S tem nam Blade Stealth še vedno daje tisti gamerski občutek. Sam nisem igričar, pa me ta osvetlitev hitro povrne v svoje gamerske dni, ko smo še igrali CS 1.6 in podobno.

Sicer sem navajen še na tisto staro tipkovnico na prenosnikih, ko je bila pot pritiska daljša, ampak novim stvarem se pač prilagajamo. Če se še malo vrnem na osvetlitev tipkovnice, nam Razer nudi več opcij osvetlitve, od tega da lahko osvetlitev popolnoma ugasnemo do prižiga osvetlitve na pritisk tipk, valov in podobno.

O sami drsni ploščici nimam kaj veliko povedati, odzivnost za moje potrebe super zadovoljiva, sploh s preciznimi Windows gonilniki. Ampak vedno se vračam, če se le da, na dotik zaslona.

Zvočniki. Stereo. Wohoooo!

Če nimate prostora za dodatno ozvočenje, neradi uporabljate slušalke (ali pa želite, da vas sosedje vsaj malo slišijo), potem sem prepričan, da vam bo zvok tega malčka več kot zadovoljiv!

Če se vrnemo malo na grafiko in zmogljivosti računalnika. Mirne volje lahko delate z aplikacijami, kot so Photoshop, Lightroom in podobno. Procesor, ki je vgrajen v Blade Stealth, je super. Za hec sem med testom urejal slike RAW formata v Lightroomu in ostal sem brez besed. Tekoče, hitro, brez počasnega nalaganja ali izvoza slike v polni resoluciji. Poleg pa sem imel prižgano glasbo na YouTubu in še kar nekaj zavihkov zraven. Kar pa ne morem reči za videoobdelavo, ki je že po prvem testu padla v vodo. Ampak to sem že povedal, ta prenosnik ni namenjen igranju iger in videoobdelavi, ampak vsemu drugemu! Razer sem preizkusil tudi na terenu za DJ-anje s programom Serato DJ Pro, kjer se odreže brez enega samega zatikanja. Vsakemu programu, ki zahteva procesorsko moč, je Razer Blade Stralth kos.

In za konec še kratek povzetek:

Če bi delal samo s fotografijo in glasbo poleg vseh dnevnih pisarniških opravil in uporabo v prostem času, bi se vsekakor odločil za Stealth verzijo, že zaradi vsega, kar sem naštel čisto na začetku. Ker pa sem tik pred nakupom prenosnika za profesionalno obdelavo videoposnetkov, mislim, da se mi bo kmalu pridružil njegov veliki brat, ki ga testiram takoj, ko ga dobim v roke!

Razer Blade Stealth lahko kupite v spletni trgovini Eigre.si, in sicer na sledeči povezavi (tipkovnica ima slovensko gravuro tipk)

Anime seznamček za 13+ let: Drugo dejanje

Da nadaljujemo, kjer smo zadnjič nehali.
Torej, ogledali smo si Naruto, Bleach in One Piece.
Kaj nam še ostane? Veliko!
Zato pridno listek v roke in si hitro zapišite naslednje naslove.

Fairy Tail

Kdo še ni slišal za mogočnega zmaja z imenom Igneel? Marsikdo …
Več ljudi je verjetno slišalo za čarodeja iz klana Fairy Tail – Natsuja.
Navadno se po svetu sprehaja v spremstvu zvestega prijatelja in pomocnika Happyjaa (mačkon plave barve), se mu pa v uvodu pridruži tudi coprnica Lucy. Skupaj odkrivajo skrivnosti dežele, pomagajo tistim, ki so pomoči potrebni na poti do Natsujevega skrbnika Igneela.
Anime je smešen in ima dobro tematiko.
Priporočal bi ga za sprostitev po napornem dnevu v službi/na faksu.

Code Geass

Morda malce manj znan anime ter manj popularen, a si vseeno zasluži mesto na mojem seznamu.
Zgodba sledi našemu glavnemu protagonistu Lelouchu, študentu, ki je pameten, zelo pameten ter celo v sorodstvu s kraljem oziroma je pravzaprav njegov izvenzakonski otrok. Nenadoma dobi posebno moč, ta pa mu da nadzor nad človeškim umom. Zgodba se zapleta in razvija. Počasi izpodriva tekmece v boju za prestol in se prebija v ospredje.
Več ne bom razkril, saj je zgodba predobra, da bi jo komu pokvaril.
Kdor koli se bo odločil za ogled animeja, ne bo obžaloval, a pozor!
Najpomembnejši je konec, glejte celoten anime, da boste lahko dojeli težo zaključka.

