🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 490

Nemec izumil zanimiv varnostni ovitek za telefon

0

Posedovanje ovitka za telefon je v današnjem svetu nuja in čudimo se, da v bistvu naše mobilne naprave že v štartu ne pridejo opremljene bolj zaščitene. Da telefoni radi polzijo iz roke je znano vsakemu, ki je že kdaj odnesel svoj mobilnik na popravilo počenega ekrana.

Ena rešitev je nabava bolj varnih ovitkov a ti so povečini precej okorni ali pa neestetski, poleg tega pa znajo pošteno dodati k teži vaše mobilne naprave.

Nemški študent Philip Frenzel je tu videl problem in ker druge rešitve ni bilo, se je odprave zagate lotil kar sam. Tako je nastal AD (Active Dampening) ovitek, ki za varovanje uporabi štiri vzmetne dvosmerne odbijače, ki se sprožijo iz robov naprave. Ovitek ima vgrajene senzorje in ko je zaznano padanje iz štorastih rok, odbijači samodejno skočijo v akcijo.

AD ovitek je skorajda povsem skrit in ga opazimo v bistvu šele ko skoči v akcijo. Zadeva sicer ima eno pomanjkljivost, saj vas ščiti samo pri popolnoma ravnih površinah, če pa nam mobilnik pade na kamne ali podobna neravna tla, pa nam AD skorajda ne more pomagati.

Kakorkoli že, zadeva je zelo zanimiva in čeprav je zaenkrat še ni moč nabaviti, namerava podjetni Nemec v juliju zaštartati Kickstarter kampanjo, ki vam bo omogočila nabavo te zračne blazine za vaš telefon.

Fortnite – raketa je bila izstreljena in za sabo pustila čudne portale

Včeraj smo pisali o posebnem dogodku “Blast Off!”, ki ste ga Fortnite igralci lahko uzrli samo in le včeraj. Sumili smo, da se bo šlo za izstrelitev rakete in to se je tudi zgodilo. Izstrelek je potoval visoko v nebo ter nato priletel nazaj na zemljo. A nato je sledilo presenečenje saj so se iz portalov pojavile različne rakete, kjer na koncu ena ustvarila ogromno raztrganino v nebu.

Čeprav si nekateri portali izginili, drugi ostajajo in igralci jih širom Fortnite mape odkrivajo čedalje več. Seveda se vsi sprašujejo kaj naj bi vse skupaj pomenilo in zaenkrat dve glavni teoriji kažeta na obisk vesoljcev ali pa potovanje skozi čas.

Razvijalec Epic se medtem pospešeno pripravlja za peto sezono za katero imajo velike načrte. Trenutno lahko igralci izkoristite podvojene izkušnje, akcija pa bo trajala do 2. junija, tako da le pohitite in si naberite še zadnje nagrade iz poslavljajoče se 4. sezone!

Battlefield V dobil nov igralni posnetek

Če vam je zadnji napovednik za igro Battlefield V bil všeč ali ne, se lahko vsi strinjamo, da zadeva grafično izgleda nadmočno. Igra je sicer napovedana za 19. oktober a nekateri srečneži (oz. nesrečneži, če sovražite hrošče) že lahko preigravajo alfa različico.

Včeraj je YouTube kanal Namtox pokazal igralni posnetek iz alfe verzije, ki kaže naravnost čudovito grafiko ter nekaj strelske akcije. Posnetek je v 1080p resolucij, na ultra nastavitvah, teče pa pri 60-ih sličica na sekundo. Video je odličen, saj ne vsebuje nobenega nadležnega komentarja, izključen pa je tudi uporabniški vmesnik in se tako lahko povsem osredotočimo na prikazano igranje.

In kakšna je bila konfiguracija PC-ja, na katerem je Battlefield V pokazal svoje mišice? Precej pošastna a stavimo, da bo špil deloval tudi na šibkejših mlinčkih.

  • Procesor: Core i7 4790k @4.20ghz
  • Spomin: 16GB DDR3
  • Grafična kartica: Nvidia Titan Pascal 12GB
  • Disk: Samsung Evo 850

Fortnite – danes se bo zgodilo nekaj zanimivega

Razvijalec Epic je za danes napovedal unikaten dogodek za svojo popularno battle royal igro Fortnite.

Igralci so v igri, kjer se prikazujejo obvestila, zagledali zanimivo oznanilo. Kot lahko vidite na spodnji sliki, bo današnji dogodek imenovan “Blast Off!”. Po besedah razvijalca bo ta povsem unikaten in ga boste lahko zagledali samo enkrat.

Glede na ime, igralci pričakujejo da bo zadeva zelo verjetno povezana z raketo, ki je skrita na zahodnem delu mape. Glede na to, da se peta sezona igre Fortnite začenja 12. julija, bo “Blast Off!” morda zopet preoblikoval del mape, tako kot se je to zgodilo z prejšnjo sezono. Takrat se je del mape, imenovan Dusty Depot spremenil v krater, tokrat pa se sumi, da bo spremembe deležen Wailing Woods, kjer se je na začetku sezone pojavil skrivnosten bunker.

Karkoli bo že, za ogled dogodka bodite danes v igri nekje do 19.30 in svoj pogled uprite proti nebu.

Prvi StarFall LAN uspešen

Prejšnji vikend in sicer 23. in 24. junija je potekal v Ptuju dogodek StarFall Lan, ki je, po besedah organizatorjev, zabeležil preko 60 tekmovalcev. Dogodek je imel na pričetku nekaj težav s internetno zmogljivostjo, ki so bile kasneje odpravljene in vsi turnirji so bili uspešno izpeljani. Udeleženci, ki so poravnali prijavnino, so bili deležni zajetnih brezplačnih obrokov in neomejene dvodnevne zabave.

Zelo so nas presenetili organizatorji, ki so navkljub svojim mladim letom zadevo zastavili korektno in pokazali veliko dobre volje. Mogoče jim na tej točki manjka še nekaj izkušenj ampak verjamemo, da bodo vsi dogodki, ki bodo sledili, dosegali višje nivoje ter bodo hitro prekoračili mejo 300+ tekmovalcev. Po našem mnenju je bil dogodek uspešno izpeljan in verjamemo, da lahko postanejo vodilna organizacija na področju tovrstnega tekmovanja (BYOC – bring your own computer).

Največ tekmovalcev se je pričakovano udeležilo v igri Fortnite in po besedah udeležencev so bile nagrade veliko boljše in bogatejše kot na ostalih BYOC dogodkih v Sloveniji. Zmagovalec Fortnite turnirja je bil nihče drug kot zloglasni in vsem poznani legendarni nekdanji igralec igre League of Legends  Jan “A1MBOT THUNDER” Strgar in njegov pajdaš “A1IMBOT BORAC”, ki sta zastopala vsem poznano ekipo Electric. Domov sta odnesla vsak svoj igričarski stol/fotelj UVI CHAIR Styler v vrednosti okoli 240 € / kos. Drugo mesto je zasedla ekipa Dream in tretje ekipa Godz.

