🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 557

Crimson Relive – Gromozanska posodobitev za AMD grafične kartice

0

Ne, ne gre za kakšen hokus pokus. AMD bo 8. decembra izdal ogromno posodobitev za Radeon grafične kartice v obliki novih gonilnikov – Crimson Relive. Programska posodobitev je namenjena novejšim Radeon in Radeon Pro grafičnim karticam, znatno bo izboljšala delovanje in dodala kar nekaj koristnih funkcij.

Posodobitev bo vključevala ogromno paleto grafičnih kartic, s pomočjo programske optimizacije pa bo dramatično izboljšala delovanje v igrah.

radeon-software-crimson-relive-nda-only-confidential-v4-page-002-copy-1140x641

Od ustanovitve je Radeon Software divizija izdala že kar 29 različic gonilnikov, 8 od njih so bili WHQL izidi. Skupno so jih uporabniki grafičnih kartic s spleta sneli kar 85 milijon krat. Nadvlada AMD-ja je vidna sploh v primerjavi delovanja na DirectX 12 naslovih, ki so optimizirani predvsem za AMD grafične kartice.

radeon-software-crimson-relive-nda-only-confidential-v4-page-008-copy

Čeprav ima tudi Nvidia par asov v rokavih, pa je AMD zdaj iz rokava potegnil bazuko.

AMD Crimson Relive

Leta 2014 je AMD izdal serijo gonilnikov Catalyst Omega, kateri so v 2015 sledili gonilniki Crimson Edition. V letu 2016 bomo priča novi posodobitvi, imenovani Crimson Relive. Podobno kot prej, bo tudi sedaj njihov fokus na GPUOpen, s katerim želijo z uporabo odprtega standarda izboljšati ter olajšati sodelovanje z razvijalci.

radeon-software-crimson-relive-nda-only-confidential-v4-page-012-copy-1140x641

Ena izmed novih funkcij OpenGPU je Radeon Loom, ki je AMD-jev odgovor na konkurentov Ansel Tech. Čeprav nista povsem identična, pa obe funkciji omogočata združevanje slik v 360 stopinjski pogled. Uporabna je v 4K x 2K ali 8K x 4K načinih.

Stranske posodobitve

Odstranitev hroščev:

radeon-software-crimson-relive-nda-only-confidential-v4-page-038-copy

Zraven odpravitve kar nekaj hroščev bodo gonilniki močno izboljšali tudi zmogljivost grafičnih kartic, RX 480 bo na primer dosegla 8% boljše delovanje. AMD poudarja tudi, da vstopamo v čas, kjer igračarji počasi uvidevajo prednost in se prestavljajo na 4K zaslone z HDR in Freesync podporo. Še ena zanimiva novost je orodje, s katerim bodo uporabniki lahko zaznali nedelujoče/slabe HDMI kable.

radeon-software-crimson-relive-nda-only-confidential-v4-page-040-copy-1140x641

Novo VP9 pospeševanje dekodiranja bo omogočalo čisto in gladko streamanje 4k 60Hz video vsebin, kar bo izboljšalo njihov izgled. Radeon kartice bodo dobile tudi podporo za Dobly Vision in HDR 10, kar bo omogočilo več opcij za svetlost, kontrast in barve. Freesync podpora je še boljša kot običajno, z do 24% nižjimi odzivnimi časi za klike v brez-robnem načinu. Dodana je bila tudi podpora za najnovejši DisplayPort HBR3, kar omogoča povezavo preko enega kabla za 4K-120Hz, 5K-60Hz in 8K-30Hz.

AMD Radeon Chill

Ena izmed najbolj zanimivih novih funkcij posodobitve je Radeon Chill. Gre za novo funkcijo za zmanjševanje porabe in nižanje temperature, ki dinamično uravnava sličice v igri glede na premikanje. V testih se je to pokazalo v do 31% nižji porabi.

radeon-software-crimson-relive-nda-only-confidential-v4-page-053-copy

Kako sploh deluje? Algoritmi nadzirajo uporabniške ukaze, da bi zaznali, če se v igri odvijajo kakšni hitri premiki. Če uporabnik stoji in je dogajanje na zaslonu večinoma statično, algoritem zniža število sličic, tako pa grafična kartica varčuje na porabi, kar se posledično pozna tudi na temperaturi. Takoj, ko algoritem zazna premikanje, se število sličic spet dvigne, tranzicija pa naj za uporabnika sploh ne bi bila opazna.

Še druga zadeva, ki jo Radeon Chill omogoča je tudi, da avtomatično niža previsoko število sličic (na primer nad 60FPS na 60Hz monitorju), ki k ničemer ne pripomorejo in le zvišujejo porabo in glasnost.

radeon-software-crimson-relive-nda-only-confidential-v4-page-052-copy

Kakšne so prednosti Radeon Chill?

Potencialno bo Radeon Chill znižal porabo, temperaturo ter glasnost brez opaznega vpliva na igračarsko izkušnjo.

