🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 411

Age of Empires II: Definitive Edition bo moč igrati na sejmu E3

Dobili smo uradno izjavo s strani podjetja Microsoft. Age of Empires II: Definitive Edition bo mogoče igrati na letošnjem E3 dogodku, saj je to potrdil uradni Twitter račun.

To nam lahko pove, da bo mogoče igra dobila na dogodku tudi datum izida in držimo pesti, da legendarna strategija izide še letos.

Poleg tega nas čaka tudi posebna izdaja igre Age of Empires III, katera bo verjetno izšla v letu 2020 in seveda kasneje tudi Age of Empires IV, s katerim so nas dražili že nekaj časa nazaj.

Intervju s slovenskim šampionom Mikyxom po njegovem zgodovinskemu uspehu v turnirju MSI 2019!

Vsi poznavalci profesionalne League of Legends scene ste seveda že seznanjeni, da je letošnji finale turnirja MSI 2019 dobila ekipa G2 Esports.

Letošnje tekmovanje je bilo toliko bolj pomembno za nas Slovence, saj se je v ekipi nahajal pravi podalpski junak, ki med domačimi sliši na ime Mihael Mehle, v LoL svetu pa je bolj poznan pod svojim vzdevkom “Mikyx.

Šampiona smo pred kratkim kontaktirali in sedaj, ko se je prah nekoliko polegel, je odgovoril na naša žgoča vprašanja, ki se tičejo tako nedavnega MSI turnirja kot tudi njegove pripravljenosti za prihodnost.

Pred kakšnim dvema tednoma je tvoja ekipa zmagala MSI in tako postala prva zahodna ekipa, po Fnaticu, ki je zmagala večji RIOT turnir. Če bi ti kdo povedal, da se bo to zgodilo že nazaj v decembru, ko si se pridružil ekipi G2 Esports, bi mu verjel?

Da, cilj naše ekipe, vse odkar sem si je pridružil, je da zmagamo vsak turnir. Tako da bi temu verjel, čeprav bi se mi takrat to zdelo noro.

Na MSI-ju si se srečal z najboljšimi ekipami iz vsake regije. Katera ekipa te je najbolj navdušila in zakaj?

Najbolj me je navdušila ekipa IG in pričakoval sem, da se bodo pojavili v finalu, saj so zelo dobri tako individualno kot tudi ekipno. Mislim, da v polfinalu niso pokazali vsega in upam, da se naslednjič srečamo z njimi v finalu.

Veliko analitikov je postavilo G2-jev Bot Lane za tistimi iz ekip kot so IG, SKT ter celo za Team Liquidovim. Ampak kot smo videli, sta ti in Perkz odigrala bolje od vseh, čeprav nisi mogel zaradi svojih poškodb pri zapestju preveč trenirati. Misliš, da sta vidva toliko bolje igrala in se je konkurenca premalo izkazala? Ali pa sta trenutno preprosto najboljši Bot Lane Duo na svetu?

Mislim, da sva jaz in Luka igrala tako kot običajno, tako da je možno, da nasprotnikovi Bot Lani niso bili dovolj dobri ali pa sva bila midva preprosto boljša. Na MSI-ju dejansko nisem navdušen nad nobenim, še posebej v primerjavi z Worlds 2016, kjer so bili vsi toliko boljši.

Ko smo že pri poškodbi tvojih zapestij – kako se počutiš trenutno? So se stvari izboljšale ali pa so nastopile kakšne komplikacije? Kdaj te lahko pričakujemo povsem ozdravljenega?

Trenutno se kar dobro počutim, okrevanje je dejansko hitrejše kot pričakovano, saj najprej nisem mislil, da bom lahko poleti sploh igral, zdaj pa kaže, da mi bo to uspelo. Za Worldse me lahko pričakujete povsem ozdravljenega.

Zaradi poškodb si v zadnjih treh mesecih komaj odigral kakšno SoloQ igro in morda samo 1 do dve scrim igri na dan z ekipo. Je to vplivalo na tvoj nastop? Če ja, koliko misliš, da bi bil lahko še boljši?

SoloQ sem začel igrati 3 dni pred MSI-jem in od takrat sem odigral vsaj eno igro SoloQ-ja ter 3 scrims igre na dan med turnirjem, tako da ni bilo, kot da sploh ne bi igral igre. Bi pa se zagotovo počutil bolj udobno, če bi igral več, saj bi potem vedel, kako bi se razpletli matchupi.

Če si pogledamo vse Supporte po svetu, te veliko ljudi postavi na vrh EU-ja, a ne na vrh sveta. Tudi na MSI-ju, smo videli, kako so postavljali CoreJJ-ja pred tebe. Kaj si misliš o temu? Misliš, da si trenutno najboljši Support na svetu? Če ne, misliš, da ti bo to uspelo, ko se ti pozdravijo zapestja?

Na začetku MSI-ja mislim da je bilo pošteno reči, da je bil CoreJJ boljši, saj je smurfal po Severni Ameriki ampak mislim, da je igral slabše med MSI-jem, razen v polfinalu. Ampak tam je tudi Baolan igral slabše kot običajno. Ko sem se z njim soočil, se mi niti ni zdel nekaj močno impresiven in na splošno, in glede na ves predhodni “hype”, Support/Bot Lani na MSI-ju niso bili tako nori, kot sem pričakoval. Spoznal sem, da so EU Bot Lani dejansko precej dobri. Mislim, da še nisem najboljši, saj na mednarodnem odru še nisem igral proti drugim dobrim Supportom kot so Ming, Meiko ter Tusin, mi bo pa to postalo bolj jasno na Worldsih. Mislim, da moja poškodba zapestja na to ne vpliva preveč – gre samo za to, koliko lahko treniram in koliko udobno se počutim pri igranju specifičnih matchupov na odru.

Če se vrnemo malo v preteklost, si se leta 2016 v Summer Splitu pridružil evropskemu LCS-u, pri ekipi Splyce. V prvem Splitu vam je uspelo priti v finale LCS-a ter v Worldse, po temu pa niste imeli več veliko uspeha. Kaj je bila tam razlika v primerjavi z G2? So trenutni soigralci toliko boljši ali pa si se s to ekipo bolje ujel, kot s tisto v preteklosti?

Mislim, da so v G2 vsi tako dobri individualno, saj so najboljši v svoji vlogi, dobri pa smo tudi kot ekipa, saj smo se že od začetka poklopili, kar je precej redko za ekipo.

V Spring Splitu ste prvič dvignili trofejo in tako postali prvi Slovenec, ki mu je uspelo kaj takega. Ste na začetku leta pričakovali zmago ali pa vas je ta presenetila?