Great Teacher Onizuka

Starejši anime ter prav tako kot prejšnji manj poznan oziroma popularen. Anime sledi gospodu Onizuku, bivšemu gangsterju, ki obvlada borilne veščine in po spletu okoliščin postane učitelj na šoli. Tu sprva preži za materami študentov, kasneje pa si zada nalogo, da postane najboljši učitelj, kar jih je bilo.
Znan postane po uporabi neobičajnih metod učenja ter da poučuje bolj življenjske lekcije namesto šolskega predmetnika. Postavijo ga pred izziv, da v red spravi najhujši razred na šoli, zaradi katerega so
odnehali že trije predhodni učitelji. Skozi serijo počasi pomaga učencem v razredu ter enega za drugim počasi pomakne na pravo pot.
Anime si definitivno zasluži ogled, sploh zaradi komičnih odsekov.

Se vidimo v naslednji epizodi.

Ogromna modifikacija Fallout: New California dobila datum izida

0

Pisali smo že o ogromni modifikaciji Fallout: New California, ki je po devetih letih razvoja končno prešla v beta inačico. Čeprav je marsikdo sklepal, da bo zato posledično igra v celoti na voljo vsak hip, ker je tudi sam razvijalec velikokrat najavil, da je modifikacija že praktično končana, bi se v temu primeru uštel.

Razvojna ekipa modifikacije je pred kratkim izdala nov napovednik, kjer je prikazan tudi datum izida. Ta je napovedan za 23. oktober 2018, kar je še precej daleč stran. Razvijalec pravi da, čeprav je glavni del igre zaključen, so med preigravanjem opazili, da nekaj preprosto manjka. V temu primeru so to stranske naloge, ki jih vsi tako obožujemo v RPG naslovih.

Fallout 76 – razkrit naslednji del Fallout franšize

Dodatni razvojni čas naj bi bil tako namenjen implementaciji teh obstranskih dejavnosti, kar naj bi iz Fallout: New California naredilo praktično novo poglavje v tej franšizi.

Vedno glasnejše so govorice, da naj bi novo napovedani Fallout 76 bil precej drugačen naslov, kot smo jih ponavadi vajeni iz te franšize. Poudarek naj bi bil na večigralstvu ter grajenju baze, zato je napoved modifikacije New California pravi blagoslov za navdušence nad starošolskimi Fallout igrami.

New California bo zgrajen na pogonu igre Fallout: New Vegas, zato ne pričakujte ravno najnovejše podobe, a ta bi morala zadostovati za udoben sprehod skozi igro, kjer bolj kot vizualni sladkorčki štejeta globoka zgodba ter reaktiven svet.

Bomo končno dobili Star Wars igro z enoigralsko kampanjo?

Star Wars je v preteklosti dobil ogromno iger, kjer je bila zastopana močna enoigralska kampanja z zanimivo zgodbo in globokimi mehanikami. Samo spomnimo se legendarnih naslovov, kot so Knights of the Old Republict ter Jedi Knight in Jedi Outcast.

Žal se je to sčasoma spremenilo in dandanes imamo presenetljivo malo Star Wars iger (če odštejemo Battlefront naslove). Založnik EA je sicer razvijal takšno igro, kjer je razvojniško krmilo držal studio Visceral Games, a so tam nastale očitno velike težave, čemur je sledilo tudi zaprtje razvijalca.

EA je sicer v objavi dejal, da njihov projekt ne bo šel v smeti, ampak ga bodo preoblikovali zato, da bodo zadostili trenutnim potrebam trga. Kar seveda pomeni, da ga bodo zapeljali v večigralske vode.

A morda vendarle dobimo tudi enoigralsko kampanjo. Na strani založnika se je nedavno pojavil nov oglas za delo, kjer so v opisu navedene zahteve vpeljevanja enoigralske kampanje, ki bo povezana z večigralskimi elementi. Seveda ni za pričakovati neke vrhunske enoigralske izkušnje (na tem projektu trenutno dela EA Vancouver), a morda le dobimo neko zgodbo, ki bo igralno podobna tipu špilov, kot so Destiny 2 ter Anthem.

