Bo novi Modern Warfare preoblikoval večigralski svet iger, tako kot je to leta nazaj uspelo njegovemu predniku, Call of Duty 4?
Verjetno ne, ampak prvi prikazani večigralski način Gunfight kaže na dejstvo, da bo novi del COD franšize poskušal vsaj malo inovirati.
Gunfight bo zelo hiter način, kjer bodo runde trajale vsega 40 sekund. Postavili se bomo v dve ekipi, po dva igralca in se udarili v močno zapri mapi. Prvi dvojec, ki zmaga 6 rund, bo postal tudi končni zmagovalec obračuna. V primeru, da je rezultat izenačen, se bodo igrali podaljški. Takrat se bo na mapi pojavila zastavica, igralci pa bodo imeli na voljo 10 sekund, da jo bodisi ujamejo ali pa eliminirajo nasprotno ekipo. Da bo vse pravično, bodo ekipe vsaki dve rundi zamenjali štartne pozicije na mapi.
V Gunfight načinu bodo vsi igralci igro začeli z isto opremo. To pomeni isto začetno orožje, stransko orožje, taktična granata in klasično bomba. Activision je včeraj prikazal tudi prve tri mape: gosti gozd Pine, skladišče King ter dvorišče z zabojniki Stack.
Call of Duty: Modern Warfare bo 1. avgusta na svojemu Twitch kanalu razkril dodatne večigralske načine, končna igra pa bo izšla 25. oktobra 2019.
Možakar z imenom John Steele, katero se sliši kot ime nekega junaka iz filmov iz leta 80, se je enega dne domislil genialne potegavščine.
Skupaj s partnerjem Paul Hansmeirejem sta ustanovila odvetniško firmo Prenda Law in se spravila služiti velike denarce, te pa sta prislužila na precej unikaten način.
John je na razne strani, ki omogočajo deljenje datotek, naložil bogato vsebino pornografske vsebine. Nato je prihuljeno čakal na uporabnike, da so si video prenesli in jih udaril s tožbo, katero je zastopala njegova firma Prenda Law.
Tako je postal pirat, ki je tožil druge gusarje. Grozil jim je s tožbo na sodišču, razen če so privolili v izplačanje odškodnine, ki se je zlila na račun lažnim podjetjem, ta pa so nato denarce prelile na njegov račun.
Potegavščina je bila uspešna in John ter njegov partner sta med 2010 do 2013 na svoj račun pretočila kar 6 milijonov dolarjev dobička. Je pa John postal preveč pogolten, ko je njegovo podjetje Prenda Law tožilo dva večja internetna ponudnika, češ, da sta pomagala pri piratiziranju pornografske vsebine.
Takrat je padel pod preiskavo zveznih preiskovalcev in ti so odkrili, da je John sam nalagal to vsebino na razne strani in tako vzpodbujal uporabnike pri nelegalnemu prenašanju datotek.
Zviteža so ujeli in sedaj je padla sodba. Njegov partner Paul Hansmeier je bil junija obsojen na 14 let zapora, Johna pa je včeraj doletela 5-letna zaporna kazen. Grozilo mu je deset let, vendar so mu kazen, zaradi sodelovanja, zmanjšali za polovico.
Oba prevaranta bosta poleg zaporne kazni morala žrtvam odplačati še 1.5 milijonov dolarjev odškodnine.
Battle royale streljačina PUBG res nima sreče. Igra očitno s sabo nosi slab sloves, saj je zaradi svoje popularnosti postala prepovedana v Iraku ter za kratek čas tudi v Nepalu.
Sedaj bodo brez igranja ostali tudi prebivalci Jordanije, za to potezo pa se je odločila njihova komisija Telecommunication Regulatory Commission oz. krajše TRC. Izvedli so študijo, ta pa je prikazala, da je PUBG škodljiv za ljudi vseh starosti. Poleg PUBG-ja so prepovedali še 6 drugih iger, kmalu pa naj bi postal prepovedan tudi popularni Fortnite.
Player Unknown’s Battlegrounds zadnje čase polni naslovnice ne samo zaradi igralnih lastnosti, ampak zaradi vseh dogajanj okoli njega. Nedolgo tega je svet razburila novica, ko je 15-letnik zaradi PUBG Mobile ubil svojega brata, na Kitajskem pa so igro močno cenzurirali.
World of Warcraft je danes že močno star naslov, a zahvaljujoč svoji unikatni, risankasti podobi, še danes ni povsem za odmet. Ta grafična poleta je poskrbela, da je špil ostal svež tudi po več kot petnajstih letih, je pa treba poznati, da ga je zob časa kljub vsem trikom, že pošteno načel.
Zato je zanimivo videti, kako bi ta popularni MMO izgledal v modernem pogonu, kot je denimo Unreal Engine 4. Z eno besedo: neverjetno.
