🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 557

Najboljše igre igranja vlog v letu 2016

Leto je ponovno naokrog, za vas pa smo pripravili seznam najboljših RPG iger ravnokar preteklega leta. Gre za odlične igre, ki bi jih moral preigrati vsak ljubitelj žanra. Ste v dilemi in več ne veste, katero igro, ki bi bila vredna vašega časa in denarja, bi preigrali? Potem ste na pravem mestu!

VI. Salt and Sanctuary

Če doživetje igre strnem v en stavek, bi rekel: “Odlična 2D imitacija serije Dark Souls, kjer ima tepeškanje in težavnost prednost pred zgodbo.” S tako površnim opisom bi igri naredil veliko krivico. Nikakor ne gre samo za klon bolj znane sovrstnice. Glede na to, da je sadež dela le dveh oseb je presenetljivo, kako uspešno uspe ujeti občutek temačnega in depresivnega sveta. Zna vas pritegniti s svojim mračnim okoljem, težavnimi šefi, pobiranjem duš, tempom… meh, pa smo ponovno pri Dark Souls.

Naš opis igre najdete tukaj.

V. Grim Dawn

V zadnjih letih smo po zaslugi Diablo serije dobili precejšnje število sekaščin, a le redke so uspele doseči občutek in uspešnost originala. Ena izmed teh je Grim Dawn, ki ji mnogi pojejo slavo. Pa ne zaman. Izkazal se je za več kot soliden akcijskih iger igranja in za celo boljšega naslednika drugemu Diablu, kot Diablo 3. Bojni sistem je dinamičen in zasvojljiv in čeprav zgodba ni nič posebnega, služi svojemu namenu. Razvojni studio Crate Entertainment se je dela lotil pazljivo in z dobršno mero potrpežljivosti, ob tem pa je ves čas poslušal igralce in njihove želje, ki jih je v veliki meri uvedel v igro. Gre za pravi primerek, kako bi naj izgledal napredek igre v zgodnjem dostopu in tudi z letošnjim izidom se razvoj še ni zaključil.  Zaradi vsega tega Grim Dawn izstopa iz povprečja in je eden od najboljših ARPG-jev – ne le letošnjega leta, ampak vsega časa.

IV. Deus Ex

Prva izmed visoko-proračunskih iger na seznamu. Čeprav bi se večina ljudi strinjala, da Deus Ex: Mankind Divided ni tako uspešen kot Deus Ex: Human Revolution, gre še vedno za zelo solidno prvoosebno igro z klasičnimi elementi iger igranja vlog. Stalno nadgrajujete vašega karakterja, že vsem poznanega Adam Jensona, med tem pa se ves čas ukvarjate z različnimi srečanji, ki jih na pladnju ponuja svet, ustvarjen s strani Eidos Montreala in Square Enixa. Vaša igralna izkušnja se razlikuje glede na to, kako pristopate k različnim situacijam in kako nadgrajujete vaš lik. Se raje skrivate v sencah in skrivaj onesposabljate sovražnike? Ali pa se težko oboroženi zaganjate v množice? Ravno v tem aspektu ostaja Mankind Divided zvest svojim koreninam in ravno ta občutek svobode ga uvršča na našo lestvico.

III. Tyranny

Tretje mesto pripada igri Tyranny izpod rok Paradox Interactive in Obsidian Entertainment. Če ste igrali Pillars of Eternity, vam bo stil takoj poznan. Tyranny je namreč nadaljevanje, sicer ne po vsebini in zgodbi, temveč po stilu in občutku. S poudarkom na zgodbi in stranjo za stranjo teksta sicer ni primerna za vsakogar, ampak ko enkrat padeš v svet spletk in uničenja, hitro mine par ur, brez da bi se tega zavedal. Čeprav tudi z igralne plati igra ni slaba, je zgodba definitivno njen najboljši del. Ampak ne gre še za eno stereotipno zgodbo dobrega proti zlu, igraš namreč kot zlobnež oziroma eden izmed glavnih tako imenovanih “fatebinderjev”, ki služijo zlobnežu, ki si je pokoril že skoraj ves svet. Tako je od vas, kako boste pristopili k danim situacijam in ali boste izkazali usmiljenje ali ostali zvesti svojem slovesu. Odlična igra za vsakogar, ki obožuje dobro interaktivno zgodbo in ki mu branje ni odveč.

II. Dark Souls 3

Dobro staro šeškanje z usklajenim izmikanjem, kot ga imamo najraje. Tretji in tudi zadnji del v seriji je uspel še nadgraditi, že tako dobra predhodnika. Prisotna je osnovna zgodba, ki pa ljubitelje George R.R. Martina in J.R.R. Tolkiena ne bo navdušila. Vendar prav je tako. Staro kraljestvo ponuja na pogled osupljive arene in krvoločna soočenja. Še vedno je tako težavna kot vedno. Vse od naključnih okostnjakov pa do, na prvi pogled nepremagljivih, šefov vas lahko pokonča in tako morate ves čas imeti oči na pecljih. Igra je odlična predvsem zaradi svoje igranosti in fantastičnih šefovskih pretepov, ki bodo na vas napravili tudi izjemen vizualni vtis. Dobri stari Dark Souls, kot ga poznamo in ga je, celo na užitni ravni, igrati na PC.

I. Darkest Dungeon

“Propad, se je zgrnil nad našo družino. Se spominjaš našega veličastnega dvorca? Razkošje, Pohlep, ki sta nad nas zgrnil antično zlo. Prosim, vrni se in reši našo družino obupa in zla.”, je začetek, kot bi rekel Zola, beznične prepovedi o pohlepu in norosti. Že pred začetkom vam stalno prisoten narator da vedeti, da ima igra temačno podlago. Že takoj, ko se s prvo skupino najemnikov podate v temačne dvorane, se začnete zavedati, da boste še trpeli. Ob boju vam namreč hitro uide kakšna kletvica zaradi sistema, kjer je veliko odvisno tudi od sreče, vas hitro zgrabi obup. Ko že izgleda, da vse deluje proti vam, se zgodi eden tistih nepozabnih trenutkov, ko kljub slabim možnostim premagate sovraga in zagledate žarek upanja. Darkest Dungeon jo po naši oceni najboljša RPG igra leta. V njej boste v svetu obupa in groze odvrženi v najbolj zakoten del znanega sveta, kjer boste z raznolikimi najemniki preiskovali, s pastmi in sovragi zapolnjene, beznice. Smrt, ki je prisotna povsod, norost, ki prevlada razum. Igra, ki povzroči sive lase tudi veteranom žanra.

 

Se s seznamom strinjate? Poznate igro, ki si bi zaslužila omembo? V komentarjih delite z vami vašo lestvico najboljših RPG iger v letu 2016.

Vabljeni tudi na naš forum, kjer lahko z osebjem portala GAMINGsi pokraljate o igrah, tehniki ali poiščete nasvete pri nakupu.

Vas zanimajo tudi najslabše igre in razočaranja leta 2016? Spremljajte nas še naprej ;).

Mass Effect 2 je brezplačen na Origin platformi

0
Drugi del ene najboljših franšiz in RPG iger je sedaj na voljo popolnoma brezplačno na Origin platformi.

Origin si lahko naložite za PC ali MAC tukaj na svoj računalnik in tako pridobite Mass effect 2 brez kakršnih zadržkov. Če vas igra do sedaj še ni zanimala vam bo brezplačna opcija mogoče dvignila pogum in zašli boste v eno najboljših znanstvenih fantastik vseh časov. Večina ljudi, ki je že igralo vse tri dele igre menijo, da je prav dvojka najboljša od vseh. Ker igra temelji na zelo zanimivi zgodbi si lahko iz Origin-a za 3,99€ pridobite Mass Effect 1 in za 4,99€ Mass Effect 3, da boste imeli popolno izkušnjo in nepozabno znanstveno fantastično zgodbo.

Mass Effect: Andromeda, ki naj bi bila popolnoma svoja igra in ne bi imela veliko skupnih točk s prejšnjimi tremi bo izšla 21. marca 2017, več si lahko preberete v naši novici.

Mass Effect: Andromeda – Nove klase, spretnosti in uradni izid

0

Končno so nam razkrili kdaj bomo lahko ponovno zašli v neskončno vesolje legendarne franšize Mass Effect in sicer se bo to zgodilo 21. marca 2017.

Poleg uradnega izida, katerega se veseli veliko ljudi, smo pridobili tudi nekaj novih koristnih informacij glede klas in različnih spretnosti v sami igri Mass Effect: Andromeda. Na konferenci CES 2017 je podjetje Bioware pokazalo njihov popolnoma nov sistem. Povedali so, da se le ta ne bo držal tradicionalnega sistema, ki ga lahko vidimo v večini RPG igrah, ampak bodo lahko igralci spreminjali svoje klase kar med samo igro.

Klase med katerimi bodo lahko igralci menjavali so:

  • Engineer
  • Adept
  • Explorer
  • Infiltrator
  • Vanguard
  • Sentinel
  • Solider

Tudi pri spretnostij je nekaj sprememb, saj ne bo imela vsaka klasa svojih spretnosti, ampak bodo spretnosti ločene od klas posebej, kar pomeni, da bodo naši junaki veliko bolj fleksibilni in še zanimivejši.

