🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 555

Preizkusili smo: Asus Strix Wireless

Asus je v letu 2016 izdal tudi brezžično različico Strix slušalk, poimenovano Strix Wireless (brezžični). Brezžična tehnologija se stalno razvija in Strix Wireless bi naj po zaslugi dvojne antene združevale kvaliteten 7.1 zvok z brezžično uporabo, kar bo všeč sploh igralcem računalniških igric, ki veliko dajo na kvaliteto zvoka. Pa lahko konkurirajo kvaliteti žičnih slušalk in ostalim brezžičnim slušalkam?


Tehnične specifikacije

  • 2.4GHz brezžična povezava
  • Dvojna antena
  • Možnost žične povezave
  • 7.1 virtualni surround zvok
  • Velike in udobne ušesne blazinice
  • Zložljive ušesne blazinice
  • 10+ ur uporabe z enim polnjenjem
  • Sonic studio programska oprema za popolno prilagoditev
  • Frekvenčni razpon: 20 ~ 20000 Hz
  • Impedenca: 32 Ω
  • Občutljivost: 98 dB
  • Priklop:  3.5 mm in USB
  • Teža: 350g
  • Dolžina kabla: 1,5m (priložen razdelilec audio/mikrofon)
  • Kompatibilne z vsemi računalniki, konzolami in mobilnimi napravami.

Mikrofon :

    • Frekvenčni razpon: 50 ~ 16000 Hz
    • Občutljivost : -40 dB
    • Nastavljiv in snemljiv mikrofon
    • Funkcija odpravljanja šumov

Video test


Embalaža

Embalaža je podobna kot pri ostalih Strix slušalkah – sestavljena iz presenetljivo veliko prozornega, plastičnega dela, a vseeno izgleda kvalitetno in vzdržljivo. Tako lahko že pred uporabo zagledate stanje slušalk, ki zaradi “oči” strmijo nazaj v vas.

Na zadnji strani lahko vidimo kar nekaj različnih specifikacij in par podatkov o programski opremi. V našem primeru je velik del spodnjega dela prekrivala bela nalepka.

V notranjosti embalaže se zraven slušalk nahaja še majhna škatlica s pripomočki ter navodila. Škatla je bolj osnovna in krhka, zaradi česar je že ob prvem odprtju začela kazati začetne znake razpadanja. V škatlici se nahajajo: 1.5 metra dolg 3.5mm audio priključek, mikro usb kabel za polnjenje slušalk, Y razdelilec, mikrofonski podaljšek in USB ključek za brezžično delovanje.


Izgled

Strix Brezžične slušalke imajo že takoj prepoznaven izgled Strix 2.0 slušalk, vključno z najmanjšimi detajli. A ker gre za brezžične slušalke, je vseeno potrebno omeniti nekaj sprememb. Največja je seveda odsotnost pritrjenega 3.5mm audio priključka, na eni od slušalk pa se nahaja tudi nadzorna plošča, pod njo pa del s priključki.

Čeprav slušalke izgledajo precej velike, niso pretežke. So tudi precej trdne. Zgornjo povezavo sestavljata dva močna “traka”, ki sestavljata zunanji obroč, v notranjosti katerega je še oblazinjen notranji del, ki sede in se samodejno prilaže glede na velikost glave. Presledek med blazinicami preprečuje pretirano znojenje ter omogoča pretok zraka. Zaradi debelega oblazinjenja je del, ki sede na glavo, zelo mehak, kakovostno (oranžno) zašitje pa pomeni, da bo zdržal dalj časa.

Še obroč z druge strani. Tu je viden tudi stilski napis Strix, da ne boste slučajno pozabili, kaj nosite.

Za naziv ogromnih slušalk močno pripomoreta ušesni blazinici, ki sta ogromni. Sta močno oblazinjeni, zaradi česar sta zelo mehki in se odlično prilegata ušesom, dobro pa poskrbita tudi za zvočno izolacijo. Notranja zvočnika prekriva tanka plast tkanine oranžne barve.

Zaradi premičnega dela nad ušesnima blazinicama se lahko ti premikata in tako lahko slušalke enostavno odložite na ravno površino. Na okvir sta blazinici pritrjeni z dvema vijakoma.

Že prej omenjena nadzorna plošča se nahaja na eni od slušalk. Ima štiri gumbe, uporabna pa je tako med brezžično, kot tudi žično uporabo. Eden gumb služi za vklop mikrofona, dva sta namenjena spreminjanju glasnosti, zadnji pa se uporablja za prižig slušalk v brezžičnem načinu.

Pod nadzorno ploščo so tudi priklopi za različne priključke, ki je kljub brezžični naravi seveda nujen. Večji priključek je namenjen podaljšku mikrofona, nato imamo mikro USB priključek za polnjenje, zadnji pa služi še za 3.5mm audio kabel, če želite slušalke uporabljati žično.

Čeprav so slušalke brezžične, potrebujejo povezavo z računalnikom. Za to služi USB ključek s stilskim Republic of Gamers napisom in logotipom. Ključek samo priključite in slušalke bi morale delovati.


Mikrofon

Mikrofon je identičen kot pri ostalih Strix slušalkah, je fleksibilen, prilagajanje pa je enostavno. Kvaliteta je solidna, a nič izjemnega glede na ostale slušalke. Vseeno se lahko primerja z ostalimi visoko cenovnimi konkurenti, a ne izstopa. Glasnost govora je čisto dobro slišna, vašemu glasu pa bo mikrofon dal tudi rahli prizvok basa – vsaj tako so mi dejali prijatelji. Za napredno uporabo priporočam različne tehnologije za zmanjševanje šuma, saj bo tako kvaliteta še boljša.

Mikrofon v akciji si lahko ogledate tu.


Ergonomija

Udobje Strix slušalk je relativno dobro in brez težav jih lahko nosite tudi dalj časa. K temu pripomoreta predvsem visoka kvaliteta izdelave in spominska pena, ki pripomore k prilagajanju. Je pa sila, s katero so slušalke “pritrjene” na glavo, malo večja, kot sem jo bil navajen pri ostalih slušalkah. Dobra stvar tega je, da dobro izolira zvok iz okolja in preprečuje “uhajanje” zvoka, a nanjo se je potrebno navaditi. Kvaliteta okvirja je, kot sem že omenil, dobra ter robustna in tako ne bi smelo priti do poškodb, tudi če vam slušalke padejo na tla.

Ima pa, kot ostale Strix slušalke, tudi brezžična različica škripajoč okvir, ki se oglaša pri vsakem premikanju. Sicer se ga ob igranju iger ali gledanju filmov ne sliši, ampak je še kako prisoten med tišino, na primer brskanju po spletu ali pisanju dokumentov. Tako je ob neuporabi slušalke priporočljivo odložiti nekam, kjer se ne bodo premikale.


Test

Prva stvar, ki smo jo testirali, je brezžičen signal. Obnesel se je odlično, saj do razdalje 12m od računalnika ni prihajalo do izpadov signala. Tudi baterija nam ni povzročala težav, ker je brez težav zdržala okoli 10 ur. Če vzamemo v račun 60mm “zvočnike” in brezžično tehnologijo, bi bilo to pred par leti zelo impresivno, a dandanes ni nič posebnega. Anatomija je tako za polovico krajša od konkurenčnih Razer ManO’War. Je pa treba omeniti, da boste v zameno dobili bolj stabilno povezavo na večjih razdaljah. Kolikor je to koristno za vas, precenite sami. Še ena zelo koristna zadeva za igralce konzol PS4 je direktna povezava, saj so Asus Strix edine slušalke, ki se lahko direktno povežejo brez modifikacij.

Za preizkus kvalitete zvoka smo izklopili vse avdio izboljšave v priloženem programu. Sploh ojačanje basa se je izkazalo za nepotrebno, saj imajo slušalke že same po sebi zelo močan bas. Ravno bas je občasno povzročal izgubo kvalitete ob poslušanju glasbe, sploh elektronska glasba je zvenela čisto nenaravno. Z izjemo tega so brezžične slušalke nudile dobro kvaliteto, a za najbolj zahtevne uporabnike morda niso ravno na ravni. Za primerjavo sem nato slušalke testiral še preko 3.5mm audio priključka in kvaliteta je bila presenetljivo boljša, primerljiva s kvaliteto zvoka pri standardnih Strix slušalkah.

