🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 508

Tomb Raider 1, 2, 3 predelave prihajajo na Steam

0

Razvijalec Realtech VR je oznanil presenetljivo novico, kjer so napovedali predelavo prvih treh delov legendarne Tomb Raider serije.

Za igranje boste potrebovali licenčno DOS kopijo teh treh naslovov, ki se prodajajo na Steamu, tu bodo na voljo tudi njihove predelave. Če imate igro že v posesti, pa boste nadgradnjo prejeli povsem brezplačno.

Ekipa je zaključila z razvojem prvih dveh delov in sedaj pospešeno delajo na trojki. Nova verzija bo imela nov 3D pogon in bo vsebovala boljše učinke, kot so “ambient occulsion” ter sence in podporo za sodobne operacijske sisteme. Poleg tega bo tu polna podpora igralnim kontrolerjem, vključeni bodo DLC-ji, kot sta Unfinished Business & The Golden Mask, popravljenih pa bo tudi ogromno hroščev. Razvijalci so celo implementirali podporo VR-napravam, kar iz paketa naredi pravo poslastico.

Zaenkrat še ni znanega datuma izida, a verjetno nanj ne bomo čakali predolgo.

Pregled – Life is Strange: Before the Storm

Serija Life is Strange je vstopila na trg leta 2015 in več ali manj povzela odobravajoč aplavz od praktično vseh kritikov. Čeprav njen pristop do igralnih mehanik ni bil ravno originalen, saj se zgleduje po zvrsti, ki jo je započel razvijalec Telltale Games, je vseeno dovolj odstopala od zakoličene formule, da je postala unikatna in prepoznavna. Toplo so jo sprejeli tudi igralci, avanture glavnih protagonistov Max in Chloe si je do sedaj ogledalo že več kot 3 milijona ljudi. To je zelo dober rezultat za igro, ki spočetka ni imela ravno velikega proračuna in s katero je Square Enix precej tvegal, a se mu je riziko obrestoval. Seveda nadaljevanje že prihaja v obliki dvojke, na kateri naj bi francoski razvijalec Dontnod Entertainment začel delati že 2016, a med čakanjem so nam privoščili še nekaj avanture iz Life is Strange sveta.


Razvojna ekipa: Deck Nine
Založnik: Square Enix
Platforme:
PC, PlayStation 4, Xbox One
Operacijski sistemi: Windows 7+
Datum izida: 9. 3. 2018
Cena: 28.59 €
Zvrst: Avantura


Tako so kontaktirali ameriškega razvijalca Deck Nine, kateremu so zaupali nalogo razvoja 3-delne serije, ki služi kot preddel originalni avanturi. Nastal je Life is Strange: Before the Storm, igra, ki me je s svojo kakovostjo precej presenetila.

Before the Storm se osredotoči na pripovedovanje zgodbe Chloe Price, uporniške najstnice, ki je nosila eno od dveh glavnih vlog tudi v izvirniku.

Chloe vsekakor ni imela lahkega življenja. Zgodaj v svoji mladosti je v prometni nesreči izgubila svojega očeta, hkrati pa jo je istočasno zapustila njena najboljša prijateljica iz otroštva. Njena mati je sicer podpirajoča in razumevajoča, a hkrati želi naprej s svojim življenjem in si želi življenja z novim partnerjem, kar pa gre seveda naši protagonistki v nos. Zato se zateče k uporništvu proti sistemu, v katerega spadajo starši in šola, k temu pa lahko prištejemo še popivanje ter kajenje trave. Chloe tudi nima omembe vrednih prijateljev, a se vse to spremeni, ko naleti na Rachel Amber. Ta popularna punčara ji povsem obrne svet, in ker Chloe privlačijo odštekane osebnosti, ne traja dolgo, da postaneta “BFF-jki”. Z razlago zgodbe se bom na tem mestu ustavil, saj karkoli nadaljnjega povem, bi služilo samo kot kvarnik izkušnje in ker je zgodba glavni razlog, da bi se igralec sploh spustil v tosorten naslov, je bolje, da ostane neokrnjena. Povem lahko samo še to, da je štorija sedaj precej manj »epska« kot v originalu in je osredotočena predvsem na Chloe in Rachel ter lepo dopolni manjkajočo vrzel med obema naslovoma. Vrzel, ki jo boste nekateri predani igralci serije ob odlično spisanemu koncu lahko dopolnili tudi s solzami.

Tipičen pogled najstnika, ko mu najedajo starši.

Če ste igrali podobne tipe iger, kot so Telltalove epizodne igre The Walking Dead ali pa Wolf Among Us ali pa celo originalno serijo Life is Strange, potem vam bo igralnen format znan, saj Before the Strom od recepta ne odstopa niti za piko. Tako je igranje sestavljeno od sprehajanja po omejenih in ozkih prostorih, kjer si lahko ogledamo ogromno količino okoli ležečih predmetov, ki jih nato Chloe lahko tudi pokomentira. Včasih kakšen predmet celo poberemo in ga uporabimo nekje drugje, a je to zdaleč od kakšnih naprednih ugank. Lokacije niso unikatne in so znane že iz prejšnjih iger, a vseeno so malce predelane, da se ne čuti kot reciklaža.

