Dandanes imamo že ogromno naprav, ki so glede na svoje zmožnosti presenetljivo majhne. A bile bi še manjše, če jim ne bi bilo treba skrbeti za svojo baterijo oz. električno napajanje, ki zavzame spet svoj dobršen košček prostora.
Zato je toliko bolj zanimiva pričujoč Bluetooth čip, ki bi ga lahko na prvi pogled lahko zamenjali za običajno poštno znamko.
Zadeva, ki ji prihaja od podjetja Wiliot ne potrebuje nobene baterije, niti je ni potrebno priklapljati na kakršnokoli električno omrežje.
Svojo energijo namreč nabere kar iz zraka in sicer iz okoliških signalov kot so telefonske frekvence ter iz Wi-Fi in drugih Bluetooth signalov. To nato pretvori v napajanje svojega majhnega ARM procesorja za odpošiljanje prav svojih povezav.
Podjetje Wiliot pravi, da bo čip zaradi svoje majhnosti moč namestiti kjerkoli, proizvodnja izdelka pa naj bi bila zelo poceni.
Prav tako bo zadevo moč uporabiti za vrsto zanimivosti. Namestimo jo lahko denimo na obleke in čip bo potem pametnemu pralnemu stroju poslal navodila za optimalno pranje.
Izdelek je na moč zanimiv in tega mnenja sta tudi velikana Amazon ter Samsung, ki sta v Wiliot investirala kar 30 milijonov dolarjev. Amazon bo tehnologijo uporabljal v svojih pošiljkah, medtem ko se za Samsung ne ve še točno, v kakšni meri namerava izkoristiti svojo investicijo.
Wilicot upa, da bodo prve verzije na voljo v omejeni izdaji že letos, medtem ko naj bi v 2020 izdelek postal na voljo vsem.
Založnik Deep Silver ter razvijalec 4A Games sta izdala novi, 10 minutni napovednik njune prihajajoče in težko pričakovane streljačine Metro Exodus.
Naša tokratna naloga bo pobegniti iz razpadajočega mesta Moskve in se podati v neznane kotičke post apokaliptične Rusije.
Čaka nas veliko streljanja, skrivanja in, ko ne bo nič drugega zadostovalo, bežanja pred mutantskimi pošastki.
Metro Exodus bo sledil knjižni predlogi pisatelja Dmitry Glukhovskija in med igro bo lahko občudovali vse štiri letne čase, hkrati pa se bomo čudili fantastični grafiki.
Spodnji posnetek nas postavi v puščavsko mapo – okolico, ki je ponavadi ne uzremo ravno pogosto v post-apokaliptičnih scenarijih.
Ena najboljših komedij, franšiza Ghostbusters, je svoj originalni del premierno prikazala davnega leta 1984, njegovo nadaljevanje pa smo lahko ugledali par let kasneje in sicer leta 1989.
Kljub temu, da sta bila filma huronsko uspešna, tretjega dela nismo nikoli ugledali.
Leta 2016 smo sicer prejeli porazni “reboot” franšize, kjer je poskušala ekskluzivno ženska zasedba vrniti lovilce duhov na pota stare slave a zadeva bila tako zanič, da je popolnoma pogrnila na blagajnah, tisti, ki pa so si po nesreči film vendarle ogledali, še danes obupno iščejo tehnologijo za brisanje spomina iz filma Man in Black.
A Ghostbusters 3 bomo očitno končno le dobili.
Film bo režiral Jason Reitman, ki je sin originalnega režiserja Ghostbusters filmov, Ivan Reitmana.
Zaenkrat o trojki ni znanega veliko. Vemo samo, da se bo dogajal v sedanjosti in bo direktno nadaljevanje enke in dvojke, izdelek iz leta 2016 pa bo v celoti ignoriran.
Ghostbusters 3 naj bi izšel poleti 2020, upamo pa, da bomo v njem ugledali tudi nekaj starih obrazov iz prejšnjih delov.
Na voljo je tudi prvi dražilnik, v kateremu lahko vidimo slavno Ghostbusters vozilo.
Založnik Kakao Games je oznanil prihod novega igralnega načina v svoj zelo popularen MMORPG Black Desert online. Gre za nove vsebine, ki se bodo imenovale Shadow Arena: Battle Royale.
Da, prav ste slišali. Tudi MMORPG igre bodo sedaj začele s to modno muho.
Novi način je trenutno v Zgodnjem dostopu, kar pomeni, da ne dela vse še tako kot bi moralo. Če želite se pridružiti PvP klavnici, lahko to storite s tem, da dokončate “Tutorial” in nato v igri pritisnete tipko “ESC” ter izberete gumb “Marni’s Secret Isle”.
Poleg Battle Royale načina, so razvijalci vsem še voščili novo leto in napovedali nove stvari kot so “Central Market”, “Territory War” in “Heroes of the Battlefield”.
Black Desert Online lahko testirate brezplačno tukaj.
Microsoft nas draži z novo Age of Empires igro in sicer z Age of Empires II: Definitive Edition, ki naj bi izšla v letošnjem letu. Na socialno omrežje Twitter so razvijalci odgovorili gospodu George P-ju z zelo prijazno gif animacijo “Soon”, ko jih je ta vprašal kdaj bo čas za novo izboljšano AOE igro.