YouTuber Daniel L je oblikovalec, ki si prosti čas krajša s prenašanjem Azerotha v UE 4 in na projektu dela že kar nekaj let. Dolgo nazaj smo že delili njegovo mojstrovino, kjer je preoblikoval Goldshire, sedaj pa je prikazal predelane lokacije Westfall, Duskwood ter Durotar.
Zadeva vsekakor izgleda impresivno in Azeroth pričara v povsem novi barvi, žal pa Danielu ni uspelo predelati NPC-jev ali igralnih karakterjev, tako da lahko gledamo samo tihožitno okolico. Vseeno pa je to impresiven projekt enega samega človeka in res bi se bilo zanimivo podati v pustolovščine WoW-a, kjer bi za grafiko skrbeli napredni senčilniki ter nadgrajene teksture.
Ta vikend si lahko popestrite z raznimi igričarskimi dobrotami. Epic Games trgovina trenutno časti naslov Torchlight, svoje zabave pa boste deležni tudi Steam uporabniki, saj si lahko trenutno privoščite Age of Wonders 3 popolnoma brezplačno.
Gre za zelo dobro 4X strategijo, katera je obarvana v fantazijsko okolje in takšnih iger dandanes preprosto manjka. Vendar brez skrbi, saj če se vam kolca po novi fantazijski strategiji, se lahko veselite prihajajočega Age of Wonders: Planetfall, ki bona veselje vseh fantazijskih strategov izšel 6. avgusta.
Še več, če si privoščite brezplačni Age of Wonders 3, boste pri nakupu Planetfalla prejeli dodaten, 10% popust, ta pa trenutno v predprodaji velja 49,99 €.
Age of Wonders 3 si lahko privoščite na sledeči povezavi in ko ho enkrat aktivirate, bo vaša ostala za vedno. Časa imate še tri dni, saj se akcija izteče 15. julija.
Iščete mogoče nekaj novega, ki je zelo podobno igri Diablo? No, trgovina Epic je tokrat za nas naredila pravo poslastico. Igro Torchlight lahko dodate v svojo knjižnico popolnoma brezplačno in tako bo vaša za vedno.
Torchlight je tipičen akcijski RPG, ki se zagotovo zgleduje po franšizi Diablo. Nekako lahko rečemo, da je prvi Torchlight zelo podoben Diablo 1, nima večigralskega načina in svojega karakterja peljemo samo navzdol v globočine temnic. Drugi del pa je tista prava mojstrovina, katera se zgleduje po Diablo 2 in nas popelje po različnih delih sveta. V izdelavi pa je še Torchlight Frontiers, ki naj bi bil MMOARPG, izdelujejo ga Echtra Games in založnik je Perfect World.
Čeprav morda ne marate Epic Games trgovine, je treba priznati, da našo knjižnico redno polni z zanimivi naslovi in Torchligh je zagotovo ena večjih poslastic. Svojo kopijo si lahko aktivirate na sledeči povezavi, naslednji teden pa nas čaka še ena poslastica, igra LIMBO.
Razvijalec Funcom nam je pokazal prihajajočo srhljivko Moons of Madness. Ta bo zagotovo pognala kri po žilah marsikomu, ki obožuje grozljive igre.
Video, ki ga lahko vidite spodaj vsebuje kar 12 minut igralnega posnetka, v kateremu lahko opazimo glavnega protagonista Shane Newehart-a. Igra tudi vsebuje povezave z enem bolj zanimivih MMOjev, ki ga je naredil Funcom in to je The Secret World.
Če ste pristaš srhljivk, imate radi adrenalin in ljubite različne teorije zarote, bo ta igra kot naročena za vas.
Moons of Madness bo izšel na Noč čarovnic za PC, XB1 in PS4.
Danes so se začele evropske kvalifikacije za turnir Dota 2 The International. Ta igra morda v Sloveniji ni tako popularna kot League of Legends, a če imamo že v LoL-u pomembne slovenske igralce, zakaj jih ne bi imeli tudi tukaj?
Slovenski junak Jure “Pingvinček” Plešej bo danes zastopal barve ekipe Team Singularity. Jure bo nastopil v vlogi “Solo Middle”, njihov prvi obračun pa bo potekal proti ekipi 682. Ta bo štartal ob 15.00, drugi spopad pa jih bo postavil naproti ekipi Chaos in sicer ob 16.00.
Za našega šampiona lahko navijate preko spodnje povezave, Juretu pa lahko zaželimo trenutno veliko sreče in morda bo prav on obudil slovensko sceno, da malce bolje zagrabi za igro Dota 2.
The International 2019 bo letos potekal v Šanghaju, nagradni sklad pa tokrat znaša kar 26 milijonov dolarjev. Od 7. do 14. bodo potekale regijske kvalifikacije, medtem ko bo ekipni del potekal med 15. in 18. avgustom. Glavni del se bo odvil med 20. in 25. avgustom, kjer se bo najboljših 16 ekip borilo za naslov prvaka. Glavni finale bo potekal na način “best of five” in Mercedes-Benz Arena bo letos prizorišče, kjer si bo krono nadela nova Dota 2 ekipa.
