Včeraj se je pričel Game Developers Conference 2019, kjer sta bila udeležena tudi Bennett Foddy in Zach Gage. Gostila sta enega izmed pogovorov imenovanega Put Your Name on Your Game, kjer je razvijalec igre Getting Over It – Bennet Foddy razkril zanimivo skrivnost svoje igre.
Če igre še ne poznate, ste si do sedaj prihranili kar nekaj živcev, saj je izjemno stresna. Igralci smo postavljeni v vlogo čudnega moža, ki se nag nahaja v loncu. V roki imamo ogromno kladivo s katerim se moramo vzpenjati po zgradbah do samega cilja.
A igra ni tako preprosta, kot se sliši, saj moramo z vrtenjem palca oz. miške previdno postopati po težavnih stopnjah, saj v igri namreč ni “checkpointov”, ki bi shranjevali naše dosežke. Igra je zato zelo napeta in večina nas je obupala že po par poskusih.
Vseeno pa obstajo ljudje, ki so igro seveda končali in se ob tem veselili. Bennet Foddy je sicer znan po takih igrah, saj je razvil recimo tudi igro QWOP, kjer se moramo s premiki rok in nog pomikati po tekaški stezi in to s kar štirimi tipkami (vsaka kontrolira roko ali nogo). Tokrat je izdal zanimivo skrivnost za vse tiste, ki igre Getting Over It še nismo dokončali.
Ob končanju igre se namreč igralcem odpre prav poseben klepetalnik, ki se mu pridruži prav Bennet sam. Razvil je namreč aplikacijo, ki mu na njegov telefon sporoči kdo je končal igro in v kolikšnem času. A pozor! Klepet z razvijalcem igre je možen le, če igre ne streamate, saj vam ob končanju igre, ta tudi povpraša po tem.
Foddy: When players finished Getting Over It, players could join a chat room where Bennet would congratulate them IN REAL-TIME. (He got a notification on his phone every time someone finished the game so he could log on.) Some examples:#GDC19pic.twitter.com/2OXTrwP3Jf
Podjetje Activision je sicer že v lanskem letu ob izidu igre Black Ops 4 napovedal sodelovanje s kitajskim velikanom Tencent, ki naj bi pomagal pri razvijanju mobilne igre Call of Duty. Drugih podatkov o sami igri nismo dobili, so pa nekaj mesecev za tem, danes objavili prvi napovednik za prihajajočo igro Call of Duty Mobile. Igra bo povsem brezplačna in bo na voljo na operacijskih sistemih Android in iOS.
V napovedniku lahko vidimo različne igralne načine, kjer se vrnemo v zgodovino serije iger Call of Duty. Orožja s katerimi bomo igrali so vsem znana, poleg njih pa lahko opazimo še legendarne mape Crash, Nuketown in ostale. Za pričakovati gre tudi, da bomo lahko pobijali zombije, kot tudi igrali poseben Battle Royale mod.
Pri Activisionu so omenili, da je njihov namen prvo ustvariti igro, ki bo zadovoljila vse njihove apetite in jo bo zato mogoče igrati le na “sposobnejših” telefonih, kasneje pa se bodo odločili tudi za boljšo optimizacijo za malce slabše telefone.
To sicer ni edini Call of Duty naslov, ki bo izšel letos, saj bi letos Activision pod okriljem Infinity Warda izdal še en Call of Duty del in sicer ob koncu letošnjega leta kot je to navada. Seveda trenutno podatkov o novi igri še ni, bo pa po vsej verjetnosti igra dobila kampanjo, ki je zadnji – Black Ops 4 presenetljivo ni imel.
Če želite tudi vi preizkusiti igro Call of Duty: Mobile lahko že danes opravite predregistracijo in si probate zagotoviti mesto na beta tesiranjih.
Dobra novica za vse tiste, ki bi radi preizkusili famozne ray-tracing učinke, a ne želite odštevati bajne vsote za grafične kartice nove generacije kot so RTX 2060, 2070 ali pa 2080.
NVIDIA je namreč sporočila, da bo preko novih gonilnikov, ray-tracing učinke moč poganjati tudi na starejših grafičnih karticah – od GTX 1060 pa vse do GTX 1080 Ti – in sicer preko DXR APIja.
