🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 510

PlayStation Plus ne bo več vseboval brezplačnih iger za PlayStation 3 in PlayStation Vita

Čas je, da pozabimo PlayStation 3 in PlayStation Vita igre, saj Sony teh ne bo več podarjal brezplačno ali po nižji ceni v naročniškem paketu PlayStation Plus. A kar počasi, saj se bo to zgodilo šele čez dobro leto, natančneje za Dan Žena, 8. marca 2019. Nikar ne skrbite, tisti, ki imate veliko starejših iger v knjižnici, boste lahko te še vedno igrali in uporabljali vse shranjene napredke, dokler ste naročnik PlayStation Plusa.

Poleg tega so pri Sonyju povedali, da hočejo svoj PlayStation Plus narediti še bolj privlačen in tako bomo mogoče lahko videli še več razprodaj ter znižanih iger.

Najbolje prodajane Playstation 4 igre v 2017

Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 dobil prvi napovednik

0

No, v bistvu gre za “dražilnik”, ki prikaže kratek vpogled v to, kaj nas čaka novembra, ko bo animiranka ugledala kinematografe.

Wreck-It Ralph je v prvem delu sledil dvema karakterjema, ki sta skušala odkriti smisel izven svojega programiranja in sta na koncu rešila drug drugega. Šlo je za simpatičen animiran film, ki je bil toplo sprejet pri kritikih in predvsem pri svoji cilji publiki: igralcih.

Dvojka bo šla po stopinjah izvirnika, kjer bosta spet glavno vlogo nosila junaka Ralph (John C. Reilly) ter njegova prijateljica Vanellope (Sarah Silverman). Tokrat bo lastnik njihove arkadne svetove priklopil na internet, in tako se simpatična heroja odpravita na vsemrežje, kjer odkrijeta strani kot IMDB, eBay, preglavice pa jima bodo delali nadležni oglasi ter “click-bait” naslovi člankov.

 

Ion Maiden je nova retro streljanka

0

Čeprav naslov igre močno spominja na legendarno metalsko skupino Iron Maiden, je žal igra nekoliko drugačna. Gre za streljanko, ki nosi retro izgled in spominja na starošolske zadeve tipa Doom ter Duke Nukem 3D, kjer z različnimi orožji razstreljujemo tone grdob. Hmmm, če bolje pomislimo, bi Iron Maiden muzika prav pasala v ozadju med nažiganjem po monstrumih.

Kakorkoli že, Ion Maiden je trenutno na voljo na Steamu, po ceni 17.99 €, celotna različica pa naj bi izšla v roku šestih mesecev in naj bi vsebovala še:

  • 7 različnih con, vsaka od njih pa bo vsebovala več map,
  • ogromno nasptonikov, orožij in karnaže,
  • orožja s sekundarnim načinom proženja,
  • modifikacije,
  • večigralstvo še ni povsem potrjeno.

H1Z1 zapustil zgodnji dostop

0

Po letih razvoja še en naslov zapušča zadnje čase osovraženi zgodnji dostop (Early Access) ter je tako izšel v polni inačici. Gre za H1Z1, ki nekako velja za začetnika popularnega Battle Royal žanra, v katerem trenutno kraljujeta PUBG ter Fortnite.

H1Z1 je ob polnem izidu dobil povsem nov način igranja, imenovan Auto Royale. Glede na ime lahko sklepate, o čem bo govora.

V Auto Royale se bo na mapi udarilo 30 ekip, razdeljenih v četverice, cilj pa je jasen: preživeti vse druge in biti zadnji stoječi preživeli. Pridobili bomo dve novi vozili: Sedan ter ARV (Armored Recon Vehicle) ter novo orožje LMG (Light Machine Gun), ki bo na voljo samo v Auto Royale načinu. Med streljanjem po nasprotnikih bomo primorani iskati goriva, moč pa bo uporabiti tudi nove trike, kot so turbo pogoni, dimne zavese, oljni madeži ter celo mine. Auto Royale je zaenkrat še v beta verziji in se bo razvijal v skladu z odzivom skupnosti.

Overwatch dobiva novega heroja

0

Novi bo nosil ime Brigitte Lindholm in je v bistvu hčerka Torbjörna. Blizzard je pravzaprav novo junakinjo razkril po pomoti na forumu in nato izbrisal temo. A kasneje je prišla le uradna najava novega heroja, ki bo mešanica podpore ter tanka, saj vsebuje tako zdravilne sposobnosti kot ščit za zaščito.

Poglejmo si njene moči:

Rocket Flail

Brigittino orožje ima velik doseg in lahko udari več nasprotnikov hkrati.

Repair Pack

Brigitte lahko odvrže zdravilni paket, ki lahko zdravi zaveznike, če pa imajo ti že polno “zdravje”, jim povrne ščit.

Whip Shot

Brigitte vrže orožje v nasprotnika, ga s tem poškoduje in potisne nazaj.

Barrier Shield

Ščit, ki vpije določeno količino škode.

Shield Bash

Ko zmanjka Barrier Shielda, lahko Brigitte  skoči naprej in omami nasprotnika.

Rally

Brigitte se pomika hitreje, hkrati pa zaveznikom obnavlja ščit.

Nova junakinja bo imela 500 zdravja ter 50 ščita, njena sposobnost Barrier Shielda pa ima 600 zdravja, a ta ni tako širok kot naprimer pri Reinhardtu.

Brigitte je že moč tesirati na PTR strežniku, a poroča se o močni zasedenosti serverja, tako da lahko pričakujete čakalne vrste.

