🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 490

Tedenski nasvet: Manga

0

Pred kratkim smo pokrili navodila za vse, ki še niste seznanjeni z japonsko kulturo branja stripov. Sedaj pa je prišel čas, da vam priporočim kaj bralnega materiala. Dnevi pred nami bodo vroči in če imate klimo in sedežno kamor se lahko zleknete k popoldanskemu počitku, je vse, kar še potrebujete telefon ali tablica. S tem ste opremljeni za nadaljnjih nekaj ur branja in nervoznega listanja/šviganja čez strani slik in črk v želji po razkritju konca zgodbe.

VAGABOND

Ta teden bi priporočal branje mange Vagabond. Zgodba sledi več ljudem hkrati in preklaplja med njimi. Odvija se v drugi polovici 16. stoletja. V tem času so na japonskem še vedno bili v veljavi samuraji, čeprav se je ravno takrat začel razvoj orožja s smodnikom in počasi so izgubljali svoj vpliv. Spremljamo glavnega protagonista Takeza, ki se skupaj s prijateljem pri rosnih 17. letih odpravita v vojno. Pravzaprav sta bolj kot ne pobegnila iz svoje vasi, saj protagonista zaradi nasilnega vedenja ni maral nobeden od vaščanov. Bitko žal izgubijo in začne se prava bitka, bitka za preživetje. V neki točki se njuni poti razideta in ne srečata se ponovno nekaj let, v tem času pa si je Takezo primoran spremeniti ime, da ga oblast ne izsledi. Potuje po celotni državi v iskanju najboljšega mečevalca in ves čas trenira, nadgrajuje svoje znanje in spretnosti samo zaradi enega cilja. Postati nepremagljiv.

Mango toplo priporočam, ima nekaj čez 300 poglavji, tako, da vas bi morali biti zaposleni z branjem kar nekaj časa.

Poslovni in potrošniški modeli prenosnikov – Kaj je razlika?

0

Ob prvem vstopu v spletno ali fizično računalniško trgovino potencialnega kupca hitro preplavijo utripajoče lučke in razne ponudbe računalnikov vseh možnih zmogljivostnih in cenovnih kombinacij. Velika možnost je, da ti izpostavljeni modeli izvirajo iz tako imenovanih domačih oziroma potrošniških računalnikov, ki so (kot ime nakazuje), namenjeni splošnemu uporabniku. A niso edini. Na trgu so tudi poslovni modeli, za katere je potrebno malo širše odpreti šparovček – ampak zakaj? Zakaj so ti dražji, če pa v veliko primerih vsebujejo na papirju manj zmogljive komponente in tudi na videz niso tako vpadljivi? Eno največjih vprašanj za potencialnega kupca je, kakšne (če sploh) so razlike med vrstama in za katero se naj odloči.

Vse od pričetka prodaje prenosnih računalnikov, kot jih danes poznamo, je bil trg zmeraj ločen na poslovne in potrošniške prenosne računalnike. To pa zato, ker bi naj vsaki bili namenjeni drugemu spektru uporabnikov in boljši za določena opravila. Kaj torej naredi računalnik »poslovni« in katera so opravila, za katere je bolj primeren? Vse to in še več bomo danes razložili.

Na današnjem trgu se je sicer kar nekaj proizvajalcev odločilo združiti poslovno in potrošniško linijo, a še vedno obstajajo trije veliki proizvajalci, ki so značilni po zelo izrazitih namenskih modelih. To so Dell, HP in Lenovo.

Največja podjetja poslovnih računalnikov na trgu vladajo z železno pestjo in stalno optimizirajo poslovno linijo ter iščejo načine, kako bi jih naredili čim bolj privlačne za večja podjetja – najbolj zaželjene kupce. A ne glede na napredek v razvoju in dizajnu imajo vsi ti računalniki določene skupne lastnosti, ki jih popolnoma ločijo od potrošniške linije. Čas je, da si ogledamo te razlike in pojasnimo njihov namen.

Tehnologija

Seveda podjetje ne bo kupilo računalnika, če ne vsebuje tehnologij ali priključkov, ki jih konstantno potrebuje. Iščejo računalnike s specifičnimi lastnostmi, kar vedo tudi proizvajalci. Te lastnosti so navadno zlahka spregledane s strani običajnega uporabnika, zato jih potrošniški računalniki navadno nimajo. Za začetek je pomembna že selekcija priključkov. Če pogledamo v preteklost, je včasih čisto vsak računalnik prišel z goro raznolikih priključkov, ob katerih so se nekateri enostavno popraskali po glavi, saj niso imeli pojma, zakaj so tam in za kaj se sploh uporabljajo. Potrošniški računalniki so jih sčasoma prerasli, a na poslovnih jih najdemo še dandanes – na primer VGA in Express Card.

Ker je tehnologija v strmi porasti, še ne pomeni, da podjetja temu sledijo, kjer to ni potrebno za večjo produktivnost. Pisarne imajo navadno še zmeraj veliko naprav s standardnimi VGA priključki, kot so zasloni in projektorji za predstavitve. Čeprav so običajni uporabniki že prerasli to tehnologijo preteklosti, jo poslovni računalniki še vedno morajo posedovati, če želijo soditi v poslovno okolje. Namesto tega lažje spregledajo razne “šminkarske” funkcije, kot so blu-ray optične enote ali pa zaslon z ultra visoko resolucijo. To je tudi prva razlika. Potrošniški modeli bodo navadno hitreje sprejeli nove tehnologije in opustili stare, medtem ko bodo poslovni računalniki posedovali klasične tehnologije in se razvijali sorazmerno s tipičnim pisarniškim okoljem.

Življenjska doba

Ob dizajnu potrošniškega računalnika proizvajalec sklepa, da ga bo uporabnik v roku nekaj let nadgradil ali zamenjal. To pomeni, da ne rabijo dati toliko na odpornost ter kvaliteto izdelave, zaradi česar proces in materiali omogočajo nižjo ceno izdelave, to pa omogoča nižje cene končnega produkta. Zato so potrošniški računalniki glede na golo zmogljivost tipično na voljo po dostopnejših cenah.

Poslovni prenosniki so namreč narejeni za obstojnost in dolgotrajno uporabo po več ur na dan. Zadnja stvar, ki jih direktor ima v mislih, je, kako bo vsakih par let zamenjal celoten nabor računalnikov in to se pozna. Dizajn poslovnih računalnikov da več na daljšo življenjsko dobo, glede dizajna pa se ob novejših modelih istega prenosnika spremeni le malo, saj je tako vzdrževanje dosti lažje. Notranjost računalnikov je lažje dostopna in menjava sestavnih delov enostavnejša, vse z željo čim hitrejšega in čim manj pogostega popravila.

