🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 507

Napovedan Shadow of the Tomb Raider

Zadnje dneve vas prav bombardiramo s Tomb Raider novicami. Tako je izšel nov film, pripravlja se predelava prvih treh delov, za povrhu pa imamo še nagradno igro.

Square Enix kuje železo, dokler je vroče in je včeraj napovedal povsem nov del v Tomb Raider seriji.

Shadow of the Tomb Raider ima zaenkrat bolj malo informacij, vemo pa, da bo igra izšla 14. septembra za PC, PlayStation 4 ter Xbox One. Založnik obljublja več informacij, in sicer naj bi več razodeli 27. aprila.

Do takrat uživajte v kratkem dražilniku.

Recenzija filma – Tomb Raider (2018)

1

Včeraj se je zgodila predpremiera filma Tomb Raider, in kot navdušeni giki smo hitro pohiteli v najbližjo kinodvorano. Karte za ogled dogodka nam je priskrbel Blitz Slovenija, za vas pa smo spisali kar štiri opise, kar vam bo dobro orisalo naše vtise in priporočila za ogled (ali neogled).

Mimogrede, sodelujte v naši nagradni igri,  kjer lahko zadanete akcijsko figurico Lare Croft!

PREGLED: Tomb Raider (Simon D.)

Moram priznati svoje dvome, ko sem prvič slišal za ta film in izvedel, da bo v filmski oživitvi Tomb Raider franšize glavno junakinjo igrala Alicia Vikander. A moji dvomi so se izkazali za neopravičene, saj svojo vlogo odlično opravi, skupaj s celotno igralsko zasedbo. Tu bi izpostavil tudi glavnega »zlobneža« Walterja Gogginsa – ta odlično prikaže tanko mejo med psihopatskim podložnikom in enostavnim človekom, ki bi naredil vse, da se vrne domov. Prav tako izstopa tudi vedno smešen Nick Frost, katerega v dvojici s Simonom Peggom štejem za najboljši komični duo vseh časov in ki nudi redek humorističen premor drugače kar precej resnemu scenariju. A nazaj k filmu. Glavna privlačnost so zagotovo odlične akcijske sekvence z veliko podobnostmi z istoimensko igro, kjer je tu in tam opazna uporaba CGI-ja, a v večini primerov ne odvzame od celotne izkušnje. Zgodba ni ravno najmočnejši del, saj je predvidljiva in se preveč zanaša na naključja, a je to pričakovano od filmske adaptacije, kjer je potrebno v dve uri trajajoč film spraviti po več deset ur zgodbe.

Če vse povzamem, je Tomb Raider dobra adaptacija, ki na več kot par mestih kaže poklone predvsem igri iz leta 2013 in kjer moraš za par ur izklopiti možgane ter se izogniti pretiranem analiziranju, saj drugače občasno opaziš par pomanjkljivosti. Zabavna akcijska avantura, ki bo všeč predvsem oboževalcem franšize, a bi jo znal ceniti vsak ljubitelj akcijskih filmov. A Lara bi kratkomalo lahko bila irskega porekla, saj doživi več srečnih naključij kot “srečo-škrat” s polnimi žepi štiriperesnih deteljic.

Splošna ocena: 7.5/10

PREGLED: Tomb Raider (Anže Rigler)

Že takoj na začetku lahko povem, da je film posnet po istoimenskih video igrah, ki pa jih sam nisem preigraval, zato mi je bila zgodba uganka. Edinole domneval sem, da glavni lik (Alicia Vikander) preživi, saj je dotični film predzgodba starejših filmov, v katerih je glavno vlogo imela Angelina Jolie. Pa pojdimo lepo po vrsti. Zgodba sama po sebi ni bila nek presežek, saj je filmov podobnega tipa že veliko; torej, na eni strani imaš dobre like, na drugi strani pa zlobno organizacijo, ki hoče zavladati svetu s pomočjo antičnih ter davno pozabljenih relikvij. Navkljub že velikokrat prežvečeni tematiki, pa jo je režiserju uspelo publiki predstaviti na način, da je ta do zadnjega trenutka čvrsto pripopana na sedež in pogleda ne odmakne od platna, razen ko seže po hrustljavih maslenih kokicah.
Igralska zasedba je super, Alicia se je odrezala veliko bolje, kot sem pričakoval in po pravici moram povedat, da mi nekako bolj sede v vlogo Lare Croft – drzne raziskovalne pustolovke, ki je zagorele kože in malce rjava od umazanije – kot pa Angelina v srebrni neoprenski obleki …
Film bi priporočal vsem igračarskim navdušencem ter vsem ostalim, ki jim ni tuja akcija ali filmi pustolovskega žanra.

Splošna ocena: 8/10

PREGLED: Tomb Raider (BoriSe)

Včeraj sem doživel prav poseben dogodek. Prvič sem se namreč udeležil predpremiere kateregakoli filma in z velikim veseljem ter nestrpnostjo sem pričakoval slavnostno otvoritev Tomb Raiderja v slovenskih kinematografih. Pri vhodu v našo dvorano so nam prijazne hostese podelile Red Bulle, vode ter energijske tablice, in tako sem se otovorjen z vedrom kokic, pijače in prigrizkov komajda primajal do svojega stola.

Po uvodnih napovednikih je sledila še kratka predstavitva filma, ki ga je napovedal tipček iz Radia 1 (imena se na žalost ne spomnim). Podelili so dve figurici naše priljubljene junakinje Lare Croft, nato pa prikazali igralni posnetek prvega Tomb Raiderja ter najnovešje verzije Rise of The Tomb Raider. Nato je tip v eni minuti vsaj 3 x opozoril, da je on sedaj prestar za igrice (igre, ne igrice! Nismo prišli gledati filmčka, ampak film!), kar je pri meni osebno povzročilo rahlo zavijanje z očmi. Glede na to, da v kinu nismo bili prisotni najstniki, ampak verjetno oboževalci Tomb Raider serije, ki včasih, šok, še vedno igramo igre, mi je bila ta opazka kar pošten mimosunek.