Kakor koli že, konferenca E3 bo kmalu odprla vrata in morda bo tam prisotna tudi ta skrivnostna Star Wars igra.

Bioware nas draži z novim Anthem napovednikom

V bistvu gre bolj za res kratek dražilnik večigralske igre Anthem, ki bo, vsaj takšna so predvidevanja, zelo podobna sorodnemu naslovu Destiny 2. To pomeni, da se bomo lahko v večigralskem načinu povezali s soigralci v skupine, kjer bomo v PvE načinu odstranjevali razne grdine, nabirali boljšo opremo ter nadgrajevali naše karakterje.

Anthem naj bi originalno izšel že letos, a so razvijalci izid prestavili na 2019. Temu je botrovalo več dejavnikov, kjer zagotovo prednjači precej slab odziv igričarske skupnosti na Destiny 2, zato si je razvijalec Bioware morebiti vzel nekaj dodatnega časa za poliranje naslova. Poleg tega jeseni izide Battlefield V, in ker je pri obeh naslovih založnik EA, seveda ni bilo smiselno tlačiti dva večigralska naslova v isto časovno obdobje.

Poln napovednik Anthema lahko pričakujete na sejmu E3, in sicer 9. junija, kjer bo na EA-jevi konferenci verjetno zelo velik poudarek prav na tej igri.

Najbolj pričakovane igre – Junij 2018

Za vas smo tokrat zbrali listo 10 najbolj pričakovanih naslovov v prihajajočem mesecu juniju za osebne računalnike in konzole. Naslovi so razvrščeni po datumu, in ne naši stopnji navdušenja, kot zanimivost pa pravzaprav kar štiri igre izidejo na isti dan.

Napovedan naslednji del Assassin’s Creeda

Včeraj so na plano prišle novice o novem delu Assassin’s Creed franšize preko neuradnih virov. Prva “novica” se je pojavila na znani spletni strani 4chan, a smo bili v zadnjih letih priča že ogromnemu številu takšnih govoric, ki pa so zaradi nezanesljivih virov bile velikokrat samo kup neumnosti.

Malce kasneje je razvijalec Ubisoft potrdil nov del franšize, ki se bo imenoval Assassin’s Creed Odyssey. Kaj je najboljše pri tem? To, da je 4chan objava napovedala pravilno ime novega dela, zraven pa je navedenih še kup podrobnosti, ki so postale kar naenkrat precej kredibilne.

Kot navaja 4chan prispevek, bosta v novem delu igralna dva karakterja, a skozi eno igro bo moč nadzorovati samo enega, oba pa bosta imela samosvoje lastnosti in veščine. Povratek bo doživelo bojevanje z ladjami ter sistem iz Brotherhooda. Odyssey se bo dogajal v Grčiji, med drugim se bomo sprehodili tudi po Makedoniji in Aziji. Nadgradnje naj bi bilo deležno tudi kovačenje ter tudi samo skrivanje, kjer se bo spet moč zliti z okolico (gneča ljudi, živali in statični objekti). Podrobnosti je ogromno in morda nekatere že mejijo na kvarnike, zato si lahko več preberete na sledeči povezavi.

Ubisoft je ob oznanitvi naslova izdal na Twitterju tudi kratek dražilnik, kjer lahko vidimo nekega vojščaka, ki v stilu “300” brcne nekoga iz pečine.

Več bo znano na sejmu E3.

Subnautica – Recenzija igre

Če ste eden tistih, ki se v morju zaradi fobije pred temačnimi morskimi globinami radi namakate izključno v plitvinah, potem je možno, da boste ob prebiranju tega pregleda doživeli déjà vu.

Pa da vas ne prestrašim preveč, govora je o preživetveni igri Subnautica, ki je sicer izšla pred nekaj meseci, pred tem pa se je vse od konca leta 2014 nahajala v zgodnje dostopni verziji. Je tudi ena izmed iger, ki je na voljo v načinu virtualne resničnosti (VR).
Razvijalec Unknown Worlds Entertainment jo je v tem času s posodobitvijo za posodobitvijo res pohvalno izpilil. Igra pa je deležna posodobitev s popravki in nove vsebine še v času nastajanja tega pregleda.

V igri me je pričakal zelo enostaven in preprost meni, ki ponuja možnost le osnovnih nastavitev. Vendar pa nekaj trenutkov kasneje nisem več bil podobnega mnenja, saj me je pozdravila barvita vsebina igre v izjemnem odprtem igralnem svetu, o katerem pa več besed v nadaljevanju.