Tale zgornji naslov perfektno zaobjame celotno dogajanje glede “influencer” branže leta 2019. Naslovnica se zna biti čudna, še posebej za človeka, ki še ni slišal za ime Belle Delphine.
Ta Instagram zvezdnica trenutno polni internetne članke širom interneta. Kontroverzna zvezdnica, ki ima trenutno na Patreonu čez 4k podpornikov, je do svoje slave prišla zaradi svojih porednih fotografij, ki so kri hitreje po žilah pognale predvsem igričarjem.
Ampak od nagajivih fotografij je bila daleč bolj odmevna njena poteza, da je pričela v svoji trgovini prodajati kozarčke, ki so bili napolnjeni z njeno vodo iz kopeli. Zadeva je navdušence oklestila za 30 $ in je postala pravi hit, saj so hitro tudi pošle zaloge.
Veliko ljudi je zadevo označilo za kontroverzno in kozarčki so urno postali center marsikatere debate. Nekaj ljudi je kupce opozarjalo, da je imela Belle med kopanjem herpes, kar naj bi potem okužilo vse njene stranke. To se je nato izkazalo za lažno, saj Belle ni sploh še pričela z razpošiljanjem svoje dragocene tekočine.
Nekateri so začeli zahtevati tudi od drugih ženskih streamerk, da jim ponudijo svojo kopalno vodo za odkup, kar je zagotovo kakšni punci odprlo vrata za dodaten zaslužek.
Svoj dobiček pa so začeli iskati tudi pridaniči, ki bi si od Belline slave radi napolnili bančni račun. Nekdo je tako ustvaril popolno kopijo Belline trgovine, kjer so se nahajali njeni izdelki kot so denimo plakati ter podloge za miško. A podjetni prevaranti so na stran vključili še en izdelek: kozarček urina.
In ta ni bil poceni. Za lažni izdelek je bila postavljena cena 9.999 $, zaloga pa je bila omejena samo na eno stranko. Kot je bil napisano ob lažni objavi, naj bi bil to poseben predmet za unikatnega oboževalca in da se izdelek, poimenovan “Gamer Girl Pee” ne bo prodajal več.
— Count Dankula🏴 (@CountDankulaTV) 8 July 2019
Prevaranti so izkoristili nedavno Bellino objavo, kjer je sledilce vprašala, kakšen čuden izdelek od nje bi si še zaželeli. Tako so ravno ob pravemu trenutku ustvarili lažno stran in na njo postavili kozarček, ki je bil očitno spočet z odličnim znanjem Photoshopa. Dodali so celo prežvečeni žvečilni gumi, ki vas bo oklestil za samo 50$! Zanimivo je, da spletna stran še vedno obratuje in kdo ve, kam ob nakupu romajo evri.
Belle zaenkrat še ni potrebno prodajati svoje telesne tekočine, saj je pred kratkim na Instagramu ponudila celotno kopel, kje kupec dobi dovolj vode, da se lahko v njej utopi. Za skromnih 10.000 $ ste si lahko kupili cele litre umazane vode in če se vam zdi to noro, imate prav. Še bolj noro pa je, da je zadevo nekdo hitro kupil in je že razprodana.
Procesorski trg je trenutno precej zanimiv. AMD je nedavno izdal tretjo generacijo Ryzen procesorjev in glede na teste, je končno postal Intelu dostojna konkurenca tudi na igričarskemu trgu.
Seveda Intel ne počiva in če je verjeti zadnji izcurljani sliki iz predstavitve, imajo za prihodnost pripravljen precej interesanten odgovor konkurenci.
10. generacija Intel procesorjev Comet Lake bo zgrajena presenetljivo na 14nm proizvodnemu procesu.
Najbolj interesanten izdelek je zagotovo tudi najmočnejši. Ta se bo imenoval Intel Core i9 100900KF, vseboval pa bo 10 procesorskih sredic in 20 niti. Njegova osnovna frekvenca bo tekla pri 3.4Ghz, Turbo Boost enega jedra bo nalezel na 5.2Ghz, na vseh jedrih pa na 4.6Ghz. Najmočnejši in najdražji model vas bo oštel za 499 $.
Srebrno medaljo bo nosil Intel Core i9-10900F, ki bo prav tako vseboval 10 procesorskih enot ter 20 jeder. Osnovna frekvenca bo tule 3.2Ghz, pri Turbo Boostu enega jedra pa bomo pridobili 5.1Ghz, pri vseh pa 4.4Ghz. Z vse to bomo odšteli 449 dolarjev.