Dovolj, gremo naprej na sam film.

Tomb Raider je v 2018 inačici pridobil nov izgled. Kjer smo v filmu iz leta 2001 predvsem gledali joškato Angelino Jolie, je posodobljena verzija rahlo bolj realistična. Naša junakinja Lara, ki jo tokrat uprizori Alicia Vikander, je sedaj malce bolj prizemljena in realistična. Čeprav je film neke sorte »reboot« serije, je ozadna zgodba še vedno klasična in znana že od prej. Tu imamo bogat Craftov dvorec ter našo Laro, ki si ne želi bogastva, ampak predvsem raziskovanja. V bistvu je njena zgodba predstavljena precej na hitro in nepoznavalci se niti ne bodo zavedali, da imajo pred sabo inteligentno dečvo, ki je mahnjena na arheološke najdbe. Seveda njen oče izgine in naša junakinja se odpravi po njegovih stopinjah. Kaj kmalu najde še enega pajdaša, s katerim ugotovita cilj svojega potovanja, in sicer otok Yamatai, kjer se nahaja zakopana grobnica kraljice Himiko, katere odprtje bi povzročilo globalno katastrofo. No, vsaj to je izgruntal njen oče Richard, ki je v svojih zapiskih tudi pustil opozorilo o zlobni organizaciji Trinity, ki naj bi mu bila vseskozi za petami.

Tomb Raider 2018 povzema svoje glavne prvine iz najnovejših Tomb Raider iger, kar pomeni, da bomo uzrli ogromno Larinega skakanja čez prepade v počasnih posnetkih, tekanja pred podirajočimi zgradbami oz. templji ter dobro dozo pretepanja. Akcijske sekvence so na ravni, kjer jih lepo dopolnijo tudi specialni efekti. Film sem si ogledal v navadnem formatu, a baje je na voljo tudi v 3D, kjer pa v samih prikazanih scenah, ne vidim, da bi kaj pretirano zamudil. Lara med obračunavanjem z negativci stavi predvsem na svoje pesti ter zvesti lok, za razliko od prejšnjih filmov pa je število njenih usmrtitev zelo nizko, na hitro ocenjeno jih pod njenimi puščicami podleže manj kot petica.

Seveda, kot se za takšno akcijado spodobi, je pri spletu dogodkov in razreševanju le-teh bolje pustiti možgane na paši in raje uživati v akciji. Žal vseeno na tem mestu zmotijo predvidljivosti, saj je skoraj vsako situacijo moč predvideti že vnaprej, in če ste si ogledali že kakšen podoben film, presenečenj tu ni za iskati.

Podobno se neizkoriščeni glavni liki. Medtem ko je Lara še najbolj orisana oseba, sem že prej napisal, da njena zgodovina ni posebej predstavljena. Film to poskuša nadomestiti z nerodno vstavljenimi sekvencami, ko se naša junakinja spominja preteklih trenutkov s svojim očetom, ki pa so vsi tako tipični, da mejijo že na klišejske. Nekje na dobri četrtini naletimo na njenega nejevoljnega pomočnika Lu Rena, ki potem poskrbi tudi za prevoz na svoji barki do zakletega otoka. V njegovih scenah sem užival, saj je nudil rahel komični pridih sicer resnemu filmu, a žal na polovici filma povsem izgine in se pojavi samo v trenutkih, ko so scenaristi spomnili: »Hej, saj res, tu imamo še en lik.« Morda najbolj razočara glavni negativec Mathias Vogel (Walton Goggins), ki ne bo ostal v spominu nikomur. Njegova motivacija za svoje početja je sicer upravičena, saj bo samo po opravljeni nalogi delodajalca Trinity lahko zapustil otok. A zastavljen je povsem polovičarsko, brez kakršnekoli karizmatičnosti ali pa omembe vrednih dejanj, ki bi ga res priskutile gledalcu. Zloben je, ker je pač zloben, in nekdo mora odigrati to vlogo.

K minusom bi prištel še zaključek filma, ki je potegnjen iz kar nekje in iz čistega zraka poskuša vkomponirati nadnaravno, čeprav celoten film prej sploh ni vseboval teh elementov in so porinjeni notri kot pod neko prisilo. Na koncu imamo seveda še »twist«, ki naj bi verjetno šokiral gledalca, a me je pustil precej ravnodušnega. Sam konec je tudi očitno napeljevanje na nadaljevanje, ki ga bomo zagotovo tudi dobili.

Če v enem pogledu nov Tomb Raider navduši, je to želja, da bi ponovno zagnal igre in se potopil v raziskovanje arheoloških najdb. Že na sredini filma sem dobil prebliske, kako doma prenašam Tomb Raider igre na Steamu ter brskam za kopijami Uncharted serije. Če sparimo to z dobrimi akcijskimi sekvencami ter prenovljeno, všečno Laro, dobimo film, ki sicer zabava, a se preveč zanaša na že uveljavljene koncepte pustolovskih filmov.

Splošna ocena: 7/10

PREGLED: Tomb Raider (Davorin)

Tomb Raider se iz malih zaslonov tokrat seli na velike. S starimi inačicami nima skupneka praktično nič, razen imena, saj je tokrat Lara postavljena v cvet mladosti. Kot privrženec franšize in zanesenjak, ki je preigral tako Tomb Raider kot Rise of the Tomb Raider, lahko rečem, da je igra dočakala vreden akcijsko-pustolovski celovečerec. V kolikor ste preigrali prvi del igre, boste vsekakor opazili kar nekaj podobnosti z zgodbo, in čeprav je v nekaterih delih predrugačena, zaključek ni presenetljiv.