Jan “Thunder” Strgar je za Gaming.si podal naslednjo izjavo:

Fortnite tekmovanje je bilo zelo napeto povsem do konca in navkljub nevšečnostim z internetom se je lanparty uspešno zaključil. Nagrade so bile glede na število udeležencev nore in lahko z veseljem rečem, da sva s kolegom BORAC-om postala ponosna lastnika zelo priročne nagrade (UVI CHAIR stol).

Ekipa organizatorjev je mlada, zagnana, potencialna in željna uspehov katere bodo s trdim delom in skromnostjo nedvoumno dosegli. Album slik je dostopen tukaj (klikni me).

Shenmue 3 dobil sistemske zahteve; potrebuje kar 100GB prostora

0

Razvijalec Ys Net  je razkril sistemske zahteve za svojo prihajajočo igro Shenmue 3. Če smo pošteni, od zahtev nismo pričakovali kaj preveč visokega a očitno pri razvijalcu ne znajo šparati s prostorom. Čeprav so ostale postavke kar normalne, bo Shenmue 3 zahteval kar 100GB prostora, kar so naravnost astronomske zahteve za igro, ki roko na srce, grafično ne obeta kaj preveč.

Zakaj takšna potrata prostora še ni znano a upamo, da bodo nalagalni časi normalni tudi na navadnih, trdih diskih saj si marsikdo ne bo privoščil takšnega odgriza hrambe na SSD pogonu.

Shenmue 3 je zaenkrat še globoko v razvoju in se znajo sistemske zahteve sčasoma še vedno spremeniti. Igra je bila sprav napovedana za letos a so jo sedaj premaknili v leto 2019, izšla pa bo za PC ter PlayStation 4.

  • Minimum OS: Windows 7×64, Windows 8×64, Windows 10×64 
  • Procesor: Intel Core i5-4460 (3.40 GHz)
  • Spomin: 4 GB RAM
  • Grafična kartica: NVIDIA GeForce GTX 650 Ti (DirectX 11 card in VRAM 2GB)
  • DirectX: Verzija 11
  • Disk: 100 GB prostora

Pro Evolution Soccer 2019 dobil prvi igralni posnetek

Čeprav se v Sloveniji za virtualno preganjanje žoge po zelenici uporablja predvsem serija FIFA, ne smemo pozabiti na njeno največjo konkurentko, Pro Evolution Soccer. Ta se zopet vrača izpod rok založnika Konami in za Pro Evolution Soccer 2019 napovedujejo marsikaj.

Predvsem bodo opazne izboljšave na grafični podobi ter fiziki belo-črne okrogline, obljubljajo pa tudi veliko več licenčnih lig, igralcev ter stadionov. PES je na področju licenčnosti vedno šepal, zato so so napredki na temu področju dobrodošli.

Včeraj je Konami izdal tudi prvi igralni posnetek, ki nam prikaže dve minuti samega igranja. Na Pro Evolution Soccer 2019 ne bomo čakali več dolgo, saj izide že 28. avgusta za PC, Xbox One ter PlayStation 4.

Temtem: še nekaj dni nas loči do konca Kickstarter kampanje

Še nekaj dni nas loči do konca Kickstarter kampanje za igro Temtem, ki ni nič drugega kot Pokemon MMORPG, katerega si marsikateri oboževalec s težkim srcem želi že vrsto let .

Špansko podjetje, ki je začelo svojo kampanjo že skoraj cel mesec nazaj je uspelo pridobiti preko Kickstarter kampanje kar nekaj denarja. Trenutno je številka na 390 tisoč dolarjev, kar je odlično za razvijalca, ki je zahteval za zagon projekta samo 70 tisoč zelencev. Poleg tega so, kot pri večini projektih, ki začnejo svojo pot na platformi Kickstarter, dodali t.i. “Stretch goals”, ki bodo igri dodali veliko globine in tudi večplatformsko igranje, saj bo ob izidu mogoče zadevo igrati na PC, Xbox One, PlayStation 4 in Nintendo Switch.

Za enkrat se o sami igri še ne ve veliko razen to, da so njen navdih Pokemoni in da bo njim tudi podobna. V sami igri bomo imeli 6 različnih otokov, ki bodo imeli različna okolja (puščava, gore, gozd…). Vsako od njih bo imelo drugačne živalice imenovane Temem, ki jih bomo lahko lovili in se potem z njimi bojevali proti drugim igralcem. Boj bo potezen, imeli bomo različne elemente Temtem-ov in prav tako se bodo male živalice razvijale v močnejše kot nam je že poznano. Seveda bo igra imela tudi celotno kampanjo, ki jo bomo doživeli kot t.i. “Temtem tamer”. Poleg naštetega nam razvijalci obljubljajo tudi gradnjo hiš, kjer si bomo lahko naredili svoj oseben prostor in se družili z našimi prijatelji. Poskrbljeno pa bo tudi za PvP igralce, saj bo konkurenčno igranje prav tako del celotne slike igre.

Če ste si želeli igranja Pokemon iger s prijatelji, bo verjetno to kar odlična priložnost in če zaupate Španskim razvijalcem Crema, jih lahko podprete na platformi Kickstarter tukaj. Igro si lahko pridobite že za 16$ (Temtem Tamer – Early Bird paket), če pa želite dostop do alfe in igranje na Nintendo Swich boste morali plačati 30$ za Alpha Zero paket.

Top Anime serije 18+

Za zadnji članek sem pustil tri serije, za katere menim, da spadajo v težko kategorijo in sicer 18+. To oznako si zaslužijo ker je v njih ogromno zelo nazorno prikazanega nasilja. Krvi je na hektolitre (pri Shingeki no Kyojin to mislim dobesedno) ne manjka pa niti odtrganih/zmečkanih/pomendranih…zmletih udov.

Highschool of the Dead

Anime bi lahko smatral kot predhodnik The Walking Dead. Izbruh virusa povzroči, da si vsi ljudje, kateri se okužijo, poželijo surovega človeškega mesa. Zgodba sledi protagonistom, srednješolcem, kako se sredi pouka oglasi alarm in od takrat gre vse navzdol. Žal serija ni prišla do druge sezone tako, da smo glede zgodbe nepotešeni in definitivno je zaključek narejen tako, da imajo odprto možnost nadaljevanja. Krvi ne manjka, mrkohodcev tudi ne, s testosteronom nabitih scen pa tudi ne.
Ogled priporočljiv vsem, ki so jim všeč žanri akcije, nasilja, žgečkljivih prizorov in seveda mrkohodcev.

