🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 499

Vse, kar je znanega o Fortnite sezoni 4 (Season 4)

0

Konstanten neuspeh, ki gre z roko v roki med igranjem Fortnita, ne bi bil niti približno tako očarljiv brez njegove lahkotne atmosfere. Za to poskrbi koncept razvijalcev, ki igri redno dodajajo izzive s kozmetičnimi nagradami za različne stile igranja. Pričakujem, da bodo tudi v 4. sezoni sledili preverjenemu konceptu ter ga še dodatno nadgradili. Spremembe map, orožij in tem so na poti, njihov obseg pa zaenkrat ostaja zavit v tančico skrivnosti. A razvijalci že nekaj časa postopoma razkrivajo nekatere spremembe, ki si jih bomo tu ogledali.

Kdaj se 4. sezona prične?

Uraden datum še ni določen. Tretja sezona se zaključi 30. 4., informacije pa predvidevajo, da bi se znala četrta sezona začeti že 30. 4., torej danes. A veliko bolj verjeten datum je 1. 5., dan po zaključku 3. sezone.

Za koliko me bo olajšal Battle Pass?

Vsaka sezona s sabo prinese nov Battle Pass, plačljiv paket, ki igralcu omogoči dostop do tedenskih izzivov in kozmetičnih nagrad. Cena še ni znana, pričakujem ceno okoli 950 V-Bucks (prbl. 10 €), kolikor je stal tudi v trenutni izvedbi.

Tema 4. sezone bo?

Če nam je iztekajoča sezona ponudila vesoljsko tematiko in astronavtske inačice opreme in izgleda, vključujoč riboglavca (Leviathan), se tokrat špil seli nazaj na zemljo. Glede na vse razkrite umetniške kreacije bodo tokrat v ospredju superheroji in zlobneži. Tviti so poročali o razpadu kometa, ki bo vsak dan prinesel nov lik. Do sedaj sta se pojavila dva junačka s herojskim pokrivalom ter začinjenim tekstom, ki bi ga zlahka pripisali superherojem.

Kako bo posodobitev vplivala na mape?

Če je sezona 3 prinesla preobrazbo zahodnega dela mape, bi bil z nedotaknjenim vzhodnim delom izjemno razočaran. Nekatera področja, kot je Titled Tower, pritegnejo veliko igralcev vsako tekmo, kar preostanek mape naredi željan akcije. Morda bo komet treščil naravnost v najbolj zaželeno destinacijo in se bo mapa razvijala skozi celotno sezono ter zaključila z odstranitvijo Moisty Mire. Upam, da do tega res pride, saj bi bilo smiselno, ampak ponovno, informacije je treba vzeti z mero soli.

Ali lahko pričakujem nova – spremenjena orožja?

Težko vprašanje. Epic dodaja nova orožja ves čas in večanje arsenala je, kot kaže, bil eden izmed osrednjih ciljev znotraj 3. sezone. Ampak nova orožja niso nekaj, kar Fortnite trenutno najbolj potrebuje. Zemljevidi potrebujejo malce več navdiha in obstoječa orožja kanček pozornosti več. Definitivno se bo tekom prihajajoče sezone trend dodajanja novih orožij nadaljeval, predvsem takšnih, povezanih s tematiko. Nikakor pa ne pričakovati razsežnosti, ki smo je bili deležni v iztekajoči sezoni.

Kako dolgo bo trajala nova sezona?

Dolžina bo najbrž približno enaka trenutni, kar pomeni 10 tednov. Napovedi so izredno nehvaležne, saj Epic neprestano razvija svojo vizijo, kar pomeni, da ni nič izklesano v kamen. Lahko traja samo dva meseca ali celo desetletje, kmalu bomo izvedeli.

Nov Witcher 3 popravek na PS4 Pro degradira grafično podobo

0

CD Project Red so pred kratkim izdali nov popravek za njihovo najbolj znano igro – The Witcher 3: Wild Hunt. Popravek 1.61 na PS4 in PS4 Pro konzolah doda HDR podporo, a igralci so poročali o poslabšanju določenih grafičnih elementov.

Čeprav je HDR vsekakor več kot vredna adicija, ki PS4 verzijo popelje bližje Xbox One X konkurentu, bo očitno potreben še en popravek, saj ta trpi za nezaželenim stranskim učinkom.

Prav tako namreč drastično zmanjša daljavo izrisovanja tako za sence kot tudi za rastlinje, kar je še bolj očitno v 4K načinu. Tako se med potovanjem po bogatem svetu witcherja pogosto pojavi precej nezaželen “pop in”.

Na srečo je večina ostalih elementov ostala nedotaknjena in dolžina izrisovanja je edina prizadeta stvar. Xbox One verzija za tem problemom ne trpi in ni znano, kaj je točen razlog zanj.

Preostanek popravka je sicer dosti bolj pozitivno naravnan. Delovanje se je izboljšalo za nekje 2–3 FPS-je, čeprav se na 4K občasno še vedno pojavljajo padci. Lahko pa na vseh konzolah sedaj dostopamo do 1080P verzije preko glavnega menija.

Upajmo, da CD Project Red hitro odkrije težavo in da jo odpravi.

Dead Dozen – Predogled igre

Dobrodošli vsi skupaj, danes si bomo ogledali igro Dead Dozen. Kot je v knjigi bontona zapisano, je prvo na vrsti predgovor, kjer naj bi povzel celotni članek.

No, na kratko, igra je zanimiva na začetku, potem spoznaš, da dokaj hitro postane  dolgočasna in na koncu te razsvetli njena konkurenca, ki ti pokaže, da obstajajo tudi boljše alternative (te so bistveno cenejše).


Razvojna ekipa: Fntastic (Rusija)
Založnik: 
Fntastic
Platforme: 
PC
Operacijski sistemi: Windows 7+
Datum izida: 
7. 3. 2018
Cena: 
14.99 €

Zvrst: Srhljiva akcijska streljačina


Opis

Torej, celotno dogajanje je postavljeno v zimsko obdobje Sibirije leta 1993. Naša naloga je preživetje, kot nasprotniki pa nas s temnih kotičkov plašijo Ghoul ter njegovi podložniki. Z uporabo pokalic različnih kalibrov se jih otepamo, a žal so nadležni kot štalne muhe in se ves čas vračajo.

Igra je žal imela malce težaven začetek ob prehodu v rani dostop za publiko in zaradi tega je veliko igralcev omagalo že na samem štartu. Igra jih je odbila in sedaj se le stežka vračajo. Dobesedno, igralcev ni, in če imaš srečo, boš našel morda kak strežnik, kjer sta dva ali trije.

Osebno sem v enem tednu le stežkoma igral večigralski način, saj igralcev resnično preprosto ni. Obstaja uradni Discord kanal, kjer najdeš koga za igranje, a težava je v tem, da so le-ti navadno v različnih časovnih pasih (Amerika + Evropa + Avstralija … zdaj se pa zmeni, kdaj se gre igrat).

Večino časa sem preigraval novo dodani kooperativni način, kjer sem se sicer čez horde nasprotnikov prebijal sam, a sem vsaj lahko igral, kadar koli se mi je zahotelo, brez predhodnega dogovarjanja s preostalimi igralci.

A še vedno je glavni problem igre Dead Dozen, da postane hitro enoličen. Na voljo imamo nekaj različnih map ter skromni nabor orožja. Igra deluje zelo arkadno, kar je verjetno posledica mojega preigravanja Escape from Tarkov, saj, odkar sem igral to igro, vse druge nekako zbledijo v primerjavi. Da se vrnemo nazaj k Dead Dozen, praktično povedano: če igraš sam (kooperativni način), je zelo težko, veliko lažje je, če imaš še koga zraven, da ti vsaj malce pomaga – a je v slednjem primeru treba biti previdnejši s strelivom, saj zadeva izginja hitreje kot bombončki iz sklede, postavljene pred 5-letnega otroka.