V igrah so se slušalke izkazale odlično in bilo je, kot da bi bil transportiran v drug svet. Vse od pogovorov, pa do same glasbe je imelo pridih življenja. Hoja, streli in eksplozije nasploh so zaradi prostorskega zvoka zveneli odlično, zaradi česar so igre imele bolj živ in vznemirljiv občutek. Bi pa omenil, da je zvočna izolacija tako velika, da boste zlahka spregledali tudi množico ljudi, če bodo ti klepetali za vašim hrbtom. Virtualni prostorski zvok je sicer malo vplival tudi na kvaliteto, zato sem slušalke raje uporabljal v stereo načinu.


Programska oprema

Slušalke delujejo po principu načina “priključi in uporabljaj” a vseeno je Asus izdal tudi kos programske opreme za naprednejše uporabnike. Programska oprema, imenovana Sonic Studio, sicer ni obvezna za uporabo, ampak jo toplo priporočam. Že sama po sebi je imela vključene nekatere izboljšave, do ojačanega basa in izničevanja šuma za mikrofon. Tudi virtualni prostorski zvok je bil vključen že po defaultu.


Zaključek

Slušalke ASUS ROG Strix Wireless obetajo veliko. Z zadovoljstvom vam lahko potrdim, da so naša pričakovanja izpolnila. Nizek odzivni čas, zanesljiva povezava in dvojna antena so me navdušile, saj so slušalke brez motenj delovale tudi do precejšne razdalje od oddajnika. Dobrodošel je tudi dodaten 3.5mm vtič, ki omogoča uporabo na več načinov. Vidno je, da so slušalke namenjene igričarjem, saj imajo izrazit bas, ob tem pa so manj natančne pri srednjih in visokih tonih.

Baterija sicer ne zdrži toliko kot pri konkurenčnih izdelkih, vendar je to pričakovano, saj ima na grbi večje zvočnike in dvojno anteno. Slušalke se lahko uporabljajo tudi žično ampak le preko 3.5mm vtiča – USB povezava se uporablja zgolj za polnjenje.

Glavno vprašanje je, ali ponujajo več za svoj denar od konkurence. Hmmm, morali boste vedeti zakaj jih kupujete. Kakovost zvoka napram 50% cenejšim modelom ni izrazito boljša in tako bodo koristne predvsem posameznikom, ki bodo izkoristili njihovo prednost pri uporabi na večih platformah in tistim, ki si želijo uporabo premijske brezžične tehnologije.


 

Znano je ime za nov Star Wars film

0

Potrdili so nam ime za prihajajoč osmi del Star Wars sage. Novo poglavje se bo imenovalo Star Wars: The Last Jedi.

Celotno zgodbo za Star Wars: The Last Jedi je napisal Rian Johnson, ki je tudi režiser filma. Producenta sta Kathleen Kennedy in Ram Bergman,izvršni producenti pa J.J Abrams, Jason McGatlin in Tom Karnowski.

igralec znanega Luke Skywalker-ja – Mark Hamill je povedal, da ima naslov zelo samurajski občutek in zveni zelo dobro. Poleg tega je še dodal, da je za ime filma izvedel že kar nekaj časa nazaj, a ga ni smel razkriti nikomur. Na koncu je še povedal, da so med snemanjem prve trilogije nikogar sploh ni brigalo za naslov filma, danes je pa to postala prava norija.

Za enkrat se še ne ve nič drugega o filmu, večinoma se širijo samo govorice. Te pravijo, da bo film še temnejši od predhodnika. Star Wars: The Last Jedi si bomo lahko ogledali v kinematografih 15. decembra 2017.

Ali se je največji slovenski Minecraft server dokončno poslovil?

1

23. 01. 2017, 16:00

Mystic Hero (SloPlex), je bil daleč najboljši slovenski strežnik, ki ga je igralo zelo veliko tako tujih kot domačih igralcev. Zaradi te slave, je velikokrat prihajalo tudi do različnih napadov na strežnik, ki jih je ekipa pridno odpravljala. Strežnik je najprej deloval pod imenom SloPlex, kasneje pa so se združili še z enim strežnikom in nastal je MysticHero. Na strežniku je velikokrat prihajalo do resetov sveta in mnogih nadgradenj, kar pa igralcem ni bilo všeč. Vendar do večjih izgub igralcev zaradi resetov ni bilo.Zadnji večji reset se je zgodil konec prejšnega leta, v začetku tega pa so ponovno odbili več napadov.

Kot so zapisali na Facebook, je prišlo do težav z gostovanjem, saj strežnika ni več mogoče prižgati. Krivda se prepisuje ponudniku gostovanja, saj so zaprli napačni strežnik, s tem pa so izgubili vse podatke.

Strežnik je prejel tudi veliko donacij svojih igralcev, ti pa so v zameno prejeli rank ali pa posebne ključe z nagradami. Cene donacij so se gibale od 10 pa vse do 250 €. Takoj ko so sporočili zaprtjem se je usul plaz kritik in vprašanj na temo, ali bodo vrnili denar za donacije. Zaprtje za mnoge pomeni izguba denarja, saj so nekateri igralci vložili več kot 100 €. Člani osebja konkretne javne odgovore za zdaj skrivajo.

Z zaprtjem pa se bo moralo veliko igralcev preseliti na druge strežnike. Za slovenske razmere je le teh dovolj, med največjimi pa ostajata SkyNetwork in pa Slodiggers. Poleg teh pa mrgoli tudi veliko drugih. Več strežnikov lahko najdete tukaj.

Osebje je, kot so sporočili šokirano nad tem dogodkom, zato o prihodnosti še ni jasnih ciljev.

Pridružite pa se lahko tudi naši debati na forumu.


23. 01. 2017, 18:32

Pri MysticHero, so se odločili za začasno sodelovanje s strežnikoma Sky-Network in KingdomMines. Prav tako so začasno vsem donatorjem priskrbeli ranke na strežniku KingdomMines. To velja samo za igralce, ki so donirali po resetu torej po datumu 31. 12. 2016. Za vse tiste, ki ste donirali pred tem resetom pa še iščejo rešitve, kar pa je zelo težavno tudi zaradi velike baze igralcev. Osebje pospešeno išče rešitve za nastalo situacijo, in vas prosijo za strpnost!

Za več informacij spremljajte njihovo Facebook stran in ta članek!


26. 01. 2017, 19:43

Po treh dneh zatišja, se je danes ponovno oglasilo osebje MysticHero. Na Facebook so prilepili sliko z napisom: I`ll be back. To po vsej verjetnosti pomeni vrnitev strežnika med žive. Kaj naklepajo pri MysticHero pa je za zdaj še skrivnost.

PC igričarska strojna oprema s kar 30 milijardami dobička

0

PC igričarska strojna oprema s kar 30 milijardami dobička v letu 2016.

Zadnje čase je igričarstvo zelo popularno po celem svetu, tudi v naši Sloveniji se vse dela v to smer. Kljub precej dragi strojni opremi ljudje kar veselo kupujejo in pravi igričar je eden tistih, ki ne bo prav dolgo imel svojega računalnika, sploh če je kupil cenejšega, ker bo vedno hotel igrati na najboljših nastavitvah svojo najljubšo igro.

Jon Peddie raziskave so pokazale zanimiv tortni grafikon, ki nam prikazuje 30 milijardni dobiček v letu 2016 s strani PC igričarske strojne opreme. Zanimivo je videti, da največ ljudi zapravi prav za najbolj drage komponente, saj ima ta del torte kar 43% celotnega grafikona. Na drugem mestu so komponente srednjega sloja s kar 35% in na tretjem mestu so komponente iz spodnjega sloja z 22%.

Jon Peddie

Nekje do leta 2019 naj bi se trg igričarstva še povečal pravi Jon Peddie, ampak kaj se bo res zgodilo bomo videli, ker ekonomija zna biti zelo nepredvidljiva in jo je težko napovedati za več let v naprej.

Kaj je Dark Web?

0

Dark Web je vrsta skrivnega interneta, ki ne daje podatkov o obiskovalcih. Pod iskalnike, kot so Google, Bing, Yahoo strani niso indeksiranje. Na njem najdemo večinoma prepovedane dejavnosti. Med njih lahko štejemo terorizem, pedofilijo, preprodajanje drog in orožja, kot tudi najemanje poklicnih morilcev (umora najvplivnejših 10 politikov v posamezni državi ne morete naročiti ).

