Nov Assassin’s Creed bo imel ogromen odprt svet in veliko podobnosti z današnjimi t. i. “open world” igrami. Razvijalci so nam prelep svet pokazali s popolnoma novim igralnim posnetkom, ki ga najdete spodaj. Igra naj bi bila osvežitev v seriji, osredotočila naj bi se na zgodbo in napredovanje igralca. Igralci naj bi imeli ogromno aktivnosti in različnih nalog po celem svetu, kar je danes postala že vsakdanjost večine podobnih iger. Ali bo uspelo Ubisoftu z novim Assassin’s Creedom, kot je to uspelo razvijalcem mogočnega Witcherja? To bomo videli prav kmalu, ko bo igra izšla 27. oktobra za PC, PS4 in novi Xbox One X z možnostjo 4K ločljivosti. Prednaročite jo lahko na uradni spletni strani in si pridobite še dodatno nalogo.
Adijo Half Life 3, lepo te je bilo (ne)poznati
Danes se je širom interneta zaslišal otožen krik vseh zvestih Half-Life privržencev, saj je njihovega potrpežljivega čakanja najverjetneje konec.
Namreč pred nekaj urami je nekdaj vodilni pisec vsem ljube franšize objavil prispevek, kjer je razodeto, kako naj bi se zgodba v Half-Life univerzumu končala.
Half-Life 2 je izšla davnega leta 2004 in od takrat je razvijalec Valve izdal še dve epizodi igre – zadnja je izšla leta 2007. Tako igralci že desetletje čakajo na težko pričakovani zaključek, a se je o njemu le šušljalo. Marc je v intervjuju na spletni strani Reddit objasnil, da je delal samo na Half-Life: Episode 3, o polnopravnem nadaljevanju pa ni vedel nič.
Očitno je ravno sedaj Marcu potekla pogodba o molčečnosti (NDA) in ker je pravi dec ter mu za razliko od Valva dejansko ne visi dol za vse navdušence nad igro, je javnosti le dostavil nekakšen okvirni zaključek zgodbe, tako da lahko oboževalci končno ležejo k počitku.
Zaključek Half-Life štorije si lahko preberete na njegovi strani, a naj vas ne zmedejo spremenjena imena karakterjev, saj se je pisec tako izognil legalnim težavam z Valvom. Nekdo je že zamenjal imena s pravimi, tako da se za bolj udobno branje priporoča tale izvedenka.
Pregled – Porno Studio Tycoon (PC)
Razvojna ekipa: Zitrix Megalomedia
Založnik: Zitrix Megalomedia
Spletna stran: http://porno-studio-tycoon.com
Steam stran: http://store.steampowered.com/app/535490/Porno_Studio_Tycoon/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=NqRukYbGg48
Platforme: PC
Datum izida: 5. 5. 2017
Cena: 19,99 € (Steam)
Ste si od nekdaj želeli biti del najbolj vroče veje zabavne industrije? Želite biti obkroženi z lepimi sodelavkami (in/ali sodelavci) in se z njimi na delu pošteno prepotiti? Ste vestni in trdni delavci, z naborom posebnih veščin in zajetnih atributov?
No ja, žal vam ne moram ponuditi dejanskega delovnega mesta v studiu, kjer se snemajo vsebine za portale, ki se začnejo na P, Y in X. Lahko pa v opravičilo vsaj delim izkušnje pri vodenju takšnega virtualnega podjetja, ki sem jih pridobila z nekaj urnim igranjem naslova Porno Studio Tycoon.
Toda najprej obvestilo: vsi, ki pričakujete vizualno in zvokovno eksplicitno igro, boste žal razočarani. Vse seks scene, penetrativne ali ne, so cenzurirane na precej risankast način, prav tako so zvoki porno igralk in igralcev pretirani in karikirani. Če torej pričakujete žgečkljivo igro, ki vam bo pognala kri v, khem, glavo, potem posezite po čem drugem, saj zadovoljitve v tej igri ne boste deležni.
Če igra torej ni ravno dober prikaz porno studia, pa mora biti zato zagotovo boljši tycoon, mar ne? Hja, žal tudi v tem aspektu igra precej šepa. Da pa vas ne zamorim z vsem slabim, še preden se moj pregled sploh začne, si raje poglejmo osnovne mehanike.
Kot je značilno za vse tycoon igre, poskušamo tudi v Porno Studio Tycoonu priti iz precej skromnih začetkov do multimilijonskega imperija – v tem primeru pač porno imperija. Na začetku igre si izberemo ime studia in svoje lastno ime, saj se kot nikoli viden pojavimo tudi sami. Temu dodamo še nekaj začetnih sposobnosti in že smo pahnjeni v svet produkcije vročih filmov.
Vredno je omeniti, da ima igra sicer tutorial – celo dva – vendar ta ne obrazložita postopka igranja na način, ki bi bil meni osebno razumljiv. Ne vem, ali leži težava v jezikovni pregradi (razvijalci so namreč Rusi in igra je sicer prevedena v berljivo, a na trenutke precej zmedeno angleščino) ali so navodila tudi v originalnem jeziku napisana tako konfuzno. V vsakem primeru si z uvodnima scenarijema nisem znala ravno veliko pomagati.
Svet je porazdeljen na 11 različnih trgov: ameriški, kanadski, nemški, japonski itd. Vsak izmed njih ima svoj nabor lastnosti igralcev in scen, ki so jim ljubi in katerih primanjkuje. Obenem obstajajo tudi globalne preference, ki so seveda univerzalne, a se hitro menjujejo. Poglavitna strategija je, da ustvarimo ob pravem času filme, ki zadovoljujejo potrebe specifičnega trga, kjer je konkurenca majhna. Z upoštevanjem tega si lahko zagotovimo karseda velik dobiček na taistem trgu.