Grafično in zvočno je igra na nivoju. Za tako majhen studio je zadeva celo pohvalna, saj se zavedam, koliko truda je potrebnega za dosego končnega izdelka. Seveda ni nič v primerjavi z modernimi AAA naslovi, a tisto je že razred zase.

Omenjal sem tudi konkurenco. Deceit je dosti podoben princip igre; ljudje, ujeti v nekem prostoru, iz katerega je treba pobegniti, obenem pa so na lovu za tabo pošasti, pred katerimi se braniš s pokalicami. Razlika med Dead Dozen in Deceit je ta, da si pri zadnji, če si pošast, zamaskiran kot človek in se zbudiš skupaj s skupino ter se pretvarjaš, da si eden izmed njih. Ko pa zmanjka elektrike in se spusti tema, se preleviš v lovca, saj je sezona lova na človečke v belem uradno odprta.

Sem omenil, da je Deceit zastonjska zadevščina?

Več o sami igri pa boste izvedeli, če si ogledate video.

Sedaj pa pojdimo na lov … Posodobitev je že prišla. Cyuka!


Zaključek

Igra Dead Dozen je hitra in dinamična, žal pa zelo kmalu postane enolična ter dolgočasna. Zaradi pomanjkanja aktivnih igralcev pa se čas užitka še toliko bolj oklesti.

Pozitivno:
+ Odnos razvijalcev do kupcev
+ Redne posodobitve in nadgradnje

Negativno:
– Sušno obdobje glede števila igralcev
– Cena igre se spreminja iz tedna v teden
– Majhen nabor map in pokalic

Origin Access dodal v svojo zbirko igre, kot sta Pillars of Eternity in Torment: Tides of Numenera

0

Če še ne veste, ima založnik EA eno posebno naročnino, imenovano Origin Access. Ta služi kot nekakšen Netflix, vendar s to razliko, da gre tu za igre.

Sprva skromna ponudba se je čez čas razširila in dandanes lahko izbiramo med skoraj 100 naslovi, poln seznam teh pa si lahko ogledate na sledeči povezavi.

Sedaj je založnik dodal še 8 novih naslovov v svojo zbirko, med katerimi lahko odkrijemo kar nekaj odličnic:

  • Prison Architect
  • Brothers: A Tale of Two Sons
  • Virginia
  • Ember
  • Spore
  • Mad Max
  • Pillars of Eternity: Hero Edition
  • Torment: Tides of Numenera

Na tem seznamu še posebej navdušujeta RPG-ja Torment: Tides of Numenera ter Pillars of Eternity, čeprav tudi ostale igre niso ravno za odmet.

In koliko zadeva stane? Presenetljivo malo. Origin Access za en mesec zahteva samo 3.99 €, medtem ko za eno leto odštejete 24.99 €, kar je super zadeva, če ste z igrami malce v zaostanku in bi radi preigrali nekoliko starejše naslove.

Origin Access prijavo lahko izpolnite tukaj, postopek pa je povsem preprost in neboleč.

 

 

Shadow of the Tomb Raider nov napovednik; predelava za PC v dobrih rokah

Naslednji del Larine pustolovščine je končno bil tudi uradno najavljen in sedaj vemo, da bo Shadow of the Tomb Raider precej bolj mračna odprava kot njene prejšnje pustolovščine. Čakajo nas Maji ter njihove apokaliptične napovedi, našo Laro pa bomo lahko videli v njeni najbolj temačni obliki. Seveda ne bo zmanjkalo akcije, a zdi se, da se bo Shadow of the Tomb Raider še bolj kot do zdaj zanašal na skrivanje in napadanje iz zasede.

Kakorkoli že, dobili smo tudi informacije, kdo bo vodil predelavo za PC in veselo lahko objavimo, da je to prav Nixxes Software. Fantje svoj posel obvladajo, saj so v preteklosti spočeli predelavi Rise of the Tomb Raider ter Deus Ex: Mankind Divided, obe pa sta na PC-jih delovali brez večjih problemov in ponujali bogato paleto nastavitev. Nixxes pravi, da bo, tako kot v prejšnjem delu serije, še naprej tesno sodeloval z Nvidio, kar naj bi pomagalo izboljšati optimiziranost za uporabnike serije GeForce 10. Upamo, da zaradi tega ne nastradajo uporabniki AMD-ja

Nov napovednik si lahko ogledate spodaj, na koledarju pa obkrožite 14. september, saj bomo prav takrat doživeli izid igre.

Pro Evolution Soccer 2019 dobil prve slike

Čeprav je FIFA 18 v Sloveniji in po svetu bolj priljubljena simulacija nogometa, nekateri vseeno ostajajo zvesti dobremu, staremu Pro Evolution Soccerju. Zato se ti toliko bolj veselijo kakršne koli nove novice glede naslednjega dela in veseli smo, da si jih lahko preberete ravno pri nas.

PlayStation Hong Kong trgovina je po nesreči spustila na plano prve slike in informacijem, in čeprav so bile te zadeve umaknjene iz strani, vsi poznamo rek: “Ko je enkrat na internetu, tega ne moreš več izbrisati.”

Tako je tudi pri tej novici, saj je vesten uporabnik spletnih forumov pred izbrisom zadeve shranil na svoj PC.

Pro Evolution Soccer 2019 naj bi nudil ogromno novih, dodatnih uradnih lig (kar je malce čudno, glede na Konamijevo izgubo licence za UEFO), tu pa bo tudi povsem prenovljen MyClub. Hvaljenja se tukaj ne končajo, saj naj bi igralci lahko izbirali med 11 novimi veščinami za svoje nogometaše, izboljšana pa bo tudi animacija ter seveda grafika, ki bo omogočala poganjanje v 4K resoluciji, prisotna pa bo podpora tudi za HDR.

Kdaj naj bi igra izšla? Poleti, in sicer 30. avgusta. Do takrat pa uživajte v spodnjih treh slikah.

15 ljudi, povezanih s PUBG goljufijami, aretiranih

0

Razvijalec Bluehole se že od samega začetka bori proti umazanim goljufivcem, ki so za svojo priljubljeno tarčo izbrali prav njihovo popularno “battle royal” igro Player Uknknown’s Battlegrounds.

Poleg vse svojih ukrepov, ki so jih storili na medmrežju, so se spravili na goljufivce tudi v povsem resničnem svetu. Tako se je na Kitajskem zvrstil niz 15 aretacij, razlog pa so bile prav PUBG goljufije. Namreč, aretirani so razvili hekerske programe in te celo prodajali, med njimi pa najdemo celo trojanca, imenovanega Huigezi Trojan, ki lahko prevzame nadzor nad uporabniškim računom in pridobi vse podatke neslutečega uporabnika.

Osumljenci, med katerimi najdemo čudna imena, kot so ‘OMG’, ‘FL’, ‘火狐’, ‘须弥’ in ‘炎黄’, so prejeli skupno 5.1 milijona dolarjev globe, medtem ko o zaporni kazni še ni podatkov.

Sea of Thieves z novo posodobitvijo in napovednikom

Razvijalec Rare je izdal nov napovednik za piratsko igro Sea of Thieves, ki je izšla pred kratkim. Nova posodobitev bo poskrbela za skupnost in se trudila združevati igralce. Ti bodo končno lahko poiskali druge nove igralce na nove načine in se jim pridružili v neskončnem raziskovanju piratskega sveta.

Sea of Thieves je trenutno na voljo na konzoli Xbox One in osebnih računalnikih. Igra je izšla dober mesec nazaj, zato še vedno nosi polno ceno, kar znaša 59,99 €, ampak če imate radi druženje s prijatelji, raziskovanje sveta, piratsko tematiko, rum in popivanje, potem je to prava izbira za vas.