Učinek je odvisen glede na igro in vaš sistem, tako da se bo izkušnja lahko razlikovala od uporabnika do uporabnika. Zaradi tega AMD spodbuja uporabnike, da funkcijo testirajo sami.

Test

Največji vpliv se je poznal na igrah, kjer je število sličic navadno zelo visoko, grafična zahtevnost pa je nizka. Dober primer tega so različne eSports igre.

V World of Warcaft je Radeon Chill na grafični kartici Radeon RX 480 8Gb dosegel naslednje rezultate:

  • 31% nižja poraba, s 108W na 75W
  • 13C nižja temperatura
  • 51% nižji (boljši) 99-i percentilni zaslonski čas
  • Znatno nižja hitrost in glasnost ventilatorjev

amd-radeon-software-crimson-relive-edition_radeon-chill

Bo Radeon Chill znižal odzivnost?

Radeon Chill ima celo potencial znižati odzivno latenco (lag).

Ker se igra ne odvija na polnih sličicah in je tako grafična kartico manj zasedena, ji lahko hitro pošlje ukaz za prikaz sličice brez zamika.

amd-radeon-software-crimson-relive-edition_radeon-chill-performance

Za primerjavo bomo spet vzeli World of Warcraft. V tem primeru se je povprečno število sličic sicer znižalo z 125FPS na 62FPS, je pa bilo z odzivnimi časi ravno obratno. Vsaka sličica je bila prikazana hitreje in tako je bila odzivna latenca nižja.

radeon-software-crimson-relive-nda-only-confidential-v4-page-054-copy

FAQ

Katere API-je Radeon Chill podpira?
– Radeon Chill trenutno deluje na aplikacijah, ki delujejo na DirectX9, 10 in 11.

Bo Radeon Chill v prihodnje podpiral tudi druge API-je, kot so DirectX 12 in Vulkan?
– Ob izidu ne, ampak tudi to imamo v planu.

Ali Radeon Chill deluje z FreeSync?
– Radeon chill se odlično obnese v povezavi z monitorji, ki podpirajo FreeSync.

Ali Radeon Chill deluje na vsaki igri?
– Ne, zaenkrat deluje le na igrah, testiranih s strani AMD.

Ali Radeon Chill zamenja FRTC?
– Trenutno ne, ampak se obnaša podobno, saj zniža maksimalno število sličic.

Bo Radeon Chill v prihodnje podpiral več iger?
– Upamo, da bomo lahko z izidom novih iger Radeon Chill podporo razširili na večjo število aplikacij.

A moram sam omogočiti Radeon Chill za igre, ki ga podpirajo?
– Radeon Chill je povsem opcijska funkcija, ki ga lahko omogočite za posamezne igre ali globalno.

radeon-software-crimson-relive-nda-only-confidential-v4-page-055-copyradeon-software-crimson-relive-nda-only-confidential-v4-page-056-copy

Radeon Relive

Radeon Software Crimson Relive bo vključil tudi nov set funkcij, ki bodo omogočale izboljšano snemanje video vsebine.

radeon-software-crimson-relive-nda-only-confidential-v4-page-068-copy-1140x641

Radeon ReLive bo uporabnikom omogočil zajemanje, streamanje in deljenje najboljših trenutkov in zmag s hitro, priročno in neopazno spremembo nastavitev sredi igre. Svoje najboljše trenutke boste lahko naložili na splet, kjer jih bodo lahko vsi videli. Še nikoli ni bilo tako lahko kjerkoli narediti in širiti svojo spletno skupnost.

Radeon Wattman

Radeon Wattman je ob izidu podpiral Radeon 400 serijo grafičnih kartic. Sedaj je bila podpora razširjena še na naslednje serije: 200, 300 in Fury

radeon-software-crimson-relive-nda-only-confidential-v4-page-057-copy.

 

Hob: 24 minutni igralni posnetek je tukaj

0

Runic games so nam tokrat priskrbeli kar 24 minut dolg igralni posnetek njihove najnovejše igre Hob.

Destiny: The Dawning – Zimski dogodek je tik pred vrati

0

Vsi lastniki najnovejših konzol se bodo lahko pridružili na zimski dogodek, ki se bo začel 13. decembra.

Privatni World of Warcraft strežnik Nostalrius se vrača pod imenom Elysium

0

Že kar nekaj časa je minilo odkar je bila celotna ekipa Nostalrius pri Blizzard-u in zgleda, da se niso kaj prida zmenili.

Watch Dogs 2 je izšla za PC!

0

Dva tedna po izidu Watch Dogs 2 na konzolah, je slednji sedaj na voljo tudi za lastnike PC-jev.
Igro lahko kupite na Steamu, Uplayu ali v trgovini. Cena igre na Steamu je 59,99 €, za Deluxe edition 69,99 € in za Gold Edition 99,99 €. Igra je na voljo tudi brezplačno, Saj jo Nvidia podarja kupcem grafičnih kartic GTX 1070 in 1080. Prav tako igro prejmejo tudi kupci prenosnih računalnikov z omenjenima karticama.