Pregled: Metal Gear Survive (PS4)

Oh, fant, koliko drame je prinesel ta naslov. Za vse, ki še niste slišali po mnenju mnogih ene največjih zgodb o prevarah v svetu igričarstva, Konami je leta 2016 v času izida igre Metal Gear Solid V nečastno odpustil (oziroma je odšel sam, ni znano) Hideo Kojimo, ustvarjalca te blago rečeno zmedene, a fantastične serije. Kot da niso s tem prišli na radar jeznih igričarjev širom sveta, so malo za tem oznanili tudi Metal Gear Survive. Glede na absolutno katastrofo, ki je bila Umbrella Corps, in popoln odmik od standarda za Kačona smo pričakovali identično usodo. Par tednov pozornosti, ime na lestvici najslabših iger leta in nato žalosten zaton v anale. Zakaj? Pravzaprav je razlogov več. Prvo kot prvo, zombi in Metal Gear franšiza enostavno ne gresta skupaj, ne glede na to, koliko razlag in alternativnih dimenzij ju veže. Potem pa so tu še mikrotransakcije v 40 € dragem naslovu, kot češnja na torti pa je napovednik blago rečeno izgledal slabo in brezvoljno. Tako smo mnogi pričakovali katastrofo v obsegu Hiroshime in Nagasakija.

A glej ga, zlomka, Japoncem je vsaj delno uspelo. Metal Gear Survive kljub vsej kontroverznosti in napovedim samooklicanih prerokov niti približno ni tako slab, kot ga skušajo nekateri blatiti. Še več, gre za čisto solidnega predstavnika preživetvenih iger, ki kljub mnogim napakam (o teh bomo še kako spregovorili), nudi zabavno igranje. “Bogokletje! A ne veš, da je Hideo Kojima edini, ki zna ustvariti Metal Gear naslov? Seveda je Metal Gear Survive zanič, saj je tako rekel kontroverzen Youtuber.” Kako za Boga pa potem trenutno sedi na udobnih 70 % na platformi Steam? Malo zato, ker sloni na MGS V, malo zaradi sovražnikov, ki jih je zabavno pobijati in malo zaradi hudih Konami pristašev. Celostno bi Metal Gear Survive najlažje opisal kot kombinacijo Metal Gear Solid V, The Division in Fortnite. Zveni nesmiselno? Morda res, a vseeno je učinkovito.


Razvojna ekipa: Konami Digital Entertainment (Japonska)
Založnik: Konami Digital Entertainment
Platforme:
PC, PS4, XboxOne
Operacijski sistemi: Windows 7+
Datum izida: 20. 2. 2018
Cena: 39.99 €

Zvrst: Preživetvena akcijska avantura


Pohod v drugo dimenzijo

Najprej moram omeniti, da sem sam sicer igral verzijo za PS4, a kljub temu bo večino stvari in problemov povsem identičnih drugim platformam. Zgodba je (kot se za Metal Gear serijo spodobi) v najboljšem primeru povprečna, z več luknjami v logiki in razumu – omenjeno je na primer, da v Dite (samooklicani alternativni dimenziji) lahko pristanejo ljudje iz različnih obdobij v zgodovini, a kljub temu srečujemo ekskluzivno znake modernih časov in takratnih prebivalcev. Drugič z invalidnim otrokom v naročju bežiš pred pošastjo in v naslednji sceni ta (otrok, ne pošast) čudežno sedi na svojem starem vozičku, čeprav ni bilo nobenih možnosti, da bi ga vzeli s seboj ali našli na novi lokaciji. Tu je najbolje pogledati stran in se ne preveč osredotočiti na podrobnosti, saj je bil Konami na tem področju ekstremno površen in ušla jim je marsikatera luknja.

Če skušam (vsaj kar je znanega na začetku, kasneje namreč izvemo dodatne informacije) zgodbo povzeti v osnovi, se odvija v alternativni dimenziji, kamor smo bili, kot neimenovani rekrut MSF, poslani raziskati usodo prejšnje raziskovalne ekipe. Igra je postavljena v čas po napadu XOF na matično bazo v Ground Zeroes, ker zakaj pač ne. Črna luknja takrat vase posesa ostanke baze, skupaj s preostalimi soldati obeh skupin. Konami se, kot omenjeno, ni niti malo potrudil poskusiti opravičiti ozadje, ampak se je raje podelal na zveste oboževalce in vse označil kot “neuradno” izpeljanko.

Sami smo sicer bo zaslugi velikih bicepsov uspeli zdržati v sedanji dimenziji, a žal s kakšnim delom telesa manj. A ne skrbeti, roka zraste nazaj in pravzaprav smo sedaj nekako okuženi z virusom, ki ljudi spreminja v brezobrazne Kuba-kristalne (ne sprašuj) zombije. Aja, tu je tudi ogromna kristalna pošast, ki jo tekom pohajkovanja po prvem zemljevidu občasno srečamo. Gospodar prahu, kot so jo oklicali člani izvidnice, vlada nad puščavniškim svetom kot nekakšna premična večnožna gora, zaslužna za pokol mnogih.

Celotna zgodba je, verjamete ali ne, sicer manj zmedena od prejšnjih delov, a z enostavnostjo in navzkrižnostjo nikogar ne bo navdušila. Ker gre za neuradno izpeljanko, o njej verjetno ne bo nobene besede nikjer drugje, niti v MGS VI, če ta kdaj ugleda luč dneva.

Tudi od videnih obrazov ni niti ene znane osebnosti in namesto tega tekom enournega cinematičnega uvodnika v stilu MGS V ustvarimo lasten obraz in lastnega nemega protagonista. Ne vem, zakaj se razvojni studii tako radi odločajo za povsem neme protagoniste brez možnosti komuniciranja, niti preko teksta, saj vse izpade robotsko, včasih neumno in nasploh enostavno leno. Pravzaprav, ko smo že pri lenobi, je večina stvari enostavno predelanih iz MGS V, vključno z grafiko, zemljevidom, ki je le bolj prašna in zapuščena različica Afganistana, orožji, mehanikami in oddelki baze.

Ampak nimam nič proti uporabi obstoječih zadevščin, saj to omogoči več časa za njihovo nadgradnjo in dodelavo. Prav tako Survive uvede tudi veliko novega, a nekaj bolj uspešnega od preostalega. Najbolj očitna sprememba je ravno uvedba lakote, kisika in žeje, o kateri bomo še kako spregovorili.

