🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 468

Hearthstone dosegel 100 milijonov igralcev in podarja skupke kart

0

Popularna igra s kartami, Hearthstone, je presegla že nekaj mejnikov, predvsem tistih, ki se tičejo zaslužka. Včeraj pa mu je uspelo prebiti novo mejo saj je Hearthstone presegel 100 milijonov registriranih igralcev.

Blizzard se seveda zaveda, da je takšen pomemben dosežek treba proslaviti. Najprej so spočeli video, kjer se razvojna ekipa zahvaljuje vsem svojim zvestim igralcem a niso se ustavili samo tu.

Med 7. in 10. novembrom vas vabijo v igro, saj boste med tem časom lahko prejeli kar šest brezplačnih Boomsday Project skupkov kart. Dovolj je samo, da zaženete igro in pridete v glavni meni in že lahko uživate v novih kartičnih podobicah. Poleg tega je na voljo nova naloga “Celebrate the Players”, ki jo je moč ponoviti petkrat v enem dnevu, vsakič pa boste nagrajeni z izkupičkom 100 zlata.

Blizzard je na Blizzconu še najavil novo razširitev Rastakhan’s Rumble, ki bo dodala kar 135 novih kart, novo enoigralsko kampanjo Rumble Run ter novo mehaniko Overkill.

Path of Exile prihaja na PlayStation 4

0

Zadnje čase so akcijske RPG igre zopet zapolnile naslove vseh igričarskih strani predvsem po zaslugi debakla, ki si ga je privoščil razvijalec Blizzard ob napovedi mobilnega naslova Diablo Immortal. Grinding Gear Games se je zavedal da je sedaj njegova priložnost in je včeraj mirno napovedal, da bo njihova precej uspešna sekljačina Path of Exile kmalu prispela tudi na PlayStation 4.

Path of Exile je izšel leta 2013 za PC in od takrat razvojna ekipa pridno skrbi za posodobitve ter razširitve. Skladno s PlayStation 4 izidom naj bi igra prejela popravek 3.5.0, ta pa naj bi bila največja posodobitev v zgodovini igre.

Na klanje horde nepridipravov ne bomo čakali več dolgo saj bo Path of Exile na PlayStation 4 pripel že decembra 2018.

Oboževalska predelava grozljivke P.T. za PC je skoraj identična originalu

0

Z žalostjo v srcu se spominjam grozljivke P.T., ki je v bistvu samo demo in sploh ni polnopravna igra. Kljub temu je igra leta 2014 obnorela svet, saj so igralci ob njenem dokončanju ugledali napovednik za igro Silent Hills, v kateri je nastopal Norman Reedus, plodno pri špilu pa sta sodelovala še Guillermo del Toro ter Hideo Kojima.

Zadeva je bila predobra da bi bila resnična in založnik Konami se je čez noč odločil preklicati projekt, leta 2015 pa je tudi potegnil demo P.T. iz PlayStation trgovine. A ta živi naprej, saj če ste igro pred izbrisom iz trgovine imeli naložen na svoj disk, lahko kratko srhljivko še vedno zaženete.

Po novem lahko P.T. preigravamo tudi na PC-jih v obliki oboževalske predelave, zgrajene na pogonu Unreal Engine 4. Zadeva je zelo podobna svojemu izvirniku a vseeno manjka par stvari kot je denimo stopnice, ki so resetirale sobo medtem ko je spremenjena tudi Lisa, ki nas je skozi sprehode opazovala in lovila iz različnih smeri.

Pomanjkljivosti navkljub je to impresiven projekt, toliko bolj zaradi tega, ker ga je razvil samo en možakar po imenu Artur Łączkowski. Ta pravi, da se sicer zaveda, da bo Konami verjetno zahteval umik izdelka (to se je v preteklosti s P.T. predelavami že zgodilo) a da je bila predelava za PC njegova velika želja. Dokler zadeve ne prekličejo, si lahko predelavo prenesete na sledeči povezavi.

Poleg tega ima Artur velike plane. Na svoji Patreon strani prosi za podporo, saj se namerava predelati celotno igro Silent Hill 2 v moderno preobleko, to pa naj bi mu, ob vaši podpori seveda, lahko uspelo v samo šestih mesecih. Zadeva je skorajda zagotovo obsojena na propad, saj ga bodo verjetno hitro napadli Konamijevi odvetniki a treba ga je pohvaliti za njegov pogum in da si drzne sanjati velike sanje.

