🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 516

Razvijalci igre Theme Hospital najavili Two Point Hospital

0

Leta 1997, torej debelih 20 let nazaj, je izšla močno zabavna simulacija bolnice imenovana Theme Hospital. Zadeva se ni jemala preveč resno a je vseeno prinesla ogromno zabave tistim, ki so si vedno želeli voditi bolnico.

Tokratni projekt prihaja iz rok istih razvijalcev, ta pa se imenuje Two Point Hospital. Ekipo, odgovorna za nastanek igre, sestavljajo prekaljeni veterani industrije, ki so poprej delali na naslovih kot so Black & White in Fable, ti pa obljubljajo kakovostno igro, ki jo bo preveval šarm, igrabilnost ter humor iz originala.

Zaenkrat je podrobnosti bolj malo, so pa razvijalci izdali napovednik, ki prikazuje v kakšno smer vodi tale simulacija bolnice. Ta se soredotoča na karakterja z imenom Trevor, ki je povsem običajen možakar, ki pa ga muči vrtavica, zaradi katere se mu glava spremni v žarnico. To je dovolj, da lahko vidimo, da tudi Two Point Hospital ne bo povsem resna zadeva in komaj čakamo, da vidimo kakšne odštekane bolezni bomo zdravili pozno v 2018, ko naj bi se pripetil izid.

Book of the Dead – impresivna “igra” zgrajena v Unity pogonu

0

Zaradi vseh iger v Zgodnjem Dostopu, ki so izšle na Steamu in ker je večina teh bila, no, zanič, se je pogona Unity prejel slab sloves. Med ljudmi se je zasejalo prepričanje, da če želiš delati prvovrstni naslov z nadhudo grafiko, moraš poseči po bodisi Unreal ali pa CryEngine motorčku.

No, ekipa Demo Team, ki je poprej razvila impresivni Adam (2016) je včeraj prikazala kratki dražilnik iz nove igre Book of the Dead. Zakaj pišem igre v narekovajih? Prejšnji naslov izpod rok razvijalcev je bil v bistvu kratek film, zgrajen v Unity pogonu in se ni šlo za neko igralno zadevo. A za njihov nov projekt so napovedi drugačne, saj naj bi se šlo za interaktvino prvoosebno interaktivno zgodbo, ki naj bi dejansko izšla v obliki igre. Več informacij zaenkrat ni znanih, pustili so nam samo spodnji napovednik, ki kaže res osupljivo grafiko sprehajanja skozi gozd.

Najboljši pametni telefoni do 300€ (Januar 2018)

1

Čeprav na našem portalu mobilniki niso osrednja tema, sem bil novega primoran poiskati tudi sam. Kot vedno mi je bilo škoda odšteti preveč denarja in sem se kot običajno omejil na 300€. “Mah, bom že našel nekaj na hitro.”, sem si rekel na začetku, vendar me je že obisk prve spletne trgovine postavil na realna tla. Izbira je namreč resnično ogromna, specifikacije med tistimi z enako ceno, pa praktično identične. Tako se je nakup zavlekel iz pričakovanih nekaj minut na skoraj teden dni. Še sreča, da nisem preveril kitajcev na GearBest, ker bi zaradi preobilice na koncu idejo opustil 🙂 . Da podobne situacije ne doživite sami in vam jo vsaj nekoliko olajšam, sem v članku zajel najboljše naprave, ki jih lahko dobite do 300€. Mobilniki s Kitajske (potreben uvoz) niso zajeti saj bom slednjim namenil lasten članek. V vsaki kategoriji bomo izbrali po dva telefona. Seveda se mnenja razlikujejo in če verjamete, da sem kakšnega neupravičeno spregledal, to z nami delite v komentarjih.

Že na “začetku” (:) )  lahko povem, da specifikacije ne povedo vsega. Pri telefonih, ki se prodajajo v EU so najpogosteje vsaj točne, v kolikor ne iščete rabljenega preko Bolhe in preostalih boljših sejmov. Seveda s slednjimi ni nič narobe, je pa potrebna razumna previdnost. Doživel sem že, ko je znanec kupil pregrešno ugodnega Samsung Galaxy S7 in tožil nad slabo kamero in zatikajočim delovanjem. Seveda ni potrebno poudarjati, da je kupil, na zunaj, dobro ujemajoč ponaredek, čigar specifikacije so bile, pričakovano, znatno slabše od navedenih.

Do 100€

Velika izbira, cenovno ugodnih telefonov, kjer vsakega pesti kakšna slabost. Nikar ne pričakujte vrhunske kamere in z njo povezanih posnetkov. Tudi zahtevnejših iger ne boste morali igrati, občasno bo čutiti negladko delovanje in daljše odpiranje aplikacij. Dodajmo še pregovorno slabši GPS in kvaliteto zaslona. Ampak vseeno, dokler pričakovanja in zahteve niso previsoke, bo znal tudi cenovno ugoden telefon, biti pravi za vas. Osebno vseeno priporočam, da dodate še petdesetaka, saj bo uporabniška izkušnja boljša.