Microsoft oznanil točen datum Windows 10 April 2018 posodobitve

Po več prestavitvah in kontradiktornih informacijah, je Microsoft uradno potrdil prihod pričakovane Windows 10 posodobitve. V bistvu gre za Windows 10 Redstone 4, ki so jo zgolj preimenovali, prinaša pa le manjše novosti. Na voljo bo od 30. 4.

“Z Windows 10 smo osredotočeni na moderen in varen ekosistem. Od njegovega prihoda na trg smo zanj izdali že dve večji posodobitvi, ki sta omogočili ustvarjalno žilico. Prihajajoča prinaša nadgradnjo na najpomembnejšem področju, vašem času. Želimo, da vam naš sistem omogoči početi to, kar si najbolj želite, najsibodi igranje iger, ustvarjanje, delo, skratka karkoli.”

Največ pozornosti so tokrat namenili časovnici (timeline) in izklopu motenj (focus assist), ob tem je dodanih še nekaj manjših popravkov in izboljšav.

Iziti bi morala že 10. 4., kot je razvidno iz imena :), vendar so med preizkušanjem naleteli na hrošča (blocking bug), kar je vse skupaj zamaknilo za 20 dni. Vendar posodobitev na datum izida ne bomo prejeli vsi, podobno kot je bilo že videno ob zadnji večji nadgradnji. Zadnjim v vrsti bo na voljo 8. 5.


Mojih 5 problemov z Assassin’s Creed igrami

Še se spomnim napovedi prve Assassin’s Creed igre. V bistvu se spomnim tudi prvih napovednikov ter ogromnih obetov, ki jih je njega dni Ubisoft obljubljal za svojo novo franšizo. Rad imam zgodovino in obdobje križarskih vojn mi je bilo vedno zanimivo, zato je bila napoved igre, ki se dogaja med ravno tem obdobjem, prava mana iz neba. Poleg tega naj bil igrali skrivnega morilca, kjer bo velik poudarek na skrivanju in ker sem oboževalec knjige Alamut ter ker imam rad skrivalniške igre, sem se naslova seveda veselil. Nato je prišla trilogija drugega dela z všečnim likom Ezia ter nato še vsa nadaljevanja – in kar se je začelo z veliko ljubeznijo, je postala frustracija in kriki obupov. Ampak zakaj? Kje ga je Ubisoft zamočil in zakaj je serija, ki mi je na začetku močno dogajala, spolzela v večje brezno, iz katerega ni povratka? Pozoren bodi, dragi bralec, saj ti bom vse razodel v naslednjih točkah.

RAJE GLEDAŠ VIDEO? KLIKNI SPODAJ!

Preveliki svetovi

Assassin’s Creed je že v prvem delu posedoval ogromen svet in z vsakim delom so se meje našega igralnega prostora samo še večale. Nikoli mi ni bila jasna ta obsedenost založnikov s hvaljenjem kilometrov in kilometrov virtualnih svetov, saj vedno za to širno žrtvujemo globino. Ogromne svetove sem preprosto zasovražil, ker venomer vsebujejo en in isti problem – meni ne pomaga nič, če imam pred sabo neskončno obzorje, ki je nezapomljivo ter mrtvo. Poleg tega so ponavadi naloge posejane na različnih mestih, ki jih moramo prečkati peš ali s konjem, in če je moja igralna izkušnja večinoma sestavljena iz trapastega tekanja levo in desno, je rešitev samo ena: “quick travel” oz. instantno teleportiranje na lokacijo naloge. Samo, kaj je potem bistvo teh velikih svetov? Na tako velikih peskovnikih postane problem tudi tempiranje same igralnosti in ko sem “odzoomal” mapo v Assassin’s Creed Origins, sem skoraj doživel manjši napad panike.

Ogromne mape so prepoznavni znak Assassin’s Creed iger.

Ponavljajoče … vse

Ubisoft je poleg velikih svetov v svoje naslove vedno vključeval tudi hvaljenja o nešteto načinih udejstvovanja. Tega je res veliko, vendar samo na papirju. Ko se enkrat poglobimo v obstranske dejavnosti, vidimo, da je teh samo peščica, a eno in isto nalogo so posejali po celotnem igrinem svetu. Ko bi vsaj te bile zanimive, žal pa gre v večini samo za nabiranje peres, simbolov, lovljenje tatov, plezanje stolpov ali pa trapasto nabiranje surovin. To zame osebno ni zanimiva igralnost, ampak bolj spisek opravil, ki jih kljukamo kot neko Excel tabelo. Poleg tega vse te traparije smetijo mapo; ekstrem je bil v Assassin’s Creed Unity, kjer je bila mapa tako posejana z ikonami, da človek sploh ni več vedel, kje se nahaja. Me prav zanima, koliko igralcev je dejansko 100 % opravilo vse naloge ali še bolje, kdo je dejansko igro sploh dokončal, preden ga je vse minilo in se je odpravil na klikanje novega naslova.

Mešanje sodobnega časa z zgodovino

Ko sem med preigravanjem prvega dela ugotovil, da v bistvu preigravam samo spomine nekega tipa, se mi je nad glavo izrisal samo en velik “WTF”. Dobro, sem si rekel, da vidimo, kam to pelje. In peljalo ni nikamor, ko so vpeljali vesoljce in je dobesedno celotna štorija postala »kr neki«. Prav tako je nastala težava, ko se s svojim karakterjem nikoli nisem mogel poistovetiti, saj je konstanto prisoten občutek, da moje odločitvi v igri ne pomenijo nič in da igram samo neko virtualno osebo, spomin, ki je že zdavnaj bil pozabljen. Ta štorijalni lok bi se po mojem mnenju moral zaključiti že v originalni trilogiji, a Ubisofta to ne zanima in še kar vleče zadevo naprej v nedogled.

Sodobni čas mi je bil še najmanj zabaven v teh igrah. Čeprav je Desmond car.

Zakaj se zadeva imenuje Assassin’s Creed?

Poanta Assassinov naj bi bila njihova nevidnost ter smrtonosnost: prideš do tarče, se je tiho odkrižaš in zbežiš. No, čeprav ta možnost v Assassin’s Creed obstaja, se boste največkrat zalotili, kako delate pravi pokol in pobijete poleg svoje tarče še celo krdelo vojščakov. Tu ni niti hitrega shranjevanja in ob zamočitvi lahko samo ponoviš celotno misijo ali pa postaneš sejalo smrti. Enkar lahko ugibate, kaj izbere večina igralcev. Poleg tega so nekatere misije zasnovane tako, da skrivnega pristopa preprosto ni mogoče učinkovito izvesti. Dovolj je, da vas opazi samo en in kmalu imate na grbi celotno populacijo mesta, ker kar naenkrat vsi točno vedo, kje se nahajate. In med impresivnimi akrobacijami ter skakanjem iz strehe na streho naše navdušenje hitro splahni, ko ugotovimo, da lahko model v težkem oklepu za vami skaklja kot Legolas, brez da bi se kaj preveč zadihal.

In ko smo že pri tem, popravite že enkrat samo bojevanje. Vsi Assassin’s Creed bojni sistemi so omejeni na hitrostno klikanje miškine tipke, šele Origins je zadevo malce popravil, a ne pričakujte globine Dark Soulsa. Po vseh teh delih bi človek pričakoval, da jim končno enkrat uspe predstaviti nek všečen bojni sistem in igra, ki se toliko zanaša na bojevanje, bi to morala imeti višje na prioriteti igralnih mehanizmov.