Fortnite zaključil Halloween dogodek s spektakularno sekvenco

0

Vemo, da vas je ogromno, ki preprosto obožujete igro Fortnite in bi zadevo označili kot najboljšo stvar po namazanem kruhu. Hkrati vas je verjetno kar nekaj, ki špil preprosto sovražite saj se pojavi povsod, kamor se obrnete. A eni in drugi se zagotovo lahko strinjate v eni stvar: razvijalec Epic Games odlično skrbi za ta naslov in ravno po njihovi zaslugi ostaja svež in relevanten navkljub vsej konkurenci. Mislim, da je obstajal še en podoben špil, ki je včasih podiral rekorde a se sedaj ne spomnim imena. PURG? PUVG? Nima veze…

Včeraj se je zaključil Halloween dogodek in ta je končno razrešil skrivnost vijolične kocke, ki že dolgo straši po mapi in katero so nekateri ljubiteljsko poimenovali Kevin.

Kocke po novem ni več saj se je ta dvignila v zrak, se začela hitro vrteti okoli svoje osi, sledila pa je glasna eksplozija, ki je za trenutek oslepela vse prisotne v beli svetlobi. Presenečeni igralci so se nato znašli v nekem vorteksu energije, kjer so plavali po zraku in ob dotiku z metuljem so bili vrženi v spremenjeno Fortnite mapo.

Kjer so prej lebdeli otoki Leaky Lake (v zraku so se znašli kot posledica Kevina), je igralce sedaj pričakala razdrobljena talna podlaga Loot jezera, kjer se izrisujejo mavrice, na otočkih pa lahko odkrijemo kamnite tvorbe, podobne Stonehengu.

Kaj nas čaka v naslednji sezoni? Ne vemo, a upamo, da si bo Epic dal duška in pripravil še večja presenečenja.

Blizzard ni pričakoval tako negativnega odziva na Diablo Immortal

0

Če vsaj malo spremljate igričarsko sceno, ste zagotovo slišali za nedavni spodrsljaj razvijalca Blizzard. Ta je na svojem sejmu Blizzcon pred trdojedrnimi navijači Diablo serije, kljub vsem predvidevanjem, napovedal samo Diablo Immortal, ki bo špil, namenjen ekskluzivno Android ter iPhone mobilnim napravam.

Da greš takšen naslov najaviti na glavnem odru pred primarno PC publiko, ki težko pričakuje Diablo 4, je bila pametna ideja samo nekomu, ki sedi v pisarni in sploh ne spremlja svoje skupnosti. Odziv igralcev je bil močno negativen, YouTube posnetki so bili masovno “ne-všečkani”, veliko ljudi pa je se je javno obvezalo, da nikoli več ne kupijo nobenega Blizzardovega izdelka.

Soustanovitelj Blizzarda, Allen Adham, je za spletno stran Kotaku povedal, da so sicer pričakovali negativen odziv ampak ne na takšni stopnji.

“Vemo, da je naša publika strastno zavezana PC-jem in konzolam. Podoben odziv smo videli, ko smo Diablo prenesli na konzole ter pri oznanitvi igre Hearthstone. Igralci ljubijo kar ljubijo in hočejo kar hočejo. Ta njihova strast nas žene in jo tudi čutimo. Zato delamo igre, zato jih izdelujemo že skoraj tri desetletja in zato je naša skupnost tako strastna glede naših franšiz. Razumem njihova čustva in si želim, da bi lahko z njimi delili vse te neverjetne stvari, ki jih delamo – in s tem ne mislim samo na Diablo franšizo.”

Allen pravi, da se zaveda, da oboževalce zanima še posebej ena stvar a je žal še prezgodaj za najavo. Potrdil je, da ekipa dela na večih Diablo projektih in da Immortal ne bo na nikakršen način zaviral razvoj drugih Diablo projektov.

Osebno menim, da Diablo Immortal je pač mobilna igra za katero bo mnogim igralcem vseeno. Vraga, tudi Bethesda je najavila mobilno igro Blades za svojo Elder Scrolls franšizo ter Fallout: Shelter in čeprav so tam tudi strastni oboževalci serij, takšnega razburjanja ni bilo. Zakaj? Ker zadeve niso najavljali mesece prej kot neko ogromno stvar saj so se zavedali, kakšen negativen odziv lahko prejmejo. Na letošnjem E3 sejmu so najavili The Elder Scrolls: Blades, čemur je hitro sledil napovednik za The Elder Scolls VI. Ta v bistvu ni pokazal nič a je vsaj malce umiril čakanje in oboževalcem umiril strahove, da slučajno ne bi delali na naslovu.

In točno to, bi moral storiti Blizzard, samo uradno napovedati Diablo 4 s kratkim dražilnikom ter nato napovedati Diablo Immortal. A žal so raje šokirano publiko vprašali: “a vi nimate telefonov?”