Shiki

Morda mnogim nepoznan anime. Če bi ga moral opisat z nekaj besedami, bi človeku rekel. Predstavljaj si sago somrak, le da se tu vampirji ne svetlikajo in so malce bolj krvoločni.
Mislim, da bi to bil popoln opis serije. Spremljamo tekom zgodbe nekaj vampirčkov ter zdravnika, ki jih skuša ozdravit “bolezni”. Anime je tudi bolj grozljiv kot Somrak, ter vsebuje nekaj kapelj krvi več.
Smrti nekaterih likov so zelo nasilne, zato morda odsvetujem ogled ljudem s slabšim želodcem…

Shingeki no Kyojin

Definitivno anime vreden ogleda. Zgodba je zanimiva in te pritegne, mislim kdo pa ne bi oboževal 15metrskih, ljudem podobnih pošasti, ki lačno papcajo ljudi?
Zgodba sledi našemu protagonistu, ki ima nenavadno sposobnost. Spremeni se lahko v eno izmed prej omenjenih pošasti. Sicer se je izuril za vojaka in s svojo sposobnostjo se je rešil gotove smrti (med reševanjem prijatelja) a kaj ko ga preostanek človeštva ( kateri živijo za 50m visokim zidom) vidi kot nasprotnika in izdajalca…
Če vas kri in raztrganine ter odtrganine ne motijo, vabljeni k ogledu. Ne bo vam žal.
Je pa zaenkrat še manga pred animejem tako, da garantiram, ko boste pogledali serije do konca boste preklopili na mango, saj vas bo zanimalo nadaljevanje.

To bi bilo to. Seveda obstaja še malo morje animejev, iz vseh kategorij, ki jih nisem omenil. Mnogo jih ima zgodbe celo boljše od omenjenih. Zato vabljeni na forum, kjer mi lahko svetujete kako novo serijo, rade volje prisluhnem.
Lahko pa preprosto pade kakšna debata kdo bi zmagal, Ichigo ali Naruto ali Luffy?

PUBG umaknil tožbo zoper Fortnite

0

Pred dobrim mesecem dni, so v javnost prišle informacije o sodnem sporu med PUBG in Fortnite. Kot kaže je tožba že preteklost saj naj bi jo pri PUBG Corp umaknili.

Po poročanju Bloomberg je, v začetku tedna, do zastopnikov Epic priromalo pismo o njenem umiku. Primer naj bi bil zaprt, če je razlog odstopa izvensodna poravnava zaenkrat ni znano.

Kamen spotike za Bluehole (PUBG) je domnevna nedovoljena raba njihovega produkta v oglaševalske namene s strani Epic Games. Gre za razvijalce igre Fortnite, kar potencialno napeto situacijo vsaj deloma razjasni. Trdili so, da so Epic Games, Fortnite nedovoljeno promoviral z zlorabo dobrega imena njihove igre, saj so brez soglasja uporabljali ime njihove igre, tožba pa naj bi se navezovala še na nekatere pretirane podobnosti. Da je situacija še posebej neobičajna kaže tudi UE4 programsko okolje, ki je v lasti Epic Games, PUBG pa je zgrajen na njem, kar kaže na medsebojno sodelovanje tekom razvoja.

Zakaj je do tožbe v prvi vrsti sploh prišlo, lahko preberete TUKAJ.

Fallout 76 dobil prvi igralni posnetek

Fallout 76 bo povsem drugačen od svojih predhodnikov, ki so bili vsi po vrsti ekskluzivno enoigralske igre. Razvijalec Bethesda se je odločil Fallout 76 zapeljati v povsem drugo smer in tako bo novi naslov povsem večigralska zadeva.

Igralci bodo lahko med sabo sodelovali ali pa se bodo lahko spopadli v boju ter si mimogrede poslali v glavo atomsko bombo. Poudarek bo tudi na grajenju oporišč, še vedno pa bo prisoten tradicionalni S.P.E.C.I.A.L sistem svet pa naj bi bil kar štirikrat večji od svojega predhodnika, Fallout 4.

Fallout 76 izide 14. novembra in sicer za PC, PlayStation 4 ter Xbox One.

Cyberpunk 2077 je še v pred-alfa stanju

Cyberpunk 2077 nas je na E3 2018 vsekakor očaral in mnogi smo upali, da se bomo do tega težko pričakovanega naslova izpod rok The Witcher 3 razvijalca, CD Projekt RED, lahko dokopali čimprej.

A morda bomo na naše kiberpank avanture čakali še kar nekaj časa. Predsednik studia Adam Kicinski je v nedavnem intervjuju povedal, da je bil ta napovednik še najbolj dokončan del igre, ki je bil pripravljen za oči javnosti. Čeprav so prikazali tudi samo igranje iz igre, se je to zgodilo samo za zaprtimi vrati in mnogi so se spraševali, zakaj tudi tega “demota” niso prikazali svojim oboževalcem in novinarjem. Razlog je preprost, saj je Kicinski izjavil, da je igra še v pred-alfa stanju.

To pomeni, da je igra verjetno še precej daleč stran in glede na samo velikost Cyberpunka 2077, je vprašljivo, kdaj bomo dobili končen naslov. CD Projekt RED bo prisoten tudi na letošnjem evropskem sejmu Gamescom in upamo, da bo razvijalec poprej skrivnostni demo prikazal tudi širši publiki.

Xbox 360 emulator Xenia sedaj poganja Halo 3 pri 30-ih sličicah na sekundo

0

Emulatorji na PC-ju doživljajo bliskovit razvoj. Tako imamo trenutno zelo dober emulator CEMU, ki nam omogoča igranje WiiU iger, za PlayStation 3 konzolo skrbi emulator RPCS3, medtem ko je bilo na področju Xbox 360 vse tiho.

Do zdaj, ko so razvijalci prikazali Xenio, ta pa nam omogoča poganjanje igre Halo 3 pri stabilnih 30-ih sličicah na sekundo. To je možno preko knjižice Vulkan in sedaj je Halo 3 dejansko v stanju, ko ga je moč igrati brez zatikanja.

A preden se ne začnete veseliti prezgodaj, je potrebno opozoriti, da zadeva vsebuje še ogromno grafičnih napak. Halo 3 je trenutno skoraj neprepoznaven a vseeno je to precej velik napredek v kratkem času in upamo, da razvijalci v prihodnjih mesecih odpravijo vse te grafične artefakte.