Spretnosti se bodo delile na tri glavna drevesa, vsaka od njih bo vsebovala drugačne zmožnosti:

  • Biotics
  • Tech
  • Combat

Poleg treh dreves bo imela še vsaka spretnost svoje vozlišče(mini drevo), kjer bomo lahko izbirali med različnimi pasivnimi spretnostmi.

Mass Effect: Andromeda bomo lahko igrali na PC, Xbox One in PlayStation 4.

Najbolj dobičkonosne igre leta 2016 na steamu

0

To so igre, ki so prinesle največ denarja na Steamu v letu 2016.

Steam je objavil seznam 100-tih najbolj dobičkonosnih iger na svoji platformi – kar pomeni igre, ki ustvarijo največ surovega prihodka od prodaje, DLC-jev, naročnin in mikrotransakcij.

Številne igre z izidom v letu 2016 so se uvrstile na “Platinum” seznam: Civilization 6, Dark Souls 3, The Division, No Man’s Sky, Total War: Warhammer in XCOM 2. Opazite, da so na seznamu tri igre, ki temeljijo na zvrsti poteznih strategij? Nobena od njih ni imela mikrotransakcij. Na isti seznam so se uvrstile tudi številne igre z izidom leta 2015: Fallout 4, GTA 5, Rocket League in The Witcher 3: Wild Hunt. Te so bile v letu 2016 velikokrat ponujene po akcijskih cenah. Vse imajo tudi DLC-je ali dodatke, ki jih je potrebno dokupiti.

Preostali prihodki na seznamu Platinum so trajnice: Counter-strike: Global Offensive in Dota 2. Dota 2 je edina brezplačna igra, ki se je uvrstila v Platinum seznam, vendar opazimo tudi več drugih brezplačnih iger v naslednjih stopnjah seznamov.

Ne bomo izpostavili celoten seznam top 100-ih dobičkonosnih iger, ker si lahko sami preverite na Steamu, ampak tukaj sta še srebrna in bronasta raven;

Srebrna

  1. Ark: Survival Evolved
  2. Arma 3
  3. Call of Duty: Black Ops 3
  4. Dead by Daylight
  5. DOOM
  6. H1Z1 King of the Hill
  7. Rainbow Six: Siege
  8. Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration
  9. Stardew Valley
  10. Stellaris
  11. Team Fortress 2
  12. Warframe

Bronasta

  1. Cities Skyline
  2. Civilization 5
  3. Deus Ex: Mankind Divided
  4. Dying Light: The Following Enhanced Edition
  5. The Elder Scrolls Online
  6. Europa Universalis 4
  7. Far Cry Primal
  8. Hearts of Iron IV
  9. Payday 2
  10. Planet Coaster
  11. Rust
  12. Skyrim
  13. Smite
  14. Subnautica
  15. War Thunder
  16. Watch Dogs 2

Izpostavili bi nekaj iger, ki so interesantne: Watch Dogs 2 in Far Cry Primal sta na seznamu, kljub zelo slabim napovedim. Call of Duty: Infinite Warfare se ni uvrstila na seznam, ampak se je pa zato nanj uvrstila Black Ops 3 iz leta 2015.

Slovenci končno na Blizzardove turnirje!

0

Pred kratkim so izšla uradna pravila za Blizzardov Hearthstone Europe Championship Tour (klikni) in pod točko 3.1 najdemo tudi Slovenijo! Spodaj najdete Tweet Wei Yue-a, ki toplo pozdravlja nove države, ki so bile dodane za leto 2017. Dodatne informacije bodo sledile v naslednjih dneh!

Lahko rečemo, da so bile želje in pritiski na Blizzard iz strani Slovenije dovolj močni in tako je čas, da igralci dokažete, kako uspešni smo Slovenci! Po vsej verjetnosti bomo v naslednjih mesecih dobili tudi veliko večjo podporo za turnirje, dogovori o sodelovanju Blizzarda z našim portalom že potekajo! Imate izkušnje z organizacijo turnirjev, bi pisali novice in bi pomagali pri razvoju Hearthstone v Sloveniji? Pridružite se naši ekipi in postanite vodja Slovenske Hearthstone skupnosti (prijavnica).

Pregled – Call Of Duty: Modern Warfare Remastered

Dva meseca po izidu in po kar nekaj popravkih smo se lotili še vsem dobro znane igre Call Of Duty: Modern Warfare Remastered, ki je izšla kot samostojni dodatek k igri Call Of Duty: Infinite Warfare. Naše vtise lahko pogledate v spodnjem posnetku.

Minulo leto sta 4. novembra izpod prstov razvijalcev Infinity Warda prišli dve, v narekovajih novi igri franšize Call Of Duty – spoznali smo Infinite Warfare in Modern Warfare Remastered, obnovljeno različico igre Call Of Duty 4, ki je luč sveta ugledala leta 2007. Te se bomo lotili v današnjem pregledu.

Za razliko od prve različice igre, slednje niso ravno naredili pri Infinity Wardu, saj so razvoj prepustili kar štirim studijem: največ dela so imeli pri Raven Software, nekaj manj pa pri Beenoxu, Certain Affinityu in High Moon Studios, Infinity Ward pa je le imel budno oko nad potekom izdelave. Omenjena igra je izšla na treh platformah, najdemo jo lahko za PlayStation 4, Xbox One in PC. Na voljo je le igralcem, ki so kupili Call Of Duty Infinite Warfare v eni izmed treh različic: Legacy, Digital Deluxe ali Legacy Pro.

Že 22. novembra je igra dobila svoj prvi popravek, s katerim so se lotili odpravljanja težav s statistikami, pridruževanju sobam, dodali so tudi nekaj novih statistik Bojnemu zapisniku, prav tako pa so popravili nekaj stvari, da je igra po igralnosti čim bolj podobna izvirniku. Decembra so igralci dobili 6 prenovljenih večigralskih map, v brezplačnem DLC-ju in sicer: Bloc, Countdown, Pipeline, Showdown, Strike in Wet Work, dodali pa so še 2 nova večigralska načina, Hardpoint in Gun Game.

Če se lotimo sedaj še same igre: stvar je, razen po grafiki in nekaj dodatnih vrsticah izrečenega teksta popolnoma enaka svojemu izvirniku. Kar se tiče grafike so se končno nekako približali franšizi Battlefield, zvok pa je ostal enak, le v višji kvaliteti. No, malce so spremenili osnovne menije in nastavitve, igra se dalj časa nalaga in ima seveda veliko višje minimalne in priporočene strojne zahteve, drugih razlik pa v svojem nekaj urnem igralnem obdobju nisem zasledil.

Modern Warfare Remastered ima kljub popravkom še kar nekaj težav s samo stabilnostjo in optimizacijo, saj znajo sličice na sekundo brez razloga pasti s tekočih 70-80 na skorajda neigralnih 25-35. Velikokrat se zgodi, da se igra popolnoma sesuje, ko na primer končamo neko misijo in seveda je potrebno potem preigrati nek del znova. Kot kaže so v pogon same igre poskušali vključiti preveč bonbončkov in ob določenih trenutkih pogon enostavno ne zmore predelati vsega, kar mu je dano.

Če potegnem črto, menim, da je bila prenovljena različica Call Of Duty 4 le marketinška poteza Activisiona, s katero so hoteli, da bi se bolje prodajala igra Call Of Duty Infinite Warfare, saj lahko prenovljeno različico najdemo le v paketu z omenjeno igro. Mislim, da si je Call Of Duty Infinite Warfare večina ljudi kupila zgolj zato, ker je bila zraven vključena še prenovljena Call Of Duty 4, saj kot že vemo, se franšiza vsako leto bolj oddaljuje od svojih začetkov, kjer smo lahko streljali naciste v bitkah iz druge svetovne vojne. Pustimo se presenetiti, kam se bodo z naslednjo igro obrnili pri Infinity Wardu.

 

Obilo eSports energije na Hi-Rez Expo

0

Kot je že standard, nam bo Hi-Rez studios ponovno postregel z obilo elektronskega športa takoj ob novem letu. Tako imenovan dogodek Hi-Rez Expo se bo odvil v Atlanti med 5. in 8. januarjem. Le ta je 4-dnevno praznovanje iger, razvitih s strani studia Hi-Rez. Na dogodek prihaja ogromno ljubiteljev le njihovih iger, nekateri oblečeni v t. i. cosplay. Večina si želi spoznati osebje, ki ustvarja igro, ki jo tako močno obožujejo. Večina jih tudi pride navijat za njihovo najljubšo ekipo, ki tekmuje za glavne nagrade svetovnega prvenstva. V le ta dogodek se letos zraven svetovnega prvenstva v SMITE priključuje tudi igra Paladins s svojim “HRX Invitational” turnirjem. Celoten dogodek se bo v živo predvajal na omrežju Twitch.

Letošnji dogodek ima prav tako novega glavnega pokrovitelja. Zraven velikih pokroviteljev, kot so CocaCola, Alienware in Steelseries ter manjših HitPoint in Facit se bo letos pridružil Twitch Prime. Tako bodo vsi naročniki le tega sistema, ki bodo dogodek opazovali v živo, prijeli številna darila. Hi-Rez je dejal, da so tega partnerstva zelo veseli. Predvsem tokrat, ko so združili dva večja turnirja v en dogodek.

Urnik dogodka lahko najdete na tej povezavi!