Da pa lahko začnemo porno film tržiti, ga moramo seveda najprej ustvariti. Prvi korak je izbor igralk in/ali igralcev. Ti se med seboj razlikujejo po kvaliteti, ceni, fizičnih atributih, osebnih preferencah in specializacijah. Zadnji trije aspekti so tisti, ki vplivajo na kvaliteto in priljubljenost končnega filma med specifično publiko.
Po izboru igralcev preidemo na najem lokacije, nato pa takoj tudi kar na priprave na snemanje. Te obsegajo izbor režiserja, snemalca, dodatnih amaterskih igralcev, žanra in specifične lokacije snemanja scene (npr. na postelji, v tušu ipd.) Ko smo vse to določili, lahko končno preidemo na snemanje.
Prva (neobvezna) faza obsega preverjanje nastavitev na napravah, kar lahko zagotovi precej višjo končno kvaliteto izdelka. Nato pa lahko pričnemo z dejansko akcijo.
Film je lahko sestavljen iz treh delov: predigre, glavnega akta in zaključka. Od teh treh je obvezen zgolj zaključek, vsekakor pa uporaba kombinacije vseh treh privede do superiornega končnega izdelka.
V vsakem delu lahko tudi izbiramo med različnimi pozicijami ter kdo »daje« in kdo »sprejema«. Vsaka nova pozicija doprinese h končni kvaliteti filma, obenem pa tudi utruja naše igralce. Ko so ti povsem izžeti, se posname končno sceno in snemanje zaključi.
Film nato predamo post-produkciji, kjer lahko spet z drsniki uravnavamo določene vrednosti. Po nekaj pretečenem času pa tako dobimo porno film, kateremu lahko v zadnjem koraku, preden se ga pošlje v prodajo, dizajniramo še ovitek. Nato ga spustimo v divje vode mednarodnih trgov porno vsebin, z upanjem na čim večji dobiček.
Igra na prvi pogled sicer deluje kot dejansko zanimiv tycoon v do sedaj še ne videnem svetu. Žal pa še tako dobra ideja izgubi svoj čar v kombinaciji s podpovprečno izvedbo. Z zmedenim uporabniškim vmesnikom, zbrkljano angleščino in slabim feedback sistemom, ter pomanjkanjem nekih misij oziroma zgodbe kot takšne, igra hitro izgubi svoj začetni čar in se prelevi v konfuzen tycoon, ki ne ponuja intrige, da bi me zadržala pri igranju.
Rainbow Six Siege bomo lahko čez konec tedna igrali zastonj
Pri razvijalcu iger Ubisoft Montreal so oznanili, da bo njihovo priljubljeno akcijsko taktično prvoosebno streljačino, Tom Clancy’s Rainbow Six Siege, moč igrati povsem zastonj od 24. avgusta pa vse do 27. avgusta. Znanih pa naj bi bilo tudi nekaj več podrobnosti o prihajajoči razširitvi, imenovani Blood Orchid.
Promocija bo tako na voljo preko platforme Steam kot tudi preko platforme Uplay. Ubisoft pa je še dejal, da bo napredek igranja, ki ga bo igralec dosegel v igri preko brezplačne promocije, shranjen, zato bo igranje možno nadaljevati od točke, kjer smo zaključili tudi po izteku brezplačnega promocijskega obdobja, v kolikor bo igralec igro kupil.
Poleg omenjene promocije pa so pri razvijalcu nedavno objavili tudi dodatne podrobnosti o prihajajoči razširitvi za igro Blood Orchid, ki bo vsebovala novo igralno mapo, poimenovano Theme Park, kjer se bodo igralci lahko spopadli v zapuščenem zabaviščnem parku. Poleg omenjenega pa bodo v Rainbow Six Siege na voljo trije novi specialci, vsak s svojo edinstveno sposobnostjo in orožjem. Medtem, ko bo nova mapa ob izidu na voljo vsem igralcem, bodo novih specialcev deležni le igralci z Year 2 Pass naročnino, ostali pa jih bodo lahko kasneje kupili z denarjem, ki je na voljo v igri.
Razširitev Blood Orchid je predvidena za 5. september letos.
Spodaj si lahko ogledate še napovednik za razširitev Blood Orchid.
Prihaja Age of Empires 4
Nov Age of empires je v izdelavi, je potrdil Microsoft. Izdelujejo ga razvijalci iger Company of Heroes in Dawn of War, imenovani Relic Entertainment. Zaenkrat ni veliko informacij o novi strateški igri, ki ima odlične predhodnike. Dobili smo samo napovednik, ki je bolj dražilnik kot kaj drugega. Tudi uradna spletna stran ne ponuja veliko stvari, lahko pa se registrirate in prvi boste dobili novosti o sami igri. Poleg tega je Microsoft naznanil t. i. “Definitive edition” za Age of Empires 2 in Age of Empires 3, kar je seveda razveselilo ogromno pripadonikov te zelo popularne strateške igre.
Age of Empires 4 in ostale predelave naj bi vse izšle samo za osebne računalnike, ki poganjajo operacijski sistem Windows 10. Za pravi igralni posnetek bo žal treba še nekaj časa počakati.
World Of Warcraft: Konec trenutne razširitve in teorije o naslednji
Konec Legiona
No, najprej se želim dotakniti konca razširitve Legion. Razne spletne strani so objavile podatke o pogovorih med različnimi ljudmi znotraj igre. Tako so tudi odkrili najverjetnejši konec razširitve, istočasno pa tudi konec raida. Ampak potrjene podatke, ali je to res konec, bomo najverjetneje izvedeli na Gamescom-u ta teden. Sedaj, kaj so objavili? Med zadnjo bitko v raidu se bomo borili z dušo planeta Argus, poznano pod imenom Argus of the Unmaker, in med tem bojem se bo nekje prikazal Sargeras. Ko premagamo Argusa, se začne pogovor, kjer se Titani (duše planetov, kateri pridobijo svoje telo), Magni Bronzebeard, Velen in Illidan pogovarjajo o tem, kaj narediti s Sargerasom, kjer Illidan reče, da mora Azeroth preživeti za vsako ceno.
