🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 533

Xbox One X bo stal 499 €

0

Microsoft je že na E3 2016 najavil svojo novo konzolo, o kateri smo pisali TUKAJ. Pred dobrim tednom, torej leto dni po najavi, so izdali specifikacije, dizajn in, kar je najpomembneje, ceno.

Slednja je kar zasoljena, saj gigant namerava zanjo zahtevati skoraj 500 €. Slednje je marsikaterega igralca razočaralo, saj je konzola za dobrih 100 € dražja od konkurenčne PlayStation 4 Pro.

Vendar roko na srce, gre za zmogljivejšo konzolo, ki naj bi omogočala igranje iger v 4K s 30 do 60 FPS (v podprtih igrah). Vodja izpostave Windows gaming in Xbox Mike Ybarra je pojasnil, da so pri sestavi morali sprejeti nekaj kompromisov, vsekakor pa bi konzolo z varčevanjem lahko pocenili. Po njegovih besedah je namenjena premijski publiki in temu primerno tudi zasnovana. Na čem pa bi lahko privarčevali? Vgradili bi manj pomnilnika, znižali nazivno frekvenco procesorske in grafične enote in posledično vgradili cenejši hladilni sistem, ampak kot sem že napisal, se za te korake niso odločili.

Kako bodo odločitev Microsofta sprejeli kupci, bo pokazal čas. Prvenstveno so bile konzole priljubljene zaradi nizke cene in enostavnosti (kar poglejmo, kaj se je zgodilo s Steam “računalniki”), v zadnjem času pa se vse skupaj nekoliko zapleta. Tako Sony kot Microsoft imata na trgu dve, različno zmogljivi konzoli, katerima bodo pri gigantu iz Redmonda kmalu dodali še novo sestrico. Kako se bo odnesla taktika in kako bodo razvijalci igre prilagajali trem popolnoma različno zmogljivim konzolam? Le čas bo pokazal, ali je bila odločitev pravilna.

Vabljeni, da z nami v komentarjih delite, kaj sami mislite o novi konzoli in taktiki Microsofta.

Dočakali bomo prenovljeni Age Of Empires

0

Le malokdo še ni slišal za legendarno serijo Age of Empires, ki še dandanes velja za eno izmed najboljših predstavnic žanra. Čeprav prvi del Age of Empires šteje že 20 pomladi, ima še zmeraj toliko igralcev, da bi mu jih zavidala marsikatera igra.

Med E3 konferenco nas je Microsoft razveselil z napovedjo posodobljene različice, ki so jo poimenovali Age of Empires Definitive Edition. Ob izboljšani grafiki in igranosti, bomo dočakali tudi podporo za 4K resolucijo. Še vedno obstaja nekoliko grenak priokus, ker se v Microsoft Studios (natančneje Ensemble Studios) še vedno niso lotili izdelave naslednika Age of Empires III: Complete Collection, ki je izšel daljnega leta 2009.

Kakorkoli, poželi so veliko navdušenja med gledalci in igralci. Znane so že tudi minimalne zahteve, ki so precej skromne:
OS: Windows 10 version 14393.0
Arhitektura: X64
Procesor: 1.8 GHz+ dvojedrnik ali več
Grafika: Intel HD 4000 ali zmogljivejša (500 ali več točk na Passmark G3D Mark)
Pomnilnik: 4 GB
Prostor: 8–10 GB

Pri velikanu bodo zanjo zahtevali 20 €, vsi, ki bi jo radi preizkusili v zaprti beti, pa se lahko prijavite na POVEZAVI.

Pregled – Tekken 7 (PS4)

Razvojna ekipa: Bandai Namco Studios (Japonska)
Založnik: Bandai Namco Entertainment
Spletna stran:
http://tk7.tekken.com/
Steam: http://store.steampowered.com/app/389730/TEKKEN_7/
Platforme:
PC, PX4, Xbox One
Operacijski sistemi: Windows 7 64x +
Datum izida: 1. 6. 2017
Cena: 59.99 €

Zvrst: Pretepačina (možnost naročila na EIGRE.si)


Kralj se je vrnil

Tekken je priznana serija, katere zgodovina sega v leto 1995. Veliko dlje, kot se lahko pohvali večina iger. Bandai Namco si je vzel čas z že sedmo pretepačino v seriji, kar je zelo dobra ideja, sploh glede na to, kakšen katastrofalen izid je imel Street Fighter V, ki si nikoli ni povsem opomogel. Glede na to, da gre za velikega konkurenta, je tako Tekken dobil priložnost, da si pridobi prednost in po videnem mu je to še kako uspelo. Čeprav govorimo o konkurenčnih igrah, sta si ob podrobni analizi pretepačini še kako različni. Tekkenov bojni sistem se namesto stroge hierarhije napadov in kombinacij osredotoča na svobodo gibanja, odprtost ter gladko kombiniranje udarcev. Kjer v večini ostalih pretepaščin dominira stil “risk vs reward”, Tekken raje igralcu ponudi veliko število opcij v bolj osredotočenem, reakcijskem sistemu. Njegov cilj je, da preizkusiš vse različne kombinacije udarcev že samo zaradi tega, ker je to mogoče. Zato ti tudi ponudi obilico (le malo) različnih napadov, izmikov, obramb in protinapadov, ki jih bo dober igralec združil v še večje število kombinacij.

Vse deluje veliko bolj organsko kot pri konkurenci in tako je Tekken tekoča, nepredvidljiva in ves čas razburljiva igra z zelo natančnim zaznavanjem udarcev in vidnim udarom, ko ti nekdo eno pritisne. Bojni sistem pripomore tudi k lažjim popolnim preobratom, kjer si že skoraj zmagal, a se nasprotniku v zadnjem trenutku zmeša in ti izpraši hlače. Če Street Fighter deluje kot šah, je Tekken bolj taikyoku shogi z obilico opcij, prilagodljivim bojnim stilom ter veliko več improvizacije.

A je še komu dolgčas?

Kot se spodobi, nadaljevanje vsebuje način z zgodbo – Mishima Saga traja dobrih par ur, ima nekaj dobrih ter slabih trenutkov in uspe dostaviti solidno zgodbo, če je to to, kar iščeš pri pretepačinah. A hkrati se mi zdi, da je preveč zaljubljena v glavne karakterje. Kljub široki selekciji večino časa igramo kot Heihachi, kar je bilo zame prava muka, ker se nisva najbolje uskladila.

Zgodba poteka s perspektive novinarja Oscarja Wilda (ja, res), ki raziskuje zgodovino Mishima klana. Cilj zgodbe je zapolniti luknje, ki so ostale od prejšnjih iger, in tako v celoti doda le malo novega. Če na kratko povzamem, kaj vse morate vedeti o zgodovini Tekken serije: Heihachi Mishima, mojster borilnih veščin, pod svoje okrilje vzame mlado Kazumi, kasneje se poročita in dobita sina Kazuyo. Izvemo, da ima Kazumi demonsko kri in da se je v resnici poročila s Heihachijem samo zaradi tega, da ga umori, saj sodi v starodavno skupino morilcev, katere namen je odstranitev vseh, ki so po njihovem mnenju zlobni. Tako se spopadeta, on jo ubije, njun sin pa priseže, da jo bo maščeval. Kljub veliki perspektivnosti Heihachi oceni, da ni vreden njegovega priimka, in ga dobesedno vrže z gore. kot izvemo, je bil delni razlog za to njegov sum, da je Kazuya podedoval demonsko kri, zaradi česar bi naj tako ali tako preživel padec. Za tem Kazuya dobi tudi lastnega sina Jina in tudi on podeduje demonsko kri.

Kar sledi, bo morda komu pokvarilo zgodbo, zato lahko konec odstavka preskočite, če jo želite izkusiti sami. Po precej prevarah in metanja z gora (res, drug drugega mečejo z gore kot dobro naoljeni katapulti) se Heihachi in Kazuya spopadeta še poslednjič, v končnem spopadu sredi delujočega vulkana. Akuma ga po napetem boju po zaslugi demonske krvi komaj premaga, vrže z gore in zavzame njegovo podjetje ter posledično sčasoma zavlada svetu. V končni sceni se razkrije, kako njegov sin Jin priseže, da ga bo ubil, saj se je spremenil v tirana, ki je svetu prinesel kaos.

Če nimate pojma, kaj za vraga sem vam ravnokar razložil, vam ne zamerim, saj sem sam potreboval kar nekaj časa, da sem doumel, kaj se dogaja. Če pa vas je napisano pritegnilo in želite videti več, si lahko ogledate ta video, ki poenostavljeno zgodbo predstavi v treh minutah. Kljub dobro zastavljeni zgodbi celoten način ne deluje, kot bi moral. Delno zaradi novinarja, ki svojo vlogo vzame preresno in deluje kot dolgočasna nadloga med drugače solidnimi soočenji, delno zaradi predolgih sekvenc, ki ne služijo ničemur, razen podaljševanju “igralnega” časa. Ob zgodbi je na isti strani na voljo še kratka zgodba za vsakega bojevnika, a je bolj patetična, saj sestoji iz nekaj teksta, enega boja ter končne animirane sekvence.

Ena izmed všečnih novosti v zgodbi je uporaba dramatičnih slik in spominov, ki se sprožijo med bojevanjem in bojem dajo dodatno ozadje ter napetost. Na primer, ko te sovražnik vrže ob tla ali pa ti zada močen udarec, se prikaže daljni spomin, ko ga je tvoj karakter podobno zarezal. Dobrodošli so tudi kombinacijski udarci, ki jih lahko sprožiš s pritiskom na en gumb. Koristno predvsem za bojevnike, ki so nam tuji in jih ne obvladamo.