Spodaj si lahko pogledate zadevo v akciji. Kanal “Emulators for PC” je za preigravanje uporabil sledeče specifikacije:

  • Intel Xeon e3-1240 V2 @ 3.6 GHz (MB MSI Z77A-G45)
  • 8GB DDR3-1866 MHz RAM
  • Nvidia GTX 1050ti

Kingdom come: Deliverance – Prihaja novi DLC From Ashes

Warhorse Studios so naznanili prihod novih vsebin za, eno boljših RPG iger vseh časov, Kindgom Come: Deliverance. DLC se bo imenoval From Ashes in njegov prihod lahko pričakujemo v vročemu mesecu juliju. Vsem igralcem bo novi DLC prinesel kar nekaj novosti in ena izmed teh je gradnje svoje vasi. Razvijalci so se potrudili, da bomo lahko igralci izbirali različne vrste hiš, ki imajo seveda vsaka svojo funkcionalnost. Za gradnjo bomo potrebovali tudi materiale in ob tem morali skrbeti za dobre odnose med sosedi, ki bodo živeli v naši vasi.

Igralci PUBG so ogorčeni nad novim “Event Pass”

0

Očitno smo že letos dočakali novo izvedenko mikrotransakcij. V zameno za plačilo, tokrat igralci prejmejo kozmetične nagrade, za končanje zastavljenih “nalog”. PUBG je sistem vpeljal nedavno, a kot kaže se je močno opekel.

PlayerUnknown’s Battlegrounds je namreč v zadnjih dneh deležen množičnega napada Steam uporabnikov, kjer negativne ocene padajo hitreje od poletne toče. Več kot očitno razlog tiči v “Event Pass”, ki je bil v igro dodan pred dobrim tednom dni.

Fortnite je svojo različico Battle Pass, v igro vključil že nekaj časa nazaj. Gre za sistem napredovanja, kjer igralec v zameno za 10€, lahko prejem kozmetične dodatke ob uspešno končani nalogi. Seveda njegov nakup ni obvezen za igranje, gre zgolj za vizualne dodatke, ki ne nudijo prednosti pred ostalimi igralci. Ker je najbolj priljubljeni del igre – Battle Royale, brezplačen, je to eden izmed virov zaslužka za Epic, temu primeren je bil sprejem s strani privržencev Fortnite.

PUBG ni želel zamuditi priložnosti in je vpeljal podobno plačljivo mehaniko, poimenovali so jo Event Pass. Zanjo zahtevajo 10€, tako silovitega odziva igralske baze pa vsekakor niso pričakovali. Stvari se malo zapletejo. Ne gre za to, da igralci sistema nagrajevanja ne bi želeli, vendar ne smemo pozabiti plačljivosti naslova. PUBG ni brezplačna igra in kot taka, po mnenju igralcev, ne bi smela vpeljati plačljivega sistema napredovanja.

Kot je že značilno za  Bluehole Studio, je tudi Event Pass bil v javnost izstreljen z veliko hrošči. Ko to združimo z težavami, kot so goljufi, je zabava zagotovljena. Igralci se počutijo okradene, ko namesto odprave napak, razmišljaš o tem, kako na račun privržencev zaslužiti še več. Ne pozabimo, da je PUBG prodal več kot 50 milijonov kopij, s čimer so bili razvojni stroški že večkrat poplačani.

“Igro smo podpirali od zgodnjega dostopa. PUBG je zaslužil preko 730$ milijonov, ampak kljub enormnim prihodkom je še vedno nedodelana, polna goljufov in zabojnikov, zaklenjenih za plačljivi zid. Čeprav so za kopijo igre zahtevali 30$, si sedaj drznejo dodati še Event Pass skropocalo. Ne gre za brezplačno igro, molzenje igralcev presega vse meje!”

Le eden izmed odzivov jeznih podpornikov razjasni spotiko spora. Razvijalci Event Pass ne nameravajo odstraniti, so pa potrdili, da odpravljajo hrošče in delajo na retroaktivnem pridobivanju XP.

Število igralcev jim upada že lep čas in s tovrstnimi dejanji je izid neizbežen.

Total War Saga: Thrones of Britannia – Recenzija igre

Težko bi dejal, da serijo Total War kdo obožuje bolj od mene. Spominjam se samih začetkov, ko sem kot mulc, skoraj dve desetletji nazaj, hodil po Big Bangu in iskal novo-izdano Medieval: Total War za takratnih 10 000 SIT. In čeprav sem bil v igri zanič, sem se vanjo vedno znova vračal. Tako se še dandanes spomnim epskih dvobojev z Vikingi, kjer mi je samcat general potamanil polne bataljone ali veličastnih spopadov z Vatikanom, kjer mi je na koncu le uspelo odstaviti poslednjega papeža. Na serijo me vsekakor veže veliko spominov. Mlad in s kratko kilometrino v tistih časih nisem posvečal veliko pozornosti napakam, ki so serijo od nekdaj težile, ko na koncu pomislim za nazaj (več v nadaljevanju).

Potop v srednjeveški svet, čas vitezov in idiličnih junaštev je bil zame prevelik šus dopamina, vse spletke in načrtovanje zloma sovraga, nepozabno. V serijo si se najbrž spustil tudi sam, sploh če obožuješ realistične spopade, srednjeveške spletke in gradnjo novega kraljestva, ki bo prekosilo vse predhodnike.


Razvojna ekipa: Creative Assembly
Založnik: SEGA
Platforme:
PC
Operacijski sistemi: Windows 7+
Datum izida: 3. 5. 2018
Cena: 39.99 €
Zvrst: Strategija
Povezava: Steam,
Uradna stran


Video


Lahko rečem, da v seriji nisem izpustil nobenega dela, razen prvenca Total War: Shogun in Total War: Napoleon. Čeprav mi prehod v fantazijske vode s Total War: Warhammer ni bil najbolj povšeči, sem tudi v njem preživel obilico ur in ga tudi dokončal. Predstavljal je svojevrstno poživitev, saj igre z veličastnimi monstrumi, ob katerih so se moji pajacki počutili kot mravlje ob Hodorju, niso ravno pogoste.

Kakor koli, Total War serija se po dveh fantazijsko obarvanih deli, tokrat seli v bolj realistične vode, natančneje otočje Velike Britanije in Irske. V tedanjih časih je bila dežela seveda razdeljena na več kraljestev in ponovno bo treba prevzeti oblast nad enim izmed njih. Sicer izbira zaenkrat ravno ni velika, saj lahko izbiraš med osmimi. Vendar če poznaš serijo, veš, da lahko kmalu pričakujemo DLC, ki bo zbirko razširil. Ker sem v dodatku k pripadajoči Medieval 2: Total War, Britania, igral z Irskim kraljestvom, sem se tokrat odločil za Anglo-Saksonce. Vzdignjen nos in visoka družba mi ne ležita, pa tudi njihov nadut humor ne. Tako je edina logična izbira dežela, ki bo Britance po kratkem postopku deportirala z otočja in si lasti plemiča, slišečega na ime Bale. Moja utvara o gradnji vsemogočnega Velškega kraljestva se je začela. Načrt, kako Germane izriniti v morje, utopija brez zaključka?