Lansko leto so založniki prikazali tudi prvi dražilnik za prihod čisto nove Age of Empires IV igre ampak od takrat nismo zvedeli nič novega, tako da lahko rečemo, da bomo v letu 2019 dobili Age of Empires II: Definitive Edition in čisto novo špil pa šele leta 2020 ali kasneje.
Elder Scrolls Online je MMO, ki je sicer imel težaven začetek a je skozi leta, s pridnim dodajanjem nove vsebine in posodobitvami, prerasel v eno bolj zanimivih večigralskih izkušenj.
Razvijalec ZeniMax Online Studios je včeraj izdal nekaj novih podrobnosti glede prihajajoče razširitve Elsweyr.
Ta bo po velikosti podobna lanskoletnemu poglavju Summerset, tokrat pa se bomo podali v domovino mačjih Khajiitov.
Čaka nas nova zgodba, nov Trial imenovan “Sunspire” ter novi dogodki, imenovani “Dragon Attacks”.
Zmaji bodo v svetu Elder Scrolls Online nosili zelo pomembno vlogo, saj bo celotno leto 2019 posvečeno prav tem krasnim a strahospoštovanja vrednim bitjem.
Februarja bomo namreč prejeli Wrathstone game pack, junija dodatek Elsweyr, med 1. julijem ter 30. septembrom pa nas čaka skupek novih temnic. Leto bo zaključil nov DLC, ki bo zopet prinesel novo zgodbo.
Čaka nas tudi novi igralni razred in sicer bo to Necromancer. Ta bo za boj uporabljal predvsem trupla, saj bo preko urokov lahko obudil kadavre in jih nabral v svojo posadko.
Elsweyr je že na voljo za prednaročilo, neučakanci boste nagrajeni s posebnimi predmeti ter mounti, z igranjem ekspanzije pa boste lahko pričeli takoj, saj ne bo potrebno dokončati že prej izdane vsebine.
Nekega dne se v temni noči sredi ulice enostavno brigaš zase in napol zasanjano pohajkuješ proti domu, nakar te v vsakodnevni dirki iz gostilne ne zadane alkoholiziran voznik. Seveda je pričakovano, da jo boš odnesel najmanj s kakšno buško, a osebno še nisem slišal, da bi nekoga tako treščili z avtom, da bi ga sila udarca prestavila v alternativno dimenzijo. A kot se je izkazalo, je bila ta sreča naklonjena ravno tebi.
Šefe v nebu ima prav posebno nalogo za tvojo ubogo dušo, saj si namesto poslednje sodbe odvržen v fantazijsko srednjeveško predmestje. Namesto peklenščkov ti bodo družbo od sedaj naprej delali strohnela trupla, verski fanatiki, vase zagledan in pohlepen škof ter govoreča lobanja. Ne, ne boš delal v hiši groze, ampak te je doletela čast profesije novopečenega grobarja brez blage veze o dolžnostih, seveda pa ne manjka tudi drugih misterij, ki jih zavržena podrtija očitno srka vase kot kakšna razpadla goba.
Razvojna ekipa: Lazy Bear Games Založnik: tinyBuild Platforme: PC Datum izida: 15.8.2018 Cena: 16.79€ Zvrst: Peskovniški RPG
Video opis
Ko lobanje obmolknejo
Na moj radar je že pred časom prišla konceptualno podobna igra ruskih lenih medvedov, ki kot imenu pritiče zasuče menedžersko perspektivo in te postavi v blatne čevlje grobarja. A ne se bat, saj istočasno opravljaš tudi dolžnosti pridigarja, vrtičkarja, kamnoseka, mesarja, kovača, avanturista, bojevnika in še koga drugega, preden se konec dneva izmučen ne sesedeš na posteljo po zaslužen počitek.
Srednjeveška kirurgija sicer ni tako napredna, zato gre pred za mesarjenje.
Prišel je čas, da privrejo na plano vse menedžerske in nadzorniške sposobnosti, pridobljene med mnogimi urami vrtičkanja v Stardew Valley. Pa četudi se namesto otrokom prijazne skrbi za zapuščeno kmetijo tu ukvarjamo pretežno z razkosavanjem in zakopavanjem trupel, pa četudi s kakšnim manjkajočim organom ali dvema. Nenazadnje gredo “goveji” čevapčiči dobro v prodajo.
Kaj čemo. Minilo je obdobje, ko je obilica menedžerskih navdušencev častilo Stardew Valley kot naslednjega Božjega preroka. Tudi žanjevca življenja, ki je poskrbel za ločitev od Farmville je nenazadnje doletela kruta usoda pozabe. Ne zanikam, da je čisto kul, da so ga privedli na skorajda vsako popularno platformo, a virtualnega puljenja korenčka sčasoma naveličaš ne glede na to, ali ga opravljaš na cenenem kitajskem mobilcu ali 2.000€ vredni gaming mašini.
Ljubo doma, kdor ga ima. Skupaj z zunanjim straniščem.