Dolgočasne misije

Če so stranske misije precej ponavljajoče in katastrofalne, ni velike razlike tudi pri glavnih, ki naj bi vodile glavno nit. Vanje je bilo seveda vloženega več truda, a ko naletite na oddelek, kjer morate nekoga zasledovati, se pripravite na živčni zlom. Karakterji se premikajo kot želve na ponedeljkovo jutro, medtem ko je vaša igralna izkušnja dolge minute sestavljena iz tiščanje tipke »W«. A pozor, ko zaključite sprehod, vas čaka razburljiva vmesna sekvenca, ki je seveda ni mogoče preskočiti. Ali pa jo preskočite in nimate pojma, kaj se dogaja, saj Ubisoft očitno ni slišal za preskakovanje vmesnih dialogov. To so dejansko popravili pri zadnjem delu Origins, a ne povsem, ker je posamezne dialoge moč preskočiti samo pri stranskih nalogah. Bi lahko tudi končno presedlali iz enih in istih glavnih zapletov, ki se vrtijo glede maščevanja? To je postal že pravi Ubisoftov pečat, saj našemu protagonistu vedno umorijo nekoga bližnjega in nato se on odpravi na klavski pohod do glavnega krivca.

Origins popravi kar nekaj napak, prostor za izboljšave pa še obstaja!

Na koncu bi rad izpostavil, da osebno nisem proti Assassin’s Creed igram, saj niso slabe, ampak vedno kažejo prebliske odličnosti, ki jih Ubisoft zamori z nekimi trapastami igralnimi prijemi. Svetovi so res ogromni in včasih se je čez njih sprehajati pravi užitek. Tu so tudi zanimiv karakterji in okolica ter artistični vidik iger me vedno znova navduši. Pohvalno je, da zadnji naslov Origins nekaj teh napak odpravi in videti je, da se Ubisoft uči. A ravno zato sem nad to franšizo razočaran, v ekipi imajo namreč res močne talente, a vedno gre nekaj narobe, da se jim naslov ne zapiše v zgodovino.

Dovolj popravnih izpitov, Ubisoft, gre vam na boljše in verjamem, da zmorete še več!

AMD Nvidii vrača udarec za kontroverzni GeForce partnerski program (GPP)

0

Komaj mesec dni je minilo od prispevka Kylea Bennetta iz vrst HardOCP, ki je razkril elemente spornega partnerskega sodelovanja v obliki GeForce Partner Program. Slednji naj bi nastal kot oblika bližjega sodelovanja Nvidie z OEM-ji in preostalimi partnerji pri novih produktih, njihovem marketingu in drugih privilegijih. Vendar papir prenese vse, vseeno pa so bili razkriti nekateri zaskrbljujoči elementi, ki mejijo na protikorporativne in so za uporabnike škodljivi.

Nvidia je v svojem odzivu večkrat uporabila besedo transparentni, ampak nikoli ni bila popolnoma jasna, na kaj se sklicuje. Pri HardOCP so izpostavili, da ni niti jasno, katera podjetja so trenutno udeležena v sodelovanju (ob MSI, Gigabyte, Asus). Zanimiva je še izjava, da GPP ni ekskluziven. To pomeni, da lahko partnerji še naprej prodajajo tudi druge izdelke od kogar koli, vendar ob določenih pogojih, ki jih bom predstavil nižje.

Površinsko zaenkrat ne izgleda, da bi bilo z GPP kaj narobe. Deluje kot običajno partnerstvo med Nvidio in partnerji, ki obema prinaša prednosti, ampak tukaj se stvari zapletejo. Kyele Bennett (OCP) je stopil v stik s kar nekaj udeleženimi podjetji, ki niso želela podati uradne izjave, so pa z njim vseeno neuradno delila njihova stališča in zaskrbljenost.

V glavnem so vsa razkrila 3. bistvene elemente:

  • Pogoji v GPP so potencialno nezakoniti.
  • GPP je za končne uporabnike škodljiv.
  • GPP bo škodljivo vplival na partnerjeve odnose s preostalimi podjetji, predvsem Intelom in AMD-jem.

Žal celoten GPP dokument ni bil javno objavljen in o vseh podrobnostih nismo obveščeni, vendar naj bi v praksi izgledal takole. Če se bo ASUS želel pridružiti GPP programu, več ne bo smel tržiti, v tem primeru, AMD-jevih grafičnih kartic pod znamko Republic of Gamers, ampak bo za slednje moral ustvariti novo znamko, kar je precejšen minus že iz vidika prepoznavnosti. To pomeni, da ROG in gaming znamka postane ekskluzivna za Nvidiine produkte.

Seveda ima vsako podjetje možnost izbire, torej, če se s pogoji strinja. Nvidia eksplicitno v podpis ne sili nikogar, ampak v tem primeru bodo podjetja, ki ne bodo podpisala, postavljena v slabši položaj. Vsi podpisniki bodo deležni več ugodnosti, kot so hitrejša dobava, pomoč pri razvoju in marketiška podpora, v navezi s podporo na družabnih omrežjih, zraven pa bodo dobili tudi promocijske kopije iger.

GPP od partnerjev zahteva, da svojo gaming znamko v celoti namenijo GeForce produktom, lahko gremo celo tako daleč in govorimo o posredni prisili v podpis, sploh če gre za majhnega igralca z odmerjenim proračunom za marketing, saj bi v nasprotnem področju ostali brez podpore osrednjega akterja na trgu grafičnih rešitev. Kot sem že navedel, Nvidia zahteva, da se pod elitnimi gaming znamkami tržijo le njihovi produkti. Slednje predstavlja veliko težavo za vse, ki so do sedaj pod istim imenom tržili tako GeForce kot Radeon (tudi Intel), saj bodo ob podpisu morali AMD-jev produkt prodajati pod drugim nazivom ali ustvariti novo ime in sočasno promovirati obe znamki. Tako se je v veliki zagati znašel tudi Intel, ker na trg le stežka spravlja prenosnike z Intel Kaby Lake G procesorjem, zraven katerega se nahaja tudi AMD Vega-GL in GH (želijo ga tržiti kot gamerski produkt), saj sta trenutno potrjeni zgolj v dveh enačicah (prenosniki), in sicer Dell XPS 15 9575 in HP Spectre x360 15, izpod rok podjetij, ki zaenkrat naj ne bi bila podpisnika GPP.

Posledično to vodi v manj konkurenčen trg, na katerem ima Nvidia že trenutno večinski primat in manjšo možnost izbire za običajne potrošnike, kar je tudi osrednja spotika.

GPP je vsekakor zrel za preiskavo tako v ZDA (FTC) kot tudi Evropi (Evropska komisija). V zelenem taboru sicer trdijo nekaj, nepripravljenost do pojasnil pa vseeno “… smrdi po mesu in smrdi po ribah…” (Zahovič, 2015).

Zaskrbljujoče je, da za Nvidio podobni škandali postajajo stalnica. Mnogi najbrž še pomnite kontraverzo okoli GTX 970 “4”GB in GameWorks, kjer so razvijalci v “sponzorirane” igre integrirali efekte, ki so nekoliko ohromili AMD-jeve grafične kartice, občasno pa tudi samcato GTX serijo. Dober primer je HairWorks (Witcher 3), ki je izrazito znižal FPS, tako v rdečem kot tudi zelenem taboru. Izdan je bil kot odgovor na AMD-jev TressFX, ki sicer deluje bolje na opremi obeh velikanov. Razlika je v tem, da je GameWorks zaprta tehnologija, TressFX pa odprta, kar v prvi vrsti omogoča boljšo optimizacijo in na koncu tudi samo gamersko izkušnjo.

Vredno je omeniti še, da je Nvidia HardOCP obtožila zavajanja in dejala, da je njihovo nadaljnje sodelovanje postavljeno pod velik vprašaj. Gre za javno grožnjo enemu izmed priznanih medijev, s čimer se na koncu znajo opeči sami. Osebno smo mnenja, da kjer je dim, je tudi ogenj. Torej, v kolikor je GPP tako dober za uporabnike, kot trdijo pri Nvidii, zakaj o tem javno ne govorijo in ga kot takšnega oglašujejo?