Pogoltnost in požrešnost

Proti začetku se pozna pomanjkanje osnovnih dobrin, in tako moraš ubiti vsako kozo in podgano ter občasno piti okuženo vodo z upanjem, da ne stakneš driske. Zgodaj je tako preživetje osnovna naloga in ker nimaš dostopa do večine struktur in mehanik, si primoran slediti misijam in jih opraviti čimprej. Tako lakota kot tudi žeja namreč padata ekstremno hitro in protagonist je bolj požrešen kot Debela Baraba v puščavi. Na srečo so lokacije živali označene na zemljevidu in preko priročnega sistema lastnega označevanja, ki bi ga z veseljem videl tudi v ostalih naslovih, je možno podrobno raziskati in označiti vsako luknjo, razpadlo barako in ruševino, zemljevid pa se odkriva sproti. Ne samo priročno, temveč še kako nujno, saj je iskanje novih načrtov za opremo nujno opravilo, a na srečo je tudi razburljivo. Zaradi pomanjkanja in visokih stroškov streliva si tako vsaj na začetku omejen na lok z obnovljivimi puščicami ter eno izmed raznih vrst orožij za boj na blizu.

Osnova za uspešno preživetveno izkušnjo je tako tu, in še kako dobra je. Sicer bo verjetno lakota in žeja dobila manjši popravek, ker je trenutni sistem res nadležen in čeprav se po nekaj urah prenehaš soočati s pomanjkanjem, je nadležno vsakih 15 minut pojesti novo kračo ali popiti liter vode. Vsekakor ne gre za neko izjemno inovativno izkušnjo in bolj kot to gre za projekt, ki v akciji prikaže sistem baze-gradnje in menedžmenta. To je vidno v umetni inteligenci, ki jo je zlahka pretentati in se ji izogniti (če smo pošteni, gre vseeno za “slepe” monstrume, ki delujejo podobno kot klikerji v Last of Us).

Standardne sovražne vojake so tako zamenjale različne vrste okužencev. V kolikor ste si ogledali par ostalih pregledov, jih večina kritizira premalo raznolikost. In ja, prvih 10 ur se spopadaš skoraj ekskluzivno proti standardnim neumnim popotnikom, ki pa jih je vsaj zabavno pobijati, saj ima vsak strel, pa naj gre za puščico, pištolo ali avtomatsko puško, še kako viden učinek. Tako s strelom v nogo, recimo, ta odfrči stran in še malo prej hiter sovrag je omejen na počasno plazenje. Strel v glavo ali drugo šibko točko povzroča kritično škodo, strel v roko jo lahko odcepi od telesa in tako dalje. Celoten sistem je zelo zadovoljujoč in to je tudi eden glavnih razlogov, zakaj je tudi začetno, ponavljajoče se igranje zabavno.

Po prihodu na drug zemljevid se končno pričnejo pogosteje pojavljati tudi variacije na predelu sovražnikov. Čeprav se jih že na prvem pojavljajo nekje štirje, so dosti manj pogosti. Tu sem jih naštel kar osem vrst in proti začetku nisem imel problemov proti enostavnejšim, a kasneje znajo povzročati težave, sploh v kolikor ne nadgrajujete karakterja.

Trump bi bil ponosen

Ukvarjanje z večjim navalom med branjenjem baze je dejavnost, kjer igra resnično zasije. Kot zanimivost lahko namreč s sabo nosimo večje število obrambnih struktur, ki vsaj začasno zadržijo lačna usta, privabljena zaradi aktivacije portala ali kopača. Stvari kot kovinske ograje, barikade, mine ter prenosni mitraljezi močno olajšajo delo in so sploh v enoigralskem načinu paša za oči. Ker gre tako rečeno bolj za teleportacijo kot gradnjo, je ta instantna in tako si lahko v trenutku naredite obrambno območje. V večigralskem načinu je vseeno bolj kot ne isto, le da se tu nate derejo trije drugi igralci, ko vse gre po zlu.

Zdaj pa bi se zapičil še v eno, vse bolj prisotno problematiko v svetu iger in to so mikrotransakcije. Vsekakor nič nimajo za iskati v naslovu za 40 €, a Konami je vseeno odločil ubrati to pot in jih vključil, kljub negodovanju vseh, razen svojih denarnic. Na srečo z eno izjemo niso opazne in potrebne za igranje, v nos gre le odločitev o zaklenitvi mest za nove karakterje, dokler ne odštejemo 10 €. Toliko torej le za to, da lahko na istem računalniku oziroma konzoli igrata dve osebi? Nevarna odločitev. Smilijo se mi razvijalci, ki jih je doletela tolikšna kritika ravno zaradi tega, čeprav po vsej verjetnosti niso imeli nobene odločitve pri tem. A osebno me to ne moti toliko, ker boljša polovica nima nobene želje po klanju kristalnih pošasti. Bolj mi gre v nos, da ima igra potrebo po stalni povezavi z internetom, čeprav zaradi tega na PS4 nisem opazil zatikanja ali latence (tebe gledam, Blitzkrieg 3).

Glede vizualne plati ni kaj reči, gre za predelavo MGS V in čeprav je vse bolj sivo in prašno, je bolj kot ne identično. Gospodar prahu je vsekakor impresiven vizualen zalogaj, ko nemoteno šeta naokoli, a drugače vsekakor ne gre za nek priboljšek, čeprav so učinki in sploh eksplozije odlične in povzročijo let delov daleč naokoli. V kolikor v standardni igri nisi mogel sprostiti morilskih nagonov zaradi želje po pacifističnem igranju, pride tu vse do izraza in ni treba skrbeti za zajemanje pozornosti ter razne alarme. Ne, namesto tega se navadno (sploh v hodcu, ki poskrbi za anihilacijo vsega bližnjega) spraviš na vsak zalogaj in ga oropaš prahu, če pa začne škripati, jo enostavno popihaš.

V kolikor jo vsaj lahko, saj se vsaj na PS4 občasno soočaš s precej hudimi padci sličic in sploh v dežju (ki na srečo v prahu, ki prekriva večino ozemlja, ne obstaja) zna pasti do še kako opazne in moteče ravni. Tudi glede nadzora nisem imel problemov, sem pa kmalu po začetku izklopil asistenco pri merjenju, saj je naredila več škode kot koristi, saj mi je z avto-fokusom navadno povzročila zgrešen strel.