Zatem se teleportiramo ven, kjer se High Exarch Turalyon in Velen pogovarjata in kjer Turalyon zastavi vprašanje: “Kaj se je zgodilo?” Odgovor je pa kar zanimiv. Illidan je postal paznik Temačnega Titana. Njegova žrtev je končala Legijo in končno je konec njegove goreče križarske vojne. (Ang.: Illidan serves as the Dark Titan’s jailer. His sacrifice has ended the Legion. At long last, the Burning Crusade… is over.). Zakaj smo mnenja, da je to konec Razširitve Legion? Enostavno – uničili bomo našega glavnega nasprotnika in tako se bo treba začeti pripraviti na novega zlobneža in s tem začeti novo razširitev.
Nova razširitev
No, in kaj je ta nova razširitev? To ve samo Blizzard, ampak na spletnih straneh, ki se ukvarjajo z odkrivanjem različnih stvari v igri (po možnosti takih, ki še niso bile izdane), so našli set oklepa z imenom Kul Tiras, kar je morski otok na Azerothu, s katerega izhaja Jaina Proudmoore, za katero je bilo veliko ljudi prepričanih, da je del Legiona, sedaj pa so prepričani, da je del še hujših nasprotnikov. Na oklepu je bilo narisano nekaj, kar je izgledalo kot lovke, kar je zaščitni znak Starih bogov, kateri so del sil Voida in katerim poveljujejo Voidlordi. Zato ljudje verjamejo, da bomo v naslednji razširitvi na otoku Kul Tiras in otokih v njegovi bližini, borili pa se bomo proti silam Voida in Staremu bogu N’Zothu. Kaj več pa o tem še ne vemo, čeprav bom rekel, da je sedaj, ko je Legion premagan, logično, da se bomo usmerili proti še hujšim nasprotnikom, obenem pa se bomo spopadli s starimi bogovi. Zato je bilo tudi brez teh pobeglih podatkov jasno, da se bo v naslednji razširitvi zgodilo nekaj podobnega.
Nov napovednik za igro Assassins Creed Origins
Ubisoft je izdal popolnoma nov video, težko pričakovanje igre Assassins Creed Origins, ki prikazuje boj in razlago direktorja projekta Ashrafa Ismaila. Od izida nas ločita še slaba dva meseca, saj igra izide 27. 10. 2017.
Tokratna epizoda nas bo popeljala v antični Egipt, obdobje faraonov in največjih misterijev v zgodovini. Vas zanimajo skrivnosti za veličastnimi piramidami, o pozabljenih mitih in skrivnostnih faraonih?
Razvijalci obljubljajo, da bo igra naravnost odlična in je v razvoju že več kot 4 leta. Zaupali so jo ekipi, ki je ustvarila že AC IV Black Flag, eden izmed najboljših v seriji.
Ponujen bo edinstven bojni sistem, kjer naj bi sredi bitk spontano preklapljali med unikatnimi strelnimi in rezalnimi orožji, s katerimi bomo lahko pokončali celo več sovražnikov hkrati.
Zanimivo obdobje, razvijalci z dobrim renomejem in neučakana članica portala, ki že mesece sanjari o igri, so le nekateri izmed razlogov, ki so tudi v meni prebudili željo po simbiozi z mogočnim redom, čeprav sem predhodnike igral le bežno.
Pregled: Everspace
Razvojna ekipa: ROCKFISH Games (Nemčija)
Založnik: ROCKFISH Games
Spletna stran: https://everspace-game.com/
Steam: http://store.steampowered.com/app/396750/EVERSPACE/
Operacijski sistemi: Windows 7+, Mac OS
Datum izida: 26. 5. 2017
Cena: 27.99 €
Zvrst: Vesoljska streljačina
Zgodnji dostop, kot se šika
Ko sem pred kakšnim letom prvič igral Everspace, je bil še zgodaj v razvoju in po resnici povedano bi lahko v tem stanju šel v katerokoli smer. To velja tudi za glavni problem nedokončanih iger, saj nikoli ne veš, kakšen bo končen izdelek in ali se bodo razvijalci držali svojih obljub. A za Everspace lahko mirne volje povem, da so bile skrbi odveč. Tekom svojega pohoda po zgodnjem dostopu je postajal vedno bolj dodelan, a kljub temu je še par tednov pred polnim izidom nujno potreboval par pričakovanih zasnov, katere je k sreči kupcev tudi pravočasno dobil.
Ne gre za tipično vesoljsko igro, v kateri lahko dober igralec preživi zelo dolgo ali celo v nedogled. Pričakovano je namreč, da boš prej ali slej umrl in tega ne moreš odlagati v nedogled. Pravzaprav je smrt tudi edini način napredovanja zgodbe – na začetku nimaš pojma, kaj za Boga delaš v vesolju, kaj se dogaja okoli tebe in kdo sploh si. A sčasoma s pomočjo računalniškega pomagača spoznaš vse to in še več. Seveda te igra nikoli prav ne vzpodbuja k umiranju, a kaj, ko si le težko pomagaš, ko nate strelja pet piratov, dva zlobna vesoljca in trije vesoljski policaji, ki si jih pomotoma obrisnil z izstrelkom. Pa sploh ne nakladam. Opisal sem dejansko situacijo, ki se je pripetila med raziskovanjem vesolja.