Novo je vedno bolje?

igra vključuje osem novih igralnih karakterjev in vsak s sabo prinese lasten stil. Katarina se bori v savate stilu, Lucky Chloe uporablja ples in akrobatiko, Gigas je ogromen eksperimentalni bojevnik, ki spominja na Bana iz Batmana, Kazumi Mishima, glavna antagonistka in hkrati (pokojna) žena Heihachija kombinira njegove in sinove napade, iz Street Fighterja se pridružil Akuma, ki uporablja temne sile in je tudi pomemben del glavne zgodbe, Josie Rizal je defenzivno naravnana kickboxerka, Claudio Serafino je italijanski eksorcist in Shaheen s sabo prinese znanje vojske iz Savdske Arabije.

Kljub precejšnjemu številu bojevnikov pa se je poslovilo tudi nekaj ljubljencev. Oboževalci Jackieja Chana so ostali praznih rok, saj je Lei Wulong ostal na klopi, med drugimi pa so odsotne tudi Chang dvojčici (Julia in Michelle), Zafina in Anna Williams (resno, kaj bo Nina brez sestre?). Potrjeno je, da se noben izmed njih ne bo vrnil v obliki plačljivega DLC-ja, tako da jih, razen če razvijalci načrtujejo kakšen zastonjski DLC, v tej iteraciji Tekkena ne bomo videli.

Sprosti notranjo jezo

Spletni način se deli na kvalifikacijske in hitre boje ter privatne sobe. Ob mojem igranju so se pojavljale težave s povezljivostjo in po obisku forumov nisem edini; trenutno je skoraj nemogoče najti soborca v katerem koli večigralskem načinu, brez da bi prišlo do latence in prekinjanja povezave. Seveda je jasno, da gre za porodne popadke in morda preveliko število željnih igralcev, ampak v trenutni obliki je skorajda nemogoče igrati preko spleta, vsaj na različici PS4. Še zmeraj preostanejo enoigralski načini, ki sestojijo iz arkadnih bojev, medsebojnega bojevanja ter lova na zaklad, ki je zamenjal preživetveni način. Deluje skoraj identično, s to razliko, da med boji prejemaš skrinje z vizualnimi priboljški, ki jih nato lahko uporabiš na bojevnikih oziroma uporabniškem vmesniku.

Tekken 7 doda tudi nova sistema: “Rage Arts” in “Rage Drives”. Aktiviraš jih lahko, ko ti smrt diha za ovratnik. Prvi ti omogoča, da uporabiš posebno, animirano kombinacijo, ki povzroči precej škode in deluje kot ultra super-duper zaključki pri ostalih pretepačinah. Gre za velike, cinematične superudarce, ki bodo pogosto zdesetkali zdravje nasprotnika ali pa ga povsem pokončali. Drugi sistem deluje podobno, a se uporablja kot začetnik kombinacij udarcev. Sicer ne garantira toliko povzročene škode, ampak je veliko varnejši in zanesljivejši, saj je prvi predvidljiv in se mu bo vsak izkušen igralec izognil ali pa ga blokiral, kar te bo odprlo za protinapad. Kljub temu sta oba sistema dobrodošla, saj nudita prednost skorajšnjemu poražencu in pomagata ohraniti igro svežo.

Še ena drobna sprememba je, da je škoda, povzročena s kombinacijami, zmanjšana, saj vsak nadaljnji udarec povzroči manj škode, opazno predvsem od četrtega udarca naprej. Seveda je tolčenje po nasprotniku, ko je v zraku, še vedno pomemben del igre za vsakega kolikor toliko dobrega igralca, a bo sedaj nasprotnik imel malo več možnosti; sploh manj izkušeni igralci bodo navdušeno sprejeli to novost.

Kako začeti?

Eden od problemov, ki sem ga imel z igro, je neukvarjanje z učenjem osnov. Ja, obstajata trening in lista možnih potez, ampak nihče ti ne pove, kako se je priporočljivo boriti, kako delujejo udarci, protiudarci, izmiki in bloki. Namesto tega si vržen v zapleteno notranjost in marsikaterega novinca lahko to odvrne. To je precej vidno v načinu z zgodbo, ki ti v roke da vedno nove karakterje in komaj se naučiš enega, že moraš braniti naval udarcev z drugim. Sploh v zadnjih bojih, ki so (dobesedno) hudičevo težki in jih je potrebno ponavljati večkrat. Kot pika na i pa je vedno znova potrebno videti tistih pet do deset sekund priprave, ko bojevnika izmenjujeta žaljivke.

Dodana je vsa glasba dosedanjih Tekken iger, kar je lepa vključitev, ki na zaslužen način proslavi serijo (jukebox mode je na voljo ekskluzivno za PS4). Denar, ki ga zaslužiš med bojevanjem, lahko uporabiš za nakup zgodnjih konceptov in video sekvenc vseh iger serije. Zadetek v polno za vse, ki bi radi doživeli malo nostalgije ali več izvedeli o celotni seriji in njeni zgodovini. Bandai Namco je mislil na vse in ravno to je ena izmed stvari, ki je naredila Tekken 7 tako uspešen.


 

Ark: Survival Evolved bo končno izšel iz zgodnjega dostopa

0

Po približno dveh letih in veliko napakah v sami igri, so se razvijalci odločili, da je ARK: Survival Evolved pripravljen za uraden izid, ki se bo zgodil 8. avgusta. Razvijalci iz Studia Wildcard so povedali, da so ta dva leta izdelovanja igre bila odlična dogodivščina, v kateri je milijone igralcev naredilo svojo vojsko, oporišča, orožja, ukrotilo dinozavre in še druge stvari. Zapisali so tudi, da jim je s pomočjo vseh teh igralcev uspelo narediti igro, katero bomo lahko uživali še mnogo let. Za konec so razvijalci stresli iz žepa in povedali, da delajo na sami zgodbi igre in igralnosti, kaj več o tem pa bomo izvedeli kmalu.

ARK: Survival Evolved ima ogromen, odprt svet, ki ga lahko raziščemo na več načinov. Gre za igro, kjer nam nikoli ne bo zmanjkalo avantur, sploh če jo bomo igrali s prijatelji. Trenutno jo lahko testiramo na PC, PlaStation 4 in Xbox One.

 

 

CROSSFIRE 2017 Global Invitational

Z več kot 8 milijoni igralcev širom celotnega sveta je CROSSFIRE eden najbolj popularnih e-šport naslovov. Tudi desetletje po izidu je njena scena še vedno močna – komaj tri mesece nazaj je statistično podjetje SUPERDATA CROSSFIRE uvrstilo na drugo mesto najbolj popularnih PC iger.

Začele so se prijave na Crossfire turnir, kjer se bodo najboljše ekipe Evrope, Kitajske, Brazilije, Vietnama in Filipinov pomerile med seboj v upanju osvojitve glavne nagrade v vrednosti 200 000 $. Lokalni turnir Smilegate-ove najbolj uspešne prvoosebne streljačine bo potekal v Shanghai, Kitajski v avgustu 2017.

Trenutni državni prvak Flipsid3 Tactics se je že uvrstil na turnir kot evropski predstavnik. Na turnir se lahko prijavijo tudi ostale evropske ekipe, in to lahko storijo preko www.eucrossfire.com. Sredi junija se bodo začele kvalifikacije, ki bodo vrh dosegle 24. junija. Zadnja še stoječa ekipa bo povabljena na CROSSFIRE 2017 Global Invitational, ki se bo začel 1. avgusta.

EU Kvalifikacije Datum in lokacija Prenos preko spleta
Preliminary I 16. junij – preko spleta
Preliminary II 19. junij – preko spleta
Final 24. junij – preko spleta https://www.twitch.tv/cf_europe
cel dan
Finale:
Qualifier CROSSFIRE PRO LEAGUE
25. junij – preko spleta https://www.twitch.tv/cf_europe

Kot dodaten bonus bo zmagovalna ekipa imela 25. junija priložnost igrati proti Flipsid3 Tactics, zmagovalec pa bo osvojil mesto v največji kitajski e-šport ligi – CROSSFIRE PRO LEAGUE (CFPL). 11. sezona CFPL bo eno največji mednarodnih e-šport tekmovanj na Kitajskem z ekipami celega sveta.

CROSSFIRE 2017 Global Invitational bodo organizirali Smilegate in Tencent. Na turnirju se bosta lahko obe evropski ekipi soočili s sotekmovalci vseh ostalih štirih regij (Kitajska, Brazilija, Filipini in Vietnam). V živo bodo igrali za nagradni sklad 200 000 $, ki si ga bodo razdelile prve štiri ekipe.

Global Invitational Datum in lokacija Prenos v živo
Skupinski del in polfinale 1.-3. avgust,
Taicang, Suzhou
https://www.twitch.tv/cf_europe
Finale 5. avgust,
Shanghai
https://www.twitch.tv/cf_europe

Za več informacij lahko obiščete http://www.crossfirestars.com

 


Par podatkov o CROSSFIRE

CROSSFIRE je zastonjska streljačina z nizkimi sistemskimi nastavitvami in veliko količino vsebine. Z več kot 8 milijoni igralcev je ena najbolj priljubljenih streljačin sveta. Odlikujejo jo hitri refleksi, priljubljena pa je tako pri e-športnikih kot tudi občasnih igralcih. V več državah drži status najbolj priljubljene spletne igre, Forbes jo je leta 2013 uvrstil tudi na vrh zastonjskih iger z največjim zaslužkom. Vsebuje obširen spekter orožij, igralnih načinov, dosežkov in zelo hiter potek igranja, kjer se igralec hitro zgubi v napeti strelski izkušnji.