Ko sem se pridružil G2, je bil moj cilj zmagati vsak turnir, tako da je bil Spring Split LEC-a samo prvi korak. Bil pa sem presenečen, kako je bilo to lahko, glede na to, kako je bilo to zame težavno v zadnjih treh letih.

Na začetku sezone so slovenski oboževalci pričakovali, da se bosta z Nemesisom srečala v finalu LEC-a in da bosta igrala za pokal. Žal se Fnatic ni izkazal in je končal na tretjem mestu. Vidiš Nemesisa kot večnega tekmeca, saj med sabo tekmujeta že zadnjih 7 let?

Ne vidim ga kot nekega tekmeca in niti nisva med sabo tekmovala zadnjih sedem let, saj je večinoma igral v LVP-ju. Tudi v Sloveniji sva bila večino časa v isti ekipi, tako da ga v bistvu vidimo kot zelo dobrega prijatelja in upam, da mu uspe in da ga bom naslednje leto premagal v finalu (isto velja za Crownshota).

Od Summer Splita smo oddaljeni samo še par tednov. Kakšni so načrti? Če ne zmagate Summer Splita in se ne kvalificirate kot evropski #1 seed, bo to za vas razočaranje?

No, plan je seveda da zmagamo in če se to ne zgodi, bomo seveda razočarani. Ampak to bi takoj sprejel, če to pomeni, da bomo nato zmagali Worldse.

Čez približno en mesec se bo tvoja ekipa pridružila Origenu in Fnaticu na Rift Rivals v L.A.-ju. Se veselite igranja proti ekipi iz ZDA ali pa vidite ta turnir, kot je rekel Perkz, za nevšečnost?

Nič nimam proti turnirju, zna biti pa potovanje kar nadležno, saj smo že toliko prepotovali med MSI-jem.

Preden zaključimo z intervjujem, imamo zate še eno vprašanje, ki nima povezave z League of Legends. Vsi vemo, da si velik anime oboževalec in ker zaradi svoje poškodbe zapestja ne moreš igrati SoloQ iger, si morda svoj prosti čas namenil gledanju animejev ali pa si odkril nov hobi? In kateri so kakšni dobri animeji, ki si jih pogledal nedavno?

Med svojim prostim časom poskušam delati stvari, ki imajo povezavo z League of Legends. Tako da, če so ostali igrali SoloQ, bi jih bodisi gledal ali pa bi spremljal prenos v živo. Je pa to precej naporno delati cel dan, ampak hvala bogu je moja ekipa zelo prijazna, zato smo delali kup ekipnih aktivnosti, da mi ni bilo preveč dolgčas. Na koncu sem začel preigravati eno mobilno igro, pogledal pa sem tudi en anime. Ta se imenuje The Promised Neverland in je res hudo dober, zato ga lahko priporočim vsakemu.

Bi rad še kaj sporočil svojim slovenskim in mednarodnim oboževalcem?

No, hvala, ker nas podpirate in upam, da se z nami veselite prihodnosti naše ekipe, saj bo ta precej svetla.

Novi Mac Pro vas bo obral za 6K zelencev, izgleda pa kot strgalnik

1

Včeraj smo na konferenci Worldwide Developer Conference 2019 poleg pogleda na novi operacijski sistem iOS 13 dobili tudi predstavitev povsem novega Apple Mac Pro-ja.

Oblikovno zna ta delovna postajica koga spomniti na strgalnik in čeprav je morda dizajn malce vprašljiv, se znotraj skriva pravi monstrum.

Mac Pro namreč vsebuje precej impresivne komponente. Za procesorsko moč bo poskrbel 8-jedrni Intel Xeon, za spomin pa kar 32 GB pomnilnika. Pri shranjevanju podatkov se bomo lahko poslužili 256 GB SSD diska, za grafiko pa bo skrbela grafična kartica Radeon 580X.

Sistem bo vseboval tudi posebno Applovo kartico Afterburner, ki bo sposobna predvajati tri 8K video posnetke istočasno. Mac Pro bo vseboval tudi IO kartico, na njej pa našli dva USB-A vhoda, dva Thunderbold vhoda ter dva Ethernet vhoda. Take so nekako osnove, ki pa jih lahko uporabniki lahko močno dogradijo.

Mac Pro namreč veliko stavi na prihodnost in nadgradnje, tako da boste lahko isti stroj dodatno nadgrajevali še leta po izidu.

Xeon procesor lahko nadgradimo na 28-jedrnika, strojček pa podpira 6-kanalni 2933MHz ECC pomnilnik, katerega lahko vgradimo v 12 DIMM rež. Tako lahko v Mac Pro-ja zapakiramo kar 1,5 terabajtov pomnilnika, močno pa lahko nadgradimo tudi grafično plat.

V osnovnem modelu grafiko poganja Radeon 580X, tega pa lahko nadgradimo na Pro Vego VII. Če želimo še več moči, lahko dodamo še tri Vega VII grafične kartice, da pa bo vse skupaj potekalo tako kot mora in da bodo grafične kartice med sabo pravilno komunicirale pa bo poskrbela Applova tehnologija Infinity Fabric Link.

Osnovni sistem vas bo tako oštel za okoli 6.000 dolarjev, treba pa je vedeti, da ta sistem ni namenjen navadnemu uporabniku ampak prej podjetjem, ki delajo v filmski ali pa igričarski industriji. Njim se ta cena niti ne zdi absurdna, medtem ko bi navadni smrtnik moral za to prodati vsaj svojo tretjo ledvico.

Novi Mac Pro lahko pričakujemo v jeseni 2019.

Blood: Fresh Supply – Recenzija | Nazaj med živimi

Tekom zadnjih let sem zapazil, da ob poslušanju starošolskih igričarjev med razglabljanjem o najljubših FPS klasikah ves čas poslušam debate o bolj kot ne enih in istih naslovih. Vso slavo poberejo Doom, Quake, Duke Nukem3D in Wolfenstein 3D, tu pa se tudi bolj kot ne konča. Seveda ne bom zanikal – vsaka izmed omenjenih iger je po svoje pustila gigantsko stopinjo na razvoju iger nasploh in celotni igričarski kulturi, a osebno se mi zdi malo čudno, da se le redko-kdo zavzame za določeno krvavo brozgo. Blood je bila namreč preklemansko odlična, hitra in težaško grozljiva streljačina iz leta 1997, ki je za mlajšega mene predstavljala eno prvih iger nasploh ter za adolescentnega mladiča tudi premnogo katero nočno moro – še zdaj pomnim premnoge travmatične nočne more zaradi kri ledenečega krika letečega fantoma.