The Hong Kong Massacre je zanimiva streljačina iz ptičje perspektive

0

Če se ne motim, je že kar nekaj časa minilo od kvalitetne streljačine iz ptičje perspektive zato ni čudno, da nekateri napeto pričakujejo izid igre The Hong Kong Massacre, ki sicer malce spominja na Hotline Miami, le da vsebuje močno izboljšano podobo.

Špil se bo zgledoval po staro-šolskih akcijadah, kjer bo našega junačka gnala želja po maščevanju, to pa bo dosegel samo takrat, ko bodo vsi njegovi nasprotniki izlili hektolitre svoje krvi. Seveda bo glavni junak detektiv, ta pa bo med divjo strelsko akcijo uporabljal upočasnjeni posnetek ter se vmes še izogibal raznim izstrelkom nasprotnikov.

Med prečesavanjem mesta, ki je že davno tega podleglo kriminalu, bomo lahko odklepali razne izzive, strelska akcija pa nas bo ponesla med restavracije ter celo strehe stanovanjskih blokov.

Vse skupaj se bere kot nekakšna mešanica iger Hotline Miami ter Max Payne, le da bo tematika obarvana azijsko. In to se sliši naravnost spektakularno!

The Hong Kong Massacre zaenkrat še nima napovedanega datuma izida, vsebuje pa že svojo Steam stran.

Antična igra iz leta 1992, Jill of the Jungle, trenutno brezplačna

0

Ste vedeli, da se je razvijalec Epic Games, ki ga današnja mladež pozna predvsem zahvaljujoč noro popularni igri Fortnite, nekoč imenoval Epic MegaGames? In ali ste vedeli, da so ravno oni, davnega leta 1992, izdali platformsko igro Jill of the Jungle?

Pred kratkim je na platformo GoG uletela trilogija Jill iger, te pa se po vrsti imenujejo: Jill of the Jungle, Jill Goes Underground in Jill Saves the Prince. Zakaj sedaj pišemo o neki prastari igri? Zato, ker je zadeva trenutno popolnoma brezplačna in glede na to, da GoG ni najavil nekega datuma konca akcije, zna ostati zastonjska za vedno.

Jill igre so… Stare. Ne moremo mimo močno zastarele podobe a vseeno je glede na brezplačnost tole zanimiv vpogled v zgodovino. Na GoG strani lahko najdete nekaj posnetkov iz naslova, koncept pa je dokaj preprost: Jill po Tarzanovsko premaguje ovire, se tepe ter skače preko džungelsko obarvanih nivojev, poleg tega pa ima še posebno moč, preko katere se lahko transformira v različne zveri.

Svoj izvod Jill iger si lahko priskrbite z aktivacijo na sledeči povezavi.

Football Manager 2019 demo sedaj na voljo

0

Dobra novica za vse, ki ste sicer oboževalci nogometa, a vam “akcijski” vidik iger tipa FIFA 19 ni po godu. Takšni imate ponavadi raje menđerski del najbolj popularnega športa na svetu in ravno za vas je namenjena serija Football Manager.

Football Manager 19 je sicer že izšel 1. novembra a šele včeraj je za igro izšel tudi demo, ki si ga PC igralci lahko prenesete na Steamu. Ta vam bo omogočal preigravanje polovico sezone, če pa se odločite kasneje za nakup, se vam bodo shranjeni položaji prenesli tudi v polno igro.

Devetnajstka naj bi prinesla ogromne spremembe pri nastavitvi taktik ter treningov, prav tako pa je v serijo uradno prispela nemška Bundesliga.

Football Manager 19 vas bo sicer obral za 45,80€ v trgovini EIGRE.si, kar je precej nižja cena od tiste, ki jo od vas zahteva Steam.

Najbolj pričakovane igre – November 2018

Za vas smo ponovno opravili raziskavo in našli najbolj pričakovane igre naslednjega meseca – v video obliki. Beseda meseca se glasi AAA in čaka nas veliko ogromnih naslovov, na katere smo čakali že celo leto. A moram reči še kaj? Verjetno ne.

 

 

Anthem dobil nov igralni posnetek, dolg skoraj eno uro

0

Med vso Blizzcon norijo, je potihem dvignil roko tudi razvijalec Bioware in izjavil: “hej, se spomnite nas in naše igre Anthem?”

Zato sta pred kamero stopila vodila producenta igre Ben Irving ter Mike Gamble ter povedala nekaj novih dejstev o temu naslovu, ki ga mnogi kličejo Destiny z malce boljšo zgodbo.

V Anthem se bomo lahko povezali s še štirimi drugimi igralci in se podali raziskovati zanimiv svet, kjer bo naše glavne oporišče postavljeno v trdnjavi Tardis, ta pa bo kipela z različnimi živimi in računalniško vodenimi liki. Čaka nas mešanica enoigralskih ter večigralskih elementov, kar naj bi nam omogočilo tudi spremljanje zgodbe v tem “deljenem” svetu.