Hi-Rez Expo 2016
Hi-Rez Expo 2016

SMITE na Hi-Rez Expo

Za igro SMITE je že to tretje svetovno prvenstvo ter kar četrt velik dogodek. Prvi je bil sredi leta 2014 z glavno nagrado 100.000 €. A je skupnost z nakupom posebne preobleke prispevala denar h glavni nagradi in jo tako zvišali na dobrih 200.000 €. Ponovna zgodba se je zgodila leta 2015, saj je studio Hi-Rez takrat oznanilo glavno nagrado v vrednosti 600.000 €. Ampak ker je skupnost ponovno imela moč zvišati nagrado, je to tudi storila. Takrat s sistemom, imenovanim Odisej, so le to zvišali za dobrih dva milijona evrov. Ampak zgodba se je spremenila za svetovno prvenstvo 2016. Studio se je odločilo, da bo od takrat naprej vedno glavna nagrada 1.000.000 €. Ta odločitev je nastala predvsem z željo, da tudi nekaj podelijo na manjših turnirjih. V letu 2016 smo tako dobili tudi svetovno prvenstvo na konzolah, natančneje za Xbox One, z glavno nagrado 150.000 €.

Svetovno prvenstvo letos razen ekip ne bo kaj veliko drugače. Glavna nagrada PC različice bo milijon evrov, Xbox različice pa ponovno 150.000 €. Na prvenstvu v PC različici bo tekmovalo 10 ekip, v Xbox One pa 4.

SMITE svetovno prvenstvo 2017 PC:

  • NRG Esports (Evropa),
  • Obey Alliance (Evropa),
  • Team Eager (Amerika),
  • SoaR Gaming (Amerika),
  • Team Allegiance (Amerika),
  • Luminosity Gaming (Amerika),
  • INTZ e-Sports (Brazilija),
  • LichT eSports (Latinska Amerika),
  • Team HAPI (Kitajska),
  • Dire Wolves (Avstralija).

SMITE svetovno prvenstvo 2017 Xbox One:

  • Aware Gaming,
  • SoaR Gaming,
  • Team Allegiance,
  • Team Eager
SWC 2017 Bracket
SWC 2017 Bracket

PALADINS na Hi-Rez Expo

Vas zanima kaj je Paladins? Potem preverite našo novico: Paladins izšel na Steam-u in zašel v odprto beto.

Paladins še je t. i. otrok razvijalcev Hi-Rez. Igra še je namreč vedno v odprti beti, prav tako pa v zaprti beti za konzole. Za igro bo tokrat to že drugi večji turnir. Prvi je potekal 19. junija 2016 z glavno nagrado 100.000 €. Turnir na Hi-Rez Expo bo imel glavno nagrado v vrednosti 150.000 €. Prenos v živo bo na uradnem Twitch kanalu. Tekmovalo pa bo 8 ekip iz različnih delov sveta:

  • Disctrict 69
  • Team QG
  • Black Dragons
  • MatchPoint
  • Team Eager
  • Abyss
  • Nocturns Gaming
  • Burrito Esports

Ostalo na Hi-Rez Expo

Seveda kot že prej omejeno, Hi-Rez Expo ne bo samo za svetovna prvenstva in turnirje, ampak tudi za skupnost. Med samim dogodkom nam bodo razkrivali različne novosti, ki bodo prišle v njihove igre. Prav tako bomo verjetno več izvedeli o njihovi novi igri SMITE Tactics, ki še je vedno v zaprti beti. Za igro SMITE bomo predvsem izvedeli novosti za novo sezono (4) prav tako o novih bogovih iz Celtic vere. Razvijalci pa tudi po družabnih omrežjih zelo dražijo ljubitelje igre, saj trdijo, da se bo igra zelo spremenila. Igralci menijo, da bodo prikazali popolnoma prenovljen Siege prav tako pa tudi nekaj sprememb pri klasičnem igralnem načinu Conquest. Brez dvoma bomo tudi izvedeli, kako novost za igro Paladins. Kot pa vemo pa zna Hi-Rez tudi presenetit, saj so rudarji našli veliko datotek, povezanih z naslovom SMITE Rivals. Kaj bi le to lahko bilo, se žal nikomur ne sanja.

Pokémon GO: Praznovanja še ni konec

0

Trenerji, če ste že mislili, da vas je Niantic dokončno obdaril, ste se motili, saj prihaja drugi val počitniške posodobitve.

S 3. januarjem bodo razvijalci dodali bronaste, srebrne in zlate škatle, ki bodo vsebovale tako imenovane “incense” oziroma kadila, “lure” oziroma vabe, “lucky eggs” oziroma jajca sreče in pokéžoge. Vse te novosti bodo zamenjale prejšnje nagrade, ki so jih trenerji dobivali vse po svetu. Še ena odlična novost, ki nam jo zaupal Niantic, je povečanje možnosti za pridobivanje začetnih Pokémon-ov kot so Charmander, Charmeleon, Charizard, Squirtle, Wartortle, Blastoise, Bulbasaur, Ivysaur in Venusaur. Poleg vsega tega bo med drugim delom praznovanja še povečan čas vab iz 30 minut na kar 60 minut.

Če vas zanima, kaj se je dogajalo v prvem dogodku in katere novosti so prišle v igro med novoletnimi prazniki, si lahko preberete našo prejšnjo novico. Ogledate pa si lahko tudi zelo zanimivo statistiko, ki prikazuje kar nekaj zanimivih podatkov o sami igri in njenih igralcih.

V letu 2017 vam želimo še veliko prehojenih kilometrov in čim več novih Pokémon-ov.

Albion Online: Zadnja posodobitev pred izidom pravijo razvijalci

0

Po navedbah razvijalcev Sandbox interactive se je zadnja beta faza začela že avgusta 2016 in tokrat z naznanitvijo nove posodobitve upamo, da bo to res zadnja posodobitev, saj je Albion Online v beta fazi že kar nekaj let.

Posodobitev imenovana Galahad naj bi izšla zgodaj v letu 2017, katera bi bila zadnja stopnička do pričakovanega izida same igre. Za vse, ki že igrate zelo zanimivo igro morate vedeti da ko bo Galahad zaživel, bodo razvijalci izbrisali vse podatke na strežnikih (verjetno bo to zadnjič pred izidom). Predstavljen bo tudi popolnoma nov svet s kar nekaj izboljšavami v PvE vsebinah in drugih stvareh.

Kdor čaka, dočaka

S prihodom iger v zgodnjem dostopu in veliko govora o nedokončanih produktih so ljudje postali zelo skeptični glede kupovanja iger, saj se vedno izkaže da dobimo nedokončano igro polno hroščev. Albion Online je ena redkih iger, kjer so si razvijalci vzeli čas in zelo natančno poslušali svoje igralce ter popravljali in izboljševali stvari. Svojo pot je igra začela prav tako, kot večina iger danes, z raznimi ustanoviteljskimi paketi in zgodnjim dostopom. Tudi razvijalci so večkrat rekli, da gre za zadnjo posodobitev in potem bo sledil izid, ampak so tega znova in znova prestavili, saj si želijo dober produkt.

Albion Online bo igra za vsakega oboževalca APRG in MMORPG zvrsti. Izšla bo verjetno v letu 2017 za PC, Android, iOS in MacOS. Na njihovi uradni strani lahko še vedno kupite tri različne ustanoviteljske pakete in začnete z igranjem takoj. Ob izidu bo igro še vedno treba kupiti.

Najboljše igre leta 2016: Strateške igre

V prejšnji lestvici smo vam prestavili šest najboljših akcijskih iger, danes pa so na vrsti strategije.

Skok na lestvico akcijskih iger.

Streteške igre

Čeprav navadno strateške igre ne privlačijo pozornosti množic, jih oboževalci skorajda častijo. Njihov poudarek je na načrtovanju, razmišljanju in udejstvovanju še tako temnih načrtov. Čeprav največkrat vsebujejo vojaško tematiko, so zelo popularne tudi vesoljske strategije, ki imajo korenine že daleč v zgodovini iger.

Lestvica:

VI. Shadow Tactics: Blades of the Shogun

Rezultat iskanja slik za Shadow Tactics: Blades of the Shogun

Prva igra tega seznama je primerna predvsem oboževalcem starejših iger Commandos in Desperados. V Shadow Tactics: Blades of the Shogun nadzorujete skupino do petih karakterjev, ki jih upravljate med različnimi misijami. Te vsebujejo vse od umora pomembnih oseb, kraje dokumentov, bega iz zapora, ampak je misij preveč, da bi jih vse našteli. Če ste oboževali Commandose, vam bodo kmalu pri srcu tudi ti nindža bojevniki, saj je samo igranje podobno, atmosfera pa fantastična. Tako boste lahko občudovali podrobna okolja, med pozornim premišljevanjem svojih naslednjih potez. Odlična izdelava, odsotnost napak in gladko delovanje poskrbi, da boste v srednjeveškem japonskem svetu rade volje pustili mnogo ur. Še dodaten bonus je, da lahko s steam-a snamete tudi brezplačno demo različico, ki obsega eno misijo.