Bron si bo prislužil model Intel Core i9-10800F. Tudi ta bo vseboval 10 procesorskih sredic ter 20 jeder, osnovna frekvenca pa bo tu precej nižja, samo 2.7Ghz. Pri Turbo Boostu bo eno jedro teklo pri 5.0Ghz, vsa pa pri 4.2Ghz. Cena? 409 $.
Zanimivo je dejstvo, da bodo prav vsi procesorji nove generacije podpirali Hyper Threading, tudi Intel Core i3 10100.
Celotno razpredelnico vseh 12-tih novih procesorjev si lahko ogledate v spodnji razpredelnici.
Seveda vse skupaj vzemite z zrnom soli, saj ne gre za uradno objavo in zna biti vse skupaj potegavščina. A zadeva vsekakor izgleda vsaj na prvi pogled precej legitimno.
MMO. Te okrajšave že dolgo nismo slišali, saj je ta, nekoč vodilni žanr, dandanes praktično že povsem zamrl. Še vedno obstaja nekaj takšnih uspešnih iger, a praktično nihče več ne dela na novem projektu, če seveda pri temu izvzamemo prihajajoči World of Warcraft Classic.
A žanr je očitno močno privlačen Amazonu. Ta trenutno ustvarja MMO New World, sedaj pa si je pod prste dokopal še en projekt.
Gre za povsem nov MMO v Lord of the Rings svetu, ki ga bo spočel v partnerstvu z založnikom Leyou. Igra bo F2P, kar pomeni, da bo obenem brezplačna in hkrati predraga za preigravanje.
Štorija naj bi se dogajala vrsto let pred dogodki iz Gospodarja prstanov, tako da bomo igralci lahko videli dogodke, pošasti in prijateljske sile, ki jih do sedaj še nismo imeli možnost ugledati.
Zanimivo je tudi dejstvo, da Amazon pridno dela na novi Lord of the Rings seriji, ki bo držala rekordni proračun. Za serijo se šušlja, da se bo dogajala mnogo let pred knjižnimi in filmskimi izdelki, a Amazon pravi, da sta projekta ločena in se ne navezujeta drug na drugega.
Če vas mikajo dogodivščine v Srednjem svetu in se vam ne da čakati na napovedani MMO, potem se lahko že sedaj podate v igro Lord of the Rings Online. Igra obratuje že od leta 2007 in še vedno redno prejema posodobitve, poleg tega pa je brezplačna.
Denuvo je eno od imen, ki vsakemu spletnemu piratu pošlje srh v kosti. Gre namreč za zaščito iger, ki se je izkazala za varovanje naslovov bolj ali manj uspešna.
Krekerjem je zadevo do sedaj velikokrat uspelo zlomiti, vendar se je Denuvo vedno vrnil ter svojo protekcijo nadgradil in začela se je nova bitka.
Krekerjem je včeraj uspel nov podvig, saj je bil zlomljen Denuvo 6.0, ki je krasil igro Total War: Three Kingdoms. Špil je kakšen teden nazaj prejel posodobitev 1.1.0., tako da je krekerski skupini CODEX zaobiti najnovejšo zaščito Denuva.
Prav ti isti lomilci zaščite so nekaj časa nazaj napovedovali, da je z Denuvom konec, tako da so morda iznašli novo tehniko krekiranja, ki bo hitrostno lomil vse nadaljnje izvedenke zaščite. To bomo seveda še videli, saj trenutno Denuvo uspešno brani še kar nekaj naslovov.
Zanimivo bo videti, če bo sedaj založnik SEGA odstranil zaščito iz Total War-a, je pa to dvomljivo, saj je bil Denuvo že zlomljen v vseh preteklih Total War igrah, a kljub temu ni bil odstranjen.
Koze so precej popularne v igričarskemu svetu. Igralci zaradi nerazumljivega razloga želijo te kopitarje razstreljevati na najrazličnejše načine in to zna biti presneto zanimivo, kot je to dokazal Goat Simulator. Sedaj se približuje Goat of Duty, ki bo simpatične koze postavil v vojaške večigralske spopade.
Kot nakazuje že ime, lahko od naslova pričakujemo izpeljanko Call of Duty iger, le da bodo tukaj naši junaki malce drugačni, saj bodo precej bolj rogati.
Špil je trenutno na voljo v sistemu Zgodnjega dostopa in glede na prvi napovednik, nas čaka veliko streljanja, ki pa glede na igralnost bolj spominja na Quake ali Unreal Tournament. Naše koze se lahko spopadejo na mapah, ki štejejo maksimalno 10 sodelujočih. Trenutno so za preigravanje na voljo štirje načini: Free-for-all, Herd Wars, Fus Ro Arena ter Gun Deathmatch.
Ker gre za večigralsko igro, nas čaka seveda tudi kar nekaj oblekic za naše rogate prijatelje, nove pa bomo lahko odklepali preko uspešnega igranja.