Medzvezdno potovanje
Takoj je opazen navdih FTL in prva podobnost se pojavi že pri zemljevidu. V obeh igrah deluje na podoben način, saj po vstopu v “medzvezdno hitrost” dobiš (po razvejani poti, polni sovražnikov, uničenih ladij in z malo sreče tudi resursov) na izbiro, katerega izmed teritorijev želiš obiskati. A pri Everspace lahko v večini primerov črvino odpreš kadarkoli. Torej je potrebno odtehtati, kaj vse se splača raziskati, katere sovražnike se je vredno lotiti in kdaj te bodo dohitele sovražne ladje, ki te nestrpno zasledujejo. Seveda mislim, da ni potrebno omeniti, da so vsi sektorji naključno generirani, tako da bo vsak poizkus drugačen. Sicer bodo naključne naloge in sovražniki podobni, bo pa večina preostalega različna.
Zbiranje plena in nadgradnja ladje sta bistvena dela celotnega pohoda. Sprva se znajdeš s kripo – takoj ostane brez energije, ščiti so za drek, orožja niti to … A s težko prigaranimi vesoljskimi cekini sčasoma kripo začneš nadgrajevati, da postaja vredna naziva ladja. To je tudi tisto, kar sem prej omenil o smrti. Krediti, ki jih nabereš, ostanejo s teboj in jih lahko investiraš v boljši motor, nov senzor, več energije in še obilico drugih stvari, ki bi si jih vsak pilot lahko zaželel za daljše preživetje.
Zraven nadgradenj med vsakim pilotiranjem naletiš na nove dele ladje, resurse, orožja, gorivo in seveda denar. Lahko jih najdeš v škatlah, raztresenih okoli razbitin, ali pa slednje ustvariš kar sam. Seveda iz sovražnih ladij, da ne bi kdo lastne ladje razbil na prvem meteorju, na katerega naleti. V bistvu so te stvari vitalne k daljšemu preživetju, saj slabo oskrbljen verjetno ne boš mogel potovati preveč dolgo, sploh, če ostaneš brez goriva ali robotkov, ki služijo popravljanju ladje ter posameznih sistemov. Seveda lahko, če si že v tem oknu, obiščeš tudi nadgradnje, izdelavo ter modifikacije novih orožij, ščitov in ostalih koristnih pripomočkov, ki jih boš še kako potreboval, če želiš priti dlje kot prejšnjič.
V tretje gre rado
Včasih se zaradi naključne narave znajdeš v nezavidljivem položaju. Seveda lahko vedno tudi brez goriva poizkusiš prečkati pot v naslednji sektor, a kaj, ko obstaja velika možnost, da bo ladja ob tem enostavno eksplodirala. Zato je v teh primerih bolje zamižati na eno oko in se zateči k piratski obrti. Sploh pa … Ta križarka izgleda zelo bogato, sploh ti veliki rezervoarji na spodnji strani. Seveda to ni tako enostavno, kot se sliši. Seveda so te nevtralne ladje branjene in če se ene lotiš, si boš nase spravil bes celotne vesoljske policije, ki ti ne bo več pasivno pomagala, ampak te bo od takrat naprej napadala. V glavnem, hitro lahko gre vse zelo narobe in takrat lahko le skomigneš z rameni ter začneš od začetka. A kljub obilici smrti me to ni odvrnilo od igranja. Več izkušenj z igro kot imaš, boljše so tvoje možnosti za preživetje, saj lahko iz izkušenj najbolje preceniš, kaj se splača in kaj ne.
Še ena stvar, ki upraviči ure in ure romanja po galaksiji, je prečudovit pogled in atmosfera. Tako komaj čakaš, da vidiš, kaj bo prinesel naslednji teritorij, saj vsi izstopajo in kar žarijo od vizualne perfekcije, saj gre za eno izmed vesoljskih iger z najboljšo grafiko, kar sem jih imel priložnost igrati. Okolja so barvita, v daljavi lahko vidiš planete in zvezde, naokoli se bliska od anomalij in vse izgleda ravno tako, kot bi naj izgledalo vesolje v idealni vesoljski dogodivščini. Opazovanje vsega tega je nadvse prečudovito, dokler se seveda ne pojavi vesoljski pirat, kar oznani, da je spet čas za akcijo.
Še ena stvar, ki Everspace loči od večine iger podobnega stila, je nadzor. Včasih je bilo večino takšnih iger najbolje nadzorovanih s pomočjo joysticka ali kontrolerja, a tu se vse vrti okoli miške in tipkovnice, kar ti igra že takoj pove. Prav tako je na voljo prvooseben in tretjeoseben pogled in čeprav prvi nudi dosti večjo vživetje, sem večino časa sam uporabljal drugega, saj je nudil boljši pregled nad dogajanjem. A kakorkoli sem igral, so mi šli na živce indikatorji sovražnikov in točk zanimanja, ki so označeni z majhnim trikotnikom, ki se še kako hitro razgubi v barvitem vesolju. To je tudi ena mojih največjih kritik glede igre, saj sem nemalokrat moral povsem ustaviti za par sekund, saj sem med hitrejšim premikanjem izgubil trikotnik.
Zaključek
NEST 2017 by NiceHash – razpored
Do dogodka NEST 2017 by Nicehash.com nas loči samo še nekaj dni in za vas smo pripravili nekaj ključnih napotkov! Vrata za obiskovalce in tekmovalce se odprejo v soboto, 26. 8. 2017 ob 10:00, CS:GO tekmovalce lepo naprošamo, da ne zamujate! Okvirni razpored najdete spodaj!
V soboto bo sočasno z dogodkom v BTC ARENI potekal ob 11:00 v Koloseju (100 m od BTC ARENE) potekal tudi Blockchain meetup (klikni me za več info)!
V baru na lokaciji dogodka lahko tekmovalci kupite pijačo in hrano po akcijskih cenah!
Vse CASUAL igralce lepo prosimo, če lahko pridejo nekaj minut pred 10:00, da lahko nemoteno poslikamo vaše mašince za nagradno igro PC MASTER RACE.