To je specifična zvrst iger, kjer je igranje v bistvu sestavljeno od gledanja vmesnih sekvenc ter, predvsem, pogovarjanja. V pogovorih izbiramo različne opcije dialogov, kjer nas igra konstanto opozarja, da se bo glede na naše odločitve igra razvila v povsem drugo smer. No, to je samo napihovanje, saj so razlike pri poteku zgodbe minimalistične. Kakorkoli se odločimo, bo razplet isti, morda se spremeni samo vmesni dialog ter se malenkost  zamenjajo osebe v sceni. A ne pomislite na drastične spremembe, kjer bi z drugačnimi odločitvami prišparali poškodbo kakšne osebe ali pa da bi dobili povsem druge razplete. Če vas res zanimajo različne opcije, si raje poglejte kakšen YouTube posnetek in si prihranite ponoven skozihod. Še največja novost v igri je posebna opcija pregovarjanja, kjer lahko v določenih pogovorih izberemo posebno možnost kreganja. Tam se spustimo v verbalni dvoboj, kjer je v določenem časovnem oknu potrebno pravilno odgovoriti sogovorniku in tako zmagati dvoboj. A tudi to ostane na pol izkoriščena zadeva, saj tudi če zmagate verbalni obračun ali pa ga izgubite, so posledice razlikujejo v minimumu.

Opcija kreganja je unikatna, a premalo izkoriščena. Škoda.

Glavnina vašega igralnega časa bo tako preživeta med dialogi, ki so sicer odlično zvočno odigrani in dobro pripomorejo k zatopljenosti v igro. A sem na tem mestu pogrešil pogrešil eno hudo pogrešano opcijo, za katero mislim, da služi samo kot umetno podaljševanje igralnega časa. To je preskakovanje dialogov, ki ga ni bilo niti v originalni različici in v treh letih se ni spremenilo nič. Cenim dobro zamišljene sekvence in dobro zamišljen scenarij, a včasih je premikanje tako … prekleto … počasno. Dobro, dialoge že pretrpiš, a ko Chloe zasanjano gleda v nek naključni predmet in ga opisuje, bi človek rad samo prebral podnapis in šel naprej. Zato se bo igralni čas pri komplentiranju igre razlikoval: če boste pogledali vsak predmet in se pogovarjali z vsakim, vam bo to naneslo nekaj manj kot 8 ur. A stavim, da če bi bila tu opcija preskakovanja, bi bilo vsega konec v manj kot treh.

Čas bi hitreje minil in sekvence bi bile bolj vabljive, če bi Before the Storm prikazal napredek na grafičnem oddelku. Ta ostane praktično enaka izvirniku, kjer so res mogoče za odtenek napredovale animacije ter mimike obrazov. A za igro, ki največ stavi na emocije ter čustvene odzive različnih karakterjev, bi človek pričakoval v treh letih vseeno večji preskok na tem področju.

Na tem mestu bi nekdo pričakoval, da mi Before the Storm sploh ne potegne in da je igra povsem za odpis. A motil bi se, saj se je Deck Nine odlično odrezal na razvoju karakterjev ter prepletenosti igre z izvirnikom. Chloe Price mi je osebno mnogo bolj zanimiv lik od protagonistke Max iz izvirnika. Kot igralec razumeš njeno jezo in razočaranje nad življenjem, kar odražajo tudi njeni dialogi. Čeprav si želiš pomagati drugim, se življenje zasuče in prevzame kontrolo, ki smo jo imeli nad dejanji. Življenje je res čudno.

Razvoj odnosa med Chloe in Rachel je v bistvu glavni razlog za preigravanje.

Before the Storm je že v osnovi namenjen oboževalcem izvirnika in ti bodo s tem, kar jim je ponujeno, povsem zadovoljni. Dobili bodo odgovore na svoja vprašanja, kar je posebej razvidno v bonusni epizodi “Farewell”. Ta vsebuje vrnitev protagonistke Max in prikaže, kako močno je lahko prijateljstvo, a so nam vsem, ne glede na trdnost teh prijateljskih vezi, namenjene različne poti skozi naš obstoj.

Life is Strange: Before the Storm lahko priporočim tako poznavalcem izvirnika kot tudi povsem novim igralcem. Konec je pretkano zastavljen, tako da boste tisti, ki še niste izkusili nadaljevanja, to želeli storiti takoj. Veterani serije pa boste šokirani obnemeli, se spomnili vseh nadaljnjih dogodkov in si želeli novih avantur, hkrati pa se boste s toplimi občutki poslovili od naših priljubljenih junakinj.