Če vas kozja zabava zanima, si oglejte njihovo uradno Steam stran, spodaj pa vas čaka tudi prvi napovednik.
Razvijalec Codemasters pospešeno dela na novi dirkačini GRID, ki naj bi pod eno streho združila ljubitelje simulacijskih in arkadnih voznih modelov.
Preganjanje ovinkov naj bi bilo zelo zadovoljivo, predvsem zaradi odzivnega voznega modela. Prav tako bodo prisotne poškodbe avtomobilov in pločevina se bo ob zaletavanjih realistično upogibala, to pa naj bi močno vplivalo na obnašanje našega dirkalnika.
Morda najbolj privlačna lastnost GRID-a bodo nasprotniki. Te naj bi vodila močno napredna umetna inteligenca in v igri naj bi bil prisoten nekakšen Nemesis sistem, ki nam je znan iz iger Middle-Earth. Tako naj bi dobili prave nasprotnike, ki si bodo vse naše pretekle vratolomne vožnje zapomnili, tako da nas bo v preganjanju avtov vodila prava sla po tekmovanju.
GRID naj bi sprva izšel v septembru, vendar se je Codemasters odločil izid premakniti 11. oktober.
Studio MDHR je povedal, da se njihova igra Cuphead prodaja kot za med. Igra je zabeležila več kot 4 milijone prodanih kopij, kar je nora številka. Pred kratkim je ta zanimiv platformer izšel tudi za konzolo Nintendo Switch, samo ta platforma pa je prinesla milijon prodanih izvodov.
Cuphead je klasična akcijska igra, ki jo navdihujejo risanke iz tridesetih let. Grafična podoba je prav tako temu podobna in seveda tudi glasba, kjer se vrtijo zelo stare jazz klasike. Igro lahko igrate na XB1 PC in Nintendo Switch, o konzoli PS4 za enkrat še ni duha ne sluha.
Pred kratkim je bila napovedana tudi risana serija, ki bo izšla naslednje leto na Netflixu.
Danes je Nintendo najavil nekaj, o čemur se je šušljalo že nekaj časa. Gre za izvedenko njihove konzole Switch, ki pa bo v verziji Switch Lite večji poudarek dala na svojo prenosljivost.
Manjši bratec bo precej cenejši, a bo vseboval nekatere pomanjkljivosti. Odstranljivi Joy-Con kontrolerji bodo izostali in Lite bo tako popolnoma statična naprava. Tako nekaterih naslovov, ki se zanašajo na igranje s temi krmilniki ne bodo podprti, razen v primeru, če boste dodatno dokupili Joy-Con kontolerje, k temu pa prištejte tudi polnilnik, saj jih boste nekje morali polniti.
Manjši bo tudi zaslon, ta bo v Lite inačici meril 5.5 inčev, bomo zaradi tega v roke prejeli nekoliko manjšo težo. Lite naj bi vseboval tudi boljšo baterijo, ta pa bo poskrbela od 3-7 ur nemotenega igranja.
Največja razlika proti klasičnemu Switchu je dejstvo, da zadeve ne bo moč priklopiti na zunanje naprave kot so televizorji ali monitorji. Lite bo povsem ročna naprava, zato nekako spominja na njihove pretekle izdelke kot so DS ali antični GameBoy. Kljub temu bodo poleg Joy-conov podprti tudi Pro kontolerji, gizmo pa bo vseboval tudi tehnologije Bluetooth, Wi-Fi ter NFC.
Nova naprava bo na voljo v treh barvah: rumeni, sivi in turkizni.
Gre za priročno napravico, ki bo Nintendove najnovejše igre omogočila tistim, ki radi potujejo in na dopust vzamejo igralne naprave. Poleg tega Lite odlikuje cena, saj vas bo oklestil za vsega 200 € in če vam priklapljanje na TV ni prevelik minus, potem se splača pričakovati 20. september, ko bo naprava tudi uradno izšla.
The Sinking City je najnovejša, trenutno najbolj ambiciozna poiskušnja Ukrajinskega razvojnega studia Frogwares, ki so si tokrat zadali ustvaritev ultimativne detektivske akcijske prigode, zastavljene okoli srhljivega in norosti polnega Cthulhu mita. Ekipa za tudi z naše strani precej hvaljeno Sherlock Holmes franšizo, za katero skrbijo vse od daljnega 2002, si je začrtala združiti poznan stil detektivskega dela z akcijsko naravnanim peskovniškim raziskovanjem, katera bi naj skupaj vdihnila življenja tej pomorski legendi o koncu sveta. Nenazadnje Cthulhu mit poustvarja strah in norost v sami osnovi, a kaj, ko me je po igranju te avanture bilo strah zgolj za lastno psiho.