Dark Web deluje na osnovi navadnega interneta, le da za dostop do njega potrebujemo posebne brskalnike (npr. Tor). Hkrati pa potrebujemo drugačno konfiguracijo interneta in potrditev za dostopanje do njega. Uporaba je sicer možna, a je potrebno imeti tudi nekaj predhodnega znanja.

Po podatkih se največ uporablja za preprodajo drog, črni trg ukradenih izdelkov, elektronsko pošto, vdore v sisteme, anonimne pogovore in terorizem, kar je tudi logično, saj so takšne stvari na običajnem internetu prepovedane in preveč na očeh.

Kategorija Odstotki
Igre na srečo 0.4
Orožje 1.4
Pogovori 2.2
Nov način (neznano) 2.2
Zloraba 2.2
Knjige 2.5
Imeniki 2.5
Blog 2.75
Pornografija 2.75
Gostovanje 3.5
Vdori v sisteme 4.25
Iskanje 4.25
Anonimnost 4.5
Forumi 4.75
Ponaredki 5.2
Nepravilnosti 5.2
Vikipedija 5.2
Elektronska pošta 5.7
Bitcoin 6.2
Goljufije 9
Trgovine 9
Droge 15.4

 

Nekateri so svetovni splet že razdelili na 2 dela. To sta t. i. Surface web, kar je čisto navaden internet in na Deep Web. Znotraj slednjega se najde odstotek strani, ki jih uvrščamo v Dark Web. Iz spodnje slike lahko razberemo, da naj bi Deep Web in Dark Web skupaj vsebovala kar 96 % vsebin na internetu.

Večina ljudi pogosto napačno izmenjujejo izraza Deep web in Dark web. Medtem, ko se Deep Web uporablja vsakodnevno, večina ljudi še nikoli ni in nikoli ne bo uporabljala Dark Weba. Strani dosegljive na Dark Webu so sicer res del Deep Weba, vendar IP-naslovi teh strani niso javno znani.

Eden od primerov spletne strani na Dark Web je Silk road. Glavni namen te spletne strani je bila preprodaja prepovedanih drog. Kar spotoma so uporabniki kupili še orožje, ukradene stvari, kot zanimivost pa so lahko naročili umor tečne tašče. Spletne strani ni več mogoče obiskati, saj so jo leta 2013 zaprli preiskovalci FBI.

Brskalniki so korak pred vsemi varnostnimi organi, saj ne beležijo podatkov o obiskovalcu. S tem pa na široko odpirajo vrata svojim uporabnikom. Lahko sklepamo, da to vrsto interneta uporabljajo tudi mnoge teroristične družbe, ki ogrožajo varnost sveta. Verjamemo, da se varnostne agencije trudijo razdreti to veliko mrežo, a bo pot še dolga. Ena izmed največjih

Kot ste lahko spoznali, se na Dark Web dogajajo mnoge prepovedane stvari, hkrati pa je zelo težko dostopen. Prav zato uporabo te vrste interneta ODSVETUJEMO!

Najslabše PC igre v letu 2016

Prispeli smo do najljubše lestvice za vse mazohiste tam zunaj. Za mladež, ki misli, da je opisovanje iger sanjski posel, kjer bodo vsak dan dobili v roke zastonj GTA V, o katerem bodo nato povedali par besed in ga zastonj igrali. Temu ni tako. Vmes pridejo tudi igre, kjer bi si raje izpulil vse lase, kot da bi jim posvetil še kakšno minuto svojega časa. Zato gremo kar pričeti.

VI. Mafia III

Rezultat iskanja slik za mafia 3

Mafia je sama po sebi fantastična franšiza. Za Mafio 3 sem imel visoka pričakovanja in tako sem njen izid nestrpno pričakoval. Vendar se ne morem otresti občutka, da sem v roke prejel polizdelek! Kaj vse je šlo narobe? Misije se ves čas ponavljajo, optimizacija je zanič, protagonist nezanimiv… Sicer razvijalci v popravke vlagajo veliko časa in se resnično trudijo izboljšati igro. Ampak takoj je opazno, da je Mafia 3 izšla prehitro v premalo izpiljenem stanju. Prav žalostno je spremljati celotno zgodbo. Tako se, čeprav so prisotne dobre stvari, za vsako skrivata dve slabosti. Gremo omeniti še, kaj jim je uspelo narediti prav. Glasba in vmesne sekvence so izdelane izjemno. Govor in sinhronizacija sta prav tako dobri. Po izidu je veliko dela šlo v optimizacijo in tako si igra sedaj morda zasluži pozornosti. Vendar ji ne morem odpustiti izjemno slabega stanja ob izidu in mnogih slabosti.

V. Homefront: The Revolution

Rezultat iskanja slik za homefront the revolution

Tako kot Mafia 3 je tudi Homefront postal žrtev založnikov. Glavna krivda za skoraj katastrofalno stanje je, da so si naslov iz rok v roke podajale različne razvijalske hiše. Verjetno so mislili, da bodo že vzbudili dovolj čustev v Američanih, če jim na prag pripeljejo Kim Jong Una. Homefront-u zamerim katastrofalno stanje ob izidu in kljub pretečenem času se stanje še vedno ni kaj preveč izboljšalo. Še vedno deluje katastrofalno, ne glede ne to, kakšne nastavitve imate nastavljene. Še igralci konzol se pritožujejo zaradi slabega delovanja, pa so omejeni na 30 sličic na sekundo. Pa da ne bi mislili, da je optimizacija edina slaba stvar. Tudi klanje Korejcev ni zadovoljujoče. To, da nasprotnika ustreliš desetkrat, preden končno pade, se mi je priskutilo. Sicer Homefront poizkuša postati sekvenčna puščavniška streljačina, vendar ji tudi to ne uspe. Naloge so ponavljajoče in nenavdihnjene, sovražniki in pomagači pa neumni. Le s težavo jim uspe poiskati kritje, zatikajo se v zgradbe, animacije pogosto odpovejo… v glavnem, umetna inteligenca je zanič. Zgodba sicer ni slaba, vendar se med pohajanjem po naseljih porazgubi, saj ni dobro tempirana. In prilagajanje orožij je zanimivo, vendar ne dovolj dodelano za kaj več. Homefront the Revolution je tako igra, ki me je ob izidu pustila bolj lačnega, kot Kim Jong Un svoje podložnike. Od takrat bi se sicer stvari naj  nekoliko izboljšale, vendar odišavljen iztrebek je še vedno iztrebek. Aja, pa če mislite, da se boste z motori vozili kot Tim Gajser… lepo vas prosim, vožnja z motorjem deluje, kot da bi dali softiča na 600 kubično neukrotljivo zverino.

IV. Alekhine’s Gun

Povezana slika

Dobra skrivalščina z usmrtitvami zveni zabavno? Imate radi Hitmana? Potem nikar ne igrajte Alekhine’s Gun. Igra poteka v obdobju hladne vojne, kjer ste pripadnik KGB-ja, ki se je spajdašil z večnim rivalom CIA. To na idejni ravni zveni obetavno. Vendar ne za dolgo. Že od začetka se igra skorajda trudi, da bi jo zasovražil. Liki so slabo izdelani in nezanimivi, dialogi med sekvencami slabo spisani in odigrani, tudi sam govor je površen. Zgodba, ki bi lahko vse to rešila iz pogube, je namesto tega minimalna in nezanimiva. Čeprav izgledajo območja velika, je vse skupaj ena velika praznina. Raziskovanje, ki naj bi bilo primarni fokus igre, je namesto tega slabotno in nenagrajeno. Tako je v samem praznem svetu izjemno težko najti navdušenje, ki bi me gnalo naprej. Pa nisem še niti prav začel. Umetna inteligenca je… nevredna naziva inteligenca in niti Tilka ne bi bil ponosen nanjo. Pogosto je zadostovalo, da sem se odpravil iz vidnega polja stražarjev ali pa jim preprosto zaloputnil vrata pred nosom, včasih me niso našli niti, ko sem stal pred njimi. Še huje, ob uboju nacističnega znanstvenika, obdanega s stražarji, ti tega sploh niso opazili, dokler ga nisem pričel nositi naokoli. Ko se jim je le posvetilo, da v njihovi deželici nekaj vendarle ne štima, sem ga preprosto odvrgel na tla in vajo ponovil. Alekhine’s Gun je tako vredna pozabe, čeprav moram priznati, da me je občasno nasmejala, pa čeprav to ni bil njen namen.