Prvotno je bilo zamišljeno, da igra zide hkrati na vseh platformah, vendar je PC verzija utrpela 14 dnevno zamudo. Založnik Ubisoft je pojasnil, da je ta dodatni termin, omogočil razvijalcem igre, da zagotovijo, da bo Watch Dogs 2 gladko deloval na obširni paleti strojne opreme. Založnik je pred izidom podal izjavo, v kateri so dejali, da bi znal le ta namestiti, v tem letu izostalo igro, Assassin’s Creed. Kljub dobrim obetom pa se je situacija pri prodaji zapletla.

V otvoritvenem tednu je prodaja v Veliki Britaniji, v primerjavi z Watch Dogs padla za 80 %. Ubisoft se je odzval z besedami: »S kritikami smo zelo zadovoljni. Igralci so igro pozitivno sprejeli, kar bo pripeljalo do dolgoročnega uspeha igre.«

Minimalne in priporočene zahteve so:

MINIMALNE

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions only)

PROCESSOR: Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz, AMD FX 6120 @ 3.5 GHz or better

GRAFIČNA KARTICA: NVIDIA GeForce GTX 660 with 2 GB VRAM or AMD Radeon HD 7870, with 2 GB VRAM or better

SISTEMSKI RAM: 6 GB

DISK: 50 GB

ZVOČNA KARTICA: DirectX compatible using the latest drivers

DIRECT X: DirectX End-User Runtimes (June 2010)

PERIFERIJE: Microsoft Xbox One Controller, DUALSHOCK 4 Controller, Windows-compatible keyboard, mouse, optional controller

NETWORK: 256 kbps or faster broadband connection

PRIPOROČENE

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions only)

PROCESSOR: Intel Core i5 3470 @ 3.2 GHz, AMD FX 8120 @ 3.9 GHz

GRAFIČNA KARTICA: NVIDIA GeForce GTX 780 | AMD Radeon R9 290, with 3GB VRAM or better

SISTEMSKI RAM: 8 GB

DISK: 50 GB

ZVOČNA KARTICA: DirectX-compatible using the latest drivers

DIRECT X: DirectX End-User Runtimes (June 2010)

Pregled – Killing Floor 2

Razvojna ekipa: Tripwire Interactive (ZDA)
Založnik: Tripwire Interactive
Spletna stran: https://www.killingfloor2.com/
Steam: https://store.steampowered.com/app/232090/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=PpH8oghfsT8
Platforme: PC, XBOX One, PS4
Operacijski sistemi: Windows 7+
Datum izida: 18.11.2016
Cena: 
26.99€

Zvrst: Preživetvena streljačina


Video pregled


Pregled

Killing Floor 2 je izdelek izpod rok Tripwire Interactive, snovalcev originalnega Killing Floor-a. Po dolgem času v zgodnjem dostopu, kjer je doživela tudi nekaj kontroverznosti (mikro-transakcije v nedokončani igri), je končno ugledala dan in pred kratkim prešla v polni izid. Sodi v kategorijo akcijskih preživetvenih streljačin, kjer je vaš cilj preživeti val za valom in na koncu pokončati še glavno prikazen. Sicer so zed-i, s katerimi se borite, precej podobni zombijem iz franšize Left for Dead, ampak tu gre pravzaprav za mutirane klone, ki jim delujejo le osnovni instinkti in so tako precej podobni zombakom (tudi jaz bi bil jezen, če bi me naredili tako grdega).

1
Nad zed-e po kavbojsko

Bagete in klanje

Kljub temu, da ob igranju najdemo v najboljšem primeru le zametek zgodbe, pa nas pogled na uradno stran in uradno wikipedijo poduči o dogodkih, ki so privedli do apokalipse manjšega obsega. Da povzamem na hitro – bio-tehnološko podjetje Horzine je eksperimentiralo na živih bitjih in ustvarjalo klone, protestnikom to ni bilo všeč, ker se pač bunijo nad vsem, in so vdrli v njihove laboratorije, spustili klone (zed-e), ti pa niso bili preveč hvaležni in so pomalicali vse navzoče ter se začeli širiti naokoli.

2
Orožja kupujete med valovi v majhni avtomatični trgovinici

Policija in vojska jih ni uspela ustaviti (kar je malo čudno, glede na to, da vam, osamljenem najemniku sedaj bivšega podjetja Horzine, gre ustavljanje mutantov kar dobro od rok) in tako smo prišli do dane situacije, ko so ulice mest zapuščene, vi pa se borite za golo preživetje. Dogajanje originalnega Killing Floor-a se je odvijalo v Ameriki kmalu po izbruhu, Killing Floor 2 pa se odvija malo pozneje, v Parizu. Tudi ta ni bil varen pred širjenjem novodobne kuge.

Kakovost izdelave

Večina je ostala identičnega kot v originalu. Še vedno je igra namenjena skorajda ekskluzivno igranju preko spleta, saj v eno-igralstvu ne blesti. V klasičnem načinu vas spari z do petimi igralci, v medsebojnem načinu pa je število igralcev dvanajst.

