🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 429

Najbolj pričakovane igre – April 2019 | PC, XOne, PS4, Switch |

V lestvici najbolj pričakovanih iger si vsak mesec ogledamo nekaj najbolj pričakovanih iger v prihajajočem mesecu. April je skoraj nad nami in pripravili smo vam vpogled v igre, ki nas čakajo v njem. Pred sabo imamo kar nekaj zelo obetavnih naslovov, za več informacij pa kliknite na video.

Skyrim babica se bo pojavila v Elder Scrolls 6

0

O Skyrim babici smo že pisali, gre pa za 80-letno YouTuberko Shirley Curry, ki presneto rada preigrava Skyrim in je preko noči postala YouTube senzacija.

Shirley se je na moč veselila naslednjega poglavja Elder Scrolls sage, vendar jo je bilo strah, da morda zaradi svoje starosti igre nikoli ne bo mogla preizkusiti.

Njeni oboževalci so nato na spletu ustvarili peticijo, ki je Bethesdo pozivala, naj Shirley nekako vključi v igro. In razvijalec se je na peticijo odzval, saj je ta zbrala kar 45.000 podpisov.

Bethesda je babico povabila v svoj studio, kjer so slikali in skenirali in tako se bo v naslednjem Elder Scrolls poglavju, Shirley pojavila kot NPC.

“To mi pomeni ogromno, saj bi bila zelo vesela, če bi nekdo igral z mojim karakterjem v naslednji Elder Scrolls igri,” je še povedala Shirley.

Tip, odgovoren za “swatting” s smrtnim izidom, dobil 20 let zaporne kazni

0

Leta 2017 se je zgodil tragični incident, ko je policija ubila nedolžnega državljana, vse pa je posledica lažnega klica na policijsko postajo.

“Swatting” je prisoten predvsem v ameriški kulturi in se zgodi, ko nekdo lažno prijavi osumljenca policiji preko telefona, ta pa se nato odzove s specialno enoto, ki bolj malo sprašuje in raje takoj stopi v akcijo.

Tako je bilo tudi tukaj, vse pa se je začelo zaradi kreganja glede igre Call of Duty: World War 2. Sprla sta 19-letni Casey Viner ter 20-letni Shane Gaskill. Casey je nato prosil Tyler Barrisa, naj Shanu pošlje na dom policijo. Slednji je za to zvedel in je Barrisu podal svoj stari naslov, kar je na koncu rezultiralo v smrti 28-letnega Andrew Fincha.

Tyler Barris je bil sedaj po dveh letih končno obsojen in to na kar 20 let zapora. Barris je priznal 51 kaznivih dejanj v obliki lažnih klicev in groženj.

Policist, ki je ustrelil Fincha, ni bil obtožen, družina preminulega pa je že vložila tožbo proti mestu Wichita in proti policistom, ki so bili prisotni na mestu incidenta.

Bethesda na letošnjem E3 sejmu ne bo izdala nobenih novic glede iger Starfield in Elder Scrolls 6

0

Slabe novice za vse pristaše Bethesdinih naslovov. Todd Howard je namreč nedavno potrdil, da na letošnjem sejmu E3 ne bosta prisotni igri Starfield ter Elder Scrolls 6.

Razlog je, da razvijajo povsem novo tehnologijo, ki bo prvič videna v Starfield naslovu, naslednja verzija pogona pa bo udejanjena v Elder Scrolls 6. Povedal je še, da bo trajalo še dolgo časa, preden bomo videli kaj konkretnega zato prosi za potrpljenje.

Izjava nas je presenetila, saj smo pričakovali vsaj nekaj novic iz Starfield igre ampak očitno je zadeva še predaleč stran. Bethesda ima pod svojim okriljem še druge IP-je zato nekateri pričakujejo novice glede Prey 2 in morebiti The Evil Within 3.

Epic prikazal zmožnosti njihovega pogona Unreal Engine 4

1

Epic se na naslovnicah spletnih strani prikazuje predvsem zaradi svoje polemike glede svoje spletne trgovine Epic Games, poznan pa je tudi po svoji igri Fortnite.

Zato včasih kar pozabimo, da si podjetje lasti tudi pogon Unreal Engine 4, ki že dolgo časa velja za odličen grafični pogon, čeprav zadnja leta veliki razvijalci vlagajo denarce v razvoj svojih motorčkov.