Igralska zasedba je izkušena in Alicia Vikander svojo preobrazbo v lovko na zaklade opravi dobro. Nekoliko preseneti zgolj sunkovit preobrat iz radožive mladenke v izkušeno pustolovko, ki se zgodi v pomežiku očesa. Več kot očitno je po očetu Lordu Richardu Croftu (Dominic West) podedovala nos za težavami. 🙂 Morda me je nekoliko zmotilo zgolj preveč retrospektive na očetovsko figuro, ki ne doda dodatne vrednosti, nič drugače pa ni z osrednjim zlobcem. Seveda mora zgodba o Tomb Raiderju biti v ravnotežju in imeti primernega zlikovca. Mathias Vogel (Walton Goggins) iz vrst Trojstva to žal ni. Čeprav začetek obeta, je njegova razprtost med ujetostjo in hrepenenjem iz njega ustvarila figuro, ki ne priteče k preostalemu filmu. Predstavljen je preveč človeško in njegovi motivi so razumljivi, saj mu je otok Yamatai več kot očitno prišel do živega in se poigral z njegovim umom. Po drugi strani pa navdušijo posebni efekti in nekateri dih jemajoči prizori, na kar smo Croftini sledilci že navajeni.

Ljubitelje efektov in akcije ter oboževalcev Tomb Raiderja film ne bo pustil ravnodušnih, če pa iščete globoko zgodbo, polno nepričakovanih preobratov, pa je zagotovo ne boste našli.

Splošna ocena: 6.5/10

 

 

Tyler “Ninja” Blevins streamer se je združil z raperjem Drakom in porušil rekord v gledanosti

1

Tyler “Ninja” Blevins je v zadnjih mesecih močno pridobil na popularnosti. Samo med 22. februarjem in 3. marcem je pridobil preko 50.000 naročnikov, vse to pa mu je omogočila huronsko popularna večigralska igra Fortnite.

Fortnite bo kmalu moč igrati na telefonih.

A včeraj je Tyler za svoje privržence pripravil prav posebno presenečenje: v svoj stream je povabil kanadskega raperja Draka, in sledila je eksplozija gledalcev. V zelo kratkem času se je nabralo ogromno število privržencev in ni trajalo dolgo, da je bil porušen Twitch rekord. Tega je prej držal Tyler1, kjer ga je naenkrat gledalo 400.000 gledalcev. No, naveza Ninje in Draka je ta dosežek pustila v prahu, saj je njun stream prilezel do impresivne številke 600.000. Kot da to še ni bilo dovolj, sta se pridružila še Travis Scott in JuJu Smith-Schuster, kar je iz prenosa naredilo pravo mešanico slavnih osebnosti.

Drake, ki v igri nosi ime “TheBoyDuddus”, je prvič sodeloval v streamu in morda se bo po takem odzivu še kdaj vrnil. Med prenosom je pokazal kar nekaj znanja o Fortnitu, sam pa meni, da bi razvijalci morali svoje napore osredotočiti na posodabljanje obstoječe mape, ne pa kreiranju nove.

Posnetek prenosa si lahko ogledate spodaj.

Skyrim VR prihaja na Steam

Skyrim je doživel izid za že skorajda vse sisteme, včeraj pa so napovedali še enega, in sicer se bo pojavil tudi na Steamu v obliki Skyrim VR.

Skyrim je v virtualni resničnosti že izšel, a samo za PlayStation VR napravo, sedaj pa ga bodo lahko preizkusili tudi lastniki PC naprav, kot sta HTC Vive, Oculus Rift in celo Windows Mixed Reality. Zanimivost tega je, da bo igra izšla tudi za Oculus sisteme, česar nismo pričakovali. Namreč, krovno podjetje Bethesde, Zenimax, je trenutno v tožbi z Oculusom in njihov prejšnji virtualno-resničnostni naslov, Fallout 4 VR, za Oculus ni izšel.

Skyrim VR bo vseboval osnovno igro ter razširitve Dawnguard, Hearthfire ter Dragonborn, izid pa je napovedan za 3. april 2018, cena pa je polna, in sicer 59.99 €.

Planet Alpha s prvim napovednikom

Čudovita igra Planet Alpha je dobila prvi napovednik. Izdeluje jo podjetje Team17, gre za majhen studio, ki se nahaja na Danskem, njegov ustanovitelj pa je Adrian Lazar. Planet Alpha združuje klasične komponente s t. i. “sice-scrolling” avanture, polne ugank, skrivanja in hitrega stila igranja. Za več podrobnejših informacij bo treba še malce počakati, ampak sodeč po napovedniku, lahko rečemo, da ima odlično narejeno grafično podobo, celotno igralnost pa popestri še odlično narejena glasba ter ozadje, ki nam daje občutek 3D-ja.

Planet Alpha je postavljen v svet poln tujih bitij, kjer ima igralec kontrolo nad nočjo in dnevom. Izšel bo za PC, PlayStation 4, Xbox One in Nintendo Switch v tretji četrtini 2018.

Bizarnost okoli ranljivosti AMD Ryzen in Epyc procesorjev

0

Zgodbo bomo spremljali še naprej, do takrat pa še nekaj bizarnosti, ki so se v neki meri izkazale za resnične.

Začelo se je spektakularno. Pred dobrimi 14 urami so pri podjetju CTS-Labs lansirali podatke o 13 ranljivostih, ki naj bi jim bili podvrženi AMD Ryzen procesorji in bi lahko povzročili veliko škodo proizvajalcu procesorjev. Ampak kaj hitro se je izkazalo, da situacija ni tako kritična, kot so jo želeli predstaviti. Ranljivosti so želeli napihniti na raven Meltdown & Spectre, vendar je bila njihova namera spregledana.

V nasprotju z Google Project Zero, ki je podjetjem dal več mesecev za odpravo ranljivosti in ni imel finančnih mahinacij v ozadju, je medijem informacije o dejanski ranljivost posredoval nekaj mesecev po odkritju. Nič od tega ne drži za CTS Labs. V bistvu je njihova prisotnost na trgu precej nedavna, saj je bilo podjetje registrirano 25. 6. 2017, domena AMDFlaws.com pa 22. 2. 2018. Prav tako je bil tudi njihov Youtube kanal ustvarjen šele nekaj več kot 10 dni nazaj.