V. Hearts of Iron IV

S srednjega veka se prestavljamo v drugo svetovno vojno. Hearts of Iron IV vas postavi na čelo enega izmed narodov med največjim modernim konfliktom, kar ga je svet videl. Gre za fantastično nadaljevanje ene izmed najboljših simulacij druge svetovne vojne, ki se lahko odvija kakorkoli želite (oz. kakorkoli želi umetna inteligenca). Vsebuje veliko podrobnosti in globine, a so se razvijalci vseeno potrudili in naredili igro bolj dostopno tudi za ljudi, ki niso igrali prejšnjih iger v seriji. Vseeno vas, tudi če ste veteran serije, to ne rabi skrbeti, saj gre kljub temu za globoko izkušnjo – si pa za osnovno igranje ne rabite prebrati celotne enciklopedije. V glavnem, Paradox je spet uspel narediti strategijo, katera ima nujen prostor na polici vsakega ljubitelja strategij in zgodovine.

Več o igri.

IV. Total War: Warhammer

Na četrto mesto smo uvrstili eno izmed najbolj odmevnih strategij tega leta. Nov Total War je uvrščen v globok fantazijski svet, ki ga nudi Warhammer. Že ob oznanitvi je doživela izjemno navdušenje in zlahka bi šlo še za eno razočaranje, a dobili smo svežo in zabavno novost, ki je opravičila kritično slabše sprejeti Rome 2 in Attilo. Kot verjetno že veste, lahko v njej igrate kot ena izmed fantazijskih ras, vsaka s povsem unikatnim načinom igranja. Gre za odlično strategijo in dobrodošlo adicijo kolekciji vsakega Total War ali warhammer oboževalca, pokaral bi le denarje-lačen pristopom do DLC-jev (nič novega v seriji).

III. Stellaris

Stellaris je realno časovna 4X strategija, v kateri se borite za oblast nad galaksijo. Na začetku se boste borili predvsem proti “nevtralnimi” frakcijam in piratom, kasneje pa tudi drugim civilizacijam. Pohvaliti velja izvrsten vmesnik za ustvarjanje lastne rase in napeto preiskovanje planetov in resursov na njih. Imam pa tudi eno manjšo pripombo. Boj poteka v realnem času, vendar nadzor nad floto ni dodelan, kot bi si želel. Vseeno je Stellaris na nas pustila dober vtis in zasluženo zasedla tretje mesto.

Več o igri.

II. XCOM 2

Zgodba se navezuje neposredno na predhodnika XCOM: Enemy Unknown. Kljub neizmernemu trudu in žrtvovanjem zemljanom domačega planeta ni uspelo obraniti. Med ljudmi na ulicah so se znašli vesoljci, ki pa za idiličnimi predstavitvami nekaj prekrivajo. Slednje boste poskusili ugotoviti kot vodja odpora, ki se z nadvlado nikakor ne more sprijazniti. Pot vas popelje na mnogo različnih in dobro dodelanih map, na katerih se spoprimete z različnimi vrstami nezemljanov. Igra ne dopušča nepremišljenega vodenja še tako veteranskega vojaka, saj ga nezemljani hitro pogubijo. Rekel bi, da je izjemno neodpustljiva in so izgube vojakov stalnica, na katero se je dobro privaditi. Gre za odlično potezno strategijo, ki vas ne bo pustila ravnodušnih.

Več o igri.

I. Civilization VI

Civilization, ponovno se srečamo. Po ne najbolje sprejetem Civilization Beyond Earth je Firaxis tokrat ponovno uspelo. Odmevnejše nove mehanike so okrožja, ki poskrbijo za razvejana mesta, aktivni razvoj, kjer so razvojni bonusi odvisni od stvari, ki jih počnete. Prav tako je mogoče združevanje raznih enot v skupine. Vodje imajo tokrat več osebnosti, dolge vojne pa povzročijo negodovanje meščanov, ki bi raje kruha in iger. Igra primerna za igranje prekaljenih Civilization mačkov, kot tudi zelencev, ki si obširni svet “še samo ene poteze” želijo doživeti.

Vas je izbor presenetil? Imate svoje zamisli za seznam? Delite ga z nami na našem forumu!

Že kmalu se vračamo z lestvico top iger zvrsti igranja vlog (RPG), zato nas spremljajte!

Novim dogodivščinam naproti v letu 2017

0

Lahko rečemo, da je bilo leto 2016 (predvsem druga polovica leta) za portal GAMING.si zelo uspešna! Zgodba in celotna ideja se je pričela že daljnega leta 2011, ideja je bila super in enostavna. Pišemo novice iz sveta videoiger, sem in tja posnamemo kakšen video za naš Youtube kanal, dobimo veliko ogledov, sponzorji bodo klicali in wuhuhuhu BIG MONEYZ in DA HOUSE! NOP!

Slovenija je majhna dežela, ampak imamo vse, morje, hribe, prelepo naravo, vino, pivo, pujske in še bi lahko našteval. Žal nam to kot portalu ne koristi, kajti majhnost Slovenije za nas predstavlja največji problem. Kot vsak portal tudi sami strmimo k vedno višjim ciljem in dodajati kvaliteto samemu portalu. Vendar pot ni vedno najlažja, sponzorji, založniki pa imajo vedno visoka pričakovanja in jih ni lahko zadovoljiti. Obisk portala je v zadnjih mesecih je v porastu, za kar so zasluženi pisci, ki se vsakodnevno neizmerno trudijo in verjamejo v portal GAMING.si in njegov nadaljnji razvoj!

Je iskanje piscev enostavno? No… niti ne… Izmed sto poslanih prošenj mogoče najdemo enega, ki ponavadi obupa po dveh tednih ali pa ne spiše niti ene novice. Seveda je delo popolnoma prostovoljno, zato se vam za vse napake na portalu opravičujemo. Ampak poskusite biti razumni, žal zaenkrat še nimamo lektorja. Imamo pa zato odprtih kar nekaj mest, kar lahko preverite na povezavi tukaj.  Prosim, pišite samo resni, kajti vsako prijavo vzamemo resno (če je poslana resno), kar vzame precej časa.

Naša največja želja je ustvariti spletno stran za vse, ki ljubite igre in tehniko v Sloveniji. V decembru smo dosegli dogovor z LoL Slovenia (https://hop.si/lolslovenia/), ki se je pridružila naši družinici. Trenutno iščemo še člane, ki bi nazaj dvignili Hearthstone in Counter Strike (podporo za vsa tekmovanja in dobre ideje boste prejeli v materialnih nagradah ali denarju!). Prav tako nas zanima skupnost za GTA5, Minecraft (predvsem rabimo nekoga, ki bi  delal Youtube video vsebino) in ostale igre, ki so v vzponu.

Najbolj brano v letu 2016:

Najbolj iskane kategorije:

Lestvice:

Gaming.si Youtube TOP 2016

Comptech 2016 in prisotnost GAMING.si

Novice delimo tudi z obiskovalci spletnih strani Partis.si in Računalniške novice, kjer dosegamo veliko število ogledov.

Kakšni so cilji v letu 2017? Dnevno sveže novice, povezati vse portale v eno skupnost, pregled AAA naslovov na dan izida (glede omogočanja tega smo v pogovoru z G2A) in povezovanje z ostalimi portali.

Na koncu bi se rad zahvalil vsem piscem, ki se dnevno trudijo, ne samo spisati novice, ampak za obstoj celotne skupnosti GAMING.si, kot jo poznamo. Seveda gre zahvala tudi vam, obiskovalcem, ki nas dnevno razveseljujete z obiskom in včasih tudi kakšnim komentarjem 🙂 

Hvala vam in piscem Simon, ChickChock, NedeljskiH 60, TiCiy, BoriSe, Matjaž (Slo-Racing) in Boštjan (Facebook manager)! 

Vsi člani GAMING.si vam želimo srečno, zdravo novo leto, ki naj bo zasuto z mnogimi igrami vseh žanrov. Če pa bodo kvalitetne ali za en drek, pa izvedite pri nas! 😉

GAMING.si android aplikacija | GAMING.si forum | GAMING.si Facebook | GAMING.si Youtube | GAMING.si | LoLSlovenia

Nakupovalni vodič volanov za PS4

0

Že dalj časa si lastite najnovejšo Sonyjevo konzolo, vaše najljubše igre pa so pretežno dirkaške simulacije. Ugotovili ste, da vaš DualShock 4 kontroler več ne zadošča potrebam dirkanja in si želite nekaj več, ne veste pa kje začeti? V članku si bomo pogledali izbor volanov, ki so na voljo za PS4.

Nižji cenovni razred za <100€

Hori Racing Wheel Apex

Japonski proizvajalec je na trgu prisoten že več kot trideset let, a se je v simracing vode podal šele pred kratkim. Njihov zadnji izdelek je v nizkocenovnem rangu, saj ga je mogoče dobiti za nekaj manj kot 100€. V paketu dobimo volansko bazo z obročem in komplet pedalov z dvema stopalkama za zavoro in plin. Premer volanskega obroča je 28cm, ki ga lahko zavrtimo za največ 270°. Na njem najdemo malo morje gumbov, ki bodo vsem uporabnikom DualShock 4 kontrolerja dobro poznani, za obročem pa sta še dva uhlja za menjavanje prestav.

Volan nima motorja za povratne informacije sil (FFB), zato se v prvotno pozicijo vrača s pomočjo “bungee” elastičnega sistema. Vsebuje sicer vibracijski motorček, ki pa roko na srce ni pravo nadomestilo za pravi FFB sistem. Na mizo ga lahko pritrdimo na dva načina, in sicer z vakuumskim priseskom ali s tradicionalno spono za pritrjevanje na mizo. Pedala so zelo osnovna in nimajo možnosti pritrditve – preprosto jih postavimo na tla. Vzmet na zavori sicer ponuja nekaj odpora, vendar ni progresivna. Volan je kompatibilen tudi s PS3 ter PC platformami.