World of Warcraft je dobil nov battleground

0

Celotna Severna Amerika je lahko že včeraj testirala nov battleground, imenovan Seething Shore, sedaj pa je tega mogoče igrati tudi pri nas. Gre za PvP mapo, kjer se bosta Horde in Alliance borila za dragoceno surovino Azerite. Trenutno je na voljo samo t. i. “Brawl”, ki se bo s 6. marcem spremenil v pravi battleground. Izgleda, da se Blizzard ponovno vrača v stare vanilija vode, saj so že z obližem 7.3.5 otežili stopnjevanje naših likov in tako naredili velik korak v to smer, poleg tega so popravili temnice, ki so bile prava šala in sedaj bodo po zelo dolgem času spet skregali obe frakciji med seboj.

Lastnosti battlegrounda:

Villagers & Heroes je izšel za iOS

0

Vedno več je selitev priljubljenih MMORPG-jev na mobilne naprave. Tokrat lahko pozdravimo Villagers & Heroes, ki sedaj deluje tudi na iOS napravah. Razvijalci so postavili nov strežnik, ampak igra še vedno omogoča t. i. “cross-platform” igranje med osebnimi računalniki, android in iOS napravami, kar je seveda odlično in zelo zaželeno.

Villagers & Heroes je MMORPG, s vsebovanimi vsemi zadevami, ki jih najdemo v taki igri, to vključuje tisoče kvestov, različna rokodelstva, gradnjo svojih hiš, na stotine spelov in različne klase. Poleg tega je popolnoma brezplačen, seveda pa vsebuje trgovino, s katero lahko kupujemo razno kozmetiko in druge stvari.

Za iOS naprave si ga lahko prenesete tukaj.

Za Android naprave je na voljo tukaj.

Za PC vas čaka tukaj.

Little Nightmares predstavlja nov napovednik za prihajajoči DLC

0

Tarsier Studios je izdal nov napovednik za igro Little Nightmares in njen prihajajoči DLC, imenovan The Residence. V samem napovedniku lahko vidimo majhno punčko, ki je ujeta v t. i. “The Maw”. Že samo okolje v posnetku nam da občutek tesnobe in grozljivosti, za piko na i pa poskrbi strahotno igranje na klavir ter smejanje otrok, ki ni prav nič prijetno. Razvijalci so tudi poskrbeli, da bo to zadnji DLC, ki ima namen dokončati zgodbo.

Little Nightmares je srhljivka, ki vas bo med igranjem definitivno večkrat prestrašila. Možno jo je igrati na PC, PlayStation 4 in Xbox One že za 19,99 €. Če so vam všeč grozljivke z zanimivo zgodbo in adrenalinom ali iščete nekaj za igranje pred spanjem, vam jo toplo priporočamo.

5 najbolje prodajanih PS4 iger v 2017

0

Za nekatere ljudi je igranje iger na konzolah dober način sprostitve stresa, zabave in enostavno uživanja v igrah. A spet drugi ga vzamejo dosti bolj resno, in 2017 se je izkazalo kot odlično leto za oba tabora. Veliko dobrih iger in nadaljevanj, skupaj z visoko prodajo starejših naslovov. Predstavljamo vam PS4 naslove, ki so se v prejšnjem letu najbolje prodajali. Veliko drugih priljubljenih naslovov, kot je na primer Battlefront 2, so pokopali škandali ob izidu, a vseeno vsi izmed naslovov prihajajo iz znanih voda.

 

Call of Duty: WWII

Call of Duty: WWII se je znašla na samem vrhu, z več kot 1.000.000.000 $ prihodkov širom sveta in nazivom največ prodanih izvodov v ZDA.

Destiny 2

Destiny 2 je na vrh lestvice prišla le mesec po izidu, a številke so se stabilizirale in jo proti koncu 2017 postavile na drugo mesto. Vsekakor je nadaljevanje po prodanih izvodih hitro preseglo originalno igro.

NBA 2K18

Tretja najbolje prodajana igra je NBA 2K18. Kljub slabim ocenam je ta simulacija košarke uspela doseči interesantne številke, ki so se sčasoma sicer umirile, a jo vseeno postavile na tretje mesto najbolje prodanih iger na tej konzoli.

Madden NFL 18

Madden NFL 18 je samo v prvem tednu po izidu prodala 938.000 izvodov. Nogometni navdušenci širom ZDA so zagrabili toletno iteracijo in jo tako postavili na četrto mesto.

Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands

Na petem mestu lahko najdemo Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands. Ta peskovniška akcijska avantura je uspela premagati veliko drugih pričakovanih naslovov, vključno s Horizon: Zero Dawn, For Honor in FIFA 2018.

Samsung Galaxy S9 izide danes, preverite zadnje informacije!

0

Od izida težko pričakovanega visokocenovnika smo oddaljeni manj kot 24 ur. Samsung ga bo predstavil v Barceloni na MWC 2018, vseeno se bomo sprehodili čez doslej znane informacije.

Kot smo pričakovali sami, bosta hkrati predstavljena oba, S9 Plus in S9, drug ob drugem, kot je izdal dobro obveščen vir.

Veliko posodobitev bo doživel tudi fotoaparat. Zlasti slednjega so pri Samsungu v zadnjih dražilnikih posebej radi izpostavili. Seveda nikoli ni bilo mogoče dvomiti v vgradnjo najzmogljivejšega procesorja na trgu, ampak ali bo le-ta prepričal uporabnike v nadgradnjo, saj konec koncev govorimo o investiciji v višini 800 €.

Morda me je nekoliko razočaralo le, da bo S9 najdražji mobilnik, ki ga je Samsung izdal, kar pomeni, da se trend podražitev med visokocenovniki nadaljuje.

Za vse, ki vas podrobne informacije ne zanimajo, bom na začetku izdal nekaj podrobnosti.

Dizajn – Izjemno podoben predhodniku S8, z eno precejšnjo izboljšavo. Bralnik prstnih odtisov bo pozicioniran na bolj priročno mesto. Pričakujte kovinsko-stekleno ohišje, brez kiča kot pri S8. Sami ne pričakujemo večje razlike.