4
A bi zaplesal, korenjak?

Začnimo pri stvareh, ki so mi pri igri všeč. Ima odlično vzdušje, sploh po zaslugi fantastične zvočne podlage – težkega metala, ki klanje naredi še bolj zabavno. Med igranjem na težjih težavnostih boste opazili, da ste vseskozi polni adrenalina, saj lahko zgolj ena napačna odločitev prinese konec vaše eksistence. Tudi ravnanje z orožji je zelo dobro, saj imajo vsa odličen občutek, ravnanje z njimi pa je zabavno, predvsem zaradi vidnega impakta. Nadgrajen je bil tudi boj na bližino, saj imate na voljo dosti več orožij, ena izmed klas pa se koncentrira prav nanj.

Skupaj nad zed-e

Skupno imate na voljo deset klas. Raznolikost njih in pripadajočih sposobnosti je dobro zamišljena, saj nobena vloga ni nekoristna, dobra skupina pa bo potrebovala raznolikost. Nove sposobnosti odklepate s pomočjo pridobivanja izkušenj, ki jih dobite z uporabljanjem klasnih orožij in sposobnosti. Za razliko od večine iger vas klasa ne omeji glede orožij, ki jih lahko uporabljate, bo pa zato učinkovitost manjša.

Če imate radi hiter napredek, vam bo šel sistem na živce, saj je napredovanje počasno in že za odklep prve sposobnosti bo potrebno v igro vložiti okoli tri ure. Pomembno je, da že na začetku izberete vrsto vojščaka, ki vam bo odgovarjala, a tudi, če se kasneje premislite, lahko med njimi prosto menjujete.

Tudi nacisti včasih sodijo med dobre fante
Tudi nacisti včasih sodijo med dobre fante

Mene je sprva vase posrkala vloga vojaka. Vedno sem užival ob spreminjanju sovražnikov v mleto mesto z brzostrelko, val za valom. Naslednja klasa, ki mi je padla v oči, je bil ostrostrelec. Sicer se je izkazal za neučinkovitega proti večjemu številu slabših sovražnikov, je pa imel zato veliko prednost proti večjim mutantom, saj jih je z ostrostrelsko puško hitro spremenil v pašteto. Tudi če vam noben izmed omenjenih načinov igranja ni všeč, vas naj to ne odvrne, saj imate na voljo veliko izbire. Nekdo se bo bolj doma počutil kot zdravilec, medtem, ko bo kdo drug raje kot berserker na blizu klal vse pred seboj. Vse vloge so koristne in ravno to je ena izmed najboljših stvari igre.

Zdaj me vidiš, zdaj me ne

Tudi zed-i so dobili nekaj okrepitev. Skupno so se njihove vrste okrepile s tremi novimi mutanti, vsi od njih so osnovni in posamezno nenevarni. Cista je nov najšibkejši primerek in večinoma se nihče ne bo niti zavedal, da jih je ubil na desetine. Slasher je njegova malo močnejša različica, ki pa še vedno, razen v skupinah, ni preveč nevarna. Še najbolj zanimiv je zalezovalec, ki je večino časa skoraj neviden, a tudi ta velja za topovsko hrano, saj ima zelo nizko zdravje in ne povzroča preveč škode.

zedscompv1-0
Primerjava zed-ov med novim in starim Killing Floor-om

Žal kakšnih večjih, nevarnejših zed-ov z zanimivim sposobnostmi nismo dobili, so se pa zato vrnili vsi izmed starih, nekateri so dobili tudi nadgradnje. Še vedno je, sploh na višjih težavnostih, pomembna hitra odstranitev najnevarnejših izmed njih, zato je tam taktično sodelovanje pomembno.

Kavbojci in… kloni?

Pred kratkim so Tripwire dodali tudi medsebojni način, kjer polovica igralcev igra kot zed-i. Bolj kot unikatni način deluje kot slaba kopija tega načina iz Left4Dead 2, saj uravnovešenost (še) ni popolna in tako ni primeren za več kot občasni oddih od pobijanja vala za valom. Saj ne rečem, da ni zabaven, ampak kaj, ko je že takoj vidno, da je bolj kot ne stranski način, ki pri razvoju ni bil prioriteta.

5
I wanna be a rockstar

Po izgledu je Killing Floor 2 močan napredek glede na Killing Floor. Podoba okolij je bila izboljšana, mutanti izgledajo bolje, animacije so boljše, pač – vse je boljše. Tudi optimizacija je solidna, saj sistemske zahteve niso preveč visoke, število sličic pa praktično nikoli ne niha. Tudi sesuvanj nisem nikoli doživel. Zvočna podlaga je, kot sem omenil že zgoraj, izvrstna in je ravno to, kar bi si v ozadju predvajal tudi sam, če bi bi igra prišla brez glasbe. Že v Doom-u smo videli, da takšna glasba dobro sodi k klanju in tudi bolj umirjeni igralci si ne bodo mogli pomagati, da jih ob tem ne bi razvnelo.