Zdrava konkurenca je gonilo razvoja in inovacij, zato je še toliko bolj podlo, ko podjetja dominanten položaj na trgu izkoriščajo za zatiranje konkurence, namesto ukvarjanja s pridobitno dejavnostjo in poizkusom dostave kar najboljšega produkta potrošniku. Vsekakor bomo na koncu najkrajšo potegnili kupci.

10 prihajajočih Battle Royale iger v 2018

0

Sanje vsakega razvijalca so, da “izumi” lasten žanr, saj se bo tako njegov projekt zagotovo zapisal v anale igričarske zgodovine. Z lanskim uspehom PUBG in Fortnite je bilo le vprašanje časa, preden pride do nasičenja s takšnimi ali drugačnimi kopijami, in čeprav so večina enostavni poizkusi jahanja na uspehu drugih, so druge dejansko dobro izdelane. Za vas smo sestavili listo prihajajočih naslovov v “battle royale” žanru, ki jih pričakujemo v letošnjem letu. Nekateri izmed njih so že na voljo v zgodnjem dostopu in jih lahko preizkusite takoj po koncu branja tega članka, a na druge bo treba še malo počakati. Seveda lestvica ne pokriva vseh takšnih iger, saj nekatere niso še niti oznanjene. Med drugim so se po tem igralnem načinu začeli ozirati tudi v Call of Duty in Battlefield franšizah in le čas bo pokazal, če bo iz te moke kaj kruha.

Ali ste oboževalec tega žanra ali pa zanj ne morete niti slišati brez glasnega javkanja, tukaj je 10 naslovov v razvoju, ki vas bodo v tem letu zaposlili.


Europa (PC)

  • Razvojni studio: TENCENT
  • Datum izida: Neznan
  • Povezave: Steam

Tencent, internetni gigant z eno največjih igričarskih divizij vzhodnega sveta, je pred kratkim pridobil na prepoznavnosti tudi na zahodnem trgu z mobilno verzijo igre PUBG. A očitno to ni zadnje, kar smo o njih slišali, saj izdelujejo tudi tretjeosebno streljačino, ki sliši na ime Europa.

Glede na napovednik in videne izjave razvijalcev je ena izmed njenih najbolj očitnih funkcij možnost uničenja vsega okoli sebe. Igralci bodo lahko s puško v roki razstrelili vse od barikad do steklenih zidov, z džipi rušili stavbe in celo pretrgali vrv, ki na mestu drži kup cevi, da le-te padejo na nesrečneža pod njimi. Iz napovednika lahko vidimo tudi precej solidno grafično plat ter bojevanje tako v zraku kot v vodi in seveda pretežno na tleh. Čeprav zaradi pretežno kitajskega promocijskega materiala še ni povsem jasno, ali bo šlo za “battle royale” in na to namigujejo bolj kot ne le prejšnje izkušnje tega založnika in videna igranost, bi igra znala pritegniti precejšno publiko, če seveda sploh izide drugje kot na Kitajskem.


Darwin Project (PC, Xbox One)

  • Razvojni studio: Scavengers Studio
  • Datum izida: Neznan (Trenutno v zgodnjem dostopu)
  • Povezave: SteamXbox Store

Namesto zelenih planjav in rumenih puščav se raje odpravimo na avanturo v zasneženo in mrzlo Kanado, v kateri je Darwin Project začela svojo pot. Igro razvija majhno neodvisno podjetje Scavengers Studios in ravno ta mesec je doživela zastonjski izid na Steam platformi, je pa zadeva šele v beta fazi.

Vseeno je že sedaj odlično optimizirana, seveda pa ji manjka še vsebine, a moramo vedeti, da je še v zgodnjem dostopu in tudi razvijalci nimajo na razpolago toliko denarja kot konkurenca. Lepo je videti, da imajo svojo vizijo, kako narediti zadevo bolj privlačno, sploh za oboževalce filmov in knjig Igre Lakote. Prvič, ko sem odigral partijo, sem takoj dobil povezavo na ta film, mogoče nisem edini, kaj pa vem. Vsekakor Darwin Project izstopa od vseh iger iz tega žanra, kar sem jih preigral, in že se veselim novih posodobitev, ki nas čakajo v prihodnosti.


Islands of Nyne (PC, morda konzole)

  • Razvojni studio: Define Human Studios
  • Datum izida: Neznan (28. aprila se začne zaprta alfa)
  • Povezave:Uradna stran

Island of Nyne je prihajajoča (le) prvoosebna “battle royale” streljačina s hitro približujočo se alfo in fokusom na hiter tempo v znanstveno fantastični univerzi, kjer je možno vse. V razvoju je že od leta 2015 in z letošnjim letom bo končno na voljo tudi za širše množice.

Na prvi pogled izgleda podobno kot Crysis, saj lahko v napovedniku vidimo značilen oklep z izraziti mišicami in bogato džungelsko mapo. A igranost je precej drugačna kot v prej omenjeni streljačini, saj gre po besedah razvijalcev za hitrejšo in bolj polirano verzijo standardnega “battle royale” osnutka, z balističnim modelom in občutkom orožij, ki ga lahko zasledimo v CS: GO. V opisu je možno videti tudi pripravljenost razvijalcev za vključitev med ešport naslove, a le čas bo pokazal, ali se bo ta optimistična želja uresničila.


Dying Light: Bad Blood (PC)

  • Razvojni studio: Techland
  • Datum izida: Enkrat v 2018
  • Povezave: Uradna stran

Seveda je bilo pričakovano, da se bodo nekatere obstoječe igre poskusile pridružiti popularnost in vključiti nov igralni način, ki spominja na “battle royale”. Zraven prej omenjenih Call of Duty in Battlefield franšiz je tudi Dying Light zavohala uspeh in kot ena izmed prvih dejansko imela nekaj za pokazati.

Dying Light: Bad Blood sicer ni povsem 100 % igra v stilu “battle royale”, a vsebuje par podobnosti, zaradi katerih se je znašla na tem seznamu. Naenkrat igra po šest igralcev, cilj pa je zbrati dovolj zombi-izločkov, da ti šefe dovoli priti nazaj na helikopter. A kot v standardnem Dying Light je potrebno paziti še na standardne in posebne zombake (ki jih je v videnih igralnih posnetkih sicer dosti manj kot v klasični igri) in ostale PvE nevarnosti, zaradi katerih Bad Blood definitivno zna osvežiti celoten koncept. Bojevanje je prav tako popestreno z raznimi akrobacijami in pretežno bližnjim spopadom, ampak ali takšen način sploh sodi v Dying Light? To bomo pa ugotovili ob izidu.


Paladins: Realm Royale (PC, morda konzole)

  • Razvojni studio: Hi-Rez Studios
  • Datum izida: Neznan
  • Povezave: Uradna stran

Paladins: Realm Royale sicer ni ravno prihajajoč naslov, saj je dejansko že bil povsem igralen v osnovni igri Paladins, a so ga razvijalci Hi-Rez po par dneh preizkušanja iztrgali ven in oznanili, da ga bodo namesto tega razvijali kot ločeno igro zaradi težjega uravnoteževanja herojev skozi obe igri. Realm Royale je trenutno v zaprti alfa fazi brez znanega datuma izida.

Kaj ga naredi še posebej zanimivega, je, da gre za prvi Battle Royale s sistemoma klas in herojev, prav tako pa vsebuje unikaten in še posebno izstopajoč sistem plenjenja, ki bi vključeval predvsem pasivne bonuse. Potrjena so tudi razna legendarna orožja in sposobnosti, ki jih je treba ustvariti preko vnaprej določenih kovačij in zaradi zanimivosti bodo te seveda predstavljale ena najbolj nevarnih mest v igri. Glede na dosedanje izkušnje igralcev gre za zelo zabavno stran, ki bi se po zaslugi zastonjskosti (ta sicer še ni potrjena) znala postaviti ob bok trenutno najbolj popularnih predstavnic PUBG in Fortnite.