V podjetju imajo 3 zaposlene, vse je mogoče opaziti v posnetku, ki je priložen prvotnemu članku. Podjetje je na trgu iskalcev varnostnih lukenj neuveljavljeno in nima evidence sodelovanja na tem področju. Površnost se kaže tudi v nekonsistentni rabi logotipa podjetja, saj se v videu pojavlja kot CTSlabs, na sami strani AMDFlaws pa CTS-Labs

Sicer do sedaj še nismo prišli do “sumljivih” naklučij. CTS-Labs poročilo je zgolj 170 minut po objavi citiralo podjetje, imenovano “Viceroy Research”, ki je na 33 straneh izrazito negativno nastopilo proti AMD, kar izkazuje že naslov “AMD: The Obituary”. Celotno poročilo je na voljo TUKAJ. Čeprav tako dolgega poročila nikakor ni nemogoče napisati v tako kratkem času, je vseeno malo verjetno, predvsem zaradi podrobnosti, ki jih je v njem mogoče zaslediti. Ne bi me presenetilo če so CTS-Labs zgolj krinka za naslednje podvige Viceroy Research.

Osrednji motiv bi tako znal biti okoriščanje na račun padca delnic podjetja AMD, ki ga je poročilo povzročilo. V svojem dokumentu so celo napisali, da je AMD-jeva delnica zaradi težav vredna 0,00 €.

Po navedbah varnostnega strokovnjaka Dana Guida so nepravilnosti obstoječe, vendar ne tako resne, kot so želeli prikazati.

Za kakršno koli zlorabo so potrebne administrativne pravice. V kolikor ima napadalec dostop do slednjih, so “zadnja vrata” (backdoor) zadnja skrb uporabnika – oz. bolje povedano, do zlorab lahko prihaja na že okuženih serverjih ali osebnih računalnikih.

Seveda to ne pomeni, da so ranljivosti nepomembne ali nerelavantne, saj lahko ogrozijo varnost našega omrežja ali dotičnega računalnika. V oči bode dejstvo, da so bile informacije najprej posredovane medijem in šele nato proizvajalcu, v tem primeru AMD-ju. Tako podjetje nima niti najmanjših možnosti, da bi pripravilo popravke pred objavo v javnosti, kjer bi raziskovalci poželi zaslužene zasluge. Ampak ponovno, zakrpane luknje bi le stežka požele tolikšen medijski odziv.

V kolikor v poročilu niso pretiravali, bi znala vsaj Chimera ranljivost povzročati zanimive napadalne poizkuse in nekaj težav za AMD.

V izdelavi nov Splinter Cell?

Kar pet let je že minilo odkar smo nazadnje odigrali prigode priljubljenega agenta Sama Fisherja. Splinter Cell: Blacklist je sicer izšel leta 2013, a od takrat nismo o novem delu slišali prav veliko.

CEO Ubisoft Montreala nam je lani zatrjeval, da niso pozabili Splinter Cell serije, a da imajo zaenkrat preveč opravka z drugimi igrami.

Včeraj pa se je na Amazonu pojavil zanimiv izdelek. Vpisal ga je prav Ubisoft, ime izdelka pa je preprosto Tom Clancy’s Splinter Cell 2018. Stran na Amazonu sedaj ne obstaja več, vendar je mogoče, da je nekdo ponesreči izdal nekaj, česar še ne bi smeli vedeti.

Ubisoft zaenkrat ni še komentiral nič, zato potrpežljivo čakajmo nove novice, zagotovo pa bomo več izvedeli (če je od tega sploh kaj res) na letošnjem E3 sejmu.

Najavljen V-Rally 4

Veselite se vsi oboževalci rally dirkanja, saj se po kar 15 letih odsotnosti vrača V-Rally serija!

V-Rally 4 razvijata Bigben Interactive in Kylotonn Racing Games, razvijalci pa obljubljajo preko 50 verno prenesenih avtomobilov. Te bo moč nadgrajevati in kostumizirati, igrali pa se bomo lahko z legendarnimi štirikolesniki, kot so Porsche 911 Safari, Ford Mustang in Ford Fiesta RS RX.

Originalni V-Rally je sicer izšel davnega 1997 za PlayStation 1, najnovejši del pa naj bi ohranjal vse prvine, ki so serijo prikupile igralcem in dirkačem.

Tule so še nekatere lastnosti, ki jih navaja razvijalec:

  • Rally: različne proge od Afrike, Sequia Park in Japonska, te pa bodo nadzorovali različni vremenski pogoji, kot so sneg, led in blato.
  • Extreme Khana: lovite ovinke ter se izogibajte oviram.
  • V-Rally Cross: pustite nasprotnike v prahu na teh asfaltnih in prašnih progah.
  • Buggy: skočite v vozilo, namenjeno vsem pogojem.
  • Hillclimb: dirka do vrha v močnih avtomobilih.

V-Rally 4 ima že približen datum izida, septembra 2018, in sicer bo na voljo za PC, Xbox One, PlayStation 4 ter Nintendo Switch.

Pillars of Eternity II: Deadfire bo malce zamudil

0

Nadaljevanje RPG-ja, ki ga razvija priznani razvijalec Obsidian Entertainment, bi moralo originalno iziti 3. aprila. A je bil izid zamaknjen za en mesec in je sedaj planiran za 8. maja.

Kakor pravi razvijalec:

“Zavedamo se, da ste vsi tako nestrpni zaradi izida Pillars of Eternity II: Deadfire. Kakor ste verjetno uganili, je Deadfire ogromna igra, veliko večja od originala. Obsidian je delal bolj močno kot sam Abydon zato, da bo vsak centimeter igre perfekten, zraven pa poskušamo upoštevati še odzive igralcev iz naše bete.”