Zaslon – Najverjetneje bo šlo za 5.8 inch QHD Infinity zaslon, ki bo segal do robov, ob tem pa bo na vsakem koncu zaobljen. Ne pričakujte vgrajenega bralca prstnih odtisov pod zaslonov, konec koncev bo tudi slednji izjemno podoben lanskemu.

Kamera Največja sprememba bi lahko bila 12 MP dvojni senzor. Omogočal bo zajem kakovostnih fotografij tako v dobri kot slabi svetlobi, saj bo mobilnik samodejno prilagajal kamero glede na pogoje. Senzor naj bi omogočal fantastične počasne posnetke, kot tudi fotografije v slabi svetlobi.

Specifikacije – Prihaja do manjše razlike. Za ameriški trg bodo v telefone vgrajeni Snapdragon 845 procesorji, medtem ko za vse ostale Samsungov Exynos 9810. Prinašata do 30 % pohitritev. Če je procesorski del zmogljivejši, se količina pomnilnika ne bo povečala in bo ostala pri 4 GB. To je sicer več kot dovolj za veliko večino uporabnikov, bodo pa lovci za specifikacijami zagotovo razočarani, saj 4 GB ne bo izgledalo tako mikavno kot npr. 6 GB.

Baterija – Kot kaže se bo v notranjosti skrivala 3000 mAh baterija, torej enaka kot pri S8. Zaradi varčnejšega procesorja bo tako pričakovana anatomija nekoliko daljša. Dovolj, da bo večina uporabnikov zlahka preživela dan, brez oziranja po preostalih procentih.

Ostalo – Kot odgovor na Applov Animoji je Samsung potrdil prisotnost animiranih emojijev.

Stereo zvočniki bodo dobrodošla sprememba, sploh za vse, ki ste naveličani mono na prejšnjih modelih. Vendar vseeno ni za pričakovati presežkov. Sony in Apple bosta najbrž še naprej ostala v ospredju.

Cena

Ena izmed najpomembnejših lastnosti, vsaj za večino. Viri trdijo, da bo S9 deležen 7 % podražitve. To pomeni dobrih 60 €. Nekoliko skrbi trend dviganja cen, saj bo napram S7 S9 dražji za kar 25 %. Cena pri nas naj bi se gibala okrog 850 €.

Izid

Kot že omenjeno, lahko predstavitev in uradni izid pričakujemo danes, na policah pa se bo najverjetneje znašel v prvem ali drugem tednu v marcu. Za najbolj neučakane bodo tukaj prednaročila, ki naj bi jih začeli pobirati 1. 3. 2018 .

Zaslon

Neimenovan vir je izdal, da Samsung na samem zaslonu dela že od marca 2017. Če informacije držijo, so si za njegov dizajn vzeli 6 mesecev časa več, kot je to običajno.

Zadržali naj bi razmerje, ki smo ga imeli v S8, to je 18.5×9 (kolikor je bilo razbrati iz fotografij). Tudi velikost naj bi ostala enaka, torej 5.8 inch. Segal bo do robov, kjer bo ukrivljen, in tako nadaljeval Samsungov trend Super AMOLED zaslonov z odličnim kontrastom in dobro barvno reprodukcijo.

Govorice pravijo o v zaslon vgrajenem bralcu prstnih odtisov, kot je na primer nov Qualcommov bralnik prstnih odtisov, ki se lahko nahaja pod precej debelimi zasloni, a sami menimo, da bo ostalo le pri govoricah.

Ta se lahko namreč nahaja tudi pod precej debelimi zasloni in OLED tehnologija (ki jo uporablja Samsung) je bila posebej navedena pod podprtimi primerki.

Ne moremo tudi mimo Synapticove najave zaslonskega bralnika in omembe “infinity display”, kot se imenuje že zaslon na S8 in ki ga lahko srečamo pri vseh največjih proizvajalcih.

GamingSI: Zaslon bo po velikosti nedvomno podoben predhodniku S8 in prepričan sem, da bodo obdržali razmerje 18.5:9. Glede bralca prstnih odtisov na zaslonu je še veliko nejasnosti, tako da sam nanj še ne bi računal.

Dizajn

Dizajn S9 je po zaslugi žvižgačev precej gotov, z več visoko kvalitetnih slik, kjer je vidna celota telefona. Zadnje slike ga prikazujejo z dvojno zadnjo kamero in bralcem prstnih odtisov, v treh barvnih odtenkih in tanjšimi robovi.

Na sprednji in zadnji strani je opaziti ukrivljeno steklo, robovi so ozki in na srečo je prisoten tudi 3.5 mm vtič za slušalke in USB-C priključek. Glede 3.5 mm priklopa sem zasledil že kar nekaj govoric in kot kaže, so se pri Samsungu odločili za drugačno taktiko od Appla.

GamingSI: Pričakujem podoben izgled kot pri S8, z ožjimi robovi in prestavljenim bralnikom odtisov.

Kamera

Kamera S9 bo ena izmed ključnih prodajnih funkcij, in to ne le zaradi kamere z dvojno lečo ali višje resolucije. Namesto tega pričakujemo višji nabor možnosti in snemanje izjemnih upočasnjenih posnetkov. Šlo naj bi tudi za prvi telefon s opcijo HDR-video zajemanja.

Po pričakovanjih bo premagala celo največjega konkurenta, kamero telefona Google Pixel 2. Govorice omenjajo 12 MP dvojno lečo z optično stabilizacijo in nastavljivo f/1.5–2.4 zaslonko. To bi pomenilo, da bo možno menjevati med f/1.5 (za slikanje v nizki svetlosti) in f/2.4 (za slikanje v optimalnih svetlobnih pogojih).

 

Na škatli je bilo možno zaslediti tudi omembo sprednje 8 MP kamere z opcijo upočasnjenega snemanja. To bi pomenilo, da bo zmogla zaznati premikanje in avtomatično pričeti snemanje upočasnjenega posnetka.

Gotovo je tudi, da se bosta kameri na S9 in S9 Plus razlikovali.