Monolith Productions, lastnika avtorskih pravic in stvaritelja Blood franšize po komercialnem neuspehu Blood II: The Chosen izdelava tretje igre žal niti malo ne mika. Zato so se raje odločili za modernizacijo originala Blood. Če se sprašuješ, zakaj bi te sploh moralo brigati za te starune in to zastarelo igro, te moram opomniti, da tudi v zadnjih letih še zmerom niso za odpis. Tekom let so namreč uspeli nabrati precejšen nabor uspešnic, kot so piratska mačkovska platformščina Claw, robotska streljačina Shogo: Mobile Armor Division ter grozljivi franšizi F.E.A.R. in Condemned, v zadnjem desetletju pa so se zasidrali na “Middle Earth” licenco z naslovi, kot so Guardians of Middle Earth in nenazadnje akcijski RPG avanturi Shadow of Mordor in njen naslednik Shadow of War.


Razvojna ekipa: Nightdive Studios, Monolith Productions
Založnik: Nightdive Studios, Atari
Platforme: PC
Steam: LINK
Datum izida: 09.05.2019
Cena: 8.19€

Žanr: Prvoosebna streljačina, grozljivka


Žlahtna in žlehtna

Pod okriljem razvojnega studia Night Dive Studios smo tako v tem letu dobili Blood: Fresh Supply, popolno prenovo originala. Za današnje čase funkcijsko pomanjkljiv pikselkasti zmazek so odvrgli v nov motor, hkrati pa je prejel zvrhano merico novih funkcij in tehničnih nadgradenj, kot so razni vizualni učinki, boljše teksture in podpora za moderne resolucije ter zaslonska razmerja. A najpomembnejša stvar je opcija v nastavitvah “3D pogled”. Ob vertikalnem merjenju te namreč v originalni igri lahko kar hitro preplavi morska bolezen, a s vključeno opcijo vertikalna orientacija deluje kot pričakovano.

Kakšen Doom? To je Boom!

Studio za večjim številom drugih popularnih prenov (recimo System Shock in Turok) je dostavil odličen obnovljen produkt, ki na hiter pogled izpade skorajda neločljiv od originala, pa tudi po par urah igranja ohrani originalen občutek ter integriteto, a oboje prilagodi za modernejše standarde z raznimi bonbončki povrhu.

V pet epizodni kampanji igraš kot Caleb, nekdanji vrhovni vodja kulta Kabal, kateremu je temačen bog Tchernobog v dramatični odstavitvi odvzel vse, vključno z življenjem. Par let pozneje se je nesrečnik nenadejano prebudil v grobu in pričakovano nad odločitvijo vrhovnega bitja ni bil najbolj zadovoljen. Kot nemrtev revolveraš se tako oborožen do zob z raznimi orožji, razstrelivi ter unikatnim asortimajem okultnih in futurističnih orožij postaviš po robu celotnemu zlobnemu kultu. V fantazijski, krvoločni zgodbi s premnogimi citatskimi opazkami in kupi trupel, ki jih puščaš za sabo med svojim pravičniškim pohodom.

Vsak igričar, ki ga je vsaj malo v hlačah, bo pomnil ta prizor

Kjer je Doomguy zaslovel po zaslugi ekstravagantna klanja demonov Caleb svoje delo ne jemlje nič kaj manj resno. Le da ti tu namesto rožičkastih spak nasproti stoji nabor nemrtvih stvorov ter kapucastih okultistov. Vsaka kampanja in vsaka epizoda predstavlja krvav pohod skozi svojevrstne okoliše, ki postopoma dodajajo tudi nova orožja ter nove sovrage. V enem trenutku se boš na brzečem vlaku boril proti valovom okultistov ter zombakov, v naslednjem pa že raziskoval sobane strašljivega zapuščenega dvorca.

Blood v pravem pomenu besede

Tranzicija motorčkov iz “Build” na prilagojen “KEX” studia Night Dive označuje več kot zgolj možnost igranja na modernih resolucijah in višjih teksturah. Igra sedaj nudi odklenjeno število sličic na sekundo ter je popolnoma igrana na treh različnih grafičnih API-jih, vsebuje pa tudi prenovljeno spletno kodo in podporo za spletno in lokalno kooperativno igranje do osem igralcev istočasno. A moja najljubša fukcija je zagotovo kot omenjeno vključitev 3D pogleda v nastavitvah.

Blood: Fresh Supply ostane povsem zvest originalu in tako me je ob igranju premnogokrat prešinil dejá vu. Bogat nabor stopenj pomaga pri polnosti karakterja in tako kljub starosti zasnovo stopenj še vedno držim v časteh. A morda ti ni do nostalgičnega nonstop-klanja in se sprašuješ, kaj druga bi še lahko počel, če pa stopnje originala in njenega dodatka pomniš kot pes trenutek kastracije. No, na srečo je tekom let moderska scena tudi tu prišla na pomoč in kot nalašč so vse dodatne stopnje dosegljive za takojšnjo igranje tudi v prenovi.

Kaj hočeš, vrago-smejalec?

Moram reči, da sem velik ljubitelj starošolskega načina prilagajanja težavnostne stopnje, kjer imaš na voljo vse od dojenčkovih prvih korakov pa do muslimana s samomorilskimi nagnjenji. In veseli me, da so sistem obdržali tudi za prenovo in moram reči, da je igra še zmerom brutalna in neizprosna kot poprej.

Dobrodošla novost je težavnostna stopnja, ki omogoča dodatno prilagodljivost. Nudi prilagajanje vsega od povzročene škode s strani sovražnikov, njihovo agresivnost, število in še marsikaj. Gre za idealno orodje sploh za nekoga, ki je igro sicer zmožen igrati na najnižji težavnosti, a vse višje od tega mu predstavlja oviro.

Scvrite se, peklenske spake

Preden pa se tudi sami podate v narcistično klanje pa še opozorilo – Blood je, kot ime nakazuje, izjemno krvava igra in kljub precej osnovnim vizualnim učinkom krvi ta šprica naokoli kot le malokje. Meso se topi, kosti se spreminjajo v prah in v glave zombakov letijo naokoli. Si v peklenskem svetu in skupaj s klanjem civilistov se igra le malokrat potrudi, da bi omilila brutalnost in krvoločnost sveta, prepredenega s pošastmi in okultisti. A veš kaj? To vsaj meni izjemno prija.

Razsodba

(+) Blood se je vrnil, juhej
(+) Izjemno zadovoljujoče in krvavo klanje
(+) Prenova uvede veliko bonbončkov, kot je 3D rendiranje perspektive okolja
(+) Povsem prilagojena za moderne resolucije in sličice na sekundo
(+) Obilica težavnosti bo zadovoljila vse od “softičev” pa do “profičev”
(+) Enostaven dostop do modifikacij
(+) Prenovljeno spletno in kooperativno igranje
(+/-) Prijal bi zvečan nabor sovražnikov ter opreme
(-) Stari dizajn kljub vsemu včasih pokaže svoje grde zobe

Watch Dogs Legion naj bi bil postavljen v futuristični London

0

Ubisoftu ravno ne gre čuvanje skrivnosti.