Izgled in dizajn

Ko govorimo o izgledu, moramo imeti v mislih pravzaprav tri različne vrste. Poslovni in nižje cenovni potrošniški računalniki so navadno na videz bolj enostavni, medtem ko višje cenovni potrošniški računalniki izgledajo bolj futuristično, kičasto in barvito. Tekom let so bili vizualne nadgradnje sicer deležni tudi poslovni računalniki in sploh nižje cenovni potrošniški, a nihče ne more zanikati, da sploh igričarski prenosniki dajo največ na zunanji videz.

A razlika med poslovnimi in potrošniškimi modeli se tu ne konča. Slednji imajo navadno svetle in sijoče ekrane, osvetljene tipkovnice in plastična ohišja različnih barv. Prav tako imajo širšo funkcionalnost (na primer 360-stopinjsko odpiranje, odstranljive zaslone in velika področja za sledilno ploščico). Poslovni računalniki počasi začenjajo vključevati najbolj priročne potrošniške funkcije, a še vedno dajo več na enostavnost in funkcionalnost, so bolj odporni na udarce, navadno odporni na vodo ter jih skoraj vedno sestavlja aluminijasto ohišje.

Če govorimo o golem dizajnu in izgledu, so najbolj pritegljivi brez dvoma potrošniški dizajni, čeprav je njihova kvaliteta izdelave navadno nižja.

Konfiguracije

Podjetja se le redko odločajo za nakup specifičnih modelov za določene oddelke, temveč navadno raje kupijo večje število istih modelov. Zaradi tega so poslovni računalniki dizajnirani s širokim spektrom uporabe v mislih. Če imajo potrošniški omejeno količino opcij pri konfiguraciji in navadno omogočajo le nadgradnjo prostora, pomnilnika ali procesorja, je pri poslovnih na pladnju dosti več opcij in praktično vse je možno prilagoditi ali nadgraditi.

Če govorimo o fleksibilnosti, tu definitivno kraljujeta Dell in Lenovo. Pri njunih primerkih lahko v veliko primerih kupec (za pravo ceno) modificira praktično vse, od komponentne sestave (procesor, grafična kartica, baterija …) pa do dodatnih dodatnih funkcij, kot so osvetljava tipkovnice, barva, vrsta in ločljivost zaslona in praktično vse ostalo.

Varnost

Še eno področje, kjer kraljujejo poslovni modeli in to z dobrim razlogom. Bralec prstnih odtisov je praktično standardna adicija poslovnih računalnikov in posedujejo jo že cenejši modeli. Medtem večina potrošniških računalnikov to funkcijo enostavno spregleda, kot je tudi kar nekaj drugih varnostnih prijemov, ki so včasih vidni le ob natančnem vpogledu v tehnološko sestavo.

Poslovni računalniki imajo prav tako večkrat kot ne ob nakupu že naloženo programsko opremo za bolj varno uporabo. Protivirusni programi, optimizatorji prostora, omrežna varnost … Čeprav je to bilo že od nekdaj področje, kjer so poslovni računalniki vodili brez konkurence, se vedno več običajnih uporabnikov zaveda pomena varnosti in se odloča za določene podobne prijeme. A še vedno je za podjetja (sploh ne preveč tehnološko vešče uporabnike) veliko bolj varna uporaba poslovnih računalnikov, saj imajo navadno večjo količino varnostnih funkcij in boljšo ter hitrejšo uporabniško podporo s strani proizvajalca.

Zaključek

Kot lahko sami vidite, izbira ni tako enostavna, in obe vrsti imata svoje prednosti in slabosti. Potrošniški računalniki dajo več na izgled in golo moč, vsebujejo najnovejše tehnologije, a še vedno brez slabe vesti žrtvujejo kvaliteto, da bi bili na voljo za čim bolj privlačno ceno. Medtem poslovni dajo več na kvaliteto izdelave, lažje vzdrževanje in varnost ter se kot klop držijo preverjeno delujočih prijemov. Tako ni možno enostavno s prstom pokazati, kateri modeli so boljši, temveč je izbira za vsakega posameznika odvisna od tega, za kaj računalnik pretežno uporablja in to vedo tudi proizvajalci in se ustrezno prilagajajo trgu. Podjetja bodo načeloma bolj srečna s poslovnimi računalniki, medtem ko bo običajen kupec imel na izbiro oboje, a za nizko ceno bo le težko spregledal cenejše potrošniške modele.

South Park: The Fractured But Whole ta mesec dobiva nov DLC

Konec julija bomo dobili priročen izgovor da se vrnemo v svet South Parka ter njegovo igro The Fractured but Whole.

Prihaja namreč povsem nov DLC imenovan Bring the Crunch, ki bo v igro vpeljal novega heroja, ki ga poznamo že iz serije in sicer se gre za slaboritneža z imenom Mint-Berry Crunch.

South Park je postal beden

Celotna zgodba se bo vrtela okoli tabora v Lake Tardicaca, kjer izginejo vodje kampa oz. svetovalci. Fastpass pošlje klic v sili preko Coonstagrama in tako naš herojček združi moči s heroji kot so Fastpass, Doctor Timothy, Professor Chaos ter ostalimi člani lige Coon & Friends, kjer bo najnovejša pridobitev Mint-Berry Crunch.

Pridobili bomo tudi nov igralni razred “Final Girl”, ki bo imel svoje sposobnosti in lastnosti, kasneje pa ga bomo lahko uporabili tudi v ostalem delu igre.

Bring The Crunch bo nosil cenovno nalepko 11.99€, preigrati pa ga bo moč na platformah PC, PlayStation 4, Xbox One ter Nintendo Switch.

Fear The Wolves Zgodnji dostop zamaknjen

0

Razvijalec Vostok Games je najavil, da bo njihova battle royale igra Fear The Wolfes izšla v načinu Zgodnjega dostopa malce kasneje kot je bilo sprva načrtovano.

Fear The Wolfes bi sicer moral iziti danes a so ga zadnji hip zamaknili za par tednov, razlog pa so bile povratne informacije igralcev iz zaprte bete. Slednjo so prav tako podaljšali in bo po novem trajala vse do nastopa igre v Zgodnjem dostopu.

Fear The Wolfes ne bo sicer tipični battle royale naslov, saj boste poleg sovražnih igralcev morali paziti še na PvE elemente, stopnje radiacije ter na sistem spremembe vremena. Špil se bo odvijal v zapuščenih ruševinah mesta Černobil zaradi česar ga strastni igralci serije STALKER napeto spremljajo.

Prvi uradni Fortnite turnir je bil katastrofa

1

Spletna stran PCGamer je pripravila obsežno poročilo o prvem uradnem Fortnite turnirju, ki ga je pripravil sam razvijalec Epic Games.

Tekmovanje se dogaja v sklopu dogodka imenovanega Summer Skirmish, tega pa naj bi se udeležili največja imena Fortnite scene kot so popularni streamerji, profesionalci ter celo moderatorji Fortnite subreddita.