Najboljši telefon v tem cenovnem razredu je Moto E4. Motoroli je tudi tokrat uspelo izdelati uporaben, cenovno ugoden, telefon, kot že večkrat doslej. Seveda v tem razredu ni pričakovati briljantnosti, ki bi zadovoljila petičneže. Največji pomanjkljivosti sta nizka svetlost ekrana, ki izjemno oteži uporabo ob močnejši svetlobi in skromen procesor. Slednji ni najhitrejši in ob zahtevnejših opravilih boste to izkusili na lastni koži. Pri procesiranju fotografij je tudi kamera med počasnejšimi.

Vgrajenega je 16GB prostora, kar bo dovolj za osnovno uporabo, če veliko fotografirate ali nasnamete nebroj aplikacij, razmislite o dokupu microSD kartice, saj se prostor lahko razširi na 128GB.

Pričakovanja nezahtevnega uporabnika, ki ne namerava poganjati zahtevnih aplikacij in mu zadostujejo povprečne fotografije, bo telefon zadovoljiv.

Specifikacije:

Moto E4

Dimenzije: 144.7 x 72.3 x 9.3 mm
Teža: 151 g
Zaslon: IPS 5.0 inch, 294 ppi
Resolucija: 720 x 1280
Čipovje: Mediatek MT6737
Procesor: 4-jedrni Cortex-A53 1.3 GHz
Grafika: Mali T720
RAM: 2 GB
Prostor: 16 GB
Kamera: 8 MP (F/2.2, 1.12 µm), samodejno fokusiranje, LED bliskavica 
Kamera spredaj: 5 MP (f/2.2, 1.4 µm) LED bliskavica
3.5 mm, microUSB 2.0
Baterija: 2800 mAh – odstranljiva
Operacijski sistem: Android 7.1.1 Nougat

 

Družbo mu dela manj znani ZTE Blade V7 Lite, ki je nekoliko okrnjena različica ZTE Blade V7. Ohišje je kovinsko, dizajn preprost in všečen, bralnik prstnih odtisov pa pod kamero. Nameščeni Android 6.0 je že malce star in nanj je posnetih kar nekaj “tovarniških” aplikacij, ki jih najbrž ne boste nikoli uporabili. Procesor je manj zmogljiv od E4, v slabostih pa sta kar enaka. Tudi tukaj se pojavi 16GB prostora, ki ga bo večina morala z microSD kartico razširiti. Velja omeniti, da omogoča uporabo do 2 sim kartic.

Za ceno bi težko zahtevali več.

Specifikacije:

ZTE Blade V7 Lite

Dimenzije: 143.8 x 70.2 x 7.9 mm
Teža: 135 g
Zaslon: IPS 5.0 inch, 294 ppi
Resolucija: 720 x 1280
Čipovje: Mediatek MT6735P
Procesor: 4-jedrni Cortex-A53 1.0 GHz
Grafika: Mali T720MP2
RAM: 2 GB
Prostor: 16 GB
Kamera: 13 MP, samodejno fokusiranje, LED bliskavica 
Kamera spredaj: 8 MP, LED bliskavica
3.5 mm, microUSB 2.0
Baterija: 2500 mAh – neodstranljiva
Operacijski sistem: Android 6.0 Marshmallow

Do 200€

Že za nekaj dodatnih € lahko dobite kar precej izboljšane telefone. Pričakovana je vsaj solidna kamera, kakovosten zaslon, 2GB pomnilnika in vsaj 16GB prostora. Kar nekaj naprav zahteve izpolni, ampak ker moram izbrati le dve, nikakor ne morem mimo Moto G5.

Sicer za ceno prejmete dober zaslon, ki bo nekoliko trpel ob sončnih dnevih, 3GB pomnilnika in 16GB prostora z možnostjo razširitve. Baterija ni najvzdržljivejša, vendar bo opravila svoje delo. Vredno je omeniti, da je G5 na voljo tudi v cenejši izvedenki z 2GB pomnilnika. Nedvomno eden izmed boljših telefonov za zahtevano ceno. Pa pazljivo z vodo, saj ni vodoodporen. Grenak priokus postijo še prednaložene aplikacije, česar v preteklosti, pri Motoroli (Lenovo), nismo srečevali.

Specifikacije:

Motorola Moto G5

Dimenzije: 144.3 x 73 x 9.5 mm
Teža: 145 g
Zaslon: IPS 5.0 inch, 294 ppi
Resolucija: 1080 x 1920 16:9 (441 ppi)
Čipovje: Qualcomm MSM8937 Snapdragon 430
Procesor: 8-jedrni Cortex-A53 1.4 GHz
Grafika: Adreno 505
RAM: 2 (3) GB
Prostor: 16 GB
Kamera: 13 MP (f/2.0), fazno samodejno ostrenje, LED bliskavica 
Kamera spredaj: 5 MP (f/2.2), LED bliskavica
3.5 mm, microUSB 2.0
Baterija: 2800 mAh – neodstranljiva
Operacijski sistem: Android 7.0 Nougat – načrtovana 8.0 Oreo nadgradnja

Xiami Mi A1 ni neznanka med poznavalci mobilnega trga. O njem sem nekaj besed napisal že pred meseci, moje mnenje pa ostaja isto. Telefon ponuja skoraj neprekosljivo vrednost, za zahtevano ceno. Za ta cenovni razred premore odlični kameri, ne nasmeten Android in zmogljivo notranjost, ki jo ščiti aluminijasto ohišje. Tako so Snapdragon 625, 4GB pomnilnika in preostale komponente dobro varovane, vsaj dokler ga ne pozabite v Sahari ali mu privoščite prhe. Mobilnik namreč ne premore zaščite pred vodo in prahom. Procesor Snapdragon 625 je zame eden izmed ljubših procesorjev v nizkocenovnikih. Dovolj zmogljiv za vsakdanja opravila, sapa mu poide šele pri zahtevnejših aplikacijah in opravilih. To ni edini rez, tudi zaslon na čase izgleda sprano. Slednji premore dovolj svetlosti (450 nit), da uporaba tudi ob močnejšem soncu ni otežena.