Problematika se prične že pred samim izidom. Prvi alfa igralni video, ki smo ga lahko ugledali predlanskega julija je izgledal naravnost noro in tako je premnogo igričarjev neumorno čakalo na več informacij o igro. In so jih tudi prejeli. Kmalu je namreč iz potopljenega soda začelo curljati iz vseh strani in o igri je bilo znanega vse več in več. Še vedno je vse delovalo naravnost prima in pričakovanja so bila ekstremno visoka, vsaj do prvega večjega hladnega tuša.
Čeprav se nočem preveč lotiti ekskluzivnostnih tegob, s katerimi se zadnje leto soočamo na PC platformi, je The Sinking City kmalu postal zgolj še ena igra na listi za odstrel premnogega igričarja, saj je Epic ekskluzivnost marsikomu zmešala štrene in mu na ustnice postavila prisego, kako ON že ne bo podpiral anti-uporabniških praks, medtem, ko si je založnik žalostno brisal solzice s šopi Epic bankovcev. Do sedaj sem opazil vzorec marsikatere igre, ki ubere to marketinško smrt, saj se navadno (z občasnimi izjemami) izkaže za zelo pričakovano igro, ki ne doraste pričakovanjem. In žal vse kaže, da ista usoda čaka tudi potopljeno mesto.
Razvojna ekipa: Frogwares Založnik: Bigben Interactive Platforme: PC, XOne, PS4, Switch Spletna stran: LINK Datum izida: 24.06.2019 Cena: 59.99€
Žanr: Detektivska akcijska avantura
Srhljiv otoček, že prihajamo
The Sinking City je v stilu prejšnjih iger tega razvijalca tretjeosebna detektivska avantura, postavljena v fiktivno Novo Anglijo po koncu prve svetovne vojne. Velik navdih zanjo je bil vpliven in kontroverzen (kako pa ne, imel je mačka z imenom Nigger-man) pisec romanov H.P. Lovecraft.
Nerazložljiv primaren strah do pošastnih božanstev je v 1930 privedel do rojstva hobotniškega bitja Cthulu, ki je po zaslugi H. P. Lovecraft-a kmalu postal ena najprepoznavnejših legend vseh časov. Ker je bil ustvarjen kot nalašč tudi za marsikatero ne-literarno obliko, smo ga tudi igričarji lahko ugledali v absolutno briljantni srhljivki Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth iz leta 2005/2006, ki je odprla pot tudi za bolj mešano Call of Cthulhu: The Official Video Game iz 2018.
Mesto klobukov. Ja kaj pa te, če pa ves čas lije kot iz škafa.
Čeprav The Sinking City ne nosi imena, je več kot očitno navdihnjena s strani istega vira. Ampak žal to, kar servira na pladnju, bolj kot na slastno srhljivko spominja na stereotipno detektivsko prigodo, ki niti ni pripravljena ne vem kako dobro in še vedno rahlo trza na krožniku.
Vse se prične z našim junačkom Charlesom Reedom, ki pripluje do vlažnega mesta Oakmont, Massachusetts. Bivši vojščak in izkušen privatni detektiv se namreč že nekaj časa sooča z neprespanimi nočmi, preživetimi v znoju med katero izmed premnogih nočnih mor. Vsi znaki teh kažejo na tragedijo tega mesta, ki je bilo prekleto z nalivi in strahovitimi poplavami. Te s sabo niso prinesle zgolj obilice rib, temveč tudi vse mogoče norije in za dodatno mero še razne podvodne pošasti. Tako je Oakmont postal nedobrodošlo mesto, kjer te vsakdo ali želi izkoristiti v svojo korist, ali te enostavno ignorira ali pa te celo skušati umoriti.
Naključni trenutki nasilja, izginotja, tatvine in srhljive kriminalke so tako stalnica tvojega obiska in kot detektiv seveda dobiš priložnost razreševanja marsikaterega izmed teh primerov. Vse v cilju pridobitve kakšnih korektnih sledov za razrešitev ultimativne skrivnosti, ki je tudi vir vseh tvojih nočnih mor in neprespanih noči.
Ubogi Albert, pa toliko življenja je še imel pred sabo.
Med potopom v kaverno pod otokom so namreč potapljači odkrili znake starodavne civilizacije, z več nadnaravnimi skulpturami demonov. A lej ga, zlomka, kmalu po tem je vse prisotne nesrečnike obsedla kuga norosti, ki so jo hitro in vztrajno pričeli širiti med ostale prebivalce otoka, pri tem pa so se vse naokrog začenjale pojavljati agresivne mistične mutantske kreature.
Dobra detektivka, a to je tudi vse
Igralni del se deli v dva segmenta, kjer se v enem preizkušaš v reševanju zločinov, pri drugem pa v pobijanju pošasti. A žal je razpon med obema aspektoma precej gigantski.