Na dogodku GDC 2019 je Epic prikazal tehnološki demo, imenovan Chaos.

In zadeva je vsekakor impresivna. V kratkem posnetku, ki se odvija v svetu njihove VR igre Robo Recall, lahko vidimo ogromno stopnjo podrobnosti pri uničevanju okolice, igračkanje s fiziko pa je na najvišji ravni. Zadeva izgleda resnično naslednje-generacijska in dvomimo, da bi zadevo lahko poganjali konzoli PlayStation 4 ter Xbox One.

Epic pravi, da bo Chaos prišel v sistem Zgodnjega Dostopa pri inačici grafičnega pogona Unreal Engine 4.23.

Borderlands: Game of the Year and Borderlands: The Handsome Collection Ultra HD bosta brezplačni nadgradnji za lastnike teh iger

0

Razvijalec Gearbox trenutno vlada internetu, saj se je končno odločil napovedati tretji del streljanke Borderlands 3, poskrbel pa bo tudi za stare oboževalce.

Napovedal je namreč še Borderlands: Game of the Year, nadgrajena inačica pa bo prinesla nova orožja, izboljšano grafično podobo, spremembe na karakterjih ter bo vsebovala vse do sedaj izdane DLC-je. In najboljše pri temu je, da bo zadeva za lastnike navadne verzije popolnoma brezplačna!

Prihaja tudi Borderlands: The Handsome Collection Ultra HD, ta pa bo vsebovala večjo resolucijo dinamičnih senc ter izboljšani “Screen Space Ambient Occulsion” ter “Anti-aliasing”. Tudi ta nadgradnja bo zastonj, vendar samo za tiste, ki si že lastite Borderlands 2 ter Borderlands The Pre-Sequel.

Nekaj se končno premika na področju igre STALKER 2

0

12. let nazaj je izšla prva STALKER igra, s podnaslovom Shadow of Chernobyl, in špil je hitro dobil kultni status, slabo pa mu ni šlo niti pri prodaji.

Dobili smo še dva nadaljevanja a noben od teh ni v naslovu držal številke 2. In leta 2009 je vse potihnilo, ko je razvijalec GSC Gameworld zašel v finančne težave.

Oboževalci apokalipse so na nadaljevanje čakali res dolgo in lani se je zgodila uradna naznanitev. Da, STALKER 2 prihaja in to izpod rok originalnega ustvarjalca.

Od takrat je bilo vse spet tiho, včeraj pa je zopet zaživel uradni STALKER Twitter račun ter njegova Facebook stran. Dobili smo tudi uradno spletno stran, a ta vsebuje samo eno ozadje in nekaj glasbe.

Vseeno pa se očitno projekt vendarle premika čeprav je verjetno še daleč stran oz. kakor namiguje Tweet, se lahko igranja veselimo šele v 2021.

Shantae 5 prihaja za skoraj vse platforme

Založnik Capcom in razvijalec WayForward Technologies sta naznanila prihod nove igre iz franšize Shantae. Dobili bomo že peti del te platformščine, v kateri je glavni protagonist vijoličasta deklica, ki jo vodimo skozi celotno igro.

Na Twitter računu so razvijalci zapisali, da bo igra izšla za PC, XB1, PS4 in tudi na NW, kjer bo verjetno tudi najbolj uspešna. Poleg tega pa jo bo mogoče igrati tudi na Apple Arcade. Zadeva naj bi izšla že v letošnjem letu.

Razvijalci pravijo, da bomo kaj več izvedeli zelo kmalu, do takrat pa lahko samo čakamo.

Warcraft 1 in 2 sedaj lahko kupimo na platformi GOG

0

Nekaj časa nazaj je Blizzard na platformo GOG dodal igro Diablo 1 in sedaj so se pri gigantu odločili, da bodo isto naredili za igri Warcraft 1 in Warcraft 2. Če do sedaj še niste testirali teh dveh strategij je prav, da to storite takoj, saj to sta kultni igri in velik del igričarske zgoddovine.

Na platformi GOG lahko kupite Warcraft za 5,29€ in Warcraft 2 za 8,89€. Obe bosta delovali na najnovejšem operacijskem sistemu Windows 10 in mogoče jih je preigravati tudi v LAN načinu s prijatelji.

Če ste starejši igričar, bo to zagotovo prava poslastica za vas, saj Blizzard cilja prav na malce starejšo populacijo, kjer bodo vzbudili nostalgijo v vsakemu.