III. MIGHTY NO. 9 

Rezultat iskanja slik za MIGHTY NO. 9

Verjetno ste že slišali za to zgodbo. Ljubitelji Mega Mana so dolga leta čakali na naslednika. Tako so, ko je leta 2013 glavni dizajner priljubljene serije naznanil, da se bodo lotili neuradnega naslednika, enostavno ponoreli. Igra je pristala na Kickstarter-ju in za 400% presegla začrtano vsoto. Kaj pa so oboževalci v zameno za podporo prejeli? Bore malo. Že več prestavljenih datumov izida je dalo slutiti, da v razvoju kljub obilnem proračunu ne poteka vse gladko. Ko smo igro končno dočakali, pa je prišel šok. Niti približno ni bila dorasla pričakovanjem, še več, šlo je za celostno gledano kvečjemu povprečno igro z nostalgično, vendar slabo grafično podobo. Igranost je solidna in je nekaterim všeč, a drugim gre ob njej enostavno na bruhanje. Učinki in orožja so slabo izkoriščeno, prav tako vmesne sekvence. Sploh, ko pomislimo, da je igra dolga le malce več kot dve uri… Dokončno jo pokoplje slab dizajn sob in naravnost obupna optimizacija. Brez-veze, da še sploh kaj naštevam. Nevredno spiritualno nadaljevanje in razvijalec se niti ne more pritoževat, da jim je manjkalo financ za uresničitev vizije.

II. Ghostbusters

Rezultat iskanja slik za ghostbusters game 2016

Lovec na duhove sanjski poklic? Nič več. Ghostbusters je prišel skorajda nenapovedano, brez kakšnega oglaševanja. Kot bi se razvijalci zavedali, da je za v školjko. Tako smo dobili igro, ki je razočarala na vsakem nivoju in prav namučiti bi se moral, če bi hotel najti kakšno dobro stvar na njej. Slaba zgodba brez neke poante (razen da greš v določen okoliš in ga odrešiš duhovne nesnage), nesmiselni, precenjeni, DLCji, nepojmljivi brezzvezni liki brez možnosti napredovanja in prilagajanja, pomanjkanje raznolikih sovražnikov, slabi in prelahki šefovski boji…. Enostavno preveč je stvari, ki so šle narobe in gre za klasično zgodbo igre po aktualnem filmu, narejene le za dobiček. Če vas zadnji film ni oropal otroških sanj, vas bo igra Ghostbusters zagotovo. Nikar se je ne dotikajte. Že dolgo nisem igral nečesa, ki bi bila narejen tako slabo in površno, s tako očitnim ciljem grabljenja denarja na kupček.

I. Umbrella Corps

Rezultat iskanja slik za Umbrella Corps

Znatno mučenje po novem sliši na ime Umbrella Corps. Nepotrebna in nepovezana igra serije Resident Evil nima popolnoma nič skupnega s serijo, razen brezmožganskih stvorov. Ideja je verjetno nastala tako, da je glavnemu dizajnerju pred sestankom padla na glavo opeka pa je dobil pametno zamisel, da bi naredil najboljšo igro leta. Sicer ideja na prvo žogo zveni dobro (čeprav ne gre za nič novega), če bi bila dobro izpeljana, vendar kaj, ko ji ne uspe popolnoma nič. Še kot zastonjsko igro bi jo le redko kdo povohal. Potem pa so jo za piko na I še prisilno poskusili vriniti v ešport, ampak jim vsaj to na srečo ni uspelo. Pozna se manjko preverjanja kakovosti, ali pa je Capcom-u že preprosto vseeno. Kot da bi vzeli skupino novincev, jim dali ničeln budget in jim rekli, naj nekaj spacajo skup, da bo narod že kupil. Narod je morda res kupil, ja, ampak tudi hitro zahteval vrnitev denarja. Čeprav je izšla pred manj kot pol leta, ji že primanjkuje igralcev, kar je bilo tudi za pričakovati glede na to, da stane 30€. Enostavno nedopustno in nihče ne bi smel zapravljati denar za takšno norost, ker to samo spodbuja založnike pri delanju sranja. Držimo pesti, da ne bo nov Resident Evil pristal na istem tiru.

Call of Duty: Infinite Warfare je bila najbolj prodajana igra v ZDA

0

Call of Duty: Infinite Warfare je bila najbolj prodajana igra v ZDA leta 2016, ja prav ste slišali.

Kakšna je razlika med SSD in PCIe SSD diski

0

Najbrž ste že vsi slišali za SSD diske – Solid State Drive. Gre za diske, ki počasi, a vztrajno bolj tradicionalne HDD-je. Ampak tudi SSD-ji se vseskozi razvijajo. Vse bolj v veljavo prihajajo PCi-e SSD diski. Mnogim se zato  pojavlja vprašanje, po čem se od navadnih SATA III SSD-jev sploh razlikujejo?

Preden odgovorimo na to si najprej, da bo vse skupaj lažje razumljivo, oglejmo razliko med HDD in SSD diski. Razlika je že v sami strukturi in delovanju. SSD diski delujejo po principu shranjevanja vaših datotek na notranjem flash čipovju, medtem, ko HDD diski uporabljajo okrogle plošče, prevlečene z magnetno snovjo. Za delovanje se morajo te plošče vseskozi vrteti pri visokih hitrostih. Kaj pa je sploh poanta teh plošč? Nad diskom je bralno-pisalna glava, ki je zelo približana tem ploščam in z njih bere podatke. Ker so podatki na različnih mestih, mora do teh mest priti. Zaradi tega so standardni HDD glasnejši, počasnejši in manj odporni na tresljaje. Ob prenehanju delovanja (ko “crknejo”), je podatke mogoče obnoviti, če res ni prišlo do večjih fizičnih poškodb. Ker je notranja plošča zelo občutljiva (tudi na prah), HDD diskov ni mogoče enostavno odpreti doma, saj že najmanjši tujek lahko povzroči okvaro. Zakaj pa so HDD diski še vedno v uporabi, kljub svojim mnogim slabostim? Omogočajo shranjevanje ogromnih količin podatkov za nizko ceno.

Primerjava strukture med SSD in HDD

Že kar dolgo je na voljo alternativa, ki ji cena kar hitro pada – SSD diski. Dandanes skoraj vsi SSD-ji uporabljajo SATA III, standardni 3.0 format, ki je teoretično zmožen podatke prenašati s hitrostjo 6.0Gbit, ali 750MB na sekundo. V praksi sicer ne deluje tako hitro, a vseeno je razlika več kot očitna. Zagon (svežega) operacijskega sistema s takšnega diska bo navadno trajal manj kot 5 sekund, medtem, ko bo HDD za isto zadevo porabil tudi več kot 10 sekund. Največja prednost SSD-jev je tako višja hitrost, tišje delovanje, nič premikajočih se delov v notranjosti (torej večja prenosnost, zaradi česar so popularni v prenosnih računalnikih), daljši obratovalni čas in večja zanesljivost (cenejši diski so načeloma izdelani manj kvalitetno in tako malo manj zanesljivi). Sliši se idealno, a tudi ti diski niso brez slabosti. Če SSD disk odpove, je podatke nemogoče obnoviti, kapaciteta je v realnem cenovnem okviru manjša od 1TB, njihova cena napram HDD konkurentom pa se giblje tudi 10-krat višje za isto kapaciteto.

Primer SSD trdega diska

Vedno bolj popularni postajajo PCI-e SSD diski, ki gredo še korak dlje, saj za delovanje izrabljajo PCI-e režo, ki omogoča eno izmed največjih pasovnih širin v računalniku. Ta reža lahko podatke prenaša z hitrostjo do 15.75GB na sekundo. Sliši se neverjetno in tudi je, saj lahko ti diski delujejo zlahka delujejo s hitrostjo 1.5GB/s vse do 3.0GB/s (za primerjavo – navadni SSD lahko podatke bere s hitrostjo okoli 550MB na sekundo, piše pa okoli 500MB na sekundo).

Seveda so te hitrosti teoretične in se razlikujejo od modela do modela. Vseeno je očitno, da se klasični SSD diski počasi bližajo teoretični meji, ki jo nosi SATA priklop in če ne bo prišlo do večjega preskoka v tehnologiji, bo PCIe reža postala najbolj logični korak za hitrejše delovanje diskov.