Game Dev Tycoon simulira tudi vpliv piratstva

0

Game Dev Tycoon, simulator razvijanja iger, je z novim popravkom prejel ultra težak način, ki med drugim simulira tudi nepooblaščeno lastninjenje razvitih iger. S tem skušajo razvijalci (sicer pretirano) emulirati problem, s katerim se sooča vedno več iger na neodvisni sceni in ki v igri močno vpliva na prodajo ter posledično zaslužek. Zato je povsem možen tudi prezgodnji bankrot. Če to v dejanski industriji drži ali ne, presodite sami, a vsekakor se bo zanimivo po lastni izbiri tudi v legalnih kopijah soočati s to “problematiko”. Najlažja rešitev? Vključitev DRM zaščite, ki pa bo razjezila marsikaterega lastnika igre. Očitno so res ciljali na realizem …

1

Če še pomnite, sicer ne gre povsem za novost. Že ob izidu so namreč razvijalci vključili podobno mehaniko, le, da so se takrat z njo ironično srečevali le pirati, ki so se nemalokrat osramotili z odpiranjem diskusij na forumih, češ, “kako se znebiti prekletih piratov, ki mi odžirajo ves dobiček”.

Game Dev Tycoon je sicer izšla že v daljnem letu 2013, a je z izidom na Android in iOS platforme konec lanske leta ponovno podžgala interes igralcev.

 

Izid igre Days Gone (PS4) zamaknjen

0

Po Anthem smo dočakali prestavljen izid še pri enem težkokategorniku. Days Gone je igra, postavljena v svet po pandemiji, že prežvečenega, virusa, ki v ljudeh omrtvi možganske celice in vključi zgolj primitivne nagone. Tako je, ponovno govorimo o mrtvakih, ki jih nekateri ljubijo, drugim pa ta zvarek s pretečenim rokom uporabe že dalj časa rahla živce.

Kakorkoli, čeprav izid ni bil nikoli najavljen, je vseskozi veljalo prepričanje, da ga bomo ogledali enkrat v letošnjem letu, ampak očitno bo potrebno počakati dlje. Pobijanje mozgoljubov bomo ogledali šele v letu 2019.

Days Gone je vsekakor ena izmed najbolj pričakovanih ekskluziv med lastniki PS4 in marsikdo jo spremlja že od prve oznanitve na Sonyjevi predstavitvi na E3 2016.

PUBG-jeva zaščita pred goljufi povzroča zrušitev igre in težave pri optimizaciji

1

Players Unknown’s Battlegrounds je prejšnji teden pričel obetavno, saj so prikazali naslednjo mapo ter razodeli svoje načrte v letu 2018. “Veliki šefe”, Gabe Newell, jih je celo pohvalil, saj je PUBG tretje najbolje prodajana igra na Steamu vseh časov.

Razvijalci so že dolgo tega napovedali močan boj proti goljufom, ki kvarijo izkušnjo vsem poštenim igralcem. Njihova zaščita onemogoča uporabo zunanjih programov, kot so grafično orodje ReShade, onemogočili pa so tudi deljenje igre preko Steam Family Share. Posodobljena zaščita je v akcijo nastopila v četrtek in kmalu zatem so se začeli pojavljati problemi.

Igralci poročajo o nepravičnih “banih”, ki kaznujejo povsem nedolžne uporabnike. Prav tako so se pojavili problemi z optimizacijo, kjer sličice na sekundo nikakor ne želijo ostati na stabilni ravni. PUBG se tudi velikokrat zruši povsem naključno in zaenkrat še ni univerzalne rešitve problema.

Razvijalec Bluehole pravi, da se zavedajo problema in da delajo na rešitvi. Razlog za probleme naj bi bili zunanji programi, ki očitno povzročajo konflikt z njihovim naslovom. Priporočajo, da si ogledate sledečo stran za potencialno rešitvijo ter dodate pri svojem antivirusniku med izjemi datoteki “tslgamel in “tslgame_BE”.

A to ne bo poravilo problema pri samih sličicah na sekundo, kot dokazuje ta Reddit tema. Rešitev naj bi bila sistematično ugašanje programov, enega za drugim, in nato ponoven zagon igre.

Neverwinter Nights: Enhanced Edition izide še ta mesec

0

Razvijalec Beamdog, ki si je za nalogo zadal prenesti starošolske RPG-je v bolj moderno preobleko, je najavil čas izida njihovega zadnjega projekta Neverwinter Nights: Enhanced Edition.

To se bo zgodilo že ta mesec, in sicer 27. marca 2018, ekskluzivno na Steam platformi.

Beamdog je sicer že prejšnji mesec začel pošiljati ključe za zaprto beto in tisti, ki so igro prednaročili, so se že lahko poigrali s preizkusno inačico Biowareove klasike. Neverwinter Nights je v originalni izvedbi izšel že davnega 2002 in po 16 letih si je igra zagotovo zaslužila preobrazbo. Sicer bi oboževalci serije zagotovo raje videli tretji del svoje priljubljene franšize, a zadovoljiti se bodo morali tudi s tem.