Bear Grylls dela serijo, kjer bomo gledalci zanj opravljali njegove odločitve

Možakar Bear Grylls je zaslovel predvsem zaradi svoje serije Man vs. Wild, ki se je pojavila leta 2006 na Discovery Channelu in je tekla kar sedem sezon.

Trik serije je, da Beara odložijo na neko odročno lokacijo in tip lahko preživi samo na ta način, da uporabi vso svojo iznajdljivost v borbi z elementi narave. Včasih gre zadeva do ekstrema, kot je bil možakarjev najbolj znan podvig, ko je dehidriral in pred kamero spil svoj urin.

Sedaj se je združil z Netflixom in čaka nas zanimiva zadeva, ki se bo imenovala You vs. Wild.

Bear se bo zopet spopadel z elementi narave, a tokrat bodo ta srečanja malce drugačna. Namreč gledalci bomo preko daljinca odločali o njegovih naslednjih potezah in glede na naše odločitve, bomo ugledali različen potek videa.

Podoben princip je nedavno uporabila serija Black Mirror: Bandersnatch in zadeva je bila presneto impresivna. You vs. Wild sicer ne bo tako temačna oddaja, saj gre za družinam prijazno serijo, a stavimo, da če bo možnost pri izbiri pitja urina ali ne, se bodo gledali veliko bolj odločali za prvo opcijo.

You vs. Wild bo štel 8 delov, na Netflixu pa ga bomo lahko gledali 10. aprila.

Gwent prihaja na telefone

0

Morda igre s kartami niso več tako popularne kot takrat, ko je Hearthstone delal ogromne zaslužke in držal gigantsko igričarsko bazo, a vseeno so tosortni špili še vedno močno priljubljeni.

Še posebej to velja za telefone, saj so kot naročeni za to, da hitro odigraš kakšno partijo, medtem ko se voziš z vlakom ali pa čakaš v čakalnici.

Na mobilnikih še vedno vlada Hearthstone, ki pa bo kmalu dobil novega konkurenta. Razvijalec CD Projekt RED že nekaj časa namreč dela na svoji igri s kartami Gwent, ki je nedolgo tega objavila svojo prvo razširitev. In prav kmalu bomo lahko ta naslov preigravali tudi na telefonih.

Razvijalec pravi, da je na predelavi delal dolgo časa, hkrati pa je predelal njihovo digitalno trgovino GoG Galaxy, tako da ta podpira tudi mobilne naprave.

Gwent bo najprej izšel na Applovih produktih, kasneje pa bo temu sledila tudi varianta za Android telefone.

Točnega datuma še nimamo, vemo samo, da se bo to zgodilo še letos.

Cyberpunk 2077 bo na letošnjem E3 sejmu bil nekaj posebnega

0

Da je naslednja igra razvijalca CD Projekt RED, znanega predvsem po The Witcher igrah, močno pričakovana, vemo vsi.

Cyberpunk 2077 že dolga leta bori duhove vsakemu pravemu RPG fanatiku in čeprav smo lani že dobili en tak pravi napovednik, še vedno nimamo niti približnega datuma izida.

CD Projekt RED je že potrdil, da se bo pojavil na letošnjem sejmu E3 in po besedah predsednika, Adam Kicińskega, naj bi bil ta najbolj pomemben v zgodovini podjetja.

Pripravili naj bi res dolgo predstavitev, kjer nas čaka kar nekaj presenečenj. Adam je povedal še, da razvijalec trenutno najema dodatno delovno silo, ki pa naj bi delala na njihovem naslednjem skrivnostnem projektu.

O slednjem Adam ni želel razkriti preveč, saj je razvoj še v preveč zgodnji fazi, vemo samo, da bo šlo zopet za RPG in da bo zadeva povsem nova igra in ne nadaljevanje (torej ne bo Witcher 4).

Uro dolgo predstavitev si lahko ogledate na spodnjem posnetku, E3 pa se bo odvil med 11. in 13. junijem.

Wolfenstein: Youngblood bo omogočal sodelovalno igranje, tudi če si vaš prijatelj ne lasti igre

0

Se zavedate, da sem že dolgoletni oboževalec Wolfenstein franšize, saj serijo preigravam vse od dela Return to Castle Wolfenstein, preigral pa sem tudi dvojec modernih poglavij. Vseeno pa nisem spočel niti ene recenzije. Zakaj? Ker sem trapec.