Prosimo, da vedno pazite na vaše stvari in jih ne pozabljate na igralnih postajah, celotna dvorana je pod video nadzorom in vso namerno poškodovano opremo ste po zakonu dolžni plačati! Vse tekmovalce prosimo tudi, da upoštevate pravila adminov. Naj med tekmami velja rivalstvo, po tekmi pa športno obnašanje in stisk roke nasprotnikom neglede na dosežen rezultat!
Vse ekipe in tekmovalci boste na email (2–3 dni pred dogodkom) dodatno prejeli navodila o poteku tekmovanj!
Spodaj najdete razpored, ki je okvirne narave, vse ekipe morate biti celoten čas razpoložljive na dogodku! Za vsa dodatna vprašanja smo vam z veseljem na voljo!
26. 8. 2017 – sobota |
10:00 – odprto za obiskovalce, free 2 play postaje, VR, gaming shop, mining, streamerji … |
10:30 – CS:GO pričetek turnirja, pričetek prenosa v živo |
11:00 – CS:GO R1/1 BO1 – Locastic vs. me yom araka & Ripple Esports vs. SADBOYS |
12:00 – CS:GO R1/2 BO1 – Psihoaktiv vs. Team Enigma & Sinister5 vs. KlikTech |
13:00 – CS:GO Losers Round 1 |
15:00 – Round 2 |
17:00 – Losers Round 2 |
19:00 – Semifinals & Losers Round 3 |
21:00 – igralne postaje se ugasnejo |
do 24:00 – ogled živega prenosa tekem in druženje |
24:00 – konec prvega dneva, notri ostanejo samo CASUAL igralci |
27. 8. 2017 – nedelja |
9:00 – League of Legends pričetek turnirja |
9:00 – FIFA 17 pričetek turnirja |
9:00 – Hearthstone pričetek turnirja |
10:00 – odprto za obiskovalce, free 2 play postaje, VR, gaming shop, mining, streamerji … |
10:00 – CS:GO Losers Round 4, pričetek prenosa v živo |
10:00 – League of Legends KroMAX vs. Electric BO1 |
10:45 – Leauge of Legends High Quality Gaming vs. Losing is Improving BO1 |
11:30 – Zajčje tačke vs. Fall Star Crusaders BO1 |
12:30 – Yaes vs. Will not fit BO1 |
13:00 – CS:GO FINALS |
13:15 – League of Legends Losers Round 1 BO1 |
14:45 – League of Legends Round 2 BO1 |
15:00 – kratek odmor za FIFA17 in Hearthstone igralce (15 minut) |
16:00 – League of Legends Losers Round 2 BO1 |
17:00 – League of Legends Semifinals & Losers Round 3 BO3 |
19:00 – Finale FIFA 17 in Hearthstone |
19:00 – League of Legends Losers Round 4 BO3 |
21:00 – League of Legends FINALS |
21:00 – igralne postaje se ugasnejo |
do 24:00 – ogled živega prenosa tekem in druženje |
24:00 – zaključek dogodka |
Electronic Arts oznanil novo Star Wars igro za mobilne naprave
Pred dnevi so pri razvijalcu Electronic Arts (EA) oznanili, da imajo v izdelavi novo Star Wars igro, ki bo na voljo za mobilne naprave, in sicer Star Wars: Rise to Power.
Pri EA so trenutno še zelo skopi z informacijami, saj je Star Wars: Rise to Power še v zgodnji fazi izdelave. Zapisali pa so, da bo omenjena igra strategija, postavljena v Star Wars galaksijo. Trenutno naj bi potekalo pred-alfa testiranje na Android napravah uporabnikov, ki so se prijavili za omenjeno testiranje preko uradne spletne strani razvijalca.
To bo sicer že druga igra iz serije Star Wars izpod rok razvijalca EA, ki bo na voljo za mobilne naprave, saj so konec leta 2015 izdali Star Wars: Galaxy of Heroes, ki je na voljo tako za iOS, kot tudi za Android naprave. Prav tako pa je razvijalec zelo dobro poznan po prihajajoči stvaritvi Star Wars: Battlefornt II, ki naj bi izšla 14. novembra letos za PC, PlayStation 4 in Xbox One.
NEST 2017 by NiceHash.com blockchain meet-up
V sodelovanju z Bitcoin društvom Slovenije bomo v sklopu dogodka NEST 2017 by NiceHash.com v Koloseju (BTC Ljubljana) gostili poseben meet-up/okroglo mizo.
Govorci:
- Moderator: Jure Pirc – predsednik Bitcoin društva Slovenije
- Marko Kobal – CEO Nicehash.com
- Matej Gregorčič – CEO in ustanovitelj Viberate.com
- Luka Pušić – strokovnjak spletne varnosti
- Kristian Ilijevski – razvijalec in ustanovitelj kriptovalute v NevaCoin
- Miha Grčar – Vodja razvoja Bitstamp
Na okrogli mizi bodo gostje govorili o vseh vročih temah glede kripto valut, blockchaina, rudarjenja in vsega ostalega kar vas zanima saj bodo med pogovorom odgovarjali na vaša vprašanja, ki jih lahko pustite spodaj v prijavnici!
Datum: 26. 8. 2017 – sobota
Ura: 11:00 do približno 12:40
Lokacija: Kolosej – Ljubljana BTC
Prostih mest: 330, potrebna prijava spodaj!
Po okrogli mizi druženje/mreženje na dogodku NEST 2017 by NiceHash.com v BTC Areni (100m od Koloseja) in nagradna igra za Bitcoin denarnico TREZOR, podarja podjetje PC H.AND!
Ker je število prostih mest omejenih, prosim, izpolnite spodnji prijavni obrazec!
Trenutno prijavljenih: [cfdb-count form=”btc-meetup-nestprijava”] od 260
Error: Contact form not found.