Vsestranski poklic poskrbi, da naložene naloge obsegajo vse od razkosavanja in zakopavanja trupel, vodenja pridig, izpolnjevanja muh vaščanov ter sajenja virtualnih korenčkov… čakaj… kaj sem že prej o korenčkih? Nič. Dajmo si podrobneje ogledati to delo, z željo po na novo pridobljeni pobožnosti in cenjenju vsega, kar smo od mežnarjev do sedaj vzeli za samoumevno.
Krščanske dolžnosti
Seveda se pri igrah tega tipa spodobi, da zgodbi namenijo kar se da malo časa in namesto tega v osredje potisnejo ostale, “pomembnejše” aspekte. Zato se štorijalna pripoved tudi tu stalno šlepa za igralno sredico, a vseeno ima tvoja prisotnost v fantazijski deželi višji namen. Ultimativna naloga je usposobitev posebnega portala, ki bi ti naj omogočil prestop nazaj v “tvoj” svet. A seveda bo dolgo časa ostal muhasto tih, zaklenjen za malim morjem nabiralniških kvestov in kar pričakuj, da še dobršen čas ne boš šel nikamor.
Imamo tudi nekaj za uboge pokojne pare, ki si želijo spanca.
Seveda ni potrebno dvakrat poudarjati, da igra nikakor ni primerna za nekoga, ki ne mara nabiralništva in monotonega opravljanja vedno enih in istih osnovnih opravil, a po sreči sam nimam nič proti premlevanju časa ob sekanju dreves in glajenju kamenja. In ja, vse od takrat, ko govoreči lobanji prvič prineseš vrček hladnega piva, ti nenadoma vsak malomeščan prične težiti z lastnimi željami po različnih dobrinah, s čim postajaš vedno bolj omrežen v malo morje brezumnih opravil, ki te vodijo do novih tehnologij, materialov in brezumnih opravil.
Vsekakor lahko rečem, da ti hitro ne zmanjka dela in na voljo imaš OGROMNO stvari. Zraven osrednjega dela, kjer kot pritiče grobarju pokopavaš trupla in skrbiš za izgled pokopališča in cerkve, seveda. Lahko ustanoviš vrtičkarsko skupnost, se podaš po gobe in zelišča, ribariš, popivaš z vaščani ali pa se podaš v temnico na lov za skrivnimi bogastvi. Enostavno se nikoli ne počutiš, kot da ti je zmanjkalo aktivnosti.
Tudi tehnološko drevo je kar obširno.
Igra vključuje tudi precej robustno ekonomijo, kjer lahko prodajaš različne dobrine in nato denar koristno izrabiš. Seveda vsak trgovec ne kupi enostavno vsega sranja, ki mu ga moliš pred nos, zato moraš za kovane proizvode recimo obiskati kovača, medtem, ko bo krčmar imel oči na hrani in podobnem. A pazi! Vsak malo bolj pomemben NPC ima svoj urnik in ga ni mogoče obiskati kar kdaj se ti zaljubi, saj moraš počakati na specifičen dan v tednu.
To pa je tudi glavni koncept, ki ga igra uvede za razliko od ostalih menedžmenskih simulacij. Ostanek, kot je na primer energija, je precej podobno zasnovan, a ker so določeni NPC-ji večino časa odsotni in na plano pridejo zgolj en dan v tednu, se tu ponovno pojavi nov problem. Čakanje. Mašo imaš lahko samo enkrat na teden in v kolikor ga prespiš, hja, se vidimo za sedem dni.
Bolj prestižna kot je cerkev, več cvenka bo prinesla.
Skratka kompetenten in grafično precej lušten peskovniški RPG, ki se povsem zaveda vseh svojih problemov. Nekateri izmed večjih so bili že odpravljeni, zaradi česar se je tudi ocena na Steam-u dvignila iz okoli 60% na 75%. Aplavdiram vsemu, kar so razvijalci uspeli ustvariti in z veseljem bom projekt spremljal tudi v prihodnje.
Popularni pretočni servis filmov in serij čedalje več uporabljamo tudi Slovenci, zato bo marsikdo med vami užaloščen ob novici, da gledanje kmalu ne bo več tako poceni kot je bilo v preteklosti.
Netflix bo namreč kmalu zvišal cene za vse svoje pakete. Osnovni paket, kjer lahko gledate na samo eni napravi in kjer nimate HD opcije, se bo zvišal iz 7,99 € na 8,99 €.
Malce bolj napredni, kjer imate HD opcijo in omogočeno gledanje na dveh napravah, bo po novem veljal 11,99 € (prej 9,99 €), medtem ko boste za Premium zadevo obrani za največ in sicer za 15,99 € (prej 11,99 €).
Zvišanje cen ni zanemarljivo, je pa vprašanje, koliko časa bodo take cenovne postavke obveljale.
Netflix ima čedalje večjo konkurenco, saj svoje pretočne servise ustvarjajo veliki igralci kot so Disney, CBS in NBC, poleg tega pa so tu že obstoječi giganti tipa HBO ter Hulu.