Vsi njihovi bodoči naslovi namreč najdejo pot na internetne strani, še preden se sploh zgodi uradna objava. To se je pred kratkim zgodilo z novim Ghost Reconom in očitno se je isto pripetilo nadaljevanju serije Watch Dogs.

Že nekaj časa krožijo govorice, da naj bi se tretji del preselil v London, včeraj pa se je v Amazonovi spletni trgovini pojavil zanimiv izdelek. Twitter uporabnik Wario64 je hitro zajel posnetek zaslona in tako imamo pred sabo informacije glede nove Watch Dogs igre.

Ta bo podnaslovljena Legion, dogajala pa naj bi se v futurističnem Londonu. Kot pravi štorija, je Združeno kraljestvo preko Brexita zapustilo EU, tehnologija ter politika pa sta zato močno spremenila Londonovo prihodnost.

Pri opisu izdelka je zanimivo dejstvo, da bomo “lahko igrali kot kdorkoli.” Vsak NPC, ki ga bomo srečali med igranjem naj bi držal svoje animacije, karakterne lastnosti ter celo zvočni dialog. Če je to res, nas čaka nekaj neverjetnega. Watch Dogs serija se namreč vedno dogaja v odprtemu svetu, ki ga poseljuje stotine naključnih sprehajalcev. Če je Ubisoft res vsakemu od njih vcepil karakter, animacije in celo glasovno podajanje, je to naravnost revolucionarni preskok v tehnologiji.

Govorico je nedavno tudi potrdil priznani novinar Jason Schreier, več pa bo zagotovo znanega na letošnjem sejmu E3.

Kaj vse prinaša novi Applov operacijski sistem iOS 13?

Včeraj je na oder konference Worldwide Developer Conference 2019 pod soje žarometov stopil Apple in razkril svoje bodoče plane in nove izdelke. Med njimi najdemo tudi stojalo za monitor, ki vas bo oštelo za jurja ter povsem nov operacijski sistem iOS 13.

Optimizacija

Najnovejši operacijski sistem naj bi bil precej hitrejši od predhodnika. Odklepanje preko FaceID-ja naj bi bilo 30% hitrejše, optimizirane pa naj bi bile tudi aplikacije. Te bodo pri prenosu manjše za 50%, posodobitve pa bodo izgubile kar 60% svoje teže. Prištejmo k temu dejstvo, da naj bi bil zagon aplikacij še enkrat hitrejši in dobimo hudo privlačen sistem.

Siri

Naša asistentka Siri bo prav tako pridobila na uporabnosti. Vsa sporočila nam bo lahko prebrala preko AirPods slušalk in uporabnik bo lahko na sporočila takoj odgovoril. Siri bo na HomePodu lahko predvajala še več radijskih postaj, cifra zaenkrat kaže preko 100.000 radijskih frekvenc.

Kamera

Ko bomo kamero držali v načinu “Portrait”, bomo pridobili novo funkcijo osvetlitve, ki se imenuje High-key Mono. Preko nje bomo lahko osvetlitev ojačali in naša koža bo na fotkah postala bolj gladka, oči pa bolj svetle. Aplikacija Photos je doživela prenovo in sedaj lahko funkcije, ki smo jih uporabljali pri obdelavi fotografij, uporabimo tudi pri videu. Knjižnica fotografij bo odstranila podvojene fotografije, ostale bodo samo tiste, ki so po Applovem mnenju najbolj kvalitetne.

Apple Maps

Ogromnih sprememb je bil deležen tudi zemljevid. Ta bo precej bolj podroben, na glavnem zaslonu pa se bo pojavil tudi gumb Priljubljeno. Končno bomo dobili tudi Street View, ki je že dolgo prisoten pri Google Zemljevidu. Ta bo sicer podoben kot pri konkurentu, le da bo pri Applu malce bolj izpopolnjen pri premikanju. Znebili so se namreč ogabne zameglitve pri klikanju na puščice in izkušnja je tako veliko bolj prijetna.

Novi emotikoni

Vsem znani Memojis in Animojis so dobili veliko novih opcij pri kostumizaciji. Na svoj emotikon bomo lahko navesili različna oblačila, očala in klobuke, po novem jim bomo lahko v ušesa namestili tudi AirPode.

Dark Mode

Časi, ko so nam oči kvarili preveč svetli zasloni so za nami. iOS 13 bo vpeljal Dark Mode in tako bodo naše aplikacije pridobile temno različico, ki nas bo v oči bodla veliko manj. Dark Mode je na voljo tudi razvijalcem, tako da bodo to funkcijo dobile tudi aplikacije, ki niso striktno Applove.

Kompatibilnost

Če ste na svoj izdelek prej lahko namestili iOS 12, to še ne pomeni, da bo vaša naprava podpirala tudi iOS 13. Najnovejši operacijski sistem bo na voljo vsem iPhone modelom, ki so izšli za iPhone 6S. To pomeni, da se lahko lastniki iPhone 5S in iPhone 6 za novo verzijo obrišete pod nosom.

Datum izida

Registrirani Apple uporabniki lahko že dostopate do beta različice iOS 13 operacijskega sistema. Javna beta bo prispela julija, medtem ko bomo končno verzijo prejeli jeseni, to pa bo najverjetneje septembra, preden izidejo novi iPhone modeli telefonov.

Google Stadia naj bi v četrtek razkrila vse svoje igre, med katerimi naj bi bil tudi Baldur’s Gate 3

0

Google Stadia želi svetu gaminga zavladati na zanimiv način. Gre namreč za platformo, ki za svoje igranje ne zahteva nekih dragih naprav.

Ravno nasprotno, Stadio bo lahko uporabljal vsak, ki poseduje kolikor toliko močan prenosnik ter močno in stabilno internetno povezavo. Trik je v temu, da bomo vse igre preigravali iz njihovih strojčkov in jih nato “streamali” na naš računalnik.

Google Stadia je tako nekakšen Netflix za igre, kjer bomo za dostop do iger plačevali mesečno naročnino. Po prvih testiranjih sodeč je zadeva funkcionalna in dokaj neproblematična, sedaj pa samo še čakamo na polni izid.

Ta bo morda nastopil kmalu. Google bo namreč v četrtek ob 18.00 razkril vse detajle zaenkrat skrivnostne platforme. Tako bomo izvedeli za datum izida, ceno in katere igre bomo lahko preigravali na tej unikatni platformi.