Igra se prične kar kaotično, ko se znajdemo na vesoljskem plovilu Aurora, ki je v plamenih in strmoglavlja na bližnji planet, imenovan 4546B. V samem začetku smo tako deležni animacije, ko se z reševalno kapsulo zasilno izstrelimo iz plovila in se kasneje znajdemo na prej omenjenem planetu, katerega večji del površja sestavljajo oceani. Razen reševalne kapsule, ki nam služi kot edino začasno prebivališče na planetu, imamo poleg bore malo pripomočkov za preživetje. Če pa po vrhu izberemo še težji način igranja, kjer moramo redno piti in jesti, lahko vse skupaj postane preklemano zahtevno in od nas zahteva veliko mero iznajdljivosti.


Razvojna ekipa: Unknown Worlds Entertainment
Založnik: Unknown Worlds Entertainment
Spletna stran: https://unknownworlds.com/subnautica/
Steam: https://store.steampowered.com/app/264710/Subnautica/
Platforme: PC, Xbox One
Operacijski sistemi: Windows (Vista+), Mac OS
Datum izida: 23. 1. 2018
Cena: 22,99 EUR

Zvrst: preživetje, pustolovščina



Izjemen podvodni svet in čudovit preplet zgodbe

“Vau,” je bil moj odziv, ko sem se s svojim karakterjem prvič potopil v globine oceana. Če se vsebine igre v začetku le površno dotaknemo, smo pod gladino širnega oceana deležni naravnost izjemnega podvodnega sveta. Okolje je zelo dinamično in ponuja nešteto možnosti raziskovanja. Priča smo dodelanemu podvodnemu reliefu, ki je sestavljeno iz številnih jam, pestro pa je tudi rastlinje. Seveda pa ne manjka vesoljskih organizmov. Tudi teh je razvijalec vključil celo paleto. Od miruljubnih ljubkih ribic pa do zveri, ki jih najraje ne bi srečal.

Izjemna vegetacija v kombinaciji z odlično grafiko poskrbi za užitke ob igranju.

Pa da namenim še nekaj besed sami zgodbi, na kateri temelji Subnautica. Velika prednost je zagotovo ta, da na svoj račun pridejo tako ljubitelji zgodb kot tudi igralci, ki radi samostojno brez večjih okvirjev raziskujejo svet v igri, ker nam Subnautica ponuja obe možnosti.
Razburljiva zgodba nam postopoma zastavlja naloge, preko katerih pridemo do vedno novih spoznanj glede nesreče plovila in odprave Aurora. Nemalokrat pa sem doživel podobne občutke kot ob ogledu res vrhunskega znanstvenofantastičnega filma. Pri raziskovanju nas spremlja večnamenski dlačnik, ki poseduje neverjetne zbirke podatkov in nas tekom igre informira, usmerja in opozarja. Če je na trenutke povsem nekoristen, pa ugotovimo, da je poleg super imeti nekoga, ki govori, pa čeprav umetno inteligenco.

V boj z zverinami z žepnim nožičem

Subnautica je ena tistih iger, v katerih tekamo naokoli in nabiramo material, ki ga kasneje potrebujemo za izdelavo orodja, orožja in bivališča. Tokrat ni nič drugače, saj se moramo znajti sami in v globinah oceana poiskati vse potrebno za izdelavo pripomočkov in zadev za preživetje. Navodila za izdelavo predmetov pa pridobimo skozi raziskovanje podvodja in ruševin Aurore. Ni kaj, igra za napredovanje od nas zahteva neprestano dinamiko in ničesar nam ni položenega na roke.
Ena glavnih značilnosti Subnautice pa je sicer napredna mehanika grajenja podvodne baze, ki igralcu omogoča visoko stopnjo ustvarjalnosti in prilagajanja njegovim željam. Tako na spletu najdemo že lepo zbirko izjemnih kreacij različnih igralcev.

S posebnim naprednim 3D tiskalnikom lahko izdelamo številne pripomočke in orodja, katerih sestavine in načrte moramo poiskati med igranjem.