Wolfenstein serija je namreč odlična in razočaral me ni niti njen zadnji del, The New Colossus, zato se toliko bolj veselim novega poglavja, Youngblood.

Tokrat bomo igrali dvojčici Jess in Soph, deklini pa sta si za nalogo zadali izslediti svojega očeta, slavnega B.J. Blaskowicza. Mesto dogajanja bo tokrat Pariz, vse pa se bo dogajalo leta 1980.

Celotno kampanjo bo moč odigrati v sodelovalnem načinu, kjer bo vsak od igralcev nadzoroval eno od junakinj. Nakup Deluxe Edition verzije igre bo prinesel nekaj kozmetičnih bonusov a bo dodal še en zelo zanimiv bonbonček. Omogočala bo namreč, da v sodelovalno partijo povabite še enega kolega in ta bo lahko igral z vami, čeprav si ne bo lastil kopije igre!

Wolfenstein: Youngblood prihaja 26. julija, spodaj pa si lahko ogledate prvi napovednik.

Sekiro “obrnil” v manj kot uri igranja

Igra Sekiro: Shadows Die Twice je izšla pred slabim tednom in veliki večini ljudi predstavlja kar težek zalogaj. Sekiro je po nekaterih ocenah težji od Dark Souls in ostalih podobnih iger, ki so si prilastile laskavi naziv.

Vseeno pa je za nekatere igranje takih iger prava mala malica, saj s svojimi t.i. “speed runi” igro končajo kar se da hitro. Poglobijo se v vsako malo podrobnost, ki jim privarčuje nekaj dragocenega časa, faktor pa ima ponekod tudi sreča. Tako je speedrunner danflesh111 igro Sekiro končal že v manj kot uri igranja (50 minut in 52 sekund).

Rekorda seveda ne bo obdržal dolgo, saj je na svetu ogromno speedrunnerjev, ki poznajo še kakšen trik, ki ga danflesh111 ni uporabil. Ob gledanju speedrunnov se včasih res vprašam, če sem v igranju takih iger zares slab.

Larian Studios najavil Divinty: Fallen Heroes – taktični RPG v svetu Original Sin 2

0

Larian Studios že dolgo časa skrbi za franšizo Divinity a njihov pravi uspeh je prišel z izidom igre Original Sin. Tega so v nasledniku samo še nadgradili in dokazali, da še vedno bostaja trg za globoke RPG-je, potrebuješ samo talent in odličen boj.

Original Sin 2 sem tudi osebno opisal in ji dodelil visoko oceno zato se toliko bolj veselim njihovega naslednjega projekta.

In tega so najavili včeraj, pod imenom Divinity: Fallen Heroes.

Novo igro so spočeli skupaj s studiem Logic Artists in ta se bo malce razlikovala od Original Sina. Veliko večji poudarek bo na taktiki in špil bi lahko orisali kot X-COM, vendar v fantazijskem okolju.

To pa ne pomeni, da bodo ustvarjalci šparali pri zgodbi.

Zopet se bomo prevažali na ladji Lady Vengeance, pridružili pa se nam bodo vsi do sedaj znani kompanjoni kot si Fane, Lohse, Beast, Red Prince ter Ifan, prvič pa bomo lahko nadzorovali skrivnostno Malady, moč pa bo prevzeti tudi krmilo nad protagonistom Original Sin 2, Godwokenom.

Čaka nas več kot 60 misij, končno pa bomo lahko obiskali kraljestvo kuščarjev ter škratov. Bojni sistem bo predelan, lahko pa bomo tudi raziskovali tehnologijo in uporabljali artefakte, ki nam bodo pomagali v boju.

Tako kot vse Original Sin iger, bo tudi Fallen Heroes omogočal sodelovalno preigravanje ali pa se boste v avanturo podali sami.

V Fortnite prihaja tudi lok z eksplozivnimi puščicami!

0

Podatkovni rudarji so po novi posodobitvi 8.20 ponovno razbrskali nekaj novih in zanimivih skrivnosti, ki se bodo pojavile v prihajajočih posodobitvah. V igro Fortnite bo tako prišel lok z eksplozivnimi puščicami, ki naj bi se imenoval Boom Bow oziroma neke vrste eksploziven lok, ki bo kot že ime pove, vseboval eksplozivne puščice.