Nagradno igro je omogčilo podjetje PC H.AND
FIFA 17 NEST 2017 by NiceHash.com in Telekom Slovenije
Z veseljem najavljamo FIFA17 PS4 tekmovanje, katerega bo podprl NiceHash.com in Telekom Slovenije! Nagradni sklad bo znašal 900 € v materialnih nagradah! Na tekmovanje se lahko prijavite s klikom na povezavo: https://hop.si/nest2017fifa
Tekmovanje bo potekalo 27. 8. 2017 v Ljubljanski BTC ARENI, prijaviti pa se morate najkasneje do 24. 8. 2017, na spletni strani turnirja (klikni me)!
V sodelovanju s SLO-TECH.com bomo konec avgusta gostili prav poseben dogodek, kjer se bodo slovenski igralci v igrah Counter Strike, League of Legends, Hearthstone in FIFA 17 borili za naslov najboljšega in bogate nagrade! Seveda, nismo pozabili na vse casual igralce, ki ste z vašimi mlinčki lepo vabljeni k udeležbi (prijavico najdete spodaj). Vsem obiskovalcem bo omogočen prost vstop! Za vse, ki se nam boste pridružili, bomo pripravili posebne FREE 2 PLAY in VR postaje, kjer boste imeli možnost preizkusiti najnovejšo opremo in novosti na trgu. Predstavitveno stran dogodka in vse dodatne informacije najdete tukaj!
Fullscreen, Windowed in Borderless – kakšna je razlika?
Najprej teorija
Vsak izmed naštetih načinov delovanja aplikacije je po svoje poseben. Celozaslonski (“fullscreen”) je način, v katerem ima operacijski sistem nad programom najmanj kontrole. Zaradi tega naj bi s teoretičnega vidika ponujal največ sličic na sekundo (bolj znano kot FPS). To se zgodi zaradi tega, ker je lahko v polno-zaslonskem načinu le ena aplikacija naenkrat in zanjo operacijski sistem določi največjo prioriteto za grafično kartico, disk, procesor in spomin.
V okenskem (“windowed”) načinu postavimo aplikacijo v le še eno okno operacijskega sistema, zato se prioriteta zniža, komponente pa veliko kontrole predajo operacijskemu sistemu. Slednje naj bi botrovalo upadu FPS-jev. Brez-robi (“Borderless”) način je iz mnogih vidikov podoben okenskemu (“windowed”), a obstaja ena velika razlika. Okno ne vsebuje roba, kot že ime nakazuje.
Zakaj je to koristno? Ker je na prvi pogled nemogoče ločiti med celozaslonskim in brez-robim načinom (v kolikor je resolucija aplikacije ista kot resolucija zaslona) in ker ima večina ljudi igro najraje preko celotnega zaslona, ta način nudi fleksibilnost nekaterih izmed funkcij okenskega načina.
Do sedaj nismo povedali še nobene prednosti okenskega načina, čeprav, ja, tudi te obstajajo. Prvo kot prvo, minimizacija iz celozaslonskega načina traja dlje kot pri okenskem načinu, kar je koristno sploh v MMO-jih, večigralskih igrah, kjer moremo veliko čakati (na primer Hearthstone) ter drugih igrah, kjer želimo opravljati več stvari naenkrat. A tu se najde še ena prednost celozaslonskega načina, ki je odvisna od igre do igre. Nekatere igre namreč v celozaslonskem minimiziranem načinu ne uporabljajo sistemskih resursov, zaradi česar lahko igro enostavno minimiziramo, če želimo delati nekaj drugega.
Praksa v igri GTA V
V teh dveh grafih lahko vidite razlike med FPS-ji v različnih načinih v GTA 5 (podatki iz uradnega testa GTA 5 na moji napravi). S sivo je obarvano povprečno število sličic na sekundo, druga dva stolpca pa prikazujeta najnižje in najvišje FPS-je.
Drugi graf pa prikazuje razliko med največjim in najmanjšim številom sličic na sekundo (torej razlika med sivim in modrim stolpičem).
Kot vidite, so največji FPS-ji pri Fullscreen načinu. Prav tako ima največji povprečni FPS, hkrati pa tudi najmanjšega. Tu je vzrok manjše stabilnosti v slabših sistemih. V ostalih primerih so si zelo podobni, vendar gre tukaj za napako v merjenju. Rad bi še povedal, da so mi tako visoki FPS-ji zelo čudni, a je takšne podatke podal GTA 5.
Kaj pa drugi graf? Ta prikazuje razliko med največjim in najmanjšim FPS-jem, s čimer prikaže tudi stopnjo stabilnosti – večje kot je število, manjša je stabilnost, bolj kot med uporabo število skače, več motenj v delovanju (pog. štekanja) je. Lahko bi rekel, da gre pri večini motenj v bistvu za preveliko skakanje FPS-jev.
Poleg povedanega je Borderless oziroma Windowed dober tudi v primeru, ko imamo več monitorjev oziroma želimo hitro skakati med različnimi okni s pomočjo Alt + Tab.
Destiny 2: PC napovednik za beto je tukaj
Bliža se dan izida zelo pričakovane igre Destiny 2. Že konec tega mesca bodo lahko uporabniki PC-jev testirali igro tudi na svojih zverinah. 29. avgust bo dan, ko bomo lahko začeli svojo pustolovščino v velikanskem vesolju, polnem nepridipravih. Seveda to velja samo za tiste, ki so prednaročili igro in si tako pridobili dostop do beta testiranja. V samem beta testu bomo lahko odigrali prvi delček zgodbe, t.i. “Strike”, v kateremu se v skupini treh igralcev odpravimo na malo težjo pustolovščino in tudi PvP mapo, kjer se bomo borili proti drugim igralcem.
Destiny 2 bo za konzole izšel 6. Septembra in za osebne računalnike 24. oktobra.
Vse našteto so igralci na konzolah že lahko preizkusili in na Youtube lahko najdejte ogromno igralnih posnetkov. Tukaj pa si lahko ogledate čisto nov napovednik za prihajajočo PC beto.