Vsekakor je mogoče tudi, da bo Galaxy S9 vseboval nov način za odklep telefona, vir @Universelce je napovedal prisotnost kamere s 3D senzorjem, kar bi pomenilo, da ga ne bo enostavno možno pretentati z uporabo fotografije. Sicer ni znano, ali bo funkcija na voljo samo za S9 Plus.

GamingSI: Kamera bo nedvomno boljša in z več funkcijami kot pri predhodniku.

Baterija

O njej je znanega bolj malo, kar glede na težave, ki so jih pri Samsungu z njimi imeli v preteklosti, ni presenetljivo. Vseeno smo zasledili poročilo, da bo tokrat uporabljena tehnologija, podobna PCB, in tako bodo proizvajalci čipov Exynos lahko vključili večjo baterijo brez potrebe po povečanju procesorja.

To se ujema s certifikatom, ki prikazuje kapaciteto 3000 mAh. Precej slaba novica, saj bi to pomenilo, da bo identična S8, a vseeno bi naj zaradi napredka v tehnologiji zdržala dlje.

Skoraj zagotovo bo prisotno tudi brezžično polnjenje, saj to funkcijo omogoča že S8.

GamingSI: Nedvomno Samsung tokrat ne bo pretiraval s prevelikimi baterijami, da ne podoživi flaska z Note 7, a nekoliko večja velikost je vseeno možna.

Zmogljivost

Qualcomm je naznanil izid procesorja Snapdragon 845, ki bo najverjetneje gnal ameriške različice telefona.

Gre za 8-jedrni procesor, pri katerem polovica jeder deluje na do 2.8 GHz, preostala pa na 1.8 GHz. Najhitrejša jedra naj bi prinašala 30 % višja zmogljivost od najhitrejših jeder v Snapdragon 835. Procesorska in grafična zmogljivost sta prav tako izboljšana, ob tem pa naj bi bila poraba manjša.

Čipovje bo kameram prav tako omogočalo snemanje posnetkov v 60 FPS na 4K resoluciji.

Zunaj ameriškega trga bomo kupci najverjetneje prejeli Samsungov lasten Exynos 9810. Vključuje LTE modem, ki teoretično podpira 1.2 Gbps – teoretično lahko sname HD film v le nekaj sekundah.

Čeprav se zadnje čase veliko govori o 6 GB pomnilnika (predvsem azijske znamke), se bodo pri Samsungu najverjetneje odločili za razumnih 4 GB. Zgolj S9+ naj bi imel še 2 GB več, kar na koncu znese 6 GB.

Kakorkoli, osnovni Samsung Galaxy S9 naj bi bil na voljo s 4 GB pomnilnika in 64 GB ali 128 GB prostora.

GamingSI: Čeprav izgleda nekoliko manj, kot smo vajeni v zadnjem času, vsi viri kažejo na 4 GB pomnilnika, kar je še vedno več kot dovolj. Zagotovo pa bodo v telefonu ali Snapdragon 845 ali Exynos 9810 procesorji, skupaj z Android Oreo operacijskim sistemom.

Dodatki

Pričakuje se izboljšan bralnik zenic, ki naj bi iz 2 MP prešel na 3 MP, kar bo izboljšalo zaznavo oči tudi ob nošenju sončnih očal ali slabi svetlobi. Nadgrajen bo tudi zvočni sistem. V mobilnik naj bi vgradili AKG-jeve zvočnike in ob nakupu “podarili” še njihove brezžične slušalke.

Vključen naj bi bil tudi Samsungov senzor za analizo ozračja ter prikaz onesnaženja, ob tem pa se obeta še možnost uporabe dveh SIM kartic.

Očitno bo S9 vseboval tudi izboljšane zvočnike, saj govorice omenjajo AKG stereo zvočnike in zastonj komplet Bluetooth AKG slušalk. Oboje je vidno na škatli telefona. Kvaliteta zvoka bi tako naj bila izboljšana.

GamingSI: Senzor ozračja je popolnoma verjeten, kakor tudi nadgradnja bralnika zenic.

 

Ameriški zakonodajalec predlagal davek na nasilne igre

0

Nekaj časa nazaj je ZDA pretresel strelski pokol v Parkland šoli in ljudje so še vedno pod vplivom šoka. Velikokrat se po takem krvavem dogodku na zatožni klopi znajdejo prav videoigre, ki naj bi bile povod za takšna grozovita dejanja.

Predstavnik Rhode Islanda, Robert Nardolillo III, je izjavil, da je po nasilnem dejanju v šoli prejel tono elektronskih sporočil zaskrbljenih staršev, študentov in učiteljev. Zato se je odločil krivdo zvaliti na igre in je predlagal zakon, ki bi za 10 % zvišal ceno iger, ki so si po ESRB-ju prislužili oznako M (mature). Vsi dobički od teh desetih procentov naj bi šli v šole, na račun svetovanja in razvoja duševnega zdravja.

Tako bi v Rhode Islandu nasilen naslov, kot je Grand Theft Auto V, stal okoli 70 $. Sicer močno dvomimo, da bi to res pomagalo pri zatiranju nasilnih strelskih pohodov, padla pa bi prodaja in dobiček pri samih razvijalcih, kar seveda ni dobro za igričarsko industrijo.

Ko smo že pri obtoževanju iger za nasilna dejanja, je svoj piskrček pristavil tudi trenutni predsednik ZDA, Donald Trump. Ta je izjavil, da današnje nasilne igre vplivajo na razmišljanje mladih ljudi in je predlagal sistem ocenjevanja za nasilne igre, ki bi bil ločen od trenutnega in bi upošteval tako nasilno kot seksualno vsebino.

Call of Duty: WW2 – Večigralski del ta vikend brezplačen

0

Ta vikend vam ne bo dolgčas, še posebej če ste oboževalec prvoosebne večigralske akcije. Založnik Activision se je namreč odločil, da ponudi večigralski del streljačine Call of Duty: WW2 povsem brezplačno.

Preberite si naš opis igre Call of Duty: WW2

Brezplačni vikend se je začel že včeraj, a še vedno lahko sodelujete v zastonjski akciji, ki bo trajala vse do nedelje. Med tem časom bo veljala tudi znižana cena polne igre. Tako bo standardna edicija znižana za 35 % na 38.99 €, medtem ko bo Digital Deluxe znižan za 25 % na še vedno visokih 74.99 €.