Dodatni razvojni čas naj bi izkoristili za poliranje hroščev, kar lahko samo pozdravljamo. Obsidianove igre veljajo za bogate in originalne, a premnogokrat preveč hroščate.

The Crew 2 bo 14. marca začel s alfa testiranjem

Crew je spletna dirkačina, katero razvijajo Ivory Tower in Ubisoft. Prva igra je izšla leta 2014 za Xbox One, Xbox 360, PlayStation 4 in PC. Sedaj so razvijalci naznanili prihod alfa različice, ki naj bi se začela 14. marca in končala 19. marca. V alfi bo mogoče testirati prilagoditev stanovanj in vozil, dirkanje po ulicah, t. i. “rally raids” in “powerboats”. Alfo bo mogoče igrati samo preko Ubisoft odjemalca uPlay, po izidu pa jo bo mogoče kupiti tudi preko platforme Steam.

Crew 2 bo imel velikanski odprti svet, v katerem bomo lahko našli druge igralce, odkrivali zanimivo mapo in se zabavali kot še nikoli prej. Svet bo zelo raznolik, imeli bomo zasnežena in travnata območja, gore, vsem poznan “Grand Canyon”, reko Mississippi in še mnogo drugih območji. Poleg tega bodo v celotni mapi na voljo štiri različne družine, ki bodo imele svojo kulturo in discipline, preko njih si bomo kupovali stvari in tako izboljševali ter prilagajali naša vozila.

Če se želite registrirati za alfo, lahko to storite na uradni spletni strani.

Izraelsko podjetje naj bi odkrilo 13 kritičnih ranljivosti AMD Ryzen in EPYC procesorjev

P1: Uradnih informacij še ni, zato so spodaj napisane informacije samo navedbe CTS-lab. Za izrabo ranljivosti napadalec potrebuje administratorske pravice, fizičen dostop do računalnika in spremenjen BIOS. Zaradi pomanjkljive dokumentacije in vprašljivega 24-urnega roka pred razkritjem ranljivosti je popolnoma mogoče, da gre zgolj za poizkus manipulacije z delnicami in izrabo nezaupanja uporabnikov po nedavnem Meltdown & Spectre.

AMD je podal odgovor:

Prejeli smo poročilo podjetja CTS-lab, ki trdi, da so naši procesorji podvrženi varnostnim tveganjem. Aktivno analiziramo poročilo. Imenovano podjetje nam je bilo do kontakta neznano in neobičajno se nam zdi, da so mediji obveščeni pred proizvajalcem, brez, da bi nam omogočili razumen rok za preiskavo in morebitne popravke ob dejanskih napakah. Varnost je naša glavna prioriteta in stalno se trudimo, da bi naše uporabnike pred tveganji zaščitili.

“Raziskovalci” pri CTS naj bi pri Ryzen (Ryzen Pro, Ryzen Mobile) in EPYC seriji odkrili kar 13 kritičnih ranljivosti, na katere so občutljivi vsi njihovi procesorji. Napadalcu omogočajo instalacijo zlonamerne kode v čip in celo popoln dostop do sistema in občutljivih podatkov.

Varnostne luknje je odkrilo podjetje CTS-lab, ustanovljeno junija 2017, novo odkrite ranljivosti pa omogočijo obhod tehnologije Secure Encrypted Virtualization in Microsoft Windows Credential Guard ter krajo občutljivih informacij.

Odkrili so tudi dvoje zadnjih vrat, ki omogočata namestitev zlonamerne kode znotraj procesorja.

Vse ranljivosti se nahajajo v varnostnem delu procesorjev z Zen arhitekturo – tipično v delu, kjer naprava shranjuje občutljive informacije, kot so gesla in šifrirani ključi.

Ranljivosti so kategorizirane v štiri skupine – RYZENFALL, FALLOUT, CHIMERA in MASTERKEY. Nanje so občutljivi tako strežniki in delovne postaje kot tudi prenosniki z zgoraj navedenimi procesorji.

RYZENFALL

Po navedbah raziskovalcev RYZENFALL omogoča izvajanje neavtorizirane kode na Ryzen Secure procesorjih in napadalcu omogoči dostop do zavarovanega dela pomnilnika in izklop SMM zaščite pred neavtoriziranim flashanjem BIOS-a.

Napadalci bi ga prav tako lahko uporabili za zaobitev WCD (Windows Credential Guard) in krajo podatkov omrežja, s tem pa bi lahko dobili dostop do vseh računalnikov v omrežju.

Še huje je, da je RYZENFALL možno združiti s spodaj omenjeno problematiko MASTERKEY za instalacijo neodstranljive zlonamerne programske opreme na čip procesorja. S tem lahko napadalci med drugim neopazno vohunijo za uporabniki.

FALLOUT

Ta občutljivost se nahaja v zagonskih komponentah EPYC procesorjev, napadalcem pa omogoča branje in pisanje na zaščitene dele pomnilnika, kot sta SMRAM in WCG.

Napadi sicer vplivajo le na strežnike z EPYC zaščitenimi procesorji, lahko pa se jih uporabi tudi za instalacijo neodstranljive zlonamerne programske opreme na VTL1, kjer se nahaja koda za izvajanje Secure Kernel in Isolated User Mode.

Kot pri RYZENFALL lahko tudi tu napadalci zaobidejo BIOS zaščito in kradejo podatke omrežja, zavarovane s strani WCG.

CHIMERA

Ta občutljivost so dejansko skrita zadnja vrata proizvajalca v čipih, ki so integralni del Ryzen in Ryzen Pro delovnih postaj.

Ena takšna občutljivost se nahaja na strojno-programski, druga pa na strojni (ASIC) opremi čipa. Napadalcu omogočata zagon poljubne kode znotraj čipa ali pa okužbo čipa z neodstranljivo zlonamerno programsko opremo.