Specifikacije:

Xiaomi Mi A1

Dimenzije: 155.4 x 75.8 x 7.3 mm
Teža: 165 g
Zaslon: IPS 5.5 inch, 403 ppi
Resolucija: 1920 x 1080
Čipovje: Qualcomm MSM8953 Snapdragon 625
Procesor: 8-jedrni Cortex-A53 2.0 GHz
Grafika: Adreno 506
RAM: 4 GB
Prostor: 64 GB
Kamera: dvojna 12 MP (26 mm, F/2.2; 50 mm, F/2.6)
Kamera spredaj: 5 MP
3.5 mm, USB-c
Baterija: 3080 mAh
Operacijski sistem: Android 7.1.2 (načrtovana nadgradnja na Oreo)

Do 300€

Večina uporabnikov, ki za ti. “flagship” telefon ni pripravljena odšteti 500€ ali več, bo med navedenimi telefoni zagotovo našla dober nadomestek, sicer prikrajšan za kakšno premijsko funkcijo.

Z vsakim razredom se pričakovanja stopnjujejo in tokrat pričakujemo, da bomo tukaj srečali mobilnike z vsaj 3GB pomnilnika, 32GB prostora in 8 jedrnimi procesorji, ki bodo skrbeli za gladko izkušnjo. Bralnik prstnih odtisov vsaj zame nikoli ni bil pomemben dejavnik, drugače velja za zvočni sistem in mikrofon, ki preprosto morata nuditi jasen zvok. Telefon mora zdržati čez dan in vedno se prileže dobra zadnja kamera, prednjo bodo znali ceniti predvsem ljubitelji selfijev.

Za Motorolo so odlični, nizko do srednje cenovni pametni telefoni, že stalnica. In nič drugače ni tudi z Moto G5S Plus, ki je nadgradnja, zgoraj omenjenega, Moto G5.

Krasi ga nov aluminijast okvir, prepleten z plastičnimi deli in Snapdragon 625 2.0GHz 8-jedrnik. Pričakovano mu družbo dela 3GB pomnilnika (v prodaji so tudi modeli z 2GB!), 3000mAh baterija in konec koncev 32GB spomina. Ob uporabi sem večkrat dobil občutek, da pred sabo nimam mobilnika za 250€, temveč visoko-cenovnika, saj je delovanje popolnoma gladko. Fotografije so dobre kvalitete, edino v slabi svetlobi je vidnega preveč šuma. 5.5 inch zaslon so zmanjšali na 5.2 inch, kar je še posebej dobrodošlo. Kar malce škoda, da se niso odločili še za USB-c priklop, saj so namesto njega uporabili standardni microUSB, kar ni nujno slabo.

Specifikacije:

Motorola Moto G5S Plus

Dimenzije: 153.5 x 76.2 x 8 mm
Teža: 168 g
Zaslon: IPS 5.5 inch, 403 ppi
Resolucija: 1080 x 1920 (401 ppi)
Čipovje: Qualcomm MSM8953 Snapdragon 625
Procesor: 8-jedrni Cortex-A53 2.0 GHz
Grafika: Adreno 506
RAM: 4 GB
Prostor: 32 GB – do 256GB
Kamera: dvojna 13 MP (F/2.0) dvojna LED bliskavica
Kamera spredaj: 8 MP (f/2.0) LED bliskavica
3.5 mm, USB-c
Baterija: 3000 mAh
Operacijski sistem: Android 7.1 (načrtovana nadgradnja na Oreo)

 

Vendar Moto G5 Plus nikakor ni brez konkurence. Odličen je tudi Honor 8. Gre za podružnico bolj poznanega kitajskega podjetja Huawei. Na policah ga lahko najdemo že dobro leto dni, pocenitve pa so ga naredila mikavnejšega, kot ob izidu. Ima svojevrsten dizajn, ki bo nekaterim všeč, drugim nekoliko manj. V prvi vrsti je bil zasnovan z mislijo na mlade in predrzne.

Za to poskrbi 15 plasti “stekla” na zadnjem delu, ki zlasti na svetlobi nudijo izjemne vzorce, najbolj na safirno modri barvi. Naredijo ga tudi izjemno gladkega, zato ga nikar ne odlagati na neravne površine. 1080×1920 zaslon ni nič posebnega, vendar prikazuje ostro sliko. Impresivni so vidni koti in stanovitnost barv, ko ga gledamo s strani. Barvna reprodukcija pokriva kar 98.20% sRGB in le za drobec zaostane napram Huawei P10 (99,9% sRGB).

Kamera ni nič posebnega, čeprav je bilo glede specifikacij pričakovati nivo Huawei P9. Vendar slike delujejo bolj sprano in mehko a vseeno omogoča ok fotografije tudi v slabi svetlobi.