 

Zaključek

Killing Floor 2 mi je pustil dober vtis in je tako iz osebnega prvega mesta najboljših co-op preživetvenih streljačin gladko našel mesto nad Left4Dead 2. Kljub ponavljajočem se igranju je vse odlično povezano v celoto in ravno to vas bo za ekranom prikovalo tudi več ur. Če bo Tripwire ubral isto pot kot pri enici, si lahko tekom naslednjih let obetamo tudi dodatno vsebino, kar bo igro naredilo aktualno še dalj časa.

3
Bajs je kot ustvarjen za igralce konzol, saj ga je težje zgrešiti kot zadeti

Veseli december je tu!

0

December je čas obdarovanja, in v ta namen smo pokukali k največjima prodajalcema iger: Steam in G2A.

Pri platformi Steam so znani po tem, da svoje datume razprodaj nočejo razkriti, vendar jim datumi vendarle uide v javnost. Izvedeli smo, da se bo  “Winter Sale” začel predvidoma 22. decembra in končal 2. januarja.

Pri trgovcu G2A pa so na njihovem Facebook profilu napovedali tole:

December comes with a lot of surprises. One of them will appear soon on G2A.COM?

Have you got an idea what could it be? 😉

#soon#surprise

Kaj mislite, kaj nam pripravljajo pri G2A?

 

Trenutno pri največjem trgovcu digitalnih iger, trenutno poteka razprodaja ustvarjalcev iger. Vsekakor vredno ogleda!

 

 

The Last of Us 2 je dobil prvi napovednik

0

Iz Sony-evega tabora, prihaja fantastična novica za vse lastnike PS4 konzol. Naugthy Dog je sedaj uradno prvič napovedal igro The Last of Us 2. na dogodku PlayStation Experience 2016.

Ubisoft laže o številu igralcev v igri The Division

0

Nekaj časa nazaj nam je Ubisoft prikazoval, da je njihova igra The Division spet zaživela. Zgleda pa, da temu ni ravno tako.

Igra je bila na začetku polna ljudi in seveda tudi hroščev. Po nekaj mesecih je število zelo upadlo (97%) in danes spet malo naraslo, ampak ne tako, kot trdi Ubisoft. Prejšnji mesec je bilo igralcev, ki igrajo vsak dan okrog 6300 danes pa jih je 24,400, ko je igra izšla pa je bilo teh kar 113,000. Na številko ta mesec je definitivno vplivala nova posodobitev, ki so jo implementirali v igro in razprodaje na platformi Steam.

The Division je moderna MMO igra, njeno dogajanje je postavljeno v uničen New York, katerega mora igralec, kot poseben agent,rešiti pred raznimi sovražniki. Igro lahko igramo na PC, PlayStation 4 in Xbox One.

Tukaj si lahko ogledate posnetek, ki vam prikazuje Survival DLC.

Četrtina ljudi v Evropi redno igra igre?

0

Spodaj smo vam pripravili nekaj zanimivih dejstev o  igrah, ki jih verjetno niste nikoli slišali. Vaše mišljenje se bo morda spremenilo.

  1. približno 25% vprašanih igra videoigre vsaj enkrat na teden
  2. moški držijo prednost pred ženskami v igranju iger ( 55% : 45%)gaming-pictures-011
  3. povprečna starost pri moških je izpod 35 let, pri ženskah pa 35 let ali več
  4. svetovni trg videoiger je skupaj vreden kar 75 bilijonov

Vpliv videoiger na mladostnike:

  • 58% vprašanih staršev meni, da se z igranjem iger povečuje spretnost
  • 47% vprašanih staršev meni, da se z igranjem iger povečuje kreativnost
  • 27% vprašanih staršev meni, da se z igranjem iger povečuje agresivnost

Kot kažejo evropska povprečja, videoigre lahko tudi pripomorejo k marsičemu, če jih uporabljamo v pravi meri.

 

Vsi spodnji podatki veljajo za Evropo in so bili pridobljeni od ISFE (Interactive Software Federation of Europe).

logo-1

Mass Effect: Andromeda z novim igralnim posnetkom

0

Bioware in Electronic Arts sta naznanila igralni posnetek za zelo pričakovano igro Mass Effect: Andromeda.

Zagreb gaming arena v začetku leta 2017!

0

Pred dnevi so najavili Zagreb Gaming Areno, ki bo potekala vzporedno s Croatian music Zagreb Week.  Tekmovanja bodo potekala 2. in 3. januarja 2017 v prestižnem stadionu Arena Zagreb! Dogodka se lahko udeležite vsi, če pa se želite udeležiti kot tekmovalec, pa se morate prej dokazati preko kvalifikacijskih turnirjev (več info spodaj).

Hearthstone – 10,000€ denarnih nagrade! Dodatno bodo povabljeni tudi štirje profesionalni igralci!