Epic je zaštartal prvo tekmovanje v obliki “duos” spopadov, kjer je bila nagrada kar 250.000 dolarjev. A kljub ogromnim količinam denarcev in velikim imenom, je bila celotna zadeva bolj ali manj katastrofa.

Najprej je grde zobe pokazal vedno prisotni lag, ki lahko ubije še tako zanimive spopade. Zaradi nestabilne povezave so podlegli tudi večji profesionalci in čeprav bi gledalcu bilo nemara to dejstvo smešno, so verjetno tudi oni zazehali ob neprofesionalnih komentatorjih.

Ti so sredi prenosa na zaslonih celo prikazali zasebno razpredelnico razporeda, poleg tega pa njihovo komentiranje preprosto ni bilo zanimivo. Krivda ne leži samo na njih saj se je ravno na temu turnirju pokazala velika pomanjkljivost trenutno najbolj popularne večigralske igre.

Fortnite namreč ne vsebuje nobene verzije “spectate” načina, kjer bi lahko streamer oz. komentator mirno preklapljal med igralci in prikazal zanimive obračune. Tako se je bilo potrebno zanašati med preklapljanji Twitch prenosov samih tekmovalcev, kar je prava nočna mora za kvalitetno obliko streama.

Samo tekmovanje je bilo prav tako precej dolgočasno. Na mizi je bila ogromna količina denarja zato seveda igralci niso bili ravno pripravljeni na tveganja. Na sporedu je bila velika količina kampiranja in grajenja bunkerjev in splošni vtis je bilo počasno premikanja želv, ki so se zmigale samo, ko se je krog začel krčiti. Za primerjavo: tipično se pri normalnem Fortnite na zadnji točki spopada nahaja 5 ali 15 igralcev, medtem ko se je na temu turnirju gužvalo med 30 do 50 preživelih.

Poleg tega takšna velika količina igralcev na majhnem delu mape terja veliko napora od strežnika, ki je že tako doživljal veliko prekinitev in laga. Tako je nekatere igralce teleportiralo nazaj v Nevihto ali pa jih je strežnik zaznal na odprtem, čeprav so se skrivali v zaklonu.

Nagrade so še vedno podelili a stavimo, da tekmovalci in gledalci z organizacijo celotnega dogodka niso bili zadovoljni. Summer Skirmish se nadaljuje naslednji teden a Epic bo moral dodobra pregledati zadevo in imajo pred sabo veliko dela, saj je bo potrebno eliminirati lag, vpeljati nek način “spectator” načina ter najeti boljše komentatorje kar je za tako kratek čas praktično nemogoča naloga.

Je pa bil ta turnir lep dokaz, zakaj Fortnite še ni povsem pripravljen za večja E-sport tekmovanja, kjer bi se kosal z veterani kot so League of Legends ter DOTA 2.


Mimogrede, se zavedate, da Gamingsi organizira svoj prvi Fortnite turnir? Le brž na prijavo, kjer si lahko ogledate tudi pravila, čakajo pa vas tudi lepe nagrade.

World of Warcraft – Battle Chesti odpravljeni, v igro dodan DirectX 12

0

Razvijalec Blizzard se pripravlja na izid naslednje razširitve za svojo popularno MMO igro World of Warcraft, ki se bo imenovala Battle for Azeroth.

A še preden bo ta doživela svoj uradni izid 14. avgusta, je razvijalec že sedaj pripravil kar nekaj presenečenj.

Največje je zagotovo sprememba cenovne politike. Morda vas je naslov članka malce zmedel, saj je v bistvu najprej tudi nas, a zadevo smo le iztuhtali.

World of Warcraft je prej za čiste začetnike zahteval nakup Battle Chesta, kjer ste prejeli osnovno igro ter vse do sedaj izdane dodatke, razen najnovejšega. Sedaj so Battle Chesti odpravljeni in igralci lahko pričnejo z igranjem takoj, vse kar morajo storiti, je nakup mesečne naročnine. Za preigravanje Battle of Azeroth pa boste vseeno primorani odšteti denarce plus opraviti nakup mesečne naročnine. Mimogrede, če si želite fizične kopije, lahko nakup opravite na naši partnerski trgovini Eigre.si, kjer ponujajo osnovno verzijo, kot tudi Collectors Edition.

Nova cenovna politika je namenjena praktično samo povsem novim igralcem, ki še nimajo računa in se jim ne da kupovati zraven še osnovne verzije igre. Koliko je nova akcija privlačna je malce vprašljivo, saj je bilo mnogo ostarelih Battle Chestov cenejših od mesečne naročnine, zraven pa si dobil še mesec igralnega časa.

Kakorkoli že, igra je včeraj pridobila popravek za prihajajočo razširitev, kjer so igralci odkrili nove opcije pri grafičnih nastavitvah. World of Warcraft sedaj podpira način DirectX 12 a zaenkrat samo na AMD grafičnih karticah, medtem ko so pripadniki zelenega Nvidia tabora zaenkrat primorani uporabljati DirectX 11. Prav tako je bil odpravljen ekskluzivni polnozaslonski način, kjer imamo sedaj na voljo samo opcije “Windowed” ter “Fullscreen Windowed”.

Med grafičnimi opcijami so izginile nastavitve “Low”, Medium” in “High” in imamo po novem samo lestvico od 1 do 10.

Call of Cthulhu dobil datum izida

Oboževalci Lovecraftove kozmične groze se zagotovo veselite saj boste končno kmalu dobili novega igričarskega predstavnika tega unikatnega univerzuma. Na platformi Steam se je pojavil namreč datum izida igre Call of Cthuluhu, ki bo izšla 30. oktobra. Zanimivo je to, da sami založniki ali razvijalci tega datuma še niso uradno potrdili, ampak če se je ta pojavil na Steamu, lahko pričakujemo uradno naznanitev prav kmalu.

Če ne veste zakaj se gre v igri Call of Cthuluhu, lahko povemo da je avantura v kateri smo lik privatnega detektiva Pierca, kateri gre raziskovati tragično smrt družine Hawkins. Seveda ima zadeva ogromno srhljivih dogodkov, ki vam bodo zagotovo pognali kri po žilah. Celotna igra je bila prvič predstavljena na letošnjem E3 dogodku, kjer je bil prvič prikazan tudi spodnji napovednik.

Fortnite King of Slovenia #1 turnir

Zaradi zelo velikega števila ekip smo prilagodili sistem tekmovanja in se bodo istočasno odvijali trije turnirji! Izmed vseh treh turnirjev bodo najboljši ekipe napredovale v zaključni turnir, ki se bo odigral 12.08.2018! Igrate lahko samo v enem turnirju kajti vsi trije se pričnejo istočasno.

#1  GAMING.si Fortnite #1 King of Slovenia! 1/4 Omega – zapolnjeno!