Vse glasnejše so govorice, da se bo med naslovi znašel tudi Baldur’s Gate 3. Tega naj bi razvijal Larian Studios in čeprav naslov še niti uradno napovedan je to govorico potrdil novinar Liam Robertson.

Slednji je precej zanesljiv vir glede takšnih govoric, zato zna biti četrtek precej zanimiv. Ni znano, ali bo Baldur’s Gate 3 ekskluziva za Stadio, kar zagotovo ne bi bila dobra novica. Dvomimo namreč, da bo Stadia ob izidu takoj na voljo po celemu svetu (do sedaj je bil test izveden samo v ZDA), zato bi ob Evropejci verjetno svojo kopijo dobili naknadno.

Prenos v živo si boste lahko v četrtek ogledali preko sledeče povezave.

Korejska Twitch streamerka ob donaciji ostala brez besed

0

Biti streamer na Twitchu zna biti precej težaško delo. Včasih si lahko po cele dneve pred kamero in te ne gleda nihče, še manj pa bi bil kdo tam, ki bi te finančno podprl.

Še posebej je to težko za začetnike in takrat, na začetku, šteje vsak podarjeni evro. Kaj pa se zgodi, ko ti nekdo v sekundi nakaže pošteno plačo?

Prav to se je zgodilo korejski streamerki in YouTuberki, katera sliši na ime HAChubby. Punca ni popolni začetnik, saj je precej zaslovela zaradi svojega oponašanja popularnega streamerja Dr. Disrespecta.

Vseeno pa takšne podpore ni pričakovala. Sredi streama jo je namreč pričakala donacija v vrednosti kar 1000 dolarjev in punca je povsem obnemela in samo bebasto gledala v kamero.

Donacijo ji je priskrbel gledalec z imenom “totally_not_a_weirdo”, pripisal pa je še, naj denarce porabi za nakup novega prenosnika.

HAChubby se je nato urno odpravila brskati za prenosniki, ko ji je “totally_not_a_weirdo” prilepil še eno donacijo, tokrat v vrednosti 600 $. Zraven je še pristavil, da naj si ne kupi neke starine ampak nekaj dobrega.

Xiaomi izzval Oppo in razkril svoj telefon, ki poseduje kamero pod zaslonom

0

Danes je očitno nastopil dan, kjer se za uporabnikov pozornost bojujejo kitajski proizvajalci telefonov.

Področje bitke so tokrat kamere, ki se nahajajo pod zaslonom telefona in tako na ekranu ne povzročijo nobene moteče zareze ali luknje.

Kar je bila dolga uganka, ki je ni mogel rešiti nihče, je danes očitno postala stvar preteklosti.

Prvi je svoj izdelek danes predstavilo podjetje Oppo, saj so na Twitterju razkrili napravo, ki jo na sprednji strani sestavlja samo zaslon, ki je popolnoma brez zarez.

Ni pa trajalo dolgo, da je odzval drugi Kitajec, ki pa je v Sloveniji precej bolj znan. Gre za podjetje Xiaomi in to se je urno odzvalo videu svojega konkurenta.

Tudi oni so se odpravili na Twitter in v kratkem posnetku lahko vidimo uporabnika, ki v eni roki drži Xiaomi Mi 9, v drugi pa podobno, a neznano napravo. Po parih sekundah odloži Mi 9 in sproži “selfie” kamero na drugi napravi. Trik je v temu, da skrivnostni mobilnik za razliko od Mi 9 na sebi ne vsebuje nobene luknje in kamera se očitno skriva povsem neopazna, pod zaslonom.

Posnetka sta si drugače precej podobna, le da Xiamijeva naprava prikaže malce več. Operacijski sistem očitno deluje povsem brez težav in morda to nakazuje, da je njihova naprava v bolj napredni fazi razvoja.

Zagotovo pa se pri obeh marsikateremu v glavi pojavlja vprašanje: “kje za vraga ste bili prej, preden sem kupil zdajšnji telefon?!”

6. sezona popularne serije Silicon Valley bo tudi zadnja

0

Oboževalci Pied Pieperja: za vas imamo slabo novico. Popularna serija Silicon Valley bo namreč kmalu sklenila svoj življenjski krog.

Serija je bila lani obnovljena za šesto sezono, a je v letu 2019 ne bomo gledali. Ustvarjalec Alec Berg ima pri HBO-ju namreč še eno serijo Barry in založniška hiša je želela, da se najprej zaključi druga sezona tega, preden se nadaljuje delo na Silicon Valley.

Sedaj pa sta ustvarjalca Alec Berg in Mike Judge napovedala, da bo 6. sezona postala tudi zadnja:

“Silicon Valley je bil za nas karierni in življenjski dosežek. Obupno jo bomo pogrešali, ampak vedno smo pustili, da je Pied Piper vodil potovanje. Na določeni točki, ne moremo narediti nič več pri izboljšanju sveta.”

Roko na srce, konec serije niti ne preseneča preveč. Zadnja sezona je bila še vedno zabavna, žal pa se je boleče poznala odsotnost igralca T.J. Millerja, ki je igral ekscentrični lik Erlich Bachmana.

Vseeno pa je vest o koncu serije žalostna. 6. sezono bomo prejeli naslednje leto, štela pa bo vsega sedem epizod. Upamo, da nas čaka vsaj dostojen konec, ki zadnje čase HBO-ju ne gredo ravno od rok.

Končno! Razvit prvi telefon, ki sprednjo kamero skriva pod zaslonom!

0

Če kaj spremljate razvoj pametnih telefon, potem se zavedate, da smo v zadnjih letih glede mobilnikov prejeli kar nekaj inovacij.

V rokah lahko že držimo telefone z zaobljenimi stranicami, vse več pa se vlaga tudi v tehnologijo upogljivih zaslonov, kjer lahko tablico spremenimo v telefon in obratno.

Kljub vsem tem napredkom, pa so vse pametne naprave vsebovale eno pomanjkljivost. Vsak telefon in tablica morata danes na sprednji strani vsebovati kamero, ki jo bolj poznamo pod imenom “selfie” kamera. Tu pa je nastopil problem, saj je kamera grdo skazila lepo podobo zaslona in hkrati zavzemala dragoceni prostor.

Razvijalci so to zagato poskušali odpraviti z zarezami, luknjicami ter celo mehanskimi deli, kjer se je kamera sprožila iz posebnega modula. Nikakor pa jim ni uspelo spraviti kamero direktno pod zaslon, brez da bi ob tem naredili nekakšno zarezo na zaslonu.

Podjetju Oppo pa je očitno vendarle kot prvemu preplezati to oviro. Oppo je v preteklosti v svoje modele telefonov Find X, F11 Pro ter Reno 5G vgradil mehanske kamere, tokrat pa jim je uspel revolucionarni preskok.