Vsi večji igralci si lastijo svoje licence za filme ter serije, ki seveda nato ne bodo več na voljo na Netflixu. Slednjemu ne ostane drugega kot da začne ustvarjati svojo, originalno vsebino, vse to pa seveda stane lepe denarce, zato zvišanje cen ni ravno presenetljivo.
Da igričarstvo navdušuje po celem svetu je sedaj znano že nekaj časa, saj se je vrednost te panoge od leta 2007 že več kot dvakrat podvojila. Po zadnjih podatkih je igričarska industrija vredna kar 4.85 bilijona ameriških dolarjev, kar je še vedno več kakor glasbena in video industrija skupaj.
Rast igričarstva so bržkone zasledili tudi v avtomobilizmu, kjer so kot eni izmed prvih pri podjetju Audi podpisali pogodbo z eno najboljših, če ne celo najboljšo organizacijo na svetu, Astralis, kjer so se kot prva večja e-šport ekipa predstavili z avtomobilsko znamko na svojih ekipnih uniformah, in takoj privabili cel kup pohval in hvalospevov na njihov račun. Nekateri viri pravijo, da so pri franšizi Audi, v dansko organizacijo investirali že preko 750.000 $, kar je za e-šport organizacijo seveda ogromen kapital.
Astralis je kot prva ekipa v zgodovini osvojila Major dogodek pod sponzorsko znamko Audi
Omenjene dogodke so bržkone hitro opazili tudi pri drugih avtomobilskih znamkah kot so Renault, ki je v letu 2018 kot drugi v začetku leta 2018 sledil Audiju. Podpisali so namreč pogodbo z ekipo Vitality, in ustvarili ekipo Renault Sport Team Vitality, katero so v tekmovanju Rocket League Championship Series Europe zastopali trije njihovi igralci.
ESPORT BAR Cannes, Vitality predstavi Renault Sport Team Vitality
Pred letošnjim začetkom evropskega tekmovanja v igri League of Legends se je Riot odločil uvesti kar nekaj sprememb. Nekaj ekip je tekmovanje zapustilo, prišlo je nekaj novih, nekaj pa jih je bilo tudi odkupljenih s strani drugih organizacij. Ena izmed tistih je ekipa Origen, ki jo je odkupila prej omenjena danska organizacija Astralis. Ker je Audi podpiral samo CS:GO ekipo, so z ekipo Origen podpisali novo triletno pogodbo v kateri so del dogovora sedaj tudi League of Legends igralci.
Dogovor so sklenili tudi pri ekipi SK Gaming, v katero vstopata tako znamka Mercedes-Benz kot nogometna ekipa FC Köln. Podatkov o zneskih investicije sicer ni, znano pa je, da bo logotip Mercedes-Benza pristal na prednji strani dresov ekipe SK Gaming, FC Köln pa se bo moral zadovoljiti z logotipom na rokavu. Omenjena nogometna ekipa je sicer organizaciji pomagala že v preteklem koledarskem letu, kjer so ekipi omogočili nekaj prostorov za treniranje.
Predstavitev sponzorstva Mercedes-Benz v ekipi SK Gaming.
Pred dnevi pa je kot sponzorja za vse “najboljše trenutke igre” oziroma t.i. play of the game trenutke, Riot naznanil KIA Motors, ki bo tudi edini uradni avtomobilski sponzor novoimenovane lige LEC, ki se prične 18. januarja. Prvič v zgodovini bomo tudi v Sloveniji imeli kar 3 predstavnike, ki bodo zastopali vsak svojo ekipo. Novico o Mikyx-u in Nemesisu si preberite tukaj, o Crownshotu pa tukaj. Nedvomno nas čaka ena izmed boljših sezon igre League of Legends, pa če prav je igralnost igre v precejšnjem upadu.
Valve si ne lasti samo največje igričarske digitalne trgovine Steam, ampak ima pod palcem kar nekaj legendarnih franšiz kot so Half-life, Counter-Strike, Left 4 Dead ter Portal.
Čeprav so igralci že pvosem penasti, saj so minila leta od legitimnega nadaljevanja teh serij, jih Valve več ali manj ignorira, saj ima oči uprte v bolj dobičkonosne zadeve.
Zato ni ravno veliko presenečenje, da ob oznanitvi igre s kartami, imenovane Artifact, nihče ni bil ravno navdušen.
Čeprav je ob izidu špil nabral nekaj radovednežev, so ti kmalu začeli zapuščati igro. Ta je imela na vrhu popularnosti dobrih 60,000 istočasnih igralcev, včeraj, samo dva meseca po izidu, pa je dosegla novo dno, saj ste v igri lahko našli samo 1,639 igralcev.
To pomeni, da je od izida Artifact izgubil kar 97% svoje igričarske baze in nič ne kaže, da se bo spust po dolini kaj kmalu ustavil.
Ne pomaga tudi, da igra ni popularna niti na Twitchu. Glede na gledanost se nahaja šele na 75. mestu kar je za tako mlad naslov katastrofalen rezultat.
Kje tiči problem?
Zagotovo gre ljudem v nos že dejstvo, da špil ni brezplačen kot je to denimo Hearthstone ali pa Gwent.