Thrustmaster T80

Thrustmasterjev komplet se od Horijevega ne razlikuje bistveno. Volan in pedala so v celoti izdelani iz plastike, na volanskem obroču najdemo tanjšo gumijasto plast, ki pripomore pri lažjem oprijemu obroča. Na njem so vsi standardni PS4 gumbi ter dva uhlja za menjavanje prestav. Obroč je s 25cm premera malo manjši in mogoče bolj primeren za mlajše generacije dirkačev, zavrtimo pa ga lahko za 1080°. Prav tako nima FFB sistema in se v osnovno pozicijo vrača preko vpetja v bungee elastični sistem. Pritrditev na mizo je možna s standardno spono, ki deluje malo bolj stabilno od Horijevega sistema.

 

Komplet pedalov ima dve stopalki, ki imata nastavljiv naklon. Stopalka za zavoro pa ima tudi progresivno vzmet – to pomeni, da proti koncu hoda ponuja večji odpor kot na začetku, kar pripomore k boljšemu realizmu – še vedno pa je zelo daleč od stopalk boljše kvalitete.

 

Z obema kompletoma boste lahko bolj konsistentni in verjetno hitrejši na pisti, kot z DualShock 4 kontrolerjem, vendar si boste zaradi pomanjkanja FFB sistema želeli nekaj več. Oba staneta manj kot 100€, kompatibilna sta s PS4, PS3 in PC platformami. T80 ponuja veliko večjo rotacijo volanskega obroča s 1080°, vendar je premer obroča malo manjši.

Srednji cenovni razred za <200€

Thrustmaster T150

T150 je komplet srednjega cenovnega razreda, ki se od prejšnjih dveh razlikuje predvsem po tem, da ima FFB sistem. Prenos moči z motorja na volan je preko kombinacije jermen in zobnikov, volanska os pa je vpeta v kovinski kroglični ležaj, kar zelo pripomore k dobrim povratnim informacijam. Volanski obroč s premerom 28 cm je možno zavrteti za 1080°, ima vse standardne PS4 gumbe ter dodatno še dva 5cm velika kovinska uhlja za menjavanje prestav. Volan je, podobno kot T80, izdelan pretežno iz plastike, obroč ima tanjšo gumijasto plast na mestih, kjer ga ponavadi držimo. Na mizo ga je možno pritrditi s standardno spono, pedala pa lahko pričvrstimo tudi v kokpit z vijaki. Pedala so enaka kot pri kompletu T80 – možno je prilagajati naklon stopalk, zavora ima progresivno vzmet. Kompatibilen je tudi s PS3 ter PC.

Prednosti tega kompleta so predvsem v tem, da ima relativno dober FFB sistem, ki resnično ponese uporabniško izkušnjo en nivo višje. S FFB sistemom se ne opirate samo na spomin in pozicijo rotacije volana, ampak lahko odreagirate na sile, ki jih občutite od FFB sistema. Tako boste lažje ujeli vsa tista drsenja, saj boste to čutili že na volanu, še preden boste videli oz. slišali na zaslonu. Dodaten plus je tudi to, da ga je možno nadgrajevati. Z njim je možno uporabljati vsa pedala in menjalnike iz Thrustmasterjevega ekosistema, žal pa volanski obroč ni zamenljiv.

Logitech G29

Z zadnjim znižanjem cen lahko najnovejši Logitechov volan uvrstimo kar v srednji cenovni razred, čeprav je ob izidu ta volan stal okoli 400€ in tako po kvaliteti izdelave kot funkcijah, mogoče spada res razred višje. V kompletu dobimo volan s pedali, ki imajo tri stopalke – sklopka, zavora in plin. Sklopka in plin vsebujeta navadno vzmet, na zavori pa je le-ta progresivna in jo je potrebno kar močno pritisniti, da zaviramo s polno močjo. Zavora je trša, drugače pa so pedala identična kot na G25 oz. G27.

Volan ima dober FFB sistem, ki je evolucija tistega, ki ga poznamo že iz G25 in G27. Velikost obroča je 27cm, izdelan je iz aluminija in oblečen v kvalitetno perforirano usnje. Na obroču so vse standardne PS4 tipke, dodatno sta še kovinska uhlja za menjavanje prestav ter rotacijski gumb, ki ga poznamo iz starejšega modela DFGT. Na mizo lahko volan pritrdimo z vgrajenim pritrdilnim mehanizmom, lahko pa ga privijačimo z vijaki. Pedala imajo gumijaste vložke, ki omilijo zdrs na gladki površini, če jih boste postavili na preprogo pa ima vgrajene bodice, ki se dobro zasidrajo v blago. Če uporabljate kokpit, lahko tudi pedala pritrdite z vijaki. Menjalnika v kompletu ne dobimo več, kot smo bili tega navajeni iz časov G25/G27, ampak je na voljo za doplačilo. Kompatibilen je tudi s PS3 ter PC.

G29 ima pred Thrustmasterjevim T150 kar nekaj prednosti. Kvaliteta izdelave volanskega obroča, kljub temu, da je ta malenkost manjši, je nivo višje. FFB je boljši – bolj natančen in močnejši, pedala pa imajo tri stopalke in ponujajo boljši občutek pri zaviranju.

Višji cenovni razred – >200€

Thrustmaster T300

Thrustmaster T300 je prvi volan, ki je popolnoma modularen in kompatibilen z vsemi dodatnimi obroči, menjalniki in pedali Thrustmasterjevega ekosistema. Na voljo je v več različicah, in sicer lahko kupimo samo volansko bazo T300 Servo Base, T300RS, T300 Ferrari Racing 599XX Alcantara, T300 Ferrari GTE ali T300RS GT Edition.

T300 Servo Base je samo volanska baza, ki je pri vseh T300 kompletih enaka. Gre za bazo, ki ima zelo dober FFB mehanizem, ki moč iz brezkrtačnega motorja na volanski drog prenaša preko jermenov, območje vrtenja pa je 1080°. To pomeni, da je premikanje volana bolj odzivno, bolj gladko in predvsem tišje, kot s primerljivim prenosom preko zobnikov. Bazo lahko pričvrstimo na mizo s spono ali jo privijačimo z vijaki. Na bazi najdemo tudi dva gumba.

T300RS je komplet, ki poleg T300 baze vključuje tudi volanski obroč ter pedala. Obroč je kvalitetne izdelave s kovinskim okvirjem oblečenim v gumo. Ima 11 gumbov ter D-pad, ki so standardni za PS4, dodatno pa sta še 13 cm velika kovinska uhlja za menjavanje prestav, ki naj bi zdržala do 10 mio pritiskov. Volanski obroč je težak 1,2kg, zaradi česar imamo še boljši občutek realizma. Obroč je zaradi vgrajenega “quick-release” mehanizma mogoče odstraniti in ga nadomestiti s katerimkoli obročem iz Thrustmasterjevega ekosistema. Pedala so zelo osnovna in skoraj identična, kot jih dobimo zraven T150. Razlika je le v kovinskih ploščicah na stopalkah, katerim je možno spreminjati pozicijo.

T300 Ferrari Racing 599XX ima obroč, ki je natančna replika volana iz Ferrarijevega 599XX modela, le da je pomanjšan za 20 odstotkov. Premer obroča je velik in je s 30cm med večjimi, poleg šestih tipk sta na njem še D-pad ter rotacijsko stikalo, ki ga lahko postavimo v tri pozicije in ima tudi možnost pritiska. 13 cm velika kovinska uhlja se vrtita skupaj z obročem in vzdržita preko 10 miljonov pritiskov. V kompletu so zraven še T3PA pedala, ki so bolj kvalitetna od tistih, ki jih dobimo zraven RS kompleta. Narejena so pretežno iz plastike, kovinske so le ploščice, katerim je možno spreminjati pozicijo oz. jih zamenjati z drugimi. Za zavoro dobimo zraven ti. “Conical brake mod”, ki je v bistvu mehka guma stožčaste oblike, ki jo vstavimo za pedal za zavoro. S tem pridobimo boljši progresivni občutek pri pritisku na pedal in s tem lažje in bolj konstantno zaviramo.

T300 Ferrari GTE ima obroč, ki je natančna replika iz dirkalnika Ferrari 458 Challenge, pomanjšana za 30 odstotkov, njegov premer pa je 28 cm. Volan je ovit v trpežno plastiko, po funkciji pa je identičen obroču 599XX Alcantara.

T300RS GT Edition pa je komplet, ki je identičen T300RS, le da ima ta T3PA pedala – torej enaka, kot T300 Ferrari Racing komplet.

Kot smo že omenili, je T300 baza kompatibilna s celotnim Thrustmasterjevim ekosistemom, kar pomeni, da lahko pri vseh zgornjih kompletih zamenjamo volanski obroč z drugim, dodatno lahko menjalnik T8A oz. T8RS ali nanjo prikličimo vsa Thrustmasterjeva pedala (osnovna, T3PA ter T3PA-PRO). Nudi zelo dobre povratne informacije preko FFB sistema in je kompatibilna s PS4, PS3 ter PC.