Ker tako WiFi kot tudi omrežni in Bluetooth promet poteka skozi čip, bi to napadalec lahko izrabil za sofisticiran napad na celotno napravo. Povsem možno bi bilo tudi vgraditi keyloggerja in tako beležiti USB promet, s tem pa vse, kar uporabnik vtipka preko tipkovnice.

MASTERKEY

Ta občutljivost EPYC in vseh omenjenih Ryzen procesorjev napadalcu omogoča obhod strojne zaščite za instalacijo zlonamerne programske opreme na BIOS, prav tako pa tudi infiltracijo zavarovanega procesorja za izvajanje poljubne kode.

Kot vse ostale občutljivosti tudi ta napadalcem omogoča instalacijo skrite zlonamerne programske opreme v procesor in zagon česarkoli z najvišjimi možnimi pravicami, kot tudi obhod WCG za krajo omrežnih podatkov.

MASTERKEY občutljivosti napadalcu omogočajo tudi izklop varnostnih funkcij, kot sta na primer Firmware Trusted Platform Module in Secure Encrypted Virtualization.


Po odkritju so znanstveniki razvijalcem dali le 24 ur pred razkritjem ranljivosti na spletu. Čeprav se Microsoft in Intel še vedno soočata s problemi, ki sta jih povzročili Spectre in Meltdown ranljivosti, bi na novo odkrite slabosti Ryzen serije znale pošteno zmešati štrene tudi AMD-ju.

Kaj to pomeni za nas? CTS laboratorij trdi, da je RYZENFALL, MASTERKEY in FALLOUT možno odpraviti preko posodobitev strojno-programske opreme, a izdelava popravkov bi lahko trajala tudi po več mesecev. CHIMERE po drugi strani ni mogoče enostavno odpraviti, saj gre za strojno občutljivost in jo je tako možno le zaobiti. A po njihovih besedah bi takšna rešitev znala prinesti tudi stranske učinke.

Ob snemanju je bilo uporabljeno t. i. zeleno ozadje, kar poveča skepso o ugotovitvah “raziskovalcev” izraelskega podjetja.

Dočakali smo nov popravek za PUBG (oznaka 7)

0

Vse igralce igre PlayerUnknown’s Battlegrounds, bolj pozne pod kratico PUBG, bo razveselil nov popravek, ki dodaja kar nekaj novosti, ob tem pa tudi izboljša samo delovanje igre.

Največja novost bo 12 novih odzivov (emotes), prenovljena lista prijateljev, govor v glavnem meniju in več. Nekaj izboljšav se nanaša na samo delovanje, in sicer optimizacijo odjemalca, serverjev ter konec koncev bolj tekočo igralno izkušnjo.

Pretekle novosti lahko preverite TUKAJ.

Celoten seznam sprememb lahko preverite spodaj:

Client optimization

  • Improved real-time response by reducing input lag
  • Mitigated the frame drop issue caused by the map loading process
  • Reduced burden on GPU by optimizing buildings in Erangel
  • Optimized the beginning and the end of effects
  • Optimized vehicle physics when driving under a certain speed

Server optimization

  • Optimized server network performance
  • Optimized vehicle physics when driving under a certain speed

Lobby

  • Added PUBG friends list
  • Up to 50 people can be added as PUBG friends
  • Players with PUBG accounts can search and add friends freely regardless of the platform they are using (including Steam, Mail.ru and DMM)
  • Friend list is a one-way follower concept, not a mutual acceptance between players
  • PUBG friends list is independent of the Steam friends list. You don’t have to be friends on Steam to be friends in PUBG
  • Up to 30 players you were recently in a team with will be shown on RECENT
  • Added main menu voice chat
  • You can chat with the players in your team while still in the main menu
  • When using the voice chat, a speaker icon will be displayed on the right of the player’s name
  • *Removed the function of being able to invite a player from their career screen due to a technical issue

World

  • Made holes in the ceiling and floor of some high buildings, so that it is easier to move between different levels, to improve the gameplay experience on Miramar

Gameplay

  • Added 37 achievements on Steam
  • Added emote system
  • 12 default emotes will be provided now, and more emotes will be added in the future
  • While holding the emote menu key (default is ~), emote can be activated by left-clicking the emote or hot key of emote you want to use
  • Fixed the blue blood effect being more visible than the red blood effect when player gets shot
  • Added material for crops, rubber, cloth, paper and cactus
  • When shooting or attacking with a melee weapon, the right effect for each material will be displayed
  • Changed the gun scope view to be more realistic
  • Expanded the field of view through the scope
  • Added a parallax effect when moving weapons fast
  • Added color, vignetting (darker edges), chromatic aberration (color difference caused by light refraction) and distortion effect on the edge of scopes
  • *Player can no longer lean while jumping
  • *Increased the radius of explosion effect considering the actual effective radius

UX/UI

  • Redesigned the 9 vehicle status icons to work better with 4K resolution
  • Replaced the red cross icon with a red tire icon for a broken tire

Sound

  • Added a hit sound effect for crops, rubber, cloth, paper and cactus material
  • *Removed ambient noise and lowered the overall volume
  • *Implemented the Doppler effect for the airplane engine sound – the pitch of the airplane engine sound is now different depending on the distance and the direction of movement of the airplane