Zadevo so objavili kar na Twitterju in v videu lahko vidimo zaslon, ki ne vsebuje nobenih zarezic ali lukenj. Ob slikanju se na vrhu pojavi animiran krogec, ki nakaže, kje točno se nahaja kamera in veslo zajemanje sebkov se lahko prične.

Oppo ni razkril, za kateri telefon se točno gre in kdaj bomo lahko zadevo držali v roki. Je pa podjetje znano, da svoje tehnološke izume hitro spravi iz prototipne faze na trg. Držimo fige, da ne bo cena preveč zasoljena.

Predelava Fallouta 3 v Fallout 4 dobila nov napovednik

0

Fallout: Capital Wasteland je presneto ambiciozen projekt. Skupina modderjev si je namreč zadala težavno nalogo, saj želijo prenesti celotno igro Fallout 3 prenesti v moderno podobo igre Fallout 4.

Capital Wasteland je bil enkrat med razvojem že praktično preklican, a so ga nato navdušenci zopet obudili. Težava so bili zvočni posnetki dialogov, saj bi jih morali iz izvirne igre pretvoriti v drug zapis, to pa je nelegalno. Odločili so se zopet posneti vse zvočne dialoge, kar je seveda ogromen in časovno zahteven podvig.

Očitno pa projekt vseeno zlagoma napreduje in dobili smo povsem nov napovednik. Ta se osredotoča na predvsem na mutirane “Ghoule”, ki se v štirici malce razlikujejo od predhodnika. Razvojna ekipa jih je morala predelati in rezultat so mutiranci, ki delujejo precej bolj grozeče kot smo jih vajeni iz zadnjega dela Fallout franšize.

Poleg tega pa lahko v napovedniku vidimo nekaj slavnih lokacij iz trojke. Med njimi nas pozdravi tudi slavno mesto Megaton, kjer počiva jedrska konica.

Datuma izida seveda še nimamo, saj je dovolj že upanje, da bo predelava sploh kdaj izšla. Do takrat pa si oglejte precej vzdušni napovednik spodaj.

V Blizzardovem e-šport oddelku vlada nizka morala

0

Razvijalec Blizzard danes ni več isto podjetje, kot ga pomnimo iz njegovih zlatih dni. Časi inoviranja in izdajanja legendarnih naslovov tipa Diablo in Warcraft 3 so očitno daleč za njimi, kar so dokazali z zdaj že slavnim Blizzcon debaklom.

Kot kažejo zadnja poročila, pa trenutno v pri razvijalcu vladajo precej slabe razmere, še posebej kar se tiče njihovega e-šport oddelka.

Pomnimo, Blizzard je ne tako dolgo nazaj preklical vse svoje e-šport aktivnosti iz igre Heroes of the Storm in to se je zgodilo praktično čez noč. Morala je takrat padla in še naprej pada pri Overwatchu ter novo napovedanemu Call of Duty: Modern Warfaru.

Nedolgo tega je Blizzard zapustil ustanovitveni komisar Overwatcha Nate Nanzer, saj je šel iskat srečo Epicu in bo tam nadziral Fortnite. Zamenjal ga bo Pete Vlastelica, ta pa se je Blizzardu priključil leta 2016.

Kot pravijo anonimni viri, pa tipček ni ravno pravi za vodenje e-šport oddelka. Novo vodstvo želi e-šport preveč skomercializirati, namesto da bi se delalo na dobrih programih za skupnost.

Vodstvo naj ne bi razumelo e-športa, saj ga želijo spremeniti v nekaj podobnega kot so drugi televizijski športni prenosi.

Zaradi tega močno trpi morala, še posebej pri Overwatch in Call of Duty divizijah. Zaradi tega naj bi kmalu podjetje zapustili visokoprofilni delavci, med njimi pa naj bi bil tudi veteran Kim Phan, ki je pri Blizzardu že 13 let in je bil glavni direktor Blizzardovega e-šport oddelka.

V Tesla avtomobilih bomo kmalu lahko preigravali Cuphead

0

Cuphead velja za eno najtežjih in najbolj vznemirljivih iger. To govorim iz izkušenj, saj sem dokaj brez težav preigral vse tri dele Dark Souls serije, Cuphead pa še vedno stoji v moji vitrini mojih neosvojenih naslovov. In me izzivalno od tam gleda. In me zopet vabi v svoj objem.

Kar malce presenetljivo je potem dejstvo, da je velik oboževalec igre tudi ekscentrični Elon Tusk, ki pridno izdeluje svoje avtomobile Tesla, te pa vsake toliko pošlje tudi v vesolje.

Odločil se je, da bo Cuphead vgradil kar v svoje modele Tesla avtomobilov. Tako bomo to risankasto avanturo lahko preigravali v Tesla Model 3, Model S in Model X in to zelo kmalu. Napovedan izid je namreč za poletje 2019, žal pa nismo dobili še bolj točnega datuma izida.

Ker je avto malce omejen s prostorom, bo za preigravanje na voljo samo Inkwell Isle One, na potovanja pa bomo morali s sabo vzeti tudi USB igralni plošček. Kontrole na dotik namreč ne bodo podprte, saj je Cuphead mehansko preveč zahtevna igra, da bi takšna nadzorna shema imela kakršenkoli smisel.

Vsekakor bi bilo zanimivo, če bi se Elon podal v svet iger v vlogi založnika, saj bi zagotovo prejeli kar nekaj izvirnih naslovov. Kdo ve, kaj vse bo še prinesla prihodnost.

Blizzard podarja karto za Hearthstone!

0

Od danes, 3.6 pa do 1.7 s prijavo v svoj Hearthstone račun pridobimo zlato karto legendarnega kova – prihaja SN1P-SN4P.  

To pa še ni vse, Blizzard se je namreč prvič odločil, da bo določene karte izboljšal. Nekako se uresničujejo napovedi iz mojega prvega članka. Zaradi vsakotedenske grandmaster lige morajo skrbeti za svežino in uravnoteženost igre.

Na voljo zastonj, prijavite se v Hearthsotne račun do 1.7.2019

Sicer se jim je tale eksperiment hitro zapletel, saj so takoj po objavi nove karte SN1P-SN4P igralci že odkrili “Turn 5 OTK Combo”. Ekipi, ki nadzira spremembe, je zagotovo postalo nekoliko nelagodno, ko sami niso odkrili tako močne interakcije.

Tako je Blizzardova ekipa bila prisiljena v spreminjanje karte Reckless Experimenter, ki sedaj tega nepremišljenega eksperimenta ne dovoljuje, še preden je lahko ta sploh zaživel. Karta sedaj ne dopušča več, da karte stanejo manj kot 1 mane.