V mojih očeh igro sestavljajo trije magični trenutki, prvi, ko se znajdeš v meniju kampanije in moraš izbrati želeno ljudstvo, nato čas, ko pride do resnično zaguljenih spopadov in se kraljestvo znajde na robu prepada. Trenutek, ob katerem opustiš sleherno upanje, ob številčnih hordah gnusob in občutka počasnega stiskanja vrvi okoli vratu. V tem trenutku se lahko vse razvije v dve strani, v katerih sam čutim posebno zadovoljstvo. Ko dobim knockout po močnem udarcu v glavo in se moja zgodba zaključi ali če se mi s pretkanostjo in herojskimi dvoboji uspe izvleči in poskrbeti, da me srednjeveški svet ne bo pozabil nikoli.

Teče že šesto leto moje vladavine. Do zdaj sem zavojeval že skoraj celotno otočje, Anglija in Velška plemena se mi upirajo na skrajnem jugu. London bo padel še pred koncem letošnje jeseni. Vendar vse ni bilo tako preprosto, začetki so bili resnično težavni. Kot velikojajčnik nisem sprejel nasveta vsevedeža, ki mi je predlagal normalno igranje. “Normalno”, saj me ima za norca, želim si izziva, ne pa kup kokoši, ki brezglavo tekajo naokrog.

Ključna napaka, ki sem jo storil na začetku. Lahko povem, da so občutki ob igranju mešani. Čeprav igra še vedno premore šarm in znamenite “samo še to potezo”, sem imel med prvim preigravanjem velike težave. Skupek napačnih odločitev je moje kraljestvo pripeljal do skorajšnjega zloma. K sreči so mimo z barkačo pripluli Vikingi in moje ljudstvo zasužnjili. Kot zenesen veteran sem namreč navodila in novosti preprosto preskočil: “Pa kaj me sploh še lahko naučijo.” Presenetile so me nove mehanike, ki jih v tej obliki še nisem poznal. Opazni so premiki k še večjemu realizmu (vojaščina in okraji), po drugi strani je iz igre izvzet velik strateški element in zgodovinska natančnost, česar se lotiva kasneje.

Hrana ponovno postane ključnega pomena (Rome: Total War ). Predelaj dovolj za ljudstvo, da te slednje ne bo obesilo za jajca, vojska pa se bo pomnožila za večkratnik. Ker je produkcija zaradi manka rodovitnih polj na začetku relativno omejena, bo tako tudi s tvojimi vojskami. Večjo deželo in naprednejše sisteme kot boš imel vzpostavljenje, lažje se bo osredotočiti na pomembnejše stvari. Tudi kampanje na tujih ozemljih tokrat prvič terjajo preskrbo s hrano. Le drzni si potekati predolgo, zaloge hitro skopnijo, s čimer bo vojaščina postala bolj siromašna kot Hanibalova klapa ob prečkanju Alp ali celo Napoleonova mogočna armada med rusko zimo.

Pri Total War franšizi se je vedno vse skupaj vrtelo okoli kompromisov. Realistični boj z večimi enotami in predvidevanje nepredvidljivega – skozi zgodovino je imela serija kar nekaj težav. In žal je temu tako tudi tokrat. Težava je najbolj vidna v spopadih z mogočnim imperijem, v mojem primeru Združeno Anglijo. AI tudi v vojni enote razprši po celotnem ozemlju in ne zdi se mu modro sprejeti miru z vojskujočimi se sosedi, ko se obenj spotakne zlovešča velesila, mogočno Velško Kraljestvo. V bistvu se vse konča, ko mu boš razbil popolnoma založeno vojsko, ki jo je imel v tisti provinci, in njegova reakcija je preprosto prepočasna za prefrigane človeške možgane. Premalo tudi izkorišča plenjenje vasi pred napadom na večje mesto. Čeprav sem v njem imel vojsko, se vzorec pojavlja v nedogled, prične z obleganjem, sledi napad, v katerem mu lokostrelci posmodijo oblegalne naprave in sledi “fureš”, ki mu bodo vsi kanibali še stoletja prepevali napitnice. Skratka, če si s serijo že seznanjen (veteran), potem že veš, kaj lahko pričakuješ. Na višjih težavnostih bo najzahtevnejša na začetku, dokler ne uspeš vzpostaviti kraljestvo in umiriti še poslednje sosede, ko izziv kar izgine. Preprosto veš, da se je zgodba končala, kanček besa v očeh med plenjenjem nebranjenih vasi germanske navlake. Lahko govorimo o kronični bolezni igre, kjer ji v višjem številu potez prične pohajati sapa, kar ni nič novega. To pač ni fantazijski Total War: Warhammer, kjer bi iz opustošenega severa prisopihal Kaos s tono premočnežev, odetih v debel, nezlomljiv oklep. Ekskavacije Vikingov so izjemno slabo izkoriščene. V bistvu imajo smisel zgolj na začetku, ko je vojaška moč še v povojih. Njihovi plenilski oddelki se ne spremenijo in če so še na začetku sejali strah in paniko, se tokrat njihovi mali barkači moji bojevniki zgolj bahavo smejijo iz oddaljenih klifov, njihova pot se bo kmalu končala.

Izbira enot je manjša kot v predhodniku. Vojaščina je razdeljeni v tri stopnje, ki jih boš moral razkriti s tehnologijo. Tako sem lahko na vrhuncu slave izbiral le med tremi kakovostnimi enotami pehote, enimi lokostrelci (samostrelskih enot moja nacija ni imela na voljo) in dvema konjenicama. Seveda bolj izurjeni stanejo več, pa tudi loščenje oklepov in brušenje orožja je dražje. Kar ni nujno slabo, ampak čuti se pridih duhomornosti, ko se po zemljevidu potika kar nekaj vojsk z identično sestavo. Za zamejitev problema je tokrat dodan nov način novačenja. Opazil boš, da ob najemu ne boš prejel zapolnjenih oddelkov, ampak so te trgovci nategnili, saj so enote močno poškodovane in podhranjene. Pa je splaval po vodi učinkovit način branjenja baze. Enote bodo na voljo v trenutku in nanje ne bo treba čakati eno ali več potez, kar je dobro, saj generali tako niso primorani v daljše čakanje (gledam nate, Warhammer). V nekaterih preteklih naslovih si morda opazil, da so elitneži bili številčno omejeni, npr. dva oddelka na vojsko. Tovrstnih omejitev Total War Saga: Thrones of Britannia ne pozna, ampak so si domislili nekaj povsem novega. Na vojaškem vmesniku so prikazane vse enote, ki so na voljo, ampak je njihovo število omejeno z osveževanjem. Najameš vešče bojevnike z meči in poizkusiš še enkrat, zlomka, to so dokazani borci. NE, kraljevi gonjači jih morajo najprej izuriti in vsako potezo bo obstajala tri odstotke možnost, da bo do tega prišlo. Ideja je dobra in omeji rabo goljufivo močnih enot, ampak v pozni igri to tako ali tako več ni ovira, predstavlja pa pošteno težavnostno prepreko na začetku, kar sem sprejel odprtih rok.