Stopili bomo v Iron-Mansovske Javelin obleke kar nam bo omogočilo čuda posebnih sposobnosti, od letenja do streljanja in sposobnost preživetja eksplozij. Naše oklepne obleke bo moč tudi kostumizirati in jim dodati različna nova orožja ali pa spreje, da bomo izgledali v vsaki situaciji slaboritni in pripravljeni na vsako situacijo.

Anthem prihaja 22. februarja, pred tem (1. februarja) pa bomo dobili še demo a ta bo na voljo samo prednaročnikom ali pa tistim, ki so naročeni na servis EA Access.

Watch Anthem Developer Livestream featuring Lead Producers, Ben Irving and Mike Gamble. – #AnthemGame from anthemgame on www.twitch.tv

World of Warcraft popravek 8.2 nas bo popeljal v prestolnico Naga rase

0

Med tradicionalnim sejmom Blizzcon si je pot pod reflektorji izborila tudi, roko na srce, sedaj že res pošteno ostarel MMO World of Warcraft. Ta bo naslednje leto prejel posodobitev 8.2 Rise of Azshara , ta pa bo prinesla zvrhana mero dobrot.

Aliansa ter Horda bosta tudi v novem popravku še vedno pošteno skregani a tokrat jim bo štrene poskušala premešati še podvodna rasa Naga. Ta se bo prikazala iz globočin morja, vodila pa jih bo kraljica Azshara.

Poleg novih aktivnosti, ki smo jih že vajeni pri posodobitvah kot so denimo nove temnice, raidi in “Island Expeditions”, nas čaka tudi obisk povsem nove cone. Prvič se bodo igralci namreč lahko podali v samo prestolnico rase Naga, ta pa se imenuje Nazjatar. Tam bomo razkrili novo zgodbovno nit, ki nas bo popeljala do Eternal palače, ta pa bo služila tudi kot nov raid.

To pa ne bo edino novo območje, saj bomo obiskali tudi mesto Mechagon, v kateri prebiva rasa mehaničnih gnomov. Tu nas čaka ogromno robotov ter smrtonosnih pasti, vse to pa naj bi vodilo do druge “mega temnice”, ki bo vsebovala 8 šefov, na voljo pa bo ekskluzivno v Mythic težavnosti.

Razburljivo, kajne? Bere se zagotovo tako a pomembno je, da ste potrpežljivi. Kakor kaže bo posodobitev Rise of Azshara izšla šele pozno v 2019, kar zna biti celo poleti.

Do takrat pa vam ne preostane drugega kot dobri stari grind.

Mutant Year Zero: Road to Eden dobil nov video

0

Založnik Funcom ter razvijalec z odličnim imenom The Bearded Ladies sta včeraj prikazala popolnoma nov napovednik za svoj prihajajoči naslov Mutant Year Zero: Road to Eden.

Šlo se bo za taktično strategijo, ki močno spominja na serijo X-COM, le da bomo tu namesto marincev, nadzorovali četico nenavadnih junakov kot sta mutantski racak in prašič. Čaka nas tudi podajanje zgodbe, skrivanje in dobra mera preudarnega odločanja, kdaj napasti in kako razpostaviti naše borce.

Vse skupaj se bo še vedno odvijalo na našem ljubem planetu Zemlja, le da bo naša zeleno-modra krogla tokrat, zaradi apokalipse, malce bolj rjavkasta. Na igri dela nekaj vodilnih razvijalcev iz serije HITMAN ter grafični oblikovalec, ki je sodeloval pri igri Payday.

Mutant Year Zero: Road to Eden prihaja še letos pozimi in sicer 4. decembra.

The Sinking City z novim napovednikom

0

Kot ljubitelj grozljivih iger in kozmične groze, v igro The Sinking City polagam ogromno upov. Drugega mi niti ne preostane saj me je zadnja odprava v Cthulhujevske globočine, Call of Cthulhu, pustila precej razočaranega.

The Sinking City bo malce drugačna igra saj bo posedovala odprti svet a še vedno bomo igrali privatnega detektiva, kateri bo moral razkriti skrivnosti na pol potopljenega mesta Oakmont. Raziskovati bo moč peš,  s čolnom ali pa celo pod vodo, vsak primer pa bo moč rešiti na več načinov, kar naj bi nam omogočilo več različnih preigravanj. The Sinking City bo vseboval tudi akcijske elemente in v igro bo verno prenesena orožarna iz leta 1920.

Razvijalec Frogware želi s pomočjo sistema osvetlitve podati zgodbo na malce drugačen način, preko tega pa želijo graditi na napetosti in s pomočjo igre senc presenetiti igralca. Več o tem v spodnjem napovedniku.