Neverwinter Nights: Enhanced Edition obljublja optimizacijo igre za sodobne sisteme, kjer bodo prisotne izboljšane teksture ter višje resolucije. Igro bo moč kupiti na Steamu, lahko pa jo že prednaročite iz Beamdogove uradne strani.

Valve se ponovno podaja v razvoj iger

0

Na predstavitvi nove igre s kartami na tematiko Dota 2, v pisarni podjetja Valve, je Gabe Newell oznanil, da se Valve ponovno podaja v razvojne vode in da trenutno delajo na več novih projektih. Po govoru na tematiko Steama in strojne opreme v preteklih letih (po njegovih besedah “naložba za prihodnost”) je Gabe dejal, da je Artifact ena izmed več iger, ki bodo kmalu ugledale luč dneva.

Tako je. Artifact namreč ni edina igra, na kateri delajo. Na Reddit AMA v januarju 2017 je Gabe potrdil, da pri Valve trenutno razvijajo tudi še neznano igro s fokusom na enoigralstvu. Naslednji mesec je v intervjujih dejal tudi, da delajo na treh velikih VR naslovih. Tokratno oznanilo ne razčisti, ali je ciljal na te igre, ampak vsekakor je tudi to ena izmed možnostih. Po njegovih besedah “o tem tokrat ne bomo govorili, ampak z novimi puščicami v tulcu in s sposobnostjo istočasnega dela na programski in strojni opremi obstaja možnost tudi za več novih naslovov v prihodnosti”.

Gabe je govoril tudi o ozadju projektov zadnjih let, kot sta SteamVR in HTC Vive. Po njegovih besedah jih je začenjalo skrbeti o smeri, v katero se nagiba svet igričarstva, ki gre vedno bolj proti prenosnosti in telefoniji. Zato so hoteli najprej počistiti pred lastnim pragom, sedaj, ko pa jim je to uspelo, pa se lahko spet ozrejo po novih projektih (zadnja igra, ki so jo izdali, je bila Dota 2).

H1Z1 postal brezplačen

2

Razvijalec Daybreak Games je oznanil, da bo njihova “Battle Royal” igra H1Z1 postala popolnoma brezplačna.

Poteza niti ni tako presenetljiva, saj je H1Z1 v zadnjih mesecih učakal močan padec igralcev in močno zaostaja za konkurentoma Fortnite ter Player Unknown’s Battlegrounds.

H1Z1 je drugače tipičen “Battle Royal” naslov, kjer igralci ob doskoku s padalom prečesavajo mapo za orožja, mapa pa se zaradi strupenega plina postopoma krči, dokler na koncu ne preživi samo eden igralec. V igri se lahko proti drugim borite kot samotar ali pa se povežete v dvo- ali petčlanske ekipe.

H1Z1 si je lahko prenesete iz Steama že zdaj, kot omenjeno popolnoma brezplačno.

Kingdom Come: Deliverance dobil popravek, ki omogoča shranjevanje ob izhodu iz igre

0

Razvijalec Wahorse Studios je izdal nov popravek, ki je dodal kar nekaj močno zaželenih izboljšav.

Tako smo končno dobili nov način shranjevanja, ki nam omogoča shranitev pozicije ob izhodu iz igre. Samo shranjevanje je bilo močno izboljšano, saj naj bi bilo sedaj hitrejše, izboljšali pa naj bi tudi vlamljanje v ključavnice ter tatvino nedolžnih prebivalcev dežele.

Izboljšave so prišle tudi na račun optimizacije, saj so optimizirali izrisovanje okolice (“pop-in”), sličice na sekundo pa so prav tako dobile močno potrebno prenovo.

Preberite si naš opis Kingdom Come: Deliverance.

Dodali so še Steamovo shranjevanje v oblaku ter popravili preko 300 nalog, ki so bile ob izidu precej hroščate. Polno listo sprememb si lahko ogledate tule.

Warhorse že pridno dela na popravku 1.4, ki naj bi med drugim še izboljšal optimizacijo, datum izida te posodobitve pa zaenkrat še ni znan.

Sea of Thieves je do konca tedna mogoče preizkusiti brezplačno

0

Težko pričakovana igra je naposled le ugledala open beto, kar pomeni, da jo bo do konca tedna (do 11. 3.) mogoče igrati brezplačno. Preizkusite jo lahko lastniki Xbone in PC (Windows 10). Na izid ne bo potrebno čakati dolgi, saj je napovedan 20. 3. 2018 .

Gre za večigralsko avanturo, kjer na odprtih zemljevidih stopimo v čevlje pirata. Čeprav je igra namenjena igranju v skupini do 4, pa je mogoče po razprostranih oceanih jadrati tudi sam. Iskanje zakladov ali zgolj raziskovanje otokov in njihovih skrivnosti? Naj se ropanje ob steklenici ruma prične!

Igro je mogoče igrati do nedelje zvečer, snamete pa jo lahko iz Windows Store. Najdete jo pod imenom Sea of Thieves Final Beta. Sneti bo potrebno okoli 17 GB.