Stand Out: VR Battle Royale (PC)

  • Razvojni studio: Raptor Lab
  • Datum izida: Neznano (Trenutno v zgodnjem dostopu)
  • Povezave: Steam

Stand Out: VR Battle Royale zase trdi, da je najbolj pristna virtualna “battle royale” izkušnja, kar ni težko verjeti. Kot je vidno že v imenu, je največja razlika med njo in med ostalimi “battle royale” streljačinami ravno to, da virtualna resničnost preko uporabe lastnega nadzora nad orožji omogoča bolj natančen nadzor.

Kljub precej enostavni grafični podobi gre za zelo zanimivo in drugačno “battle royale” izkušnjo, ki žanr ponese stran od tipkovnice in miške. Ne vem za vas, a osebno se mi zdi dosti bolj zabavno igralce premagati z uporabo celotnega telesa, namesto le rok, skrbi me le za razne buške in modrice zaradi metanja po tleh. Večina ljudi se očitno strinja s tem, saj je Stand Out v zgodnjem dostopu kljub precej visoki ceni nabrala precejšno količino pretežno pozitivnih ocen in tako jo lahko za 23 € preizkusite tudi sami, v kolikor si lastite kateri koli komplet za obisk virtualne resničnosti.


Maelstrom (PC)

  • Razvojni studio: Gunpowder Games, LLC
  • Datum izida: Neznano (Trenutno v zgodnjem dostopu)
  • Povezave: Steam

Maelstrom si je ob izidu v zgodnji dostop hitro nabrala slovo kot ena najbolj čudnih “battle royale” izkušenj, kar jih je svet kadar koli videl. Gre namreč za fantazijsko pomorsko bojevanje, postavljeno na odprto morje.

Podobnosti z “battle royale” žanrom se končajo že pri osnovah, saj se z več igralci borite za čast zadnje plujoče ladje. Vsebuje napredovanje izven posameznih iger in precej zanimiv sistem plenjenja, prav tako pa tudi PvE mehanike. Med igranjem ne rabite skrbeti le za druge igralce, temveč tudi za računalniško vodene ladje in razne pošasti. Nasploh gre za dobrodošel predah od modernega realizma, h kateremu navadno stremi ta žanr. Tudi grafična podlaga je več kot dobra in tako si Malestrom vsekakor zasluži mesto na seznamu “battle royale” iger, ki jih je vredno spremljati oziroma igrati.


SOS (PC)

  • Razvojni studio: Outpost Games, Inc.
  • Datum izida: Neznano (Trenutno v zgodnjem dostopu)
  • Povezave: Steam

SOS je še ena zanimiva igra, a za razliko od preostalih tu so izkušnje kupcev bolj mešane kot pozitivne. V neke vrste realistični TV oddaji se znajde 16 igralcev in za razliko od ostalih takšnih iger veliko vlogo igra socialna stran oziroma gledalci.

Na začetku vsak igralec začne zase, cilj vsakega je najti enega izmed artefaktov in nato pobegniti z otoka. Med tem lahko sodelujete z drugimi igralci in se skupaj soočate z različnimi pošastmi otoka, gledalci pa lahko glasujejo na različnih možnostih, ki tako ali drugače vplivajo na igro. SOS je že na voljo, a s pretežno mešanimi ocenami, katerih večina kritizira toksično skupnost in slabe odločitve razvijalcev. Če lahko preživite skozi to dvoje, je morda to prava igra za vas.  


Egress (PC, PS4, Xbox One)

  • Razvojni studio: Fazan
  • Datum izida: Enkrat v 2018
  • Povezave: Steam

Da pa ne bo govora le o streljačinah, smo sem uvrstili tudi kombinacijo dveh zelo popularnih stilov. Predstavljajte si tretjeoseben PUBG, postavljen v znanstvenofantastičen viktorijanski svet z bojnim sistemom in nadzorom iz Dark Souls.

Trenutno so o igri znane le osnovne informacije. Unikatne sposobnosti in različne prednosti in slabosti karakterjev bi se lahko izkazale za uspešno odtujitev od RPG žanra in glede na to, da gre za precej unikaten princip, se Egress vsekakor splača postaviti na radar. Sicer sam originalni napovednik ni bil ravno dobro sprejet, saj ni prikazal skoraj nič in prav tako ni bil najbolje sestavljen. A upajmo, da je večina financ namesto tega šla v samo igralnost, saj bi tu lahko vsekakor našli zanimivo “battle royale” izkušnjo, mešano s težavnostjo in atmosfero Dark Souls naslovov.


Mavericks: Proving Ground (PC)

  • Razvojni studio: Automaton
  • Datum izida: Neznan
  • Povezave: Uradna stran

Za konec smo prihranili najbolj ambiciozen projekt, ki je prej slišal na ime Project X. Mavericks obljublja “battle royale” izkušnjo s preko 400 igralci, vrženimi na dosti večji svet kot kjerkoli drugje, saj bo meril kar 12 km x 12 km.

Battle royale način, imenovan Proving Grounds, bo sredi 2018 prišel v zaprto beto, a predstavlja le majhen del vsega, kar si razvijalci skušajo izdelati. Primarno bo šlo za peskovniško spletno streljačino s prelepim vizualnim stilom in raznolikim svetom, poseljen z živalmi in dinamičnimi elementi. Vse bo gnala SpartialOS tehnologija in vsekakor vsi nestrpno čakamo, ali bo ambicioznim razvijalcem uspelo vse privesti do konca ali se bo izkazalo, da so si zadali preveč. Zaenkrat kaj več kot to še ni znano in na voljo ni niti enega igralnega posnetka, zato zna do polnega izida miniti še precej časa.

 

ARMA 3 ta vikend brezplačno

0

Oboževalci realističnih vojaških simulacij boste imeli pred sabo pester vikend. Založnik Bohemia je namreč najavil brezplačen vikend za njihovo vojaško simulacijo, ARMA 3.

Kaj točno bo vključeno v brezplačno različico? Preizkusiti bo moč polno igro, z vsemi orožji ter vozili, ki so priključeni v navadni verziji igre brez DLC-jev. Prav tako boste lahko preizkusilo “Scenario Editor”, vse večigralske načine, uvajalni “Bootcamp Prologue” ter “The East Wind” enoigralske misije.

ARMA 3 je med brezplačnim vikendom tudi močno znižana. Cena je odrezana za 66 %, in tako lahko pridobimo osnovno verzijo za 11.89 € ali pa 20.39 € za Apex edicijo igre. Znižani so tudi vsi do sedaj izdani DLC-ji, kjer je Bundle 1 znižan na 5.77 € ter Bundle 2 na 18.39 €.

Mimogrede je Bohemia izdala še zanimivo info-grafiko, ki prikaže vrsto zanimivih podatkov iz igre, ogledate pa si jo lahko spodaj.

Brezplačni vikend se bo zaključil 30. aprila in se je v bistvu že začel, zato pohitite na sledečo povezavo in si prenesite svojo kopijo igre!

Daybreak Game Company, razvijalca igre H1Z1, doletela odpuščanja

0

Ena od prvih popularnih “battle royale” iger, H1Z1, ter njen založnik Daybreak Game Company sta se našla v finančnih škripcih. Pisali smo že o tem, da nekdaj popularna večigralska streljačina ni v ravno najboljšem položaju, saj ji je začelo močno upadati število igralcev.

H1Z1 je bila sprva plačljiva igra, a je nato preklopila na brezplačen (free2play) poslovni model, kar pri znalcih igričarske industrije takoj sproži rdeči alarm.

H1Z1 postal brezplačen

Danes so so pokazale še dodatne razpoke v podjetju, ko je le-to najavilo, da je potrebna ponovna organizacija podjetja in da bodo morali na žalost nekaj ljudi odpustiti. Kakšna je ta številka, še ni znano, je pa njihova glavna urednica za stike z javnostjo na Twitterju sporočila, da ni več zaposlena v podjetju.