Thrustmaster T500*

Najstarejši volan na tem seznamu je bil izdan že več kot pet let nazaj, a vseeno gre za vrhunski izdelek, ki z lahkoto konkurira oz. celo prekaša novejše volane. Ima zelo močen FFB sistem, ki je zelo hiter in natančen. Prenos moči iz industrijskega 65W motorja na volanski drog je preko sistema jermenov, s čimer je obračanje volana hitro, gladko in tiho. Obroč ima premer 30cm, okvir je kovinski in je oblečen v gumo. Na obroču je 9 tipk ter D-pad, na bazi pa najdemo še dve dodatni tipki. Vse to vam bo poznano iz starejše PS3 konzole, za katero je bil ta volan prvotno izdelan. Dva 17cm velika kovinska uhlja tukaj nista pritrjena na obroč, temveč na bazo in sta vedno v isti poziciji. Zaradi svoje velikosti ju lahko dosežemo ne glede na to, kje držimo volanski obroč. Mirujoča uhlja sta še poseben uporabna za rally ali drift, kjer volanskega obroča ne držimo vedno na istem mestu. Volan lahko pritrdimo na mizo s spono ali jo privijačimo na mizo oz. kokpit z vijaki.

Zraven dobimo še T3PA-PRO pedala, ki so v celoti izdelana iz kovine. Imajo tri stopalke, na katerih je možno prilagoditi pozicijo kovinski ploščic. Pri zavori je zraven tudi ti. “Brake mod”, ki je sestavljen iz dodatne vzmeti in gume. Pri tem je občutek malce slabši, kot pri Conical Brake Modu, ki je priložen T3PA pedalom, saj vzmet drgne direktno ob kovino, ki ga včasih lahko tudi čutimo in slišimo. Pedala je mogoče tudi postaviti v dve različni postavitvi, in sicer privzeto pridejo v ti. F1 položaju – to pomeni, da se stopalke dvigajo iz tal. V drugem ti. GT položaju pa pedala obrnemo in se stopalke spuščajo oz. visijo. Sprememba je dokaj enostavna – zamenjati je potrebno le ploščo, na kateri počiva naša noga (heel plate). Pedala lahko postavimo na tla, saj ima gumijaste podstavke, vendar zaradi trših vzmeti to odsvetujemo. Svetujemo, da jih pričvrstite z vijaki direktno v kokpit.

*T500RS volan je kompatibilen s PS3 in PC. S PS4 ni kompatibilen v popolnosti, saj se po menijih PS4 konzole ne moremo pomikati s tipkami na volanu, ampak moramo uporabiti kontroler. Kljub temu deluje v večini dirkaških iger, saj so se razvijalci odločili, da bodo delovanje tega volana direktno podprli.

Ostali izdelki iz Thrustmaster ekosistema

TH8A menjalnik je pretežno kovinske izdelave. Možno je prestavljati v 7 prestav + vzvratno. Zraven dobimo dodatno kovinsko ploščico, s katero je menjalnik možno pretvoriti v sekvenčnega (+ in -).

Ferrari F1 volanski obroč je replika volana iz Ferrarijevega F1 dirkalnika iz leta 2011. Kompatibilen je s T500, T300, T150 in TX volanskimi bazami. Ima 8 rotacijskih stikal, dva gumba v stilu D-pada ter 8 navadnih gumbov, na zadnji strani pa še dve stikali za menjavanje prestav.

Najboljše igre leta 2016: Akcijske igre

Leto je naokrog in za vas smo pripravili bomo pripravili lestvico najboljših iger v letu 2016. Zaradi velikega števila iger smo se odločili, da vam jih bomo predstavili v več člankih. Potrudili se bomo, da bodo izšli vsaj na vsake 3 dni.

Danes so na vrsti akcijske igre, ki so eden izmed najbolj popularnih žanrov v svetu igračarstva.

Zakaj ravno akcijske igre?

Odgovor, zakaj so akcijske igre najbolj igrane, se verjetno skriva v vsebini. Vsebina se od igre do igre sicer razlikujejo, a bistvenih razlik ne opazimo. Vsebujejo veliko nasilja, krvi, adrenalina, zabave … Ali tudi vi obožujete akcijske igre? Ta podatek nam lahko razkrijete na anketi, do katere pridete tukaj!

Lestvica:

VI. Overwatch

Overwatch je večigralska streljanka izpod rok priznanega razvijalca Blizzard. Zaradi risankaste podobe in prijaznega videza je primerna tudi za mlajše občinstvo (za razliko od večine drugih iger na seznamu). V njej boste lahko izbirali med 23 junaki, ki jih boste z ekipo poizkušali popeljati zmagam nasproti. Odlikuje jo izjemno širok krog igralcev, tako vam ni potrebno skrbeti, da ne bi našli soigralcev, z enakimi bojnimi sposobnostmi. Na šestem mestu je pristala zaradi nekaterih manjših zamer. Še vedno gre za kakovostno igro, ki se ji obeta, če bo Blizzard ostal zvest svojim načelom, dolgoletna podpora in redno izdajanje novitet.

Več o igri.

V. Killing Floor 2

Končno smo dočakali. Killing Floor 2 je končno prišla iz zgodnjega dostopa! Igra, v kateri s svojimi prijatelji pobijate pošasti. Od svojega predhodnika se razlikuje v tem, da vsebuje več orožja in izboljšano grafiko. Kljub temu pa ob igranju še vedno vonjamo predhodnika, ki so mu razvijalci ostali zvesti. Različni junaki, sposobnosti in sovragi bodo pustili dober vtis tudi na novince v seriji.

Več o igri.

IV. Watch Dogs 2

Postavljeni smo v San Francisco, v katerem ne manjka vdiranja v razne naprave, vožnje, dronov in drugih stvari, ki jih bomo lahko počeli v igri. Čeprav je prvi del nekoliko razočaral, je drugi neupravičeno kar nekoliko spregledan. Od igre nismo pričakovali kaj preveč, vendar nam je slednja pripravila eno izmed najlepših presenečenj leta 2016. Med igranjem smo večkrat pomislili na GTA V.

III. Titanfall 2

Titanfall 2 je uspel izpolniti pričakovanja in je po kvaliteti zlahka presegel predhodnika. Je pa imel ob izidu nesrečo, saj ga je zaradi glasnega soočenja med Battlefield 1 in Call of Duty večina ljudi spregledalo. Presneti grešniki. Gre za igro, ki jo vsak ljubitelj akcijskih streljačin prežetih z adrenalinom ne bi smel izpustiti. Tudi “rokovanje” z titani je izjemno zadovoljivo, obnašajo se dosti manj okretno kot pešaki, kakor je tudi za pričakovati od ton železa.

Več o igri.

II. Battlefield 1

Večni spopad s serijo Call of Duty se je letos zagotovo končal v prid EA, saj je novi Battlefield 1 gladko prestrelila konkurenco in se okronala za najboljšo spletno streljačino letošnjega leta. A pohvalno ni le večigralstvo. Battlefield 1 vam v enoigralski kampanji predstavi tudi drugo stran vojne in vas postavi v center uničenja. Kot pri prejšnjih Battlefield-ih je rokovanje z orožji odlično, čeprav se ta obnašajo bolj avtomatično, kot bi pričakoval od prve svetovne vojne.

Več o igri.

I. Doom

Igra je v svet prišla 12 let po izidu prejšnje igre v seriji. Kljub ne-preveč-obetavnim večigralskim beta testom je dosegla in presegla pričakovanja. Še vedno vsebuje veliko nasilja in krvi, zato mogoče ni primerna za vsakogar, razen če želite rediti mlade psihopate. Mladež in softiči se je zato raje izognite. Postavljena je na Mars, kjer se kot Doomguy ponovno bojujete s peklensko nadlego. Zagotovo najboljša igra leta z prečudovitim izgledom in presenetljivo dobro optimizacijo. Lastnikom AMD grafičnih kartic se je lahko ob izidu le smejalo, saj je bil tudi ena prvih iger, ki je v celoti uspela izkoristiti prednosti Vulcan API.

Več o igri. 

Vas zanimajo tudi ostale kategorije ter najslabše igre leta?! Spremljajte našo stran in izvedeli boste, katere igre so članom ekipe povzročale prezgodnjo rast/izgubo las.

Z nami lahko vaše mnenje in sezname delite na našem forumu.

Microsoft bo z novim igralnim načinom pospešil računalnike

0

Nov igralni način se bo osredotočal na zmogljivost in pospeševanje računalnikov za boljšo igričarsko izkušnjo na vseh Windows 10 napravah.

Najpomembnejša funkcija novega igralnega načina bo optimizacija zmogljivosti vseh PC iger na širokem spektru strojne opreme. Nov način bo tudi zmanjšal sredstva, ki jih uporabljajo ostale aplikacije, katere tečejo v ozadju, kar bo omogočilo še boljše delovanje same igre. Microsoft pravi, da za enkrat še ne vejo ali bo njihovo novo funkcijo lahko uporabljala vsaka igra ali bodo tega deležne samo igre, ki jih najdemo na Windows trgovini. Upajmo, da bo Microsoft dovolj pameten in bo omogočil nov igralni način za vse igre, ki so na trgu ne le za tiste, ki se tičejo njihove trgovine.

Posodobitev lahko pričakujemo v letu 2017 in kaj več bomo vedeli, ko bo izšel tako imenovan “Insider Preview”.