Fortnite prihaja na mobilne naprave

Epic Games, ki trenutno stoji za eno najbolj igranih iger, je naznanil prihod Fortnita za mobilne naprave. Uporabniki iOS operacijskega sistema bodo prvi dobili igro v svojo trgovino, kasneje bodo pa tega deležni tudi Android uporabniki, za piko na i so razvijalci poskrbeli, da bo med PC-ji in mobilnimi napravami  potekal t. i. “crossplay”. Obe mobilni različici bosta podpirali isti način, kjer se bojuje 100 igralcev, ki ga najdemo tudi pri osebnih računalnikih. Poleg tega bodo igralci na telefonih oz. tablicah lahko igrali tudi z uporabniki Mac in PlayStation 4 igralci. A preigravanje med različnimi platformami ne bo ostalo samo pri mobilnih napravah, saj naj bi se za podobno potezo dogovarjala Microsoft ter Sony. Direktor Epic Games izpostavlja, kako pomembno je, da imajo njihovi igralci dostop do igre kjerkoli, kadarkoli in igrajo z vsemi napravami, ki so na trgu. Za igranje igre Fortnite bo treba imeti samo en račun in vaš napredek bo na vseh napravah isti.

Fortnite dobil nov igralni način “Teams of 20”

12. 3. 2018 se bo začel dogodek za iOS, kjer se bomo najprej prijavili in razvijalci nam bodo poslali e-pošto s povezavo za prenos igre, poleg tega pa bomo dobili še več kod za naše prijatelje. Fortnite bo deloval na najprej telefonih 6S/SE in na tablicah iPad 2, iPad Pro, iPad Mini 4.

Žal Epic Games niso še naznanili datuma izida za mobilne različice, ampak verjetno se bo to zgodilo v najbolj vročih časih poletja.

Crash Bandicoot trilogija prihaja na Nintendo Switch in PC

V začetku februarja se je že govorilo, da bo Crash Bandicoot trilogija izšla na konzoli Nintendo Switch in osebnih računalnikih, sedaj pa lahko potrdimo, da se bo to tudi zares zgodilo, saj trilogija prihaja 10. julija, ko bodo dnevi še tako dolgi in vroči.

Crash Bandicoot je “platformer”, igra, narejena s strani Naughty Dog in Sony Entertainment. Mnogo let je bila ekskluziva za konzolo PlayStation, pred kratkim so prenovljeno celotno različico naredili tudi za PlayStation 4 in sedaj so se končno odločili še za PC in Nintendo Switch. Celotna trilogija vsebuje igre Crash Bandicoot, Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back in Crash Bandicoot: Warped.

Prihaja Call of Duty: Black Ops 4

0

Založnik Activision je končno uradno potrdil naslednje poglavje Call of Duty serije.Ta se vrača v Black Ops vode, zato bo naslednji del franšize imenovan Call of Duty: Black Ops 4. Igra ima že napovedan datum izida, in sicer se bo to zgodilo 12. oktobra 2018. Ali bo serija vztrajala v prihodnosti, kjer se je dogajala trojka, ni znano.

Igro bo zopet razvil Treyarch, ki je doma v Black Ops seriji že od samega začetka. Več nam bo Activision povedal 17. maja, do takrat pa lahko uživamo v spodnjem kratkem napovedniku.

Najavljen The Division 2

0

Dolgo se je šušljalo o nadaljevanju, a sedaj je to tudi dokončno potrjeno: The Division 2 je v razvoju.

Ubisoft je bil bolj skop z informacijami, vemo pa, da bo za razvoj zopet skrbel razvijalec Massive Entertainment, v tesnem sodelovanju z Ubisoft Annecy, Redstorm, Reflections, Ubisoft Bucharest in Ubisoft Shanghai. Potrjeno je, da bomo igro videli na letošnjem sejmu E3 2018 in da bo ta tekla na nadgrajenem pogonu Snowdrop Engine, vendar izida ne gre pričakovati v 2018.

The Division je pred kratkim prejel svojo največjo posodobitev do sedaj, verzijo 1.8, in igra je počasi, a vztrajno rasla tudi v samem številu istočasnih igralcev. Z izvirnikom niso še zaključili, saj bo ta prejel še dve večji posodobitvi. Tako bomo dobili dva nova “Globalna dogodka”, še več legendarnih težavnosti pri misijah in Xbox One X posodobitev, ki bo omogočala igranje v 4K resoluciji. Junija 2018 bo prišla še ena novost, imenovana “Crests”, kar so posebni dosežki, s katerimi bomo odklepali nagrade v The Division 2.

 

Fortnite dobil nov igralni način, imenovan “Teams of 20”

0

Popularna Battle Royal večigralska streljanka Fortnite je dobila povsem nov igralni način, ki se imenuje preprosto “Teams of 20”.