The Sinking City je še precej daleč stran, na Steamu ga bomo odklenili 21. marca 2019.

Blizzard najavil Diablo Immortal za mobilne telefone ter s tem sprožil val ogorčenja

0

Se spomnite, ko smo poročali o letošnjem Blizzconu ter o temu, kako ima razvijalec Blizzard velike plane za svojo demonsko serijo Diablo? Vsi smo pričakovali predelavo igre Diablo II, nekateri pa celo najavo Diablo 4. No, napovedani dogodek se je končno odvil in Blizzardu je vendarle uspelo igričarsko skupnost… povsem pustiti na cedilu.

Najavili so namreč mobilno različico Diablo serije, ki se bo imenovala Diablo Immortal, ta pa naj bi bila zgodbovno umeščena med drugi in tretji del. Špil bo razvit v partnerstvu s podjetjem Netease, ki so z Blizzardom v preteklosti že sodelovali predvsem pri področju večigralskih iger na kitajskem trgu.

Zadeva je milo rečeno, čudna. Kot prvo, mobilne verzije ni zahteval skorajda nihče in ravno danes je tudi izšla takšna inačica igre v obliki Diablo 3: Eternal Collection za Nintendo Switch. Uradna najava je na Blizzardovem odru naletela na huronsko neodobravanje. Napovednik je na YouTubu doletela toča palcev navzdol in dejansko so napovednik naložili še enkrat a tudi tokrat se niso mogli izogniti kritikam. Uradni napovednik ima v času pisanja 6k všečkov in kar 185k nevšečkov, kar dovolj pove o pričakovanosti naslova.

Kljub nelagodju se je v enem trenutku vendarle slišal aplavz. Takrat je namreč prišlo vprašanje iz publike: “Ali se gre tule za izven sezonsko prvoaprilsko potegavščino?”

Blizzard je bil očitno povsem nepripravljen na odziv publike, kar je opazno pri Wyatt Chengu, ki naslov tudi napovedal in je pripredstavitvi dajal vtis, da bi rad čim prej zapustil oder.  To je opazno tudi pri vprašanju: “Ali bo Diablo Immortal izšel tudi na PC?” na kar je sledil kar malce vzvišen izgovor: “A vi nimate telefonov?”

Če si vseeno želite Diabla na telefonu, se lahko za igro pred-registrirate na uradni strani.

Warcraft 3 bo doživel predelavo!

0

Letošnji Blizzcon je postregel z nekaj zanimivimi presenečenji kot je denimo brezplačni Destiny 2 za vse PC igralce. A medtem, ko nekateri besno prenašajo svojo zastonjsko kopijo, smo drugi z nostalgičnimi nasmehi in gromkimi aplavzi pozdravili eno drugo presenečenje.

Legendarna strategija Warcraft 3 bo dobila močno zaslužno predelavo, ki bo špil modernizirala ter mu dala povsem novo podobo. Warcraft 3: Reforged, kakor se zadeva uradno imenuje, bo poleg osnovne igre vsebovala tudi dodatek The Frozen Throne, nadgrajena pa ne bo samo grafika ampak bodo določene spremembe doletel tudi same mape.

Kot je za PC Gamer povedal Nicholas Louie:

“Ko boste pogledali mapo The Culling of Stratholme, boste videli precejšnje spremembe. Sam razpored mape je povsem drugačen kot je bil v Warcraft 3. To je pomemben del zgodbe in želeli smo, da bodo na enakem igralnem polju tako tisti, ki so že igrali originalno kampanjo kot tisti, ki so vajeni World of Warcrafta. Tako da ko boste pogledali mapo, bo ta izgledala kot Stratholm mapa iz World of Warcrafta.”

Poleg vsega tega bodo izboljšane tako vmesne sekvence kot zvočno podajanje (tega bodo posneli ponovno), morda pa ste v preteklosti že opazili članek, ko je originalni Warcraft 3 dobil posodobitev. To ni bilo po naključju saj so bile te spremembe nujno potrebne za kompatibilnost večigralstva med Reforged in navadno verzijo Warcrafta 3.

Izšel je tudi prvi igralni posnetek in treba je reči, da je vizualno Blizzard zadel v polno. Reforged vizualno izgleda naravnost odlično, vseeno pa so ohranili duh izvirnika, kar velikokrat takšnim grafičnim nadgradnjam spodleti.

Warcraft 3: Reforged izide enkrat naslednje leto in kot starejši igralec na zadevo komaj čakam. Čeprav bi še bolj komaj čakal Warcraft 4 a žal so to zaenkrat samo pobožne sanje.