Glavni podatki

Naslov CROSSFIRE
Žanr Zastonjska spletna streljačina Platforma Windows PC
Razvojna ekipa Smilegate Založnik Smilegate
Datum izida KR: May 3, 2007
NA: January 30, 2009
EU: August 31, 2011
USK: TBA PEGI: TBA
Jezik EN / DE Spletna stran http://crossfire.gamerage.com

ABZU – Gostujoči pregled igre

Tako kot njegov spiritualni predhodnik Journey, tudi ABZU igralca pošlje na nepredvidljivo pustolovščino barv in zvokov. A tokrat ne alpinistično navzgor, marveč potapljaško navzdol – proti dnu oceana. Z nepoznanim možicljem, odetim v neopren in plavutke, se znajdeš sredi morja in zatavhaš v podvodni spokoj. Tamkaj plavaš z radoživimi ribami in delfini, občuduješ poplesavanje svetlobnih snopov po peščenem dnu in s čelno svetilko raziskuješ potopljene jame. A kot uzreš že v uvodnem videu – globine skrivajo grožnjo. Igriva orkestralna glasba se prelevi v preteč spev godal. Pred sabo uzreš morsko pustinjo in ruševine preminule starodavne civilizacije – vabilo, da razjasniš njihovo (in morda še svojo) zgodbo.

Do dna Marijanskega jarka …

Mlada razvijalska grupa Giant Squid, ki šteje nekaj več kot 10 glav, je igro kovala 3 leta, četudi v tovrstnem žanru še zdaleč niso debitanti. Mnogi njeni člani, vključno s šefom Mattom Navo in skladateljem Austinom Wintoryjem, so bivši člani skupine thatgamecompany. Tiste, ki je leta 2006 proizvedla Flower, 5 let kasneje pa mojstrovino Journey. Slednja je za svojo orkestralno podlago prejela nominacijo za Grammyja, ki je sploh prva tovrstna nominacija iz igričarskega sveta. Upi po ponovni kvalitetni meditativni izkušnji so zatorej povsem upravičeni.

Upravljanje neoprenastega možiclja je spočetka nerodno, a se ga v uvodnih nivojih hitro navadiš. Pozornost nato nameniš podgladinskemu svetu, ki je raznovrsten in dinamičen. Ponekod raziskuješ z življenjem natrpane biotope in rešuješ enostavne uganke. Drugod te iznenada pobaše morski tok in z jatami rib urno dosegaš globine ali pa lastnonožno s plavutkami počasi premaguješ talasofobično prostranost oceana. Ko naletiš na mrtvo podmorsko pokrajino, zaplavaš v osrednje ležeč ugasli vrelec, ki te potunka v kozmični tempelj. Tu se morski plankton modro svetlika in okoli tebe lebdijo nautilusi. Potapljač nato iz sebe povleče amorfno modro energijo in jo daruje enemu od 4 spomenikov, ki obkrožajo tempelj. Prej mrtvi svet napolni jezerce modre energije (ja, pod vodo!), iz katerega naokoli ponovno vzbrstita morska flora in favna.

Linearna pripoved ideje črpa iz babilonske mitologije, v kateri je Abzu ime kozmičnega oceana rodovitnosti, iz katerega izhaja vso sladko vodovje Zemlje. Slično je izumrla civilizacija, okoli katere se vrti zgodba, podobna namakalnim ljudstvom starodavne Mezopotamije. Zakaj je potemtakem mogočna civilizacija, ki je dolga leta živela v blaginji z oceanom, nenadoma propadla? Kaj je rdeča svetloba v globinah, ki jo ugledaš v uvodnem videu? In kakšen pomen ima beli morski pes, ki je poleg Plavalca edini stalni lik igre? ABZUjevo štorijo sestavljaš sam – z raziskovanjem okolja, skozi interakcijo z morjem ter preko preučevanja stenskih slikarij in drugih okolnih indicev. Tako se počasi prikoplješ do končnega sporočila. Sam sem ga razumel kot okoljevarstvenega, a vsak si ga lahko razlaga po svoje. Več ne bom izdal, da igralcem ne prikrajšam izkušnje.

… na podvodni likovni in glasbeni krožek …

ABZU predstavi dve zanimivi mehaniki. Prva je sposobnost potapljaškega dolgina, da se oprime morskih živali in na njihovi grbi zaokroži po okolišu. Držeč se delfina celo gracilno skoči iz vode v zrak. Druga je meditacija, za katero je potrebno poiskati enega od kipov morskega psa, ki se nahajajo v vseh obširnejših nivojih. Na njih Potapljač prekrižanih nog prakticira čuječnost. Takrat kamera sledi okoliškim živalim, med katerimi lahko preklapljaš, si jih ogleduješ in prebereš njihovo poimenovanje.

Na Unrealovem pogonu ustvarjen svet je prepričljiv in živ. Na tleh ugledamo morske zvezde, školjke in dežnikaste mehkužce, ki se ob našem približanju hipoma skrijejo. Urno plavanje skozi njihove kolonije tako sproži val zapiranja vodnih marel, igralcu pa prijeten občutek frissonskega mravljinčenja. Proti gladini se kot zelena zavesa dviguje morska trava in okoli nje potrpežljivo plahutajo želve. Skupinice pisanih rib, ki se urno podijo naokoli, občasno prebije njih okretni plenilec – morski lev. Bolj v globinah nagonsko držiš distanco od gigantskih zelenih lignjev in rib iz nočnih mor, katerih oči se belo blešče, ko jih osvetliš s svojo čelno leščerbo.

A bolj od široke biodiverzitete za vzdušje skrbita brihtna uporaba barvnih palet in odlična instrumentalna podlaga. Slednja se dogajanju na ekranu venomer prilagaja. Ko žive barve vreščijo raznolikost, flavte in godala poudarjajo igrivost. Ko te odtenki roza in svetlo modre vabijo, da umiriš svoje sloke plavutke in opazuješ nežnost okoliša, harfa in zvončki pričarajo občutek lahnega valovanja. Ko temnejše nianse namigujejo neznanskost oceana, violine in ženski sopran spodbujajo ponižnost ob videnem veličastju. Psihološki učinek na igralca je resnično nadvse učinkovit! Ko se znajdeš obkrožen z rdečo, vodilo prevzamejo nižja godala in elektronski industrialni zvoki. Brž pogrešiš harpuno ali sposobnost podvodnega kungfuja. Veš namreč, da si v nemilosti. Dih zadržujoč nato upaš, da negotovo ozračje čimprej preseka prodorna oboa. Ta je osrednji instrument glavne teme oceana in naznanja varnost.

… na dah!

ABZU od ostalih sličnih umetniških pustolovščin bistveno ne izstopa, a zahvaljujoč dinamičnemu prepletanju zvoka in slike vseeno odlično funkcionira. Škoda, da avtorji sposobnosti oprijemanja niso bolje razvili, saj ne služi več kot brezciljnemu kroženju po trenutnemu območju. Takisto je nedodelana meditacija. Ob opazovanju nenavadnega morskega životinjskega carstva se ti koj poraja kopica vprašanj. Že res, da ABZU igralcu ponudi imena posameznih vrst, a redki bodo dovolj ukaželjni, da prekinejo igranje in v iskanju odgovorov za rokav pocukajo strička Googla. Namesto tega bi lahko igra nekaj osnovnih in zanimivih dejstev zapisala ob bok opazovane favne in tako igralca mimogrede dodatno podučila. Tak pristop bi sočasno poudaril tudi okoljevarstveno plat igre.

Tehničnih težav je malo. Ko dogajanje spremljaš iz večje razdalje, včasih ne opaziš Čofotačevega rumenega šlema in zato težko določiš, v katero smer je obrnjen. Meni z nastavitvami ne ponuja veliko možnosti in za boljše delovanje (predvsem na starejših mašinah) se splača znižati število prikazanih rib. Nastavitvam navkljub, ponekod ob (pre)veliki napihanosti morja sličice padejo pod gladkih 30 na sekundo.

A nič od naštetega ni zadosten razlog, da igre ne bi preizkusil vsak zanesenjak dotičnega žanra ali pa vsak, ki si želi nekaj urne katarzične izkušnje.

Zahvaljujemo se Valentinu, ki nam je posredoval pregled igre ABZU.

Test monitorja: Iiyama G-Master GB2488HSU-B2 144Hz

V test sem tokrat prejel prav poseben monitor. Govora je o iiyama G-Master GB2488HSU-B2. Po čem pa se monitorji, namenjeni igričarjem, sploh razlikujejo od “navadnih”? V glavnem naj bi bila najopaznejša razlika odzivni čas. Zaradi slednjega velika večina gaming monitorjev uporablja TN matriko z boljšim odzivnim časom, ima pa zato bolj sprane barve in slabše vidne kote od konkurenčne IPS. Načeloma ji v dobro štejemo tudi ceno, saj so TN monitorji cenejši od IPS monitorjev.

Čeprav so monitorji podjetja Iiyama prvenstveno orientirani na poslovni trg, imajo že nekaj časa tudi igričarsko selekcijo. Nedavno so to selekcijo posodobili in približali ciljnim kupcem. Tokrat so poskrbeli za mikavni izgled, a konec koncev bomo večino časa strmeli v zaslon in ne obline ohišja. Zato smo preizkusili enega izmed novincev, to je G-Master GB24488HSU.