Artifact vas bo obral za 20 €, kljub temu pa je v igri prisoten občutek “Pay2Win” poslovnega modela, spopadi so predolgi in ne gre se ravno za najlažjo zadevo, saj je potrebno med obračuni kar precej taktizirati in razmišljati.
Veliko igralcev pravi, da je sicer igra na začetku zanimiva a sčasoma postane utrujajoča in preprosto dolgočasna.
Valve zagotovo nad Artifactom še ne bo tako hitro obupal zato lahko kmalu pričakujete velike spremembe, ne bi pa se čudili, če bi zadeva kmalu postala brezplačna.
Epicova huronska uspešnica Fortnite se dandanes igra v še najbolj odročnem predelu planeta a zaradi svoje velike popularnosti, je postal tudi sočna tarča za tožbe.
Te se dogajajo predvsem zaradi plesov, ki jih je Epic, velikokrat brez privolitve, vključil v svojo igro, originalni avtorji pa so ostali brez denarne potešitve.
Plesne rutine ponavadi ni mogoče licencirati a Američani radi tožijo za vsako stvar in zakaj bi bilo kaj drugače pri temu.
Pisali smo že o tožbi, ki jo je sprožil igralec Alfonso Ribeiro zaradi svojega značilnega Carlton plesa, zato ni čudno, da so se sedaj opogumili tudi ostali.
Tokratna tožba prihaja od mame Fortnite igralca, ki ga javnost pozna predvsem pod imenom “Orange Shirt Kid”. Ta tožba pa je malce drugačna od ostalih, saj Epic ni ravno ukradel plesa.
Začnimo od začetka.
Epic je marca 2018 oznanil tekmovanje Boogie Down, kjer so jim igralci pošiljali plesne rutine, prvih sto pa je bilo nagrajenih z lepimi nagradami, medtem ko je zmagovalni ples prispel v samo igro.
“Orange Shirt Kid” tekmovanja ni zmagal ampak njegov video je postal viralen in kmalu se je začelo gibanje “Justice for Orange Shirt Kid”, preko katerega so igralci od Epica zahtevali vključitev plesa v Fortnite.
Razvijalec je poslušal in kmalu ste lahko v špilu odklenili ples “Orange Justice”. A to očitno ni bilo prav mami Oranžno-majčnika, ki je proti Epicu vložila tožbo zaradi kršenja licenčnih pravic. Poleg tega je v tožbi navedeno, da se ples ne imenuje več “The Random” ampak Orange Justice, kar naj ne bi bilo odobreno iz njene strani.
Za tožbo stoji odvetniška firma Pierce Bainbridge Beck Price & Hecht LLP. Da, to je tista, ki stoji za tožbami, ki so jih vložili Alfonso Ribeiro, Backpack Kid ter raper 2 Milly.
Kako točno se bo zadeva končala, bo še zanimivo videti, če pa bodo tožbe uspešne, bodo plesi najverjetneje umaknjeni, Epic pa bo kar zabolela denarnica.
Ena izmed najbolj nepričakovanih potez tekom letošnjega CES je zagotovo odločitev Nvidia, da bodo od sedaj naprej tudi sami nudili Free-Sync podporo. GTX ter RTX grafične kartice bodo tako postale dosti bolj privlačne tudi za lastnike Free-sync monitorjev, ki so od sedaj naprej bili omejeni na AMD, ki v taboru visoko-zmogljivih in cenovno dostopnih grafičnih kartic šepa za zelenim konkurentom.
Uradno je zaenkrat število certificiranih monitorjev še precej nizko, a to ne pomeni, da funkcionalnosti ne bo možno koristiti na vseh. Pomeni zgolj, da Nvidia ne zagotavlja popolne uporabniške izkušnje na tistih brez certifikata.
Kdor si lasti kombinacijo Nvidia grafične kartice in zaslona s Free-sync podporo ter želi novost preizkusiti sam, si lahko od danes naprej gonilnik, različica 417.71, sname na uradni strani.
Certificirani monitorji bodo samodejno aktivirali G-Sync (oziroma Free-Sync) v Nvidia nadzorni plošči, postopek in modificiranje pa bo identično G-Sync monitorjem.
Vsi ostali boste morali ročno poseči po funkciji in G-Sync aktivirati preko nadzorne plošče. Nvidia opozarja, da v tem primeru lahko naletite na različne nezaželene stranske učinke, kot so trzanje, zameglitev in utripanje slike.
Hop.si: “Nvidia je v svojem stilu priznala poraz v Free-sync – G-sync medsebojnem boju. Free-sync se je preprosto preveč razširil in niso si mogli več zgolj zatiskati ušes. A s tem je bila odločitev nedvomno vodena tudi z vidika finančnega doprinosa ter konkurenčnosti, saj smo do nedavnega uporabniki pogosto pogojevali nakup cenejšega monitorja z AMD-jevo grafično rešitvijo, kar je vodilo v nakup slednje grafične kartice. Kakorkoli, v naslednjih dneh lahko pričakujete naše mnenje o implementaciji, saj bomo kombinacijo GTX in Free-Sync preizkusili tudi sami na različnih monitorjih s Free-Sync podporo.”