Ubisoft cenzurira Rainbow Six Siege

0

Rainbow Six Siege je presenetljivo uspešna večigralska streljačina iz Ubisoftovih hlevov, ki ima kar nekaj pristašev tudi v Sloveniji. Sedaj se založnik pripravlja vstopiti tudi na azijski trg a pred tem, bo moral malce spremeniti svojo igro.

Azijski trg je precej bolj občutljiv na zadeve kot so kockanje ter hektolitri krvi zato bo Siege kmalu dobil malce spremenjeno podobo. Odstranjeni bodo “panchinkos” igralni avtomati, manj bo naokoliške krvi (ostala bo tista, kot posledica streljanja), spremenjene bodo ikone, umaknili pa bodo tudi vse namige na seksualno vsebino ter denimo poster, ki prikazuje lobanjo.

Ubisoft pravi, da nobena od teh sprememb ne bo vplivala na samo igralnost. Čeprav bi lahko azijska različica igre ostala ločena od drugega sveta, želi razvojna ekipa imeti samo eno verzijo naslova, saj jim bo to omogočalo hitrejše in lažje razvijanje posodobitev.

World of Warcraft: Classic bo izšel poleti 2019

0

Na letošnjem Blizzconu smo končno dobili uraden datum precej pričakovane igre World of Warcraft: Classic. Ta nas bo vrnila v bolj preproste čase najbolj znanega MMO-ja, ko špil ni vseboval še nobenih ekspanzij in so igralci več poudarka dajali na medsebojno druženje, sama osnovna igra pa je bila tudi precej težja.

Izvršni producent John Hight je na letošnjem odru razodel, da je razvojna ekipa  močno napredovala od prvotne verzije in da bodo igralci Classic lahko preigravali že poleti 2019. Za preigravanje bo dovolj samo ena naročnina, z njo pa boste lahko poganjali tako moderno verzijo z zadnjim dodatkom Battle for Azeroth ter tudi Classic inačico.

Tisti, ki si slučajno lastite virtualne vstopnice za Blizzcon, lahko že danes zaženete World of Warcraft: Classic demo in zagotovo se lahko kmalu veselimo novih igralnih posnetkov na YouTubu.

Destiny 2 brezplačen za PC igralce!

0

Zagotovo ste že slišali za igro Destiny 2, ki je ob izidu igričarsko skupnost precej razdelila. Nekateri so jo oboževali, nekaterim pa se je zdelo, da preprosto ponuja premalo. Bungijeva streljanka je od izida pridobila kar nekaj posodobitev ter presneto dober dodatek The Forsaken, sedaj pa se je založnik Activision odločil PC inačico igre ponuditi povsem brezplačno.

Vse do 18. novembra imate tako čas, da Destiny 2 aktivirate na svojem računu, osnovna igra pa bo po aktivaciji vaša ostala za vedno! Seveda tu niso všteti DLC-ji a vseeno je to dobrodošla poteza založnika, ki želi naslov približati večjemu krogu ljudi.

Novi igralci bodo lahko tudi preizkusili novi Gambit večigralski način, ki bo potekal med 9. in 11. novembrom.

Vse kar morate storiti je, da obiščete sledečo povezavo in sledite navodilom. Za preigravanje boste potrebovali battle.net račun, če pa tega slučajno še nimate, boste primorani omogočiti tudi Blizzard SMS Protect.

Kaj še čakate, brž po svojo kopijo igre!

Call of Cthulhu – RPG grozljivka, ki ne ve kaj bi sama s sabo | Recenzija |

Čas za minutko zgodovine. Ste vedeli, da je leta 2005 izšla igra Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth? Ste vedeli, da je naslov takrat založil Bethesda Softworks? Ste vedeli, da je razvoj poskrbel studio Headfirst, ki je takoj po izdaji naslova za PC neslavno bankrotiral? In ste vedeli, da je imela igra tako dobro prvo poglavje (sicer bolj ko si napredoval, slabša je bila igra), da me je samo zaradi tega zanimala nova igra, Call of Cthulhu, ki jo je tokrat razvil Cyanide?

Cthulhu se nanaša na dela pisatelja H.P. Lovecrafta, ki v svetu grozljivk velja za posebneža. Njegova dela se nanašajo na tip srhljivosti, ki jo imenujemo kozmična groza, ta tip grozljivke pa je skorajda nemogoče spraviti v igričarsko obliko. Vraga, še filmarji imajo s tem probleme. Samo vprašajte režiserja Guillermo del Toro, ki že dolgo časa želi narediti film At the Mountain of Madness a mu ne odobrijo projekta.