Ponovno bodo generali minljivi. Končno, ko boš mladež spravil do zavidljivega znanja, bo le-ta že pošteno siv in počasi na poti k zasluženemu počitku. Treba bo poskrbeti za nasledstvo, ženitne ponudbe, kjer bo glavni cilj, da družinsko drevo razmnožiš bolj od zajčje rodbine (tropa) za sosednjim travnikom. Nezavidljiva naloga, sploh zaradi visoke umrljivosti, vendar potrebna. S porokami bo ponovno mogoče tkati diplomatske vezi in pridobiti nova zavezništva, kar je bilo v fantazijskih naslovih in zadnjem Rome: Total War neuresničena želja.

Sama organizacija v provincah je tokrat nekoliko spremenjena, praktično gre za vrnitev h koreninam, ki smo jim bili priča v Empire: Total War. Vsako območje ob večjem mestu obsega vasi. Slednje so popolnoma nemočne, saj straže nimajo, so pa ključnega pomena za prihodke in pridobivanje hrane. Taktična globina se tako poglablja, saj vojske preprosto ne moreš utaboriti v mestu in sovražniku prepustiti ropanje podeželja, saj je cena preprosto previsoka. Dobra in realistično naravnana sprememba, ki povzroči več dinamike. Večja mesta še vedno obdaja obzidnje in obsegajo stražo.

V vsaki provinci boš lahko nastavil guvernerja, ki bo zvišal prihodke, če raje ne bo polnil lastnih žepov. Lojalnost bo ključnega pomena. Njena izguba pri posamezniku sproži upor, državljansko vojno, kar pa še zdaleč ni zaželeno. V zameno jim lahko ponudiš vile ali celo podkupnino, ki pa se zna vrniti kot bumerang. Plemičem se zdi pametno izsiljevati vladarja, vsaj dokler še lahko odpirajo usta. Sam sem vsakega upornika z veseljem poslal v večna lovišča.

Je pa igra izgubila eno izmed ključnih komponent, ki so bile prisotne od začetkov franšize naprej. To je izginotje agentov, tako si več ne moreš umisliti Neishe, ki bi omamila in umorila najboljšega nasprotnikovega generala, ali diplomata, ki bi nasprotno vojsko preprosto kupil. Na velik bes ljubiteljev so odsotne vse mehanike, vezane na to. Po svoje razumem, zakaj je do tega prišlo. Total War je bila precej zahtevna strategija, zlasti na višjih težavnostih. Nemalokrat so me računalnikovi agenti spravljali ob živce, svojih pa se mi vedno ni dalo upravljati. Ne bi rekel, da gre za korak v pravo smer, vseeno bodo njihovo odsotnost pozdravili slabše podkovani igralci, oziroma vsi, ki igro igrajo zaradi veličastnih spopadov in herojskih zmag.

Tudi tehnološko drevo je zasnovano popolnoma drugače, lahko bi rekel bolj smiselno. Za možnost raziskovanja bo tokrat treba doseči določene standarde, najsibodi je to najetje desetih suličarjev, zmagoslavje v obleganjih mest ali postavitev zahtevane zgradbe. Sistem je bolj smiseln, saj dejansko odraža tvoj način igranja. Nacija z veliko mečevalci bo temelj razvoja usmerila v tovrstno opremo, podobno velja za vse preostale kategorije. Ne morem se otresti občutka, da je vse skupaj resnično zelo poenostavljeno in se je serija tokrat osredotočila predvsem na bitke, vse ostalo pa pustila sila osnovno.

Največji rak rani sta še vedno neizkoriščena diplomacija in ne-raznovrstne enote. Sam nisem največjih ljubitelj modov, vsaj če je govora o prvem preigranju. Vsekakor so Yang Yinu Total War franšize. Igre z njihovo pomočjo ostanejo aktualne še dolgo časa, celo po tem, ko izide nov naslov v seriji. Novi vojaki, dejansko inteligenten AI in kup realnih enot (dobro, pretiravanje tudi ni OK), ki omogočajo izbiro in popravijo lenobo razvijalcev na nekaterih področjih.

Nikakor ne gre za popolno igro, deleč od tega, in upravičeno je požela veliko krtik, predvsem na račun približevanja povprečnemu igričarju. Kljub temu se 50 let kasneje moje Velško Kraljestvo razprostira po celotnem otočju, kjer ni osebe, ki bi si drznila povzdigniti glas. Vsi vedo, kdo ima v lasti zajčjo dinastijo, razmnoženo preko vseh meja.

Zaključek

Pozitivno:
+ Še vedno Total War
+ Vzdušje
+ Boj
+ Samo še ena poteza, mami ….
+ Nov sistem raziskav
+ Mehanika vojnih zalog hrane

Negativno:
– Poenostavljena
– Izziv omejen zgolj na začetek
– Umetna pamet
– Malo različnih enot
– Iščemo pobegle agente …

Football, Tactics & Glory – Recenzija igre

Se ti ob gledanju nogometa na televiziji občasno utrne solzica v očeh, med klanjem hord zergov pa se zašvicaš bolj kot ob obisku fitnesa? V kolikor se najdeš v obeh prispodobah, imam morda idealno igro za tvoje osebno računalo. Danes si bomo namreč ogledali ne preveč posrečeno imenovano nogometno simulacijo, delo nepreizkušenega ukrajinskega razvojnega studia Creoteam. Ko sem z njihove strani prejel kodo za Football, Tactics & Glory, me je že takoj navdušila odlična glasbena spremljava in še pred piskom piščalke sem instinktivno odklikal na Steam ter vnesel prejeto kombinacijo. Morda res nisem največji nogometni navdušenec, a leta izkušenj z eno najbolj preciznih nogometnih simulacij so na meni pustile svoj pečat. In očitno je Football, Tactics & Glory aktiviral ta sprožilec, načet tudi s strani svetovnega nogometnega prvenstva. Tako je očitno spet prišel čas za žogobrc.