Video predogled: Fortnite
Razvojna ekipa: Epic Games (ZDA)
Založnik: Epic Games
Spletna stran: https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/home
Platforme: PC, PS4, XOne
Operacijski sistemi: Win XP 64+, Mac OS
Datum izida: 25. 7. 2017
Cena: 39.99 €
Zvrst: Tretjeosebna streljačina, MMO, strategija
Preizkusili smo Fortnite, večigralsko streljačino, kjer bazo branite pred valovi hodečih trupel in drugih pošasti megle. V razvoju je že par let in kljub temu, da je še vedno v razvoju, je na voljo za nakup širšim množicam – seveda, za pravo ceno.
Lanparty NEST 2017 by NiceHash.com – CASUAL igralci
V sodelovanju s SLO-TECH.com bomo 26. in 27. 8. 2017 v ljubljanski BTC ARENI gostili lanparty NEST 2017. Za casual igralce smo pripravili poseben prostor, kjer boste lahko postavili svojo računalniško postajo in se zabavali 48 ur brez prekinitve! Dodatno boste lahko brez doplačila kegljali, igrali biljard, imeli brezplačne prigrizke in brezalkoholno pijačo ter se prosto gibali po dogodku, kjer si boste lahko ogledali in tudi preizkusili VR (HTC VIVE), gaming stole, rudarjenje, videoigre, prenos, Ford Mustang, akcijske cene v trgovini EIGREsi (na dogodku) in še veliko več!
Vsi casual igralci boste imeli možnost s svojim “mlinčkom” sodelovati v PC MASTER RACE, kjer si lahko priborite hude nagrade:
#SEXY ONE! Najlepši mlinček – nagrada: HyperX Alloy mehanična tipkovnica
#PURE POWER, ARRRR! Najmočnejši mlinček – nagrada: HyperX slušalke Stinger
#RGB 2017! RGB mlinček – nagrada: HyperX slušalke Stinger
#DEDEK! Oldschool mlinček – nagrada: HyperX slušalke Stinger
#MOJ JE NAJVEČJI! – nagrada: podlog HyperX Largeeeeeeeeee + HyperX Alloy mehanična tipkovnica
Število prostih mest je omejeno, zato vas lepo vabimo, da se prijavite s klikom na povezavo, klikni me. K obisku povabite tudi vaše prijatelje, vstop za obiskovalce je popolnoma brezplačen!
Pridružite se dogodku na Facebooku, klikni me. Se vidimo na NEST 2017!
EŠport bi lahko postal del Olimpijskih iger!
Olimpijske igre bi lahko v naslednjem mesecu prejele novo disciplino na poletnih igrah v Parizu leta 2024. Gre za eŠport oziroma računalniške igre, ki so pritegnile pozornost; največ zanimanja so vzbudile predvsem pri članu pariškega Olimpijskega komiteja Tonyju Estanguetu. Ta je potrdil, da bo septembra na srečanju ostalih članov olimpijskega komiteja želel razglabljati o vključitvi nove discipline.
Tony je izjavil: “Mladina, ja, so zainteresirani v eŠport in podobne reči. Tako, da si poglejmo možnosti. Dajmo se srečati. Poizkusimo, če najdemo kakšen skupen most.”

Eksplozija popularnosti v eŠportu, ki privabi ogromno publike, predvsem pa mladino v arene, je že bila podprta s strani Azijskih iger – te bodo namreč gostile eŠport tekmovanja. Tako bo v Aziji eŠport priznan kot uradni šport do leta 2022, čeprav podrobnosti o igrah, ki bodo zadostile kriterijem, še niso znane.
Seveda pa je pozornost medijev ter glavnih v Olimpijskem komiteju pritegnil denar, ki se vrti okoli te nove discipline. V letu 2016 je bilo v skladu za eŠport po svetu razdeljenih več kot 350 milijonov dolarjev, tekmovanja pa si je ogledalo več kot 300 milijonov ljudi širom sveta.
Vse oči so sedaj uprte proti olimpijski seji prihodnji mesec, ki bi s pozitivnim odgovorom o pridružitvi eŠporta k njihovi družini, še dodatno pripomogla k eksploziji priljubljenosti te strmo rastoče panoge.
Bodo v prihodnosti starši otrokom namesto opreme za treninge kupovali nove miške in tipkovnice ali pa bodo standardni športi še vedno deležni dovolj interesa?
No Man’s Sky: Nova brezplačna posodobitev je tukaj
Atlas Rises je naslednja posodobitev, ki so jo dobili igralci precej nezaželene igre No Man’s Sky. Hello Games so povedali, da gre za precej veliko posodobitev, ki je prinesla veliko novosti.
Lastnosti:
- izboljšan uporabniški vmesnik,
- izboljšana grafika
- nove vesoljske ladje,
- izboljšano letenje po vesolju in boj,
- dodani so t. i. guild-i,
- igralci bodo lahko sedaj odkrili nove, še bolj zanimive planete,
- “Galactic Regeneration” bo prinesel bogastvo, ekonomijo in konflikte na nove svetove.
Razvijalci so končno uslišali svoje zagrižene privržence in verjetno se bo sedaj še kdo drug odločil za nakup igre, saj ta vsebuje raziskovanje vesolja s prijatelji. Poleg tega lahko sedaj hitro potujemo po planetih s posebnimi portali.
Najbolj izjemna ohišja igričarskih računalnikov
Ohišje računalnika je pri sestavi pravega igričarskega sistema zelo pomemben del, saj med drugim vpliva na temperaturo notranjih komponent. Vendar pa danes ne bomo razpravljali o izbiri najbolj optimalnega ohišja za igričarske mašinice, ampak vam bomo predstavili nekaj najbolj izjemnih ročno izdelanih ohišij igričarskih računalnikov, ki so jih izdelali mojstrski ljubitelji omenjenega hobija iz celega sveta.