Razvojna ekipa: Cyanide
Založnik: Focus Home Interactive
Platforme:
PlayStation 4, Xbox One, PC
Datum izida: 30.10.2018
Cena: 41.11€ – EIGRE.si

Zvrst: RPG grozljivka


VIDEO OPIS


Kozmična grozo lahko razdelimo na dva dela. Je tisti občutek nelagodja, ko človek čuti da kljub normalni sliki nekaj ni v redu. Denimo ko naletimo v obmorsko vasico, kjer nas pričakajo sumljivi prebivalci, ki nam nočejo nič žalega a pod površjem čutimo, da bo vsak čas nekaj izbruhnilo. Drugi del je občutek, da se tam zunaj, kot so denimo globočine morja, nahaja nekaj, kar je tako nepredstavljivo veliko in grozljivo, da bi se navadnemu smrtniku samo ob pogledu na takšne stvaritve preprosto zmešalo.

Ti dve zadevi so bili odlično uprizorjeni v »originalnem« Call of Cthulhu iz leta 2005 in čeprav je igra s kasnejšimi poglavji povsem zgrešila tarčo, sem upal, da bo Cynaide zadel vsaj prvo poglavje in ga morda razširil čez celotno pustolovščino.

V novodobni Lovecraftovi avanturi se znajdemo v škornjih detektiva Edward Pierca, ki svoje proste trenutke preživlja v pisarni in dolgčas najraje preganja s kozarčkom dobre pijače. A položnice ne čakajo, zato je bil primoran sprejeti nov primer, ki ga popelje na otok Darkwater, tam pa mora razrešiti skrivnosten primer Hawkins družine, katera je pod sumljivimi okoliščinami zgorela v požaru.

Ob prvem stiku z igro zagotovo ne boste skakali od navdušenja. Grafično je špil močno ostarel in čeprav nekatere sekvence nosijo spodobno grafiko, je celokupno celotna podoba močno pod sodobnim standardom. Ostarele animacije nas znajo včasih povsem potegniti iz igrinega sveta, obrazne grimase so katastrofalne, kjer se tudi  premikanje ustnic včasih ne ujema z govorom in na trenutke mi je bila ljubša podoba iz različice iz 2005 saj je ta, kljub svoji zastarelosti, vsaj malce bolj unikatna.

Grafika kaže prebliske sposobnosti a je na splošno slaba, še posebej izstopa podoba karakterjev ter smešne animacije

Ko pridemo na otok Darkwater se lahko končno malce bolj razgledamo po svetu, ki nam ga ponuja Call of Cthulhu. Takoj lahko pozabite na prostoročno raziskovanje celotnega otoka saj so stopnje precej omejene in čeprav naletimo na nekaj nelinearnosti, je to daleč od kakšnega odprtega sveta.

Igranje je sestavljeno predvsem iz raziskovanja lokacij ter pogovarjanja z različnimi prebivalci, nobena od teh dveh opcij pa ni preveč vznemirljiva ali pa napredna. Edward se pri pregledovanju lokacij zanaša na svoj šesti čut in takrat lahko preklopimo v poseben pogled, kjer pobiramo sledi in iz njih deduciramo sosledje dogodkov, ki so se pripetili v sobi. Problem je, da je naše sklepanje povlečeno povsem iz kar nekje in Edward naredi povezave, ki so logične samo njemu. Denimo iz nedolžnega prevrnjenega predmeta potegne ugotovitev, kdo je bil takrat v prostoru in zakaj je to storil. Daleč od tega potem, da bi kot igralec sami detektivsko sklepali primere in se ob rešitvi zagonetke drli: »aha, zgruntal sem za kaj se gre!«

Karakterji so dolgočasni, enolični in brez prave osebnosti.

Ko ne preiskujemo sledi, se pogovarjamo z okoliškimi karakterji. Teh ni ravno veliko in vsi po vrsti so precej nezanimiv, nezapomljivi in dolgočasni. Izbiramo lahko različne vrstice dialoga in glede na naše pogovore, se bo različno razpletlo nadaljnje dogajanje, na kar nas tudi opozori ikona, podobna kot v Telltalovih igrah. Call of Cthulhu naj bi vseboval ducat različnih koncev in vsi ti so odvisni od naših dejanj skozi igro, kar relativno kratkemu naslovu, ki vam bo vzel okoli 9 ur, doda dodano vrednost v obliki ponovnega preigravanja.

Tempiranje igralnosti je precej neuravnovešeno. Po začetnem sprehajanju po otoku, sem skorajda zehal od dolgčasa, saj sem predvideval, da bo špil sestavljen samo iz pogovarjanja ter iskanja sledi. A glej ga zlomka, nekje na polovici se znajdemo v umobolnici in špil ponudi skrivalne mehanike, kjer se moramo počasi tihotapiti skozi stopnje, se izogibati sovražnikom in pobirati predmete. Edward je tam povsem ranljiv in ob odkritju lahko samo ponovno naložimo shranjen položaj. Skrivalne mehanike so povsem osnovne, kjer je tudi sovražna inteligenca precej zabita a prekleto, vsaj dogaja se nekaj in kasneje sem ugotovil, da stopnja vsebuje celo dva načina razrešitve. Zakon, sem si rekel, igra se je končno začela in imel sem upanje, da se bo tako tudi nadaljevalo.