Izboljšane karte bodo zagotovo poskrbele za nekaj dodatne svežine v igri. Izboljšali bodo kar 18 kart, po dve iz vsakega razreda. Spremembe bodo prišle v veljavo tekom današnjega dne.

Odpira se kar nekaj zanimivih možnosti. Vsi, ki radi gradite svoje zvarke, boste zagotovo prišli na svoj račun. Vaše objavite v komentarje ali pa na Facebook skupini, z veseljem jih bomo preizkusili in pokomentirali.

YouTuberjeva punca včeraj vdrla na igrišče finala Lige prvakov

0

Če ste včeraj morda gledali finalni obračun Lige prvakov med Liverpoolom ter Tottenhamom, potem ste zagotovo opazili, da se je po igrišču sprehodil nekdo, ki ni imel ravno oblečene uradne uniforme.

Čeprav je uradni prenos hitro odmaknil kamere, so na internet seveda izcurljali posnetki nepovabljenega sprehoda. “Streakerji”, kot se uradno imenujejo takšni nepovabljeni gosti, so ponavadi kakšni zavaljeni kosmatuni. Zato smo vsi toliko bolj debelo pogledali, ko je tokrat na igrišče stekla privlačna blondinka, s kar konkretnimi oblinami.

Sedaj vemo, kdo točno je imel vmes roke pri temu celotnemu incidentu. Gre namreč za YouTuberja Vitaly Zdorovetskiya ter njegovo punco Kinsey Wolanski in skupaj sta se domislila plana, kako se prikrasti v stadion in narediti za gledalce pravo izkušnjo.

Vitaly je znan po takšnih vragolijah in nekaj podobnega je storil leta 2014, v finalu svetovnega prvenstva v nogometu. Takrat je na stadion stekel sam, na prsih pa je imel izpisan slogan “Natural born prankster.”

Od takrat je dobil prepoved udeležbe vseh nogometnih obračunov, a včeraj se mu je vendarle uspelo prikrasti na stadion, za to pa je potreboval samo malo maske.

Wolanski je manekenka in ima na Instagramu preko 664.000 sledilcev.

Njegova punca Kinsey je potem stekla na stadion, oblečena samo v kopalke, ki so držale napis “Vitaly Uncensored”. Dobra reklama ni kaj, žal pa se varnostnikom ni ravno dobra izogibala in ti so jo prijeli po samo parih sekundah. Težave so ji delale tuidi kopalke, ki očitno niso namenjene tekanju po nogometni površini.

Kljub temu je Vitaly ponosen na svojo izvoljenko, ni pa dvoma, da bo tudi ona po današnjem incidentu prejela prepoved udeležbe nogometnih obračunov.

Modder v GTA V vpeljal slovenska policijska in reševalna vozila

0

Slovenski YouTuber, poznan pod imenom Nikoplayz je v slavno ameriško igro GTA V vpeljal tudi nekaj slovenskih barv.

Tako je izpolnil mokre sanje vsakega, ki je želel kdaj GTA preigravati v koži slovenskega polista. Morda pa so vaše želje ravno nasprotne in si želite, da bi vas slovenski policisti preganjali po cestah? Tudi ta želja vam je izpolnjena.

Nikoplayz se je za tale mod, imenovan LSPDFR, precej potrudil. Deležni nismo samo na novo pokracanih policijskih kombijev in avtov ampak tudi reševalnih vozil. Poleg tega je poskrbljeno tudi za uniforme, ki so verno prenesene iz resničnosti.

Zadeva tako na koncu izpade precej avtentična in zato ni dolgo trajalo, da se je vzpostavil RP strežnik, kjer lahko vse slovenske kriminalne aktivnosti podoživite med sodržavljani. Strežnik se imenuje SLOcityRP, vse informacije pa lahko odkrijete na sledeči povezavi.

Nikoplayz je celoten postopek namestitve moda pridno posnel, tako da se lahko v igro pridruži vsak, ki si lasti originalno inačico igre GTA V. Inštalacijo si lahko ogledate zgoraj, spodaj pa si lahko ogledate nekaj njegovih vragolij iz igre.

Nova ročno konzolico Playdate poganjamo kar na roke

0

Od vseh konzol, ki jih trenutno najdemo na trgu, zagotovo, vsaj glede izvirnosti, najbolj prednjači Nintendov izum Switch.

Medtem, ko se Microsoft in Sony za poganjanje svojih naslovov zanašata na močno strojno plat, so Nintendove konzole vedno stavile na izvirnost glede nadzorne sheme, ta pa je prinesla tudi unikatne igričarske izkušnje.

Po njihovih stopinjah gre sedaj tudi manjši studio Panic, ki pa žal nimajo tako velikega proračuna kot japonski samuraj. Kljub temu pa so izdali povsem svojo ročno konzolo, ta pa nadzoruje precej zanimivo nadzorno shemo.

Zadeva se imenuje Playdate, gre za majhno rumeno škatlico, ki precej spominja na zgodnje je GameBoye. Preprost zaslon lahko prikazuje samo črno-belo 1-bitno podobo, v premer pa meri 2.7 inča. Žal zaslon ne vsebuje ozadne osvetlitve, zato zna biti igranje v temi precejšnja muka.

Na sprednji strani se nahajata še dva gumba ter D-Pad. To pa še ni vse, saj se ob strani nahaja zanimiva pogonska ročica, to pa so pred kratkim pokazali v akciji pri preigravanju igre Crankin’s Time Travel Adventure .

V igri nadzorujemo robota Crankin’, ki na vse pretege želi dospeti do svojega zmenka s Crankette. Igralci nadzorujemo njega in pretok časa z vrtenjem ročice naprej in nazaj, to pa bo privedlo do unikatnih igralnih prijemov.

Za PlayDate je zaenkrat najavljenih 12 iger, 11 od teh zaenkrat ostaja skrivnost.

Datum izida je zaenkrat v začetku 2020, kot pravi razvijalec, pa to še ni čisto končni izgled konzole. Svoj rumeni izum si boste lahko privoščili za 149 $, več informacij lahko odkrijete na njihovi uradni strani.

Interview with MSI winner Mikyx: “I wasn’t really impressed with anyone at MSI…”

0

We all know that this year’s finals of the MSI 2019 was won by the G2 Esports team.

This year’s competition was all the more important for us Slovenes, because the finals featured a real Slovenian hero, known under the name Mihael Mehle, while in the professional LoL world, he is more famous under his nickname “Mikyx”.

We recently contacted our champion and now, when the dust has settled a bit, he answered all our burning questions regarding both the recent MSI tournament and his readiness for the future.

About a week ago your team successfully won MSI and thus became the 1st Western team, since Fnatic, to win a major RIOT event. If someone would have told you that in December, when you joined G2, would you have believed them?