PCIe SSD trdi disk

Potem imamo tu še M.2 SSD diske, ki podatke namesto preko PCIe rež prenašajo preko SATA čipovja. Delujejo identično kot SATA SSD diski, le brez preko dejanski SATA kablov ali vrat. M.2 je tako le vrsta, podobno kot 2.5″ SSD ali 3.5″ HDD. Podatkovni tip (SATA ali PCIe) in signalni protokol (AHCI ali NVMe) sta namreč ločeni zadevi. M.2 diski lahko tako uporabljajo PCIe ali SATA reže. SATA in PCIe reže lahko uporabljajo AHCI, ampak le PCIe reže lahko uporabljajo NVMe. Tako so na voljo tri kombinacije: M.2+SATA+AHCI, M.2+PCIe+AHCI in M.2+PCIe+NVMe.

M.2 SSD disk

M.2 SSD diski se uporabljajo predvsem v prenosnih računalnikov in nekaterih ITX ploščah, saj zaradi pomanjkanja prostore ti nimajo PCIe rež. Tak disk je mogoče vstaviti tudi v PCIe režo preko adapterja, ki pretvori PCI-e M.2 SSD diske v standardni PCI-e 3.0 format, ki je na voljo na večini osnovnih plošč.

M.2 adapter

Na papirju PCIe SSD diski zvenijo skorajda božanske napram klasičnim SSD diskom. Ampak kako se izkažejo v resničnem svetu za povprečnega potrošnika?

Na žalost ta tehnologija zaenkrat še ni poceni. Za primerjavo podobne velikosti, Samsung-ov 500GB SSD vas bo stal okoli 160€, medtem, ko bo PCIe alternativa (950 Pro M) od vas zahtevala okoli 300€. Precejšnja razlika, zaradi katere se navadnemu uporabniku zaenkrat še ne splača razširiti diskovje na PCIe režo, razen, če uporabljate specifične serverske aplikacije ali pa resnično sovražite dolge nalagalne čase v igrah. So pa ti diski ena izmed tistih stvari, katerim cena kar hitro pada, zato lahko čez par let pričakujemo njihovo širitev po domovih. Seveda je to tudi odvisno od tega, koliko se bodo prijeli, saj klasičen uporabnik računalnika, ki nima niti najmanjšega pojma, kako deluje, ne bo videl večje uporabnosti, ki jo prinaša hitrejšo branje in pisanje podatkov.

Seagate zapira svojo največjo tovarno trdih diskov

0

Kot je že nekaj časa znano, HDD-ji počasi a vztrajno zapuščajo ta svet. Kaj kmali bodo postali dinozavri v sicer vedno bolj naprednem svetu flash pomnilnikov. Trenutno jih pri življenju držita le dve stvari. To sta cena in prostornina, saj v tem segmentu HDD-ji nimajo konkurence. Kljub vsemu je le vprašanja časa, kdaj jih bodo NAND in ostale pomnilniške tehnologije dohitele tudi v tem segmentu.

Z zaprtjem tovarne je brez dela ostalo 2200 ljudi. Obrat se je nahajal v provinci Suzhou na Kitajskem. Zaradi njenega zaprtja se pričakuje padec z 60 na le dobrih 35-40 milijonov proizvedenih trdih diskov. Kaj bo to pomenilo za ceno lahko zaenkrat le ugibamo.

Pregled – Colin McRae Rally 2.0

Leta 2000 so pri Codemastersu zaključili izdelavo druge igre iz franšize Colin McRae Rally, poimenovali so jo kar 2.0. Igra je od prvega dela zelo močno napredovala v vseh pogledih. Dobili smo nov, minimalističen stil osnovnih menijev, veliko več avtomobilov in veliko več etap, po katerih lahko drvimo z vrtoglavimi hitrostmi.

Naj začnem kar z nekaj osnovnimi lastnostmi, ki nam jih ponuja Colin McRae Rally 2:
Na voljo imamo dva različna igralna načina, »Rally« in »Arcade«. V prvem načinu se podamo na pot po osmih različnih državah, Finski, Grčiji, Švedski, Franciji itd., vsaka od njih ponuja 10 etap, nekatere imajo tudi dodatno, »super specialko«, tako da imamo vse skupaj na izbiro kar 84 različnih etap, po katerih se lahko preganjamo z 22 različnimi vozili, od Colinovega Ford Focusa iz leta 1999 do avtomobilov, ki so bili včasih del zloglasne grupe B.

V drugem načinu, imenovanem »Arcade« lahko svoje sposobnosti preizkusimo na 8 različnih progah, ki pa niso podobne rally etapam ampak proti petim nasprotnikom istočasno dirkamo v krogu. Prav tako se nam v tem igralnem načinu naš jekleni konjiček ne poškoduje v nobenem primeru.

Če se spustim malce bolj v detalje pa: igra je napram prvi različici grafično napredovala izjemno, razlika je kot, če bi primerjali recimo grafiko, ki jo je ponujala konzola PlayStation 1 in grafiko, katero je bila kasneje zmožna prikazati PlayStation 2. No, skoraj. Avtomobili imajo izjemne vozne lastnosti, večina jih ima pogon na vsa štiri kolesa, imamo pa tudi vozila na prednji in vozila na zadnji pogon. Seveda, se avtomobil temu primerno obnaša na vozišču. Dirkanje poteka po več različnih površinah, makadamu, blatu, snegu, ledu, asfaltu in pesku. Prav tako imamo v načinu »Rally«, ki je malo bolj napreden, možnost, da svoj avto predelujemo. Lahko mu spremenimo prestavno razmerje, trdoto vzmetenja, silo zaviranja in še bi lahko našteval. Tako kot v resnici pa se nam lahko tudi tukaj avto kar konkretno razbije in seveda ga lahko na vsaki dve etapi tudi popravimo, vendar imamo za to na voljo virtualnih 60 minut, ki verjemite, zelo hitro jih bo zmanjkalo, če ne boste pazljivi.

Igra nam v obeh igralnih načinih ponuja tri težavnostne stopnje, »novice«, »intermediate« in »expert«. Lahko se pohvalim, da na »novice« in »intermediate« zlahka pustim vse za seboj, vendar me ekspertna možnost velikokrat potolče.

Igro sem poskusil igrati na tipkovnici, na kontrolerju in na volanu, vendar jo je vsaj meni osebno najlažje igrati kar na tipkovnico. Mogoče zgolj zato, ker sem kilometre v tej igri »nabijal« ravno na tipkovnici, kakšnih dvanajst ali trinajst let nazaj, po več ur na dan, tako pač je, »gamer« od malih nog.

For Honor: Oglejte si dve novi klasi v akciji

0

Ubisoft nam je z dvema novima napovednikoma prikazal še dve novi klasi za njihovo akcijsko naravnano igro For Honor.

Prvi posnetek nam prikaže neustrašnega junaka imenovanega Lawbringer, kateri je precej velik, nosi težak oklep in vihti ogromno sekiro. Gre za popolno tako imenovano “tank” klaso, katera se lahko bori proti več nasprotnikom naenkrat. Laawbringer spada k frakciji Vitezi.

Druga klasa spada k frakciji Vikingov, gre za lahko klaso, ki ne nosi skoraj da nič oklepa in njena dva glavna atributa sta spretnost in hitrost. Valkyrie je opremljena tudi s kopjem in ščitom in njen glaven namen je izvidništvo in sledenje.

Ne pozabite, da se bo zaprta beta za igro For Honor kmalu začela. Prijavite se lahko na uradni spletni strani in začnete z igranjem zaprte bete, ki bo trajala od 26 do 29 januarja. Igra bo izšla na PC, Playstation 4 in Xbox One.

Nekatere igre za Nintendo Switch že znane

0

Nintendo Switch je hibridna konzola, ki prihaja to pomlad. Omogočala bo igranje tako doma kot na poti. Nintendo je pripravil nekaj, česar ni naredil še nihče. Pričakovanja so visoka, s tem pa je tudi zelo velik pritisk na Nintendu, da dostavi najboljšo konzolo na svetu. Več informacij najdete tukaj.