Svojega lahko naročite na EIGRE.si – IIYAMA G-MASTER GB2488HSU-B2

Tehnične specifikacije

Diagonala: 24″ (61 cm)
Razmerje: 16:9
Zaslon: TN LED, mat površina
Nativna resolucija: Full HD 1920 x 1080
Svetlost: 350 cd/m²
Kontrast: 12 000 000:1 ACR
Odzivni čas: 1 ms
Vidni kot: Horizontalni – 170°, vertikalni – 160°; desni/levi – 85°, gor/dol – 80°
Prikazne barve: 16.7 milijona
Površina zaslona: 298.9×531.4 mm
Velikost pikslov: 0.277×0.277 mm
Horizontalna sinhronizacija: DVI/DP: 30–160 kHz
Vertikalna sinhronizacija: DVI/DP: 55–145 Hz


Nove modele boste zlahka prepoznali, saj imajo za razliko od predhodnikov, ki so se imenovali “ProLite”, sedaj naziv “G-Master”. Znotraj linije, namenjene gamerjem, se nahajajo trije cenovni razredi. Osnovni modeli se imenujejo “Black Hawk”, 144 Hz modeli “Red Eagle” in UltraHD (4K) “Gold Phoenix”. Igričarski oddelek iiyama monitorjev slovi po cenovno razumljivih, vendar kvalitetnih monitorjih z nizkim odzivnim časom in nizko latenco (imput lag and response times). Zato so primerni tudi za igričarje, ki si želijo gaming monitor, imajo pa preplitko denarnico za premijske produkte.

Kako pa se je odrezal na našem testu? Upraviči ceno in ponuja več od konkurence?

Kot sem že omenil, smo na test prejeli iiyama G-Master Red Eagle GB2488HSU-B2, kratko ime, ni kaj. Gre za naslednika GB2488HSU-B1, ki je na police prišel v letu 2014. Tokrat so poskrbeli, da se monitorji nahajajo v na oko privlačni embalaži, ki pritegne. Tako vam bodo hitreje padli v oči tudi v fizičnih trgovinah. Tokrat se z embalažo kaj dosti ne bom ukvarjal. Lahko rečem le, da je monitor kvalitetno zapakiran, kar izdatno zniža možnost poškodb med transportom, torej da nam pošta v roke izroči poškodovan monitor. Sama oblika ni preveč vpadljiva in pogled pritegne zgolj odprtina na stojalu, ki pripomore k nekoliko modernejši obliki (in je uporabna tudi za speljevanje kablovja). Všeč mi je, da so se pri iiyama odločili za velik podstavek, ki naredi monitor resnično stabilen tudi na neravnih površinah.

Vendar to ni edina razlika napram B1 modelu. Spremenila se je tudi cena, ki je za 40 € višja od predhodnika GB2488. Še vedno je prisotna možnost nastavitve višine, kar osebno izjemno cenim in je skorajda nuja, prav tako je mogoče zaslon obrniti za 90 stopinj in ga rotirati v levo in desno. Ohišje okoli zaslona je še vedno enako B1 modelu.

Tudi pri funkcijah niso skoparili. Ko je monitor enkrat nastavljen na določeno lego, ne drsi navzdol in obstane na mestu, čeprav ga drugače po višini lahko nastavimo z minimalno močjo. Uporaben in skorajda nujen dodatek za vse, ki želijo imeti monitor nastavljen na pravilno višino, brez da bi morali pod njim naložiti kup knjig. K še večji prilagodljivosti prispeva možnost zasuka levo in desno ali rotacija za 90 stopinj. Vsi omenjeni dodatki so sila koristni, vendar lahko podobne stvari najdemo tudi pri konkurenci.

Na desni strani okvira se nahajajo gumbi za dotik. Vseh skupaj jih je pet in moram poudariti, da so bližnjice pametno postavljene. Imam pa tudi večjo pripombo, v temi je skoraj nemogoče zadeti pravega, saj se jih ne da otipati, kot je praksa pri standardnih gumbih. Izpostavil bi še, da se je občasno dogodilo, da touch ob dotiku ni prijel in da sem opazil manjši zamik med pritiskom in vidno reakcijo.

Veliko je tudi prednastavljenih profilov, katerih uporabnost, z izjemo Text in Strategy Game, bo moral presoditi vsak pri sebi. Osebno mi je kar nekaj profilov bilo presvetlih in so kar rezali v oči. Kalibracija TN monitorjev po pravilu ni tako uporabna, saj slika izgleda nekoliko drugače iz vsakega zornega kota.

V bistvu se ni spremenilo veliko stvari. Priklopi tudi tokrat ostajajo enaki. Tako je na voljo Display Port, 2 HDMI priključka in dual-link DVI. Ob tem najdemo zraven še 2 audio 3.5 mm vtiča. Do manjše razlike je prišlo pri dveh usb priklopih, saj na B2 najdemo USB 3.0 za razliko 2.0 v B1. Zraven monitorja prejmemo priložene Display Port, Dual-link DVI, napajalni, AB ter obojestranski 3.5 mm avdio kabel, HDMI pa je odsoten.

Vendar ne gre za popolnoma identični izdelek, saj B2 nudi podporo za FreeSync, kar bo razveselilo vse lastnike AMD grafičnih kartic. Na tem mestu bi omenil, da FreeSync ne podpira katerakoli grafična kartica. Po navedbah AMD, bo potrebno imeti vsaj HD 7000, HD 8000, R7 in R9 serije, natančneje za uporabo tehnologij za predvajanje posnetkov in varčevalnih funkcij.

Dinamično osveževanje slike med igranjem (najpomembnejša funkcija FreeSync) iger podpirajo zgolj r7 260, 260x, r9 285, r9 290, 290 x 295 x 2 in novejše grafične kartice. Nekoliko me je presenetilo, da Freesync deluje samo do 120 Hz, višjo hitrost osveževanja (med 120 Hz in 144 Hz) lahko izberemo samo, če FreeSync izklopimo.

Rezultati barvnega testa so bili zelo dobri, prišlo je le do minimalnih odstopanj. Barve so za TN panel dobre.

V Gray-testu so rezultati manj impresivni. Razvidno je, da je gama nizka po vsej liniji. Slednje vodi do izgube detajlov v svetlih delih zaslona. Opazna je tudi podreprodukcija rdeče barve, kar vodi do občutka modrozelenega odtenka.

Zahvalili bi se spletni strani https://uk.hardware.info/, ki so nam z veseljem posredovali lastne rezultate barvnega testa, saj sami ustreznih pripomočkov še nimamo.

Poraba energije med monitorji, se je v zadnjih letih znatno zmanjšala. Manjši kot je zaslon, manj energije porabi. Ker so TNT monitorji vedno osvetljeni, je razlika v porabi med črno in belo barvo majhna. Za razliko od IPS in VA matrike, ki največ energije porabi pri prikazovanju bele barve. Povprečna poraba sicer znaša 35 W.

Spodaj si lahko ogledate še skrajne vidne kote, ki med normalno uporabo niso vidni.

Od spodaj.
Od zgoraj.
Normalen kot.

V monitor sta vgrajena tudi 2 x 3 W zvočnika, v najboljšem primeru povprečne kvalitete. Uporabna sta zgolj za občasno uporabo, ko na ušesih nimate slušalk. Kaj botruje k temu? Toni so nenatančni in slabo definirani, za moj okus preveč nečisti. Visoki toni so nenatančni, srednji so za odtenek bolje definirani. Bas je skoraj neobstoječ.

Svojega lahko naročite na EIGRE.si – IIYAMA G-MASTER GB2488HSU-B2

E3 2017: Ubisoft

Ta teden je na E3 konferenci res pestro. Včeraj je ob 22.00 po Evropskem času začel svojo konferenco Ubisoft in poleg nekaj znanih predstavitev smo dobili vpogled tudi v nekaj novih in naravnost čudovitih. Predstavili so vse od že vnaprej znanih iger, kot so Far Cry 5 in Assassins Creed Origins, pa do Beyond Good & Evil 2. Prav tako so poskušali z novo piratsko igro Skull and Bones in seveda, kot je danes moderno, igro za virtualno resničnost.

Mario + Rabbids Kingdom Battle

Kot prvo igro so nam za pokušino pokazali novega Super Mariota v deželi zajčkov, imenovanega Mario + Rabbids Kingdom Battle. Igra naj bi izšla 29. avgusta letošnjega leta izključno za konzolo Nintendo Switch. Zgodba govori o zajčkih, ki so teleportirani v kraljestvo “Gobice” (Mushroom Kingdom). Dobri zajčki sodelujejo z Mariotom in poskušajo prinesti kraljestvu mir.

Assassin v deželi peska

Kot naslednjo igro smo videli Assassin’s Creed Origins. Tokrat smo odšli s časom nazaj, in sicer precej nazaj, vse do mogočnega Egipta. Mislim, da so tokrat ubrali podobno taktiko kot pri igri Far Cry, saj uničujemo sovražnikova oporišča, spuščamo divje živali iz kletk in pregledujemo okolico ter označujemo sovražnike s pomočjo ptice ujede. Izid je napovedan 27. oktobrs 2017. Za več informacij o igri pa priporočam, da si pogledate napovednik.