Če sem se v prejšnjem poglavju le površinsko dotaknil ekosistema v sami igri, je sedaj čas, da temu namenim še nekaj več besed. Vso podvodno rastlinje deluje zelo dodelano in raznovrstno, podobno pa velja tudi za prebivalce globin. Vključenih je ogromno vrst, vsaka z edinstvenim načinom gibanja in obnašanja, zato je izkušnja med igranjem pristna. Igralna mapa je razdeljena na različna območja, v vsakem pa prebivajo za tisto območje značilni podvodni organizmi.

Razvijalec je poskrbel, da tako najdemo vse od prijetnih in simpatičnih stvorov, s katerimi se lahko celo pocrkljamo, do zveri, imenovane Reaper Leviathan. Značilnosti zadnje sta predvsem zelo svinjsko oglašanje, ki nam bo povzročilo kurjo polt ter neizbežna in grozljiva smrt. Seveda bi ob takih trenutkih bilo pametno imeti neke vrste smrtonosno orožje, kot v vsaki igri, kjer imamo opravka s tašnimi ali drugačnimi stvori. No, tu pa sem doživel zanimivo presenečenje, saj razvijalec v Subnautico ni vključil smrtonosnega orožja. Po njihovih besedah naj bi Subnautica predstavljala edinstveno igro, kjer so nam ponujene alternativne možnosti za obvladovanje agresivnih podvodnih mesojedcev. Do te odločitve pa naj bi prišlo predvsem zaradi streljanja v osnovni šoli Sandy Hook v zvezni državi Connecticut v ZDA leta 2012. Isto leto je Subnautica doživljala svoj razvoj in pri Unknown Worlds Entertainment naj bi se simbolično odločili, da smrtonosnega strelnega orožja v igri ne bo. Kakor koli, namesto visokotehnoloških pištolc nam ostane naša kreativnost, kup pripomočkov za odganjanje in žepni nožič. Sicer pa nam kreature večino časa niso nevarne, možnost, da se prej utopimo, je precej večja, saj moramo s karakterjem vsake toliko priplavati na površje po svež zrak.

Ko naletiš na tak stvor, te kar malo stisne. K sreči pa nam tale orjaška počasnela ne bo škodovala.

Pri Subnautici gre za edinstveno izkušnjo ob igranju, saj zajema čudovito oblikovan in dodelan ekosistem, ki je sam po sebi prava umetnost. Tu je še krasna in razburljiva zgodba, ki pa ni vsiljujoča, saj se lahko sami odločimo, ali bomo zgodbi sledili ali ne. Opravka imamo z različnimi vrstami vesoljskih podvodnih organizmov, ki igri dajo življenje, mi pa se znajdemo pred številnimi izzivi, ki se jih moramo nemalokrat lotiti z veliko mero kreativnosti.
Hroščov je bilo opaziti zelo malo in še ti so bili nemoteči, kar nakazuje na dobro izpiljeno igro. Večigralskega načina ne bomo našli, niti ni potreben, saj prejmemo odlično enoigralsko doživetje, Subnautica pa se po mojem mnenju pridružuje tistim igram, ki dokazujejo, da priljubljenost enoigralskih iger med igralci še zdaleč ne upada.


Zaključek

Pozitivno:
+ Edinstvena igralna izkušnja
+ Čudovita in zanimiva zgodba
+ Optimiziranost tudi za starejše sisteme
+ Izjemna grafika in vegetacija
+ Dobro delovanje
+ Spodbuja kreativno razmišljanje
+ Sistem gradnje podvodnih bivališč

Negativno:
– Ni vključenega (smrtonosnega) strelnega orožja za obrambo
– Občasni hrošči
– Meni z majhno izbiro nastavitev

Elite Dangerous: Beyond – Chapter Two z novim napovednikom

Vesoljska spletna igra Elite Dangerous bo dobila novo poglavje, imenovano Elite Dangerous: Beyond – Chapter Two, ki bo izšlo 28. junija. S to posodobitvijo bo izšel t. i. “Alliance Challanger”, ki bo imel zelo močan oklep, poleg tega pa bomo igralci dobili še nove “Wing” naloge, “installation interactions”, nova naselja, ki jih bo mogoče raziskovati, in nekaj novih orožji.

Elite Dangerous je vesoljska spletna igra, izdana 16. decembra 2014 za PC in kasneje še za konzoli. Gre za špil, ki nima ogromne populacije igralcev, ampak kar jih ima, so ji zvesti in prav za njih se razvijalci trudijo ter celotno zadevo posodabljajo in vzdržujejo. Dobite jo na platformi Steam že za 24,99 €.