Odličen mobilnik, ki ne razočara.

Specifikacije:

Honor 8

Dimenzije: 145.5 x 71 x 7.5 mm
Teža: 153 g
Zaslon: IPS 5.5 inch, 403 ppi
Resolucija: 1080 x 1920 (423 ppi)
Čipovje: HiSilicon Kirin 950
Procesor: 8-jedrni 4×2.3 GHz Cortex-A72 ; 4×1.8 GHz Cortex A53
Grafika: Mali-T880 MP4
RAM: 4 GB
Prostor: 32/64GB
Kamera: dvojna 12 MP (F/2.2), 35mm, 1/2.9″ 1.25 µm, laserski fokus, dvojna LED bliskavica
Kamera spredaj: 8 MP (f/2.4, 1.25 µm) 
3.5 mm, USB-c
Baterija: 3000 mAh
Operacijski sistem: Android 7.1 

Naredil bom izjemo in dodal še dodaten pametni mobilnik, ki si zasluži omembo. To je dobro uravnoteženi Samsung A5. Izdelava in občutek ob držanja v rokah spominjata na prestižnejšega S8, čeprav se po kakovosti z njim ne more kosati.

Rokovanje je odlično, k čemur prispevajo zarobljeni robovi. Odporen je na vodo in prah, kar bo uporabo olajšalo vsem, ki veliko časa preživite zunaj. Ekran je standardno odličen, svetlost pa na nivoju S7.

Senzor omogoča dobre fotografije, vendar iz neznanega razloga ne premore stabilizacije videa, kar bo marsikoga odvrnilo od nakupa.

Specifikacije:

Dimenzije: 146.51 x 71.4 x 7.9 mm
Teža: 157 g
Zaslon: IPS 5.2 inch, 424 ppi
Resolucija: 1080 x 1920 (423 ppi) 16:9
Čipovje: Exynos 7880 Octa
Procesor: 8-jedrni 1.9 GHz Cortex-A53
Grafika: Mali-T830MP3
RAM: 3 GB
Prostor: 32/64GB
Kamera: 16 MP (F/1.9 27mm), 35mm, 1/2.9″ 1.25 µm, avto-fokus, LED bliskavica
Kamera spredaj: 16 MP (f/1.9) 
3.5 mm, USB-c
Baterija: 3000 mAh
Operacijski sistem: Android 7.0 (Nougat)

World of Warcraft: prispela je posodobitev 7.3.5

0

Blizzard je tokrat razveselil vse pristaše njihovega MMORPG-ja World of Warcraft s prihodom nove posodobitve 7.3.5, katero bodo v ZDA preizkusili že danes, medtem ko bomo morali Evropejci počakati do jutri. Ta naj bi bila zadnja posodobitev, ki jo bomo deležni v zelo obljubljeni razširitvi Legion in dodala nam bo kar nekaj zanimivih stvari.

Lastnosti:

  • Skaliranje sveta | Vsaka cona Kalimdor, Outland, Northrend, Easteren Kindoms, Pandaria in Draenor bo sedaj vsebovala t. i. “level scaling system”, ki nam bo omogočil stopnjevanje karakterja, kjer bomo hoteli. Prav tako se bodo skalirale tudi temnice in njihove nagrade.
  • Ulduar skozi čas | Dolgo pozabljeno zlo se je ponovno zbudilo. Dobri stari raid, imenovan Ulduar bo ponovno zaživel.
  • Nova PvP mapa | Posodobitev bo prinesla tudi nekaj sladkega za vse privržence PvP-ja. Horda in Allianca se bosta tokrat spopadli v boju za surovine v novi mapi, imenovani Seething Shore. Spopadlo se bo lahko kar 10 proti 10 igralcev.
  • Silithus | Igralci, ki so dokončali Antorus The Burning Throne bodo lahko šli v svoja glavna mesta, iz katerih se bodo podali na avanturo v vsem dobro poznano cono Silithus, kjer bodo raziskovali čudne dogodke, na katere ima vpliv Sargerasovo rezilo.

Poleg že omenjenih novosti, so razvijalci dodali nove žetone, ki se bodo spremenili v naključno legendarno orožje za trenutno izbrano klaso in specializacijo. Seveda bomo potrebovali kar 1000 “Waking Essencov”, ampak z novim popravkom jih bomo pridobili veliko lažje. Poleg tega bomo lahko z uporabo t. i. “Authenticatorja” pridobili 4 nove inventarne prostore, tako da če ga še ne uporabljate, je sedaj morda čas, da ga preizkusite.

Capital Wasteland – mod, ki prenese Fallout 3 v pogon štirice

0

Razvijalec Road To Liberty neumorno dela na novem projektu, ki ima za nalogo prenesti celotno Fallout 3 igro v pogon od štirice.

Modifikacija, ki lahko po svoji obsežnosti konkurira modu za Fallout: New Vegas, bo prenesel celotno območje “Captial Wasteland-a” ter vse njegove naloge ter zgodbo. Največja razlika bo, da se bodo v modifikaciji znebili “zelenega filtra”, ki je dal trojki poseben in unikaten izgled. Avtorji se bodo raje poslužili vremenskega sistema iz Fallout 4 in s tem poskušali dati igri enako temno in depresivno vzdušje.