Posvetimo se današnji temi, ki bodo videoigre namenjene za omenjeno konzolo. Nintendo je že razkril nekaj partnerjev in iger, ki bodo na voljo takoj ob izidu in v letu 2017. Med najodmevnejšimi naslovi so: NBA 2K, The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Minecraft, FIFA, Steep …

Večina od zgoraj omenjenih iger, ne bodo na voljo takoj ob izidu konzole, ampak v letu 2017. Ob izidu 3. marca bo na voljo 6 naslednjih iger:

  • 1-2-Switch
  • The Binding of Isaac: Afterbirth+
  • Just Dance 2017
  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  • Skylanders: Imaginators
  • Super Bomberman R

 

Naslednje igre pa lahko pričakujemo že spomladi. Večina razvijalcev datuma izida iger ni razkrila, zato lahko na njih le čakamo. Med temi so tudi igre, ki bodo dobro prodajane ( NBA 2K, Minecraft, FIFA, Steep …).

Po prvih informacijah bomo morali za igro odšteti okoli 50 €, kar ne odstopa od trenutne prakse.

Nekateri veliki razvijalci iger so sklenili sodelovanje z Nintendom. Ali je to znak, da bo konzola dosegla pričakovanja?

 

 

Prihaja Urban Empire

0

Jutri, 20. januarja, bomo končno lahko začeli z igranjem ene najbolj poglobljenih strateških iger vseh časov.

Urban Empire je strateška igra, ki temelji na politiki in gradnji mesta. Gre za pionirja v tem žanru saj naj bi se politične spletke, družbeni dogodki, in zgodovinski dogodki zelo lepo prepletali med seboj, to pa ustvari popolnoma drugačno igralno izkušnjo. Dogajanje same igre je postavljeno v leto 1820, kjer mora igralec vzpostaviti svoje mesto skozi različna obdobja v katerih bo našel različne priložnosti in nevarnosti, ki jih bo moral izkoristiti sebi v prid.

Razvijalec: Reborn Interactive

Založnik: Kalypso Media Digital

Žanr: Simulacija, strategija

Datum izida: 20. januar 2017

 

Sistemske zahteve:

Minimalne

Operacijski sistem: Windows 7/8/8.1/10

Delovni pomnilnik: 6GB

Trdi disk: 4GB

DirectX: Verzija 11

Grafična kartica: Nvidiva GeForce 560 / AMD HD 6850 2GB

Procesor: Intel i5-2400 / AMD FX 6350

Priporočene

Operacijski sistem: Windows 7/8/8.1/10

Delovni pomnilnik: 12GB

Trdi disk: 4GB

DirectX: Verzija 11

Grafična kartica: Nvidiva GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 290 3GB

Procesor: Intel i5-4690K  / AMD FX 8320

Urban Empire lahko kupite na platformi Steam za 38,24€.

Gabe Newell je spregovoril o prihodnosti Valve

0

Šefe podjetja Valve, Gabe Newell, je na Reddit-ovem dogodku “ask me anything” razkril, s čim se trenutno ukvarja njihovo podjetje. Kot izgleda, je v razvoju par novih iger, vključno z novimi Half Life/Portal filmi. Podjetje ima velike načrte tudi za njihov Source 2 motorček.

Newell je potrdil, da si je Valve zastavil razvoj iger s poudarkom na enoigralstvu ter za virtualno realnost. V isti sapi je dodal, da obstaja možnost, da so nove igre povezane s svetom Half Life in Portal. Bilo je tudi par vprašanj glede Valve/JJ Abrams filmov, posnetih po igrah, seveda pa niso manjkala niti neizbežna vprašanja glede Half Life 3.

Ko je bil vprašan glede prekinitve razvoja Half Life 3, se  je Newell pošalil: “Številka 3 ne sme biti izgovorjena. Ja, osebno verjamem vsem anonimnim virom na internetu.” Torej obstaja možnost, da bomo v prihodnosti videli nadaljevanje priljubljene serije.

Presenetljivo je dejstvo, da Newell verjame, da je Portal 2 Valve-ina najboljša enoigralska igra, čeprav je priznal, da večinoma po zaslugi njene povezave s svetom Half Life. Glede nadaljevanja Left 4 Dead serije so bile informacije bolj skope.

 

Kaj jih čaka v prihodnosti? V prihodnje bo podjetje dalo veliko poudarka na Source 2 motorček, ki bo še vedno njihovo primarno okolje za razvoj iger. Želja za prihodnost je, da bodo sčasoma vse njihove igre uporabljale to okolje in da bo še vedno brezplačno na voljo za širše množice.

Kot je zanj značilno, je Newell tako delil bolj malo – a istočasno ničesar ni tudi ovrgel.

Polni AMA lahko vidite na tej povezavi.

 

Prihaja Homestead, težko pričakovana posodobitev za The Elder Scrolls Online

0

Čeprav The Elder Scrolls Online za večino igričarjev hitro utonila v pozabo, so pri razvojnem studiu pljunili v roke in igro, glede na vanilia verzijo, znatno izboljšali. Redno izdajajo posodobitve in odpravljajo napake. V kratkem bo izšel eden izmed bolj pričakovanih dodatkov Homestead, ki bo igralcem omogočila nakup nepremičnin. Na voljo jih bo 39, med seboj pa naj bi se razlikovale. Raztresene bodo po celotnem Tamrielu. Uporabniki PC/MAC bodo posodobitev prejeli 6.2.2017, na PS4 in XBONE pa 15 dni kasneje.

Seveda ne bi šlo brez pohištva. Dodanih bo preko 2000 različnih kosov. Možno ga bo tudi izdelovati. Dodali bodo tudi (nov poklic) izdelovalec pogodb, štiri nove motive, posodobitev PvV opreme in uravnovešenje različnih vrst bojevnikov.

Dekleta se najbrž že veselite nakupov, med tem, ko fantje globoko vzdihujete in si mislite: “Kaj mi je tega treba…”. Če v čudoviti svet vitezov, mističnih stvorov in čarovnije še niste vstopili, je sedaj pravi trenutek, da tudi sami použijete vse dobrote, ki jih The Elder Scrools Online ponuja.

Igro lahko na uradni strani dobite od 29.99€ naprej. Če ste iznajdljivi jo je mogoče dobiti še precej ceneje.

Vabljeni tudi k branju našega opisa igre.

Nioh: Še ena ekskluziva za PlayStation 4

0

Sony je na svojo stran pridobil še eno akcijsko RPG igro, katera bo izšla naslednji mesec.

Razvijalci Koei Tecmo so povedali, da je njihova igra že dokončana in pripravljena za masovno proizvodnjo. Kot smo že omenili, gre za akcijsko RPG igro, podobno Dark Souls a z azijsko temo – s samuraji in podobnim. Pohvalili so se, da je igra precej težka in da bo večina vsakdanjih igralcev, ki nimajo potrpljenja, med igranjem kar hitro vrgla puško v koruzo. Direktor igre Fumihiko Yasuda je povedal tudi, da poslušajo svoje oboževalce in se zavedajo svojih napak ter da bodo izboljšali nadzor in kamero v sami igri.

Vsem tistim, ki vam je Dark Souls in veliko umiranja všeč, priporočamo igro Nioh, katera bo izšla izključno na konzoli PlayStation 4 – 8. februarja 2017. Prednaročite jo lahko tukaj.

Tukaj si lahko ogledate napet napovednik za igro Nioh.

New Dawn je priletel na Kickstarter

0

New Dawn je preživetvena igra, ki bo imela odprt svet, popoln za vsakega raziskovalca. Da ne bi bilo raziskovanje tako monotono bo poskrbel večigralski način. Dogajanje bo postavljeno na južno ameriške otoke v zlate piratske čase okrog leta 1800. Igralci se bodo lahko vživeli v domačine otokov in se tako preživljali iz dneva v dan. Poleg tega si bodo gradili razna orodja, hiše, orožja in se učili kuhanja. Seveda bodo pirati prav vsakemu igralcu hitro zagrenili življenje in treba se bo boriti proti njim.

Navdih razvijalcev

Razvijalci pravijo, da so dobili navdih za izdelovanje igre od različnih plemen. Prebrali so veliko knjig o Indijancih in piratih in padla je ideja. Razvijanja igre so se lotili z izdelovanjem konceptov 3D modelov in sedaj so nam že pokazali prve prave posnetke igre.