#2  GAMING.si Fortnite #1 King of Slovenia! 2/4 Skull Trooper – zapolnjeno!

#3 GAMING.si Fortnite #1 King of Slovenia! 3/4 Brite Bomber – zapolnjeno!

#4 GAMING.si Fortnite #1 King of Slovenia! 4/4 Lite Show – prijave odprte!

Posodobitev – 25.07.2018! Tekmovalci bodo ločeno istočasno igrali 4 turnirje, najboljše ekipe iz vsakega turnirja se uvrstijo v finale, ki bo odigran 12.08.2018! 

Posodobite 28.07 – DODAJAMO DODATNE NAGRADE

+ povabilo na offline tekmovanje v Fortnitu z nagradnim skladom preko 2 000 €!

Razvrstitev nagrad bo določena po končanem turnirju (prvi štirje bodo izbirali nagrade, top 12 mest prejme nagrado), povabilo na offline tekmovanje prejme zmagovalna ekipa!

Pripravite se, ogrejte svoje prste, očistite snajperco, odigrajte naš prvi turnir in pozabite na vse ostale turnirje ter si zagotovite povabilo na naš OFFLINE dogodek v Fortnite, ki bo oktobra letos!

———————————————————-

Vsa navodila za prijavo najdete spodaj!

Navodila za prijavo preko platforme UVIPLAY

  1. Registrirajte/prijavite se v platformo UVIPLAY (dodatno morate v profilu vnesti vaš Discord)
  2. Po zavihkom “My teams” ustvarite ekipo
  3. Povabite svoje soigralca v ekipo. Odprete svojo ekipo in na meniju kliknete “Invite” ter soigralcu posredujete kodo. Povabljenec/soigralec pod zavihkom “My teams” klikne na meni in “Join” ter vnese kodo.
  4. Odklikate na turnir in v meniju kliknete “Join”

Pravila turnirja:

– Igra se SQUAD DUO (“best of 2” odigrate dve igre seštejete kille)

– Double elimination

– Start 5.8.2018  ob 13:00, predvidoma do 21:00

– Discord: https://discord.gg/87dBzam (soba: Fortnite turnir #1) za vsa dodatna vprašanja

Navodila kako odigrati tekmo proti nasprotniku:

  1. Spodaj, v bracketu (na platformi UVI PLAY), najdete ime nasprotne ekipe, v desnem stolpcu med vsemi ekipami najdete vašega nasprotnika, odklikate na profil igralca in pod “About” najdete Fortnite username ali Discord usernam od vodje za nadaljnjo komunikacijo (priporočamo, da uporabljate Fortnite username in se dodate v clientu).
  2. S nasprotnikom se povežete preko Fornite clienta oziroma Discorda in naredite “lobby” v Fortnitu  ter pričnete s igranjem
  3. Odigrate 2 igre (“best of 2”) in vnesete rezultat – ne glede nato ali ste zmagali ali izgubili! V polje vaše ekipe vnesete seštevek vseh ubojev vaše ekipe in v nasprotnikovo polje seštevek nasprotnikovih ubojev. Rezultat se v primeru ujemanja potrdi sam – v nasprotnem primeru pa bo potrebno posredovanje administratorja, katerega zmagovalna ekipa kontaktira z dokazi(posnetek zaslona rezultatov) o ubojih.

Sabotaže in sankcije:

Sabotaže so prepovedane; če pride do tega, prosimo da o tem obvestite administratorja na Discordu (priložite dokaze, posnetek iz posnetka). Streljanje kakršne koli postavljene stvari od nasprotne ekipe je prepovedano, prekinjanje zdravljenja nasprotne ekipe prepovedano, namerno sabotiranje in oviranje tekmovalcev pri igri je prav tako prepovedano! V primeru, da pride do sabotaže in oviranja nasprotnika pri igranju, bo ekipa nemudoma diskvalificirana! Po končanem turnirju lahko ekipa in tekmovalci prejmejo prepoved udeležbe na ostalih turnirjih!

Igranje med različnimi platformami

Fortnite omogoča igranje med lastniki PC-jev, Xbox One, PlayStation 4, iOS napravami ter Nintendo Switchem. Pojavilo se je že nekaj vprašanj, kdo lahko s kom igra in načeloma postane na temu mestu Sony, ki ne omogoča igranje PS4 igralcev proti igralcem na Xbox One ter Nintendo Switch. Spodnja razpredelnica vam lepo prikaže kompatibilnost, igralcem pa priporočamo, naj po možnosti igrajo na PC-ju ali PS4, saj je slednji veliko bolj razširjen po Sloveniji in je zato manjša možnost, da naletite na nekompatibilnega igralca.

 

Nagrade: 

Razvrstitev nagrad bo določena po končanem turnirju (prvi štirje bodo izbirali nagrade, top 12 mest prejme nagrado), povabilo na offline tekmovanje prejme zmagovalna ekipa!

Popravek: igre so bile bannane ob izidu zaradi seksualne vsebine in nimajo povezave s samomori. Originalni naslov: Saudova Arabija bo prepovedala 47 iger zaradi samomora dveh otrok

3

Popravek: Ubisoftov predstavnik za Bližnji vzhod je ovrgel te trditve, saj naj bi bile te igre “bannane” zaradi svoje seksualne vsebine in naj ne bi bile povezane s samomori in igro Blue Whale. Za napačno poročanje se opravičujemo.

Originalna objava:

Evo ene novice zaradi katere boste starejši igralci samo nemo zmajevali z glavo ter se spraševali, če želite sploh še obstajati na tem planetu.

Saudova Arabija je prejela sklep, kjer bodo prepovedali kar 47 iger. Razlog je samomor 12 letnega dečka ter 13 letne punce, ki pa sta svoje končno dejanje storila zaradi socialne igre, ki skorajda nima povezave s klasičnimi videoigrami.

Krivec, Blue Whale, je “igra”, ki se igra preko socialnih medijev, kjer administrator izdaja različne naloge za svoje igralce. “Igra” traja 50 dni, na začetku pa so naloge dokaj nedolžne kot so gledanje določenih filmov ter poslušanje določene glasbe. Skladno s pretekom dni, naloge postajajo čedalje bolj težke in nasline, kjer je zadnja, da si igralec vzame svoje življenje.

15-letna punca Yulia Konstantinova je objavila to sliko kita, preden je skočila iz stolpnice

Blue Whale se je prvič na socialnih omrežjih pojavil leta 2013, špil pa si je zamislil ruski nacionalist Philipp Budeikin. Tega so lani aretirali in obsodili na tri letno zaporno kazen, a očitno nevarna “igra” živi dalje in čeprav je dokazati, da si je nekdo vzel življenje prav zaradi te “igre”,  se vseeno predvideva da naj bi si v zadnjih 5 letih kar 100 igralcev vzelo življenje.