Leto 2016 v reviziji: Konzole in VR

V iztekajočem se letu je na trg prišlo veliko raznoraznih naprav, iger … Zato smo se v uredništvu odločili, da vam preko člankov prikažemo novosti v gaming industriji.

Za začetek smo pripravili članek o konzolah in VR opremi.

Konzole:

Xbox One S

Je konzola, ki je na trg prišla avgusta. Ne moremo jo poimenovati ravno nova konzola, saj je le izboljšava njene predhodnice. Bistvene razlike so očitne že na prvi pogled, saj so jo zmanjšali za približno 40 %. V notranjosti pa so dodane komponente, ki omogočajo 4K Ultra HD grafiko. Prav zaradi tega podatka pa je zelo primerna tudi za ljubitelje filmov, saj je to najcenejši način za gledanje filmov v takšni ločljivosti. Več o konzoli si lahko preberete tukaj.

 

PlayStation 4 PRO

Konzola, ki je izšla septembra, in je prav tako nadgradnja predhodnika PlayStation 4. Prav tako kot Xbox One X omogoča 4K Ultra HD ločljivost. Omogoča prenašanje in snemanje v ločljivosti 1080p in zajemanje slik v ločljivosti 2160p.

Po besedah Sony je to najzmogljivejša konzola trenutno na trgu.

PlayStation 4 Slim

Konzola je prav tako izšla septembra. Od osnovne različice se skoraj ne razlikuje, razen v velikosti in v manjši meri od oblike.

S tem smo zaključili del konzol. Kot lahko vidimo, so v letu 2016 na trg prišle le izboljšane različice konzol. Že v letu 2017 pa bomo dobili nekaj čisto novega. Govorimo o Nintendo Switch, ki bo omogočala igranje, kjer si boste želeli. Več o tej konzoli si lahko preberete tukaj.

VR:

V tem delu se bomo posvetili napravam, ki so izšle v letu 2016 in so namenjene virtualni resničnosti.

Oculus Rift

Podjetje, ki je začelo svojo pot na Kickstarteju, je izdalo svoja VR očala. V kampanji so zbrali približno 2 milijona $. Podjetje pa je kupil gigant Facebook. Podjetje se je čez čas prebijalo počasi in z raznimi izdelki in prototipi. Tokrat jim je, kot kaže uspelo. Izdali so VR očala Oculus Rift. Te so sestavljene iz 2 OLED zaslonov z ločljivostjo 1080×1200 ( vsak zaslon), ohišja in slušalk. Namenjena so igranju iger, gledanje raznih posnetkov … V sodelovanju z raznimi produkcijskimi hišami so že ustvarili nekaj VR oddaj in tekem.

 

HTC Vive

To so očala, ki so verjetno ta trenutek najboljša na trgu. HTC je z izdelavo te ” igrače ”  prehitel razvijalce za kar nekaj korakov. Večina jih ponuja le naglavni del, kjer se predvaja izbrana vsebina, HTC pa je zraven dodal še dva kontrolerja in senzorje, ki omogočajo realno virtualno igranje iger. Tudi Valve je zasledil, da je to dobra reč in kaj kmalu so sklenili partnerstvo. Ta poteza obeh podjetij le ni bila tako slaba, saj lahko s platformo Steam dostopamo do mnogih vsebin, ki omogočajo igranje na VR opremi.

PlayStation VR

Presenečenje pa so pripravili tudi pri podjetju Sony. Predstavili so namreč prva očala za virtualno resničnost za konzole. Očala so na voljo za Playstation 4  v kombinaciji s Playstation  kamero in njim prilagojenim igram. Ponujajo nam igranje iger in s tem skok v navidezno resničnost, ki je zadnje čase zelo popularna.

 

S tem pa smo zaključili del, namenjen VR. V njem smo lahko odkrili, da najbolj izstopata dve napravi. To sta: HTC Vive in PlayStation VR. Mnogi se verjetno ne bodo odločili za tako drage naprave in bodo posegli po cenejših. V ceno očal moramo prišteti še zmogljiv računalnik.

VR svet, verjetno zaradi visokih cen še ni dobil svojega slovesa. Verjetno pa se bo to zgodilo v bližnji prihodnosti.

 

S tem smo prišli h koncu prvega našega članka, ki se navezuje na pregled leta 2016. Vabljeni tudi k branju vsebin, ki bodo prišle v prihodnjih tednih.

Crytek bo dobil ogromno količino denarja s strani Turške vlade

0

 

Crytek bo dobil 500 milijonov dolarjev vredno naložbo s strani Turške vlade.

Zelo zanimivo je, da se je Turška vlada odločila za takšno potezo, ker gre za ogromno količino denarja in očitno si res želijo, da podjetje preživi in nadaljuje svojo pot. Turški predsednik vlade Binali Yıldırım je povedal, da se podjetje ne bo več klicalo tako kot se je in da ima še dva brata, ki živita v Nemčiji, katera dva imata svoji podjetji prav tako na igričarskem področju.

Crytek so ustanovili že leta 1999 trije bratje Cevat, Faruk in Avni, podjetje se je kar hitro razširilo v Istanbul, Budimpešto, Kiev, Seoul in Shanghai, ampak žal danes zapira veliko teh podružnic saj se jim ne piše prav dobra. Sedaj je splošno znano, da Crytek ne plačuje svojih ljudi. Več o tem si lahko preberete v naši prejšnji novici.

Celo ena največjih in najdražjih iger, ki ni še izšla imenovana Star Citizen je iz Cry pogona odšla na Lumberyard, ki je sedaj Amazon-ov nov pogon.

Steam podarja vrednostne kartice?!

0

Tukaj je praznični čas, in mnogi so se odločili za obdarovanje obiskovalcev.

Na ” Steamu “, so pripravili posebno akcijo, v kateri si lahko s pomočjo svojih prijateljev priborite vrednostno kartico. Natančneje, ko obiščete posebno stran prejmete svoj link, in tega lahko delite s svojimi prijatelji. Z vsakim, ki bo obiskal vaš link si priborite 2 točki. Več točk kot izberete bogatejša je vrednostna kartica.

Zakaj smo uporabili narekovaje pri omembi Steam?

Pri uredništvu namreč menimo, da spletna stran ni v lasti Valve, temveč je last ponarejevalcev ( scam ).

Če menite, da temu ni tako, lahko obiščete njihovo spletno stran in upate na nagrado. Na spletno stran lahko skočite s pritiskom tukaj.

Ste že izpolnili našo anketo? Le pohitite, z njo nam boste pomagali pri razvoju gaminga v Sloveniji, hkrati pa lahko osvojite tipkovnico!

Skoči na anketo.

Pa vesel Božič in srečno novo leto!

Pregled: Eisenwald – Blood of November

Razvojna ekipa: Aterdux Entertainment (Rusija)
Založnik: Aterdux Entertainment 
Spletna stran: https://aterdux.com/
Steam: https://store.steampowered.com/app/528820/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=hATmBClSoes
Operacijski sistemi: Windows XP – Windows 10.
Datum izida: 1.11.2016
Cena: 
8.99€

Zvrst: Strategija/Igranje vlog


Video pregled


Pregled

Srednji vek je doživel veliko popularnost v video igrah in očitno je, zakaj. Le kdo ne bi hotel igrati kot vitez, lovec ali čarodej? Tega se je zavedala tudi ruska razvojna ekipa, ki je davnega leta 2004 izdala Discord Times. Šlo je za neodvisno igro, ki ni doživela večje prepoznavnosti, saj takrat neodvisne igre še niso bile v takšnem razmahu kot sedaj. Prav tako še ni bilo Steam-a, s katerim bi enostavno pridobile na prepoznavnosti. Kljub temu, da je šlo v veliki večini za standardni srednjeveški svet, pa so si razvijalci dovolili malo svobode in vključili čarovnije, duhove ter vampirje.

Kaj kmalu je postala ena mojih najljubših iger tistega časa, čeprav zaradi neznanja angleščine nisem vedel, kaj za vraga sploh počnem. Ena najboljših stvari je bil zanimiv sistem napredovanja enot katere ste nato povedli v bitke s sovražnimi skupinami. Vsako izmed enot ste lahko opremili tudi z različno opremo, ki ste jo našli tekom potovanj po zemljevidu. Potezni boji so potekali na bojišču, ki je spominjal na partijo Gwent-a s sicer malo manj taktične dovršenosti.

maxresdefault
Dobri stari časi

Minilo je kar nekaj let brez novosti. Nato je julija 2015 (kar 11 let po izidu Discord Times) Aterdux Entertainment izdal Legends of Eisenwald, spiritualnega naslednika, postavljenega v identičen srednjeveški svet s pridihom fantazije. Kljub grafični predelavi in kar nekaj spremembam je bila podobnost kar hitro vidna. Enote in njihove nadgradnje so bile še vedno identične, na izbiro pa ste imeli enake klase (vitez, lovec ali čarodej). Je pa bila večina stvari nadgrajenih, vključno z bojevanjem.