Qualifier #1 – 03.12.2016. 13:00h CET – Prvi štirje napredujejo!
Qualifier #2 – 10.12.2016. 13:00h CET – Prvi štirje napredujejo!
Qualifier #3 – 17.12.2016. 13:00h CET – Prvi štirje napredujejo!

League of Legends EUNE – minimalno 5,500€ denarnih nagrad!

Qualifier #1 – 03.12.2016. 14:00h CET – Prve tri ekipe napredujejo
Qualifier #2 – 10.12.2016. 14:00h CET – Prve tri ekipe napredujejo
Qualifier #3 – 17.12.2016. 14:00h CET – Prve tri ekipe napredujejo

FIFA17 – 1000€ denarne nagrade!

Brez kvalifikacij in brez prijavnine, prijavite se tukaj. Sprejetih bo prvih 128 prijavljenih igralcev, tako da pohitite!

Overwatch – 1000€ denarne nagrade! 

Brez kvalifikacij in brez prijavnine, prijavite se tukaj. Sprejetih bo prvih 8 ekip, tako da pohitite!

Prve kvalifikacije za League of Legends in Hearhstone se pričnejo že ta vikend, pohitite s prijavami in veliko sreče! Sodelovala bo tudi naša ekipa GAMINGsi, ki bo prisotna skozi celoten potek in vas obveščala o dogajanju in rezultatih. Sledite nam na Facebooku za sveže novice!

Test: Ozone Exon F60 Origen

Dobili smo priložnost preizkusiti novo gaming miško srednjega cenovnega razreda, Exon F60 proizvajalca Ozone. Izdelali so jo v sodelovanju s profesionalno LoL ekipo Origen, oziroma bolj natančno, vodjo in ustanoviteljem ekipe, xPeke. Oglejmo si, kako se je obnesla v naših rokah.

Tehnične specifikacije

  • Senzor: Pixart PMW3310
  • DPI (max): 7000
  • Teža: 94 g. (brez kabla) 131 gr. (s kablom)
  • Gumbi: Omron
  • Nastavljivi gumbi: 6
  • Takoj nastavljiv DPI: 800/1600
  • Programska oprema: Da
  • Stopnja odzivnosti (polling frekvenca): 125/250/500/1000 Hz
  • Združljiv z: Windows (Driver)
  • Velikost: 128.20 x 79.70 x 42.75 mm
  • Priključek: USB
  • LED: RGB 16,8 milijonov barv

Video test


Embalaža

Že takoj ob prihodu sem bil začuden nad kompaktno embalažo, v kateri je Exon F60 prišla. Kljub enostavnosti je narejena v klasičnem Ozone stilu. Na prvi sliki lahko vidimo ime in sliko miške, leva stran je rezervirana za stvarnika X-Peke in par besed o njegovi ekipi, zadnja stran je napolnjena s vsem mogočim, vključno z specifikacijami, serijsko številko, sistemskimi zahtevami ter sliko miške. Desna stran je dokaj nezanimiva, očitno jim je zmanjkalo zadev, katere bi vrgli na embalažo.

wp_20161030_013wp_20161030_015wp_20161030_016wp_20161030_014

 

 

 

 

 

 

 

Ko embalažo odpremo, nas takoj pričaka pogled na (s plastičnim pokrovom prekrito) miško. Spodnja stran pokrova vsebuje tudi par besed o seriji igračarske opreme Ozone. Pohvalil bi kompaktno ter privlačno embalažo, ki zraven funkcionalnosti nudi tudi zaščito. 

dsc_0044

Po odstranitvi plastičnega pokrova lahko v roko končno vzamemo mišuna, za katerega smo odvrgli denarce. Zraven njega se pod pokrovom skriva še nalepka Ozone ter kratka navodila, ki bolj kot ne opišejo uporabne funkcije, ki jih nudi programska oprema.

dsc_0046

Izgled

Exon F60 pride v črni barvi s primarno modro osvetljavo. Že na prvi pogled je elegantna brez nepotrebne kičastosti.

dsc_0047

Šest gumbov na dokaj standardnih mestih lahko po želji programirate (tudi z makroti), kar bo všeč vsakemu igračarju. Gumbi so naslednji: Desni in levi gumb, kolešček gumb za koleščkom ter dva gumba na levi strani zraven palca.

dsc_0048
Vidno je, da se Ozone zaveda pomembnosti koleščka, saj je ta kvalitetne izdelave, obložen z gumo. Pri miškah na splošno kolešček rad povzroča probleme, saj lahko po kakšnem letu preneha delovati (sploh na cenejših primerkih).

dsc_0056

Na zadnjem delu je prikazan osvetljen logotip ekipe Origen.

dsc_0052

Kar 1.8m dolg pleten kabel zgleda vzdržljivo, za povezavo z računalnikom pa služi pozlačen USB priključek.

dsc_0053dsc_0054

Če miško obrnemo okrog, nam v oči takoj pade optični senzor Pixart PWM 3310, vidimo pa lahko tudi ime, model ter serijsko številko miške.