Poleg tega smo včeraj že izdali, kateri skini in dodatki bodo prišli v posodobitvi 8.20, sedaj pa so rudarji izbrskali še novo orožje. Točnega imena za omenjeni lok še ni, prav tako ni tudi drugih podatkov o tem kako močno bo orožje. Da podatek o prihajajočem loku vendarle drži, se lahko prepričamo tako, da pogledamo na eno izmed predstavitvenih slik osme sezone, kjer opazimo, da eden izmed karakterjev na sliki drži prav ta lok. Epic Games je torej že dlje časa vedel, da bo lok prišel v igro, vendar pa so se za izid odločili malce kasneje. Spodaj si lahko pogledate animacije, ki jih bomo lahko uvideli pri novem eksplozivnem loku.


Prihaja Borderlands 3 – Mask of Mayhem!

0

Razvijalci GearBox so na svojem YouTube kanalu objavili dražilnik za prihajajočo igro Borderlands 3 – Mask of Mayhem. Podatkov o igri seveda še ni, je pa vprašanje če bo šlo za Battle Royale igro, ali so se pri GearBoxu le odločili za svojo vrsto igre. V začetku meseca marca, so sicer z nekaj zanimivimi tviti in slikami napovedali novo Borderlands igro, in na tablo zapisali 28. marec, kar oznanja datum, ko bodo predstavili nov naslov te igričarske serije. Kaj pa vi pričakujete od nove igre Borderlands, ki bo predstavljena jutri, 28. marca na sejmu PAX East 2019?

Fortnite dočakal novo posodobitev

Uresničile so se vse napovedi o prihodu posodobitve 8.20, z njo pa nova past, ranked sistem in nova hrana!

LIMITED TIME MODE: FLOOR IS LAVA

Povzetek
Lava se bo počasi vzpenjala iz najnižjih predelov mape. Hitro skocite in si pridobite loot, saj boste kmalu morali priti na najvišjo točko!

Podrobnosti igralnega načina

  • Nekaj minut po začetku igre se bo lava začela povzpenjati in rasti.
  • Lava se bo pomikala na enaki hitrosti, dokler ne zasede celotne mape.
  • Ob dotiku lave, vam ta naredi direktno škodo življenskim točkam in vas odbije v zrak.
  • Na lavi lahko gradite.
  • Igralci bodo vsako sekundo dobili določeno število materialov, ki bodo igralcem pomagali pri grajenju.

Orožja + Predmeti

  • The Baller sedaj ob pristanku ne ranjuje igralcev
    • Knockback/bounce efekt ostaja nespremenjen.
  • Prihajajoče posodobitve v 8.30
    • Zaradi velikega vpliva Ballerja v zaključkih iger, bo v posodobitvi v8.30 prišel popravek, ki bo igralcem dovoljeval, da so igralci v Ballerju ranjljivi in jih lahko streljamo čez steklo.
  • Sprememba materialov
    • V posodobitvi v7.40 so za Pop-up Cup spremenili nekaj nastavitev, ki so se odražale v preveč agresivnih igrah. Zato so se pri Epicu odločili resetirati nastavitve na tiste, ki so bile prej. Nastavitve, ki so resetirane in se ne bojo več uporabljale:
      • Pridobitev 50 Healtha (ali Shielda) na vsako eliminacijo
      • 50/50/50 materialov na eliminacijo.
      • 500/500/500 omejitev materialov.
      • Pridobivanje materialov 40% hitreje.
  • Infantry Rifle
    • Spremejen na hitscan, kar pomeni da orožje ne strelja projektilov (sniper) ampak strelja kot ostala Assault orožja.
    • Moč strelov znižana iz 45/42 na 42/40.
    • Uporablja enak damage fall off profil kot ostala Assault orožja.
  • Poison Dart Trap
    • Možno jo je najti v Uncommon redkosti
    • Lahko je postavljena na stenah, stropih in tleh.
    • Poberemo oz. najdemo jo le na tleh.
    • Tarča, ki jo bo past zadela, bo prejemala damage v določenem časovnem obdobju, damage pa bo šel tudi čez shield.
      • 10 healtha na tick
      • skupno 8 tickov v intervalu 7 sekund (skupen damage 80 healtha)
      • če se pasti ponovno dotaknemo, se čas obnovi, damage pa ostane enak
  • Nova hrana
    • Banane
      • Takoj se pozdravimo za 5 življenskih točk.
      • Lahko jih najdemo v tropskih predelih
    • Kokosi
      • Pridobimo jih z ranjevanjem palme.
      • Ko ga zaužijemo, dobimo 5 življenskih točk v kratkem časovnem obdobju. Če je igralec na polnem življenju, bo dobil shield.
      • Lahko jih najdemo v tropskih in puščavnih predelih.
    • Paprike
      • Ko jih zaužijemo, dobimo 5 življenskih točk ter 20% povečano hitrost teka za 10 sekund.
      • Lahko jih najdemo v puščavnih predelih.
  • Popravki Piratskemu topu
    • Malce spremenjen potnikov sedež, da se lahko igralci lažje vkrcajo za top, brez da bi ga rabili premikati.
    • Povečan radius topovskih krogel iz 200 točk na 250.
    • Zmanjšan odboj ob streljanju krogel.
  • Popravljen čas uporabe Epic in Legendary Pump Shotguna, da se izenači s časom Uncommon / Rare različic.