Kaj točno je povezava Modrega kita z navadnimi igrami še ni povsem razjasnjeno a vlada Saudove Arabije neko povezavo očitno vidi. Zaradi tega bodo kmalu prepovedali 47 nasilnih naslovov, kjer se bodo znašle popularne igre Grand Theft Auto V, Assassin’s Creed 2 ter The Witcher, poln seznam pa si lahko preberete spodaj.

Agents of Mayhem
Assassins Creed 2
Attack on Titan 2
Bayonetta 2
Clash of the Titans
Dante’s Inferno
Dead Rising 3 Apocalypse Edition
Deadpool
Deception IV: The Nightmare Process
Deus Ex Mankind Divided
Devils Third
DmC – Definitive edition
Dragon Age: Inquisition
Dragon’s Dogma: Dark Arisen
Draw to Death
Final Fantasy Dissidia
Fist of the North Star: Ken’s Rage 2
God of War 1
God of War 2
God of War 3
Grand Theft Auto V
Heavy Rain
Hitman: Absolution (2012)
Life is Strange
Mafia 2
Mafia 3
Metro Redux
Okami
One Piece Burning Blood
Past Cure
Prison Architect
Resident Evil 5
Resident Evil 6
Saints Row IV
SplatterHouse
Street Fighter V
Street Fighter 30th Anniversary
The Order 1886
The Saboteur
The Witcher 3
The Nonary Game
Thief
Vampyr
Watch Dogs
Wolfenstein 2
Wolfenstein: The New Order
YO-KAI WATCH

Nathan Fillion posnel kratek Uncharted film

Verjetno se je marsikdo, ki je preigral serijo Uncharted, kdaj vprašal, kako bi ta pustolovska akcija izgledala na velikem platnu. Govorice o prenosu avantur znanega protagonista Nathan Drakea so sicer prisotne, a založnik Sony nikakor noče prižgati zelene luči za snemanje.

Igralec Nathan Fillion je že dolgo tega priznal, da je velik oboževalec serije in bi res rad odigral glavno vlogo v projektu. Treba je priznati, da je Nathanu precej podoben, čeprav igralec morda malce že kaže leta, saj bo kmalu upihnil 40 svečk.

Čakanja je imel očitno dovolj in zato je posnel kratek, 15 minutni filmček, ki sicer ni uradno odobren iz strani založnika a morda bo ta projekt le prikazal zanimanje publike, kar zna končno premakniti stvari k uresničitvi filma.

V videu lahko vidimo praktično vse kar bi pričakovali od Uncharted ekranizacije: divjo akcijo, domiselne dialoge ter prebrisanega Nathana, ki pod hordo metkov beži pred nasprotniki. Zadeva je odlična in v določenem segmentu kamera prestavi pozicijo v tretjeosebno perspektivo, kjer se zdi kot da praktično gledamo Uncharted 5.

Kako bi Uncharted izgledal v dvourni obliki je seveda drugo vprašanje, a če ima Hollywood prostor za Laro Croft, bi se sigurno našel žaromet tudi za našega priljubljenega plenilca zakladov.

Nintendo nas draži z novimi posodobitvami za Mario Kart 8 Deluxe

Nintendo je na socialnem omrežju podražil vse svoje privržence z zelo kratkim video posnetkom, ki nam prikazuje nove posodobitve za igro Mario Kart 8 Deluxe.

Shinya Takahashi je v intervjuju tudi povedal, da bodo igralci lahko v Mario Kart 8 Deluxe imeli opcijo uživanja z novim motorjem, poleg tega pa bo seveda še kar nekaj drugih posodobitev, ampak žal iz videa ne gre ugotoviti kakšne vse dobrote nas čakajo.

Mario Kart 8 je igra, ki je izšla že leta 2014 za WiiU in sedaj so se pri Nintendu odločili za novo Deluxe različico, ki jo lahko igramo samo na konzoli Nintendo Switch. Ta različica vsebuje vse posodobitve za nazaj in ima izboljšano grafično podobo ter samo optimiziranost.

Sirius the Jaeger

0

Pred nekaj dnevi so nam japonci postregli z novo anime serijo.
Sirus the Jaeger

Ta je ena izmed serij, ki ne temeljijo na predhodno napisanih mangah.
Zaenkrat smo si lahko ogledali pilotno epizodo, dolga je standardnih 20 minut, in priznam, da ni slaba.

Zgodba se odvija v 30 letih prejšnjega stoletja na Japonskem. Nekaj posebenga je v tem času, videti moške v oblekah ter nato ženske v kimonih (kimono = tradicionalno žensko oblačilo). To je bil čas, ko se je na japonskem začel tehnološki razvoj in so prvi avtomobili zapeljali po ulicah.

Anime spremlja skupino imenovano “Jaegers” – prišli so v deželo vzhajajočega sonca, da bi oblastem pomagali pri razreševanju umorov. V resnici so lovci na vampirje in že s prvo epizodo sem dobil občutek, da v seriji ne bo manjkalo krvi. Edino kar močno dvomim je to, da so takratni avtomobili drveli po ulicah, je bila v epizodi scena, ki je bolj kot na 1930 leta,  spominjala na film Hitri in drzni…

Upam pa samo, da bo zgodba kaj več kot ljudje proti vampirjem. Kak zasuk v zgodbi bo potreben, da se anime loči od drugih s podobno tematiko.

 

Fortnite se je pojavil tudi v finalu svetovnega prvenstva

Svetovno prvenstvo v nogometu je končno za nami in zagotovo nas je veliko, ki smo si napeto ogledali finalni obračun med Francijo ter Hrvaško. Strastni oboževalci igre Fortnite pa ste zagotovo opazili, kako se je med napete minute obračuna prikradla tudi njihova priljubljena večigralska igra.

Po izvajanju enajstmetrovke je Antoine Griezmann popeljal Francoze v vodstvo 2:1, ob veseljačenju pa je bila prva stvar, ki jo je izvedel, bil znameniti “L ples”, ki je znani emotikon iz igre Fortnite. To ni bilo zanj prvič, saj je isti ples prikazal ob zadetku proti Argentini, medtem ko je zadevo izvajal celotno sezono med igranjem za svoj klub Atlético Madrid.

Da so nogometaši strastni privrženci igre Fortnite ni več nobena skrivnost. Poleg samih plesov, je kapetan angleške reprezentance Harry Kane priznal, da jim prav ta igra pomaga pri sprostitvi med napetimi obračuni.

Ko ne trenirajo, angleški nogometaši preigravajo Fortnite

Morda so ravno zaradi te battle royale igre tako Angleži kot Francozi priplezali tako visoko? Očitno je čas, da se Gamingsi poda v vrste slovenske reprezentance in jim doda Fortnite med obvezne dele treninga.