Vse, kar odklenete v večigralskem delu med brezplačnim vikendom, se bo preneslo v polno igro, če se seveda odločite za nakup.

NVIDIA: Cene grafičnih kartic bodo v letu 2018 še naraščale

0

Dandanes res ni dober čas, da se odpravite po nakup nove grafične kartice ali še huje, da vam obstoječa pregori in jo je potrebno menjati. Cene so zaenkrat vrtoglave in, kot je povedala NVIDIA za spletno skupnost Massdrop, se še nekaj časa ne bodo stabilizirale.

Te naj bi celo naraščale še skozi celotno tretjo četrtino 2018, glavna razloga pa naj bi bili rudarji ter pomanjkanje vRAM pomnilnika. “Minerji” kupujejo grafične kartice levo in desno in tako NVIDIA kot AMD s težavo dosegata potrebe trga. Seveda se ne pritožujeta preveč, saj oba grafična velikana beležita rekordno prodajo, a žal zaradi tega trpijo igričarji.

Tu je še mobilni trg. Tovarne za proizvodnjo pomnilnika uporabljajo iste proizvodne linije, kjer Apple in Samsung ponujata več denarja za pridobitev dragocenega RAM-a. Seveda s tem izrivata druga “PC” podjetja,, kot so MSI, Gigabyte, EVGA ter ASUS, kar za posledico prinese pomanjkanje vRAM-a ter višje cene samega pomnilnika.

Riot razkril procente pri odpiranju “loot boxov” v League of Legends

1

Vrednostne skrinje oz. “loot boxi” so dandanes vroča polemika, še posebej v igrah s polno cenovno nalepko. A nekako smo do njih bolj milostljivi v igrah, ki so za igranje povsem brezplačne.

Riot, razvijalec huronsko popularne igre League of Legends, je za slednji naslov pred kratkim razkril, koliko odstotkov možnosti imamo za pridobitev določene dobrote, ki jih lahko dobimo ob odprtju takšne vrednostne skrinje. Te se v LoL-u imenujejo “Hextech chests”, njihovo vsebino pa si je moč priigrati z rednim igranjem ali pa jih kupimo za pravi denar.

Več si lahko preberete na njihovi uradni strani, a tule je izseček procentnih možnosti za “običajne” Hextech skrinje:

KAJ JE V HEXTECH SKRINJI?
Tip vsebine % odpiranja
Skin Shard 50 %
Champion Shard 25 %
Emote Permanent 10 %
Ward Skin Shard + 150 Bonus Orange Essence 11.5 %
Summoner Icon Shard + 150 Bonus Orange Essence 3.5 %
BONUS DOBITKI
Gemstone 3.6 %
Bonus Skrinja + ključ 10 %

 

Hextech skrinje bodo stale 125 RP-jev oz. 195 RP-jev za skrinjo in ključ, za skupaj 11 skrinj in ključev pa boste odšteli 1950 RP-jev. Skrinje si lahko prislužite z igranjem različnih herojev, kjer pridobite rank S.

Med popravkom 8.7 bodo na voljo tudi “Masterwork” skrinje, kjer so procenti sledeči:

KAJ JE V MASTERWORK SKRINJI?
Tip vsebine % odpiranja
Skin Shard 70 %
525 Orange Essence 10 %
Emote Permanent 10 %
Ward Skin Shard + 150 Bonus Orange Essence 10 %
BONUS DOBITKI
Gemstone 3.6 %
Bonus Skrinja + ključ 10 %

 

“Masterwork” skrinje vas bodo obrale za 165 RP oz. 225 RP-jev za skrinjo in ključ, za 2250 RP-jev pa lahko kupite skupek 11 skrinj ter ključev.

Seveda je zadeta vsebina povsem naključna in lahko se zgodi, da pridobite nekaj, kar si že lastite. Pazite pa tudi na svoje obnašanje, saj si boste z negativno oceno zapravili možnosti za pridobitev teh vrednostnih skrinj.

 

Hunt Showdown sedaj na voljo na Steamu; razkrite strojne zahteve

0

Razvijalec Crytek je oznanil, da je njihova zadnja igra Hunt Showdown sedaj na voljo na Steamu. Vendar pozor, gre za zgodnji dostop.

Hunt Showdown je sicer večigralska igra, ki vsebuje boje proti igralcem, kot tudi skupinsko igranje proti različnim pošastim in samemu okolju. Vsebuje 1 km² veliko mapo, ki je napolnjena z zanimivi lokacijami ter zvermi vseh sort. Seveda bomo tudi naleteli na različne šefe, za odpravo njih pa nam bo v pomoč priskočilo več kot 40 različnih orožij ter orodij.

Crytek je hkrati najavil minimalne in priporočene strojne zahteve. Pravijo, da se znajo te tekom razvoja še spremeniti, saj ekipa dela na optimizaciji in njihov cilj je, da bo Hunt Showdown deloval na velikem razponu računalniških konfiguracij.

MINIMALNE ZAHTEVE:

  • OS: Windows 7 64 bit
  • Procesor: Intel i5 @ 2.7 GHz  ali AMD Ryzen 3 1200
  • Spomin: 8 GB RAM
  • Grafična kartica: NVIDIA GeForce GTX 660 TI ali AMD Radeon R9370
  • DirectX: Verzija 11
  • Internet: Širokopasovna povezava
  • Disk: 20 GB prostora
  • Zvočna kartica: DirectX kompatibilna zvočna kartica
  • Opomba: najboljše izkusiti s slušalkami

PRIPOROČENE ZAHTEVE:

  • OS: Windows 10 64 bit
  • Procesor: Intel i5 @ 3.2 GHz ali AMD Ryzen 5 1400
  • Spomin: 12 GB RAM
  • Grafična kartica: NVIDIA GeForce GTX 970 4 GB ali AMD Radeon R9 390X
  • DirectX: Verzija 11
  • Internet: Širokopasovna povezava
  • Disk: 20 GB prostora
  • Zvočna kartica: DirectX kompatibilna zvočna kartica
  • Opomba: najboljše izkusiti s slušalkami

Final Fantasy XV Windows Edition bo dobil demo

0

Demoti so bili včasih močno popularno orodje, kjer je igralec pred nakupom lahko dodobra stestiral igro, in to povsem brezplačno. A demoti so čudno poniknili neznano kam in dandanes je redek razvijalec, ki za svoj naslov predhodno izda takšno preizkusno inačico.