Grafične kartice, zgrajene na Pascal GPU arhitekturi, bodo ray-tracing lahko poganjale, a bodo ti učinki opazno nižje kvalitete in ločljivosti. Tisti, ki posedujete grafične rešitve, zgrajene na Turing arhitekturi, boste prejeli 2x do 3x boljšo optimizacijo, to pa gre seveda na račun RT jeder, ki jih posedujejo najnovejše RTX grafične kartice.
Dvomimo sicer, da boste sedaj lahko kar naenkrat poganjali Metro Exodus z ray tracing učinki pri 60 sličicah na sekundah, je pa to zagotovo priložnost, da bo več novih razvijalcev preizkusilo to novo tehnologijo.
Novi gonilnik bo izšel enkrat v aprilu, igre pa za implementacijo te novosti ne bodo potrebovale dodatne posodobitve.
Biti oboževalec Half-Life serije zagotovo ni lahko delo.
Odkar nas je razvijalec Valve leta 1998 odpihnil s prvim delom, čemur je sledil enako navdušujoč naslednik leta 2004, smo igralci na trnih in nepotrpežljivo čakamo nadaljevanja avantur znanstvenika Gordon Freemana.
Žal pa je danes Valve precej drugačna beštija od tistega razvijalca, ki ga poznamo iz mladosti, saj si sedaj lasti platformo Steam ter s tem služi bajne vsote in mu iger pravzaprav sploh ni več treba izdelovati.
Zato trojke že dolgo časa ni na spregled in veliko članov originalne ekipe je v preteklosti zapustilo Valve, zato so upanja na nadaljevanja praktično umrla.
Predsednik Valva, Gabe Newell, je znan po temu, da rad odgovarja na e-maile in včeraj je prek interneta zopet završalo.
Nekdo naj bi Gaba vprašal, “če bi igral novo Half-Life igro pred smrtjo” in ta mu je odgovoril: “Samo ne umri v nekje naslednjih petih letih ;)”.
Upanja so se zopet takoj spet dvignila, da bomo morda vendarle dobili novo Half-Life igro, žal pa so ta zopet hitro ugasnila. Poštno sporočilo je bilo namreč lažno in nekdo se je spet grdo poigral z vsemi Half-Life oboževalci.
Je pa Gabe Newell za medije zopet potrdil, da Valve dela na treh VR igrah in da “trenutno obožujejo PC trg”. Seveda to bolj malo pomeni Half-Life navdušencem, a dobro je vedeti, da Valve sploh še zanima razvoj novih naslovov.
System Shock je legendarna serija, ki pa zaradi slabih prodajnih rezultatov in propada razvijalca Looking Glass, že dolgo časa ni videla uradnega nadaljevanja.
Franšiza je na mrzlem že dve desetletji in njegov najbližji “duhovni” naslednik je igra Prey, ki je bila naravnost fantastična.
Na tretjem delu dela novi razvijalec Otherside Entertainment, ki je včeraj izjavil, da je projekt nekako 50% zaključen. Ta napredek je velik mejnik v razvoju, zato je bil čas, da se izda tudi prvi napovednik in tudi prve slike.
Kot lahko razberemo iz videa, nam bo pot zopet prekrižala zlobna umetna inteligenca Shodan in zelo verjetno se bomo zopet potili na vesoljski postaji, polni različnih mutirancev, ki bodo našemu junačku vse preradi stregli po življenju.
Razvijalec pravi, da je posnetek iz pred alfa različice igre in zato se zna grafična podoba pred izidom še močno spremeniti.
Žal nismo izvedeli točnega datuma izida, je pa skoraj zagotovo, da se to še ne bo zgodilo letos, ampak šele nekje v 2020.
Notmycar je še ena battle royale igra, ampak tokrat so nam razvijalci ponudili boj v avtih, kar do sedaj še noben ni naredil.
Gre za tipično igro tega žanra, kjer na bojišče pade kar 100 avtov, te avte lahko izboljšujemo med igro in dodajamo na njih različne modifikacije. Poleg navadnih avtov, bomo v Notmycar našli tudi leteče avtomobile, seveda pa ne gre brez kozmetike. Svoje avte bomo lahko porisali z različnimi t.i. “skini” in za to bo treba plačati s pravim denarjem.
Notmycar bo izšel v Steam Zgodnji dostop5. aprila kot brezplačna igra. Ob izidu zgodnjega dostopa bo igra vsebovala samo 50 avtov na bojišču in bližje ko bomo uradnemu izidu, bolj se bo to število povečevalo.