Windows 7 bo julija obeležil že svoj deseti rojstni dan, kar je precej velika starost za tako pomembno programsko opremo.
Čeprav je Windows 10 po nedavnih statistikah prehitel sedmico, saj drži 39.22 odstotni delež, je Windows 7 še vedno široko uporabljen sistem, saj ga uporablja 36.90% uporabnikov.
Microsoft še vedno podpira svojega preteklega šampiona med Okni, a kmalu ta ne bo več brezplačna. Namreč januarja 2020 bo vsem dostopnih, brezplačnih popravkov konec, a ne pset povsem.
Microsoft je namreč že v Windows XP nudil nadaljnjo podporo po uradni “smrti” Oken, a to je ponavadi veljalo za večja podjetja, ki so v zameno za mastne denarce prejemali še nadaljnje popravke.
Za takšno podporo so bili primorani z Microsoftom podpisati posebno pogodbo, sedaj pa bo zadeva malce drugačna.
Za Windows 7 boste namreč morali pri licenci samo malce bolj široko odpreti denarnico in že se lahko veselite zakrpanih varnostnih lukenj.
A to ne bo trajalo večno. Extended Security Updates (ESU), kakor se zadeva uradno imenuje, bo veljala samo tri leta, cena pa bo vsako leto višja.
Office 365 ProPlus bo še vedno podprt ampak samo ob vključeni naročnini za Extended Security Updates.
Kakor je Windows 7 bil super sistem, je morda čas, da tudi tisti najbolj trmasti med vami končno presedlate na desetico. Kje drugje boste namreč igrali posodobljeno Pasjanso?!
Nekaj dni si je razvijalec Riot, ki skrbi za popularni večigralski naslov League of Legends privoščil neljubo napako v svoji trgovini.
LoL namreč vsebuje dve valuti: Blue Essence (BE) ter Riot Points (RP). Slednje je moč kupiti samo s pravim denarjem medtem ko Blue Essence igralci prejmejo med samim preigravanjem igre.
BE je namenjen primarno za odklepanje novih herojev, medtem ko boste za kozmetične predmete kot so recimo novi “skini” morali slej ko prej poseči v pravo denarnico saj so zadeve predrage, da bi jih odklenili samo s preigravanjem igre.
A neljuba napaka je za par minut postavila ceno “Blood Moon” kapsul ter “Prestige” točke za ceno samo 1 BE. Redni igralci imajo ponavadi na voljo stotine ali pa še večje cifre zaloge Blue Essence, kar seveda pomeni, da so lahko v temu kratkemu času lahko nakupili ogromno kapsul in točk, praktično brezplačno.
In regards to Prestige Points being incorrectly sold for BE – we’ll be reverting all BE-purchased Prestige Points and Aatrox. Any BE players used for Prestige Points will be refunded. Thank you for your patience!
Predstavnik Riota, Adriaan Noordzij, je na Twitterju sporočil, da bodo razveljavili vse nelegalno pridobljene “Prestige” točke, a tega ne bo storil za same kapsule. To je zaenkrat storil samo strežnik Garena, ki je razveljavil prav vse takšne nakupe.
Igralci so precej razburjeni nad Riotom, razburjajo pa se predvsem “whali” – tisti, ki so za igro zapravili stotine ali pa celo tisoče dolarjev.
Po njihovem ni prav, da so sami zapravili takšne ogromne količine denarcev, sedaj pa so nekateri prišli do dobrot skorajda brezplačno. Nekaj igralcev je celo zapriseglo, da če Riot ne razveljavi vseh nakupov, sami ne zapravijo v igri niti centa več.
UFC 3 vsem dobro poznanega ustvarjalca video iger EA, je izšla že februarja preteklega leta, a je na naši strani do
zdaj še nismo obdelali.
Gre za še en poizkus virtualne simulacije športa. Recimo temu bratranec Fife ali NHL-a.
Razvojna ekipa: EA Canada Založnik: EA Sports Platforme: PS4/XOne Datum izida: 2.2.2018 Cena: 60.00€ Zvrst: Športna igra
Video opis
Recenzija
Govorimo o četrtem delu, adaptacije mešanih borilnih veščin (MMA) v igri tega proizvajalca in tretji z uradno UFC licenco. UFC je večini verjetno poznan kot najmogočnejši med promotorji športa.
Demetrious “Mogočni Miš” Johnson je sicer prestopil k ONE Championship a ga še vedno najdemo v špilu.
Kot je znano, ima predsednik UFC-ja Dana White odličen nos za izvohanje dobička, zato se mu je verjetno zdelo prima podpisati pogodbo z Electronic Arts za izdelavo omenjenega špila z njegovimi zvezdami. Njegovi Zloglasni Conor McGregor ponosno krasi ovitek škatlice diska z vsebino igre, poleg njega pa imamo na voljo še veliko drugih obrazov – Jon Kosti Jones, Max Blagoslovljeni Holloway, Levinja Amanda Nunes so le redka imena vseh drugih novodobnih gladiatorjev, ki jih srečamo v naslovu.