Igralnost

E-visualsoft so vzeli malček drugačen pristop do še ene izmed mnogih preživetvenih iger. Odločili so se da ne naredijo še ene igre v kateri bo glavna naloga ubiti drugega igralca, ampak so rekli, da bodo naredili preživetveno igro, ki temelji na lakoti, žeji, podnebju in divjemu življenju. Pohvalili so se tudi glede svoje umetne inteligence, saj naj bi bili pirati zelo bistri. Umetna inteligenca naj bi se učila na napakah in tako postala vedno boljša in težja za jo premagati. Poleg vsega naštetega bomo lahko ulovili pirata in ga imeli za sužnja. Ta smrdeči pirat se nam bo lahko tudi izmuznil iz zapora zato bomo morali paziti na njega. Za poživitev sveta bodo poskrbele razne vasi in kampi raznih bogatih piratov, kateri se samo nalivajo z rumom in jih ne zanimajo domačini.

Značilnosti 

  • lahko bomo igrali v prvoosebnem stilu ali tretjeosebnem
  • izbirali bomo lahko med moškimi in ženskami
  • celoten zemljevid bo imel kar 49 kvadratnih kilometrov in vseboval tudi več otokov.
  • igralci, ki trenutno niso v igri bodo lahko prav tako bili ubiti
  • rokodelstvo in orodja bosta en glavnih aspektov igre
  • plezanje po drevesih in raziskovanje nove zemlje bo velik del igre
  • v igri bomo lahko dobili tudi razne vozičke in jih potem popravili
  • jahali bomo lahko konje
  • naredili si bomo lahko svoj kamp, ki nas bo ščitil pred pirati in podnebjem. Tisti igralec, ki bo prvi zgradil totem bo postal glavni v plemenu
  • dobivali bomo lahko tudi razne minerale kot so železo, lava in zlato. Nabirali bomo rože, ki nas bodo ozdravile raznih bolezni
  • igra bo vsebovala tudi noč/dan cikel in dinamično podnebje

Če želite podpreti igro New Dawn to najboljše storite tako, da obiščete njihovo Kickstarter stran in donirate kakšen evro. Za 12€ že dobite igro in dostop do zgodnjega dostopa. Igra lahko pričakujemo Novembra 2017 za PC, Linux in Mac.

Minecraft prihaja na Nintendo Switch

0

Pri 4J Studios, so potrdili sodelovanje z Nintendom. Razvijalci izdelujejo verzijo ene uspešnejših iger za Nintendovo najnovejšo konzolo, ki pa še ni na tržišču.


Minecraft je izšel leta 2011, najprej z različico za PC, kar je tudi najbolj igrana verzija. Kasneje so se razvijalci osredotočili še na konzole, tako igro najdemo na konzolah Xbox 360, PS3, PS4, PS Vita in Xbox One. Kmalu pa bo na voljo še na konzoli Nintendo Switch. Pri Microsoftu, ki je leta 2014 kupil Minecraft in glavnega razvijalca, so razkrili, da so prodali več kot 25 milijonov iger za PC različico. Število igralcev se še vedno zvišuje, kljub temu da je igra stara že 6 let. Razvijalci ves čas pripravljajo nove verzije, v katerih se najde veliko novega. Trenutno najnovejša različica je 1. 11. 2

Kot kaže so se pri Microsoftu navdušili nad novo konzolo, in v tem hkrati začutili veliko poslovno priložnost. V teoriji je to vsekakor pravilna odločitev, kako pa bo vse skupaj izgledalo v praksi pa bomo videli po izidu konzole Nintendo Switch. Več o konzoli si lahko preberete tukaj.

Torej bi radi postali razvijalec iger?

0

Gaming je dandanes postal ogromen posel. Milijoni in milijoni evrov se zlivajo v različne projekte in zato je ta panoga postala zanimiva za marsikaterega igričarja. Igranje iger je zanimivo samo po sebi a skoraj vsak pravoveren igralec je marsikdaj pomislil, kako bi bilo, če bi tudi sam ustvaril nekaj povsem svojega. Pričujoči vodič vam bo razložil par kratkih navodil kako se v to dejavnost sploh spustiti in kaj se za uspešno kariero v igričarstvu od vas tudi pričakuje.

Kaj potrebujemo

Seveda vsak pomisli najprej na šolo. Izobraževanje je vsekakor pomembno in diploma iz programiranja je odlična podlaga za nadaljnji razvoj vaše karierne poti. A čeprav niste vpisani v faks oz ne posedujete še diplome, to še ne pomeni, da so vrata razvoja iger za vas nepreklicno zaprta. Namreč igričarstvo je ena redkih panog, kjer štejejo izkušnje ter vaš »portfolio« več od same izobrazbe. Ekipe, ki iščejo dodatne člane v njihovi razvijalski ekipi veliko raje pokukajo v vaše dosedaj dokončane projekte, saj jih zanima kaj lahko ponudite njihovemu projektu. Še več, če vas sodelovanje v ekipah ne zanima pretirano oz se jim ne morete priključiti, lahko začrtate čisto svoj projekt in sčasoma najamete svojo ekipo! Tako se boste pridružili četi čislanih »indie« razvijalcev, ki izpeljejo svojo vizijo brez pritiskov raznih založnikov, ki marsikdaj zahtevajo ogromno delovnih ur v zelo kratkem času.

Skratka kaj potrebujemo za štart iz nule?

Seveda je sposoben računalnik nuja, saj boste s tapkanjem po telefonu bolj težko uspeli. Razvijalci pri svojem ustvarjanju največkrat uporabljajo več kot en monitor naenkrat, še posebej je to uporabno na začetku, pri učenju, saj imamo tako na enem monitorju lahko vodič, na drugem pa dejansko okno, kjer »ustvarjamo.«

Pravi razvijalci uporabljajo več pokončnih monitorjev, saj tako na ekran spravijo več vrstic kode naenkrat.

Jeziki ter matematika

Marsikdo misli, da pri programiranju največ šteje dobro razumevanje matematike in na nek način imajo prav. V resnici so v programiranju uspeli tudi taki, ki jim matematika ne gre ravno najbolje. Veliko več šteje logika oz. logično sklepanje zaporedij. Dober programer potrebuje dobro logično razmišljanje, torej kje uporabiti določen programerski ukaz ter kako svojo kodo čim bolje optimizirati, da se ne izgubimo v gori ukazov. Potrebna je tudi pozornost ter natančnost, saj je dovolj ena napačna postavljena pika, da se nam zruši celoten sistem kode. Temu sledi popravljanje oz »debugging«, kjer iščemo vzrok napake. Nekateri razvijalci vam znajo povedati, da je popravljanje napak polovica posla pri programiranju projekta.

Koliko ljudi potrebuje ena igra?

Kaj pa jeziki? V igričarskem poslu se uporablja ogromno jezikov a spet je vsak specifičen za katero platformo igro razvijamo ter v katerem motorčku bomo kreacijo spackali. Boste ustvarjali v Unity-ju? Potem je za vas pravi C# ali P JavaScript. Vas bolj mika Unreal Engine? Potem se seznanite z jezikom C++. Za začetek je dober praktično vsak jezik saj je moč ustvarjati tudi s pomočjo Pythona, ki zelo dobra podlaga za priučitev drugih jezikov. Nekateri jeziki imajo precej podobno sintakso, kar pomeni, da če obvladate določen jezik, se boste lažje priučili drugega kot pa če štartate iz čiste nule.

Vodiči

V današnji dobi interneta je na voljo več vodičev kot kadarkoli v zgodovini. Tako se lahko na medmrežju dokopljemo do knjig ter celo video »tutorialov«, ki so naše glavno vodilo do uspešnega razvijalca iger. A če smo čisti začetnik je potrebno delati majhne korake in najprej vzpostaviti temelje.