Športne strategije so hecna stvar. Če bi mi kdo na ulici prislonil pištolo na teme in mi ukazal njihovo definicijo, bi zrecitiral naslednje – sam jih ločim na dva načina izpeljave. Prve skušajo biti čimbolj realistične in te oblagajo z goro statistik, kompliciranimi igralnimi sistemi in ogromno vsebine – dober primer je vsem nogometnim strategom znana serija Football Manager. A spet druge uberejo povsem drugo pot. Pot taktike, sicer istočasno tudi pot pretirane fantazije, a posledično lahko po zaslugi slonenja na ne-realizmu simulacijo zamenjajo z bolj zabavnimi, publiki lažje dostopnimi in lažje priučljivimi igralnimi mehanikami. Statistik ter podatkov je manj in lažje jih je pograbiti, a za napredno igranje še vedno potrebuješ poglobljeno učenje. Dober primer takšne igre je na primer Blood Bowl 2. Kam se potem uvrsti naša današnja igra? Bolj sodi v drugo izpeljavo, saj nikakor ni realistično usmerjena in posebej zakomplicirana za igranje. Po načinu izdelave gre skorajda za namizno igro, a za razliko od Blood Bowl se osredotoča na enoigralski način in kjer je tam umetna inteligenca prej umetna neinteligenca (heh), se moraš pri tej tudi na srednji težavnosti precej “zašvicati”, da lastno mrežo ohraniš nedotaknjeno.


Razvojna ekipa: Creoteam
Založnik: Creoteam
Platforme:
PC
Datum izida: 01.06.2018
Cena: 19.99 €

Zvrst: Strategija/Športna simulacija


Video opis


Naj se tresejo mreža in hlače nasprotnikov

Football, Tactics & Glory te kot novodobnega menedžerja v kampanji ali peskovniškem načinu brez dvomov porine na umotvorsko ploščad gruče nogometašev z enim samim ciljem – to bando lenih amaterjev povesti v sam vrh prve lige, kjer blišč in lesk oslepita vsakega brez sončnih očal, igrišča pa so iz prave kubanske trave. E … daj umiri se, fantič. Slavospevi so zaenkrat samo v tvoji betici, čaka te par sezon blatnih igrišč, kjer bo edini gledalec smrčeč klošar. Le z znojem in žuljavimi podplati boš počasi začel graditi proti življenjskemu poslanstvu Ash Ketchum-a – Gotta Catch em all. A namesto prikupnih žverc boš lovil bradate športnike in jih brez slabe vesti preprodal najboljšemu ponudniku za še kako potreben kovanec. A če nisi najbolj navdušen nad garaškim delom – ni panike, lahko ustvariš tudi lastno ligo ali pa slediš drugim uporabnikom Steam delavnice – tu priporočam Game of Tactics, kjer hiše fantazijske univerze Igre prestolov odvržejo orožja in svoja nesoglasja rešujejo na igrišču. Saj ne, da je ta igra kaj manj umazana.

Kot je navada pri simulacijah, se samo igranje loči na del menedžerski in igralni del. Med tekmami kot sužnje-lastniki v starih časih po tržnicah kupuješ in prodajaš igralce, katere namesto po planjavah bombaža podiš po igriščih v želji po napredkom. Ekipo nadgrajuješ z uporabo denarja ali točk, seveda pa tudi nadgrajuješ žogobrcništvo igralcev ter jih priučuješ trikov oziroma sposobnosti, da lahko brcajo močneje, skačejo višje ali pa igrajo z glavo (dobesedno, ne v smislu “uporabi možgane”). Vsekakor je tu kar nekaj stvari za vsakogar, čeprav sistem ni tako bogat kot pri nekaterih simulacijah. Sploh trgovanje ne je razočaralo. Lepo je sicer, da je vrednost igralcev odvisna od njihovega prikaza znanja na igrišču, a kupovanje igralcev je plitko v najslabšem pomenu besede, saj lahko izbiraš med naključno selekcijo, tuji trgi in nacionalnost pa sta povsem odsotna.

Seveda pa v ospredju ni simulacija menedžerskega delavnika temveč derbiji, kjer iz ptičje perspektive prevzameš nadzor nad ekipo. Torej, sistem so zanimivo izpeljali, saj vsebuje kar nekaj elementov Blood Bowl-a, a drugače izvede potek časa. Vsak polčas preteče (po privzetem) 24 potez, kjer se ti in nasprotnikom izmenjujeta sete po tri. Med vsako potezo lahko s katerimkoli igralcem storiš razne dejavnosti, kot so premikanje, streljanje, podajanje, branjenje ali uporabo sposobnosti, ki v primeru uspešnosti ne stanejo poteze in tako omogočajo daljše akcije in bolj kompleksne poteze.

Večina nesoglasij je razrešena precej zanimivo. Od začetka moderne zgodovine namizne igre iz očitnega razloga za razreševanje nesoglasij uporabljajo met šest-robe kocke, a ta igra zraven doda malo lastnih začimb. Kadar sta v spor vključena dva igralca (vse od poskusa prestreženih podaj in odvzema žoge, pa do driblanja ali strelov) vzame v obzir pripadajoč atribut in vrže x robo kocko, s tem, da je x višina atributov. Seveda so občasno tu razni modifikatorji ali drugačna pravila za statične številke, ki na takšen ali drugačen način vplivajo na izid. A nasploh gre za taktičen sistem, ki dobro izpade v praksi, čeprav so po mojih izkušnjah tekme po standardnih pravilih malenkost prekratke in se pogosto končajo brez zadetkov, zato sem prijel za francoza in izkoristil globoko prilagodljivost, ki jo igra nudi.

Belice za slabiče, stotake za prvake

Z igranjem igralci pridobivajo izkušnje in postajajo vedno bolj učinkoviti. Če sem pri začetku v (verjemite ali ne) peti slovenski ligi večino časa vodil skupino sopihajočih lenuhov, so se tri sezone kasneje preživeli razvili v usklajeno zmagovalno ekipo. Imaš presenetljivo količino taktične svežine in vsak modifikator zna pustiti svoj pečat. A kljub temu se zna vse začeti ponavljati, a to ni nobeno čudo. Isti sindrom imajo navadno vse športne simulacije, saj lahko izumiš le toliko različnih načinov za brcanje žoge.

Kljub vsemu je vsekakor vidna odsotnost zanašanja po realizmu. Če te že poteznost ne prepriča v to, na primer večina ekip igra s šestimi obrambnimi igralci, prikovanimi pred gol. A kljub vsemu moram  pohvaliti umetno inteligenco, ki se zna prilagoditi tvoji taktiki in sprejema v večini primerov pametne odločitve, kolikor jih pač lahko. Ene parkat sem sicer opazil čudne poteze, a v veliki meri je konsistentno dobra. Le da zna ves čas riniti ene in iste taktične akcije, ne le po isti strani, temveč s povsem identičnimi potezami.