Capital Wasteland je ogromna zadeva in ko pri vseh teh glomaznih projektih, je vprašljivo, če bo projekt kdaj sploh dokončan. A vseeno je razvijalec na plano izpustil prve slike iz igre in zanimivo je videti, kako daleč lahko “modderji” pripeljejo svoje izdelke samo z uporabo Bethesda orodij.

Najavljen prvi Switch emulator

0

Po huronsko uspešnem emulatorju WiiU konzole, ki nosi  ime CEMU in čigar avtorji trenutno na Patreonu služijo debelih 16.000 dolarjev na mesec, se je pojavil še bolj ambiciozen projekt.

Ta se imenuje yuzu, za njim pa stojijo avtorji Citre, emulatorja, ki poskuša na PC spraviti 3DS igre.

yuzu je odprtokodni projekt pod licenco GPLv2, njegova glavna lastnost pa je prenosljivost (kot se za Switch emulator tudi spodobi), kjer ga bo moč uporabljati na Windows, macOS in Linux platformah. Emulator, ki je svojo življenjsko pot začel samo kot veja (“fork”) Citre pomladi 2017, je začel pospešen razvoj in čeprav zaenkrat še ni zmožen zagnati nobene komercialne igre, lahko zaganja nekatere naslove, vendar zaenkrat še ni sposoben procesirati grafike. Avtorji trdijo, da se Switch strojna oprema ne razlikuje bistveno od 3DS-a in zato naj bi yuzu kmalu znal pokazati malce več.

Če se želite poglobiti v samo kodo projekta, lahko njegovo prvo verzijo snamete tule.

Igralci jezni nad razvijalci igre Minecraft

0

Mineva že deveto leto, odkar nam je Markus Persson (Notch) predstavil svojo prvo verzijo igre, ki še je danes ena izmed najbolj igranih. Začetek ji ni bil postlan z rožicami, igralci so se preprosto branili poskusiti igro, v kateri je skoraj vsaka stvar kvadratne oblike, za povrh pa še takrat slabe teksture. Tudi sam sem spadal na začetku v to skupino, dokler nisem dobil priložnosti igre preizkusiti. Ko me je postavila v gromozanski, naključno sestavljen svet in mi pustila široko pot kreativnosti ter svobode, so se odigrane ure samo še večale. Igra je dobivala redne posodobitve, ki je dodajala nove kocke in nove načine igranja. Že od takrat je bil smisel ravno to, koliko svobode ti ponuja. Delaj, kar si želiš, ni težave, če kaj ni realistično, saj je to le igra.

Ampak tega si nekateri razvijalci pri Mojangu več ne želijo. V kolikor še Java različica igre ni dobila posodobitev 1.13, je že dlje časa tudi v izdelavi posodobitev 1.14, le-ta pa bo usmerjena na oceane. Že v prvo, ko je skupnost izvedela za to posodobitev, je ena izmed večjih želja bila, da bi v igro dodali morske pse. A Mojang je zavrgel idejo, ne zato, ker bi bila slaba, ampak ker bi dalo mlajši generaciji napačno misel o njih. Razvijalec se boji, da če bi vzeli realistično obnašanje morskih psov, bi jih mladina poskušala “udomačiti” v realnem svetu, če pa bi jih preprosto naredili agresivne, pa je prisoten strah, da bi jim mlajši pripisali oznako pošasti. Ampak to se nadaljuje, verjetno večina Minecraft igralcev ve, da nam igra ponuja možnost jahanje prašičev, v kolikor to tudi ni normalno, je dovoljeno – brez nobenega strahu, da bi mladina to poskusila doma? No, pred kratkim so na Twitterju objavili kratek posnetek delfinov, ki jih bodo dodali v 1.14. Njihova glavna lastnost bo ta, da če jim bomo sledili, nam bodo pokazali skrite “zaklade”, ki bodo pod vodo. Če bodo umrli, pa igralec od njih ne bo dobil nič. Seveda si skupnost od nove živali želi več in tako so se pojavila vprašanja, ali bi jih lahko jahali … in odgovor? Seveda ne, kajti s tem bi bili preveč kruti.

In ravno te objave in razlogi so igralce razjezili najbolj. Jezni, ker z novo vsebino ni več takšne svobode, še posebno pa ne koristi. Ali so jezni komentarji, ki se glasijo: “To, da lahko s pestjo ubijem na tisoče prašičev, krav, ovac in celo zajčkov ni kruto?”, “Preprosto naredite potem, da ne moremo več ubijati živali, kaj šele mladičev.”, “Zgleda, da lahko grem udomačit divjega medveda, saj če ga ne napadem, mi ne bo nič naredil.” opravičeni? Kaj menite?

Za konec pa si lahko pogledate tudi, kako lahko ustvarite “stroj”, ki pusti teličke zrasti in jih potem ubije z lavo, da iz njih dobimo pečeno meso in usnje.

Z novo razširitvijo v The Sims 4 prihajajo pralni stroji

Založnik iger Electronic Arts (EA) je na svojem spletnem portalu oznanil, da lahko za priljubljeno simulacijsko igro The Sims 4, v kratkem pričakujemo novo manjšo razširitev, ki bo v osnovno igro vključila tudi pralne stroje.