Novi skini, ki pridejo v posodobitvi 8.20

Nova Drift – Recenzija – Epileptični napad vesoljske arkade

U – Vodnjak

Pisal se je 11. september. Ne, ni bil 2001, ampak 1977. Na svet je privekala Atarijeva konzola z imenom Atari 2600. Če ste si jo hoteli lastiti ste morali odšteti slabih dvesto dolarjev, kar bi danes pomenilo, da bi svojo denarnico skrčili za slabih devetsto evropejcev. Ena najbolj znanih iger zgoraj omenjene konzole je bila Asteroids, ki je izšla dve leti po izidu konzole. Bila je postavljena v vesolje, pri čemer smo se premikali po zaslonu ter streljali na nasprotnike, ki so proti nam prihajali v valovih. Na tak način se je rodila ideja »wave based combat«.

Borba v valovih je igralna zvrst, pri kateri proti nam prihajajo nasprotniki, mi pa se branimo, dokler se lahko. Po uspešnih Asteroidsih se je ta žanr razvijal ter nadgrajeval in postal zelo priljubljen med ljubitelji arkadnih iger. Čeprav vse igre omenjenega žanra, ki so nastajale v naslednjih letih in desetletjih niso požele enakega uspeha kot Asteroids, pa je zadnji naslov v vrsti Nova Drift. Lahko Nova Drift doseže veličino Asteroidsov ?


Razvijalec: Chimeric
Založnik: Pixeljam
Platforme: PC
Datum izida: 27.03.2019
Link: Link

Zvrst: Wave based arkada


Brca v rit za osem tisočakov !

Nova Drift je projekt le enega človeka. V ozadju igre sedi veleum, ki je odgovoren, da bomo lahko deževne spomladanske popoldneve preživljali v stilu arkadnih iger preteklih desetletji.

Čeprav človeštvo ne pozna kraja pregrehe in je veliko razvijalcev, ki so dobili denar na Kickstarterju dobesedno pobrisali z njim, pa tega ne gre očitati Jeffreyu Nielsonu. Projekt Nova Drift je razvijal dobra štiri leta in ga leta 2017 prijavil na platformi zagonskih podjetij Kickstarter. Cilj je bil doseči šest tisočakov, a na koncu se je Jeffrey zahvalil ter domov odnesel kar tisoč dolarjev več od predvidenega. Chimeric, podjetje, ki uradno stoji za igro vodi Jeffrey sam, saj stoji za vsem kodiranjem in dizajnom. Zvočne in glasbene vložke pa je posnel Miles Tilmann, član Pixeljama, izdajalca igre.

Projekt enega človeka ? Wau ! Osupljivo !

Preživi, Nadgradi, Prevladaj

Nova Drift ni navadna preobleka starih arkadnih iger, ampak gre za mešanico tega in RPGja, ki se odraža skozi številne nadgraditve po naših željah. Kot poveljnik vesoljskega plovila ste poleg streljanja v neskončne kolone nasprotnikov odgovorni tudi za nadgrajevanje vašega plovila. Nadgraditve potekajo s svetlobno hitrostjo in tako boste lahko številne preizkusili v samo nekaj potezah.

Ena glavnih stvari, ki jih igra vzpodbuja, je kreativnost. Zaradi široke palete nadgradenj in orožij, ki jih je v igri preko sto, smo lahko pri našem zoperstavljanju nasprotnikov zelo kreativni. Skozi čas, ko osvojimo kontrole na tipkovnici ali ploščku se lahko odločimo, ali bomo postali tihi strelci na daljavo, na sovražnike spuščali kontrolirane trote ali pa si napolnili ščit in se v njih zapodili v stilu kamikaz.