Yeah, the goal when joining this team, was to win every tournament so I would believe it, even though it would seem crazy.

At MSI you faced the best team from each major region. Which team impressed you the most and why?

I was mostly impressed by IG and expected them to make the finals because all of them are really good individually and as a team. I’m pretty sure they heavily underperformed in semis and I hope we get to face them in finals next time.

Many analysts ranked G2’s Bot Lane behind IG’s, SKT’s and even Team Liquid’s at MSI, but from what we have seen you and Perzk outperformed everyone, even though you could not train as much as you wanted due to your wrist injuries. Do you think that you two overperformed, other bot lanes underperformed or are you just the best bot lane duo in the world right now?

I think me and Luka played like we usually do so I would say it’s either enemy botlanes underperforming or we were just better, since I wasn’t really impressed with anyone at MSI compared to when I was at worlds in 2016 and everyone was so much better.

Speaking of your wrist injuries, how are you feeling? Are things improving as planned or are there any complications? When can we expect you at full strength?

Right now I’m feeling quite well, things have gone a bit better than planned since I thought I would not be able to play for summer but it turns out I will be able to. You can expect me at full strength for worlds.

Due to your injuries you played close to zero SoloQ games in the past 3 months as well as scrimmed up to 1 or maybe 2 games per day with the team. Do you think that affects your performance? And if yes, how much better do you think you could be?

I started playing SoloQ 3 days before MSI  and then played like at least 1 game of SoloQ and sometimes 3 games of scrims per day during the tournament, so it’s not like I didn’t play the game at all. But I think I would for sure be more comfortable if I played more since I would know how most matchups play out.

When looking at supports all around the world, many place you at the top of EU, but not at top of the world. Even at MSI, we saw CoreJJ being placed over you. What are your thoughts about this? Do you think you are the best support in the world right now? If not, do you think you will get there once your wrist injuries are fixed?

I think at the start of MSI it was fair to say that CoreJJ might have been better since he was smurfing in NA but I felt like he played worse during MSI, except in semis, but in that series Baolan was playing worse than usual aswell. When facing him, I didn’t really think he was that impressive and overall support players/botlanes at MSI were not as insane as I thought they would be, since they were really hyped going into it and it made me realise that EU botlanes are actually quite good. I don’t think I can say I’m the best yet since I didn’t get to play all the supports that I think are good like Ming, Meiko or Tusin on an international stage yet, but I will get a better idea at worlds. I think my wrist injury doesn’t change much in that regard, it’s just about how much I can practice and feel comfortable in playing specific matchups on stage.

If we look back a bit, you joined European LCS back in Summer Split 2016 with Splyce. You managed to get to finals and Worlds in your first split but after that, you didn’t have much success. What made it different from G2? Are your teammates just that much better than before or do you just mesh better with the team than in the past?

I think in G2 everyone is just so good individually, like the best in their roles and we are also good as a team, since we just kinda clicked since the start and it’s quite rare for teams to have that.

In Spring split you lifted the trophy for the first time and became the first Slovenian player to do so. Did you expect to win Spring split at the beginning of the year or did it came as a surprise to you?

When joining G2 my goal was to win every tournament we participate in, so Spring split of LEC was just the first step. I was surprised at how easy it was though, when thinking about how hard I struggled to do it for the past 3 years.

At the beginning of the Season, Slovenian fans expected you and Nemesis to meet in the finals of LEC and play for the trophy. Sadly, Fnatic did not perform to expectations and ended up in 3rd place. Do you see Nemesis as a rival, since you two have been competing against and with each other for the past 7 years?

Well, I don’t really see him as a rival and I don’t think we competed against each other for the past 7 years, since he played in LVP for the majority and even back in Slovenia, we were on the same team most of the time, so I see him more as a really close friend and I hope he succeedes and I get to beat him in the finals next time.(Same for Crownshot)

We are just a few weeks away from the Summer split. What are your plans? Is anything else than winning Summer Split and qualifying for worlds as European 1st seed a disappointment?

Well the plan is to obviously win it and yeah, not winning summer would probably be a disappointment but I would gladly take that, if it means we go on to win Worlds right after.

In about a month your team will join Origen and Fnatic at Rift Rivals in LA. Are you excited to play vs a NA team or do you see the tournament as a nuisance, just like Perkz said?

I don’t mind the tournament itself, just the travelling part might be a bit annoying, since we already travelled so much for MSI.

Before we end the interview, I have a non-league related question for you. We all know you are a big anime fan and since you can not play SoloQ due to wrist injuries, does that mean you spend your free time watching more anime or did you find another hobby? And what are some good anime you have watched recently?

During my free time I actually tried to not do too much non-League related stuff, so if others were playing soloQ, I would either try to watch them or watch VODs myself. This was quite draining to do it for the whole day, but thankfully my team is very kind, so we did a bunch of team activities, so I was not too bored. In the end, I did start playing a mobile game to pass the time and watched 1 anime, which was The Promised Neverland. It is really crazy good so I would recommend everyone to watch it, since its short and just insanely good.

Is there anything else you would like to say to your Slovenian and international fans?

Well, thanks for supporting us and I hope you look forward to the future of our team, because it’s gonna be bright.

Iron Maiden toži razvijalca igre Ion Maiden

0

Enkrat lahko ugibate, kaj točno je v tej tožbi jabolko spora.

Gre seveda za ime, ki je na moč podobno metalskemu bendu Iron Maiden. Člani skupine so sicer danes že precej v letih, vendar še vedno budno motrijo nad svojim imenom, saj ga znajo kaki pridaniči izkoristiti za zle namene izdelovanja iger.

Eden od njih je očitno razvijalec 3D Realms, ki je znan po svoji seriji Duke Nukem, to pa je že nekaj let nazaj prodal razvijalcu Gearbox.

Zdaj se želijo vrniti na igričarsko sceno z novim naslovom, katerega kovačijo v 24 let staremu pogonu Build. Nastala je igra Ion Maiden, ki želi s svojo podobo in igralnostjo, katera spominja na prve streljanke iz devetdesetih, na svojo stran dobiti lepo gručo nostalgikov.

Iron Maiden je tožbo vložil v četrtek in sicer zaradi kršitve njihove blagovne znamke. Iron maiden je sicer ime mučilne naprave iz srednjeveških časov toda glasbena skupina se pritožuje, da jim je razvijalec odtujil unikatno podobo logota.

Iron Maiden jih tako toži za 2 milijona zelencev ter takojšnji umik njihovega logota, uničenje fizičnega materiala, ki ima na sebi ta logo ter izklop domene ionmaiden.com.

Ion Maiden je trenutno v sistemu Zgodnjega dostopa, na Steamu pa se prodaja pod cenovno nalepko 19,99 €.