V tem načinu se bodo igralci združili v pet ekip, vsaka pa bo štela 20 članov. To ni prvič, da je razvijalec Epic eksperimentiral z ekipami, saj so lani za en teden predstavili način “50 v 50”. Kot nakazuje ime, sta se tam udarili dve ekipi s po 50 igralci v vsaki ekipi. A zavladal je problem, saj če je ena ekipa vstopila v hitro vodstvo, se to do konca obračuna skorajda nikoli ni spremenilo.

“Teams of 20” bo zaradi petih ekip veliko bolj napet in nepredvidljiv kot “50 v 50”, kar bo k ogromni bazi igralcev dodalo še dodatne člane, Fortnite pa bo posledično še bolj gledan na Twitchu. Še boljša novica je, da na “Teams of 20” ne boste čakali dolgo, saj bo na voljo že kar danes!

Ob proslavitvi izida novega igralnega načina, je razvijalec prikazal tudi nov napovednik, ki prikaže posodobitev v akciji.

Oculus Rift trenutno ne deluje (posodobitev: popravek sedaj na voljo)

Posodobitev: Kot nas je opozoril bralec na naši Facebook strani, je sedaj na voljo popravek, ki si ga lahko prenesete tule in naj bi spet spravil Oculus v delovanje.

Uf, kakšen spodrsljaj si je včeraj prvoščila Zuckerbergova ekipa.

Če ste ponosni lastnik virtualne naprave Oculus Rift, ste morda včeraj opazili nekaj nenavadnega. Namreč, med zagonom programa Oculus ste naleteli na napako: “Can’t Reach Oculus Runtime Service.” Ne skrbite, problem ni v vas, ampak pri samemu razvijalcu.

Oculus Rift prehitel HTC Vive

Brihtneži so namreč pozabili obnoviti certifikat v določeni DLL datoteki, ki skrbi za zagon programa. To pomeni, da pri popravilu ni pomagala niti ponovna namestitev programa niti ponoven zagon računalnika. Pri Oculusu se zavedajo težave in se opravičujejo, hkrati pa že iščejo rešitev. A ta ne bo prišla tako zlahka, saj DLL datoteka, potrebna popravka, skrbi za sam zagon programa, ki naj bi prenesel posodobitev. Medtem ko se razvijalci lovijo v tej zanki, Oculus zaenkrat še vedno ostaja popolnoma neuporaben. Delna rešitev je, da svojo sistemsko uro oz. koledar nastavite za par dni nazaj ter ponovno zaženete sistem, a seveda to ni dolgoročna rešitev.

Ne ostane nam drugega, kot da redno pregledujemo sledečo uradno temo in oprezamo za rešitvijo.

Far Cry 5 urejevalnik vam bo omogočil ustvarjenje povsem svoje Ubisoft igre

0

Far Cry serija je sicer v preteklosti že dobila svoj urejevalnik map, kjer so igralci lahko stestirali svoje kreativne mišice. A Far Cry 5 bo ta del igre močno posodobil in ga naredil veliko bolj uporabnega.

Far Cry Arcade, kakor se zadeva tudi uradno imenuje, vam ne bo omogočal samo ustvarjanje map, ampak boste lahko poustvarili povsem svoje enoigralske, PvP ali sodelovalne stopnje. Moč bo izkoristiti vse teksture ter modele iz petice, lahko pa si jih boste izposodili tudi iz Assassins Creed in Watch Dogs serij. Tako boste na koncu ustvarili povsem svojo Ubisoft igro.

Vse skupaj bo mogoče uporabiti preko 9.000 elementov iz Far Cry 5, Far Cry 4, Far Cry Primal, Assassins Creed: Black Flag, Assassins Creed: Unity ter Watch Dogs. Če vam še to ne bo dovolj, bodo dodani še dodatni elementi preko 6 posodobitev, ki bodo doletele igro po njenem izidu.

Far Cry Arcade bo imel ogromno modifikacij, tako iz strani igralcev kot tudi Ubisoftovih razvijalcev, igranje kreacij pa vam bo prislužilo denar, ki ga boste lahko uporabili v “glavni” igri.

 

Rift se vrača h koreninam

0

Podjetje Trion Worlds je leta 2011 izdalo MMORPG, ki je bil zelo podoben World of Warcraft. Seveda ta ni nikoli tako zaslovel kot njegov vzornik in razvijalci so bili celo prisljeni spremeniti poslovni model iz naročnine v brezplačno opcijo s trgovino. Večini oboževalcem je to zbilo moralo in veliko igralcev je zapustilo igro. Sedaj pa se razvijalci vračajo z novim strežnikom, imenovanim Rift Prime, ki ne bo vseboval nobenih t. i. “Pay to Win” možnosti, ampak se bo vrnil h koreninam, kar pomeni, da bo treba za igranje mesečno odšteti denarčke. Strežnik Rift Prime nas bo vrnil na začetek, ko je bila najvišja izkustvena stopnja 50 in v čase, ko ni bilo raznih “boostov” in posebnega denarja v sami igri. Sčasoma pa bo Trion Worlds odklenili tudi nove vsebine in tudi najvišjo izkustveno stopnjo.