Respawn je pravkar oznanil datum in uro izida prvega Apex Legends Battle Passa, ki bo izšel jutri (19.3.2018) ob 18.00 po našem času. Poleg pričakovanega Battle Passa, ki bo stal 950 Apex točk (10€), bo izšel tudi karakter Octane, o katerem smo že mnogokrat pisali.
Prva sezona se bo imenovala Wild Frontier, z odklepanjem pa bomo pridobivali različne preobleke tako za orožja kot tudi karakterje. Ob nakupu Battle Passa bomo prvi prvo stopnji dobili tudi ekskluzivne skine: Lifeline Revolutionary, Wraith Survivor, in Mirage Outlaw, nato pa bomo z vsako stopnjo pridobivali druge predmete (ob enem tudi Apex točke).
Nekako se nam je med prsti izmuznila novica o uradni potrditvi izida kolekcije iger Halo: Master Chief Collection na PC-ju, čeprav smo to pravilno predvideli par dni prej.
No, sedaj je uradno, Master Chief kolekcija bo vendarle izšla tudi na PC-ju. Igralci bodo tako po dolgih letih suše vendarle prejeli nova poglavja Halo serije, paket pa bo prinesel celo kolekcijo naslovov.
PC-jaši bodo lahko preigravali predelana prva dva naslova – torej Halo: Combat Evolved ter Halo 2 -, zraven pa se lahko veselimo še Halo 3, Halo 3: ODST ter Halo 4. Vse to so lahko že dolga leta preigravali Xbox One igralci a novost PC izdaje je, da bomo v paketu prejeli še Halo: Reach, ki služi kot predzgodba vsem ostalim delom.
Microsoft se je res izkazal, saj kolekcija ne bo na voljo samo na njihovi trgovini ampak ga bo mogoče nabaviti tudi na Steamu. To je v času, ko vsak založnik vleče igralce na svojo platformo, več kot dobrodošla poteza.
Igre bodo izhajale postopoma, saj želi razvijalec 343 Industries dodobra stestirati PC opremo in zagotoviti, da bo vsak naslov tekel brez zatikanj.
The Master Chief Collection sicer še nima zakoličenega datuma izida, ve pa se, da se bo to zgodilo še letos. V te namene je razvijalec odprl tudi program Halo Insider, v katerega se lahko že prijavite.
Gre v bistvu za zgodnje testiranje iger in če se vam nasmehne sreča, boste lahko skupek naslovov preigravali pred vsemi ostalimi.
Za konec še kupček povezav.
Halo: Masterchief Collection ima že postavljeno stran v Microsoft trgovini, odkrijete pa ga lahko tudi na Steamu. Za Halo Insider program pa se lahko prijavite preko sledeče povezave.
V evropski ligi LEC v igri League of Legends se je končal tudi 9. teden tekmovanja, ki je podal jasne udeležence končnice v letošnjem splomladanskem delu. V t.i. playoff sistemu se bo za naslov najboljšega in uvrstitev na tekmovanje Mid Season Invitational (MSI) potegovalo 6 ekip, ki so si skozi devet tednov (2 tekmi na teden) zagotovili nastop v končnici.
Pred zaključnim tednom smo poznali že 4 ekipe, ki so si zagotovo prigarale mesto v končnici, medtem ko sta dve mesti ostali še prosti. Preostali mesti sta po koncu tega tedna pripadli ekipama Fnatic in SK Gaming, v katerih igrata tudi naša predstavnika. Vse ekipe, ki se bodo torej borile v končnici so: G2 Esports (13-5), Origen (12-6), Fnatic (11-7), Splyce (11-7), Vitality (10-8) in SK Gaming (10-9).
Najboljša ekipa v drugem delu sezone je bila nedvomno Fnatic, ki si je na koncu priigrala kar 3. mesto, pa čeprav so bili po prvem delu med tremi najslabšimi. V zadnjem tednu so premagali tako G2 Esports, ki je igral z rezervo, saj je naš Mikyx še vedno poškodovan. Drugo mesto je pripadlo ekipi Origen, ki so le za zmago ostali pod vrhom. Splyce je na koncu pristal na 4. mestu, saj so izgubili medsebojni dvoboj s Fnaticom, SK Gaming pa je v odločilnem boju premagal Schalke 04 in se veselil zadnjega mesta, ki jih je popeljal v končnico.