dsc_0059

Ob prižigu LED osvetljave Exon F60 zažari v vsem svojem sijaju. LED osvetljava se nahaja na štirih mestih – logotip, kolešček ter dva štirikotnika na spodnjem robu.

dsc_0063

Delovanje

Čeprav sem sam večji pristaš laserskih mišk, sem bil po uporabi miške navdušen. K temu je pripomogel optični senzor Pixart PWM3310, ki omogoča natančen nadzor vse do 7000 DPI, slovi pa tudi po natančnosti. Ker ima Exon F60 naziv gaming miške, smo za testiranje uporabili večje število iger (World of Warcraft, League of Legends, Battlefield 1, Mafia 3, Fallout 4) in v vseh se je odrezala brezhibno, nudila pa je natančen in odziven nadzor. Večina barv LED osvetljave je bila sicer prikazana brezhibno, a vseeno so bile očitno nekatere prevelik zalogaj, saj jih miška preprosto ni mogla pokazati (predvsem oranžna in rožnata).

dsc_0060

Ko je govora o ergonomiji, je Exon F60 udobno sedla v roko in je tako primerna tudi za daljše igranje. Je pa malce večje velikosti ter višine (128.20×79.70×42.75mm), kar bo všeč predvsem tistim z večjimi dlanmi.

Programska oprema in osvetlitev

Zagotovo ena izmed najbolj zanimivih funkcij miške je, da ima RGB LED osvetljavo, ki omogoča spreminjanje med kar 16.8 milijoni različnih barv.

dsc_0062

Temu služi programska oprema, katero lahko snamete s spletne strani ozone-a. Uporabniški vmesnik je enostaven, a omogoča kar nekaj naprednejših opcij, katere si bomo zdaj ogledali. Za vsako opcijo imate ob pritisku na vprašaj na voljo tudi kratko razlago.

  • Nastavitve DPI: V tem predelu imate ogromno svobode, Exon F60 namreč podpira občutljivost od polžjih 200 pa vse do svetlobno hitrih 7000 DPI. Če želite, lahko vklopite tudi komentatorja, ki ob spremenitvi DPI preko tipke (na voljo imate dve poljubni nastavitvi) to tudi ponosno oznani (v angleščini). Čeprav sam za to ne vidim velike uporabnosti, gre vseeno za zanimiv dodatek.
    1
  • Nastavitve gumbov: Kot smo že omenili, je Exon F60 opremljena s šestimi nastavljivimi tipkami. Za vsako tipko lahko določite poljubno funkcijo, ki obsega bližnjice, makrote, multimedijske nastavitve, dogodke ter še mnogo drugega.
    2
  • Višinski senzor: Višinski senzor vsebuje pet nastavitev, uporablja pa se za nastavitev višine, s katere začne optični senzor delovati, če je miška ločena od podlage. 4
  • Frekvenca osveževanja: Ta nastavitev omogoča spreminjanje intervala, v katerem miška pošilja informacije računalniku. Najnižji nastavljiv čas je 1ms (1000Hz), najvišji pa 8ms (125Hz). Praktično ni nobenega razloga, da ga ne bi imeli nastavljene na najnižjem času, saj se ob višjih nastavitvah hitro pokaže zamik (latenca).5
  • Avtomatično poravnanje: Po mojem mnenju dokaj neuporabna funkcija, ki služi za uravnavanje linije, ko miško premikamo preko zaslona. Čeprav se sliši dokaj uporabno, pa v igrah, kjer je potrebna velika preciznost, povzroči več škode kot koristi.6
  • LED osvetlitev: Kot že embalaža ponosno oznani, lahko za LED osvetljavo izbiramo med veliko paleto različnih barv. Zgornja opcija služi za nastavitev osvetljave koleščka, medtem, ko spodnja omogoča spreminjanje ostale osvetljave. Dodatne opcije osvetljave vključujejo tudi sinhronizacijo, izklop in različne učinke (utripanje, dihanje, srčni utrip, prehod skozi celoten spekter).8 wp_20161030_046wp_20161030_047wp_20161030_048wp_20161030_050wp_20161030_051wp_20161030_052

 

 

 

 

 

 


  • Makro nastavitve: Do makrotov dostopamo preko gumba “zaženi”. Snemanje se prične ob pritisku na gumb “Start Rec”, kjer nato s pritiski na tipke oziroma gumbe miške nastavimo kombinacijo, katera se nato zažene kot makro.

9

To bolj kot ne pokrije vse funkcije programske opreme. Lastne nastavitve lahko shranite v tri profile, med katerimi lahko prosto menjujete.


Zaključek

Če ste prebrali opis, ste verjetno ugotovili, da nismo na miški našli nič, kar bi lahko pokarali. Ozone Exon F60 je s svojo preciznostjo in kvaliteto pustila na nas dober prvi vtis in če želite privlačno, funkcionalno gaming miško srednjega cenovnega razreda, ne iščite dalje. Edina rahlo negativna stvar je samo, da je s ceno približno 60€ malce draga, a vsekakor je vredna te cene.

features1920_c2

Preverite celotno ponudba znamke Ozone Gaming pri našem partnerju EIGRE.si

Star Wars: The old Repulic – Knights of the Eternal Throne je sedaj na voljo za naročnike

0

Tisti, ki ste naročniki v igri Star Wars: The old Repulic lahko že igrate najnovejšo razširitev Knights of the Eternal Throne.