Ja, naši Simčki si bodo tako lahko končno oprali svoja oblačila, saj bo razširitev imenovana Laundry Day Stuff Pack med drugimi v The Sims 4 vključila tudi pralne in sušilne stroje. V igro pa bomo z novim dodatkom, ki naj bi mimogrede bil ustvarjen na podlagi želj in predlogov igralcev, lahko vključili tudi pralno kad in cel kup pohištva, dekoracije in oblek v podeželskem stilu.
Laundry Day Stuff Pack naj bi bil na voljo od 16. januarja letos, cena pa v tem trenutku še ni znana.

PUBG igralci zahtevajo regijski zaklep Kitajske zaradi goljufanja

0

Začelo se je dokaj nedolžno. Razvijalec huronsko popularne večigralske igre Player Unknown’s Battlegrounds je izdal uradno opravičilo zaradi napake pri distribuciji valute BP v decembru. Napaka se je pripetila med vzdrževanjem in očitno niso vsi igralci prejeli valute, katero so tudi plačali. Razvijalec je sporočil, da naj nihče ne skrbi in da bodo vsi dobili povrnjeno, če samo v igri kliknejo “Confirm” vse do 9. februarja, po tem roku, pa nadomestila ne veljajo več.

Vendar objava, ki je bila narejena na Steam forumu, je šla pod komentarji uporabnikov v povsem drugo smer. Igralci so prekipevali od jeze nad kitajskimi igralci, ki naj bi bili glavni krivci za čedalje večje goljufanje v PUBG. Tema ima med časom pisanjem že debelih 630 strani, kjer je očitno, da v špilu nekaj ne štima. Zahteva se regijski zaklep celotne Kitajske, kjer bi slednjim potem bilo onemogočeno igranje z prebivalci iz drugih držav.

Čeprav je igričarska baza pošteno zaropotala, je razvijalec že nekaj časa nazaj sporočil, da je proti regijskemu zaklepanju. Priznali so, da je večina goljufivcev iz Kitajske a po njihovem mnenju celotna država ne bi smela nastradati zaradi parih malopridnežev. Spodaj si lahko ogledate zanimiv posnetek, ki prikaže, kako tako goljufanje sploh izgleda v praski.

Nvidia v svoje gonilnike implementirala zanimivo novo funkcijo

0

Prejšnji teden je grafični gigant Nvidia implementiral novo funckijo, imenovano Freestyle.

Gonilniki verzije 390.65 WHQL so tako pridobili zanimivost, ki zna hudo priti prav tistim, ki radi uporabljajo orodje ReShade. FreeStyle vam omogoča implementacijo “post-processing” efektov v vseh igrah, ki jih igrate. Tako lahko prilagajate kontrast, svetlobo ter živost barv z namenom, da igra izpade bolj realistično oz. da njene barve bolj izstopajo. Kot rečeno, je že vse našteto omogočalo brezplačno orodje ReShade, a Nvidijina zadeva je veliko bolj preprosta. Vse opcije je moč prilagajati dinamično, z raznimi drsniki in brez nepotrebnega preklapljanja med okni. Je pa res, da Reshade podpira veliko več iger, saj Freestyle zaenkrat vsebuje “samo” 100 naslovov. A zagotovo se bo sčasoma zadeva močno razširila in njena funkcionalnost ter preprostost uporabe zna pridobiti ogromno število uporabnikov.

Unbelievable Grass Two Redux 1.3 prenovi travo v igri Skyrim

0

The Elder Scrolls: Skyrim je igra, ki kar noče izginiti iz naših radarjev. Založnik Bethesda redno skrbi za nove predelave, medtem ko na PC-ju špil konstantno dobiva nove modifikacije, ki nas skoraj vedno znova prepričajo v ponovno inštalacijo.

Modder “alpinehunter” je tokrat izdal novo verzijo svoje modifikacije, ki jo imenuje Unbelievable Grass Two Redux 1.3. Ta prenovi in doda različne vrste travnatih površin, kjer so te posledično bolj goste in raznovrstne, vse to pa ima minimalni učinek na optimiziranost igre. Če vam sličice na sekundo ob namestitvi modifikacije še vedno padejo pod minimalno raven, avtor priporoča, da v konfiguracijskih nastavitvah opcijo “iMinGrassSize” povečamo iz števila 60 na višjo cifro, ki bolj ugaja našim strojnim komponentam.

Tisti, ki se pripravljate na novo avanturo v Skyrim svetu, si lahko modifikacijo presnamete tule, spodaj pa smo za vas pripravili nekaj slik, ki nakazujejo prenovljeno lepoto igre.

 

 

Ustvarjalec serije Prince of Persia poskuša oživeti znamko

1

Leto 1989 se je pisalo, ko je na računalnike Apple II prispela zanimiva igra s plaformskimi elementi, imenovana preprosto Prince of Persia. Zapisala se je v zgodovino saj je bila toplo sprejeta med igralci in leta 2001 je pravice za ime dobil Ubisoft, ki je kasneje izdal močno priljubljen The Sands of Time.

Prince of Persia serija je bila nekaj časa močno priljubljena a njena slava je začela bledeti, ravno takrat ko se je v kinih prikazal film The Sands of Time. Zadnji tak polno pravni naslov je izšel leta 2010 pod imenom The Forgotten Sands. Od takrat zatišje.