Pillars of Eternity 2 naslednji mesec dobiva prvi večji DLC

Razvijalec Obsidian Entertainment, ki nam je nedolgo tega dostavil pomorsko RPG igro Pillars of Eternity 2: Deadfire, se pospešeno pripravlja za izid prvega večjega DLC-ja. Ta se bo imenoval Beast of Winter in bo našega Watcherja odpeljal na sam jug mape, kjer se bo nahajal skrivnostni otok. Na njem se bo nahajal kult, ki časti boga Rymrganda in na nas bo, da izpolnimo njihovo usodo.

Poleg samega DLC-ja bodo igralci prejeli brezplačno posodobitev 2.0 ter zastonjski DLC Deck of Many Things. Popravek nam bo prinesel kup raznih izboljšav, odpravo hroščev, balansiranje, dodani pa naj bi bili tudi novi izzivi, ki bodo pretkane veterane izzvale na unikaten način. DLC bo v naše pristanišče pripeljal trgovsko ladjo, ki bo s sabo prinesla skrivnostne predmete iz vzhoda in nam jih ponudila v nakup.

Beats of Winter je prvi izmed treh dodatkov, ki jih bomo prejeli v Sezonski prepustnici. Septembra nas čaka DLC Seeker, Slayer, Survivor ter novmebra še tretji imenovan The Forgotten Sanctum.

Pillars of Eternity 2: Deadfire bo letos izšel še na konzolah, točen datum pa zaenkrat še ni znan.

Aliens: Colonial Marines – umetno inteligenco lahko močno popravite, če v kodi zbrišete samo eno črko

0

Nobena skrivnost ni, da igra Aliens: Colonial Marines ni bila ravno biser, ki bi veliko dodal priljubljeni Alien franšizi. Ob izidu so jo oglodali tako kritiki kot igralci, saj se je končni izdelek močno razlikoval od tistega, ki so ga prikazovali v napovednikih.

Poleg neobstoječe atmosfere, manjkajočih stopenj in igralnih prijemov, so igro nadlegovali tudi hrošči ter butasta umetna inteligenca Alienov in zadeva je šla celo tako daleč, da so proti razvijalcu Gearbox vložili tožbo zaradi lažnega oglaševanja igre. Založnik SEGA se nam je kasneje malce odkupil, ko je izdal vrhunsko Alien: Isolation, obenem pa ga malce preklinjamo, saj nadaljevanja tega najboljšega predstavnika Alien franšize v igričarski obliki očitno ne bomo dobili.

Kakorkoli že, pred kratkim je modder po imenu “jamesdickinson963” izgruntal formulo, kako popraviti butasto obnašanje sicer strašljivih vesoljcev. In kakor pravi on, je za njihovo umetno inteligenco kriva samo ena tipkarska napaka.

Njegov popravek lahko stori vsak in sicer po temu postopku:

  1. Odklikamo do datoteke: My Document\My Games\Aliens Colonial Marines\PecanGame\Config\PecanEngine.ini
  2. V datoteki najdemo vrstico kode: ClassRemapping=PecanGame.PecanSeqAct_AttachXenoToTether -> PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTeather
  3. Spremenimo jo v:  ClassRemapping=PecanGame.PecanSeqAct_AttachXenoToTether -> PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTether

To je to. Problem leži v “Teather” besedi, ki bi morala biti črkovana “Tether”. Kot kaže, je ta delček kode močno pomemben za obnašanje krvoločnih nasprotnikov, saj nadzoruje njihovo pozicioniranje glede na igralca. Po nameščenem popravku igralci poročajo o močno bolj taktičnem obnašanju Alienov, saj vas po novem znajo napadati iz boka ter se se bolje razporejati po prostoru.

Tako, naj še kdo reče, da pravopisne napake niso pomaembne!

Call of Duty: Black Ops 4 naslednji mesec z odprto beto

0

Razvijalec Treyarch je javnosti sporočil, da bo njihov najnovejši naslov Black Ops 4 kmalu na voljo za preizkušanje. Natančneje se bo to zgodilo 11. avgusta, ko bo zadeva vstopila v odprto beto in bo na voljo za preizkus vsem PC igralcem.

Black Ops 4 beto boste zamanj iskali na Steamu saj bo na voljo ekskluzivno le na Blizzardovi Battle.net platformi. Testiranje bo trajalo dva dni in se bo tako zaključilo 13. avgusta, koliko pa bo igra tehtala za prenos za zdaj še ni znano.

Call of Duty: Black Ops 4 nam bo v beta testiranju ponudil 6 različnih map ter različne igralne načine, kjer bodo vključeni Team Deathmatch, Hardpoint, Domination in Search & Destroy.

Pa tako opevani battle royale način, ki se bo v tej igri imenoval Blackout? Žal ne bo vključen v to beto, ga pa bo moč brezplačno preizkusiti enkrat septembra, medtem ko je poln izid igre napovedan za 12. oktober 2018.

Resident Evil 4 dobil ogromno modifikacijo, ki doda kar 28GB nadgrajenih tekstur

0

Moddanje je na PC sceni prisotno že praktično od samega začetka računalniških iger. Bodisi so to manjše spremembe, kjer so dodane nove naloge, spremenjene oblekice našega karakterja ali pa se gre za preprosto odpravljanje hroščev.

A zagotovo so najbolj popularne grafične modifikacije, ki ostarelim igram dodajo novo podobo. Včasih so te spremembe bolj površne, kjer samo nadgradijo resolucijo tekstur, ki pa jih potem igrin pogon bolj težko prebavlja in vse skupaj rezultira v slabši strojni optimiziranosti.

Vsake toliko pa naletimo na poštene modifikacije, ki nas pustijo odprtih ust. Med njih zagotovo spada mod Resident Evil 4 HD Project, ki je po letih razvoja, za katerega skrbita samo dva navdušenca Cris in Albert, končno doživel izid.

Ne gre se za končno različico, saj razvijalca pravita, da imata pred sabo še kar nekaj dela. A to kar sta izdala že sedaj pošteno predela igro, saj doda za kar 28GB prenovljenih tekstur. S tem ne mislimo, da sta tipčka samo nadgradila resolucijo že obstoječih ampak sta izdala povsem nove teksture, ki povsem predrugačijo nekaterim najljubši del Resident Evil serije.

Poleg tega sta med video nastavitve dodala še različne filtre, ki spremenijo barvno paleto celotne igre, tu pa je tudi nadgrajeno senčenje in osvetlitev.

Poleg enoigralske kampanje je predelan tudi Mercenaries način, prenovo pa so doživele tudi same vmesne sekvence. Kako zadeva izgleda v praksi si lahko pogledate v spodnjem posnetku.

Resident Evil 4 HD Project si lahko prenesete na njihovi uradni strani, priporoča pa se namestitev orodja 4GB patch tool, ki odpravi marsikatero zrušitev.