Sedaj nas čaka teden dni premora, saj se bodo ekipe dodobra pripravile na svoje obračune in naredile taktično strategijo, da bi pridobili čim boljše mesto. V petek 29. marca pa se nato vse lahko priče, saj nas čaka že prvi dvoboj med Fnaticom in Team Vitality, kateremu v soboto sledi še dvoboj med ekipama Splyce in SK Gaming. Znan je tudi prvi polfinalni dvoboj v katerem se bosta pomerila najboljši ekipi rednega dela G2 Esports, ta pa bo odigran v petek 5. aprila. Gre za nov sistem končnice, o katerem smo že pisali in bo dodobra premešal štrene strategom v posameznih ekipah.
Potek izločilnih bojev s pričetkom v petek, 29.marca
Kot zanimivost lahko še omenim, da je v šestih ekipah, ki so si zagotovile mesto v končnici kar šest dancev, nato pa jim sledimo že slovenci, ki imamo v izločilnih bojih kar tri predstavniki, saj so se uvrstili s svojimi ekipami uvrstili prav vsi trije (G2 – Mikyx, SK Gaming – Crownshot, Fnatic – Nemesis)!
Ob enem poteka tudi nagradna igra enega izmed glavnih partnerjev lige LEC, kjer lahko osvojite popotovanje na finalni zaključek omenjene lige! Več si preberite tukaj.
Mineva deset dni od izida igre Devil May Cry V in že so pri Capcomu napovedli prvi DLC, ki bo prišel na smešen datum, 1. aprila. Po vsej verjetnosti ne bo šlo za prvoaprilsko šalo, saj so predstavili tudi desetsekunden predstavitveni posnetek.
Bloody Palace je sicer prisoten že od drugega dela igre in gre za modifikacijo v kateri nam je dano eno življenje (igrali bomo lahko v vlogah Danteja, Nera ali V-ja) . Z njim moramo poklati kar se da veliko nasprotnikov, ko potujemo skozi različne lokacije, katerih stopnja se teža in teža.
Če ste zgodbo igre Devil May Cry V že končali, ste lahko torej navdušeni nad prihajajočim dodatkom, ki bo za imetnike igre popolnoma zastonj! Spisali smo tudi recenzijo igre Devil May Cry V, kjer smo izrazili naše mnenje in igro še podrobneje predstavili!
The Witcher 3: Wild Hunt je toplo zapisan v mojem spominu in med klanjem vse sorte zverinic, sem tudi oboževal zbiranje kart in tepež z nasprotnikom v mini igri Gwent.
Zadeva je postala tako popularna, da je razvijalec CD Projekt RED kasneje izdal istoimensko samostojno igro, kasneje pa še ločen naslov GWENT: Thronebreaker.
Razvoj igre Gwent: The Witcher Card Game poteka že od 2017 in čeprav je špil uradno že izšel, igralci nad njo niso preveč navdušeni. Razvijalec se je zato usedel in naslov močno predelal, sedaj pa se nam bliža že prva razširitev, katera bo nosila naslov Crimson Curse.
Glede na naslov, bi kdo morda sklepal, da bodo v igri prisotni vampirji in uštel se ne bi. Glede na napovednik nas čakajo hektolitri krvi, krvava Luna ter obredi, prepojeni z rdečo tekočino.
Nove karte bodo svojo škodo delile predvsem preko zadajanja krvavečih ran, nekateri pošastki pa bodo lahko sodelovali skupaj in tako povzročili še večjo krvavo nezgodo nasprotniku. Na uradni spletni strani si lahko ogledamo 100 novih kart, niso pa še čisto vse razkrite.
V velikem testu kar 250 protivirusnih programov za telefone in tablice z operacijskim sistemom Android so preizkuševalci ugotovili, da jih svoje poslanstvo izpolnjuje manj kot polovica.
Tako jih je bilo zgolj 80 sposobnih prepoznati več kot 30% vzorcev škodljive kode, veliko pa jih te naloge sploh ni opravljalo. Torej tudi če menite, da je vaš mobilnik zaščiten ob namestitvi (samooklicanega) protivirusniega programa, temu nujno ni tako.
Testiranja so se lotili v AV-Comparatives, ki slovi po preizkušanju računalniških varnostnih programov. Vendar so se tokrat podali v mobilne vode, kjer so preizkusili protivirusne programe na Androidu in naleteli na presenetljive rezultate. Vsi vključeni programi so bili sneti s Play Store.