Rift Prime Primogenitor Pack tukaj lahko kupite za 29,99 $, mesečna naročnina pa vas bo stala 14,99 $. Paket vsebuje 30 dni Patreon dostopa, dva kupona, ki imata vsak 15-dneven Patreon dostop, poseben “mount”, naziv “Primogenitor”, poseben plašč in nov okvir za portret.

Pregled – Age of Empires: Definitive Edition

Age of Empires je strateška igra, ki jo vsi poznamo. Bila je narejena leta 1997 in takrat je postavila določene standarde, kako mora izgledati RTS in marsikateri razvijalci se tega držijo še danes. Za svoj čas je bila zelo napredna in še vedno se spomnim, kako sva skupaj s starejšim bratom uživala ob igranju in občudovanju grafične podobe.

Tokrat so nam Microsoftovi razvijalci postregli z grafično predelanim Age of Empiresom in tako je izšel Age of Empires: Definitive Edition, ki ni nič drugega kot obnovljena različica originalne igre. Ta posebna izdaja bi morala ugledati luč sveta že 19. oktobra 2017, ampak je z zamudo izšla 20. februarja 2018, izključno na Windows trgovini za Windows 10. Velika je kar 17 GB, kar je proti originalu velika razlika, vsebuje nekaj t. i. “quality of life” izboljšav, ampak najboljša je definitivno grafična podoba. Kupite jo lahko na Windows trgovini za 19,99 €. Age of Empires: Definitive Edition je prava izbira, če ste nostalgik, ki ima rad strategije z napakami ter hrošči, ki jih najdemo samo v starejših igrah.


Razvojna ekipa: Microsoft Studios (ZDA)
Založnik: Microsoft Studios
Spletna stran: https://www.ageofempires.com/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=JOEMc0pJHY8
Platforme: PC
Operacijski sistemi: Windows 10
Datum izida: 20. 2. 2018
Cena: 19,99 €
Žanr:  RTS


Problemi z Microsoft trgovino

Oh ja, trgovina, rad te imam.

Zgodbo sem začel z vpisom v Microsoft trgovino ter prenašanjem igre. Tukaj je šlo brez težav, ampak ko sem enkrat igro prenesel, se ta ni hotela zagnati. Ves čas sem dobival določeno napako, za katero sem poiskal rešitev na internetu. Rešitev je bila, da sem moral prenesti naključno aplikacijo iz Microsoft trgovine in potem sem lahko zagnal Age of Empires: Definitive Edition. Seveda sem to moral ponoviti vsakič, ko sem igro zaprl oz. ko sem ponovno zagnal računalnik ali ga prižgal. Druga težava, pojavila se je pri bratu in njeno rešitev bi ga rad delil s tistimi, ki imate podoben problem, je neprikazovanje modrega gumba za nakup v trgovini. To smo odpravili tako, da smo odklikali na start>settings, v iskalnik napisali “troubleshoot” in ga kliknili, odprlo se nam je novo okno, kjer smo poiskali Windows Store Apps in zagnali “troubleshooter”. Po končanem iskanju napak smo lahko kupili igro. Sam se sprašujem, zakaj nam Microsoft tako vsiljuje njihovo trgovino, ker žal ne dela tako dobro kot platformi Steam in GOG. Zavedam se, da konkurenca mora obstajati, ampak za zadevo, ki je slabo narejena, se bo odločil le malokdo, zato bo lahko le še capljala za ostalimi. Forumi so polni besed, kot npr. Age of Empires: Definitive Edition on Steam? A Microsoft še vedno vztraja.

Naj se strateška avantura prične

Po vseh mukah gremo končno raziskat svet Egipčanov, starih Grkov in ostalih civilizaciji. WOLOLOOOOOO!

Ko sem odpravil napake s trgovino, sem igro pognal in takoj kliknil gumb kampanje ter začel s t. i. “tutorial” oz. vadnico. Prvi vtis je bil odličen, saj ima novi AOE lepo narejeno grafično podobo. Tako sem hitro šel skozi nekaj stopenj in se hitro odločil za igranje grške kampanje, ki ni samo vadnica, ampak prava zgodba naših prednikov leta in leta nazaj. Med preigravanjem kampanje sem opazil, da je ta zelo podobna oz. enaka, kot je bila v originalni igri iz leta 1997, kar ni seveda ni nič slabega, moram pa priznati, da sem pričakoval tudi kakšen nov del kampanje, tako kot so to storili pri Age of Empires 2 HD. Mogoče pa bodo kaj takega naredili s prihodom plačljivega DLC-ja, pustimo se presenetiti. Poleg tega sem med igranjem opazil kar nekaj slabosti, ki jih je imel že prvi AOE, kot je zatikanje vojaških enot med drevesi, zatikanje kmetov med seboj, med drevesi in ostalimi surovinami. Tudi katapulti se mi zdijo še vedno veliko premočni pred ostalimi enotami, sploh ko govorimo o Helepolisu, ki velja za pravo brzostrelko iz starih časov. Mislim, da razvijalci niso naredili veliko izboljšav, kar se tiče t. i. “quality of life” zadev, ampak so zgolj izboljšali grafično podobo, zvok, dodali večjo populacijo, nov teren in prilagodili ter uravnovesili nekaj stvari. Po eni strani se mi zdi prav, da so igro pustili podobno originalu, ker po večini jo bodo igrali ljudje, ki do nje gojijo poseben odnos, saj so z njo odrasli in jim je ostala v spominih iz otroštva/mladosti.