Vidijo se dolgoletne izkušnje razvijalcev na področju detektivk, saj je posledično The Sinking City precej dobra in zanimiva detektivska prigoda raziskovanja vsakovrstnih zločinov, okronana z že poznanim sistemom povezovanja sledov v kombinacije. Med raziskovanjem namreč naletiš na vse mogoče sledove, ki združeni vodijo v nit motivov preko katerih lahko razbereš odvijanje zločina ter njegove posledice na svet. Ker vse to narediš sam, brez držanja za roko, se razreševanje vsakega zločina počuti nadvse zadovoljujoče.
Vidim te, Nigger-man.
Ampak Sherlock Holmes je bil seveda biser zase. Reed pa namesto nadčloveške intuicije in inteligence za reševanje zlorablja nadnaravno moč v obliki modrega žarečega portala, kjer dobiš vpogled v zločine preteklosti, kjer obiščeš preteklost v obliki silhuet in delcev govora. Na podlagi tega moraš nato ugotoviti potek dogajanja, ki navadno vodi v pojavitev novih sledi, to pa sčasoma do razrešitve. Celoten princip ni nič novega, saj nam je vse že poznano iz Sherlock Holmes-a in Batman: Arkham serije.
Ampak žal se tu prične gora težav. Kljub na prvi pogled zelo zanimivi tematiki nobeden izmed primerov, katere sem se lotil, ni uspel res izstopati iz povprečja in se mi za dalj časa zasidrati v spomin. Frogwares je vedno znal ustvariti dobro zgodbo v obliki raznovrstnih, nepredvidljivih misterij, kjer te naprej žene želja po razrešitvi in ugotovitvi vseh dogodkov. A to sem le redkokdaj občutil v tej priredbi, saj so se primeri pogosto izkazali za predvidljive, kar je najslabša možna stvar za igro, katera sama sebe označi za detektivsko avanturo.
Tok-tok, je doma kakšna mutantska beštija?
Prav tako Reed ni zapomljiv protagonist in brez očitnih karakteristik, katere bi ga označile za edinstvenega, se naokrog opoteka kot osebnosti olupljena skopa različica Sherlock Holmes-a, brez njegovega edinstvenega šarma in navad. Zaradi tega vedno nekako ne sodi v okolje, v katerem se nahaja.
Tehnika prejšnjega desetletja
Če pa se lotimo še preostanka igre, kjer večino predstavlja tretjeosebno streljanje, je funkcionalno, a žal res zgolj to. Večno pomanjkanje streliva nudi zanimiv element odstavljanja monstrunov, a tudi to celotnega dela ne reši gole povprečnosti. Kot da bi šlo za pozneje zamišljeno stvar, ki so jo enostavno dali v igro, da so imeli pred izidom za pokazati kaj zanimivega in da ima igralec nekaj za početi med detektivskimi opravili.
Igra pozna tudi omejen sistem kreftanja, kateri ti dopusti izdelavo municije, paketkov zdravja in raznih ostalih priboljškov, a kot že omenjeno, se nekako ne počuti organsko vpeljan. Občutek imam, da bi igra bila dosti boljša, če bi se osredotočala zgolj na detektivski del in da bi akcijo povsem dala na stran ali v cinematične sekvence.
Razreševanje zločinov pogosto zahteva tudi bolj… fizični pristop.
Za piko na i pa tudi tehnični aspekti pogosto razkrijejo neprivlačno notranjost. Resda gre za odprt svet, kjer lahko po mili volji raziskuješ, kar želiš, a vse se počuti neverjetno neživljenjsko, z umetnimi NPC-ji ter ponavljajočo se sivo okolico, ki se ves čas počuti enaka. Kamorkoli pogledaš, vidiš blišč dežja, par kupov rib in sivo rjavo kombinacijo zastarele krame, kar resda karseda realistično poustvari neurni otoček sredi ničesar, a ne predstavlja zabavnega igralnega okolja.
Zapovrh se tudi animacije in vsi ostali vizualni elementi okoli tvojega igralnega lika v vsej svoji abruptni slavi počutijo kot velik korak nazaj napram nekaterim igram, ki sem jih imel priložnost igrati tekom zadnjih let. Rekel pa bi celo, da so inferiorni napram prejšnjemu projektu tega razvijalca, to je bil seveda Sherlock Holmes: The Devils Daughter.
Za češnjo na sladoledni torti pa je tudi zvočni aspekt povsem pozabljiv, kot so tudi vsi ostali zvočni elementi. Če bi celotni zvočni del primerjal z recimo Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth, je tam uspel ustvariti občutek groze in misterije, medtem, ko je tu zgolj še en depresiven, ponavljajoč se komad, ki ga ves čas slišiš v ozadju, a mu ne nameniš nobene dodatne pozornosti.