Čas za ponovno preigravanje Resident Evila 4? Zagotovo.

Freeman: Guerilla Warfare – Predogled igre

Kako hitro mineva čas. Kaj, če pokukamo globoko v anale igričarske zgodovine in tako za hec poiščemo najbolj bogato leto glede izidov iger? Morali bomo iti kar daleč nazaj, vse v sredino prejšnjega desetletja. To veličastno nagrado bi odneslo 2004 in to z dobrim razlogom. Vse, odkar je Tenis za Dva javnosti prvič dal okusiti igričarski fenomen je vsebovalo največ velikih imen. Half-Life 2, World of Warcraft, Doom 3, Far Cry, Rome: Total War in še mnogo drugih, a zraven vseh težko-kategornikov je z dosti manj pompa na TaleWorlds spletni strani Mount&Blade dobil prvo alfa različico. Štiri leta kasneje je na zelniku izšel eden izmed mojih najljubših naslovov, a to je bil komaj začetek njenega navduševanja. Deset let je minilo od takrat, a kljub temu ima ta srednjeveška strateška sekaščina še vedno zvesto armado sledilcev in modifikacije za dodatek Warband še sedaj vzklijejo in rastejo. Enaka fotosinteza pa velja tudi za igre, ki se trudijo kopirati koncept – a dostojnega naslednika, vse do sedaj, še nismo dočakali.

V zadnjem tednu sem preizkušal Freeman: Guerilla Warfare in zagotovo bi jo lahko uvrstil v zgoraj omenjeno kategorijo naslednikov. Podobnostim enostavno ni mogoče oporekati. Ta igra razvojnega studia KK Game Studio je mešanica prvo-osebne streljačine, igre igranja vlog in taktične strategije s pridihom gverilskega bojevanja. Svoje vektorske oči je odprla 1. februarja letos in svojo gverilsko uporništvo namerava načrtovati vse do konca 2018 in pri tem dobivati nova orodja za bojevanje ter par tub polirne paste. Navdiha ni potrebno kaj posebej preučevati – več kot očitno je, da se zgledujejo po opevani Mount&Blade franšizi s kančkom Arma začimb in ta kombinacija bi nas lahko nasitila vse do izida Bannerlord, če ne bo temu že pred izidom potekel rok uporabnosti oziroma potrpljenje oboževalcev.


Razvojna ekipa: KK Game Studio
Založnik: KK Game Studio
Platforme:
PC
Datum izida: 01. 02. 2018 (EA)
Cena: 14.99 €

Zvrst: Prvoosebna streljačina/Strategija/RPG


Video opis


Vojska goril

V Freeman: Guerilla Warfare igraš kot poveljnik na čelu lastne privatne vojske. Hmm… smola. Sam sem sprva zaradi nesporazuma mislil, da bom lahko vihtel vojsko goril, a očitno bom za to moral počakati na kakšno modifikacijo. Gverilske sile, torej. Sicer zgodba o osvobajanju ni ravno osrednji fokus in bolj izgovor za dokaj zanimivo in gorečo tematiko. Kolikor sem lahko razbral med igranjem, si del uporniške frakcije, katere cilj je uničiti seme kaosa in zlobne diktature, ki se kot ogromna pijavka s tremi frakcijami hrani nad ubogimi prebivalci. Kot v kar nekaj peskovniških igrah te igra ne drži za prst in te usmerja do naslednjega NPC-ja ali boja, temveč si zgodbo ustvarjaš sam.

Končni cilj je sicer uničenje nadvladarjev in osvoboditev nacije, kako pa do tega prideš, pa je odvisno zgolj od tebe. Hočeš postati zloglasni lovec na bandite? Vložiti točke v trgovanje in tako služiti novce? Ali pa vihteti ogromno armado in sejati uničenje in si ustvariti ime kot vojni diktator? V meri zdrave pameti se lahko poslužuješ vseh teh metod, a zaradi določenih nepopolnosti oziroma nedodelanosti se za razliko od Mount and Blade vsaj sam nisem povsem vzživel v vlogo vodje gverilske enote.

Pomanjkanje sovražne komunikacije

Igranje se temeljno loti na dva dela. V prvem potuješ naokrog po zemljevidu in trkaš na vrata mest v želji po svežih rekrutih, trgovanju ter nalogah. Glavni del časa predstavlja potovanje po okoliški deželi, sčasoma pa čevlje zamenjajo kolesa. Seveda slednje ne vpliva na nič drugega, kot zvišano hitrost ter gorivo, ki ga boš odslej potreboval. Na zemljevidu je prisotnih več frakcij ter skupin razbojnikov, tako ne rabiš skrbeti, da bi ti zmanjkalo dela.

Lahko hodiš naokoli ter se spopadaš po mili volji, a vseeno nisem dobil občutka, kot da je svet živ kot v Mount and Blade. Tam na primer greš na pohajkovanje in mimogrede naletiš na ogromen spopad med dvema sovražnima nacijama ali pa zasedo karavane, kateri lahko pogumno priskočiš na pomoč. A tu imaš občutek, kot da se vse vrti okoli sebe, kar je verjetno še posledica nedodelanosti na tem področju. Skupine sovražnikov te skorajda vedno povsem ignorirajo in se le redkokdaj zmenijo zate in tudi sovražne frakcije le jezno bolščijo druga v drugo. Glej, vem, zato gre za zgodnji dostop, to je ravno stvar, zaradi katere zgodnji dostop obstaja in v kolikor bo Che Guevara naklonjen, bo vse to do izida popravljeno. Ampak definitivno odvzame od vživetja v edinem igralnem načinu.

A presenetilo me je, da v kolikor so tu stvari okleščene, je taktična ekipna plat dosti bolj zanimiva. Razvijalci skušajo uvesti par zelo zanimivih idej, enote lahko na primer ločiš v divizije po devet vojačkov in nato med bojevanjem vsako nadzoruješ ločeno, vsakemu vojačku pa je možno dati tudi opremo in orožje po želji. Lepo, zagotovo zelo dobrodošla ideja za bolj napreden nadzor, namesto enostavnega ukazovanja brez preciznega nadzora.

Inovacije so vedno dobrodošle

A vseeno me tudi tu čevelj žuli. Zaenkrat prestopno obdobje med svežim rekrutom in elitnim brazgotincem preteče po že par bojih in denarja je vedno dovolj, zato je izjemno lahko vihteti oboroženo elito. Zelo si želim več raznolikosti in večjo razvejanost med napredovanjem, saj te sedanji sistem postavi na statično pot z le malo izbire. Zaboga, nacija teroristov ima rekrute, ki že po eni nadgradnji postanejo elitni bojevniki. “Elitni” v najbolj milem pomenu besede, saj je njihova taktika “številčnost preko kvalitete”.