The Crew 2

V tej novi igri za adrenalinske odvisnike dirkamo po Ameriških tleh s skoraj čisto vsako športno vrsto vozila, kar jih poznamo. Vse od vodnih pregonov, izogibanja stavbam in letenja med oblaki, do prašnih poti, ki se vijejo za nami po puščavi in cestnih dirk po velemestu ter raznih dirkalnih progah. Vidimo lahko vozila, kot so športni avti, formule, motorji, krosi, buggiji, terenska vozila, čolni, letala in še bi se našlo. Izid igre je predviden v prvih mesecih leta 2018.

South Park: The Fractured But Whole

Ja tudi igro South Park bomo imeli možnost pogledati in Ubisoft je pokazal nov napovednik, kjer se norčujejo iz slabih X-Men filmov in še mnogo več. Za Windows, Xbox One in PlayStation 4 izide 17. oktobra 2017.

Naslednik igre Assassin’s Creed Black Flag?

Seveda ni še ena Assassin’s Creed igra, je pa nekaj popolnoma novega – Skull and Bones. Je taktična večigralska igra, v kateri lahko plujemo po sedmih morjih. Vsak igralec kontrolira svojo ladjo in se spopada v 5 proti 5 spopadih. Na to igro bomo čakali vse do jeseni 2018.

Najbolj smo bili presenečeni ob predstavitvi težko pričakovane igre vse od leta 2003, Beyond Good & Evil 2. Igra se dogaja pred rojstvom Jade, protagonistke iz prvega dela. Znanega izida za igro ni, več o igri pa si le oglejte sami, saj bi jo z besedami opisoval predolgo.

Far Cry 5

Še ena pričakovana igra je Far Cry 5. Napovednik smo že videli, vendar nam je Ubisoft ponudil še enega, polnega jeze in zlobe, ki jo moramo spraviti iz Montane. Vidimo lahko vse zaveznike, vključno s psom, ki nam v igri lahko prinese tudi orožje. Nekaj malega smo za okus dobili tudi Co-Op igranja. Upam, da bo igra bolj zabavna kot Far Cry: Primal, a po videnem sodeč mislim, da bo vredna igranja že na dan izida, 27. februarja 2018.

Dodatek za Steep

Igra Steep bo dobila nov dodatek na temo Olimpijskih iger. Na voljo bo ob koncu letošnjega leta, in sicer 5. decembra.

Igra bo vsebovala igrače vesoljskih plovil, ki bi jih s pomočjo kontrolerja popeljali v svet iger in zabave. Vsi deli teh igrač so zamenljivi in kontroler bi zaznal, katere dele uporabljamo. Tako v igro na zanimiv način dobimo vesoljsko plovilo, ki nam najbolje odgovarja. Vsa zabava bo na voljo komaj jeseni 2018.

Elijah Wood v igri Transference

Zelo malo je znanega o tej novi igri, vemo pa, da jo bomo igrali v navidezni resničnosti. Igro je razvila ekipa Spectrevision, ki je v lasti igralca Elijah Wood. V naše misli prihaja spomladi 2018 za vse večje VR proizvajalce. Napovednik lahko pove veliko več kot jaz.

Ubisoft na E3 predstavil igro Beyond Good and Evil 2

0

Gre za igro, ki je ob Assassin’s Creed Origin požela največ zanimanja in z valom navdušenja zaključila Ubisoftovo konferenco.

Šlo bo za igro, ki se bo razlikovala od prvenca, čeprav gre za nadaljevanje. Temeljila naj bi na spletnem večigralstvu. Osebno bi raje videl prvenstveno enoigralsko igro z možnostjo igranja zgodbe s soigralci.

Pri Ubisoftu niso izdali sistemov, na katerih bo igra izšla.

Zgoraj si lahko ogledate napovednik, ki je navdušil igralce tekom E3.

Še nekaj pojasnil s strani kreativnega direktorja Michaela Ancela.

E3 2017: Bethesda

0

Na letošnji konferenci E3 so 11. 6. 2017 kot zadnji imeli predstavitev predstavniki Bethesde in le-ta ni razočarala. Pozno ponoči, ali po našem času zgodaj zjutraj, so razvijalci pričeli dogodek v svojem BethesdaLandu. Od vsega, kar so imeli povedati, mi je najbolj v ušesa sedlo in v oči padlo nadaljevanje iger Dishonored in Wolfenstein.

Fallout 4 in DOOM v namišljeni resničnosti

Ja, se že dogaja in verjamem, da bo naravnost čudovito. Fallout 4 bo v celoti v VR in kar je najpomembnejše, prihaja že to jesen. V igri Doom pa bo postalo vse skupaj še bolj vroče, kot je bilo sedaj.

Creation Club

Tale klub zgleda kot plačevanje nečesa, kar imamo zastonj – modov. Za vsak mod oziroma dodatek bo potrebno odšteti določeno ceno kreditov, za katere lahko kar stavimo, da ne bodo zastonj. Podpora bo za Fallout 4 in The Elder Scrolls: Skyrim.

Skyrim za Switch

Pri Bethesdi so se odločili, da bodo podprli novo platformo v svetu konzol – Nintendov Switch, in tako bo možno preigrati The Elder Scrolls: Skyrim tudi na tej platformi. Mislim, da je to super poteza, saj nam igračarjem ena najbolj igranih iger na novi konzoli prinaša mnogo več možnosti pri izbiri.

Nova avantura v Dishonored

15. septembra letošnjega leta bo izšla igra z naslovom Dishonored: Death of the Outsider. Igra bo samostoječa avantura, kar pomeni, da ne bo potrebovala prejšnjega dela za igranje. Glavna zvezda večera bo tokrat mehanska Billie Lurk s starim mentorjem, imenovanim Doud, ki ga poznamo že iz prvega dela te franšize. Dogajanje bo postavljeno v čas po Dishonored 2. V tem dejanju se Lurk in Doud združita in poskušata Outsiderja spraviti s tega sveta.

The Evil Within 2

Nadaljevanje igre The Evil Within bo na voljo 13. oktobra po imenu The Evil Within 2. Sebastian Castellanos išče svojo hčerko.

Wolfenstein II: The New Colossus

Te igre se veselim najbolj od vseh. Kot kaže, je BJ Blazkowicz preživel The New Order, vključno s kar precej zasedbe iz prvega dela. Dogajanje je v letu 1961 v okupirani Ameriki. Tukaj je bila Bethesda zelo radodarna, saj prikazuje kar velik del igre v napovedniku. Igra bo izšla 27. oktobra letos.

Novi Xbox One X 4K in 60 FPS

5

Microsoft je svojo E3 konferenco začel zelo burno in že takoj na začetku predstavil novo, izboljšano konzolo Xbox One X. Ves čas predstavitve konzole kot tudi skozi vso konferenco smo poslušali 4K, 4K, 4K, ampak ali bomo končno le dočakali pravi 4K na konzolah? Za to bomo morali počakati do 7. novembra 2017, ko bo konzolo mogoče kupiti in preizkusiti. 4K me ni posebno navdušil, toda omenjenih 60 FPS (sličic na sekundo) na konzolah, pa je pritegnilo mojo pozornost.

Specifikacije, ki naj bi trojni X konzoli prinesle pravi 4K in 60 FPS:

  • 40 % več moči od trenutne Xbox One konzole
  • Scorpion pogon s 6 Teraflops pri 326 GB/s
  • 8 GB Flast pomnilnika (RAM),
  • 1 TB trdega diska
  • 12 GB DDR5 (326 GB/s) grafični pomnilnik
  • 8-jedrni AMD CPU procesor, ki bo tiktakal pri 2.3 GHz
  • Video: 4K, 2160p (60 FPS), HR10 podpora, HDMI 2.0b, AMD FreeSync
  • Audio: PCM (2.1, 5.1, 7.1)
  • Wifi, Bluetooth, IR
  • Priključki: 2 x HDMI, 3 x USB, IR out, S/PDIF, internet, napajanje
  • “Napredno” in zelo tiha kombinacija vodnega in zračne hlajenja
  • Najmanjša Xbox konzola do sedaj
  • 499 $ v črni ali beli izvedbi

Če bo konzola prinesla 60 FPS in 4K, bo to velik napredek, a na konferenci nisem imel občutka, da je konzola poganjala igre na 60 FPS … Velikokrat je prišlo do zatikanja, ki je lahko posledica slabo optimiziranih iger ali pa konzole. Lansko leto je Playstation uničil Xbox konzolo – se bo lanska zgodba ponovila?

Bioware nam je pokazal dražilnik za najnovejšo igro Anthem

0

Letošnji dogodek E3 2017 je otvoril založnik Electronic Arts in končno so nam pokazal tudi nekaj, kar ni Battlefront, Dragon age in Mass Effect. Nova igra, imenovana Anthem, naj bi bila znanstvenofantastična pustolovščina. V dražilniku ne bomo našli kaj veliko informacij o sami igralnosti igre in grafični podobi, ampak zgolj odlično narejen posnetek. Seveda, prav kmalu so nam obljubili pravi igralni posnetek, in sicer že na današnji Microsoftovi konferenci. Poleg naštetega vemo, da nova lepotica ne bo RPG, velik vpliv na dogajanje bodo imele odločitve, ki jih bomo naredili v igri, pričakujemo lahko od malih do velikanskih pošasti, prav tako pa so povedali, da bo igra vsebovala tudi večigralski način.

Anthem lahko pričakujemo jeseni 2018. Platforme še niso znane, ampak verjetno bodo PC, Xbox One in PlayStation 4.