Bug Fixes

  • Fixed a square-shaped border on the sea that could be seen when flying in the airplaneFixed an issue where a player could die instantly when vaulting and climbing
  • Improved problems where characters would get stuck or die during vaulting, and be able to look through walls.
  • Fixed some incorrect UI and in-game text
  • Improved problematic character animation where the character would move abnormally if multiple actions were performed in sequence
  • Fixed abnormal appearance of some clothes, such as costumes overlapping or missing
  • Adjusted the locations of items that would spawn in places that players cannot reach
  • Fixed an issue where the mouse sensitivity option could not be set to 59
  • Fixed an issue that allowed a character to crawl quickly through a certain combination of controls
  • Fixed the issue of overlapping footstep sounds in FPP mode
  • Improved an issue where three-wheeled motorbikes would suddenly flip whenever the server performance deteriorated
  • Fixed an issue where a player would have a slower falling speed when switching seats on a three-wheeled motorcycle mid-air
  • Fixed an issue where underwater bullet penetration effect was not being applied sometimes
  • Fixed an issue where a player was unable to cancel fueling up a vehicle, even though cancel was clicked
  • Fixed an issue where throwables that had already exploded mid-air would still make a popping sounds on the ground
  • Fixed an issue where sometimes a downed player was able to drive a vehicle
  • Fixed an issue where after reconnecting a vehicle was intermittently invisible or the character and camera were misaligned
  • Fixed an issue where the character of a player with a new account would not show up in the main menu when forming a team
  • Fixed an issue where the shadow of a character was too sharp regardless of the distance
  • Fixed an issue where when jumping out of the airplane, the character fell to a fixed position, no matter the flying direction
  • Fixed an issue where when player tried to ADS with scope attached weapon, some of the scope exterior parts were shown late
  • Fixed an issue where the adjusted zoom level in 8x scope reset after swapping to your other weapon(s)
  • Fixed an issue where the item quantity adjustment popup window displays automatically when picking up/discarding items from the Inventory screen
  • Fixed an issue where sometimes the lung capacity gauge was not in sync between being in the water and out of water
  • *Mitigated an issue where when exiting the parachute mode, player could take excessive fall damage
  • *Fixed an issue where the relaxed state gun animation was not shown properly

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy za PC dobil prve slike ter napovednik

Založnik Activision je izdal nove slike iz njihove prihajajoče igre Crash Bandicoot N. Sane Trilogy. Ta je sicer že izšla za PlayStation 4, sedaj pa igralci nestrpno pričakujejo predelavo za PC, Xbox One in celo Nintendo Switch.

Trilogija vsebuje tri predelane naslove: Crash Bandicoot, Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back in Crash Bandicoot 3: Warped, skupaj z izboljšano grafiko, ki jo je razvijalec humorno poimenoval “N. Hanced Fur-K”.

Ni še znano, ali bo predelana verzija Crash Bandicoot N. Sane Trilogy za PC tekla pri 30 ali 60 sličicah na sekundo, a je na PAX-u 2017 predstavniku ušla novica, da naj bi igra tekla pri 60 sličicah in podpirala 4K resolucije.

Razkrite so tudi prve minimalne strojne zahteve za PC, ki so k sreči precej skromne:

  • OS: Windows 7
  • Procesor: Intel Core i5-750 @ 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965 @ 3.4 GHz
  • Spomin: 8 GB RAM
  • Grafična kartica: NVIDIA GeForce GTX 660 2 GB / AMD Radeon HD 7850 2 GB

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy ima napovedan izid 10. julija 2018, v naši partnerski trgovini EIGRE pa jo je moč prednaročiti v fizični obliki za res zelo nizko ceno, tako za PC kot za Xbox One, PlayStation 4 in Nintendo Switch.

Coffee Stain Studios dela na novem projektu

0

Razvijalci uspešne igre Goat Simulator delajo na novem projektu, imenovanem Satisfactory. Pravijo, da želijo tokrat narediti dobro igro brez heca, hroščev in drugih stvari, ki so naredile Goat Simulator zabaven. Žal nam eno-minutnen dražilnik ne pove kaj veliko o novem projektu, prikaže nam le odlično narejen svet, lepo grafično podobo in zelo srčkanega kuščarja, ki bo prevzel prav vsakega.

Direktor studia Coffee Stain Studios je poudaril, da tokrat ne delajo še ene smešne igre, kjer bomo počeli samo neumnosti, ampak se tokrat osredotočajo na resne zadeve.

Če želite, se lahko na njihovi uradni spletni strani prijavite na alfa testiranje, katero se bo začelo maja 2018  to storite tako, da jim zaupate svoj elektronski naslov.

Fortnite prihaja na telefone!

Če ste reden igralec popularne “Battle Royal” igre Fortnite, ste zagotovo v igro vložili že ogromno ur. A vložili bi jih še več, če vam ne bi v napoto hodile obveznosti, kot so šola ter služba ali pa družinske obveznosti, kjer troganje prenosnika ni ravno priporočljivo. A kaj kmalu bodo vaši profesorji ter šefi opazili, da nenormalno veliko časa nekaj skrivate pod mizo. Tako je, Fortnite prihaja na mobilne naprave!

Skladno s tem je razvijalec Epic Games prikazal prvi napovednik. Kot je razvidno iz prikazanega, bo igra praktično enaka na mobilnih napravah kot na PC-ju in ne izgleda, da bi grafika občutno izgubila na svoji lepoti. Seveda bodo kontrole precej bolj težavne, a vsaka stvar zahteva svojo vajo.

Omogočen bo tudi “crossplay”, tako da bodo PC in Xbox One igralci lahko igrali s tistimi na mobilnih napravah. Sicer so zaenkrat postavljene omejitve, saj se lahko samo mobilni uporabniki pridružijo v iste sobe, kjer se nahajajo PC igralci, obratno žal ni mogoče.

Fortnite bi najprej izšel za iOS naprave, medtem ko boste pristaši Android sistemov morali malce počakati. Za testiranje na iOS se lahko že prijavite, in sicer na sledeči povezavi, in če boste med izbranimi srečneži, vas bo Epic Games obvestil preko e-sporočila.

Hearthstone dobiva novo razširitev: The Witchwood

0

Razvijalec Blizzard je najavil novo razširitev za svojo popularno kvartopirsko igro Hearthstone.

Ta bo nosila ime The Witchwood in nas bo postavila v strašljivo območje Gilneasa. Moč bo pridobiti kar 135 novih kart, peščico izbranih si lahko ogledate na slikah spodaj.