Ali je izginotju serije botrovalo dejstvo, da film ni požel ravno kritičnega odobravanja ali pa zadnja igra ni dosegla Ubisoftovih standardov, ne vemo. Vemo pa, da je Prince of Persia franšizo najverjetneje zamenjala popularna Assassin’s Creed serija, saj si obe delita kar nekaj podobnosti.

Originalni ustvarjalec serije, Jordan Mechner, pa ima očitno premora dovolj. Tipček ni ustvaril samo originala ampak je plodno sodeloval pri vseh naslednjih igrah, sedaj pa očitno poskuša zopet oživeti svojo znamko.

Ko je televizijska voditeljica Chrissy Teigen na Twitterju spraševala o prihodnosti serije, ji je odgovoril sam kreator in ji zagotovil, da se trudijo po najboljših močeh za ponoven zagon imena.

Se bo Ubisoft usmilil Mercerja in mu dal še eno šanso? Si igralci sploh še želijo novih Prince of Persia iger? Sporočite nam pod komentar!

Final Fantasy XII: The Zodiac Age prihaja na PC

0

Square Enix bo kmalu izdal Final Fantasy XII: The Zodiac Age na osebnih računalnikih, ki bo tekla pri 60-tih sličicah na sekundo. Ta odlična pridobitev, katere se bodo razveselili vsi PC igralci, se bo zgodila naslednji mesec, ko bo igra izšla kot prenovljena na platformi Steam. Ljudje, ki so že igrali Final Fantasy XII: The Zodiac Age na Sony-jevi konzoli PS4 poročajo, da je zadeva odlična in bo blestela na osebnih računalnikih.

Lastnosti:

  • 60 sličic na sekundo
  • Kompatibilno z 21:9 ultra-wide zasloni
  • Podpora za kontroler tudi na PC različici
  • Steam Trading Cards

Final Fantasy XII: The Zodiac Age bo izšel 1. februarja 2018 na plaftormi Steam za 49,99€ 

Assassin’s Creed Rogue bo dobil prenovo

0

Eden sicer manj popularnih Assassin’s Creed naslovov, Rogue, bo kmalu prejel lepotno preobrazbo. Ubisoft je namreč najavil Assassin’s Creed Rogue Remastered, ki bo v kratkem pripel na konzoli Xbox One ter PlayStation 4.

Špil razvija Ubisoft Sofia, ki so odgovorni tudi za originalno verzijo. Tu bo prenovljena grafika, boljši vizualni efekti, višja resolucija tekstur ter izboljšana meja vidljivosti. Remastered verzija bo na osnovnih inačicah Xbox-a ter PlayStation-a tekla pri ločljivosti 1080p, medtem ko bosta Xbox One X ter PlayStation Pro podpirala tudi 4k resolucijo.

Poleg samo izboljšane grafike, bo Remastered vključeval vse do sedaj izdane DLC-je kot sta misiji “The Armor of Sir Gun” ter “Siege of Fort de Sable”.

Assassin’s Creed Rogue Remastered, ki v bistvu šteje samo tri leta, bo izšel 20. marca, cena pa zaenkrat še ni znana.

Napovedan Dark Souls Remastered

Bile so govorice, bila so šušljanja, a sedaj je zadeva postala tudi uradna: Dark Souls bo prejel predelavo.

Seveda je tule govora o prvem delu, ki po mnenju mnogih velja za najboljši del v seriji. Čaka nas prenovljena grafična podoba, kjer naj bi bil igrin sistem “osvetlitve” baziran na Dark Souls 3, same teksture pa naj bi močno pridobile na svoji resoluciji. Špil naj bi prav tako podpiral do 6 sodelujočih v večigralskem preigravanju. A morda največje presenečenje so same platforme izida saj bo Dark Souls Remastered izšel celo za konzolo Nintendo Switch! Igranje težavne a poštene RPG igre na prenosni napravi bo kmalu postala resničnost.

Igra je sprva izšla leta 2011 in tako PC verzija kot konzolne inačice so šepale predvsem na tehnični strani kot so slaba optimiziranost ter katastrofalna podpora miški ter tipkovnici. Upamo, da se razvijalci ne osredotočijo samo na grafiko in popravijo tudi prej omenjene težave, morda pa zraven dodajo še nekaj nove vsebine kot so nova območja ali pa vsaj kakega novega, impresivnega šefa.

Dark Souls Remastered ne bomo čakali dolgo, saj igra izide že maja 2018, spodaj pa si lahko ogledamo vzdušni napovednik.

Direktor Hi-Rez Studios napoveduje nov projekt za konzolo Nintendo Switch

Hi-Rez Studios načrtujejo nov projekt, ki naj bi bil izdan za konzolo Nintendo Switch.

Razvijalci so poznani že po igrah kot sta Paladins in SMITE, kateri redno posodabljajo in kateri držita zdravo igričarsko maso. Pred kratkim so naznanili za igro Paladins način Battlegrounds, o kateremu si lahko več preberete v naši novici tukaj.  Žal so nas Hi-Rez Studios in njihov direktor pustili dokaj v oblakih, saj nam niso izdali, katera od iger bo izšla za konzolo Nintendo Switch ali pa se gre tule nemara za povsem nov projekt. Nintendo Switch sama še nima nobene igre MOBA žanra in mogoče direktor Erez Gore cilja prav na zapolnitev te praznine. Špilanje MOBA igre tako na računalniku, kot na prenosni napravi se sliši hudo zanimivo in nestrpno pričakujemo na več informacij.