Tukaj si oglejte kratek dražilnik, ki vas bo zagotovo osupnil!

Pregled – Guns of Icarus Alliance

Razvojna ekipa: Muse Games (ZDA)
Založnik: Muse Games
Spletna stran:
http://gunsoficarus.com/
Steam: http://store.steampowered.com/app/608800/
Napovednik:
 https://www.youtube.com/watch?v=utgPtBHDAUA
Operacijski sistemi:
Windows 7+
Datum izida: 31. 3. 2017 (EA)
Cena: 19.99 €

Zvrst: Akcijska avantura/simulacija

Malemu Alonzu, ki je le trenutek prej dober meter stran glasno preklinjal vse sovražnike ter v isti sapi tudi njihove mame, dobro namerjen topovski strel dobesedno odnese glavo. “Heh, vedno sem pravil, da je brezglav,” ironično pripomniš. A kaj, ko se ob neslani šali nihče ne zasmeje. Od originalne štiričlanske posadke namreč kisik presnavljata zgolj še vidva s kapetanom, pa še to se bo najverjetneje spremenilo dokaj kmalu. Avgusta je vrglo s krova ob udarcu z eno največjih piratskih galej, kar si jih kadarkoli zagledal, Alonzo, no, on pa ravnokar neprostovoljno napravlja rdečo lepljivo mlakužo na dnu barke. Pogledaš na krov, kjer kapetan s skrajnimi napori na vse pretege skuša obrniti Ribona, ki še komaj škripa in se nevarno guga pod napori spopada. Zazre se vate: “Očitno sva tle le še midva, fant moj. Daj pojdi za mitraljez, da jim še zadnjič pokaževa hudiča.” Pogumne besede, vredne kapetana. In čeprav bi se dosti raje preprosto zvil v klobčič in počakal na neizbežno smrt, pod nenadnim prebliskom adrenalina v žilah hitro skočiš na noge. Zaradi večletnih izkušenj kot ladijski inženir letečo barko poznaš do potankosti in kljub gostemu, belemu dimu brez večjih težav najdeš pot do ene redkih strojnic, ki jih plamen še ni obliznil. Po zaslugi vsega tega vražjega belega dima s solzami v očeh škileče pogledaš v daljavo, kjer še zmerom poteka napet zračni boj premnogih letečih konstrukcij, od katerega se je Ribon le dobre pol ure nazaj odcepil, a ne brez nedobrodošle pozornosti, ki vaju sedaj za petami nevarno obstreljuje, da Ribon ob vsakem udarcu nevarno zadrhti kot kmečka nevesta. A sedaj ni časa za filozofiranje o neizbežnem. Kapetanu je očitno uspel njegov zadnji manever, saj vaju je uspešno obrnil nazaj v smer sedaj hitro približujočih se zračnih balonov. Zbereš še zadnje moči, lahkotno pobožaš strojnico z desno roko in medtem glede na situacijo presenetljivo mirno vstaviš začetek nabojnega pasa v zvestega prijatelja. Mimo tebe že prižvižgajo prvi izstrelki sovražnih harpun, zato hitro izrečeš še zadnje molitve in pomeriš na najbližjo tarčo, ob tem pa na tiho izrečeš par kletvic, na katere bi bil Alonzo preklemano ponosen.

Leti, leti, leti … ladja

Kaj dobiš, če zmešaš steampunk tehnologijo, prvoosebne streljačine, zračno bojevanje in skupinski duh, združen z voljo po preživetju? Razvijalci Muse Games imajo definitiven odgovor na to vprašanje. So namreč odgovorni za igro Guns of Icarus Alliance, nadaljevanje epske igre Guns of Icarus Online, ki je kljub dobrim ocenam naletela na precejšno težavo – igralska baza je bila precej mala, čeprav je bilo igro na čase možno nabaviti za manj kot sendvič in kavo. Kaj so torej stuhtali za Alliance? Med drugim co-op način igranja ter nove pripomočke, ladje in lokacijo. Seveda bi lahko rekli, da je Alliance preprosto rečeno le DLC in imeli bi čisto prav, saj je bil tako tudi oglaševan. Razlika je le, da ob nakupu dobite tudi originalno igro, v primeru, da pa si jo že lastite, dobite namesto tega 10 % popust.

Alliance vas kot originalni Guns of Icarus postavi za enega izmed štirih članov posadke zračne ladje. Kar iz igre naredi simulacijo je, da morate zraven sovražnikov na očeh imeti tudi stanje lastne ladje. Tako se znajdete v vlogi ene izmed treh tako imenovanih “klas”, vsaka s svojimi cilji in sposobnostmi. Kapetan pilotira ladjo in izdaja ukaze, strelec uničuje sovražnike in inženir skrbi za vzdrževanje raznih delov. Tako je za uspešnost potrebno sodelovati, kar je tudi najbolj zanimiv aspekt. Seveda je lažje koordinirati s prijatelji kot z neznanci, zato je poudarek tudi na tem, čeprav sem med igranjem z naključnimi igralci opazil veliko večjo uporabo vgrajenega zvočnega klepeta, kar je seveda razumljivo. Celotna ekipna povezanost deluje bolje kot pri večini iger tega tipa in ravno to je ena najboljših stvari na igri.

Alliance je postavljen v svet, ki je trenutno v vojni. Izbrati morate eno izmed štirih frakcij oziroma alians, iz tega tudi ime. Ko to storite, lahko ali pomagate pri branjenju lastnega teritorija ali pri osvajanju novega. Vse je del živega sveta. S tem mislim, da je ob koncu vsake sezone izbran zmagovalec, ki se zapiše v anale. Gre tudi za eno večjih novosti, ki bi naj pripomogla k držanju igralske baze, kar je bil tudi problem originalne igre.

A vse ostalo je enostavno preveč ponavljajoče se, da bi me dolgoročno pritegnilo. V ladijskih bitkah sem pogrešal vkrcavanje na druge ladje ter bojevanje na blizu, kar bi definitivno dodalo k izkušnji. Tudi poškodbeni model je vizualno in mehansko preveč enostaven, saj so edine stvari, ki se lahko poškodujejo, različni pomembni deli ladje. Kje je letenje iveri, lomljenje jambora in zabijanje v druge ladje, kjer bi prišlo do večjih vidnih poškodb? Za leto 2017 bi to že res pričakoval, ampak ne smemo pozabiti, da gre navsezadnje tehnično le za DLC in stvari, ki sem jih omenil, bi zahtevale večje spremembe v kodi. Tako se je potrebno zadovoljiti s tem, kar smo dobili, in to niti ni tako slabo. PvE način mi je vsekakor bolj všeč od standardnega bojevanja proti igralcem in tudi globalni zemljevid je zanimiva adicija, ki pritegne k igranju.

Madden 18 bo imel zgodbo v stilu lanske FIFA

0

Kot bivši igralec ameriškega nogometa sem najbolj nestrpno pričakoval napovednik za Madden 18, serijo, ki je nobeno leto ne preskočim. Nekoliko me je ponovno razočaralo, da igra ne bo izšla na PC. Slednjega praktično več niti ne pričakujem, saj smo lahko lastniki namiznih računalnikov zadnji del na tej platformi preigravali davnega leta 2007.

Kar zame predstavlja velik korak naprej za serijo, bo prisotnost načina Journey (potovanje), katerega enačica je bila prisotna že v lanski FIFA. Način se bo imenoval Madden Long Shot.

EA Play: Star Wars Battlefront 2 izgleda fantastično

0

EA-jeva največja igra v tem letu bo zagotovo Star Wars Battlefront II, zato ni nič presenetljivega, da so ji na svojem dogodku EA Play 2017 namenili kar dobre pol ure.

V tem času so nam s pomočjo izbranih youtuberjev prenos igranja igre v živo. S tem so nam omogočili vsaj majhen vpogled v igro. Kar me je navdušilo, so ob čudoviti grafiki tudi apokaliptični spopadi, polni kaosa. Prvič bodo prisotna tudi leteča plovila, kar daje občutek, da želijo igro približati svoji najuspešnejši franšizi Battlefield.

DICE je uradno potrdil, da bodo vsi DLC-ji in dodatne vsebine za kupce igre brezplačni. Slednje me je nekoliko presenetilo, čeprav so se za podoben korak odločili že lansko leto s Titanfall 2.

Na uradnem EA kanalu so objavili tudi uredni vpoglednik, ki prikazuje potek igre.

Test ohišja: NZXT Noctis 450

Čeprav NZXT Noctis 450 ni fantom, so estetske podobnosti s Phantom 410 očitne. Ime je malo zgrešeno, saj je noctis v latinščini noč, čeprav je ohišje poleg črne na voljo tudi v beli barvi. Črn primerek na pogled spominja na vse, od dirkalnih avtomobilov, futurističnih artefaktov do Darth Vaderja. A kakorkoli se nagibate v fantazijskem oziroma realnem svetu, vsekakor boste našli lastno primerjavo za to ohišje.