Tako izgleda ustvarjanje v Unity motorčku

Osredotočimo se na dva večja in trenutno najbolj popularna motorčka za razvijanje iger: Unity ter Unreal Engine. Oba sta močni razvijalski orodji v katerih je moč ustvariti praktično karkoli. Povrhu tega sta povsem brezplačna, evre plačamo samo takrat ko začnemo končno tržiti izdelek. Čeprav je v obeh v relativnem kratkem času moč ustvariti stopnjo v kateri postavimo določene predmete, ki jih je moč streljati, bo potrebno za kaj bolj naprednega pisati kodo. Unity uporablja jezik C# zato se bomo primorani usesti za knjigo in se naučiti njegovo sintakso. Priporoča se knjiga Head First C# by O’Reilly, kjer se bomo postopoma naučili osnove, ki jih lahko uporabimo v samem motorčku. Unreal je spet drugačna zver, ki uporablja po mnenju mnogih precej težji jezika imenovan C++. Tu lahko poprimemo za knjigo, ki je spisal sam ustvarjalec jezika Bjarne Stroustrup, imenovano Programming: Principles and Practice Using C++. To sta samo dve knjigi, ki jo lahko dopolnimo z vrsto drugih dodatnih vodičev, da čimbolj izbrusimo svoje temelje. Ko smo enkrat prepričani, da posedujemo dovolj znanja, da lahko dejansko nekaj ustvarimo se podamo v prej omenjena motorčka. Oba sta dovolj zmogljivi orodji za vse vaše želje, je pa res da je po sami nravi jezika, Unity bolj prijazen za začetnike. Unreal Engine je prekleto lep motorček, vsebuje pa tudi zanimivo opcijo BluePrints. To je nekakšen grafični urejevalnik, kjer lahko kodo spišemo s pomočjo grafičnih gradnikov. Zadeva je presenetljivo inovativna in moč je zgraditi presenetljivo veliko brez tipkane kode. A vseeno bo potrebno za finese in bolj napredne ukaze spisati ukaze na »ročni način.

Unreal pogon vsebuje dokaj preprost urejavlnik, kjer je moč hitro ustvariti stopnjo, saj je elemente moč samo povleči in spustiti v sceno (drag and drop)

Mnogo vodičev je moč najti na YouTubu ter tudi na dveh straneh, ki se bavita samo z vodiči kot sta Udemy ter Coursera. Tam so nekateri vodiči povsem brezplačni, eni pa so tudi plačljivi, saj (naj bi) ponujali boljo vsebino od brezplačnih. Za Unity priporočam tale vodič, kjer nas učitelj popelje od učenja samega jezika do uporabe tega v Unity motorčku. Model je prav tako ustvaril še en skozihod, kjer isto stori za Unreal urejavalnik. Super zadeva tudi za popolne začetnike, saj je krivulja učenja povsem prilagojena tistim, ki niso še nikoli spisali niti vrstice kode.

To je to? Precej simpl!

Daaaaleč od tega. Čeprav je mogoče kdo po napisanem dobil občutek, da je ustvarjanje iger preprosta zadeva, ki nam za priučitev vzame največ kakšen teden, je to vsekakor daleč od resnice. Že priučitev enega jezika je huronski podvig, ki zna trajati mesece oz. leta pa še takrat nismo povsem izurjeni, saj se je v programiranju vedno potrebno učiti novih stvari. Delanje projektov po vodičih je super, a ko se enkrat spravimo ustvariti čisto nekaj svojega in se nam na zaslonu ne svetijo navodila ampak v nas strmi prazna beležnica, željna vrstic sveže kode… To je trenutek, ko marsikateri začetnik obupa in preprosto odneha. Treba je vedeti, da sta Unity in Unreal Engine samosvoja programa, katera prav tako potrebujeta svojo priučitev. In kaj če ne delate v ekipi in morate za vse poskrbeti sami? Tu spet pride tista trditev od prej, torej stvari gredo po korakih. Ustvarjate 3D igro? Potem potrebujete 3D modele, ki jih bo potrebno ustvariti v namenskem urejevalniku kot so Blender, Maya ali 3DSMax. A ti modeli bodo zgledali precej porazno brez dobrih tekstur, ki spet ne bodo padle iz »lufta«. Tako se bo potrebno priučiti še Photoshopa ter Illustratorja, ki sta spet dovolj močna in težka programa. Ko na koncu seštejemo vse se moramo kot samostojnež priučiti štirih zahtevnih programov ter enega jezika kar seveda zahteva ogromno časa ter potrpežljivosti. Tu sploh še nismo prišteli ustvarjanje glasbene podlage in učinkov, saj nemo igro ne bo igral nihče.

Vaša igra bo potrebovala tudi “modele, ki jih lahko ustvarimo v programu 3DSMax

Ne, zadeva vsekakor ni preprosta a če vas veseli ustvarjanje iger in vidite v temu kariero, je le-to moč ustvariti z sorazmerno majhnim denarnim vložkom. Morda je bolje, da pred začetkom sploh vidimo če nas tako ustvarjanje veseli. Lahko se spravimo ustvarjati mode za igro Skyrim, ki vsebuje začetnikom dovolj prijazen urejevalnik, ki ne zahteva takih časovnih zahtev in kjer lahko v relativno kratkem času ustvarimo neko svojo kreacijo. Povežemo se lahko tudi z drugimi ustvarjalci iger, kjer lahko delimo izkušnje, predloge ter vprašamo za kak nasvet. Čeprav je slovenska razvijalska scena še dokaj mlada, je moč na Facebooku odkriti skupino, kjer se lahko povežete z enako mislečimi in kjer lahko pridobite marsikako potrebno informacijo.

Potrebna sta le čas, trma, pridnost ter ljubezen do iger in kmalu zna vaš naslov zasijati v polni luči na Steam platformi, kjer ob zna vaš kvaliteten naslov pobrati marsikak dinarček. Kdo ve, morda boste prav vi odkrili nov Minecraft in Slovenijo postavili na vrh igričarske razvijalske scene.

Hearthstone osnove #2: Branje nasprotnikovih kart

0

Večina igralcev Hearthstona je osredotočena na svoje karte. Razmišljajo, kako bodo odigrali naslednji turn in gledajo, katere karte bo igral nasprotnik. V prejšnji številki Hearthstone osnov smo razdelali, da je za dobrega igralca nujno potrebno, da, poleg svojega, pozna in razume tudi nasprotnikov deck. V tej številki se ne bomo osredotočili na karte in kako delujejo, pač pa na samega nasprotnika. Včasih namreč pozabimo, da je igralec a drugi strani internetne povezave človek, ne robot. Kot tak bo tudi kdaj storil napako in nam podal informacije o kartah v svoji roki, ki jih drugače nebi mogli dobiti. Tudi v digitalni igri lahko enostavno preberemo nasprotnikove fizične znake.

Pokažimo na primeru:

Na sliki vidimo, da igralec SDChargers želi uporabiti določeno karto. Iz prikazane rdeče puščice lahko sklepamo, da je njen cilj Acidic Swamp Ooze igralca Azuriel. Slika sprva ne zgleda nič posebnega, a nam pove ogromno. Velikokrat se namreč zgodi, da igralci želijo uporabiti določeno karto, skoraj jo že igrajo, potem pa si premislijo. Recimo da si je igralec SDChargers premislil in se odločil, da karte ne bo uporabil. Naštejmo kaj vse nam je izdal:

1. Karta je spell ali pa minion z battlecry, katere cilj je ena karta. Rdeča puščica se pojavi le v teh dveh primerih.

2. Cena karte je 1-mana ali manj. Hearthstone dovoljuje izbiro cilja s karto samo takrat, kadar imaš dovolj mane, da jo lahko tudi igraš. Ker ima nasprotnik samo še eno 1-mano, mora biti cena karte enaka ali manjša tej številki.

3. Njen cilj je nasprotnikov Acidic Swamp Ooze. Iz tega lahko razberemo, da bi ga karta lahko uničila, ali pa mu drugače škodovala.

4. Verjetno je karta bolj učinkovita, če je njen cilj Acidic Swamp Ooze in ne drugi minion Azuriela, Silverback Patriarch.

Če upoštevamo te zgornje točke, lahko z visoko verjetnostjo napovemo, katero karto ima nasprotnik v roki. Najverjetneje je SDChargerjeva karta Holy Smite, saj izpolnjuje vse zgoraj omenjene kriterije.

 

Ta informacija nam lahko v prihodnje zelo koristi. Lahko se izognemo situaciji, v kateri bi nasprotnikov Holy Smite preveč učinkovito uničil enega od naših minionov in prišel v prednost. Enako pomembno je tudi, da nam pove, katerih kart nasprotnik nima. V podobni situaciji bi lahko bolj samozavestno igrali minione, ki imajo 5 ali več Attack-a, saj vemo, da je ena od nasprotnikovih treh kart Holy Smite. Posledično je manjša verjetnost, da bi SDChargers imel v roki Shadow Word: Death, ki bi našega miniona učinkovito uničila.

 

Informacije o kartah, ki jih nasprotnik drži v roki, so neprecenljive, saj ti omogočijo, da se izogneš potezam, ki bi drugi strani omogočile preveliko prednost. Nikoli ne podcenjujte, koliko lahko razberete iz navadne rdeče puščice. Se vidimo v naslednji številki Hearthstone osnov!