V primerjavi s starejšo različico špila se je
UFC 3 še kar spremenil. Prestavili so nekaj tipk (spodnja slika) ter samo
mehaniko »mlatenja« še bolj upočasnili (Še vedno ostaja pravilo, da je ena
tipka za eno okončino).
Ukazi za borbo stoje
Ko igramo, uporabljamo vse tipke ploščka
konzole. Kaj vsaka tipka posebej naredi, ne bi podrobneje, lahko pa povem, da
so se lahke kombinacije iz UFC 2, precej zakomplicirale. Primer: v UFC 2 smo
McGregorjevo 360 stopinjsko »tornado brco« izvedli s preprostim držanjem tipke
za modificiran udarec (L1/LB), premikom leve palice v smer borbe in s stiskom
na levo nogo (če je postavljen v pravilno držo – leva noga, leva roka nazaj),
sedaj pa za isti gib potrebujemo dodatno tipko (skupaj 4 tipke – brez držanja
palice v stran).
S tem, ko sem omenil, da so samo igro malce
upočasnili, sem mislil na nove mehanike borbe. Naš merilec vzdržljivosti se
nesramno hitro prazni, zato naključno »posiljevanje« tipk definitivno ni pametna
taktika, saj smo, ko je naš borec utrujen, zelo ranljivi. Že lažji udarci v
kombinaciji nasprotnika lahko našega borca prizadenejo. Prav tako ne smemo
nikoli pozabiti na obrambo. Marsikater čisti, močnejši udarec nas lahko hitro
spravi na tla in posledično v še večje težave. Seveda MMA ne obstaja brez borbe
na parterju. Ta je še posebej frustrirajoča in se je v tej predstavitvi ne bi
niti dotikal.
Ukazi za borbo v parterju
Strnjeno povedano… UFC 3 v začetku ni
preprosta igra. Ni tako enostavna kot recimo FIFA… tu imaš podajo, tu imaš
strel, s tem se premikaš. Še zdaleč ne. Imamo veliko kombinacij tipk, ki jih
moramo imeti redno pripravljene, imamo ogromno stvari, za katere je treba skrbeti.
Take so vzdržljivost, poškodbe, gibanje in obramba. Toplo vam priporočam, da se
udeležite učnih uric, ki vam jih igra ponuja. Ko boste dobili občutek, boste
zagotovo uživali v igri (logično, če pa lahko premlatite kolege, ki si močno
zaslužijo zaušnico. In to brez posledic).
“Obdelan” Bruce Lee
Osebno mi je zelo všeč igralski način kariere,
kjer ustvarimo svojega borca in se odpravimo na težko pot proti nazivu K.O.Z.A
(G.O.A.T – Greatest of all time). Vse treninge si moramo plačati sami, prav
tako se moramo udeleževati promocijskih dogodkov, saj z večjim številom ljudi,
ki kupijo dostop do ogleda borbe (PPV), več zaslužimo sami in s tem plačujemo
boljše treninge. Na srečo nam ni treba opravljati vseh treningov za višanje
moči, ampak samo, ko se učimo novih udarcev, in kar je še precej fino, sami
izberemo, katere udarce se bomo naučili in s tem odločamo, kakšne vrste borec
bomo.
Igra nam ponuja tudi spletno igranje (Ultimate
team), ki je žal še precej podobna Fifinemu. Nekakšen na pol »plačaj, da
zmagaš«. Več kot zapravimo za paketke, boljše borce bomo imeli.
Elder Scrolls serija je ena najbolj popularnih v igričarskih krogih in čeprav je vsak del naletel na kritiško topel sprejem, igralci že dolgo časa zahtevajo eno lastnost, katero pa razvijalec Bethesda vedno znova ignorira.
Če ste že kdaj preigravali Skyrim, ste si zagotovo kdaj v brk zamrmrali: “kako bi blo to kul igrati s frendom!”.
Da, zavedamo se da obstaja MMO igra The Elder Scrolls Online, a to ni tisto, kar so igralci zahtevali. Želeli so enoigralsko izkušnjo, z možnostjo sodelovalnega načina, kjer bi vse lokacije in sovražnike doživeli s prijateljem.
Ta želja je dolgo časa ostala neuslišana a morda se sedaj na temu področju končno nekaj premika zahvaljujoč modderski skupnosti.
Modifikacija Skyrim Together se počasi približuje zaprtemu beta testiranju, ki bo sprva na voljo samo Patreon podpornikom. Teden ali dva kasneje pa naj bi beta postala na voljo za vse, a bo trajala sorazmerno kratek čas.
Beta bo predvsem namenjena testiranju hroščev ter stabilnosti strežnikov. Ti bodo sprva locirani samo v Evropi, kar je seveda dobra novica tudi za nas.
Skyrim Together naj bi sprva izšel na Steamu a je Bethesda bila proti temu. Zato bo špil posedoval prav svoj “launcher” a še vedno se bo šlo za isti Skyrim, ki ga vsi poznamo in ljubimo.
V sodelovalnem načinu se nam bo lahko pridružilo še sedem drugih igralcev čeprav razvijalec upa, da se zna to v prihodnosti spremeniti na še višjo številko
Kdaj točno štarta beta še ni znano, lahko pa budno spremljate njihovo Patreon stran za morebitnimi posodobitvami.