Tehnične specifikacije

  • Dimenzije (mm): 220 x 544 x 567 (W x D x H)
  • Material: jeklo, plastika
  • Barva: črna ali bela
  • Teža: 9.6 kg
  • Sprednji I/O: Zagonsko stikalo, 2 x USB 3.0, 2 x USB 2.0, avdio in/out
  • Mesta za diske: 6 x 3.5″/2.5″, 2 x 2.5″
  • Podpora za ventilatorje: 2 x 140 mm ali 3 x 120 mm spredaj (vključeni ventilatorji 3 x 120 mm), 1 x 140 mm/120 mm zadaj (vključen ventilator 140 mm), 2 x 140 mm ali 3 x 120 mm zgoraj
  • Prostor za CPU hladilnik: 180 mm
  • Maksimalna dolžina grafične kartice: 294 mm (406 mm brez HDD kletke)
  • Odstranljivi filtri za prah

Zunanjost

Prvi stvari, ki izstopata, sta zgornja in sprednja stranica z zavitimi, zaobljenimi sekcijami, prekinjenimi z mrežo za prezračevanje. Zgornji del gostuje tudi I/O ploščo, kjer boste našli dvoje USB 3.0 ter dvoje USB 2.0 vrat ter avdio in/out priklopa. Zraven njih se nahaja še gumb za zagon z agresivno rdečo LED obrobo. Na sredini zgornjega dela je na desni strani mreža, za katero se stranica rahlo izboči, kar ji da športen, moderen izgled. Prav tako se manjša mreža nahaja tudi na nasprotni strani za in pod izbočenim delom. Še ena stvar, ki bi jo omenil, je, da se pod ploščama po celotnem delu nahaja še ozka odprtina, ki ne služi le izgledu, ampak pripomore tudi k boljšemu prezračevanju. Sprednja stranica izgleda podobno, pravzaprav identično, s to izjemo, da sta omrežena dela zrcalno obrnjena.

Na zadnjem delu boste našli nameščen 140 mm ventilator, čeprav ga je po želji mogočeo zamenjati tudi s katerim koli 120 mm ventilatorjem. Noctis 450 se lahko pohvali s sedmimi mesti za ventilatorje, kar je več kot hlajenje za SLI/Crossfire več požrešnih grafičnih kartic. Pod zadnjim ventilatorjem sta tudi dve z gumo prekriti odprtini za vodno hlajenje.

Levo stranico polovično prekriva pleksi steklo, na mestu pa jo držita dva vijaka, ki sta narejena tako, da imata nekaj prostora, zaradi česar ju ni treba vzeti iz stranice, ko to odstranimo. Pametna stvar za vse, ki jih radi izgubljamo. Desna stranica je po standardu v celoti iz plastike.

Zgornji in prednji pokrov je možno enostavno odstraniti s potegom za spodnji rob, kar nam omogoči pogled tudi na filter za prah, ki poteka ob celotni prednji stranici. Kot zanimivost bi omenil, da filter na zgornjem delu držita dva magneta, medtem ko je na spodnjem delu zataknjen za zob. Prekriva tri vgrajene 120 mm ventilatorje, ki jih je po želji možno zamenjati z dvema 140 mm soimenjakoma. Še en filter za prah se nahaja tudi na spodnji strani, odstranite pa ga lahko z zadnje strani. Stvar, ki mi je bila zelo všeč, je, da za razliko od večine ohišij, ki sem jih uporabljal, I/O plošča ostane na mestu tudi ob odstranitvi zgornje stranice, zaradi česar je le-to lažje odložiti, brez da bi morali paziti na kablovje, ki povezuje I/O ploščo z ohišjem.

Notranjost

Pod desno stranico med drugim najdemo tudi veliko kablovja, ki smo ga raje pustili na miru. Na prednjem delu so mesta za pet 3.5″ oziroma 2.5″ diskov, vsako kletko pa je mogoče tudi odstraniti, kar bo tudi potrebno, če želite spredaj namestiti radiator za vodno hlajenje.

Napajalnik se namesti spodaj, iz sprednjega zornega kota pa sploh ni viden, namesto tega čez celoten spodnji del poteka pokrov, na katerem je oranžni napis NZXT. Za napajalnik je namenjenega precej prostora, zaradi česar kablovja ne bo problem skriti, težav pa ne bi smeli imeti niti ob večjih napajalnikih.

Noctis 450 podpira ATX, mATX in ITX matične plošče, še ena dobra stvar pa je, da mesto za CPU-hladilnik na zadnji strani ni prekrito, zato matične plošče ob menjavi hladilnika ni potrebno odstraniti. Na desni strani je, po zaslugi treh odprtin z gumo ter veliko mesta, kablovje možno enostavno urediti, tudi mesta med zadnjo stranico je dovolj. Zaradi veliko prostora je ohišje primerno tudi za velike grafične kartice do dolžine 294 mm s kletkami za diske, če pa te odstranimo, pa pridobimo še dodatnih 112 mm.

Še ena stvar, ki mi je bila všeč, je, da ima ohišje na sredini za matično ploščo čip-ploščo, kjer lahko priklopite do osem ventilatorjev, ki so nato preko enega kabla povezani na matično ploščo. Še ena mala čip-plošča se nahaja na zgornjem delu, služi pa za priključitev osvetljave.

Zraven ohišja dobite v last tudi škatlo z dodatki, ki bi si jih lahko zaželel vsak lastnik novega ohišja. V njej zraven dodatnih vijakov najdemo tudi vezice, nalepko ter navodila.

 

Osvetljava

Ker gre seveda za dokaj drago ohišje, ob nakupu pričakujete tudi par nestandardnih funkcij. Osvetljava je pomembna za lepši izgled in veseli me, da so se tu pri NZTX potrudili.

Prva lučka ne služi lepšemu izgledu, temveč ima praktično funkcijo. Kolikokrat ste v temi želeli priključiti nov kabel oziroma kaj izključiti? Noctis 450 ima na zadnjem delu nad priključki matične plošče močno belo LED lučko, ki jo je mogoče prižgati preko gumba poleg nje.

Sedaj pa preidimo na vizualno plat. Na spodnjem delu čez celoten del poteka osvetljava, ki na površino oddaja rdečo svetlobo, k temu pa sovpada tudi prej omenjen NZTX napis na napajalniku, osvetljen v rahlem odtenku rdeče.

 

Sestava

Procesor: Intel i7 4790
Hladilnik za procesor: NZXT Kraken X42
Matična plošča: MSI H81I ITX
Ram: 2 x 8 GB DDR3
Grafična kartica: R9 270x + AMD 7950 + GTX 1070 ITX
Disk: Samsung 512GB SSD + WD Blue 1 TB HDD
Napajalnik: LEPA G700M
Dodatna ventilatorja: NZXT Hue+ AER RGB 120

Test

Kako se je ohišje odrezalo na testu? Moram reči, da zvočna izolacija trpi zaradi njegove odprtosti. V sistemu samem sem imel, če zraven štejem še ventilator na radiatorju, 6 ventilatorjev, ki so poskrbeli za dober pretok zraka. Omenil bi, da priloženi ventilatorji niso ravno najtišji na trgu. Nekaj težav sem imel z nadzorom ventilatorjev preko NZXT krmilnika ventilatorjev, ki je preko 4 pinskega priključka, bil priključen v mojo ITX ploščo. Popolnoma možno je, da je bila težava v plošči, ki pri dodatnih funkcijah ne izstopa.

Temperatura procesorja je med večurnim Prime95 dosegla 45 stopinj, kar je za i7 4790 odličen rezultat. K slednjemu je ogromno pripomoglo odlično hlajenje NZXT Kraken X42. Žal na voljo nisem imel Intel K procesorja in ustrezne plošče, kar je pripeljalo do tega, da temperatur pod navitjem nisem mogel preizkusiti. Žal imam na testu samo eno ohišje in testov ne morem ponoviti na konkurenčnih ohišjih. Celostno gledano je ohišje sposobno učinkovito odvajati toploto, kar ne preseneča, glede na njegovo zračnost.

 

Middle-Earth: Shadow of War v novem dražilniku

0

Middle-Earth: Shadow of War je naslednik dobro sprejete igre Middle-Earth: Shadow of Mordor. Kot prvenec tudi nadaljevanje razvijajo pri Monolith. Čeprav je bil izid nedavno premaknjen iz avgusta na oktober, pri založniku WB nimajo namena, da se navdušenje okoli igre umiri.

Tako smo na ogled dobili nov dražilnik, v katerem predstavijo nekatere zaveznike, nasprotnike in drobce zgodbe same. Opaziti je mogoče, da protagonista prvega dela, Talion in Celebrimbor, uporabljata moč prstana za izgradnjo vojske Ork, ki se bo borila na njuni strani, v vojni proti temnemu lordu Sauronu.

Le upamo lahko, da bodo razvijalci uspeli nadgraditi igralno izkušnjo iz prvenca in za igralce tokrat pripravili nekoliko bolj mikavno zgodbo.

Prihaja nova igra Magic: The Gathering

0

Tokrat so nas razvijalci Cryptic Studios presenetili z novim MMORPG, imenovanim Magic: The Gathering, ki je pod okriljem založnika Perfect World Entertainment. Očitno je, da je igra v dobrih rokah, saj so razvijalci naredili že kar nekaj odličnih naslovov, kot so Star Trek Online, Dungeons & Dragons: Neverwinter in Champions Online. Po navedbah izvršnega direktorja pri Cryptic studios bo nov fantazijski MMORPG imel odlično grafično podobo in igralnost, izdelan pa bo za osebne računalnike ter konzole. Večjih informacij o sami igri žal še ni, prav tako ni posnetkov slik, napovednikov ali igralnih posnetkov. Mogoče nam bodo kaj več odkrili na letošnjem največjem igričarskem dogodku E3 2017, ki bo potekal med 10. 6. in 15. 6., glavnina dogajanja pa bo od 13. 6. do 15. 6.