Upamo, da se razvijalec Daybreak Game Company pobere iz finančne krize, saj so v preteklosti dostavili vrsto zanimivih naslovov, kot so Everquest, DC Universe Online ter Planetside 2.

Fortnite – televizorji prikazujejo sliko lame ter oddajajo Morsejevo kodo

Že včeraj smo pisali o najverjetneje apokaliptičnem dogodku, ki bo najbrž kmalu doletel igro Fortnite. Igralci so odkrili kavč na strehi Tilted Towers, poleg pa so še table, ki napovedujejo padec kometa. Tega lahko že nekaj časa opazujemo na nebu, popravek 3.6 pa je okoli kometa dodal čudne neznane leteče predmete, tako da nas morda celo čaka invazija nezemeljskih bitij.

Čudnost se nadaljuje tudi danes, saj so vsi prej neaktivni televizorji nenadoma oživeli. Igralci poročajo, da TV-ji prikazujejo sliko lame, zraven pa se sliši čuden zvok, ki spominja na Morsejevo kodo. Po tem, ko so igralci opazili nenavadne sprejemnike, je uradni Fortnite Twitter račun pod objavo dodal tole sliko:

Pretkani “dataminerji”, ki odprejo datoteke in jih raziščejo do zadnjih podrobnosti, so odkrili kar nekaj zanimivostih pri posodobitvi 3.6. Razkrili so namreč kar nekaj novih zvočnih datotek, imenovanih “Meteor”. Zvočne datoteke, združene v zvočni posnetek, lahko poslušate tule. Zanimivo je, da ena od datotek nosi ime “BreakOpen”, kar lahko pomeni, da bo meteor razpadel nad zemljo in da bodo njegovi ostanki posejani po mapi.

Pozorno spremljamo nadaljnje apokaliptično dogajanje in vas ob dodatnih razpletih nemudoma obvestimo na naši spletni strani, vsekakor pa je tole zelo zanimiva ugankarska igra s strani razvijalca Epic.

South Park: The Fractured But Whole napovednik za Nintendo Switch

Ubisoft je poskrbel za prihod popularne igre South Park: The Fractured But Whole na konzolo Nintendo Switch. Vse nove uporabnike so razveselili s popolnoma novim napovednikom, dolgim dobri dve minuti, kjer lahko vidimo, kako igra teče na Nintendovi pogruntavščiniPoleg tega so razvijalci poskrbeli, da bodo uporabniki Switcha dobili tudi vse DLC-je, ampak žal se še ne ve, kdaj se bo to zgodilo.

South Park: The Fractured But Whole je RPG, nadaljevanje, pri kritikih toplo sprejete, igre South Park: The Stick of Truth. Če smo v enki preigravali bolj fantazijske junake, so tokrat na vrsti superheroji, ki spominjajo na stripovske inačice, kot so Spider-Man in Iron Man, seveda pa je to začinjeno s South Parkovskim črnim humorjem.

Red Bull Player One – League of Legends turnir v Sloveniji bo imel ta vikend še druge kvalifikacije!

0

Čeprav so dandanes štafetno palico najbolj priljubljenega večigralskega žanra prevzele razne “battle royale” igre, je legendarne igra League of Legends še vedno zelo močna, ne samo po svetu, ampak tudi v Sloveniji. To nakazuje tudi veliko tekmovanje izpod okrilja Red Bulla, ki organizira turnir Red Bull Player One.

To prav posebno tekmovanje poskuša odgovoriti na vprašanje, kdo točno je najboljši igralec igre League of Legends na celem svetu. Zato je njihov turnir malce drugačen, saj se namesto ekip spopadeta dva igralca (1v1) na mapi Summoner’s Rift (EU West Server), omejena pa sta samo na “Mid Lane”.

Zmaga tisti, ki izpolni enega od naštetih pogojev:

1. Uniči nasprotnikov stolp.

2. Uniči nasprotnika (First Blood).

3. Doseže 100 Farminga.

Prve kvalifikacije so se že odvile, in sicer so potekale 22. aprila, odziv igralcev ter število prijav pa sta bila zelo vzpodbudna. Četudi se morda takrat turnirja niste udeležili, boste ta vikend dobili še eno priložnost, saj se bodo 29. aprila odvile še druge “online” kvalifikacije. Najboljših 32 tekmovalcev  iz teh dveh kvalifikacij se bo borilo za titulo najboljšega igralca kar na Ljubljanskem gradu, in sicer 12. maja 2018, nagrada za glavnega šampiona pa bo potovanje na svetovni finale v Brazilijo ter dvotedenski trening v tujini!

Prenos kvalifikacij ter finala bo potekal preko platforme Twitch, prijava na turnir pa je popolnoma brezplačna. Vabljeni so tudi gledalci, za katere upamo, da se zberejo v čim večjem številu, bučno navijajo in tako podprejo svoje favorite.

Vse informacije, kot tudi samo prijavo, najdete s klikom na spodnjo povezavo. Veliko sreče in vidimo se na velikem finalu 12. maja na Ljubljanskem gradu!

PRIJAVA

 

Will to Live Online – Predogled igre

Proč od tu, zalezovalec! Prišel si v mesto, polno ruskih srboritnežev, vodke, sestradanih psov ter orjaških podgan. Morda tu in tam najdeš še kakšnega mutanta ali dva, v koliko uspeš biti dovolj trezen za odhod iz razrušenega stanovanjskega kompleksa. A to še ne pomeni, da boš dovolj trezen, da se boš spomnil cev dvocevke obrniti proč od sebe pred pritiskom na sprožilec.

Rusi so vedno bili najboljši pri ustvarjanju preživetvenih postapokaliptičnih iger, kot je S.T.A.L.K.E.R. serija. To ni nič čudnega, saj imajo postapokaliptično radioaktivno območje praktično na pragu doma. Sam sem bil vedno velik oboževalec prej omenjene franšize, in ko sem zasledil nekaj podobnega v obliki masivne spletne igre igranja vlog, sem po nekaj letih končno lahko očistil prah z zvestega AK 47 in se podal v lov na mutante … LAŽ! Saj ga nikoli nisem odložil! Kot zvest oboževalec zalezovalca se mi je na obrazu izrisal nasmešek, ko je spet prišel čas za malo morje ruskih fraz in polomljeno angleščino, manj smiselno od Rusa z alkoholno abstinenco. Naj me koklja brcne, če ga niso razvijalci vsaj tu in tam malo srknili.


Razvojna ekipa: AlphaSoft LLC
Založnik: AlphaSoft LLC
Platforme: PC
Operacijski sistemi: Windows 7+
Datum izida: 5. 4. 2018
Testna različica: 0.49.6
Cena: 14.99 €–

Zvrst: MMORPG, streljačina


Opis

Petdeset let je minilo od globalne katastrofe, odgovorne za izbris večine življenja. Krivec ni povsem jasen, po besedah nekaterih je kriva človeška pohlepnost, po besedah drugih pa neznani delci, ki so se nekega dne brez razlage nenadoma materializirali povsod v obliki manjših kamnov. Karkoli je že bilo, nekega dne je vse šlo v rit in najbolj jo je “fasalo” človeštvo. Nekoč rodovitna zemlja je sedaj nenaseljena, nevarna in polna tavajočih mutantskih kreatur. Tista malenkost, kar nas je preostala in uspela ubraniti mesta pred napadi mutantov, se je s pomočjo znanstvenega napredka zabubila v ruševine mest, zavarovane z energijskim ščitom. Človeštvo je bilo prignano na rob izumrtja in vsekakor nam ne kaže kaj preveč rožnato.