Nasploh se zaradi pretežno daljinskega boja ne razlikujejo toliko kot v srednjeveških variantah, saj obstajajo le pehotne enote in bolj kot ne vse služijo zgolj za streljanje v smeri sovražnikov, le, da so nekateri bolj natančni, spet drugi pa metko-spužvasti.

Ampak če se to čuje enostavno, nikar ne misliti na to. Ne gre za preprosto igro in soliranje v večini primerov ne bo prišlo v poštev, četudi si lastiš elitno opremo. Ko sva že pri zaščiti, slednjo nabavljaš pri trgovcih in v testni različici sem si najboljšo omislil že v vsega dveh urah igralnega časa. Govorim o varovalni opremi, do boljšega orožja prideš malce težje. Razlog temu tiči v zahtevi po znanju streljanja. Vsak začetnik pa že ne more rokovati z najelitnejšimi orožji, kajne?

Pogrešam prisotnost boljše in raznolike optike, na tem mestu me je Escape from Tarkov kar malce razvadil. V igri je namreč mogoče kupiti le tri optične naprave. Ostrostrelska orožja imajo vgrajeno svojo, bolj precizno, kar iz neznanega razloga ne velja za najdražje orožje v igri. Snajperica za 13K$, s čurimiri dalnogledom je od muh. Ko dosežeš to stanje, lahko do konca večjih spopadov dosežeš tudi po par deset ubojev in zaradi oklepa po veliki meri izgubiš strah, da te bo ugnobil že en nesrečen strel.

Če za konec omenimo še grafično plat, generalna zasnova spominja na Mount&Blade, a osvetljava in teksture so dosti bolj izrazite in tudi animacije orožij niso od muh, čeprav niso povsem gladke. Pogrešal bi bolj taktično zasnovane bojne zemljevide, saj navadno vsebujejo le občasno rastlinje, kakšen kamen in drevo in par hribčkov. Za bojevanje na blizu bi zadostovalo, a streljanka si zasluži več podrobnosti.

Zaključek

Ne morem oporekati ideji, da se za igro skriva globina. Strateška streljanka, kjer samo streljanje ni dovolj, temveč je pomembna tudi dobra strateška priprava in pozicioniranje enot. Čeprav je zasnova dobro urejena, pa se vseeno na veliko mestih čuti nedodelanost, sploh glede globalnega zemljevida. Pred razvijalci je še precej dela, a že zdaj je igra še kako igrana, čeprav je potrebno tu in tam malo zamižati. Mount&Blade in Arma obenem, kakopak.

Pozitivno:
+ Ta stil iger mi je bil vedno pri srcu
+ Taktični nadzor je odlično izpeljan
+ Dobro ravnanje z orožji
+ Par stvari opravi dosti bolje od vse konkurence
+ Opaznih hroščev nisem zasledil

Negativno:
– Zaenkrat še nedodelana na mnogo področjih
– Potrebuje več raznolikosti pri vojščakih in opremi
– Prelahko je vihteti elitno skupino
– Bojni zemljevidi so precej enostavni

Igralec obrnil Fallout: New Vegas na prav poseben način

0

Dosežek vreden občudovanja, zlasti, ker je bilo zanj porabljeno več kot leto dni. Rhetam si je leta 2017 zadal ogromen izziv, saj je nameraval vse misije v igri dokončati na najvišji težavnosti z vključeno permadeath (s smrtjo se igra konča) in brez, da bi kogarkoli ubil.

Sicer se Fallout: New Vegas vztrajno bliža osmi obletnici. Kljub starosti se je igra dobro postarala in ima še vedno zelo zagnano občinstvo ter pristni Fallout občutek.

Po več kot letu dni je Rhetamu končno uspelo zaključiti začeto. Pričakovano njegov pristop ni bil povšeči vsem. Med igranjem je uporabljal boksarske rokavice, s katerimi je žrtve spravil v nezavest (tehnično jih ni ubil). Občasno se je spremenil v vabo in sovražnike zvabil k bližnjim zaveznikom, ki so jih zanj pokončali.

Seveda ne gre za izjemo, podoben projekti so bili izpeljani tudi v Fallout 4. Vse, ki vas njegov dosežek zanima, lahko njegove igralne seanse preverite TUKAJ.

The Culling 2 izneneda izšel na Steam in prevzel status najslabše Battle Royale igre tega leta

0

Pred popularnostjo Fortnite ali PUBG nas mnogo The Culling pomni kot kruh in maslo Battle Royale žanra. Igre lakote v pravem pomenu besede, kjer se 16 igralcev bori v realističnem šovu preživetja s poudarkom na boj na blizu in improviziranimi orožji.

Nedavno lani je s 13.000 istočasnimi igralci še vedno imel relativno močno prisotnost v tem žanru. A s prihodom podobnih iger, kot sta H1Z1 in PUBG je počasi pričenjal svoj zaton v pozabo, dokler se njegova življenjska doba zaradi slabih odločitev razvijalcev in dokončne opustitve konec leta 2017 ni končno iztekla. Ampak zgodba se tu ne konča.

A sedaj je tu nov “hit”, The Culling 2. Precej nepričakovano in nenapovedano, saj je prvi napovednik zanjo izšel 9. julija, dan za tem pa je že zadela prodajne police. S ceno 19.99€ definitivno gre za precejšen finančen zalogaj, ampak v kolikor bi bil izjemen, se bi to dalo spregledati. Pa je? Hja, število igralcev le dan kasneje pove povsem drugačno zgodbo.

Oboževalci so hitro izkazali svoje negodovanje nad denarje-lačno potezo razvijalcev ter bojkotirali projekt in že dan po izidu je število igralcev iz 250 padlo na zgolj 2. Glede na to, da je za igranje potrebno vsaj 50 igralcev, to hitro pove svoje in ker igre sploh ni mogoče več pričeti, se zgodba tu konča.

Tako je igra hitro prijela nagrado za najbolj katastrofalen izid vseh časov. Kar ni presenečenje, glede na konstanten boj med razvijalci in igralci in nenadna opustitev originalnega projekta, ker je Battle Royale v večjem obsegu trenutno pač bolj popularen (čeprav je že originalna igra delno bila ravno to).

Krivcev za neuspeh je več. Glavni je, da so z nadaljevanjem rokovali zelo naivno in sebično. Vse stvari, ki so original naredile zabaven (dokler ga niso povsem uničili) so iztrgali in nam namesto tega postregli s stereotipično, nedodelano in neokusno kopijo in jo dodatno ožigosali s previsoko ceno. tako ni nič čudnega, da se tudi opisi nagibajo skoraj ekskluzivno v negativno smer.

Mislim, da lahko brez težav oznanimo, da je igra mrtva, preden je sploh pričela svoj življenjski cikel. Kakšna prihodnost čaka podjetje, bomo še videli, a nedvomno se bodo zelo težko otresli statusa, ki se jih trenutno drži zaradi te neuspele franšize.