To je sedaj potekalo na ločenem bojišču s par zanimivimi, unikatnimi mehanikami. Enote so služile določenim vlogam, zaradi česar ste se morali stalno taktično pripravljati. S sabo ste lahko tovorili le toliko enot, kolikor vam je dopuščalo število gradov v vaši lasti, zraven pa ste lahko najemali še najemnike. Ti sicer niso zavzeli omejenega števila mest, ste pa jih morali zato plačevati vsak dan. Tako so služili bolj kot ne kot okrepitve pred težjim spopadom, medtem, ko so vaši stalni vojaki počasi pridobivali izkušnje in se razvijali. Velik bonus je bila tudi kar zakomplicirana zgodba, kjer ste se ob nepozornosti lahko kar hitro izgubili.

legends-of-eisenwald-review-pc-485927-7
Celotna kampanja je bila razdeljena na več manjših poglavij

To nas pripelje do novinca v seriji. Eisenwald: Blood of Novermber večinoma sledi Legends of Eisenwald z eno majhno spremembo. Namesto kampanje lahko tokrat igrate le puščavniški način, kjer se znajdete v bitki za oblast med dvema vladarjema, ki sumljivo spominjata na kandidata za predsednika Amerike na letošnjih volitvah. Govorim seveda o Donald Trump-u in Hillary Clinton. Iz česa pa to sklepam? Pa poglejmo. Deiter (Trump) je debeli rasist in alkoholik, ki bi rad zgradil zid na meji z južnim kraljestvom, Hanna (Hillary) pa je koruptna ledena kraljica, ki se rada prilizuje vsem in je lutka za možake na višjih položajih. Obstaja torej pravilna odločitev med tema dvema? Niti ne. Prosto se lahko odločite za katerega koli vladarja, ob tem pa boste z nasprotnim pač takoj stopili v vojno. Cilj je seveda prevzeti vsaj deset gradov nasprotnika v določenem času, a večino dela boste morali opraviti sami, saj se računalniško vodeni vladarji le redko spravijo z riti in se ne izkažejo za ravno koristne.

legends-of-eisenwald-review-pc-485927-19
Plaža, morje in oborožena vojska… kaj bi si lahko želeli lepšega

Sicer gre še vedno za dobri stari Eisenwald, a par stvari je drugačnih. Tako imate že na začetku v lasti grad in par vasic, a začnete le z par novinci v svoji milici. Počasi začnete čistiti bližnje razbojnike in kultiste, kar vam da izkušnje in boljšo opremo. Počasi nato zberete zadovoljivo armado in končno stopite pod okrilje enega izmed samooklicanih vladarjev.

Spet je največje zadovoljstvo prav nadgrajevanje enot in občutek napredka. Vsako izmed enot je možno tudi opremiti, ima pa tudi določene pasivne ter aktivne sposobnosti. Pač, župnik ne mara heretikov ter lahko deli blagoslov ter izganja duhove, zdravilec zdravi, suličar napiči vsakega, ki se mu približa… Najbolj zanimive so nadnaravne enote, kot so volkodlaki, duhovi ter ghouli. Sami jih žal ne morete najeti, ampak je pa spopad z njimi zagotovo zanimiv. Spet bi pohvalil tudi bojni sistem, ki vsebuje kar nekaj taktičnosti, ki sicer ni vidna že na prvi pogled. Vsaka enota lahko napade le sovražno enoto, ki se nahaja najbližje in pozicioniranje je tako ključnega pomena.

maxresdefault-1
Začetni grad, kjer bodo vaši rekruti preživeli svojo mladost

Prva večja slabost igre je, da ima občutek nedodelanosti in hroščatosti. Hroščatost sicer ne vpliva na igranje v smislu hroščatih mehanik, a so se med igranjem občasno pojavili čudni artefakti, zaradi katerih sem moral igro zapreti in znova zagnati. Majhna nadloga, ampak nič, glede česar bi si pulil lase. Je pa zato nedodelanost malo večji problem. Vidi se predvsem v tem, da se z večino tavajočih vojsk ne morate sporazumevati, pa tudi tiste, s katerimi se lahko, ne nudijo kaj preveč informacij. Isto nekaterih struktur ne morate obiskati, čeprav dajo občutek, kot da bi jih lahko…?

Ne vem, verjetno jim je zmanjkalo denarja ali časa, da bi naredili vse, kar so si zadali. Je pa zemljevid kar precejšen, a rahlo dolgočasen, ker pač nimate početi kaj drugega, kot pridobivati izkušnje, kupovati vedno boljšo opremo in se spopadati s sovražnikom. V dveh večjih mestih lahko dobite tudi par stranskih nalog in ja, te vnesejo malo svežine. Ampak delujejo nekako umetno. Zakaj ne bi naloge raje dobili od tavajočega trgovca ali obupanega grofa? Ne vem, res ne vem.

screenshot-eisenwald-blood-of-november-1280x720-2016-11-13-21
Sicer meč ni ravno učinkovit proti duhovom, a vraga, če ne bomo vseeno poskusili

Z grafičnega vidika deluje Blood of November solidno, ampak animacije so v najboljšem primeru povprečne. Ima standardni izgled srednjeveškega sveta, tudi vse razen par enot so standardni srednjeveški bojevniki ter duhovniki. So pa zato nadnaravne sile bolj zanimive na pogled. In ojojoj, optimizacija. Blood of November ne teče gladko na tipičnem i3 procesorju – po mojem leži problem v velikem zemljevidu, saj mora igra spremljati vse skupine, ki tavajo naokrog. Vsekakor je procesorsko zahtevna, grafično sicer malo manj, in tudi na i7 4790 na globalnem zemljevidu deluje z tam 30-45 sličicah na sekundo. Ampak to niti ni tak problem. Čeprav zmore na i3 4150 delovati na borih 25 sličicah na sekundo, gre za tak tip igre, da to ne moti igranja. Na pogled sicer deluje bolj zatikajoče, ampak igra se lahko čisto normalno.

Zvočna podlaga je ista kot v Legend of Eisenwald, pa mi je toliko prirasla k srcu, da me to ne moti. Me prav mika, da bi vzel v roko vrček piva in se pridružil veseljačenju – po tipično štajersko.

Zaključek

Vas ne moti blaga politična podlaga? Potem definitivno preizkusite Eisenwald: Blood of November, sploh, če ste preigrali Legends of Eisenwald in vam je bila všeč. Nudi tam nekje 6 -10 ur zabave, čisto dovolj za ceno 9€. Če pa vas muči firbec, raje kupite predhodnika, saj je kampanja zanimiva, nudi pa tudi več ur igranja. Kakorkoli se odločite, vsekakor vam priporočam celotno serijo. Sam pa bom nestrpno čakal na naslednika, kjer bom lahko končno zgradil obljubljen zid.

Dark and Light: Podrobnosti o ustvarjanju likov

0

Snail games nam je zaupal kar nekaj zanimivih podrobnosti o ustvarjanju likov v igri Dark and Light.

Za tiste, ki niste seznanjeni z igro Dark and Light si lahko preberete našo prejšnjo novico in zveste kaj več o sami igri. Kot je razvidno že v naslovu bomo tokrat govorili o podrobnostih ustvarjanja likov. Snail Games so povedali, da se držijo načela “Noben lik ne sme biti isti kot drugi” za to pa bo poskrbela čudovita nova tehnologija, ki jo razvijajo. Igralci bodo imeli na voljo odlična orodja in če bodo hoteli bodo lahko naredili zelo lepo narejene like ali pa ostudne spake, izbira je njihova.

Po svoje bomo lahko prilagodili vsak del človeškega telesa in na koncu bomo lahko še izbirali med različnimi oblekami, ki jih bo naš lik nosil. Verjetno bo igra imela podobno ustvarjanje lika kot ga ima igra Black Desert ali celo boljše, pustimo se presenetiti.

“Prizadevamo si svet, v kateremu ne bosta dva lika videti enako”

Zgodnji dostop za igro Dark and Light bi mogli dobiti že v novembru, ampak se žal to ni zgodilo in sedaj kot lahko vidimo tudi na platformi Steam, da je zgodnji dostop postavljen na leto 2017.

Ogledate si lahko tudi nov igralni napovednik, kateri je zelo kratek.

Izšel še zadnji Porsche Pack za Assetto Corsa

0

Kunos Simulazioni je v četrtek izdal še zadnjega v seriji paketov z avtomobili znamke Porsche. Nova zbirka vozil v simulacijo Assetto Corsa prinaša tudi kar nekaj izboljšav. Ta se sedaj ponaša z nazivom v1.11, vsi lastniki simulacije pa so brezplačno dobili Porsche Macan Turbo.

Največje izboljšave so povezane s fizikalnim modelom gum, ki naj bi bil trenutno implementiran na dirkalnikih serije GT2 in GT3 ter Glickenhaus P4/5C, Evora GX, GTC, LaFerrari, 599XX, FxxK, P1, Aventador SV, Huayra in Zonda R. Ostali avtomobili bodo novo različico modela dobili v prihodnjih posodobitvah. Dodali so tudi možnost izdelave svojega prvenstva v enoigralskem načinu, kjer si po svojih željah izberemo dirkalnike, piste, število krogov, točkovanje, itd.

Avtomobili v Porsche Pack #3:

  • Porsche 911 GT3 Cup 2017
  • Porsche 911 GT3 RSR 2017 * Brezplačna posodobitev januarja 2017 za lastnike Porsche Pack #3
  • Porsche 911 GT3 R 2015
  • Porsche 919 Hybrid 2016
  • Porsche 908 LH
  • Porsche 917 K
  • Porsche 911 R

Ob tej priložnosti so tudi pri Porscheju pripravili zanimiv promocijski video, kar še bolj potrjuje globlje sodelovanje med nemškim proizvajalcem ter italijanskim razvijalskim studiem.