Razsodba
(+) Detektivski del zna biti zanimiv (+) Umestitev in zgodba privlačita pozornost (+) Odprt svet, poln zanimivosti (+/-) Funkcionalni akcijski del, ki zgolj obkljuka vse potrebne kvadratke (+/-) Primeri znajo biti pozabljivi (-) Svet uspe izpasti neverjetno neorgansko in pusto (-) Pozabljiva zvočna in vizualna plat
Športne igre vsako leto dobivajo novo igro, kar seveda dandanes ni nič več čudnega. EA-jeva serija FIFA založniku vsako leto prinese ogromno zlatnikov, tako po prodaji igre kot tudi preko kupovanja hadzarderskih vrednostnih skrinjic, ki jih igričarska skupnost pozna pod imenom “loot box”.
Znano je že, da bomo letos dobili novo igro, tokrat pod imenom FIFA 20. Čaka nas nekaj novosti, vendar so se nekateri igralci že začeli razburjati zaradi nedavno izcurljane slike, ki se je pojavila na Redditu.
Jabolko spora je uporabniški vmesnik pri funkciji “Edit Teams”, kjer je grafična podoba praktično enaka kot v FIFA 19. Edina razlika je ozadje, kjer nas namesto slike stadiona pričaka žalostna sivina.
Igralci so se tako začeli pritoževati, da EA v bistvu samo kopira menuje iz prejšnjih verzij in da bi si igra zaslužila pošteno prenovo vmesnika. Seveda je treba vzeti v zakup, da to morda sploh ni prava slika in da se bo morda vse skupaj spremenilo pred uradnim izidom.
Slednji se bo zgodil 27. septembra, igro pa si lahko že prednaročite na EIGRE.si.
Izreka “manj je več” je včasih filmskim promotorjem tujka, saj smo v preteklosti dobili že ogromno filmov, ki v svojih napovednikih pokažejo veliko preveč. Napovedniki bi načeloma morali prikazati ravno dovolj, da pri gledalcu vzbudijo občutek zanimanja in pripravljenosti, da se o izidu odpravijo v kino.
Žal pa nekateri za takšne zadeve nimajo občutka in najbolj banalen primer tega je vsekakor napovednik za film Nowhere.
Ta je pri Američanih izšel že na začetku prejšnjega meseca in zaenkrat na IMDBju drži žalostno oceno 5,9. Torej ne gre za ravno filmsko uspešnico, ne gre pa tudi za nek tretjerazredni izdelek.
Štorija drži namreč zanimiv zaplet. V tipičnemu ameriškemu mestu izgine najstnica in njena mama se poda na raziskovanje. Njeni glavni osumljenci je odbojkarska ekipa, ki je njeno hčerko videla zadnjo, preden je tak izginila iz obličja.
No, vsaj to pove napovednik, ki bi se po logiki moral zaključiti tule. Žal pa gre zadeva dalje in skozi dve minuti razloži praktično vsak zaplet in preobrat, ki povedo praktično celotno zgodbo. Napovednik je v svoji predstavitvi že naravnost smešen in težko je verjeti, da tega ni šel nekdo delati namenoma. Na koncu praktično samo še manjka odjavna špica in videli bi prav vse.
To komedijo, ki se sicer obravnava za resen film, si lahko ogledate na spodnjemu posnetku.
Danes smo najbolj dragoceni produkt prav ljudje oz. naši zasebni podatki. Žal v informacijski dobi ti puščajo povsod, ali pa so kupljeni v zameno za pošteno kuverto dinarčkov.
Na Federal Trade Commission’s PrivacyCon je bilo predloženo novo poročilo, ki je prikazalo, da Android aplikacije od svojih uporabnikov pridno nabirajo zasebne podatke, pa čeprav je to uporabnik eksplicitno prepovedal v svojih nastavitvah.
Takšnih porednih aplikacij naj bi bilo na platformi Google Play Store kar 1325. Poredni programi imajo v sebi kodi, ki zaobide uporabnikovo zahtevo o zasebnosti.
Aplikacije tako pregledujejo meta podatke shranjene na telefonu, Wi-Fi podatke ter celo slike, iz njih pa poskušajo izluščiti lokacijo uporabnika.
Raziskava je pod objektiv vzela 88.000 aplikacij in med njimi našla poredneže kot je popularna aplikacija za deljenje slik, Shutterfly. Ta je kljub prepovedi uporabnika pregledovala slike in iskala GPS koordinate. Med pregledanimi aplikacijami jih je bilo odkritih 13, ki so izkoriščale dovoljenja drugih aplikacij in tako pridobile dostop do vsebine SD kartice.
Google pravi, da bo njihov naslednji operacijski sistem Android Q močno izboljšan na varovanju osebnih podatkov uporabnikov, a spet so ga v temu primeru nasrkali uporabniki s starejšimi napravami, ki novega sistema ne bodo podpirali.
S podobnimi težavami vohljanja se sooča tudi Apple, ki bo v najnovejši operacijski sistem iOS 13 vključil opcijo, ki bo uporabnike obveščala o nečednih potezah aplikacij kot so sledenje GPS koordinatam.