Will to Live Online ni niti približno idealna igra. Še manj s tehničnega vidika, saj trpi za blago rečeno zastaranim grafičnim izgledom in ob angleškem prevodu takoj pomislim na Google prevajalca. A vseeno ima eno veliko dobro stran, zaradi katere je vredno pretrpeti vse nizkoteksturne zgradbe in “Ti iti tja” pogovore. Že dolgo se nisem tako vživel v MMO in že dolgo v nobenem nisem videl takšno oko za podrobnosti. Mislim, kdaj si nazadnje videl prvoosebni MMO, kjer si pogledal navzdol in videl svoje okončine!? Will to Live vsebuje detajle, ki jih nikakor ne bi pričakoval od neodvisnih razvijalcev, za katere prvič slišim. Tudi animacije orožij so dejansko zelo dobre in ob polnjenju nabojev v revolver me prešine spomin na Escape from Tarkov.

Sicer sem uspel v igri preživeti le dobrih 10 ur, kar je vsekakor premalo za podroben opis tega žanra, tako lahko delim le svoje izkušnje iz dogodivščin med tem časom. Mešanica prvoosebne streljačine in postapokaliptičnega MMORPG-ja tu vsekakor deluje bolje, kot je to pred časom prikazal Fallen Earth. Čeprav je Will to Live komaj prišel v zgodnji dostop, pomembna področja vsebujejo dovolj polirne paste, da prekrijejo marsikatero napako in da se namesto fokusiranja na le-te podaš v lov za mutanti.

Sicer gre v veliko obzirih za stereotipičen MMO, kjer te nebodijihtreba NPC-ji pošiljajo vse naokoli opravljati razne naloge, ki rangirajo od nabiranja gob do preklinjanja šefovskih kreatur, od izkušenj drugih pa sem razbral tudi različne cone, mišljene za več igralcev, in love na še posebno nevarne pošasti. Prva pomembna izbira se prične že pri izbiri strežnika, saj je od tega odvisno, ali se boš tekom plenjenja branil ekskluzivno mutantov ali tudi drugih igralcev.

Ko se po uvodnem paru kvestov končno podaš malo dlje izven uvodne baze, kmalu pričneš pogrešati avto-premikanje, saj znajo razdalje med kraji biti precejšnje, večino sveta med njimi pa je bolj poredko poseljenega, morda kakšen razpadel avto tu in tam ter obilica dreves. A ko končno prideš do tja, kamor so te brihtne buče poslale, se vse komaj prične. Najbolj me je navdušil sistem plenjenja, saj se povsod skrivajo razna skrivališča municije, zdravja ali odpadnih materialov. Karkoli ne potrebuješ, lahko prodaš in si tako korak bližje nakupu sanjskega orožja, sicer omejenega preko napredovanja, kar nikoli ni najboljša stvar. Tudi prilagoditve so našle svojo pot v igro, saj lahko na puške pritrdiš različne daljnoglede in ostalo opremo, prav tako pa je vse treba tudi vzdrževati. Vključen je tudi dejansko raznolik sistem klas in zametki napredovanja, seveda pa ne smeta manjkati še žeja in lakota, a nista preveč v ospredju in se praznita relativno počasi (tebe gledam, Metal Gear Survive).

Trenutek, ki me je najbolj navdušil, se je sicer pričel kot stereotipičen kvest. Možakar v Adidas trenirki mi je naložil opravilo, ki je vključevalo besede “ubij” in “prinesi nazaj”. Nič netipičnega seveda, a presenečenje se je razkrilo, ko sem v kompleksu namesto podgan prvič po uvodniku srečal dosti bolj zanimive sovražnike, neke vrste hrošče z zelo zanimivo karakteristiko. Ko si gledal vanje, so bili povsem nevidni in nepremični, a ko si jim obrnil hrbet, so se besno zagnali, kolikor se besni mutirani hrošči sploh zmorejo. Pri sovražniku tako najdeš nekaj svežine in združeno s solidnim, sicer malo neodzivnim sistemom bojevanja bi to znalo biti dovolj za uspešen recept dobre igre. A kolikor so razvijalci pripravljeni na tem graditi, je povsem drugačno vprašanje.


Zaključek

Will to Live Online vsekakor vsebuje zametke dobre MMORPG streljačine, a vsekakor bi nekatere osnovne stvari še potrebovale izboljšavo. Popraska srbečico, povzročeno zaradi zamrtja S.T.A.L.K.E.R. naslovov, in čeprav večigralstvo s tem potegne nujno zlo v obliki nespektakularnih kvestov ter vsaj na začetku dokaj linearnega napredovanja, je osnovni občutek še vedno skorajda identičen zalezovalcu, le da ga lahko izkusite skupaj s prijatelji. Glede na slab prevod in določene videne stvari imam sicer pomisleke, kako se bo prijela izven območja stare Sovjetske zveze in kako se bo uspela razvijati v prihodnje, a nekaj se vsekakor skriva pod grobo zunanjostjo.

Pozitivno:
+ Pozornost na detajle
+ Redne posodobitve in nadgradnje
+ Občutek S.T.A.L.K.E.R. franšize v spletni obliki

Negativno:
– Stereotipični MMO kvesti
– Angleščina za v školko
– Linearno napredovanje, vsaj pri orožjih

Dark Souls: Remastered bo za PC lastnike originalne različice znižan za 50 %

Dark Souls: Remastered v svojih predoglednih napovednikih ni ravno navdušil, saj so nekateri pričakovali veliko lepšo podobo. Še posebej to velja za PC lastnike, ki so že originalno različico močno olepšali s pomočjo raznih modifikacij.

Ko je bila napovedana Remastered različica, so na plan pricurljale novice, da naj bi PC lastniki različice Prepare to Die Edition prejeli Remastered nadgradnjo s 50 % popustom. Nato se je oglasil založnik Bandai Namco, ki je to govorico sprva zanikal, včeraj pa je povedal, da je zadeva resnična.

Dark Sous: Prepare to Die Edition je trenutno moč kupiti na Steamu za 19,99 €, a samo do 9. maja. Takrat bo ta verzija igre umaknjena iz trgovine, nadomestila pa jo bo Remastered inačica, ki bo med drugim ponujala prenovljeno večigralstvo, izboljšano grafično podobo ter višjo resolucijo, s podporo 4K zaslonom. Izboljšana bo tudi sama optimiziranost, saj naj bi igra končno tekla pri 60 sličicah na sekundo.

Dark Souls: Remastered izide 25. maja, in sicer za PC, PlayStation 4, Xbox One ter Nintendo Switch.

Junija konec podpore za igro Battlefield 1

Založnik EA ter razvijalec DICE sta v blog prispevku uradno oznanila, da njihova igra Battlefield 1 od junija dalje ne bo več prejemala mesečnih posodobitev.

DICE sicer trdi, da bo igra do junija še pridobila na vsebini, največja posodobitev pa bo nov igralni način, imenovan Shock Operations.

Ta bo precej podoben dosedanjemu načinu Operations, kjer se 40 igralcev bojuje za prevlado nad sektorji. Glavna razlika bo hitrejši tempo, saj bodo bitke omejene zgolj na eno mapo. Shock Operations bo na voljo na naslednjih petih mapah, in sicer Lupkow Pass, Zeebrugge, River Somme, Prise de Tahure in Giant’s Shadow. Večina teh map je sicer iz DLC-ja, a je DICE pred kratkim že dodal Rupture mapo, iz DLC-ja They Shall Not Pass, povsem brezplačno vsem uporabnikom, tako obstaja verjetnost, da jih bo v kratkem ponudil še več.

Se tudi EA z Battlefield 5 pridružuje battle royale noriji?

Tako bo Battlefield 1 po dvajsetih mesecih dobil svojo finalno obliko in škoda je, da igralci ne bodo pridobivali več posodobitev. Govorice, da bo Battlefield 5 vseboval popularni “battle royal” način so vse verjetnejše, saj morda EA-ju ni po godu podpirati dveh večjih večigralskih iger. Je pa dobra novica ta, da lahko petico verjetno pričakujemo dokaj kmalu, zelo verjetno že letos.