Založnik Square Enix pa se je odločil prav za to potezo in PC inačica, imenovana Final Fantasy XV Windows Edition, bo pred izidom dobila demo.

V PC verziji se lahko veselimo podpore 4K resolucijam s podporo HDR10, špil pa bo podpiral tudi mode in DOLBY ATMOS.  A to še ni vse, saj bodo PC-jaši deležni še:

  • razširjene mape Insomnia City Ruins
  • nadzorovali bomo lahko Royal Vessel ladjo
  • prvoosebni pogled
  • več kot 12 DLC-jev, že vkomponiranih v osnovno igro
  • celotne sezone propustnice (Episode Gladiolus, Episode Prompto, večigralska razširitev: Comrades ter Episode Ignis)

Demo verzija igre bo na voljo na Steamu, Originu ter Windows Trgovini 26. februarja, medtem ko bo polni izid 6. marca.

Zanimiv naslov Foundation dobil Kickstarter

0

Foundation je igra, v kateri bomo gradili srednjeveško mesto. Močno se zgleduje po igrah, kot so Crusader Kings, Europa Universalis in SimCity. Uporablja zelo naraven pristop zidanja mest, kar nam prinese možnost prilagajanja stavb, kot so spomeniki, cerkve, gradovi, hiše in ostalo. Igralec, kot glavni upravljalec rastočega mesta, pa mora biti pazljiv tudi na svojo populacijo ter na razmerje med bogataši, srednjim slojem in nižjim slojem, s tem pa si odklene nove opcije razvoja. Poleg tega bomo v igri našli tudi proceduralno ustvarjanje nalog in dogodkov, ki bodo samo še popestrili dogajanje. Za piko na i bo Foundation vseboval tudi podporo za modifikacije, ki bo samo še dodatno izboljšal igralnost ter omogočil naslovu večjo dolgoživost.

Če vas zanima vizija, ki so si jo zamislili razvijalci Polymorph Games, lahko obiščete njihovo Kickstarter stran in jih podprete. Igra naj bi bila dostopna za vse Kickstarter podpornike oktobra 2018 in izšla naj bi na platformi Steam.

Blizzard naznanil Warcraft III Invitational ter nov popravek 1.29

0

Pred kratkim je na plano prišla novica, da Blizzard pripravlja “nekaj” v povezavi s svojo legendarno fantazijsko strategijo Warcraft III.

Novica je bila precej odmevna, saj s(m)o vsi pričakovali najmanj predelavo, medtem ko so sanjači upali celo na Warcraft 4. Blizzard je končno razodel podrobnosti, ki znajo marsikoga razočarati, vendar nekaj dobrot vseeno pride.

Tako so najavili prvi Warcraft III Invitational turnir, kjer bodo tekmovali največji igralci te priljubljene strategije. Tekmovanje bo potekalo v različnih načinih, kot so Free-for-All in 4v4, spremljati pa ga bo mogoče na Twitch platformi, in sicer 27. in 28. februarja.

Potrjeni so naslednji tekmovalci:

  • Neo [Observer], Nemčija
  • Remo [Observer], Nemčija
  • Happy [Undead], Rusija
  • Foggy [Night Elf], Ukrajina
  • HawK [Human], Rusija
  • Effect [Human], Švedska
  • ReMinD [Night Elf], Južna Koreja
  • Lyn [Orc], Južna Koreja
  • FoCuS [Orc], Južna Koreja
  • LawLiet [Night Elf], Južna Koreja
  • Grubby [Orc], Nizozemska
  • MaDFroG [Undead], Švedska
  • Insomnia [Human], Bulgarija
  • Tak3r [Orc], Nemčija

A to še ni vse, saj bo igro doletel tudi popravek na PTR strežnikih, ki bo na nek način predelal igro. Sicer ne bo nobene nove grafike, lahko pa se veselimo podpore višjim resolucijam, medtem ko bodo rase in heroji ponovno balancirani. Zanimiva je Blizzardova najava, da bo to zadnji popravek, ki bo še podpiral Windows XP, zato obstaja možnost, da bo Warcraft III v prihodnosti še pridobil na popravkih ter vsebini. Spodaj si lahko ogledate nov popravek v akciji, če pa želite sami testirati spremembe, pa si lahko prenesete igro na sledeči povezavi (za igranje boste potrebovali originalen ključ Warcrafta III in dodatka The Frozen Throne). Polna lista sprememb in popravkov je dostopna na njihovi uradni strani.

Kingdom Come: Deliverance prodal milijon kopij

0

Realistična srednjeveška RPG igra Kingdom Come: Deliverance je očitno zelo velik uspeh za razvijalca Warhorse Studios, saj so naslov dosedaj prodali v dobrih milijon izvodih. Številka upošteva prodane kopije tako na konzolah kot na PC-ju.

Zanimiva je statistka na spletni strani Steamspy, ki spremlja podatke o prodanih igrah na Steamu. Njihove statistike sicer običajno zaostajajo 3–4 dni za aktualnimi številkami, a videti je, da je okoli 45 % prodaje prišlo od PC trga.

Predsednik studia, Martin Frývaldský, je glede prodaje navdušen, a ni povsem presenečen: “Smo nekje na številki milijon, če upoštevamo vse platforme ter distribucijske kanale. Zagotovo smo razmišljali o milijonu. Številka je presenetljivo pozitivna, ampak ni nekaj, za kar ne bi mislili, da lahko dosežemo.”

Razvijalci sicer pridno delajo na popravkih in v delu naj bi bil že nov, verzije 1.3.0, ki naj bi med drugim prinesel shranjevanje med izhodom iz igre.