Grška kampanja je odličen začetek tega nostalgično obarvanega potovanja.
Vsem dobro poznan RTS način

Age of Empires: Definitive Edition si poslužuje enega najbolj znanih RTS načinov, kjer nabiramo različne surovine in z njimi gradimo zgradbe in vojsko. Tukaj imamo na voljo les, hrano, zlato in kamen. Glavni cilj je premagati nasprotnika in dokončati določen objektiv, ki je kot nekakšna naloga. Vsaka civilizacija ima tudi drugačne enote, kar zadevo malček popestri. Poleg kopenskih enot imamo tudi ladjevje, s katerim se lahko borimo, nabiramo hrano (ki velja za eno najpomembnejših surovin) in tržimo z zlatom. Seveda se največkrat bojujemo na kopnem in kopenske enote so ključ do zmage v večini primerov. Kar se tiče same kampanje, lahko še povem, da so težavnosti “Easy”, “Standard”, “Moderate”, “Hard” in “Hardest” veliko bolj zahtevne, kot v Age of Empires 2 HD. Sam, kot ne preveč izkušen igralec RTS žanra, sem imel kar nekaj težav z igranjem proti “Hard” računalniku in pozdravljam izziv,, saj so današnje igre velikokrat prelahke in jih končamo kot za šalo.

Grška vojska se pripravlja za boj.

Večigralni način in urejevalnik map

Dve uri iskanja ekip in priprav, deset minut igranja in zaostajanje strežnika.

Po nekaj urah preigravanja kampanje sem se odločil, da sam testiram še večigralni način in izvem, ali je ta vreden tega denarja. Klik na gumb “Multiplayer”, nato “Lobby Browser” in že se nam prikažejo trenutno razpoložljive sobe, ki so jih naredili drugi igralci in se jim lahko brez problema pridružimo. Hitro sem opazil potrebno pazljivost, da ima gostitelj igre dobro povezavo, drugače bomo imeli veliko zaostajanja in igralnost bo postala prava muka. Večkrat se mi je tudi zgodilo, da ljudje nočejo pritisniti gumba “I’m Ready” in tako sem čakal ogromno časa, da se je sploh kaj začelo dogajati oziroma sem poiskal drugo sobo. Ko sem vse to pregledal, sem končno dobil ljudi za igranje, med igranjem sem opazil, da AOE nikoli ni deloval preveč dobro, tudi če je gostitelj imel dobro internetno povezavo. Velikokrat se je zgodilo, da so ljudje po 10 minutah zapustili igro, to je seveda privedlo do tega, da so tudi ostali v ekipi odšli in tako sta bili zmaga ali poraz brez pomena. Hvala bogu, uspelo mi je dobiti tudi eno odlično ekipo ljudi in začeli smo z igranjem, a se je kmalu izkazalo, da nas bodo porazili. Seveda je bila kriva moja neizkušenost v PvP načinu, ampak še vedno je bilo zanimivo in polno adrenalina. Večigralski način je odlična popestritev, ampak zaenkrat še ne deluje dobro, saj velikokrat pride do zaostajanja oz. “laga”. Za konec sem pokukal tudi v urejevalnik map in hitro ugotovil, da je zelo podoben originalu, malček sem se z njim poigral in obudil spomine, ko sem sam izdeloval celotne svoje kampajne.

Klavnica v večigralnem načinu.

 

 

Solo z novim napovednikom

0

Solo je introspektivna ugankarska igra, ki jo bomo lahko preigrali samo v enoigralskem načinu. Celotna zgodba se vrti okoli ljubezni, ki je kot nekakšno gorivo in nas poganja skozi življenje. Igra je postavljena v živahen svet s čudovitimi otoki, ki jih moramo med seboj povezovati tako, da gradimo poti. Poleg naštetih stvari lahko v igri igramo kitaro, uživamo v danem momentu, hranimo živali, sedimo na klopci in počnemo še druge aktivnosti. Gre za sprostitveno igro, kjer lahko počnemo različne aktivnosti s poudarkom na ljubezni.

Solo je razvil razvijalec Team Gotham, izšla pa bo 26. aprila 2018 na platformi Steam.

Če ste pristaš iger za sproščanje, kot je recimo PlayStationova ekskluziva Journey, potem je vredno razmisliti tudi o Solo.