Nekaj teh mojstrovin si lahko ogledate v nadaljevanju.
1. Ohišje z motivom Alien, ki ima premikajoče ustnice in jezik.
Avtor: Igor Belov iz Rusije
Notranje komponente sistema
Procesor: AMD FX8320E
Matična plošča: MSI 990FXA Gaming
Grafična kartica: Nvidia GeForce GTX 1050 Ti
Delovni pomnilnik: Fury HyperX 8GB x 2
Shranjevanje podatkov: Kingston 120 GB (SSD) in 1 TB Seagate Barracuda (HDD)
Napajalnik: Cooler Master G750M
2. Ohišje škorpijon, ki je nastalo pod projektom Scorpio, in je izdelano s pomočjo 3D tiskalnika.
Avtor: Alessandro Chiarentin iz Italije
Notranje komponente sistema
Procesor: I5 7600k
Matična plošča: MSI z270i carbon mini itx
Grafična kartica: GTX 1070 MSI AERO
Delovni pomnilnik: G.SKILL 16 GB DDR4 3200
Shranjevanje podatkov: SAMSUNG 850 evo 250 GB m.2
Napajalnik: COOLER MASTER V 850 full modular
3. Računalniško ohišje izdelano v stilu dodatnega monitorja.
Avtor: saito_MOD z Japonske
Notranje komponente sistema
Procesor: Intel Corei7-6700K
Matična plošča: ASUS MAXIMUS VIII GENE
Grafična kartica: GIGABYTE GV-N760OC-2GD
Delovni pomnilnik: CORSAIR Dominator Platinum Series CMD16GX4M2B3000C15
Shranjevanje podatkov: Kingston SSDNow UV400 SUV400S37/240G (SSD)
Napajalnik: Corsair SF450 CP-9020104-JP
4. Elegantno belo ohišje s pozlačenim okrasjem.
Avtor: Craig Ferrie iz Združenega Kraljestva
Notranje komponente sistema
Procesor: Intel core i7 6700k
Matična plošča: ASUS Maximus IX CODE Z270
Grafična kartica: ASUS Strix GTX 1070
Delovni pomnilnik: T-Force XTREEM DDR4 RAM @ 3800 MHz OC
Shranjevanje podatkov: Ni informacij
Napajalnik: Cooler Master V1000
5. Vrteče ohišje v obliki vrtiljaka, poimenovano The Wheel Of Star (Zvezdno kolo).
Avtor: Modder CROW iz Tajske
Notranje komponente sistema
Procesor: i7 7700K
Matična plošča: MSI Gaming Pro Carbon
Delovni pomnilnik: G.SKILL TRIDENT Z RGB (8 X 2)
Shranjevanje podatkov: Ni informacij
Napajalnik: Corsair SF600
6. Forest’s Heart (Srce gozda) je ohišje, ki predstavlja kontrast med naravo in elektroniko. Izdelano je iz pravega drevesnega debla.
Avtor: Luca Passante iz Italije
Notranje komponente sistema
Procesor: Intel i7 6700k
Matična plošča: Asus Prime Z270M-Plus
Grafična kartica: Asus Strix Gaming Geforce GTX 150Ti (Nvidia)
Delovni pomnilnik: GEIL Evo X 8 GB x 2 DC kit (3000 MHz)
Shranjevanje podatkov: SSD Kingston uv400 240 GB
Napajalnik: Cooler Master V550
7. Ohišje The Battleship (Bojna ladja), izdelan po vzoru istoimenskega filma iz leta 2012.
Avtor: Ahmad Syafiq Hamman iz Malezije
Notranje komponente sistema
Procesor: Intel i7 7700k
Matična plošča: Gigabyte Aorus Z270X GAMING K5
Grafična kartica: Integrirana
Delovni pomnilnik: Avexir Blitz DDR4 32 GB Quad Channel
Shranjevanje: Adata SSD SX950
Napajalnik: Coolermaster V650 Full Modular
8. The Old Book (Stara knjiga) je ohišje, izdelano iz pravega usnja.

Avtor: Megaskot iz Srbije
Notranje komponente sistema
Procesor: Intel i5 6600k
Matična plošča: Asus Maximus Gene VIII
Grafična kartica: Asus ROG Strix RX 470 4 GB
Delovni pomnilnik: Avexir 4 x 4 GB Blitz Series DDR4 2800 MHz
Shranjevanje: Adata 480Gb (SSD)
Napajalnik: Cooler Master V850
Vse Blizzardove igre med top 20 najbolj igranimi
Tako kot je uspelo podjetju Blizzard, ni skoraj nobenemu drugemu, saj imajo na voljo kar nekaj iger iz različnih žanrov, prav vse pa so zelo popularne, kar je razvidno že iz slike spodaj. Lista se začne z najbolj popularno MOBA igro, League of Legends, sledi Minecraft in potem je že prva Blizzardova igra Hearthstone, na 6. mestu dobimo World of Warcraft, na 7. mestu je Overwatch, na 12. mestu je Diablo 3 in na 20. mestu tudi Heroes of the Storm, ki je tudi neke vrste MOBA igra, le bolj poenostavljena.
Blizzardova strategija skozi leto je posodabljanje že odličnih iger, saj izdelava nove igre zahteva veliko večji denarni vložek, na koncu pa se lahko ne obrestuje. Pri podjetju so rekli, da v letu 2017 naj ne pričakujemo nove igre. Trenuno ostajata Overwatch in Hearthstone vodilni igri za podjetje, saj sta prinesla kar 556 milijonov ameriških dolarjev čistega dobička. Glava velikanske družine, Mike Morhaime je povedal, da njihove ekipe že delajo na novih zamislih, tako da bo mogoče leto 2018 zelo pestro s strani Blizzarda.