Dobili bomo tudi nove igralni načine, kot je “Echo”, ki povzroči, da nekatere karte v vašem skupku dobijo kopije, ko ji odigrate. Te karte lahko potem uporabite do konca vaše runde, vse dokler imate dovolj mane. Tu so tudi nove “Rush” karte, ki so podobne “Charge” kartam, s to razliko, da prve lahko napadajo samo minione, in ne nasprotnega heroja.

Dobili bomo tudi novo enoigralsko kampanjo, imenovano Monster Hunt. Izbrali bomo enega od štirih unikatnih herojev in se podali v temačne predele Witchwooda. Tam bomo morali preživeti 8 bojev, ki naraščajo po težavnosti, na koncu pa nas čaka še bitka s šefom, a da bodo zadeve uravnotežene, bodo igralci lahko po vsakem spopadu nadgrajevali svoje skupke kart.

The Witchwood bo vseboval 70 skupkov kart, cena pa je kar zasoljena, saj vas bo obrala za 49.99 €, vendar če ste reden igralec, ste verjetno do sedaj zapravili že mnogo več. Dodatek še nima trdno zakoličenega datuma izida, a naj bi izšel nekje do konca aprila.

Assassin’s Creed Origins: The Curse of the Pharaohs DLC dobil napovednik

0

Assassin’s Creed Origins pridno pridobiva na novi vsebini in nared je že naslednji večji DLC.

Ta nosi ime The Curse of the Pharaohs, prinesel pa bo novo mapo, ki bo skrivala presenečenja na vsakem kotičku. No, vsaj tako pravijo pri Ubisoftu, hkrati tudi obljubljajo resnične lokacije, kot sta templja Karnak in Luxor. Protagonist Bayek se bo podal v območje, znano kot Valley of the Kings, kjer bo našel ogromno grobnic preminulih faraonov. Ko bo poskušal pomiriti njihove duhove, bo našel pot v njihova življenja po smrti, to pa bodo posebna območja, ki bodo povezana s portali.

Ubisoft pravi, da bo nova vsebina velik izziv tudi za veterane igre, zvišali pa so najvišjo izkustveno stopnjo, ki je sedaj omejena pri številki 55. Čakajo nas tudi novi oklepi in legendarna orožja, kar bo navdušilo tiste, ki so do sedaj odklenili že prav vse.

Assassin’s Creed Origins The Curse of the Pharaohs izide danes, na voljo pa je lastnikom “Gold Edition” verzije igre ali pa tistim, ki so kupili sezonsko prepustnico na Steamu.

Warhammer: Vermintide 2 prodal pol milijona enot v manj kot tednu

0

Razvijalec Fatshark je oznanil danes veselo novico za vse pristaše njihovega zadnjega naslova Warhammer: Vermintide 2.

Ta se je namreč v manj kot enem tednu od izida prodal kar v 500.000 izvodih. Pod statistikami navajajo še dva zanimiva podatka: na Twitchu so si ljudje ogledali kar za 204 milijone minut posnetkov in prenosov, sovražniki pa so do sedaj utrpeli že 50 milijard smrti.

Warhammer: Vermintide 2 je sicer prvoosebna večigralska akcijska igra, kjer je velik poudarek na bližnjem, ročnem boju. Igra je postavljena v apokaliptično obdobje “End TImes”, kjer je na voljo nova sovražna frakcija “Chaos”. Tu je še 15 novih herojskih karier, nova območja, razvojna drevesa ter posebni sistem “Heroic Deeds”.

Warhammer: Vermintide 2 je na voljo na Steamu za 27.99 €.

NAGRADNA IGRA: Podarjamo akcijsko figurico Tomb Raider!

0

Legendarna igra Tomb Raider, ki je svojo slavo doživela predvsem v igrah, je kasneje premagala okove igričarske industrije in se podala tudi na filmska platna.

Verjetno se vsi spomnimo, kako je vlogo roparice grobnic njega dni uprizorila Angelina Jolie. A to je bilo že kar nekaj let nazaj in serija Tomb Raider se je v vseh teh letih spremenila, tako na igričarskem kot filmskem področju.

Tomb Raider, ki ne vsebuje nobenega podnaslova, gre po stopinjah svojega igričarskega vzornika. To pomeni, da bo naša protagonistka Lara Croft bolj ranljiva in realna, okolica in zgodba pa bolj odrasli in krvavi. Film v slovenske kinematografe prispe zelo kmalu, in sicer se bo to zgodilo 15. marca 2018.

V sodelovanju z Blitz Slovenija smo za vas pripravili še eno nagradno igro. Tokrat vam podarjamo akcijsko figurico Lare Croft, ki bo zagotovo prijala vsem oboževalcem Tomb Raider serije.

Vse, kar morate storiti, je, da všečkate našo objavo na Facebooku in pod komentar odgovorite na vprašanje: “Katerega leta je Tomb Raider prvič prišel na velika platna kinematografov?”

Nagradna igra bo potekala vse do nedelje, 18. 3. 2018, ko bomo med vami izbrali enega srečneža.

Veliko sreče!

Frostpunk z novim napovednikom in datumom izida

0

Razvijalci 11 Bit Studios so pokazali nov napovednik za njihovo prihajajočo temačno igro Frostpunk. Če vam je razvijalčevo ime znano, je to verjetno zaradi njihovega zadnjega naslova, This War of Mine.

V Frostpunku boste skrbeli za infrastrukturo in socialno plat mesta, ki je na robu propada. Svet je namreč zadela globalna katastrofa in ljudje poskušajo preživeti v ledenih in zmrzjenih naseldbinah. Na vas bo sprejemanje moralnih odločitev: skrb za naraščaj v težkih pogojih, podpora kanibalizmu, moč pa bo celo usmrtiti ranjene prebivalce, ki niso več sposobni za delo in vam samo odžirajo dragocene dobrine. Temačnost bo prevevala celotno igro, očitno se v tem pogledu Frostpunk ne bo bistveno razlikoval od This War of Mine.

Kupiti jo bo mogoče na platformah Steam ali GOG, za PC pa bo izšla 24. aprila 2018.