V testu so na napravi pognali 2000 primerkov škodljive kode in preverili učinkovitost varnostnih rešitev. Vredno je poudariti, da so bili vsi testi izvedeni na dejanskih telefonih in ne v emulatorjih. Zasnova testa je bila kar se da realna in nezahtevna. Dejanski protivirusni programi so tako zaznali 100% škodljivih vzorcev, ampak od 250 jih je zgolj 50 preseglo 90% zaznavnost.
Rezultati so jih presenetili. Da bi preprečili morebitne napake, so med preizkusom podrobno spremljali, kaj posamezni program dejansko počne. Kar nekaj se jih je posluževalo metode, kjer je uporabnik ob pritisku prejel, vsem znan, napis SCAN. Žal je šlo za predefinirano časovo skripto, ki je bila zagnana določen čas in je zgolj preverila število datotek na mobilniku. Da bo mera popolna, jih je kar nekaj, kot škodljivo kodo, opredelilo same sebe (niso bili dodeljeni pod varne aplikacije).
Med lažnimi aplikacijami je bilo ogromno plagiatov in lažnih dobrih ocen, ki so jih razvijalci kupili na trgu. Časi, ko je ocena uporabnikov dala slutiti kakovost programa se več kot očitno končujejo.
Programi s 100% uspešnostjo:
Programi, ki so opravili test z odliko so: Avast, AVG, Avira, Bitdefender, BullGuard, Emsisoft, ESET, F-Secure, Kaspersky Lab, McAfee, Sophos, STOPzilla, Symantec, Tencent, Trend Micro, VIPRE, Lookout, Malwarebytes, CheckPoint, Webroot in Zemana. Gre za priznana podjetja, ki za varnost osebnih računalnikov skrbijo že vrsto let.
Popravki in posodobitve v igri Fortnite prihajajo iz dneva v dan in s tem navdušujejo igralce ob igranju najpopularnejše igre. Ob današnjem nalaganju igre ste namreč že lahko opazili, da v igro kmalu prihaja novo orožje, ki naj bi se imenovalo Flint-Knock.
Gre za Revolver pištolo, ki jo bo možno pobrati v redkostih Common (siva) – običajna in Uncommon (zelena) – neobičajna. Običajna različica revolverja bo nasprotniku odbila kar 86 življenjskih točk, medtem ko bo neobičajna odbila kar 90 življenjskih točk. Hitrosti reloadanja bosta 3.045 in 3.19 sekund, obe različici revolverja pa bosta kot po navadi zahtevale metke Heavy. Na spodnjih slikah si lahko ogledate podrobno statistiko novega orožja.
Tukaj pa je še neobičajna različica.
Ob enem naj vas spomnimo na prihajajoči Fortnite turnir z zaključkom v nakupovalnem centru Qlanidia v Novem mestu! Za več informacij kliknite tukaj!
PlayerUnknown’s Battleground je zelo priljubljena igra, ki je z razvojem aplikacije na telefonu postala vsakdanjik marsikaterega najstnika. PUBG je bil za telefon izdan “že” v mesecu februarju lanskega leta in se je hitro razširil po vseh mobilnih napravah.
Igra je popularna celo v takšni meri, da se je zahodna indijska zvezna država Gujarat odločila, da igranje kar prepove. Razlog tiči v tem, da je igra po njihovem mnenju preveč nasilna in zasvojljiva, pred kratkim pa so na enem izmed indijskih študentskih združenj, vladi tudi predlagali, da naj igro popolnoma prepovejo, saj naj bi bil to glavni razlog za slabše doseganje rezultatov na preizkusih znanja.
Le slab teden po prepovedi igranju PUBG-ja v omenjenem mestu, pa so na dan prišle že prve aretacije.
Kar deset študentov so namreč ujeli med preigravanjem popularne streljačine in za to početje drago plačali. Policija jih je nemudoma aretirala in jim zasegla telefone, obenem pa so jih še pripeljali na policijsko postajo, kjer bodo po vsej verjetnosti kaznovani z denarno kaznijo. Po besedah policista, ki naj bi jih aretiral, so bili igralci tako poglobljeni v igro, da se niti niso zavedali, da se jim dolga roka zakona pravzaprav približujeje.
Razvijalci igre PUBG so nato v petek 15. marca izdali tudi uradno izjavo, v kateri omenijo namen igre PUBG in to, da bodo storili vse, da se prepovedi v omenjeni indijski zvezni državi razveljavijo.