Nova Minecraft različica prinaša obilo novosti

0

Različica 1.12 ali world of color update, kot so jo poimenovali razvijalci, je uradno med nami. Prenesete si jo lahko prek uradnega zaganjalnika, s klikom na puščico zraven gumba igraj, izberete profil Zadnja različica. Če imate ta profil že označen, kliknite samo gumb igraj, in tako se vam bo nova različica samodejno prenesla ter naložila.

Posodobitev 1.12, kot že lahko sklepamo po imenu, prinaša ogromno sprememb v barvah, ki se nahajajo v igri. A te niso edina sprememba oz. dodatek k igri. Posodobitev prinaša tudi veliko novosti za ustvarjalce map ter prav tako veliko popravkov, ki si jih je Minecraft skupnost že dlje časa prizadevala popraviti. Pa pojdimo kar na novosti, ki so bile dodane oz. spremenjene v igri.

Nova barvna paleta

Velika želja igralcev je bila, da bi razvijalci izboljšali barve v igri, kar je Mojang poslušal, in tako smo dobili izrazitejše barve. Nove barve so dobili: volne, prapori, preproge, ovce, svetilniki, steklo, terakota ter shulker skrinje. Vijoličasta shulker skrinja ni dobila spremembe barve, ker bi tako pošast shulker bila preveč opazna v svetu konec (The End). Seveda pa je mogoče, da bomo, ko bo sistem ID-jev popravljen (verjetno 1.13), dobili tako navadno kot tudi svetlejšo izrazitejšo barvo le-teh. Ob popravku ID-jev se zna zgoditi, da bomo dobili še več novih kock in barv, ki bodo še bolj popestrile igro.

Kratek posnetek, ki prikazuje vse barve; klik!

Spremenjene barve
Spremenjene barve

Cement in beton

Zelo dobrodošla novost za vsakega ljubitelja gradnje sta dve novi vrsti kock, to sta cement ter beton. Cement je podoben pesku, tudi obnašanje ima podobno. Dobimo ga tako, da združimo pesek in gramoz, za piko na i pa ga lahko ustvarimo v šestnajstih različnih barvah (preveri recept). Sam cement, kot že omenjeno, ima podobno obnašanje kot pesek. Kocka ima gravitacijo, in če jo postavimo v zrak, pade navzdol. Za razliko od peska pa se v stiku z vodo spremeni v beton. Slednji je v barvi cementa in nima tako hrapave teksture kot terakota. Ko cement spremenimo v beton, ga lahko brez problema kopljemo s krampom.

Beton in cement sta vsekakor prinesla obilo svežine k igri in razni ustvarjalci map že hrepenijo, da pokažejo svoje mojstrovine veličastni publiki.

Kratek posnetek, ki prikazuje spremembo cementa v beton; klik!

Cement in beton
Cement in beton

Glazirana terakota

Novost pri posodobitvi 1.12 je tudi nova kocka, imenovana glazirana terakota. Le-ta je popolnoma drugačna od ostalih kock, saj je njena tekstura porisana. A to v taki luči, da ob združitvi mnogih takih kock dobimo različne zabavne vzorce. Dobimo ga tako, da navadno terakota kocko spečemo. Na voljo pa je lahko v šestnajstih različnih barvah oz. v šestnajstih različnih vzorcih. Tudi glazirana terakota ima še eno zanimivo lastnost. Strani te kocke se ne morejo prilepiti zraven kocke sluzi ali lepljivega blata, zato je redstone ne more poriniti skupaj. Vsekakor bodo to uporabili redstone mojstri v svojih mapah.

Kratek posnetek, ki prikazuje prvih 8 barv oz. vzorcev; klik!

Kratek posnetek, ki prikazuje drugih 8 barv oz. vzorcev; klik!

Glazirana terakota
Glazirana terakota

Papige

Minecraft skupnost si je dolgo želela dve živali, to so bile želve in ptice. Čeprav želv še nismo dobili, nam je Mojang ponudil ptice, papige. Papige najdemo v džungli v sinjemodri, modri, rdeči, zeleni in sivi barvi. So neškodljive živali, ki jih lahko tudi udomačimo. Da nam to uspe, moramo v roki držati semena žit, lubenic, buč ali pese ter z desnim klikom na miški klikati nanje, dokler se nam ne prikažejo srčki. Kot udomačen volk ali mačka nam bodo tudi papige sledile na našem potovanju. Ukažemo jim lahko, da sedejo in se od tam ne premaknejo, dokler ukaza ne spremenimo. Za razliko od mačk ter volkov pa si lahko papigo posadimo na ramo.

Te pisane ptice imajo kar nekaj zanimivih lastnosti; ena izmed njimi je ta, da bodo ob srečanju drugih živali oz. pošasti začele oponašati njihov zvok. Če bomo zraven njih poslušali gramofon, pa bodo papige uživale ob glasbi ter zraven plesale. Papige bodo sledile drugim živalim in pošastim, četudi ne bodo udomačene.

Preden pa vam pade na pamet, da bi to nedolžno žival ubili, pa vas opozarjam, da je vse, kar ob smrti spustijo, le navadno pero. Prav tako pa jih ne hranite s piškoti, saj vsebujejo čokolado, ki jih bo močno zastrupila in ubila.

Kratek posnetek, ki prikazuje posnemanje zvokov; klik!

Papige v Minecraftu
Papige v Minecraft-u

Ostale novosti ter popravki

  • Dodana knjiga receptov, ki se dopolnjuje, ko najdemo novo snov oz. stvar.
  • Dosežki, preimenovani v napredki, ustvarjalcem map omogočajo veliko novosti. Ob napredovanju na naslednjo drevo, lahko pod napredki dobimo nagrade. Meni napredkov odpremo s tipko L ali pod ESC kliknemo na Napredki.
  • Postelje lahko sedaj izdelamo v šestnajstih različnih barvah, prav tako imajo 3D model.
  • Pečena glina je preimenovana v terakota.
  • Spodnja in stranska (ravna) stran stopnic imata sedaj lastnosti navadne stabilne kocke.
  • S pomočjo postavljene kocke lahko sedaj določamo velikost slik, klikni za primer.
  • Glasbene kocke so dobile nove zvoke:
    • kostna kocka – ksilofon,
    • volna – kitara,
    • glina – flavta,
    • strnjen led – zvončki,
    • zlata kocka – zvonovi.
  • Novi zvočni efekti:
    • veslanje,
    • ribarjenje,
    • met enderjeve oke,
    • zlom enderjeve oke,
    • postavljanje enderjeve oke v portal za konec,
    • aktiviranje portala za konec.
  • Kratek vodič za nove igralce, ki se pokaže le prvič ob vstopu v prvi svet.
  • Pripovedovalec oz. bralec, ki prebere stvari, ki jih napišeš oz. se napišejo v klepet. Njegove nastavitve lahko najdemo pod nastavitvami klepeta.
  • Hitri meni v ustvarjalnem načinu. Shranimo si lahko trenutno orodno vrstico s tipko C + številko od 1 do 9 ter potem naložimo druge shranjene orodne vrstice s tipko X + številko od 1 do 9. V nastavitvah (Možnosti – Kontrolne tipke …) si lahko te tipki spremenimo.
  • Ukazne kocke so dobile posodobitev (za izdelovalce map).
  • Dodane funkcije, ki se zaženejo, ko igralec v igri nekaj stori (za izdelovalce map).
  • Model igralca se več ne obrača, ko tečeš nazaj.
  • Terakota ima na mapah temnejšo barvo.
  • Ko prižgeš kocko magme, ta več ne bo ugasnila.
  • Lijaki ter delilniki bodo sedaj lahko ponovno polnili in praznili stojala za napoje. Samodejni sistemi za izdelavo napojev bodo ponovno mogoči.
  • Sedaj lahko spiš, če je v bližini pasivni zombi prašič. Prej si dobil sporočilo “Spanje je onemogočeno zaradi bližine pošasti”.
  • Udomačeni volkovi ne bodo ubili udomačenih mačk, če jih po pomoti udarite.

Iskrene zahvale Youtube uporabniku Muriako, ki je zbral vse informacije in jih odlično prikazal v svojem posnetku. In če raje gledate, kot berete, vam priporočam ogled spodnjega videa.

Bili smo gostje na Radiu Študent

Naš zadnji dogodek, ko smo organizirali Hearthstone turnirgostili Phaxija in Mikyxa, še vedno odmeva! Včeraj sta bila Matej “frixi” Fridrih in Jure “Forky” Anzeljc gosta na Radiu Študent, kjer sta lepo predstavila e-šport v svetu in njegovo kratko zgodovino v Sloveniji.

V nocojšnjem Pritiskavcu Gold se bomo soočili z nepojmljivim dejstvom, da po tem svetu hodijo ljudje, ki dobivajo mesečno plačo za to, da cele dneve igrajo videoigre. Kot vedno bomo na kratko pobrskali po zgodovini popularizacije tovrstnega športanja, preleteli najpopularnejše igre za profesionalno udejstvovanje in poizvedeli, katere so dobre in slabe plati igranja iger za denar. Izkušnje iz prve roke bosta z nami delila posebna gosta – Matej “Frixi” Fridrih, vodja slovenske Hearthstone lige in organizator turnirjev, ter Jure “Forky” Anzeljc, strokovnjak na področju e-športov in organizator turnirjev. @ Radio študent

Celotni pogovor lahko poslušate spodaj (58 minut). Kmalu bomo podali več informacij o našem naslednjem dogodku, ki se bo odvijal v BTC ARENI (Ljubljana).