Kako zadeva izgleda v akciji si lahko ogledate v spodnjem posnetku.
Red Dead Redemption 1 ni nikoli izšel na PC-ju in zaenkrat nič še ne kaže, da bi njegovo nadaljevanje vendarle enkrat prisopihalo na računalnike.
K sreči imamo PC-jaši dovolj bistrih umov, ki znajo sproducirati prav svoj emulator, kateri je potem zmožen poganjati konzolne igre tudi na PC-ju.
Red Dead Redemption je bilo do sedaj možno na PC-ju poganjati na dva načina: preko servisa PlayStation Now ter preko PlayStation 3 emulatorja RPCS3.
A sedaj imamo novo možnost, saj lepo napreduje tudi emulator za konzolo Xbox 360, imenovan Xenia.
Ta je sedaj zmožen poganjati RDR pri 30 sličicah na sekundo in zadeva teče dejansko bolje kot na RPCS3. Žal Xenia vsebuje še nekaj grafičnih hroščev kot je naprimer izrisovanje okoliške favne a glede na hiter napredek, zna to biti kmalu odpravljeno.
Zadevo lahko vidite v akciji na spodnjem posnetku, zavedajte pa se, da zaenkrat potrebujete precej močan strojček. Xenia je na pričujočem videu, tekla na konfiguraciji Intel Core i7 8700K @ 5.0 Ghz z 32GB DDR4 3600MHz RAMa ter grafično kartico NVIDIA GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB.
Barunson je oznanil prihod svojega MMORPG-ja Astellia v letu 2019 tudi za nas, navdušence nad azijsko tematiko.
Razvijalci bodo v času, ko bo igra še v izdelavi naredili več beta dogodkov, kjer bomo lahko testirali samo igro.
Astellia in njene glavne lastnosti:
– PvP arene, – različni igralni razredi (Warrior, Ranger, Scholar, Mage, Assassin), – temnice (za solo igralce in igralce v skupinah), – The Astell Companion System, – Mapa s tremi frakcijami, – Rokodelstvo, – in še mnogo več.
Astellia je fantazijski MMORPG, katerega založnik je Nexon in trenutno ga lahko igrajo samo v azijskih državah a z letom 2019 bo izšel tudi pri nas.
Če vam je všeč bolj azijski pristop k MMORPG žanru in njihov “srčkan” stil, se vam splača počakati ter ga testirati, ko bodo končno nastopili časi za preizkus.
Razvijalec From Software, katerega poznamo predvsem po njegovi seriji Dark Souls, pospešeno dela na svoji novi igri Sekiro: Shadows Die Twice.
Ta bo malce drugačna od prej omenjene franšize, saj se bo precej bolj zanašala na svoje japonsko izročilo.
Prevzeli bomo namreč vlogo samuraja, ki bo s pomočjo svojih prostetičnih orodij veliko bolj gibljiv kot pa denimo oklepljeni vitez iz Dark Souls iger. Moč se bo zavihteti na višje pozicije ali pa hitrostno prečkati prepade, prav tako pa bomo lahko s pomočjo orodja prožili močne napade.
Glede na renome razvijalca From Software, je njihova naslednja igra močno pričakovana in čeprav je spodnji novi posnetek dolg samo dve minuti, je vsekakor mana iz nebes za njihove oboževalce.
Sekiro: Shadow Die Twice izide 22. marca za PC, PlayStation 4 ter Xbox One.
Anthem je poskus priznanega razvijalca RPG iger, kateri sliši na ime Bioware, da se zopet pokaže na mapi spoštovanih proizvajalcev igričarskih izdelkov, a tokrat želijo zasloveti v večigralskem žanru.
Naslov, ki že od samega začetka spominja na Destiny, nas bo postavil v mehansko obleko, imenovano Javelin. Z njo bomo postali praktično superheroj, saj nas bo dvignila v višave, postali bomo odporni na poškodbe, zraven tega pa bomo lahko sprožili še kako posebno veščino.
V Anthemu naj bi bila prisotna močna štorija, ta pa nas bo vodila skozi naravnost čudovito okolico, kjer bo nevarnost na nas prežala na vsakem koraku. Špil bo moč preigravati samotarsko ali pa v povezavi s še tremi drugimi igralci, seveda se bo za odpravo najhujših beštij potrebno povezati v skupino.
25. januarja je prvim datum, kjer bo Anthem dejansko moč preizkusiti. VIP demo, kakor se zadeva imenuje, bo trajal dva dni, do njega pa bodo lahko dostopali samo tisti, ki so igro prednaročili ali pa tisti, ki so naročeni na EA-jev servis Origin Access.
Ista demo različica bo postala na voljo za vse 1. februarja, ta pa bo prav tako na voljo samo dva dni. Ves napredek, ki ga boste storili v demo verzijah se ne bo prenesel v polno inačico igre.
Anthem izide 22. februarja, spletna stran IGN pa si je pridobila čisto nov igralni posnetek, katerega si lahko ogledate spodaj.