Google je v svojo aplikacijo Google Earth dodal poučno in zanimivo igro Where in the World Is Carmen Sandiego?, ki je navduševala v 90-ih letih. Gre za igro, ki je bila del istoimenske oddaje, ki je idejo dobila po računalniški igri Carmen Sandiego, razvito s strani podjetja Brøderbund Software.
Prvo epizodo si je bilo moč ogledati že leta 1991, medtem, ko je bila zadnja epizoda predvajana leta 1995. Oddaja je bila vodena v obliki kviza, kjer so gledalce (v večini otroke) spodbujali k razvijanju geografskih sposobnosti. Vprašanja so se navezovala na države, valute, zastave in druge znamenitosti, ki so znane za posamezne države.
Poučna oddaja je nastala kot odgovor na raziskave National Geopgraphica, ki so američane uvrstile na samo dno lestvice znanja geografije, saj je v povprečju izmed štirih ljudi bil vsaj eden tak, ki na zemljevidu ni znal pokazati takratne Sovjetske zveze ali Tihega oceana. Posledično so bila nato vprašanja sestavljena s strani urednikov National Geographic revije, ki je v omenjeni oddaji tudi v celoti krila nagrade.
V letošnjem letu smo dobili tudi povsem svojo Netflixovo animirano serijo z imenom Carmen Sandiego, kjer zgodba govori o istoimenski pustolovski kradljivki, ki se svojega imena ter staršev ne spominja, zato je bila posvojena v akademiji VILE.
Tudi Google pa se je odločil izdati zanimivo igro in jo implementiral v svetovni zemljevid, Google Earth. Igro lahko igramo prav vsi in nam pomaga pri razvijanju našega geografskega znanja. Skozi zasliševanja prič moramo namreč najti kradljivko Carmen Sandiego, ki se skriva v eni izmed držav. Priče nam pomagajo z odgovori, kot so denarne valute, ki se uporabljajo v državi, kje se skriva Carmen.
12. marca na žalost nismo dočakali tako pričakovanega Battle Passa, ki bi igro Apex spet malce dvignil, saj se v zadnjih dnevih ne dogaja praktično nič, sploh za tiste igralce, ki so že dosegli stopnjo 100 in poleg nabiranja zmag ter ubojev nimajo nič za početi.
Pred dvema dnevoma so se v igri vendarle začeli pojavljati skrivnostni predmeti, ki jih lahko povezujemo z novim karakterjem, ki bo prišel v igro Apex Legends in sicer ob izidu prve sezone Battle Passa. Karakterju kot vas že veliko ve, je ime Octane, in bo imel ob enem kot svojo primarno zmožnost tudi t. i. “jump pad”, s katerim se bodo igralci lahko odbili od tal in lažje prišli na določene lokacije na mapi.
Jump padi so se pojavili predvsem v bližini mesta Market oz. trgovine, kjer se je na tleh pojavil čuden predmet, ki igralce odbije od tal. Po vsej verjetnosti gre za naklepno dejanje razvijalcev igre Apex, saj si s tem nekako pridobivajo čas pred dokončnim izidom Battle Passa, ki je bil napovedan za mesec marec.
Epic trgovina je med PC-jaši postala precej slavna in razvpita a ne zaradi svojih pozitivnih ampak predvsem zaradi ustvarjanja ekskluziv na PC platformi ter zaradi manjka pritiklin, ki jih konkurenčni klienti ponujajo že dolgo časa.
Nedavno pa je na plano privrela nova kontroverzija.
Epic namreč zbira vse vaše Steam podatke in jih potem shrani v zašifrirano datoteko localconfig.vdf. Po njihovih besedah, naj bi bila datoteka povsem neškodljiva, razen če se uporabnik odloči uvoziti svoj seznam prijateljev. Takrat podatki odfrčijo na Epicove strežnike.
Valve ni preveč zadovoljen, da Epic zbira podatke o njihovih uporabnikih, kar je tudi včeraj izjavil Doug Lombardi:
“Pregledujemo, kakšne točno informacije Epic odvzema od Steama. Naš klient shrani različne podatke kot so kakšne igre si lastite, vaš seznam prijateljev ter shranjena gesla (podobno kot se to shrani v piškotkih brskalnika). To so zasebni podatki, ki so shranjeni samo na uporabniškemu računalniku in niso namenjeni temu, da bi jih uporabljal kak drug program ali pa da bi jih prenesli na kak tretji strežnik.”