Avdio – vizualnost

Tudi za trenutek ne gre pomisliti, da je igra nastala pod taktirko »one man banda«. Lepi grafični vložki kometov, izstrelkov, sovražnikov in nenazadnje našega plovila na pokrovu znanstveno fantastične planetarne podlage in intenzivne glasbene podlage poudarijo naš boj za obstanek. Ne glede na to, da je igra grafično dovršena pa bi jo vseeno odsvetoval vsem, ki imajo tendence po doživetju epileptičnega napada.

Na zaslonu je naenkrat ogromno dogajanja, sploh če igraš na nekoliko večji »inčijaturi« , saj laserski izstrelki švigajo vse povprek in igra nas lahko kar hitro povede v hipnotični trans. Postreže z površinskimi detajli, medtem, ko bolj kompleksnih, kot so odluški poškodovanih ladji ni, ampak tega od samostojnega indie razvijalca niti ne gre pričakovati.

Avdio – vizualna pravljica !

Najboljša obramba je napad ali obratno ?

Sovražniki nam pretijo iz vseh strani ter se proti nam valijo v valovih. Za večjo intenziteto pa igra poskrbi s tem, da proti nam spušča tako imenovane dražljaje v obliki kometov, ki nas zamotijo, v tistem pa se nam pred očmi že pojavijo novi nasprotniki, ki nas obkolijo iz vseh strani.

Najboljši napad pa je lahko tudi obramba. Naše plovilo ima ščit in klasičen »health bar« na spodnji strani zaslona. Sovražnikovih izstrelkov ne moramo uničiti, nam pa igra zato ponudi prijetno rešitev, saj igramo na zelo odprtem področju. Če se na desni strani pomaknemo na rob ekrana iz njega za trenutek izginemo trenutek za tem pa se že pojavimo na levi strani in tako igramo na taktiko presenečenja, saj lahko sovražnika prerešetamo iz zadnje strani.

Šefovski obračuni

V igri ne manjka niti obračunov z šefi. Na vsake toliko časa, ko nam igra ponudi dovolj možnosti za nadgradnjo našega plovila, se majhni sovražniki razbežijo, kajti proti nam se vali ogromno lebdeče telo, ki se sicer premika počasi, a ima toliko izstrelkov, da se le stežka izognemo vsem.

Med bitko z šefi ne moramo nadgrajevati našega arzenala, kar pa lahko ob našem nespretnem nadgrajevanju predstavlja kar veliko oviro. Namreč, če je naše orožje prešibko, jo bomo hitro skupili ali pa šefu, katerega življenja se izpisuje z dolgim čez celoten zgornji del ekrana razpotegnjenim življenjem le stežka kljubovali. Tako lahko šefovski obračuni trajajo v nedogled.

Šefovski boji postanejo dolgi a so kljub temu zanimivi.

Dober grafični vložek bi tudi bil, če bi se zaslon ob šefovih prihodih zaradi njihove velikosti nekoliko oddaljil, saj bi tako imeli veliko lažji pregled nad celotno igro. Razen neskončne bitke z šefom bi bilo dobro, če bi ladja začela razpadati po delih kar bi nam dalo občutek progresivnosti. Prav tako bi lahko po mojem mnenju implementirali točko šibkosti za šefovsko ladjo, kar je navadno dodano »boss fightom«. Ker pa te ni, celotna borba traja dolgo. Predolgo, v povsem linearni smeri, do našega ali pa njihovega konca.

Nadgradnja, nadgradnja in še enkrat nadgradnja !

Nadgradnje so v igri ključnega pomena. Za določeno število pobitih nasprotnikov dobimo spretnostne točke in igra nam kmalu zatem predlaga vstop v meni, kjer nam je ponujena široka paleta »power up« točk. Pri nadgradnji lahko spreminjamo orožje, ščit in ogrodje plovila, pri čemer je še veliko podvrst in različnih kombinacij. A pozor! Niso vse najboljša izbira. Ob napačni kombinaciji se lahko znajdemo z napačnim orožjem. A na koncu prevelike bojazni ni, saj lahko strukturo našega orožja spreminjamo dobesedno na par minut.