Večina igranja je sestavljena iz prečesavanja okolice ter sodelovanja v pogovorih

Žal pa je že naslednja stopnja ponudila spet samo ponovno prečesavanje okolice ter pogovarjanje z liki, ki so poleg svoje dolgočasnosti, zvočno odigrani precej slabo. Še bolj razočara, da se ta skrivalniški, »akcijski« del vrne samo še enkrat, takrat pa se skrivamo pred praktično edino pošastjo iz igre, ki svojo strašnost nadomesti predvsem s tečnostjo. Čtulujevski stvor namreč lahko prehaja med dimenzijami in zaradi tega nosi rahlo zabrisano postavo, tako da človek sploh ne ve, kje ima glavo ali rit in niti ne veš kako bi skrivalniško šel mimo nje. Poleg tega je demonska nakaza čisto preveč pozorna in vedno, ampak vedno ko boste stopili iz zaklona se bo obrnila proti vam. Prva takšna stopnja je naravnost živce parajoča zato sem od frustracij raje šprintal povsod ter poskusil doseči cilj pred svojim zasledovalcem.

Call of Cthulhu sledi pravilom namizne igre iz osemdesetih, zato je na nek način RPG in vsebuje nadgrajevalne sposobnosti. Med igranjem nabiramo izkušenjske točke (pozabite na stranske naloge), te pa lahko vlagamo v stvari kot so zaznavanje sledi, moč, odklepanje, medicina, znanje okultizma ter zmožnost sklepanja. Včasih te sposobnosti pridejo prav pri razkrivanju sledi ali pa v pogovorih, a roko na srce, bi bilo bolje, če jih sploh ne bi bilo. Nikoli se nisem počutil, da moram s pikami pametno razpolagati in čeprav se mi je parkrat sicer zgodilo, da denimo nisem razkril neke sledi ali pa bil zmožen odkleniti kakšne skrinje, si zaradi splošne nezanimivosti nravi igre nikoli nisem razbijal glave z mislijo: »hmmm, le kaj sem sedaj zamudil?«

Igra ni povsem zanič saj je okolica sestavljena premišljena in dokaj uspešno ustvari moreče vzdušje. Žal pa to ni dovolj…

Kar v bistvu najbolj zamerim naslovu je preprosto to, da sem od grozljivke naivno pričakoval, ne vem, mogoče grozljivost? Ampak razen enega »jump scarea«, nisem dobil niti enega srha po telesu, nervozen pred smrtjo pa sem samo zaradi tega, ker je včasih špil postavil nadzorno točko pred vmesno sekvenco in me je bilo v bistvu samo strah čakanja in vnovičnega gledanja slabo zgrajene animacije.

Call of Cthulhu me je tako precej razočaral saj se vidi, da so razvijalci v projekt vendarle vložili določen nivo truda ter da spoštujejo Lovecraftov svet a špil na koncu koncev preprosto ni ne zabaven, niti strašljiv, zraven pa vsebuje še nekaj bledih stopenj ter karakterje, za katere sem upal, da jih čimprej pohrusta kakšna morska nakaza. Škoda, morda me bo bolj očarala igra The Sinking City, ki izide naslednje leto.

Total Chaos je impresiven mod za Doom 2, ki je bil v delu kar šest let

0

Vsake toliko modderska skupnost preseneti z izdelkom, ki preseže vsa pričakovanja.

Eden takih je Total Chaos, kateri je bil v izdelavi kar 6 let, gre pa se za modifikacijo, ki je bila izdelana na osnovi pogona igre Doom 2. Pravimo na osnovi, saj se gre v bistvu za pogon GZDoom, ta pa je sicer zgrajen na temeljih Doom 2 a je pogon močno nadgradil.

Specifikacije gor dol, zadeva je izšla in tudi dobila igralni napovednik in je močno impresivna. Gre se za preživetveno grozljivko, kjer se naš junaček znajde na samotnem otoku, tega pa so naselile kreature, ki mestoma spominjajo na tiste iz Silent Hill serije.

Tako nas čakajo pošastki, šest različnih poglavij ter različna orožja, kjer bo za tista strelna močno primanjkovalo streliva, zato se boste primorani zanašati na boj od blizu. Krampe ter motike bo moč nadgrajevati in celo kovačiti svoje izvedenke.

Total Chaos si lahko prenesete iz sledeče povezave, za preigravanje pa potrebujete igro Doom 2 ter datoteke GZDoom, modifikacija pa tehta 2.59GB.