Resident Evil 7 prinaša nazaj raziskovanje in klasično reševanje ugank

Resident Evil 7 predvidoma izide 24 januarja 2017 za PC, PlayStation 4 in Xbox One, vendar je večina stvari o Capcom-ovi preživetveni grozljivki še vedno zavito v tančico. Edini dosedanji videi ne prikazujejo igranja ampak le demo sekvenco, kjer se igralec poskuša skriti pred srhljivo starejšo gospo. Takšnih sekvenc v Resident Evil 5 in 6 ni bilo. Iz tega lahko sklepamo, da bo Resident Evil 7 vnesel malo svežine v stagnirano franšizo.

Zgodnji vtisi različnih virov kažejo možnost, da bo Resident Evil 7 zasnovana Podobno starejšim inačicam. Vtisi igralcev, ki temeljijo na štiriurni demo različici, kažejo, da je ta zelo spominjal na originalne Resident Evil naslove. To pomeni, da je igralec moral raziskovati območje, rešiti nekaj ugank, vračati se po isti poti nazaj, ob tem pa poizkusil sestaviti skupaj zgodbo igre.

Podobnosti s klasičnimi Resident Evil naslovi se ne končajo tu. V prvih 4 urah igranja je igralec odkril nož, ročno strelno orožje, puško, metalec ognja in celo metalec granat – vsi od teh so glavni gradniki v franšizi Resident Evil. Vseeno igralci ne smejo pričakovati, da bodo orali skozi sovražnike s temi orožji. Namesto tega bodo bolj pogosto uporabljeni za pobeg iz strašnih situacij ter delanju diverzij, med katerimi se lahko igralec skrije ali zbeži.

Tako lahko prečrtamo idejo, da je Resident Evil 7 bolj P.T. kot Resident Evil, Saj je P.T ekskluzivno atmosferska grozljivka brez akcije. Namesto tega bo Resident Evil 7 najverjetneje vseboval občutek preživetja izvornih iger, a s preobratom prvoosebne perspektive. Druge moderne igre tipa P.T, ki so poskusile podoživeti staro-šolski stil, niso bile zelo uspešne. K njim lahko prištejemo tudi Evil Within, igro prvotnega direktorja Resident Evil – Shinji Mikami.

Moderne grozljivke tipa Resident Evil in Silent Hill imajo težave s prehodom na preživetvene osnove, zato moramo za potešitev poseči po neodvisnih igrah, kot so Amnesia, Outlast in tudi Five Nights at Freddy’s. Vse od teh so bile dobro sprejete med navdušenci grozljivk, osredotočajo se na atmosfero in občutek strahu pred neznanim. Čeprav ni nujno, da bo te narave tudi Resident Evil 7, prehod v prvo osebno perspektivo dodaja podobno tesnobo – še posebno v virtualni resničnosti.

Ta vikend bomo lahko igrali Titanfall 2 brezplačno

0

Titanfall 2 bomo lahko testirali za vikend popolnoma brezplačno.

Guardians of Ember bo končno prišel v zgodnji dostop

0

Runwalker in InselGames sta naznanila, da bo Guardians of Ember s 13. decembrom končno možno igrati.

Prihaja Steep

0

Ste avanturist? To je prava igra za vas!

Ubisoft je pred nekaj meseci predstavil igro Steep. Igra temelji na ekstremnih športih, zato ni primerna za tiste z slabim želodcem!

maxresdefault

Preverimo kaj bo igra sploh ponujala:

Igra je postavljena v okolje Alp in Aljaske. Vaša naloga je, da se spustite iz izbrane gore in celi in zdravi prispete v dolino. Seveda pa lahko izbirate tudi na kak način bi se radi spustili, med njimi so smučanje, bungee jumping, deskanje ali jadralno padalstvo. Ko so stvari pripravljene je na vrsti le še zabava.

multi_action_sports2

Igra poleg teh lastnosti ponuja še večigralski način in razne izzive. Večigralski način pa s seboj v igro prinese še več zabave in pravo mero tekmovalnosti.

Kot večina iger pa bo za tiste najzahtevnejše igralce na voljo tudi v GOLD edition z dodatnimi oblekami in pripomočki.

Za lažjo predstavo igre pa vam dodajamo še uradni napovednik

Igra bo na voljo že 2. decembra in sicer na platformah: PC (Steam), PS4 in XBOX ONE.

Naj se avantura prične!

Overwatch: Igralec je prišel do neuradne maksimalne stopnje

0

Nekdo, ki ima veliko časa za se streljati v najnovejši Blizzard-ovi igri je prišel do stopnje 1800.

Gigantic: Še ena zaprta beta je pred nami

0

Še en vikend zabave in testiranja je pred nami.