World of Warcraft oboževalec posodobil zemljevid za Battle For Azeroth

0

World of Warcraft se počasi pripravlja za absorpcijo svoje naslednje razširitve, ki bo nosila ime Battle For Azeroth. Ta bo imela kar precej težavno nalogo, saj bo morala nadgraditi svojega predhodnika, Legion, ki je bil toplo sprejet tako pri kritikih, kot pri samih igralcih.

A en vročični oboževalec se je med čakanjem zaposlil na malce drugačen način. Zbral je vse do sedaj izdane informacije o dodatku, jih sparil z podatki pridobljenimi iz napovednikov ter zakulisja in na svojo roko posodobil svetovni zemljevid. Tako je začrtal, kje točno naj bi se ekspanzija dogajala in čeprav spremembe niso ravno dramatične, je morje med Kalimdorjem in Eastern Kingdoms čedalje bolj zasedeno. Vsekakor je nov zemljevid močno drugačen od osnovne, “vanille” verzije in če vam prenova morda ne ustreza, se lahko veselite “Legacy” strežnikov, ki naj bi izšli konec leta.

Battle For Azeroth še nima trdno zakoličenega datuma izida, a naj bi izšel enkrat letos.

Battalion 1944, večigralska streljanka v drugi svetovni vojni, kmalu v Zgodnjem Dostopu

0

Če vam morda Call of Duty: WW2 ni prinesel dovolj akcije iz druge svetovne vojne, imata založnik Square Enix ter razvijalec Bulkhead Interactive za vas v pečici novo sladico.

Battalion 1944 bo tekel v pogonu Unreal Engine 4, obljublja pa klasično akcijo iz večigralskih spopadov, osredotočena pa naj bi bila na 5 vs 5 spopade med pehoto.

Špil bo 1. februarja izšel v programu Zgodnjega Dostopa na Steamu, kjer bo igralcem na voljo nekaj različnih map ter vsebina, ki naj bi bila zaenkrat osnovna, a naj bi se tekom razvoja nenehno dopolnjeval ter izpopolnjevala. Battalion 1944 bo striktno večigralski projekt, tako da se žal lahko poslovite od enoigralske kampanje, a upamo, da bo zaradi tega medmrežna akcija toliko bolj izpopolnjena. Ne bodo umanjkale niti mikrotranskacije, ki naj bi bile samo kozmetične in naj ne bi prinašale prednosti pred drugimi igralci.

Živi bili in videli, do takrat si lahko ogledate novi igralni napovednik ter uradno stran na Steamu.

Cyberpunk 2077 Twitter račun je po štirih letih prekinil tišino

0

Kar pet let je minilo, odkar je razvijalec CD Projekt RED, odgovoren za huronsko popularno The Witcher serijo, izdal napovednik za svoj naslednji projekt, Cyberpunk 2077. Ta naj bi se odvijal v ogromnem mestu, ki naj bi bilo po velikosti še večje od mape iz The Witcher 3. Dolgo časa je vladala tišina in novic o igri je močno primanjkovalo. Novembra 2017 je razvijalec sporočil, da je pogon igre končno dokončan, medtem ko je njihov Twitter račun ostal v ugasnjeni luči.

Vse do včeraj, ko se je le prebudil iz spanca. Njihovo uradno sporočilo se glasi: *beep* in to je bilo dovolj, da je igričarski skupnosti hitreje potekla kri po žilah. Morda to pomeni, da kmalu sledi kaj novega kot je morda napovednik ali pa uradne slike, ki bodo prikazale grafiko iz končnega izdelka? Nihče ne ve, saj več od tega niso razdeli. A vseeno nekaj zagotovo pomeni in medtem ko nevzdržno pričakujemo nove novice, si lahko še enkrat zavrtimo zaenkrat še edini napovednik iz igre.

 

Nova zgodovinska igra Total War: Three Kingdoms

0

Že pred kratkim smo pisali o novem Total War naslovu a nikar misliti, da gre za isto igro. Total War: Three Kingdoms ne bo nikakršen odvrtek, kot je bil prej najavljeni naslov, ampak se gre za polno pravno nadaljevanje zgodovinske Total War serije.

Tokrat bo dogajanje postavljeno v Kitajsko, bolj natančno leta 190, kjer bo vladal otroški cesar, ki bo v bistvu samo lutka zlobnemu cesarju Dong Zhao. Dežela tone vse globlje v anarhijo in ljudje čakajo svojega odrešitelja. Trije heroji bodo zbrali podporo in se podali na pohod proti Dong Zhao-u, to pa bodo storili s pomočjo bojevanja, trgovanja in političnih spletk, kar so vse običajne pritikline, ki spadajo pod vsak Total War naslov.

Za razliko od Total War: Thrones of Britannia, imajo Three Kingdoms že najavljen čas izida in sicer se bo to zgodilo jeseni 2018, špil pa ima tudi že svojo stran v Steam trgovini.

Čakanje nam bo olajšal spodnji napovednik, ki sicer ni igralni a dobro nakaže, kaj nas čaka konec leta.