Če na koncu preidemo na največjega razbijalca mišk in tipkovnic, je med igro seveda veliko odvisno od sreče, a hkrati so naredili sistem dovolj stabilen, da se zaradi višjih številk počuti dosti bolj pošteno, kot recimo pri Bloodbowl. Tako pogosto nimaš občutka, da te igra goljufa, čeprav seveda tu in tam naključnost vseeno prevaga lestvico in tako ti nasprotnik kljub dvema izkušenima obrambnima branilcema in najboljšemu vratarju v ligi žogo kljub statistični katastrofi spravi mimo vseh.

A to je pač nogomet. A pri najstrožji kazni računalnik vseeno kot po čudežu vedno ugane smer strela in ga ubrani. Do sedaj sem ga streljal trikrat in kljub 1/3 možnosti, ga je vedno ubranil. Se me res drži takšna smola, ali je tu zraven umazana igra? Preceni sam.


Zaključek

Pozitivno:
+ Nogometna potezna strategija? Kje se vpišem…
+ Enostavna za začetnike in dovolj globoka za profiče
+ Razvoj kluba se počuti zadovoljivo in organsko
+ SLOVENIJAAAAAA

Negativno:
– Zna se ponavljati
– RNG včasih razkrije čekane
– Trgovanje igralcev je preplitko

Crash Bandicoot N. Sane trilogija z novim napovednikom

Razvijalci Vicarious Visions so pokazali poplnoma nov napovednik za prihajajočo igro Crash Bandicoot N. Sane. Celotno igro je že možno prednaročiti tudi na platformi Steam za 39,99 €, kar pomeni, da bo dosegljiva tudi igralcem na osebnih računalnikih 29. julija. Prav tako lahko zadevo prednaročimo za Nintendo Switch na njihovi uradni spletni strani za 39,99 $.

Za vse tiste, ki ne poznate te Crash Bandicoot N. Sane, gre za klasično platformščino, ki je izšla že leta 1996. Do sedaj je njen razvoj opravljalo že veliko podjetij, kot so Naughty Dog, Radical Entertainment, Vicarious Visions in še drugi. Kmalu bomo pa dobili prenovljeno različico te klasike z novo grafično preobleko, kar je seveda super za vse oboževalce tega žanra in seveda tudi za tiste, ki želijo ponovno pobegniti v svoje najboljše časa, ko so bili otroci/mladostniki.

Nočno žuranje bo v GTA Online postalo zabavnejše

0

Grand Theft Auto Online je v svojem ciklu obstoja že dobil ogromno brezplačnih posodobitev, a kljub bližajočem izidu igre Red Dead Redemption 2, Rockstar ne pozablja, še na zdaj popularno, igro Grand Theft Auto 5, oz. bolje rečeno na njen online dodatek.

GTA Online še letos, razen mnogih novih vozil ter novih mehanik za ljubitelje divjih dirkačin, ni dobil obsežne posodobitve, sploh, če to primerjamo z lanskoletnim presenečenjem imenovanim The Doomsday Heist. A čeprav marsikdo ni pričakoval nove večje vsebine, zaradi že zgoraj omenjenega novega naslova, je Rockstar prekinil tišino in najavil novo brezplačno razširitev. O njej še ni znano veliko, razen to, kaj lahko razberemo iz napovednika, ki so ga nam pripravili, in kaj nam le ta pove?

Osredotočena bo na nočne klube in kot je že do stalnica, si bomo lahko le te tudi prilastili. A v kolikor bodo DJ-ji, ki se glasijo na imena Solomun, Tale Of Us, Dixon in The Black Madonna, tresli tla Los Santosa, ter bo vsa pozornost usmerjena v njih, bomo mi kot igralec imeli priložnost sprazniti mesto ter napolniti naša skladišča. A za kaj več bomo morali počakati naknadne informacije, ki jih bomo dobili v naslednjem mescu, kot tudi izid samega DLCja.

A ko se že piše o GTAju, bi bilo dobro omeniti, da ima trenutno Grand Theft Auto 5 PC zgodovinsko najnižjo uradno ceno od izida igre. Tako si lahko PC verzijo igre prilastite le za 19,79€ na platformi steam, ponudba traja vse do 5. julija. Prav tako pa če se od danes naprej prijavite v GTA Online, vas bo sistem avtomatsko dodal v listo gostov in s tem boste deležni posebnih ponudb. Prva ponudba bo že začela veljati 3. julija in bo trajala vse do 9. julija. Vsi v listi gostov pa bodo dobili kar 300.000$ ter ekskluzivno obleko. Prav tako se bo le tem vsak teden podelilo od 100.000$ do 350.000$, deležni bodo posebnih akcijskih ponudb in še mnogo več. Akcija velja vse do ponedeljka 2. julij, aktivirana je pa na vseh aktivnih platformah, PC, PS4 ter Xbox One.

 

Divinity: Original Sin 2 Definitive Edition bo ogromna, brezplačna nadgradnja za PC igralce

Divinity: Original Sin 2 je dobra igra. Ne samo dobra ampak smo ji na naši strani dodelili celo laskavi naslov za najboljšo RPG igro 2017 in ko mimoidoči naključnež povpraša za kakšen nov in dober RPG, je Original Sin 2 prva igra, ki nam skoči na um.

A razvijalec Larian Studios  s svojim izdelkom ni povsem zadovoljen zato se je spravil k delu ter poliranju in tako nas bo 31. avgusta pričakal izid Divinity: Original Sin 2 Definitive Edition. Glavni razlog za popravljeno verzijo igre so zagotovo konzole, saj bo na ta datum igra izšla za PlayStation 4 ter Xbox One. A tudi PC igralci ne boste ostali brez svojih dobrot, saj bo Definitive Edition za posedovalce Divinity: Original Sin 2 povsem brezplačna!

Najboljše RPG igre leta 2017

Kaj so spremenili?

Za začetek so predelali uvodni del in bolje predstavili igralne mehanike, kar bo pomagalo novincem. Dodana je nova težavnostna stopnja Story Mode, ki naredi boje veliko manj težavne in vam omogoči, da se povsem osredotočite na samo zgodbo.

Slednja bo močno predelana saj je ekipa predelala 150.000 besed ter posnela 130.000 govorjenih besed, kar naj bi popravilo malce šibki poglavji 2 in 3. To je ogromna številka saj je povprečna novela v tiskani obliki težka okoli 100.000 besed.

Poleg tega bo na voljo ogromnih manjših popravkov, dodatna glasba na voljo pa bodo tudi nove naloge, med njimi se bo znašel karakter Sir Lora – veverica, ki želi postati vitez. Ne samo da bo imel čisto svojo nalogo, moč ga bo celo povabiti med vašo igralno partijo, kjer vam bo pomagal v boju.

Divinity: Original Sin 2 Definitive Edition bo povsem ločena igra na Steamu, tako da vam shranjene pozicije iz originala ne bodo delovale, če pa vam spremembe slučajno ne bodo všeč, lahko vedno zaženete starejšo različico, ki bo še vedno v vaši knjižici.