Valve očitno ni zadovoljen z Epicovim početjem, kontroverzija pa je še dodatno podžgala ugibanja, da Epic preveč vohlja za svojimi uporabniki, kar naj bi bila posledica tega, da si jih lasti kitajski gigant Tencent – znan po vdiranju v zasebnost uporabnikov.
Beat Saber je trenutno še vedno najbolj popularna VR igra, saj vsebuje preproste kontrole, hitro priučitev, poleg tega pa igralcem omogoča ples in razgibavanje ob poslušanju dobre glasbe.
Zadevo tudi redno uporabljamo na svojih dogodkih, prav tako bo prisotna na našem naslednjem dogodku Gaming brez izgovorov #3, ki se bo 13. in 14. aprila odvil v Novem mestu.
Beat Saber je prodal ogromno kopij, kar je zavidljiv uspeh za igro, ki je še vedno v sistemu Zgodnjega dostopa.
Špil je pred kratkim dobil svoj prvi plačljivi DLC, ki nosi ime Monstercat Music Pack Vol. 1. Ta vsebuje 10 novih pesmi, vse skupaj pa se trenutno prodaja na Steamu, kjer ob trenutnem 35% znižanju zase zahteva 12,90 €.
Nova vsebina je dobrodošla, vendar so nekateri igralci razočarani nad dejstvom, da DLC zase zahteva denarno dajatev, saj špil še vedno ni doživel svoje 1.0 inačice.
Razvijalec se je na obtožbe odzval na svojem uradnem blogu:
“Licence za glasbo niso brezplačne in dobiček moramo deliti tako z glasbeniki kot tudi s programerji, ki ustvarijo stopnje. Verjamemo, da si kvalitetna vsebina zasluži prepoznavo. Tudi želimo, da naši igralci pridobijo svojo vsebino na legalen način in da kupijo novo glasbo v sodelovanju z zakonom.”
Beat Saber je do sedaj prodal že preko milijon izvodov, razvijalec pa obljublja, da bodo dodajali tudi brezplačne stopnje.
Dve veliki imeni bosta kmalu složno bivali pod eno kapo.
Turtle Beach, katerega poznamo predvsem po njegovih igričarskih slušalkah, se želi razširiti tudi na druga področja kot so denimo miške ter tipkovnice. Namesto da bi vlagal težke denarce v razvoj svojih rešitev, so raje na široko odprli denarnico in kar kupili nemškega proizvajalca Roccat.
Nakup, vreden 19.2 milijonov dolarjev, bo Turtle Beachu omogočil širitev na druge igričarske pripomočke, hkrati pa bodo tako lažje prodrli na azijski trg, kjer Roccat že drži svoj tržni delež.
Poteza je zato logična, Turtle Beach pa upa, da bodo njegove izdelki pričeli uporabljati tudi PC igričarji.
Podjetje namreč svojo prevlado drži predvsem na konzolah, kjer drži 40% delež vseh igričarskih slušalk, na PC področju pa ga čaka težka borba, saj je tam konkurenca precej večja.
Zadeva je trenutno že v 30. sezoni, kar je seveda spoštljiv dosežek, vseeno pa se serija ne more zanašati samo na svoje bogato izročilo, ampak mora ostati relevantna in sodobni kulturi spustiti kako kritiko.
Zato ni čudno, da bo kmalu v serijo prispela tudi tema E-športa, saj je to ena od redkih zadevščin, ki jih animiranka še ni obdelala.
Epizoda se bo imenovala E My Sports, v glavni vlogi pa bo nastopal pobalinski Bart, ki bo želel vladati športu elektronske zabave. Seveda noben profesionalni igralec ne prispe daleč brez dobrega trenerja in tokrat bo to vlogo prevzel, kdo drug kot pa, Homer.
Zanimivo je, da so ustvarjalci serije za nasvet povprašali kar Riot Games, kateri že dolgo budno bdi nad svetom E-športa s svojo popularno igro League of Legends.
Žal pa se ta naslov ne bo pojavil v animiranki ampak bo Bart preigraval izmišljeno igro, imenovano Conflict of Enemies. Bo pa bilo zanimivo videti, če bo Riot vseeno v epizodo smuknil kak skriti velikonočni jajček.
E My Sports bo televizijske ekrane pozdravil v ponedeljek, 17. marca.