Razsodba

(+) Nova Drift je pošten naslednik Asteroidsov in drugih vesoljskih arkad

(+) Kickstarterski projekt »one man banda«, ki je izpolnil pričakovanja

(+) Noro število nadgradenj

(+) Avdio – vizualna pravljica pri čemer epilepični napad ni izključen

(+/-) Nekoliko zamudni, dolgočasni in ponavljajoči boji s šefi

Huawei včeraj razkril telefon P30, ki bo lahko na kitajske vohunske strežnike pošiljal vaše slike v ogromni ločljivosti

Včeraj je Huawei v Parizu pripravil ogromno predstavitev, kjer so svetu prvič predstavili telefona P30 in P30 Pro.

Huawei največ upov polaga v svojo kamere in ločljivost le teh in tako naj bi njegovi modeli prinesli najboljšo fotografsko izkušnjo na trgu.

Poglejmo si specifikacije.

P30 Pro vsebuje 6.47 inčni OLED HDR zaslon, medtem ko ima navadna P30 izvedenka samo 6.1 inčni ekran.

Na področju procesorja lahko najdemo Kirin 980 Dual NPU ter pri Pro izvedenki 8 GB in pri cenejši varianti 6 GB spomina. Slednja bo vsebovala 128GB vgrajenega prostora, pri Pro pa boste lahko izbirali med 128GB / 256GB / 512GB  veliko hrambo.

Na področju baterije poseduje Pro izvedenka precej močnejšo 4,200mAh, medtem ko ima običajni akumulator vrednost 3,650mAh. Oba telefona posedujeta tehnologijo SuperCharge, vsebuje pa Pro varianta tudi brezžično polnjenje ter možnost povratnega polnjenja preko drugega telefona.

Najbolj pomembne so seveda kamere, saj moramo v današnjih časih na socialne medije napopati vrsto selfijev, katere potem, ob zgroženosti naših por, hitro zakrijemo s plastjo filtrov.

Impresiven je Zoom, saj P30 Pro vsebuje možnost 50x povečave. Zgornja slika je posneta
pri 1x povečavi.
In to je ta ista luna, pri 50x povečavi.

Navadna izvedenka P30 pride opremljena s tremi kamerami: 8MP telefoto, 16MP ultra široko ter 40MP širokokotno kamero.

Pro varianta je precej nadgrajena in doda še eno celo kamero. Tako imamo tu: 8MP 5x telefoto, 20MP ultra široko, 40MP širokokotno ter globinsko kamero.

Oba modela imata na sprednji strani vgrajeno kamero, ločljivosti 32MP.

Huawei se je na predstavitvi trkal po prsih in kazal primerjavo njihovih slik, posnetih s P30, v primerjavi s tistimi od konkurenčnih mobilnikov kot sta iPhone XS Max ter Samsung S10 Plus. P30 naj bi od konkurentov v temnejših pogojih posnel veliko bolj kvalitetne slike, pri temu pa naj bi jim pomagala tudi vgrajena umetna inteligenca.

Cena? Pri Telekomu vas bo Pro izvedenka, z 256 GB prostora, brez vezave obrala za 979,99 €, za navadno inačico pa boste ošteli 679,99 €.

Ni kaj, P30 je lep telefon čeprav malce zmoti sprednja kamera na vrhu mobilnika.

Izid Huawei P30 se je zgodil ravno v času, ko se podjetje nahaja sredi ogromne kontroverzije. Kot ponavadi se gre za vohunjenje za nič slutečimi uporabniki in kot ponavadi to počnejo Kitajci.

Čakajo nas tudi nove slušalke FreeLace, ki naj bi bile namenjene predvsem športnikom.

Decembra so v Kanadi aretirali Huawei finančno direktorico Meng Wanzhou, saj naj bi pomagala podjetju pri izogibanju ameriških sankcij na Iran. Na Češkem so varnostni strokovnjaki opozarjali proti uporabi Huawei telefonov, dan zatem pa je predsednik vlade, Andrej Babiš, prepovedal uporabo Huawei telefonov med vladnimi uslužbenci. V Poljski pa se nedavno aretirali direktorja prodaje Wang Weihinga zaradi suma vohunjenja.

Tako da P30 zna morebiti res zajemati lepe fotke a glede na vse nedavne obtožbe, je vprašanje kdo vse gleda vaše selfije.

Celotno predstavitev iz Pariza si lahko ogledate spodaj.